όπως πχ η Goldman-Sachs
04 Νοεμβρίου 2010
Μην ξεχνιόμαστε... έτσι;
όπως πχ η Goldman-Sachs
Ν. Νικολόπουλος: Υποσχέσεις copy/paste, χάντρες και καθρεφτάκια για τους Πατρινούς από τον Γ. Παπανδρέου
«O κ. Παπανδρέου, μιλώντας στην Πάτρα, στις 18 Μαίου 2009, λίγο πριν τις ευρωεκλογές είχε υποσχεθεί:
- Την άμεση απόδοση θαλάσσιου μετώπου μήκους 4 χιλιομέτρων στην πόλη και ανάπλαση της παραλιακής ζώνης.
- Την άμεση καταβολή των 80 εκ. € για τα ώριμα έργα της πολιτιστικής που είχαν προγραμματιστεί αλλά δεν έγιναν
- Την άμεση προώθηση των μεγάλων έργων της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής που λιμνάζουν
- Για το θέμα των λαθρομεταναστών του οποίου προέβλεψε την μεγέθυνση υποσχέθηκε την άμεση προώθησή τους στα «κέντρα φύλαξης όπως προβλέπεται», ενίσχυση από ΕΕ και βεβαίως την άμεση ενεργοποίηση της βασικής συμφωνίας με την Τουρκία για επανεισδοχή των λαθρομεταναστών, την οποία ο ίδιος ως ΥΠ.ΕΞ. διαπραγματεύτηκε και υπέγραψε και η οποία όπως είπε επιβάλει στους γείτονες συγκεκριμένες υποχρεώσεις.
- Ενίσχυση του λιμανιού με μέσα και προσωπικό ώστε να αποκλειστεί ως πύλη εξόδου των λαθρομεταναστών.
- Πάγωμα για ένα χρόνο όλων των οφειλών των επιχειρήσεων που αντιμετωπίζουν προβλήματα ρευστότητας
- Να βάλει τέλος στον «Μεσαίωνα των εργασιακών σχέσεων», «στην ομηρία των stagers», και «αυστηρή τήρηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας».
- Άμεση υλοποίηση, από την επομένη των εκλογών, ολοκληρωμένου σχεδίου ανασυγκρότησης της Δυτικής Ελλάδος ώστε να ξεφύγει από την θέση της φτωχότερης Περιφέρειας της Ευρώπης.
- Διεθνή διαγωνισμό για την ανάπτυξη της Πελοποννήσου, του οποίου τα αποτελέσματα θα ανακοίνωνε την επομένη των εκλογών και θα προχωρούσε στην άμεση υλοποίησή του.
- Άμεση προώθηση ολοκλήρωσης του άξονα της ΠΑΘΕ σε συνδυασμό με την ταχύτατη ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι τον Πύργο.
- «Όχι Αγροφύλακες αλλά προσλήψεις στην Υγεία»
- Επανάληψη των υποσχέσεων για τα έργα της Πολιτιστικής, για την ανάπλαση παραλιακού μετώπου, αλλά και εφαρμογή υπάρχοντος ολοκληρωμένου σχεδίου για την ανάπτυξη της Πάτρας».
Και οι νέες υποσχέσεις, θα έχουν την αξία των προηγουμένων, που ακόμα αντηχούν στα αυτιά των Πατρινών κούφιες και ψεύτικες.
Παρεμπιπτόντως, να υπενθυμίσω και το μείζον ζήτημα ηθικής τάξης που αφορά τη δωρεάν παραχώρηση του Ξενία Καλετζίου στο «Πνευματικό Ίδρυμα Γεωργίου Ανδρέα Παπανδρέου», για το οποίο, η παρουσία του στην πόλη αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία να δώσει εξηγήσεις για το πως συμβιβάζεται να δωρίζεται εθνική κρατική περιουσία σε ένα Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου»
Και σε κάθε περίπτωση, έστω και τώρα, να επιστραφεί στο κράτος και να αξιοποιηθεί προς όφελος των κατοίκων του χωριού, αλλά και της Αχαΐας, την οποία τιμά το γεγονός ότι από εδώ έλκουν την καταγωγή τους οι Παπανδρέου.
http://nikosnikolopoulos.gr/
Δεξιά τσέπη και αριστερή καρδιά ή δεξιά καρδιά και αριστερό χρίσμα;
Όσο για το ρετουσάρισμα που έχει πέσει στην αφίσα της, η εικόνα μιλάει απο μόνη της και λέει περισσότερες απο χίλιες λέξεις..
Άλα της..Αυτά είναι..Αυτό πάει να πει δημοκρατικά Αριστερή!!!
Αλλά δεν φταίει αυτή...γιατί όλοι οι ιεροκύρηκες της αριστεράς (βλ. Παπαρήγα,Alexis κ.ά) τα ίδια δεν κάνουν; Ελπίζω τουλάχιστον να το έχουν αντιληφθεί οι πολίτες και να απαντήσουν στον Κουβέλη καθώς πρέπει σε 4 μέρες..
Συμπέρασμα; Χωρίς δεξιά τσέπη δεν πας πουθενά τη σήμερον ημέρα..!
Νίκος Αμβροσιάτος
ΚΑΡΦΙΤΣΑ 4.11.2010
·Διαβάζεται στο ίντερνετ www.karfitsa.gr
ΕΚΔΟΤΗΣ: Νίκος Καραμανλής
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος / gkessopoulos@gmail.com
ΥΠ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Φωτεινή Γκαμπαλέ / saleskarfitsa@gmail.com
Δ. ΔΡΑΚΟΣ: Η ΤΡΙΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
03 Νοεμβρίου 2010
Γιος δημοτικής συμβούλου του ΣΥΡΙΖΑ ο κατζητούμενος Α. Μητρούσιας


http://crimesonair.blogspot.com/2010/11/blog-post_6027.html
Όντως εφαρμόζεται η ηλεκτρονική συνταγογράφηση όπως είπε ο ΓΑΠ... εννοούσε όμως ότι εφαρμόζεται σε άλλα κράτη ;)
Διαβάστε τι λέει ο ΟΑΕΕ στους φαρμακοποιούς 4 μέρες μετά την έναρξη εφαρμογής της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης μετά από "έκτακτη ενημέρωση του Υπουργείου προς το Ταμείο" και αν επιμένετε να πιστεύετε τα σημερινά φούμαρα του ΓΑΠ και της Κατσέλη.... χρειάζεστε γιατρό με ή χωρίς ηλεκτρονική συνταγή :)
Προς τους φαρμακοποιούς,22.10.2010Σύμφωνα με έκτακτη ενημέρωση της γενικής γραμματείας (ΣΣ του Υπουργείου εννοείται δηλ. της Κατσέλη), σας ενημερώνουμε ότι για ένα εύλογο χρονικό διάστημα και μέχρι νεωτέρας οδηγίας (ΣΣ. Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει νεότερη οδηγία) θα γίνουν δεκτές από το Ταμείο όλες οι χειρόγραφες συνταγές που εκτελείτε.Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι για σύντομο χρονικό διάστημα και μέχρι νεωτέρας οδηγίας μπορείτε να εκτελείτε ηλεκτρονικές συνταγές που φθάνουν στο φαρμακείο σας, σαν να ήταν χειρόγραφες, στην περίπτωση όπου δεν μπορείτε να τις εκτελέσετε ηλεκτρονικά διότι το φάρμακο που έχει επιλεγεί δεν κυκλοφορεί στην αγορά και κυκλοφορεί το ίδιο σε άλλη συσκευασία. Τις ταινίες γνησιότητας του ίδιου φαρμάκου άλλης συσκευασίας που δώσατε θα πρέπει να τις επικολλήσετε στην ηλεκτρονική συνταγή του ιατρού.
Δ/νση Υγειονομικού
Τμήμα Φαρμακευτικής Περίθαλψης
Ποιος είναι ο ψεύτης; Η Κατσέλη ή ο Κουτρουμάνης;
Η Κατσέλη δήλωσε:
«από τις 20 μέρες λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης φαίνεται ότι η φαρμακευτική δαπάνη δεν ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ το μήνα, ενώ προηγουμένως η μέση δαπάνη ήταν 25 εκατ. ευρώ»Μετά από λίγο παρουσία της Κατσέλη ανέβηκε στο μικρόφωνο ο Κουτρουμάνης ο οποίος είπε:
http://www.skai.gr/news/finance/article/155705/psalidi-sti-farmakeytiki-dapani/
«Η σπατάλη του ΟΑΕΕ για φάρμακα ανερχόταν σε 2 δισ. ευρώ ετησίως, ποσό που ισοδυναμεί με τα δώρα των συνταξιούχων.»
http://www.skai.gr/news/finance/article/155705/psalidi-sti-farmakeytiki-dapani/
ήταν 25 εκ το μήνα Χ 12 μήνες = 300 εκ ευρώ ετησίως, όπως είπε η Κατσέλη ή
2 δις ευρώ ετησίως, όπως είπε ο υφυπουργός της ο Κουτρουμάνης;
Α. Παπαρήγα: «Ναι βεβαίως, ευθέως το λέμε. Δεν θεωρούμε και τυχαίο ό,τι συμβαίνει αυτές τις μέρες με τα "δεματάκια"»
Ερωτηθείσα εάν εντάσσει μέσα στο κλίμα αποσταθεροποίησης τα γεγονότα των τελευταίων ημερών με τα δέματα - βόμβες, η γενική γραμματέας του ΚΚΕ, ήταν κατηγορηματική: «Ναι βεβαίως, ευθέως το λέμε. Δεν θεωρούμε και τυχαίο ό,τι συμβαίνει αυτές τις μέρες με τα "δεματάκια"», υποστήριξε.
Αναφορικά εξάλλου με τη δημοσίευση φωτογραφιών ατόμων τα οποία σύμφωνα με την αστυνομία εμπλέκονται στα γρανάζια της τρομοκρατίας, σημείωσε: «Ήταν γνωστοί, τους είχαν στο χέρι και ανά πάσα στιγμή τους βγάζουν για να δικαιολογήσουν, ή να αιτιολογήσουν την αποσταθεροποίηση. Επομένως, το δίλημμα δεν είναι υπαρκτό».
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1891652
Το μήνυμα Παπούλια εναντίον της τρομοκρατίας
Όλοι πρέπει να αναλογιστούν πόσο εύκολο είναι στις μέρες μας ένας αστάθμητος παράγοντας να προκαλέσει δραματικές συνέπειες σε μία συγκυρία κρίσιμη για το μέλλος της πατρίδας μας"
ΥΓ. Η πρώτη παράγραφος της δήλωσης δεν συμπεριελήφθη στο τελικό κείμενο μετά από ώριμες σκέψεις της Προεδρίας της Δημοκρατίας
Δεν φτάνει που δεν παράγετε, δεν ξεσηκώνεστε κιόλας..
Δείτε το βίντεο:
Η ελληνική γλώσσα στο Εθνικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας της Αυστραλίας και η ελληνική κυβέρνηση δεν ανανεώνει τη θητεία αποσπασμένων Ελλήνων εκπαιδευτικών
Η ελληνική γλώσσα θα είναι μία από τις 11 γλώσσες που θα περιλαμβάνει το Εθνικό πρόγραμμα Διδασκαλίας της Αυστραλίας, που θα τεθεί σε εφαρμογή από τα μέσα του 2011.To Εθνικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας Γλωσσών θα διαμορφωθεί σε τρεις φάσεις, αρχής γενομένης από την 1η Ιουλίου 2011.
Στην τρίτη φάση, προς το τέλος του 2011, θα περιληφθούν η Ελληνική,...... η Αραβική και η Βιετναμέζικη, προσδίδοντας ιδιαίτερη σημασία στη μετονομασία της ελληνικής γλώσσας σε Heritage Language.
Ομογενείς εκπαιδευτικοί χαρακτηρίζουν “μεγάλο επίτευγμα” και τη μετονομασία της γλώσσας μας, από “εθνοτική” σε “γλώσσα κληρονομιάς”.
“Η μετονομασία”, δήλωσαν στο “Νεό Κόσμο”, “δημιουργεί νέες, θετικές προϋποθέσεις για την μακρόχρονη παραμονή της ελληνικής γλώσσας στο Εθνικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας, εφόσον εξακολουθεί να υπάρχει ενδιαφέρον”.
Οι ίδιοι κύκλοι υπογράμμιζαν, ότι η ελληνική γλώσσα συμπεριελήφθη στο Πρόγραμμα, διότι υπάρχουν, ήδη, οι δομές για τη διδασκαλία της σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, με χαμηλό κόστος στο αυστραλιανό δημόσιο. Προειδοποιούσαν, όμως, ότι η απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να μην ανανεώσει τη θητεία αποσπασμένων Ελλήνων εκπαιδευτικών στην Αυστραλία, που στελεχώνουν Πανεπιστημιακά Τμήματα Ελληνικών, κρατικά και κοινοτικά σχολεία, θα δημιουργήσει κενά, που οι ανωτέρω φορείς της ελληνομάθειας θα κληθούν να καλύψουν εξ’ ιδίων.
Τα κενά αυτά, εκτιμούν, είναι δυνατόν να καλυφθούν με την ενεργοποίηση από την Ελληνική Κυβέρνηση Νόμου του ’97, ο οποίος προβλέπει την πρόσληψη ντόπιου διδακτικού προσωπικού, από τα Γραφεία Συντονισμού Εκπαίδευσης – όπως κάνουν οι προξενικές Αρχές.
aetoshal.blogspot.com
Ο ματαναστολάγνος βγήκε να βρίσει τους Έλληνες που τον πληρώνουν... προφανώς όμως οι Τούρκοι πληρώνουν καλύτερα
Δεν εξηγείται αλλιώς το πως υποστηρίζει τις Τουρκικές θέσεις με τόση θέρμη. Φτάνει μάλιστα να αναφέρει και άσχετα μεταξύ τους πράγματα. Φαινομενικά άσχετα φυσικά αφού υπάρχει κοινό σημείο ανάμεσα στην υπεράσπιση των λαθρομεταναστών, την μείωση των Ελληνικών εξοπλισμών και η απόδοση ευθυνών στους Έλληνες για την σορό του Τάσσου Παπαδόπουλου, ευθύνες που μόνο αυτός βλέπει ως νέος “Σέρλοκ Χόλμς”.
Αυτό το κοινό είναι φυσικά η γραμμή του κεμαλικού καθεστώτος, την οποία ο κ. Κούλογλου τηρεί αυστηρά. Φτάνει μάλιστα και σε σημεία γελοιότητας, όπως το να χαρακτηρίζει όποιον δεν είναι επιδοτούμενος από το Τουρκικό κράτος, ως τσιράκι των εμπόρων όπλων.
Έφτασε μάλιστα να λέει ότι οι λαθρομετανάστες θα πάρουν την εκδίκηση τους. Όχι, Στέλιο… Δεν είναι οι λαθρομετανάστες που θα πάρουν την εκδίκηση τους, αλλά ο Ελληνικός Λαός. Το φρόντισες το εισιτήριο και την θέση στο Τουρκικό δημόσιο; Αν όχι βιάσου. Έρχεται η ώρα. Ο Λοβέρδος είναι έτοιμος από ότι λέει. Δείτε και το πλήρες άρθρο για να έχετε μια ιδέα για το ποιοι είναι αυτοί που συκοφαντούν την Χρυσή Αυγή και τι συμφέροντα εξυπηρετούν.
Η πλήρης γελοιογραφία: http://tvxs.gr/news/
Bild:ούτε η Ιταλία θα έπρεπε να ενταχθεί στην ΟΝΕ
Η γερμανική εφημερίδα Bild δημοσίευσε το τρίτο μέρος γιά την ένταξη της Ελλάδας στην ΟΝΕ, υπαινισσόμενη ανοιχτά ότι ούτε η Ιταλία έπρεπε να γίνει αποδεκτή στη ζώνη, ένταξη η οποία δημιούργησε αρνητικό προηγούμενο. Προκύπτει γιά την Bild ότι οι δύο εντάξεις έγιναν υπό πολιτικές προϋποθέσεις και όχι αυστηρά οικονομικές καθώς κανείς δεν εισάκουσε τις γερμανικές προειδοποιήσεις.
«Συνεχίζοντας τη σειρά ρεπορτάζ για την ένταξη της Ελλάδας στην ΟΝΕ η εφημερίδα Bild δημοσίευσε χθες το τρίτο μέρος, υπό τον τίτλο «Έτσι οι ερυθροπράσινοι άνοιξαν το δρόμο για τους Έλληνες».
Μόνο με δάνεια δισεκατομμυρίων μπόρεσε την άνοιξη η Ευρώπη να σώσει το ευρώ από τη δημοσιονομική καταστροφή των Ελλήνων.
ΑΛΛΑ: Πώς έφτασε η Αθήνα στο ευρώ; Η BILD αποκαλύπτει τα κόλπα των Ελλήνων, πώς οι Βρυξέλλες επέτρεψαν την κοροϊδία και πώς οι ευρωπαίοι γείτονες του Νότου και τι είδους βοήθεια παρείχε η γερμανική κυβέρνηση του ερυθρό-πράσινου συνασπισμού.
Είναι 27 Σεπτεμβρίου 1998. Στη Γερμανία ο υποψήφιος του SPD Gerhard Schröder κέρδισε τις εκλογές. Στο υπόγειο των γραφείων της τοπικής οργάνωσης στην Κάτω Σαξονία οι σοσιαλδημοκράτες γιορτάζουν τη νίκη τους: χοντρά πούρα και βαρύ κόκκινο κρασί.
Οι Κόκκινοι και οι Πράσινοι έχουν την εξουσία.
Τις επόμενες εβδομάδες ενσωματώνονται στην ομάδα εμπειρογνωμόνων της γερμανικής προεδρίας της ΕΕ πρόσωπα περί τον νέο Υπουργό Ευρωπαϊκών Υποθέσεων Günther Verheugen. Η προεδρία αρχίζει την 1η Ιανουαρίου 1999.
Στην Αθήνα ο Πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης παρακολουθεί επακριβώς την κυβερνητική αλλαγή στη Γερμανία. Η χώρα του θέλει οπωσδήποτε να κριθεί άξια για την καθιέρωση του ευρώ, πριν αυτό κυκλοφορήσει ως νόμισμα το 2002. Το γερμανικό SPD είναι ένα κόμμα που ο Σημίτης το γνωρίζει καλά.
Όταν το 1969 οι στρατιωτικοί ανεβαίνουν πραξικοπηματικά στην εξουσία, οι δημοκράτες πολιτικοί και διανοούμενοι αναγκάζονται να φύγουν στο εξωτερικό. Πολλοί από αυτούς βρίσκουν άσυλο στη Γερμανία, μεταξύ αυτών και ο Κώστας Σημίτης. Το SPD τους βοηθά όπου μπορεί.
Ο μεγαλύτερος αδελφός του Κώστα Σπύρος Σημίτης είναι ήδη καθηγητής Νομικής σε Πανεπιστήμια της Έσσης και από το 1975 έως το 1991 εντεταλμένος της τοπικής κυβέρνησης για την προστασία προσωπικών δεδομένων. Το τελευταίο αφεντικό του και τοπικός πρωθυπουργός ονομάζεται Hans Eichel. Στις 12 Απριλίου 1999 ο Eichel γίνεται Υπουργός Οικονομικών…
Ο πρώην πρέσβης της Ελλάδας στην ΕΕ Παύλος Αποστολίδης δηλώνει στην BILD: «Γνωρίζαμε ότι ο αδελφός του (του Σημίτη) είχε στενές σχέσεις με τη γερμανική κυβέρνηση. Όλοι ξέραμε ότι οι Γερμανοί θα βοηθήσουν την Ελλάδα με όποιον τρόπο μπορούν».
Πράγματι, στις 14 Δεκεμβρίου του 1998, δύο μήνες σχεδόν από την ανάληψη των καθηκόντων του, ο γερμανός υπορυγός Εξωτερικών Joschka Fischer δηλώνει στην Αθήνα, στο Σύνταγμα: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τις οικονομικές επιτυχίες της Ελλάδας και τις προσπάθειες που καταβάλλονται, καθώς και για την ικανότητα της Ελλάδας να ενταχθεί στο ευρώ».
Ούτως ή άλλως, εκείνη την εποχή η πλειονότητα των κρατών-μελών της ΕΕ κυβερνάται από σοσιαλδημοκράτες – και υποστηρίζει την ελληνική σοσιαλδημοκρατική κυβέρνηση.
Στη συνέχεια όμως οι Ερυθρό-Πράσινοι έχουν άλλα προβλήματα με το ευρώ. Η γερμανική κυβέρνηση το Μάρτιο του 1999 πρέπει να περάσει, στη σύνοδο κορυφής της ΕΕ στο Βερολίνο τον εξαιρετικά επίμαχο οικονομικό σχεδιασμό της ΕΕ για το διάστημα 2000-2006 – ένα ζήτημα-μαμούθ, που αφορά δισεκατομμύρια. «Η Ελλάδα δεν έπαιζε κανένα ρόλο», δηλώνει κάποιος από τους συμμετέχοντες. «Είχαμε άλλες έγνοιες».
Εν τω μεταξύ στις Βρυξέλλες ‘βράζουν’ οι κατηγορίες για διαφθορά και κακή διαχείριση. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με τον άτυχο πρόεδρό της Jacques Santer δέχεται πιέσεις. Τη νύχτα της 15ης προς τη 16η Μαρτίου 1999 παραιτείται. Τώρα οι αξιωματούχοι της Κομισιόν και του Συμβουλίου Υπουργών έχουν ελεύθερο το πεδίο. Το credo τους είναι: μεγαλύτερο ευρώ – καλύτερο ευρώ.
Πολλά μέλη – μεγαλύτερη εξουσία για τις Βρυξέλλες
Ο κατοπινός Επίτροπος της Γερμανίας στην ΕΕ Φερχόιγκεν δηλώνει στην BILD: «Τα έγγραφα για την ένταξη της Ελλάδας στο ευρώ ήταν κυρίως ένα ζήτημα υπαλλήλων για υπαλλήλους».
Τελικά, τα γεγονότα πυκνώνουν γρήγορα.
Νωρίς το βράδυ της 24ης Μαρτίου, ενώ έχει αρχίσει το Ecofin, συνεργάτες του γάλλου προέδρου Jacques Chirac βγαίνουν τρέχοντας από την αίθουσα του ξενοδοχείου Intercontinental, όπου συνεδρίαζαν στην Budapester Straße του Βερολίνου, και πηγαίνουν απέναντι στο ξενοδοχείο Schweizerhof, όπου κατέλυε ο Σιράκ. Αιτία είναι ο βομβαρδισμός από τις 20:00 η ώρα θέσεων του σερβικού στρατού από νατοϊκά βομβαρδιστικά. Ο Σιράκ ανακοινώνει στην τηλεόραση την έναρξη του «πολέμου του Κοσόβου».
Κανείς πια δεν μιλά για την Ελλάδα.
Στις Βρυξέλλες, ανεξάρτητα απ’ αυτό, συνεχίζονται παρασκηνιακά οι προετοιμασίες για την κάλυψη του χαμένου εδάφους όσον αφορά το ελληνικό ζήτημα:
Σταματά η διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος σύμφωνα με το άρθρο 104, §13 της ευρωπαϊκής συνθήκης. Αυτό πρέπει να τελειώνει μέχρι το τέλος του 1999, αλλιώς η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να ενταχθεί έγκαιρα στο ευρώ.
Κορυφαίος γερμανός διπλωμάτης, που εργαζόταν το 1999 στην Καγκελαρία, θυμάται ότι: «Υπήρχε μεγάλη πίεση από τις χώρες του Νότου. Δεχόμασταν τακτικά τηλεφωνήματα, και από υψηλά κυβερνητικά πρόσωπα ευρωπαϊκών πρωτευουσών του Νότου».
Δεν υπάρχουν πρωτόκολλα γι’ αυτές τις συνομιλίες.
Η μάχη μεταξύ Νότου και Βορρά δεν διεξάγεται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αλλά σε ένα από τα πλέον διακριτικά όργανα της ΕΕ: την επιτροπή νομισματικών υποθέσεων του Συμβουλίου Υπουργών. Σχεδόν όλα τα έγγραφά της είναι διαβαθμισμένα ως εμπιστευτικά και υπάρχουν μόνο στην Αγγλική, αντίθετα με τη συνήθη πρακτική της ΕΕ. Τα κράτη της ΕΕ στέλνουν στην επιτροπή αυτή έναν Υφυπουργό Οικονομικών και έναν εκπρόσωπο της κεντρικής τους τράπεζας το καθένα.
Ο Πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου Jean-Claude Juncker δήλωνε τότε: «Η επιτροπή νομισματικών υποθέσεων είναι τόσο σημαντική, επειδή επεξεργάζεται όσα υποβάλλουν οι Υπουργοί». Αυτοί συμφωνούν με τις προτάσεις των επιτελικών υπαλλήλων.
Ένας Γερμανός, μέλος αυτής της επιτροπής, δηλώνει: «Επανειλημμένα γίνονταν συζητήσεις για την Ελλάδα, ακόμα και με αντιπαραθέσεις. Στην αρχή τα στοιχεία δεν ήταν αρκετά καλά. Έτσι, οι Έλληνες έκαναν νέους λογαριασμούς. Και κάθε φορά που παρουσίαζαν νέα στοιχεία, ήταν βελτιωμένα». Και μάλιστα, «υπήρχε σαφής πολιτική βούληση» για την ένταξη των Ελλήνων. «Αυτό πλανιόταν στην ατμόσφαιρα και οι καλοί υπάλληλοι προσαρμόζονται πάντα στα δεδομένα».
Ο στόχος των χωρών του Νότου είναι ξεκάθαρος. Ελπίζουν ότι με την Ελλάδα στην Ευρωζώνη θα μπορέσουν να αγνοήσουν καλύτερα τις «γερμανικές υπαγορεύσεις περί σταθερότητας». Επικριτικοί εμφανίζονται τελικά μόνον οι Ολλανδοί, όπως θυμάται ο Έλληνας πρέσβης στην ΕΕ Αποστολίδης. Όμως, οι φίλοι των Ελλήνων έχουν ένα ισχυρό επιχείρημα: Αν η Ιταλία, παρά τα άσχημα στοιχεία, μπορεί εξαρχής να συμμετέχει, τότε δεν μπορεί κανείς να αρνείται συνέχεια στην Ελλάδα το ευρώ.
Ωστόσο η Ιταλία έγινε δεκτή κυρίως για το λόγο ότι δεν μπορούσε να αποκλειστεί ένα μέλος της ΕΟΚ. Έτσι, το πρώτο αμάρτημα δικαιολόγησε τελικά το δεύτερο. Η επιτροπή νομισματικών υποθέσεων δίνει τη συγκατάθεσή της, το ίδιο στη συνέχεια και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Απομένει τώρα η συναίνεση των Υπουργών Οικονομικών. Και πράγματι συναινούν: Επειδή το ελληνικό δημοσιονομικό έλλειμμα μειώθηκε το 1998 κατά 2,7%, στις 29 Νοεμβρίου 1999 σταματά η διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος κατά της Αθήνας.
Τα στοιχεία του Γιάννη Στουρνάρα ακολούθησαν τον υπηρεσιακό δρόμο και έφτασαν στο στόχο τους. Η Ελλάδα «πληροί» το σημαντικότερο κριτήριο για το ευρώ. Αλλά στη συνέχεια εκφράζονται αντιρρήσεις.
Νέους , ικανούς και άφθαρτους δεν ψάχνετε; Πάρτε έναν για Δήμο Θεσσαλονίκης
Ο Γιώργος γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη και εργάζεται σαν δικηγόρος. Είναι απόφοιτος της νομικής σχολής του δημοκρίτειου πανεπιστημίου και έχει κάνει επιπλέον νομικές σπουδές στην Ιταλία. Συμμετείχε ενεργά στο ροταριανό όμιλο Θεσσαλονίκης INTERACT, και μαζί με άλλους νέους αγωνίστηκε για τη διεύρυνση των διεθνών σχέσεων της χώρας μας.
Ο Ελευθέριος Βενιζέλος και η Γ΄ Ελληνική Δημοκρατία του Μεσοπολέμου
Προφανώς όμως η στιγμή που όλες αυτές οι διατριβές και οι "εργασίες" θα αναθεωρηθούν δεν είναι και πολύ μακρυά. Και αυτό γιατί όταν θα εκλείψει η σημερινή πολιτική εκμετάλλευση και σκοπιμότητα, εκ των πραγμάτων θα επανεξετασθούν όλες αυτές οι επιπόλαιες και αστήρικτες θέσεις. Εμείς για σήμερα διαλέξαμε να παραθέσουμε ένα απόσπασμα από την "ανοικτή επιστολή προς τον κ. Βενιζέλον" που απεύθυνε ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου στις 14 Αυγούστου 1932 λίγο πριν τις εκλογές εκείνης της εποχής που σήμαναν την αρχή του τέλους της Βενιζελικής πολιτικής κυριαρχίας. Προφανώς δεν υιοθετούμε το σύνολο των απόψεων που εκφράζονται από τον Παπαναστασίου, ενώ οφείλουμε να υπενθυμίσουμε ότι η "ανοιχτή" αυτή επιστολή είναι προϊόν ενός ιδιαίτερα τεταμένου πολιτικού περιβάλλοντος. Έχει όμως αναμφίβολα το ενδιαφέρον της.
Ο Παπαναστασίου επίσης αναφέρεται και στην αψυχολόγητη επίθεση του Βενιζέλου κατά του Λαϊκού κόμματος το 1932 και προσωπικά κατά του Τσαλδάρη ως δήθεν φιλόδοξου ανατροπέα του Δημοκρατικού πολιτεύματος. Η επίθεση αυτή προήλθε καθαρά από την ανάγκη του Βενιζέλου να συσπειρώσει το κομματικό (και κυρίως το προσφυγικό) κομματικό του ακροατήριο που εν μέρει τον είχε εγκαταλείψει μετά τα πολλά οικονομικά σκάνδαλα, την οικονομική χρεοκοπία της Χώρας και το χάρισμα των περιουσιών των Μικρασιατών στον βωμό της Ελληνοτουρκικής Φιλίας για να υπογραφούν τα σχετικά πρωτόκολλα συνεργασίας που ουσιαστικά δεν απέδωσαν τίποτε. Να θυμίσουμε ότι το 1929 ο ίδιος ο Βενιζέλος είχε προσπαθήσει να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των δύο παρατάξεων δηλώνοντας επισήμως στην Βουλή ότι οι "εξι" δολοφονηθέντες πολιτικοί ήταν αθώοι, ενώ εκφράστηκε και επιεικώς για τον μεγάλο αντίπαλο του Κωνσταντίνο.
Παραθέτουμε το κείμενο στο πρωτότυπο προς αποφυγή παρεξηγήσεων, αλλά και από σεβασμό στην καθαρεύουσα, την οποία θεωρούμε χρήσιμο εργαλείο για την γλωσσική ευαισθητοποίηση όλων μας.
![]() |
| Αλέξανδρος Παπαναστασίου και Ελευθέριος Βενιζέλος |
"...Η διαφωνία μας είναι ριζική. Δια να σας την είπω καθαρά και ξάστερα, συνίσταται εις τούτο: ότι εσείς θέλετε την Δημοκρατίαν Βενιζελικήν και ως τοιαύτην μόνον την συμπαθείτε. Δημοκρατικός, υπό την κύριαν σημασίαν της λέξεως, ουδέποτε υπήρξατε εις το παρελθόν, ούτε τώρα είσθε. Μεταχειρίζεσθε απλώς τους όρους Δημοκρατία καιδημοκρατικός. Άλλως θα εδεικνύατε διαφορετικόν ενδιαφέρον υπέρ της Δημοκρατίας και εις τα 1924 και εις τα 1927, όταν ενθαρρύνατε την υπό τον κ. Οθωναίον στρατιωτικήν κίνησιν και εγράφατε εις τον κ. Καφαντάρην να διαλύση την Οικουμενικήν Κυβέρνησιν, και εις τα 1928 όταν κατεπατήσατε την Δημοκρατίαν δια να καθιερώσετε εκλογικόν νόμον της αρεσκείας σας και κατόπιν, όταν υπεδουλώνατε την Βουλήν και εξεθέτατε την Δημοκρατίαν, με νόμους αντιλαϊκούς και με μιαν ελεεινήν διακυβέρνησιν του τόπου και όχι μόνον δεν ελαμβάνατε καμμίαν μέριμναν προς δημοκρατικήν διαπαιδαγώγησιν του λαού, αλλά και αντιστρόφως εδημιουργείτε προηγούμενα αυθαιρεσίας..."
"...Το Λαϊκόν κόμμα είχε κατ΄ ουσίαν εσχάτως θέσει καταμέρος το πολιτειακόν ζήτημα, χωρίς να το διακυρρήση εκ μικρού κομματικού υπολογισμού. Η μεγίστη πλειοψηφία των οπαδών του είχε παύσει να σκέπτεται τον βασιλικόν θεσμόν και την δυναστείαν. Σεις με τας δηλώσεις σας, δια των οποίων τους χαρακτηρίζετε όλους Βασιλικούς τους εκάματε να ενθυμηθούν πάλιν την Βασιλείαν και να φανατισθούν. Αποτελεί αυτό πολιτικήν φιλοδημοκρατικήν;"
"...Εάν θέλετε να σας είπω, διατί πιστεύω ότι σεις είσθε ο υπαίτιος της σημερινής στρατιωτικής κινήσεως και διατί αποδίδω την στάσιν σας εις επιθυμίαν διατηρήσεως της Αρχής, ιδού η απάντησις: διότι, αφ΄ ης κατηγγέλθη η στρατιωτική κίνησις, ουδέν πράξατε για να την σταματήσετε, διότι υπάρχει μια αλυσίς γεγονότων, η οποία δεν επιδέχεται άλλην εξήγησιν, των εξής γεγονότων: της προτάσεως των φίλων σας βουλευτών περί αυθαιρέτου μεταβολής του Συντάγματος, της υπουργοποιήσεως των, της συστάσεως επιτροπής προς μελέτην των αναθεωρητέων άρθρων του Συντάγματος, της αντικοινοβουλευτικής αρθρογραφίας φιλικών σας εφημερίδων, της εμφανούς ενισχύσεως του συνδέσμου μετά την επιστροφήν σας...."
Ι. Β. Δ.
Πηγή
Αλέξανδρος Παπαναστασίου, Πολιτικά Κείμενα (τόμος β΄), εκδόσεις Μπάυρον
istorikathemata.com
Γ. Δημαράς: Το «αντιμνημονιακό» δεκανίκι του μνημονίου
Του Νίκου Στούμπα**Ο Νίκος Στούμπας είναι δικηγόρος στον Άρειο Πάγο
e-parembasis.blogspot.com
ΣΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ: Η ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ
Ψηφίζοντας την Μνημονιακή επιλογή του ΠΑΣΟΚ ενισχύουμε την ίδια την Κυβέρνησή του, ενισχύουμε τον Αμερικανόδουλο, τον ακατανόμαστο, τον εκβιαστή και βιαστή των συνειδήσεών μας George Μνημονό-Παπανδρέου, τον οδοστρωτήρα της ζωής μας, που κατάντησε την Πατρίδα μας αμιγώς τριτοκοσμική Χώρα, με την μεθοδευμένη επιλογή της καθυπόταξης της Πατρίδας μας χωρίς λαϊκή νομιμοποίηση και συναίνεση στον ανάλγητο μηχανισμό στήριξης της ομηρείας και της υποτέλειας.
Ψηφίζοντας αυτόν δίνουμε λευκή επιταγή στην Κυβέρνηση. Εγκρίνουμε την πολιτική των λουκέτων, της απάνθρωπης ανεργίας, της ύφεσης, του τέλματος, της ανεξέλεγκτης ακρίβειας, της πείνας, της φτώχειας, της υποθήκευσης του μέλλοντος των παιδιών μας.
Ήρθε η ώρα εκείνη που θα τους μαυρίσουμε και θα τους καταψηφίσουμε όλοι μαζί με τη δύναμη της Ψήφου μας την 7η Νοεμβρίου και να τον πετάξουμε έξω από τη δεύτερη Κυριακή των Εκλογών. Να τον βυθίσουμε σε μονοψήφιο ποσοστό, ταρακουνώντας και στέλνοντας ισχυρό μήνυμα στους προσκυνημένους πράκτορες των ξένων συμφερόντων, στους αμερικανογιαούρηδες, στο διεφθαρμένο σύστημα εξουσίας του ΠΑΣΟΚ και τους συνοδοιπόρους του.
Τι τρυκιμιά εν κρανίω έχει κάποιος, σαν τον Γ. Δημακογιάννη (Πρόεδρος ΝΕ ΛΑΟΣ Λακωνίας) όταν από "δήθεν" Χρυσαυγίτης καταλήγει κολαύζος του Τατούλη;
Ο πρώην Χρυσαυγίτης (τρομάρα του), δεν δείχνει να έχει κανένα πρόβλημα να ταυτιστεί με τον εθνομηδενιστή και νεοφιλελεύθερο Πέτρο Τατούλη, με τις «περίεργες» απόψεις για το Σκοπιανό και τους προδότες του Ουράνιου Τόξου με τα περί «αυτοπροσδιορισμού» και γενικότερα να τρέχει πίσω από τον πρώην ΕΚΚΕτζή!!!
Εδώ μιλάμε για σύμφωνο Ρίμπεντροφ-Μολότοφ. Είναι αυτό που λέμε η «πατριωτική συνέπεια» των ανθρώπων του ΛΑΟΣ και των συνοδοιπόρων του... Τα υπόλοιπα, περιττεύουν.
Κορυφώνεται η μάχη του σταυρού στην Αθήνα... γιατί η εκλογή Κακλαμάνη έχει κριθεί πλέον
«Γνωρίζω ότι κατοικείτε σε άλλο Δήμο αλλά διατηρείτε τα πολιτικά σας δικαιώματα στον Δήμο της Αθήνας. Τυχαίο ; Δεν Νομίζω.
Πιστεύω ότι εξακολουθείτε να ενδιαφέρεστε για την Αθήνα και το μέλλον της και για αυτό σας προτείνω να προσέλθετε στις κάλπες στις 7 Νοεμβρίου. Και όχι μόνο.
Σας προτείνω επίσης να ψηφίσετε για Δήμαρχο της Πόλης τον Νικήτα Κακλαμάνη και να δείξετε εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου.»
Β.Παπαγεωργόπουλος:"Τα ψεύδη του δημοσιογράφου της κρατικής ΝΕΤ, κ.Σπηλιόπουλου"
Και οι 2 ισχυρισμοί είναι απολύτως ΨΕΥΔΕΙΣ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟΙ και αυτό διότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης:
α) δεν χρωστά ούτε ένα ευρώ στους 4.500 υπαλλήλους του β) δεν χρωστά ούτε ένα ευρώ σε οποιοδήποτε Ασφαλιστικό Ταμείο (ΙΚΑ κ.λ.π.) γ) δεν χρωστά καμία Δημοτική Επιχείρηση του Δήμου Θεσσαλονίκης ούτε ένα ευρώ σε Ασφαλιστικά Ταμεία κ.λ.π. δ) πλήρωσε ο Δήμος Θεσσαλονίκης 6,5 εκ.ευρώ – που ήταν υποχρέωση της Κυβέρνησης – για να μπορέσει να δώσει στους Θεσσαλονικείς το Νέο Δημαρχείο και το πάρκιγκ των 1.000 θέσεων. Έχει λαμβάνειν δηλαδή ο Δ.Θ. από το ΠΔΕ 6,5 εκατ.ευρώ! ε) έχει λαμβάνειν από την Κυβέρνηση 33,5 εκ.ευρώ από την επιστροφή των υπεξαιρεθέντων των τελευταίων ετών! στ) έχει απειροελάχιστο δανεισμό, το δε ετήσιο τοκοχρεολύσιο που καταβάλλει είναι μόλις το 1,8 του προϋπολογισμού του!
Ψεύδεται λοιπόν με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο ο κ.Σπηλιόπουλος, ο δημοσιογράφος της Κρατικής ΝΕΤ, όταν δημοσίως και μάλιστα 5 ημέρες πριν από τις Δημοτικές εκλογές ομιλεί για «υπερχρεωμένο Δήμο Θεσσαλονίκης”!…
Όσον αφορά το θέμα των ανταλλακτικών:
α) καμία σχέση δεν έχει η μη προμήθειά τους με θέμα οικονομικό β) η έλλειψη ανταλλακτικών στον Δήμο Θεσσαλονίκης οφείλεται στο ότι μετά 11,5 χρόνια και μετά 2 άγονους διεθνείς διαγωνισμούς, δεν επετράπη στον Δ.Θ. και ΜΟΝΟΝ, να αγοράσει με πρόχειρο διαγωνισμό ανταλλακτικά για να καλύψει τις έκτακτες ανάγκες των απορριμματοφόρων του.
Έτσι επί 6 μήνες ο Δήμος Θεσσαλονίκης – στην προεκλογική δηλαδή περίοδο – έμεινε χωρίς ανταλλακτικά!
Ήδη τελείωσε ο τρίτος διαγωνισμός και πλέον παραλαμβάνει κανονικά ο Δήμος Θεσσαλονίκης τα ανταλλακτικά που περιελήφθησαν στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Θα πρέπει όμως να γνωρίζουν οι Θεσσαλονικείς ότι με παρόμοια προχθεσινή απόφαση απαγορεύεται στο Δ.Θ. – και ΜΟΝΟΝ σε αυτόν – να προχωρήσει σε επισκευές τουλάχιστον 20 απορριμματοφόρων που έχουν σοβαρές μηχανικές βλάβες σε εξωτερικό συνεργείο, ζητώντας και πάλι τακτικό διαγωνισμό, δηλαδή με καθυστέρηση 6 μηνών! Να τονισθεί για άλλη μία φορά ότι η διαδικασία αυτή επιβάλλεται ΜΟΝΟΝ στον Δήμο Θεσσαλονίκης και σε κανέναν άλλο Δήμο σε όλη την Ελλάδα!…
Καταγγέλλω την πολιτική αυτή της Κυβέρνησης εις βάρος των Θεσσαλονικέων και συγχρόνως καταγγέλλω δημοσίως τον υπάλληλο της Κρατικής ΝΕΤ δημοσιογράφο κ.Σπηλιόπουλο για τα ψεύδη που κατά τρόπο συστηματικό εκτοξεύει μέσα από την Κρατική Τηλεόραση εναντίον του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Αλαλούμ με την περαίωση....Στο ΥΠ.ΟΙΚ. "μαθαίνουν" δημοσιονομική πολιτική στου κασίδη το κεφάλι
- Η υπαγωγή στη ρύθμιση είναι προαιρετική.
- Εκκαθαριστικά για την υπαγωγή στη ρύθμιση θα λάβουν όλοι οι επιτηδευματίες και οι επιχειρήσεις.
- Τα εκκαθαριστικά θα εκδοθούν από την Γ.Γ.Π.Σ και θα αφορούν όλες τις ανέλεγκτες χρήσεις από το 2000 έως και το 2009, εξαιρουμένων όσων έχουν προβεί σε αυτοπεραίωση και δεν έχουν ενταχθεί στο δείγμα ελέγχου.
- Για κάθε χρήση, ανεξαρτήτως ακαθάριστων εσόδων υπάρχει ελάχιστο ποσό καταβολής προκειμένου ο φορολογούμενος να υπαχθεί στη ρύθμιση εάν επιθυμεί και να γίνει κατάργηση της φορολογικής εκκρεμότητας για τις χρήσεις που θα επιλέξει να υπαχθεί.
- Κάθε φορολογούμενος-αποδέκτης εκκαθαριστικού θα πρέπει να ελέγξει προσεκτικά την ορθότητα των στοιχείων του εκκαθαριστικού του, μόλις το παραλάβει.
- Εφόσον συμφωνεί, μπορεί να περαιώσει επιλεκτικά όσες χρήσεις αποφασίσει, με την προϋπόθεση ότι θα είναι συνεχόμενες από την παλαιότερη μέχρι την πιo πρόσφατη.
- Με την καταβολή ποσοστού 20% από το συνολικό ποσό που αφορά στις χρήσεις που επιλέγει να ρυθμίσει ως προκαταβολή, τεκμαίρεται η από μέρους του ανεπιφύλακτη και αμετάκλητη αποδοχή των στοιχείων του εκκαθαριστικού σημειώματος.
- Η αποδοχή των όρων της ρύθμισης δια της καταβολής σύμφωνα με το μηχανογραφικό δελτίο, της πρώτης δόσης ή του συνολικού ποσού θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέχρι τις 18 Νοεμβρίου 2010 και γίνεται σε οποιαδήποτε τράπεζα.
- Εφόσον το ποσό που απομένει μετά την προκαταβολή εξοφληθεί μέσα στον χρόνο καταβολής της α' δόσης, παρέχεται έκπτωση 10% επ' αυτού.
- Η α' δόση καταβάλλεται μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2010, δηλαδή τελευταία ημέρα του επόμενου μήνα από την αποδοχή της ρύθμισης που περιλαμβάνεται στο εκκαθαριστικό.
- Εάν ο φορολογούμενος δεν συμφωνεί με τα ποσά του εκκαθαριστικού, απευθύνεται στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., πριν να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε καταβολή.
- Εφόσον επέλθουν μεταβολές στο εκκαθαριστικό από την Δ.Ο.Υ. και ο φορολογούμενος συμφωνήσει με τις μεταβολές, η πληρωμή της προκαταβολής πρέπει να γίνει μέχρι τις 29 Νοεμβρίου 2010 και γίνεται στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.
- Εφόσον από την επανεξέταση του εκκαθαριστικού στη Δ.Ο.Υ. δεν προκύψουν τροποποιήσεις, η πληρωμή της προκαταβολής γίνεται μέχρι τις 18 Νοεμβρίου 2010 σε τράπεζα.
Σε σχέση με την εκούσια ρύθμιση υποθέσεων που εκκρεμούν στα δικαστήρια υπενθυμίζεται ότι:
- Η υπαγωγή στη ρύθμιση είναι προαιρετική.
- Οι φορολογούμενοι που έχουν βεβαιωμένες διαφορές που εκκρεμούν ενώπιον δικαστηρίων, θα πάρουν ενημερωτικό σημείωμα/πρόσκληση από την αρμόδια για την διαφορά Δ.Ο.Υ.
- Ο προσδιορισμός των προς καταβολή ποσών στα πλαίσια της περαίωσης των δικαστηριακών υποθέσεων γίνεται με την μετάβαση του ενδιαφερόμενου στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.
- Εφόσον ο φορολογούμενος αποδεχθεί τους όρους υπαγωγής, η πληρωμή της προκαταβολής γίνεται στην Δ.Ο.Υ το αργότερο μέχρι τις 29 Νοεμβρίου 2010 και ισούται με το 20% του προσδιορισθέντος ποσού.
- Η α΄ δόση καταβάλλεται μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2010, τελευταία ημέρα του επόμενου μήνα από την αποδοχή.
Τέλος, σε σχέση με τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών υπενθυμίζεται ότι:
- Τo πρόγραμμα εφάπαξ καταβολής με πλήρη απαλλαγή από προσαυξήσεις, έληξε στις 29 Οκτωβρίου 2010. Ειδικά για τους φορολογούμενους που είχαν υποβάλλει αίτηση υπαγωγής σε αυτό μέχρι την ανωτέρω ημερομηνία, παρέχεται εκ του Νόμου δυνατότητα ολοσχερούς εξόφλησης το αργότερο μέχρι τις 5 Νοεμβρίου 2010.
- Ωστόσο, τα προγράμματα ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών με δόσεις είναι δυναμικά.
- Οποιοσδήποτε οφειλέτης δεν εντάχθηκε σε πρόγραμμα ρύθμισης μέχρι τις 29 Οκτωβρίου 2010, έχει δικαίωμα υπαγωγής στο πρόγραμμα ρύθμισης της επιλογής του κατά τον χρόνο που θα επιλέξει. Σε αυτή την περίπτωση η μόνη διαφορά στους όρους ένταξης στη ρύθμιση είναι ότι θα χρειαστεί να καταβάλει όλες τις δόσεις που θα έχουν μεσολαβήσει από την εκ του Νόμου προβλεπόμενη προθεσμία υποβολής της αίτησης (Οκτώβριος 2010) μέχρι την υπαγωγή, καθώς και των επ' αυτών προσαυξήσεων για την μεσολαβούσα περίοδο.
- Επίσης οποιοσδήποτε έχει υπαχθεί σε πρόγραμμα ρύθμισης με δόσεις μπορεί να επιλέξει την υπαγωγή του σε άλλο πρόγραμμα με περισσότερες δόσεις για το υπόλοιπο προς καταβολή ποσό κατά τον χρόνο υποβολής του αιτήματος, με την προϋπόθεση να έχει καταβάλλει εμπρόθεσμα όλες τις μέχρι τότε δόσεις του και να καλύπτεται από την ελάχιστη ανά πρόγραμμα καταβολή.
- Κατ' αντιστοιχία οποιοσδήποτε έχει υπαχθεί σε πρόγραμμα ρύθμισης με πολλές δόσεις, έχει το δικαίωμα να επιλέξει νέα ρύθμιση με λιγότερες δόσεις, οπότε στην περίπτωση αυτή δικαιούται απαλλαγής προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής για το υπόλοιπο ποσό που υπάγεται στη νέα ρύθμιση με το οριζόμενο για το νέο πρόγραμμα αυξημένο ποσοστό.
- Στις ρυθμιζόμενες ληξιπρόθεσμες οφειλές υπάγονται όλες όσες έχουν βεβαιωθεί ταμειακά μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2010.
- Ο οφειλέτης μπορεί επίσης να περιλάβει στη ρύθμιση βεβαιωμένες μη ληξιπρόθεσμες μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2010 οφειλές, καθώς και οφειλές σε αναστολή, διευκόλυνση ή νομοθετική ρύθμιση, αλλά χωρίς επιμήκυνση του χρόνου ρύθμισης.
- Για τις βεβαιωμένες οφειλές έως 30 Σεπτεμβρίου 2010 δεν μπορεί να γίνει άλλη ρύθμιση πέρα από αυτή που προβλέπεται στον Νόμο.
- Οφειλέτης χάνει τα δικαιώματα της ρύθμισης στην περίπτωση μη καταβολής των δόσεων, καθώς και στη περίπτωση που ο φορολογούμενος δεν υποβάλλει εμπρόθεσμα τις φορολογικές του δηλώσεις ή δεν είναι ενήμερος στις τρέχουσες υποχρεώσεις του για διάστημα μεγαλύτερο των δύο μηνών.
- Για τους οφειλέτες που θα υπαχθούν στην ρύθμιση, προβλέπεται η χορήγηση πιστοποιητικού φορολογικής ενημερότητας μηνιαίας διάρκειας, υπό την προϋπόθεση προηγούμενης καταβολής ελάχιστου αριθμού δόσεων εξαρτώμενου από τον αριθμό δόσεων του προγράμματος ρύθμισης της επιλογής τους.
Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
Ποιος ανέβασε το spread; Οεεο;
http://uk.reuters.com
Υπεράνω του Νόμου περί αφισοκόλλησης ο Φον Τατούλης
Και διερωτώμεθα ως πολίτες ίσιοι απέναντι στους νόμους...
Γιατί ο νόμος δεν ακουμπά τον συγκεκριμένο υποψήφιο?
πρώτον να μολύνει το περιβάλλον,
δεύτερον να καταστρέφει την εικόνα μιας πανέμορφης πόλης όπως αυτής της Κορίνθου,
τρίτον να προσβάλει την προσωπικότητα των κατοίκων της πόλης αυτής υποτιμώντας ακόμα και την νοημοσύνη τους και
τέταρτον να είναι πέραν για πέραν παράνομος.
Τέλος ποιος θα αποδώσει την τιμωρία για αυτήν την παράνομη πράξη του κ Τατούλη??
Τα σχόλια δικά σας…
www.report24.gr
Ποιό είναι το "πρόβλημα" του Καραμανλή;;;
Επιτέλους, ΠΟΙΟ είναι αυτό το "πρόβλημα" που δεν επιτρέπει στον Καραμανλή να υπερασπιστεί τον ίδιο του τον εαυτό και το κόμμα του;;; Τι είναι αυτό που τον εμποδίζει;;
kastorianoblog.blogspot.com
Κ. Αγοραστός: «Σύντομα κλείνει η κακή αυτή παρένθεση για τη Μαγνησία»
Εκτενή αναφορά έκανε στους αγρότες και κτηνοτρόφους της περιοχής παρουσιάζοντας το αγροτικό του πρόγραμμα, για το οποίο είπε ότι «αποτελεί το συγκριτικό πλεονέκτημα του ενωτικού συνδυασμού μας «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών». Όπως είπε στο αναπτυξιακό του πρόγραμμα προβλέπονται μεταξύ άλλων «η σύσταση ομάδας διαχείρισης κρίσεων, το παρατηρητήριο τιμών, η προώθηση και διαφήμιση των ποιοτικών προϊόντων με «Θεσσαλική ταυτότητα» εντός και εκτός Ελλάδας, η ενίσχυση πρωτοβουλιών για τη μεταποίηση και τυποποίηση προϊόντων, η τακτική παρουσία των γεωτεχνικών της περιφέρειας Θεσσαλίας στους αγρούς, η προώθηση και ολοκλήρωση των αναγκαίων αρδευτικών έργων.
Οι αγρότες της Θεσσαλίας και ειδικότερα της Μαγνησίας δεν τρέφουν ψευδαισθήσεις: ψήφος στον κυβερνητικό υποψήφιο κ. Παπατόλια σημαίνει αποδοχή των αποζημιώσεων – ψίχουλα για λίγους στο βαμβάκι, σημαίνει αποδοχή της μη συνέχισης του προγράμματος μείωσης της νιτρορύπανσης, σημαίνει αποδοχή του αναστολής των έργων του Αχελώου και γενικά των αναγκαίων αρδευτικών έργων στη Θεσσαλία.
Αντίθετα, οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της Θεσσαλίας αντιλαμβάνονται ότι είναι προς το συμφέρον τους να εκλέξουν περιφερειακή αυτοδιοίκηση και αιρετό περιφερειάρχη να διεκδικεί από την κεντρική εξουσία κι όχι να είναι το μακρύ χέρι του κράτους και ο… φοροεισπράκτορας της τρόικας», τόνισε με έμφαση ο κ. Κ. Αγοραστός.
Ο υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας έκανε ειδική αναφορά στον «καταστροφικό», όπως τον χαρακτήρισε «νέο νόμο του ΕΛΓΑ για τον αγρότη και τον κτηνοτρόφο αφού οι παραγωγοί υποχρεούνται να πληρώνουν μεγάλες εισφορές και θα παίρνουν μόνο προκαταβολές και αποζημίωση στο τέλος του χρόνου υπό την προϋπόθεση ότι οι συνολικές αποζημιώσεις που έδωσε ο ΕΛΓΑ είναι λιγότερες από τις εισφορές των αγροτών. Φανταστείτε ότι για τη μεγάλη καταστροφή που υφίστανται αυτές τις ημέρες οι βαμβακοπαραγωγοί από τις βροχοπτώσεις, αν η διαδικασία ξεκινήσει από το 2011, τότε θα πάρουν μια προκαταβολή πιθανόν τον Φεβρουάριο και εξόφληση αν έχει λεφτά ο ΕΛΓΑ στο τέλος του 2011. Δηλαδή θα πάρουν αποζημίωση 15 ολόκληρους μήνες μετά τη συγκομιδή!», είπε.
Στις προτεραιότητές του για τη Νοτιοδυτική Μαγνησία ο κ. Κώστας Αγοραστός ενέταξε τις εξής:
-Ένταξη και υλοποίηση του έργου «Λιμνοδεξαμενή Ξηριά»
-Έλεγχος του θαλάσσιου μετώπου από τη ρύπανση των βιομηχανιών
-Προστασία και ανάδειξη του αισθητικού Δάσους Κουρί, που είναι ένα από τα από τα 19 Αισθητικά Δάση της χώρας.
-Δημιουργία αθλητικών εγκαταστάσεων- τεχνητής λίμνης- αναψυκτηρίου -παιδικού σταθμού- στη θέση «Αλώνια» που συνορεύει με το αισθητικό Δάσος Κουρί δημιουργώντας ένα πόλο έλξης για τους φυσιολάτρες, τους αθλητές αλλά και τους πολίτες.
-Ανάδειξη και προστασία της περιοχής φυσικού κάλλους «ΖΗΡΕΛΙΑ» με δημιουργία κέντρου Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης και παρατηρητηρίων άγριας ζωής
-Αξιοποίηση της Δημοτικής Πινακοθήκης Αλμυρού μέσω του Δικτύου Πινακοθηκών
-Στον ευρύτερο θαλάσσιο χώρο από την Αμαλιάπολη ως τις Νηές έχουν εντοπιστεί 12 ναυάγια της ύστερης ρωμαϊκής και βυζαντινής περιόδου. Στα πλαίσια ενός προγράμματος καταδυτικού τουρισμού μπορούν να αξιοποιηθούν, δημιουργώντας ρεύμα καταδυτικού τουρισμού στην περιοχή.
-Σχέδιο «ήπιων» μορφών τουριστικής ανάπτυξης για το όρος Όθρυς με δημιουργία – διάνοιξη, σήμανση περιπατητικών-ορειβατικών μονοπατιών και δημιουργία Χώρων Αναψυχής
-Βελτίωση του επαρχιακού οδικού δικτύου και δημιουργία οδικών προσβάσεων στις παραλίες
-Έργα υποδομής στο λιμάνι και τη χερσαία ζώνη του Αλμυρού ώστε να καταστεί μια εναλλακτική αφετηρία για αναψυχή προς τις Β. Σποράδες και προς τον Παγασητικό.
-Αλιευτικό καταφύγιο στο Αχίλλειο
-Βιώσιμες λύσεις στα προβλήματα στέγασης των δημοτικών σχολείων του Αλμυρού».
Εξεταστική για το «ευρωψέμα» του ΠΑΣΟΚ όμως και όχι της ΝΔ
Εξεταστική επιτροπή προκειμένου να διερευνηθεί ο ρόλος του πρώην υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας Χάνς Άιχελ (ΣΣ. Σοσιαλδημοκράτης Υπουργός του Σωάιντερ στη Γερμανία όταν η Ελλάδα μπήκε στην ΟΝΕ) στην ένταξη της Ελλάδας στην ΟΝΕ ζητούν στελέχη Χριστιανοδημοκρατών και Φιλελευθέρων.
Εξεταστική επιτροπή προκειμένου να διερευνηθεί ο ρόλος του σοσιαλδημοκράτη πρώην υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας Χάνς Άιχελ στην ένταξη της Ελλάδας στην ΟΝΕ ζητούν στελέχη Χριστιανοδημοκρατών και Φιλελευθέρων, ύστερα από αποκάλυψη της εφημερίδας Bild.
Δύο βουλευτές του κυβερνητικού συνασπισμού της Άγκελα Μέρκελ ζητούν τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής της βουλής που θα διερευνήσει το ρόλο και τις ευθύνες του Άιχελ στην ένταξη της Ελλάδας στην ΟΝΕ.
«Θα πρέπει να αποκαλυφθεί ποιες συγκαλύψεις και παραλείψεις της κοκκινο-πράσινης κυβέρνησης οδήγησαν στο να πάρει η Ελλάδα το ευρώ», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Χριστιανοκοινωνιστής βουλευτής Χανς Μίχελμπαχ. Ο Φιλελεύθερος συνάδελφός του Φρανκ Σέφλερ χαρακτηρίζει «παράνομη» τη στάση που τήρησε τότε ο Άιχελ στην υπόθεση της ελληνικής ένταξης στην ΟΝΕ και εν όψει των νέων στοιχείων ζητά από το Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο να συστήσει εξεταστική επιτροπή.
H εφημερίδα Bild -που δημοσιεύει σε συνέχειες έρευνα για το «Ευρωψέμα», όπως αποκαλεί χαρακτηριστικά τον τρόπο που η Ελλάδα «με μαγειρεμένα στατιστικά» μπήκε στη ευρωζώνη, αναφέρει ότι υπάρχει επιστολή του Άιχελ προς την Ομοσπονδιακή Τράπεζα της Γερμανίας (Bundesbank), από το 2000, με την οποία επιβεβαιώνονται πιέσεις προς όσους εξέφραζαν αντιρρήσεις για την ένταξη της Ελλάδας στην ευρωζώνη.
Σύμφωνα με την Bild, στην επιστολή του, η οποία απευθύνεται στον τότε πρόεδρο της Bundesbank Ερνστ Βελτέκε, ο Σοσιαλδημοκράτης πρώην υπουργός ασκεί πιέσεις προκειμένου να φιμώσει τους επικριτές της ελληνικής ένταξης.
Κυριότερος των αντιρρησιών ήταν ο διοικητής της κεντρικής τράπεζας του ομόσπονδου κρατιδίου της Έσσης, Χανς Ρέκερς, ο οποίος στις 26 Απριλίου του 2000 είχε υποστηρίξει ότι θα πρέπει να μετατεθεί για έναν χρόνο αργότερα η ημερομηνία της ένταξης της Ελλάδας στην ΟΝΕ, εξαιτίας των αδυναμιών που παρουσιάζει η ελληνική οικονομία.
Μερικές ημέρες αργότερα ο Χανς Άιχελ φέρεται να έστειλε την επιστολή στον τότε επικεφαλής της Bundesbank. Στην επιστολή αναφέρεται: «...Σας παρακαλώ επειγόντως να διαβιβάσετε στον δόκτορα Ρέκερς ότι ως μέλος του συμβουλίου της Κεντρικής Τράπεζας της Γερμανίας δεν επιτρέπεται να εκφράζει την προσωπική του γνώμη. Θα είχα μάλιστα να επισημάνω στον κ. Ρέκερς, πως θα ήταν σκόπιμο να μελετήσει τις διαδικασίες και τις μεθόδους της Συνθήκης του Μάαστριχτ. Στους Έλληνες συναδέλφους μου θα ζητήσω γραπτώς συγγνώμη για τις δηλώσεις του δρ. Ρέκερς.»
Η εφημερίδα γράφει ότι μετά από αυτή την επιστολή η Bundesbank απέφυγε να πει ‘όχι’ στην ένταξη της Ελλάδας στην ευρωζώνη και αρκέστηκε να καταθέσει κατάλογο με πλήθος προϋποθέσεων και προειδοποιήσεων.
Μαρία Κράλλη
http://www.ethnos.gr/article.





