14 Σεπτεμβρίου 2011

Ο γεωπόνος, λογοκλέφτης Χατζημαρκάκης για τι θα μιλήσει; Για ανάπτυξη μέσω clopy-paste

[Καλοί μακάκες είναι και αυτοί του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου!!! Κάνουν εκδήλωση όπου θα μιλήσει ο ουσιαστικός Πρωθυπουργός της Ελάδας Ράιχενμπαχ και καλούνε και τον γνωστό λογοκλέφτη Χατζημαρκάκη!! Πάτε καλά ρε; Τι να μας πει ο λογοκλέφτης; Πως θα κλέβουμε το λόγο και τη γραφή άλλων;]

Ο άνθρωπος που μας αποκάλεσε “βλάκες και διεφθαρμένους” ενώ ζήτησε να αναλάβουν την διακυβέρνηση της χώρας 200 υπάλληλοι της ΕΕ. Τώρα ήρθε η σειρά του να αποκαλυφθεί σαν “κλέφτης” και να γίνει ρόμπα στη Γερμανία, όπου αποκαλύφθηκε ότι: έχει κάνει λογοκλοπή κατά τη συγγραφή του διδακτορικού του!!!

Ο άνθρωπος που κατηγόρησε τον Καραμανλή ως απατεώνα (!!) όταν μέρος της διατριβής του, που έκανε στο Παν/μιο Friedrich-Wilhelm της Βόννης το 2000, με τίτλο “Πληροφορική Παγκοσμιοποίηση: Μοντέλο συνεργασίας παγκοσμιοποιημένης ρυθμιστικής νομοθεσίας στο παράδειγμα του ηλεκτρονικού εμπορίου”… είναι κλεμμένο, δηλ είναι κομμάτια από εργασίες άλλων, τα οποία παρουσιάζει σαν δικά του χωρίς να αναφέρεται ο συγγραφέας σαν πηγή! ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ.

Την υπόθεση την αποκάλυψε το “Δεξί Εξτρέμ” όπου έγραφε χαρακτηριστικά: Μούγγα τα ελληνικά ΜΜΕ για τον “λογοκλέφτη” Χατζημαρκάκη!!

Πρώτο θέμα σ’ όλο τον κόσμο εννοείται ότι είναι ο Στρος Καν με τις χειροπέδες… στη Γερμανία αμέσως μετά στην επικαιρότητα ακολουθεί ο Ελληναράς Γ. Χατζημαρκάκης που τόσο καιρό μας βάραγε σφαλιάρες προκειμένου να μας κάνει να καταλάβουμε πόσο τεμπέληδες και κλέφτες είμαστε… Τώρα που πιάστηκε να έχει κλέψει κατά τη συγγραφή του διδακτορικού του έχει εξαφανιστεί και κάνει την πάπια μέχρι να ξεχαστεί το θέμα… όπως θα έκανε κάθε τυπικό ελληνικό λαμόγιο.

Εννοείται ότι κανένα ελληνικό ΜΜΕ δεν αναφέρθηκε στο θέμα μιας και ο εν λόγω κύριος που ζητάει τη φυλάκιση του Καραμανλή και του Αλογοσκούφη… έχει καταχωρηθεί ως ΠΑΣΟΚος.Αντίθετα στα γερμανικά ΜΜΕ το θέμα του παίζει αμέσως μετά τον Ντομινίκ…Όσοι ξέρουν γερμανικά μπορούν να το διαπιστώσουν και μόνοι τους: ΑRD (δημόσια τηλεόραση), SR3 (δημόσια τηλεόραση), n24.de (ιδιωτικό κανάλι που λέει μόνο ειδήσεις), welt.de, handelsblatt.com και να διαβάσουν και τη δικαιολογία του στην ιστοσελίδα του: chatzi.de

Αυτόν τον άνθρωπο έφεραν εδώ για να μιλήσει για “ανάκαμψη”! Αυτόν τον συκοφάντη, τον λογοκλοπέα, που όλως τυχαίως, αποθεώνει και αυτός την “Πράσινη ανάπτυξη”.

Δείτε το βίντεο φωτιά που ο Αυτιάς τον ξεφτιλίζει στον αέρα:


Δείτε εδώ την εκδήλωση με θέμα «Ανάκαμψη τώρα – Ένας Ηράκλειος Άθλος για την Ελλάδα».

Στο πάνελ συμμετέχουν μαζί με τον Ηorst Reichenbach ως ομιλητές οι

Γιώργος Γλυνός, σύμβουλος του Πρωθυπουργού για ευρωπαϊκά θέματα

και Γιώργος Χατζημαρκάκης, Μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Δείτε την άθλια προπαγάνδα… οι επιθέσεις των κερδοσκόπων, άρχισαν το 2004!!



Το κείμενο και τα βίντεο εκτός την πρώτη παράγραφο είναι απ' το olympia.gr

Ενημέρωση του Πρωθυπουργού Ράιχενμπαχ από τους υπουργούς του-Η Αννούλα θα του κάνει και το τραπέζι!

[Θα συναντηθεί και με τον Σκανδαλίδη που έκανε τον μάγκα πριν λίγους μήνες και έλεγε ότι θα πετάξει έξω απ' το Υπουργείο τον επίτροπο;
Μήπως θα τον τραπεζώσει κι αυτός όπως θα κάνει η Διαμαντοπούλου;]


Νέο κύκλο επαφών με υπουργούς της κυβέρνησης έχει σήμερα, Τετάρτη, ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ελλάδα και ουσιαστικός Πρωθυπουργός της χώρας, Χορστ Ράιχενμπαχ. Ο Γερμανός αξιωματούχος θα συναντηθεί και με στελέχη της Νέας Δημοκρατίας.

Ο κ. Ράιχενμπαχ, πρώην αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης, θα μιλήσει σήμερα το πρωί σε εκδήλωση του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου με θέμα «Ανάκαμψη τώρα - Ένα ευρωπαϊκό σχέδιο Μάρσαλ για την Ελλάδα».

Θα ακολουθήσει συνάντηση με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, κ. Θ. Πάγκαλο και εν συνέχεια ο επίτροπος θα συμμετάσχει σε γεύμα εργασίας που θα παραθέσει η υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου. Στην συνέχεια ο κ. Ράιχενμπαχ θα έχει συνεργασία με στελέχη της Νέας Δημοκρατίας.

Μετά την ολοκλήρωση της απογευματινής Κυβερνητικής Επιτροπής που έχει ως θέμα το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο ο κ. Ράιχενμπαχ θα έχει διαδοχικές συνεργασίες με τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κ. Δ. Ρέππα με την παρουσία και των υφυπουργών, κκ. Π. Τζωρτζάκη και Ντ. Ρόβλια και με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Γ. Ραγκούση.

Στις ανωτέρω συναντήσεις αναμένεται να εξετασθεί η εφαρμογή του Μνημονίου και η πορεία υλοποίησης του ΕΣΠΑ.

Μεγάλα λάθη, μικρές ευθύνες

Aν επιτευχθεί ο στόχος για εισπράξεις ύψους 54 δισ. ευρώ φέτος, συμπεριλαμβανομένου του ειδικού τέλους στα ακίνητα, δεν θα χρειαστούν νέα μέτρα, δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ηλίας Μόσιαλος.

Ποιος θα φταίει αν δεν πιαστεί ο στόχος; Κατά την κυβέρνηση οι φορολογούμενοι, οι οποίοι θα τιμωρηθούν με νέα μέτρα αν δεν πληρώσουν με ευχαρίστηση τις παλιές και νέες εισφορές και δεν πιαστεί ο στόχος για τα έσοδα. Απλά πράγματα. Δεν θα αναζητηθούν ευθύνες στο υπουργείο Οικονομικών και τα συναρμόδια υπουργεία, όπως δεν αναζητήθηκαν μέχρι σήμερα, στην τελευταία διετία.

Οι προϋπολογισμοί του 2010 και του 2011, από τις δεκάδες αναθεωρήσεις των στόχων που υποβλήθηκαν, μετατράπηκαν σε... ακορντεόν. Οι συντάκτες των προϋπολογισμών κάθε μήνα άλλαζαν τους στόχους, έπαιρναν πρόσθετα μέτρα, γιατί τα προηγούμενα σχέδια πολύ νωρίς κρίνονταν άχρηστα και έριχναν το βάρος της αποτυχίας στους φορολογούμενους.

Η μόνιμη δικαιολογία ήταν η βαθύτερη ύφεση της οικονομίας. Δηλαδή, μια οικονομία που την απομυζείς με φόρους και εισφορές δεκάδων δισ. ευρώ, θέλει πολλή σκέψη να εκτιμήσεις ότι θα βουλιάξει σε βαθιά ύφεση; Ακόμα και ο απλός πολίτης της χώρας θα αποφανθεί ότι αν φεύγουν χρήματα από την αγορά η ύφεση είναι αναπόφευκτη.

Οι συντάκτες, όμως των πρόχειρων δημοσιονομικών πολιτικών είναι αλώβητοι. Είδατε να ζητηθούν ευθύνες σε κάποιον εξ αυτών; Οσο και να πιέζετε το μυαλό σας δεν θα βρείτε. Ο τέως υπουργός Οικονομικών, Γ. Παπακωνσταντίνου, που έχει τεράστιες ευθύνες για τη διαχείριση της δημοσιονομικής κατάστασης (πιστόλια στο τραπέζι, Τιτανικός κ.λπ.) απλά άλλαξε υπουργείο, ενώ οι επιτελείς της τρόικας που είναι συνυπεύθυνοι για την πολιτική αυτή, εξακολουθούν να ελέγχουν και να απαιτούν.

Ο νέος υπουργός Οικονομικών Ευ. Βενιζέλος, που ανέλαβε (οικειοθελώς προφανώς) τη διαχείριση μιας εξαιρετικά δύσκολης κατάστασης, λόγω της πίεσης δεν αποφεύγει ούτε την πεπατημένη ούτε τα λάθη.

Προσπάθησε από τη ΔΕΘ να πείσει ότι η εισφορά επί των ακινήτων δεν είναι νέο μέτρο, επειδή δεν αλλάζει ο στόχος για την είσπραξη των 54 δισ. ευρώ για το 2011! Δηλαδή όσα μέτρα και να επιβάλει ακόμα η κυβέρνηση, αν αποδώσουν συνολικά 54 δισ. ευρώ, δεν θα πρόκειται για νέα μέτρα. Κορόνα κερδίζω, γράμματα χάνεις.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΚΟΥΡΗΣ - pkak@naftemporiki.gr

ΠΑΣΟΚ ξεπερνάει το ίδιο το ΠΑΣΟΚ: στις 5800 μβ. το CDS του 5ετούς ομολόγου!!!

Για την ασφάλιση με CDS, ενός 5ετούς ομολόγου αξίας 10 εκ δολ απαιτούνται 5,8 εκ δολ προκαταβολικά και 100.000 ετησίως!!

Η δε χρεοκοπία, η πιθανότητα της οποίας χθες σκαρφάλωσε ακόμα και στο 98%, στην ουσία δεν είναι και τόσο χρεοκοπία, αλλά υπολογίζεται με βάση ένα σενάριο που λέει ότι οι πιστωτές θα πάρουν πίσω το 38% της αξία των ομολόγων τους. Τη Δευτέρα θα έπαιρναν πίσω το 40%... οπότε φαντάζεστε τι θα πάρουν την άλλη Δευτέρα...

ΠΩΣ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ

του Χ. Ζιώτη (Ελευθεροτυπία)

Συνθήκες πανικού και τρόμου δημιουργούνται στην ελληνική οικονομία και με τη συνδρομή των δανειστών μας, προκειμένου η κυβέρνηση να μπορέσει να κάμψει τις αντιστάσεις που προκαλούν τα σκληρά μέτρα, προεξάρχοντος εκείνου των απολύσεων στο Δημόσιο.

Το «πολεμικό σκηνικό» έχει διαμορφωθεί με βασικούς μοχλούς πίεσης τις «αμφίσημες δηλώσεις των Γερμανών πολιτικών περί χρεοκοπίας», αλλά και τη στάση που τηρεί η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Η συντονισμένη πίεση από Βερολίνο και Φρανκφούρτη, μετά τις μεγάλες αποκλίσεις στον προϋπολογισμό αλλά και τις παλινωδίες της ελληνικής κυβέρνησης, κορυφώνεται την ίδια ώρα που βρίσκεται σε εξέλιξη το πρόγραμμα ανταλλαγής των ομολόγων.

Η συμπεριφορά αυτή των εταίρων μας θα μπορούσε να θεωρηθεί αντιφατική, καθώς δυναμιτίζει έναν από τους βασικούς πυλώνες της Συμφωνίας της 21ης Ιουλίου. Και τούτο διότι οι τράπεζες, μετά τις δηλώσεις Σόιμπλε, ο οποίος άφηνε ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα, ή τις διφορούμενες της Ανγκελα Μέρκελ, που τάχθηκε κατά της «άτακτης χρεοκοπίας», θα όφειλαν να ρευστοποιήσουν εδώ και τώρα για να περισώσουν ό,τι μπορούν, αντί να περιμένουν το πρόγραμμα ανταλλαγής.

Ομως στην πράξη αυτό είναι ανέφικτο γιατί στην ουσία δεν υπάρχει πλέον αγορά ελληνικών κρατικών ομολόγων. Είναι ενδεικτικό ότι στην ηλεκτρονική αγορά που διαχειρίζεται η Τράπεζα της Ελλάδος, εδώ και δύο εβδομάδες το «κοντέρ είναι κολλημένο στο μηδέν», γιατί δεν πραγματοποιείται ούτε μία συναλλαγή.

Αν προχωρήσει με επιτυχία το πρόγραμμα ανταλλαγής, ο «μπαμπούλας της χρεοκοπίας» δεν μπορεί να επανεμφανιστεί. Επιπλέον, τα νέα αυτά ομόλογα που θα λάβουν οι ελληνικές τράπεζες θα είναι εγγυμένα από το EFSF, κόβοντας έτσι τον «ομφάλιο λώρο» της χρηματοδότησης από την ΕΚΤ. Διαθέτοντας πλέον ομόλογα υψηλής διαβάθμισης (ΑΑΑ) στα χαρτοφυλάκιά τους, οι τράπεζες θα έχουν τη δυνατότητα να αντλήσουν ρευστότητα από τη διατραπεζική αγορά.

Ο στραγγαλισμός

Αντιθέτως, σήμερα η ΕΚΤ με την πολιτική της μπορεί να στραγγαλίσει ολόκληρη την ελληνική οικονομία, αφαιρώντας ρευστότητα από τις ελληνικές τράπεζες. Η ΕΚΤ τις τελευταίες εβδομάδες έχει στρέψει την προσοχή της στην Ιταλία και την Ισπανία. Την προηγούμενη εβομάδα, για παράδειγμα, ξόδεψε 14 δισ. ευρώ για να στηρίξει τα ομόλογα των χωρών αυτών, ενώ όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία της ΤτΕ δεν διέθεσε ούτε ένα ευρώ για ελληνικά ομόλογα, όπως μαρτυρά ο μηδενικός τζίρος στην αγορά.

Ετσι, συμβαίνει το οξύμωρο να πέφτει η αγορά χωρίς δίχτυ ασφαλείας αλλά και χωρίς συναλλαγές. Ταυτοχρόνως παρατηρείται το παράδοξο, για το ίδιο δεκαετές ομολόγο η Τράπεζα της Ελλάδος να δίνει απόδοση στο 17,9%, ενώ ξένα πρακτορεία ανεβάζουν την απόδοσή του στο 21%.

Εικονική πραγματικότητα

Η εικονική αυτή πραγματικότητα όμως έχει μία άμεση αρνητική συνέπεια, πέραν των εντυπώσεων και της επικοινωνιακής εκμετάλλευσης του θέματος που επιχειρείται από εγχώρια και ξένα ΜΜΕ. «Ροκανίζει» ακόμη περισσότερο την αξία των ομολόγων τα οποία έχουν χορηγήσει στην ΕΚΤ οι ελληνικές τράπεζες ως εγγύηση για τη ρευστότητα που τους έχει προσφέρει.

Ετσι, παρόλο που τον Ιούλιο η εξάρτηση των ελληνικών τραπεζών από την ΕΚΤ περιορίστηκε κατά περίπου 7 δισ. ευρώ, στα 96 δισ. ευρώ, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα τους ζητήθηκε από τη Φρανκφούρτη ν' αυξήσουν τις εγγυήσεις. Με τον τρόπο αυτό όμως η ΕΚΤ στραγγίζει την ελάχιστη ρευστότητα που έχει απομείνει στην ελληνική αγορά, επιτείνοντας έτσι το αδιέξοδο.

Ο αντίκτυπος αυτός όμως περιορίζεται στο εσωτερικό της ελληνικής οικονομίας και δεν επηρεάζει ούτε κατ' ελάχιστο την τήρηση των υποχρεώσεων του ελληνικού Δημοσίου προς τους δανειστές του. Η ΕΚΤ μάλιστα είναι εκείνη που καθορίζει το αν μία χώρα έχει κηρύξει στάση πληρωμών και χρεοκοπία.

Ετσι, μπορεί να σημειωθούν τις επόμενες ημέρες καθυστερήσεις στην εξόφληση των υποχρεώσεων του Δημοσίου σε μισθούς, όμως την περασμένη εβδομάδα εξοφλήθηκε κανονικά δάνειο του ΟΣΕ (8 Σεπτεμβρίου), ενώ μέχρι το Δεκέμβριο δεν υπάρχει άλλη λήξη ομολόγων.

Ρε αλήτες ΠΑΣΟΚοι, γι αυτό μπορεί να φταίει ο Καραμανλής;

Μέσο spread αριστερά και πιθανότητα χρεοκοπίας δεξιά:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhcbPyYQWOA1-UET74Xx2OZCeEYxfkx-VToKjxDGskKV0ps3B5hDJSVjK6TXn28nQm3Di-r941ZP96dX_gqO-igmZw8wGnMQvMZvNUUWxjpeWcqxKBZ6CA7Vm-uUaEgjl2W2Eq73INa76rG/s1600/Default+Probability.png


για τη σύγκριση τον Ιούνιο του 2010 είχαμε:

6/16/2010
Entity Name Mid Spread CPD (%)
Venezuela 1359.27 58.41
Argentina 1065.47 49.74
Greece 833.20 49.63
Pakistan 769.20 39.70
Ukraine 613.77 34.01
Dubai/Emirate of 469.87 27.24
Iraq 403.10 24.26
Portugal 313.48 22.99
California/State of 298.71 22.78
Illinois/State of 302.24 22.67

CDS αμερικάνικων Τραπεζών

Bank of America Corp. 355μβ (-17),
Citigroup Inc. 245μβ (-18),
Goldman Sachs Group 249μβ (-22),
J.P. Morgan Chase & Co. 131μβ (-7),
Morgan Stanley 338μβ (-12),
Wells Fargo & Co 125μβ (-10)

Tώρα η κρίση είναι διεθνής! Τότε ήταν του… Καραμανλή

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEihPFELf5npQQqXMQ4baGbSWYmYDqZKqjjyb24sODx0pSOll_I5UE13V9XgwmiKNgEOJ5d1GtB20zDa19GCd5RQjsEKK7j_9mxo15abV65wAVNe4GZrnMAaYxWQ5EmqXeD0SbAw2d4srTzj/s320/GAP+KLOOUN.pngΊδρωσε ο κυβερνητικός Εκπρόσωπος στην χθεσινή, πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ για να πείσει ότι έχουμε να κάνουμε με μια διεθνή κρίση και ότι δεν υπήρχε έτοιμος ευρωπαϊκός μηχανισμός στήριξης. Τα περί διεθνούς κρίσης εντάχθηκαν στην κυβερνητική ατζέντα και αναπαράγονται με εμφανή την απόγνωση στα πρόσωπά τους απ’ όλους τους κυβερνητικούς παράγοντες, με προεξάρχοντα τον Πρωθυπουργό.

Ο Παπανδρέου, μόλις έγινε Πρωθυπουργός, «είδε» ότι πρόκειται για μια διεθνή οικονομική κρίση. Όμως, όταν ο Καραμανλής ως Πρωθυπουργός πάσχιζε να εξηγήσει στη Βουλή ότι η Ελλάδα δέχεται τις επιπτώσεις του ξεσπάσματος μιας διεθνούς κρίσης, καλώντας όλα τα κόμματα να στηρίξουν τις προσπάθειες της τότε κυβέρνησης για τη θωράκιση της χώρας, ο ΓΑΠ κραύγαζε μονότονα ότι η «η κρίση είναι εθνική»!

Την παράσταση συνέχισε να τη δίνει και μετά τις εκλογές, όταν περιφέρονταν στην Ευρώπη παρέα με τον ταμεία Παπακωνσταντίνου, για να πείσουν και τους υπόλοιπους Ευρωπαίους ότι, πράγματι, η κρίση που αντιμετωπίζει η Ελλάδα είναι εθνική, με τα γνωστά ευφυολογήματα περί διεφθαρμένης χώρας και «Τιτανικού»! Και το κατάφερε!

Ίσως είναι το μόνο επίτευγμα του ΓΑΠ και της παρέας του αλλά ναι το κατάφεραν. Έπεισαν τους πάντες ότι το πρόβλημα είναι ελληνικό και κάτι παραπάνω ότι δηλαδή η Ελλάδα είναι το πρόβλημα της Ευρώπης! Οπωσδήποτε συντέλεσε σ’ αυτό και η ανικανότητα αυτής της κυβέρνησης, της ελληνικής κυβέρνησης, η πρωτοφανής, ιστορική αυτή ανικανότητα να κάνουν τα αυτονόητα.

Αφού λοιπόν δεν άφησαν τίποτε όρθιο σ’ αυτή τη χώρα και κυρίως αφού την έκαναν διεθνή περίγελο, το «μαύρο πρόβατο» της Ευρώπης, «έπιασαν» τη ρητορική της διεθνούς κρίσης.

Μάταια κύριοι της κυβέρνησης, μάταια! Μπορεί η κρίση να είναι και των άλλων χωρών, όμως η ανευθυνότητα και η ανικανότητα είναι δική σας. Μόνο δική σας!

Στρουμφίτα

Πάλι υπόθεση κατασκοπείας στην ΕΥΠ, που όμως μυρίζει… παράξενα

Άλλη μία υπόθεση κατασκοπείας ξεπετάχτηκε από το πουθενά. Φυσικά, η λέξη κατασκοπεία είναι συνυφασμένη με την ΕΥΠ, αλλά λίγοι ξέρουν πως αυτά συμβαίνουν τα τελευταία δύο χρόνια και από πίσω κρύβονται εξουσιομανείς τάσεις και απόπειρες εκμηδένισης συνδικαλιστών αντιπάλων… Λίγοι, εκτός της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, γιατί… κατά τα λοιπά, «ο κόσμος το ‘χει τούμπανο κι αυτοί κρυφό καμάρι»…

Πριν από ένα χρόνο, περίπου, άλλη μία τέτοια υπόθεση είχε δημιουργηθεί, για ένα διευθυντικό στέλεχος, του οποίου την συνδικαλιστική θέση κάποιοι είχαν βάλει στο «σημάδι». Οι κατηγορίες, από όσο γνωρίζουμε κατέπεσαν στον ανακριτή Εισαγγελέα, αλλά τα «παιδιά του Χρυσοχοΐδη» είχαν αναλάβει τις ποθητές θέσεις… Έτσι, κι επειδή η ιστορία επαναλαμβάνεται όταν υπάρχει η ΠΑΣΟΚοκρατία, σήμερα «ανακαλύφθηκε» κι άλλη υπόθεση κατασκοπείας. Που έχει πράγματι ενδιαφέρον.

Πριν διαβάσετε την υπόθεση αυτή από το έγκριτο «Βήμα», εμείς θα παραθέσουμε όσες πληροφορίες μπορέσαμε να συγκεντρώσουμε. Και οι πληροφορίες μας δεν επιδέχονται διάψευσης.
Έχουμε και λέμε λοιπόν…
Ο κατηγορηθείς για κατασκοπεία είναι πράκτορας της ΕΥΠ, με πάρα πολύ σοβαρό αντικείμενο και ειδικότητα στην αντικατασκοπεία και στα πληροφοριακά συστήματα. Έχει, δε, σειρά επιτυχιών στον τομέα που διηύθυνε, είχε σειρά μετεκπαιδεύσεων στο εξωτερικό, αλλά είχε την ατυχία να μην κυλάει πράσινο αίμα στις… φλέβες του.
Έτσι, άμα τη αναλήψει της εξουσίας από το ΠΑΣΟΚ, ο συγκεκριμένος υπάλληλος μετατέθηκε σε νέα «εργασία» και επιφορτίσθηκε με την καταχώρηση κωδικών ανταλλακτικών αυτοκινήτων της ΕΥΠ…!!! (με απλά λόγια μπήκε στον "πάγο")
Επειδή, όμως, ήταν ενεργός συνδικαλιστής προσκείμενος στη Νέα Δημοκρατία κι επειδή είχε αντιδράσει σε κάποιες αποφάσεις - επιλογές της διοίκησης, αποφασίσθηκε (προφανώς) η διαπόμπευσή του από τις σημερινές εκλογές (14/9/2011) που διεξάγονται στην ΕΥΠ. Με την συγκεκριμένη κατηγορία στην πλάτη, μάλλον δεν συγκεντρώνει καμία πιθανότητα να συμμετάσχει τελικά στις εκλογές και δίνεται πεδίο λαμπρό στους… αντιπάλους του.

Ποια ήταν όμως η «κατηγορία» που του φορτώθηκε;
Ενώ έλειπε από τον χώρο της εργασίας του, έγινε έλεγχος «δικτύου» και βρέθηκε ένα e-mail το οποίο στάλθηκε σε σχετική υπηρεσία της Μεγάλης Βρετανίας. Στο e-mail αυτό ήταν ονόματα υποψηφίων (και όχι κανονικών) πρακτόρων… Όταν ενημερώθηκε ο ίδιος, ρώτησε τους «κατηγόρους» του, γιατί δεν έγινε η ανάσυρση δεδομένων από τον σκληρό δίσκο παρουσία του και παρουσία εισαγγελέα… Απάντηση, φυσικά, δεν πήρε και η υπόθεση πήρε τυπικά τον δρόμο του ανακριτή εισαγγελέα… Στη συνέχεια, βρέθηκε και ένας αστυνομικός (αποσπασμένος στην ΕΥΠ) ο οποίος δήλωσε ότι τον συγκεκριμένο υπολογιστή τον έχει χρησιμοποιήσει και ο ίδιος…!!! Δηλαδή, στον υπολογιστή της «διαρροής» είχε πρόσβαση ο οποιοσδήποτε, αλλά κατηγορείται μόνο ένας...!
Είναι όμως λογικό ένας ειδικευμένος στην πληροφορική πράκτορας να στέλνει άχρηστες πληροφορίες από έναν υπολογιστή και να αφήνει ίχνη; Ερώτηση αναπάντητη… Όπως και αρκετά άλλα στοιχεία της υπόθεσης αυτής. Όπως είναι λογικό, θα καταπέσει η κατηγορία, αλλά στο μεταξύ, οι πράσινοι συνδικαλιστές θα έχουν κάνει την δουλειά τους.

Δεν θα αναρωτηθώ τι κάνει η Νέα Δημοκρατία, αφού δεν με ενδιαφέρει. Θα αναρωτηθώ όμως: πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν επαναλαμβανόμενα περιστατικά, τα οποία είναι σαθρών επιχειρημάτων και να δίδεται τόση δημοσιότητα από σοβαρούς δημοσιογράφους. Μήπως, επειδή οι δημοσιογράφοι χρησιμοποιούν ως πληροφοριοδότες τους πράσινους συνδικαλιστές της ΕΥΠ; Μήπως επειδή υπάρχουν και βολέματα στο δημόσιο;

Τελικά, η εξουσιομανία κάποιων πόσο εύκολα μπορεί να τους οδηγήσει στην κηλίδωση συναδέλφων τους; Εμείς κάναμε μία έρευνα 4 ωρών και βρήκαμε αυτά τα στοιχεία.

Δεν θα συνεχίσω να αναρωτιέμαι, επειδή θα ανησυχήσω πολλούς, αλλά θέλω να κλείσω με μία (μεγάλη) τελική απορία:
Γιατί, αφού το συνδικαλιστικό όργανο της ΕΥΠ προ ετών είχε ζητήσει να επιβληθεί το πόθεν έσχες στους διαχειριστές των κρυφών κονδυλίων, αυτό δεν έγινε πράξη όταν ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ την κυβέρνηση;
Και γιατί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν ανακοίνωσε στον προϋπολογισμό του 2011 τα σχετικά (μυστικά) κονδύλια της ΕΥΠ;
Γιατί κάποιοι προσπαθούν να θολώσουν τα νερά και αναφέρονται σε πιθανές υπερκοστολογήσεις για τον σούπερ κοριό και δεν αναφέρουν πως η χρήση του παύθηκε επειδή είχε ρωσικό λογισμικό;
Μήπως τα μυστικά κονδύλια ανάβουν φωτιές και ψάχνουν για... αντίμετρα;

Η είδηση περί κατασκοπείας, όπως την «είδε» το σοβαρό «Βήμα»

Νέα υπόθεση κατασκοπείας συγκλονίζει την Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών. Ο αρμόδιος εισαγγελέας άσκησε δίωξη σε βάρος υψηλόβαθμου στελέχους της Γ' Διεύθυνσης Αντικατασκοπίας ο οποίος ήταν παράλληλα προϊστάμενος της περιώνυμης ομάδας «OLAF», ομάδα που χειρίζεται το «βαλιτσάκι» των υποκλοπών της ΕΥΠ αλλά και άλλα υπερσύγχρονα συστήματα παρακολουθήσεων τα οποία έχει αποκτήσει η υπηρεσία τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με πληροφορίες ήδη υπάρχει απόφαση της ηγεσίας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που θέτει σε διαθεσιμότητα τον συγκεκριμένο υπάλληλο...
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του στελέχους της ΕΥΠ βρέθηκαν e-mail με απόρρητα έγγραφα που είχε στείλει σε διάφορες βρετανικές υπηρεσίες. Αξιωματούχοι της ΕΥΠ μιλούν για «μία ιδιαίτερα σοβαρή υπόθεση διαφθοράς στο εσωτερικό των ελληνικών μυστικών υπηρεσιών που έρχεται σε συνέχεια των κατηγοριών για κατασκοπεία που είχαν υπάρξει -πριν από ένα χρόνο- σε βάρος άλλου στελέχους της ΕΥΠ που φερόταν να είχε στον φοριαμό του απόρρητα έγγραφα». Σημειώνεται ωστόσο ότι η τότε κατηγορία κατέπεσε στην πορεία της δικαστικής διερεύνησης της υπόθεσης, τους τελευταίους μήνες. Παράλληλα αξιωματούχοι μιλούν για έναν αδυσώπητο πόλεμο στο εσωτερικό των ελληνικών μυστικών υπηρεσιών.

Η άτυπη ομάδα «OLAF» της ΕΥΠ δημιουργήθηκε πριν από εφτά χρόνια και χρηματοδοτήθηκε από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ενωσης ως υπηρεσία καταπολέμησης της απάτης. Είχε αποκτήσει σειρά συστημάτων παρακολούθησης (μικροκάμερες, σύστημα καταγραφής ήχων, διόπτρες νυκτός κλπ) προκειμένου να παρακολουθεί εμπλεκόμενους σε υποθέσεις κατασκοπείας, οργανωμένου εγκλήματος και τρομοκρατίας. Παράλληλα η ίδια υπηρεσία είχε στην διάθεσή της μία φορητή συσκευή -σε μέγεθος βαλίτσας- για την παρακολούθηση κινητών υπόπτων. Στο παρελθόν είχαν διατυπωθεί υπόνοιες ότι η συγκεκριμένη ομάδα εμπλέκεται στο μεγάλο σκάνδαλο των υποκλοπών που αναδείχθηκε το 2005 αλλά και ότι το βαλιτσάκι των υποκλοπών υπενοικιάζεται σε επιχειρηματίες προκειμένου να παρακολουθούνται τα κινητά «αντιπάλων» τους. Ακόμη είχαν υπάρξει φήμες για παρακολούθηση, με την ίδια συσκευή, πολιτικών προσώπων. Χωρίς όμως να υπάρξει οποιαδήποτε τεκμηρίωση αυτών των κατηγοριών.

Το στέλεχος της ΕΥΠ που κατηγορείται, είχε αναλάβει την θέση του προϊσταμένου την περίοδο 2005-2006. Προ μερικών μηνών υπήρξε καταγγελία από δύο αστυνομικούς, που ήταν αποσπασμένοι στην ΕΥΠ και οι οποίοι ήσαν υφιστάμενοί του, ότι έστελνε ύποπτα e- mail στο εξωτερικό και κυρίως στην Μ. Βρετανία. Ακολούθησε έρευνα αξιωματικών της Κρατικής Ασφάλειας της ΕΛ.ΑΣ, που ανέλαβαν την υπόθεση και εντόπισαν την ύποπτη ηλεκτρονική αλληλογραφία. Ο συγκεκριμένος υπάλληλος φέρεται να είχε στο παρελθόν εκπαιδευθεί στην χώρα αυτή. Από την πλευρά το ίδιος αρνείται τις κατηγορίες και μιλά για μία συνήθη, υπηρεσιακή αλληλογραφία και για πόλεμο σκοπιμοτήτων.

Μέσα σε αυτό το κλίμα διεξάγονται σήμερα και οι εσωτερικές εκλογές των εργαζομένων της ΕΥΠ με την παρουσία ενός ενιαίου ψηφοδελτίου με την συμμετοχή 71 πολιτικών υπαλλήλων της υπηρεσίας και στην οποία θα ψηφίσουν περίπου 600 εργαζόμενοι στις μυστικές υπηρεσίες.


Σχόλιο ιστολογίου: Επειδή διαβάζουμε στο δημοσίευμα πως το βαλιτσάκι είναι ένα, ενώ οι εφημερίδες έγραψαν πως στη ΔΕΘ πήγαν 8 βαλιτσάκια, μήπως μπορούν να μας πούνε οι «ειδικοί» δημοσιογράφοι, πόσα είναι τα βαλιτσάκια τελικά; Με ποια προκήρυξη διαγωνισμού αγοράστηκαν, πότε αγοράστηκαν, με πόσα χρήματα και από ποια εταιρεία; Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει κι εμάς τους πολίτες, για να ξέρουμε ποιοι, πως και γιατί χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα (αγνώστου αριθμού;) βαλιτσάκια, τα οποία υποκλέπτουν συχνότητες από στοχευμένες (συνήθως κινητές) τηλεφωνικές συσκευές;

Και κάτι τελευταίο: Από όσο είναι γνωστό, τις εκλογές τις κάνουν τα σωματεία και όχι οι «ομοσπονδίες» (αυτοκρατορικά πράγματα…!). Μπορεί κάποιος δημοσιογράφος να μας εξηγήσει το πώς και το γιατί; Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε… Δεν συμφωνείτε;

Μία διόρθωση στο ρεπορτάζ του "Βήματος": Δεν πρόκειται περί του σούπερ κοριού αλλά για το γεωγραφικό/δορυφορικό σύστημα διασυνοριακού ελέγχου... Ο σούπερ κοριός είναι γερμανικός...

Τέλος, σαν σύσταση, εμείς προτείνουμε στο επόμενο σκάνδαλο να μπει και λίγο σεξ... για να γίνει πιό πιασάρικο. Αν μπουν και εκβιασμοί και gay και λίγο ποδόσφαιρο ή ιππόδρομος, θα αποκτήσει και νόημα. Πετάξτε μέσα και μία εξαφάνιση ξένου πράκτορα (υπονοήστε δηλαδή κι έναν φόνο) και θα έχει μεγάλη επιτυχία... Μέχρι ταινία στο Hollywood... Άντε, γιατί δεν τις αντέχω τις δουλειές του ποδαριού...

kostasxan.blogspot.com

Ψηφίστηκε το ν/σ χορήγησης ανεξέλεγκτων αδειών σε λαθρομετανάστες

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj6nqCRvwyw9aZro6pJNB-g8pvSpOU523WnEzj7MpMl6bNZAgNFckerUK8pgNyCsWsx6_OoVsEm0vpiizF5CtTsGGO3Y5yAIfxs7lGX9BOIyX3zYQUYm6ISbFNwT8xgiseaSZVMtf666FPm/s1600/egklimatikotita-allodapwn.JPG«Ένα βήμα μπροστά» σε μια ευρωπαϊκή λύση του μεταναστευτικού προβλήματος χαρακτήρισε ο υπουργός Εσωτερικών Χάρης Καστανίδης το νομοσχέδιο για την αναδιοργάνωση του συστήματος αδειοδότησης διαμονής αλλοδαπών στην Ελλάδα, η συζήτηση και ψήφιση του οποίου ολοκληρώθηκε σήμερα.

Ο κ. Καστανίδης χαρακτήρισε προσχηματικές τις αντιρρήσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης καθώς, όπως είπε, καταψήφισε μεν επί της αρχής το νομοσχέδιο, υπερψήφισε ωστόσο τα περισσότερα άρθρα του.

Εκ μέρους της ΝΔ, ο εισηγητής του κόμματος Αθανάσιος Νάκος παρατήρησε ότι ενώ η κοινωνική συνοχή και η εθνική ασφάλεια είναι ζητούμενα για τη σημερινή εποχή, η κυβέρνηση προωθεί ένα επικίνδυνο νομοσχέδιο που είναι μαγνήτης για τους λαθρομετανάστες.

Από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ Θεόδωρος Ιγνατιάδης δήλωσε ότι το κόμμα του καταψηφίζει στο σύνολό του το νομοσχέδιο, υποστηρίζοντας ότι είναι ένα ακόμα αντιλαϊκό μέτρο υπέρ των εργοδοτών.

Για μαζικές νομιμοποιήσεις λαθρομεταναστών έκανε λόγο ο εισηγητής του ΛΑΟΣ Αθανάσιος Πλεύρης, ενώ ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Βασίλης Μουλόπουλος μίλησε για ηλεκτρονικό φακέλωμα των μεταναστών και ένα ακόμα χαράτσι.

Απαντώντας στις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης, ο υπουργός Εσωτερικών επανέλαβε ότι πρόκειται για «ένα ακόμα σημαντικό βήμα χωρίς προκαταλήψεις», που απλουστεύει τις διαδικασίες παραμονής, υπό αυξημένους όμως όρους ασφάλειας αλλοδαπών από τρίτες χώρες.

Πλήρης αναρχία: Όποιος γουστάρει χαρατσώνει όποιον γουστάρει

http://www.skai.gr/files/temp/06B2A891E65FF6D74BB16E6E24BA3666.jpgΕπιβολή νέου τέλους για τους επιβάτες κρουαζιέρας από το λιμάνι της Κέρκυρας...

Με νέα τέλη επιβαρύνονται οι επιβάτες κρουαζιέρας το τελευταίο τρίμηνο της φετινής περιόδου, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση των τουριστικών πρακτόρων (ΗΑΤΤΑ), στην οποία υπογραμμίζουν ότι για άλλη μια φορά ο τουριστικός κόσμος αιφνιδιάζεται από την επιβολή νέου τέλους, αυτή τη φορά στο λιμάνι της Κέρκυρας, που υποδέχεται κρουαζιερόπλοια, με έναρξη ισχύος την 1η Σεπτέμβρη 2011.

Αίτημα των τουριστικών πρακτόρων είναι η μετάθεση της ημερομηνίας εφαρμογής της απόφασης επιβολής του νέου τέλους για την 1η Ιανουαρίου 2012, ώστε να γίνει ανάλογη πρόβλεψη στις συμφωνίες της επόμενης χρονιάς, και με την προϋπόθεση ότι το τέλος αυτό αντιπροσωπεύει την απαραίτητη ανταποδοτικότητα, με την εγκατάσταση και τη λειτουργία νέου απαραίτητου εξοπλισμού.

Ξαφνικά μόλις βγήκε το ΠΑΣΟΚ το Στέιτ Ντιπάρτμεντ ανακάλυψε ότι στην Ελλάδα υπάρχει σεβασμός των θρησκευτικών ελευθεριών

Η ελληνική κυβέρνηση σέβεται τις θρησκευτικές ελευθερίες, τόσο σε τυπικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, τονίζεται στη νέα έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ και η οποία είναι πανομοιότυπη με την προηγούμενη.

Οι Αμερικανοί συντάκτες της έκθεσης καταγράφουν ως «θετικές εξελίξεις» για τη χώρα μας το γεγονός ότι για πρώτη φορά από το 2006 η κυβέρνηση εξέδωσε δέκα άδειες λειτουργίας τόπων λατρείας, κατά την εξεταζόμενη περίοδο.

Επίσης, γίνεται αναφορά στην αποκάλυψη μνημείου στη Χαλκίδα αφιερωμένου στον Εβραίο ήρωα του Β' παγκοσμίου πολέμου Μαρδοχαίο Φριζή, με την παρουσία εκπροσώπων της κυβέρνησης και του πολιτικού κόσμου.

Στα «θετικά στοιχεία» επαναλαμβάνονται και οι συνεχιζόμενες ιδιωτικού χαρακτήρα επαφές μεταξύ αξιωματούχων της ορθόδοξης Εκκλησίας και μελών μειονοτικών θρησκευτικών ομάδων.

Σύμφωνα με το περιεχόμενο της έκθεσης, δεν έχει σημειωθεί κάποια ουσιαστική αλλαγή από την προηγούμενη περίοδο και παρά το γεγονός ότι υπήρξαν κάποιες αναφορές (όχι πολλαπλές, όπως καταγραφόταν στην προηγούμενη έκθεση) για καταχρήσεις και διακρίσεις στον τομέα των θρησκευτικών πεποιθήσεων, εντούτοις εξέχουσες προσωπικότητες της κοινωνικής και πολιτικής ζωής προχώρησαν σε θετικά βήματα για την προαγωγή της θρησκευτικής ελευθερίας.

Στις διάφορες ενότητες του κεφαλαίου που αφορά την Ελλάδα, ένα μεγάλο μέρος της έκθεσης αναφέρεται στη «θεσμοθετημένη διασύνδεση» της Ορθόδοξης Εκκλησίας με το Κράτος, καθώς και στην περιορισμένη δυνατότητα νομικής αναγνώρισης ορισμένων θρησκευτικών ομάδων, με αποτέλεσμα τη διακριτική τους μεταχείριση από το κράτος.

Μεταξύ άλλων, σημειώνεται ότι στην Ελλάδα ο πληθυσμός είναι 11,3 εκατομμύρια πολίτες και ότι δεν τηρούνται στατιστικά στοιχεία για τις θρησκευτικές ομάδες. Εκτιμάται ότι 98% του πληθυσμού ταυτίζεται με την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία. Η επίσημα αναγνωρισμένη μουσουλμανική μειονότητα, κατ' εκτίμηση, είναι 140.000 έως 150.000 μέλη που κατοικούν στη Θράκη. Το υπόλοιπο του πληθυσμού αποτελείται από τους Ρωμαιοκαθολικούς, Προτεστάντες, Εβραίους, Ορθόδοξους Παλαιοημερολογίτες, Μάρτυρες του Ιεχωβά και άλλες ομάδες που καταγράφονται, καθώς και οπαδούς των πολυθεϊστικών ελληνικών θρησκειών.

Επίσης, οι Μη κυβερνητικές οργανώσεις (ΜΚΟ) εκτιμούν ότι μεταξύ 500.000 και 700.000 μουσουλμάνοι κατοικούν στην Αθήνα, ως αποτέλεσμα της μακρόχρονης μετανάστευσης από την Αλβανία και πρόσφατης εισροής λαθρομεταναστών και προσφύγων από το Αφγανιστάν, το Πακιστάν, τη Βόρεια Αφρική και τη Νότια Ασία.

Στη συνέχεια, σημειώνεται ότι η ορθόδοξη Εκκλησία, οι Εβραίοι και οι Μουσουλμάνοι στο πλαίσιο της μειονότητας στη Θράκη, είναι οι μόνες θρησκευτικές ομάδες που αποτελούν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και διατυπώνεται η θέση ότι οι Μουσουλμάνοι εκτός Θράκης δεν τυγχάνουν των ίδιων θετικών διακρίσεων.

Σε άλλο σημείο, αναφέρεται ότι η Ελλάδα καταδικάστηκε από το ΕΔΔΑ τον Ιούνιο του 2010 για την επιβολή αποκάλυψης της θρησκείας των συμμετεχόντων σε δίκη, εφόσον αρνούνταν να δώσουν θρησκευτικό όρκο στην Αγία Γραφή. Επιπλέον, επαναλαμβάνονται οι διαμαρτυρίες μουσουλμάνων για την έλλειψη χώρου λατρείας και κοιμητηρίου, ενώ και άλλες θρησκευτικές οργανώσεις διαμαρτύρονταν για την έλλειψη υποδομών αποτέφρωσης.

Στην έκθεση αναφέρεται ότι δεν υπήρξε καμία καταγγελία για κακομεταχείριση από το κράτος στη βάση θρησκευτικών πεποιθήσεων, ούτε καταγγελίες για «θρησκευτικούς» κρατούμενους. Ωστόσο, αναφέρονται κάποια περιστατικά επιθέσεων ενάντια σε θρησκευτικές ομάδες (εμπρησμός ανεπίσημου μουσουλμανικού λατρευτικού χώρου στον Άγιο Παντελεήμονα από μέλη της Χρυσής Αυγής, βανδαλισμός μουσουλμανικού κοιμητηρίου στην Κομοτηνή, ρήψη μολότοφ σε τζαμί στην Ξάνθη και σε μουσουλμανική πολιτιστική ένωση στη Ρόδο).

Αναφορά γίνεται και στον «αντισημιτισμό» με την επισήμανση ότι τέτοια κρούσματα ήταν σποραδικά. Συγκεκριμένα, καταγράφεται η σύλληψη δυο υπόπτων για σχεδιαζόμενο εμπρησμό στη συναγωγή της Αθήνας, οι αντισημιτικές δηλώσεις του μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ, οι οποίες καταδικάστηκαν από κυβερνητικούς και εκκλησιαστικούς αξιωματούχους, διάφορες καταγγελίες για βανδαλισμούς σε εβραϊκά μνημεία (Εβραϊκό Μουσείο στην Αθήνα και μνημείο στην Κεφαλονιά) και η περίπτωση των υπόπτων για τον εμπρησμό στη συναγωγή των Χανίων που απηλλάγησαν, λόγω έλλειψης στοιχείων.

Η έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για τις θρησκευτικές ελευθερίες σ' όλο τον κόσμο, που αφορά το δεύτερο εξάμηνο του 2010, υποβάλλεται στο Κογκρέσο με βάση σχετικό νόμο.

Τουρκία

Για «πρόοδο» στον τομέα των θρησκευτικών ελευθεριών στην Τουρκία κάνει λόγο η έκθεση. Μεταξύ άλλων, επισημαίνεται ότι σημειώθηκε πρόοδος και ότι επετράπη η ετήσια τέλεση λειτουργιών σε ιστορικές χριστιανικές εκκλησίες που είχαν μετατραπεί σε μουσεία.

Οι συντάκτες επισημαίνουν ξανά τα ζητήματα με τη Θεολογική Σχολή της Χάλκης που ακόμη δεν έχει επαναλειτουργήσει, τη μη αναγνώριση του οικουμενικού χαρακτήρα και της νομικής προσωπικότητας του Πατριαρχείου, καθώς και τους διάφορους περιορισμούς θρησκευτικών μειονοτήτων κατά την άσκηση της λατρείας τους.

Όσο αφορά τους νομικούς περιορισμούς που θέτει η τουρκική κυβέρνηση στην υπηκοότητα των μελών της Ιεράς Συνόδου, σημειώνεται ότι ο πρωθυπουργός κ. Ερντογάν πρόσφερε την τουρκική υπηκοότητα σε μη Τούρκους μητροπολίτες που θα υπόβαλαν σχετική αίτηση. Από τους 25 που υπέβαλαν αίτηση, οι 13 την έλαβαν τον Οκτώβρη του 2010. Επιπλέον, επισημαίνεται η επιστροφή του ορφανοτροφείου της Πριγκίπου στην κυριότητα του Πατριαρχείου, σύμφωνα με απόφαση του ΕΔΔΑ.

Στην έκθεση τονίζεται ότι η αμερικανική κυβέρνηση συνεχίζει να προτρέπει την Τουρκία να επιτρέψει την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής στη Χάλκη.

Τέλος, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της έκθεσης, η υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Χίλαρι Κλίντον, επαίνεσε την Τουρκία σ' αυτό τον τομέα, επισημαίνοντας την «πρόσφατη πρόοδο» που έχει σημειώσει και συγκεκριμένα για το διάταγμα του Αυγούστου, το οποίο επιτρέπει σε μη μουσουλμανικές θρησκευτικές ομάδες να διεκδικήσουν την επιστροφή εκκλησιών και συναγωγών που είχαν κατασχεθεί πριν από 75 χρόνια.

Μαθήματα σεβασμού από τον Barosso που απαντά σε επιστολή απλού Έλληνα πολίτη

Την ίδια στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των μελών της κυβέρνησης, ορμώμενη από φοβικά αλλά και από ολιγαρχικά σύνδρομα αγνοεί τις εκκλήσεις Ελλήνων πολιτών, ο J M Barosso τουλάχιστον δείχνει ότι σέβεται τους ανθρώπους που προβάλλουν τεκμηριωμένες θέσεις. Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση των “διοικητών” μας που μόνο θέσεις δεν έχουν στην πολιτική που ακολουθούν.

H συνέχεια στο olympia.gr

Στον αριθμό ρεκόρ των 42,2 εκ. έφτασαν οι φτωχοί στις ΗΠΑ

http://www.skai.gr/files/temp/03ECEDF9DCA7024E27EA122D20AD929E.jpgΟ αριθμός των Αμερικανών που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας έφτασε στον αριθμό ρεκόρ των 46,2 εκατομμυρίων πέρυσι την ώρα που η οικονομία των ΗΠΑ παλεύει να ανακάμψει από την ύφεση, ανακοίνωσε σήμερα η ομοσπονδιακή κυβέρνηση.

Σε έκθεσή του που υπογραμμίζει τις οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα και το Κογκρέσο, το Γραφείο Απογραφής των ΗΠΑ σημειώνει ότι το ποσοστό της φτώχειας στη χώρα ανέβηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πέρυσι και έφτασε το 15,1%, που είναι το υψηλότερο επίπεδο από το 1993. Δηλαδή αυξήθηκε κατά 0,8% από το 2009 όταν 43,6 εκατομμύρια Αμερικανοί ζούσαν κάτω από το όριο της φτώχειας.

Το Γραφείο υπογραμμίζει επίσης ότι ο αριθμός των φτωχών Αμερικανών το 2010 είναι ο μεγαλύτερος που έχει καταγράψει στα 52 χρόνια που δημοσιεύει την έκθεση με τους υπολογισμούς του, οι οποίοι αφορούν τα άτομα άνω των 15 ετών.

Το Γραφείο διευκρινίζει ότι το όριο της φτώχειας το 2010 ανταποκρινόταν σε ετήσιο εισόδημα 22.314 δολαρίων (περίπου 16.400 ευρώ) για ένα νοικοκυριό τεσσάρων ατόμων.

Επίσης το μέσο πραγματικό εισόδημα ανά νοικοκυριό έπεσε κατά 2,3% το 2009 σε 49.455 δολάρια ετησίως (περίπου 36.360 ευρώ), ενώ ο αριθμός των Αμερικανών που δεν έχουν ασφάλεια υγείας κυμαινόταν κοντά στα 50 εκατομμύρια, προσθέτει το Γραφείο στην ετήσια έκθεσή του για τη φτώχεια και τα εισοδήματα.

Από το 2007, που σηματοδοτεί την έναρξη της κρίσης στις ΗΠΑ, έχει πέσει κατά 6,4% και είναι εφεξής χαμηλότερο κατά 7,1% από τα επίπεδα του 1999, όταν είχε φτάσει στα ύψη.

Συλλήψεις και προσαγωγές για τα επεισόδια με οπαδούς της Μαρσέιγ

http://www.skai.gr/files/temp/C8F1FE701433E5C952D65352E4FADDC5.jpgΣε πέντε συλλήψεις (3 Γάλλοι - 2 Έλληνες) και 12 προσαγωγές (10 Γάλλοι - 2 Έλληνες) προχώρησε η αστυνομία, μετά τα επεισόδια που εκτυλίχτηκαν το απόγευμα στο ύψος του Καλλιμάρμαρου, όταν αστυνομικοί σταμάτησαν πούλμαν με οπαδούς της Μαρσέιγ που κατευθύνονταν στο Καραϊσκάκη για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό.

Άγνωστοι που είχαν παρεισφρήσει στους οπαδούς της Μαρσέιγ, προκάλεσαν ζημίες σε ένα από τα πέντε πούλμαν ενώ πετούσαν πέτρες και ενάντια των αστυνομικών.

Ψήφισμα εργαζομένων στο ΑΠΕ-ΜΠΕ εναντίον της εργασιακής εφεδρείας στο πρακτορείο

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiJTx0O4BxCCqphLlmlP-omkF84F46ClM_CJuYP3cUafZuXpr92uFck26TX8_jzKge7sr2XD4rpJXFAPLPf3_mN1HhFygWLZ7Z6YgIg40ikN1bObOAeFxoB_LVlc5iFkkHjXynS6TpW1CA/s1600/ape+mpe.jpg«Οι εργαζόμενοι στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ομόφωνα απορρίπτουμε την εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών περί εργασιακής εφεδρείας. Ως απαράδεκτη, εργασιακά επιζήμια και ανιστόρητη για το ρόλο του εθνικού πρακτορείου.

Αρνούμαστε να νομιμοποιήσουμε μια πολιτική που, μετά την ουσιαστική κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων και τη μείωση τουλάχιστον κατά 40% των μισθών μας, οδηγεί μέσω δεκάδων απολύσεων στην περαιτέρω συρρίκνωση και υποβάθμιση του εθνικού πρακτορείου ειδήσεων και του καθοριστικού ρόλου που επιτελεί, στην έγκυρη ενημέρωση της ελληνικής και διεθνούς κοινής γνώμης.

Στο ΑΠΕ-ΜΠΕ δεν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό. Ουδείς εργαζόμενος περισσεύει. Η ενημέρωση δεν μπορεί να είναι «ΔΕΚΟ» και το ΑΠΕ-ΜΠΕ έχει εργαζόμενους απολύτως απαραίτητους στην εταιρεία.

Οι εργαζόμενοι στο ΑΠΕ-ΜΠΕ συζητούν λύσεις, που λαμβάνουν υπόψη τους την αξιοπρέπεια των συναδέλφων και την ιστορία της ανεξάρτητης ενημέρωσης, που εδώ και 107 χρόνια το εθνικό πρακτορείο υπηρετεί».

Η ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΑΙΓΛΗ ΤΗΣ ΔΕΘ ΚΑΙ ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

http://www.agelioforos.gr/files/ouzounidis/deth.jpgΓράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου

Μια φορά και έναν καιρό, ο Νικόλαος Γερμανός, ένας σπουδαίος επιστήμονας και πολιτικός (εξελέγη βουλευτής το 1915) με υψηλή μόρφωση και πατριωτικά ιδανικά, οραματίσθηκε την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Έτσι, σε μια Θεσσαλονίκη που προσπαθούσε να συνέλθει από την καταστροφική πυρκαγιά του 1917 και να απορροφήσει τα αμέτρητα πλήθη των προσφύγων που αναζητούσαν μια καλύτερη μοίρα στη φτωχομάνα, εγκαινιάσθηκε στις 3 Οκτωβρίου 1926 η 1η ΔΕΘ.

Η ΔΕΘ είναι ο εκθεσιακός πυλώνας της χώρας που στηρίζει και προβάλλει την Ελληνική παραγωγή και την επιχειρηματικότητα. Η ΔΕΘ ανδρώθηκε μαζί με την άνδρωση της πόλεως της Θεσσαλονίκης. Αποτελούσε και αποτελεί το καύχημα της πόλεως και ήταν πάντα μια γιορτή όχι μόνο για τους Θεσσαλονικείς και τους Έλληνες, αλλά και για πολλούς Ευρωπαίους εκθέτες προϊόντων και επισκέπτες. Η πόλη κατά την διάρκεια της εκθέσεως γιόρταζε και τα καταστήματά της παρέμεναν ανοικτά ακόμη και τη νύχτα. Το 1960, όταν η ΔΕΘ γιόρταζε τα 25 χρόνια λειτουργίας της, καθιέρωσε την Εβδομάδα Ελληνικού Κινηματογράφου και με περηφάνια οι «εκθεσιακοί», διοίκηση και εργαζόμενοι, τόνιζαν ότι η πρώτη στη χώρα τηλεόραση (κλειστό κύκλωμα) λειτούργησε εκεί, στο περίπτερο της ΔΕΗ. Το 1962 εγκαινιάστηκε το Φεστιβάλ Τραγουδιού. Όλος ο Ελληνικός λαός ήταν προσηλωμένος στα ραδιόφωνά του και ακολούθως μετά το 1968 στις τηλεοράσεις, για να απολαύσει τις εξαίρετες δημιουργίες και εκτελέσεις τραγουδιών από κορυφαίους συνθέτες και τραγουδιστές. Η ΔΕΘ πλέον είχε γίνει ένα τεράστιο Ελληνικό πολιτιστικό γεγονός.

Μετά την μεταπολίτευση η ΔΕΘ αρχίζει και πολιτικοποιείται, με αποτέλεσμα ειδικά τα τελευταία χρόνια να υπάρξει μια ραγδαία φθίνουσα πορεία της. Όμως, η φετινή έχασε τελείως τη λαμπρότητα του παρελθόντος και ο εκθεσιακός χώρος μετατράπηκε σε χώρο διαμαρτυρίας όλων των κοινωνικών τάξεων κατά της μνημονικής κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Ο άλλοτε λαμπρός και γιορτινός εκθεσιακός χώρος έγινε πεδίο μάχης με εκτόξευση χημικών και χρήση βίας από πλευράς της αστυνομίας που σκίασαν και δηλητηρίασαν την ατμόσφαιρα και την αίγλη της εκθέσεως. Μέσα σ΄αυτό το κλίμα πραγματοποιήθηκε η πολυθρυλούμενη συνέντευξη τύπου στα ΜΜΕ, στο πλαίσιο της 76ης ΔΕΘ, του Πρωθυπουργού της Ελλάδος, κ. Γιώργου Παπανδρέου και του επιτελείου του. Εκτός της διαπίστωσης των στημένων ερωτήσεων από τους περισσότερους «δημοσιογράφους» των υποταγμένων ΜΜΕ απέναντι στην εγχώρια πολιτική εξουσία, αλλά και στα εξωπολιτικά κέντρα αποφάσεων, είχαμε σχεδόν μια από τα ίδια. Ο κ. Παπανδρέου και ο κ. Βενιζέλος εκμεταλλεύτηκαν για άλλη μια φορά μια συνέντευξη τύπου, με υψηλό ακροατήριο αυτή τη φορά, δραματοποιώντας ακόμη περισσότερο την οικονομική κατάσταση της χώρας και προσδίδοντας σ΄ αυτή στοιχεία εμπόλεμης κατάστασης προκειμένου να γίνουν με όσο πιο ήπιο τρόπο γίνεται, αποδεκτά τα νέα οικονομικά μέτρα από τον Ελληνικό λαό.

Ο κ. Παπανδρέου απέφυγε να απαντήσει ξεκάθαρα για τις θέσεις της κυβέρνησής του στα Εθνικά θέματα (ΑΟΖ, Τουρκία, Θράκη κ.α.) όπως επίσης απέφυγε επιμελώς να τοποθετηθεί για την αναγκαία περιστολή των δημοσίων δαπανών και του τερατώδους δημόσιου κράτους. Δηλαδή, για άλλη μια φορά δεν άγγιξε τα «ρετιρέ» της δημόσιας διοίκησης και του προνομιακού κατεστημένου των ΔΕΚΟ που αποτελούν τον συνδικαλιστικό μηχανισμό του ΠΑΣΟΚ. Ωστόσο, η δραστική μείωση των δημοσίων δαπανών, που συντέλεσε στον δημοσιονομικό εκτροχιασμό, ήταν ένας από τους στόχους που είχε εγγυηθεί στην τρόικα, ότι θα αποτελέσει προτεραιότητα για την κυβέρνηση του. Γιατί μέσω του περιορισμού του σπάταλου κράτους θα επιτυγχανόταν εν μέρει η δημοσιονομική ισορροπία της οικονομίας μας.

Έτσι, θεωρώ, πως προέκυψε μόνο ένα νέο στοιχείο και επιβεβαιώθηκε ένα άλλο στοιχείο από αυτή τη συνέντευξη τύπου.

Ως νέο στοιχείο έχουμε την εξαγγελία ενός ακόμη καθαρώς εισπρακτικού φόρου στα ακίνητα που επιβάλλεται σε όλους τους ιδιοκτήτες χωρίς καμία εξαίρεση, έστω της πρώτης κατοικίας. Το διετές τέλος της ακίνητης περιουσίας θα εισπραχθεί εκβιαστικά μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ. Το νέο χαράτσι στα ακίνητα είναι η εύκολη εισπρακτική μέθοδος της κυβέρνησης λόγω της μεγάλης υστέρησης άλλων εσόδων που δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν λόγω της ανικανότητας του εισπρακτικού μηχανισμού της χώρας. Δηλαδή, ο άμεσος και εύκολος τρόπος είσπραξης χρημάτων από την κυβέρνηση είναι η περικοπή μισθών και συντάξεων και η φορολογία του ακινήτου. Συνεπώς, για άλλη μια φορά αποδεικνύεται, πως η κυβέρνηση ποτέ δεν είχε ουσιαστικό σχέδιο απομάκρυνσης της χώρας από την βαθειά ύφεση.

Το στοιχείο που επιβεβαιώθηκε είναι, πως ο κ. Παπανδρέου είναι πλέον «ασύμμετρη» απειλή για την Ελληνική γλώσσα, από τη στιγμή που ήταν τελείως αδύνατο να ολοκληρώσει μια ορθή πρόταση και αμφιβάλλω, εάν κάποιοι από τους παρισταμένους έβγαζαν νόημα από αυτά που έλεγε. Ίσως, μόνο ο κ. Σημίτης θα μπορούσε να καταλάβει τι εννοούσε, όταν αναφερόταν σε «καινοτόμους επιχειρηματίες». Άλλωστε, είναι δεδομένο πως καθημερινά βιάζει κατάφορα την νοημοσύνη του Ελληνικού λαού και πολύ αμφιβάλλω, εάν ο ίδιος και το επιτελείο του είναι δυνατόν να πιστεύουν μέρος από αυτά που κάθε τόσο λέει.

Η συγκεκριμένη συνέντευξη, λοιπόν, ήταν λύτρωση της κυβέρνησης απέναντι στις ορέξεις της τρόικας και η νέα οικονομική αφαίμαξη στα ακίνητα ήταν νέα ψυχρολουσία στον οικογενειακό προϋπολογισμό.

Το χειρότερο, βέβαια, όλων είναι πως κανείς από την κυβέρνηση δεν μπορεί να εγγυηθεί, πως τα βάσανα του Ελληνικού λαού θα έχουν κάποιο τέλος, ενώ πλέον η Ελληνική οικονομία είναι ένα βαρέλι χωρίς πάτο.

Παναγιώτης Αποστόλου

Οικονομολόγος

egerssi@otenet.gr

Dortmund - Arsenal 1-1 video

v. Persie 42' και Perisic 88' τα γκολ. Δείτε το βίντεο:


Bor 1-1 Ars by goalsarenaorg

ΑΠΟΕΛ - Zenit St Petersburg 2-1 video

Άλλη μια καταπληκτική εμφάνιση απ' το ΑΠΟΕΛ που παρότι έμεινε πίσω στο σκορ στο 65' από τον Ζιριάνοφ, κατάφερε με γκολ των Μαντούκα και Αίλτον μέσα σε 2 λεπτά (73 και 75) να επικρατήσει με 2-1 των ακριβοπληρωμένων Ρώσων. Δείτε τα γκολ:


A2-1Z by simaotvgolo12

Barcelona-Milan 2-2 video

Πέντρο, Ξάβι και Πάτο στο 23 δευτερόλεπτο με το 5ο πιο γρήγορο γκολ στην ιστορία του CL), Τιάγκο Σίλβα ήταν οι σκόρερ. Δείτε το βίντεο:

13 Σεπτεμβρίου 2011

Olympiacos - Marseille 0-1 video

Σκόρερ ο Γκονζάλες στο 51. Δείτε το βίντεο:


Olympiakos - Marseille 0-1 Lucho by pklora7

Πάλι μαλακιές και ψέμματα λέει ο Ευαγγελάτος... (video)

Για άλλη μια φορά ο Ευαγγελάτος υιοθετεί ειδήσεις που είναι ψευδείς προκειμένου να κάνει την προπαγάνδα του:

Σε χθεσινό άρθρο λέει και καμαρώνει ότι ο Ψινάκης αποθεώθηκε και συμπληρώνει ψευδώς μόνο ότι ο βασιλιάς Κωνσταντίνος αποδοκιμάστηκε απ' τον απλό κόσμο...

Δείτε το βίντεο για να δείτε και μόνοι σας αν αποδοκιμάστηκε μόνο... γιατί όπως γράψαμε χθες οι αποδοκιμασίες ήρθαν σαν αντανακλαστική αντίδραση στο πολύ χειροκρότημα που εισέπραξε κατά την είσοδό του:

Olympiacos – Marseille Live Stream

Barcelona vs. AC Milan Live Stream

Τσίπρας: "Δεν μισώ το ΠΑΣΟΚ, το νοσταλγώ"

Α.Τσίπρας από ΔΕΘ:«Αυτή η κυβέρνηση δεν θα προλάβει να ψηφίσει προϋπολογισμό. Δεν μισώ το ΠΑΣΟΚ, το νοσταλγώ, δεν υπάρχει πια ΠΑΣΟΚ»

Λεφτά υπάρχουν: 3 έργα ενέκρινε με fast track το ΠΑΣΟΚ... και τα τρία αφορούν φωτοβολταϊκά

Fast track για τρεις επενδύσεις σε φωτοβολταΐκά
Όπως μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω χθες συνεδρίασε η διυπουργική επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων (δείτε παρακάτω ποια καλά παιδιά συμμετέχουν) και έδωσε την έγκρισή της ώστε 3 επενδύσεις ύψους 1 δις (δανεικά από τράπεζες εννοείται, γιατί γι' αυτά υπάρχουν λεφτά ενώ για τους ταλαίπωρους δεν υπάρχουν) να ενταχθούν στη διαδικασία fast track... φυσικά και οι τρεις επενδύσεις αφορούν φωτοβολταϊκά περιορισμένης ισχύος (αν σκεφτούμε ότι θα παράγουν περίπου 130 MW, όταν μια μέση ηλεκτρική μονάδα της ΔΕΗ παράγει πάνω από 600 MW) που είναι πλέον η μόνη μπίζνα με την οποία μπορούν να βγάλουν πλέον λεφτά τα γνωστά κοράκια της χώρας.

Και επειδή συχνά ακούμε για fast track και μερικοί μπορεί να νομίζουν ότι κάτι κινείται, να σας πούμε ότι τα έργα που έχουν μπει σ' αυτή τη διαδικασία είναι όλα κι όλα 5! Τα τρία χθεσινά και άλλα δύο: ένα χρυσωρυχείο στον Έβρο και μια επένδυση στον τουρισμό από μια περίεργη εταιρία στην οποία συμμετέχει και μια ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ (το "οικολογική ενεργειακή" είναι λίγο περίεργο να συνδέεται με κατασκευαστική). Πάλι καλά να λέμε μιας και η η διυπουργική επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων ανασυστάθηκε 3 φορές μέσα σε 9 μήνες προκειμένου να χωρέσουν όλοι οι υπουργοί και υφυπουργοί που μπήκαν στην τελευταία ανασύνθεση που έγινε πριν μόλις 8 μέρες (ΦΕΚ Α 190)...

Να προσθέσουμε επίσης ότι όλα τα έργα αφορούν ιδιώτες και το μεγάλο όφελος που έχουν μπαίνοντας στη διαδικασία είναι ότι το τρέξιμο της επένδυσης το αναλαμβάνει η εταιρία του κράτους Invest in Greece και όταν λέμε το τρέξιμο, όλο το ζουμί είναι στο δάνειο που βγαίνει με διαδικασία fast track και χωρίς πολλά πολλά ;) ...

Διαβάστε και την είδηση για τα φωτοβολταϊκά:

΅Fast track για τρεις επενδύσεις σε φωτοβολταΐκά
Η Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων άναψε το πράσινο φως
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/09/2011, 21:27
Fast track για τρεις επενδύσεις σε φωτοβολταΐκά
1
emailεκτύπωσημικρό μέγεθος μεγάλο μέγεθος


To πράσινο φως για την υλοποίηση τριών μεγάλων επενδύσεων άναψε τη Δευτέρα η Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων. Η Επιτροπή ενέκρινε την υπαγωγή στη νομοθεσία περί fast track τριών επενδύσεων στον τομέα των φωτοβολταϊκών, συνολικού ύψους ενός δισεκατομμυρίου ευρώ. Πρόκειται για το μεγάλο φωτοβολταϊκό πάρκο στην Κοζάνη και άλλες δυο επενδύσεις, ένα σχέδιο 39 φωτοβολταϊκών πάρκων ανά την Ελλάδα (Πελοπόννησος, Στερεά, Δυτική Ελλάδα και Θεσσαλία) και έτερη μεγάλη εγκατάσταση.

Οι επενδυτικοί φάκελοι θα διεκπεραιωθούν μέσα από τις ταχείς διαδικασίες που προβλέπει η σχετική νομοθεσία, με τη μέριμνα της Invest in Greece, έτσι ώστε να διευκολυνθούν οι επενδυτές και να έχουμε όσο γίνεται ταχύτερα πραγματικό αναπτυξιακό αποτέλεσμα. Στη Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων μετέχουν οι υπουργοί Οικονομικών κ. Ευ. Βενιζέλος, Ανάπτυξης κ. Μιχ. Χρυσοχοΐδης, Εξωτερικών κ. Στ. Λαμπρινίδης, Περιβάλλοντος κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, Υποδομών κ. Γ. Ραγκούσης, Πολιτισμού κ. Π. Γερουλάνος, ο πρόεδρος της Invest in Greece κ. Αρ. Συγγρός και υπηρεσιακοί παράγοντες.

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=419300

Ναι Ναι! "Η Μέρκελ θέλει την καταστροφή της Ελλάδας και ίσως του ευρώ... ενώ ο Σόρος θέλει τη σωτηρία μας"...τίποτα καλύτερο δεν έχει να πει το ΠΑΣΟΚ;

Description: Description: thumb[Η είδηση είναι περσινή... ωστόσο όλο και κάποιου το μυαλό μπορεί να ανοίξει και να καταλάβει ότι ο εχθρός δεν είναι η Μέρκελ και οι Γερμανοί όπως λέει η ΠΑΣΟΚική προπαγάνδα προκειμένου να αποπροσανατολίσει, αλλά είναι αόρατος και τις δουλειές του τις κάνει μυστικά και στα κρυφά]

Τετ α τετ Λούκας - Goldman Sachs και Σόρος με κυβερνητικό παράγοντα

Διαβάστε αναλυτικά την αποκάλυψη του «Π» της 21ης Απριλίου 2010, την οποία επιβεβαίωσε και η κυβέρνηση.

Οι... συνταγματάρχες των αγορών συντονίζουν τις κινήσεις τους προκειμένου να δέσουν χειροπόδαρα την ελληνική οικονομία. Αυτές τις μέρες μάλιστα πυκνώνουν τις εμφανίσεις τους στην Αθήνα επιζητώντας συναντήσεις με στελέχη της ελληνικής κυβέρνησης.

Η υπουργός Οικονομίας Λούκα Κατσέλη, σύμφωνα με πληροφορίες του «Π», είχε «μυστική» συνάντηση με μεγαλοστέλεχος της Goldman Sachs. Συνάντηση για την οποία ενημερώθηκαν εκ των υστέρων ο πρωθυπουργός και οι στενοί του συνεργάτες στο Μέγαρο Μαξίμου. Επίσης, κορυφαίος κυβερνητικός παράγοντας είχε τις προηγούμενες μέρες συνάντηση με τον «γκουρού» των αγορών Τζ. Σόρος, ο οποίος... συμπτωματικά βρέθηκε κι αυτός τις προάλλες στην Αθήνα.

Στην αρχή ακούσαμε πως την περασμένη εβδομάδα έσκασε μύτη για επαφές με κυβερνητικούς και οικονομικούς παράγοντες το μεγαλοστέλεχος της Goldman Sachs (και της BP) Πίτερ Σάδερλαντ. Ξεκινώντας το ψάξιμο (τι θέλει η αλεπού στο παζάρι;) μάθαμε πως στην Αθήνα έφτασε το περασμένο Σάββατο με πτήση VIP από τη Θεσσαλονίκη και ο πασίγνωστος διαχειριστής κεφαλαίων (κερδοσκόπος, κατά μια άλλη διατύπωση) Τζ. Σόρος...

Συνεχίζοντας το ψάξιμο μάθαμε πως και πολλοί άλλοι εκπρόσωποι των περιβόητων αγορών, που σορτάρουν στοιχηματίζοντας στην ελληνική χρεωκοπία, περνούν τις τελευταίες μέρες μια βόλτα από την Αθήνα, προφανώς για να δούνε από πρώτο χέρι πώς διαμορφώνονται οι... τιμές. Οι εν λόγω κύριοι γνωρίζουν άλλωστε καλύτερα απ’ τον καθένα ότι σε όσο πιο δύσκολη θέση είναι ο οφειλέτης τόσο πιο φθηνά υποχρεώνεται να πουλήσει ό,τι του έχει απομείνει...

Μυστικό ραντεβού

Σύμφωνα με πληροφορίες, το μεγαλοστέλεχος της GS έφτασε στην Αθήνα όσο πιο... ήσυχα μπορούσε. Όπως μάθαμε, κατά την παραμονή του συναντήθηκε με δύο κορυφαίους οικονομικούς παράγοντες, αλλά και με την υπουργό οικονομίας Λ. Κατσέλη.

Το ενδιαφέρον είναι πως, σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες, η συνάντηση αυτή έγινε εν αγνοία του πρωθυπουργού και του Μεγάρου Μαξίμου. Οι κατ’ εξοχήν αρμόδιοι λέγεται εντόνως ότι ενημερώθηκαν εκ των υστέρων και για τη συνάντηση και για το περιεχόμενο της συζήτησης... Κάποια στιγμή, λοιπόν, θα μάθουμε και εμείς οι υπόλοιποι;

Γιατί είδε η κυρία Κατσέλη τον άνθρωπο της Goldman Sachs;

Αληθεύει ότι δύο υπουργοί αρνήθηκαν να δουν τον εν λόγω κύριο;

Τι συζήτησαν;

Τι ζήτησε, πρότεινε ή υπέδειξε το μεγαλοστέλεχος της αμερικάνικης τράπεζας;

Τι απαντήσεις πήρε από τη Λούκα Κατσέλη;

VIP αφίξεις

Το ξημέρωμα του Σαββάτου στο Ελευθέριος Βενιζέλος προσγειώνεται ιδιωτικό αεροσκάφος από τη Θεσσαλονίκη. Από τη VIP αίθουσα μια μικρή κουστωδία επιβιβάζεται σε τρεις μαύρες λιμουζίνες. Επισήμως η άφιξη του Τζ. Σόρος (αυτός ήταν ο διακεκριμένος επιβάτης) συνδέεται με κοινωνικές υποχρεώσεις του. Άλλωστε και στο παρελθόν έχει βρεθεί στη χώρα μας για να επισκεφθεί Έλληνες φίλους του.

Ωστόσο, σε μια περίοδο έντονου χρηματοοικονομικού ενδιαφέροντος (το χοντρό παιχνίδι βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη) για ανθρώπους σαν τον Σόρος οι κοινωνικές υποχρεώσεις και οι δουλειές μπορούν να συνδυαστούν πολύ εύκολα. Άλλωστε ποιος πολιτικός (όχι μόνο στην Ελλάδα) θα ένιωθε άνετα να κλείσει την πόρτα σε έναν άνθρωπο σαν τον Σόρος; Στην Αθήνα, πάντως, ο μεγαλοεπενδυτής δεν βρήκε καμιά πόρτα κλειστή. Σύμφωνα, μάλιστα, με πληροφορίες μας, συναντήθηκε με κορυφαίο κυβερνητικό στέλεχος, καθώς και με σημαντικότατους παράγοντες της ελληνικής οικονομίας...

Για να γίνουν κατανοητές οι επαφές του Σόρος στην Αθήνα και το ενδιαφέρον του για τις επιλογές της ελληνικής κυβέρνησης, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η «βοήθεια» που προσφέρει ο μεγαλοεπενδυτής στην Αθήνα βγάζοντας με δηλώσεις του το τελευταίο διάστημα στη σέντρα τη Μέρκελ και τη γερμανική «μυωπική πολιτική» έναντι της Ελλάδας.

[Δηλ. για να καταλάβω: Πόσο βλάξ πρέπει να είναι κάποιος για να νομίζει ότι Μέρκελ και η κάθε Μέρκελ θέλει την καταστροφή της Ελλαδας και ρισκάρει ενδεχομένως το τέλος του ευρώ (όπως διαδίδει η ΠΑΣΟΚική προπαγάνδα)... ενώ ο Σόρος (για τον οποίο κανείς δεν μιλάει) θέλει τη σωτηρία της Ελλάδος και του ευρώ έναντι του δολαρίου!!! Σοβαροί είστε;]

Από την άλλη, ο Σόρος και η δεξαμενή χρημάτων απ’ όπου επενδύει έχει κατά νου τις μεγάλες ευκαιρίες που δημιουργεί η προδιαγεγραμμένη ελληνική πορεία προς το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Άλλωστε ήταν και ο Σόρος μεταξύ των μεγαλοκαρχαριών που στις αρχές του χρόνου συσκέφθηκαν σε ξενοδοχείο του Μανχάταν (σύμφωνα με τους «New York Times») για την τύχη της ελληνικής οικονομίας εκτιμώντας τις προοπτικές και τους κινδύνους των μελλοντικών τους επενδύσεων στην υπό απειλή πτώχευσης Ελλάδα.

Κατά... διαβολική σύμπτωση, την περασμένη Δευτέρα ο Τζ. Σόρος έδωσε συνέντευξη στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και τον Αλέξη Παπαχελά στην οποία περιέγραψε με μελανά χρώματα την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας και τη μοναδική... διέξοδο μέσω του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Μάζωξη... σωτήρων

Οι επισκέψεις του Σόρος, του ανθρώπου της GS και κάποιων ακόμη αρπακτικών τής θεσμοθετημένης χρηματοπιστωτικής κερδοσκοπίας «συμπίπτουν» με την επίσκεψη (και μόνιμη εγκατάσταση) στην Αθήνα του κλιμακίου του ΔΝΤ, το οποίο θα αναλάβει το κύριο βάρος της ελληνικής... σωτηρίας. Δηλαδή της αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους.

Τα προβλήματα που δημιούργησε η έκρηξη του ηφαιστείου της Ισλανδίας στις αερομεταφορές ανέβαλαν τις συζητήσεις μεταξύ του κλιμακίου του ΔΝΤ και της κυβέρνησης, που ήταν προγραμματισμένες για τη Δευτέρα. Οι συζητήσεις αυτές θα αρχίσουν σήμερα. Και σε κάθε περίπτωση αφορούν ένα πολύχρονο πρόγραμμα, στο πλαίσιο του οποίου θα αναδιαρθρωθεί το ελληνικό χρέος υπό την εποπτεία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Στο πλαίσιο αυτής της αναδιάρθρωσης, όπως έχουν δείξει η ιστορία και η πρακτική του ΔΝΤ, η χώρα που χρησιμοποιεί την πίστωση του ταμείου, εκτός των άλλων, απαλλάσσεται και από τα... περιττά της «βάρη». Δηλαδή από επιχειρήσεις του δημόσιου τομέα και κάθε άλλο περιουσιακό στοιχείο (δημόσια γη, κτίρια, πλουτοπαραγωγικούς πόρους κ.λπ.) που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί από πρόθυμους προς τούτο «επενδυτές»...

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που καταβάλλει η κυβέρνηση για να προσελκύσει ξένα κεφάλαια, οργανώνει για τα μέσα του καλοκαιριού σύνοδο ενδιαφερομένων επενδυτών. Η σύνοδος θα γίνει αφού η κυβέρνηση έχει μέχρι τότε ολοκληρώσει το νομοθετικό πλαίσιο που θα εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση των κεφαλαίων που θα επενδυθούν, προωθώντας όλα εκείνα τα μέτρα (ασφαλιστικό, εργασιακά) που συμπιέζουν το κόστος εργασίας.

Τέτοιου είδους σύνοδοι «δωρητών» γίνονται... αρκετά συχνά, δυστυχώς είτε ύστερα από μια φυσική καταστροφή είτε έπειτα από έναν πόλεμο! Είναι, άλλωστε, γνωστό ποιοι και πώς μοιράζονται την πίτα μετά τις επεμβάσεις των ΗΠΑ στη Γιουγκοσλαβία, το Ιράκ και το Αφγανιστάν...

Οι γύπες των αγορών

Με την ελληνική κυβέρνηση υποχρεωμένη να δανείζεται με τοκογλυφικά επιτόκια από την αγορά, η διαχείριση της οικονομίας της χώρας περνά στα χέρια των ανθρώπων του ΔΝΤ, που έχει την... τεχνογνωσία. Η οποία συνίσταται στον μηχανισμό που διασφαλίζει ότι οι πιστωτές της Ελλάδας (τουλάχιστον οι πολιτικά ισχυρότεροι απ’ αυτούς) όχι μόνο δεν θα χάσουν τα χρήματά τους, αλλά θα βάλουν στο χέρι και τους εναπομείναντες πόρους της χώρας για τις επόμενες δεκαετίες.

Στη διεθνή χρηματοπιστωτική πιάτσα είναι γνωστό πως υπάρχουν επενδυτικά χαρτοφυλάκια που αυτοαποκαλούνται όρνεα των αγορών! Όπως φανερώνει το όνομά τους, εμφανίζονται μαζί με τους... θεραπευτές του ΔΝΤ και περιμένουν να ορμήσουν όταν ο ασθενής τα... τινάξει!

[Γερμανοί είναι όλοι αυτοί; Ή Αγγλοαμερικάνοι;]

Η έκπληξη λοιπόν δεν είναι ότι όλοι αυτοί μαζεύονται στην Αθήνα, αλλά το τι συζητάνε και με ποιους...

http://www.topontiki.gr/Articles/view/5129

Ο Κραουνάκης κάνει ρόμπα τον Κουτρουμάνη: "Επί Σημίτη ξεκίνησε το πρόγραμμα και λάδωσα ΠΑΣΟΚους υπαλλήλους για να επιχορηγηθούμε"

http://cdn.thebest.gr/media/images/frontNews/ufffaljsnw4c21fedcb5930.jpghttp://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=207557&w=400&h=300&q=80«Εγώ δεν είμαι Σπείρα-Σπείρα. Είμαι καλλιτεχνικός διευθυντής της ομάδας και όποτε χρειάστηκε χρηματοδότης της», είναι η πρώτη αντίδραση του Σταμάτη Κραουνάκη, όταν του ζητάμε να μας εξηγήσει την παρουσία της ομάδας στον κατάλογο. Διευκρινίζει, ωστόσο, πως πράγματι η «Σπείρα-Σπείρα», ως Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, εντάχθηκε στο συγκεκριμένο πρόγραμμα κατά της ανεργίας, «το οποίο είχε ξεκινήσει επί Κώστα Σημίτη το 2001, αντλώντας κονδύλια από το Γ' ΚΠΣ».

Ηταν όμως το 2006, που προκηρύχθηκαν δύο κύκλοι προγραμμάτων στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Απασχόληση και Επαγγελματική Κατάρτιση». Αφορούσαν δράσεις ενίσχυσης της απασχόλησης των ανέργων, με τη διαμεσολάβηση των ΜΚΟ. Το πρόγραμμα άρχισε να το υλοποιεί η Ν.Δ. από το 2007.

«Το σύνολο των χρημάτων που πήρε η "Σπείρα" με στόχο τη μισθοδοσία και ασφάλιση 9 άνεργων ηθοποιών, ήταν 160.000 ευρώ, σε έξι δόσεις. Με αυτά στήριξε όχι 9 αλλά 10 ανέργους για 4 χρόνια: Αυτό μεταφράζεται σε 400 ευρώ το μήνα για τον καθένα τους, ένα σαφές δηλαδή βοήθημα στον πενιχρότατο μισθό που τους εξασφαλίζουν τα εισιτήρια. Επιπλέον, η τελευταία δόση των 30.000 ευρώ δεν μας δόθηκε ποτέ», επιμένει ο Κραουνάκης, λέγοντας ευθέως πως η ομαλή ροή των δόσεων προϋπέθετε «λαδώματα ΠΑΣΟΚων υπαλλήλων». Αρνείται ωστόσο για την ώρα να διευκρινίσει τι εννοεί, αν και τον ίδιο υπαινιγμό αφήνει και στο σημείωμά του στο facebook, όταν γράφει πως «πάντως, για να ξέρουμε τι λέμε, οι άνθρωποι επί ΝουΔου που τσεπώνανε ποσοστό από τις επιδοτήσεις, ήταν ΠΑΣΟΚοι κι αυτό το ΠΑΣΟΚ, που κάνει τον αλώβητο, το γνωρίζει καλά».

Επειδή την αποκάλυψη για την επιδότηση της «Σπείρα-Σπείρα» ως ΜΚΟ συνόδευσαν επώνυμα και ανώνυμα σχόλια στο Διαδίκτυο, περί της προσωπικής του φιλίας με τη σύζυγο του τέως πρωθυπουργού Νατάσσα Καραμανλή, στην τηλεφωνική μας επικοινωνία σχολιάζει εξοργισμένος: «Θα μ' αφήσουν ήσυχο για το ποιους έχω πολιτικούς ή απλούς φίλους; Οποιους θέλω έχω. Εχω φίλη τη Νατάσσα Καραμανλή, αλλά και τον Παύλο Γερουλάνο και την Αλέκα Παπαρήγα».

Έλληνικό σουβλατζίδικο στο Βιετνάμ!

Δείτε το βίντεο:

ΝΔ: Το επικίνδυνο παιχνίδι του κοινωνικού αυτοματισμού

http://www.parapolitika.gr/Portals/0/AuthorsImages/2011/9/600_400_auto_100_nea-dimokratia_.jpgΠαρά την παταγώδη αποτυχία της οικονομικής πολιτικής, που αποτυπώνεται με τραγικό τρόπο στα στοιχεία που ανακοινώθηκαν για την ύφεση, την ανεργία και τα λουκέτα, τα κυβερνητικά στελέχη συνεχίζουν να επιδίδονται με εμμονή στην τακτική του κοινωνικού αυτοματισμού.

Πανικόβλητοι, προφανώς, ενώπιον της καταστροφής που συντελείται στην οικονομία και στην κοινωνία από τις δικές τους λανθασμένες επιλογές, επιδιώκουν απερίσκεπτα να στρέψουν τη μια επαγγελματική ή κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης.

Ελπίζουν ότι με αυθαίρετες γενικεύσεις, που πλήττουν με τρόπο απαράδεκτο, την αξιοπρέπεια και την υπόσταση εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών, θα στρέψουν αλλού τα βέλη της καθολικής δυσαρέσκειας.

Παραβλέπουν ότι, με τις απαξιωτικές έως υβριστικές δηλώσεις τους υπονομεύουν τελικά την κοινωνική συνοχή. Ενώ αντιθέτως, αυτή οφείλουμε να προστατέψουμε ως κόρη οφθαλμού για να μην μεταβληθεί η κοινωνία μας σε ζούγκλα, και να ισχύσει ο κανόνας «όλοι εναντίον όλων».

Η δήλωση του, λαλίστατου υπουργού υγείας κ. Λοβέρδου, ότι, «το ένα εκατομμύριο δημοσίων υπαλλήλων που ταλαιπωρούν 10 εκατομμύρια πολίτες, με τη βεβαιότητα ότι ο δημόσιος τομέας είναι ισόβιος, μας έφτασαν εδώ που μας έφτασαν» (Βουλή 7/9/11) αποτελεί, το πιο πρόσφατο κρούσμα μιας σειράς ανάλογων δηλώσεων από στελέχη της κυβέρνησης.

Τη μια φταίνε οι φορτηγατζήδες, την άλλη οι ταξιτζήδες, οι αγρότες, οι καθηγητές, οι εστιάτορες, οι συμβολαιογράφοι, οι δικηγόροι, οι μηχανικοί, οι ένστολοι των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Οι πάντες. Όλοι ανεξαιρέτως. Όχι κάποιοι από αυτούς που μπορεί να μην κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Όλοι, έτσι αφοριστικά.

Μια μικρή σταχυολόγηση είναι απολύτως ενδεικτική:

  • «Επί χρόνια διορίζαμε για πελατειακούς λόγους (...) Οι δημόσιοι υπάλληλοι θα έπρεπε να είναι λιγότεροι από 200.000 και είναι 1 εκατομμύριο. Δύο στους τρεις είναι άχρηστοι» Θ. Πάγκαλος, Mega 25/09/10
  • «Όταν στο Δημόσιο βάζεις τον κοπρίτη επειδή σε ψηφίζει η οικογένειά του και παίρνεις πολλούς σταυρούς, ε, τότε ο κοπρίτης θα μείνει κοπρίτης σε όλη του τη ζωή, δεν πρόκειται να βελτιωθεί. Ξέρει ότι δεν πρόκειται ποτέ να απολυθεί.» Θ. Πάγκαλος, «Βήμα» 31/12/10
  • «Δεν είναι ο υπουργός απέναντι στους ιδιοκτήτες ταξί. Είναι το πολιτικό σύστημα και η ευθύνη του να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον απέναντι σε οργανωμένα συντεχνιακά συμφέροντα και ολιγαρχικές νοοτροπίες», Γ. Ραγκούσης, «Καθημερινή» 21/08/11
  • «Οι επιλογές ορισμένων φαρμακευτικών συλλόγων βλάπτουν τους πολίτες και ιδιαίτερα τις ευπαθείς ομάδες», Γ. Κουτρουμάνης, ΣΚΑΙ 29/03/11
  • «Είναι πολλά τα λεφτά που έχουν επενδυθεί στη χρεοκοπία της Ελλάδας», κατηγορώντας τους χιλιάδες πολίτες που διαδήλωναν εναντίον των οικονομικών μέτρων για αλλότριους σκοπούς ο Χ. Παπουτσής, «Ελευθεροτυπία», 01/07/11
  • «Ο πιο αντιπαραγωγικός κλάδος του Ελληνικού λαού είναι οι Στρατιωτικοί και τα Σώματα Ασφαλείας» Θ. Πάγκαλος, ΝΕΤ 02/11/2010

    Αυτή την κρίσιμη ώρα, η κοινωνία θα πρέπει να κλείσει τα αυτιά της στις κυβερνητικές σειρήνες. Για να ξεπεράσουμε την κρίση οφείλουμε πρώτα απ’ όλα να διαφυλάξουμε την ενότητά μας, να ενισχύσουμε την αλληλεγγύη μας. Για να το πετύχουμε απαιτείται να αποφεύγονται ακραίες συμπεριφορές που ρίχνουν νερό στο μύλο όσων θα επιθυμούσαν διαιρεμένο το κοινωνικό σώμα.

Η θέση της Νέας Δημοκρατίας είναι ξεκάθαρη όπως τη διατύπωσε ο Αντώνης Σαμαράς:

«Δεν χαϊδεύουμε αυτιά. Δεν είμαστε ΠΑΣΟΚ που έταζε τα πάντα στους πάντες. Αποδοκιμάσαμε, κατ’ επανάληψη, ακραίες συμπεριφορές. Ζητούμε να μην παγιδευτεί κανένας στο παιχνίδι «κοινωνικού αυτοματισμού» που παίζει η κυβέρνηση στρέφοντας τη μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης».

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ CDS; ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΔΕΝ Τ’ ΑΚΟΥΜΠΗΣΑ…-ΦΤΟΥ ΞΕΡΑΘΗΚΑΝ ΤΑ ΧΕΙΛΙΑ ΜΟΥ

52 προειδοποιητικά σημεία ψεύδους σε μια και μόνο απάντηση σε μια ερώτηση που έχει βαρειές προεκτάσεις εσχάτης προδοσίας

ΔΕΘ 2011 Ερώτηση Δημοσιογράφου (Δε θα την ξαναδείτε σε Συνέντευξη Τύπου του Πρωθυπουργού):

Κύριε Πρόεδρε τις προηγούμενες ημέρες ένας Αυστριακός Ευρωβουλευτής με μια ερώτησή του στο Ευρωκοινοβούλιο έθεσε ένα θέμα που αφορά σε εσάς:

Αναφέρθηκε στην γνωστή υπόθεση των CDS για την περίπτωση χρεωκοπίας της χώρας μας,σας εγκαλεί για κερδοσκοπία και κάνει λόγο για χρυσοφόρα επιχείρηση και για κάποια ποσά 22 δις Ευρώ, καλώντας μάλιστα την Κομισσιόν να δωσει εξηγήσεις για αυτά. Ήθελα το σχόλιό σας κι αν μου επιτρέπετε μια διευκρίνηση επί προηγούμενων ερωτημάτων, επειδή είπατε πολλές φορές ότι δεν θα φυγομαχήσετε, ήθελα να σας ρωτήσω εάν στο τέλος αυτής της μάχης, όποτε κι αν είναι,θα ηγηθείτε εσείς του ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές.

Απάντηση: (10)Προτρέχετε για τις εκλογές, όπως είπαμε δεν πάμε σε εκλογές και (10) θα δώσουμε τη μάχη (1-σλούρπ) (10) και για μένα το πρόβλημά μου δεν είναι (10)(10) η θέση μου,(10) είναι το συμφέρον(10)της χώρας. CDS δεν ήξερα τι ήτανε (10)(1-σλούρτς) πριν (10)αρχίσουν να παίζουνε με το χρέος της χώρας, (10) ούτε έχω δει CDS, καιι (1-Σλιάρτς)θα θεωρούσα ότι (10) μην αναπαράγετε αυτές τις αα (17) φημολογίες (1-Σλουρτς) οι οποίες εεε (17) και αυτές (10)(1-ΣΛιιρρτς)(2) δείχνουνε την έλλειψη δικαίου στη χώρα μας,(10)δεν είναι μόνο κι εκείνοι (10)που πρέπει να τιμωρούνται να τιμωρούνται,(10) που δεν τιμωρούνται αλλά είναι κι εκείνοι που εε ιιι ααα ιιι εεε οοο (17) (18) (10)συκοφαντούνται που(10) πολλές φορές δε βρίσκουν το δίκιο τους, (10)και όλη αυτή η υπόθεση είναι μια αστεία υπόθεση και (10)δε εεε (17)στενοχωριέμαι μόνο ότι και κάποιοι βουλευτές(10)της παράταξης(10) της προηγούμενης κυβέρνησης που θάπρεπε(10) να (1-Σλιάρτς) είχανε μείνει στο Κοινοβούλιο,(10) όταν εμείς αντιμετωπίζαμε τις υποθέσεις, να είχαν μείνει στο κοινοβούλιο, και τότε επί κ.Καραμανλή και τώρα επί κ.Σαμαρά όταν αναμερίζαμε (18)θέσεις τότε θέματα διαφθοράς, (10) (4) να μη φυγομαχήσουν, να έρθουν να ψηφίσουν γιατί ήταν βουλευτές τους δεν ψηφίσουν(10), σύμφωνα με την κομματική γραμμή που ήτανε να δώσουνε (5) ουσιαστικά αμνηστία ουσιαστικά (10) και ασυλία (10)σε προηγούμενους (10)υπουργούς.΄Αρ’ (18) λοιπόν είναι κρίμα, είναι κρίμα (18) ότι αυτ’ τέτοιες (18) (10) ( 1-Σλιάρτς) τε τέτοια (10) (18)ζητήματα ανακυκλώνονται (10)που δεν έχουν καμία βάση εεεε (17) και είναι από τα θέματα (10)τα οποία εμείς άμεσα θέλομε η Δικαιοσύνη να δώσει απάντηση άμεση ακριβώς για να μη μπορούν να κυκλοφορούν αυτές οι οι οι (10-18) διάφορες συνομωσιολογικές (10)εε οοο (18) ουνανιστικές (10)(17,18) ιστορίες, διότι (5) και πριν από λίγο, πριν από μερικούς μήνες θυμάμαι ότι ήτανε συνωμοσία μια σ…. (16) μια ομιλία της του προηγούμενου Διοικητή της του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου του κ Στρός Κάν ότι ήταν συνομωσία δικιά μου με τον κ.Στραους Κάν ότι η Ελλάδα μπήκε σ’ αυτήν την υπόθεση…

Σημεία του σώματος που προδίδουν ότι ο πολιτικός ψευδολογεί:

1-Γλείψιμο των χειλιών


2-Σφίξιμο, σούφρωμα των χειλιών,


3-Αυξημένη δίψα, συχνή κατάποση

4-Δείχνει έντονα με το δάκτυλο, χωρίς να υπάρχει λόγος

5-Χειρονομεί υπερβολικά για να δώσει έμφαση,
6-Κινεί τα χέρια προς το πρόσωπο, καλύπτοντας το στόμα, στρώνοντας το μουστάκι ή τα μαλλιά
7-Εργώδεις λόγος με αναστεναγμούς, βαθειές εισπνοές και εκπνοές,
8-Ένταση και κινήσεις των χεριών και των ώμων,


9-Μηχανικές , νευρικές κινήσεις με αντικείμενα που κρατά στα χέρια,
10-Αποστροφή του βλέμματος προς τα κάτω, (ενοχή) η προς τα πάνω (αναζήτηση ψευδολογήματος) αποφυγή της επαφής των ματιών με αυτόν οπου απευθύνεσαι -νευρικό παίξιμο των ματιών από τη μια μεριά στην άλλη για να τσεκάρει εαν το ακροατηριο έχαψε τα ψεύδη-νευρικό χαμόγελο ασύνδετο με τις κινήσεις και την έκφραση των ματιών

11-Άγγιγμα της μύτης από καιρό σε καιρό (να τσεκάρει εάν μεγαλώνει),
12-Σταύρωμα των χεριών,
13-Σφίξιμο των χεριών σε γροθιές.

Σημεία του λόγου που υποδηλώνουν ότι ο πολιτικός ψευδολογεί:
14-Χρήση γενικοτήτων: Όχι απαραίτητα, Αλλά, ΄Ομως, σχεδόν, βασικά, γενικά
15-Αρνείται εμφατικά ότι ψεύδεται: Ειλικρινά, Προφανώς, Για να είμαι 100% ειλικρινής μαζί σας, Εγώ δεν γνωρίζω τι είναι τα CDS
16-Ολισθήματα του λόγου (Φροϋδικά Λάθη), αλλαγή των σκέψεων και των λεπτομερειών στη μέση μιας πρότασης
17-Παραγεμίσματα: Στοκάρομε τα κενά των ψευδολογημάτων μας με εεε αααα ιιι
18-Τραυλίσματα: ο ψεύτης πέφτει σε γλωσσοδέτες, αλλάζει ή συγχωνεύει λέξεις, τραυλίζεικαι μπερδεύει τη γλώσσα του.

Σύνολο: 52 προειδοποιητικά σημεία ψεύδους σε μια και μόνο απάντηση σε μια ερώτηση που έχει βαρειές προεκτάσεις εσχάτης προδοσίας. Συγχαρητήρια στη Δημοσιογράφο για το κουράγιο της, να κάνει μια πραγματική ερώτηση…

Πηγές: www.olympia.gr www.exomatiakaivlepo.blogspot.com

pamet-thessaloniki.com

Άλλη μια μαϊμού είδηση περί ανακοίνωσης Μέρκελ-Σαρκοζί

"Σε κοινή δήλωση για την Ελλάδα θα προβούνε Μέρκελ-Σαρκοζύ, εντός της ημέρας" λένε όλοι... επειδή το έγραψε το Reuters...

Ωστόσο ο εκπρόσωπος του Σαρκοζί το διέψευσε ήδη.

Παρόλα αυτά πολλοί συνεχίζουν να το αναπαράγουν γιατι η είδηση βολεύει τους κερδοσκόπους και τα παιχνίδια τους στο χρηματιστήριο...

Σε ποιον ανήκει άραγε το Reuters που βγάζει τέτοιες ειδήσεις και ποιον εξυπηρετεί;

Έλα ντε; Πάντως ούτε στη Μέρκελ ανήκει, ούτε στον Σαρκοζύ...

Ιδού η απόδειξη της χρεοκοπίας: Η Τζούλια Αλεξανδράτου πουλάει την Porsche της !

Γ@μησέ τα Πολυχρόνη, που δεν γίναμε Ευζώνοι...
Αν ούτε με αιδοίο πολυτελείας, δεν μπορείς να συντηρήσεις Ι.Χ. πολυτελείας, τότε ..ήρθε το τέλος !

Η συνέχεια στο taxalia.blogspot.com

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: «ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠ' ΤΟΝ Α. ΣΑΜΑΡΑ»

http://neapolitika.files.wordpress.com/2010/10/psomiadis_panagiotis4.jpg«Περιμένω από τον Αντώνη Σαμαρά επίθεση αλήθειας και ενότητας.

Επίθεση αλήθειας για την κατάσταση στην οποία έχει οδηγήσει τη χώρα το ΠΑΣΟΚ. Να ξεμπροστιάσει τα ψέματα της κυβέρνησης που οδηγούν έναν ολόκληρο λαό στην εξαθλίωση.

Επίθεση ενότητας του λαού που έχει ανάγκη από ελπίδα. Ο αγανακτισμένος κόσμος, ο πολίτης που υποφέρει, ο Έλληνας που ταπεινώνεται, θέλει να ακούσει την εναλλακτική λύση.

Ο κ. Παπανδρέου έχει επιλέξει να πορεύεται κόντρα στην κοινωνία. Περιμένω από τον Πρόεδρο να σταθεί ξεκάθαρα δίπλα στους πολίτες που δοκιμάζονται, να εγγυηθεί ότι δεν αναγνωρίζει κανέναν κεφαλικό φόρο σε βάρος του ελληνικού λαού, ότι ως κυβέρνηση δεν θα αναγνωρίσει το χαράτσι για τα ακίνητα και θα απαλλάξει τους πολίτες από αυτό, αλλάζοντας πολιτική για την αντιμετώπιση της κρίσης.

Περιμένω από τον Αντώνη Σαμαρά να μιλήσει ως ηγέτης. Είναι ο ηγέτης όχι μόνο της Νέας Δημοκρατίας, αλλά της πατρίδας μας και του Ελληνισμού. Να κρατήσει ψηλά τη σημαία της αντίστασης κατά των αγορών και των εκπροσώπων τους στην Ελλάδα και στην Ευρώπη

Φτάνει πια, δεν πάει άλλο! Ο λαός, κ. Πρόεδρε, θέλει δυναμικές πρωτοβουλίες για αλλαγή».

Η ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ (ΚΑΙ Η ΝΙΚΗ) ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!

Με εδραιωμένη την πεποίθηση ότι η παρουσία του Αντώνη Σαμαρά κατά το ερχόμενο Παρασκευοσαββατοκύριακο στη Θεσσαλονίκη θα σηματοδοτήσει την τελική αντεπίθεση της Νέας Δημοκρατίας και την τελική ευθεία προς τη νίκη, τα στελέχη της ΝΔ Θεσσαλονίκης συνεχίζουν τις προετοιμασίες τους για την καλύτερη διοργάνωση του τριημέρου.

Με το πρόγραμμα του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας όλη η Ελλάδα θα αντιληφθεί ότι τα στοιχεία της πολιτικής πρακτικής που βίωσε με την επίσκεψη Παπανδρέου, δηλαδή η ανεπάρκεια στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της χώρας, η λογική του γυάλινου κλουβιού με αστυνομικό κλοιό και η πλήρης απαξίωση θεσμών και παραδόσεων ανήκουν, όχι απλά στο προηγούμενο Σαββατοκύριακο αλλά ολοκληρωτικά στο παρελθόν!

Χθες (Δευτέρα) συνεδρίασε η Εκτελεστική Επιτροπή της ΝΔ Θεσσαλονίκης, υπό την προεδρία του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής Δημήτρη Βαρτζόπουλου για να εξετάσει οργανωτικά ζητήματα του τριημέρου. Σήμερα και αύριο θα συνέλθουν τα Διοικητικά Συμβούλια των ΝΟΔΕ. Την Τετάρτη ο Γραμματέας Οργανωτικού του κόμματος Κώστας Ζωντανός θα προεδρεύσει σε σύσκεψη των διοικήσεων των ΝΟΔΕ, των υπευθύνων της ΟΝΝΕΔ, των Τμημάτων Γυναικών και των Κύκλων Πολιτικών Δράσης.

Από την Πέμπτη θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη ο Γραμματέας του κόμματος Ανδρέας Λυκουρέντζος, που θα συντονίσει όλες τις επόμενες προετοιμαστικές κινήσεις. Το μεσημέρι της ίδιας μέρας ο κ. Λυκουρέντζος θα δώσει συνέντευξη Τύπου στους δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης και το απόγευμα θα έχει διαδοχικές συσκέψεις και συναντήσεις με στελέχη του κόμματος.

Επίσης από την Πέμπτη θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη ο αναπληρωτής εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ και υπεύθυνος για τα περιφερειακά ΜΜΕ Άκης Γεροντόπουλος, που θα έχει σειρά επαφών για θέματα της αρμοδιότητάς του.

Από το πρωί της Παρασκευής θα αρχίσει η τριήμερη επίσκεψη του Αντώνη Σαμαρά που θα περιλαμβάνει την επίσκεψη του στους χώρους της ΔΕΘ, το πρωί του Σαββάτου, την ομιλία του προς τους εκπροσώπους των παραγωγικών τάξεων και τοπικών φορέων το βράδυ της ίδιας μέρας στο Βελλίδειο και την καθιερωμένη Συνέντευξη Τύπου την Κυριακή. Το υπόλοιπο πρόγραμμα θα ανακοινωθεί αύριο.

Στελέχη της ΝΔ Θεσσαλονίκης επισημαίνουν ότι το κύριο χαρακτηριστικό όλων των προετοιμασιών είναι ο ενθουσιασμός με τον οποίο η οργανωμένη βάση του κόμματος συμμετέχει στις προετοιμασίες. Αλλά και η προσμονή και η προσδοκία για την επίσκεψη Σαμαρά και τι μπορεί αυτή να προκαλέσει στο πολιτικό σκηνικό.

ΝΔ Θεσσαλονίκης

Ενημέρωση Ραγκούση σε βουλευτές ΠΑΣΟΚ για το σ/ν των ταξί - Συλλαλητήριο από αυτοκινητιστές στο Σύνταγμα

Συνεχίζουν και σήμερα, Τρίτη, την απεργία τους οι ιδιοκτήτες ταξί που αντιδρούν στο νομοσχέδιο του υπουργού Μεταφορών, Γ.Ραγκούση, για την απελευθέρωση του κλάδου, την ώρα που η κυβέρνηση σκληραίνει τη στάση της.

Στις 4 το απόγευμα, την ώρα που έχει προγραμματιστεί η ενημέρωση του ΚΤΕ του ΠΑΣΟΚ από τον κ. Ραγκούση για το νέο νομοσχέδιο, οι ιδιοκτήτες ταξί οργανώνουν μεγάλο συλλαλητήριο έξω από τη Βουλή, όπως αναφέρουν «Τα Νέα».

Στο μεταξύ, με επιστολή που έστειλε τη Δευτέρα σε όλους τους περιφερειάρχες ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Αρ.Μπουρδάρας, ζητά να ενημερωθεί για τις «διοικητικές κυρώσεις που έχουν επιβληθεί σε ιδιοκτήτες ταξί που προχώρησαν στην κατάληψη εθνικών-επαρχιακών οδών κατά τις πρόσφατες κινητοποιήσεις τους».

Μεταξύ άλλων, προβλέπεται η ανάκληση άδειας του οχήματος δημόσιας χρήσεως και σε περίπτωση υποτροπής η οριστική ανάκληση της άδειας.

Αίτημα για συνάντηση με Ραγκούση

Ένα από τα σύγχρονα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας είναι η ολιγοπώλησή της και η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας σε στρεβλή βάση με τη συγκέντρωση των οικονομικών δραστηριοτήτων, υποστηρίζει η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, με αφορμή τη συζήτηση για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ιδιοκτητών ταξί.

Η ΕΣΕΕ με αφορμή τη διαβούλευση του νέου νομοσχεδίου για τα ταξί απέστειλε επιστολή προς τον υπουργό Μεταφορών Γ. Ραγκούση, με μοναδικό αίτημα την πραγματοποίηση κοινής συνάντησης ΕΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ και ΣΑΤΑ με τον αρμόδιο υπουργό. Σημειώνει στην επιστολή ότι «οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες και επαγγελματίες δεν αποτελούν το πρόβλημα, αντίθετα είναι η λύση στο ελληνικό πρόβλημα εάν αντιμετωπιστούν δίκαια και σωστά».