04 Ιουλίου 2024

📺Μαρινάκης για Αυγενάκη: Συμπεριφορές του “ξέρεις ποιος είμαι εγώ” είναι η πρώτη αντένδειξη για να είναι κάποιος εκ νέου υποψήφιος


Ο Λευτέρης Αυγενάκης φαίνεται πως δεν θα είναι ξανά υποψήφιος με τη Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με όσα είπε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.

Μαρινάκης για Αυγενάκη: Δεν θα μπορούσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης να πάρει άλλη απόφαση από την αυτονόητη της διαγραφής
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει ξεκαθαρίσει από την αρχή ότι αλαζονικές συμπεριφορές δεν είναι ανεκτές.

«Η ποινή για τον κ. Αυγενάκη είναι η μέγιστη δυνατή που μπορεί να επιβληθεί σε έναν βουλευτή. Αυτό έγινε μέσα σε λίγες ώρες, μόλις κατέστη εφικτή η παρουσία του στην επιτροπή δεοντολογίας της ΝΔ. Αυτή η αντιμετώπιση, αυτονόητη θα πω εγώ, δεν θέλουμε κάποιον να δώσει συγχαρητήρια» είπε χαρακτηριστικά. «Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί» σχολίασε για την κριτική από πλευράς του ΣΥΡΙΖΑ. «Είναι το κόμμα που δίδαξε σε όλη την Ευρώπη την έννοια της κωλοτούμπας» τόνισε.

«Ο κ. Μαρινάκης έχει διαγραφεί από την ΚΟ της ΝΔ. Ακολουθήθηκε η πειθαρχική διαδικασία που αφορά έναν βουλευτή. Με βάση την ιδιότητα του βουλευτή της ΝΔ συμμετέχει σε μια σειρά από όργανα. Απάντησα και σε πρωινή συνέντευξη σε διάφορα που λέγονται ότι “τον έβγαλε λίγο ο Μητσοτάκης για να είναι ξανά υποψήφιος μετά”, συνολικά συμπεριφορές του “ξέρεις ποιος είμαι εγώ” είναι η πρώτη αντένδειξη για να είναι κάποιος εκ νέου υποψήφιος» περιέγραψε.

Δείτε στο 15:30