18 Μαΐου 2015

Πληρώνουμε 3.500.000 ευρώ το χρόνο για μίσθωση βουλευτικών αυτοκινήτων... αξία 3,5-4 εκ ευρώ!!

Τα μικρά (1400 κε) τα νοικιάζουν προς 9.000 ευρώ το χρόνο Χ 4 χρόνια = τα πληρώνουν δηλ. 36.000 ευρώ, ενώ κοστίζουν 10-15.000 ευρώ και τα μεγάλα (1800 κε) τα νοικιάζουν 14.400 το χρόνο Χ 4 χρόνια = δηλ. τα πληρώνουν κοντά 58.000 ευρώ όταν κοστίζουν 20.-25.000!! Η δικαιολογία ότι τα αυτοκίνητα με λίζινγκ έχουν πληρωμένα τέλη, σέρβις, ζημιές κ.λπ μόνο για γέλια είναι, αφού αυτή την παροχή την πληρώνουν στην τετραετία, επιπλέον 20.000 και 35.000 ευρώ αντίστοιχα...

Η χώρα βουλιάζει (απ΄ότι φαίνεται, εντός των ημερών και επίσημα) κι η Βουλή-δηλαδή ο ελληνικός λαός- πληρώνει 3.500.000 ευρώ το χρόνο για τη μίσθωση αυτοκινήτων των «εθνοπατέρων»!

Το θέμα φέρνει στη δημοσιότητα, με επιστολή του προς την πρόεδρο της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου, ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Κώστας Δαμαβολίτης.

Ο βουλευτής σημειώνει πως: «το κόστος ενοικίασης ενός βουλευτικού οχήματος Ι.Χ κυμαίνεται στα 48.000 ευρώ κατά μέσο όρο ανά τετραετία για κάθε έναν από τους δικαιούχους. Η τιμή αφορά το χαμηλότερο της κλίμακας, δίχως να υπολογίσουμε τις διαφορετικές συμβάσεις που αφορούν στα υψηλής αξίας (άρα και κόστους) υπουργικά αυτοκίνητα. Πιο συγκεκριμένα, οι βουλευτές του λεκανοπεδίου Αττικής δικαιούνται αυτοκίνητο έως 1.400 κυβικά εκατοστά και έως 750 ευρώ μηνιαίο μίσθωμα. Για τους βουλευτές περιφέρειας προβλέπεται Ι.Χ. έως 1.800 κ. εκ. και 1.200 ευρώ μίσθωμα, με το προϋπολογισθέν ποσό για την παροχή των βουλευτικών αυτοκινήτων Ι.Χ, για το τρέχον έτος, να ανέρχεται σε 3.500.000 ευρώ» και υποστηρίζει πως: «το προαναφερθέν ποσό κρίνεται εξωφρενικό και καθιστά αναγκαία την άμεση διαδικασία εκλογίκευσης της συγκεκριμένης δαπάνης χωρίς, ωστόσο, αυτή να παρεμποδίσει τους επιθυμούντες βουλευτές από το να ασκούν τα κοινοβουλευτικά τους καθήκοντα».

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι έκανε έρευνα αγοράς και διαπίστωσε ότι:

– Το κόστος μηνιαίας (χρονο)μίσθωσης για αυτοκίνητο μεσαίου κυβισμού κυμαίνεται στα 400 ευρώ.
– Η αγορά αυτοκινήτου Ι.Χ ανάλογου κυβισμού κοστολογείται στα 9.000 ευρώ.

Με αυτά τα δεδομένα, ρωτά την πρόεδρο της Βουλής: «Υπάρχει δεσμευτικό πλαίσιο ενόψει της λήξης σύμβασης για τη μίσθωση των οχημάτων; Εάν ναι, θα συνεχίσετε στο υπάρχον καθεστώς που προβλέπεται για το μίσθωμα των οχημάτων; Εάν όχι, προτίθεσθε για τη δημιουργία ενός νέου μηχανισμού που θα συμπεριλαμβάνει πέραν της εκ νέου μίσθωσης ή αγοράς και μιας νέας πελατειακής – οικονομικής πλατφόρμας με εταιρείες για την ασφάλιση και συντήρηση των οχημάτων, με σαφώς καλύτερους όρους από τους ήδη ισχύοντες; Προτίθεσθε για την εξέταση της πρότασης, προς αναζήτηση προσφορών από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες για αγορά των βουλευτικών οχημάτων (Ι.Χ), που θα ελαφρύνει τον προϋπολογισμό της Βουλής και θα βελτιώσει τους οικονομικούς όρους των αποθεματικών της;».