05 Οκτωβρίου 2011

Η πολιτική κρίση του 1955 και η ανάδειξη του Κωνσταντίνου Καραμανλή στην εξουσία (5 Οκτωβρίου 1955)

Μετά τις δημοτικές εκλογές του 1954 προέκυψε μεγάλη πολιτική κρίση στην Ελλάδα, λόγω της ασθένειας του Πρωθυπουργού Αλέξανδρου Παπάγου (Φώτο: Αλέξανδρος Παπάγος και Στέφανος Στεφανόπουλος (1953)). Ως τις αρχές του 1955, η κεντρική θέση του Παπάγου στα πολιτικά δρώμενα της Χώρας ήταν αδιαμφισβήτητη, ενώ ο Εθνικός Συναγερμός διέθετε μια άνετη πλειοψηφία στην βουλή χάρις την σαρωτική εκλογική νίκη του 1952.

Ήδη όμως από την Άνοιξη του 1955 με την επιστροφή του από την Ελβετία, η υγεία του Παπάγου είχε επιδεινωθεί σοβαρά και είχε ξεκινήσει μια άτυπη κούρσα διαδοχής μέσα στους κόλπους του "Εθνικού Συναγερμού" μεταξύ των δύο βασικότερων και επικρατέστερων διεκδικητών της πρωθυπουργίας Παναγιώτη Κανελλόπουλου και Στέφανου Στεφανόπουλου.

Ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος ήταν υπουργός Εθνικής Αμύνης, καθηγητής πανεπιστημίου Αθηνών, εξαίρετος επιστήμων (ένα από τα φωτεινότερα Ελληνικά πνεύματα του 20ου αιώνα κατά γενική ομολογία), είχε διατελέσει ήδη Πρωθυπουργός κατά την Κατοχή στην Μέση Ανατολή και φάνταζε για πολλούς ο ιδανικότερος διάδοχος του Παπάγου. Ο δεύτερος διεκδικητής Στέφανος Στεφανόπουλος, υπουργός εξωτερικών και αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, ήταν αυτός που φέρεται να είχε την μεγαλύτερη απήχηση στην κοινοβουλευτική ομάδα του "Εθνικού Συναγερμού" και θεωρούταν από πολλούς ο σίγουρος διάδοχος του Παπάγου. Η υποψηφιότητα του όμως ήταν φθαρμένη καθώς δεν
Καραμανλής - Παύλος - Φρειδερίκη
είχε καλή εικόνα στο εξωτερικό λόγω της "σκληρής" του γραμμής στο Κυπριακό, ενώ και στο εσωτερικό δεχόταν βολές για τους χειρισμούς του στην περίφημη τριμερή συνδιάσκεψη στο Λονδίνο τον Σεπτέμβριο του 1955. Η Ελληνική συμμετοχή εκεί νομιμοποίησε την Τουρκία για πρώτη φορά ως συνομιλητή στο Κυπριακό, ενώ η συνδιάσκεψη συνέπεσε και με το καταστροφικό πογκρόμ εις βάρος των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης ("Σεπτεμβριανά"), το οποίο ο Στεφανόπουλος απέτυχε να αναδείξει.

Η κούρσα διαδοχής του Παπάγου όμως, δεν είχε αυστηρά εσωκομματικό χαρακτήρα. Υπήρχαν τουλάχιστον άλλοι τρεις σοβαροί παράγοντες που επηρέαζαν τις εξελίξεις: το Στέμμα, οι Ηνωμένες Πολιτείες και (σαφώς λιγότερο) η Βρετανία. Η Αμερικανική επιρροή στην Ελλάδα σε συνδυασμό με το Παλάτι τον Σεπτέμβριο του 1955 διαμόρφωσαν παρασκηνιακά την εναλλακτική επιλογή του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ήταν ένας πετυχημένος υπουργός Δημοσίων Έργων στην κυβέρνηση Παπάγου, ήταν νέος σε ηλικία, αρκετά δημοφιλής στην κοινή γνώμη, αποφασιστικός, διορατικός και συν τω χρόνω η πιθανή υποψηφιότητα του αντιμετωπιζόταν ευνοϊκά κυρίως από τους Αμερικάνους που ήταν και ο βασικότερος διαμορφωτής της Ελληνικής πολιτικής σκηνής εκείνη την εποχή. Επειδή όμως η επιλογή Καραμανλή φάνταζε πολύ τολμηρή καθώς δεν ήλεγχε παρά λίγους πολιτικούς του φίλους στην κοινοβουλευτική ομάδα του Συναγερμού,  ο Βασιλιάς Παύλος αλλά και ο Αμερικάνος πρεσβευτής στα σημειώματα του στην Ουάσιγκτον φάνηκαν να διστάζουν.

Αυτό που φαίνεται ότι έγειρε τελικά την πλάστιγγα υπέρ της υποψηφιότητας Καραμανλή, ήταν η επίσημη διαφοροποίηση του στις 13 Σεπτεμβρίου 1955 έναντι της Ελληνικής πολιτικής στο Κυπριακό. Ο Καραμανλής είχε υποστηρίξει ότι η επιθετική και ανένδοτη Ελληνική πολιτική στο ζήτημα ήταν ανεδαφική, θεωρούσε την "αυτοδιάθεση" των Κυπρίων ανέφικτη, υπογράμμιζε ότι η όξυνση του Κυπριακού αποσταθεροποιούσε τη διεθνή θέση της Ελλάδας και πρότεινε σαν βασική θέση η Ελλάδα να επιδιώξει την επέμβαση και ενεργό ανάμειξη της Αμερικής στο ζήτημα αυτό.
Πιπινέλης -Καραμανλής - Μακρής

Οι θέσεις αυτές του Καραμανλή για το Κυπριακό αποτυπώθηκαν σε ένα από τα επτά σημεία στο περίφημο "μνημόνιο Πιπινέλη", το οποίο περιλάμβανε τις πολιτικές προτεραιότητες του Καραμανλή σε περίπτωση που αναλάμβανε την Πρωθυπουργία. Το μνημόνιο αυτό, κατά δήλωση του Καραμανλή στην βουλή το 1959, συντάχθηκε από τον ίδιο τον Πιπινέλη μετά από δύο σχετικές συζητήσεις που έκαναν. Το περιεχόμενο του, φαίνεται ότι έστρεψε τον Αμερικανικό παράγοντα αποφασιστικά  υπέρ της διαδοχής Καραμανλή (παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις των υποστηρικτών του) και μέσα στον Σεπτέμβριο πολλές εφημερίδες έκαναν λόγο για πιθανή ανάδειξη Καραμανλή στην Πρωθυπουργία σε περίπτωση αποχώρησης Παπάγου για λόγους υγείας. Ταυτόχρονα το σενάριο Καραμανλή καταγράφεται ως πιθανότητα και στα σημειώματα του Αμερικανού πρεσβευτή, ενώ μέσα στον Σεπτέμβρη καταγράφονται οι παρασκηνιακές ενέργειες Καραμανλή προς το Παλάτι, αλλά και προς εξωκοινοβουλευτικές προσωπικότητες του
Άλλεν Ντάλλες
κεντρώου χώρου (Τσάτσος κτλ) που έμελλαν να στελεχώσουν την νέα κυβέρνηση. Σύμφωνα με τον Παπαχελά  ο Καραμανλής είχε αποκτήσει στενές σχέσεις με τους Αμερικανούς ήδη από το 1953, μέσω του Νόρμπερτ Άνσουτζ, διπλωματικό ακόλουθο της πρεσβείας με τον οποίον έκανε στενή παρέα.

Στις 4 Οκτωβρίου 1955 ο Παπάγος όρισε ως διάδοχο του στην Πρωθυπουργία τον Στέφανο Στεφανόπουλο και λίγο αργότερα απεβίωσε. Ο Στεφανόπουλος ως ορισθείς διάδοχος του Παπάγου γνωστοποίησε αρχικά στον Βασιλιά και αργότερα δημοσίως την πρόθεση του να συγκαλέσει την κοινοβουλευτική ομάδα του Ελληνικού Συναγερμού για να εκλεχθεί ο νέος αρχηγός του κόμματος. Στην δήλωση του ο Στεφανόπουλος ανέφερε πως η κοινοβουλευτική ομάδα τελικώς θα αποφάσιζε όχι μόνο ποια θα είναι η νέα ηγεσία του κόμματος, αλλά αν τελικά το κόμμα θα συνέχιζε να υπάρχει. Η λανθασμένη αυτή δήλωση υποδήλωνε αφ΄ενός τη γενικότερη ανασφάλεια του Στεφανόπουλου, αφ΄ετέρου αναγνώριζε την αλήθεια ότι ο Συναγερμός ήταν μια τεχνητή συγκόλληση ετερόκλητων ομάδων που την δημιούργησε και συντήρησε η προσωπικότητα και η επιρροή του αποθανόντα.Ο Στεφανόπουλος ανακάλεσε την άτυχη δήλωση λίγο αργότερα και υπέβαλλε την παραίτηση της κυβέρνησης στον Παύλο εν αναμονή της εκλογής νέας ηγεσίας από την κοινοβουλευτική ομάδα.

Αυτό όμως δεν συνέβη ποτέ. Ο Βασιλιάς Παύλος σε μια τολμηρή κίνηση που βρισκόταν στα όρια της Συνταγματικής νομιμότητας, ανέθεσε εντολή σχηματισμού κυβέρνησης στον Κωνσταντίνο Καραμανλή το πρωί της 5ης Οκτωβρίου 1955. Χαρακτηριστικό ήταν ότι την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης ο Παύλος την συνόδευε και με δικαίωμα του Καραμανλή για διάλυση της βουλής. Η κίνηση αυτή θεωρήθηκε από τους περισσότερους συνταγματολόγους ότι παραβίαζε ανοιχτά το πνεύμα του Συντάγματος καθώς ο Καραμανλής σε καμία περίπτωση δεν φαινόταν να εξασφαλίζει την πλειοψηφία στην κοινοβουλευτική ομάδα του Συναγερμού. Σύμφωνα με τον Παπαχελά η απόρρητη βιογραφία του αρχηγού της CIA Αλλεν Ντάλλες αναφέρει ότι ο τότε σταθμάρχης της CIA στην Ελλάδα Άλμερ έπεισε τον Βασιλιά Παύλο την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή να αγνοήσει τον Στεφανόπουλο και να επιλέξει τον Καραμανλή.

Στις 6 Οκτωβρίου στις 13.30 το μεσημέρι ορκίστηκε η νέα Κυβέρνηση λίγες ώρες πριν την προγραμματισμένη συνεδρίαση την κοινοβουλευτικής ομάδας του "Συναγερμού". Στην σύνθεση της Κυβέρνησης, ο Καραμανλής είχε κρατήσει και το υπουργείο Εθνικής Αμύνης, ενώ ως "δεξί" του χέρι στην καταπολέμηση των εσωκομματικών αντιδράσεων των υποστηρικτών του Στεφανόπουλου (ήδη είχαν υπογράψει δήλωση διαμαρτυρίας κατά της Βασιλικής πρωτοβουλίας 120 βουλευτές), είχε αναδειχθεί ο Γεώργιος Ράλλης. Ο Παπαχελάς αναφέρει πως ο σταθμάρχης της CIA Άλμερ είχε χρησιμοποιήσει τις γνωριμίες του με Έλληνες εφοπλιστές για να εξασφαλίσει την υποστήριξη των βουλευτών του "Συναγερμού" στον Καραμανλή.

Μια νέα πολιτική περίοδος για την Ελλάδα ξεκινούσε... 

Επίμετρον
Το μνημόνιο Πιπινέλη (δημιούργημα της αντιπολίτευσης η αντάλλαγμα του Καραμανλή για την εξουσία;)
Το περίφημο "μνημόνιο Πιπινέλη" ήρθε στο φως της δημοσιότητας στα τέλη του 1958 και αποτέλεσε πέτρα του σκανδάλου για το πολιτικό προσκήνιο της εποχής. Ο πρώην συνεργάτης του Πιπινέλη, Π.
Πιπινέλης - Καραμανλής
Σωτηρόπουλος αποκάλυψε στην τοπική εφημερίδα "Νεολόγος Πατρών" ότι τον Σεπτέμβριο του 1955 λίγο πριν τη διαδοχή Παπάγου είχε συνταχθεί ένα μνημόνιο 7 σημείων το οποίο περιέγραφε την πολιτική που θα ακολουθούσε ο Καραμανλής σε περίπτωση που οι Αμερικάνοι τον προωθούσαν στην πρωθυπουργία. Σε ένα από τα 7 σημεία, σύμφωνα με τον Σωτηρόπουλο, προβλέπονταν υποχωρήσεις στο Κυπριακό και εγκατάλειψη της γραμμής της "αυτοδιάθεσης".  Σύμφωνα πάντα με τον Σωτηρόπουλο το πρωτότυπο κείμενο περιείχε ιδιόχειρες σημειώσεις  δεύτερου προσώπου (πιθανώς του Καραμανλή) και του δόθηκε για να μεταφραστεί στην Αγγλική γλώσσα.  

Η αποκάλυψη έπεσε σαν βόμβα στην πολιτική ζωή της Ελλάδας καθώς εκείνη την εποχή η Ελληνική κυβέρνηση είχε αλλάξει πολιτική κι είχαν ξεκινήσει οι συνομιλίες με την Τουρκία που οδήγησαν στις συμφωνίες Ζυρίχης-Λονδίνου. Ο Στέφανος Στεφανόπουλος κατήγγειλε δημοσίως με δηλώσεις του τον Καραμανλή για παρασκηνιακές διαβουλεύσεις σε θέματα εξωτερικής πολιτικής ενώ ο ίδιος ήταν τότε υπουργός δημοσίων έργων. Το θέμα ήρθε στην βουλή από την αντιπολίτευση και ο Καραμανλής στις 22 Ιανουαρίου 1959 (με σημαντική καθυστέρηση ομολογουμένως) απολογούμενος έδωσε στη δημοσιότητα ένα άλλο κείμενο ως "μνημόνιο", ισχυριζόμενος πως του το είχε δώσει ο Πιπινέλης από το αρχείο του!! και το οποίο περιείχε μια λύση για την Κύπρο που αρχικώς θα εξασφάλιζε την ανεξαρτησία της και μετά θα επεδίωκε την αυτοδιάθεση (αρκετά διαφορετική διατύπωση από αυτή του Σωτηρόπουλου). 
Σοφοκλής Βενιζέλος
Σε εκείνη την θυελλώδη συνεδρίαση της 22ης Ιανουαρίου, ο Σοφοκλής Βενιζέλος είχε κατηγορήσει ανοιχτά τον Καραμανλή ότι χάρις τις θέσεις του στο Κυπριακό έλαβε την εντολή σχηματισμού Κυβέρνησης από τον Βασιλιά Παύλο. Το ίδιο υπαινίχθηκε και ο Μαρκεζίνης. Αρκετά χρόνια μετά, ο Σπύρος Θεοτόκης (υπουργός εξωτερικών στην πρώτη κυβέρνηση Καραμανλή) έγραψε πως το μνημόνιο υπήρξε, είχε συνταχθεί από τον Πιπινέλη και τον Σοφοκλή Βενιζέλο και δέσμευε τον Καραμανλή στις πολιτικές του αποφάσεις. Να σημειωθεί εδώ πως πουθενά στα ξένα διπλωματικά αρχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας δεν υπάρχει αναφορά σε ξεχωριστό "μνημόνιο", ενώ ο Σωτηρόπουλος δεν εδιώχθη ποτέ ποινικά για τις αποκαλύψεις του από τους θιγόμενους. Επίσης ο Γεώργιος Ράλλης σε μεταγενέστερη συνέντευξη του ("πολιτικές εκμυστηρεύσεις") είχε αρνηθεί την ύπαρξη τέτοιου εγγράφου, ενώ ο εγκυρότερος απολογητής του Καραμανλισμού κ. Ευάνθης Χατζηβασιλείου υπογραμμίζει ότι δεν υπήρχε ανάγκη να γραφτεί μνημόνιο αφού αφ΄ενός οι θέσεις Καραμανλή για το Κυπριακό είχαν διατυπωθεί περίπου δημόσια στην συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου, αφ΄ετέρου η κυβέρνηση του σε αρκετές περιπτώσεις δεν ακολούθησε απόλυτα την εφεκτική αυτή πολιτική. Πάντως σύμφωνα με τον Παπαχελά ένα μήνυμα του Ντάλλες στην Ουάσιγκτον τον Σεπτέμβριο του 1955 που περιγράφει την μελλοντική πολιτική που θα ακολουθούσε ο Καραμανλής αλλά και τις δεσμεύσεις του σχετικά με το Κυπριακό αν γινόταν πρωθυπουργός, μοιάζει υπερβολικά με το περιεχόμενο του μνημονίου όπως το περιέγραψε ο Σωτηρόπουλος....

Ι. Β. Δ.


Πηγές

Σωτήρης Ριζάς, Η Ελληνική πολιτική μετά τον Εμφύλιο πόλεμο, εκδόσεις Καστανιώτη

Ευάνθης Χατζηβασιλείου, Η άνοδος του Κωνσταντίνου Καραμανλή στην εξουσία, εκδόσεις Πατάκη

Αλέξης Παπαχελάς, Ο βιασμός της Ελληνικής Δημοκρατίας (ο Αμερικανικός παράγων 1947-1967), εκδόσεις Εστία

Σπύρος Παπαγεωργίου, Καραμανλής και Κυπριακόν, εκδόσεις Νέα Θέσις

Νίκος Αλιβιζάτος, το Σύνταγμα και οι εχθροί του, εκδόσεις Πόλις

Γιώργος Αναστασιάδης, Σύγχρονη Ελληνική Πολιτική και Συνταγματική Ιστορία, εκδόσεις Σάκουλα

Σπύρος Λιναρδάτος, από τον εμφύλιο στην Χούντα, εκδόσεις Θεμέλιο

Σπυρίδων Θεοτόκης, Πολιτικές αναμνήσεις

Άλλη μια απάντηση σε όσους γραφικούς μιλάνε για ντομάτες, πέτρες κρεμάλες και ελικόπτερα!

[Φώτο από πλ. Συντάγματος ώρα 3 μμ= Ησυχία Τάξη και Ασφάλεια... όλα μέλι γάλα]

Εδώ και μήνες ακούμε ή διαβάζουμε αλλού ένα κάρο παπαριές ότι ο κόσμος θα επαναστατήσει και ακούμε μαλακ@@@ από ντομάτες μέχρι κρεμάλες, από πέτρες μέχρι ελικόπτερα... εδώ και μήνες εμείς γράφουμε ότι το ΠΑΣΟΚ έχει τον τρόπο του και κανένας δεν πρόκειται να επαναστατήσει και ειδικά δεν πρόκειται να επαναστατήσει ο ΔΥ ακόμα και αν του πάει το μισθό στα 700 ευρώ γιατί ξέρει ότι πάλι κερδισμένος είναι μιας και στην αγορά δεν θα μπορούσε να τα πάρει ούτε αυτά... όσο δε για τους αφελείς που πιστεύουν ότι θα φάνε λάχανο το ΠΑΣΟΚ σε εκλογές να προσέχουν μην τρίβουν τα μάτια τους άμα δούνε κανα Γιωργάκη να μοιράζει 50άρικα στο τέλος του 2021 ή 13 επειδή ντεμέκ η οικονομία θα πηγαίνει καλύτερα, οπότε θα τους πάρει και τα σώβρακα

Βίντεο από επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας

Δείτε τα:







Ανοικτό πάλι το κέντρο της Αθήνας... επιστροφή στους καναπέδες και από αύριο πάλι επανάσταση, ξεσηκωμός, ελικόπτερα κ.λπ

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας. Κλειστή παραμένει μόνο η κάθοδος της Β. Σοφίας από Σέκερη

Live Κάμερα από το Σύνταγμα

Καταιγιστικές εξελίξεις. ΔΝΤ, Μέρκελ και Σόιμπλε ζητούν ''κούρεμα'' του ελληνικού χρέους

Γιατί το ΔΝΤ, η Μέρκελ και ο Σόιμπλε μιλούν ολοένα και πιο ανοιχτά για αναδιάρθρωση και γιατί η ελληνική κυβέρνηση επιμένει να διαψεύδει.

Ώρα 13.00 γίνεται γνωστή στην Ελλάδα η συνέντευξη-βόμβα του επικεφαλής του ΔΝΤ στην Ευρώπη Αντόνιο Μπόρχες στο Reuters.

''Μόνο αν διαπιστωθεί ότι το ελληνικό χρέος μπορεί να καταστεί βιώσιμο, θα συμμετάσχει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο στο δεύτερο πακέτο διάσωσης της χώρας'' είναι η θανατηφόρα ατάκα του Μπόρχες που δεν συμμερίζεται την αισιοδοξία της ελληνικής κυβέρνησης καθώς ''βλέπει'' την ύφεση να διαρκεί εως και το 2013.

Ουσιαστικά ο Α.Μπόρχες, δηλαδή το ΔΝΤ, απαιτεί αναδιάρθρωση-''κούρεμα'' του ελληνικού χρέους ως προυπόθεση για να συμμετάσχει στο νέο πακέτο σωτηρίας της Ελλάδας.Γιατί όλος ο πλανήτης γνωρίζει πως μόνο με αναδιάρθρωση μπορεί να ξαναγίνει βιώσιμο το ελληνικό χρέος.

''Αν υπάρξει ένα δεύτερο πρόγραμμα για την Ελλάδα, όπως και αναμένεται, πιστεύω πως το ΔΝΤ σίγουρα θα συμμετάσχει υπό την προϋπόθεση ότι θα είμαστε πεπεισμένοι πως η Ελλάδα προχωρά και πως μπορούν να εφαρμοστούν οι σωστές πολιτικές έτσι ώστε να γίνει βιώσιμο το χρέος''  δήλωσε ο Διευθυντής Ευρώπης του ΔΝΤ.

Στη συνέντευξη του τάχθηκε υπέρ της αναθεώρησης των όρων του προγράμματος ανταλλαγής ομολόγων και το εντυπωσιακότερο όλων είναι που δήλωσε ότι αφήνει στους Ευρωπαίους την απόφαση για το μέγεθος του ελληνικού ''κουρέματος''.

Τον Μπόρχες όμως πρόλαβαν με δηλώσεις τους οι Μέρκελ και Σόιμπλκε που όπως φαίνεται το μόνο που προς το παρόν δεν έχουν αποφασίσει για εμάς είναι ο ΑΚΡΙΒΗΣ χρόνος του ''κουρέματος''.

Η Μέρκελ, όπως δήλωσε μέσα στο κόμμα της, περιμένει πρώτα να πετύχει η Ελλάδα πρωτογενές πλεόνασμα, ώστε να αποκτήσει νόημα η αναδιάρθρωση του χρέους.


Μάλιστα τη λύση των ευρωομολόγων την πέταξε για άλλη μία φορά στα σκουπίδια με εντυπωσιακή ατάκα περί ανίδεων :''Οποιος νομίζει ότι θα γίνει μια μεγάλη έκρηξη με την έκδοση ευρωομολόγου και έτσι θα τερματιστεί η κρίση χρέους δεν έχει ιδέα από οικονομία''.

Η Γερμανίδα Καγκελάριος παραδέχτηκε πως όλοι οι οικονομικοί της σύμβουλοι της συνιστούν ''κούρεμα'', και μάλιστα γενναίο, του ελληνικού χρέους.

Η ίδια φαίνεται πεισμένη για την ανάγκη διαγραφής ελληνικού χρέους, όπως λέει όμως πρώτα πρέπει να σιγουρευτεί πως δεν θα εμφανιστούν και άλλοι υποψήφιοι για ''κούρεμα'' :''Αν θα λέγαμε σε μια χώρα να διαγράψει το μισό της χρέος αυτό θα ήταν ασφαλώς μια πολύ σημαντική συμφωνία. Όμως την επόμενη μέρα θα βρισκόταν και κάποιος άλλος που θα μας ζητούσε να κάνει το ίδιο''.


Ο πανίσχυρος υπουργός της ο Β.Σόιμπλε, αμέσως μετά το τέλος του Eurogroup, χρησιμοποίησε λόγια που δεν επιδέχονται παρερμηνειών :''Το Eurogroup θα πρέπει να εξετάσει εάν ισχύουν ακόμα οι προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες έγινε η συμφωνία της 21ης Ιουλίου.Μπορεί να μην ισχύουν πλέον, και να πρέπει να προσαρμοστούμε.Οι υπουργοί θα πρέπει να ζυγίσουν τα υπέρ και τα κατά μίας υψηλότερης περικοπής χρέους για τους δανειστές της Ελλάδας''.

Γιατί όμως η δική μας κυβέρνηση επιμένει σε αρνήσεις και διαψεύσεις;
Το '''μυστικό'' ξέφυγε από τα χείλη του υπουργού Οικονομικών σε μία από τις πολλές τελευταία έκτακτες και τακτικές συνεντεύξεις Τύπου.
Δεν πρέπει εμείς να ζητήσουμε την αναδιάρθρωση του χρέους σε θεσμικό επίπεδο, άλλοι πρέπει να την υποβάλλουν και τότε... είναι οι λέξεις που γλίστρησαν από το στόμα του υπουργού Οικονομικών.

Επιθανάτιος ρόγχος ΠΑΣΟΚ: Τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για την κρίση ανακοίνωσε ο Χ. Καστανίδης

http://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=216009&w=400&h=300&q=80Τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος σε σχέση με την αντιμετώπιση της δημοσιονομικής κρίσης προανήγγειλε ο υπουργός Εσωτερικών Χάρης Καστανίδης, μιλώντας στη Βουλή για το νομοσχέδιο που προβλέπει τη δυνατότητα διεξαγωγής δημοψηφισμάτων.

Κατά τη διάρκεια συζήτησης ο κ. Καστανίδης είπε: «Το ερώτημα που θα διατυπωθεί θα είναι ερώτημα που αφορά τα θεμελιώδη συμφέροντα του ελληνικού λαού εν όψει της συγκεκριμένης οικονομικής και δημοσιονομικής κρίσης».

«Ο ελληνικός λαός, σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή, οφείλει να πάρει θέση επί του δημοσιονομικού προβλήματος, μαζί με όλα τα πολιτικά κόμματα και όλους τους οργανωμένους φορείς της κοινωνίας των πολιτών» πρόσθεσε ο κ. Καστανίδης.

"Δεν γίνονται δημοψηφίσματα κατηγορείτε, γίνεται πάλι ύποπτα λέτε", είπε ο κ. Καστανίδης. Ο υπ. Εσωτερικών απαντώντας στις επικρίσεις ότι διεξάγεται εσπευσμένα σημείωσε ότι "ο πρωθυπουργός το έχει εξαγγείλει μήνες πριν, το νομοσχέδιο ήταν αναρτημένο 40 μέρες, δέχθηκε παρατηρήσεις από πολίτες, έγιναν δύο αναγνώσεις στο υπουργικό και την κοινοβουλευτική επιτροπή. Πόθεν το εσπευσμένο".

Είπε ακόμη ότι είναι "υποτιμητικό για το λαό το επιχείρημα ότι προσπαθούμε να τον αποπροσανατολίσουμε. Κανείς δεν μπορεί να τον ξεγελάσει όση διάνοια και να διαθέτει. Μας αναγνωρίζετε μαγικές ικανότητες και αν μας τις αναγνωρίζετε τότε θα πρέπει να μας εμπιστευτείτε και στη διαχείριση της κρίσης.

Για την οικονομία:

Αναφερόμενος στην κυβέρνηση ο κ. Καστανίδης είπε: "Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα τα έχει κάνει αλάνθαστα. Αλλά αγωνίζεται σκληρά για το πατριωτικό της καθήκον να μην επιτρέψει στη χώρα να διολισθήσει στη χρεοκοπία και δίνουμε τη μάχη, απέναντι σε αυτούς που δακτυλοδείχνουν και έχουν και ευθύνη κάποιοι από αυτούς".

Η αντίδραση της ΝΔ:

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Νίκος Δένδιας, σημείωσε ότι "μπορούμε να δούμε με απλά λόγια τι συμβαίνει εδώ. Έχουμε μία κυβέρνηση στην πλήρη αποδόμησή της. Σε λίγο αν δεν πάμε σε εκλογές, θα βλέπουμε μία κυβέρνηση με μονοψήφια νούμερα. Έπρεπε να τίθεται πιπέρι στο στόμα, όποιου αναφέρει το προεκλογικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ".

Και κατέληξε: άν στο ερώτημα που θα θέσετε η απάντηση είναι όχι, θα φύγετε; Πρέπει να φύγετε είστε επιζήμιοι για το τόπο, η χώρα πρέπει να πάει σε εκλογές να αποφασίσει ο ελληνικός λαός, ποιος θα τον κυβερνήσει".

star.gr

ΠΑΣΟΚΟΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

  Ο Καστανίδης ανακοίνωσε  ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε δημοψήφισμα για την κρίση .
 Το ερώτημα που θα τεθεί θα είναι.
 
         Η κυβέρνηση έλαβε ορισμένα επώδυνα μέτρα τα οποία σε 2-3 χρόνια θα μας σώσουν από την ΦΤΩΧΕΙΑ, την ΑΝΕΡΓΊΑ ,την ΠΕΙΝΑ την ΔΙΨΑ ,τον ΠΟΛΕΜΟ ,την ΧΟΛΕΡΑ,τον ΤΥΦΟ την ΦΑΓΟΥΡΑ ,τον ΔΑΚΟ και την ΝΟΥΧΡΙΤΣΑ. Επίσης θα στερήσουν από τον ολυμπιακό  το πρωτάθλημα για τα επόμενα 20 ΧΡΟΝΙΑ.
     ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ?         α. ΝΑΙ  β. ΟΧΙ .
  Χωρίς πλάκα τώρα ΑΝΤΩΝΑΚΗ ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ  και δείξε ότι έχεις ΟΥΜΠΑΛΑ.

Γυρίσματα πορνό σε ΚΤΕΛ εν ώρα κανονικού δρομολογίου!!!

Έκπληκτοι έμειναν οι επιβάτες και ο οδηγός του κτελ Γραμμής "Θεσσαλονίκη-Αθήνα", όταν ανακάλυψαν πώς στο πίσω μέρος του πούλμαν γυριζόταν ταινία πορνό με τη μορφή Home video.

Δεν υπολόγιζαν κανέναν όσοι συμμετείχαν στο γύρισμα ερωτικής ταινίας μέσα σε πούλμαν καθώς αποφάσισαν να επιδοθούν στα καθήκοντά τους, εν ώρα δρομολογίου!

Πιο συγκεκριμένα, οι κοπέλες που πρωταγωνιστούσαν επιβιβάστηκαν στο λεωφορείο Γραμμής "Θεσσαλονίκη-Αθήνα"και κάποια στιγμή μετά από ημίωρη συζήτηση ξεκινούν το ερωτικό παιχνίδι με τρεις επιβάτες. Βεβαίως οι επιβάτες ήταν ηθοποιοί της sirina, όμως αυτό δεν το γνώριζε κανείς.

Με το που ξεκίνησε το "παιχνίδι", οι λοιποί επιβαίνοντες και ο οδηγός σάστισαν. Κάποια στιγμή μάλιστα υποχρεώθηκε να σταματήσει το λεωφορείο σε έναν παράδρομο της Εθνικής για τους ζητήσει τον λόγο.

Οι πρωταγωνιστές της ροζ ταινίας ωστόσο δεν του έδωσαν σημασία, καθώς πρόκειται για αλλοδαπές πορνοστάρ με μεγάλη καριέρα στο εξωτερικό, οι οποίες δε γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα.

Την εύλογη αντίδραση των επιβατών από εκείνη τη στιγμή και ύστερα είναι εύκολο να τη φανταστούμε!

cretalive.gr

Αχμαντινετζάντ κατά Τουρκίας

http://www.tovima.gr/oldPhotos/franklin/15000029.jpgΕπικριτικός απέναντι στην κυβέρνηση Ερντογάν και στην πρόσφατη συμφωνία της με την Ουάσιγκτον για την ανάπτυξη μέρος της αντιπυραυλικής ασπίδας στα τουρκικά εδάφη εμφανίστηκε ο Ιρανός πρόεδρος, Μαχμούντ Αχμαντινετζάντ.

Δεν είναι παρά μέρος ενός σχεδίου για την προστασία του Ισράηλ, διακήρυξε σε χθεσινοβραδινή συνέντευξη που παραχώρησε στην ιρανική τηλεόραση, δίκην διαγγέλματος προς τον λαό του.

Στην ίδια συνέντευξη, ο Ιρανός πρόεδρος ισχυρίστηκε ότι, κατά την Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, στα τέλη Σεπτεμβρίου, η Ουάσιγκτον ζήτησε από την Τεχεράνη την εγκατάσταση γραμμής απευθείας τηλεφωνικής επικοινωνίας μεταξύ των στρατών των δύο χωρών, προς αποφυγήν τυχόν σύρραξης στον Περσικό Κόλπο.

megatv

Στην Εθνική Ελλάδας ο Βιεϊρίνια;

http://tvxs.gr/sites/default/files/imagecache/node_image/article/2011/40/71786-santos.jpgΜια "μεταγραφή" που θα ισχυροποιήσει τη μεσοεπιθετική γραμμή της Εθνικής συζητήθηκε από τους ανθρώπους της ΕΠΟ, σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου. Ο λόγος για τον Αντελίνο Βιεϊρίνια που υπό προϋποθέσεις μπορεί να λάβει και την ελληνική υπηκοότητα και να παίξει στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα.

Ο Πορτογάλος είναι στον 4ο του χρόνο στη χώρα μας και αν συμπληρώσει πενταετία, την ώρα που ετοιμάζεται να γίνει και πατέρας με συμπατριώτισσά μας, πληροί τις προϋποθέσεις για να βγάλει ελληνικό διαβατήριο.

Αν λοιπόν ο Βιεϊρίνια παραμείνει και τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα, ανοίγει ο δρόμος για την Εθνική μας, καθώς με τα χρώματα της Πορτογαλίας έχει συνολικά 92 συμμετοχές αλλά με τις ομάδες από U16 έως U23.

Το θέμα φυσικά είναι τι θα επιλέξει ο 25χρονος παίκτης, ο οποίος έχει κληθεί στο παρελθόν στην προεπιλογή των Ανδρών χωρίς όμως ακόμα να κάνει ντεμπούτο.

Αν τελικά πουληθεί στο εξωτερικό, λογικά θα ανοίξει και η πόρτα της χώρας του και το θέμα κάπου εκεί θα λήξει. Μένοντας όμως εδώ, τίποτα δεν αποκλείεται. Ειδικά από την στιγμή που στον πάγκο της Εθνικής μας κάθεται ο συμπατριώτης του, Φερνάντο Σάντος.

Ωστόσο όλα τα παραπάνω αυτή τη στιγμή παραμένουν σε φιλολογικό επίπεδο και ειδικά αυτή την στιγμή που η προσοχή όλων είναι στον "τελικό" της Παρασκευής (7/10) κόντρα στην Κροατία για την 1η θέση του ομίλου.

sport24.gr

Πυροβολισμοί κατά αστυνομικών στο Μαρκόπουλο-Μεγάλη κινητοποίηση της ΕΑ για τον εντοπισμό των δραστών

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhvv53nnTmLwsVp_YJpFHjTNoHmcb6fWhWmZpXVZuUz_AD-PyCTEeVAOs0885sfx2lmA3jIY8CiKHZbDZ8YbT5imwPeepfzEpZB7AcSF4zhAo3ksF_lBa5cSoRCbeVqELLV07VTzByOPA/s1600/tromaktiko.jpgΣκηνικό με πυροβολισμούς και καταδίωξη στους γύρω δρόμους στήθηκε το πρωί της Τετάρτης έξω από το κέντρο υγείας στο Μαρκόπουλο. Ολα ξεκίνησαν στις 11.25 το πρωί όταν το πλήρωμα περιπολικού θεώρησε ύποπτο ένα όχημα που ήταν σταθμευμένο έξω από το κέντρο υγείας.

Αμέσως οι αστυνομικοί ζήτησαν ενισχύσεις από την ομάδα ΔΙΑΣ και προσέγισαν το όχημα. Τότε οι επιβαίνοντες στο όχημα άνοιξαν πυρ κατά των αστυνομικών, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί κανείς. Ακολούθησε μίνι καταδίωξη στους γύρω δρόμους και λίγο παρακάτω η αστυνομία βρήκε εγκαταλελειμμένο το όχημα. Σε εξέλιξη είναι αυτή την ώρα έρευνες στην περιοχή για να εντοπιστούν οι δράστες.

Αναβλήθηκε η δίκη του «Επαναστατικού Αγώνα»-Χρονικό των επιθέσεων

Νέα ενημέρωση: Για τις 24 Οκτωβρίου αναβλήθηκε η δίκη, λόγω της απεργίας των δικηγόρων.

Ξεκινά σήμερα στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων, στην ειδικά διαμορφωμένη δικαστική αίθουσα των φυλακών Κορυδαλλού, η δίκη των οκτώ κατηγορουμένων για συμμετοχή τους στην οργάνωση «Επαναστατικός Αγώνας» Οι Ν.Μαζιώτης, Π.Ρούπα, Κ.Γουρνάς, Χρ.Κορτέσης, Ευ.Σταθόπουλος, Σ.Νικητόπουλος, Κ.Κατσένος και η Μ. Μπεραχά κατηγορούνται ανά περίπτωση για: «την συγκρότηση και συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση, προμήθεια κατασκευή και κατοχή εκρηκτικών υλών, εκρήξεις και απόπειρας ανθρωποκτονιών κατά συρροή».

Ο Ν. Μαζιώτης, η Π. Ρούπα και ο Κ. Γουρνάς παραμένουν προφυλακισμένοι αλλά εντός του μηνός λήγει το 18μηνο προφυλάκισής τους. Είναι οι τρεις που έχουν αποδεχθεί την συμμετοχή τους στην οργάνωση.

Οι Κορτέσης, Σταθόπουλος και Νικητόπουλος αποφυλακίστηκαν υπό όρους, έπειτα από δύο βουλεύματα του Συμβουλίου Εφετών, καθώς ο Άρειος Πάγος άσκησε αναίρεση στο πρώτο και εκδόθηκε κατόπιν άλλο βούλευμα που επικύρωσε την κρίση των εφετών. Και οι τρεις έχουν καταγγείλει ότι διώκονται λόγω των φιλικών και συντροφικών τους σχέσεων, καθώς και της πολύμορφης συλλογικής δράσης τους στον αναρχικό χώρο και τους κοινωνικούς αγώνες. Για την υπόθεση κατηγορείται ακόμη η σύζυγος του Κ. Γουρνά και μητέρα των ανήλικων δίδυμων παιδιών του, Μαρί Μπεραχά, η οποία έχει καταγγείλει ότι διώκεται λόγω της σχέσης της με τον Κ. Γουρνά.

Ο Κ.Κατσένος παραδόθηκε στις αρχές στις 30 Σεπτεμβρίου στην αστυνομία, ενώ εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψής του και θα είναι παρών στην δίκη.

Σήμερα το δικαστήριο αναμένεται να ασχοληθεί με διαδικαστικά και δικονομικά θέματα που θα τεθούν από τους συνηγόρους υπεράσπισης των κατηγορουμένων.


Το χρονικό των επιθέσεων του «Επαναστατικού Αγώνα»


Η «παρθενική» εμφάνιση της οργάνωσης ήταν στις:
- 5 Σεπτεμβρίου 2003 με ένα διπλό βομβιστικό χτύπημα στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων, ένας αστυνομικός τραυματίας.
- 14 Μαρτίου 2004: Τοποθέτηση ωρολογιακού μηχανισμού σε υποκατάστημα της «Citibank» στο Ν. Ψυχικό. Η βόμβα εξουδετερώνεται.
- 5 Μαΐου 2004: Τριπλή επίθεση στο Αστυνομικό Τμήμα Καλλιθέας.
- 29 Οκτωβρίου 2004: Αποτυχημένη απόπειρα με ενσύρματη βόμβα κατά δύο λεωφορείων των ΜΑΤ και ενός μικρού βαν της αστυνομίας τη στιγμή που περνούσαν από την γέφυρα της Π. Ράλλη.
- 2 Ιουνίου 2005: Ισχυρή έκρηξη βόβμβας στο υπουργείο Απασχόλησης στην οδό Πειραιώς.
- 12 Δεκεμβρίου 2005: Παγιδευμένο με εκρηκτικά δίκυκλο εξερράγη έξω από το υπουργείο Οικονομικών στο Σύνταγμα. Παρά το προειδοποιητικό τηλεφώνημα η ΕΛ.ΑΣ. δεν πήρε εγκαίρως μέτρα αποκλεισμού της περιοχής με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρεις περαστικοί από τζάμια.
- 30 Μαΐου 2006 : Πυροδότηση εκρηκτικού μηχανισμού στον Λυκαβηττό, που ήταν τοποθετημένος σε ποδήλατο, με τηλεχειριστήριο από γειτονικό αλσύλλιο. Η έκρηξη έγινε κοντά στο σπίτι του τότε υπουργού Πολιτισμού Γ. Βουλγαράκη.
- 12 Ιανουαρίου 2007: Εκτόξευση ρουκέτας εναντίον της πρεσβείας των ΗΠΑ. Το βλήμα εκτοξεύεται από την οδό Λαμψάκου, για λίγα εκατοστά δεν χτυπά το έμβλημα του θυρεού της πρεσβείας.
- 30 Απριλίου του 2007: Επίθεση με υποπολυβόλο ΜΡ5 όπλο εναντίον του Β' Α.Τ. Ν. Ιωνίας. «Γαζώνουν» την πρόσοψη του Τμήματος και πετούν χειροβομβίδα φεύγοντας.
- 24 Οκτωβρίου 2008: Έκρηξη μηχανισμού μεγάλης ισχύος στα γραφεία της εταιρείας πετρελαιοειδών «Shell» στο Π. Φάληρο.
- 23 Δεκεμβρίου 2008: Επίθεση με δύο καλάσνικοφ  εναντίον κλούβας των ΜΑΤ στο Γουδή.
- 5 Ιανουαρίου 2009: Ενοπλη επίθεση με Καλάσνικοφ, υποπολυβόλο ΜΡ5 και χειροβομβίδα εναντίον τριών ανδρών των ΜΑΤ στη συμβολή των οδών Ζαΐμη και Κουντουριώτου στα Εξάρχεια, πίσω από το υπουργείο Πολιτισμού. Βαριά τραυματισμένος ο 21χρονος αστυφύλακας Διαμαντής Μαντζούνης. Στο σημείο της επίθεσης βρέθηκαν 27 κάλυκες απο Καλάσνικοφ (ήταν ένα από τα δύο όπλα που χρησιμοποιήθηκαν κατά την ένοπλη επίθεση στου Γουδή) και 4 κάλυκες των 9 χιλιοστών που προέρχονται απο υποπολυβόλο ΜΡ5, το οποίο είχε χρησιμοποιηθεί στην επίθεση εναντίον του ΑΤ Νέας Ιωνίας.
- 18 Φεβρουαρίου 2009: Απόπειρα βομβιστικής επίθεσης με παγιδευμένο αυτοκίνητο με την εκρηκτική ύλη ANFO στα κεντρικά γραφεία της Citibank στην Κ. Κηφισιά.
- 9 Μαρτίου 2009: Έκρηξη στο υποκατάστημα της Citibank στην οδό Λαυρίου στη Ν. Ιωνία. -
- 12 Μαΐου 2009: Επίθεση κατά της Eurobank στην Αργυρούπολη. Ισοπεδώθηκε η πρόσοψη της τράπεζας και έγιναν εκταταμένες ζημιές στα διπλανά κτίρια και αυτοκίνητα. Στην επιχείρηση αυτή το πλήρωμα ενός περιπολικού (2 άνδρες και μία γυναίκα) ήρθαν πρόσωπο με πρόσωπο με μέλη της οργάνωσης. Τους απείλησαν με όπλα, ανέβηκαν σε δύο μοτοσυκλέτες και εξαφανίστηκαν.
- 2 Σεπτεμβρίου 2009: Ισχυρότατη έκρηξη παγιδευμένου αυτοκινήτου με την εκρηκτική ύλη ANFO έξω από το κτήριο του Χρηματιστηρίου Αθηνών, προκαλεί μεγάλες ζημιές στο Χ.Α. και σε διπλανά κτίρια. Ελαφρά τραυματίζεται μια γυναίκα από γυαλιά.

http://news.radiobubble.gr/2011/10/blog-post_1298.html

Η κίνηση σε Θεσσαλονίκη-Αθήνα

Θεσσαλονίκη:
Αυξημένη κίνηση σε Τσιμισκή, Εγνατία, Λ. Νίκης, Αγ. Δημητρίου και Κ. Καραμανλή προς δυτικά

Αθήνα:
Κλειστή η οδός Πανεπιστημίου, Σταδίου, Β. Αμαλίας, Φιλελλήνων και η κάθοδος της Β. Σοφίας από Σέκερη, λόγω πορείας

Δώρο ΠΑΣΟΚ=Ενιαίο Μισθολόγιο: Μειώσεις μισθών έως και 50% για 100.000 δημοσίους υπαλλήλους

Mείωση που θα αγγίζει το 50% του μισθού θα πραγματοποιηθεί για κάποιους υπαλλήλους, σύμφωνα με το νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο. Διαβάστε αναλυτικά τους νέους μισθούς ανά βαθμό και εκπαίδευση και πως διαμορφώνονται τα επιδόματα.

"Στον πάγο" μπαίνουν οι μισθοί για την πλειοψηφία των υπαλλήλων όπως προβλέπει το νέο μισθολόγιο του Δημοσίου. Ελάχιστη θα είναι η αύξηση στον κατώτατο μισθό, που θα φτάσει τα 780. Πάντως οι νεοεισερχόμενοι  αναμένεται να χάσουν, καθώς καταργείται η προσωπική διαφορά.

Από την άλλη οι υπάλληλοι με πολλά επιδόματα θα δουν το μισθό τους να μειώνεται σχεδόν στο μισό.

Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου που αποκαλύπτει η εφημερίδα "Το Έθνος", αν και παρατηρούνται αυξήσεις από 7 έως και 40% στους βασικούς μισθούς, το νέο μισθολόγιο περιλαμβάνει μείωση των συνολικών αποδοχών περίπου 100.000 υπαλλήλων που λαμβάνουν υψηλά επιδόματα μέχρι και 50%, κυρίως οι υπάλληλοι δευτεροβάθμιας και υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Παράλληλα, καταργούνται όλα τα ειδικά επιδόματα.

ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΑΝΑ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

              ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
                   ΥΕ         ΔΕ         ΤΕ           ΠΕ

ΒΑΘΜΟΣ        -          -        1.992         2.096
Β                 -       1.497       1.811         1.906
Γ            1.134     1.248       1.509         1.588
Δ               986     1.085       1.312         1.381
Ε                858       943       1.141         1.201
ΣΤ              780       858       1.037         1.092

ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
Επίδομα:                                             Ποσό
Επικίνδυνης/ανθυγιεινής εργασίας         150
Παραμεθόριων περιοχών                       100
Αδειας/εορτών                                    1.000
Οικογενειακή παροχή                              35
Θέσης/βαθμό
 Γ.δντης                                                700
 διευθυντής                                           400
 τμηματάρχης                                       250
 προϊστάμενος                                        60

Στο σχέδιο νόμου, όπως αποκαλύπτει το δημοσίευμα, περιγράφεται αναλυτικά η σύνδεση του μισθού με την παραγωγικότητα, ενώ προβλέπεται η καθιέρωση κινήτρου επίτευξης στόχων που μπορεί να φτάσει μέχρι και το 25% του μισθού έπειτα από αξιολόγηση, ενώ τίθεται πλαφόν αμοιβών 2.700 ευρώ τον μήνα μαζί με το σύνολο των επιδομάτων.

Όπως αναφέρουν στελέχη του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, δεν πρόκειται για "ενιαίο" μισθολόγιο, αφού δεν εξισώνονται πλήρως οι αμοιβές όλων των δημοσίων υπαλλήλων με τα ίδια προσόντα και την ίδια προϋπηρεσία, αλλά για "νέο" μισθολόγιο, το οποίο κατανέμει τις αμοιβές με δικαιοσύνη συνδέοντας τον μισθό με τη βαθμολογική εξέλιξη μέσω της αξιολόγησης.

Σημειώνεται ότι το νομοσχέδιο για το ενιαίο μισθολόγιο κατατίθεται στη Βουλή τη Πέμπτη.

www.cosmo.gr

Ξεκίνησαν οι συγκεντρώσεις - Έκλεισε η Σταδίου (βίντεο)

http://www.newsit.gr/files/Image/05-10-2011/resized/klafthmonos1_475_355.jpg- ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ στην πλατεία Κλαυθμώνος - ΠΑΜΕ στην Ομόνοια
- Αποκλεισμένο το κέντρο της Αθήνας
- Στάσεις εργασίας στα ΜΜΜ - Προβλήματα στις πτήσεις
- Κλειστό το Δημόσιο

Οι εργαζόμενοι της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ θα ξεκινήσουν από την πλατεία Κλαυθμώνος για να κάνουν πορεία στη Βουλή. Από την πλατεία Ομονοίας, ως είθισται, θα ξεκινήσει το ΠΑΜΕ.


Πλατεία Κλαυθμώνος




Ομόνοια-ΠΑΜΕ

Θα κοπεί απο την ΕΡΤ και η Θεία Λειτουργία της Κυριακής!

http://img.protothema.gr/1800A6A72694C5A964A5DF4063DA9443.jpgΜετά τη διακοπή της εκπομπής Αρχονταρίκι του μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνάτιου, κύκλοι της ιεραρχίας εκφράζουν την ανησυχία τους πως η κυβερνητική απόφαση περί κατάργησης της ΕΡΤ θα βγάλει από το πρόγραμμα της δημόσιας τηλεόρασης και την καθιερωμένη εδώ και δεκαετίες κυριακάτικη θεία λειτουργία!

Όπως είναι γνωστό, το πρώτο κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης κάθε Κυριακή, από τις 08.00 έως τις 10.30, συνδέεται με τον ιερό ναό του Διονυσίου του Αρεοπαγίτου της οδού Σκουφά στο Κολωνάκι, προσφέροντας στους πιστούς που δεν μπορούν να μεταβούν στην Εκκλησία την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την τέλεση της λειτουργίας προεξάρχοντος, ως είθισται, του Αρχιεπισκόπου Αθηνών.

Το πρόγραμμα, που σημειώνει και σημαντικά ποσοστά τηλεθέασης, παρακολουθούν παράλληλα μέσω της δορυφορικής οι ομογενείς στις τέσσερις άκρες του πλανήτη και έχει ιδιαίτερη απήχηση σε Αυστραλία, Αμερική, Αφρική και Ευρώπη. Στα κλιμάκια της Εκκλησίας υπάρχει προβληματισμός καθώς, η ΕΡΤ, μετά το Αρχονταρΐκι , καταργεί και την καθιερωμένη μετάδοση της Κυριακής.

Από το περιβάλλον της ΕΡΤ, ωστόσο, τονίζεται ότι θα παραμείνει η μετάδοση της θείας λειτουργίας από την ΕΤ3, η οποία θα συνδέεται με ναούς της συμπρωτεύουσας. Ωστόσο, κανείς δεν εξασφαλίζει ότι το πρόγραμμα θα το βλέπουν οι Έλληνες της ομογένειας μέσω δορυφόρου (εξαιτίας του τεράστιου κόστους της σύνδεσης) ούτε ότι θα υπάρχουν ζωντανές συνδέσεις, όπως γινόταν μέχρι σήμερα, στις μεγάλες γιορτές της χριστιανοσύνης, με ναούς απ' όλη την Ελλάδα.

Γ. Καρασμάνης: Κλειστό κινδυνεύει να μείνει το Καϊμάκτσαλάν!

Όπως καταγγέλλει ο βουλευτής Πέλλας της ΝΔ, Γ. Καρασμάνης, κλειστό κινδυνεύει να μείνει το χιονοδρομικό κέντρο Καϊμάκτσαλάν, την ώρα που οι γείτονες Σκοπιανοί και Βούλγαροι ετοιμάζονται να ανοίξουν τα δικά του για τη χειμερινή τουριστική περίοδο και την ώρα που η Κυβέρνηση εξαγγέλλει ότι θέλει να εκμεταλλευτεί τη δημόσια περιουσία... Διαβάστε γιατί μπορεί να μείνει κλειστό:

ΤΟ «ΑΝΟΙΓΜΑ» ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ

Στράτος Σιμόπουλος

Η Κυβέρνηση, για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους, προβάλλει το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων ως ζήτημα προτεραιότητος για την ανάπτυξη, θέλοντας, σκοπίμως, να αποκρύψει τις μεγάλες ευθύνες της για την ύφεση στην οποία έχει επιβάλλει την ελληνική οικονομία.

Την ίδια στιγμή, παραγνωρίζει ότι παρόμοιες διαρθρωτικές αλλαγές, ακόμα και όταν κρίνονται αναγκαίες, αφορούν δεκάδες χιλιάδες ελληνικές οικογένειες στις οποίες πρέπει να δοθεί ένα μεταβατικό στάδιο ώστε να μπορέσουν να προγραμματίσουν, στοιχειωδώς, ένα διαφορετικό μέλλον από αυτό που αρχικά είχαν σχεδιάσει.

Κυρίως όμως δεν λαμβάνει υπόψη της τη σχετική νομολογία Ευρωπαϊκών και Ελληνικών δικαστηρίων ούτε το καθεστώς που διέπει διάφορα επαγγέλματα σε χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Έτσι, ειδικά για το επάγγελμα του φαρμακοποιού αγνοεί, εσκεμμένα, ότι:

α) Υπάρχει νομολογία των Ευρωπαϊκών δικαστηρίων σύμφωνα με την οποία το κοινοτικό δίκαιο δεν αποκλείει ρύθμιση που επιτρέπει μόνο σε φαρμακοποιούς να διατηρούν και να εκμεταλλεύονται φαρμακείο,

β) Πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας στην Ελλάδα αναφέρει πως δεν αντιβαίνει στο Σύνταγμα η θέσπιση πληθυσμιακών κριτηρίων για την ίδρυση νέων φαρμακείων και

γ) Μόνο στην επικράτεια του νομού Θεσσαλονίκης λειτουργούν τόσα φαρμακεία όσα σε όλη την Αυστρία.

Ακόμα όμως και αν δεχθούμε ότι το επάγγελμα του φαρμακοποιού πρέπει να «ανοίξει», οφείλει η Κυβέρνηση να θεσπίσει αρχές και κανόνες που θα αποτρέπουν τη δημιουργία καρτέλ, ενώ θα επιτρέψουν με χρήση φορολογικών κινήτρων, τις συνενώσεις φαρμακείων, δημιουργώντας έτσι τις κατάλληλες συνθήκες για βιώσιμες και μεγαλύτερες μονάδες.

Ταυτόχρονα η Κυβέρνηση, όσο και αν είναι υπερβολικός ο παραλληλισμός, πρέπει να θυμάται ότι στην πρώην Σοβιετική Ένωση και στα κράτη της Ανατολικής Ευρώπης στον 20ό αιώνα, είδαμε ουσιαστικά να καταστρέφεται η ζωή πολλών γενεών στην προσπάθεια να οικοδομηθεί, μελλοντικά πάντα, ένας ουτοπικός σοσιαλισμός.

Ας μην επιχειρήσει, λοιπόν, το ίδιο στην Ελλάδα, καταστρέφοντας τη ζωή χιλιάδων οικογενειών σε μια βίαιη προσπάθεια εκσυγχρονισμού της οικονομία μας, χωρίς σχέδιο και πρόγραμμα, αναζητώντας αντίβαρα μιας αδιέξοδης οικονομικής πολιτικής.

Τέλος, όσοι από εμάς είναι, αναφανδόν, υπέρ των διαρθρωτικών αλλαγών, καλό είναι να συνεχίσουν να τις υποστηρίζουν με θέρμη, ακόμα και όταν θα τους αφορούν και θα μειώνουν το δικό τους οικονομικό επίπεδο και όχι μόνο των άλλων.

Pharmateam.blogspot.com

Δεν έχει δόση, αν δεν κλείσουν τα μέτρα 2013-2014!

http://img.protothema.gr/A8702B23A777BE0661F430652249EC59.jpgΔεύτερος γύρος διαπραγματεύσεων για νέα μέτρα ανοίγει ξανά από σήμερα. Ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος επέστρεψε νωρίτερα από το σύνηθες στην Αθήνα από το Λουξεμβούργο, όχι επειδή ...τελείωσε το μεγάλο παζάρι για την 6η δόση, αλλά για να καταστρώσει και νέα σχέδια μέτρων, για τη διετία 2013-2014.

Κυβέρνηση και Τρόικα ξαναγράφουν εξ αρχής το Μνημόνιο και, όπως όλα δείχνουν, οι ξένοι ελεγκτές δεν σκοπεύουν πλέον να φύγουν ξανά από την Αθήνα, ούτε και να παραδώσουν πόρισμα που να δίνει το πράσιν φως για την επόμενη δόση, πριν «κλειδώσουν» οι στόχοι και τα μέτρα ως το 2014.

Χωρίς νέα μέτρα για το 2013 και το 2014 η Τρόικα λεφτά δεν δίνει, και αυτό το κατέστησε σαφές από το Λουξεμβούργο ο Όλι Ρεν.

Ενώ ο πρόεδρος του ευρωομάδας Ζαν Κλοντ Γιούνκερ επιδαψίλευε συγχαρητήρια στην χώρα μας για τα τολμηρά μέτρα που λαμβάνει, ο Ευρωπαίος επίτροπος επιφυλάχθηκε και για νέα, λέγοντας ότι θα πρέπει να εξεταστεί αν με τα μέτρα αυτά μπορούν αν επιτευχθούν οι δημοσιονομικοί στόχοι του προγράμματος.

Ο ανανεωμένος στόχος της τρόικας δεν είναι απλώς να κλειδώσει πάσει θυσία το έλλειμμα του 2012 στο 6,8% του ΑΕΠ, αλλά να διασφαλίσουν και ότι το ελληνικό έλλειμμα θα μειωθεί κάτω από το 3 % του ΑΕΠ μέχρι και το τέλος της περιόδου.

Για να το επιτύχει, η ελληνική κυβέρνηση ποντάρει πολλά στο νέο τέλος ακινήτων μέσω της ΔΕΗ. Θέλει να το διατηρήσει ως το 2014, αλλοιώς θα αναγκαζόταν να το αντικαταστήσει με άλλα, πιο άγρια εισπρακτικά μέτρα ύψους 1,8-2 δισ. ετησίως στη διετία 2013-2014.

Και έτσι όμως, από το 2013 και μετά το μέτρο δεν θα συμβάλλει άλλο στην περαιτέρω μείωση του ελλείμματος από το 6,8% σε 3% μέσα σε δύο χρόνια. Άρα θα πρέπει να συμπληρωθεί ή να ενισχυθεί με άλλα, τα οποία θα αποφασιστούν μέσα στις επόμενες μέρες και εβδομάδες, πιθανότατα έως τις 27 Οκτωβρίου.

protothema.gr

Γη ποτισμένη με ιδρώτα

«Δεν είμαστε και δεν θα γίνουμε Ινδία» ήταν το σχόλιο του πρωθυπουργού, Γ. Α. Παπανδρέου σε βουλευτές του ΠΑΣΟΚ της Κεντρικής Μακεδονίας, με τους οποίους συναντήθηκε, όταν ενημερώθηκε από τον υπουργό, Γ. Κουτρουμάνη για την απαίτηση της τρόικας περί κατάργησης της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Με την κατηγορηματική αυτή δήλωση ο Ελληνας πρωθυπουργός αφενός γιόρτασε τα δίχρονα γενέθλια της κυβέρνησής του και αφετέρου διέγραψε με μια μονοκονδυλιά το λαό και τη χώρα με την οποία συνεργαζόταν στενά ο πατέρας του Α. Γ. Παπανδρέου. Έτσι χάσαμε και αυτήν τη μοναδική ευκαιρία.

Αν γινόμαστε Ινδία, θα είχαμε την ελπίδα να καμαρώσουμε για όσα παράγει και όσα εξάγει αυτή η χώρα. Θα χαιρόμαστε γιατί θα είμαστε μια από τις ανερχόμενες υπερδυνάμεις του πλανήτη. Θα νιώθαμε κάπως διαφορετικά ως χώρα παραγωγής πετρελαίου. Φυσικά θα είμαστε και κινηματογραφική - τηλεοπτική υπερδύναμη και δεν θα βλέπαμε τουρκικά σίριαλ...

Τέλος θα είμαστε μια από τις πιο αναπτυσσόμενες τεχνολογικά χώρες στον κόσμο, αφού θα είχαμε σχεδιάσει και υλοποιήσει διαστημικό πρόγραμμα. Σύμφωνα με αυτό η Ινδία (με την οποία κατά τον πρωθυπουργό δεν πρέπει να μοιάσουμε) εκτόξευσε ένα μη επανδρωμένο σκάφος στη Σελήνη το 2008.

Εκτός αυτού η πρώτη της επανδρωμένη αποστολή στο Διάστημα προγραμματίζεται το 2014, ενώ για τη Σελήνη η πρώτη της επανδρωμένη αποστολή έχει προγραμματιστεί για το 2020. Αυτό το σχέδιο είναι πολύ φιλόδοξο και χρηματοδοτείται με μεγάλα ποσά, αφού προβλέπεται ότι θα στοιχίσει 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Σε τελική ανάλυση θα είμαστε πιο ...ανεβασμένοι ως πολίτες μιας χώρας που στηρίζει, προφυλάσσει, αναπτύσσει και προβάλλει την πολιτιστική της κληρονομία ενισχύοντας παράλληλα την τουριστική της βιομηχανία.

Οπωσδήποτε κάποιος θα πει ότι ο λαός της Ινδίας (1,2 δισεκ. κάτοικοι) ζει φτωχικά. Καμία αντίρρηση. Μα και εμείς προς τα εκεί βαδίζουμε με τις υπογραφές του πρωθυπουργού και των συνεργατών του, αλλά και με τις λανθασμένες επιλογές τους και τις ακόμη χειρότερες εφαρμογές των αποφάσεών τους. Αναμένουμε τη Ναργκίς να τραγουδήσει τον πόνο μιας «Γης ποτισμένης με ιδρώτα».

ΠΑΝ. ΜΗΛΑΣ - pmil@naftemporiki.gr

Πρέπει να στηρίξουν τον Κοστάντσο στον Πειραιά...

Ο Κοστάντσο πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο στα τελευταία παιχνίδια αλλά ο Ολυμπιακός δε μπορεί να κάνει και πολλά πράγματα... Πρέπει να τον στηρίξει για να μην τον κάψει τελείως...


Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Την παραίτηση της Διοίκησης του Τ.Τ. θα ζητήσει η Ν.Δ.

Το θέμα της ενοικίασης από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο στη Θεσσαλονίκη ακινήτου που ανήκει στην πεθερά του αδελφού του πρωθυπουργού, Ανδρίκου Παπανδρέου επανέφερε ο βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της ΝΔ Σάββας Αναστασιάδης. Έκανε λόγο για μεθόδευση από τη διοίκηση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.

«Το ΤΤ άνοιξε νέο υποκατάστημα στην οδό Β. Όλγας, στην περιοχή της Ανάληψης, σε απόσταση περίπου 100 μέτρων από υποκατάστημα που ήδη λειτουργεί, μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσει μέλος της οικογένειας του πρωθυπουργού» σημείωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, υπογραμμίζοντας ότι «ακόμα κι αν όλα έγιναν νόμιμα, υπάρχει ηθικό θέμα».



To έγγραφο που αποδεικνύει το τερατώδες ψέμμα του Τ.Τ.

Όπως είπε ο κ. Αναστασιάδης, ο πρόεδρος του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου δεν έδωσε καμιά απάντηση στα ερωτήματά του (ποιο είναι το μίσθωμα, γιατί επιλέχθηκε η μετεγκατάσταση του καταστήματος ενώ ο ιδιοκτήτης του προηγούμενου ακινήτου είχε συμφωνήσει να μειώσει το ενοίκιο). Ο βουλευτής της ΝΔ θα ζητήσει την παραίτηση του προέδρου του ΤΤ από τον αρμόδιο υπουργό, στη συζήτηση που θα γίνει στη Βουλή, ύστερα από δική του ερώτηση.

«Το παλιό κατάστημα νοικιάστηκε πριν από δύο χρόνια, με μηνιαίο μίσθωμα 5.200 ευρώ και είχαν δαπανηθεί περί τις 150.000 ευρώ για να γίνουν οι αναγκαίες παρεμβάσεις μετατροπής του. Τον Ιανουάριο του 2011, οι ιδιοκτήτες του καταστήματος συμφώνησαν στη μείωση του ενοικίου κατά 1.000 ευρώ και η τιμή διαμορφώθηκε στα 4.200 ευρώ μηνιαίως. Όμως το ΤΤ προχωρά στη μετακόμιση του καταστήματος. Το ενοίκιο του νέου, σύμφωνα με πληροφορίες, ανέρχεται στις 7.800 ευρώ, ενώ απαιτήθηκαν εκ νέου περί τις 150.000 ευρώ, ώστε να εκτελεστούν εργασίες διαμόρφωσης. Σημειωτέον ότι το εν λόγω κατάστημα ʽʽέτυχεʼʼ να μείνει ξενοίκιαστο πριν από περίπου τρεις μήνες», υπογράμμισε ο κ. Αναστασιάδης.

voria.gr και taxalia.blogspot.com

Στο νοσοκομείο 16χρονος από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μέσα σε υπό κατάληψη σχολείο

http://www.skai.gr/files/temp/4A8BF1B481CCDD4685CFF74DF4B46A37.jpgΕνα ακόμη ανήλικο παιδι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Ρεθύμνου σε κατάσταση μέθης.Αυτή την φορά όμως το παιδί δεν κατανάλωσε αλκοόλ σε κάποιο μπαρ της περιοχής αλλά μέσα σε υπο κατάληψη σχολείο.

Ο 16 χρονος κατανάλωσε μεγάλη ποσότητα αλκοόλ σύμφωνα με τους συμμαθητές του που τον μετέφεραν σε κακή κατάσταση στο νοσοκομείο

Η υποδιεύθυνση ασφαλείας Ρεθύμνου, η οποία διενεργεί την προανάκριση, ενημερώθηκε για το περιστατικό το μεσημέρι της ίδιας μέρας.

Ιερώνυμος: «Η Εκκλησία είναι συνεπής φορολογικά»

Περισσότερα είναι τα έξοδα απ' ό,τι τα έσοδα της Εκκλησίας, σύμφωνα με τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο, ο οποίος μίλησε στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, για την οικονομική κρίση, για τα οικονομικά της Εκκλησίας, για τα προβλήματα και τις προοπτικές της Εκκλησίας, τα καθήκοντα των κληρικών, την αποστολή της ενορίας, κ.λπ.

Οικονομικά στοιχεία

Ο αρχιεπίσκοπος έδωσε αναλυτικά οικονομικά στοιχεία της Εκκλησίας του έτους 2010, από τα οποία προκύπτει ότι οι εισπράξεις ανήλθαν στο ποσό των 10.038.976,90 ευρώ και οι πληρωμές σε 16.596.078,58. Σημείωσε δε ότι η αρχιεπισκοπή και οι μητροπόλεις διέθεσαν το έτος 2010 σε ιδρύματα και ευπαθείς ομάδες 96.234.510,47 ευρώ.

«Η Εκκλησία ποτέ δεν έθεσε και δεν θέτει στη ζωή της ως πρώτο θέμα τα οικονομικά της», τόνισε ο κ. Ιερώνυμος.

Ο αρχιεπίσκοπος, όπως επεσήμανε, συναντήθηκε με τον αρμόδιο υπουργό για την περιουσία της εκκλησίας και του εξήγησε ότι η «δήθεν αμύθητη περιουσία της Εκκλησίας δεν είναι ένας ενιαίος κορβανάς, όπως συνήθως θεωρείται αλλά περιουσίες περισσότερων από δέκα χιλιάδες νομικών προσώπων, όπως Μητροπόλεις, Μοναστήρια, Ναοί, Ιδρύματα κ.ά. που λειτουργούν ως ΝΠΔΔ, με τα συμβούλιά τους και καταβάλλουν όλους τους φόρους που επιβάλλει το κράτος, παρά τα όσα μερικοί κακοπροαίρετα υποστηρίζουν».

«Ιστορική ευθύνη»

Αναφερόμενος στις απόψεις περί χωρισμού Εκκλησίας και Πολιτείας, ο κ.κ. Ιερώνυμος, αφού σημείωσε ότι «το γένος έζησε, συντηρήθηκε και απελευθερώθηκε χάρη σ' αυτή του την παράδοση, χάρη σε αυτό το σύνδεσμο», τόνισε πως «η Εκκλησία, με επίγνωση της ιστορικής ευθύνης, δεν θα επιδιώξει τέτοια ενέργεια και αν η Πολιτεία το θελήσει θα πρέπει να αναλογιστεί το κόστος και να αναλάβει τις ευθύνες της».

Οργισμένη διάψευση από το Μαξίμου για τις φήμες περί βαριάς κατάθλιψης – απώλειας επαφής του πρωθυπουργού για 30 ώρες.

Γράφει η Τρολυμπία

Οι άθλιες φήμες που κυκλοφόρησαν όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά όπως ενημερωθήκαμε και στην Ευρώπη από αυτούς που θέλουν πτώχευση της Ελλάδας, διαψεύσθηκαν με δυναμικό τρόπο από το Μαξίμου: “Είναι για τα σκουπίδια”, ήταν η έκφραση.

Η συνέχεια στο olympia.gr

Αύξηση 10,6% των δημοσίων εσόδων το Σεπτέμβριο, λόγω έκτακτης εισφοράς

http://static.doldigital.net/webstatic/ACC4B77BD85F2763645329105E1CA871.jpgΈσοδα 650 εκατ. ευρώ εισέπραξε το Δημόσιο μέσα στον Σεπτέμβριο από την καταβολή της έκτακτης εισφοράς αλληλεγγύης και το τέλος επιτηδεύματος.

Η ροή αυτή των εισπράξεων οδήγησε σε αύξηση των δημοσίων εσόδων τον Σεπτέμβριο κατά 10,65% σε σχέση με το Σεπτέμβριο του προηγούμενου έτους. Τα, δε, καθαρά έσοδα του προϋπολογισμού παρουσίασαν αύξηση 3,17%, ενώ τα έσοδα από τις εφορίες, παρά τις μειωμένες εισπράξεις από τον ΦΠΑ, αυξήθηκαν κατά 22%.

Με αρνητικό ρυθμό κινήθηκαν μόνον τα έσοδα από τα τελωνεία, τα οποία σημείωσαν μείωση κατά 5% εξαιτίας κυρίως της μείωσης των εισαγωγών.

Κύκλοι του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους εκτιμούν ότι η ότι η ανοδική πορεία των εσόδων θα συνεχισθεί όλους τους υπόλοιπους μήνες του 2011 και παραπέμπουν στα προηγούμενα δελτία εκτέλεσης του Προϋπολογισμού, τα οποία ανάφεραν πως οι ροές των εισπράξεων θα βελτιώνονταν στα τέλη του έτους.

Κύπρος: Η αστυνομία φέρεται να εισηγείται ποινική δίωξη για 14 άτομα

http://www.skai.gr/files/temp/4C960311DA476DB0AAEF11F0A43345BF.jpgΤην ποινική δίωξη συνολικά 14 ατόμων φέρεται να εισηγείται η κυπριακή αστυνομία στο πόρισμά της προς τον Γενικό Εισαγγελέα Πέτρο Κληρίδη, το οποίο παρέδωσε την Τρίτη στον κ. Κληρίδη ο Αρχηγός του Σώματος, Μιχάλης Παπαγεωργίου.

Το ογκωδέστατο πόρισμα αφορά στις ποινικές ευθύνες για την τραγωδία της 11ης Ιουλίου στη Ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης», στο Μαρί, που είχε ως αποτέλεσμα τον άδικο χαμό 13 ανθρώπων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του κυπριακού καναλιού Sigma, η Αστυνομία ζητά την ποινική δίωξη του τέως Αρχηγού και του τέως Υπαρχηγού της Εθνικής Φρουράς, καθώς και τεσσάρων άλλων ανώτατων αξιωματικών της Δύναμης. Ζητά, επίσης, την ποινική δίωξη τεσσάρων ανώτατων αξιωματικών της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Εξαιρετικά πιθανή είναι και η ποινική δίωξη ενός εκ των τέως Υπουργών Άμυνας και Εξωτερικών, Κώστα Παπακώστα και Μάρκου Κυπριανού, αντίστοιχα, χωρίς να αποκλείεται η ποινική δίωξη και των δύο. Το ίδιο ισχύει και για τους Γενικούς Διευθυντές των Υπουργείων Άμυνας και Εξωτερικών.

Σε ό,τι αφορά τις κατηγορίες που αναμένεται να τους απαγγελθούν, αφορούν ανθρωποκτονία εξ αμελείας, αμέλεια καθήκοντως και υπέρβαση εξουσίας. Τα κατηγορητήρια δεν αναμένεται να επιδοθούν πριν από τις αρχές Δεκεμβρίου.

Παραλαμβάνοντας το πόρισμα της Αστυνομίας, ο Γενικός Εισαγγελέας, Πέτρος Κληρίδης, τόνισε πως θα πρέπει να μελετηθεί πολύ προσεκτικά το υλικό που έχει στη διάθεσή του, ώστε να υπάρξει κατάληξη σε σωστές και τεκμηριωμένες αποφάσεις. Θα υπάρξει, είπε, απόφαση για ενδεχόμενες ποινικές διώξεις το συντομότερο δυνατό.

Εντός των ημερών ο Γενικός Εισαγγελέας αναμένεται να δώσει οδηγίες για νέο κύκλο ερευνών, στη βάση του πορίσματος Πολυβίου.

Σε τράπεζα επισφαλειών τα περιουσιακά στοιχεία της Dexiα-Η Μέρκελ φταίει...

http://topnews.us/sites/default/files/Dexia_logo.png10.pngΗ βελγική κυβέρνηση ανακοίνωσε απόψε ότι ενέκρινε τη δημιουργία μιας τράπεζας επισφαλειών στην οποία θα μεταβιβαστούν τα επισφαλή περιουσιακά στοιχεία της γαλλοβελγικής τράπεζας Dexia.

Όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός του Βελγίου, Ιβ Λετέρμ, μετά τη λήξη του υπουργικού συμβουλίου, επιτεύχθηκε συμφωνία για τη δημιουργία μιας λεγόμενης «κακής τράπεζας» που θα στηρίζεται σε εγγυήσεις της Γαλλίας και του Βελγίου.

Να σημειωθεί ότι η, υπό χρεοκοπία ευρισκόμενη ουσιαστικά, Dexia έχει κατηγορηθεί από ελληνικούς κύκλους ότι παίζει με τα ελληνικά CDS ... ενώ ο όρος "κακή τράπεζα" έγινε ήδη σλόγκαν μέσα σε λίγες μόνο ώρες και άρχισαν να κυκλοφορούν ανέκδοτα του στυλ "δημιουργήστε και μια κακή «μπότα»" που αναφέρεται στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ιταλία η οποία όπως γράψαμε χθες υποβαθμίστηκε κατά 3 βαθμίδες σε Aa2 από την Moody's.

Η πρώτη διαφήμιση που απευθύνεται και σε σκύλους!! (βίντεο)

Η διαφήμιση είναι, όπως γράψαμε την Κυριακή, της Nestle-Purina και μεταδόθηκε πριν μερικές για πρώτη φορά στην αυστριακή τελεόραση (παρόλο που το βίντεο υπήρχε από καιρό σε διάφορες γλώσσες στο youtube). Δείτε τη διαφήμιση και την αντίδαση ενός σκύλου:



04 Οκτωβρίου 2011

Εισαγωγές ηλιακής ενέργειας από την Ελλάδα προτείνει η Μέρκελ

http://tvxs.gr/sites/default/files/article/2011/33/67680-merkel_30.jpgΗ καγκελάριος της Γερμανίας, Άγκελα Μέρκελ, δήλωσε απόψε ότι θα πρέπει να μειωθούν οι επιδοτήσεις που αφορούν την παραγωγή ηλιακής ενέργειας. υποστηρίζοντας ότι θα ήταν πιο λογικό στο μέλλον η χώρα να εισάγει ηλιακή ενέργεια από περιοχές όπως η Ελλάδα, που έχουν μεγαλύτερη ηλιοφάνεια.

Η Μέρκελ τόνισε ότι μολονότι η αιολική ενέργεια φαίνεται να είναι οικονομικά βιώσιμη στη Γερμανία, δεν ισχύει το ίδιο και για την ηλιακή. Τα τελευταία δύο χρόνια η κυβέρνηση μείωσε δραστικά τις λεγόμενες εγγυημένες τιμές αγοράς, μέσω των οποίων οι επενδυτές λαμβάνουν ένα εγγυημένο ποσό για την ενέργεια που παράγουν. «Δεν είμαι όμως σίγουρη για το αν θα έπρεπε να τις περικόψουμε ακόμη περισσότερο», είπε η Γερμανίδα καγκελάριος στο συνέδριο του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος στο Μαγδεμβούργο.

Η Ευρώπη είναι μακράν η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου για την ηλιακή ενέργεια, όμως εξαρτάται ακόμη από τις κρατικές επιδοτήσεις επειδή η ηλιακή ενέργεια είναι σχεδόν οκτώ φορές ακριβότερη από την ενέργεια που παράγεται με συμβατικούς τρόπους - άνθρακα ή φυσικό αέριο.
Η Μέρκελ σημείωσε τέλος ότι δεν είναι λογικό τόσες πολλές επιδοτήσεις να πηγαίνουν σε έναν τομέα που τελικά παράγει ελάχιστη ενέργεια.

H Moody's υποβάθμισε την Ιταλία κατά 3 βαθμίδες!! Φήμες και για Βέλγιο-Γαλλία

http://gozonews.com/wp-content/uploads/2008/11/bov-moody-s-corporation.jpgΞαφνικά πριν από λίγο η Moody's αποφάσισε να υποβαθμίσει την Ιταλία από Aa2 σε A2 με αρνητική προοπτική!!! Η υποβάθμιση κατά 3 βαθμίδες ήταν τελείως απρόσμενη μιας και πολλοί περίμεναν να υποβαθμιστεί το Βέλγιο και να ανακοινωθεί ότι μπαίνει υπό εξέταση η Γαλλία με προοπτική να υποβαθμιστεί, όπως ανέφεραν σήμερα οι φήμες.

Παρουσιάστηκε το iphone 4S που δεν είναι 5-Απογοήτευση επενδυτών-ελληνική νότα στην παρουσίαση

-Απογοήτευση επενδυτών που το νέο μοντέλο δεν λέγεται iphone5
-5% πτώση της μετοχής της Apple στη Νέα Υόρκη
-Έπεσε για αρκετά λεπτά η σελίδα της Apple κατά τη ζωντανή παρουσίαση
-Ελληνική πινελιά στην παρουσίαση
-199$ το 16 GB kai 399$ το 64 GB

Το iPhone 4S παρουσίασε η Apple στην πρώτη παρουσίαση προϊόντος της χωρίς τον Στιβ Τζομπς που παραιτήθηκε πρόσφατα από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας. Το νέο iPhone έχει πιο γρήγορο επεξεργαστή και κάμερα υψηλότερης ανάλυσης ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί το Android της Google.

Όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο επεξεργαστής του iPhone 4S θα είναι επτά φορές πιο γρήγορος από αυτόν του παλιότερου μοντέλου.

Το iPhone 4S, που θα είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ από τις 14 Οκτωβρίου, θα έχει κάμερα με 60% περισσότερα pixels, καθώς και τη δυνατότητα για βίντεο υψηλής ευκρίνειας. Η συσκευή επίσης βασίζεται σε ένα «σύστημα έξυπνης κεραίας» που είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να βελτιώνει την ποιότητα της κλήσης και είναι συμβατο με δίκτυα CDMA και GSM.

Η διάρκεια χρόνου ομιλίας με μία φόρτιση της συσκευής θα είναι έως οκτώ ώρες. Επίσης, θα διαθέτει ένα νέο σύστημα αναγνώρισης φωνής, που θα δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχό του, π.χ., να δει τον καιρό ή να βάλει ξυπνητήρια δίνοντας φωνητικές εντολές.

Μάλιστα κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο Scott Forstall, έδωσε φωνητική εντολή στη συσκευή του να του βρει τα κοντινότερα εστιατόριο… με Ελληνικό φαγητό!

Οι τιμές, που έχουν πια αρχίσει να πέφτουν, ξεκινούν από τα 199 δολάρια Η.Π.Α. για την έκδοση των 16GB και φτάνουν τα 399 δολάρια για την έκδοση με 64GB.

Πάντως επενδυτές και αναλυτές απογοητεύτηκαν που η Apple δεν παρουσίασε το iPhone 5 με αποτέλεσμα η μετοχή της να πέσει 5% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης

Έπεσε ελικόπτερο στη Νέα Υόρκη

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e2/Wpdms_terra_east_river.jpg/256px-Wpdms_terra_east_river.jpgΤο ελικόπτερο έπεσε στον ποταμό East River που είναι το ποτάμι που χωρίζει το Long Island, το Queens και το Brooklyn από το Manhattan και το Bronx. Το ελικόπτερο, ένα Bell 206, απογειώθηκε από ελικοδρόμιο μέσα στο ποτάμι και έπεσε στα νερά του ποταμού στο ύψος της 34ης λεωφόρου. Στο ελικόπτερο επέβαιναν 5 άνθρωποι εκ των οποίων οι 4 περισυλλέγησαν (2 σοβαρά τραυματίες) ενώ μια γυναίκα αγνοείται.

Υπερψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για τα δημοψηφίσματα

http://static.doldigital.net/webstatic/E891700720CA89ED22F71300078C08E0.jpgΜε τις ψήφους της κυβερνητικής πλειοψηφίας υπερψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για τη διενέργεια δημοψηφισμάτων, ενώ τα κόμματα της αντιπολίτευσης επέκριναν το νομοθέτημα ως «άκαιρο και περιττό», «αποπροσανατολιστικό» ή «επικοινωνιακό τρικ».

[Δείτε το νομοσχέδιο, στη μορφή που κατατέθηκε]

Η εισηγήτρια του ΠΑΣΟΚ Μαρία Κυριακοπούλου υπεραμύνθηκε του νομοσχεδίου τονίζοντας ότι διευρύνει την άμεση και συμμετοχική δημοκρατία ενώ κάλεσε τα κόμματα της αντιπολίτευσης να μην υποβιβάζουν την κρίση του ελληνικού λαού.

Ο εισηγητής της ΝΔ Αναστάσιος Νεράντζης καταλόγισε στην κυβέρνηση σκοπιμότητα, χαρακτήρισε άκαιρο και περιττό το νομοσχέδιο και πρόσθεσε ότι το κόμμα του αρνείται να συμβάλει στις μεθοδεύσεις της κυβέρνησης.

Ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ Αντώνης Σκυλλάκος έκανε λόγο για προσπάθεια αποπροσανατολισμού από την κυβέρνηση, με στόχο να αποσπάσει την προσοχή του ελληνικού λαού από τα αντιλαϊκά μέτρα.

Υποκριτικό χαρακτήρισε το νομοσχέδιο ο ειδικός αγορητής του ΛΑΟΣ Αθανάσιος Πλεύρης κατηγορώντας την κυβέρνηση για επικοινωνιακά παιχνίδια στη προσπάθειά της να αποφύγει τις εκλογές.

«Κανένα τρυκ δεν μπορεί να κρύψει το δημοκρατικό έλλειμμα της κυβέρνησης. Η μόνη λύση είναι οι εκλογές», υποστήριξε από την πλευρά της η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Ευαγγελία Αμανατίδου - Πασχαλίδου.

«Παρών» δήλωσε ο εκπρόσωπος της «Δημοκρατικής Αριστεράς» Νίκος Τσούκαλης, εκφράζοντας επιφυλάξεις για την σκοπιμότητα της πρωτοβουλίας αυτής.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, το αποτέλεσμα ενός δημοψηφίσματος για ψηφισμένο νομοσχέδιο που ρυθμίζει σοβαρό κοινωνικό ζήτημα, είναι δεσμευτικό αν έχει λάβει μέρος στην ψηφοφορία τουλάχιστον το 50% των εγγεγραμμένων στους εκλογικούς καταλόγους. Προβλέπεται ακόμα ότι για κρίσιμο εθνικό θέμα, το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος είναι δεσμευτικό αν συμμετάσχει το 40%.

Δημοψήφισμα για εθνικό θέμα θα προκηρύσσεται με προεδρικό διάταγμα το οποίο θα προσυπογράφεται από το υπουργικό συμβούλιο και για ψηφισμένο νομοσχέδιο από τον πρόεδρο της Βουλής.

Οι άνθρωποι του Βαγγέλη: Άντα Κιούρκα-ανέβηκε 4 μισθολογικά κλιμάκια σε 10 μέρες!!!

[Είμαι περίεργος αν θα ασχοληθεί κανείς μ' αυτή την προκλητική και ανήθικη, απέναντι στους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους, πράξη του Βενιζέλου να εκτοξεύσει την "προστατευόμενή" του κατά 4 μισθολογικά κλιμάκια μέσα σε 10 μέρες]

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 10 Ιουλίου 2011

Οι άνθρωποι του Βαγγέλη

...Στο υπουργείο Οικονομικών μετακόμισαν μαζί του από την πρώτη στιγμή η Αντα Κιούρκα, ο Ηλίας Βεργίτσης και ο Κώστας Βουβάλας. Και οι τρεις είναι πολλά χρόνια μαζί του και μέχρι προ τινος ήταν στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας. Οι δύο πρώτοι παλαιότερα ήταν δημοσιογράφοι του ΔΟΛ και στη συνέχεια έγιναν από τους στενότερους και πλέον έμπιστους συνεργάτες του, που χειρίζονται κυρίως θέματα επικοινωνίας, στην οποία ο Β. Βενιζέλος δίνει μεγάλη σημασία...

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=291978

ΥΓ. Αύριο μια ανάρτηση της κότας του διαδικτύου... την οποία αφαίρεσε εννοείται

Και οι προβλέψεις του Παντελή είναι... "λίρα εκατό"

http://www.isotimia.gr/files/ArticlePhotos/POLITIKOI/thumbs/oikonomou%20pantelhs_225x.jpg«Λίρα εκατό» αποδείχθηκαν (λέμε τώρα…)  και οι εκτιμήσεις του Παντελή Οικονόμου εκτός του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, κατά την τηλεφωνική του εμφάνιση στην εκπομπή των Καμπουράκη- Οικονομέα.  Ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών είχε δηλώσει χθες ότι οι διαβουλεύσεις με την τρόικα ουσιαστικά ολοκληρώθηκαν.

«Στο βαθμό που πείστηκαν ότι είναι πραγματική η βαθύτερη ύφεση, νομίζω ότι βρήκαμε μια άκρη… Κατ’ ουσίαν έχουμε τελειώσει… Νομίζω ότι τα έχουμε καλύψει όλα» είχε δηλώσει ο Οικονόμου στο MEGA!  

Αχ Παντελή μου, που λέει  και η διαφήμιση, την χάσαμε την εκταμίευση… Αλλά εάν εσύ που είσαι το «νούμερο 2»  στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης,  πέφτεις τόσο έξω στις εκτιμήσεις σου, τότε τι να πούμε κι εμείς οι υπόλοιποι;

star.gr

Μέρκελ: Μας έρχεται φθηνότερη η αλληλεγύη στην Ευρωζώνη

Πιο συμφέρουσα είναι για τη Γερμανία η στήριξη της Ευρωζώνης, παρά η έξοδός της από το ευρώ, σύμφωνα με τη Γερμανίδα καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ.  Κατά τη διάρκεια ομιλίας της σε περιφερειακή διάσκεψη του κόμματος των Χριστιανοδημοκρατών στο Μαγδεμβούργο, τόνισε ότι "αλληλεγγύη προς τη ζώνη του ευρώ είναι φθηνότερη για τη Γερμανία απ' ότι το να βάδιζε η χώρα μόνη της".

Παράλληλα, επισήμανε ότι η σύνοδος των G20 θα πρέπει να αντιμετωπίσει και πάλι το θέμα ρύθμισης των χρηματοπιστωτικών αγορών.

ΠΑΣΟΚάρα αθάνατη

Ενδιαφέρον αφιέρωμα για τα 2 χρόνια ΠΑΣΟΚ

EΕνδιαφέρον φωτογραφικό αφιέρωμα στα 2 χρόνια ΠΑΣΟΚ στο antilogos-gr.blogspot.com

Γ. Βρούτσης για τα 2 χρόνια ΠΑΣΟΚ

«Κύλισαν δύο χρόνια, που δυστυχώς γύρισαν την Ελλάδα και τους Έλληνες δεκαετίες πίσω. Μάλιστα, την “επέτειό της” η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ φρόντισε να μας την “υπενθυμίσει” με μια ακόμη νέα δέσμη επαχθών φορολογικών μέτρων, εκτός μεσοπρόθεσμου.

Φορολογικών μέτρων, που θα μπορούσαν να αποφευχθούν αρκεί να μην επέμενε η κυβέρνηση σε μια αποδεδειγμένα λάθος συνταγή του Μνημονίου και να μην ίσχυε η ισοδύναμη σχέση των Κυβερνητικών αστοχιών, όπως:

Ολιγωρίες + Πειραματισμοί + Ανικανότητα + Ιδεοληψίες + Παλινωδίες = Χαράτσι στα ακίνητα + Κατάργηση Φοροαπαλλαγών + Αφορολόγητο στα 5.000€ + Εξίσωση Πετρελαίου θέρμανσης με κίνησης + Αύξηση αντικειμενικών αξιών».

Λυκουρέντζος: «Τιμούμε σήμερα την επέτειο ίδρυσης του κόμματός μας»

http://kartesios.com/wp-content/uploads/2011/01/ND_new-logo.jpg«Τιμούμε σήμερα την επέτειο ίδρυσης του κόμματός μας. Τιμούμε τον ιδρυτή της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Καραμανλή και όλα τα ιστορικά στελέχη της.

Τιμούμε, πάνω απ’ όλα, τους αγωνιστές της Παράταξης, τα εκατομμύρια των Ελλήνων που στήριξαν και στηρίζουν τους αγώνες μας για το εθνικό συμφέρον και την κοινωνική πρόοδο. Είμαστε υπερήφανοι γιατί η Παράταξή μας πρωταγωνίστησε στην εδραίωση της Δημοκρατίας και πέτυχε την ένταξη της Ελλάδος στη μεγάλη δημοκρατική Ευρωπαϊκή Οικογένεια.

Αναγνωρίζουμε, ταυτόχρονα, τα λάθη, τις αδυναμίες και τις παραλείψεις του παρελθόντος. Αποφασισμένοι να μην επιτρέψουμε, σε καμία περίπτωση, την επανάληψή τους.

Κάναμε, ήδη, ένα καινούργιο ξεκίνημα με τον ηγέτη μας, τον Αντώνη Σαμαρά. Και συνεχίζουμε με σύνεση, τόλμη και αποφασιστικότητα. Με συνεχή ανανέωση και άνοιγμα σε ολόκληρη την κοινωνία. Πάνω από όλα, με βαθιά συναίσθηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Τόπος και ο Λαός.

Είμαστε αποφασισμένοι να εκπληρώσουμε το χρέος μας και τώρα όπως σε κάθε στιγμή της ιστορίας μας.

Με συγκροτημένο σχέδιο για την έξοδο από την κρίση και την επανεκκίνηση της Οικονομίας.

Με εμπιστοσύνη στις αξίες και τις ιδέες μας, τις αρχές και την πολιτική μας πρόταση. Είμαστε αισιόδοξοι ότι ο ελληνικός λαός θα στηρίξει τις προσπάθειες και τους αγώνες μας για μια αισιόδοξη προοπτική της χώρας, για την Ελλάδα της Ελπίδας».

Μεσογαίας: “Αν σας κόψουν το ρεύμα, θα το κόψουμε και εμείς από τους ναούς”

Αν σας κόψουν το ρεύμα.JPG«Είναι αυτονόητο ότι δεν αντέχουμε άλλο», αναφέρει μεταξύ άλλων σε εγκύκλιο σημείωμα ο Σεβ. Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος, όσον αφορά την οικονομική κρίση που διέρχεται η χώρα μας.

Ο Μητροπολίτης Μεσογαίας στην εγκύκλιο του, λέει τα πράγματα με το όνομα τους, ενώ υπογραμμίζει ότι «κάποιοι μας διέσυραν διεθνώς και μας οδήγησαν στα στόματα των θηρίων αυτού του κόσμου είτε από επιπολαιότητα είτε ενδεχομένως και από ύποπτες σκοπιμότητες».

Η Romfea.gr δημοσιεύει παρακάτω την εγκύκλιο του κ. Νικολάου:

Η χάρις και η ευλογία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού εύχομαι να σκεπάζει όλους σας, την κοινωνία, το έθνος και την Εκκλησία μας.

Σκέφθηκα πολύ για να συντάξω αυτή την εγκύκλιο και να την απευθύνω στην αγάπη σας. Μέχρι την τελευταία στιγμή δεν ήμουν σίγουρος αν έπρεπε να το κάνω.

Τις τελευταίες όμως μέρες, μέσα στην κατάσταση του γενικευμένου πανικού που επικρατεί στην πατρίδα μας, των σπασμωδικών αποφάσεων των υπευθύνων διαχειριστών της ζωής και του μέλλοντός μας, την επαναλαμβανόμενη εναλλαγή υποσχέσεων και διαψεύσεων που έχουν τραυματίσει το ηθικό και την αξιοπρέπεια μας, τον καταιγισμό των χωρίς τέλος φορολογικών επιβαρύνσεων, δέχθηκα σωρεία τηλεφωνημάτων και μηνυμάτων πολιτών της περιοχής μας που ζητούν απεγνωσμένα μία παρέμβαση και κάποια συμπαράσταση στο οικονομικό τους αδιέξοδο και δράμα.

Οι μισθοί και οι συντάξεις περικόπηκαν, αρκετοί απολύθηκαν, οι άνεργοι πληθύνονται, πολλοί στέγνωσαν οικονομικά. Και ξαφνικά μας ζητείται απειλητικά και εκβιαστικά να πληρώσουμε, επί πλέον φόρο για το σπίτι που μένουμε σαν να είναι το κράτος πλέον φτωχότερο από τους φτωχούς. Φτάσαμε, αντί τα έξοδά μας να γίνονται για το φαγητό, το σπίτι και τις ανάγκες μας, ό,τι ξοδεύουμε να πηγαίνει σε δύο φοβερές λέξεις: σε φόρους και σε χρέη.

Δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς το αίσθημα πνιγμού που διακατέχει ίσως και την πλειοψηφία των συμπολιτών μας, σίγουρα και αρκετούς από μας. Ποιός μπορούσε να φαντασθεί ότι ο υπέροχος και υπερήφανος λαός μας θα έφτανε σε αυτό το κατάντημα; Να έχει δώσει και την τελευταία σταγόνα του ιδρώτα του, του κόπου του, της αξίας του, και παρά ταύτα να έχουμε ως λαός διασυρθεί παγκοσμίως; Και τώρα χωρίς καμμία ελπίδα και εγγύηση να διεκδικεί το κράτος μας πιεστικά τα δάκρυα και το αίμα μας;

Είναι αυτονόητο ότι δεν αντέχουμε άλλο. Δεν είναι υπερβολή αυτό. Πρέπει όμως να το πούμε. Να το φωνάξουμε στα αυτιά των αρμοδίων: «Ως εδώ! Δεν μπορούμε άλλο. Βρέστε άλλες λύσεις. Ίσως πιο δύσκολες, αλλά πιο αποδοτικές, πιο έξυπνες και σίγουρα πιο ανθρώπινες. Αν δεν μπορείτε, ομολογήστε την αδυναμία σας.

Δεν είναι ντροπή να μην μπορεί κανείς. Είναι όμως απαράδεκτο να επιμένει στην ευθύνη της γενικευμένης καταστροφής μας. Μας φτιάξατε ένα κράτος που προσφέρει στον λαό πολύ λιγότερα από όσα του απαιτεί.

Πρέπει να το καταλάβετε∙ δεν είστε μόνο οφειλέτες στους δανειστές σας, είστε οφειλέτες και στον λαό που ταχθήκατε να υπηρετείτε. Αφού δεν καταφέρνετε την εθνική σωτηρία μέσα από πολιτική συνεργασία, αυτή θα προκύψει αναγκαστικά μέσα από λαϊκή απαίτηση και πρωτο­βουλία».

Αγαπητοί μου αδελφοί,

Ήρθε η ώρα που πρέπει ο λαός να δείξει το διαμέτρημα της δύναμής του, να κάνει γνωστά τα όριά του. Ήρθε η ώρα όλοι μαζί να πάρουμε στα χέρια μας τις τύχες μας.

Όσο παραμένουμε αδρανείς, όσο μένουμε υποτελείς σε εσφαλμένες ή αβάσταχτες επιλογές, τόσο καθιστούμε τον εαυτό μας συνυπεύθυνο στον αργό αλλά βέβαιο υπαρκτικό εκφυλισμό μας. Αν δεν ξυπνήσουμε, τελειώσαμε. Δεν θα υπάρχει συνέχεια!

Καιρός πλέον να ξεσηκωθούμε. Τα πάντα πρέπει να αλλάξουν. Και επειδή δεν θα τα αλλάξουν κάποιοι άλλοι, πρέπει να μπούμε στο παιχνίδι όλοι.

Όποιος πονάει για την κατάσταση και αγαπάει την αλήθεια έχει θέση σε αυτή την αλλαγή. Κανείς δεν περισσεύει. Όλες οι ανατροπές, όλες οι μεγάλες αλλαγές έγιναν από ηρωικούς ανθρώπους, κυρίως νέους. Όχι από συμβιβασμένους ούτε από αγανακτισμένους, αλλά από υγιώς επαναστα-τημένους. Όλοι μαζί και πρέπει και μπορούμε και επιβάλλεται να αλλά-ξουμε με δική μας πρωτοβουλία το μέλλον μας. Όχι με βία, αλλά με δύναμη και αποφασιστικότητα.

Όχι με μηδενιστικές επιλογές, αλλά με καθαρότητα, ηρωισμό και εξυπνάδα.

Σίγουρα και η δική μας ευθύνη ως λαού δεν είναι καθόλου μικρή. Συμφωνήσαμε με τις μικρονοϊκές πολιτικές επιλογές και τις κάναμε συνή-θειες και νοοτροπία μας.

Η ανειλικρίνεια, η αδιαφορία, το βόλεμα, το εύκολο κέρδος, η προσβολή των θεσμών, η ύβρις κατά της πίστης και παράδοσής μας, η ασέβεια κατά του κράτους και των νόμων, οι αλόγιστες διεκδικήσεις αποτέλεσαν κομμάτια της ζωής του νεοέλληνα που δεν μας τιμούν καθόλου. Δεν μας φταίνε μόνον οι άλλοι είτε αυτοί λέγονται κερδοσκόποι είτε ξένα συμφέροντα είτε πολιτικοί.

Το δικό μας μερίδιο ευθύνης για το σημερινό μας κατάντημα δεν είναι ευκαταφρόνητο. Η λύση της μετάνοιας και αλλαγής είναι μονόδρομος.

Τους άλλους δεν μπορούμε να τους αλλάξουμε. Τη δική μας όμως νοοτροπία και ζωή έχουμε και τη δυνατότητα και την ευθύνη να τις διορθώσουμε. Ας αρχίσει ως επανάσταση αυτή η αλλαγή από τους εαυτούς μας. Αυτό είναι το πιο ηρωικό.

Ομολογώ ότι και ως Εκκλησία μας κάνανε κομμάτι του καταρρεόντος κρατικού συστήματος.

Γι’ αυτό και συχνά μας παρερμηνεύει ο λαός. Αγκαλιάσαμε το κράτος, στηριχθήκαμε σε αυτό και τραυματίσθηκε η βαθειά σχέση μας με τον λαό. Τον υπηρετήσαμε μεν ως πονεμένο και φτωχό, αλλά δεν τον αγκαλιάσαμε ως κομμάτι της υπόστασής μας.

Τουλάχιστον δεν καταφέραμε να μας νοιώσει έτσι. Μολύνθηκε το γάλα της μάνας του, της Εκκλησίας, και απέστρεψε το πρόσωπό του από το στήθος της.

Αυτό είναι ο,τι χειρότερο υπάρχει. Ο λαός είναι ό,τι ιερώτερο έχουμε μετά τον Θεό και η Εκκλησία στη φύση της είναι η ανάσα του λαού. Αυτήν την ανάσα τελευταία στερηθήκαμε. Ήρθε η ώρα να ξαναρχίσει ο ζωτικός θηλασμός.

Δεν αμφισβητώ βέβαια ότι είμαστε και θύματα. Κάποιοι μας ξεγέλασαν. Κάποιοι διαχειρίσθηκαν τα θέματά μας με ένοχη ανικανότητα.

Κάποιοι μας διέσυραν διεθνώς και μας οδήγησαν στα στόματα των θηρίων αυτού του κόσμου είτε από επιπολαιότητα είτε ενδεχομένως και από ύποπτες σκοπιμότητες. Και να πού φτάσαμε! Ισοπεδωθήκαμε στο μηδέν της περιουσίας μας και στο τίποτα της αξιοπρέπειάς μας.

Παρά ταύτα δεν ψάχνουμε για ενόχους. Τώρα επειγόμαστε για λύσεις.

Λύσεις όμως που δεν πατάνε τον λαό, αλλά ανασταίνουν την τιμή του. Ήρθε η ώρα που θα πρέπει όσοι παίρνουν αποφάσεις να καταλάβουν τι συμβαίνει στα σπίτια, στους δρόμους, στα μαγαζιά και στην καθημερινότητα. Τι συμβαίνει στις ψυχές μας. Αυτό δεν θα το μάθουν από την τρόϊκα ούτε από τις μεταξύ τους διαβουλεύσεις.

Θα το μάθουν από τον λαό. Πρέπει την φωνή μας να την ακούσουν. Δεν γίνεται αλλιώς.

Θα ήθελα λοιπόν να πω σε όσους δεν μπορούν να πληρώσουν την λεγόμενη «έκτακτη εισφορά ακινήτων» να μη φτάσουν σε απόγνωση. Να ξέρουν ότι θα βρεθούμε όλοι ενωμένοι στο πλευρό τους και θα φωνάξουμε μαζί: «Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος».

Ας καταλάβουν ότι δεν έχουμε. Δεν μπορούμε. Φτάσαμε στα όριά μας, αλλά αρνούμαστε να μας τελειώσουν. Αν αδρανήσουμε δεν θα το καταλάβουν. Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός προφή-τευσε πριν από διακόσια πενήντα χρόνια λέγοντας: «Θα σας βάλουν βαρύ και δυσβάσταχτο φόρο ακόμη και στα παράθυρα και στα κοτέτσια, αλλά όμως δεν θα προλάβουν».

Πράγματι, δεν θα προλάβουν! Μη λυγίσετε μπροστά στην οικονομική χρεωκοπία. Αυτήν ήδη τη ζούμε. Αρνηθείτε τη χρεωκοπία της αξιοπρέπειας, της ιστορίας, της εθνικής συνείδησης. Αυτά μπορούμε και πρέπει να τα διεκδικήσουμε μέχρι τελευταίας ρανίδας. Έστω τώρα, την τελευταία στιγμή.

Τα Μεσόγεια και η Λαυρεωτική είναι μια ευλογημένη περιοχή που μέχρι πρότινος έσφυζε από ανάπτυξη και ευημερία. Τον τελευταίο όμως καιρό όλο και πληθαίνουν αυτοί που με απόγνωση στρέφονται στην Εκκλησία η όπου βρουν, και εκλιπαρούν για συμπαράσταση και βοήθεια.

Πολλοί έχουν λυγίσει, έχουν οικονομικά γονατίσει. Δεν μπορούν να θρέψουν τα παιδιά τους. Έχασαν τον ύπνο τους. Ζουν την απειλή του παρόντος και με τον φόβο του μέλλοντος.

Έχουν ιδιοκτησίες, αλλά δεν έχουν χρήματα. Αυτοί πως θα πληρώσουν; Πού να τα βρουν; Θα τους πάρουν το σπίτι; Θα τους κόψουν το ρεύμα; Είναι δυνατόν να βυθίσουν στο σκοτάδι την Κερατέα η το Λαύριο που φιλοξενούν το μεγαλύτερο εργοστάσιο της ΔΕΗ στην πατρίδα μας;

Ό,τι και να συμβεί, αδελφοί μου, θα ήθελα να ξέρετε ότι η τοπική Εκκλησία μας θα δώσει τα πάντα για να σταθεί στο πλευρό σας. Αν σε έναν κόψουν το ρεύμα, εμείς θα το κόψουμε σε όλους τους ναούς.

Θα κάνουμε γάμους με κεριά στα χέρια και λειτουργίες με δάκρυα στα μάτια. Με κανέναν τρόπο δεν θα δεχθούμε, τη στιγμή που νοικοκυριά είναι βυθισμένα στο σκοτάδι, οι ναοί να λειτουργούν με αναμμένους τους πολυελαίους.

Όλοι μαζί λοιπόν τώρα, οφείλουμε να πιέσουμε τους εκπροσώπους μας περισσότερο από όσο τους πιέζουνε οι δανειστές.

Γιατί η ανάγκη μας για επιβίωση ξεπερνάει την ανάγκη τους να κυριαρχήσουν πάνω μας. Γιατί η αξιοπρέπειά μας αξίζει περισσότερο από τα πάσης φύσεως συμφέροντα.

Γιατί η εθνική μας υπερηφάνεια στηρίζεται σε μια ιστορία που όλοι τους ζηλεύουν.

Γιατί την Ευρώπη την βλέπουμε περισσότερο ως οικογένεια που κατανοεί την δυσκολία των λαών παρά ως θηλιά που οδηγεί σε ασφυξία τις κοινωνίες.

Δεν μας έμεινε τίποτε άλλο από το να μεταμορφώσουμε ξανά την Ελλάδα σε πατρίδα μας, την ιστορία της σε ταυτότητά μας, τα παραδείγματα των προγόνων μας σε βιώματά μας και να επιστρέψουμε από τον ασύνετο νεοπλουτισμό στην αξιοπρεπή λιτότητα και ολιγάρκεια, από τις υποτελικές υποχωρήσεις στον ηρωισμό και από τον παγκόσμιο διασυρμό στην εθνική υπερηφάνεια και τον πανθομολογούμενο θαυμασμό.

Έτσι, ο Θεός, όπως λέγει και ο λαός, δεν θα μας αφήσει, γιατί με αυτόν τον τρόπο δεν θα Τον έχουμε κι εμείς αφήσει.

Με πατρικές ευχές και την ελπίδα της αφύπνισης,

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
† Ο Μεσογαίας και Λαυρεωτικής ΝΙΚΟΛΑΟΣ

http://eleftheroiellines.blogspot.com

Κύριε Παπακωνσταντίνου, η εταιρεία της συζύγου σας, έχει καμία σχέση με το Εθνικό Πάρκο ΣΧΙΝΙΆ;

Κύριε Παπακωνσταντίνου, η εταιρεία της συζύγου σας, έχει κάποια σχέση με το Εθνικό Πάρκο Σχινιά;

Μήπως ... κάποιος από τους συνεργάτες της στην εταιρεία, είχε δείξει ενδιαφέρον;

Γράφει η Πόπη Σουφλή

Ένας.. "φίλος" ήρθε απόψε από τα παλιά και...τι ανακαλύπτει κανείς, όταν... ψάχνει....

Αλήθεια, εκείνη η ... προσφορά. πριν από χρόνια, για εκμετάλλευση του Εθνικού Πάρκου Σχινιά, τι γίνεται;;;;;;;;

Γιατί σε κάποιο ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟΥΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΤΑΣΗΣ του Εθνικού Πάρκου Σχινιά Μαραθώνα, υπήρχε ο όρος:
"Όλοι οι όροι του παρόντος, είναι εμπιστευτικοί και οι συμβαλλομενοι, δεσμεύονται να μην τους κοινοποιήσουν σε οποιονδήποτε μη αρμόδιο τρίτο";
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΜΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ;

http://attikanea.blogspot.com/2011/10/attikanea.html#more

Άπαιχτος!!!: "ΠΑΣΟΚ ή ΤΕΦΡΑ"

Να και ένας που γιορτάζει πραγματικά τα δύο χρόνια του Γιωργάκη στην εξουσία:

Όλο και πιο πολύ κατρακυλά η εκκλησία υπό τον Ιερώνυμο

Από εδώ:

ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΚΑΣΤΡΙΝΙΤΟΣ


Ξέπεσε στο να την απασχολούν αυτά:

Description: http://news247.gr/ellada/eidiseis/article1396569.ece/ALTERNATES/w380h209/ieronimos.jpgΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΣΤΟΝ ΚΛΗΡΟ

"Ο Βενιζέλος μου είπε ότι δεν θα μειωθούν οι μισθοί μας"

Δεν υπάρχει ζήτημα μείωσης της μισθοδοσίας των κληρικών κατά 50%, τόνισε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο οποίος ανέφερε πως μίλησε με τον υπουργό Οικονομικών Ευ. Βενιζέλο και του διέψευσε κάτι τέτοιο.

"Κάνουμε αγώνα. Εγώ ήρθα σε επαφή με τον κύριο Βενιζέλο, και μου είπε ότι δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Αλλά εμείς πρέπει όλα να τα μελετήσουμε", ανέφερε χαρακτηριστικά στο amen.gr σε σχετική ερώτηση.