04 Οκτωβρίου 2010
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΩΝ ΥΠ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ
Στο πλαίσιο της περιοδείας του σε ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία ο υπ. Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης επισκέπτεται τους 38 νέους Δήμους, όπως διαμορφώθηκαν από το σχέδιο «Καλλικράτης».
Το πρόγραμμα του κ. Ψωμιάδη έχει ως εξής:
- Σήμερα Δευτέρα 04/10 στις 7.30 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Γιάννη Γιώργο και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί το Δήμο Κασσάνδρας και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο ξενοδοχείο Athos Palace, αίθουσα «Θεοδώρα» (Καλλιθέα).
- Την Τρίτη 05/10 στις 7.30 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί το Δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο κινηματοθέατρο «Αλέξης Μινωτής» (Αμπελόκηποι).
- Την Τετάρτη 06/10 στις 7.30 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας Θεόδωρο Θεοδωρίδη και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί τα Γιαννιτσά και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Πνευματικό Κέντρο Γιαννιτσών.
- Την Πέμπτη 07/10 στις 7.30 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Σερρών Γιάννη Μωυσιάδη και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί τη Νέα Ζίχνη Σερρών και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο κέντρο «Στέκι».
Στο φουλ οι μηχανές του σοσιαλισμού το 2011
* Καταργούνται οι βασικοί μισθοί σε «ευαίσθητους» κλάδους ή εργαζόμενους, όπως είναι οι νέοι άνεργοι και αίρονται οι κλαδικές συμβάσεις.
* Περικόπτονται δραστικά τα βαρέα και ανθυγιεινά, και ενδεχομένως οδηγείται η χώρα σε νέες ασφαλιστικές παρεμβάσεις.
* Η εξυγίανση των συγκοινωνιών οδηγεί σε περικοπή δρομολογίων του ΟΣΕ και των αστικών συγκοινωνιών.
* Αυξάνονται τα διόδια.
* Αυξάνεται το κόστος ηλεκτρικού ρεύματος.
* Προωθείται περικοπή κοινωνικών επιδομάτων (εισαγωγή εισοδηματικών κριτηρίων σε κάποια και κατάργηση άλλων).
Δ.Ν.Κ.
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=03/10/2010&id=209245
Δήλωση του Προέδρου της Ν.Δ. κ. Αντώνη Σαμαρά μετά τη συνάντησή του με το Νομάρχη και υποψήφιο Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, κ. Γ. Δακή
Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, ολοκλήρωσε σήμερα τη διήμερη περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία. Συγκεκριμένα επισκέφτηκε τους νομούς Γρεβενών, Καστοριάς, Φλώρινας και Κοζάνης. Κλείνοντας την περιοδεία επισκέφτηκε τη Νομαρχία Κοζάνης όπου συναντήθηκε με το Νομάρχη και υποψήφιο Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, κ. Γ. Δακή. Μετά το πέρας της συνάντησης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Είναι, για μένα, πολύ μεγάλη χαρά, που σήμερα ήρθα, για αυτή την εθιμοτυπική επίσκεψη, εδώ στο Νομάρχη. Και θέλω να πω ότι ο Γιώργος ο Δακής, ο πετυχημένος Νομάρχης, θα είναι ο καλύτερος Περιφερειάρχης που θα έχει βγάλει ποτέ η Δυτική Μακεδονία. Το πιστεύω για να το λέω έτσι απόλυτα.
Γιατί είναι ένας άνθρωπος ο οποίος συνδυάζει γνώσεις, ήθος, νεανική διάθεση και, πάνω απ΄ όλα, μια εμπειρία ανθρωποκεντρική. Γιατί δεν ήταν ποτέ «ιπτάμενος» και μακριά από τα προβλήματα. Ήταν πάντα προσγειωμένος, κοντά στον απλό τον άνθρωπο. Και αυτό, για μένα, είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του, που του δίνει τη δυνατότητα να παίξει αυτό τον πολύ σημαντικό, σπουδαίο ρόλο, για ολόκληρη την Περιφέρεια.
Όλοι οι αντιπεριφερειάρχες, όλοι οι περιφερειακοί σύμβουλοι, όλοι όσοι στο μέλλον γίνουν αυτό που λέμε θεματικοί αντιπεριφερειάρχες, είναι άτομα πρώτης γραμμής, που πραγματικά κοσμούν το ψηφοδέλτιο. Και είναι μεγάλη χαρά για τη Νέα Δημοκρατία να μπορεί να υποστηρίζει τέτοιους ανθρώπους.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ένα συμπέρασμα από την περιοδεία σας στη Δυτική Μακεδονία, κ. Πρόεδρε.
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Το αποτέλεσμα ήταν πάρα πολύ ευχάριστο. Γιατί μας δόθηκε η δυνατότητα να επισκεφθούμε όλες τις περιοχές, να μιλήσουμε με όλο τον κόσμο. Να χαιρετίσουμε και να συνομιλήσουμε, πάνω από όλα, με τον απλό τον κόσμο. Εκεί που είναι η πραγματική ζωή. Στη Νέα Δημοκρατία αποφεύγουμε πλέον την παλιά ξύλινη στρογγυλεμένη γλώσσα, που θέλει όλα να πηγαίνουνε καλά. Μιλάμε με «γωνίες», μιλάμε για την πραγματικότητα και απευθυνόμαστε στον κόσμο ο οποίος αντιλαμβάνεται ότι πια τα πράγματα είναι δύσκολα. Και μέσα σε αυτή την οικονομική δυσπραγία, που περνάει ολόκληρος ο Ελληνικός Λαός, δεν είναι σωστό και δεν πρέπει να του θυμίζουμε εποχές που η ξύλινη γλώσσα ήταν καθημερινότητα. Καθημερινότητα πλέον είναι να βγαίνεις και να λες την αλήθεια, όπως την πιστεύεις, όπως την αισθάνεσαι και όπως θα είσαι υποχρεωμένος να την υπηρετήσεις.
ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ: κόβονται τα παιδικά εμβόλια;
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έρχονται στην alfavita από παιδίατρους η κυβέρνηση έχει πάρει την απόφαση να κόψει πολλά από τα βασικά εμβόλια που γίνονται στα παιδιά για την προστασία της υγείας τους αλλά και της δημόσιας υγείας γενικότερα.Σύμφωνα με τις πηγές μας μέσα στο μήνα Οκτώβριο (το πολύ με το νέο έτος) θα κοπούν τα περισσότερα εμβόλια με αποτέλεσμα οι γονείς να πρέπει να τα πληρώνουν από την τσέπη τους. Ενδεικτικά σας λέμε ότι το εμβόλιο του πνευμονιόκοκκου κοστίζει 75 ευρώ. Ένα παιδί μέχρι τα 6 του χρόνια πρέπει να κάνει γύρω στα 20 εμβόλια (μαζί με τις δόσεις) και αν είναι και κορίτσι στα 9 του και αυτό για τον καρκίνο της μήτρας.
Σύμφωνα με τις πηγές μας η κυβέρνηση σκοπεύει με αυτή την ανισόρροπη κίνηση να εξοικονομήσει κάποια εκατομμύρια ευρώ τα οποία όμως οι φαρμακοβιομηχανίες ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΡΗΘΟΥΝ. Αφού η πλήρης ανοσοποίηση ενός παιδιού θα κοστίζει πλέον 1200 ευρώ - αν οι τιμές δεν αυξηθούν - αντί η κυβέρνηση να τα πληρώσει στις εταιρίες, θα τα δώσουν οι γονείς από την τσέπη τους.
Αυτό, όμως, αποτελεί αντισυνταγματική - φορολογική αδικία αφού το κράτος λαμβάνει, μέσω των φόρων, τα χρήματα για την προστασία της δημόσιας υγείας από όλους τους πολίτες και τώρα ζητάει να επομιστούν τα έξοδα μονομερώς οι γονείς. Γιατί δεν λέει και στους εφοπλιστές να χτίσουν και να ανακαινίσουν με δικά τους χρήματα τα λιμάνια αλλά τα χτίζει με τα λεφτά των φορολογουμένων;
Αν σε εμάς και σε εσάς φαίνεται φυσιολογικό να εμβολιάσουμε τα παιδιά μας, έστω με με το μισθό δύο μηνών, να είστε σίγουροι ότι μεγάλος αριθμός φτωχών οικογενειων, που όσο πάνε και πληθαίνουν, θα επιλέξει να μην τα εμβολιάσει. Όπως έγινε και με τα αυτοκίνητα, όταν έγινε η αύξηση των τελών κυκλοφορίας. Η κυβέρνηση περίμενε να αυξήσει τα έσοδα και ο κόσμος παρόπλισε τα αυτοκίνητά του.
Όμως τα παροπλισμένα αυτοκίνητα δεν είναι επικίνδυνα ούτε για τη δημόσια υγεία, ούτε για τη ζωή των παιδιών μας.
Χ.Ν.
http://stakarfia.blogspot.com/2010/10/blog-post_8142.html και
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10564
Προϋπολογισμός στα τυφλά
Μετέωρη παρέμενε και η περικοπή του επενδυτικού προγράμματος (ΠΔΕ), η οποία ενδεχομένως να... αναβληθεί για τον Νοέμβριο ανάλογα με την πορεία της απορρόφησης των κονδυλίων, αλλά και τις αποκλίσεις στις δαπάνες του ευρύτερου Δημοσίου. (ΣΣ. Έχουμε γράψει εδώ και μήνες ότι το ΠΔΕ θα περικόπτεται συνεχώς μέχρι να φτάσει στο 0)
Αύξηση ΦΠΑ
Το σίγουρο είναι, σύμφωνα με αρμόδια στελέχη, ότι το προσχέδιο θα περιλαμβάνει αύξηση του μεσαίου συντελεστή ΦΠΑ από το 11% στο 13%, αλλά και την επιβολή από τον Οκτώβριο του 2011 ενιαίου φόρου κατανάλωσης καυσίμων (ΣΣ. αυτός είναι ο σοσιαλισμός δεν διακρίνει μεταξύ φτωχών και πλουσίων... όλοι είμαστε ίσοι και... όλοι πληρώνουμε τα ίδια). Επιπλέον θα αναγράφονται αναλυτικά όλα τα μέτρα που περιλαμβάνονται για το 2011 στο μνημόνιο (π.χ. αύξηση αντικειμενικών αξιών, φορολόγηση των αυθαιρέτων, τεκμήρια, φορολόγηση των αμοιβών σε είδος, πάγωμα συντάξεων, περικοπή 500 εκατ. ευρώ από τις δημόσιες επενδύσεις).
Τα βασικά μεγέθη του προϋπολογισμού οριστικοποιούνται σήμερα ώστε να σταλεί το κείμενο στο εθνικό τυπογραφείο. Η καθυστέρηση οφείλεται στο ότι έπρεπε να αποτιμηθούν τα έσοδα της περαίωσης που θα έρθουν το 2010 και το 2011 (1,3 δισ. ευρώ σύμφωνα με το σχετικό νομοσχέδιο) και να οριστικοποιηθούν οι παρεμβάσεις σε ΦΠΑ και πετρέλαιο θέρμανσης.
Πάντως, ο προϋπολογισμός θα αλλάξει ξανά σε λίγες μόνο εβδομάδες, αφού η κυβέρνηση ελλείψει στοιχείων οδεύει στα... τυφλά όχι μόνο στο μέτωπο των φορολογικών εσόδων αλλά και των δαπανών του ευρύτερου Δημοσίου.
Σύμφωνα με αρμόδιο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών, μόνο τα ασφαλιστικά ταμεία έδωσαν ικανοποιητικά και αναλυτικά στοιχεία για την υπολογισμό του 2010 και τις ανάγκες του 2011. (ΣΣ. Από εδώ και κάτω ακολουθεί το απόλυτο μπάχαλο του Κράτους μετά από ένα χρόνο ΠΑΣΟΚ στην εξουσία) Αντιθέτως, υπό επεξεργασία τελούσαν έως την τελευταία στιγμή τα στοιχεία για τις νοσοκομειακές δαπάνες καθώς εξετάζονταν πρόσθετη μείωση 20% με βάση τα στοιχεία από τη νέα συνταγογράφηση, ενώ δεν υπήρχε εικόνα για τα οικονομικά των ΤΕΙ και των ΑΕΙ, αλλά και τη «χοάνη» των ΔΕΚΟ.
Το Γενικό Λογιστήριο βασίστηκε στα ταμειακά δεδομένα που του έδωσε η ΤτΕ, ελπίζοντας έως τον Νοέμβριο που θα οριστικοποιηθεί ο προϋπολογισμός να έχουν φτάσει τα στοιχεία που έχει ζητήσει διακαώς και η τρόικα. Η τελευταία, ως γνωστόν, ανάγει την «τρύπα» στην γενική κυβέρνηση σε βασικό κίνδυνο αποκλίσεων για τον προϋπολογισμό. Υπάρχει πάντως σοβαρό ενδεχόμενο και ο τελικός προϋπολογισμός να «κλείσει» μόνο με τα στοιχεία της ΤτΕ αν κριθεί ότι τα (χειρόγραφα) δεδομένα των φορέων δεν είναι ικανοποιητικά. Οσο για το πληροφοριακό σύστημα που θα κατέγραφε όλα τα δεδομένα, αναβάλλεται για το καλοκαίρι του 2011, το νωρίτερο.
Κυβερνητικά στελέχη, πάντως, αναφέρουν ότι τα στοιχεία δείχνουν πως δεν θα καταπέσουν εγγυήσεις 1,5 δισ. ευρώ για δανεισμό των ΔΕΚΟ εντός του 2010 όπως εκτιμά η τρόικα, περιορίζοντας το βάρος για τον προϋπολογισμό.
Οι τελικοί κίνδυνοι του 2010 θα κριθούν όμως μαζί με την τρόικα, μέσα στον Νοέμβριο. Θα γίνουν οι προσαρμογές που θα «υποδειχθούν», αφήνοντας έτσι ανοικτό το ενδεχόμενο για πρόσθετη περικοπή επενδυτικών αλλά και μισθολογικών δαπανών ή αλλαγής των σχεδίων για ΦΠΑ και πετρέλαιο θέρμανσης.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Ενα όμορφο αμάξι με δυο άλογα...και ένα "πεταλωτή"
Οι Γερμανοί της Deutsche Bank βράβευσαν των πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου για την προσπάθεια που κάνει νομίζοντας ότι έτσι θα σώσει την Ελληνική οικονομία με λίγα λόγια πήρε βραβείο από αυτούς που του έδωσαν δανεικά με επιτόκιο που θα ζήλευαν και οι σκληρότεροι τοκογλύφοι στη πλατεία ομόνοιας!Το βραβείο είναι ένα αμάξι με 4 χρυσά άλογα
http://politicalfactory.blogspot.com/2010/10/blog-post_04.html
Εντείνει τον προεκλογικό της αγώνα η Ζέττα Μακρή
Η υποψήφια Δήμαρχος Βόλου με πλήρη σεβασμό και εκτίμηση στο πρόσωπο του Μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού κ.κ Ιγνάτιου αλλά και στο θεάρεστο έργο της Εκκλησίας συναντήθηκε μαζί του στα γραφεία της Μητρόπολης. Και οι δύο συμφώνησαν ότι ιδιαίτερης σημασίας είναι η στήριξη των αδύναμων ομάδων της περιοχής και η επίδειξη μίας λειτουργικής κοινωνικής πολιτικής που θα προωθήσει την επίλυση βασικών καθημερινών προβλημάτων. Ένας από τους βασικούς στόχους άλλωστε της κυρίας Μακρή και του συνδυασμού της είναι η αναβάθμιση του κοινωνικού προσώπου του Δήμου με τρόπο που θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πολιτών στη νέα Δημοτική Αρχή.
Η υποψήφια Δήμαρχος Βόλου άκουσε και τους προβληματισμούς εμπόρων, βιοτεχνών και επιχειρηματιών του Νομού Μαγνησίας στα εγκαίνια του 3ου Επιχειρηματικού Πανοράματος, όπου με την απλότητα, τον φιλικό της τρόπο και κυρίως την προθυμία της για συνεργασία κέρδισε τις εντυπώσεις. Στη συνάντηση της με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ξενοδόχων τα θέματα που κυριάρχησαν ήταν τα έργα υποδομής, οι στόχοι και οι προοπτικές του τουρισμού στην περιοχή μας. Η κα Μακρή αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα του τουρισμού ως μοχλού ανάπτυξης και ευημερίας του Νομού και δήλωσε ότι ο συγκεκριμένος τομέας αποτελεί έναν από τους κυριότερους άξονες του προγράμματος της, καθώς είναι αναμφισβήτητη η συμβολή του στην τόνωση της οικονομίας της περιοχής.
Η κα Μακρή επισκέφτηκε και τον Δήμο Νέας Αγχιάλου, όπου συνομίλησε με τη Δημοτική Αρχή και εκπροσώπους φορέων. Κατά τη διάρκεια αυτής της επίσκεψης δήλωσε ότι όλες οι περιοχές που συνενώνονται στο νέο Καλλικρατικό Δήμο Βόλου θα έχουν ισότιμη μεταχείριση, εφόσον εκλεγεί Δήμαρχος. Δεν παρέλειψε να τονίσει την ανάγκη ανάδειξης των χαρακτηριστικών όλων των περιοχών και να παρουσιάσει την πρόθεσή της να ενσκύψει σε κάθε πρόβλημα που αυτές αντιμετωπίζουν. Συνάντηση για τις ιδιαιτερότητες, τα προβλήματα αλλά και τους στόχους του Δήμου Ιωλκού είχε επίσης η κα Μακρή με το Δήμαρχο, Δημοτικούς συμβούλους και υπαλλήλους του Δήμου Ιωλκού. Συναισθανόμενη την αγωνία των κατοίκων της περιοχής που χάνουν την αυτοδιοικητική τους αυτονομία τους διαβεβαίωσε ότι η προστασία όλων των πολιτών αποτελεί προτεραιότητα αλλά και υποχρέωσή της απέναντι τους.
Εκπρόσωποι της ΑΔΕΔΥ εξέθεσαν στην κα Μακρή τα προβλήματα που απασχολούν τους εργαζομένους, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αγωνία τους για τις μετατάξεις των υπαλλήλων που πιθανότατα θα γίνουν με τη σύσταση του νέου Δήμου. Η Ζέττα Μακρή στο σημείο αυτό δήλωσε ότι κανείς δεν μπορεί να αναιρέσει το έργο αυτών των ανθρώπων και πως οι οποιεσδήποτε αποφάσεις θα ληφθούν μετά από διάλογο μαζί τους και χωρίς ισοπεδωτική λογική. Ταυτόχρονα δήλωσε ότι συναισθάνεται την αγωνία των δημοσίων υπαλλήλων αλλά και όλων των εργαζομένων για την αύξηση της ανεργίας, τις μισθολογικές περικοπές και τις ασφαλιστικές αλλαγές που συνεπάγεται η υπογραφή του μνημονίου από την κυβέρνηση, Σαφής ήταν και η τοποθέτηση της κατά τη διάρκεια της συνάντησης της με κατοίκους της Αγίας Παρασκευής, με τους οποίους συνομίλησε για το κρίσιμο για την περιοχή θέμα της υπογραφής της Πράξης Εφαρμογής. Η κα Μακρή γνωρίζει πολύ καλά τις αντιδράσεις των κατοίκων και με απόλυτη σαφήνεια δήλωσε πως από κοινού θα ληφθούν οι αποφάσεις και αφού βέβαια μελετηθούν με ευθύνη και σοβαρότητα όλες οι παράμετροι του θέματος. Η υποψήφια Δήμαρχος Βόλου παραβρέθηκε και σε εκδήλωση των ΚΑΠΗ με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Τρίτης Ηλικίας τονίζοντας ότι όλοι μας οφείλουμε να αγκαλιάζουμε με αγάπη, ζεστασιά και φροντίδα τους ηλικιωμένους ως ένδειξη αναγνώρισης της πολυετούς και πολυσήμαντης προσφοράς τους.
Στόχος της Ζέττας Μακρή είναι μέχρι να ολοκληρωθεί η προεκλογική περίοδος να βρεθεί σε κάθε γωνιά του Δήμου Βόλου, να έρθει σε επαφή με όλες τις κοινωνικές ομάδες και να συνομιλήσει με κάθε συμπολίτη της. Άλλωστε είναι γνωστό ότι η ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης δημοτών και Δημοτικής Αρχής, η κινητοποίηση όλων των δημιουργικών δυνάμεων της πόλης και α αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων των πολιτών αποτελούν τους κύριους άξονες του προγράμματος της κας Ζέττας Μακρή.
Π. Κοκκόρης: Η Καλαμαριά δεν αντέχει άλλη μία χαμένη τετραετία..
Iδιαίτερη δυναμική, που μέρα με τη μέρα αυξάνεται, παρουσιάζει η κίνηση του Παναγιώτη Κοκκόρη για τον Δήμο Καλαμαριάς. Οι Καλαμαριώτες υποδέχθηκαν με ενδιαφέρον την νέα αυτή υποψηφιότητα, η οποία εκφράζεται από έναν συμπολίτη τους με κύρος, έντονη πολιτική παρουσία και γνώση των προβλημάτων της κοινωνίας και της αγοράς.Αναστασία Μανωλοπούλου - Νικολοπούλου: Εκδήλωση για το βιβλίο του Νικηφόρου Κλήμη
Δεν θα κάνω Κεντρική Προεκλογική Συγκέντρωση
Παρ’ όλα αυτά η παρέμβασή της έκρυβε και την ανακοίνωση μιας σημαντικής απόφασης.
Στο πλαίσιο των ημερών και στο πνεύμα της εποχής που ζούμε, η Αναστασία Μανωλοπούλου – Νικολοπούλου ανακοίνωσε την απόφαση της:
«θέλω να σας ενημερώσω, μιας κ είστε τόσοι πολλοί κοντά μας σήμερα , και για να μην σας δημιουργηθούν ερωτηματικά στην πορεία της προεκλογικής περιόδου ότι έχω αποφασίσει να μην πραγματοποιήσω προεκλογική κεντρική ομιλία ως είθισται την τελευταία εβδομάδα , αλλά να διαθέσω το μικρό ποσό που θα δαπανούσα- πολύ μικρό λόγω περιορισμών του νόμου – στην Κιβωτό της Αγάπης , ένα ίδρυμα με πολλά προβλήματα , με πολλαπλάσια όμως προσφορά , που προσπαθώ να βοηθώ με όλες μου τις δυνάμεις και που καλώ κι εσάς να το αγκαλιάσετε.» είπε σχετικά.
Αναφερόμενη στο θέμα της εκδήλωσης τόνισε:
«Πρέπει ξεκινώντας να ξεκαθαρίσω ότι μιλώ όχι σαν ειδική , ούτε φυσικά σαν επιστήμονας ή παν-επιστήμονας.
Μιλώ σαν μια απλή γυναίκα , μητέρα ήδη 4 παιδιών που διάβασε αυτό το βιβλίο και καλείται να μεταφέρει την άποψη της για αυτό.»
Κατόπιν ανέλυσε την δομή και το περιεχόμενο του βιβλίου και ξεδίπλωσε τις σκέψεις που δημιουργούνται από επιστημονικής, νομικής, ψυχολογικής, κοινωνιολογικής , θεολογικής και ηθικής απόψεως σε σχέση με το δικαίωμα επιλογής του φύλου του παιδιού.
Κλείνοντας τόνισε :
«Μια όμως σκέψη με έκανε να αποφασίσω ότι τελικά εγώ δεν θα ήθελα να επιλέγεται το φύλο.
Και μην σκεφτείτε ότι μιλάω εκ του ασφαλούς καθώς αρμονικά ως προ το φύλο έκανα τα δικά μου παιδιά 2 κορίτσια, 2 αγόρια.
Όχι….. πολύ απλά σκέφτηκα ότι αν οι γονείς μου επέλεγαν – και έχοντας ήδη μια κόρη, την αδελφή μου- τότε σίγουρα δεν θα είχα γεννηθεί εγώ»
Αγγλικά και γυμναστική: το νέο σχολείο της Αννούλας
Έτσι, λοιπόν, το ποθούμενο βλαμένο ελληνόπουλο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει μέσω του εκπαιδευτικού συστήματος στο μέλλον η υπουργός, το κατάλληλο για σκλάβος των πολυεθνικών και των τραπεζών, δεν πρέπει επ' ουδενί να έχει οποιαδήποτε ιστορική συνείδηση!!! Ούτε αρχαία, ούτε ιστορία ούτε θρησκευτικά του χρειάζονται!!!
Θα είναι ένας νέος άνθρωπος, που θα μιλάει καλά ελληνικά και αγγλικά αγνώστων λοιπών στοιχείων και θα έχει γυμνασμένους κοιλιακούς για να ξεχνάει την πείνα του και να δουλεύει ικανοποιητικά ως γρανάζι του νεοφεουδαλικού συστήματος με αστικό περιτύλιγμα που ετοιμάζει η λέσχη Μπίλντεμπεργκ της Αννούλας.
Και καλά, όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, η Αννούλα συνεχίζει μέχρι και σήμερα να αγωνίζεται για την επιβολή της αγγλικής ως δεύτερης επίσημης γλώσσας. Δεν μπόρεσε να το επιβάλλει κανονιστικά, αλλά έρχεται να το επιβάλλει εκ των πραγμάτων. Δύο υποχρεωτικές γλώσσες στο σχολείο, αγγλικά και ελληνικά.
Αυτό όμως που δεν γνωρίζαμε ήταν ο έρωτας με τους γυμναστές! Δεσμευόμαστε πως θα το ψάξουμε, καθώς μέχρι σήμερα δεν είχε εκφραστεί ιδιαίτερα ποτέ υπέρ της άθλησης. Τι την έπιασε και έθεσε ως τέταρτο σπουδαιότερο μάθημα την γυμναστική; Μήπως, λέμε τώρα, επειδή είναι το μάθημα που ασκεί την κριτική ικανότητα των μαθητών περισσότερο; Ή μήπως γιατί είναι το μάθημα, το πλέον ακίνδυνο για το σύστημα;
Αν αυτό περάσει, τότε θα μιλάμε για το οριστικό τέλος της ελληνικής εκπαίδευσης! Ο μαθητής θα μπορεί να τελειώσει το Λύκειο χωρίς μαθηματικά, αρχαία, φυσική, αλλά με μπόλικη γυμναστική και αγγλικά! Όσοι σιωπήσουν τώρα, δεν θα συναινούν απλώς στην περαιτέρω εξαχρείωση, αλλά θα είναι οι ίδιοι οι δολοφόνοι της ελληνικής εκπαίδευσης.
http://paideia-gr.blogspot.com/2010/10/blog-post.html
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 4youth Festival 2010 της ΟΝΝΕΔ
Ειδικότερα, για την πρωτεύουσα το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στις προτάσεις για την ανάπλαση των ελεύθερων χώρων, την ανάδειξη του αστικού ιστού, τη λήψη μέτρων πυροπροστασίας του Υμηττού αλλά και τη λήψη αυτοδιοικητικών κοινωνικών μέτρων για τη στήριξη πολιτών με χαμηλό εισόδημα.
Το χώρο του 4youth festival επισκέφθηκαν τις δύο ημέρες διεξαγωγής του, μεταξύ άλλων ο Υποψήφιος Περιφερειάρχης Αττικής κ. Βασίλης Κικίλιας αλλά και ο υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων κ. Νικήτας Κακλαμάνης.
Ο Βασίλης Κικίλιας κατά την παρουσίαση της υποψηφιότητας του στο onned web radio αναφέρθηκε στη σημασία της συμμετοχής νέων ανθρώπων στις αυτοδιοικητικές εκλογές δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις νέες προοπτικές που αυτή ανοίγει, εξήγησε τους λόγους που τον ώθησαν να μπει στη μάχη των αυτοδιοικητικών εκλογών ενώ τόνισε πως η Περιφέρεια Αττικής θα αποτελέσει κύτταρο έξυπνων και αποτελεσματικών δράσεων για τους πολίτες.
Ο Δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης στη συνέντευξη που παραχώρησε στο διαδικτυακό ραδιόφωνο της ΟΝΝΕΔ παρουσίασε το μέχρι τώρα έργο του Δήμου, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που συνάντησε αυτά τα χρόνια δίνοντας το σύνθημα για τη νέα θητεία λέγοντας πως η Αθήνα έχει ανάγκη τους νέους ανθρώπους και σε αυτούς θα βασιστεί όπως μέχρι τώρα πράττει. Ο κ. Κακλαμάνης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο πρόβλημα που δημιουργεί η άνευ σχεδίου υποδοχή λαθρομεταναστών και σημείωσε πως ο Δήμος κάνει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προσπάθεια προκειμένου να μην δημιουργούνται προβλήματα στον κοινωνικό ιστό.
Το 4youth festival 2010 τίμησε με την παρουσία του και μίλησε ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, ενώ νωρίτερα ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Ανδρέας Παπαμιμίκος έδωσε το στίγμα που θα πρέπει να ακολουθήσει η νεολαία προκειμένου να αλλάξει το σημερινό σκηνικό.
Βασικά σημεία ομιλιών:
Αντώνης Σαμαράς, Πρόεδρος Νέας Δημοκρατίας:
«Εσείς είστε η Ελπίδα. Και βρίσκεστε στο κέντρο του κόσμου μας, στο κέντρο της Πολιτικής μας. […] αν καταψηφίσαμε το Μνημόνιο, αν προχωρήσαμε πιο πέρα και προσφέραμε ολοκληρωμένη εναλλακτική πρόταση για διέξοδο από την κρίση, αλλά και για νέο μοντέλο Ανάπτυξης. Το κάνουμε για να έχετε προοπτική εσείς. Για να μείνετε στο τόπο σας. Για να μην ακολουθήσετε το δρόμο που πήρε η νεολαία της Πατρίδας μας σε άλλες δύσκολες εποχές. Για να έχετε μέλλον εδώ. […] εμείς εμπιστευόμαστε τη νεολαία στην πράξη: - Το δείξαμε όταν ανοίξαμε την εκλογή Προέδρου της Νεολαίας μας από τη βάση. Κι ήμασταν το μόνο κόμμα που το τόλμησε αυτό στην Ελλάδα. Το αποδείξαμε και με την υποψηφιότητα του Βασίλη Κικίλια για την Περιφέρεια της Αθήνας. Τον επιλέξαμε για υποψήφιο περιφερειάρχη, όχι απλώς γιατί είναι νέος, αλλά γιατί είναι το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε σε ολόκληρη την κοινωνία. […]
Το μήνυμά μας, το μήνυμα της Ελπίδας, κερδίζει έδαφος συνεχώς, παντού στην Ελλάδα. Προσπαθούν κυβέρνηση, παπαγάλοι και εξαπτέρυγα να φοβίσουν τον κόσμο. Προσπαθούν να διαστρεβλώσουν τα όσα λέμε. Το ‘χουν ήδη χάσει το στοίχημα! Σήμερα μεταφέρω εγώ παντού το μήνυμα της Ελπίδας σε όλη την Ελλάδα. Και ο κόσμος παίρνει κουράγιο… Το Νοέμβριο, θα είναι όμως ο κόσμος που θα στείλει το μήνυμα της Ελπίδας. Και θα είναι μήνυμα αποδοκιμασίας για την Κυβέρνηση του Μνημονίου. […] Μαζί θα νικήσουμε… Για την Ελλάδα θα νικήσουμε! Για το μέλλον της. Για σας θα νικήσουμε. Δεν σας ζητώ να το πιστέψετε μόνο. Σας ζητώ να το αποδείξετε! Να το αποδείξετε μια και καλή, σε όλους εκείνους που θέλουν τον Έλληνα φοβισμένο, που θέλουν τον πολίτη σκυμμένο, που θέλουν τη νεολαία στο περιθώριο. Δείξτε τους πόσο άδικο έχουν. Δείξτε τους πόσο λάθος σας μετράνε. Δείξτε τους ότι η νεολαία είναι Φώς και ακτινοβολεί φως. Ότι η νεολαία είναι Ελπίδα και ακτινοβολεί Ελπίδα. […]»
Ανδρέας Παπαμιμίκος, Πρόεδρος ΟΝΝΕΔ:
«Σήμερα, κλείνουμε τον κύκλο των φεστιβάλ, αλλά ανοίγουμε έναν νέο. Ένα νεανικό κύκλο στο κέντρο του οποίου θα βρίσκεται η ΟΝΝΕΔ, ώστε να γίνει η ΟΝΝΕΔ η φωνή όλων των νέων, δίπλα στην προσπάθεια του Προέδρου μας Αντώνη Σαμαρά, που έδειξε εμπράκτως την εμπιστοσύνη του στους νέους στηρίζοντας την υποψηφιότητα του Βασίλη Κικίλια για την Περιφέρεια Αττικής και με τη συμμετοχή τόσων νέων στο ψηφοδέλτιο του σημερινού και αυριανού δημάρχου της Αθήνας Νικήτα Κακλαμάνη. [...] Αλλάζουμε στάση, λοιπόν, για να αλλάξουμε την πολιτική. Αν δεν το κάνουμε εμείς, δεν θα το κάνει κανένας. Και αν δεν το κάνουμε τώρα, δεν θα γίνει ποτέ. […]
Θα χρειαστεί να πάρουμε ρίσκα, να πούμε τα πράγματα με το ονομά τους, να ζητήσουμε τομές και ανατροπές, να συγκρουστούμε με κατεστημένες νοοτροπίες, να πάρουμε πρωτοβουλίες, που μέχρι χθες μπορεί να φοβόμασταν. Αυτός όμως είναι ο μόνος δρόμος, και εμείς πιστεύουμε στις ειρηνικές επαναστάσεις και τις δημιουργικές συγκρούσεις. […] Αυτοί που για 25 χρόνια φάνηκαν ανίκανοι να κερδίσουν τις ιδέες, το πάθος και τη φαντασία του κάθε Δαπίτη και της κάθε Δαπίτισσας στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, σήμερα προσπαθούν να καταργήσουν τη δράση μας. Μόνο εμείς όμως μπορούμε να φέρουμε την πραγματική αλλαγή…»
Το 4youth festival 2010 που διοργάνωσε η Οργάνωση Νέων της Νέας Δημοκρατίας, ολοκληρώθηκε με μουσική συναυλία που παρακολούθησε πλήθος κόσμου και μεταδίδονταν ζωντανά από τις τέσσερις πόλεις μέσω του 4youth.onned.gr
Δείτε το Robin Hood Live
http://tainiomanhs.blogspot.com/2010/10/robin-hood-live.html
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΡΑΚΟΥ
Να σημειωθεί ότι το Δ. Δράκο υποδέχτηκε στη Λαϊκή Αγορά ένας μεγάλος αριθμός εμπόρων και παραγωγών και έγιναν πολλές συζητήσεις γύρω από σημαντικά ζητήματα που αφορούν στη Γεωργία και γενικότερα, τον Πρωτογενή Τομέα. Πολλοί από τους συνομιλητές του υποψήφιου Περιφερειάρχη Πελοποννήσου θυμήθηκαν τους κοινούς αγώνες που είχαν δώσει για τα προβλήματα του αγροτικού κόσμου, την εποχή που ο Δ. Δράκος δραστηριοποιούταν στο συνεταιριστικό κίνημα, αλλά και όλες τις ενέργειες που έχουν γίνει τα περασμένα χρόνια από τη Νομαρχία Μεσσηνίας.
Στη συνέχεια, ο Δ. Δράκος περπάτησε στο κέντρο της Καλαμάτας και χαιρέτησε εμπόρους της πόλης και εκατοντάδες κατοίκους, ανταλλάσοντας απόψεις. Να υπογραμμιστεί, ότι το Δ. Δράκο συνόδευε ο αντινομάρχης Μεσσηνίας και υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου Σωτήρης Παναγιωτόπουλος, καθώς και νομαρχιακοί σύμβουλοι, οι οποίοι πρόκειται να θέσουν υποψηφιότητα στις Περιφερειακές Εκλογές.
Μ. Κεφαλογιάννης: "Γιατί δεν εφαρμόζεται η νομοθεσία υπέρ του ανταγωνισμού και κατά των ολιγοπωλίων επί ημερών «διαύγειας» ΓΑ Παπανδρέου"
ΘΕΜΑ: Η αισχροκέρδεια των πολυεθνικών αλυσίδων super market επί των ημερών της κυβέρνησης «πρώτα ο πολίτης» ΓΑ Παπανδρέου
Τον Αύγουστο 2008 ο τότε Εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ – σημερινός ΥΠΟΙΚ- Γ. Παπακωνσταντινου- δήλωσε:
«….Πράγματι, κανείς δεν μπορεί να είναι πάνω από το νόμο. Αναρωτιέται κανείς γιατί πέρασε τόσος καιρός σε αυτή την κυβέρνηση για να το αντιληφθεί.
Με φοβέρες και παρακαλετά δεν γίνεται δουλειά στην αγορά. Με αυτή τη λογική που ακολουθεί το Υπουργείο Ανάπτυξης δεν θα έχουμε έλεγχο των τιμών. Σήμερα είδε το φως σε μια μεγάλη καθημερινή εφημερίδα μια μελέτη σύμφωνα με την οποία οι Έλληνες καταναλωτές πλήρωσαν πάνω από 50 εκατομμύρια ευρώ περισσότερο απ’ ό,τι πλήρωσαν πέρσι για περίπου 50 κατηγορίες αγαθών στα σούπερ μάρκετ.
Για 20 συγκεκριμένες κατηγορίες αγαθών που είναι από τα πιο καθημερινά αγαθά, αυτά που αγοράζουμε όλοι μας όταν πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ, οι αυξήσεις ήταν περίπου στα 34%. Δεν αρκεί λοιπόν να ακούμε από τον αρμόδιο υπουργό να μας λέει ότι κανείς δεν μπορεί να είναι πάνω από το νόμο.
Γιατί δεν εφαρμόζεται η νομοθεσία υπέρ του ανταγωνισμού και κατά των ολιγοπωλίων; Υπάρχει νομοθεσία.
Γιατί δεν ενεργοποιείται η Επιτροπή Ανταγωνισμού; Γιατί δεν έχουμε, γιατί δεν δίνει το ίδιο το κράτος το καλό παράδειγμα μειώνοντας τις των ΔΕΚΟ που τροφοδοτούν την ακρίβεια;
Αυτά θα περίμενε κανένας να δει από μια κυβέρνηση, που πραγματικά ενδιαφέρεται για την τσέπη του πολίτη, ενδιαφέρεται για την πάταξη της αισχροκέρδειας και της ακρίβειας και δεν κάνει απλώς μια επικοινωνιακή πολιτική και διάφορες φοβέρες οι οποίες δεν έχουν κανένα πρακτικό αντίκρισμα»
Επειδή:
1.Επειτα από ένα χρόνο σοσιαλιστικής διακυβέρνησης "διαύγειας και πράσινης ανάπτυξης" σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα (Σεπτέμβριος 2010), οι τιμές στα ράφια των πολυεθνικών αλυσίδων super market στην Ελλάδα είναι υπερδιπλάσιες των αντιστοιχών τιμών στην Ευρώπη, ενώ ο πληθωρισμός καλπάζει με 6%.
2. Τον Μάιο 2010 η τότε Υπουργός Ανταγωνιστικότητας κλπ μαζί με τους δύο γενικούς γραμματείς Εμπορίου και Καταναλωτή ανήγγειλαν θριαμβευτικά «ότι προχωρούν σε τέσσερις θεσμικές παρεμβάσεις προκειμένου να "ξεφουσκώσουν"οι τιμές».
3. Μέχρι σήμερα καμιά παρέμβαση δεν έχει υπάρξει και οι «ρυθμίσεις» του Μαΐου 2010 παραμένουν στη Πράσινη Βίβλο των επικοινωνιακών τεχνασμάτων του ΠΑΣΟΚ μαζί με τις αντίστοιχες συμφωνίες κυριών που είχαν γίνει ιδίως την περίοδο 1997-1998 αλλά και το 2002 από τις τότε ηγεσίες του πρώην υπουργείου Ανάπτυξης, με αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες να κερδίσουν διπλά και τριπλά επωφελούμενοι της ένταξης της Χωράς στην ΟΝΕ του κ. Σημίτη.
4.Επι κυβερνήσεως ΝΔ το Μάιο 2004 «ένοιωσαν» τα καρτέλ των τροφίμων την ύπαρξη Κράτους όταν παρενέβη η Επιτροπή Ανταγωνισμού και κατηγόρησε τα σούπερ μάρκετ και τις γαλακτοβιομηχανίες για καρτέλ, επιβάλλοντας τους πρόστιμα 50 εκατομμυρίων ευρώ το 2007
Ερωτάσθε:
1. Ο νόμος εφαρμόζεται επί ημερών «διαύγειας» ΓΑ Παπανδρέου?
2. Γιατί δεν εφαρμόζεται η νομοθεσία υπέρ του ανταγωνισμού και κατά των ολιγοπωλίων; Υπάρχει νομοθεσία. Γιατί δεν ενεργοποιείται η Επιτροπή Ανταγωνισμού;
3. Ποιες είναι οι συγκεκριμένες ενέργειες και αποφάσεις της Κυβέρνησης ΓΑ Παπανδρέου, της Επιτροπής Ανταγωνισμού, του ΣΔΟΕ και των άλλων «ράμπο» του κ. Παπακωνσταντινου από τον Οκτώβριο 2009 μέχρι σήμερα για τον έλεγχο της αισχροκέρδειας των πολυεθνικών εταιρειών τροφίμων?
4.Ποια πολιτική παράταξη έχει στο DNA της την φαυλότητα(κατά τον Αντιπρόεδρο Πάγκαλο)?
5. Πότε θα σταματήσετε να εμπαίζετε τον Ελληνικό Λαό, από τον οποίο υπακούοντας αμαχητί στις εντολές της παρακυβέρνησης ΔΝΤ, αφαιρέσατε το 20% των εισοδημάτων μισθωτών και συνταξιούχων?
Ηράκλειο
01/10/2010
Ο ερωτών
Μανώλης Κ.Κεφαλογιάννης
Μουσταφάογλου : "Η μειονότητα όποτε χρειαστεί μπορεί να γίνει μια γροθιά.."
Δείτε τι είπε στην παρουσίαση του συνδυασμού της«Πρώτο Βήμα για την Ισότητα»
.. Χαιρόμαστε που δεν είμαστε μόνοι μας σε αυτό τον δρόμο και έχουμε μαζί μας όλους τους φορείς της τουρκικής μειονότητας της Δυτικής Θράκης. Αυτός είναι ο σκοπός της ίδρυσης του ανεξάρτητου συνδυασμού «Πρώτο Βήμα για την Ισότητα» για τον Δήμο Κομοτηνής. Είναι η απόδειξη ότι η μειονότητα όποτε χρειαστεί μπορεί να γίνει μια γροθιά. Αυτό που μας ενώνει είναι ο κοινός αγώνας μας για το καλό της μειονότητας..
Διαβάστε και το σχετικό άρθρο της Ελευθεροτυπίας που μιλάει για:
"Γκάφες του ΠΑΣΟΚ στη Θράκη"
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_5012.html
Δικαιούται ο «υπουργός της κουρτίνας» να κρίνει τους άλλους;
03 Οκτωβρίου 2010
Ψέμματα ΠΑΣΟΚ-ΜΜΕ ότι οι Κινέζοι ενδιαφέρονται και για τον ΟΣΕ
Επαφές Κινέζου Προέδρου και με την αντιπολίτευση
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 5
Δημήτρης Καρύδης (βουλευτής ΠΑΣΟΚ): «Πρόκειται για μία αποικιοκρατική σύμβαση με προκλητικές χαριστικές διατάξεις, όπως φορολογικές ελαφρύνσεις στη COSCO. Η παραχώρηση αυτή είναι σε βάρος της οικονομικής ζωής, της τοπικής κοινωνίας, αλλά και των εργασιακών σχέσεων, που οδηγούν το Λιμάνι σε νέο εργασιακό μεσαίωνα».
Λ. Κατσέλη (15/10/08): «Το ΠΑΣΟΚ θα επαναδιαπραγματευθεί την συμφωνία».
Τα πολλαπλά οφέλη της χθεσινής συμφωνίας
Εκτιμάται ότι σταδιακά και με τις επενδύσεις που θα γίνουν από την πλευρά της Cosco για τον εκσυγχρονισμό του λιμένος, θα ισχυροποιηθεί και ο ρόλος της Ελλάδας ως οικονομικό κέντρο της νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μεσογείου, καθώς θα αναδειχθεί ως κρίσιμος διαμετακομιστικός κόμβος για τα κινεζικά προϊόντα που εισάγονται στην Ευρώπη.
Τα οικονομικά οφέλη
Το συνολικό αντάλλαγμα της παραχώρησης που θα καταβάλει η Cosco στον ΟΛΠ ανέρχεται σε 4,3 δισ. ευρώ σταδιακά στη διάρκεια των 35 ετών της σύμβασης εκ των οποίων 3,4 δισ. ευρώ η κινεζική εταιρεία τα έχει εγγυηθεί. Το αντάλλαγμα του ΟΛΠ βασίζεται σε ποσοστό επί των ετήσιων συνολικών εσόδων, το οποίο ανέρχεται σε 21% για τα πρώτα 8 χρόνια της παραχώρησης και σε 24,5% από τον ένατο χρόνο και μετά.
Εκτός από το ετήσιο αντάλλαγμα, επιπλέον θα δοθούν στον ΟΛΠ: 1) 50 εκατ. ευρώ που θα καταβληθούν εντός 15 ημερών από τη δημοσίευση της κύρωσης της σύμβασης στο ΦΕΚ. 2) Επιπρόσθετη καταβολή 700.000 ευρώ σε πέντε ετήσιες δόσεις από την 1η Ιανουαρίου του 2010, που αφορά την κοστολογική επιβάρυνση της ΟΛΠ Α.Ε. για τη διαχείριση και την εν γένει παρακολούθηση της λειτουργίας της Σύμβασης, καθώς και 3) Σταθερό ετήσιο αντάλλαγμα βάσει του μήκους και της έκτασης των Προβλητών, που ανέρχεται σε τιμές 2008 σε περίπου 5 εκατ. ευρώ για τον προβλήτα ΙΙ και 2 εκατ. ευρώ για τον προβλήτα ΙΙΙ, προσαυξανόμενο με το ΔΤΚ +2% κατ’ έτος.
Επιπροσθέτως, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ Α.Ε.), «εξασφαλίζεται η ανάπτυξη της εμπορικής δραστηριότητας με νέα φορτία, σχεδόν τριπλασιασμό της δυναμικότητας μέσω υλοποίησης επενδύσεων ύψους άνω των 300 εκατ. ευρώ μέχρι το 2015, που σε συνδυασμό με την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος του ΟΛΠ θα επιτρέψει στο λιμάνι του Πειραιά να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα της Μεσογείου. Δημιουργούνται περί τις 1.000 νέες θέσεις εργασίας χωρίς να μεταβάλλεται το υφιστάμενο εργασιακό καθεστώς. Ενισχύονται η παραλιμενική βιομηχανία, όπως η Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη, οι πρακτορεύσεις, οι προμήθειες που εκτιμάται ότι θα πραγματοποιούν πολλαπλάσιο ετήσιο όγκο εργασιών».
To ΣΕΜΠΟ σήμερα είναι δυναμικότητας 1.500.000. teu’ s και με την αναβάθμιση του προβλήτα ΙΙ και την κατασκευή δύο ακόμη προβλητών, του Ι και του ΙΙΙ, σχεδιάζεται έως το 2015 να αυξηθεί η δυναμικότητα στα 4.700.000.teu ’s.
To εργασιακό καθεστώς
O πρόεδρος της κινεζικής Cosco, captain Wei Jafu, μιλώντας τη Δευτέρα σε δημοσιογράφους ανέφερε ότι τον ενδιαφέρει να διατηρήσει καλές σχέσεις με τους εργαζόμενους στο λιμάνι. Υποστήριξε σε όλους τους τόνους ότι δεν θα πρέπει να ανησυχούν οι Ελληνες εργαζόμενοι, καθώς στα σχέδια δεν υπάρχει καμία αλλαγή, όπως η αντικατάστασή τους με Κινέζους, κάτι που συνεχώς επαναλαμβάνει και η διοίκηση του Οργανισμού. «Δεν θα προσλάβουμε Κινέζους εργάτες ούτε μεσαία στελέχη αλλά Ελληνες. Τους μόνους Κινέζους που θα προσλάβουμε θα σταλούν από τα κεντρικά μας γραφεία και θα είναι 2-3 άτομα που θα αναλάβουν τη διοίκηση», τόνισε. Σύμφωνα με τα σχέδια του Ομίλου υπολογίζεται ότι ο ελάχιστος αριθμός νέων θέσεων εργασίας που θα δημιουργηθούν θα είναι 1.000.
Από την πλευρά τους, πάντως, οι λιμενεργάτες εμφανίζονται αντίθετοι στη σύμβαση παραχώρησης, την οποία χαρακτηρίζουν «σύμβαση ξεπουλήματος ενός κερδοφόρου δημόσιου φορέα» και προαναγγέλλουν ότι θα παλέψουν «με όλους τους τρόπους να μην υλοποιηθεί».
3,2 δισ. ευρώ εκτιμάται ότι θα είναι η αξία των εισαγωγών που πραγματοποίησε η Ελλάδα φέτος από την Κίνα.
200 εκατ. ευρώ υπολογίζονται οι εξαγωγές ελληνικών προϊόντων προς την Κίνα για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα και αφορούν κυρίως μέταλλα και μάρμαρο.
12 δισ. ευρώ είναι το άνοιγμα μεταξύ εισαγωγών και εξαγωγών για την τελευταία πενταετία.
1,4 δισ. ευρώ ήταν το άθροισμα των συναλλαγών μεταξύ των δύο χωρών μόλις πριν από τέσσερα χρόνια, το 2004.
52% αυξήθηκε το άθροισμα των εμπορικών συναλλαγών Ελλάδας – Κίνας μεταξύ 2007 και 2008.
23 δισ. δολάρια φτάνουν οι παραγγελίες Ελλήνων εφοπλιστών σε κινεζικά ναυπηγεία.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 4
Υπογραφή σύμβασης ΟΛΠ - Cosco
http://news.pathfinder.gr/photoscope/greece/politics/6074.html
Υπογράφεται σήμερα συμφωνία για την Cosco - Ορόσημο στις σχέσεις Ελλάδας και Κίνας
Ενίσχυση της στρατηγικής σχέσης μεταξύ της Ελλάδας και της Κίνας προσδοκά η ελληνική κυβέρνηση από την επίσημη επίσκεψη του προέδρου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας Χου Ζιντάο, ο οποίος βρίσκεται από χθες στην Αθήνα. Για «αμοιβαία επιθυμία διεύρυνσης των ήδη άριστων ελληνοκινεζικών σχέσεων» μίλησε χθες ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, κατά το επίσημο δείπνο προς τιμήν του Κινέζου ομολόγου του.
«Η Κίνα αποδίδει μεγάλη σημασία στις διμερείς μας σχέσεις και είναι πρόθυμη να προωθήσουμε συνεχώς τη συνολική στρατηγική εταιρική σχέση σε υψηλότερο επίπεδο προς όφελος των λαών μας», υπογράμμισε ο κ. Χου Ζιντάο.
Στην κορυφή των συμφωνιών που θα υπογραφούν σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου μεταξύ του Κινέζου προέδρου και του Ελληνα πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή βρίσκεται η παραχώρηση του εμπορευματικού λιμένα του Πειραιά στην κινεζική Cosco.
Η ελληνική κυβέρνηση προσδοκά ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από την Κίνα, στήριξη της ελληνικής ναυτιλίας, αλλά και αύξηση των εξαγωγών ελαιολάδου, οίνου και τυποποιημένων οπωρικών στην πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου.
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 3
PM Karamanlis meets with COSCO president Wei Jiafu
Jiafu said that ships would be built, on behalf of COSCO, at Greek shipyards.
The use of Piraeus, the east Mediterranean's largest port, by COSCO was the result of the meeting between COSCO representatives and Merchant Shipping Minister Manolis Kefaloyannis in February and Karamanlis official visit to China in January where he had also met with Jiafu, during which meeting it had been announced that a container ship with a capacity of 9,500 containers would be routed within the year, and would be named COSCO HELLAS.
Source: Athens News Agency
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 2
Αν υλοποιηθούν τα σχέδια της κυβέρνησης για την πλήρη ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας, η Ελλάδα θα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα, στην οποία τα μεγαλύτερα λιμάνια, το σύνολο των μεγάλων αεροδρομίων, οι τηλεπικοινωνίες, η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και άλλοι ζωτικοί τομείς της οικονομίας θα είναι ιδιωτικοί ή και θα ελέγχονται από αντίστοιχους οργανισμούς άλλων χωρών. Αυτή η πολιτική είναι και ξεπερασμένη και αποτυχημένη. Την εφάρμοσαν μόνο στο παρελθόν ακραία νεοφιλελεύθερες κυβερνήσεις όπως της κ. Θάτσερ και του κ. Μητσοτάκη".»
MV.COSCO HELLAS Christened in Greece
On July 27, a celebration ceremony for christening of MV. COSCO HELLAS and the maiden voyage to the Port of Piraeus was held at the container terminal of Piraeus port in Greece.Capt.Wei Jiafu, President and CEO of COSCO Group, attended the ceremony with a COSCO delegation and delivered a speech.
Greek Prime Minister Karamanlis addressing the ceremony
On July 27, a celebration ceremony for christening of MV. COSCO HELLAS and the maiden voyage to the Port of Piraeus was held at the container terminal of Piraeus port in Greece.Capt.Wei Jiafu, President and CEO of COSCO Group, attended the ceremony with a COSCO delegation and delivered a speech.Capt.Wei reviewed the process for COSCO and Greek shipping company COSTAMARE to establish a partnership and gave an introduction on COSCO's business growth and future strategy. He also stressed that as a leading shipping company worldwide, COSCO will make continued efforts together with Greek shipping communities to further maritime links between China and Greece.
Greek Prime Minister Karamanlis attended the ceremony. In his speech, Prime Minister Karamanlis spoke highly of the efforts made by COSCO and COSTAMARE for the promotion of maritime relationship between the two nations. He also expressed that Greek government will continue to support a mutually beneficial partnership between the two maritime communities.
Invited as the Godmother of the ship, Ms.Feng Jiping, Wife of Capt.Wei Jiafu, officially christened the ship at the ceremony.
High level officials from Greek government, executives from Greek shipping companies, leaders from business associations and Chinese diplomats to Greece attended the ceremony with some 500 guests.
http://www.cosco.com/en/news/detail.jsp?docId=8207Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 1
«Η κυβέρνηση Καραμανλή αποκαλύπτει για μια ακόμη φορά ότι, πίσω από τον “μεταρρυθμιστικό μανδύα” που ενδύεται, επιχειρεί να κρύψει τις αντιλαϊκές και αυταρχικές επιλογές της, που στην προκειμένη περίπτωση έχουν στόχο το ξεπούλημα των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης σε ιδιωτικά συμφέροντα.»
Με τον Κ.Καραμανλή συναντήθηκε ο πρόεδρος της κινεζικής ναυτιλιακής εταιρείας Cosco
Συνάντηση με τον πρόεδρο της κινεζικής ναυτιλιακής εταιρείας Cosco Βου Τζιανφού είχε την Τετάρτη στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός Κ.Καραμανλής, με αντικείμενο την ανάπτυξη των κινεζικών επενδύσεων σε ελληνικά λιμάνια.
Ο κ. Καραμανλής συζήτησε με τον Κινέζο επιχειρηματία θέματα εκμετάλλευσης φυσικών πόρων αλλά και ανάπτυξης των θαλασσίων συγκοινωνιών, με στόχο τη μετατροπή ελληνικών λιμανιών σε βασικούς διαμετακομιστικούς κόμβους στη νοτιοανατολική Μεσόγειο.
Επίσης ο κ. Τζιανφού είπε ότι θα κατασκευαστούν πλοία στα ελληνικά ναυπηγεία.
Μεταξύ των θεμάτων που έθεσε η κινεζική πλευρά είναι η δυνατότητα λειτουργικότερης συνεργασίας των δυο πλευρών, κυρίως όμως της εκπλήρωσης των χρονικών περιθωρίων που είχαν ζητήσει από την ελληνική πλευρά για να προχωρήσει η συνεργασία.
Σημειώνεται πως η ελληνική κυβέρνηση είχε δεσμευθεί πως θα απαντούσε, με βάση συγκεκριμένες μελέτες, εδώ και περίπου δυο μήνες, κάτι που όμως δεν έχει υλοποιηθεί.
Tαξιδέψτε με την "GAPM Air"...
Το όνομα της εταιρείας είναι:
Greek Aerial Prime Minister (GAPM)..
Υπό ελληνική σημαία το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο
Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι τις προηγούμενες ημέρες άλλο ένα πλοίο ύψωσε την ελληνική σημαία και ανήκει στον εφοπλιστή κ. Γιάννη Αγγελικούση. Το πλοίο αυτό είναι υγραεριοφόρο και ονομάζεται «Σμέισα» και ανήκει στην μικτή εταιρεία του κ. Γ. Αγγελικούση και Αράβων επιχειρηματιών. Πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι η Maran Gas.
ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ
Εισαγωγή στο σημερινό αφιέρωμα
Τέλος Ιουλίου η συνάντηση Καραμανλή- Cosco
Ο Captain Wei, η θέση του οποίου είναι σε επίπεδο υπουργού στην Κίνα, θα συναντηθεί για δεύτερη φορά με τον κ. Καραμανλή, μετά το Πεκίνο, όπου συμφωνήθηκαν να προωθηθούν τέσσερα συγκεκριμένα ζητήματα.
Τα δύο από αυτά έχουν υλοποιηθεί ήδη (η προσέγγιση πλοίων της Cosco στον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη και η μετονομασία ενός πλοίου σε Cosco Hellas) και απομένει η εκκρεμότητα της συνεργασίας με τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
Η κινεζική πλευρά ενδιαφέρεται να πληροφορηθεί εάν υπάρχει έμπρακτη ανταπόκριση στο αίτημά της και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ώστε να καθορίσει και τις δικές της ενέργειες. Το ενδιαφέρον της επεκτείνεται από την αύξηση του διαμετακομιστικού έργου της Cosco μέσω των ελληνικών λιμανιών έως την ανάληψη της διαχείρισης της προβλήτας 1 του ΟΛΠ και της προβλήτας 6 του ΟΛΘ.
Τα θέματα αυτά πάντως, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, δεν μπορούν να αποσαφηνιστούν πριν από το φθινόπωρο, οπότε ολοκληρώνονται οι σχετικές μελέτες που διεξάγονται από τα δύο μεγάλα λιμάνια.
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/122/articles/106599/Article.aspx#
Η «αντίσταση», οι αγορές, το Μνημόνιο
Στις 4 Οκτωβρίου του 2009, ο κ. Παπανδρέου παρέλαβε τη χώρα σε άθλια οικονομική κατάσταση, το μεγαλύτερό του πρόβλημα όμως ήταν να μη φανεί ανακόλουθος με τις προεκλογικές εξαγγελίες στις οποίες επέμεινε χάριν της αυτοδυναμίας. Ετσι, στις 19 Οκτωβρίου ο κ. Παπακωνσταντίνου ανακοίνωσε στους εταίρους μας ότι το έλλειμμα ήταν 12,5% και ζήτησε τετραετή παράταση για τη μείωσή του, ταυτόχρονα όμως τους δήλωσε ότι θα μοιράσει 1 δισ. ευρώ ως επίδομα αλληλεγγύης. Στο ΠΑΣΟΚ υπολόγιζαν τότε, ότι η Κομισιόν επιδιώκει πάντα έναν συμβιβασμό με τις κυβερνήσεις. Ωστόσο στις Βρυξέλλες και στη Φρανκφούρτη είχε ήδη αρχίσει η πίεση να περιοριστεί η επεκτατική πολιτική στην οποία πόνταρε η κυβέρνηση. Η αντίδραση των Ευρωπαίων -που είχαν ξαναζήσει την ίδια κατάσταση πριν από 4 χρόνια και είχαν ακούσει τις ίδιες υποσχέσεις- ήταν πολύ πιο οξεία από ό,τι περίμεναν στο επιτελείο του κ. Παπανδρέου. Οι πρώτοι δύο μήνες χάθηκαν σε μια μάταιη «αντίσταση» στην αναγκαία δημοσιονομική προσαρμογή, ώσπου ήρθε η υποβάθμιση και στο παιχνίδι μπήκαν οι αγορές, που είχαν πια το τέλειο στόρι για υποτιμητική κερδοσκοπία.
Το αργότερο από τα μέσα Ιανουαρίου, μετά την ψυχρή υποδοχή του Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης, στην κυβέρνηση είχαν αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος, συνέχισαν όμως να βρίσκονται ένα βήμα πίσω από τις αγορές. Επιστρέφοντας από το Νταβός και με τα spreads στις 300 μονάδες βάση, ο κ. Παπανδρέου ανακοίνωσε ένα πακέτο πρόσθετων μέτρων. Δέκα μέρες αργότερα εξασφάλισε στις Βρυξέλλες τη δέσμευση των εταίρων για στήριξη. Στις αρχές Μαρτίου, ο κ. Παπακωνσταντίνου ανακοίνωσε ένα πακέτο σκληρών μέτρων που δεν εκτόνωσε την πίεση, τα spreads παρέμεναν πάνω από τις 300 μονάδες. Αντιμέτωπη με τον εφιάλτη των δανειακών υποχρεώσεων του Μαΐου, η κυβέρνηση άρχισε να εκλιπαρεί με «το πιστόλι πάνω στο τραπέζι» και ταυτόχρονα να απειλεί με προσφυγή στο ΔΝΤ. Αυτό δεν το ήθελαν ούτε η ΕΚΤ ούτε η Κομισιόν. Το ήθελε όμως η Γερμανία. Στις 25 Μαρτίου ο μηχανισμός στήριξης, με ουσιαστική συμμετοχή του ΔΝΤ, ήταν έτοιμος. Η κυβέρνηση διαβεβαίωνε ότι δεν θα κάνει χρήση, όμως οι αγορές πίεζαν. Στις 23 Απριλίου ο κ. Παπανδρέου ανακοίνωσε την προσφυγή στον μηχανισμό. Το οικονομικό επιτελείο βρέθηκε αναγκασμένο να διαπραγματευτεί ταχύτατα τη συμφωνία, αφού τα ελληνικά ομόλογα έληγαν στις 9 Μαΐου.
Το διάστημα από την υπογραφή του Μνημονίου ώς το τέλος Ιουλίου ήταν το πιο σοβαρό δείγμα γραφής της κυβέρνησης. Η συμφωνία πέρασε στη Βουλή με 157 από τους 160 βουλευτές και ο κ. Παπανδρέου διέγραψε ακαριαία τους τρεις που απείχαν, για να προλάβει γενίκευση της απειθαρχίας, εν όψει της δύσκολης συνέχειας. Εξαιρετικά επώδυνα μέτρα (αύξηση φόρων, μείωση συντάξεων) «πέρασαν» χωρίς τριβές, ενώ η πλέον επώδυνη ασφαλιστική μεταρρύθμιση της μεταπολίτευσης ολοκληρώθηκε σε δύο μήνες. Στο ίδιο διάστημα υλοποιήθηκαν οι αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις και ο «Καλλικράτης», ενώ δρομολογήθηκε το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων. Μόνο στα θέματα αγοράς ενέργειας έδειξε να καθυστερεί η κυβέρνηση.
Η συνέχεια δεν ήταν πάντως ανάλογη. Η κυβέρνηση δεν κατάφερε να ανατάξει τους φορολογικούς μηχανισμούς, με αποτέλεσμα να υποχρεωθεί να προσφύγει στην περαίωση. Ούτε όμως να δώσει αναπτυξιακή ώθηση στη χώρα, που βυθίζεται στην ύφεση. Ο ανασχηματισμός δεν «έπεισε» την κοινή γνώμη και δεν έχει λειτουργήσει ακόμη. Οι επιλογές στις αυτοδιοικητικές εκλογές δεν ήταν οι καλύτερες, με αποτέλεσμα η κυβέρνηση να φοβάται ένα μήνυμα έντονης αποδοκιμασίας, μόλις στον 13ο μήνα της.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Υπάρχει αγκάθι στο θέμα του Μιραλάς
Σε αναμμένα κάρβουνα έχει βάλει τους ανθρώπους του Ολυμπιακού ο Κέβιν Μιραλάς, ο οποίος μέρα με την μέρα δείχνει να γίνεται καλύτερος... Ειλημμένη πλέον η απόφαση για την αγορά του από την Σεντ Ετιέν...Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com
Δήμαρχοι με την στήριξη της Ν.Δ "ψηφίζουν" Σγούρο;
Τον Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας (Α.Σ.Δ.Α.) επισκέφθηκε ο Νομάρχης Αθηνών και υποψήφιος Περιφερειάρχης κ. Γιάννης Σγουρός.
Ν. Σαράντης, Δήμαρχος Αγ. Αναργύρων - Πρόεδρος Α.Σ.Δ.Α.
Ανδρ. Παχατουρίδης, Δήμαρχος Περιστερίου
Γ. Καπλάνης, Δήμαρχος Αγ. Βαρβάρας
Δ. Καλογερόπουλος, Δήμαρχος Αιγάλεω
Ν. Καμαρινόπουλος, Δήμαρχος Καματερού
Ν. Ζενέτος, Δήμαρχος Ιλίου
Δ. Μαραβέλιας, Δήμαρχος Χαϊδαρίου
Ο κ. Σαράντης (Δήμαρχος Αγ. Αναργύρων - Πρόεδρος Α.Σ.Δ.Α.), αναφέρθηκε στις πράσινες διαδρομές στην Πετρούπολη, στην Αγία Βαρβάρα, στους Αγ. Αναργύρους, στο Ίλιον και στις αναπλάσεις που δίνουν ανάσα στις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, που χωρίς τη συμμετοχή της Νομαρχίας Αθηνών δεν θα είχαν πραγματοποιηθεί.
Ο κ. Παχατουρίδης (Δήμαρχος Περιστερίου), ευχαρίστησε τον Γιάννη Σγουρό για την αμέριστη βοήθειά του στον Δήμο Περιστερίου και του ευχήθηκε καλή επιτυχία λέγοντας: «δεν ξέρω ποιος θα είναι Δήμαρχος στο Περιστέρι, αλλά ξέρω ποιος θα είναι Περιφερειάρχης»
*Ο κ. Καλογερόπουλος ( Δήμαρχος Αιγάλεω), ευχαρίστησε το Νομάρχη Αθηνών με μια ευχή: ...
«μακάρι να βγει νικητής στις Αυτοδιοικητικές εκλογές ο Γιάννης Σγουρός, γιατί κατεβαίνει για την Αττική. Γνωρίζουμε όλοι για την αντικειμενικότητά του, την εργατικότητα του και την ανταπόκρισή του στα δύσκολα».
Ο κ. Ζενέτος (Δήμαρχος Ιλίου), αφού πρώτα συγχάρηκε τον κ. Σγουρό για την οικονομική του διαχείριση στη Νομαρχία, τον ευχαρίστησε για την υποστήριξη του στο Ίλιον. Προαισθάνεται ότι θα είναι ο Περιφερειάρχης Αττικής και είπε χαρακτηριστικά ότι θα γίνει «ο Περιφερειάρχης της καρδιάς μας, όπως είναι τώρα Νομάρχης της καρδιάς μας».
Ο κ. Μαραβέλιας (Δήμαρχος Χαϊδαρίου) δήλωσε «με την υποψηφιότητα του Γιάννη Σγουρού κερδίζει η Αυτοδιοίκηση. Ο Καλλικράτης θέλει ανθρώπους από την Αυτοδιοίκηση κι όχι από τη Κεντρική Εξουσία. Είμαι σίγουρος ότι ο Γιάννης Σγουρός μπορεί να διορθώσει πάρα πολλά πράγματα και να λύσει προβλήματα 10ετιών».
Ο κ. Καμαρινόπουλος (Δήμαρχος Καματερού) ευχαρίστησε κι αυτός τον Νομάρχη Αθηνών για την έμπρακτη εισφορά του στο Καματερό «Η Αθήνα ωφελήθηκε που την υπηρέτησε ως Νομάρχης και θα ωφεληθεί περισσότερο που θα την υπηρετήσει ως Περιφερειάρχης Αττικής».
Ο κ. Καπλάνης (Δήμαρχος Αγ. Βαρβάρας) δήλωσε «η Νομαρχία Αθηνών ήταν πάντα παρούσα και κάλυπτε το κενό της Κεντρικής Εξουσίας. Θεωρώ ότι είναι ηθική υποχρέωση όλων να στηρίξουν τον Γιάννη Σγουρό».
Ο κ. Κασιμάτης (Δήμαρχος Κορυδαλλού), είπε ότι «ως Δήμαρχος Κορυδαλλού δεν ευτύχησα να συνεργαστώ μαζί του αλλά γνωρίζω καλά το ήθος του και την αποτελεσματικότητά του. Οι 48 δήμοι αναφέρονται για το έργο της Νομαρχίας Αθηνών κι αυτό αποτελεί εγγύηση για την υποστήριξή μου».
Ο κ. Μπιτούνης (Γεν. Γραμματέας ΑΣΔΑ), ανέφερε ότι «ο Νομάρχης Αθηνών δεν ήταν για το ΑΣΔΑ μόνο η καρδιά αλλά και το μυαλό μας. Ήμαστε μαζί ενωμένοι, σχεδιάζαμε, διεκδικούσαμε αλλά το σημαντικότερο υλοποιούσαμε»
Ο κ. Λαλένης (Υποψήφιος δήμαρχος Περιστερίου με το ΠΑΣΟΚ), επεσήμανε ότι «η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να λειτουργεί, όπως λειτούργησε ο Γιάννης Σγουρός ως Νομάρχης: μακριά από κόμματα και σκοπιμότητες, ακούραστα έκανε το καθήκον του και αποκαθιστούσε το κενό της κεντρικής εξουσίας».
Ο Νομάρχης Αθηνών και Υποψήφιος Περιφερειάρχης κ. Γιάννης Σγουρός, αφού πρώτα τους ευχαρίστησε, τους εκμυστηρεύτηκε ότι, πριν από 8 χρόνια που εκλέχθηκε για να υπηρετήσει την Αυτοδιοίκηση, έπειτα από μακρά πορεία στο χώρο του Αθλητισμού, πήρε μαθήματα για το πως πρέπει να διοικήσει τη Νομαρχία από το Α.Σ.Δ.Α. «Είχα, πραγματικά, ενθουσιαστεί με την ενότητα, το συντονισμό όλων των Δήμων της Δυτικής Αθήνας, μακριά από πολιτικά και προσωπικά συμφέροντα.
Η Νομαρχία Αθηνών έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα ανάπτυξης και περιβαλλοντικής αναβάθμισης που πρέπει να συνεχιστεί και με την έναρξη του νέου θεσμού.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που προσφέρει ο νέος διευρυμένος ρόλος του Περιφερειάρχη για την ανάπτυξη με τη βοήθεια του ΕΣΠΑ.
Οι αλλαγές που θα φέρει ο Καλλικράτης στην καθημερινότητα του πολίτη θα συμβάλουν στην ποιότητα ζωής των πολιτών και στη μείωση της ανεργίας.
*Ο Κύριος Καλογερόπουλος δήμαρχος Αιγάλεω διευκρίνισε στο Πρώτο Θέμα:
Αυτό το Χαμόγελο δε μπορούν να μας το πάρουν...
Χαμογελάμε κατά μέσα. Αυτό το χαμόγελο, το κρύβουμε τώρα.
Παράνομο χαμόγελο, όπως παράνομος έγινε κι ο ήλιος,
παράνομη και η αλήθεια. Κρύβουμε το χαμόγελο,
όπως κρύβουμε στην τσέπη μας, τη φωτογραφία της αγαπημένης μας,
όπως κρύβουμε την ιδέα της λευτεριάς, ανάμεσα στα δυο φύλλα της καρδιάς μας.
Όλοι εδώ πέρα έχουμε έναν ουρανό και το ίδιο χαμόγελο.
Αύριο μπορεί να μας σκοτώσουν.
Αυτό το χαμόγελο, κι αυτόν τον ουρανό, δεν μπορούν να μας τα πάρουν.
Σήμερα, όμως υποπτεύομαι ό,τι δεν ακολούθησε τη πετυχημένη συνταγή της...
Αυτό που η ίδια διαπιστώνει ως κοινότυπες διατυπώσεις μου, με το να εύχομαι "Καλό Μήνα" και Καλή Μέρα", έχουν τη θεμελιώδη σημασία τους, όχι μόνο στη διαδικτυακή γειτονιά του Facebook, αλλά και στη καθημερινότητά μας.
Δε ξέρω εάν με το ΔΝΤ έχουν αλλάξει οι συνήθειές μας, αλλά με αυτές τις απλές ευχές, πορεύτηκε ο λαός μας τόσα χρόνια.
Απλά έχει αλλάξει ο χώρος που τα λέμε. Και θα συνεχίσουμε να τα λέμε, από όπου βρισκόμαστε και με όποιο τρόπο μπορούμε.
Παρόλες τις δυσκολίες, διεκδικούμε να διατηρήσουμε την ανθρωπιά μας. Την επαφή μας.
Και να ευχόμαστε Καλό Μήνα....ελπίζοντας ό,τι και πέρα από την ευχή, με τον αγώνα μας, το καλύτερο θα έρθει.
Ενημερωτικά πάντως μέσα από το Facebook και το Twitter δημοσιεύουμε όλες τις συνεντεύξεις.
Έχουμε επίσης σχολιάσει ζητήματα της επικαιρότητας που αφορούν τις προκλήσεις και τα προβλήματα της Περιφέρειας, όσο κανένας άλλος υποψήφιος.
(ενδεικτικά για τη παγκόσμια ημέρα τουρισμού http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=803439913, για την ημέρα ελληνικού εμπορίου http://kikiliasvasilis.blogspot.com/2010/09/blog-post_2017.html, για τον Αθλητισμό και τη πρόληψη http://kikiliasvasilis.blogspot.com/2010/09/blog-post_26.html)
To πρόγραμμά μας καταρτίζεται από ειδικούς επιστήμονες, εξειδικευμένους ερευνητές, και θα είναι σε λίγο καιρό έτοιμο, ολοκληρωμένο και κοστολογημένο, προς διάλογο.
Σε κάθε περίπτωση θα μας επιτρέψετε να χαμογελάμε...
Κάνει τους άλλους να ανησυχούν...και εμάς να ελπίζουμε..
Και σαν γιατρός και σαν άνθρωπος σας εύχομαι να κάνετε το ίδιο..






