11 Δεκεμβρίου 2014

Ψήνονται Χαϊκάλης-Κόλλια να ψηφίσουν Δήμα... αν υπάρξει εθνικός κίνδυνος... έλευση ΣΥΡΙΖΑ ας πούμε;

Οι δύο βουλευτές των ΑΝΕΛ φαίνεται να αλλάζουν στάση για το θέμα της εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας, καθώς, όπως επεσήμαναν σε σημερινές δηλώσεις του, εάν συμβεί κάτι συνταρακτικό, ενδεχομένως να ψηφίσουν υπέρ του Σταύρου Δήμα.

Πιο συγκεκριμένα, η βουλευτής και αντιπρόεδρος των ΑΝΕΛ, Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά είπε: «Θα μπορούσε να αλλάξει η στάση μου αν υπάρχει κάτι συνταρακτικό. Μια εθνική υπόθεση, ένας εθνικός κίνδυνος, αυτό για εμένα θα ήταν ένας προβληματισμός ιδιαίτερος. Έχω κι εγώ τα συνειδησιακά μου. Εγώ είμαι αποφασισμένη να μην ψηφίσω Πρόεδρο, αλλά ο πολιτικός χρόνος είναι πολύ μεγάλος, Ωστόσο, είμαι αποφασισμένη με τις παρούσες συνθήκες -και μετ’ επιτάσεως το λέω- να μην ψηφίσω Πρόεδρο».

Στο ίδιο μήκος κυμάνθηκαν και οι δηλώσεις του Παύλου Χαϊκάλη, ο οποίος και αυτός με την σειρά του δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να αλλάξει στάση και εν τέλει να ταχθεί υπέρ του Σταύρου Δήμα για την προεδρική εκλογή: «Δεν είναι θέμα προσώπου. Έχουμε πάρει μια απόφαση, στο Συνέδριο και στη συνεδρίαση της Κ.Ο., ότι δεν θα ψηφίσουμε Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Δεν ξέρω όμως τι γεγονότα θα υπάρξουν αύριο. Μπορεί να γίνει πόλεμος, μπορεί να αδειάσουν από χρήματα τα ΑΤΜ. Η συμπαγής μέχρι τώρα Κοινοβουελευτική Ομάδα των ΑΝΕΛ έχει αποφασίσει “όχι”. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει στάση. Αυτό θα το αποφασίσουν τα όργανα. Παρότι οι μέρες είναι κοντά, πάντα αφήνεις μια παράμετρο, γιατί θέλω να έχω αξιοπιστία στον λόγο μου».