04 Οκτωβρίου 2011

Σ. Κωνσταντινίδης για την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxtoiBzeRO4FOzZK7Rf2vwiybno-AqpFvN3bu6L8GU7wgy8J36koGNEc4Ym22Vhz81tyH4QtYjxX6F-MXdeuDjMr9imrl1BXPQJA4ptfwX62SIKz3eGltLOYs7iouFKr9dw2P82Je8hu3Z/s1600/%25CE%25A3%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%2598%25CE%2597%25CE%25A3+3.JPGΕΡΩΤΗΣΗ Προς τον Υπουργό Οικονομικών

Θέμα: Εφαρμογή ενιαίου μισθολογίου

Ο κ. Βενιζέλος σε δηλώσεις του για το ενιαίο μισθολόγιο πριν τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου είπε ότι από το ενιαίο μισθολόγιο δε θα επηρεαστεί το 80% των δημοσίων υπαλλήλων, ενώ το 10% θα ωφεληθεί με αυξήσεις της τάξης του 7%.

Στο Υπουργικό Συμβούλιο παρουσίασε τα παρακάτω στοιχεία: το 14,5% των υπαλλήλων θα υποστεί μεγάλες μειώσεις, δεν αλλάζει η μισθολογική κατάσταση για το 78% των υπαλλήλων και θα υπάρξει μικρή αύξηση για το 7,5% των υπαλλήλων.

Δεν ξεκαθαρίζει όμως, όταν μιλάει για αυξήσεις και διατήρηση των μισθών στα ίδια επίπεδα, εάν εννοεί το βασικό μισθό ή τις συνολικές αποδοχές των υπαλλήλων.

Για παράδειγμα, δημόσιος υπάλληλος, βάσει πραγματικών στοιχείων από τη βεβαίωση των μηνιαίων αποδοχών του, με μισθολογικό κλιμάκιο 12, παίρνει βασικό μισθό 1035 ευρώ.

Προσθέτοντας το επίδομα γάμου 35 ευρώ, το επίδομα περιοχής 97,15 ευρώ, προσωπική διαφορά 102 ευρώ και κίνητρο απόδοσης 64 ευρώ, έχει γενικό σύνολο αποδοχών 1333,15 ευρώ και μετά τις κρατήσεις λαμβάνει καθαρά 1053,60 ευρώ το μήνα.

Αν λοιπόν διατηρηθεί ο βασικός του μισθός στα ίδια επίπεδα ή αυξηθεί κατά 7% και κοπεί ένα ή παραπάνω από τα επιδόματα τότε οι συνολικές μηνιαίες αποδοχές θα μειωθούν.

Σε αυτήν την περίπτωση οι εξαγγελίες του Υπουργού θα αποδειχθούν ψευδείς, άρα οι διευκρινήσεις, οι οποίες δεν έχουν δοθεί, είναι απαραίτητες και επειδή δεν έχουν δοθεί μέχρι σήμερα δημιουργούν εύλογα καχυποψία.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1. Οι ανακοινώσεις για διατήρηση στα ίδια επίπεδα ή για αύξηση 7% των μισθών του 85,5% των δημοσίων υπαλλήλων αφορά τις συνολικές μηνιαίες αποδοχές ή μόνο το βασικό μισθό;

Αθήνα 3/10/2011

Ο ερωτών Βουλευτής
Ευστάθιος Κωνσταντινίδης
Βουλευτής Ν.Δ. Ν. Φλώρινας

Σόιμπλε: Η Ελλάδα πρέπει να παραμείνει στο ευρώ

http://www.newsbeast.gr/files/temp/ECD1F9A3FA8AB9DAD90E424C10926F1D.jpgΖήτησε να εκταμιευθεί η έκτη δόση το πρώτο 15νθημερο του Νοεμβρίου

Η Ελλάδα πρέπει να λάβει την έκτη δόση του δανείου κατά το πρώτο 15νθήμερο του Νοεμβρίου, δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Β. Σόιμπλε, τονίζοντας παράλληλα ότι «η Ελλάδα πρέπει να παραμείνει στο ευρώ και θα παραμείνει».

Μάλιστα, ανέφερε ότι η συμμετοχή των ιδιωτών στο σχέδιο ανταλλαγής του ελληνικού χρέους είναι ένα θέμα που συζητείται στους κύκλους της Ευρωζώνης.

Ο κ. Σόιμπλε υπογράμμισε ότι στο Eurogroup της Δευτέρας δεν τέθηκε επί τάπητος η μόχλευση των κεφαλαίων του ταμείου διασώσεων EFSF.

Αναφερόμενος στην κατάσταση των ευρωπαϊκών τραπεζών, ο Γερμανός αξιωματούχος επισήμανε ότι οι κίνδυνοι έχουν αυξηθεί, ωστόσο γνωστοποίησε την πρόθεση των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων να παρέχουν στήριξη στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

«Θα μπορούσαμε να επανενεργοποιήσουμε τα έκτακτα μέτρα που είχαν εφαρμοστεί το 2008, ώστε να αποτρέψουμε μια τραπεζική κρίση», υπογράμμισε.

Κριτική βουλευτών στην κυβέρνηση κατά τη συνάντηση με τον πρωθυπουργό

http://static.doldigital.net/webstatic/688D37D3DA21B6A4E4F0B0F3DB7C676D.jpg«Η γενναία στάση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας δεν στηρίζει μόνο την κυβέρνηση, αλλά τις προσπάθειες για τη σωτηρία της χώρας» υπογράμμισε ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου, απευθυνόμενος στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ από τις περιφέρειες Δυτικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με τους οποίους συναντήθηκε στο γραφείο του στη Βουλή.

Στην τετράωρης διάρκειας συζήτηση, οι βουλευτές μετέφεραν, σύμφωνα με πληροφορίες, στον πρωθυπουργό τα «ανελαστικά όρια» των αντοχών τους και της κοινωνίας, σχετικά με τα οικονομικά μέτρα.

Όπως έλεγαν βουλευτές, ο κ. Παπανδρέου συμμερίστηκε το βαρύ κλίμα που επικρατεί στην κοινωνία, ωστόσο τους επεσήμανε ότι «προέχει η σωτηρία της πατρίδας, γι' αυτό και γίνονται οι θυσίες».

Βουλευτής από τη Δυτική Μακεδονία ανέφερε στον κ. Παπανδρέου ότι «δεν μπορεί να νομοθετεί η Κοινοβουλευτική Ομάδα και να μην εφαρμόζονται από την κυβέρνηση όσα ψηφίζονται, με αποτέλεσμα και να μην προχωρούν οι μεταρρυθμίσεις και μην κεφαλαιοποιούνται προς όφελος της κοινωνίας».

Ασκήθηκε, επίσης, κριτική για τη στάση υπουργών οι οποίοι, όπως ειπώθηκε, δηλώνουν δημοσίως ότι «οι υπάλληλοι κατεβάζουν τα μολύβια, ενώ έχουν ευθύνη να τους βάλλουν να δουλέψουν» και «να μην είναι περισσότερο χρόνο στα ΜΜΕ κι όχι στην προώθηση των πολιτικών τους υπουργείου τους».

Εκτενής συζήτηση έγινε για τις αναπτυξιακές δυνατότητες κάθε περιφέρειας και τις προτεραιότητες που θα πρέπει να τεθούν σε οδικά έργα και έργα υποδομής.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΘΗΝΑ 2004 Οταν τα δισ. έκαναν ... πάρτι στο ΠΑΣΟΚ

http://s.enet.gr/resources/2011-01/simitis-thumb-large.jpgΔέκα φορές περισσότερα δισεκατομμύρια κόστισαν στην Ελλάδα οι Ολυμπιακοί Αγώνες σε σχέση με αυτούς της Ατλάντα το '96, την ώρα που το κόστος στους Αγώνες του Λονδίνου αναμένεται να πλησιάσει τον αριθμό - ρεκόρ του Πεκίνου!

Αυτό προκύπτει από πρόσφατο δημοσίευμα του περιοδικού «Forbes», σχετικά με τη λίστα των πιο ακριβών διοργανώσεων στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων. Σύμφωνα με το περιοδικό, το αστρονομικό ποσό των δέκα δισ. ευρώ είχε ξεπεράσει το κόστος της διοργάνωσης στην Αθήνα και τόσο για τα ελληνικά δεδομένα όσο και για εκείνα ολόκληρης της υφηλίου, το συγκεκριμένο ποσό αποτέλεσε ρεκόρ όλων των εποχών μέχρι τότε. Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό ότι το αντίστοιχο κόστος στην Ατλάντα το 1996 ήταν δέκα φορές μικρότερο! Πάντως, στη συνέχεια, οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Πεκίνου έσπασαν κάθε ρεκόρ, καθώς σχεδόν τριπλασίασαν(!) το κόστος - ρεκόρ της Ελλάδας φτάνοντας τα 28 εκατομμύρια. Και αυτό πάντως αναμένεται να ξεπεραστεί από το Λονδίνο όπου θα φιλοξενηθούν οι Αγώνες του 2012, αφού οι αρχικές εκτιμήσεις δείχνουν ότι το κόστος μέχρι στιγμής ξεπερνά τα 22 δισεκατομμύρια ευρώ (συνήθως στην πορεία το ποσό αυξάνεται).

Και βέβαια ας σημειωθεί ότι όπως δείχνουν τα παραδείγματα μέχρι σήμερα, ενώ οι πολυεθνικές χορηγοί της διοργάνωσης είναι αυτές που καρπώνονται τα μεγαλύτερα έσοδα της διοργάνωσης, όσον αφορά το κόστος της διοργάνωσης καλείται πάντα να το πληρώσει ο λαός της κάθε διοργανώτριας χώρας.

Αναλυτικά οι δέκα ακριβότερες διοργανώσεις

Θέση Αγώνες Κόστος (σε δισ. ευρώ)

1 Πεκίνο 2008 28.

2 Λονδίνο 2012 22 (εκτίμηση).

3 Αθήνα 2004 10,5.

4 Βαρκελώνη 1992 6,5.

5 Σεούλ 1988 2,8.

6 Σίδνεϊ 2000 2,6.

7 Μόσχα 1980 1,4.

8 Ατλάντα 1996 1,2.

9 Μόντρεαλ 1976 0,9.

10 Λος Αντζελες 1984 0,4.

http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6386580&publDate=10/8/2011

ΔΗΣΥ: Υπο αμφισβήτηση η βούληση του ΥΠΟΙΚ να πατάξει τη φοροδιαφυγή

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIlUKHbcWr50oyc2VhRZ9DAsX9Yep948Sjfb364JQQigaePMDakIsBCKB3qkHrBxjMaXMfSFGBCATX1mzT5QrPXvVTW6a226j0x661lMb8eQ5p9G0asDli080GrTlzaje2LEWuZihfReg/s1600/disi.jpg«Προκαλεί έκπληξη και απορία η «καταγγελία» του προϊσταμένου της Διεύθυνσης Ελέγχου του ΣΔΟΕ σε πρωινή εκπομπή ότι οι τράπεζες κωλυσιεργούν στο άνοιγμα λογαριασμών προσώπων υπόπτων για φοροδιαφυγή (Δεξί Εξτρέμ: πχ. στην περίπτωση του φοροφυγά Θέμου Αναστασιάδη; Αλήθεια τι να γίνεται με την περίπτωσή του).

Την ώρα που η κυβέρνηση και ο υπουργός Οικονομικών επαγγέλλονται την πάταξη του φαινομένου, σε 3.000 αιτήματα ανοίγματος λογαριασμών που έχουν υποβληθεί προς τις τράπεζες υπάρχει ανταπόκριση μόνο σε 130 περιπτώσεις.

Σε μια περίοδο όπου η επιβίωση της χώρας κρέμεται σε μια κλωστή τέτοιου είδους φαινόμενα είναι ανεπίτρεπτα και προκαλούν το κοινό περί δικαίου αίσθημα.

Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την παροχή έμμεσης ασυλίας στους φοροφυγάδες και χρόνου να φυγαδευτούν κεφάλαια στο εξωτερικό.

Το γεγονός εγείρει σοβαρά ερωτήματα για τη βούληση της κυβέρνησης και του υπουργού Οικονομικών να πατάξουν το φαινόμενο της φοροδιαφυγής, αλλά και να επιβληθούν στην αυθαίρετη πρακτική των τραπεζών».

Η επανάσταση του ΛουκάΝικου....

Τι άλλο θα ακούσουμε....Πάρτε όλοι τα λουκάνικα και κοπανάτε τους....
 Πάρτε όλοι τα λουκάνικα και κοπανάτε τους....
Σε άρθρο του στην Οικονομική Επιθεώρηση, με τίτλο "Το γερμανικό λουκάνικο ως πολιτικό όπλο", ο αδελφός του πρωθυπουργού Νίκος Παπανδρέου χαρακτηρίζει "τουλάχιστον ηλίθια" την απόφαση της ΕΚΤ να αυξήσει τα επιτόκια εν μέσω κρίσης.



"Η απόφαση για μια τέτοια Κεντρική Τράπεζα είναι καθαρά πολιτική: Πρέπει να δώσει 'εντολή' ο σκληρός πυρήνας της Ευρώπης ώστε να πάρει το μήνυμα και να σώσει την κατάσταση" σημειώνει ο Νίκος Παπανδρέου.


Και προσθέτει: "Αυτό σημαίνει ή ότι αλλάζεις τον Τρισέ, ή ότι τον κοπανάς στο κεφάλι με ένα βαρύ - γερμανικής πάντα προέλευσης - λουκάνικο (μεγάλου μεγέθους) ώσπου να ξυπνήσει και να συμφωνήσει κάνοντας στροφή 180˚, κάτι που απαιτεί επειγόντως η εποχή μας".


Υ.Γ
Και για να μην ξεχνάμε διαβάστε :Ο Νίκος Παπανδρέου είναι αυτός που λέει ο ίδιος ότι είναι "ψυχάκιας"


http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/10/o_03.html

Μόσιαλος: Η συνέντευξη Μέρκελ στη ΝΕΤ είχε εμπάργκο-Φταίει ο δημοσιογράφος του MEGA για τη διαρροή της

http://tvxs.gr/sites/default/files/article/2011/33/67650-mosialos_hlias_press_room_425x.jpgΣτον δημοσιογράφο του τηλεοπτικού σταθμού Mega, που έσπασε το εμπάργκο και μετέδωσε τα κύρια σημεία της συνέντευξης της Άνγκελα Μέρκελ στη ΝΕΤ, επέρριψε αποκλειστικά την ευθύνη ο υπουργός Επικρατείας Ηλίας Μόσιαλος, τονίζοντας ότι «τα Γραφεία Τύπου Εξωτερικού θα συνεχίσουν να παρέχουν έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση στους εκπροσώπους του δημοσιογραφικού λειτουργήματος, στη βάση της τήρησης βασικών κανόνων δεοντολογίας από όλους».

Σε δήλωσή του σχετικά με το περιστατικό ανέφερε:

"Μετά από διερεύνηση της διαδικασίας που ακολουθήθηκε, διαπιστώθηκαν τα εξής:

Το Γραφείο Τύπου Βερολίνου ενημέρωσε, καλή τη πίστη και ως όφειλε, τους απεσταλμένους των ελληνικών Μέσων Ενημέρωσης που συνόδευαν την πρωθυπουργική αποστολή στη γερμανική πρωτεύουσα, για τα βασικά σημεία της συνέντευξης της Καγκελαρίου Α. Μέρκελ στη ΝΕΤ. Ταυτοχρόνως, ζήτησε από όλους τους παριστάμενους να σεβαστούν το embargo μέχρι τη μετάδοση της συνέντευξης από το κανάλι της ΝΕΤ.

Όλοι οι δημοσιογράφοι σεβάστηκαν το embargo, εκτός, δυστυχώς, από έναν που παραβίασε τη δεοντολογία.

Αυτή είναι η αδιαμφισβήτητη αλήθεια, η οποία αναιρεί κάθε πιθανό υπονοούμενο περί εμπλοκής του Υπουργού Επικρατείας στην όλη ιστορία.

Είναι προφανές ότι, παρά το ατυχές και μεμονωμένο αυτό περιστατικό, τα Γραφεία Τύπου Εξωτερικού θα συνεχίσουν να παρέχουν έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση στους εκπροσώπους του δημοσιογραφικού λειτουργήματος, στη βάση της τήρησης βασικών κανόνων δεοντολογίας από όλους".

Πόσα νομοσχέδια του ΠΑΣΟΚ ψήφισε η ΝΔ;

Το αποκάλυψε ο Κώστας Γκιουλέκας στην εκπομπή του Ν. Χατζηνικολάου στον Real Fm. Διαβάτε τη συνέντευξη και θα το βρείτε:

“Το ΠΑΣΟΚ βούλιαξε τη χώρα και έπνιξε τους πολίτες με ισοπεδωτικά μέτρα”
Στην “αποτυχημένη πολιτική της κυβέρνησης που βύθισε τη χώρα στο χάος” αναφέρθηκε σήμερα μιλώντας στον Νίκο Χατζηνικολάου στον ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm, ο βουλευτής ΝΔ Α’ Θεσσαλονίκης και επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στον Δήμο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Γκιουλέκας.

Η συνέχεια στο http://taxalia.blogspot.com/2011/10/blog-post_3072.html

Τηλεφωνική επικοινωνία Παπανδρέου-Μέρκελ, μετά τη νέα αναβολή για τη δόση

Τα αποτελέσματα του χθεσινού Eurogroup αλλά και η αξιολόγηση της πορείας που αφορά στις αποφάσεις της 21ης Ιουλίου βρέθηκαν στο επίκεντρο της τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχαν το απόγευμα ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου με τη Γερμανίδα καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ.

Η τηλεφωνική επικοινωνία έγινε με πρωτοβουλία της Γερμανίδας καγκελαρίου και οι δύο πλευρές συζήτησαν τις εξελίξεις στην Ευρωζώνη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Άνγκελα Μέρκελ θέλησε να έχει μια εικόνα για την κατάσταση στην Ελλάδα, ενόψει της συνάντησης που θα έχει το Σαββατοκύριακο με τον Γάλλο Πρόεδρο Νικολά Σαρκοζί.

Από την πλευρά του, ο Γ. Παπανδρέου επανέλαβε ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προωθήσει τις αναγκαίες αλλαγές και να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η χώρα.

Σ. Αναστασιάδης: Δύο ακόμα έγγραφα βόμβες αποδεικνύουν τη διαπλοκή στο σκάνδαλο ΤΤ-Αντρίκου

Ακόμη δύο αποκαλύψεις έκανε ο βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της ΝΔ Σάββας Αναστασιάδης, που έδωσε σήμερα συνέντευξη τύπου στη ΝΔ Θεσσαλονίκης για την πολύκροτη υπόθεση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, που νοίκιασε άρον- άρον το ακίνητο της πεθεράς του Αντρίκου Παπανδρέου στη Θεσσαλονίκη...

Συγκεκριμένα, παρουσίασε το ιδιωτικό συμφωνητικό από το οποίο αποδεικνύεται ότι οι δύο πλευρές (ΤΤ και ιδιοκτήτες του πρώτου ακινήτου) συμφώνησαν να ρίξουν το ενοίκιο από πέρυσι τον Απρίλιο και να το κάνουν από 5.000 στα 4.000 ευρώ.

Ο Σάββας Αναστασιάδης παρουσίασε ακόμη την εξώδικο του Τ.Τ. προς τους ιδιοκτήτες του ακινήτου που νοικιάζει ακόμη και το αφήνει για να πάει σε αυτό της οικογένειας Παπανδρέου, με το οποίο καταγγέλλει τη μίσθωση. (Κάντε κλικ πάνω στα έγγραφα για να το διαβάσετε).

Πρόκειται για μία ακόμη απόδειξη της μεθόδευσης που ακολούθησε η διοίκηση του Τ.Τ. μόνο και μόνο για να ευνοήσει την οικογένεια του αδελφού του πρωθυπουργού. Και αυτό γιατί: όταν ο Σάββας Αναστασιάδης αποκάλυψε το θέμα, η διοίκηση του ΤΤ απάντησε ότι είναι πολιτική της να αφήνει ακίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες δεν συναινούν στη μείωση των μισθωμάτων. Η αλήθεια είναι ότι οι ιδιοκτήτες όχι μόνο συναίνεσαν αλλά προσέφεραν και περισσότερα μέτρα από διπλανό (πάλι δικό τους) μαγαζί προκειμένου να κρατήσουν εκεί το υποκατάστημα του ΤΤ! Και το εξώδικο καταγγελίας της μίσθωσης έχει ημερομηνία ίδια με αυτήν της ερώτησης στη Βουλή του Σάββα Αναστασιάδη για την υπόθεση. Ενώ δηλαδή το ΤΤ άρχισε την ανακαίνιση του ακινήτου της "οικογένειας" τον Ιούνιο, δεν κατήγγειλε τη σύμβαση και στη συνέχεια όταν η υπόθεση αποκαλύφθηκε έστειλε εξώδικο και ανακοίνωσε ότι φεύγει !

Με απλά λόγια: Θα κρατούσαν και το παλιό υποκατάστημα (στο 84 της Β.Όλγας), δεν ήθελαν να φύγουν, δεν ήταν αυτή η αιτία της μίσθωσης του νέου καταστήματος (στην Β.Όλγας 219).

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΝΔ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ

Παραμύθια η απάντηση του Τ.Τ. Ιδού η απόδειξη:



η απάντηση του Τ.Τ. έλεγε:

"Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, στο πλαίσιο μείωσης του λειτουργικού του κόστους έχει προχωρήσει σε επαναδιαπραγμάτευση των μισθωμάτων των ακινήτων του συνόλου του δικτύου καταστημάτων του.

Σε περιπτώσεις καταστημάτων, όπου οι ιδιοκτήτες αρνήθηκαν να μειώσουν το μίσθωμα, η τράπεζα προέβη στη διερεύνηση αγοράς για τη μεταστέγαση των εν λόγω καταστημάτων σε ακίνητα που γειτνιάζουν με τα υπάρχοντα ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση της πελατειακής του βάσης. "

http://taxalia.blogspot.com/2011/10/blog-post_3072.html

Διαβάστε κι αυτό: Ο Σ. Αναστασιάδης για το ΤΤ και την πεθερά του Αντρίκου

Η Μπαρτσελόνα απαγόρευσε το κάπνισμα στο ”Καμπ Νου”

Κάπνισμα τέλος στο “Καμπ Νου” από τις 22 Οκτωβρίου 2011! Σύμφωνα με απόφαση που έλαβε η γενική συνέλευση των μελών της Μπαρτσελόνα η απαγόρευση του καπνίσματος επεκτείνεται σ' όλο το γήπεδο, δηλαδή και στις εξέδρες χωρητικότητας 98.000 θεατών. Η απαγόρευση καπνίσματος ίσχυε από τις 15 Μαρτίου 2011 σε όλους τους εσωτερικούς χώρους του “Καμπ Νου”.

Με σύνθημα “Camp Nou sin humos” (“Καμπ Νου χωρίς καπνό”) η Μπαρτσελόνα θεωρεί ότι ο σύλλογος θα πρέπει να είναι σύμβολο για την υγεία, τη ζωή και τον αθλητισμό. Και ότι οι νέοι ειδικά θα πρέπει να μάθουν να απολαμβάνουν το καλό ποδόσφαιρο χωρίς να καπνίζουν. Η απαγόρευση καπνίσματος ισχύει σε όλους τους εσωτερικούς δημόσιους χώρους στην Ισπανία από τις αρχές του χρόνου.

Το κάπνισμα επίσης δεν επιτρέπεται εδώ και λίγα χρόνια σε όλα τα βρετανικά και γερμανικά γήπεδα ποδοσφαίρου.

enet.gr

Σχέδιο Μάρσαλ αλλά και πτώχευσης κομίζει ο Ρέσλερ στην Ελλάδα

Σύμφωνα με πληροφορίες της γερμανικής εφημερίδας Frankfurter Allgemeine Zeitung στα σχέδια του Γερμανού υπουργού Οικονομίας της Γερμανίας Φίλιπ Ρέσλερ, εν όψη της επίσκεψης του στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται σχέδιο «ελεγχόμενης χρεοκοπίας» της χώρας. 
Όπως αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας το "σχέδιο Ρέσλερ" για την «ελεγχόμενη χρεοκοπία» της Ελλάδας επεξεργάστηκαν ειδικοί με προοπτική ένταξής του στο πλαίσιο του μόνιμου μηχανισμού αντιμετώπισης κρίσεων της ΕΕ (ESM).

Σε αυτό προβλέπεται διαδικασία χρεοκοπίας, σε περίπτωση που η Ελλάδα δεν καταφέρει να εξυπηρετήσει το χρέος της, με παράλληλο περιορισμό των κυριαρχικών της δικαιωμάτων. Την συγκεκριμένη διαδικασία χρεοκοπίας θα πρέπει να δρομολογήσει ανεξάρτητο σώμα, που θα λειτουργήσει εποπτικά στις διαπραγματεύσεις μεταξύ της χώρας και των πιστωτών της.

Κατά το “σχέδιο Ρέσλερ” στην περίπτωση που οι πιστωτές και η χώρα οφειλέτης δεν καταλήξουν σε συμφωνία, τότε οι μεν οφειλέτες θα αναγκαστούν να δεχθούν την πρόσβαση στα περιουσιακά στοιχεία τους ως κράτος, οι δε πιστωτές υψηλές απώλειες.

Όσο για το πολυδιαφημισμένο «μίνι σχέδιο Μάρσαλ» για την ανάπτυξη των ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα φέρεται να μην τρέφει αυταπάτες αλλά γνωρίζει ότι η ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας θα ακολουθήσει την μέθοδο που εφαρμόστηκε στην πρώην Ανατολική Γερμανία.

Με βασική προϋπόθεση ότι γερμανικές υπηρεσίες, υπουργεία, οικονομικοί σύνδεσμοι, επιχειρήσεις θα προσφέρουν την τεχνογνωσία τους και την εμπειρία τους για να δρομολογηθούν οι ιδιωτικοποιήσεις στον δημόσιο τομέα και να αναβαθμιστεί η δημόσια διοίκηση.

Ανέκδοτο κανονικό... και όχι για το ΠΑΣΟΚ

Ασθενής μετά από εξέταση επισκέπτεται ξανά τον γιατρό του για να πληροφορηθεί τα αποτελέσματα.
-Γιατρέ μου τι νέα έχουμε
Ο γιατρός τον κοιτάζει και με σοβαρό ύφος του απαντά.
-Και καλά και κακά, από πού να αρχίσω
-Από τα κακά
-Φίλε μου, δυστυχώς έχεις τρεις μήνες ζωής
-Τα καλά τουλάχιστον ποιά είναι, ρωτάει έντρομος ο ασθενής, και απαντά ο γιατρός

-Γαμάω ένα μουνί τελευταία ...απίστευτο!!!

Μπένυ κοντά τα χέρια σου!

Μη διανοηθείς να κάνεις αυτό που σκέφτεσαι και πας να κάνεις

http://static.doldigital.net/webstatic/B9ECE747A86A69C792679EE9EE89D2A0.jpg

Θεοδωράκης-Πρωταγωνιστές: Αν ζούσε ο Γκέμπελς και έβλεπε την εκπομπή, πιστεύω θα είχε δακρύσει!!

http://onlyradio.files.wordpress.com/2011/02/stavros-theodorakis.jpgΦίλε καλησπέρα,

Η προχθεσινή εκπομπή του Θεοδωράκη "Πρωταγωνιστές", ήταν απόλαυση προπαγάνδας.

Με μοντάζ αλα videoclip, με σκόρπιες ατάκες των συνεντευξιαζόμενων και γρήγορη εναλλαγή για να εντυπώνονται μάλλον στο ασυνείδητο πιο εύκολα, κατέληξε στο μέγιστο συμπέρασμα στα τελευταία 5λεπτά της εκπομπής ότι η καλύτερη λύση για τη χώρα είναι η συγκυβέρνηση, με τουλάχιστον 3 υπουργούς του Πασόκ, και οτι αυτό θέλει το 50% των Ελλήνων!! Αυτή ήταν η τελευταία ατάκα του στην εκπομπή και αμέσως μετα καλυνήχτησε και έπεσαν τίτλοι τέλους!!

Πιστεύω ότι αξίζει μια αναφορά γιατί αν ζούσε ο Γκέμπελς και το έβλεπε, πιστεύω θα είχε δακρύσει!!

Γ.Β.

18 δις μόνο σε τόκους το 2012!!!... από 12,3 που ήταν επί Καραμανλή

Δείτε την εξέλιξη των τόκων τα τελευταία χρόνια:

Ο πολιτισμός που υπερασπίζονται τα αριστερά λαμόγια

Ισλαμιστής δάσκαλος στην Αίγυπτο μαθαίνει 6χρονα και 7χρονα γράμματα με τον ισλαμικό τρόπο:

Live Κάμερα από το κέντρο της Αθήνας

Επίκαιρη ερώτηση Σαμαρά στον πρωθυπουργό για την εγκληματικότητα

http://www.skai.gr/files/temp/38D04679A3CA4CC7DC9EFC6BAC49EA21.jpgΕπίκαιρη ερώτηση προς τον πρωθυπουργό για την αύξηση της εγκληματικότητας και της ανασφάλειας των πολιτών κατέθεσε στη Βουλή ο πρόεδρος της ΝΔ.

Στην ερώτησή του ο Αντώνης Σαμαράς μεταξύ άλλων, αναφέρεται στην έξαρση της εγκληματικότητας που όπως λέει έχει πάρει διαστάσεις εκρηκτικές και ανεξέλεγκτες και ειδικά στο κέντρο της Αθήνας η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο.

Συνδυάζει επίσης την εγκληματικότητα με την αρνητική επίδρασή της στην οικονομική ζωή ενώ εκτιμά ότι η έξαρση της εγκληματικότητας συνδυάζεται και με την αύξηση της παράνομης μετανάστευσης.

Ο κ. Σαμαράς, κατόπιν αυτών , κατηγορεί την κυβέρνηση ότι οι κατά καιρούς διακηρύξεις της παραμένουν απλά σχέδια επί χάρτου και καλεί τον πρωθυπουργό να απαντήσει αν έχει συνειδητοποιήσει η κυβέρνηση τη σοβαρότητα της κατάστασης και των συνεπειών της στην οικονομική και κοινωνική ζωή, αν έχει καταλήξει στα αίτια που προκαλούν την έξαρση της εγκληματικότητας και αν υπάρχει συγκροτημένο σχέδιο δράσης για την αποκατάσταση της νομιμότητας και την εμπέδωση αισθημάτων.

Έκπληξη!!! «Η κυπριακή κυβέρνηση δεν αποδέχεται ότι φταίει ο Χριστόφιας»

http://img.protothema.gr/F914DEDF37C53281FDA474BAA080A388.jpgΗ κυβέρνηση δεν αναγνωρίζει και δεν αποδέχεται ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Δημήτρης Χριστόφιας, φέρει προσωπικές ευθύνες για την έκρηξη στη ναυτική βάση στο Μαρί, όπως τις καθορίζει στο πόρισμά του ο Πόλυς Πολυβίου, δήλωσε σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφανος Στεφάνου, υπό το φως των εντεινόμενων αξιώσεων για παραίτηση του κ. Χριστόφια.

«Από την πρώτη ανάγνωση του πορίσματος, αλλά και με βάση αυτά που έχουν λεχθεί στην ακροαματική διαδικασία και από τα έγγραφα που έχουν κατατεθεί, δεν αποδεικνύεται ότι ο Πρόεδρος φέρει προσωπική ευθύνη», δήλωσε ο κ. Στεφάνου.

Σε σχέση με φερόμενη υπόσχεση του κ. Χριστόφια στον Μπάσαρ Αλ 'Ασαντ ότι δεν θα παρέδιδε το φορτίο των ιρανικών εκρηκτικών σε οποιοδήποτε άλλο πλην της Συρίας, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σημείωσε ότι «ο Πόλυς Πολυβίου δεν είχε εντολή να κρίνει τους διπλωματικούς και πολιτικούς χειρισμούς της κυβέρνησης και να κάνει σχόλια για το τι είπε ή τι δεν είπε ο Πρόεδρος στον Σύρο ομόλογό του».

Ο κ. Στεφάνου απέρριψε, επίσης, κατηγορηματικά ότι η κυβέρνηση ήρθε σε αντιπαράθεση με το Συμβούλιο Ασφαλείας, σε σχέση με το αίτημα της επιτροπής κυρώσεων να αποστείλει εμπειρογνώμονες για να ελέγξουν το φορτίο και υποστήριξε ότι η πολιτική που ακολούθησε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας για το θέμα απέσπασε τα εύσημα από όλες τις πολιτικές δυνάμεις.

Ο εκπρόσωπος της κυπριακής κυβέρνησης, που μιλούσε υπό το φως χθεσινής έκτακτης συνεδρίας του Υπουργικού Συμβουλίου, το οποίο εξέφρασε πλήρη υποστήριξη στον κ. Χριστόφια, ανέφερε ότι η κυβέρνηση θα περιμένει την έρευνα της αστυνομίας για τις ποινικές ευθύνες για να κάνει εκτενείς τοποθετήσεις.

Κληθείς να σχολιάσει τις απαιτήσεις για παραίτηση του Προέδρου Χριστόφια, ο κ. Στεφάνου παρέθεσε σειρά σοβαρών θεμάτων που χρήζουν αντιμετώπισης, όπως η συνέχιση των συνομιλιών για το Κυπριακό, η επικείμενη ανάληψη της προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η διεξαγόμενη έρευνα για υδρογονάνθρακες και τα οικονομικά προβλήματα, και τόνισε ότι επιβάλλεται να κατέβουν οι τόνοι για να αντιμετωπιστούν αυτές οι προκλήσεις.

ΠΟΙΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΕΤΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΣΧΙΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΩΠΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ;

Γράφει η Πόπη Σουφλή
Το Σάββατο 1η Οκτωβρίου 2011. στα attikanea, έκανα μια ανάρτηση..."αθώα", με τίτλο "Ένας "φίλος" ήρθε απόψε απ΄ τα παλιά", που φυσικά μόνο... "αθωα" και.. "τυχαία" δεν ήταν.
Εχθές, 2 Οκτωβρίου, έκανα μια άλλη ανάρτηση, με τίτλο "Μια ΒΟΜΒΑ και... πως την διαχειρίζεσαι"..
Ούτε κι αυτή ήταν αθώα....
Όλα αυτά, συνδέονται με τα παρακάτω link, που επίσης δεν είναι τυχαία...Απλά, αρχίζει να ξετυλίγεται το κουβάρι μιας αποκάλυψης, που έχει να κάνει το τεράστιο ΣΚΑΝΔΑΛΟ του ξεπουλήματος της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ και όσων κρύβονται πίσω από αυτή..

Η συνέχεια ενός σκανδάλου πραγματικού και όχι σαπουνόφουσκας τύπου Βατοπαιδίου, που πρόκειται νε βγει στη φόρα το επόμενο διάστημα, στο attikanea.blogspot.com

Βουλιάζει το ΧΑΑ σε επίπεδα 1993!!!

http://static.doldigital.net/webstatic/5C9DCD52A30D9FA74FD82FCB754848C5.jpgΜεγάλη πτώση σημείωνει την Τρίτη το Χρηματιστήριο, στον απόηχο της απόφασης του Eurogroup να αναβάλει για το Νοέμβριο την εκταμίευση της 6ης δόσης του δανείου από την τρόικα.

Η απόφαση για την αναβολή της 6ης δόσης σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το Eurogroup άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο για μεγαλύτερο «κούρεμα» στο ελληνικό χρέος, εντείνουν τις ανησυχίες των επενδυτών ότι η ελληνική πτώχευση είναι προ των πυλών.

Το ελληνικό χρηματιστήριο βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο από το 1993, ενώ η κεφαλαιοποίησή του έχει βουλιάξει κοντά στα 30 δισ. ευρώ.

Οι αναλυτές εντοπίζουν στηρίξεις στις 750 και 690 μονάδες. Αν διασπασθεί προς τα κάτω το όριο των 750 μονάδων με υψηλό τζίρο, τότε ανοίγει ο δρόμος για περαιτέρω πτώση.

Στις 12:10 ο γενικός δείκτης υποχωρούσε κατά 4,17% στις 746,83 μονάδες και η αξία των συναλλαγών διαμορφωνόταν στα 22 εκατ. ευρώ.

Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης σημείωνε πτώση 5,01%, ο δείκτης της μεσαίας κεφαλαιοποίησης υποχωρούσε κατά 3,47% και ο δείκτης της μικρής κεφαλαιοποίησης ήταν χαμηλότερα κατά 3,49%.

Ο κλαδικός δείκτης των τραπεζών σημείωνε απώλειες 7,26%.

Μεταξύ των μετοχών με τον υψηλότερο τζίρο, ξεχώριζαν οι Εθνική (-7,84% στα 2,35 ευρώ), ΟΠΑΠ (-8,59% στα 6,60 ευρώ), Τράπεζα Κύπρου (-2,68% στα 1,09 ευρώ), Eurobank (-10,59% στα 0,76 ευρώ), Alpha Bank (-10,66% στα 1,09 ευρώ), ΟΤΕ (-2,83% στα 3,09 ευρώ) και ΔΕΗ (-2,67% στα 5,83 ευρώ).

Από το σύνολο των μετοχών που διακινούνταν, 84 ήταν σε αρνητικό έδαφος, 7 σε θετικό, ενώ 21 ήταν αμετάβλητες.

Στην αγορά ομολόγων, το spread του 10ετούς τίτλου ενισχυόταν στις 2.112 μονάδες από 2.084 στο άνοιγμα της αγοράς και η απόδοσή του ενισχυόταν στο 22,86% από 22,67%.

Η απόδοση του 2ετούς ομολόγου σημείωνε άνοδο στο 63,94% από 63,45% στο άνοιγμα της αγοράς.

Τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια σημειώνουν επίσης σημαντικές απώλειες, ενώ πτωτικό άνοιγμα της συνεδρίασης στη Γουόλ Στριτ δείχνουν τα futures.

Στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου ο FTSE-100 σημείωνε πτώση 2,01% στις 4.973,59 μονάδες, στο Χρηματιστήριο του Παρισιού ο CAC-40 υποχωρούσε κατά 2,40% στις 2.856,56 μονάδες και στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης ο DΑΧ ήταν χαμηλότερα κατά 2,73% στις 5.229,90 μονάδες.

Στις ασιατικές αγορές επικράτησαν πτωτικές τάσεις και στο Τόκιο ο Nikkei-225 έκλεισε στις 8.456,12 μονάδες με απώλειες 1,05%.

Καθησυχαστικές δηλώσεις για τα ταμειακά διαθέσιμα

Κανονικά θα καταβληθούν οι μισθοδοσίες τον Οκτώβριο διαβεβαιώνουν στελέχη του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης, τα οποία καθησυχάζουν πως τα ταμειακά διαθέσιμα του Ελληνικού Δημοσίου επαρκούν έως τα μέσα Νοεμβρίου.

«Τα ταμειακά διαθέσιμα της χώρας επαρκούν μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου για την κάλυψη των δημοσιονομικών αναγκών της χώρας, μέχρι να ληφθεί η απόφαση για την καταβολή της 6ης δόσης του δανείου στήριξης», διαβεβαιώνουν πηγές του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.

Σημειώνεται πως νομοθετική ρύθμιση που κατέθεσε το υπουργείο Οικονομικών στη Βουλή και ψηφίσθηκε στα μέσα Σεπτεμβρίου, επιτρέπει τη χρήση πόρων του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες του Δημοσίου.

Με δεδομένη την καθυστέρηση καταβολής της 6ης δόσης πλέον διαφαίνεται πως θα αξιοποιηθεί και αυτή η πηγή για την καταβολή μισθών και συντάξεων ύψους 1,5 δισ. ευρώ.

Συγκεκριμένα, με την πρόσφατη νομοθετική αλλαγή το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και ο Οργανισμός Διαχειρίσεως Δημοσίου Χρέους μπορούν να προβαίνουν σε παροχή εγγυήσεων προς κράτη, διεθνείς οργανισμούς ή άλλους αποδέκτες και γενικά σε κάθε ενέργεια αναγκαία για την εφαρμογή αποφάσεων της Ευρωζώνης που αφορούν τη στήριξη της ελληνικής οικονομίας. Ομοίως, αναφέρεται πως για τα παραπάνω κάθε αναγκαία λεπτομέρεια ρυθμίζεται με απόφαση του υπουργού Οικονομικών.

Στο ενδεχόμενο χρήσης των πόρων του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας έχουν αναφερθεί και στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το θέμα εξετάσθηκε και στο πρόσφατο Συμβούλιο Συστημικής Ευστάθειας.

Newsroom ΔΟΛ

Συνέντευξη Τύπου του ΠΑΜΕ... μέσα απ' το γραφείο του Κουτρουμάνη!!!-Ο ίδιος κρύβεται!!! (βίντεο)

Θεατρική παράσταση έδωσαν το μέλη του ΠΑΜΕ μέσα στο γραφείο του Κουτρουμάνη όπου ένα μέλος του ΠΑΜΕ παρίστανε τον υπουργό και οι άλλοι τον έλουζαν με συνθήματα!!! Ο ίδιος ο Κουτρουμάνης κρύβεται και δεν ανταποκρίνεται στο κάλεσμα του ΠΑΜΕ να επιστρέψει στο γραφείο του για να συζητήσουν για τη συλλογική σύμβαση εργασίας, παρά μόνο τους παρακαλάει να λήξουν την κατάληψη γιατί του δημιουργούν πρόβλημα... εννοώντας ότι τον κάνουν ρόμπα. Δείτε τα βίντεο:



Ρητή εντολή ΓΑΠ σε οικονομική Αστυνομία: "Μη χαριστείτε σε κανέναν... παρά μόνο στον αδερφό μου τον Αντρίκο"

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgL68RnaX-hHYbflDu6bhJlSATJcfcbPkTV6El7p9npS5Cljf4vsG1F2i3sV6vIVAUDxfeotKEXMwxUEcbvQ3v7h-3tNG2Ex8-RgwdMi9kGs8iyar-8beku71mUQPbGUQRo1IDFtP91wsrL/s1600/gap_benny.jpegΜη χαριστείτε σε κανέναν, αυτό είναι το αίσθημα δικαίου που ζητά ο ελληνικός λαός, υπογράμμισε ο πρωθυπουργός Γ.Παπανδρέου, απευθυνόμενος στα στελέχη της υπηρεσίας Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, κατά την επίσκεψή του στη ΓΑΔΑ το πρωί της Τρίτης.

Ο κ. Παπανδρέου ενημερώθηκε για το έργο της υπηρεσίας και συνεχάρη τα στελέχη της για τις προσπάθειες που καταβάλλουν.

Ο κίνδυνος χρεωκοπίας της Ελλάδας θέμα στα διεθνή ΜΜΕ

"Στα μανταλάκια" αλλά όχι για καλό βρίσκεται για άλλη μια φορά η χώρα μας. Η αναβολή της εκταμίευσης της 6ης δόσης και το πρόβλημα της διάσωσης της Ελλάδας "φιλοξενούνται" στα πρωτοσέλιδα του ξένου Τύπου και είναι κύριο θέμα σε πολλά διεθνή δίκτυα.

Σύμφωνα με τα διεθνή ΜΜΕ, το αδιέξοδο στη συνεδρίαση του Eurogroup και η καθυστέρηση της εκταμίευσης, αυξάνουν τον κίνδυνο χρεωκοπίας της Ελλάδας.

«Οι Ευρωπαίοι υπουργοί παλεύουν με την ελληνική χρεωκοπία» είναι ο τίτλος της Wall Street Journal. Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, οι Ευρωπαίοι υπουργοί Οικονομικών κατέληξαν σε συμφωνία για τις φινλανδικές απαιτήσεις εγγυήσεων σε μελλοντικό πακέτο στήριξης για την Ελλάδα. Επισημαίνουν όμως ότι θα μπορούσαν να αναθεωρήσουν τη συμφωνία της 21ης Ιουλίου εξαιτίας της επιδείνωσης των δημοσιονομικών δεικτών της Αθήνας.

«Η ευρωζώνη καθυστερεί την απόφαση για την επόμενη δόση προς την Ελλάδα», αναφέρει το BBC. Και σημειώνει ότι αυτό γίνεται εξαιτίας της αστοχίας στο ποσοστό του ελλείμματος για το 2012. Αναφέρει ακόμη τη δήλωση του Ζαν Κλοντ Τρισέ ότι η Ελλάδα δεν θα πτωχεύσει.

Το πρακτορείο Reuters κάνει λόγο για «επίσπευση του κινδύνου ελληνικής χρεωκοπίας μετά την αναθεώρηση των όρων της συμφωνίας της 21ης Ιουλίου».  Και προσθέτει ότι «το μοναδικό θετικό βήμα ήταν η συμφωνία για το ζήτημα της καταβολής εγγυήσεων της Ελλάδας προς τη Φινλανδία».

«Η διάσωση της Ελλάδας αναβάλλεται» είναι ο τίτλος της Le Monde. Παράλληλα,  κάνει αναφορά στα επιπλέον μέτρα που ζήτησε το Εurogroup από την Ελλάδα, «παρά τα δραστικά μέτρα συρρίκνωσης του δημοσίου που έχει λάβει η κυβέρνηση». 

Τέλος, το αμερικανικό πρακτορείο Bloomberg αναφέρει ότι η στασιμότητα που καταγράφεται στο ελληνικό ζήτημα επηρεάζει συνολικά τις χώρες που μετέχουν στο κοινό νόμισμα και ενισχύει τις ανησυχίες για επιβράδυνση της ευρωζώνης.

Ρίγη συγκίνησης προκάλεσε παγκοσμίως η δήλωση Παναγόπουλου-ΓΣΕΕ: "Μη πειράξετε τους μισθούς γιατί θα σας γαμή@@ πατόκορφα"

http://s.enet.gr/resources/2010-03/25-thumb-large.jpgΤην πλήρη αντίθεσή τους στο αίτημα της τρόικα για μείωση του βασικού μισθού στον ιδιωτικό τομέα, ακόμα και με κατάργηση της εθνικής γενικής συλλογικής σύμβασης εργασίας, εξέφρασαν ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γιάννης Παναγόπουλος και ο πρόεδρος ΓΣΕΒΕΕ Δημήτρης Ασημακόπουλος, μιλώντας στον Βήμα 99,5. Ο κ. Παναγόπουλος κάλεσε την κυβέρνηση να μην υποκύψει στις πιέσεις, "βαστάτε γερά παλικάρια μου" φέρεται να είπε χαρακτηριστικά, ενώ ο κ. Ασημακόπουλος έκανε λόγο για «καταστροφική πρόταση» που θα οδηγήσει σε χιονοστιβάδα λουκέτων σε επιχειρήσεις.

Αυτή τη ώρα, οι συνδικαλιστές της ΓΣΕΕ είναι στις καφετέριες και οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ έχουν αποκλείσει το γραφείο του υπουργού Εργασίας Γιώργου Κουτρουμάνη, καταγγέλλοντας ότι κυβέρνηση δίνει γη και ύδωρ στην πλουτοκρατία, επιχειρώντας να καταργήσει το κατώτερο μεροκάματο και τις συλλογικές συμβάσεις. Όπως υποστηρίζουν, η κατάργηση της εθνικής γενικής συλλογικής σύμβασης εργασίας είναι απαίτηση 100% των βιομηχάνων και του κεφαλαίου.

«Στην Ελλάδα υπάρχουν κανόνες δικαίου που δεν μπορεί κανένας να τους αμφισβητεί» δήλωσε ο στον Βήμα 99,5 Γιάννης Παναγόπουλος, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση «δεν πρέπει να τολμήσει να σκύψει την οσφυϊκή χώρα εν όψει αυτής της απαίτησης των τροϊκανών», «όπως άλλωστε και προς τιμήν της, δεν το έχει κάνει και μέχρι τώρα» προσπάθησε να συμπληρώσει αλλά οι φασίστες εγκάθετοι της ΝΔ του ΒΗΜΑ 99,5 τον διέκοψαν.

Ο κ. Παναγόπουλος ξεκαθάρισε ότι η ΓΣΕΕ δεν θα δεχθεί τις απαιτήσεις των ελεγκτών που πιέζουν τη πανταχόθεν βαλλόμενη λαϊκή κυβέρνηση, των φτωχών και εξαθλιωμένων, του ΠΑΣΟΚ. «Υπηρετούν με τον πιο βίαιο και άγριο τρόπο τη λογική της εσωτερικής υποτίμησης. Συμπεριφέρονται ως σταυροφόροι ιδεοληψιών και δοξασιών» είπε και θέλησε να συμπληρώσει "ευτυχώς όμως ο Γιωργάκης μας αντιστέκεται και δεν επιτρέπει παιχνίδια στις πλάτες του λαού", χωρίς όμως να τον αφήσουν οι φασίστες....

Μιλώντας για το ίδιο θέμα, ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Δημήτρης Ασημακόπουλος χαρακτήρισε «καταστροφική» αυτή την πρόταση της τρόικα.

«Εάν οδηγηθούμε σε μία τέτοια ζούγκλα, όπου οι μισθοί θα πέσουν τα 400-500 ευρώ, δηλαδή να γίνουμε Κίνα, Ινδία ή Βουλγαρία, τότε αντιλαμβάνεστε ότι θα υπάρξει χιονοστιβάδα λουκέτων» τόνισε.

Ο κ. Ασημακόπουλος υπογράμμισε ότι πρόκειται «για ένα φαύλο κύκλο που δεν έχει τελειωμό», καθώς η πρόταση της τρόικα οδηγεί «σε ραγδαία ύφεση». Όπως εξήγησε, θα υπάρξει κατάρρευση εσόδων στα ασφαλιστικά ταμεία, κατάρρευση κερδών και τζίρων και κατάρρευση των κρατικών εσόδων.

«Τη συγκεκριμένη περίοδο της μεγάλης ύφεσης το τελευταίο πράγμα που στέκεται εμπόδιο σε μία επιχείρηση να λειτουργήσει, να έχει έσοδα και κέρδη, είναι το κόστος των εργαζομένων. Είναι άλλα πράγματα που οδηγούν τις επιχειρήσεις στον γκρεμό και στα λουκέτα» επισήμανε ο κ. Ασημακόπουλος, εξηγώντας:

«Πρώτα απ' όλα είναι η μεγάλη απομείωση των κερδών που συνδέεται με την αύξηση των λειτουργικών εξόδων -εκτός μισθολογικού κόστους- και των φορολογικών επιβαρύνσεων. Αυτά, σε συνδυασμό με τη μεγάλη πτώση των τζίρων των επιχειρήσεων που έχει να κάνει με την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, είναι η καταστροφική συνταγή».

Στο ερώτημα με ποια λογική προτείνεται το συγκεκριμένο μέτρο από την τρόικα, ο κ. Ασημακόπουλος μίλησε για «λογική δημιουργικής καταστροφής», καθώς συμφέρει είτε ξένους επενδυτές, είτε Έλληνες που έχουν καταθέσεις στο εξωτερικό «να τα αγοράσουν όλα για ένα κομμάτι ψωμί».

«Κάποιος πρέπει να συνυπολογίσει σε όλα αυτά που λέμε και τις κοινωνικές εκρήξεις, διότι θα υπάρξουν σοβαρές κοινωνικές εκρήξεις και τότε όλες οι προσπάθειες -καλές ή κακές- θα πέσουν στο κενό» κατέληξε.

«Η κυβέρνηση έχει βαρύτατες πολιτικές ευθύνες γιατί, με τις συμφωνίες της με την τρόικα και την εν συνεχεία νομοθέτησή τους για δραστικές μειώσεις μισθών στο δημόσιο τομέα και για αντίστοιχες μειώσεις στον ιδιωτικό τομέα, μέσω των επιχειρησιακών συλλογικών ή ατομικών συμβάσεων εργασίας ή του μειωμένου κατά 20% κατώτερου μισθού για τους νέους μέχρι 25 ετών, της άνοιξε την όρεξη να ζητάει και την κατάργηση του κατώτερου εγγυημένου μισθού» αναφέρει σε γραπτή δήλωσή του ο Δημήτρης Στρατούλης, μέλος της ΠΓ του ΣΥΝ και της Επιτροπής Εργατικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ.

«Με την απαίτησή τους αυτή οι τροϊκανοί αποδεικνύουν ότι δεν τους ενδιαφέρει μόνο να εξασφαλίσουν τα χρήματα των τοκογλύφων πιστωτών της χώρας μας αλλά και να διασφαλίσουν φτηνούς εργαζόμενους με μισθούς και εργασιακές σχέσεις Κίνας στις πολυεθνικές που ετοιμάζονται να αρπάξουν το δημόσιο πλούτο της χώρας μέσω της εκποίησής του από την κυβέρνηση» τονίζει ο κ. Στρατούλης, ενώ για την αντίδραση του πρωθυπουργού σημειώνει:

«Όσον αφορά τους λεονταρισμούς του πρωθυπουργού ότι 'η Ελλάδα δεν είναι Ινδία και ούτε θα γίνει', κανείς πια δεν τον πιστεύει, γιατί η κυβέρνησή του μας έχει συνηθίσει να μετατρέπει τις όποιες ελάχιστες φραστικές διαφωνίες της με την τρόικα σε κατά κράτος υποχωρήσεις και σε πολιτικά Βατερλό».

Newsroom ΔΟΛ

Νέος άθλος Βενιζέλου: Αναβολή της συνεδρίασης του Eurogroup για την 6η δόση!

Παρατείνεται η αγωνία για την εκταμίευση της 6ης δόσης, καθώς στο χθεσινό Eurogroup αποφασίστηκε η αναβολή της προγραμματισμένης για τις 13 Οκτωβρίου συνεδρίαση του συμβουλίου των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης που θα έπαιρνε την σχετική απόφαση.

Στη μία μετά το μεσημέρι ο υπουργός Οικονομικών, Ευάγγελος Βενιζέλος, θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου. Η αναβολή της συνεδρίασης αποφασίστηκε καθώς αναμένεται πρώτα η γνωμοδότηση της τρόικας, η οποία βρίσκεται στην Ελλάδα για έλεγχο.

Ωστόσο, οι υπουργοί Οικονομικών της ευρωζώνης κατέληξαν σε συμφωνία για το θέμα της παροχής εγγυήσεων από την Ελλάδα στο πλαίσιο του δεύτερου πακέτου στήριξης. Η Φινλανδία θα λάβει ως εγγύηση ελληνικά κρατικά ομόλογα, ωστόσο θα δανείσει την Ελλάδα με όρους που θα είναι υποδεέστεροι των όρων με τους οποίους θα δανείσουν οι άλλες χώρες της Ευρωζώνης.

Στο μεταξύ, οι εκπρόσωποι του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, σε συνάντηση που είχαν χθες με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, ζήτησαν να δρομολογηθούν διαδικασίες διαλόγου με τους κοινωνικούς εταίρους, για άρση του πλαφόν που προβλέπει η Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση και για συμφωνία μειώσεων, κατά τα πρότυπα των επιχειρησιακών συμβάσεων.

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιώργος Κουτρουμάνης, σύμφωνα με πληροφορίες, εξέφρασε επιφυλάξεις, επισημαίνοντας ότι αυτό συνιστά ανατροπές με άμεσες επιπτώσεις σε θέματα εισφορών, στη φορολογία και στην αγοραστική δύναμη, με αποτέλεσμα να προκληθούν περισσότερα προβλήματα και να βαθύνει ακόμα περισσότερο η ύφεση.

Στη ΓΑΔΑ ο ΓΑΠ!!! Προσήλθε αυτοβούλως μόνος του χωρίς τον Μπένυ!!! ... δυστυχώς μόνο για επίσκεψη (βίντεο)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgL68RnaX-hHYbflDu6bhJlSATJcfcbPkTV6El7p9npS5Cljf4vsG1F2i3sV6vIVAUDxfeotKEXMwxUEcbvQ3v7h-3tNG2Ex8-RgwdMi9kGs8iyar-8beku71mUQPbGUQRo1IDFtP91wsrL/s1600/gap_benny.jpegΔρακόντεια μέτρα ασφαλείας σήμερα στη ΓΑΔΑ καθώς το πρωί αναμένονταν να "προσαχθεί" ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου, ενώ υπάρχουν και πληροφορίες για «θερμή υποδοχή» από συνδικαλιστικούς εκπροσώπους αστυνομικών, λιμενικών και πυροσβεστών.

Ο Γ. Παπανδρέου θα επισκεφθεί τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας και Ηλεκτρονικού Εγκλήματος αποδυκνείοντας τη σπουδαιότητα που δίνει το ΠΑΣΟΚ στ φίμωση του διαδικτύου.

Πρόκειται για τη νεοσύστατη υπηρεσία του Σώματος, με την οποία επιδιώκει το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη να κυνηγήσει τη δασμοφοροδιαφυγή, το οικονομικό έγκλημα, τα εγκλήματα του διαδικτύου καθώς και σύγχρονες μορφές οικονομικού εγκλήματος που αναπτύσσονται το τελευταίο διάστημα στη χώρα.

Τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων των Ομοσπονδιών του προσωπικού έχουν αποφασίσει να κάνουν συμβολικές παραστάσεις διαμαρτυρίας στα αρχηγεία των τριών Σωμάτων Ασφαλείας, με αφορμή την... Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας των Ζώων.

Σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση τους επέλεξαν για την κινητοποίηση τους την ημέρα αυτή «δεδομένου ότι οι κυβερνώντες και οι δανειστές τους προχωρούν ακάθεκτοι σε νέες "σφαγές των αμνών", χωρίς να υπολογίζουν ότι η ισοπεδωτική τους πολιτική ξεπερνά τα όρια ανοχής και αντοχής της ανθρώπινης φύσης και υπόστασης. Δεν θα επιτρέψουμε να συνεχίσουν να μας φέρονται ως ''πρόβατα επί σφαγή'', καταπατώντας κάθε ίχνος ανθρώπινης αξιοπρέπειας».

ΠΑΝΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: 2 Χρόνια νέο ΠΑΣΟΚ-Γιορτή ετοιμάζει ο Καρχιμάκης

Σύμφωνα με πληροφορίες σήμερα το ΠΑΣΟΚ θα γιορτάσει τα δύο χρόνια κατάληψης της εξουσίας με το περίφημο λεφτά υπάρχουν. Μάλιστα λέγεται ότι στην Ιπποκράτους ο Καρχιμάκης θα κόψει και τούρτα ειδικά φτιαγμένη για τη διετία ΠΑΣΟΚ:

Άρες μάρες αλά Παπουτσή

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj8-Gv58EHT7BhqThpA7wC_nCuLQveuCAQqL1lVsBvLhV6MbF9a1R2J3BElcAsFOpHWuFe-xS_2IVB_lapkoLPvUhQlcYGFipo-hIjRiXawbYPu9y3Q4KXQG3-JE7yA-WF-PSJspw8qtQw/s400/engine.feed.gr.jpgΑγαπητοί φίλοι

Διάβασα την απάντηση Παπουτσή στις ερωτήσεις των κκ Κοραντή και Νάκου και θεωρώ ότι μάλλον μας περνάει για μακάκες. Γιατί εμείς μιμίκοι δεν είμαστε.

Μα καλά ολόκληρη υπουργάρα κάθεται και του σερβίρουν τα λαμόγια της ΚΥΠ ότι θέλουν; Δεν τους έχει πάρει μυρωδιά ακόμα;

Μέχρι πότε θα τους ανέχεται και μαζί μ΄ αυτόν κι εμείς, όλους αυτούς τους άσχετους; Και στις δύο απαντήσεις του αποφεύγει να μπεί στην ουσία. Ούτε λόγος για την ταμπακιέρα.

Κάθετε και μας αναφέρει ένα κάρο μακακίες για τα ενδοσυνδικαλιστικά (αλήθεια ποιόν αφορούν πλέον μετά τη λαίλαπα της κατοχικής κυβέρνησης της τρόικας;) και ούτε λέξη για το ότι αναρτήθηκε στους Η/Υ της υπηρεσίας η φωτογραφία του μακελάρη των Ελλήνων
Κεμάλ Ατατούρκ. Αντίθετα μας κάνει μια έκθεση ιδεών για την ΕΥΠ και το δημόσιο συμφέρον, ότι η ΕΥΠ λειτουργεί με γνώμονα την ηθική, τη δεοντολογία, την αξιοκρατία, την αντικειμενικότητα, τη διαφάνεια, τις αρχές της ισότητας και της ελεύθερης σταδιοδρομίας.

Σιγά ρε μεγάλε. Τα θες και τα λες αυτά; Έχουμε δει τι γίνεται. Σε μισή ώρα έκριναν τους τμηματάρχες... η τρομοκρατία και οι εκβιασμοί από τα καρακόλια του Καρχιμάκη πάνε κι έρχονται... οι διώξεις είναι καθημερινή πρακτική και εσύ τον ύπνο του δικαίου.

Επειδή λοιπόν ξέρουμε τι έγινε δεν μας λέτε γιατί το υπηρεσιακό συμβούλιο δεν έκανε τη μετάθεση με βάση τον κατάλογο μορίων; Ποιός είπε ότι ο διοικητής αξιολογεί συγκριτικά από τη στιγμή που υπάρχει Πάγια Διαταγή περί Μοριοποίησης των Μεταθέσεων;

Αν θέλει ας την καταργήσει και τότε να κάνει μόνος του αξιολογήσεις. και τι παπαριά είναι αυτό για τις προηγουμενες διοικήσεις. Και υπάρχουν βέβαια και άλλοι υπάλληλοι με λιγώτερα μόρια από τον υπό μετάθεση. Όλοι βέβαια ξέρουμε ότι τον τιμωρούν γιατί δεν δέχθηκε να καταθέσει
σ΄αυτόν που τον είχε πιέσει να αποσύρει την αναφορά του για τον Κεμάλ. Άρα εμπλεκόμενος στην υπόθεση, άρα δίκιο έχει ο υπό μετάθεση ότι έπρεπε να εξαιρεθεί. Αλλά γι αυτό το θέμα τουμπεκί η υπουργάρα.

Τωρα για τα περί ομαλότητας και εργασιακής ειρήνης γελάνε ακόμα και οι δικοί του. Που ζεις καημένε; Ξεχνάς τον "ξυλοκόπο" της Λέσβου; Που είχε κλείσει και σπίτι στο νησί γιατί τον ειδοποίησαν από τη διεύθυνση προσωπικού και οι συνδικάλες της παράγκας ότι πάει αλλά μετά το κράξιμο στα blogs αλλά και από τον εισαγγελέα τον έκοψαν.

Και ποιός του είπε 'ότι και στις προηγούμενες κρίσεις γινόταν το ίδιο; Ποτέ δεν είχαμε παραμάνω από δέκα αρνητικές δηλώσεις.

Για τα περί αντιμετώπισης παραβατικών συμπεριφορών και τις παραπομπές στη δικαιοσύνη καλύτερα να απαντήσουν οι ίδιοι που υποννοεί.

Σε ότι αφορά τη γνωμοδότηση του ΝΣΚ ξεχνάει φαίνεται ότι τα ίδια ακριβώς ισχυρίζονταν και εγγράφως και οι συνδικαλιστές της ΠΟΣΕΥΠ.

Γι αυτό και τους δώσατε τα λεφτά των εισφορών. Όσο για την ιστοσελίδα της ΑΔΕΔΥ και εδώ μπάταρες υπουργέ όπως το Σάμινα. Γιατί δε ρωτάς τον φίλο σου τον Παπασπύρο πότε και με ποίων πρωτοβουλία κατέβηκαν από την ιστοσελίδα της ΑΔΕΔΥ τα ονόματα του Δ.Σ. της ΠΟΣΕΥΠ. Και κ. Παπουτσή όταν οι Συνδικαλιστές διώχθηκαν για πολιτικοσυνδικαλιστικούς και άλλους λόγους από τη δημοκρατική διοίκησή σας κατείχαν τα αξιώματα γι αυτό και η ΑΔΕΔΥ έκανε σχετική καταγγελία.Λάθος λοιπόν σας πληροφόρησαν κι εδώ τα λαμόγια που περιθάλπτεται.

Στο θέμα του διαγωνισμού τώρα. Ξέρουμε ότι κρατάτε ομήρους τα παιδιά για να ψήφιζαν στις εκλογές της παράγκας που έγιναν τα όργια και που αποκαλύφθηκαν στα blogs.

Τώρα όμως τέλειωσαν οι εκλογές. Άντε να τελειώνουμε και μ΄αυτήν την αλητεία πλέον. Και όσο για την λογογράφο των απαντήσεών σας αλλάξτε την, γιατί το ιδιότυπο στυλάκι της είναι γνωστό και την εκθέτει πλέον.

Ένας αγανακτισμένος έντιμος υπάλληλος της ΕΥΠ

http://kostasxan.blogspot.com/2011/10/blog-post_8339.html?utm_source=BP_recent

ΔΑΚΕ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ. TO ΠΑΣΟΚ ΠΤΩΧΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

* Το θράσος τους δεν έχει όριο. Το ΠΑΣΟΚ ΠΤΩΧΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!
* Τα συνδικάτα της ΠΑΣΚΕ Παναγόπουλου απλά παρακολουθούν και καταγγέλλουν


Οι άλλοτε εκφραστές του, ΄΄ο ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ΄΄ και του ΄΄ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ΄΄.

Εξελίχθηκαν σε, ΄΄ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΟΥΜΕ΄΄ και ΄΄ΜΠΕΝΥ ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ΄΄.

Χωρίς ντροπή και με περίσσιο θράσος ανακοίνωσαν πως ΄΄Το ότι πτωχεύουν οι Έλληνες δεν είναι ταυτόσημο με ότι πτωχεύει η χώρα΄΄.

Χωρίς ίχνος ντροπής προχωράν σε μαζικές απολύσεις, θεωρώντας αυτές πιο δίκαιη λύση από τη μη απόλυση.

Αλήθεια που είναι οι λαλίστατοι πολιτικοί του ΠΑΣΟΚ που τάζαν Λαγούς με πετραχήλια και πως ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;

Που είναι οι επαναστάτες πολιτικοί του Νομού Κοζάνης που χόρευαν το 11 στις πύλες της ΔΕΗ στις απεργίες του 2008;

Τι λένε οι συνδικαλισταράδες του ΠΑΣΟΚ που τώρα χωρίζονται σε ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ και ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ, σε ΒΟΡΕΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΥΣ για να ξεγελάσουν και πάλι τον κόσμο που είναι αγανακτισμένοι από την στάση τους;

Και οι ΔΑΚΙΤΕΣ που σφάζονται στα πόδια της ΠΑΣΚΕ για να παραμείνουν στις θέσεις εξουσίας με τις παχυλές αμοιβές και εκτός έδρας την ώρα που οι εργαζόμενοι χάνουν τους μισθούς τους που είναι κι αυτοί;

Στις μεγάλες προκλήσεις για την ΔΕΗ,

-Εφεδρεία

-Ενιαίο Μισθολόγιο με Μισθούς 1500 ευρώ.

-Πώληση μονάδων

-Ασφαλιστικό – πολυιατρεία

Θα απαντήσει το συνδικάτο;

Εάν για μια ΄΄ΛΕΞΗ΄΄ στο Νόμο Πετραλιά κάναμε δεκαεπτά (17) ημέρες απεργία, τώρα τι θα κάνουμε;

Επιτέλους θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων η ΠΑΣΚΕ και τα καλά βολεμένα ΔΑΚΙΤΙΚΑ παιδιά τους;

Εμείς έχουμε δυο (2) χρόνια που τα λέμε.

Δυο (2) χρόνια που διαδηλώνουμε σε κάθε ευκαιρία.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΤΕ και εφησυχάζετε ότι συμβαίνει σε όλους τους εργαζόμενους της χώρας θα συμβεί και σε μας.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ

ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!!

Για την ΔΑΚΕ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ νέο ξεκίνημα

Ο Γραμματέας συντονιστικού ΑΡΗΣ ΒΑΤΑΛΗΣ
Ο Αν/Γραμματέας συντονιστικού ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΝΙΚΟΣ

Το ΝΟΜΙΜΟ είναι και ΗΘΙΚΟ κύριε Παπανδρέου;

Όταν οι δημοσιογράφοι κοροιδεύουν κατάμουτρα τους Έλληνες: το νόμιμο του Βουλγαράκη ήταν ανήθικο, ενώ το ΝΟΜΙΜΟ του Αντρίκου είναι ΗΘΙΚΟ;

Ζήτω το ΠΑΣΟΚ! Ζήτω το Έθνος! Ζήτω η
Πατρίς!

Ελλάδα: η μόνη χώρα της Αφρικής στην Ευρώπη

taxalia.blogspot.com

"Ο Παπανδρέου σκέφτεται να παραιτηθεί"

http://www.cosmo.gr/Epikairotita/Ellada/Eidiseis/article1396353.ece/ALTERNATES/w460/papandreou1.560x315.jpg[Κάποτε ένα πράσινο παπαγαλάκι που του τα ακουμπάει το ΤΤ και το βουλώνει είπε ότι ο Καραμανλής δήλωσε "κουρασμένος" και έγινε σλόγκαν... τώρα μέχρι το απόγευμα το θέμα των πολύ πιο έγκυρων FT θα έχει ξεχαστεί...]

Συζητήσεις έχει προκαλέσει χθεσινοβραδινό δημοσίευμα της γερμανικής έκδοσης των Financial Times, σύμφωνα με το οποίο ο πρωθυπουργός έχει εκμυστηρευτεί στους στενούς του συνεργάτες ότι σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο της παραίτησης.

Δύο φορές τις τελευταίες τρεις εβδομάδες έχει περάσει από το μυαλό του Γιώργου Παπανδρέου να παραιτηθεί, σύμφωνα με το δημοσίευμα των Financial Times Deutschland.

«Ο Παπανδρέου προσπαθεί εδώ και μήνες να γλιτώσει τη χώρα του από την πτώχευση, την ώρα που δεκάδες χιλιάδες Έλληνες πηγαίνουν κατά των μέτρων λιτότητας που έχει λάβει και διαδηλώνουν στα οδοφράγματα. Δεν είναι να απορεί κανείς με το ότι ο πρωθυπουργός εξετάζει το ενδεχόμενο να ρίξει τα πάντα στα σκουπίδια».

Επειδή, βέβαια, οι "έγκυρες πηγές" και οι "συνεργάτες" του πρωθυπουργού είναι μεγέθη ιδιαζόντως ελεγχόμενα, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν το δημοσίευμα είναι ακόμη μια γερμανική προβοκάτσια ή ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Το δημοσίευμα αυτό φέρεται να έχει προκαλέσει συναγερμό στους κόλπους της κυβέρνησης, ενώ παραμένει κεντρικό θέμα του site ακόμη και την ώρα της δημοσίευσης του άρθρου. Πάντως, κυβερνητικοί κύκλοι χαρακτήρισαν λίγο πριν τα μεσάνυχτα ως «σκουπίδια» το δημοσίευμα των «Financial Times Deutschland».

Παράλληλα, δημοσίευμα των βρετανικών Financial Times υποστηρίζει πως κανένα μέτρο και καμία νέα θυσία ή λιτότητα δεν πρόκειται να διασφαλίσει ότι η Ελλάδα θα «πιάσει» τους στόχους που έχουν τεθεί από τους δανειστές.

Όπως και να 'χει, με δεδομένη την ανασφάλεια που εμπνέει η κυβέρνηση και τα πάντα "ζωντανά" σενάρια για νέα μέτρα, τα μεταμεσονύκτια θρίλερ είναι κάτι που θα πρέπει να συνηθίζουμε σιγά-σιγά.

Υπό κατάληψη υπουργεία, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το σχέδιο εφεδρείας

http://static.doldigital.net/webstatic/5448E836DEFA93DBAB169864DC2A5B76.jpgΕπαναλαμβάνονται από νωρίς το πρωί της Τρίτης οι κινητοποιήσεις υπαλλήλων σε κτίρια υπουργείων, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το σχέδιο εφεδρείας που αποφάσισε η κυβέρνηση.

Αποκλεισμένα είναι τα υπουργεία Ανάπτυξης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Πολιτισμού.

Επίσης, φοιτητές πραγματοποιούν κατάληψη στο υπουργείο Παιδείας, ζητώντας την απόσυρση του νόμου για τα ΑΕΙ - ΤΕΙ.

Υπενθυμίζεται ότι αντιδρώντας στο σχέδιο για την εφεδρεία, η ΑΔΕΔΥ ανακοίνωσε ότι από σήμερα, Τρίτη, θα πραγματοποιούνται καταλήψεις σε δημόσιες υπηρεσίες.

Για την Τετάρτη έχει εξαγγελθεί 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.

Άλλη μια επιτυχία ΠΑΣΟΚ: Συμφωνία στο Eurogroup για τις ελληνικές εγγυήσεις προς τη Φινλανδία

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiyDFDN8kZTt2MhddN8KdI6Si7LVqzrmB1X_OCHMcy76NcxwvHYuxAaHpJCJaxIxX9OW6W4ge0dgA6ZFKRKCxEgL_hH6FjmST9_rgYr8uO53irzWgYKsMHc2iNjTa92oNII3Y6ZX6Mv0lYO/s1600/benizelos2.jpgΣε συμφωνία για το θέμα της παροχής εγγυήσεων από την Ελλάδα στο πλαίσιο του δεύτερου πακέτου στήριξης, κατέληξαν οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης.

Συγκεκριμένα, οι κ.κ. Γιούνκερ και Ρεν ανακοίνωσαν πως επιλύθηκε το ζήτημα των εγγυήσεων που ζητούσε η Φινλανδία για να προσφέρει το δικό της μερίδιο στη βοήθεια προς την Ελλάδα.

Η Φινλανδία θα λάβει ως εγγύηση ελληνικά κρατικά ομόλογα, ωστόσο θα δανείσει την Ελλάδα με όρους που θα είναι υποδεέστεροι των όρων με τους οποίους θα δανείσουν οι άλλες χώρες της Ευρωζώνης.

Τα ομόλογα αυτά θα μεταβιβαστούν από τις ελληνικές τράπεζες σε ένα Ταμείο, το οποίο θα τα πωλήσει και θα επενδύσει τα έσοδα σε ομόλογα πιστοληπτικής αξιολόγησης ΑΑΑ που θα έχουν διάρκεια ωρίμανσης από 15 έως 30 έτη.

Τη συμφωνία επιβεβαίωσε και η φινλανδική κυβέρνηση. «Οι εγγυήσεις περιορίζουν το ρίσκο των Φινλανδών φορολογούμενων στο νέο πακέτο βοήθειας προς την Ελλάδα. Οι εγγυήσεις θα δημιουργηθούν σταδιακά και θα τοποθετηθούν σε ένα ξεχωριστό λογαρισμό όπου θα επενδυθούν σε ασφαλή ΑΑΑ ομόλογα», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Ο επικεφαλής του μηχανισμού ευρωστήριξης (EFSF), Κλάους Ρέγκλινγκ, δήλωσε ότι οι χώρες που θα ζητούν εγγυήσεις θα πρέπει σε αντάλλαγμα να καταβάλλουν ολόκληρη τη συνεισφορά τους στο κεφάλαιο του μόνιμου μηχανισμού διάσωσης, (ESM - θα τεθεί σε λειτουργία από τα μέσα του 2013), σε μία μόνο δόση.

Ακόμα, θα αποκομίζουν χαμηλότερο μερίδιο από τα κέρδη του EFSF.

Σε περίπτωση πτώχευσης μιας χώρας που στήριξαν δεν θα τους επιστρέφεται η εγγύηση παρά μόνο μετά την πάροδο μεγάλου χρονικού διαστήματος, και πάλι μόνο εν μέρει.

Συγκεκριμένα, η χώρα δεν θα μπορεί να ρευστοποιήσει τις εγγυήσεις μέχρι να λήξουν τα επίσημα δάνεια προς την Ελλάδα, χρονικό διάστημα που πιθανώς να είναι ακόμα και 30 χρόνια.

Ο κ. Ρέγκλινγκ (όπως και ο κ. Γιούνκερ) εκτίμησε ότι η Φινλανδία θα είναι μάλλον η μοναδική χώρα που θα ζητήσει εγγυήσεις, αν και η συμφωνία είναι ανοικτή σε όλα τα κράτη-μέλη.

Ενδεικτική απ' αυτή την άποψη είναι η δήλωση του Σλοβάκου υπουργού Οικονομικών, Ιβάν Μίκλος, ότι δεν θα πρότεινε να ζητήσει η χώρα του εγγυήσεις από την Ελλάδα.

Το κοινοβούλιο της Σλοβακίας αναμένεται να φηφίσει για τη διεύρυνση του EFSF μέχρι τις 14 Οκτωβρίου.

03 Οκτωβρίου 2011

ΕΠΕΙΔΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΞΕΡΟΥΝ

   Πριν ένα χρόνο σας είχα γράψει για τους αβάσταχτους  φόρους που θα μας έβαζαν, για τα σπίτια μας και θα μας ανάγκαζαν με την πάροδο του χρόνου να αρχίσουμε να τα πουλάμε όσο-΄οσο.
   Ήδη από ότι έμαθα έρχονται και οι εταιρίες που θα σπρώχνουν τα κατασχεθέντα και πωληθέντα σπίτια σε ξένους αγοραστές.
   Τώρα θα σας  γράψω μια νέα είδηση,που πιστεύω ότι οι υποψιασμένοι την ξέρουν,η, την έχουν πληροφορηθεί.
    Μίλησα χθες με ΠΑΣΟΚΟ φανατικό αλλά με τα μυαλό του κολλημένο στον Ανδρέα. Μου είπε επί λέξει
    "ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ 800 ΕΥΡΩ. ΟΤΑΝ ΛΕΩ 800 ΕΥΡΩ ΕΝΝΟΩ ΑΝΩΤΑΤΟ."
    Του είπα ότι εντάξει μωρέ τα παραλές." ΟΧΙ  ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΕΞΑΡΧΗΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "μου ανταπάντησε.
    Επειδή και με τα σπίτια είδα ότι είχαν δίκιο οι ΠΑΣΟΚΟΙ, τελικά κατάλαβα ότι ορισμένοι ξέρουν και πολύ καλά για το τι θα επακολουθήσει.
    Άντε και να το ξέρουν ορισμένοι ΠΑΣΟΚΟΙ. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι το ξέρουν και οι ΑΠΟ ΕΔΩ.

Κονφετί η απόφαση για τον Αστέρα...

Μέρες τώρα σκέφτομαι που το πάει αυτή η ΕΠΟ και οι ποδοσφαιρικοί εισαγγελείς... Κάθε φορά που το ΠΑΣΟΚ πάει να περάσει μια σειρά από μέτρα, τσουπ σκάει και μια απόφαση για το ποδόσφαιρο έτσι για να αποπροσανατολίσουμε τον κόσμο...


Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Η υπάλληλος του Βενιζέλου, ανέβηκε με την υπογραφή του 4 μισθολογικά κλιμάκια σε 10 ημέρες... οι "ηλίθιοι" χρειάζονται γι αυτό 7-8 χρόνια

http://www.star.gr/uploads/images_resize/2010/04/39251.jpgΟ κ.Βενιζέλος με την παρακάτω απόφαση διορίζει το 2010 ως διευθύντρια Α΄με μισθό 2.600 την Κιούρκα Αδαμαντία για το διορισμό της οποίας πέρσι είχε γίνει ντόρος στο διαδίκτυο:



Προφανώς ευχαριστημένος με την απόδοσή της το 2011 της ανανεώνει την σύμβαση.



Μετά τον ανασχηματισμό ο κ. Βενιζέλος γίνεται υπουργός Οικονομικών. Ενθουσιασμένος πια με την υπάλληλο την διορίζει στο νέο υπουργικό του γραφείο τον Ιούλιο με μισθολογικό κλιμάκιο 12.



Τον Σεπτέμβριο είναι η σειρά της κ. Κιούρκα να ενθουσιαστεί καθώς βλέπει να ξαναδιορίζεται (!!!) προκειμένου να ανέβει 4 βαθμίδες στο μισθολογικό κλιμάκιο των δημοσίων υπαλλήλων (!!!)

Έτσι ενώ στον προηγούμενο διορισμό ήταν στο 12o ΜΚ ξαφνικά μέσα σε λίγες μέρες σκαρφαλώνει στο 8ο ΜΚ!!!!



Και βέβαια ο κ. Βενιζέλος ,που έχει υπογράψει τα έγγραφα, θα έχει μια πειστική εξήγηση να μας πει πώς γίνεται όταν για όλους τους άλλους υπάλληλους χρειάζονται οκτώ χρόνια για να αλλάξουν τέσσερα κλιμάκια, για την υπάλληλο του γραφείου του, που είναι απόφοιτη Λυκείου, να χρειάζονται μόλις μερικές μέρες !!!

http://kolotoubes.blogspot.com/2011/10/4-10.html

Η αλήθεια τους ξεφεύγει: Δείτε πόσο λέει ο Βενιζέλος ότι αυξήθηκαν οι εξαγωγές και κάνει ρόμπα ΓΑΠ-Χρυσοχοΐδη

Είδαμε σε προηγούμενες αναρτήσεις ΓΑΠ και Χρυσοχοΐδη να μιλάνε γιοα αυξήσεις εξαγωγών από 20 έως και 40% και μάλιστα μέσα σε μία μέρα ο ΓΑΠ, στη ΔΕΘ, τις φούσκωσε από 25% σε 40%!! Δείτε τώρα και πόση λέει ο Βενιζέλος ότι ήταν η πραγματική αύξηση των εξαγωγών, σε σταθερές τιμές, στο προσχέδιο του προυπολογισμού:

3,9% φέτος και 3,8% πέρσι


Τα σχόλια είναι περιττά... όταν έχουμε να κάνουμε με τέτοιους ψεύτες!!
Και να μας ζήσει η ανεξάρτητη ΕΛΣΤΑΤ  που κάθε μήνα βγάζει δελτία και παραμυθιάζει τον κόσμο για "αυξήσεις" 20-30 και 40%

Γιατί μωρή πατσαβούρα έπρεπε να βάλεις τον κώλο σου σε διακεκριμένη θέση στο αεροπλάνο; Ο Μόσιαλος τι λέει γι αυτό;

Εισιτήριο απλής μετάβασης Σίδνεϊ-Αθήνα, διακεκριμένη θέση (πρώτη θέση), κοστίζει με την Ολυμπιακή 5400 ευρώ:


Δείτε τώρα πόσα ζητάει η εν λόγω κυρία που επέστρεψε αεροπορικώς από το Σίδνεϊ όπου εργαζόταν στο προξενείο, προκειμένου να συνεχίσει να εργάζεται στην Κεντρική Υπηρεσία της ΓΓ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του Μόσιαλου:


5400 ευρώ για απλή μετάβαση από το Σίδνεϊ,
όπερ σημαίνει ότι η πατσαβούρα ήρθε ταξιδεύοντας στην πρώτη θέση!!!

Ποιος της έδωσε το δικαίωμα να μας χρεώσει επιπλέον 4.000 ευρώ προκειμένου να βάλει τον κώλο της σε πιο άνετη καρέκλα;

Θα τη βάλει ο Μόσιαλος να πληρώσει τα 4.000 (που είναι η διαφορά με την οικονομική θέση) απ' την τσέπη της;
...λέμε τώρα...

ΥΓ. καποιος φίλος μου έστειλε ένα παλαιότερο ΦΕΚ όπου λέει ότι τα 5.400 υρώ είναι για εισιτήρια όλης της οικογένειας. Και έτσι όμως πάλι υπάρχει θέμα: Καταρχάς γιατί εγώ πρέπει να πλήρώνω τα εισιτήρια του άνδρα της ο οποίος είχε πάει μαζί της; Τι έκανε εκεί καθόταν και τον έτρεφε η γυναίκα του και η κάθε γυναίκα; Γιατί αν δούλευε εκεί δεν βλέπω το λόγο να μην μπορεί να πληρώσει το εισιτήριό του. Τέλος πάντων το θέμα παραμένει και είναι ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι υπάλληλοι όπως η συγκεκριμένη κάστα της ΓΓ Τύπου που τα ξύνουν σε διάφορες χώρες του εξωτερικού, παίρνουν δύο μισθούς (Ελλάδα και εξωτερικό), παίρνουν έξοδα εγκατάστασης όταν πάνε εκεί, τους πληρώνουμε τα εισιτήρια να πάνε και να έρθουν, τους πληρώνουμε τα έξοδα μεταφορά της οικοσκευής που θα φέρουν απ''έξω και σαν κερασάκι στην τούρτα όταν κληθούν να επιστρέψουν στην έδρα τους δηλ. στην Αθήνα δικαιούνται και 3-4.000 ευρώ έξοδα εγκατάστασης. Και όλα αυτά για μετριότητες και όχι αστροναύτες...
Να τα πληρώναμε όλα αυτά αν υποχρεώναμε κάποιους να πάνε... από τη στιγμή όμως που για τέτοιες θέσεις και μεταθέσεις γίνεται σφαγή ας τους να βάλουν το χέρι στην τσέπη και ας χτίσουν μισό σπίτι σε 3-4 χρόνια... δεν είναι ανάγκη να βγάζουν και τ' άντερά τους! Γιατί υπάρχουν άνθρωποι που πεινάνε για να κάνουν κάποιοι τη μεγάλη ζωή...

Ούτε μάγος να 'σουνα ρε Mike!!

Εντυπωσιακός για άλλη μια φορά ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης έπεσε μέσα σ΄όλες τις προβλέψεις που είχε κάνει πριν 4,5 μήνες!!:

Προέβλεψε αύξηση εξαγωγών35% και ρυθμούς ανάπτυξης +0,8%....



Σε λίγο η απάντηση στις προβλέψεις του από τον ίδιο τον Βενιζέλο!!! Και καλά για το -5,5% "ανάπτυξη" το ξέρουν λίγο πολύ όλοι... αλλά το πόσο αυξήθηκαν οι εξαγωγές είναι έκπληξη.

Η τρόικα ζητάει κι αυτοί υπογράφουν: Μειώσεις μισθών και στον ιδιωτικό τομέα αποφασίζει ο Κουτρουμάνης (βίντεο έκπληξη :))

http://img.protothema.gr/F3171345242524DEA77451349A751667.jpgΜείωση του κατώτατου μισθού των ιδιωτικών υπάλληλων σε μια εξέλιξη που θα παρασύρει τους μισθούς και των υπολοίπων ζήτησε το βράδυ της Δευτέρας η Τρόικα από τον υπουργό Εργασίας κ. Γ. Κουτρουμάνη.

Η Τρόικα για πρώτη φορά έθεσε τέτοιο θέμα στην κυβέρνηση και αιφνιδίασε έτσι τον αρμόδιο υπουργό.

Οι εκπρόσωποι της Τρόικας είπαν πως με αυτόν τον τρόπο θα αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και θα μειωθεί η ανεργία. Επίσης ζήτησαν το συγκεκριμένο θέμα να συζητηθεί με τους κοινωνικούς εταίρους και αν δεν υπάρξει συμφωνία να πάει στη Βουλή νομοθετική ρύθμιση.

Από την πλευρά του ο κ. Κουτρουμάνης απάντησε πως κάτι τέτοιο θα μείωνε τα έσοδα των ταμείων του κράτους και την αγοραστική δύναμη, ενώ τόνισε ότι θα  ήθελε να συζητήσει το θέμα με τον πρωθυπουργό κ. Γιώργο Παπανδρέου και τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κ. Ευάγγελο Βενιζέλο.

Η Τρόικα δεν έθεσε ως προϋπόθεση για την 6η δόση την εφαρμογή του μέτρου, αλλά επισήμανε πως είναι κάτι που πρέπει να γίνει.

Επίσης υπήρξε διαφορά στο θέμα της επέκτασης των κλαδικών συμβάσεων. Οι εκπρόσωποι της Τρόικας ζήτησαν την γενική κατάργηση της επέκτασης των κλαδικών συμβάσεων για τα επόμενα τρία χρόνια. Ο κ. Κουτρουμάνης αντιπρότεινε την επέκταση των κλαδικών συμβάσεων που δεν προβλέπουν αυξήσεις για τα επόμενα τρία χρόνια.

Τέλος συμφώνησαν με την πρόταση του κ. Κουτρουμάνη να υπογράφονται επιχειρησιακές συμβάσεις και από ενώσεις προσώπων που εκπροσωπούν τα 3/5 των εργαζομένων.

Μπαλόνι που φούσκωναν και ξεφούσκωναν ήταν η "αύξηση εξαγωγών" για τον ΓΑΠ

Δείτε τις κατά καιρούς δηλώσεις του ΓΑΠ για το ποσοστό αύξησης εξαγωγών που φούσκωναν και ξεφούσκωναν ανάλογα με το που μιλούσε. Αποκορύφωμα: Στην ομιλία του στη ΔΕΘ στις 10 Σεπτεμβρίου ήταν 25% και μετά από 24 ώρες στη συνέντευξη τύπου ανέβηκαν στο 40%!!!:


Προσέξτε τα ποσοστά που έδινε ο ΓΑΠ όλο το χρόνο γιατί σε λίγο θα έχουμε μια αποκάλυψη για το πόσο ήταν πραγματικά οι εξαγωγές... σύμφωνα με το ΠΑΣΟΚ, γιατί καμιά φορά η αλήθεια τους ξεφεύγει

ΝΔ: Η Κυβέρνηση που απολύει προσέλαβε 30.000 δημοσίους υπαλλήλους

http://www.real.gr/Files/Articles/Photo/50694.jpgΜόνο μέσα σε μία χρονιά και συγκεκριμένα το 2010 η κυβέρνηση προσέλαβε περίπου 30.000 υπαλλήλους στο δημόσιο υποστήριξε ο Γιάννη Μιχελάκης δίνοντας στην δημοσιότητα και την ετήσια έκθεση του ΑΣΕΠ

«Ήδη -όπως πρόσφατα αποκαλύψαμε- η κυβέρνηση προχώρησε στην ίδρυση περισσότερων από 70 νέων κρατικών δομών και τη δημιουργία 1.230 νέων θέσεων μόνιμου προσωπικού για τη στελέχωσή τους, με κόστος που ξεπερνά τα 200 εκατ. ευρώ. Επίσης -όπως προκύπτει από την ετήσια έκθεση του ΑΣΕΠ (σελ. 39-40)- μόνο το 2010 καλύφθηκαν 25.850 θέσεις με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου και 3.353 θέσεις με συμβάσεις έργου» είπε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ.

Χαρακτήρισε ανάλγητες τις αποφάσεις του Υπουργικού Συμβουλίου τονίζοντας πως η κυβέρνηση θεωρεί πιο δίκαιη την απόλυση από τη μη απόλυση. «Είναι, ταυτόχρονα, εγκληματικό και πολιτικά ανήθικο, από τη μια η κυβέρνηση να προχωρά σε παράνομες προσλήψεις, παραβιάζοντας το νόμο που η ίδια ψήφισε, και από την άλλη να αποφασίζει και να διατάζει μαζικές απολύσεις».

Διάσταση απόψεων ΝΔ - Τρόικας

http://img.protothema.gr/4431D72EFB07EC9C8D7984F30A90B142.jpgΤις διαφορετικές τους προσεγγίσεις επιβεβαίωσαν για μία ακόμη φορά στην συνάντηση που είχαν τη Δευτέρα η ηγεσία της ΝΔ και το κλιμάκιο της Τρόικας που βρίσκεται στην χώρα μας.

Η συνάντηση στα κεντρικά γραφεία της λεωφόρου Συγγρού διήρκεσε περίπου 70 λεπτά και συζητήθηκε η συνολική κατάσταση της οικονομίας, ο υπό κατάρτιση προϋπολογισμός του 2012 ενώ έμφαση δόθηκε και από τις δύο πλευρές στο θέμα της εργασιακής εφεδρείας που προωθεί η κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες η Τρόικα συμφωνεί με την θέση της κυβέρνησης για τις εφεδρείες που αφορούν το 2011 ενώ δεν έχει ακόμη καταλήξει στο σχέδιο για το 2012.

Παρότι το οικονομικό επιτελείο του κόμματος παρουσίασε αναλυτικά την δική του πρόταση που όπως υποστηρίζει έχει χαμηλότερο κόστος η Τρόικα προκρίνει πιο δραστική μείωση του δημοσίου τομέα παραβλέποντας το κόστος. Οι υπεύθυνοι της ΝΔ επισήμαναν πάντως ότι οι μαζικές απολύσεις από το δημόσιο απλώς θα ενισχύσουν τον φαύλο κύκλο της ύφεσης στον οποίο έχει περιέλθει η ελληνική οικονομία ως αποτέλεσμα της εφαρμοζόμενης πολιτικής.

Για μία ακόμη φορά υποστήριξαν τα επιχειρήματά τους ότι απαιτείται επαναπροσδιορισμός των μέσων και κατάλληλη διαμόρφωση του μίγματος πολιτικής προκειμένου να δημιουργηθούν προϋποθέσεις ανάκαμψης και να σταματήσει η ύφεση.

Οι εκπρόσωποι της Τρόικας από την πλευρά τους έδειξαν να επιμένουν ότι δεν είναι η υφεσιακή τους πολιτική που ευθύνεται όσο η ασυνέπεια της ελληνικής κυβέρνησης και ότι δεν υλοποιήθηκαν τα υπεσχημένα. Στην συνάντηση συζητήθηκαν και οι προοπτικές της εφαρμογής της συμφωνίας της 21ης Ιουλίου.

Bloomberg: Αναμένεται πρόοδος στο Eurogroup στο θέμα των φινλανδικών εγγυήσεων

Οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης αναμένεται να σημειώσουν πρόοδο στην επίλυση του θέματος που έχει δημιουργηθεί από τις φινλανδικές απαιτήσεις για την παροχή εγγυήσεων ως αντάλλαγμα της συμμετοχής στο πρόγραμμα διάσωσης της Ελλάδας, αναφέρει το Bloomberg, το οποίο επικαλείται τρεις πηγές με γνώση των συζητήσεων.

Οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης στη συνάντηση τους στο Λουξεμβούργο θα εξετάσουν αν η πρόταση είναι αποδεκτή και από τις 17 χώρες της Ευρωζώνης, ενώ –σύμφωνα με το πρακτορείο- στόχος είναι ένα πακέτο με όρους που δεν θα είναι ελκυστικοί, ώστε η Φινλανδία να είναι η μόνη χώρα που θα επιδιώξει να εξασφαλίσει εγγυήσεις από την Ελλάδα.

Με βάση τους όρους της πρότασης, η Ελλάδα θα διαθέσει εγγυήσεις για τα δάνεια από τη Φινλανδία. Από την πλευρά της η Φινλανδία θα πρέπει να παραιτηθεί από  τα δυνητικά κέρδη στο πλαίσιο της συμφωνία διάσωσης. Την ίδια στιγμή οι εγγυήσεις ενδεχομένως να έχουν μικρότερη προτεραιότητα στο ενδεχόμενο πτώχευσης.

star.gr

Χωρίς... πάτο οι απαιτήσεις της τρόικας-Ζήτησαν κατάργηση της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης

Κατάργηση της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ή μείωση των βασικών μισθών ζήτησαν οι επικεφαλής της τρόικας από τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιώργο Κουτρουμάνη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η τρόικα ζήτησε την κατάργηση της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ή την άμεση υπογραφή νέας που θα φέρει μειώσεις μισθών.

Τις επιφυλάξεις του για το θέμα της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης φέρεται να εξέφρασε ο Γ. Κουτρουμάνης.

Τα στελέχη της τρόικας ζήτησαν και τριετές πάγωμα της επικύρωσης των κλαδικών συμβάσεων και ο υπουργός Εργασίας αντιπρότεινε να προωθούνται όσες κλαδικές συμβάσεις προβλέπουν μηδενικές αυξήσεις.

Οι δύο πλευρές συμφώνησαν στην επέκταση των ειδικών επιχειρησιακών συμβάσεων και σε επιχειρήσεις οι οποίες απασχολούν λιγότερες από 20 εργαζόμενους.

Σημειώνεται ότι η κυβέρνηση δεν έχει δικαιοδοσία να εμπλέκεται στις διαπραγματεύσεις μεταξύ συνδικάτων και εργοδοτών για την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης.

Παπανδρέου: Δεν είμαστε Ινδία

Το θέμα σχολίασε και ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε με βουλευτές του ΠΑΣΟΚ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας φέρεται να είπε ότι στην Ελλάδα έχουμε Εθνικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και θεσμούς που προστατεύουν τους εργαζόμενους, δεν είμαστε «Ινδία» και ούτε πρόκειται να γίνουμε.