30 Δεκεμβρίου 2010

Με το opengov επιλέχθηκαν και γι αυτό είναι ξανά οι ίδιοι;

Ή μας τελείωσε το opengov και απλά οι ίδιοι άνθρωποι από Περιφερειάρχες αναβαθμίζονται σε ΓΓ των 7 νέων αποκεντρωμένων διευθύνσεων επειδή ήταν καλοί ΠΑΣΟΚΙοι;

Η είδηση:

«Εγκρίθηκαν από το Υπουργικό Συµβούλιο τα πρόσωπα που θα αναλάβουν γενικοί γραµµατείς των επτά αποκεντρωµένων διοικήσεων, οι οποίες παίρνουν τη θέση των 13 σηµερινών κρατικών περιφερειών:

Στην αποκεντρωµένη διοίκηση Αττικής τοποθετείται ο Ηλίας Λιακόπουλος, νυν περιφερειάρχης Αττικής, στην αποκεντρωµένη διοίκηση Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης ο Θύµιος Σώκος, απερχόµενος νοµάρχης Αιτωλοακαρνανίας, και στην Κρήτη παραµένει γενικός γραµµατέας ο Θανάσης Καρούντζος. Από περιφερειάρχης ∆υτικής Ελλάδας, ο Αναστάσιος Αποστολόπουλος αναλαµβάνει γενικός γραµµατέας στην αποκεντρωµένη διοίκηση Πελοποννήσου, ∆υτικής Ελλάδας και Ιονίων Νήσων, ενώ από την περιφέρεια Ηπείρου η ∆ήµητρα Γεωργακοπούλου - Μπάστα θα ηγείται τώρα της διευρυµένης αποκεντρωµένης διοίκησης Ηπείρου και ∆υτικής Μακεδονίας και αντιστοίχως η σηµερινή περιφερειάρχης Θεσσαλίας Πόπη Γερακούδη τίθεται επικεφαλής της αποκεντρωµένης διοίκησης Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας.

Αντιθέτως, ο Φώτης Χατζηµιχάλης µετακινείται από την Πελοπόννησο όπου ήταν περιφερειάρχης και θα έχει τη θέση του γενικού γραµµατέα της αποκεντρωµένης διοίκησης Βορείου και Νοτίου Αιγαίου.»

Γείωργιε (Γιωργάκη) Παπανδρέου ή είσαι ηλίθιος ή απλός πολιτικάντης!

«Να «Να μας πείτε γιατί πήγατε σε πρόωρες εκλογές και αφήσατε τη βόμβα να σκάσει στα χέρια μας» ρωτούσε τη Νέα Δημοκρατία ο Γιώργος Παπανδρέου, στη Βουλή, στην ομιλία του για τον προϋπολογισμό.

Επειδή έχει πολλές σκοτούρες στο κεφάλι του και είναι πιθανόν να ξεχνάει ακόμη και πως κάνεις ποδήλατο, να του θυμίσουμε εμείς.

Ο κ.Παπανδρέου, κραύγαζε διαρκώς για εκλογές από τις αρχές του 2008 και μετά. Λίγους δηλαδή μόλις μήνες αφ’ ότου έγιναν οι εκλογές του Σεπτεμβρίου 2007.

Τη μία με αφορμή την υπόθεση Ζαχόπουλου και το DVD που περιέφερε ο… –πρόδρομος των πακιστανών πωλητών DVD- εντιμότατος κ. Θέμος Αναστασιάδης, την άλλη με τη σκευωρία του Βατοπαιδίου, την Τρίτη με τα εσωκομματικά προβλήματα της Ν.Δ κ.ο.κ.

Όλα αυτά βόλευαν τον κ.Παπανδρέου, ο οποίος έκανε πως δεν άκουγε τον Καραμανλή που του έλεγε να συμφωνήσουν στην επανεκλογή Παπούλια, διότι η οικονομική κατάσταση της χώρας, λόγω της κρίσης δεν αντέχει συνεχώς εκλογές. Ο κ. Παπανδρέου απάντησε τότε το μνημειώδες, πως δεν θα ψηφίσει Παπούλια παρά μόνον αφού έχουν προηγηθεί εθνικές εκλογές.

Ματαίως προσπάθησε ο Καραμανλής να τον μεταπείσει. «Όχι, ο Παπούλιας είναι καλός πρόεδρος, προέρχεται και από το ΠΑΣΟΚ, αλλά προκειμένου να πάει η χώρα σε εκλογές δεν τον ψηφίζω», ήταν η απάντηση του κ.Παπανδρέου.

Τότε ο Καραμανλής ανταπάντησε πως θα πάει σε εκλογές έξι μήνες πριν την εκλογή Προέδρου Δημοκρατίας, προκειμένου να μην χαθεί το κρίσιμο διάστημα του χειμώνα του 2008, σε μακρά προεκλογική περίοδο και η όποια νέα κυβέρνηση, να πάρει μέτρα για την οικονομία αμέσως.

Ο κ.Παπανδρέου εξελέγη πανηγυρικά. Δεν πήρε μέτρα αμέσως. Άφησε να περάσουν εφτά μήνες λοιδορώντας τη χώρα στο εξωτερικό και τώρα αναρωτιέται γιατί πήγαμε σε πρόωρες εκλογές.

Μπάς και μετάνιωσε που κέρδισε και θέλει να ξεχάσει;

ΗΠΕΙΡΟΣ, Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ

Ν. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: «ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΔΕΣ» ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΦΤΗΝΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ

Μέσω των δικών τους πολιτικών, τραπεζών και ΜΜΕ εξαθλιώνουν με βαρβαρότητα και σοσιαλισμό βυθίζοντας την οικονομία.

Στην τελευταία δεκαετία του 1800 συνέβησαν γεγονότα που επέβαλαν στην Ελλάδα την Διεθνή Οικονομική Επιτροπή (ΔΟΕ). Τότε τα μεγάλα κόμματα, του Τρικούπη και του Δηλιγιάννη, δέχονταν ασφυκτικές πιέσεις απ' τις Μεγάλες Δυνάμεις και τους ξένους πιστωτές για τον έλεγχο και την διαχείριση των δημοσίων εσόδων, πράξη που σήμαινε περιορισμό της εθνικής κυριαρχίας. Στις πιέσεις συνέβαλαν ο Τζωρτζ Σόρος της εποχής - Αντρέας Συγγρός - και ο Βασιλιάς Γεώργιος, ο οποίος προς τούτο ενθάρρυνε την δημιουργία μικρών κομμάτων όπως του Δ. Ράλλη κ.ά.

Αντίθετος στην επιμονή των ξένων ήταν ο εκλεγμένος πρωθυπουργός Δηλιγιάννης και γι αυτό το λόγο του αφαίρεσε την εξουσία ο Βασιλιάς παραβιάζοντας την αρχή της «Δεδηλωμένης» (1892).

Αντίθετος ήταν και ο επανεκλεγείς Τρικούπης. Ακόμα και μετά το «δυστυχώς επτωχεύσαμεν» (1893), δεν επετεύχθησαν οι αξιώσεις των ξένων πιστωτών για τον έλεγχο των δημοσίων εσόδων.

Αντίθετος στις επίμονες πιέσεις των ξένων ήταν και πάλι ο Δηλιγιάννης, που ανέλαβε την πρωθυπουργία μετά τον Τρικούπη, κατόπιν εκλογών (1895).

Τότε απρόσμενα, το 1897 προκλήθηκε ελληνοτουρκικός πόλεμος που κατέληξε σε οδυνηρή ήττα της χώρας, με αποτέλεσμα να συρρικνωθούν τα σύνορά μας στην Λαμία και να υποχρεωθούμε, απ' τις Μεγάλες Δυνάμεις και την Πύλη να καταβάλουμε οικονομική αποζημίωση στους Τούρκους.

Τα ακόλουθα γεγονότα δημιούργησαν θεωρίες συνομωσίας εναντίον της Ελλάδας.

Μια άκαιρη άτακτη επίθεση ορισμένων Ελλήνων (Εθνική Εταιρεία) στην Ήπειρο (3/1897), προκάλεσε την μήνη των Μεγάλων Δυνάμεων και τον πόλεμο των Τούρκων βόρεια της Λάρισας, εναντίον των στρατευμάτων των οποίων ηγείτο ο διάδοχος Κωνσταντίνος.

Κατά την διάρκεια των εχθροπραξιών συνέβη αδικαιολόγητη υποχώρηση ενός πεζικού τμήματος με αποτέλεσμα να προκληθεί γενική σύγχυση και να υποχωρήσει το σύνολο των Ελληνικών στρατευμάτων σε πλήρη αταξία. Έτσι χάθηκε η θεσσαλική πεδιάδα και μετά από λίγες ημέρες ο διάδοχος διέταξε γενική υποχώρηση στη Λαμία, οπότε και συνάφθηκε ανακωχή (5/1897).

Στην δεινή οικονομική κατάσταση που βρέθηκε η χώρα μας, προσφέρθηκαν οι Μεγάλες Δυνάμεις να την δανείσουν να καταβάλει την πολεμική αποζημίωση στους Τούρκους, θέτοντας ως επιτακτική προϋπόθεση το ζήτημα της διαχείρισης των δημοσίων εσόδων, με σκοπό τον έλεγχο των ιδίων συμφερόντων τους στην περιοχή.

Προς τούτο συνέταξαν συνθήκη που όριζε την ανάγκη συγκρότησης Διεθνούς Οικονομικής Επιτροπής, που αμφισβητούσε ευθέως τη κρατική εξουσία. Ο δε Βασιλιάς διόρισε Πρωθυπουργό για την υπογραφή της (Δ. Ράλλης-4/1897), αντί του εκλεγμένου Δηλιγιάννη.

Αντίθετη στην επικύρωση της ΔΟΕ ήταν τώρα η Βουλή (9/1897) και δεν επέτρεψε στον διορισμένο Πρωθυπουργό Ράλλη να επικυρώσει την συμφωνία. Ο Βασιλιάς διόρισε νέο πρωθυπουργό τον Αλ. Ζαΐμη (9/1897), ο οποίος τελικά επικύρωσε την συνθήκη εκχώρησης στην ΔΟΕ των δημόσιων εσόδων από φόρους και εισπράξεις τελωνείων (12/1897).

Και τώρα που πήρε φωτιά η Ελλάδα κινούνται όλα βάσει σχεδίου

Η φωτιά δεν άναψε στα καλά καθούμενα.

Το ερώτημα είναι γιατί επέτρεψαν να ανάψει η φωτιά. Τι θέλουν να κάνουν. Σε τι ανακατατάξεις πάμε; Οι οποίες βέβαια δεν θα είναι προς όφελος των αδυνάτων πολιτών και των μικρών και των λαών. Άλλωστε είναι γνωστό ότι φροντίζουν για μας χωρίς εμάς. Έτσι συμβαίνει πάντα.

Σήμερα το μεγάλο ελληνικό και ξένο κεφάλαιο, (οι σύγχρονοι κοτζαμπάσηδες), περιμένουν καρτερικά, για να αγοράσουν φτηνά την ιδιοκτησία και τις επιχειρήσεις της πατρίδας και του λαού.

Σήμερα το μεγάλο ελληνικό και ξένο κεφάλαιο μέσω των δικών τους πολιτικών, τραπεζών και μέσων ενημέρωσης, βυθίζει με γρήγορους ρυθμούς την οικονομία της χώρας και εξαθλιώνει τον λαό. Η καταστροφή δεν θέλει χρόνο, θέλει τρόπο και γίνεται άμεσα.

Μέχρι τώρα συνέβησαν τα εξής κατακλυσμιαία γεγονότα μέσα στους τελευταίους μήνες:

• Πάγωμα των μισθών και συντάξεων μέχρι το 2014.

• Κατάργηση δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα καθώς και του επιδόματος αδείας.

• Καθιέρωση κρατήσεων για το Ταμείο Αλληλεγγύης(το νέο Ταμείο τύπου ΛΑΦΚΑ).

• Μείωση της κρατικής επιχορήγησης προς το ΙΚΑ(ΤΑΠ-ΟΤΕ) κατά 10%.

• Επανειλημμένες αυξήσεις στους φόρους στα καύσιμα(30%), σε ποτά και τσιγάρα.

• Αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων από 20-50%.

• Αύξηση του φόρου πετρελαίου θέρμανσης κατά 100%.

• Αύξηση των τιμολογίων της ΔΕΗ και των εισιτηρίων στο σιδηρόδρομο και τα λεωφορεία.

• Ιδιωτικοποιήσεις με μείωση των αποδοχών και απολύσεις προσωπικού σε ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΑΘ, ΕΛΤΑ κ.λπ.

ΑΕΠ Νοέμβριος 2010:

Παρότι ο Μέσος Όρος του ΑΕΠ στην ΕΕ είναι θετικός και ανέρχεται στο +2,1%, στην Ελλάδα είναι αρνητικός και ανέρχεται στο -4,5%.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ Σεπτέμβριος 2010:

Η ελληνική ανταγωνιστικότητα υποχώρησε το 2010 στην 83η θέση, απ' την 71η θέση που κατείχε το 2009, μεταξύ 139 χωρών, στον Παγκόσμιο Δείκτη Ανταγωνιστικότητας και καταλαμβάνει την τελευταία θέση μεταξύ των 27 χωρών της ΕΕ.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Νοέμβριος 2010:

Δώδεκα θέσεις έχασε τον τελευταίο χρόνο η Ελλάδα, στην παγκόσμια κατάταξη των πιο φιλικών χωρών στην επιχειρηματικότητα, σύμφωνα με το δείκτη «Doing Business 2011» της Παγκόσμιας Τράπεζας. Σήμερα βρίσκεται στην 109η θέση έναντι της 97ης, στην αντίστοιχη έκθεση του 2010, σε σύνολο 183 εξεταζόμενων χωρών.

ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ Νοέμβριος 2010:

Ο πληθωρισμός στην Ελλάδα ανέρχεται στο 6% και είναι ο μεγαλύτερος στην ευρωζώνη, της οποίας ο μέσος όρος δεν ξεπερνά το 1,8%.

ΔΙΑΦΘΟΡΑ Οκτώβριος 2010:

Επτά θέσεις υποχώρησε η Ελλάδα στην παγκόσμια κατάταξη του χάρτη διαφθοράς, σύμφωνα με τον δείκτη της ετήσιας έκθεσης Διεθνούς Διαφάνειας για το 2010.

Η Ελλάδα κατρακύλησε στην 78η θέση από την 71η, που βρισκόταν το 2009 και θεωρείται η πιο διεφθαρμένη από τις χώρες της Ευρωζώνης.

Σήμερα η Ελλάδα μοιράζεται την 78η θέση του δείκτη διαφθοράς με την Κολομβία, το Περού και την Ταϊλάνδη.

ΑΝΕΡΓΙΑ Νοέμβριος 2010:

Η ανεργία αυξάνεται κάθε μήνα 4%. Σήμερα η ανεργία αγγίζει το ποσοστό 12%, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται σ' αυτό το ποσοστό οι νέοι άνεργοι που βγαίνουν για πρώτη φορά σε αναζήτηση εργασίας. Το 2009 η ανεργία ανήρχετο στο 8%.

Καθημερινά επιβεβαιώνεται η ορθότητα της κριτικής που ανέπτυξε, έγκαιρα και υπεύθυνα, η Νέα Δημοκρατία έναντι της κυβερνητικής πολιτικής.

Το ΠΑΣΟΚ δεν κατάφερε να αναπτύξει, ούτε καν να διατηρήσει, το οικονομικό επίπεδο που του παρέδωσε η ΝΔ μέσω νόμιμων εκλογών. Αντίθετα κάτω από άγνωστες συνθήκες παρέδωσε την διακυβέρνηση στο ΔΝΤ, επιδεινώνοντας κάθε οικονομικό δείκτη..

Η Ιρλανδία αντιστάθηκε, με πείσμα, ως όφειλε, στην προοπτική ένταξής της σε Μηχανισμό στήριξης και στην υπαγωγή της στους όρους του ΔΝΤ.

Αντιθέτως, ουδείς αμφισβητεί ότι, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ επεδίωξε μόνη της τη συμμετοχή του ΔΝΤ.

Η Ιρλανδική κυβέρνηση δανείστηκε, ακόμη και με ακριβότερο επιτόκιο ώστε να αποφύγει την ένταξή της σε Μηχανισμό στήριξης καλύπτοντας εκ των προτέρων όλες τις δανειακές ανάγκες της ως τα μέσα του επομένου χρόνου .

Η Ελληνική κυβέρνηση αδράνησε με τρόπο εγκληματικό να δανειστεί, όταν ακόμη είχε τη δυνατότητα, μέχρι και τον Φεβρουάριο και με πρωτοφανή αβελτηρία επέτρεψε η κρίση ελλείμματος να μετατραπεί σε κρίση δανεισμού.

Η Ιρλανδική κυβέρνηση διαπραγματεύτηκε σκληρά τους όρους του δανεισμού της και κατάφερε να εξασφαλίσει 4 χρόνια χάριτος και 7 χρόνια αποπληρωμής.

Η Ελληνική κυβέρνηση απεδέχθη αμαχητί τους δυσβάστακτους όρους που της επιβλήθηκαν, έτσι ώστε η χώρα μας να υποχρεούται να ξεκινήσει την πληρωμή μετά από 2 μόνο χρόνια και να αποπληρώσει σε άλλα 3.

Η Ιρλανδία παρά την πίεση στο εύθραυστο τραπεζικό της σύστημα, διαπραγματεύθηκε επίσης σκληρά και, κατάφερε να διατηρήσει το φορολογικό της συντελεστή στο 12,5% για τις επιχειρήσεις.

Στην Ελλάδα ο φορολογικός συντελεστής είναι 20% στα αδιανέμητα κέρδη και 40% στα διανεμόμενα, θυσιάζοντας έτσι κάθε αναπτυξιακή προοπτική.

Η Ιρλανδική κυβέρνηση συμφώνησε να αυξήσει το ΦΠΑ μόνον κατά μια μονάδα μέσα στο 2013 και κατά άλλη μία μονάδα το 2014.

Η Ελληνική κυβέρνηση αύξησε το ΦΠΑ πολύ περισσότερο σε πολύ λιγότερο χρόνο: κατά 4 μονάδες μέσα σε 12 μήνες!

Η Ιρλανδία έπραξε ό,τι μπορούσε για να αποφύγει το Μηχανισμό στήριξης. Και όταν ακόμη αυτό στάθηκε αδύνατο λόγω των προβλημάτων του τραπεζικού τομέα διαπραγματεύθηκε σκληρά για να μη χαθεί η προοπτική της ανάπτυξης.

Στην Ελλάδα η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μας έσυρε στο Μηχανισμό στήριξης, μετά από σωρεία λαθών, ερασιτεχνικών κινήσεων και διασυρμού της χώρας.

Δεν διαπραγματεύτηκε κανένα σημείο του Μνημονίου και κυριολεκτικά «έθαψε» την ελπίδα της ανάπτυξης.

Εξ αρχής, η Κυβέρνηση, ο Πρωθυπουργός προχώρησαν με πρόγραμμα, έχουν σχέδιο. Όλα είναι δρομολογημένα και το κάθε βήμα γίνεται με εντολή.

Πρέπει όλα να ξεθεμελιωθούν. Να γίνει γενικό ξεπούλημα. Να διαλυθούν κρατικοί Οργανισμοί. «Φιλέτα» να περάσουν σε ξένα (και ντόπια) χέρια. Όλα στο σφυρί! Η κυριαρχία αλλάζει χέρια και η δύναμη περνάει αλλού. Οι ανακατατάξεις που έρχονται θα είναι κοσμογονικές. Το θέμα είναι τι σημαίνει αυτό για τους αδύνατους και τους μικρούς.

Σήμερα βιώνουμε τα επίχειρα αυτής της στάσης, καθώς ως κοινωνία είμαστε εγκλωβισμένοι στη δίνη της ύφεσης, της υψηλής ανεργίας, του πληθωρισμού και της ανασφάλειας για το αύριο.

Το ζούμε έντονα σήμερα. Η ανάλγητη εξουσία δεν αφήνει κανένα ίχνος ελπίδας, ούτε μια αχτίδα αισιοδοξίας.

Χωρίς αναπνοές η αγορά αργοπεθαίνει. Με αγωνία περίμενε αυτές τις γιορτινές ημέρες, για να απομακρύνει το λουκέτο, να κερδίσει παράταση.

Άδικα όμως, φρόντισαν να μην μείνει τίποτα όρθιο. Και ακόμα δεν έχουμε δει όλο το έργο. Οι επόμενες φάσεις θα είναι πολύ πιο τραγικές.

Πρέπει όλα να γκρεμιστούν. Έτσι θα αποφύγουμε την πτώχευση λένε τα αφεντικά που έβαλε στην πλάτη μας ο κ. Παπανδρέου.

Οι υπεύθυνοι αυτής της κατάστασης πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν μπορούν πλέον να κρύβονται πίσω από τη συνήθη παραπλανητική παρελθοντολογία. Οι πολίτες τους έχουν ήδη αντιληφθεί… Δεν πάει άλλο… Ο λαός δεν αντέχει πια…

Τα ανδρείκελα, ποτέ και πουθενά δεν τα λογαριάζουν οι πολίτες. Ακούγεται ήδη η μυστική βοή των πλησιαζόντων γεγονότων.

Αυτή η χώρα έχει παράδοση και αξιοπρέπεια. Έχει ιστορία αγώνων, εθνικών και κοινωνικών. Θέλει να ζήσει. Θέλει να συνεχίσει.

Αποκάλυψη: Το δήθεν «βαθύ λαρύγγι», οι «Μάκηδες» της Siemens, και ο Καραμανλής.

Ενώ η διερεύνηση του μείζονος μεταπολιτευτικού σκανδάλου πολιτικής διαφθοράς και διαπλοκής της Siemens, οδεύει με μαθηματική ακρίβεια σε φιάσκο, οργιάζουν τα δημοσιεύματα για τον Κώστα Καραμανλή. Πρόκειται για τις αναφορές στο πρόσωπό του που έκανε –λέει- «δημοσιογράφος» σε εμπιστευτικές εκθέσεις της προς την ηγεσία της Siemens Hellas. Το συμβόλαιο «παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών» που υπέγραψε η συγκεκριμένη «δημοσιογράφος», παρουσιάζει σήμερα το Antinews.

Το ενδιαφέρον είναι ότι η κ.«Μ» (έτσι θα την λέμε στο εξής), αμειβόταν και, ως λέγεται, εξακολουθεί να αμείβεται, από τον ΟΤΕ. Και λόγω αυτής της θέσης της, στελέχη της Siemens Hellas την φέρουν να είχε πολύ καλές σχέσεις με τον κατηγορούμενο για το σκάνδαλο, άλλοτε επικεφαλής του τομέα τηλεπικοινωνιών της εταιρείας, Πρόδρομο Μαυρίδη – «Μάκη» Μαυρίδη, όπως συνήθιζαν να φωνάζουν τον «Πόντιο» στην εταιρεία. Όπως «Μάκη» έλεγαν και τον πρώην επικεφαλής της Siemens Hellas, Μιχάλη Χριστοφοράκο. Το πιο ενδιαφέρον με αυτή την «δημοσιογράφο» ήταν ότι ήταν κάποτε πάρα πολύ κοντά σε στέλεχος του «ανδρεο-παπανδρεϊκού» ΠΑΣΟΚ στον ΟΤΕ, του οποίου το όνομα είχε άμεσα συνδεθεί με σκάνδαλα μεγάλων προμηθειών του Οργανισμού και με υποκλοπές, επί εποχής Μητσοτάκη – Γρυλλάκη.

Στις «εκθέσεις» της περιγράφονται, αλλού με μεγάλη δόση υπερβολής, αλλού λιγότερο, πασίγνωστα, όχι μόνο στη δημοσιογραφική πιάτσα, αλλά και στο ευρύτερο κοινό, κουτσομπολιά περί της καταστάσεως που βρισκόταν ο τότε πρωθυπουργός, τα οποία διέδιδαν τα γνωστά κυκλώματα και παπαγαλάκια για να τον υπονομεύσουν. Ειδικότερα, ότι έπινε περισσότερο από όσο έπρεπε, δεν δούλευε, κ.ο.κ. Κι’ όμως, η κ.«Μιμί», παρουσιάζεται σε κάποια δημοσιεύματα, ούτε λίγο ούτε πολύ ως την Ελληνίδα Μάτα Χάρι, που’χει κρυφό καμάρι, όσα οι άλλοι τα είχαν κάνει βούκινο . Είναι αναφορές που, όπως διαρρέουν από την Εξεταστική Επιτροπή για το σκάνδαλο, περιλαμβάνονται στα «νέα» στοιχεία του σκληρού δίσκου του κομπιούτερ του πρώην επικεφαλής της Siemens Hellas, Μιχάλη Χριστοφοράκου. Στοιχεία, τα οποία, κατά τις ίδιες διαρροές, έδωσε και η γραμματέας του, κ.Κατερίνα Τσακάλου. Η τελευταία, ως γνωστόν, πρόσφατα ουσιαστικά απολύθηκε από τη νέα διοίκηση της Siemens Hellas, και λίαν προσφάτως, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, έστειλε εξώδικο στην εταιρεία με τις απαιτήσεις της.

Η κ.«Μ» προσελήφθη στη Siemens Hellas, ως φαίνεται από τη «σύμβαση για παροχή ανεξάρτητων υπηρεσιών» που υπέγραψε, την 1η 11 2007 με την ιδιότητα της «δημοσιογράφου-συμβούλου Τύπου και Προβολής». Η αμοιβή της ήταν 30.000 ευρώ. Καλά λεφτά, δηλαδή, για δεύτερη ή τρίτη δουλειά, τη στιγμή που άλλοι δημοσιογράφοι, μετά βίας είχαν μια δουλειά. Εάν ληφθούν υπόψιν πάντως, οι διασυνδέσεις της στον ΟΤΕ και η θρυλούμενη επαφή της με τον Π.Μαυρίδη, η κ.«Μ» προσελήφθη στη Siemens μάλλον ως ρουσφέτι παρά ως Μάτα Χάρι της ελληνικής δημοσιογραφίας. Στη σύμβασή της αναφέρεται ότι η «επαγγελματίας αναλαμβάνει να παράσχει ανεξάρτητες υπηρεσίες ως ειδική σύμβουλος για θέματα που εντάσσονται στα πλαίσια εξειδίκευσης της επαγγελματία. Ειδικότερα, αναλαμβάνει να παρέχει υπηρεσίες προετοιμασίας και σύνταξης ενημερωτικού εντύπου, το οποίο εκδίδεται για λογαριασμό της εταιρείας, και το οποίο φέρει τον τίτλο «Intelligence Report». Το έντυπο αυτό θα παραλαμβάνει η εταιρεία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου».


Όπως και να’χει πάντως, τη στιγμή που ουδέν ουσιαστικό για το πώς έπαιρναν τις μίζες τα μεγάλα πολιτικά κόμματα και ποια ήταν τα στελέχη τους που αποτελούσαν τους δίαυλους επαφής με την εταιρεία βγαίνει από την Εξεταστική Επιτροπή, βγάζουν τις εκθέσεις για τον Καραμανλή, προφανώς για να δικαιολογήσουν οι βουλευτές την ύπαρξή τους και τις διαρκείς παρατάσεις που παίρνει η Επιτροπή για να «ολοκληρώσει» -λέει- το έργο της,

Εκθέσεις που -σε τελική ανάλυση- δεν αφορούν την ουσία του σκανδάλου της Siemens. Οι «απόρρητες» αναφορές μάλιστα, εμφανίζονται τμήμα ενός φοβερού και τρομερού δικτύου «βιομηχανικής και πολιτικής κατασκοπείας» που είχε στήσει ο Χριστοφοράκος. Λες και ο ίδιος δεν διέθετε πολύ καλύτερες προσβάσεις στον πολιτικό και επιχειρηματικό κόσμο για να έχει μάλιστα και πολύ καλύτερες πληροφορίες. Λες και ήταν η Siemens, η μοναδική πολυεθνική ή ντόπια εταιρεία που συγκέντρωνε πληροφορίες για τους πολιτικούς (κάποιοι ήξεραν από πρώτο χέρι, άλλωστε, τις «ταρίφες» του κάθε υπουργού). Λες και ο Χριστοφοράκος δεν έπαιρνε αναφορές από πολύ πιο καλά πληροφορημένους υπηρεσιακούς παράγοντες της Siemens για πολιτικούς και κρατικούς παράγοντες (στη διάθεση του Antinews και πολύ περισσότερο στην κατοχή της Εξεταστικής, υπάρχουν πάμπολλες τέτοιες).

Ορισμένες «εκθέσεις» που υπέβαλε η κ. «Μιμί», και δημοσιεύθηκαν ή πρόκειται να δημοσιευθούν οσονούπω, φαίνεται πως απευθύνονται στον κ.Χριστοφοράκο. Στη συνέχεια μάλιστα, του απευθύνεται με το «Αγαπητέ Μάκη». Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ωστόσο, η ίδια είχε μόνο μια φορά συναντηθεί με το «Μάκη» Νο1, και, ως εκ τούτου, δεν διέθετε τόση οικειότητα μαζί του. Το αντίθετο συνέβαινε, λένε στελέχη της Siemens, με το «Μάκη» Νο2 (Μαυρίδη). Το τι ακριβώς συνέβαινε, και σε ποιούς πραγματικά απηύθυνε τα «ραπόρτα» της, ας το διευκρινίσουν οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι, Χριστοφοράκος και Μαυρίδης. Το ζήτημα είναι ότι τέτοιοι φτηνοί εντυπωσιασμοί (περί Καραμανλή, κ.λ.π.) για μια τόσο σημαντική υπόθεση που δείχνει την διαφθορά και την πολιτικο-οικονομική διαπλοκή στη χώρα μας, το μόνο που καταφέρνουν, είναι να απαξιώνουν περαιτέρω την υπόθεση διερεύνησης του σκανδάλου.

Έγγραφα:

1 και 2. Η σύμβαση και η αμοιβή της «δημοσιογράφου-ειδικής συμβούλου».

3.Στη λίστα που είχε συντάξει στέλεχος της Siemens Hellas για δωράκια (τηλεοράσεις και ραδιόφωνα, οι φτηνιάρηδες) σε όλη την ηγεσία του ΟΤΕ, στην τελευταία αράδα διακρίνεται το όνομα της κ. «Μ», που ταιριάζει απόλυτα με το ονοματεπώνυμό της. Λέτε να είναι η ίδια που από τον ΟΤΕ μεταπήδησε στη Siemens και τώρα, πιθανώς, πάλι στον ΟΤΕ;

Νέο ρεκόρ ΠΑΣΟΚ: Στο υψηλότερο των τελευταίων έξι μηνών το spread του δεκαετούς

Στις 965 μονάδες βάσης εκτινάχθηκε το spread του δεκαετούς ομολόγου την Πέμπτη, φτάνοντας στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων έξι μηνών.

Η εξέλιξη αυτή αποτυπώνει την ανησυχία και την αβεβαιότητα των επενδυτών για την ελληνική οικονομία, αλλά και της οικονομίας της ευρωζώνης γενικότερα.

Ανοδική πορεία ακολούθησαν την Πέμπτη και τα spread των ιταλικών δεκαετών ομολόγων, προκαλώντας νέο γύρο ανησυχιών στην Ευρωζώνη.

Το αρνητικό κλίμα καταγράφηκε και στο ΧΑ, όπου ο Γενικός Δείκτης έκλεισε με οριακές απώλειες της τάξης του 0,3%, στις 1423,92 μονάδες. Ο όγκος των συναλλαγών ήταν μειωμένος και την Πέμπτη, λόγω των εορτών, και έφτασε στα 42,51 εκατομμύρια ευρώ.

Το ΠΑΡΟΝ που κυκλοφορεί αύριο

http://olympiada.files.wordpress.com/2010/12/toparon_2011-01-02.jpg?w=205&h=300ΠΑΡΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ο... ΛΕΥΚΟΣ ΟΙΚΟΣ!
• Με στρατιά γραμματέων και... εποπτών, που γύρευε πόσα θα παίρνουν... Στην τελική ευθεία προς τις κάλπες

ΤΙ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΜΑΞΑΝ... Και κρύφτηκαν...

Τι θα μαγειρέψουν στο Ερζερούμ Γιώργος και Ερντογάν;
• Τραγικό λάθος η συνεκμετάλλευση του Αιγαίου, θα ανοίξει την όρεξη της Τουρκίας για άλλες διεκδικήσεις, προειδοποιεί ο Βασ. Μαρκεζίνης με επιστολή-καταπέλτη

Προς παραγραφή πάει το Βατοπέδι
• Απαράδεκτη πιθανότατα θα κριθεί η ποινική δίωξη κατά των τριών υπουργών της ΝΔ που άσκησε η Βουλή
• Τι θα γίνει με τους συμμετόχους

Σφυροκόπημα Σαμαρά για τα εθνικά

ΕΠΙΑΣΕ... ΠΑΤΟ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΤΟ 2010!

ΧΩΡΙΣ «VETO» O ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΞΑΝ ΜΕ ΑΞΙΩΜΑΤΑ

Ο πλούτος σε ακίνητη περιουσία της Πελοποννήσου…

Η στατιστική επεξεργασία των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος που υποβλήθηκαν το 2009 και κατέγραψε η Γενική Γραμματεία πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών μας δείχνουν σε απόλυτους αριθμούς τον πλούτο που έχει η Περιφέρεια Πελοποννήσου σε ακίνητη περιουσία…. Αναλυτικά…

Νομός Αργολίδας

Στους 43.180 φορολογούμενους πολίτες του νομού υπάρχουν 143.006 δικαιώματα και η συνολική αξία των ακινήτων ανέρχεται στα 3.989.508.898,60 δις ευρώ

Νομός Αρκαδίας

Στους 40.018 φορολογούμενους πολίτες του νομού υπάρχουν 156.337 δικαιώματα και η συνολική αξία των ακινήτων ανέρχεται στα 3.530.005.616,65 δις ευρώ

Νομός Κορινθίας

Στους 61.600 φορολογούμενους πολίτες του νομού υπάρχουν 194.015 δικαιώματα και η συνολική αξία των ακινήτων ανέρχεται στα 5.542.046.603,15 δις ευρώ

Νομός Λακωνίας

Στους 43.923 φορολογούμενους πολίτες του νομού υπάρχουν 150.742 δικαιώματα και η συνολική αξία των ακινήτων ανέρχεται στα 3.276.202.764,25 δις ευρώ

Νομός Μεσσηνίας

Στους 72.148 φορολογούμενους πολίτες του νομού υπάρχουν 217.676 δικαιώματα και η συνολική αξία των ακινήτων ανέρχεται στα 5.782.229.928,40 δις ευρώ.

Στα ακίνητα περιλαμβάνονται οι κατοικίες ή διαμερίσματα, οι μονοκατοικίες, η επαγγελματική στέγη, τα οικόπεδα, οι αποθήκες και οι θέσεις στάθμευσης και άλλα λοιπά ακίνητα…

Ο συνολικός πλούτος από την αξία των ακινήτων σε όλη την Περιφέρεια Πελοποννήσου σε συνολικά 261 χιλιάδες περίπου φορολογούμενους ανέρχεται στο ποσό κοντά στα 23 δις ευρώ.

Για να συγκρίνουμε λίγο τα μεγέθη με άλλες περιοχές της Ελλάδας ενδεικτικά αναφέρουμε των Αθηνών εκεί όπου σε 1.214.373 φορολογούμενους η αξία των ακινήτων ανέρχεται στα 201 δις ευρώ, στον Πειραιά σε 246 χιλιάδες φορολογούμενους η αξία ανέρχεται στα 27 δις ευρώ, στην Θεσσαλονίκη όπου σύμφωνα με τα στοιχεία κατοικούν οι πιο πλούσιοι ιδιοκτήτες αφού σε 459 χιλιάδες φορολογούμενους η αξία ανέρχεται στα 54 δις ευρώ ενώ οι πιο φτωχοί ιδιοκτήτες εμφανίζονται στο νομό Ευρυτανίας όπου σε 7.461 φορολογούμενους η αξία ανέρχεται σε μόλις 460 εκ. ευρώ

Συνολικά ολόκληρη η ακίνητη περιουσία όλων των Ελλήνων φορολογούμενων ανέρχεται κοντά στα 400 δις ευρώ.

Τέλος να σημειώσουμε ότι το ποσοστό επί τις % σε επίπεδο επικράτειας η Περιφέρεια Πελοποννήσου αποσπά το 4.61% της Πανελλαδικής ακίνητης περιουσίας

http://www.report24.gr

Οι δώδεκα καρικατούρες του Μωάμεθ που προκάλεσαν τη μήνη των ισλαμιστών

Proteste gegen Mohammed-KarikaturenΜε αφορμή τη σύλληψη, στη Δανία, 5 υπόπτων τρομοκρατών που σκόπευαν να εισβάλουν στην εφημερίδα «Jyllands-Posten» και να σκοτώσουν όσο περισσότερους Δανούς μπορούσαν σας παρουσιάζουμε ένα μικρό χρονικό της ιστορίας που μέχρι τώρα έχει στοιχίσει τη ζωή σε 150 άνθρώπους (σχεδόν όλοι μουσολμάνοι που σκοτώθηκαν σε διαμαρτυρίες):

Σεπτέμβριος 2005: Η Δανέζικη εφημερίδα δημοσιεύει 12 καρικατούρες του Μωάμεθ (που έκαναν 12 διαφορετικοί σκιτσογράφοι), γνωρίζοντας ότι η μουσουλμανική θρησκεία απαγορεύει την απεικόνιση του. Το κάνει για να για να διαμαρτυρηθεί για λογοκρισία που προσπαθούν να επιβάλλουν διάφορες ισλαμιστικές ομάδες.

Οκτώβιος 2005. Δύο από τους σκιτσογράφους εξαφανίζονται φοβούμενοι για τη ζωή τους μιας και δέχθηκαν απειλές. Στην Κοπεγχάγη διαμαρτύρονται ειρηνικά 3.500 μουσουλμάνοι

Νοέμβριος/Δεκέμβριος 2005: Αντιπροσωπεία Δανών ιμάμηδων περιοδεύει στις αραβικές χώρες οργανώνοντας πορείες διαμαρτυρίας.

Δεκέμβριος 2005: Ο Δανός Πρωθυπουργός Anders Fogh Rasmussen (σήμερα ΓΓ του ΝΑΤΟ) παίρνει το πλευρό της εφημερίδας και αρνείται να συναντηθεί με 11 Πρέσβεις ισλαμικών χωρών

Ιανουάριος 2006: Η νορβηγική «Magazinet» αναδημοσιεύει τα σκίτσα ενώ αργότερα ακολουθούν και άλλες εφημερίδες ευρωπαϊκών χωρών. Την ίδια στιγμή η εφημερίδα που τα δημοσίευσε, «Jyllands-Posten», ζητάει δημόσια συγγνώμη μιας και οι απειλές είναι καθημερινές. Στις ισλαμικές χώρες γίνονται πορείες διαμαρτυριας.

Φεβρουάριος 2006: Ισλαμιστές διαδηλωτές βάζουν φωτιά στην Πρεσβεία της Δανίας στη Συρία, όπως επίσης στις Πρεσβείες της Σουηδίας και της Χιλής. Στο Λίβανο καίγεται το Προξενείο της Δανίας. Στη Νιγηρία σκοτώνονται χριστιανοί και καίγονται εκκλησίες. Στην Υεμένη διαδηλώνουν 150.000 γυναίκες. Στη Γαζα ένοπλοι εισβάλουν στην αντιπροσωπεία της ΕΕ. Στο Ιραν διαδηλωτές προσπαθούν να εισβάλλουν στις Πρεσβείες της Δανίας, Αυστρίας και Γερμανίας. Στην Ινδία και το Πακιαστάν δίνετε αμοιβή, ύψους πολλών εκ., για τη δολοφονία των σκιτσογράφων.

Φεβρουάριος 2008: Οι υπηρεσίες Ασφαλείας της Δανίας συλλαμβάνουν ισλαμιστές που σχεδίαζαν να δολοφονήσουν ένα εκ των σκιτσογράφων, τον Kurt Westergaard, αυτόν που ζωγράφισε τον Μωάμεθ με την βόμβα στο τουρμπάνι. Σαν αντίδραση, πολλές δανέζικες εφημερίδες αναδημοσιεύουν τα 12 σκίτσα.

Ιούνιος 2008: Σε έκρηξη βόμβας στην Πρεσβεία της Δανίας στην Ισλαμαμπάντ βρίσκουν το θάνατο 8 άτομα. Η Αλ Κάιντα ανακοινώνει ότι η έκρηξη ήταν αντίποινα για τη δημοσίευση των σκίτσων

Ιανουάριος 2010: Ο Kurt Westergaard, ενας εκ των σκιτσογράφων, γλυτώνει για λίγο από επίθεση σομαλού ισλαμιστή, που εισέβαλε στο σπίτι του με τσεκούρι και μαχαίρι. Καταφεύγει στο μπάνιο, που είχε διαμορφώσει σαν panic room, απ' όπου ενημερώνει την Αστυνομία.

Να και τα επίμαχα σκίτσα... το αγαπημένο μου είναι αυτό με τη βόμβα στο τουρμπάνι (είναι και το πλέον δημοσιευμένο):

Καλή δουλειά; Έτσι κ Παπουτσή;

Και μια απορία για τον Μιχαλάκη:

Ποιά εικόνα είναι από Καμπούλ και ποια από Αθήνα;

http://www.independent.co.uk/multimedia/archive/00330/worldlead1_330233s.jpg

Για να μάθεις ότι όσον αφορά την τρομοκρατία δεν χωράνε μακακίες...

ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΜΟΡΓΟ ΜΕ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ!

Νέα απίστευτη πρόκληση είχαμε πριν μια ώρα περίπου απο τους τούρκους και πάλι στο Ανατολικό Αιγαίο στο οποίο έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους, προκειμένου να εδραιώσουν την συνδιαχείριση και την αλλαγή του status quo στη θάλασσά ΜΑΣ. Συγκεκριμένα 6 τουρκικά μαχητικά (4 f16 και 2 φωτογραφικά που σάρωσαν όλη την περιοχή) εισέβαλαν στον εναέριο χώρο μας και πέταξαν πάνω απο ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΑ ΝΗΣΙΑ!

Στις 1.08 πέταξαν πάνω απο το Φαρμακονήσι, λίγα λεπτά αργότερα πάνω απο το Αγαθονήσι και τράβηξαν προς την Αμοργό, την οποία στην κυριολεξία ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΑΝ! Στις 1.25 συνέχισαν και πέταξαν πάνω απο τους Φούρνους της Ικαρίας!

Οι τούρκοι στρατηγοί στέλνουν το μήνυμα πως αυτοί κάνουν κουμάντο και χαράζουν την εξωτερική πολιτική, όσο και αν τα δικά μας χαϊβάνια προωθούν την ελληνοτουρκική... φιλία και... συνεργασία! Λίγες μόνο ώρες πριν την εκπνοή του έτους και καταπατώντας -για ακόμη μια φορά- την συμφωνία Γιλμάζ- Παπούλια του '98 οι μογγόλοι απαιτούν την συνδιαχείριση στο Αιγαίο ΜΑΣ! Η μοναδική απάντηση που τους πρέπει δεν είναι άλλη απο τον ΠΑΤΟ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ! Για να σταματήσουν διαπαντός τις μαγκιές....
http://www.stoxos.gr/2010/12/blog-post_30.html

Γιωργάκη πρόσεχε! Θα σουσκιστεί το καλσόν!

Διαβάζουμε στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ τους λεονταρισμούς Γιωργάκη από το χθεσινό Υπουργικό Συμβούλιο που έγινε χωρίς guest star:

«"Δεδομένη" χαρακτήρισε χθες ο πρωθυπουργός την απόφασή του να ανοίξουν όλα τα κλειστά επαγγέλματα τη νέα χρονιά, επιδιώκοντας εμφανώς να στείλει ένα μήνυμα σε όσους αντιδρούν ότι η κυβέρνηση δεν προτίθεται να υποχωρήσει στο παραμικρό από τις δεσμεύσεις της.

"Οι μεταρρυθμίσεις μας σε ορισμένες περιπτώσεις ξεβολεύουν, θίγουν επί χρόνια εδραιωμένα συμφέροντα ολίγων σε βάρος ολόκληρης της κοινωνίας, όπως είναι τα κλειστά επαγγέλματα όπου η απόφασή μας είναι δεδομένη" τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Παπανδρέου. Αλλά πρόσθεσε ότι χρέος της κυβέρνησης είναι να υπηρετήσει "το όφελος της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών" μην αφήνοντας έτσι κανένα περιθώριο διαπραγμάτευσης πέραν της γνωστής διαδικασίας της διαβούλευσης».

Πάμε τώρα να ενημερωθούμε σε άλλη στήλη της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ για το τι αποτελέσματα είχε η χθεσινή επαφή Λοβέρδου-Φαρμακοποιών και τι συμφωνήθηκε:

«Ούτε ακριβώς κλειστό ούτε ακριβώς ανοιχτό θα είναι στο εξής το επάγγελμα του φαρμακοποιού. Οι νέοι φαρμακοποιοί θα μπορούν να συστεγάζονται σε ήδη υπάρχοντα φαρμακεία, αλά σε ισχύ παραμένει η δυνατότητα κληρονομικής μεταβίβασης της άδειας. Το αποτέλεσμα της χθεσινής συνάντησης των εκπροσώπων των φαρμακοποιών της Αθήνας και του Πειραιά με τον υπουργό Υγείας Ανδρ. Λοβέρδο βρίσκεται μακριά από τις αρχικές επιδιώξεις της κυβέρνησης σε σχέση με την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων, πολλώ δε μάλλον που η συγκεκριμένη απόφαση μπορεί να αποτελέσει τον ‘πιλότο’ για την απελευθέρωση και άλλων ‘κλειστών’ κλάδων».

Καταλάβατε τώρα γιατί λέμε στον τίτλο
να ηρεμήσει ο ΓΑΠ γιατί θα του σκιστεί το καλσόν;

Το κατ΄εξοχήν χαρακτηριστικό του "κλειστού επαγγέλματος", δηλ η κληρονομική μεταβίβαση (ή πώληση) της άδειας εξασκήσεως επαγγέλματος,
ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΕΓΓΙΧΤΟ!!!

Πρόσεχε ΓΑΠ! Μην "ξεβολέψεις πολύ τα συμφέροντα"

ΥΓ. Φυσικά όποιος διαλέξει να ενημερωθεί από τις κλασικές ΠΑΣΟΚικές φυλλάδες θα μάθει ότι το "αγκάθι" είναι το αν θ' ανοίγουν τα Φαρμακεία και το Σάββατο την ώρα που η καλή Κυβέρνηση δίνει δουλειά ή δουλεία στους νέους Φαρμακοποιούς που θα μπορούν και επίσημα πλέον να γίνουν δούλοι των παλαιοτέρων!!!

Διαβάστε ας πούμε τι λένε τα ΝΕΑ για το θέμα:
«Διαφωνία σε ήπιο κλίμα διαπιστώθηκε κατά τη χθεσινή συνάντηση της ηγεσίας του υπουργείου Υγείας με τους φαρμακοποιούς για την απελευθέρωση του κλάδου. Οι δύο πλευρές συναίνεσαν στη συστέγαση φαρμακείων, μέτρο που ανοίγει τον δρόμο της επαγγελματικής αποκατάστασης και σε νέους φαρμακοποιούς, ‘αγκάθια’ ωστόσο στον διάλογο παραμένουν το άνοιγμα των φαρμακείων το Σάββατο αλλά και οι αλλαγές στα πληθυσμιακά κριτήρια για τη λειτουργία νέων φαρμακείων».

57 δημοσιογράφοι (όχι λαμόγια σαν τα δικά μας) σκοτώθηκαν φέτος στο κόσμο

Τουλάχιστον 57 δημοσιογράφοι σκοτώθηκαν το 2010 σ' όλο τον κόσμο όπως ανακοίνωσαν οι "Ρεπόρτερ χωρίς σύνορα". Ο αριθμός τους είναι μειωμένος κατά 19 θανάτους σε σχέση με το 2009 (που ήταν αυξημένος λόγω ενός συμβάντος στις Φιλιππίνες όπου σκοτώθηκαν σε μια μέρα 32 δημοσιογράφοι).

Ο αριθμός των χωρών όπου δολοφονήθηκαν δημοσιογράφοι ανέβηκε στις 25 από τις 20 του 2009. Αυξημένες ήταν οι απαγωγές (2010: 51, 2009: 33), ελαφρώς μειωμένες οι συλλήψεις (2010: 535, 2009: 573), ενώ τέλος 1.374 δημοσιογράφοι υπέστησαν βία ή απειλήθηκαν (2009: 1.456).

Όλα αυτά για τους ξένους δημοσιογράφους και τον Γκιόλια... γιατί τα υπόλοιπα εγχώρια λαμόγια δεν μπορεί κανείς να τα ακουμπήσει... όχι ότι θα έπρεπε γιατί η δολοφονία ή η βία δεν λύνει το πρόβλημα... αλλά κανα γιαουρτάκι το θέλουν μερικοί μερικοί

Γιωργάκη, χρειάζεσαι επιγόντως ψυχολόγο πριν μας ξεφουρνίσεις ότι μιλάς με τον μπαμπά σου

Για να καταλάβετε με τι νούμερο έχουμε μπλέξει πρέπει πρώτα να πάτε εδώ να δείτε πως λέει η κατασκευάστρια εταιρία ότι λειτουργεί το περιβόητο βραχιολάκι του ΓΑΠ για το οποίο γράψαμε εδώ. Όσοι πήγατε θα είδατε ότι κάνει κάποια τέστ κινησιολογίας στα υποκείμενα και "αποδεικνύει" ότι όποιος φοράει το βραχιολάκι έχει καλύτερη ισορροπία, ευλυγισία κ.λπ.. Όσοι δεν πήγατε δείτε τα τέστ που κάνει ο τύπος στην αρχή του παρακάτω βίντεο.

Όσοι ξέρετε με ποια τεστ διαφημίζεται το βραχιολάκι του ΓΑΠ μπορείτε να πάτε κατευθείαν στο 5:15 του βίντεο για να δείτε που είναι η απάτη με τα τέστ... μη χάσετε και την ψυχολόγο που εξηγεί γιατί οι άνθρωποι αυτοί, όπως ο ΓΑΠ, πιστεύουν σε τέτοιες παπαριές με μαγικά βραχιολάκια και ότι αυτοί συνήθως πιστεύουν και στις υπόλοιπες παπαριές που πάνε πακέτο όπως πχ ότι υπάρχει επικοινωνία με νεκρούς κ.λπ.

Άρα μην εκπλαγείτε αν καμιά φορά ο ΓΑΠ σας ξεφουρνίσει ότι μιλάει με τον Ανδρέα...
εμείς σας προειδοποιήσαμε ;)

Δένδιας: «Παρά τους πανηγυρισμούς και τις «θριαμβολογίες», το πρόβλημα όχι μόνο παραμένει υπαρκτό, αλλά επιδεινώνεται»

«Η ισχυρότατη έκρηξη σε παγιδευμένη μοτοσικλέτα, έξω ακριβώς από το κτίριο του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών, έρχεται να επιβεβαιώσει το μεγάλο κενό στη δημόσια ασφάλεια της χώρας μας. Η συγκεκριμένη επίθεση στρέφεται ευθέως εναντίον της Δημοκρατίας. Όπως στρέφεται, επίσης, εναντίον ενός βασικού πυλώνα της, της Δικαιοσύνης, επιχειρώντας ασκόπως να την τρομοκρατήσει και να την εκβιάσει.

Η Νέα Δημοκρατία καταδικάζει απερίφραστα τη νέα ενέργεια – πρόκληση απέναντι στην έννομη τάξη της χώρας και καλεί όλες τις πολιτικές δυνάμεις να πράξουν το ίδιο. Ο πολιτικός κόσμος οφείλει να καταστήσει σαφές σε ολόκληρη την κοινωνία, ότι η τρομοκρατία συνιστά μέγιστη απειλή για τον καθένα. Τραυματίζει, επίσης, βαρύτατα τη διεθνή εικόνα της χώρας μας, σε περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης.

Το κόμμα μας, με αίσθημα ευθύνης, δεν θα μιμηθεί τις κραυγές σημερινών κυβερνητικών στελεχών που μιλούσαν για «Καμπούλ», σε συγκριτικά μικρότερης σημασίας περιστατικά, όταν το ΠΑΣΟΚ βρισκόταν στην αξιωματική αντιπολίτευση. Αλλά είναι επιτέλους καιρός, η κυβέρνηση και το αρμόδιο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη να σοβαρευθούν και σε αυτόν τον τομέα. Παρά τις πολλές ευκαιρίες που δόθηκαν στις διωκτικές αρχές, τους… πανηγυρισμούς και τις «θριαμβολογίες», το πρόβλημα όχι μόνο παραμένει υπαρκτό, αλλά επιδεινώνεται.

Ας αξιοποιήσουν, επιτέλους, την στήριξη που τους παρέχει η Νέα Δημοκρατία στην προσπάθεια πάταξης της τρομοκρατίας. Στήριξη που ως κυβέρνηση η ίδια, ουδέποτε είχε στο βαθμό που θα έπρεπε. Και ας ενεργοποιήσουν όλο το νομοθετικό οπλοστάσιο που η προηγούμενη κυβέρνηση δημιούργησε το 2009, και το οποίο οι ιδεοληψίες και η έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα, από την πλευρά της σημερινής κυβέρνησης, ακυρώνουν στην πράξη. Το μέγιστο αγαθό της Δημόσιας Ασφάλειας, μπορεί να εξασφαλισθεί μόνο με μια νέα νοοτροπία και με μια σύγχρονη αντίληψη, την οποία η κυβέρνηση προφανώς στερείται»

Τα σχέδια της Ε.Παπαδημητρίου για την Ελλάδα και την Αργολίδα

Επί 18 χρόνια και για πολλές εκλογικές αναμετρήσεις ο λαός της Αργολίδας τη στέλνει στη Βουλή για να υπηρετήσει τα συμφέροντα του τόπου της και της Ελλάδας.

Και αυτή στα έδρανα της καταταλαίπωρης Ελληνικής Βουλής-που τελικά έχει κάτσει ο κάθε ......απίθανος- ,στα πλαίσια του γιγάντιου επί 18 ετίας κοινοβουλευτικού της έργου και "αναγιγνώσκοντας πάντα με ρεαλισμό τα τεκταινόμενα" κάνει σχέδια για το μέλλον της Ελλάδας και της Αργολίδας με ροζ μωβ και κίτρινα μπε-μπε μαρκαδοράκια!!!

Η γραφική πλέον Ε.Παπαδημητρίου που δεν πουλάει τους φίλους και τις φίλες της αλλά...

ΜΕΝΕΙ στη Ν.Δ για να διαφυλάξει το .......λαμπρό πολιτικό της μέλλον και τη ζωή χαρισάμενη των Ευρωπαικών διακοπών διαρκείας που κάνει εις υγείαν των κορόιδων,αφού έλυσε όλα τα προβλήματα του τόπου της και της χώρας,το....ριξε στην αφηρημένη τέχνη.

Περαστικά σε μας και στα παιδιά μας!!!

cobra-argos.blogspot.com

"Ξύπνιε" Ελληναρά! Απ' το ν' αναπαράγουμε τις μαλακίες των σκοπιανολάγνων, όπως εσύ... προτιμάμε να τους φιμώνουμε...

Γράψαμε πριν μερικές μέρες για το πόσο βλάκες και επικίνδυνοι είναι μερικοί για τον πατριωτικό χώρο. Προκειμένου να μαζέψουν μερικά κλικ (θεμιτό και ανθρώπινο) δεν διστάζουν να δημοσιεύσουν ότι μαλακία τους στέλνουν ... την οποία ειρήσθω εν παρόδω όλα τα άλλα blogs την πετάνε στα σκουπίδια.

Έτσι έγινε και χθες όταν γνωστός "πατριώτης" δημοσίευσε μέσα από το blog του κείμενο με το οποίο προωθούνται τα γνωστά ηλίθια επιχειρήματα των γνωστών σκοπιανολάγνων του ΙΟΥ της Ελευθεροτυπίας.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEilslzGWrY52-lXo3y_V1drL68lROvAa8MJuYJ-nGnzLc5AHzpsU_FyajhSzThT4Ds2wvlAzzjpTITv_F1LuTavbDjKIk6aGjsacyVqnWboBnBNNzgUPDGmlAWUyvaiXN077Os-sARbwcNM/s1600/prodotes.PNG

Το κείμενο που βλέπετε να έγινε ανάρτηση σε "πατριωτικό" blog, το έγραψε το γνωστό όργανο της σκοπιανής προπαγάνδας, και μέλος του διαλυθέντος ΙΟΥ της Ελευθεροτυπίας, Κωστόπουλος... καταλαβαίνετε λοιπόν περί τίνος πρόκειται!!!

Στο άρθρο τους («Κορφούλα (Νοβοσέλο) Καστοριάς»), "επιβάλλεται" τα ονόματα να αναφέρονται και με τις σλάβικες ονομασίεςαπαξιώνονται όλοι οι ιστορικοί (μιας και γράφουν «με ισχυρή δόση εθνικά ορθής αυτολογοκρισίας») καθώς οι αμόρφωτοι του ΙΟΥ τα ξέρουν καλύτερα και εξισώνονται "ελληνόφρονες" και «"σλαβόφρονες" Μακεδόνες»...

Το κείμενο αφορά στην προβολή ενός βιβλίου με τίτλο «Γεωκτητικοί σχεδιασμοί προς απαλλοτρίωση συνειδήσεων στη Μακεδονία 1880-1909» που ερευνά «τα σχέδια εξελληνισμού της (οθωμανικής ακόμη) Μακεδονίας διά του «εξελληνισμού» τής εκεί γεωκτησίας».

Στο άρθρο γίνεται επικριτικά λόγος για «εγχώρια μακεδονολογία», για «"εθνικά ορθή" ελληνική ιστοριογραφία που αποσιωπά ή παραπλανά», για «εποικιστικά σχέδια του Ιωνα Δραγούμη», για «τεκμηριωμένη αποδόμηση ενός ακόμη εθνικού μύθου», ενώ στο τέλος μας ενημερώνει και ότι παρολίγο η Μακεδονία να ήταν ιρλανδική αν είχε γίνει δεκτή από τον Σουλτάνο η πρόταση των Άγγλων να επικοιστεί από φτωχούς Ιρλανδούς αγρότες...

Καταλαβαίνετε λοιπόν περί τίνος τσίρκου πρόκειται τόσο το άρθρο όσο και το βιβλίο που διαφημίζει...

Κι όμως αυτές τις μαλακίες των πληρωμένων οργάνων των Σκοπίων τις δημοσίευσε ο πατριώτης Ελληναράς που κατηγορεί τους άλλους ότι "φιμώνουν" κόσμο και θέλει και να μας ξυπνήσει...

Αν είναι έτσι ρε Ελληναρά, καλύτερα να φιμώνουμε τέτοιες μαλακίες των σκοπιανολάγνων παρά να τις αναπαράγουμε όπως εσύ...
κάνεις και τον πατριώτη τρομάρα σου

Καταλάβατε τώρα γιατί τον ελληνικό πατριωτικό χώρο τον λυμαίνεται ο κολοτούμπας και μένουν δυο τρείς μεγάλες ιστοσελίδες (XA, Greekalert, ΣΤΟΧΟΣ) να αντιστέκονται;

Δε παίζουν σε ίδιο ταμπλό...

Ολυμπιακός και ΑΕΚ δείχνουν να παλεύουν για τον Γιάννη Μανιάτη αλλά είναι ξεκάθαρο πως οι "ερυθρόλευκοι" μπαίνουν στο θέμα με διαφορετική δυναμική...


Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Ένοχος για βιασμό ο πρώην πρόεδρος του Ισραήλ

Δικαστήριο του Τελ Αβίβ έκρινε ένοχο για βιασμό τον πρώην πρόεδρο του Ισραήλ, Μοσέ Κατσάβ. Ο Κατσάβ αντιμετώπισε δύο κατηγορίες για βιασμό από υπάλληλό του, όταν διατελούσε υπουργός Τουρισμού, τη δεκαετία του 1990 και ακόμα δύο κατηγορίες που αφορούν στη διάρκεια της προεδρίας του.

Οι δικαστές δήλωσαν πεπεισμένοι από τα αποδεικτικά στοιχεία της πρώτης ενάγουσας.

Ο Μοσέ Κατσάβ, που διετέλεσε πρόεδρος από το 2000 παραιτήθηκε το 2007 και κατηγορήθηκε το Μάρτιο του 2009. Το 2008 αρνήθηκε τις κατηγορίες που αφορούν στον Απρίλιο του 1998. Ακόμα δύο κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση αφορούν στο 2003 και το 2006.

Ο Κατσάβ μπορεί τώρα να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης αυτής, η οποία επισύρει ποινή μακράς φυλάκισης, προσφεύγοντας στο Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας.

Ριζικές αλλαγές μέσα στο 2011 – Δεν αποκλείουν στη Ν. Δ. προσφυγή στις κάλπες

Εκλογικό έτος εκτιμούν ότι θα είναι το 2011 οι παράγοντες και η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, και με βάση αυτή την εκτίμηση, προχωρούν τα επόμενα βήματα, με στόχο την καλύτερη προετοιμασία του κόμματος.

Τόσο ο Αντώνης Σαμαράς όσο και οι συνεργάτες του δεν αποκλείουν μια αιφνιδιαστική προσφυγή στις κάλπες την άνοιξη, εάν και εφόσον ο πρωθυπουργός διαπιστώσει ότι το κόμμα του δεν αντέχει να σηκώσει στις πλάτες του τα μέτρα που απαιτούνται να ληφθούν, και κυρίως οι επιπτώσεις που θα έχουν στην κοινωνία.

Θεωρούν ότι το ΠΑΣΟΚ θα εκμεταλλευθεί τη χρονική συγκυρία όσο οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι μπορεί να διεκδικήσει με αξιώσεις μια νέα εκλογική νίκη, και πιστεύουν ότι σε αντίθετη περίπτωση, εάν οι δημοσκοπήσεις δείξουν τη Νέα Δημοκρατία έστω και οριακά πάνω από το ΠΑΣΟΚ, τότε θα αρχίσει το «ξεχείλωμα του κυβερνητικού πουλόβερ», όπως είπε χαρακτηριστικά στη «β» συνεργάτης του προέδρου της Ν. Δ..

Άρα, πρώτο μέλημα του Αντώνη Σαμαρά αυτή τη στιγμή είναι η αναδιάρθρωση της εικόνας του κόμματος, ώστε να αυξήσει την επιρροή του στην κοινωνία και να αποκτήσει δυναμική. Εάν ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας πείσει την κοινωνία για το δίκαιο των προτάσεών του, αλλά κυρίως για τη βούλησή του να κάνει πράξη αυτές τις προτάσεις, τότε όλα είναι ρευστά και πιθανά, λέει στη «β» παράγοντας του κόμματος.

Υπό αυτό το πρίσμα απαιτούνται ριζικές αλλαγές, τόσο σε πρόσωπα όσο και σε δομές και νοοτροπίες εντός της Νέας Δημοκρατίας, και ο Αντώνης Σαμαράς φέρεται να έχει σαφή εικόνα για τις ανάγκες που υπάρχουν σε κάθε επίπεδο. Έτσι λοιπόν, το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου, ή μέχρι το τέλος του μήνα θα γίνει ο "ανασχηματισμός" στη Ρηγίλλης και θα ανακοινωθούν οι νέοι τομεάρχες

«Προσπαθούν με…καπνούς να ανάψουν φωτιά στη Ν. Δ.»

Σ το κενό πέφτουν οι προσπάθειες των γνωστών… κύκλων για τη δημιουργία νέων προβλημάτων στη Ν. Δ.. την ώρα που είναι ξεκάθαρο πως η κοινωνία αγκαλιάζει την πολιτική και τις θέσεις του Αντώνη Σαμαρά, κάποιοι προσπαθούν να ανακόψουν αυτή την πορεία, επιχειρώντας να δημιουργήσουν θέματα από εκεί που δεν υπάρχουν, ιδιαίτερα μάλιστα λίγες μέρες πριν από την ανακοίνωση από τον Αντώνη Σαμαρά των ριζικών αλλαγών στη δομή και τα πρόσωπα της παράταξης.

Από τη στιγμή που το κεφάλαιο «εσωστρέφεια» έκλεισε για τη Ν. Δ., με την πλήρη επικράτηση του Αντώνη Σαμαρά , ο οποίος ενωτικά οδηγεί την παράταξη, στο στόχαστρο έχουν μπει «φίλοι» και «συνεργάτες» του προέδρου, των οποίων οι απόψεις και οι θέσεις αλλοιώνονται.

Ήδη το τελευταίο διάστημα έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια διαχωρισμού των βουλευτών της Ν. Δ..

H κλασική σχολή δημοσιογραφικού «ρεπορτάζ», με τον Παπαγιάννη στο χαμηλότερο σκαλί της, επιθυμεί να κατηγοριοποιήσει τους βουλευτές της Ν. Δ. και του στενούς συνεργάτες του Αντώνη Σαμαρά, σε «σώφρονες – κρυφομνηνονιακούς» ή σε «θερμοκέφαλους – αντιμνημονιακούς».

Οι δεύτεροι χαρακτηρίζονται και φωτογραφίζονται ολίγον ως «ταλιμπάν και ακραίοι», και το… σύστημα ουσιαστικά επιζητεί την καταστροφή τους στην πυρά. Σε αυτή τη δεύτερη κατηγορία κάποιοι έχουν επιλέξει και τον Φαήλο Κρανιδιώτη, στενό φίλο του Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος όμως δεν έχει κανένα θεσμικό ρόλο στη Ρηγίλλης και δεν είναι από τους βασικούς συμβούλους του προέδρου του κόμματος.

Θα μείνουν με την όρεξη...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhLU9POS48lvXFEWTS88_jMCQ_4kvBn0HUmIk6WADL1iugJ5mw3ru3f0-qCnMkGT8uIU4tRDFC9HfgMK9Q8EyakaDP9YWF9JrAfM6EMIObaRAzgvYLCYiw8zDNC5eN3_GA3aQIgPwBvUOcd/s1600/fimotro-+%25CE%25A0%25CE%25A1%25CE%259F%25CE%25A4%25CE%2599%25CE%259C%25CE%2597%25CE%25A3%25CE%2595+%25CE%25A4%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3+-%25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A6%25CE%25A9%25CE%25A4%25CE%2599%25CE%25A3%25CE%259C%25CE%2595%25CE%259D%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3-+%25CE%2591%25CE%25A0%25CE%259F+%25CE%25A4%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3+-%25CE%259A%25CE%2591%25CE%25A6%25CE%25A1%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3-_1292951772126.jpeg