16 Μαΐου 2016

ΒΙΝΤΕΟ-H Ελληνίδα που διεκδικεί το στέμμα της Miss ΗΠΑ αποκαλύπτει ότι έχει χάσει την ακοή της

Η καστανή καλλονή με το πανέμορφο πρόσωπο και το καλλίγραμο κορμί, αφηγούμενη την ιστορία της, αποκάλυψε ότι έχασε την ακοή της σε ηλικία 4 ετών, όταν προσβλήθηκε από μηνιγγίτιδα.Μετά την κατάκτηση του τίτλου της Miss Pensylvania, η ελληνικής καταγωγής Elena Laquatra , είναι έτοιμη να διεκδικήσει το στέμα της Miss USA.
Η καστανή καλλονή με το πανέμορφο πρόσωπο και το καλλίγραμο κορμί, αφηγούμενη την ιστορία της, αποκάλυψε ότι έχασε την ακοή της σε ηλικία 4 ετών, όταν προσβλήθηκε από μηνιγγίτιδα. «Λίγες μέρες αφού έκλεισα τα τέσσερα χρόνια μου, προσβλήθηκα από μηνιγγίτιδα. Όπως ήταν φυσικό ήταν αναπάντεχο.Με μετέφεραν εσπευσμένα στο νοσοκομείο...Ευτυχώς έζησα! Είμαι εδώ. Αλλά δυστυχώς έχασα την ακοή μου και από τα δύο αφτιά μου. 'Εβαλα κοχλιακό εμφύτευμα (σ.σ ηλεκτρονική συσκευή, η οποία επιτρέπει σε πολλούς ανθρώπους που έχουν υποστεί απώλεια ακοής να ακούσουν καλύτερα), είναι πίσω από το αφτί μου», ακούγεται να λέει σε video.


Μέσα από την επίσημη σελίδα του διαγωνισμού ομορφιάς, η 24χρονη Elena δηλώνει επίσης περήφανη που είναι Ελληνίδα.

«Είμαι μέλος μίας μεγάλης ελληνικής οικογένειας. Μας αρέσει που είμαστε Έλληνες. Μας αρέσει να λέμε σε όλους ότι είμαστε Έλληνες. Αγαπάμε τους ελληνικούς χορούς, το ελληνικό φαγητό. Ό,τι είναι ελληνικό. Αγαπώ την οικογένεια μου, είμαι τόσο περήφανη που είμαι Ελληνίδα. Θέλω να πάω στην Ελλάδα το καλοκαίρι, να επισκεφτώ τη γιαγιά μου και τον παππού μου που ζει εκεί», λέει η Elena Laquatra