25 Ιανουαρίου 2011

Ι. Βρούτσης για το 9 φορολογικό ν/σ του ΠΑΣΟΚ σε 16 μήνες!!!

«Η κυβέρνηση, σήμερα εξαγγέλλει το 9ο κατά σειρά - μέσα σε 15 μήνες - νομοσχέδιο με φορολογικές διατάξεις. Για ακόμη μια φορά, στη λογική του «ράβε - ξήλωνε», προωθεί με αποσπασματικό τρόπο πιο επώδυνα φορολογικά μέτρα.

Μέτρα, που επιβεβαιώνουν, αφενός την αδυναμία της να χαράξει μια σταθερή, απλή και αποτελεσματική Φορολογική Πολιτική και αφετέρου την αποτυχία της στην υλοποίηση των στόχων για τα έσοδα του Προϋπολογισμού του 2010.

Συγκεκριμένα:

· Παραμένει προσηλωμένη σε εμμονές υπερφορολόγησης.

· Δημιουργεί νέους θεσμούς αμφίβολης αποτελεσματικότητας.

· Επανασυστήνει τις ελεγκτικές υπηρεσίες του Υπ. Οικονομικών, με αδιαφανή και ασαφή κριτήρια.

· Δημιουργεί ασυμμετρία στο Ποινικό Δίκαιο, με την ετεροβαρή σχέση, που δημιουργεί μεταξύ ποινής για φοροδιαφυγή και ποινής για ιδιαιτέρως σοβαρά εγκλήματα.

· Διευρύνει το πεδίο αναζήτησης φορολογικών εσόδων, ακόμη και σε πάρα πολύ μικρά ποσά (το κόστος βεβαίωσης και είσπραξης μεγαλύτερο από το έσοδο).

Καλούμε την κυβέρνηση, να σταματήσει, επιτέλους, τους πειραματισμούς και να χαράξει μια σοβαρή, αναπτυξιακή και αποτελεσματική φορολογική πολιτική»

Αναβάλει ο Λοβέρδος το άνοιγμα Φαρμακείων μέσα σε Σούπερ Μάρκετ

Για να ανοίξει και να λειτουργήσει ένα φαρμακείο απαιτείται ίδιος και αυτόνομος χώρος καθώς και αυτοτελές φορολογικό μητρώο, δήλωσε στη Βουλή ο Υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος.

Σε συνέχεια της προσθήκης που έκανε στο νομοσχέδιο «για τις διαρθρωτικές αλλαγές στο σύστημα Υγείας» - σύμφωνα με την οποία μόνον διπλωματούχος φαρμακοποιός που έχει άδεια άσκησης επαγγέλματος μπορεί να ανοίξει φαρμακείο - ο υπουργός ξεκαθάρισε επιπλέον ότι δεν αλλάζει τίποτα στην νομοθεσία του 1932.

Δεδομένου ότι - και μετά την προσθήκη - συνεχίστηκε η σύγχυση αναφορικά με το αν είναι δυνατό να ανοίξει φαρμακείο ένα σούπερ μάρκετ ή να ανοίξει φαρμακείο μέσα σε σούπερ μάρκετ ένας φαρμακοποιός, ο κ. Λοβέρδος - από την αίθουσα των κοινοβουλευτικών συντακτών - διευκρίνισε πως στο νόμο του ’32 (ο οποίος δεν αλλάζει σε τίποτα) προβλέπεται ότι φαρμακείο μπορεί να ανοίξει σε ίδιο και αυτόνομο χώρο ο διπλωματούχος - αδειούχος φαρμακοποιός, που διαθέτει αυτοτελές φορολογικό μητρώο.

Σοκολατίτσα στο Γιωργάκη από την Μέρκελ επειδή ήταν καλό παιδί

H καγκελάριος της Γερμανίας Άγκελα Μέρκελ εξήρε τις προσπάθειες που καταβάλλει η Ελλάδα και ελληνική κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της επίκαιρης κρίσης.

«Έχω πλήρη συνείδηση ότι ορισμένες χώρες της Ευρωζώνης και της ΕΕ έπρεπε να πάρουν σκληρά μέτρα προσαρμογής - είτε στην Ελλάδα όπου παρακολουθούμε με μεγάλο σεβασμό τι έχει δρομολογήσει η ελληνική κυβέρνηση, είτε σε άλλες χώρες στις οποίες έχουν γίνει πάρα πολλά», είπε η κ. Μέρκελ στη ομιλία της, κατά την ετήσια δεξίωση για το διπλωματικό σώμα στο Βερολίνο

ΑΠΕ

ΟΝΝΕΔ: Η ελληνική κοινωνία απαιτεί το τέλος της παράνομης μετανάστευσης

Η Ελλάδα δεν αντέχει άλλο την παράνομη μετανάστευση. Οι εξαθλιωμένες ομάδες ανθρώπων που φτάνουν καθημερινά από κάθε γωνιά της γης, με όνειρο να διαφύγουν στην Ευρώπη, επιτείνουν τα προβλήματα εγκληματικότητας, παραεμπορίου και ανθρώπινης εκμετάλλευσης. Ωστόσο στην εποχή της οικονομικής κρίσης, το πρόβλημα εκτός από κοινωνικό και ανθρωπιστικό μετατρέπεται σε θέμα οικονομικής επιβίωσης για την ίδια τη χώρα.

Για το λόγο αυτό καταθέτουμε μια δέσμη προτάσεων που σκοπό έχει να περιορίσει τις κρατικές δαπάνες που γίνονται εις βάρος του φορολογούμενου, να αποκαταστήσει τη διεθνή εικόνα της χώρας και να απαλλάξει τους Έλληνες πολίτες από το αίσθημα ανασφάλειας που καθημερινά βιώνουν στους ελεύθερους χώρους και τις γειτονιές τους.

Τα βασικά στάδια του προβλήματος είναι τα εξής.

α. Ο έλεγχος στα σύνορα και η εισδοχή μεταναστών.

β. Οι αιτήσεις ασύλου και τα κρατικά κέντρα υποδοχής παράνομων μεταναστών.

γ. Ο αστυνομικός έλεγχος στα αστικά κέντρα.

δ. Οι συμφωνίες επανεισδοχής και οι απελάσεις.

Η πολιτεία πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψην της κάθε μια πτυχή αυτών και προχωρήσει άμεσα σε λύσεις πριν το πρόβλημα λάβει ανεξέλεγκτες συνέπειες.

Καλούμε την ελληνική Κυβέρνηση λοιπόν να προχωρήσει σε:

- Άμεση θωράκιση των χερσαίων συνόρων με κάθε νόμιμο μέσο φύλαξης και αποτροπής εισόδου καθώς και τη θεσμική ενίσχυση και εντατικοποίηση των ελέγχων σε συνεργασία με την Frontex, ώστε να ανασταλεί το τεράστιο κύμα παράνομης εισόδου από τη στεριά. Η τοποθέτηση φράγματος στον Έβρο είναι, λοιπόν, μια θετική κίνηση, εάν συνδυαστεί με τις ανάλογες αποτρεπτικές πολιτικές.

- Ενίσχυση των ελέγχων στα θαλάσσια σύνορα και την παροχή ουσιαστικής συνδρομής στο Λιμενικό Σώμα, ώστε να καταστέλλεται απόλυτα η δράση των «δουλεμπόρων».

- Σε απλοποίηση και περαιτέρω σύντμηση των διαδικασιών χορήγησης ασύλου. Απαιτείται ανεξαρτησία των επιφορτισμένων υπηρεσιών, αύξηση των επιτροπών και των χώρων υποδοχής, παραμονή των μεταναστών σε αυτούς, με βάση τις αρχές του διεθνούς δικαίου, της αναλογικότητας και της αναγκαιότητας, ώστε να εγκαταλείπουν τη χώρα άμεσα όσοι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις.

- Να δημιουργηθούν σε περιοχές με έντονο πρόβλημα, Κέντρα Υποδοχής Ανηλίκων όπου θα ελέγχεται με νόμιμα ιατρικά μέσα, η ηλικία των αιτούντων άσυλο με βάση το κριτήριο της ανηλικότητας.

- Να δημιουργείται ηλεκτρονικός φάκελος Υγείας στα Κέντρα Υποδοχής ώστε να καταγράφονται, να αντιμετωπίζονται τυχόν λοιμώδη νοσήματα και να μην εκτίθενται σε κίνδυνο οι άντρες των σωμάτων ασφαλείας και η δημόσια υγεία.

- Να πραγματοποιηθεί άμεσα γενικός αστυνομικός έλεγχος στο κέντρο της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας. Με την προϋπόθεση της τήρησης του νόμου και των Διεθνών συνθηκών, να συλληφθούν όσοι δεν έχουν υποβάλλει αίτηση ασύλου και όπου προβλέπεται, να ακολουθηθεί η διαδικασία της απέλασης. Ο σεβασμός του κράτους δικαίου, οι περιπολίες και η άμεση καταστολή του εγκλήματος στις γειτονιές είναι αναγκαία συνθήκη.

- Να δοθεί τέλος στο φαινόμενο των αυτοσχέδιων κατασκηνώσεων και καταυλισμών από παράνομους μετανάστες σε χώρους που προστατεύονται από το ακαδημαϊκό άσυλο.

- Να προωθηθεί η αναθεώρηση της συνθήκης Δουβλίνο ΙΙ, όπως επανειλημμένα έχει τεθεί από την Κοινωνία των Πολιτών. Το σημερινό οξύτατο πρόβλημα για την Ελλάδα, μπορεί άμεσα να διευθετηθεί από μια Ενωμένη Ευρώπη, ασφάλειας και ελευθερίας. Ήδη κάποιες χώρες προχώρησαν στην αναστολή της υπάρχουσας συνθήκης, αλλά αυτό δεν αρκεί. Η νέα Συνθήκη, με κριτήρια ανθρωπιστικά και ορθολογιστικά θα πρέπει να κατανείμει τους πρόσφυγες σε όλες τις συμβεβλημένες χώρες.

- Να προβεί το Υπουργείο Εξωτερικών σε συνεργασία με τις αρμόδιες κοινοτικές αρχές, σε άμεσο κάλεσμα προς την Τουρκική κυβέρνηση για υπογραφή νέας συμφωνίας επανεισδοχής των παρανόμων μεταναστών, συνδέοντάς την με τη διεθνή θέση και την ευρωπαϊκή προοπτική της γειτονικής χώρας.

Η ελληνική κοινωνία δεν αντέχει άλλο την απάθεια της Πολιτείας.

Πρέπει να δοθούν άμεσα λύσεις βασισμένες στο αυτονόητο.

Την εφαρμογή του Νόμου.

Βασικά στοιχεία για την κατανόηση των σταδίων του προβλήματος

Α . Κατά το πρώτο 9μηνο του 2010, συνελήφθησαν περίπου 96 χιλιάδες παράνομοι μετανάστες, που είχαν εισέλθει σχεδόν αποκλειστικά από τα χερσαία σύνορα.

Β . Οι αιτήσεις ασύλου στην Ελλάδα, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2010, έγιναν δεκτές μόλις σε ποσοστό 0,6% ενώ ο κοινοτικός μέσος όρος είναι 22%. Όμως, ο αριθμός αυτός είναι απόλυτα πλασματικός, μιας και η χώρα μας υποδέχεται ετησίως περίπου το 90% της άτυπης μετανάστευσης προς την Ευρωπαϊκή Ένωση. Πρακτικά, δεν υπάρχει στην ΕΕ άσυλο, πλέον.

Επομένως, το βασικό πρόβλημα είναι και παραμένει η συνθήκη «Δουβλίνο ΙΙ», που με μεγάλη ανευθυνότητα είχε υπογράψει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Αυτή προβλέπει πως αποκλειστικά υπεύθυνη για τους παράνομους μετανάστες στην Ευρώπη είναι η χώρα εισόδου, δηλαδή σχεδόν πάντα η χώρα μας. Κι έτσι όσοι καταλήγουν στη Δύση, κατά κανόνα επαναπροωθούνται σε μας. Τα συμβεβλημένα κράτη δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους κατά κανόνα, με αποτέλεσμα διεθνείς καταδίκες της Ελλάδας για ένα βάρος που –κατά την κοινή λογική- δεν μπορεί να σηκώσει.

Παράλληλα, το κράτος δαπανά περισσότερα από 150 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για την περίθαλψη των παρανόμων μεταναστών, ιδίως για την κάλυψη εξόδων στα Κέντρα Εστίασης και τις λοιπές υπηρεσίες πρόνοιας. Αρκετοί εξ αυτών δηλώνουν ψευδώς ανήλικοι, με αποτέλεσμα οι Αρχές να υποχρεούνται να τους αντιμετωπίζουν με βάση τις διεθνείς διατάξεις περί ανήλικων μεταναστών.

Γ . Σε ό,τι αφορά τους παράνομους μετανάστες που ζουν στην Ελλάδα και κυκλοφορούν ανεξέλεγκτοι στα μεγάλα αστικά κέντρα, υπολογίζονται στους 470.000. Η έλλειψη ελέγχου έχει οδηγήσει στη μεγάλη παραβατικότητα που πολλές φορές καταλήγει στην εγκληματικότητα και κατά συνέπεια σε αίσθημα ανασφάλειας των κατοίκων που περιβάλλονται από συνοικίες παρανόμων μεταναστών. Επιπρόσθετα, το παραεμπόριο στα αστικά κέντρα ζημιώνει επικίνδυνα τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις χωρίς να υπάρχει ρύθμιση από την Πολιτεία.

Το πρόβλημα, μάλιστα έφτασε να αγγίξει και την τριτοβάθμια εκπαίδευση αφού 300 παράνομοι μετανάστες κατέλαβαν χτες το νέο κτίριο της Νομικής Αθήνας. Παρακινημένοι από κάποιους που αδίστακτα εκμεταλλεύονται την ανθρώπινη δυστυχία, εκμεταλλεύονται καταχρηστικά το ακαδημαϊκό άσυλο.

Δ . Τέλος, η συμφωνία επανεισδοχής με την Τουρκία, δεν τηρείται συνειδητά με ευθύνη της τουρκικής πλευράς. Παράλληλα, η κυβέρνηση δε δείχνει αποφασισμένη, όπου αυτό επιτρέπεται, να εφαρμόσει τους κανόνες περί απέλασης των παρανόμων μεταναστών.

Χρηστάρα, ο Υπουργός ΠΡΟΠΟ δεν είναι για να μας "υπενθυμίζει"... αλλά για να προστατεύει εμάς και την περιουσία μας

Δήλωση για την κατάληψη χώρων της Νομικής από μετανάστες έκανε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρ. Παπουτσής λες και η αρμοδιότητα να πετάξει έξω όλους τους καραγκιόζηδες από το Παν/μιο είναι άλλου Υπουργείου... κλασικά σπρώχνει τις ευθύνες στο ΠΑνεπιστήμιο και κάνει τον παρατηρητή!!!

«...Αισθάνομαι την υποχρέωση να υπενθυμίσω προς όλους ότι το Πανεπιστημιακό Άσυλο δεν προσφέρεται, ούτε ως άλλοθι θεσμικής δυσλειτουργίας και διοικητικής ανικανότητας, ούτε ως πεδίον επιδίωξης πολιτικών σκοπιμοτήτων και αλλότριων εξωπανεπιστημιακών στόχων...».

Αυτό τονίζει σε δήλωσή του ο Υπουργός προστασίας του Πολίτη κ. Παπουτσής αναφερόμενος στην κατάληψη χώρων της Νομικής σχολής από εκατοντάδες μετανάστες και προσθέτει ότι «οι Πανεπιστημιακές Αρχές έχουν την αποκλειστική ευθύνη και αρμοδιότητα για την αντιμετώπιση της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί στην Νομική Σχολή Αθηνών».

Ο κ. Παπουτσής στη δήλωσή του αναφέρει ακόμα ότι «η προστασία του Πανεπιστημιακού Ασύλου είναι αποκλειστική αρμοδιότητα των Πανεπιστημιακών Αρχών και αφορά στα υποκείμενα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, διδάσκοντες και διδασκόμενους.

Αυτή είναι η ουσία και το περιεχόμενο του Πανεπιστημιακού Ασύλου για τη διασφάλιση της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών και της γνώσης στους πανεπιστημιακούς χώρους».

Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη στη δήλωσή του προσθέτει ότι οι Πανεπιστημιακές αρχές έχουν την ευθύνη και την αρμοδιότητα «να ζητήσουν τη συνδρομή των εισαγγελικών και αστυνομικών αρχών, όπως ορίζει ο νόμος του κράτους. Όλα τα υπόλοιπα που ακούγονται σήμερα στη δημόσια συζήτηση, είναι μια προσπάθεια απόσεισης ευθυνών, αποπροσανατολισμού της Κοινής Γνώμης και συμβάλλουν αντικειμενικά στην επιδίωξη των στόχων της κινητοποίησης που διοργάνωσε η Κίνηση "Φόρουμ των Μεταναστών" επιδιώκοντας την άμεση νομιμοποίηση όλων των παράνομων μεταναστών που βρίσκονται στην Ελλάδα».

Ο κ. Παπουτσής επίσης τονίζει ότι εκπρόσωποι του Φόρουμ ζήτησαν την νομιμοποίηση όλων των μεταναστών που βρίσκονται στη χώρα από την κ. Νταλάρα και τον κ. Τάκη, οι οποίοι όμως τους απάντησαν ότι αυτό αντίκειται και στο ευρωπαϊκό νομικό πλαίσιο και στο ελληνικό Σύνταγμα.

Ο κ. Παπουτσής καταλήγει λέγοντας ότι «οι Πρυτανικές Αρχές του Πανεπιστημίου Αθηνών οφείλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους για τη διαχείριση της κατάστασης μέσα στο πλαίσιο των νόμων του Κράτους και από την πλευρά τους η Πολιτεία και τα αρμόδια Υπουργεία, το καθένα στο χώρο ευθύνης του, είναι έτοιμα να συνεργαστούν για την αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας του Πανεπιστημίου Αθηνών».

ΗΠΑ: Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες για τα βραβεία Όσκαρ. Η ελληνική ταινία "Κυνόδοντας" είναι υποψήφια για Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας.

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTXlhjWqSsmGmckmGNgWq45-3ZYoTHPuDPxJ7VApxX0qeJRl3vkΗ βρετανική ιστορική ταινία "Ο λόγος του βασιλιά" κέρδισε τις περισσότερες υποψηφιότητες για Όσκαρ, όπως αυτές ανακοινώθηκαν σήμερα, καθώς επιλέχθηκε σε 12 κατηγορίες έναντι 10 υποψηφιοτήτων για το "Αληθινό θράσος" (True grit) των αδελφών Κοέν. Εξάλλου η ελληνική ταινία "Κυνόδοντας" του Γιώργου Λάνθιμου προτάθηκε για Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας.

Η ταινία "The Social Network", που πραγματεύεται τη δημιουργία του φαινομένου Facebook, και το θρίλερ "Inception" με πρωταγωνιστές τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο και τη Μαριόν Κοτιγιάρ ακολουθούν με 8 υποψηφιότητες η κάθε μία.

Η ελληνική ταινία "Ο Κυνοδοντας" έχει προταθεί για Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας μαζί με το "Biutiful" του Αλεχάντρο Ινιάριτου που είναι υποψήφιο από το Μεξικό, το "Πέρα από το νόμο" (Hors la loi) από την Αλγερία, το "In a better world" από τη Δανία και το "Incendies" από τον Καναδά.

Για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας έχουν προταθεί οι ταινίες: "Μαύρος Κύκνος", "The fighter", "Inception", "127 ώρες", "Ο λόγος του βασιλιά", "The Social Network", "Toy story 3", "Αληθινό θράσος", "Winter's bone", "Τα παιδιά είναι εντάξει".

Για Όσκαρ Πρώτου Ανδικού Ρόλου έχουν προταθεί οι: Χαβιέ Μπαρδέμ για το "Biutiful", Τζεφ Μπρίτζες για το "Αληθινό θράσος", Κόλιν Φερθ για τον "Λογο του Βασιλιά", Τζέιμς Φράνκο για τις "127 ώρες" και Τζέσε Άιζενμπεργκ για το "The Social Network".

Για Όσκαρ Πρώτου Γυναικείου Ρόλου έχουν προταθεί: η Ανέτ Μπένινγκ για "Τα παιδιά είναι εντάξει", η Νικόλ Κίντμαν για το "Απώλεια" (Rabbit hole), η Νάταλι Πόρτμαν για τον "Μαύρο κύκνο", η Τζένιφερ Λόρενς για τον "Winter's bone" και η Μισέλ Ουίλιαμς για το "Blue Valentine".

Η τελετή απονομής θα γίνει την 27η Φεβρουαρίου.

Αγχωμένοι οι Ευρωπαίοι μην αρχίσουμε και τους στέλνουμε τους λαθραίους... που να 'ξεραν ότι τους κρατάμε για να ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ

Το ζήτημα του ασύλου στην ΕΕ και της αντιμετώπισης της λαθρομετανάστευσης ήταν μεταξύ των θεμάτων, που συζήτησαν σήμερα στις Βρυξέλλες ο Ολλανδός πρωθυπουργός Μάρκ Ρούτε με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.

Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση, ο πρωθυπουργός της Ολλανδίας αναφέρθηκε στην ανάγκη να υπάρχει "σαφήνεια" στις επιπτώσεις της πρόσφατης καταδικαστικής απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για τη μεταναστευτική πολιτική της Ελλάδας. (ΣΣ. Όπως γράψαμε και εδώ φοβούνται μήπως αρχίσουμε και τους στέλνουμε τους λαθραίους... που να ξεραν όμως ότι για να γίνει κάτι τέτοιο θέλει Πρωθυπουργό με γεννητικούς αδένες... και όχι μαριονέτα)

"Η ΕΕ θα πρέπει να προχωρήσει στη δημιουργία ενός κοινού ευρωπαϊκού συστήματος ασύλου", τόνισε ο πρωθυπουργός της Ολλανδίας, ο οποίος επεσήμανε ακόμη ότι θα πρέπει να ασκηθούν πιέσεις στην Ελλάδα για να εφαρμόσει το σχετικό σχέδιο δράσης.

"Η Ελλάδα θα πρέπει να λάβει μέτρα ώστε να διασφαλίσει την καλύτερη διαχείριση των μεταναστευτικών ρευμάτων και των αιτούντων άσυλο αλλά και να βελτιώσει την ανθρωπιστική κατάσταση", κατέληξε ο Μ. Ρούτε. (ΣΣ.... Για να μην κουβαλιούνται σ' εμάς... ξέχασε να πει)

Νέα άνοδος των τιμών των καυσίμων και ο Mike Chrisochoidis φαγουρίζεται

Νέα άνοδο 1,5 λεπτού ανά λίτρο σημείωσαν οι τιμές της βενζίνης την προηγούμενη εβδομάδα με αποτέλεσμα η μέση τιμή της αμόλυβδης να φθάσει στο 1,635 ευρώ. Από την αρχή του χρόνου η αμόλυβδη έχει ακριβήνει πάνω από 4 λεπτά το λίτρο ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι η τιμή της σούπερ αμόλυβδης (100 οκτανίων) κλιμακώνεται μέχρι 2 ευρώ το λίτρο.

Σύμφωνα με τις τιμοληψίες του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής η μέση τιμή της αμόλυβδης ανέβηκε την περασμένη Παρασκευή στο 1,635 ευρώ το λίτρο από 1,62 που ήταν την προηγούμενη εβδομάδα και 1,593 στις 31 Δεκεμβρίου. Η αμόλυβδη παρέμεινε σε ανοδική τροχιά την τελευταία εβδομάδα παρά το γεγονός ότι οι τιμές διυλιστηρίου έπεσαν κατά 2 λεπτά το λίτρο και οι χονδρικές κατά 1,8.

Από το παρατηρητήριο τιμών προκύπτει εξάλλου ότι η τιμή της βενζίνης κλιμακώνεται σήμερα μέχρι 1,823 ευρώ στην Κεφαλονιά, που είναι ο ακριβότερος νομός και ακολουθούν Λασίθι και Ρέθυμνο. Στον αντίποδα οι τρεις φθηνότεροι νομοί είναι οι πολυπληθέστεροι, δηλαδή Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Δυτική Αττική με τιμές που ξεκινούν από 1,509 ευρώ. Σε επίπεδα - ρεκόρ διαμορφώνεται η τιμή της σούπερ αμόλυβδης η οποία, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία κλιμακώνεται σήμερα μέχρι 1,999 ευρώ (στο Ρέθυμνο).

Ανοδικές τάσεις επικρατούν και στο πετρέλαιο θέρμανσης. Η μέση τιμή διαμορφώνεται σήμερα στα 81 λεπτά το λίτρο, από 79 στην αρχή του χρόνου. Η τιμή του ντήζελ θέρμανσης ανά την επικράτεια ξεκινά από 69 λεπτά το λίτρο (στο Άργος) και φθάνει έως 91 λεπτά (στα Δωδεκάνησα).

Ερώτηση που έπρεπε να είχε κάνει βουλευτής της ΝΔ (Hellooooou) αλλά την έκανε η Ντόρα: Θα ενημερωθεί η διεθ. κοιν. για τα σχέδια εισβολής των Τούρκων;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjPBWukhCUp5sjnbWTZBLymQ_Hq7PLQmkC0SET_DRFUwmsvFWCzqMWLCaDpVB461aOg3CIITPlXCTSH85oFbWcqsPGHqSJvfOz1-F0_17HNyVciLxMAoa4N2Jf1167eVZtM87PrWjYuKuhC/s400/1901-%CE%A3%CF%84%CE%BF+%CF%86%CF%89%CF%82+%CF%84%CE%B1+%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1+%CF%84%CF%89%CE%BD+%CE%A4%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BA%CF%89%CE%BD+%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC+%CF%84%CE%B7%CE%BD+%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE+%CF%84%CE%BF%CF%85+1974.jpgΠρος τον Υπουργό Εξωτερικών Κο Δημήτρη Δρούτσα

Προσπαθώ να αναλογισθώ τι θα είχε συμβεί παγκοσμίως, και ιδίως στα φιλο-τουρκικά λόμπυ και τις δεξαμενές σκέψης των Η.Π.Α., αν αποκαλυπτόταν ότι ανώτατοι αξιωματικοί της Ελλάδας είχαν οργανώσει εισβολή σε Τουρκικά εδάφη!

Η Ελλάς θα ήταν δακτυλοδεικτούμενη στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και το ΥΠΕΞ δεν θα προλάβαινε να απαντά στις κατηγορίες των διεθνών ΜΜΕ.

Τώρα γνωρίζουμε ότι το τουρκικό ναυτικό είχε τέτοια ακριβώς σχέδια και σκόπευε να τα προωθήσει, αναμένοντας την κατάλληλη ευκαιρία.

Σκόπευε δηλαδή - και είχε έτοιμα προς εφαρμογήν σχέδια γι΄αυτό - να εισβάλλει σε τρία Ελληνικά νησιά!

Ερωτάται ο κ. υπουργός Εξωτερικών:

Σε ποιες ενέργειες προέβη ώστε να γίνει κτήμα της διεθνούς Κοινότητας η γνώση ότι, μέχρι προσφάτως, οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις όχι μόνον θεωρούσαν ρεαλιστική την προοπτική εισβολής στην Ελλάδα, αλλά είχαν και σχέδιο αμέσου εφαρμογής για την πραγματοποίησή της.

Η ΕΡΩΤΟΥΣΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

Ερώτηση που έπρεπε να είχε κάνει βουλευτής της ΝΔ (Hellooooou) αλλά την έκανε ο Πολατίδης του ΛΑΟΣ: Γιατί δεν γίνονται εκπομπές στην πομάκικη γλώσσα

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiizCgAIcPXJTg8DzNFo0KaHy93xHZZp8GJS0kckSpkvRaCefZ8XU0rpINOafR8iqQQ-yZXKIJfzIKD0pgoQ_kr8aWDqveNh3zyPCFe4_rzpEhIYBd54wqL9p0SumiGFFGFxQkmclf5ESc/s1600/%CF%80%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9+%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%B9%CE%B1.jpgΟ Βουλευτής Σερρών του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Η. Πολατίδης επανέρχεται με νέα Ερώτησή του προς τον Υπουργό Πολιτισμού κ. Π. Γερουλάνο σχετικά με την παραγωγή ραδιοφωνικών εκπομπών στήν πομακική γλώσσα από την Ε.Ρ.Α. Κομοτηνής.

Το πλήρες κείμενο της Ερωτήσεως έχει ως εξής:

Στις 24/11/10 κατέθεσα Ερώτηση προς το Υπουργείο σας η οποία αφορούσε την πιθανότητα παραγωγής ραδιοφωνικών εκπομπών στην Ε.Ρ.Α. Κομοτηνής και στην πομακική γλώσσα από την Ε.Ρ.Τ. Στο κείμενο της Ερωτήσεως επεσήμαινα ότι συμφώνως με συγκεκριμένα διαθέσιμα στοιχεία, η πομακική γλώσσα πληροί όλες τις γλωσσολογικές προϋποθέσεις για τον χαρακτηρισμό της ως προφορικής και γραπτής τέτοιας. Στο τέλος έθετα τρία (3) σαφή ερωτήματα:

1. Για ποιους λόγους δεν παρήγοντο μέχρι τώρα εκπομπές στην πομακική γλώσσα αφού αυτή ομιλείται από χιλιάδες Έλληνες Πομάκους οι οποίοι και αποτελούν σημαντική συνιστώσα της ελληνομουσουλμανικής κοινότητος της Θράκης;

2. Προτίθεται η Ε.Ρ.Τ. να παραγάγει εκπομπές στην πομακική, γεγονός το οποίο θα ικανοποιήσει την διακαή επιθυμία των Πομάκων (όπως οι ίδιοι διατρανώνουν με επανειλημμένες διαμαρτυρίες τους προς την ελληνική Πολιτεία) για γενικότερο απεγκλωβισμό τους από την τουρκική προπαγάνδα;

3. Είναι εις γνώσιν της Ε.Ρ.Τ. ότι υπάρχουν στην Θράκη Πομάκοι δημοσιογράφοι (κάποιοι μάλιστα είναι και εκδότες πομακικών εφημερίδων) οι οποίοι κατέχουν αρίστως την ελληνική και πομακική γλώσσα και θα μπορούσαν να αναλάβουν κάλλιστα το ανωτέρω έργο;

Στην υπ’ αριθ. 959/14.12.2010 όμως επιστολή του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ε.Ρ.Τ., κ. Λάμπη Ταγματάρχη, την οποία και μου κοινοποιείτε ως απάντηση, δεν απαντώνται επί της ουσίας τα ερωτήματά μου και επιπροσθέτως αναφέρεται πως: «Επισημαίνεται ότι καθαρά επιστημονική και θεσμική άποψη δεν προκύπτει βάσει των σχετικών αποφάσεων των αρμοδίων φορέων της πολιτείας, εκπλήρωση των προϋποθέσεων των πομακικών, ως αναγνωρίσιμης επίσημα γραπτής και προφορικής γλώσσας.». Δηλαδή, ο κ. Ταγματάρχης με τα γραφόμενά του αγνοεί συγκεκριμένα επιστημονικά και αντικειμενικά στοιχεία (σεμινάρια πομακικής γλώσσης, εκδόσεις βιβλίων γραμματικής και συντακτικού αυτής, εκδόσεις πομακικών εφημερίδων κ.λπ.), αγνοεί την δεδηλωμένη βούληση των Ελλήνων Πομάκων και τα συνεχή αιτήματά τους ενάντια στην προσπάθεια εκτουρκισμού τους. Oύτε λίγο ούτε πολύ διαγράφει κυριολεκτικώς μία γλώσσα η οποία ομιλείται από χιλιάδες Έλληνες συμπολίτες μας διότι, όπως αναφέρει αλλού στην επιστολή του, δεν προβλέπεται στην προ ογδονταπενταετίας Συνθήκη της Λωζάννης, παραγνωρίζοντας όμως έτσι ότι ούτε η τουρκική γλώσσα αναφέρεται σ’ αυτήν! Συνεπώς

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
1. Προτίθεσθε να μου απαντήσετε επί της ουσίας στα ερωτήματά μου;
2. Αφού η πομακική γλώσσα ομιλείται από χιλιάδες κατοίκους στην Θράκη, γιατί δεν είναι δυνατή η παραγωγή μιας απλής (δηλαδή προφορικής) ραδιοφωνικής εκπομπής, π.χ. ένα δελτίο ειδήσεων;
3. Ποιες είναι οι «…καθαρά επιστημονικές και θεσμικές απόψεις από τις οποίες δεν προκύπτει βάσει των σχετικών αποφάσεων των αρμοδίων φορέων της πολιτείας εκπλήρωση των προϋποθέσεων των πομακικών, ως αναγνωρίσιμης επίσημα γραπτής και προφορικής γλώσσας» και τις οποίες επικαλείται ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ε.Ρ.Τ.;
4. Ζήτησε και έλαβε ο κ. Διευθύνων Σύμβουλος σχετικές επιστημονικές απόψεις για το συγκεκριμένο θέμα και από ποιους;
5. Ποιο είναι το προσωπικό επιστημονικό και γλωσσολογικό υπόβαθρο και ποια τα κριτήρια του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ε.Ρ.Τ. έτσι ώστε να λαμβάνει αποφάσεις που διαγράφουν στην ουσία μια μεγάλη γλωσσική πληθυσμιακή συνιστώσα της Θράκης;

Αθήναι, 20 Ιανουαρίου 2011

Δήλωση Προέδρου ΟΝΝΕΔ, Ανδρέα Παπαμιμίκου, για την κατάληψη της Νομικής Σχολής Αθηνών από παράνομους μετανάστες

Τα τελευταία 24ωρα ζούμε ένα θέατρο του παραλόγου. Η κατάληψη της Νομικής Σχολής αποτελεί τον πλήρη διασυρμό της κυβερνητικής πολιτικής για την μετανάστευση και παράλληλα ευτελίζει όχι μόνο κάθε έννοια του ακαδημαϊκού ασύλου, αλλά και ολόκληρη την Πανεπιστημιακή κοινότητα.

Οι ευθύνες βαραίνουν αποκλειστικά το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για την εγκληματική του ολιγωρία καθώς επέτρεψε την ανενόχλητη μεταφορά της ομάδας μεταναστών από τα Χανιά έως την Αθήνα, παρ’ ότι η πρόθεση τους ήταν γνωστή από την Παρασκευή 21 Ιανουαρίου. Η ΔΑΠ - ΝΔΦΚ πρώτη ανέδειξε το θέμα ζητώντας να βρεθεί άμεσα λύση.

Φυσικά, για μια ακόμη φορά οι αυτόκλητοι σωτήρες των Πανεπιστημίων και καταχραστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων προσπαθούν με στημένα σκηνικά να αποκομίσουν μικροπολιτικά οφέλη.

Καλούμε την Κυβέρνηση και τις Πρυτανικές Αρχές, έστω και αυτή την ύστατη στιγμή να εφαρμόσουν άμεσα τον Νόμο απομακρύνοντας τους καταληψίες από τους χώρους του Πανεπιστημίου Αθηνών και ελέγχοντας το νόμιμο της παραμονής τους στη χώρα.

Το ακαδημαϊκό άσυλο δεν μπορεί να γίνεται για ακόμα μια φορά άλλοθι για την παραβατικότητα εντός των ελληνικών Πανεπιστημίων.

Κουμπί «Μην με Παρακολουθείτε» αποκτούν το Chrome και ο Firefox

http://static.doldigital.net/webstatic/77047BA764F334A7B87209015CA75953.jpgΈπειτα από πιέσεις της αμερικανικής κυβέρνησης, τα προγράμματα περιήγησης στο Διαδίκτυo Google Chrome και Mozilla Firefox θα αποκτήσουν κουμπί «Μην με Παρακολουθείτε», μέσω του οποίου χρήστες θα μπορούν να μπλοκάρουν τη συλλογή δεδομένων από ορισμένες διαφημιστικές εταιρείες.

Την αρχή έκανε η Google, η οποία προσφέρει από τη Δευτέρα μια επέκταση για το Chrome που εμποδίζει τη συλλογή στοιχείων στα αρχεία cookies.

Όπως αναφέρει το AFP, η λειτουργία Keep My Opt-Outs μπλοκάρει διαφημίσεις από 50 διαφημιστικά δίκτυα, ανάμεσά τους και τα 15 μεγαλύτερα (σύμφωνα με στοιχεία της ComScore). Στην περίπτωση όμως άλλων διαφημιστικών εταιρειών, το κουμπί δεν έχει αποτέλεσμα.

Μετά την ενεργοποίηση του κουμπιού, οι χρήστες «μπορεί να βλέπουν συνεχώς τις ίδιες διαφημίσεις σε συγκεκριμένους δικτυακούς τόπους, ή να βλέπουν διαφημίσεις που δεν τους αφορούν» επισήμαναν οι διευθυντές παραγωγής της Google Σον Χάρβι και Ράγιας Μούνκα.

Αντίστοιχο σύστημα αναπτύσσει και το ίδρυμα Mozilla, παραμένει άγνωστο όμως πότε θα γίνει διαθέσιμο για τους χρήστες του Firefox. Σε αυτή την περίπτωση, ο browser θα μεταδίδει ένα «Do Not Track HTTP header» κάθε φορά που ο χρήστης ανοίγει μια σελίδα ή κλικάρει έναν σύνδεσμο.

Και σε αυτή την περίπτωση υπάρχουν περιορισμοί: η τακτική αυτή θα είναι αποτελεσματική μόνο εφόσον την υποστηρίζουν οι διαφημιστικές εταιρείες.

«Η πρόκληση με την προσθήκη αυτού του μηνύματος στο header [την κορυφή μιας ιστοσελίδας] είναι ότι, για να είναι πλήρως αποτελεσματικό, πρέπει να εφαρμόζεται τόσο από τον browser όσο και από τους δικτυακούς τόπους» παραδέχτηκε ο Άλεξ Φάουλερ του Mozilla.

Η νέα λειτουργία θα γίνει διαθέσιμη σε επόμενη έκδοση του Firefox, είπε ο Φάουλερ.

Νέο εργαλείο για την προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών, με την ονομασία Tracking Protection (Προστασία από την Παρακολούθηση) αναπτύσσει και η Microsoft για τον επερχόμενο Internet Explorer 9.

Σε αυτή την περίπτωση όμως, οι χρήστες θα πρέπει να δημιουργούν μόνοι τους τη λίστα με τις διαφημιστικές εταιρείες που θέλουν να μπλοκάρουν.

Πιέσεις

Όπως επισημαίνει το Reuters, οι δεσμεύσεις των τριών εταιρειών για καλύτερη προστασία της ιδιωτικότητας έρχονται μετά τα παράπονα υπηρεσιών της αμερικανικής κυβέρνησης, σύμφωνα με τα οποία οι διαφημιστές έχουν πρόσβαση σε υπερβολικά πολλά δεδομένα για τους χρήστες -ποιους δικτυακούς τόπους επισκέπτονται, ποιους συνδέσμους ακολουθούν, τι αναζητούν και τι αγοράζουν.

Τη δημιουργία ενός κουμπιού «Μη με Παρακολουθείτε» είχε συστήσει τον περασμένο μήνα η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) των ΗΠΑ.

Επίσης, το αμερικανικό υπουργείο Εμπορίου ζήτησε τη σύνταξη κατευθυντήριων γραμμών οι οποίες θα απαιτούσαν από τις διαφημιστικές εταιρείες στο Διαδίκτυο να ενημερώνουν τους χρήστες για το ποια δεδομένα συλλέγουν και πώς σκοπεύουν να τα χρησιμοποιήσουν.

Και σε αυτή την περίπτωση, οι χρήστες θα πρέπει να μπορούν να ζητήσουν να εξαιρεθούν από την καταγραφή.

Newsroom ΔΟΛ

Δυσλεξία σε ενήλικα Πορδηπουργό από λάθη στη δομή του εγκεφάλου του ή υπερβολική χρήση χασίς σε νεαρή ηλικία (βίντεο)

Ο όρος «μαθησιακές δυσκολίες» χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα σύνολο διαταραχών που μειώνουν την ικανότητα ενός ατόμου να επικοινωνήσει ή να μάθει. Υπάρχουν διάφορες «μαθησιακές δυσκολίες»: δυσκολίες αντίληψης, εγκεφαλικές δυσλειτουργίες, αυτισμός, δυσλεξία, αναπτυξιακή αφασία κ.α.

Μια από τις κατηγορίες «μαθησιακών δυσκολιών» είναι οι «Δυσκολίες λόγου και ομιλίας». Πρόκειται για δυσκολίες στην παραγωγή και κατανόηση του προφορικού λόγου. Τέτοιες μπορεί να αφορούν την παραγωγή ήχων (άρθρωση), τη μετατροπή ιδεών σε λόγο (έκφραση) ή τη κατανόηση των λεγομένων του συνομιλητή.

Μια απ' αυτές είναι η επί παραδείγματι η γνωστή σε όλους μας Δυσλεξία

Η Δυσλεξία είναι μια μορφή μαθησιακής δυσκολίας, κατά την οποία το άτομο, μικρής ή μεγάλης ηλικίας, παρουσιάζει δυσκολίες στην ανάλυση των λέξεων σε ακουστικές μονάδες συλλαβικής βάσης και στη σύνθεση συλλαβικών ακουστικών μονάδων σε λεξικά σύνολα με εννοιακό περιεχόμενο.

Τα δυσλεκτικά άτομα πολλές φορές αντιμετωπίζουν πρόβλημα δυσκολίας ή ανικανότητας στο να αντιληφθούν τις ομοιότητες των αρχικών ήχων των λέξεων. Ενδέχεται π.χ. ένας δυσλεκτικός να μην αντιλαμβάνεται τον διπλό ήχο στο συμφωνικό σύμπλεγμα των λέξεων π.χ. "κλαίει", "βάλτος" και για αυτό να διαβάζει ή να γράφει "καίει", "βάτος".
  • Δυσκολίες στο γραπτό λόγo
  • Δυσκολίες στον προφορικό λόγο
  • Προβλήματα στην εκτίμηση της απόστασης και της ενημερότητας του χώρου
Υπάρχει μια ποικιλία θεωριών σχετικά με τους παράγοντες που ευνοούν την εμφάνιση μαθησιακών δυσκολιών. Κοινό σημείο αναφοράς τους αποτελεί το ότι όλες, με κάποιο τρόπο, εμπλέκουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Πιθανές λοιπόν αιτίες μαθησιακών δυσκολιών πιστεύεται πως είναι:

Λάθη στη δομή του εγκεφάλου
Ελλιπής διατροφή
Χρήση ναρκωτικών ουσιών
Κληρονομικές αιτίες
Ελλιπής φροντίδα στα στάδια της βρεφικής ηλικίας του ατόμου
Ελλιπής επικοινωνία ανάμεσα σε διάφορα μέρη του εγκεφάλου

Δείτε πχ ένα βίντεο όπου άτομο προσπαθεί να κάνει μια ερώτηση σε συνομιλητή του και αφού επί 30 δευτερόλεπτα αντί για ερώτηση του δίνει εύσημα, μόλις του επισημαίνεται ότι τέλειωσε ο χρόνος του, μετά από αρκετές δυσκολίες στην εκφορά του λόγου, διαπιστώνει ότι αυτό που έκανε δεν ήταν ερώτηση!!!! Προσέξτε όταν λέει πχ. «τότε πολύ απλά δεν είναι ερώτηση αυτό που εε», όπου «εε» ήθελε να πει «έκανα» αλλά του βγήκε «εε»...

Το άτομο αντιμετωπίζει εμφανή προβλήματα στην παραγωγή και εκφορά προφορικού λόγου, ενώ αντιμετωπίζει και εμφανές πρόβλημα στην εκτίμηση της απόστασης και της ενημερότητας του χώρου ("χάνει τον χρόνο") τα οποία όπως προαναφέραμε μπορεί να οφείλονται σε λάθη στη δομή του εγκεφάλου του ή υπερβολική χρήση χασίς σε νεαρή ηλικία κ.λπ



Να τονίσουμε ότι η κατανομή των δεικτών νοημοσύνης των ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες είναι παρόμοια με αυτή των φυσιολογικών ατόμων,
οπότε πχ. το συγκεκριμένο άτομο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να χαρακτηριστεί ως βλάκας.

Σε κάθε περίπτωση μία αξιολόγηση από ένα Κέντρο Ψυχικής Υγείας, που διαθέτουν όλα τα δημόσια Νοσοκομεία, θα είναι το πρώτο βήμα για να βοηθηθεί το άτομο προκειμένου να ξεπεράσει τις δυσκολίες του...

Ανακοινώθηκε το πρώτο επίσημο ελληνικό κούρεμα κατα 25%

http://www.skai.gr/files/temp/BF4771CBDD1DC01869CBAFE58611CF72.jpgΤο πρώτο επίσημο «κούρεμα» ελληνικών ομολόγων ανακοίνωσε την Τρίτη ο αυστριακός ασφαλιστικός όμιλoς Vienna Insurance Group (VIG), από τους μεγαλύτερους στην περιοχή της Ανατολικής Ευρώπης.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg, ο οικονομικός διευθυντής (CFO) της εταιρείας Μάρτιν Σίμαντλ, δήλωσε ότι η εταιρεία έχει διαγράψει το 25% της αξίας των ελληνικών ομολόγων που έχει στο χαρτοφυλάκιό της.

«Υπάρχουν συζητήσεις για το αν θα υπάρξουν haircuts, είτε αυτά είναι υποχρεωτικά είτε εθελοντικά και κρίναμε ότι θα πρέπει να προετοιμαστούμε για κάτι τέτοιο» ανέφερε.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η VIG έχει προχωρήσει σε «κούρεμα» ομολόγων και άλλων περιφερειακών χωρών.

«Οι διαγραφές ποικίλλουν από χώρα σε χώρα» είπε, ωστόσο δεν έδωσε συγκεκριμένα ποσοστά. Διευκρίνισε πάντως ότι δεν έχει προχωρήσει σε «κούρεμα» ιταλικών ομολόγων.

Συνολικά η VIG έχει στο χαρτοφυλάκιό της ομόλογα των περιφερειακών χωρών της ευρωζώνης ύψους 10 -12 δισ. ευρώ.

"Αναδιάρθρωση το συντομότερο δυνατόν"
Την ανάγκη αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους το συντομότερο δυνατόν υποστηρίζει από την πλευρά του το ινστιτούτο Bruegel στις Βρυξέλλες.

«Όσο πιο γρήγορα πραγματοποιηθεί η αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους τόσο μικρότερες θα είναι οι ζημίες για τους επενδύτες» επισημαίνει χαρακτηριστικά το ινστιτούτο.

Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της μελέτης η Ελλάδα πρέπει να προχωρήσει άμεσα σε αναδιάρθρωση του χρέους, καθώς εκτιμά ότι αυτό έχει διογκωθεί τόσο που η Αθήνα δεν θα καταφέρει να το εξυπηρετήσει.

«Πιστεύουμε ότι το ελληνικό χρέος είναι μη βιώσιμο και ότι η Ελλάδα θα πρέπει να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση - καλό θα είναι αυτό να γίνει τώρα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ζολτ Νταρβάς, επικεφαλής σχετικής μελέτης του ινστιτούτου.

Δήλωση του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε
«Να ενισχυθεί το Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής σταθερότητας μόνο αν όλες οι χώρες μέλη κάνουν το καθήκον τους», προτείνει από την πλευρά του ο γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

Όπως είπε ο κ. Σόιμπλε, «δεν είμαστε έτοιμοι να βελτιώσουμε και να ενισχύσουμε το μηχανισμό βοήθειας αν όλες οι χώρες δε βάλουν το λιθαράκι τους» προσθέτοντας ότι «και οι χώρες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες όπως η Ελλάδα και η Ιρλανδία πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους τηρώντας τις δεσμεύσεις τους.»

Νωρίτερα στην έκθεση του το ΔΝΤ τόνιζε την ανάγκη ενίσχυσης του Ευρωπαϊκού Ταμείου Σταθερότητας, το οποίο πρέπει να έχει πιο ευέλικτο καθεστώς λειτουργίας που να διασφαλίζει πρόσβαση στη χρηματοδότηση.

"Χωρίς αποτέλεσμα το 'πωλητήριο' στα ακίνητα"
Περιορισμένο ενδιαφέρον ξένων επενδυτών θα συναντήσει η ελληνική κυβέρνηση εάν επιχειρήσει να τονώσει τα έσοδα μέσω της πώλησης της ακίνητης περιούσιας του δημόσιου προειδοποιεί το Bloomberg.

Όπως αναφέρουν στο ρεπορτάζ αναλυτές, η δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης για την Ελλάδα δεν είναι καλή αυτή τη στιγμή. Επιπλέον, η γραφειοκρατία και η αμφισβητούμενη ιδιοκτησία των ακίνητων οδηγεί σε μακροχρόνιες δικαστικές διαμάχες αποθαρρύνοντας τις ξένες επενδύσεις.

ΣΚΑΙ

Νέα επιχειρησιακή σύμβαση, χωρίς μειώσεις μισθών, υπεγράφη στη ΝΕΟΓΑΛ Δράμας

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSVeCqf6Ws0NO4kwXo3LSoQbvIVNQ1yu-9fe0Fx3sEzQI-Hu7deig&t=1Νέα ειδική επιχειρησιακή σύμβαση, η οποία αυτή τη φορά δεν προβλέπει μειώσεις μισθών, υπεγράφη στις 21 Ιανουαρίου στη γαλακτοβιομηχανία ΝΕΟΓΑΛ της Δράμας, όπως επιβεβαίωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Χριστόφορος Σεβαστίδης.

Η σύμβαση, διετούς διάρκειας, προβλέπει τη διατήρηση των θέσεων απασχόλησης στη γαλακτοβιομηχανία και περιλαμβάνει τη δέσμευση ότι δεν θα εφαρμοστούν ελαστικές μορφές εργασίας.

Η ΝΕΟΓΑΛ είχε ταράξει τα νερά λίγο πριν από την Πρωτοχρονιά, όταν είχε ανακοινώσει, πρώτη στην Ελλάδα, την -"αναίμακτη", καθώς δεν προκάλεσε αντίδραση από πλευράς των 125 εργαζομένων - υπογραφή ειδικής επιχειρησιακής σύμβασης για μείωση των αποδοχών του προσωπικού κατά 9%.

Ωστόσο, η κίνηση είχε προκαλέσει τη μήνιν των συνδικαλιστικών οργανώσεων και έντονες κοινωνικές αντιδράσεις, ενώ και το Συμβούλιο Κοινωνικού Ελέγχου της Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΚΕΕ) είχε αποφανθεί ότι «τα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία, που έχει στη διάθεσή του δεν είναι ικανά να στοιχειοθετήσουν την ύπαρξη επιτακτικής ανάγκης μείωσης του εργατικού κόστους».

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Σεβαστίδης, η εταιρία δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να ταυτιστεί με τη μείωση μισθών, αλλά "στοχοποιήθηκε" -όπως χαρακτηριστικά είπε- "μόνο για αυτή", παραβλέποντας το γεγονός ότι η αρχική σύμβαση περιλάμβανε σημαντικές διασφαλίσεις για τους εργαζομένους, όπως η διατήρηση των θέσεων εργασίας.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι η εταιρία θα είναι όντως κερδοφόρα το 2010, αλλά «με τα μισά κέρδη» σε σχέση με το 2009, που είχε κλείσει στα 1,7-1,8 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, «η κερδοφορία αυτή δεν είναι λειτουργική», υποστήριξε.

«Οι μέτοχοι είχαν προβεί σε τρεις διαδοχικές αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου, συνολικού ύψους περίπου 6 εκατ. ευρώ, για να προβούν σε μια εξαγορά που τελικά δεν έγινε. Απλά δεν "τράβηξαν" πίσω τα χρήματά τους για να μπορέσουν να τα αξιοποιήσουν σε μια αντίστοιχη μελλοντική ευκαιρία, αν παρουσιαστεί. Είναι λογικό, λοιπόν, να φαίνεται εύρωστη η εταιρία, όταν υπάρχει αυτή η ρευστότητα», υπογράμμισε.

Ερωτηθείς γιατί μια κερδοφόρα επιχείρηση αποφάσισε αρχικά να προχωρήσει σε μείωση μισθών, ξεκαθάρισε: «Στη σημερινή συγκυρία, πρέπει να μειώνεις ελεγχόμενα τα έξοδα. Αν φτάσεις στο αμήν, είναι πλέον πολύ αργά».

Υπενθυμίζεται ότι μέτοχοι της ΝΕΟΓΑΛ είναι η Ένωση Γαλακτοκομικών Συνεταιρισμών Δράμας - Καβάλας με 36%, οι εργαζόμενοι ως φυσικά πρόσωπα με περίπου 8% και κτηνοτρόφοι της περιοχής με το υπόλοιπο ποσοστό.

Κριτική στη νέα διοίκηση του δήμου για τα σκουπίδια άσκησε ο πρώην δήμαρχος Β. Παπαγεωργόπουλος

http://img63.imageshack.us/img63/9817/papageorgopoulos03.jpgΚριτική στη νέα διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης ότι καθυστέρησε να στείλει τα απορριμματοφόρα για επισκευές σε εξωτερικά συνεργεία, άσκησε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στα γραφεία της ΤΕΔΚ ο πρώην δήμαρχος, Βασίλης Παπαγεωργόπουλος.

Ο κ. Παπαγεωργόπουλος απέδωσε την καθυστέρηση σε απειρία, ωστόσο, όπως είπε, «δεν μπορείς να έχεις δικαιολογίες όταν είσαι 10 χρόνια στο δημοτικό συμβούλιο».

Για το πρόβλημα των σκουπιδιών στη Θεσσαλονίκη τόνισε ότι δημιουργήθηκε το τελευταίο εξάμηνο και απέδωσε ευθύνες στην κυβέρνηση ότι διέλυσε το στόλο των απορριμματοφόρων. «Η κυβέρνηση άνοιξε ένα λάκκο για να πέσει μέσα η διοίκηση Παπαγεωργόπουλου και τελικά έπεσε μέσα η νέα διοίκηση του δήμου», κατέληξε.

Στο μεταξύ, με έξι φορτηγά του στρατού και είκοσι απορριμματοφόρα συνεχίζεται από το πρωί η αποκομιδή των σκουπιδιών στην πόλη.

Η Μενεγάκη αμφισβητεί ότι οι Έλληνες έχουν το μικρότερο μόριο στην Ευρώπη...

http://www.pressgr.com/wp-content/uploads/2009/06/menegaki8.jpgΜία έρευνα ήταν αρκετή για να σοκάρει σήμερα την Ελένη Μενεγάκη, αλλά και την υπόλοιπη παρέα του «Καφέ»: σύμφωνα με αυτήν, οι Έλληνες έχουν το μικρότερο μόριο στην Ευρώπη! Μάλιστα, η παρουσιάστρια εξεμάνη και απέδωσε τα αποτελέσματα σε... συνωμοσία των Γερμανών.

Σύμφωνα με την έρευνα Γερμανών επιστημόνων που παρουσίασε ο Γρηγόρης Γκουντάρας, οι Γάλλοι έχουν το μεγαλύτερο με 15,45 εκατοστά, ενώ οι Έλληνες είναι τελευταίοι στην Ευρώπη, στην 25η θέση, με 12,18 εκατοστά.

«Ανοίξτε τα σύνορα, ανοίξτε τα σύνορα!», ήταν η πρώτη αντίδραση, με τον Νίκο Μουτσινά να τσιρίζει ωσάν γεροντοκόρη που έχασε κάθε ελπίδα να αποκατασταθεί.

Ατάραχη στην αρχή η Ελένη πήγε το σεξουαλικό σε... πολιτικό επίπεδο: «αυτοί οι Γερμανοί ευνοούν πάντα τους φίλους τους. Με την Γαλλία δεν τα έχουν έτσι, τάτσι μίτσι κότσι; Τώρα τους βγάλανε και σε αυτό πρώτους; Δεν με παρατάτε λέω εγώ!», είπε.

«Το μόριο μετρήθηκε λίγο πριν την πράξη», συνέχισε να λέει ο Γκουντάρας και ο Μουτσινάς ρώτησε αν ήταν έτοιμο για την πράξη και η Ελένη αν στον άνδρα άρεσε η κοπέλα με την οποία θα έκανε την πράξη... Ό,τι να ‘ναι δηλαδή!

Η οικοδέσποινα του «Καφέ», πάντως, έσπευσε να τεκμηριώσει την απορία της. «Εγώ νομίζω ότι άμα σ’ αρέσει πολύ το κορίτσι που έχεις απέναντί σου ή είσαι στην αρχή νομίζω... ως γυναίκα ομιλώ, δεν ξέρω, εσείς είστε οι άνδρες», είπε στο πάνελ, το οποίο είχε αναστατωθεί με τα εκατοστά που άκουγε και προσπαθούσε με κάθε τρόπο να αποδείξει πως η έρευνα είναι λάθος και οι ίδιοι είναι πολύ παραπάνω από τα 12,18 εκατοστά.

Τα σχόλια, τα λεγόμενα και οι... ερωτήσεις που ακολούθησαν δεν περιγράφονται, ενώ ο Μουτσινάς ζήτησε από τον Γκουντάρα να του δείξει στο τραπέζι πόσο είναι το 12,18 για να καταλάβει για τι πράγμα μιλάμε.

Η Ελένη, πάντως, είχε την τελευταία λέξη: «η διαφορά δεν ακούγεται μεγάλη. Δεν ξέρω αν φαίνεται, αλλά μεγάλη δεν ακούγεται», είπε.

Όπως σωστά της απάντησε το πάνελ, στο συγκεκριμένο θέμα η διαφορά δεν ακούγεται αλλά... βλέπεται! Λίγο το έχεις να είσαι 3,27 εκατοστά μικρότερος;
star.gr

Ραγκούσης-Νταλάρας: Δεν υπάρχει περιθώριο μαζικής νομιμοποίησης παράνομων μεταναστών

«Δεν υπάρχει καμία πρόθεση και κανένα περιθώριο μαζικής και αδιάκριτης νομιμοποίησης αλλοδαπών που έχουν εισέλθει και διαμένουν παράνομα στη χώρα», τονίζεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εσωτερικών σχετικά με το θέμα των μεταναστών που έχουν καταλύσει σε χώρους της Νομικής Σχολής Αθηνών (ΣΣ. Ωραία και γιατί δεν τους βγάζεις έξω από το Παν/μιο με τις κλωτσιές;).

Σύμφωνα με το υπουργείο, από τις τελευταίες εθνικές εκλογές «δεν έχει διενεργηθεί καμία μαζική νομιμοποίηση, ούτε και πρόκειται να διενεργηθεί στο μέλλον», ενώ υπενθυμίζεται ότι οι τελευταίες νομιμοποιήσεις μεταναστών διενεργήθηκαν το 2005 και το 2007 από την προηγούμενη κυβέρνηση, «προσφέροντας μαζικά και αδιακρίτως νόμιμους τίτλους σε περίπου 150.000 αλλοδαπούς που είχαν εισέλθει παράνομα στη χώρα».

Η κυβέρνηση -όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εσωτερικών- θα παραμείνει αταλάντευτη στην πολιτική της υπεύθυνης κοινωνικής ένταξης των νομίμων μεταναστών από τη μια, αλλά και της αποφασιστικής αντιμετώπισης της παράνομης εισόδου μεταναστών από την άλλη.

Γκάρντιαν: Το ΝΑΤΟ θεωρεί τον πρωθυπουργό του Κοσόβου, Χασίμ Θάτσι, ένα από τα "μεγαλύτερα ψάρια" του οργανωμένου εγκλήματος στη χώρα του!!

Ο πρωθυπουργός του Κοσόβου Χασίμ Θάτσι χαρακτηρίζεται από μυστικά έγγραφα του ΝΑΤΟ ως ένα από τα "μεγαλύτερα ψάρια" του οργανωμένου εγκλήματος στη χώρα του, αναφέρει σημερινό δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας "Γκάρντιαν".

Μυστικά έγγραφα του ΝΑΤΟ βασισμένα σε εκθέσεις υπηρεσιών αντικατασκοπείας που διέρρευσαν στην εφημερίδα υποδεικνύουν ότι οι ΗΠΑ και άλλες δυτικές δυνάμεις οι οποίες στηρίζουν την κυβέρνηση του Κοσόβου, γνώριζαν καλά τις εγκληματικές του διασυνδέσεις επί πολλά χρόνια.

Με την ένδειξη "ΗΠΑ KFOR"(οι αμερικανικές δυνάμεις της ειρηνευτικής αποστολής του ΝΑΤΟ στο Κόσοβο), τα έγγραφα περιέχουν λεπτομερείς πληροφορίες για τα οργανωμένα εγκληματικά δίκτυα στο Κόσοβο, βασισμένα στις εκθέσεις δυτικών υπηρεσιών αντικατασκοπείας και πληροφοριοδοτών.

Η γεωγραφική εξάπλωση των εγκληματικών δικτύων του Κοσόβου περιγράφεται στις εκθέσεις μαζί με λεπτομέρειες για φερόμενες οικογενειακές και επιχειρηματικές διασυνδέσεις.

Αυτή την εβδομάδα το Συμβούλιο της Ευρώπης συζητά τις καταγγελίες ότι ο Θάτσι ήταν επικεφαλής ενός "μαφιόζικου τύπου" δικτύου, που επιδίδετο σε παράνομο εμπόριο όπλων, ναρκωτικών και ανθρωπίνων οργάνων κατά τη διάρκεια και μετά από τον πόλεμο του Κοσόβου την περίοδο 1998-99.

Οι καταγγελίες περί διακίνησης ανθρωπίνων οργάνων περιλαμβάνονται σε επίσημη έκθεση που δημοσιεύτηκε τον περασμένο μήνα από τον ειδικό εισηγητή του Συμβουλίου της Ευρώπης Ντικ Μάρτι.

Η έκθεση Μάρτι κατηγορεί τον Θάτσι και πολλά άλλα ανώτατα στελέχη του Απελευθερωτικού Στρατού του Κοσόβου (KLA) για διασυνδέσεις με το οργανωμένο έγκλημα.

Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι ο Θάτσι ασκούσε "βίαιο έλεγχο" το εμπόριο ηρωίνης και φαίνεται να επιβεβαιώνει τις ανησυχίες ότι μετά το πέρας της σύρραξης με την Σερβία, ο στενός του κύκλος επιτηρούσε μία οργάνωση που δολοφονούσε σέρβους κρατούμενους για να πουλήσει τα νεφρά τους στη μαύρη αγορά.

Το Κόσοβο λειτουργούσε ως προτεκτοράτο των Ηνωμένων Εθνών από τα τέλη του πολέμου στο Κόσοβο μέχρι το 2008, όταν επισήμως κήρυξε την ανεξαρτησία του από τη Σερβία.

Ο Θάτσι, ο οποίος επανεξελέγη πρωθυπουργός τον περασμένο μήνα, έχει τύχει της στήριξης των νατοϊκών δυνάμεων.

Η κυβέρνησή του έχει απορρίψει την έκθεση Μάρτι λέγοντας ότι πρόκειται για συνωμοσία Σερβίας-Ρωσίας με στόχο την αποσταθεροποίηση του Κοσόβου.

Η αποκάλυψη της δεκαετίας (και βάλε)

Tην αποκάλυψη της δεκαετίας έκανε ένα blog: Το olympia.gr εδώ. Έβγαλε στη φόρα σημείωμα από τα περιβόητα Intelligence Reports από το σκληρό δίσκο του Χριστοφοράκου της SIEMENS, το οποίο είναι αυθεντικότατο (για όσους αναρωτιούνται). Προηγούμενα σημειώματα, που παρουσιάζαν τον Καραμανλή περίπου ως αλκοολικό, έτυχαν τεράστιας προβολής από τα ΜΜΕ. Το συγκεκριμένο που είναι ΒΟΜΒΑ το έκαναν γαργάρα ! Τι λέει το σημείωμα (σας διαβεβαιώνουμε ότι είναι γνησιότατο!!!);
ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΤΕΛΙΚΑ!