23 Αυγούστου 2011

Οι Τούρκοι λένε ότι σκότωσαν 100 αντάρτες του ΡΚΚ και οι Κούρδοι λένε ότι σκότωσαν 7 πολίτες και 0 αντάρτες...

Επειδή είδα ότι όλα τα ΜΜΕ μετέδωσαν την είδηση του ΑΠΕ που έδωσαν οι Τούρκοι... και επειδή μόλις χθες μας λέγανε ότι έχουν πιάσει τον γιο του Καντάφι... και ο γιος του Καντάφι έκανε βόλτες στην Τρίπολη... έχετε υπόψη σας οτι υπάρχει και η άλλη πλευρά που μιλάει για 7 πολίτες νεκρούς και μεταξύ τους μωρά παιδιά

Δείτε τις εικόνες αν έχετε γερό στομάχι:


The Turkish strike hit a car (photo) in which the civilians were traveling, Hassan Abdulla, mayor of the town of Qalat Dizah, located northeast of the Kurdish city of Sulaimaniyah. Photo: by Dana Rezgey/ Hawlati.co


A child was among the civilians killed by Turkish airstrike.


The names of the victims are reported as follows; Hasan Mustafa Hasan (Father), Mer Haci Mam (Mother), Rezan Hussein Mustafa (34-year-old), Oskar Hussein (10-year-old), Sonya Shemal Hasan (4-year-old), Solin Shemal Hasan (6-months-old), Zana Hussein Mustafa (11-year-old). Source rojhelat

http://ekurd.net/mismas/articles/misc2011/8/state5354.htm

Καταψηφίζει η ΝΔ το νομοσχέδιο της Αννούλας... μόνο το ΛΑΟΣ τη στηρίζει

http://img.protothema.gr/8F00DCE6F482FF9AB018792F0E87BD1B.jpgΣτον τρόπο εκλογής των πρυτάνεων και των κοσμητόρων των πανεπιστημίων επιμένει η ΝΔ ξεκαθαρίζοντας ότι θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ, παρά τις αλλαγές στις οποίες προχώρησε η κυρία Αννα Διαμαντοπούλου.

Αναλυτικά, ο κ. Αρης Σπηλιωτόπουλος είπε ότι παραβιάζεται το αυτοδιοίκητο και πως ο φυσικός εκπρόσωπος των πανεπιστημίων πρέπει να επιλέγεται από την πανεπιστημιακή κοινότητα και απευθυνόμενος προς την υπουργό ανέφερε «ακούστε την φωνή των δικών σας βουλευτών, ακούστε τους πανεπιστημιακούς και την κοινωνίας και ελάτε να φτιάξουμε ένα νομοσχέδιο με μακροπρόθεσμη στρατηγική».

Επιπλέον, ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Θεόδωρος Δρίτσας έθεσε ζήτημα αντισυνταγματικότητας για το άρθρο που καθορίζει τον τρόπο εκλογής των πρυτάνεων ενώ το ΚΚΕ χαρακτήρισε συνολικά ως αντισυνταγματικό το νομοσχέδιο.

Από την άλλη ο εισηγητής του ΛΑΟΣ κ. Αδωνης Γεωργιάδης ξεκαθάρισε πως το κόμμα του θα υπερψηφίσει το νομοσχέδιο αν και «είναι άτολμο».

Νωρίτερα, η υπουργός Παιδείας είχε εκφράσει την πεποίθηση ότι το σχέδιο νόμου θα στηριχθεί και από τη ΝΔ.
«Επί των 80 άρθρων του νομοσχεδίου, η ΝΔ κατέθεσε προτάσεις σε 9 σημεία. Σε όλα προχωρήσαμε σε παρεμβάσεις και συνθέσεις εκτός από την εκλογή του πρύτανη και του κοσμήτορα. Δεν θεωρώ ότι σε αυτά τα δύο θα βασιστεί η συναίνεση», τόνισε χαρακτηριστικά η κ. Διαμαντοπούλου.

Η συζήτηση του νομοσχεδίου θα συνεχιστεί και το απόγευμα και θα ολοκληρωθεί αύριο με την ψήφιση του.

Το σκάνδαλο με τους "νονούς" της Ζακύνθου και η παραίτηση Χρυσοστόμου

http://cdn.thebest.gr/media/images/frontNews/clbwrxjxjl4e5379bfd552c.jpgΓιατί παραιτήθηκε τώρα ο μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος;

Με δεδομένη την πορεία του, με τις συνεχείς πύρινες δηλώσεις για τα πολιτικά δρώμενα αλλά και τις παλιότερες επιθέσεις του στον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλου, δύσκολα κανείς βλέπει έναν μητροπολίτη που θα παραιτούνταν μόνο επειδή «το αξίωμα δεν πρέπει να είναι ισόβιο».

Η παραίτησή του έρχεται εν μέσω των γνωστών σκανδάλων με τις εγκληματικές οργανώσεις που πουλούσαν προστασία και εμπορεύονταν ναρκωτικά και η οποία ταλανίζει την κοινωνία της Ζακύνθου.

Όπως είχε αποκαλύψει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» μέρος των κατοίκων του νησιού συζητούσε μήνες τώρα τη σχέση που είχαν κάποιοι εκ των κατηγορούμενων κακοποιών με τον κ. Χρυσόστομο.

Το ζήτημα γινόταν όλο και πιο πιεστικό ενώ υπήρχε σοβαρό ενδεχόμενο να ζητηθούν από τον μητροπολίτη διευκρινίσεις σχετικά με τις σχέσεις που διατηρούσε με κάποια μέλη της σπείρας.

Υπενθυμίζουμε ότι οι δύο σπείρες νονών με εμπλοκή του λιμενάρχη Ζακύνθου εξαρθρώθηκαν πρόσφατα από την υποδιεύθυνση αντιμετώπισης οργανωμένου εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής, ενώ δρούσαν τουλάχιστον επί μια τριετία.

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/85282

Φόρος Προστιθέμενης Ανικανότητας..

Ο τρόπος με τον οποίο το οικονομικό επιτελείο χειρίζεται το θέμα της αύξησης του ΦΠΑ στο 23% για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες εστίασης είναι ενδεικτικός της εικόνας παράλυσης που παρουσιάζει η κυβέρνηση. Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του μέτρου ουδείς γνωρίζει ποια προϊόντα θα επιβαρυνθούν με αυξημένο ΦΠΑ και ποια θα εξαιρεθούν, ούτε καν ο υπουργός Οικονομικών.




Το λάθος ξεκίνησε από την ευκολία με την οποία η κυβέρνηση δέχθηκε έναντι της Τρόικας τη μετάταξη χιλιάδων ειδών πρώτης ανάγκης στον υψηλό συντελεστή ΦΠΑ, χωρίς να συνυπολογίσει τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν στον τουρισμό αλλά και στον κλάδο της εστίασης, που είναι από τους πλέον παραδοσιακούς της ελληνικής οικονομίας. Τώρα ο κ. Βενιζέλος προσπαθεί να διορθώσει ένα λάθος κάνοντας το επόμενο. Οπως ανακοίνωσε, θα ληφθεί ειδική μέριμνα για τον εξαγωγικό τουρισμό, ώστε να μην επιβαρυνθεί το πακέτο που πληρώνουν οι ξένοι επισκέπτες.
Η κίνηση αυτή είναι θετική καθώς σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αυξηθεί το κόστος του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, αλλά δημιουργεί απίστευτες στρεβλώσεις στην αγορά καθώς οι ξένοι επισκέπτες ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος θα πληρώνουν χαμηλότερο ΦΠΑ για τις δαπάνες εστίασης έναντι των Ελλήνων επισκεπτών μίας ταβέρνας. Ο φορολογικός παραλογισμός της κυβέρνησης θα κοστίσει ακριβά στην οικονομία. Η αύξηση του ΦΠΑ αναμένεται να προκαλέσει νέο κύμα φοροδιαφυγής από τη μη έκδοση αποδείξεων ενώ η ύφεση θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθούν τελικώς τα έσοδα του Δημοσίου. Επικίνδυνοι πειραματισμοί σε μία περίοδο κατά την οποία η οικονομία δεν αντέχει άλλα λάθη.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ 

e-Επιλογές

Ενδιαφέροντα άρθρα φίλων:

Θα κάνει δώρο ο ΓΑΠ στον 700.000 "πελάτη" του ΟΑΕΔ;

700.000 οι άνεργοι, αυξημένοι κατά 1,8%, μειωμένες κατά 20% οι προσλήψεις... αλλά παρόλα αυτά οι ΠΑΣΟΚοι της "ανεξάρτητης" ΕΛΣΤΑΤ στο τέλος αυτό που συμπεραίνουν είναι ότι προκύπτει αύξηση της μισθωτής απασχόλησης!!!

ΠΑΣΟΚάρα αθάνατη!!!

Διαβάστε και την είδηση:

Αύξηση κατά 1,82% παρουσίασε ο αριθμός των εγγεγραμμένων ανέργων στα μητρώα του ΟΑΕΔ τον Ιούλιο, σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Οι άνεργοι ανέρχονται πλέον σε 699.658 άτομα.

Από αυτά 288.961 είναι άνδρες (ποσοστό 41,30%) και 410.697 είναι γυναίκες (ποσοστό 58,70%). Στην ηλικιακή ομάδα από 30-54 ετών αναλογεί το 62,70% των εγγεγραμμένων ανέργων, στην ηλικιακή ομάδα κάτω των 30 αναλογεί το 28,09% και στην ηλικιακή ομάδα άνω των 55 ετών αναλογεί το 9,21%.

Στο εκπαιδευτικό επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναλογεί το 45,21% αυτών, στο εκπαιδευτικό επίπεδο υποχρεωτικής εκπαίδευσης (έως 3η Γυμνασίου) αναλογεί το 35,54%, στο εκπαιδευτικό επίπεδο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης το 18% και στο εκπαιδευτικό επίπεδο χωρίς εκπαίδευση το 1,25%.

Ο αριθμός των επιδοτούμενων ανέργων ανέρχεται σε 205.534 άτομα και εμφανίζεται αυξημένος κατά 7.219 άτομα, ποσοστό 3,64% σε σχέση με τον Ιούνιο. Από το σύνολο των επιδοτούμενων ανέργων, το 84,49% είναι κοινοί επιδοτούμενοι, το 6,94% είναι οικοδόμοι επιδοτούμενοι, το 3,76% είναι εποχικοί λοιποί επιδοτούμενοι, το 2,62% είναι εκπαιδευτικοί επιδοτούμενοι και το 1,83% είναι εποχικοί τουριστικών επαγγελμάτων επιδοτούμενοι.

Οι αναγγελίες προσλήψεων ανήλθαν σε 81.773, μειωμένες κατά 19,86% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα (102.032) και κατά -12,07% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2010 (92.996). Οι απολύσεις (καταγγελίες συμβάσεων αορίστου χρόνου) έφθασαν τις 23.988 (μειωμένες κατά 9,89% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και μειωμένες κατά -11,17% σε σχέση με τον Ιούλιο 2010), οι λήξεις συμβάσεων ορισμένου χρόνου τις 31.532 (μειωμένες κατά 30,95% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και μειωμένες κατά -11,22% σε σχέση με τον Ιούλιο 2010) και οι οικειοθελείς αποχωρήσεις τις 25.510 (αυξημένες κατά 9,86% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα αλλά μειωμένες κατά 13,28% σε σχέση με τον Ιούλιο 2010).

Το σύνολο των καταγγελιών συμβάσεων αορίστου χρόνου και των λήξεων συμβάσεων ορισμένου χρόνου ανέρχεται σε 55.520, το 56,79% του οποίου οφείλεται σε αποχωρήσεις από την αγορά εργασίας λόγω λήξεων συμβάσεων ορισμένου χρόνου. Το μέγεθος αυτό είναι μειωμένο κατά 23,20% από τον προηγούμενο μήνα Ιούνιο (72.287) και μειωμένο κατά 11,20% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2010 (62.520).

Από τις παραπάνω ροές της μισθωτής απασχόλησης προκύπτει αύξηση της μισθωτής απασχόλησης κατά 743 θέσεις εργασίας, έναντι 6.524 τον Ιούνιο και 1.059 τον Ιούλιο του 2010.

Και ο ΠΑΟΚ θέλει Τζιόλη με τον Βρύζα να μιλά μαζί του

Στην Ιταλία βρίσκεται από την Κυριακή ο Ζήσης Βρύζας προκειμένου να κάνει επαφές με μεταγραφικούς στόχους του ΠΑΟΚ. Ο τεχνικός διευθυντής του «Δικεφάλου» είχε μάλιστα συνομιλίες με τον εκπρόσωπο του Αλέξανδρου Τζιόλη.

Ο Λάζλο Μπόλονι είναι ενημερωμένος για το μεταγραφικό στόχο της ομάδας του και είναι απόλυτα σύμφωνος για την περίπτωση του Έλληνα αμυντικού χαφ.

Εν τω μεταξύ έγινε συνάντηση στα γραφεία της Ίντερ έπειτα από πρόσκληση της ιταλικής ομάδας και συζητήθηκε ο δανεισμός του 28 Κολομβιανού αμυντικού Νέλσον Ρίβας.

Για το Νέλσον Ρίβας τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς ο παίκτης θα έρθει με τη μορφή δανεισμού, όμως, το κασέ του είναι υψηλό.

Ο ΠΑΟΚ για να τον αποκτήσει θα πρέπει να καλύψει τουλάχιστον το μισό συμβόλαιο του παίκτη, με την Ίντερ να πληρώνει το άλλο μισό. Είναι μία φορά διεθνής και έχει αγωνιστεί ως δανεικός στη Λιβόρνο και στην ουκρανική Ντίεπρ.

Newsroom ΔΟΛ

Απόρρητα έγγραφα των ΗΠΑ για τις τουρκικές αντιδράσεις και πως πήγε η Νoble στην Κύπρο για το φυσικό αέριο αποκαλύπτει το Wikileaks

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στα αμερικανικά έγγραφα, οι Βρετανοί ζήτησαν τα κυπριακά «οικόπεδα» να απέχουν τουλάχιστον έξι ναυτικά μίλια από την ακτογραμμή των Βάσεων.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στα αμερικανικά έγγραφα, οι Βρετανοί ζήτησαν τα κυπριακά «οικόπεδα» να απέχουν τουλάχιστον έξι ναυτικά μίλια από την ακτογραμμή των Βάσεων.

Λευκωσία: Αποκαλυπτικά στοιχεία για τη στάση αλλά και τα σημεία που επικεντρώνεται το ενδιαφέρον των ΗΠΑ σε σχέση με τα κοιτάσματα της Κύπρου, αλλά και τη στάση τους στις απειλές της Τουρκίας και τις αντιδράσεις των κατεχομένων για το θέμα, περιέχουν επτά μέχρι στιγμής διαβαθμισμένα έγγραφα από τις πρεσβείες των ΗΠΑ σε Λευκωσία και Άγκυρα, που είδαν το φως το τελευταίο διάστημα μέσω του Wikileaks.

Τα απόρρητα (τα έξι από τα εφτά) έγγραφα, αφορούν την περίοδο από τον Αύγουστο του 2008 με την προκήρυξη διαγωνισμού αδειοδότησης για τα κυπριακά «οικόπεδα» και φτάνουν μέχρι και τον Ιούλιο του 2009, με πληροφόρηση σε σχέση με τις τελευταίες ενέργειες της Νoble Εnergy.

Σε αυτά είναι διακριτές κατ’ αρχήν οι διαφορές αντιμετώπισης των ζητημάτων αυτών, μεταξύ του προηγούμενου πρέσβη των ΗΠΑ στη Λευκωσία, Ρόναλντ Σλίκερ, σε σχέση με την αντιμετώπιση των ίδιων ζητημάτων από το διάδοχό του πρέσβη, Φρανκ Ούρμπανσικ.

Ο Ρόναλντ Σλίκερ εκφράζεται με μεγάλη δυσπιστία ως προς την προώθηση διαδικασιών έρευνας και εξόρυξης κοιτασμάτων από την Κύπρο και στα χρονοδιαγράμματα, σε αντίθεση με τον δεύτερο όμως πρέπει να σημειωθεί ότι στο μεταξύ υπήρξε και η εμπλοκή της αμερικανικής Νoble. Κοινό σημείο, το ενδιαφέρον και των δύο να μην επηρεαστούν οι συνομιλίες από τις διαδικασίες για το φυσικό αέριο.

Ιδιαίτερη προσοχή, προκαλεί η επικέντρωση της προσοχής της πρεσβείας των ΗΠΑ κατά το 2008, στο ενδεχόμενο - σε βαθμό προσδοκίας - για αντίδραση της Βρετανίας λόγω των στρατιωτικών βάσεων στο νησί.

Με το απόρρητο έγγραφο, ημερομηνίας 2 Αυγούστου 2008 - λίγο πριν τη διαδικασία αδειοδότησης «οικοπέδων» - αποκαλύπτει μεταξύ άλλων ότι «η κυβέρνηση της Κύπρου σχεδιάζει να διαθέσει σε πλειστηριασμό 11 «οικόπεδα» στη θάλασσα που βρίσκεται στα νότια και νοτιοδυτικά της Κύπρου στα όρια της Αποκλειστικής της Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), όπως αυτή οριοθετείται στις συμφωνίες με την Αίγυπτο (2003), Λίβανο (2007) και το Ισραήλ (υπό διαπραγμάτευση).

Κανένα από τα «οικόπεδα» δεν εμπίπτει στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Κύπρου και Τουρκίας ή στα ανοικτά της θάλασσας που διαχειρίζονται οι Τουρκοκύπριοι. μεταξύ της Κύπρου και της Τουρκίας ή στα ανοικτά της ακτής του χώρου που διαχειρίζεται.

Ωστόσο, η κυβέρνηση της Τουρκίας, αντιτάχθηκε σθεναρά στη διαδικασία πλειστηριασμού, ισχυριζόμενη ότι η κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας (ελληνοκυπριακής διοίκησης όπως την αποκαλεί η Άγκυρα) δεν έχει το δικαίωμα να εισαγάγει διεθνείς συμφωνίες χωρίς τουρκοκυπριακή συγκατάθεση, ότι η τουρκοκυπριακή κοινότητα θα πρέπει να μοιραστεί τα έσοδα από τους φυσικούς πόρους της Κύπρου, και ότι οποιαδήποτε οριοθέτηση υφαλοκρηπίδας στην Ανατολική Μεσόγειο θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις χώρες της περιοχής».

Υπενθυμίζει επίσης στο ίδιο έγγραφο πως προ πενταετίας οι «αρχές» των κατεχομένων αδειοδότησαν την τουρκική εταιρεία πετρελαίου να διεξάγει έρευνες στα ανοικτά των βόρειων ακτών της Κύπρου.

Ο Αμερικανός πρέσβης ενημερώνει επίσης ότι «μη τεκμηριωμένες πληροφορίες δείχνουν ότι ενδέχεται να υπάρχουν έξι με οκτώ δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο (ή αντιστοιχία σε φυσικό αέριο) με μια συνολική αξία των 400 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αν και οι επικριτές θεωρούν ότι πρόκειται για ευσεβείς πόθους και σημειώστε ότι το βάθος των κοιτασμάτων καθιστά τις γεωτρήσεις πολύ πιο δαπανηρές, συμπληρώνει ο ίδιος.

Επίσης, θεωρεί ότι το χρονοδιάγραμμα για τον διαγωνισμό αδειοδότησης, αξιολόγησης των προτάσεων και υπογραφής συμφωνίας, δεν είναι άσχετο με την προεκλογική εκστρατεία.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό ήταν μεταξύ άλλων και επικοινωνιακό σχέδιο του Τάσσου Παπαδόπουλου για να στρέψει την κοινή γνώμη αλλού από την αποτυχία στο Κυπριακό και υποδεικνύει πως «οι συμφωνίες είναι πιθανό να υπογραφούν σύντομα πριν από τις προεδρικές εκλογές του Φεβρουαρίου 2008». (σ.σ. Η συμφωνία υπεγράφη τον Οκτώβριο από την επόμενη κυβέρνηση).

Οι Βρετανοί ήθελαν τα οικόπεδα 6 μίλια μακριά απ’ τις Βάσεις

«Εκπρόσωποι του Ηνωμένου Βασιλείου μας είπαν ότι κανένα από τα οικόπεδα, δεν καταπατά τα χωρικά ύδατα της περιοχής των κυρίαρχων βρετανικών Βάσεων ή την ηπειρωτική υφαλοκρηπίδα», προσθέτει ο πρέσβης Ρόναλντ Σλίκερ, τονίζοντας ότι «είναι απίθανο» να καταγραφεί αντίδραση από το Ηνωμένο Βασίλειο, «αφού κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν θα επηρεάσει τις στρατιωτικές επιχειρήσεις».

Σύμφωνα με την πληροφόρηση που έδωσε η Υπάτη Αρμοστεία του Ηνωμένου Βασιλείου στη Λευκωσία προς την πρεσβεία των ΗΠΑ, ήταν «απίθανο» η Βρετανία να θέσει εμπόδια «αν και τεχνικά ορισμένα από τα οικόπεδα μπορεί να παραβιάζουν την ηπειρωτική υφαλοκρηπίδα των κυρίαρχων βρετανικών Βάσεων.

Όμως, προσθέτει ο Αμερικανός πρέσβης, «συνάδει με τη μονομερή δήλωση που συνοδεύει τη Συνθήκη Εγκατάστασης της Δημοκρατίας της Κύπρου, υπό την οποία το Ηνωμένο Βασίλειο δεσμεύτηκε να μην ασκούν εμπορικές δραστηριότητες οι Βάσεις και να μεταβιβάζουν όλα τα ορυκτά δικαιώματα προς την κυβέρνηση της Κύπρου» και έτσι, το Ηνωμένο Βασίλειο δεν ενδιαφέρεται για τα έσοδα από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο».

Επίσης, σύμφωνα με τον πρέσβη, «οι Βρετανοί έκριναν ότι το να ανοίξουν θέμα ηπειρωτικής υφαλοκρηπίδας θα ήταν πολιτικά επιζήμιο και θα υπονόμευε ακόμα περισσότερο τις Βάσεις στην ελληνοκυπριακή κοινή γνώμη».

Έτσι οι βρετανικές Βάσεις δεν φέρουν ενστάσεις και δεν διεκδικούν δικαιώματα, ζήτησαν ωστόσο, από την κυβέρνηση της Κύπρου ότι οι περιοχές των οικοπέδων θα πρέπει να απέχουν τουλάχιστον έξι ναυτικά μίλια από την ακτογραμμή των Βάσεων - Το πλησιέστερο οικόπεδο όντως απέχει έξι ναυτικά μίλια από τις Βάσεις - σημειώνει ο πρέσβης.

Noble: Ήρθε την υστάτη με ισραηλινή παρότρυνση

«Ο εκπρόσωπος της Νoble Εnergy, μας είπε ότι αποφάσισαν να κάνουν προσφορά μόνο την τελευταία στιγμή, κατά κύριο λόγο με παρότρυνση από τους Ισραηλινούς εταίρους τους», αποκαλύπτει ακόμα ο πρέσβης σε απόρρητο μήνυμά του προς την Ουάσιγκτον.

Και εξηγεί με βάση τις πληροφορίες που πήρε η αμερικανική πρεσβεία από εκπρόσωπο της Νoble, ότι οι Ισραηλινοί ( προφανώς γίνεται λόγος για την Delek) ήταν αυτοί που είχαν αγοράσει από την Κυπριακή Δημοκρατία τα σεισμικά δεδομένα από τη Δημοκρατία.

Ισραηλινοί γεωλόγοι αισθάνθηκαν λόγω των κοινών γεωλογικών δεδομένων, ότι σε συγκεκριμένα οικόπεδα υπάρχουν κοιτάσματα που θα μπορούσε να είναι οικονομικά βιώσιμα, εάν συνδέονταν με τα κοιτάσματα της Νoble και των ισραηλινών εταιρειών.

Ενεθάρρυναν επίσης τη Νoble επειδή η Κύπρος ως μέλος της ΕΕ, είχε ένα μεγάλο συν, γιατί αυτό σημαίνει ότι οι νομοθεσίες δεν θα άλλαζαν εύκολα. Όμως και πάλι ο πρέσβης, προέβλεπε ότι συμφωνίες μεταξύ Κύπρου και Νoble, δεν θα υπογράφονταν πολύ σύντομα.

Τουρκικές αντιδράσεις και απειλές

Το 2008, σύμφωνα με τις απόρρητες αναφορές της πρεσβείας των ΗΠΑ στη Λευκωσία, η Τουρκία είχε ασκήσει πιέσεις στο Λίβανο και την Αίγυπτο να μην επικυρώσουν τις συμφωνίες για καθορισμό Αποκλειστικών Οικονομικών Ζωνών με την Κύπρο και πως θα απέστελλε σε (προγραμματισμένη) άσκηση σκάφη του Πολεμικού Ναυτικού να περιπολούν στη θάλασσα νοτίως της Κύπρου. Επίσης, καλούσε τις εταιρείες να σεβαστούν τις τουρκικές ευαισθησίες και να αποφεύγουν να συμμετέχουν στις έρευνες της Κύπρου για πετρέλαιο και φυσικό αέριο.

«Η κυβέρνηση της Κύπρου έχει καλυφθεί καλά νομικά και η Τουρκία δεν έχει νομικό βήμα για να σταθεί, όμως με πολιτικές αντιδράσεις έχει τη δυνατότητα να σαμποτάρει τις προσφορές και να τρομοκρατήσει τους ενδιαφερόμενους», είναι το σχόλιο που παραθέτει ο πρέσβης. Που θεωρεί ακόμα πως αφού «οι περισσότερες μεγάλες διεθνείς εταιρείες ενέργειας, είναι ήδη ενεργές στην Τουρκία, γιατί να διακινδυνεύσουν αυτά που έχουν στην Τουρκία για αναπόδεικτα αποθέματα στην Κύπρο;».

Παράλληλα, σημειώνει πως η κυβέρνηση ήταν «απρόθυμη να διερευνήσει κάθε πολιτικό συμβιβασμό που θα μπορούσε να απαμβλύνει τις τουρκικές αντιδράσεις και θα εξασφάλιζε την επιτυχία του πλειστηριασμού».

Κυριαρχεί στο μυαλό της κυβέρνησης η «νοοτροπία του μηδενικού αθροίσματος», σύμφωνα με τον πρέσβη των ΗΠΑ, που ενημερώνει το υπουργείο Εξωτερικών της χώρας του πως θα συνεχίσει να υποστηρίζει τη γραμμή ότι η Κύπρος έχει προφανώς το δικαίωμα να υπογράφει διεθνείς συμφωνίες, αλλά πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και η σημασία τους στις διαδικασίες επανένωσης του νησιού.

Στον Ταλάτ, που έθετε έντονα το θέμα στην πρεσβεία των ΗΠΑ για αποτροπή των διαδικασιών, ο πρέσβης απαντούσε πως πρόκειται για καθαρά επιχειρηματικό θέμα της Νoble και όχι πολιτική των ΗΠΑ. Η Νoble δεν ρώτησε το Υπουργείο Ενέργειας πριν διεκδικήσει το «οικόπεδο», συμπλήρωνε επίσης στην απάντησή του.

Σε ένα από τα έγγραφα, ο πρέσβης Φρανκ Ούρμπανσικ, αναφέρει ότι εκπρόσωποι του Υπουργείου Εξωτερικών της Τουρκίας από το προξενείο στο Τέξας, επισκέφθηκαν τα κεντρικά γραφεία της Νoble Εnergy και την απείλησαν για να αποχωρήσει από την Κύπρο.

http://www.philenews.com/el-gr/New-Homepage-With-Slider/4995/77389

Ίχνη τοξικών χημικών ουσιών σε προϊόντα μεγάλων εταιριών κατασκευής ρούχων

Η Greenpeace κατηγορεί, από το Πεκίνο, δεκατέσσερις μεγάλες εταιρίες κατασκευής ρούχων, ότι σε προϊόντα τους βρέθηκαν ίχνη τοξικών χημικών ουσιών που είναι πιθανό να πλήξουν τα όργανα αναπαραγωγής ζώντων οργανισμών.

Η Greenpeace αγόρασε σε 18 χώρες δείγματα ρούχων από τις εταιρίες αυτές τα οποία κατασκευάζονται στην Κίνα, το Βιετνάμ, την Μαλαισία και τις Φιλιππίνες και άρχισε τη διαδικασία ελέγχου τους.

«Αιθοξυλεστέρες της νονυφαινόλης (ΝΡΕ) εντοπίστηκαν στα 2/3 των δειγμάτων», ανακοίνωσε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου η Λι Γιφάνγκ, παρουσιάζοντας την έκθεση «Dirty Laundry 2».

Οι αιθοξυλεστέρες της νονυφαινόλης είναι χημικά προϊόντα που συχνά χρησιμοποιούνται ως απορρυπαντικά στη βιομηχανία και στην παραγωγή υφασμάτων, συνθετικών και μη. Όταν αποσυντίθενται, παράγεται νονυφαινόλη, ένα ιδιαίτερα τοξικό υποπροϊόν.

«Η νονυφαινόλη προκαλεί ορμονικές διαταραχές», υπογράμμισε η κ. Λι και διευκρίνισε ότι μπορεί να μολύνει την τροφική αλυσίδα και όταν βρεθεί εντός του οργανισμού να αποτελέσει απειλή για την γονιμότητα, το αναπαραγωγικό σύστημα, ακόμα και την ανάπτυξή.

«Δεν είναι απειλή μόνο για τις αναπτυσσόμενες χώρες στις οποίες κατασκευάζονται τα υφάσματα, αλλά και στις χώρες που πωλούνται τα ρούχα αυτά λόγω των μεγάλων ποσοτήτων ΝΡΕ που διαρρέουν όταν πλένονται τα συγκεκριμένα ρούχα», πρόσθεσε.

Τον περασμένο μήνα η Greenpeace δημοσιοποίησε έκθεση με τίτλο «Dirty Laundry» στην οποία αποκαλύπτει πως ορισμένες μεγάλες φίρμες μολύνουν τα νερά ποταμών στην Κίνα με τα χημικά τους απόβλητα.

Μετά την δημοσιοποίηση της έκθεσης αυτής, οι εταιρίες Puma και Nike δεσμεύτηκαν να αποκλείσουν κάθε χημική τοξική ουσία από την παραγωγική τους διαδικασία από σήμερα ως το 2020. «Η Adidas δεν δέχτηκε να δεσμευτεί σε μια ανάλογη κίνηση», τόνισε η κ. Λι.

Εξαπάτηση Ελλήνων από «συμβούλους μετανάστευσης» στην Αυστραλία

Tη διερεύνηση της δραστηριότητας ατόμων που παρουσιάζονται ως «σύμβουλοι μετανάστευσης» και αποσπούν χρήματα από ενδιαφερόμενους Έλληνες να μεταναστεύσουν στην Αυστραλία, ζήτησε από την Ομοσπονδιακή αστυνομία το αυστραλιανό υπουργείο Μετανάστευσης. Σύμφωνα με καταγγελίες «θυμάτων», κομπιναδόροι τους υπόσχονται να τους εξασφαλίσουν άδεια εισόδου στην Αυστραλία έναντι υψηλών χρηματικών ποσών.

Όπως ανέφερε ο «Νέος Κόσμος», η Ελληνική Κοινότητα Μελβούρνης και Βικτωρίας έχει λάβει πολλές επώνυμες καταγγελίες από Ελλαδίτες ενδιαφερόμενους να μεταναστεύσουν στην Αυστραλία, ότι οι ανώνυμοι «σύμβουλοι μετανάστευσης» τους ζητούν μεγάλα ποσά για την έκδοση βίζας και εξεύρεση εργασίας. Έρευνα που διενέργησε η Κοινότητα, αποκάλυψε ότι πραγματικά κάποιοι επιτήδειοι μέσω του διαδικτύου και με παραπλανητικές ιστοσελίδες υπόσχονται την έκδοση βίζας και εργασίας έναντι αμοιβής. Ο γενικός γραμματέας της Κοινότητας Κώστας Μάρκου, δήλωσε στο «Νέο Κόσμο», ότι το γραφείο της Κοινότητας δέχεται σχεδόν καθημερινά καταγγελίες από Ελλαδίτες, που πιέζονται ασφυκτικά από τους άγνωστους.

Υπενθυμίζεται, ότι το αυστραλιανό υπουργείο Μετανάστευσης στην επίσημη ιστοσελίδα του συμβουλεύει τους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν «σύμβουλο μετανάστευσης» να αναθέτουν τις υποθέσεις τους σε εγγεγραμμένους συμβούλους, δηλαδή σε συμβούλους που λειτουργούν με την απαιτούμενη ειδική άδεια.

Στην ιστοσελίδα του υπουργείου (www.mara.gov.au) δημοσιεύεται ονομαστικός κατάλογος νόμιμων διαδικασιών μετανάστευσης. Επίσης, το υπουργείο συμβουλεύει ενδιαφερόμενους να μεταναστεύσουν στην Αυστραλία να μην καταχωρούν τα προσωπικά τους στοιχεία σε διάφορες ιστοσελίδες.

Το υπουργείο τονίζει, ακόμη, ότι οι ενδιαφερόμενοι δεν χρειάζονται τη βοήθεια «συμβούλου μετανάστευσης» για να προετοιμάσουν την αίτησή του, διότι όλες οι οδηγίες συμπλήρωσης του εντύπου προσφέρονται δωρεάν στην ιστοσελίδα.

Η χαμένη αξιοπιστία του MEGA!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgLtwHJClBKos2sssp6c9ZglYsyHW2CzBBwTtifF6fA6K1lHoW8TVhwl62r3p-UlmGTe7w04sWqyrhP0W-qnha49YZq5CEVsJPWYhixtu9-GQk6Ojq_vQk-aIH3gP3UMuJDsakB-jEogcM/s1600/mega-thumb-large.jpgΌταν το MEGA μεταδίδει μια πληροφορία που αφορά στην επίσκεψη του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ και μετά από λίγο η πληροφορία αυτή διαψεύδεται ωσάν να επρόκειτο για κάποιο .. ερασιτεχνικό σταθμό, τότε μιλάμε για την πλήρη απαξίωση του Μεγάλου Καναλιού.

Όποια και να είναι η αφορμή της γκάφας, κανένας δεν θα αποτολμούσε κάτι παρόμοιο, όταν το MEGA ήταν στις δόξες του!

To MEGA ήταν, σχεδόν από της ιδρύσεώς του, το κανάλι των Εκδοτών. Ο πυλώνας του καθεστωτικού συστήματος εξουσίας που στήριζε, συνήθως το ΠΑΣΟΚ. Με μερικές από τις ακριβοπληρωμένες πριμαντόντες της δημοσιογραφίας στα παράθυρά του. Τα ονόματα είναι γνωστά, μην τα επαναλάβουμε. Μέχρι και τη σύζυγο υπουργού Επικρατείας είχε, για μεγάλο διάστημα, ως εκφωνήτρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων. Ο ορισμός της διαπλοκής! Η Αν Σινκλέρ, όταν ο Ντομινίκ Στρος Καν (ο γνωστός) έγινε υπουργός Οικονομικών, παρατήθηκε από την παρουσίαση της δημοφιλέστερης εκπομπής της γαλλικής τηλεόρασης! Αλλά ήθη!

Όμως, οι ένδοξες ημέρες φαίνεται να πέρασαν, ίσως και να μην επιστρέψουν ποτέ ξανά! Το MEGA, όπως και τα άλλα καθεστωτικά ΜΜΕ, βρίσκεται αντιμέτωπο με μια τριπλή κρίση:

Πρώτον κρίση αξιοπιστίας: Είναι δύσκολο να στηρίζεις μια κυβέρνηση που παραπαίει και καθημερινά αναζητεί τρόπους για να ξεζουμίσει τον ελληνικό λαό. Αποτελεί πρόκληση να εμφανίζονται στα παράθυρα κυβερνητικοί παπαγάλοι με τη λογική «πρασινοφρουρού» της δεκαετίας του ’80! Ο κόσμος το καταλαβαίνει και αντιδρά, επιλέγοντας άλλα μέσα ενημέρωσης. Εξ ου και οι χαμηλές πτήσεις του δελτίου ειδήσεων. Και η κορωνίδα του MEGA ήταν το «δελτίο ειδήσεων των οκτώ», με τους ανά καιρούς «κυρίαρχους της ενημέρωσης». Το MEGA, στα μάτια πολλών, είχε…ταυτιστεί με την αξιοπιστία. Στα μεγάλα γεγονότα, ο κόσμος εμπιστευόταν το MEGA. Αυτή η εικόνα τους τελευταίους μήνες έχει πολλαπλώς θρυμματιστεί.

Δεύτερον κρίση οικονομική: Το MEGA είναι ένας εταιρικός δεινόσαυρος. Βαρύ σχήμα ικανό να επιζήσει μόνο στην εποχή των «παχέων αγελάδων». Σε μια εποχή λιτότητας είναι αδύνατον να τα φέρει βόλτα με τα σημερινά του λειτουργικά έξοδα. Πρέπει να κάνει περικοπές ή να βάλλουν το χέρι στη τσέπη οι MEGAλο-ιδιοκτήτες. Το ένα δυσκολότερο από το άλλο. Και η κατάσταση θα επιδεινωθεί επειδή η διαφημιστική αγορά συρρικνώνεται και δεν υπάρχει ορατό φως στον ορίζοντα.

Τρίτον κρίση ενημέρωσης: To διαδίκτυο πλέον τους προλαβαίνει όλους! Ακόμα και το MEGA, με τους εκατοντάδες δημοσιογράφους! Επομένως, έχει να ανταγωνιστεί έναν εχθρό σε μια μάχη που μοιάζει εξ υπαρχής χαμένη από χέρι. Το διαδίκτυο έχει άφθονο χώρο και χρόνο (που δεν διαθέτει το MEGA), αφήνει «όλα τα λουλούδια να ανθίσουν (που δεν αντέχει το MEGA), αντιδρά ταχύτατα (σε αντίθεση με το MEGA), δεν χρειάζεται Μέγαλο-εκδότες (που είναι το σήμα κατατεθέν του MEGA), δεν στηρίζει απροκάλυπτα την εξουσία (που αποτελεί πηγή δύναμης του MEGA) και το σημαντικότερο δεν έχει ανάγκη από τις διαφημίσεις, χωρίς τις οποίες δεν έχει μέλλον το MEGA!!!

Επομένως, τόσο το MEGA, όσο και τα άλλα παραδοσιακά ΜΜΕ κινούνται πλέον σε αχαρτογράφητα νερά. Βρίσκονται αντιμέτωπα με μια κρίση που τους υπερβαίνει και για την οποία δεν είναι αποτελεσματικά τα όπλα που είχαν συνηθίσει να χρησιμοποιούν!

Mε την οικονομία σε παρατεταμένη και βαθειά ύφεση (που σημαίνει περαιτέρω συρρίκνωση της διαφημιστικής πίττας) τα περισσότερα ΜΜΕ θα είναι ουσιαστικά αιχμάλωτα των τραπεζών (για ευνόητους λόγους) και της κυβέρνησης (είτε για κάποιο κομμάτι από την κρατική διαφήμιση, είτε για ευνοϊκές ρυθμίσεις που έχουν σχέσεις με εισφορές και φόρους).

Όμως, αυτή η «σωτήρια αιχμαλωσία» θα έχει ένα πολύ βαρύ τίμημα. Την απώλεια της αξιοπιστίας τους.

Είναι καιρός και για τη Ν.Δ. που πάντα (αφελώς) επεδίωκε περιστασιακές λυκοφιλίες με τα καθεστωτικά ΜΜΕ, να απαγκιστρωθεί πλήρως από την κηδεμονία τους.

Και είναι καιρός να επιχειρήσει ένα ουσιαστικό άνοιγμα προς το διαδίκτυο γιατί εκεί δίνεται η καθημερινή μάχη της ενημέρωσης.

Εκεί πλέον κερδίζονται οι μάχες.

Κ.Ρ.

http://www.antinews.gr/2011/08/23/118737/

Το νόημα του δημοψηφίσματος

http://news247.gr/health/Media-Internet/article1127375.ece/ALTERNATES/w620/ignatiou.JPGΓράφει ο Μιχάλης Ιγνατίου

Διαβάζοντας την τελευταία συνέντευξη του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου στην εφημερίδα Real News, την οποία παραχώρησε στη διάρκεια μίας μικρής ανάπαυλας των παρατεταμένων διακοπών του -φέτος ξεπέρασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ του- κατέληξα στο συμπέρασμα πως βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου.

Δεκαέξι μήνες μετά την προσφυγή στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, ο κ. Παπανδρέου ομιλεί ως να είναι ακόμa ηγέτης της αντιπολίτευσης και συνεχίζει να χρησιμοποιεί «ξύλινη» γλώσσα που σίγουρα δεν αρμόζει σε ένα πρωθυπουργό, ο οποίος υποτίθεται ότι παλεύει νυχθημερόν για να σώσει την οικονομία της χώρας που κυβερνά.

Ο Ελληνας πρωθυπουργός ισχυρίζεται ότι «έχει σύμμαχό του την κοινωνία» σ' αυτήν την τραγική οικονομική κατάσταση που βιώνει ο ελληνικός λαός, ο οποίος χωρίς να ευθύνεται για το παραμικρό, καθημερινά γίνεται φτωχότερος και πληρώνει τα λάθη του κ. Παπανδρέου και των συναδέλφων του πολιτικών. Ο λαός κυβερνούσε όλα αυτά τα χρόνια; Ο λαός λάμβανε τις λανθασμένες αποφάσεις για την οικονομία; Ο λαός -αν ευθύνεται σε κάτι- συνεχίζει να επιτρέπει στους πολιτικούς που δημιούργησαν την οικονομική κρίση, να προσπαθούν να βρουν τη λύση για τον τερματισμό της...

Κατά τη γνώμη μου, το πλέον σημαντικό στοιχείο της συνέντευξης, είναι η αναφορά του για το ενδεχόμενο πραγματοποίησης δημοψηφίσματος, αν και δεν αποκαλύπτει το θέμα για το οποίο θα κληθεί να αποφασίσει ο λαός. Δηλώνει ότι «δημοψήφισμα σημαίνει ενεργοποίηση του πολίτη, ενημέρωσή του, ενίσχυση των δημοκρατικών μας θεσμών». Είναι πράγματα, αναφέρει, για τα οποία παλεύει σε όλη του τη ζωή. Βέβαια, δημοψήφισμα σημαίνει και απόφαση από την πηγή, που είναι ο λαός, την οποία είναι υποχρεωμένος και ο κ. Παπανδρέου και οι συνάδελφοί του πολιτικοί να σεβαστούν. Διότι το αποτέλεσμα ενός άλλου δημοψηφίσματος, που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2004, δεν το αποδέχθηκε ποτέ και συνέχισε να υποστηρίζει τις δυνάμεις που αμφισβήτησαν το δικαίωμα των Ελληνοκυπρίων να αποφασίζουν οι ίδιοι για τις τύχες τους.

Επειδή ο κ. Παπανδρέου συχνά-πυκνά ισχυρίζεται ότι οι πράξεις του καθορίζονται από την «κοινωνία που απεχθάνεται πλέον τα ημίμετρα, (μία) κοινωνία που διψάει για πραγματικές, δίκαιες αλλαγές», και επειδή αρνείται να προκηρύξει εκλογές για να αποφασίσει ο λαός αν εγκρίνει τις αποφάσεις του και τον τρόπο διακυβέρνησής του, δεν έχει παρά να δοκιμάσει. Και αφού αποκλείει τις εκλογές, ένας άλλος τρόπος που ο ίδιος υμνεί, είναι το δημοψήφισμα. Γιατί λοιπόν,δεν αποφασίζει την πραγματοποίηση ενός δημοψηφίσματος με βασικό θέμα την έγκριση των πράξεων και αποφάσεών του, αφού πιστεύει πως «δεν είναι αυτοσκοπός η διεξαγωγή του, (αλλά) είναι μέσο δημοκρατικής έκφρασης και απόφασης για κορυφαία ζητήματα».

Καλώς η κακώς, ο πρωθυπουργός κατέφυγε στο ΔΝΤ. Πίστευε ότι ήταν το καλύτερο όχημα για τη χώρα. Ενα χρόνο ακριβώς μετά την απόφαση να τεθεί η Ελλάδα υπό την «προστασία» του Ταμείου και της Ε.Ε. μας ανακοίνωσαν ότι απαιτείται νέο Πρόγραμμα Σταθερότητας. Ετσι ονόμασαν την αποτυχία του πρώτου προγράμματος. Ποιός μπορεί να έχει εμπιστοσύνη ότι η κυβέρνηση που έχασε όλους σχεδόν τους στόχους και την οποία συντονίζει ο σημερινός πρωθυπουργός, θα μπορέσει να υλοποιήσει το νέο πρόγραμμα; Και το νέο πρόγραμμα δεν έχει καμία ομοιότητα με το προηγούμενο. Είναι πιό σκληρό και θα «πονέσει» ακόμα περισσότερο τον λαό.

Επειδή οι αποφάσεις που λαμβάνονται αφορούν πάνω απ' όλα τις Ελληνίδες και τους Ελληνες και όχι τους πολιτικούς οι οποίοι στην πλειονότητά τους δεν αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, ο κ. Παπανδρέου πρέπει να ακούσει την φωνή του ίδιου του λαού και όχι τους κόλακες που τον περιτριγυρίζουν. Το δημοψήφισμα δεν είναι μία κάποια λύση. Είναι η λύση...

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12338&subid=2&pubid=111913179

Οι Τούρκοι έκαιγαν πτώματα Ε/κ στη Μεσαορία το 1974

Σύμφωνα με όσα μετέφερε ο συγκεκριμένος μάρτυρας, δόθηκαν οδηγίες στον κατοχικό στρατό να εφοδιάσει στρατιώτες με μπιντόνια καυσίμων με οδηγίες να κάψουν τα σκόρπια πτώματα.Λευκωσία: Ελληνοκύπριοι, κυρίως στρατιώτες οι οποίοι οπισθοχωρούσαν, όταν έσπασαν οι γραμμές άμυνας κατά τις 14 Αυγούστου 1974, δολοφονήθηκαν στην προσπάθεια τους να περάσουν στις υπό τον έλεγχο της Εθνικής Φρουράς περιοχές. Τις πρώτες ώρες μετά την κατάρρευση του μετώπου, τουρκικά άρματα μάχης και πεζικό φαίνεται να επιδόθηκαν σε εκστρατεία εξόντωσης των Ελληνοκυπρίων που βρέθηκαν στο δρόμο προς την Αμμόχωστο.

Πολλοί από τους Ελληνοκυπρίους που δολοφονήθηκαν θάφτηκαν σε ομαδικούς τάφους, ενώ υπήρχαν και άλλοι οι οποίοι έμειναν «διάσπαρτοι» στα χωράφια. Επειδή δεν υπήρχαν συνεργεία παραλαβής των νεκρών ή και των τραυματιών οι οποίοι πέθαναν αργότερα, δόθηκαν οδηγίες να καούν οι νεκροί.

Τη συγκεκριμένη πληροφορία έδωσε πηγή, η οποία θεωρείται αξιόπιστη. Σύμφωνα με τον πληροφοριοδότη, οι νεκροί δεν κάηκαν για λόγους εκδίκησης, αλλά για πρακτικούς λόγους και για σκοπούς αποφυγής μετάδοσης ασθενειών. Κάποια από τα πτώματα είχαν μείνει μέρες εκτεθειμένα, οπόταν αυτό που προείχε για τους αρμοδίους του κατοχικού στρατού ήταν να ξεφορτωθούν τα πτώματα το συντομότερο δυνατό.

Σύμφωνα με όσα μετέφερε ο συγκεκριμένος μάρτυρας, ο οποίος μετά τις 14 Ιουλίου διακινήθηκε στο δρόμο Λευκωσίας-Αμμοχώστου, δόθηκαν οδηγίες στον κατοχικό στρατό να εφοδιάσει στρατιώτες με μπιντόνια καυσίμων με οδηγίες να κάψουν τα σκόρπια πτώματα.

Στο βαθμό που ισχύουν οι πληροφορίες οι οποίες διαβιβάστηκαν ανεπίσημα, εγείρεται το ερώτημα τι απέμεινε από τα πτώματα και τι απέγινε ό,τι απέμεινε ύστερα από το κάψιμο των νεκρών. Γίνεται αντιληπτό, ότι σε περίπτωση που δεν δοθούν πιο σαφείς πληροφορίες, ως προς το πού θάφτηκε ό,τι απέμεινε από τα πτώματα, υπάρχουν αγνοούμενοι που δεν θα βρεθούν ποτέ.

Σημειώνεται πως στο πλαίσιο ετοιμασίας αφιερώματος για τον ταγματάρχη Τάσο Μάρκου, δύο αξιωματικοί (Ανδρέας Στυλιανίδης και Ανδρέας Αντωνιάδης) δήλωσαν στον «Φ» πως πολλοί στρατιώτες επιχειρούσαν να περάσουν στις περιοχές που έλεγχε η Εθνική Φρουρά από την πεδιάδα της Μεσαορίας.

http://www.philenews.com/el-gr/Tv-Odigos/213/77380

Φούλ επίθεση απ' τη ΝΔ τις επόμενες εβδομάδες

http://www.real.gr/Files/Articles/Photo/7095.jpgΣτη χθεσινή ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στη Λ. Συγγρού για τον σχεδιασμό της ΔΕΘ, ο Αντώνης Σαμαράς έδωσε το σύνθημα για κατά μέτωπο επίθεση στον πρωθυπουργό αλλά και στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης για τον οποίο υπάρχουν πολλοί στο «γαλάζιο» στρατόπεδο που βλέπουν ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο να πάρει το «δαχτυλίδι» από τον κ. Παπανδρέου, παρά τα όσα είπε ο ίδιος στην τελευταία συνέντευξή του ότι δεν δίνει δαχτυλίδια [δεν δίνει δαχτυλίδια ο άνθρωπος που προσκύνησε τον Σημίτη για να πάρει το δαχτυλίδι... αλλά μακάρι να ήταν αυτό το πιο χοντρό ψέμμα του...].

Παρά το γεγονός ότι οι συνεργάτες του κ. Σαμαρά δεν έχουν καταλήξει ακόμη στο εάν και φέτος στη Θεσσαλονίκη η συνέντευξη τύπου του προέδρου της ΝΔ θα ξεκινήσει με σποτάκι ανάλογο με αυτό που μεταδόθηκε πέρσι με δηλώσεις του κ. Παπανδρέου, εντούτοις η απόφαση της Λ. Συγγρού να εμπλακεί στις διαρροές που έγιναν για το εάν θα μιλήσει ή όχι ο πρωθυπουργός στο Βελλίδειο, δείχνει ότι πρόθεση της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι να δημιουργήσει συνθήκες προεκλογικού κλίματος στη ΔΕΘ, κάνοντας πολύ δύσκολη την παρουσία Παπανδρέου στη Θεσσαλονίκη.

Αν και η ΝΔ επισήμως, δια του Ανδρέα Λυκουρέντζου, έσπευσε να πάρει σαφείς αποστάσεις από τις κινητοποιήσεις που ετοιμάζονται υπό τον φόβο των επεισοδίων, ωστόσο, πολιτικά ο κ. Σαμαράς δεν θα μπορούσε να φανταστεί καλύτερο «δώρο» από αυτό που του έκαναν με τη διαρροή ότι ο κ. Παπανδρέου δεν έχει αποφασίσει εάν θα μιλήσει στους παραγωγικούς φορείς.

Μέσα σε αυτό το κλίμα, ο Γιάννης Μιχελάκης χαρακτήρισε την κυβέρνηση «καταρρέουσα που βλέπει ως εφιάλτη τη ΔΕΘ απαξιώνοντας τον θεσμό μέσα στον πανικό της», σε μία δήλωση που είχε προφανή στόχο να συντηρήσει το θέμα στην επικαιρότητα από τη στιγμή που η ίδια η κυβέρνηση δεν το κλείνει επισήμως με μία ρητή δήλωση για το πρόγραμμα του πρωθυπουργού.

«Βομβαρδισμός» ανακοινώσεων κατά Βενιζέλου

Το δεύτερο μέτωπο, το οποίο συντηρεί η ΝΔ είναι αυτό με τον Ευάγγελο Βενιζέλο, καθώς στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπάρχουν φωνές που υποστηρίζουν πως αργά η γρήγορα στο ΠΑΣΟΚ θα υπάρξουν εξελίξεις με τον σημερινό υπουργό Οικονομικών να θέλει να επιβεβαιώσει και επισήμως τον τίτλο του «νούμερο δυο».

Μάλιστα, προκάλεσε μεγάλη εντύπωση σε αρκετούς «γαλάζιους» η χθεσινή δήλωση Βενιζέλου ότι έχει θυσιάσει οποιαδήποτε πολιτική του προοπτική αναλαμβάνοντας, χωρίς να το θέλει το χαρτοφυλάκιο της Οικονομίας στη δυσκολότερη για τη χώρα συγκυρία.

Από την πλευρά του, ο κ. Βενιζέλος μιλά για «προσωπική επίθεση» που δέχεται από τον Αντώνη Σαμαρά, τον οποίο κατηγορεί ότι το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να γίνει πρωθυπουργός.

Η ΝΔ αναμένεται να κορυφώσει την επίθεσή της στοχεύοντας σε τρία σημεία:

-Στο θολό τοπίο που δημιουργείται με τον ΦΠΑ. Με τον πρόεδρο της ΝΔ να επιμένει σε συνολική μείωση των συντελεστών, όπως ζήτησαν και οι εκπρόσωποι των παραγωγικών φορέων.

-Στα νέα μέτρα που για τη ΝΔ παραμένουν στο τραπέζι όσο η οικονομία βυθίζεται όλο και περισσότερο στην ύφεση, όπως είχε προειδοποιήσει ο κ. Σαμαράς από την υπογραφή του πρώτου μνημονίου.

-Στο θέμα των εγγυήσεων μετά τη συμφωνία με τη Φινλανδία. Η ΝΔ μιλά για «γκάφα Βενιζέλου» και για «αντίδραση που έρχεται εκ των υστέρων και αφού έχει ήδη ανοίξει ο ασκός του Αιόλου μέσα στο Eurogroup».

Ρήγμα (;) στην παιδεία

Μέσα σε αυτό το κλίμα, κυβέρνηση και ΝΔ αναζητούν σημεία σύγκλισης μέσω του νομοσχεδίου για την ανώτατη εκπαίδευση, του οποίου η συζήτηση ξεκινά σήμερα στη βουλή.

Ωστόσο, παρά το καλό κλίμα που είχε επικρατήσει στη συνάντηση που είχε ο Αντώνης Σαμαράς με την Άννα Διαμαντοπούλου, η ΝΔ διατηρεί σοβαρές επιφυλάξεις για συγκεκριμένα σημεία του νομοσχεδίου με αιχμή την εκπροσώπηση στα Διοικητικά Συμβούλια των Ιδρυμάτων.

Στη Λ. Συγγρού έγινε χθες εκτενής συζήτηση για τη στάση που πρέπει να κρατήσει η ΝΔ στη βουλή, εντούτοις ο κ. Σπηλιωτόπουλος δεν ξεκαθάρισε το τοπίο, παραπέμποντας στις 12 προτάσεις που έχει καταθέσει η αξιωματική αντιπολίτευση στην ηγεσία του υπουργείου.

Ενδεικτική του κλίματος, πάντως, είναι η πολύ σκληρή ανακοίνωση που εξέδωσε η ΔΑΠ εκφράζοντας την κάθετη διαφωνία της με το νόμο-πλαίσιο της κυβέρνησης.

real.gr

Λονδίνο: Ο... Χίτλερ προκαλεί προβλήματα στο μουσείο Μαντάμ Τισό

http://www.skai.gr/files/temp/D54C343A9830C01B493767A2DFF6D82A.jpgΟργή στην ισραηλινή κοινότητα της Βρετανίας έχει προκαλέσει η στάση της διεύθυνσης του περίφημου μουσείου κέρινων ομοιωμάτων Μαντάμ Τισό στο Λονδίνο, καθώς πολλοί επισκέπτες του μουσείου χαιρετούν ναζιστικά δίπλα στον κέρινο Αδόλφο, δίχως καμία αντίδραση από τους ιθύνοντες...

Μάλιστα, ένα ζευγάρι Ισραηλινών, απόγονοι θυμάτων του Ολοκαυτώματος, απαθανάτισε με τη φωτογραφική μηχανή του κάποιους μάλλον ανιστόρητους τουρίστες να χαιρετούν ναζιστικά, και παραπονέθηκαν στη διεύθυνση του μουσείου. Το ζευγάρι χαρακτήρισε τη στάση των τουριστών ως επίδειξη αντισημιτισμού και μισαλλοδοξίας και ζήτησε την απομάκρυνση του επίμαχου ομοιώματος.

Ωστόσο, παρότι η διεύθυνση ζήτησε συγγνώμη για τη στάση των τουριστών επέμεινε στην πάγια θέση της ότι “ενθαρρύνει ενεργά τους επισκέπτες να 'αλληλεπιδρούν' με τα ομοιώματα”.

“Υπεραμυνόμαστε το δικαίωμα των επισκεπτών μας να κάνουν τις επιλογές τους, αρκεί να συμπεριφέρονται με υπευθυνότητα” ήταν η αρχική απόκριση των ιθυνόντων του μουσείου, οι οποίοι πάντως αργότερα διευκρίνισαν ότι αν οι ναζιστικοί χαιρετισμοί είχαν γίνει αντιληπτοί από το προσωπικό του μουσείου, τότε θα παρέβαινε.

Το κέρινο ομοίωμα του Αδόλφου Χίτλερ μεταφέρθηκε στην κεντρική αίθουσα του μουσείου το 2002, ενώ πρωτύτερα βρισκόταν σε ειδική γυάλινη βιτρίνα, επειδή συχνά πολλοί ακτιβιστές το έφτυναν, του πετούσαν αβγά ή άλλα αντικείμενα ή του προκαλούσαν φθορές.

Σημειώνεται ότι κέρινο ομοίωμα του Χίτλερ υπάρχει και στο μουσείο Τισό στο Βερολίνο. Ωστόσο η διεύθυνση του μουσείου της γερμανικής πρωτεύουσας αποφάσισε να παρουσιάσει τον επικεφαλής του ναζισμού ως έναν καταβεβλημένο και εξασθενημένο άνδρα λίγο πριν την αυτοκτονία του στο καταφύγιό του στις 30 Απριλίου του 1945 προκειμένου να μην προκαλέσει τις αντιδράσεις της εβραϊκής κοινότητας και της γερμανικής κοινής γνώμης.

Αυτό βέβαια δεν εμπόδισε έναν άνδρα να αποκεφαλίσει το 2008 το επίμαχο ομοίωμα. Ο άνδρας κατέβαλε πάνω από 890 ευρώ πρόστιμο για την πράξη του, ενώ το ομοίωμα του Χίτλερ επιδιορθώθηκε και επανατοποθετήθηκε στη θέση του

skai.gr

Λιβύη: Τελικά και ο άλλος γιος του Καντάφι, Seif Al-Islam, κυκλοφορεί ελεύθερος! (βίντεο)

Δεν τραβάνε με τίποτα οι "εξεγερμένοι" του ΝΑΤΟ στη Λιβύη... αφού χθες έγινε γνωστό ότι τους την κοπάνησε ο ένας γιος του Καντάφι, χθες τη νύχτα έκανε την εμφάνισή του ανάμεσα σε οπαδούς του Καντάφι και ο άλλος του γιος ο Seif Al-Islam για τον οποίο έλεγαν ότι τον είχαν συλλάβει. Δείτε το βίντεο:

VIDEOS ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ,ΤΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΤΡΩΝ

22 Αυγούστου 2011

Άρση των κατηγοριών κατά του Στρος-Καν ζήτησε η εισαγγελία της Νέας Υόρκης

Ο Ντομινίκ Στροσ-Καν κατηγορούνταν για το βιασμό της 32χρονης γυναίκαςΟι εισαγγελείς της Νέας Υόρκης ζήτησαν από τον αρμόδιο δικαστή να αποσύρει τις κατηγορίες για βιασμό κατά του πρώην επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Ντομινίκ Στρος-Καν.

Το σχετικό αίτημα για να αποσυρθούν οι κατηγορίες κατατέθηκε στη γραμματεία του δικαστηρίου τη Δευτέρα και η απόφαση του δικαστή αναμένεται να εκδοθεί την Τρίτη.

Τις τελευταίες εβδομάδες είχε προκύψει πληθώρα στοιχείων που έθεσαν σε αμφιβολία την μαρτυρία και την αξιοπιστία της 32χρονης καμαριέρας που κατέθεσε εναντίον του την μήνυση για το περιστατικό της 14ης Μαΐου.

Πάντως η 32χρονη έχει ασκήσει εναντίον του πρώην γενικού διευθυντή του ΔΝΤ και μήνυση σε αστικά δικαστήρια, η εκδίκαση της οποίας εκκρεμεί.

Αν ο δικαστής εγκρίνει το αίτημα, ο Στρος-Καν θα είναι πλέον ελεύθερος να ταξιδέψει εκτός ΗΠΑ.

Εντωμεταξύ, τη Δευτέρα η Ναφισάτου Ντιαλό συναντήθηκε για περίπου δέκα λεπτά με τον εισαγγελέα της Νέας Υόρκης, Σάιρους Βανς, λίγο πριν αυτός ζητήσει να αποσυρθούν οι κατηγορίες κατά του Στρος-Καν.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο συνήγορος της γυναίκας είπε ότι ο δικαστής της αρνήθηκε το δικαίωμα να βρει δικαιοσύνη για μία υπόθεση βιασμού καθώς και ότι «γύρισε την πλάτη όχι μόνο στο αθώο θύμα αλλά και σε σειρά ιατρικών και άλλων στοιχείων».

«Αν ο εισαγγελέας του Μανχάταν, ο οποίος έχει διοριστεί για να προστατεύει τις μητέρες, τις κόρες, τις αδελφές, τις γυναίκες και τους συγγενείς μας δεν αναλαμβάνει την υπεράσπισή τους όταν βιάζονται ή είναι θύματα σεξουαλικών επιθέσεων, τότε ποιός θα το κάνει;», προσέθεσε.

Από την πλευρά τους οι συνήγοροι του Στρος-Καν, ο οποίος εξαρχής διακήρυσσε την αθωότητα του, επισημαίνουν σε δήλωση τους ότι το γραφείο του εισαγγελέα «αξιολόγησε σοβαρά τις ανησυχίες μας και κατέληξε ότι η εκδίκαση της υπόθεσης δεν μπορεί να συνεχιστεί».

Newsroom ΔΟΛ

ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ

 Υπάρχει μεγάλος προβληματισμός στο ΠΑΣΟΚ σχετικά με την εμφάνιση του ΓΑΠ στην ΔΕΘ. Φοβούνται πολλά και διάφορα,εξάλλου δεν έχει και τι να πει.
  Είναι όμως και κάτι άλλο. Ο Γιώργος δεν θέλει να σταματήσει τις διακοπές του.Του έχουν προτείνει να πάει,με την ευκαιρία της ΔΕΘ καμιά 15ανταριά ημέρες στη Χαλκιδική , αλλά ο ΓΑΠ φοβάται εκεί πάνω.
  Πάντα ψήφιζαν Ν.Δ. στη Χαλκιδική και για αυτό προτιμάει πάντα νησιά και ιδιαίτερα την Κρήτη που ακούν ακόμα τους λόγους του Ανδρέα.
  Σκέπτονται -σκέπτονται και άκρη δεν βρίσκουν. Ώσπου..........................
  ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ.
  Έβλεπε λοιπόν ειδήσεις στο ΜΕΓΚΑ ο Γιώργος παρέα με τον αδελφό του τον Νίκο και τον GRECOTEL( ΣΙΦΟΥΝΑΚΗ ).
  Ξαφνικά ακούνε ότι στα Γαλλικά αεροδρόμια εφαρμόστηκε για πρώτη φορά,η μετάδοση πληροφοριών,με  την μέθοδο του ΟΛΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
  Δηλαδή εμφανίζονται τρισδιάστατα υπάλληλοι και αεροσυνοδοί,και λένε τις πληροφορίες.
  Αυτό ήταν.Τα μάτια του ΝΊΚΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ( είναι το ξεφτέρι της οικογένειας Παπανδρέου)άστραψαν.
   ΕΤΣΙ θα το κάνουμε είπε στο Γιώργο.Εσύ θα είσαι εδώ συνεχίζοντας τις διακοπές σου και το ΟΛΟΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ θα λέει παπαριές στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
   Ο ΓΑΠ τρελάθηκε από την χαρά του.Δηλαδή είπε αν πιάσει το κόλπο,μπορώ να κάνω συνέχεια κανό ,σκι,ποδήλατο,κ.λ.π.?
   Φυσικά του απάντησε το ΞΕΦΤΕΡΙ.Υπάρχει περίπτωση ,όταν δυσκολέψουν τα πράγματα,να την κάνεις για το εξωτερικό και οι ΚΑΦΡΟΙ οι ΕΛΛΗΝΕΣ να νομίζουν ότι είσαι πρωθυπουργός ακόμα.
   Λες να κάνουμε το ίδιο και με τον ΜΠΕΝΥ ξαναρώτησε ο ΓΑΠ.
   ΟΟΟΟΟΧΙ ούρλιαξε ο Νίκος,για δύο λόγους.Πρώτον αν είναι να φάει κάποιος ξύλο,να το φάει ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ που αντέχει κιόλας και δεύτερον δεν υπάρχουν τόσο μεγάλοι υπολογιστές που να μπορούν να σχηματίζουν το ΟΛΟΓΡΑΜΜΑ του Μπένυ.
  Έτσι λοιπόν από εδώ και πέρα ποτέ να μην είσαστε σίγουροι για την φυσική παρουσία του ΓΑΠ πουθενά.
   Οταν έμαθα αυτή την πληροφορία αναρωτήθηκα.Ρε μπας και ο ΓΑΠ δεν έχει έρθει ποτέ στην Ελλάδα? 
   Μπαααααααααα!!!

Ποιος είναι ο μόνος άνθρωπος που γυρνάει πλάτη στη βασίλισσα της Αγγλίας και της δίνει άδεια να μπει στο City;

Φυσικά ο Lord Mayor (δήμαρχος που εκλέγεται κάθε χρόνο) του City του Λονδίνου όπου είναι μαζεμένο όλο το χρήμα των εβραίων στην Ευρώπη. Δείτε μετά το 1:20 του βίντεο τον Lord Mayor να δίνει, στο Temple Bar (στην είσοδο του City που είναι το οικονομικό κέντρο και το χωρίζει απ το Westminster που είναι το πολιτικό κέντρο της χώρας) το μαργαριταρένιο ξίφος στη βασίλισσα χωρίς να υποκλιθεί και κοιτώντας την κατάματα και την βασίλισσα να το ακουμπά υποκλινόμενη. Στη συνέχεια μπαίνει στο City...

και όταν φτάνει στον καθεδρικό ναό του Λονδίνου, St Paul, o Lord Mayor την περιμένει και αφού της γυρίσει την πλάτη μπαίνει πρώτο στο ναό και η βασίλισσα τον ακολουθεί (μετά το 6:40 του βίντεο)

Το όλο τελετουργικό, που επαναλαμβάνεται εδώ και 600 χρόνια όταν η βασίλισσα μπαίνει στο City, γίνεται σύμφωνα με την κρατούσα άποψη προκειμένου να της δοθεί η άδεια να μπει City...



Βέβαια υπάρχει και η αντίθετη άποψη και η wikipedia αμφισβητεί τη σημειολογία αυτή.

Αντισυνταγματικά 23 σημεία του νόμου της Αννούλας

Κατατέθηκε σήμερα, γνωμοδότηση του καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου Κώστα Χρυσόγονου για το νομοσχέδιο για τα Α.Ε.Ι. που συζητείται στη Βουλή, στη Σύνοδο των Πρυτάνεων, όπου όπως αναφέρεται «Τουλάχιστον εικοσιτρείς (23) επιμέρους διατάξεις» είναι αντισυνταγματικές»

Η γνωμοδότηση που τεκμηριώνεται με παράθεση της σχετικής νομολογίας του Συμβουλίου της Επικρατείας, αναφέρει συγκεκριμένα ότι «τουλάχιστον εικοσιτρείς (23) επιμέρους διατάξεις ή και δέσμες ολόκληρες διατάξεων του νομοσχεδίου παραβιάζουν εμφανώς τόσο το άρθρο 16 του ισχύοντος Συντάγματος όσο και άλλες διατάξεις του Συντάγματος ή και της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Οι παραβιάσεις αυτές είναι τέτοιας έκτασης και βαρύτητας ώστε να μπορεί να γίνει λόγος για αναίρεση της λειτουργίας των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ως πλήρως αυτοδιοικούμενων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, για έμμεση κατάργηση της ιδιότητας των καθηγητών τους ως δημοσίων λειτουργών και για καίριο πλήγμα σε βάρος της ακαδημαϊκής ελευθερίας».

Συγχρόνως, επισημαίνεται ότι «τα όργανα της ακαδημαϊκής αυτοδιοίκησης και πρωτίστως ο πρύτανης έχουν δικαίωμα να προβούν σε έλεγχο της συνταγματικότητας των διατάξεων της πανεπιστημιακής νομοθεσίας που θα κληθούν, κατά το λόγο της αρμοδιότητάς τους, να εφαρμόσουν και, σε περίπτωση που διαπιστώσουν αντισυνταγματικότητα, να αφήσουν ανεφάρμοστη τη διάταξη».

Τουρκία: Και νέες συλλήψεις υψηλόβαθμων αξιωματικών για υποψία πραξικοπήματος

Ένας ναύαρχος και δύο συνταγματάρχες συνελήφθησαν σήμερα στην Τουρκία στο πλαίσιο της έρευνας για την πιθανολογούμενη συμμετοχή τους σε ένα σχέδιο πραξικοπήματος για την ανατροπή της ισλαμικής-συντηρητικής κυβέρνησης, μετέδωσε το ειδησεογραφικό πρακτορείο Ανατολή.

Ο ναύαρχος τριών αστέρων, Ντενίζ Κόρα, συνελήφθη σήμερα για τις πιθανολογούμενες σχέσεις του με μια ομάδα που σχεδίαζε να δολοφονήσει τους διοικητές του πολεμικού ναυτικού, διευκρινίζει η ίδια πηγή.

Οι εισαγγελείς έχουν κατηγορήσει τον Κόρα ότι είναι μέλος του δικτύου Εργκενεκόν, το οποίο σχεδίαζε να ανατρέψει την κυβέρνηση με πράξεις αποσταθεροποίησης στους κόλπους της κοινωνίας, σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου.

Ο Κόρα κατηγορείται ότι στρατολόγησε νέους αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού για να γίνουν μέλη του δικτύου. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, δύο από αυτούς κατηγορούνται ότι σχεδίαζαν να δολοφονήσουν τους διοικητές του ναυτικού.

Δύο συνταγματάρχες συνελήφθησαν στην Κωνσταντινούπολη, κατηγορούμενοι για συμμετοχή σε μια άλλη επιχείρηση το 2003 για την ανατροπή της κυβέρνησης.

Το ένα δέκατο των στρατηγών του στρατού έχει ήδη φυλακιστεί για πιθανολογούμενη συμμετοχή στην συνομωσία με την κωδική ονομασία "Επιχείρηση Βαριοπούλα" με στόχο την πραγματοποίηση επιθέσεων για τη δημιουργία χάους ώστε να δικαιολογηθεί ένα πραξικόπημα.

Λιβύη: Επαναστάτες για τα πανηγύρια!!!

Mohammed Gaddafi (R), eldest son of Libyan leader Muammar Gaddafi, shakes hands with visiting head of the World Chess Federation Kirsan Ilyumzhinov during their meeting in Tripoli June 12, 2011. REUTERS/FIDE Press service/HandoutΤους την κοπάνησε μέσα απ' το σπίτι του όπου κρατούνταν από χθες το βράδυ ο γιος του Καντάφι, Μοχάμεντ [στη φώτο δεξιά]. Δυνάμεις πιστές στον Καντάφι, βοήθησαν τον μεγαλύτερό του γιο, Μοχάμεντ να ξεφύγει απ' τον κατ' όικο περιορισμό που του είχαν επιβάλλει οι επαναστάτες. Οι δυνάμεις τους Στρατού εισέβαλλαν στο σπίτι του και μετά από μάχη με τους αντάρτες πήραν μαζί τους τον Μοχάμεντ Καντάφι.

Βρούτσης-Σταϊκούρας: Ανίκανη η Κυβέρνηση να πετύχει ανάταξη της οικονομίας

«Η δημοσιοποίηση των οριστικών στοιχείων για την εκτέλεση του Προϋπολογισμού, ακόμη και μετά την αναθεώρηση των επιμέρους στόχων, και παρά τις λογιστικές αλχημείες με τη μετάθεση πληρωμών από τον Ιούλιο στον Αύγουστο, επιβεβαιώνει το δημοσιονομικό εκτροχιασμό της χώρας.

Το έλλειμμα, παρά τις πρωτόγνωρες θυσίες των πολιτών, είναι αυξημένο κατά 25,1% το πρώτο επτάμηνο του 2011, έναντι ετήσιας πρόβλεψης για μείωση κατά 3,9%!!!

Τα έσοδα συνεχίζουν να καταρρέουν, οι πρωτογενείς δαπάνες παρουσιάζουν διευρυνόμενη υπέρβαση έναντι των στόχων, το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων βουλιάζει και προβλέπεται πλέον ακόμη πιο μειωμένο, το «εσωτερικό χρέος» διογκώνεται, η ύφεση βαθαίνει, η ανεργία «εκτινάσσεται» στα ύψη.

Οι Κυβερνητικές επιθυμίες και οι επικοινωνιακοί χειρισμοί δεν επαρκούν για να επιβληθεί στην οικονομία «υπακοή».

Οι ψευδαισθήσεις σύντομα κατέρρευσαν, και η τεχνητή Κυβερνητική αισιοδοξία γρήγορα εξανεμίστηκε.

Συγκεκριμένα:

1ον. Τα έσοδα καταρρέουν:

Τα καθαρά έσοδα μειώνονται κατά 6,4% (ή κατά 1,8 δισ. ευρώ) το πρώτο επτάμηνο του έτους, έναντι αναθεωρημένου ετήσιου στόχου για αύξηση κατά 5,6%.

Να θυμίσουμε ότι ο στόχος ήταν, μέχρι σήμερα, για ετήσια αύξηση κατά 8,5%!!!

Η Κυβέρνηση, πλέον, αποδέχεται ότι αυτός ο στόχος είναι ανέφικτος και τον αναθεωρεί προς τα κάτω.

Έτσι, παρά τα νέα επώδυνα μέτρα του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου και τις έκτακτες εισφορές, τα ετήσια έσοδα προβλέπεται να ανέλθουν στα 54 δισ. ευρώ, έναντι στόχου στον Προϋπολογισμό για 55,6 δισ. ευρώ.

Αντιλαμβάνεται συνεπώς κανείς πόσο εικονικός ήταν ο Προϋπολογισμός της εφετινής χρονιάς.

Πιο αναλυτικά, τα έσοδα από τους άμεσους φόρους μειώθηκαν κατά 6,7% (τα έσοδα από φόρο εισοδήματος μειώθηκαν κατά 10%).

Τα έσοδα από έμμεσους φόρους μειώθηκαν κατά 7,2% (τα έσοδα από τον ΦΠΑ είναι οριακά αυξημένα, παρά τους υψηλότερους από πέρυσι συντελεστές, μόλις κατά 0,3%, ενώ τα έσοδα από τον ΕΦΚ για τα καύσιμα μειώθηκαν κατά 17,3%).

Ο εκτροχιασμός των εσόδων δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.

Δυστυχώς όμως η Κυβέρνηση δεν αντιλαμβάνεται ότι η «υπερχείλιση» των φόρων οδηγεί την οικονομία σε μεγαλύτερη ασφυξία, τους πολίτες σε «φορολογική υπερκόπωση» και τα δημόσια έσοδα σε κατάρρευση.

2ον. Οι δαπάνες διογκώνονται:

Οι δαπάνες είναι εφέτος αυξημένες κατά 7,3% έναντι του περυσινού επταμήνου (ή κατά 2,8 δισ. ευρώ), κυρίως λόγω των υψηλότερων τόκων, της αδυναμίας αντιμετώπισης της σπατάλης και των αυξημένων επιχορηγήσεων στα Ασφαλιστικά Ταμεία εξαιτίας της μείωσης εσόδων από ασφαλιστικές εισφορές και της αυξημένης καταβολής επιδομάτων ανεργίας από τον ΟΑΕΔ.

Μάλιστα, οι πρωτογενείς δαπάνες είναι αυξημένες κατά 4,8% το πρώτο επτάμηνο του έτους, έναντι αναθεωρημένου ετήσιου στόχου για αύξηση μόλις κατά 0,7% (και προηγούμενου στόχου για αύξηση κατά 1,9%)!!!

Αξίζει να τονισθεί ότι πολλά Ασφαλιστικά Ταμεία έχουν ήδη χρησιμοποιήσει μεγάλο μέρος των ετήσιων επιχορηγήσεών τους (π.χ. το ΙΚΑ και ο ΟΑΕΕ έχουν ήδη απορροφήσει, από το πρώτο επτάμηνο του έτους, το 91% και το 95% αντίστοιχα των αναθεωρημένων πόρων του 2011).

Μάλιστα, αν δεν υπήρχε η ενίσχυση των προβλέψεων μέσω του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου για την κρατική επιχορήγηση του ΙΚΑ (νέα πρόβλεψη για 2,9 δισ. ευρώ), ο ασφαλιστικός φορέας θα είχε ήδη καλύψει την ετήσια χρηματοδότηση του Προϋπολογισμού (στο επτάμηνο ήδη 2,7 δισ. ευρώ, με ετήσια παλαιά πρόβλεψη στα 2,3 δισ. ευρώ)!!!

Το ίδιο παρατηρείται και με την επιχορήγηση του ΟΑΕΔ: στον Προϋπολογισμό η πρόβλεψη ήταν για 500 εκατ. ευρώ, και τώρα, στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο, η ετήσια πρόβλεψη έχει υπερδιπλασιαστεί, στο 1,1 δισ. ευρώ!!!

<Αυτά τα στοιχεία καταδεικνύουν, όχι απλώς την αστοχία ή την αποτυχία, αλλά την πλήρη κατάρρευση της ακολουθούμενης οικονομικής πολιτικής.

Καθίσταται, συνεπώς, σαφές ότι η διόγκωση της ανεργίας, και η οποία ανήλθε στο πρωτοφανές ύψος του 16,6% τον εφετινό Μάιο, ως αποτέλεσμα της ακολουθούμενης πολιτικής, έχει δυσμενείς όχι μόνο κοινωνικές αλλά και οικονομικές επιπτώσεις.

3ον. Η Κυβέρνηση έχει κηρύξει μία άτυπη στάση πληρωμών στο εσωτερικό της χώρας.

Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Δημοσίου ανέρχονται στα 6,63 δισ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2011, από 6,23 δισ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2011 και 5,30 δισ. ευρώ στο τέλος του 2010.

Ληξιπρόθεσμες οφειλές, που επιβαρύνουν την, ήδη, συρρικνωμένη ρευστότητα του ιδιωτικού τομέα,«διογκώνουν» τα λουκέτα στην αγορά και «τιμωρούν» την επιχειρηματικότητα.

4ον. Το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.) βουλιάζει:

Οι δαπάνες του Π.Δ.Ε. είναι μειωμένες κατά 37,6% το πρώτο επτάμηνο του έτους, έναντι αναθεωρημένου ετήσιου στόχου για μείωση κατά 10,6%.

Η Κυβέρνηση πλέον περικόπτει, ακόμη και στους στόχους, το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Να θυμίσουμε ότι ο προηγούμενος στόχος ήταν για οριακή ετήσια αύξηση των δαπανών κατά 0,6%!!!

Είναι προφανές ότι η Κυβέρνηση χρησιμοποιεί το Πρόγραμμα για να καλύψει μέρος από τη μεγάλη υστέρηση των εσόδων και τη διόγκωση των δαπανών, στερώντας έτσι κάθε ίχνος αναπτυξιακής προοπτικής για τη χώρα.

5ον. Το έλλειμμα διευρύνεται δραματικά:

Το έλλειμμα είναι αυξημένο κατά 25,1% το πρώτο επτάμηνο του 2011, έναντι ετήσιας πρόβλεψης για μείωση κατά 3,9%!!!

Είναι αυξημένο κατά 3,1 δισ. ευρώ έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου και διαμορφώνεται πλέον στα 15,6 δισ. ευρώ.

Μάλιστα, το έλλειμμα του Τακτικού Προϋπολογισμού (εκτός δηλαδή του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων), και μετά τις αναθεωρήσεις των στοιχείων, είναι αυξημένο κατά 48% το πρώτο επτάμηνο του έτους!!!

Καθίσταται συνεπώς σαφές, ότι η αδυναμία της Κυβέρνησης να επιτύχει την ανάταξη της οικονομίας, καθιστά ανέφικτη και κοινωνικά ανυπόφορη τη δημοσιονομική προσαρμογή.

Σε κάθε περίπτωση, σήμερα, η Νέα Δημοκρατία, δυστυχώς δικαιώνεται, εντός και εκτός Ελλάδας, για την ορθότητα της κριτικής της και για το ρεαλισμό των θέσεών της».

Μιχελάκης:«Ο Παπανδρέου θέλει να αποφύγει την ΔΕΘ»

Σφοδρή επίθεση στον πρωθυπουργό με αφορμή το αν θα μιλήσει ή όχι στην ΔΕΘ, εξαπέλυσε ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Γ. Μιχελάκης.

«Κατανοούμε ότι για τον κ. Παπανδρέου η Θεσσαλονίκη είναι ένας προορισμός που θέλει να αποφύγει. Γιατί μόνο δυσάρεστες αναμνήσεις φέρνει στη μνήμη του.

Εκεί υποσχόταν προεκλογικά ότι λεφτά υπάρχουν. Εκεί έδινε ψεύτικες υποσχέσεις στους πολίτες για έξοδο από την κρίση. Εκεί δεσμευόταν για έργα ανάπτυξης, που θα άλλαζαν την πόλη. Σήμερα, η καταρρέουσα κυβέρνησή του, βλέπει ως εφιάλτη τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.Όχι μόνο γιατί δεν έχουν τίποτα να πουν στους πολίτες, αλλά και γιατί κανείς, πλέον, δεν τους πιστεύει. Αποτέλεσμα: Τα όσα κωμικοτραγικά βλέπουμε να διαρρέουν από το επικοινωνιακό επιτελείο του κ. Παπανδρέου, για το αν θα μιλήσει ή όχι στους παραγωγικούς φορείς. Και επειδή η υποκρισία περισσεύει, να θυμίσουμε στον κ. Παπανδρέου, ότι μόλις πριν από ένα χρόνο, όχι μόνο έκρινε απαραίτητο να δώσει το στίγμα της οικονομικής του πολιτικής από τη Θεσσαλονίκη, αλλά έκανε εκεί και πανηγυρική συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου. Πριν από λίγο καιρό, μάλιστα, είχαν φτάσει στο σημείο να διαρρέουν, ότι θα πρότειναν να συνεδριάσει το Eurogroup στη Θεσσαλονίκη! Τώρα, μέσα στον πανικό τους, απαξιώνουν και το θεσμό της Διεθνούς Εκθέσεως. Δυστυχώς για αυτούς, αλλά ευτυχώς για τη χώρα, οι πολίτες έχουν και μνήμη και κρίση», αναφέρει σε ανακοίνωσή του.

Να τι ήθελε τελικά η Μέρκελ! Να τρώνε οι Γερμανοί πιο φτηνό Gyros! Και ο Μπένι θα της κ'ανει το χατήρι

Τελικά η Μέρκελ δεν ήθελε το σπίτι των Καψαμπελοκοττάκηδων αλλά ήθελε απλά να μπορεί να τρώει ο Γερμανός τουρίστας φτηνό Souvlaki και Gyros... και ο Μπένι θα την εξυπηρετήσει βάζοντας 13% ΦΠΑ σε ότι καταλήγει στο στομάχι των λυγδιάρηδων ξένων και 23% ότι καταλήγει στο στομάχι των καλοφαγάδων Ελλήνων! Το γεγονός είναι παγκόσμιο φαινόμενο, όπως εξάλλου και το ΠΑΣΟΚ που μας κυβερνά...

Διαβάστε να φρικάρετε:

Η μετάταξη του ΦΠΑ στον τομέα της εστίασης από 1η Σεπτεμβρίου από 13% στο 23% ισχύει, αλλά θα ληφθεί ειδική μέριμνα για τις επιχειρήσεις εξαγωγικού τουρισμού, ενώ επανεξετάζεται και στις δραστηριότητες όπου κυριαρχεί η πώληση τροφίμων, χωρίς αυτή να συνιστά εστίαση, είπε ο υπουργός Οικονομικών Ευ.Βενιζέλος.

Τα τουριστικά πακέτα all inclusive και η ημιδιατροφή από τουρίστες του εξωτερικού θα επιβαρύνονται με ΦΠΑ 13% και όχι 23% διευκρίνιζε στέλεχος του υπουργείου. Δεν θα ισχύει όμως το ίδιο για Έλληνα τουρίστα που κλείσει το ίδιο πακέτο από το εσωτερικό, πρόσθεσε.

Για τις λεπτομέρειες το οικονομικό επιτελείο παραπέμπει στην έκδοση διευκρινιστικής εγκυκλίου, αλλά η αγορά εκφράζει φόβους για νέο φορολογικό αλαλούμ στον τομέα.

Ειδικότερα, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών σε συνέντευξη Τύπου δήλωσε καταρχάς ότι η κυβέρνηση είναι έτοιμη να προχωρήσει σε εκλογίκευση των συντελεστών ΦΠΑ στον χώρο της εστίασης, εφόσον υπάρξει λύση στο θέμα της είσπραξης και της απόδοσής του.

Η συζήτηση για τους φορολογικούς συντελεστές είναι στείρα και αδιέξοδη εάν δεν λύσουμε το ζήτημα του μηχανισμού είσπραξης και απόδοσης ΦΠΑ, υπογράμμισε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.

Ανοίγοντας, ωστόσο, παράθυρο για εξαιρέσεις στην εφαρμογή του νέου αυξημένου ΦΠΑ στην εστίαση και εφαρμογή ΦΠΑ δύο ταχυτήτων είπε ότι: «θα ληφθεί ειδική μέριμνα για το ενιαίο πακέτο εξαγωγικού τουρισμού. Η αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση δεν θα θίξει τη φορολογική επιβάρυνση του ενιαίου πακέτου των τουριστικών επιχειρήσεων που λειτουργούν προς το εξωτερικό, λειτουργούν δηλαδή εξαγωγικά. Δεν θα επιβαρυνθεί το πακέτο αυτό, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό το ελληνικό τουριστικό προϊόν που έχει τεράστια σημασία για την οικονομία, για τη φορολογία, για την απασχόληση. Στο all inclusive, με την έννοια που έχει αυτό στην τουριστική αγορά, γιατί υπάρχουν διάφορες κατηγορίες all inclusive».

Σε ό,τι αφορά τις δραστηριότητες όπου κυριαρχεί η πώληση τροφίμων ο υπουργός ανέφερε ότι «επανεξετάζουν οι Υπηρεσίες και της Γενικής Γραμματείας Φορολογικών και Τελωνειακών Θεμάτων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων έναν-έναν τους κωδικούς άσκησης δραστηριότητας στο χώρο της εστίασης, ώστε όπου κυριαρχεί όχι η παροχή υπηρεσιών εστίασης, αλλά η πώληση αγαθών που είναι τρόφιμα, να ισχύει ο συντελεστής των τροφίμων και όχι ο συντελεστής της εστίασης».

Τα πάντα συζητούνται γρήγορα και με καλές διαθέσεις και αποφασιστικότητα είπε ο υπουργός για να προσθέσει με έμφαση ότι «τίποτα όμως δεν αναστέλλεται, τίποτα δεν ανακόπτεται όσο διαρκεί η συζήτηση».

«Το μέτρο της αύξησης ΦΠΑ στο 23% εφαρμόζεται γιατί είναι ψηφισμένο και πρέπει να είμαστε σοβαροί και αξιόπιστοι σε αυτά που λέμε. Αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό είναι ένα από τα πρώτα θέματα που πρέπει να συζητηθούν στο πλαίσιο του Εθνικού Φορολογικού Συστήματος και είμαστε έτοιμοι να μειώσουμε τους συντελεστές και να εκλογικεύσουμε τους συντελεστές εφόσον συμφωνήσουμε σε πρακτική και εφαρμόσιμη λύση για τον τρόπο είσπραξης και απόδοσης του ΦΠΑ».

Ο κ. Βενιζέλος παραλλήλισε το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα με ένα νέο καθρέφτη που χρειάζεται η χώρα για να ξαναγνωριστεί με τον εαυτό της.

«Είναι η τελευταία ευκαιρία που έχουμε να ξαναγνωριστούμε μεταξύ μας ως οικονομία, ως αγορά, ως κοινωνία, ως κράτος και ως προς τις σχέσεις κράτους και οικονομίας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Νεκρός εν ώρα υπηρεσίας ο διοικητής της Πυροσβεστικής Γυθείου

Τραγικό θάνατο εν ώρα υπηρεσίας βρήκε ο διοικητής της Πυροσβαστικής Υπηρεσίας Γυθείου, Αντιπύραρχος Κωνσταντίνος Καστρής, ο οποίος πλήρωσε με τη ζωή του την ηρωική του προσπάθεια να σβήσει τη φωτιά.

Ο άτυχος 49χρονος άνδρας βρισκόταν στο μέτωπο στο βαθύ Ανατολικής Μάνης στη Λακωνία με υπηρεσιακό τζιπ όταν επικοινώνησε με τον ασύρματο για να θέσει σε επιφυλακή τις πυροσβεστικές δυνάμεις και έδωσε εντολή στον οδηγό του να γυρίσει πίσω ώστε να οδηγήσει τις δυνάμεις στο σημείο τις φωτιάς.

Ο διοικητής της Πυροσβεστικής Γυθείου έμεινε μόνος του στο σημείο και πιθανότατα εγκλωβίστηκε από τις φλόγες με αποτέλεσμα να μη μπορέσει να διαφύγει και να απανθρακωθεί. Το άψυχο σώμα του ανακάλυψε ο οδηγός του όταν επέστρεψε στο σημείο, με τον 49χρονο να φέρει εγκαύματα σε αρκετά σημεία του σώματος του.

Για τις συνθήκες θανάτου θα διενεργηθεί ΕΔΕ ενώ η νεκροψία-νεκροτομή θα δώσει σαφείς απαντήσεις για τα ακριβή αίτια θανάτου.

Παγκόσμια αποθέματα πετρελαίου

Περάστε το ποντίκι πάνω από κάθε χώρα για να δείτε τα αποθέματα πετρελαίου που έχει:

Προσέξτε ότι η Βενεζουέλα έχει περισσότερα απ' τη Ρωσία, όσα έχει το Κουβέιτ ή τα Η.Α.Εμιράτα και 5 φορές περισσότερα απ' τις ΗΠΑ!

Βρετανική Κυβέρνηση απαλλοτρίωσε το περιεχόμενο 7.000 θυρίδων που δήθεν άνηκαν σε κακκοποιούς

http://presscore.ca/2011/wp-content/uploads/2011/08/government-theft.jpgΤο έχουν κάνει στο παρελθόν και το ξανάκαναν τώρα. Η Βρετανική Κυβέρνηση απαλλοτρίωσε, δηλ. έκλεψε, τις οικονομίες πολιτών της. Η κυβέρνηση της Βρετανίας άνοιξε και πήρε το περιεχόμενο χιλιάδων θυρίδων και αιτιολόγησε την πράξη της με το ότι πιθανώς επρόκειτο για χρήματα και πολύτιμα αντικείμενα που ήταν προϊόντα εγκλήματος και μαύρου χρήματος.

Το Μάρτιο του 2011 ο David Cameron διέταξε την Αστυνομία να εκτελέσει την επιχείρηση Rize (από το raid and seize που σημαίνει επιδρομή και κατάσχεση). Η επιχείρηση είχε στόχο το άνοιγμα περίπου 7.000 θυρίδων ασφαλείας από 3 υπόγειους χώρους ασφαλείας στο Λονδίνο και την κατάσχεση έργων τέχνης, χρυσού, κοσμημάτων, πολύτιμων λίθων και μετρητών. Η δικαιολογία ήταν απλά ότι οι θυρίδες χρησιμοποιούνταν από εγκληματίες για να αποθηκεύουν μετρητά, όπλα και ναρκωτικά.

Η βρετανική κυβέρνηση έδωσε εντολή στην αστυνομία να συλλάβει όποιον πήγαινε και ζητούσε να μάθει τι έγινε με τη θυρίδα του ή διαμαρτυρόταν. Έτσι συνελήφθησαν 146 άτομα και σε 30 απ' αυτούς χρεώθηκαν εγκλήματα όπως της παιδεραστίας, του ξεπλύματος χρήματος, της διακίνησης ναρκωτικών και της οπλοκατοχής.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η βρετανική κυβέρνηση διέταξε την κατάσχεση των καταθέσεων πολιτών της. Τον Ιούνιο του 2008, 1 έτος μετά την αρχή της παγκόσμιας οικονομικής κρίση, άνδρες της Αστυνομίας οπλισμένοι με αυτόματα όπλα (φαίνεται στην παραπάνω εικόνα) διατάχθηκαν από τον Gordon Brown να παραβιάσουν πάλι περίπου 6.700 θυρίδες, διαφόρων μεγεθών (από κουτιά σε μέγεθος μικρού βιβλίου μέχρι και ολόκληρα χρηματοκιβώτια σε μια σειρά από χώρους ασφαλείας -αποθετήρια- όπου φυλάσσονταν στο δυτικό Λονδίνο. Στην ουσία επρόκειτο για ένα είδος "ένοπλης ληστείας" μιας και δεν υπήρχαν αποφάσεις δικαστηρίων. Το αποτέλεσμα της τότε απαλλοτρίωσης υπολογίζεται κοντά στα 2,5 δις (κοντά 60 εκ μετρητά) και σε 6.700 που δήθεν άνηκαν σε κακοποιούς βρέθηκαν ένα όπλο, 140 γρ κοκκαϊνης και εξαρτήματα άγγλου ΜΑΤατζή, όπως φαίνεται απ' τις φώτο που έδωσε τότε η Αστυνομία στη δημοσιότητα:

A handgun belonging to a suspected drug dealerItems seized include police riot gear, guns and swords

ΥΓ. Για να μην την ακούσω πάλι :): Εγώ απλά το μετέφρασα λίγο... για περισσότερα και καλύτερα συμεράσματα εδώ, εδώ, και εδώ

Πόσους Λεονάρντο έχει η ΑΕΚ;

Βλέποντας την ΑΕΚ στα μέχρι τώρα ματς και σε αυτό με την Ντιναμό Τιφλίδας, αναρωτήθηκα το εξής... Πόσους Λεονάρντο έχει αυτή τη στιγμή στην ομάδα ο Μανόλο Χιμένεθ;


Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Η αθλιότητα της εκπομπής "Στην υγειά μας ρε παιδιά"!

του Εμμανουήλ Σαρίδη

Η εκπομπή αυτή αντικατοπτρίζει και αναπαράγει την μουσική της λαικούρας, της μιζέριας και της συμφοράς, με την οποία ο Ηγεμόνας μας διαπαιδαγώγησε μετα τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο και είναι ένας απο τους βασικούς λόγους που φτάσαμε σήμερα εδω που φτάσαμε. Γι' αυτό πρέπει να σταματήσει αμέσως

Τη στιγμή που δεν ξέρουμε πώς θα μπορέσουμε να βγούμε απ’ το μαύρο και άραχλο τούννελ του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και των ευρωπαικών (τουτέστιν εβραικών) τραπεζών, στο οποίο μας οδήγησε ο πρωθυπουργός μας Geoffrey (1) και όταν δεχόμαστε απο την σοσιαλιστική του (!) κυβέρνηση την μια κατραπακιά μετα την άλλη, μας φτωχαίνει με τις μειώσεις μισθών και συντάξεων και τους φόρους επί φόρων, έφτασε την ανεργία στα ύψη και -το ακόμη χειρότερο - έχει καταχρεώσει την πατρίδα μας και συναινέσει στην απώλεια της εθνικής της κυριαρχίας, το να γράφεις για μια μουσική εκπομπή της ΝΕΤ φαίνεται λίγο παράκαιρο. Όμως ένα άρθρο για μια τέτοια εκπομπή σαν την «Στην υγειά μας», που κάνει ένας Σπύρος Παπαδόπουλος, δεν είναι καθόλου παράκαιρο, στην πραγματικότητα είναι επίκαιρο όσο ποτέ άλλοτε.

Γιατί; Διότι η εκπομπή αυτή όχι μόνο αντικατοπτρίζει, αλλά και αναπαράγει την μουσική της μιζέριας, της απελπισίας και της συμφοράς, με την οποία συστηματικά και συνειδητά ο Ηγεμόνας με τους εδώ υποτακτικούς και νεροκουβελητάδες του μας διαπαιδαγώγησε μετα τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο και είναι έτσι ένας απο τους κύριους λόγους που φτάσαμε σήμερα εδω που φτάσαμε. Πρώτα γιατί διαστρέφει το μουσικό μας αισθητήριο και μας εγκλωβίζει κοινωνικά και πολιτικά σε έναν στενό χώρο που προσδιορίζεται απο μια κοινωνική μιζέρια απο την μιά και μια αντίσταση εναντίον κάποιου αφηρημένου και απροσδιόριστου εχθρού απο την άλλη (η κυρία Παπαρήγα είναι ή μόνη που τον γνωρίζει: είναι το ντόπιο κεφάλαιο - που μακάρι να το είχαμε!). Και μετα, γιατί γεμίζει τον προσωπικό μας χώρο, το δωμάτιό μας, με μια ακόμη ακαθαρσία, δίπλα στις τόσες άλλες που υπο μορφήν Lifestyle «ξερνάει» σε συνεχώς αυξανόμενες ποσότητες η συσκευή της τηλεόρασης μας. Η μουσική μπορεί να ιάνει αλλά μπορεί και να αρρωστήσει τόν άνθρωπο, είναι σαν ένα φάρμακο, εξαρτάται απο την δοσολογία: Παίρνεις πολύ και μάλιστα το λάθος φάρμακο, τότε αρρωσταίνεις πραγματικά. Και η συνταγή του συνειδητά "λάθους" φάρμακου χρησιμοποιείται σήμερα για να μας αρρωσταίνει ψυχικά, να μας αποβλακώνει, για να μην βλέπουμε που είμαστε και τι πρέπει να κάνουμε για να βγούμε απο το αδιέξοδο. Άρα η κρατική ΕΡΤ, απόλυτα διαβρωμένη απο άτομα που βρίσκονται στην υπηρεσία του Ηγεμόνα (2), την χρησιμοπιοιεί εσκεμένα για να μας αποσπά την προσοχή απο τα σημαντικότερα, το ίδιο που κάνουν και τα ιδιωτικά κανάλια της δεκάρας με τις εκπομπές τύπου Μενεγάκη: Για να διατηρούν τον Έλληνα σε μια κατάσταση μεταξύ υπνηλίας και «αντίστασης», όπου αντιστασιακοί είναι κάποιοι τροβαδούροι, που με το μπουζούκι στο χέρι αγωνίζονται τον υπέρ πάντων αγώνα.

Για τα μαύρα χάλια της κρατικής, στην πραγματικότητα σοσιαλαριστεροκομμουνιστοπασοκικής ΕΡΤ, έχω ξαναγράψει (π.χ.: «ΝΕΤ, ένα κρατικό κανάλι, ντροπή γιά την Ελλάδα και τους Έλληνες») και δεν θα ξαναασχοληθώ μαζί της, γιατί δεν υπάρχει καμμία δυνατότητα να διορθωθεί, όσο η Ελλάδα θα κυβερνάται απο τους υποτακτικούς και τους νεροκουβαλητάδες του Ηγεμόνα. Δεν αντέχω όμως στον πειρασμό να πω δυό κουβέντες για το πανάθλιο αυτό μουσικό κατασκεύασμα με το παραπλανητικό όνομα «στην υγειά μας», που για μένα είναι μια προσβολή της πατρίδας μου εδω στην Γερμανία που μένω. Εξηγούμαι. Όταν το Σαββατοκύριακο μετα τις βραδυνές ειδήσες της ΝΕΤ ξεκινάει αυτό το εμετικό κατασκεύασμα και ύστερα απο ένα ατελείωτο Trailer εμφανίζεται ο χαζοχαρούμενος Παπαδόπουλος, περιτρυγιρισμένος απο μερικές μπογιατισμένες και μπουτικοφορεμένες μοντέλλες και κάποιους ταλαίπωρους μπουζουκοτραγουδιστές, μπουζουκοπαίχτες και άλλους που παριστάνουν τους ειδήμονες ή αντιστασιακούς και αρχίζουν εκείνα τα χαχαχα και χουχουχου και το απόλυτο μπλαμπλά, με πιάνει το στομάχι μου, βγάζω σπειράκια, μου πέφτουν τα βουλώματα απ’ τα δόντια μου. Και σπευδω να κλείσω την τηλεόραση, για να μην βλέπω μια εκπομπή που γίνεται απο πρωτόγονους και βλάκες με σκοπό την αποβλάκωση του κόσμου. Με ηρωοποιήσεις κάποιων παρωχημένων εποχών και βιογραφίες μπουζουκτσήδων, αντιστασιακών και χρονογράφων, που είναι σκέτη φαντασία και φθηνή αυτοπροβολή. Να τα λέν αυτά, αλλά στο σπίτι τους. Στην δημόσια και κρατική τηλεόραση όχι. Δεν θελουμε ούτε σαχλούς, ούτε σαχλαμάρες.

Ναι, η εκπομπή «στην υγειά μας» είναι απο πάσης απόψεως ντροπή για την Ελλάδα και για μας τους Έλληνες. Η σκηνοθεσία και τα σκηνικά της είναι πρωτόλεια, εκείνα τα τραπεζάκια, στημένα γύρω απο ένα είδος πίστας, θα ταίριαζαν περισσότερο σε κάποιο σχολικό θέατρο, αλλά όχι σε μια εκπομπή της κρατικής ΕΡΤ. Το μουσικό της ρεπερτόριο είναι της πυρκαγιάς, εξαντλείται, όπως είπα, στην αναπαραγωγή των ίδιων και των ίδιων επιτυχιών απο καταβολής του αραβικού οργάνου που λέγεται μπουζούκ, στα ελληνικά μπουζούκι: Μιζέρια, κλάμα, θρήνος, απελπισία, καψούρα, χασικλιδικα, νταβατζίδικα, κακιά κοινωνία και τα παρόμοια απο την μια. Και απο την άλλη προβολή κάποιων αξιοθρήνητων, που, όπως λένε, ήταν πάντοτε στην πρώτη γραμμή των αγώνων. Ποιών αγώνων; Ε, να, των αγώνων, ήταν αντί, όπως μας συνείθισαν να είμαστε στην Ελλάδα. Τί είσαι; Είμαι αντί. Εναντίον ποιανού είσαι αντί; Εδώ τα πράμματα μπερδεύονται, συνήθως εναντίον του κράτους (ναι, όχι της κυβέρνησης, του κράτους). Τα ίδια που γίνονται στην Αίγυπτο, ξεσηκωμένος κόσμος εναντιον του Μουμπάρακ, όπως τους είπε - και τους λέει ακόμη - το Facebook. Και όχι εναντίον των Σιωνιστών του Rothschild.

Θέλετε ένα αντιπροσωπευτικό βίντεο της μίζερης αυτής εκπομπής; Απολαύστε το



Δεν είναι λοιπόν παράξενο, που μέσα σ' αυτή την καταχνιά και τον μπουχό της κακομοιριάς, της απογοήτευσης αλλά και της καψούρας, του ανδρισμού, της πατριαρχικότητας και της δουλικότητας, δημιουργήθηκε το σύνδρομο που ονομάζω ιδεολογία της ηττοπάθειας. Γίναμε σαν τον σκύλο, που απο τα πολλά χτυπήματα που έφαγε ζάρωσε και σε κυτάει μ’ εκείνα τα περίεργα δουλικά μάτια, είναι όμως και έτοιμος να σε δαγκάσει αν δεν προσέξεις. Ναι, αυτή την ιδεολογία της ηττοπάθειας αναπαράγει η εκπομπή του Παπαδόπουλου, με τα τραγούδια (τραγούδια=τραγωδία) που έχουν αναθρέψει μια ολόκληρη κοινωνία Ελληνίδων και Ελλήνων έτσι, ώστε επι δεκαετίες τώρα να άγεται και να φέρεται απο τους απατεώνες της «κατάρας του ελληνικού έθνους», όπως ονόμασε κάποιος, το όνομα του οποίου μου διαφεύγει, την φάρα Παπανδρέου. Και αυτή ακριβώς την ιδεολογία αναπαράγει ο Παπαδόπουλος με με τους "αριστερούς" καλλιτέχνες που καλεί στην εκπομπή του, τους καραβανάδες που σιτιζόμενοι απο τα κρατικά συσσίτια έχουν διαμορφώσει τα μουσικά πράγματα στην Ελλάδα όπως είναι. Δεν αποκλείεται λοιπόν ο Παπαδόπουλος να θεωρεί την εκπομπή του και σαν αριστερή – ίσως και αντιπολιτευόμενη.

Πόσα τελικά κοστίζει αυτό το άθλιο κατασκεύασμα στον Έλληνα φορολογούμενο; Για την εκπομπή αυτή γράφει ο Γιάννης Κιτσολάμπρου («λεφτα υπάρχουν»): «Ναι λεφτά υπάρχουν! Διότι αν δεν υπήρχαν και δεν υπάρχουν δεν θα μας διασκέδαζε η ΝΕΤ κάθε Σάββατο με το Τσιμπούσι (συμπόσιο) που επιμελείται και παρουσιάζει ο παντός καιρού σ/φος Σπύρος Παπαδόπουλος, προκαλώντας, μάλιστα, τους τηλεθεατές με την πρόποση «στην υγειά μας» και το κέρασμα να προέρχεται από το «δίλεπτο» της χήρας και τον οβολό του πλουσίου. Στην χώρα μας η λεβεντιά επιβάλλει να ευχόμαστε σ’ αυτόν που κερνάει, που πληρώνει τον λογαριασμό, λέγοντας: «Στην υγειά σας»! Αλλιώς, άδωμεν, χορεύομεν, τρώγωμεν και πίωμεν εις υγείαν των κορόιδων και η λιτότητα ουδόλως έχει επηρεάσει τον λογαριασμό 9.000 ευρώ κατά επεισόδιο. Αυτά οι patrae patrae δεν τα βλέπουν. Ο λαός να λιμοκτονεί και άλλοι να ευνοούνται;

Και το forum.snowreport.gr: “Το ΔΣ της ΕΡΤ αποφάσισε να ανανεώσει την εκπομπή "Στην υγειά μας " που παρουσιάζει ο ηθοποιός κ. Σπύρος Παπαδόπουλος και για το υψηλό κόστος της οποίας έχει γίνει πολύς λόγος το τελευταίο διάστημα. Το ΔΣ συμφώνησε να ανανεώσει 33 επεισόδια και τρία επετειακά με κόστος 48.500 το επεισόδιο και 50.000 το επετειακό. Αν σε αυτό προστεθούν ο ΦΠΑ και οι εργοδοτικές εισφορές που πληρώνει η ΕΡΤ, το συνολικό κόστος ξεπερνάει τα 2 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η αμοιβή του παρουσιαστή, θα ανέρχεται σε 10.000 ευρώ το επεισόδιο”.
Αν όντως έτσι έχει το γεγονός- και μάλλον δεν αμφιβάλλω ότι έτσι είναι - τότε όλοι οι τρελοί έχουν μαζευτεί εκεί, στην “Αγία Παρασκευή”!
Τι άλλο μπορεί κανείς να πει. Να μαζεύεται εκεί κάθε Σαββατόβραδο κάθε καρυδιάς καρύδι. Μοντέλες, μοντέλοι, ξέκωλες, ξέκωλοι, μίμοι και κλόουν, αηδοί και ... αηδές, χορευτές και χορεύτριες, του συρμού και του παλουκιού, να τρώνε, να πίνουν, να χορευτακίζουν, τον πισινό τους να λικνίζουν, οι ίδιες παρέες, τα ίδια πρόσωπα, να διασκεδάζουν δήθεν οι χορτασμένοι, τους πεινασμένους, να ξεχνάνε τα βάσανά τους και...να τους χρωστάνε και χάρη.
Και ο πρωταγωνιστής- οικοδεσπότης να αμείβεται με 360.000 ευρώ τον χρόνο, η με 30.000 τον μήνα, ή με 1.000 ευρώ την ημέρα ! Χίλια ευρώ την ημέρα, όσο παίρνει ένας γιατρός τον μήνα σε δημόσιο νοσοκομείο!
Και το συνολικό κόστος 2.000.000 ευρώ, ήτοι όσο στοιχίζει η μηνιαία μισθοδοσία 2.000 νοσοκομειακών γιατρών, όπως είπαμε!
Και κάθε τόσο, απτόητος ο πρωταγωνιστής, έμπλεος χαράς και ευωχίας, - και γιατί όχι - να σηκώνει το ποτήρι και να εύχεται σε όλους: “Στην υγειά μας”. Άντε και στην υγειά των κορόιδων! http://forum.snowreport.gr/forum_posts.asp?TID=24948, 17.1.2011

Και ενώ έγραφα ακόμη όλα αυτά, διαβάζω στα ΜΜΕ, ότι ο Ηλίας Μόσιαλος θέλει να αναμορφώσει την ΕΡΤ στα πρότυπα του BBC: «Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο κ. Μόσιαλος η ΕΤ1 κλείνει ενώ η ΝΕΤ αναβαθμίζεται σε ενημερωτικό και ψυχαγωγικό κανάλι και η ΕΤ3 αναβαθμίζεται σε εθνικό και περιφερειακό κανάλι...Ο κ. Μόσιαλος είπε ότι η ΝΕΤ και η ΕΤ3 θα απορροφήσουν τις ποιοτικές εκπομπές της ΕΤ1 όπως το «Ουράνιο Τόξο» και τα ντοκιμαντέρ. Επίσης ανακοίνωσε ότι θα συσταθεί ανεξάρτητη επιτροπή που θα ανακοινώσει τις προτάσεις της μέχρι το τέλος Οκτωβρίου για το νέο μοντέλο διακυβέρνησης της ΕΡΤ.

Στόχος μας είναι μία δημόσια αλλά όχι κυβερνητική τηλεόραση πλήρως αποκομματικοποιημένη και ανεξάρτητη που θα λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια» υπογράμμισε τονίζοντας ότι η ΕΡΤ θα γίνει μία δημόσια εταιρεία στα πρότυπα του BBC και της γαλλικής και σουηδικής δημόσιας τηλεόρασης».

Επ’ αυτού αυτά: Πρώτα: Τα «θα» είναι η μόνη πολιτική του ΠΑΣΟΚ που έχει επιζήσει απο την εποχή του μεγάλου προφέσορα της οικονομίας Ανδρέα Παπανδρέου. Για μένα πρόκειται λοιπόν για ένα ακόμη «θα» όπως η πράσινη ανάπτυξη και οι άλλες αερολογίες του Geoffrey. Δεύτερον. Κατα τα πρότυπα του BBC και απο ανθρώπους του BBC - έχουν όμως ήδη δημιουργηθεί τηλεοπτικοί σταθμοί εμβελείας σε χώρες, που ούτε μπορεί κανείς να φαντασθεί. Ο RT στην Ρωσία, ο CCTV στην Κίνα ή ο Al Jazeera είναι τρείς τηλεοπτικοί σταθμοί, που μοιάζουν σαν αυγά της ίδιας κότας. Εκπέμπουν στα ανγκλικά και έχουν ακριβώς την ίδια δομή προγράμματος και πολλές φορές τους ίδιους ανταποκριτές που μεταδίδουν απο το Λονδίνο ή την Νεα Υόρκη. Μα, θα πεί κανείς, είναι δυνατόν; Ναι είναι. Γιατί η παγκόσμια διακυβέρνηση, την οποια προπαγανδίζει ο Geoffrey, δεν είναι σαχλαμάρα, αλλά πραγματικότητα. Ο Ηγεμόνας εξουσιάζει΄όχι μόνο τους Άραβες σείχηδες, αλλά και το εβραικό κυβερνητικό προσωπικό της Ρωσίας και είναι αυτός που βοήθησε την Κίνα να φτάσει εκεί που βρίσκεται. Τα σχέδια της σιωνιστικής Νεας Τάξης Πραγμάτων για μια παγκοσμιοποίηση υπο την εποπτέια και καθοδήγηση των Σιωνιστών είναι πολύ πιο προχωρημένα απο όσο εμείς νομίζουμε. Μένει να δούμε, αν σε μια τέτοια καταλλήλως διαμορφωμένη ελληνική τηλεόραση (δηλαδή κατάλληλη για την διαδοση της ιδεολογίας της παγκοσμιοποίησης) θα έχει θέση και το «στην υγειά μας» του χαζοχαρούμενου Παπαδόπουλου. Και ώσπου να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα, εγω ζητώ να σταματήσει αυτό το προσβλητικό για τους Έλληνες θέαμα.

Υποσημειώσεις

1. Για το λήμμα Geoffrey Papandreou η Wikipedia γράφει: Jump to: George Papandreou, This page was last modified on 4 September 2010 (που σημαίνει, ότι κάποιος στις 4. Σεπτεμβρίου 2010 το άλλαξε. Μέχρι τότε όμως υπήρχε)
http://en.wikipedia.org/wiki/Geoffrey_Papandreou
2. Σαν Ηγεμόνα του κόσμου θεωρώ την Δυναστεία των Rothschilds με τα ιεραρχικά δομημένα παρακλάδια, τους βαστάζους και τους νεροκουβαλητάδες της απο τον διεθνή χώρο του χρηματοπιστωτικού συστήματος, της πολιτικής και των Μέσων Μαζικής Επιρροής (Indoctrination) – ΜΜΕ: Απο τον Obama στις ΗΠΑ, την Merkel στην Γερμανία και τον Πούτιν στη Ρωσία μέχρι τον Erdoğan στην Τουρκία και τον Παπανδρέου στην Ελλάδα. Ο καθένας απο τους οποίους κοιτάζει να εξυπηρετήσει τον Ηγεμόνα που θρονιάζει στην κορυφή της Πυραμίδας όσο μπορεί καλύτερα, πατώντας συνήθως στο κεφάλι του αποκάτω του

http://berlin-athen.eu