11 Απριλίου 2016

«Συγγνώμη, συγγνώμη, εγώ είμαι πιο διάσημος» -Απίστευτη σκηνή μεταξύ Κάρα Ντελεβίν και Βαν Νταμ [βίντεο]

Η Κάρα Ντελεβίν έζησε απίστευτες στιγμές όταν έπεσε πάνω σε έναν από τους διασημότερους σταρ του Χόλιγουντ την περασμένη Πέμπτη.

Το διάσημο μοντέλο από τη Μεγάλη Βρετανία βρισκόταν στο αεροδρόμιο του Λος Αντζελες, όταν εμφανίστηκε ο Βέλγος σταρ των ταινιών δράσης. Και ενώ όλοι οι παπαράτσι είχαν στραμμένες τις φωτογραφικές τους μηχανές και κάμερες πάνω στην Κάρα Ντελεβίν, άρχισε να φωνάζει: «Συγγνώμη, συγγνώμη, εγώ είμαι πιο διάσημος. Είμαι ο Ζαν Κλοντ Βαν Νταμ».



Ο διάσημος ηθοποιός είχε μάλιστα σηκώσει τα χέρια του για να δώσει έμφαση στη σκηνή, ενώ είχε ακουμπήσει τη βαλίτσα και τα πράγματά του.
Η Κάρα δεν σταμάτησε να περπατάει στον δρόμο της, μην ξέροντας αν πρόκειται όντως για τον διάσημο σταρ και μην έχοντας ακριβώς αντιληφθεί τι συνέβαινε.

Η ίδια ήταν ντυμένη με ένα σκισμένο boyfriend τζην, ήταν άβαφη και φορούσε ένα ζευγάρι πλατφόρμες σε γαλάζιο χρώμα. Η σκηνή απαθανίστηκε και έκανε αμέσως τον γύρο του κόσμου.




Παρά τις προσπάθειες του διάσημου ηθοποιού, οι παπαράτσι μόνο την Κάρα Ντελεβίν φωτογράφισαν και κυκλοφόρησαν παντού τις στιγμές: