26 Ιανουαρίου 2011

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων απέρριψε προσφυγή της Εκκλησίας της Κύπρου εναντίον της Τουρκίας

Μη παραδεκτή κρίθηκε από το τέταρτο τμήμα του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ) η προσφυγή, την οποία είχε υποβάλει εναντίον της Τουρκίας το 2009 ο αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος εκ μέρους της Εκκλησίας της Κύπρου και του ποιμνίου της.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Πολίτης» το ΕΔΑΔ αναφέρει ότι η προσφυγή του αρχιεπισκόπου Κύπρου και τα αιτήματά της περί παραβιάσεων εκ μέρους της Τουρκίας «εμπίπτουν και δεσμεύονται από την απόφαση της Ολομέλειας (του Δικαστηρίου) στην υπόθεση "Δημόπουλος"».

Το ΕΔΑΔ παραπέμπει τον αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο να αποταθεί πρώτα, αν το επιθυμεί, στην «επιτροπή αποζημιώσεων» στο βόρειο (κατεχόμενο) τμήμα της Κύπρου, η οποία, σύμφωνα με την απόφαση του ΕΔΑΔ στην υπόθεση "Δημόπουλος" «αποτελεί ικανοποιητικό εσωτερικό ένδικο μέσο».

Στην προσφυγή της η Εκκλησία της Κύπρου είχε καταγγείλει την Τουρκία για παραβιάσεις σειράς άρθρων της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, μεταξύ των οποίων η στέρηση περιουσιακών δικαιωμάτων και η μη πρόσβαση σε ναούς, μονές, κοιμητήρια στο κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου, η εξαφάνιση εκκλησιαστικών κειμηλίων και έργων τέχνης, οι βανδαλισμοί και οι καταστροφές χώρων λατρείας και η στέρηση του δικαιώματος των Ελληνοκυπρίων να ασκούν ελεύθερα τα θρησκευτικά τους καθήκοντα.

Το ΕΔΑΔ, στην απόφασή του, η οποία δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Δικαστηρίου, δεν κάνει δεκτό ότι στη συγκεκριμένη προσφυγή ο αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος εκπροσωπεί τους ενορίτες της Εκκλησίας Κύπρου, σημειώνοντας ότι στην προσφυγή δεν επισυνάφθηκε κατάλογος με τα ονόματά τους ούτε σχετική εξουσιοδότηση. Το ΕΔΑΔ, αν και αναγνωρίζει στον κ. Χρυσόστομο το δικαίωμα να ενεργεί νομικά εκ μέρους της Εκκλησίας Κύπρου, σημειώνει ότι αρκετοί από τους τίτλους ιδιοκτησίας που επισυνάφθηκαν στην προσφυγή εμφανίζουν ως ιδιοκτήτες (ναών και νεκροταφείων) τοπικές εκκλησιαστικές επιτροπές και Δήμους.

Σχετικά με τις καταγγελίες για βανδαλισμούς και καταστροφές εκκλησιών και μονών στο κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου, το ΕΔΑΔ σημειώνει ότι «οι πράξεις αυτές συντελέστηκαν πριν από το 1987, όταν η Τουρκία αποδέχθηκε τη Σύμβαση» και ως εκ τούτου το Δικαστήριο είναι «αναρμόδιο» να κρίνει τέτοια ζητήματα.

Αναφορικά με το θέμα της παρεμπόδισης της ελεύθερης άσκησης των θρησκευτικών δικαιωμάτων των Ελληνοκυπρίων, το ΕΔΑΔ αποφάνθηκε ότι και αυτή η πτυχή ομοιάζει με το θέμα της ειρηνικής απόλαυσης της περιουσίας και παραπέμπει και γι΄αυτό την Εκκλησία της Κύπρου στην «επιτροπή αποζημιώσεων», η οποία -σημειώνεται στην απόφαση- επιδικάζει αποζημιώσεις για «ηθική βλάβη», οπότε θα μπορούσε να υπάρξει «θεραπεία» για τη στέρηση ελεύθερης άσκησης θρησκευτικών δικαιωμάτων.

Τώρα κατάλαβα γιατί τον τελευταίο καιρό έχει ένα πονοκέφαλο και μια τρομερή φαγούρα ο Σαμαράς!!!!

Να σαι καλά ρε Ρετσίνα που μας κάνεις και γελάμε πρωινιάτικα...

άλλη δουλειά δεν είχε ο Σαμαράς, από το ν' ασχολείται με τον αδερφό Ψωμιάδη...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiYuoVd3_8nAVzGvYexf71iAjGRDBD9Do_SgrRHxPMQg8mMxQ3FI7L6eOj04o5mq-5vvQ84_UElqgiWz2Eywx-5K1h9-g3nmfF-loqs1UwTx3LlLqgoy9v0n2EEIbMwVgg2CewSOnaILZ9R/s1600/paparies.JPG

Ο θόρυβος της κυκλοφορίας των οχημάτων αυξάνει τον κίνδυνο για εγκεφαλικό

Οι άνθρωποι που εκτίθενται μόνιμα στον θόρυβο της κυκλοφορίας των οχημάτων, έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να πάθουν εγκεφαλικό, ιδίως όσοι είναι άνω των 65 ετών, σύμφωνα με μια νέα δανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Άαρχους, υπό την Μέτε Σόρενσεν του Ινστιτούτου Επιδημιολογίας Καρκίνου της Δανικής Εταιρίας Καρκίνου, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό “European Heart Journal” της Ευρωπαϊκής Εταιρίας Καρδιολογίας, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, μελέτησαν το ιατρικό ιστορικό περίπου 51.500 ατόμων (εκ των οποίων οι 1.881 έπαθαν εγκεφαλικό στη διάρκεια της πενταετίας που διήρκεσε η μελέτη), σε σχέση με τον τόπο διαμονής τους στην Κοπεγχάγη ή γύρω από αυτήν.

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι για κάθε αύξηση του επιπέδου θορύβου κατά 10 ντεσιμπέλ από το θόρυβο του δρόμου, αυξανόταν κατά 14% η πιθανότητα εγκεφαλικού κατά μέσο όρο (για όλες τις ηλικίες). Η αύξηση κινδύνου για τους κάτω των 65 ετών ήταν σχετικά αμελητέα, όμως για τους άνω των 65 ετών η πιθανότητα εγκεφαλικού αύξανε κατά 27% για κάθε αύξηση 10 ντεσιμπέλ του θορύβου από το κυκλοφορικό.

Ειδικά για αύξηση του θορύβου πάνω από 60 ντεσιμπέλ, ο κίνδυνος εγκεφαλικού αύξανε σημαντικά. Σύμφωνα με τους ερευνητές, το 8% όλων των εγκεφαλικών και το 19% των εγκεφαλικών στα άτομα άνω των 65 ετών μπορεί να αποδοθεί στον αυξημένο θόρυβο.

Ένας μέσος θορυβώδης δρόμος εύκολα «γεννά» θόρυβο 70 έως 80 ντεσιμπέλ, ενώ - συγκριτικά- η απογείωση ενός αεροπλάνου προκαλεί θόρυβο 120 ντεσιμπέλ και ενός μηχανήματος που κουρεύει το γκαζόν 90 - 100 ντεσιμπέλ.

Προηγούμενες μελέτες είχαν συνδέσει τον θόρυβο του κυκλοφορικού με αυξημένη πίεση και μεγαλύτερο κίνδυνο για έμφραγμα. Ο θόρυβος, σύμφωνα με τους επιστήμονες, δημιουργεί ένα συνεχές στρες και διαταράσσει τον ύπνο, αυξάνοντας έτσι την πίεση του αίματος και τον καρδιακό ρυθμό, καθώς επίσης το επίπεδο των ορμονών του άγχους. Η διαβίωση δίπλα σε δρόμους με έντονη κυκλοφορία οχημάτων συχνά συνδέεται με τα λιγότερο προνομιούχα κοινωνικο-οικονομικά στρώματα, καθώς οι πιο πλούσιοι έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν σε απομονωμένες και ήσυχες περιοχές.

Link: Για την πρωτότυπη επιστημονική εργασία στη διεύθυνση: http://eurheartj.oxfordjournals.org/content/early/2011/01/08/eurheartj.ehq466.abstract

Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου ζητά διευκρινίσεις από τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών, σχετικά με την κατάληψη χώρων της Νομικής από μετανάστες

Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ιωάννης Τέντες έδωσε εντολή στον προϊστάμενο της Εισαγγελείας Εφετών Αθηνών Ιωάννη Σακελάκο να καλέσει τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών Θεοδόση Πελεγρίνη προκειμένου να του παράσχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με την κατάληψη χώρων της Νομικής Αθηνών από λαθρομετανάστες.

Ευρωβουλή: κερδίζει το Facebook έναντι του twitter

Δεν είναι δημοφιλές το twitter ανάμεσα στους ευρωβουλευτές, καθώς οι περισσότεροι δηλώνουν ότι δύσκολα βλέπουν τη χρησιμότητά του. Σύμφωνα με σχετική έκθεση που παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες, ο «παράγων του φόβου» για το τι μπορεί να συμβεί στην περίπτωση μιας αρνητικής αντίδρασης σε κάποιο μήνυμα και η δυσκολία της γλώσσας, είναι αποτρεπτικοί παράγοντες στη χρήση του twitter.

Η έκθεση σημειώνει ότι το 34% των ευρωβουλευτών χρησιμοποιούν το twitter, ιδιαίτερα ως μέσο ενημέρωσης και όχι συζήτησης με τους πολίτες. Το 57% θεωρεί ότι το μεγάλο πλεονέκτημα του twitter είναι η «άμεση έκφραση απόψεων» και μόλις το 25% εκτιμά τη συνεισφορά του στον διάλογο.

Ως προς το πολιτικό φάσμα που επιλέγει το twitter, οι Πράσινοι και οι Σοσιαλιστές είναι οι πιο θερμοί οπαδοί της νέας υπηρεσίας και ακολουθούν οι Φιλελεύθεροι και το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (ΣΣ. Παντού οι δεξιοί βουλευτές είναι χρόνια πίσω στην τεχνολογία...).

Στην έκθεση σημειώνεται επίσης, ότι οι ευρωβουλευτές σταδιακά εγκαταλείπουν τα προσωπικά blogs (ως «χρονοβόρα» ασχολία) και προτιμούν την αμεσότητα της επικοινωνίας στοfacebook - η έκθεση αναφέρει συγκεκριμένα ότι τα προσωπικά blogs των ευρωβουλευτών μειώθηκαν από 40% το 2009 σε 29%. Οι προσωπικές ιστοσελίδες, το facebook και το mySpace συγκεκριμένα είναι πιο συχνές δραστηριότητες των ευρωβουλευτών, που πάντως στο σύνολό τους ως «πιο αποτελεσματικό» τρόπο επικοινωνίας επιλέγουν: τις τηλεοπτικές εμφανίσεις, τις ομιλίες σε εκδηλώσεις, τις κατ΄ιδίαν συνομιλίες, την ιστοσελίδα, την αρθρογραφία σε εφημερίδα, τα δελτία τύπου, τις διαφημίσεις.

ΑΠΕ, Euobsrever, Fleishman-Hillard)

40%, 30% και 30% οι δόσεις του ΦΠΑ

Η τμηματική εξόφληση του ΦΠΑ ενεργοποιείται μεταξύ άλλων μέτρων για τη διευκόλυνση της επιχειρηματικότητας. Ο ΦΠΑ θα εξοφλείται σε τρεις μηνιαίες δόσεις.

Κατά την υποβολή της περιοδικής δήλωσης θα καταβάλλεται το 40% του οφειλόμενου φόρου και το υπόλοιπο 60% θα εξοφλείται σε δύο ισόποσες μηνιαίες δόσεις, με προσαύξηση 1%. Το ποσό κάθε δόσης δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 300 ευρώ.

Τα άλλα ευνοϊκά μέτρα για τις επιχειρήσεις είναι:

1 Βεβαίωση οφειλόμενου ΦΠΑ και εξόφληση σε 6 δόσεις έπειτα από διοικητική επίλυση φορολογικής διαφοράς ή πράξη οριστικοποίησης από μη άσκηση προσφυγής που αφορά οριστική πράξη προσδιορισμού φόρου ή περίπτωση κατάργησης φορολογικής δίκης.

2 Το ακίνητο θεωρείται νεόδμητο για μια τριετία από την αποπεράτωση της οικοδομής. Οι κατασκευαστές δεν θα πληρώνουν ΦΠΑ για τα νεόδμητα. Εντούτοις ο φόρος θα επιβαρύνει τον αγοραστή εφόσον το αγοράσει εντός τριών ετών από την αποπεράτωση, ενώ για μετέπειτα αγορά θα πληρώνει φόρο μεταβίβασης.

Με την αποπεράτωση του κτίσματος, αν δεν πωληθεί, το ΦΠΑ θα τον πληρώνει ο κατασκευαστής. Παράλληλα, η ΓΓΠΣ υποχρεούται να αποστέλλει κάθε χρόνο στο ΙΚΑ στοιχεία για τις οικοδομές που έχουν αποπερατωθεί, ώστε να εντοπίζονται οι κατασκευαστικές που έχουν υποχρέωση αυτοπαράδοσης για αδιάθετες ιδιοκτησίες μετά την τριετία από την αποπεράτωση.

3 Κατ' επιλογή ένταξη σε ΦΠΑ και εμπορευματικών κέντρων, με δυνατότητα έκπτωσης του φόρου που επιβαρύνει την κατασκευή και τη συντήρησή τους.

4 Παρατείνεται για 4 χρόνια μέχρι 31.12.2014 το δικαίωμα έκπτωσης για επιπλέον 50% δαπανών έρευνας και τεχνολογίας που έγιναν στη διάρκεια της χρήσης.

5 Εξαίρεση από υποβολή δήλωσης ΦΠΑ για εφημεριδοπώλες αν δεν θέλουν να ασκήσουν το δικαίωμα της έκπτωσης του φόρου εισροών.

6 Αγρότες ενταγμένοι στο Μητρώο, που ασχολούνται με διαχείριση ανανεώσιμων πηγών έως 100 KW ή αγροτουριστικές μονάδες μέχρι 10 δωμάτια, δεν χάνουν το δικαίωμα επιστροφής με τους κατ' αποκοπήν συντελεστές ΦΠΑ, παρότι υποχρεούνται στην τήρηση βιβλίου εσόδων-εξόδων.

7 Καταβολή φόρου από λήπτη στη μεταβίβαση αδειών εκπομπών αερίων στο εσωτερικό της χώρας.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Αίγυπτος: Μια αντιπολιτευόμενη οργάνωση καλεί σε μια δεύτερη ημέρα διαδηλώσεων

http://www.real.gr/Files/Articles/Photo/35265.jpg Η οργάνωση των αγωνιστών υπέρ της δημοκρατίας "Κίνημα της 6ης Απριλίου", η οποία είχε την πρωτοβουλία για τις χθεσινές διαδηλώσεις κατά τις οποίες σκοτώθηκαν τρεις άνθρωποι, καλεί σε μια δεύτερη ημέρα κινητοποίησης σήμερα στην Αίγυπτο.

Η οργάνωση καλεί τους Αιγύπτιους, από τη σελίδα της στο Facebook, να συγκεντρωθούν στη μεγάλη πλατεία Ταχρίρ του Καΐρου, εκεί όπου 10.000 άνθρωποι, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, διαδήλωσαν χθες φωνάζοντας "ο λαός απαιτεί να φύγει το καθεστώς".

"Όλοι πρέπει να μεταβούμε στην πλατεία Ταχρίρ για να την καταλάβουμε και πάλι", γράφει η οργάνωση στην ιστοσελίδα.

Στο Παρίσι, η γαλλίδα υπουργός Εξωτερικών Μισέλ Αλιό-Μαρί εξέφρασε σήμερα τη λύπη της για τους νεκρούς στις διαδηλώσεις στην Αίγυπτο υπενθυμίζοντας ότι η Γαλλία ζητάει "περισσότερη δημοκρατία σε όλα τα κράτη".

"Δεν μπορώ παρά να εκφράσω τη λύπη μου για το γεγονός ότι υπήρξαν νεκροί, δύο μεταξύ των διαδηλωτών, ένας μεταξύ των αστυνομικών", δήλωσε η υπουργός μιλώντας στο ραδιοσταθμό RTL. "Πρέπει να μπορεί κανείς να διαδηλώνει χωρίς να υπάρχουν βιαιότητες και ακόμη λιγότερο νεκροί", πρόσθεσε.

"Δεν πρόκειται για ανάμιξη της Γαλλίας", όμως η χώρα απευθύνει "έκκληση για να υπάρξει ολοένα και περισσότερη δημοκρατία και ελευθερία σε όλα τα κράτη", συνέχισε η υπουργός, η οποία βρισκόταν το Σάββατο στην Αίγυπτο.

Ερωτηθείσα αν υπάρχουν παραλληλισμοί με την Τυνησία, η γαλλίδα υπουργός υπογράμμισε πως "οι καταστάσεις είναι διαφορετικές σε καθεμιά από τις χώρες". Ωστόσο στην Αίγυπτο "υπάρχει σίγουρα μια διπλή προσδοκία για περισσότερη ευημερία" και "για ελευθερία σε διάφορους τομείς", τόνισε.

Επανερχόμενη στην επίμαχη πρότασή της για προσφορά βοήθειας στις δυνάμεις της τυνησιακής αστυνομίας πριν από την πτώση του προέδρου Μπεν Άλι, η Μισέλ Αλιό-Μαρί παραδέχθηκε πως "ίσως εκφράσθηκα εσφαλμένα". "Δεν έγινα καλά κατανοητή", πρόσθεσε διαβεβαιώνοντας ότι δεν αισθάνεται "εξασθενημένη".

Οι δηλώσεις της αυτές, πριν από 15 ημέρες, είχαν προκαλέσει στις τάξεις της αντιπολίτευσης αιτήματα για την παραίτησή της.

Κλειστά λόγω ψύχους τα σχολεία στο Δήμο της Φλώρινας

Κλειστά παραμένουν σήμερα τα σχολεία στο Δήμο της Φλώρινας, με το θερμόμετρο να έχει κατέβει στους -10 βαθμούς Κελσίου.

Παγετός επικρατεί σε αρκετά σημεία του οδικού δικτύου του νομού, με έμφαση στις ορεινές περιοχές, ενώ αλυσίδες απαιτούνται για την κίνηση των οχημάτων μέσω Βίγλας και Βιτσίου.

Παγετός επικρατεί σε αρκετά σημεία του οδικού δικτύου της Κεντρικής και της Δυτικής Μακεδονίας, εξαιτίας των χαμηλών θερμοκρασιών

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgV9WLrnubwSB2GUeDmJFYK_vzOVi9T330WUSwyPzgd21Z6Bd2o80kKCC8AT9HtQR-8Px_xAWUfwRaI4AfhKWbOuoOMXQHbaQx5BzSjieGA2LxvGelrK5j9QLRDHNINg03q4giVduWEvThr/s400/%CE%91%CE%9B%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A3.jpgΣυνθήκες παγετού επικρατούν από τα ξημερώματα σε αρκετά σημεία του οδικού δικτύου της Κεντρικής και της Δυτικής Μακεδονίας, εξαιτίας των χαμηλών θερμοκρασιών.

Αλυσίδες απαιτούνται για την πρόσβαση των οχημάτων στο χιονοδρομικό κέντρο Καϊμάκτσαλαν κατά τα τελευταία 8 χλμ. του δρόμου από Άγιο Αθανάσιο και Κερασιά, ενώ ανοιχτός είναι ο δρόμος από τη Νάουσα προς το χιονοδρομικό κέντρο «3-5 Πηγάδια».

Αλυσίδες ή χιονολάστιχα απαιτούνται για την κίνηση των οχημάτων μέσω Βίγλας και Βιτσίου στο νομό της Φλώρινας.

Οι υπηρεσίες της τροχαίας συνιστούν την προσοχή των οδηγών κατά την κίνησή τους στα ορεινά τμήματα του οδικού δικτύου της Κεντρικής και της Δυτικής Μακεδονίας, εξαιτίας των συνθηκών παγετού.

Άρχισε να ενοχλεί ο Μίκης Θεοδωράκης, τους "φίλους μας" στην Ευρώπη ..

Διαβάστε τι γράφει και πως αποκαλεί τον Μίκη Θεοδωράκη, η Γερμανόφωνη Ελβετική εφημερίδα Neue Zürcher Zeitung.
Ανάμεσα σε όλα τα άλλα τον αποκαλεί : "παρανοϊκό, εθνικιστή και φιλοπόλεμο φανφαρόνο"
Μάλλον άρχισε να ενοχλεί κάποιους "φίλους μας"στην Ευρώπη ο Μίκης..
Άρχισε να ενοχλεί μια φωνή, μια σπίθα, που λέει δυνατά αυτά που είναι στο μυαλό σχεδόν του κάθε Έλληνα.


Διαβάστε το απαράδεκτο άρθρο

«Ο Μίκης Θεοδωράκης και το τραγούδι της παράνοιας», είναι ο τίτλος σχολίου στην ελβετική Neue Zürcher Zeitung με θέμα το νέο κίνημα «Ανεξάρτητων Πολιτών η Σπίθα» που ως γνωστόν ίδρυσε ο Θεοδωράκης τον Δεκέμβριο: «Ο Μίκης Θεοδωράκης εκπροσωπούσε πάντα το καλό. Στον ελληνικό εμφύλιο πόλεμο βασανίστηκε από τους φασίστες, στη χούντα το ίδιο. Με τις αντιστασιακές του συναυλίες κίνησε τότε το ενδιαφέρον του κόσμου για την κατάσταση στην πατρίδα του. Αγωνίστηκε για τη βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Και ασφαλώς πάνω από όλα είναι ο δημιουργός της περίφημης μουσικής του Ζορμπά. Πως κατέληξε όμως τώρα;»
Η εφημερίδα ενημερώνει για την ίδρυση του κινήματος «των Ανεξάρτητων Πολιτών η Σπίθα» και υπογραμμίζει: «Ο Θεοδωράκης βλέπει τη χώρα του περικυκλωμένη από εχθρούς. Εάν ήταν ένας από αυτούς τους θερμοκέφαλους συνωμοσιολόγους που κατακλύζουν τα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια και εκτονώνονται, δεν θα πείραζε. Όμως η μεταστροφή του Θεοδωράκη από αντιφασίστα-αντιστασιακό σε παρανοϊκό, εθνικιστή και φιλοπόλεμο φανφαρόνο μας αφήνει άναυδους.
Ας ελπίσουμε ότι οι περίπου 10.000 οπαδοί που έχει το κίνημά του στο Facebook έχουν πιο κριτικό πνεύμα.»
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6415995,00.html 

 

O Mανωλάς στον Ολυμπιακό!

http://www.skai.gr/files/temp/14B351F8A6A3419FF74D3908AD12E7EE.jpgΟ Στέλιος Μανωλάς θα είναι ο νέος προπονητής της ομάδας Nέων του Ολυμπιακού. Oι «ερυθρόλευκοι» συμφώνησαν μαζί του να αναλάβει τις τύχες της «δεύτερης» ομάδας μετά από τη σημερινή αποχώρηση του Αλέκου Αλεξανδρή.

Όταν ο Βαγγέλης Μαρινάκης στην κοπή της πίττας των Ακαδημιών του Ολυμπιακού έκανε λόγο για αλλαγές που πρόκειται να γίνουν γνωστές, κανείς δεν περίμενε κάτι τέτοιο.

O Στέλιος Μανώλας είναι πολύ κοντά στο να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ομάδας Nέων, μετά από την αποχώρηση του Αλέκου Αλεξανδρή από το «τιμόνι» της.

Στον Ολυμπιακό αναζητούσαν την καλύτερη λύση για τη θέση και κατέληξαν σε αυτήν του Στέλιου Μανωλά, αφού εξέτασαν σοβαρά τη δουλειά που έχει κάνει στην Εθνική Ελπίδων.

Ο Πειραιάς και ο Μιχαλολιάκος τιμούν τους ήρωες

http://www.newsbeast.gr/files/temp/E7144C211C08A8E337607622B830BF9E.jpgΕπιμνημόσυνη δέηση για τον Αντιπλοίαρχο Παναγιώτη Βλαχάκο
Επιμνημόσυνη δέηση στη μνήμη του Πειραιώτη ήρωα Αντιπλοιάρχου Παναγιώτη Βλαχάκου, που έπεσε στα Ίμια στις 31/1/1996, θα τελέσει ο Δήμος Πειραιά, στον ανδριάντα του στην πλατεία Κωνσταντίνου Καραμανλή (πρώην πλατεία Τερψιθέας), την Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011, στις 11:30 π.μ.

Ξεχυλίζει ΠΑΣΟΚ και Δραγώνα η σελίδα των "τούρκων" δημοσιογράφων που κάνουν παράνομα εκπομπές στην ΕΡΑ Κομοτηνής

Πάρτε μια γεύση και θα σας λυθούν οι απορίες γιατί αν και έχει λήξει η σύμβασή τους εδώ και 10 μήνες συνεχίζουν να κάνουν εκπομπές στην ΕΡΑ Κομοτηνής και γιατί βγήκε φωτογραφική διάταξη προκειμένου να προσληφθούν...

http://www.azinlikca.net/

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEizjPt3yf19IfvONW0Is-AiTmkEilRIloWec7Jg9rUQ79UAClV4Bn2A8oFU9XBD8XEK8oKgVv2l8l0eNHQzwMa33_T0a0UlJQYwcood1l3SWWYd_Ppe95JU51Eop0Ul37q3-Vr94mZFiKUm/s1600/Az%25C4%25B1nl%25C4%25B1k%25C3%25A7a+-+B.Trakya+Ayl%25C4%25B1k+Haber+Yorum+Dergisi_1295996639888.JPG

25 Ιανουαρίου 2011

Ομολογία ανικανότητας από Ερντογάν για τις εναέριες παραβιάσεις

http://www.real.gr/Files/Articles/Photo/11216.jpgΣε μια αποκάλυψη που αναμένεται να προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στο εσωτερικό της Τουρκίας και όχι μόνο προχώρησε η Τουρκική Εφημερίδα Hurriyet.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας η Τούρκος Πρωθυπουργός Ταγίπ Ερτογαν φέρεται σύμφωνα με έγγραφο της Αμερικανικής πρεσβείας στην Άγκυρα να έχει ομολογήσει ότι δεν μπορεί να ελέγξει την Τουρκική Πολεμική Αεροπορία. στο θέμα των παραβιάσεων του Ελληνικού εναέριου χώρου.

Στο έγγραφο που χρονολογείται το 2004 υπάρχουν δηλώσεις του Τούρκου Πρωθυπουργού ότι δεν ελέγχει τον στρατό και την πολιτική που ακολουθεί. Στο ίδιο έγγραφο περιγράφεται με μελανά χρώματα η σχέση της κυβέρνησης με το στρατιωτικό κατεστημένο.

Η ομολογία αυτή του Τούρκου πρωθυπουργού αναμένεται να προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στο εσωτερικό της Τουρκίας αλλά και να δώσει άλλο ένα διαπραγματευτικό όπλο στην Ελληνική πλευρά.

3 νεκροί σε διαδηλώσεις απόψε σην Αίγυπτο

Για πρώτη φορά, από την άνοδό του στην εξουσία, πριν 30 χρόνια μετά τη δολοφονία του Σαντάτ, ο Μουμπάρακ είδε να διαδηλώνουν οι συμπατριώτες του, εναντίον του. Στις συμπλοκές μεταξύ διαδηλωτών και Αστυνομία σκοτώθηκαν 3 άνθρωποι

Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ: Η ΜΑΥΡΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΡΑΤΗΣΕ ΜΟΝΟΝ 23 ΜΕΡΕΣ

Τις τελευταίες εβδομάδες δέχθηκα πολλές επιθέσεις διότι δήθεν ο στόλος των οχημάτων καθαριότητας του Δ.Θ. ήταν γερασμένος, διότι δήθεν η διοίκηση Παπαγεωργόπουλου δεν είχε αγοράσει ούτε ένα απορριμματοφόρο τα τελευταία 12 χρόνια, ότι δήθεν οι εγκαταστάσεις του Δήμου δεν ήταν όπως έπρεπε, ότι δήθεν ο Δ.Θ. δεν είχε χρήματα να αγοράσει ανταλλακτικά και άλλα τέτοια φαιδρά!..

Η μαύρη προπαγάνδα όμως κράτησε μόνο 23 ημέρες.
Χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο κατέρρευσαν όλα αυτά τα ψέματα ως χάρτινος πύργος.
Χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο κατατέθηκαν τα επίσημα στοιχεία και κανένας βεβαίως δεν διανοήθηκε να τα αμφισβητήσει.
Τι λένε λοιπόν τα επίσημα στοιχεία:
1. Ότι η Διοίκηση Παπαγεωργόπουλου έλυσε άπαξ δια παντός το θέμα των εγκαταστάσεων των υπηρεσιών καθαριότητας του Δ.Θ.!
Κλείσαμε το Μηχανουργείο του Δήμου που επί 50 χρόνια ήταν στην περιοχή της Δόξας, μετατρέψαμε τον χώρο αυτόν σε χώρο πρασίνου και κατασκευάσαμε καινούργιο Μηχανουργείο με εξαιρετικές εγκαταστάσεις στην περιοχή του Φοίνικα.
Όλα τα παραπάνω κανείς βεβαίως δεν αμφισβήτησε στην χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ!
2. Προχωρήσαμε σε πλήρη ανανέωση του μηχανολογικού εξοπλισμού του Δ.Θ. και με συνεχείς αγορές προμηθευτήκαμε μέσα σε 10 χρόνια 65 απορριμματοφόρα! Αριθμός ρεκόρ για Δήμο!
Το έτος και ο τύπος των 65 οχημάτων που αγοράστηκαν επί Διοίκησης Παπαγεωργόπουλου είναι:
  • Το 1999 αγοράστηκαν 10 απορριμματοφόρα.
  • Το 2000 αγοράστηκαν 17 απορριμματοφόρα και 2 τράκτορες.
  • Το 2002 αγοράστηκαν 4 απορριμματοφόρα.
  • Το 2003 αγοράστηκε 1 τράκτορας.
  • Το 2004 αγοράστηκαν 11 απορριμματοφόρα και 2 τράκτορες.
  • Το 2006 αγοράστηκαν 7 απορριμματοφόρα και 2 τράκτορες.
  • Το 2007 αγοράστηκαν 5 απορριμματοφόρα.
  • Το 2009 αγοράστηκαν 4 τράκτορες.
  • Το 2010 παραγγέλθηκαν 4 απορριμματοφόρα τα οποία όμως δεν παραδόθηκαν στον Δ.Θ. διότι η Κυβέρνηση αιφνιδίως κατήργησε λόγω «μνημονίου» το πρόγραμμα ΘΗΣΕΑΣ, μέσω του οποίου τα είχαμε παραγγείλει.
Αυτόν τον τεράστιο στόλο οχημάτων καθαριότητας δημιούργησε η Διοίκηση Παπαγεωργόπουλου!
Φτάσαμε στο σημείο να χαρίζουμε μεταχειρισμένα απορριμματοφόρα σε Δήμους που είχαν ανάγκη.
Στείλαμε τρία απορριμματοφόρα στα χωριά του Νομού Ηλείας που είχαν καεί, ένα στον Σωχό, ένα στην Πάργα και άλλα σε άλλους Δήμους.
Επί 11,5 χρόνια η Θεσσαλονίκη δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα στο θέμα της καθαριότητας.
Ήμασταν το παράδειγμα για όλη την Ελλάδα.
Όλα τα παραπάνω κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει.
Ούτε βεβαίως αμφισβητήθηκαν στην χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ.!
3. Τον εξαιρετικό αυτόν στόλο του Δ.Θ. διέλυσε σταδιακά τους τελευταίους 6 μήνες η Κυβέρνηση με συγκεκριμένες παράνομες όπως απεδείχθη ενέργειες, για λόγους που έχει αντιληφθεί και ο τελευταίος Θεσσαλονικιός.
4. Τις ενέργειες αυτές της Κυβέρνησης τις έκρινε παράνομες την 16η Δεκεμβρίου του 2010 η Επιτροπή του «άρθρου 152» στην οποία προσέφυγε ο Δ.Θ. και έτσι με το νέο έτος η νέα Διοίκηση είχε την δυνατότητα να πηγαίνει τα απορριμματοφόρα σε εξωτερικά συνεργεία και να λύσει μέσα σε 10-15 ημέρες το πρόβλημα!
Ούτε αυτό βεβαίως αμφισβητήθηκε από κανέναν στην χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ.
5. Δυστυχώς η νέα Διοίκηση του Δ.Θ. αμέλησε να ψηφίσει – ακόμη μέχρι και σήμερα- μέσω της Οικονομικής Επιτροπής την «διάθεση της σχετικής πίστωσης» που είχε εγκρίνει η δική μου Διοίκηση, έτσι ώστε νομίμως να μεταφέρει σε εξωτερικά συνεργεία απορριμματοφόρα του Δήμου μας.
Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής είναι πλέον γνωστά σε όλους τους Θεσσαλονικείς!…
Η πόλη μας είναι ακόμη γεμάτη με σκουπίδια παρά τις πρωτοφανείς εκκλήσεις της νέας Διοίκησης προς τους γειτονικούς Δήμους και τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας για παροχή βοήθειας, ενέργειες που υποβιβάζουν τον ίδιο τον θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Το συμπέρασμα είναι ότι η Κυβέρνηση άνοιξε ένα λάκκο για να πέσει μέσα η Διοίκηση Παπαγεωργόπουλου και τελικά έπεσε μέσα η νέα Διοίκηση του Δήμου!…

Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Την οποίαν αντιλαμβάνονται πολύ καλά όλοι οι Θεσσαλονικείς!..


Η προσωποποίηση της ξεφτίλας από σήμερα και πέρα έχει όνομα και λέγεται Χ. Καστανίδης: Ψηφίστηκε το ν/σ του για τις κάμερες

Ο άνθρωπος που από την αντιπολίτευση όχι μόνο κατήγγειλε το ν/σ της ΝΔ αλλά παρουσίαζε και μελέτες Άγγλων ότι οι κάμερες αντί να μειώσουν, αύξησαν την εγκληματικότητα στην Αγγλία (δείτε εδώ: Καστανίδης: Από τους σοβαρότερους του ΠΑΣΟΚ... γελοίους εννοείται), έγραψε σήμερα άλλη μια επιτυχία στο ενεργητικό του με την ψήφιση του ίδιου ακριβώς ν/σ!!! Η προσωποποίηση της ξεφτίλας από σήμερα και πέρα έχει όνομα και λέγεται Χ. Καστανίδης:

Ο υπουργός Δικαιοσύνης Χάρης Καστανίδης παρέσχε εκ νέου κατηγορηματικές διαβεβαιώσεις ότι η χρήση καμερών ασφαλείας έχει ως μόνο στόχο την αντιμετώπιση της τρομοκρατίας και του εγκλήματος, θα υπάρξει η μέγιστη διαφάνεια στη λειτουργία τους και θα προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα και τα ατομικά δικαιώματα.

Ο κ. Κατανίδης επανέλαβε ότι οι διατάξεις του επίμαχου άρθρου προέκυψαν μετά από σχετική νομοτεχνική γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και στηρίχθηκαν πάνω στη πρόταση της. «Ο κορμός των διατάξεών είναι έμπνευση και πρόταση της Ανεξάρτητης Αρχής για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων», σημείωσε και πρόσθεσε ότι εξιδικεύεται σε ποιες περιπτώσεις τελουμένων εγκλημάτων δίδεται η σχετική άδεια για την καταγραφή ήχου και εικόνας.

«Προτείνω να έχουμε εκτός από την εμπιστοσύνη στη δική μας νομοθετική πρωτοβουλία και εμπιστοσύνη προς την Ανεξάρτητη Αρχή για την οποία είμαι βέβαιος 100% ότι δεν είναι εύκολο κανείς να τις προσάψει κάτι που δεν συνάδει προς το ρόλο της», επεσήμανε ο υπουργός Δικαιοσύνης.

ΑΠΕ

Γιωργάκη όταν ψάχνεις για μαλάκ@@ που μασάνε ότι θα κάνεις αγωγές στη Siemens... πρόσεχε το καλσόν

«Στο μεταξύ, συνέχεια στις κινήσεις της κατά της Siemens, δίνει η κυβέρνηση. Ο πρωθυπουργός, μιλώντας στο Υπουργικό Συμβούλιο, ζήτησε από τους υπουργούς Χάρη Καστανίδη, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, Γιώργο Παπακωνσταντίνου και Χάρη Παμπούκη, να προβούν στις κατάλληλες ενέργειες, μεταξύ των οποίων, επιβολή προστίμων και αγωγές αποζημιώσεων. Παράλληλα, ζήτησε να γίνει επανέλεγχος σε όλους τους διαγωνισμούς που έχει κερδίσει η επιχείρηση.»

Σιγά ρε νταή!! Πήγαινε πες πρώτα στη ΔΕΗ να σταματήσει τις προμήθειες υλικών SIEMENS και μετά κάνε τις αγωγές... α! και μην ξεχάσεις προηγουμένως να ενημερώσεις του Έλληνες ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να μείνουν πχ. χωρίς ρεύμα (όπως ήταν οι Αθηναίοι χωρίς φανάρια) έτσι που έχετε αλυσοδέσει το Κράτος...

Δεν θα αυξηθούν τα όρια ηλικία συνταξιοδότησης... αν το ΠΑΣΟΚ πεθάνει τα επόμενα χρόνια τους μισούς ανάπηρους της χώρας

Περιορισμό της αύξησης των ελλειμμάτων και σταθερότητα του συστήματος δείχνουν οι αναλογιστικές μελέτες για τα Ταμεία

Δεν θα απαιτηθούν αλλαγές στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης ή στον τρόπο υπολογισμού της κύριας σύνταξης για τους ασφαλισμένους των τριών μεγάλων Ταμείων (ΙΚΑ, ΟΑΕΕ και ΟΓΑ) ενώ αν υπάρξουν αλλαγές στις συντάξεις του Δημοσίου, αυτές θα είναι οριακές. Αυτά τόνισε παρουσιάζοντας απόψε στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή τα πορίσματα των αναλογιστικών μελετών για τα Ταμεία ο Αναπληρωτής Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Γιώργος Κουτρουμάνης.

Επίσης, ο κ. Κουτρουμάνης, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μελλοντικών αλλαγών στις επικουρικές "εφόσον αυτές προκύψουν από τις μελέτες και όπου χρειασθεί".

Οι αναλογιστικές μελέτες δείχνουν περιορισμό της αύξησης των ελλειμμάτων των τεσσάρων μεγάλων ταμείων, ενώ οι συνολικές δαπάνες για τις συντάξεις διατηρούνται σχεδόν σταθερές ως ποσοστό του ΑΕΠ από σήμερα και για τις επόμενες 5 δεκαετίες.

Το συμπέρασμα αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό αφού τα 4 αυτά μεγάλα ταμεία καλύπτουν για κύρια σύνταξη 4.615.000 ασφαλισμένους που αποτελούν το 93% των ασφαλισμένων.

Οι επικαιροποιημένες μελέτες για τα τρία μεγάλα ταμεία έγιναν με βάση τις μακροοικονομικές παραδοχές του Ecofin σε ότι αφορά το δημογραφικό την εξέλιξη της ανεργίας, το ποσοστό μεταβολής του ΑΕΠ, κ.λ.π.

Έχουν συμπεριληφθεί παραδοχές όπως, η επικαιροποίηση των αποδοχών με βάση την αύξηση του ΑΕΠ και την μεταβολή του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, η καταβολή από τον Ιούνιο του 2010, 12 συντάξεων σε ότι αφορά τη βασική σύνταξη και η μείωση των αναπηρικών συντάξεων ως ποσοστού επί του συνόλου από το 14,5%, στο 8,5% μέχρι το 2020.

Σύμφωνα με τα γενικά συμπεράσματα των μελετών, ένα πρόβλημα ελλείμματος θα παραμένει παρά τις μεταρρυθμίσεις κυρίως λόγω της χειροτέρευσης του δημογραφικού, ενώ οι συνολικοί δείκτες παροχών σταδιακά μειώνονται, κυρίως λόγω των τροποποιήσεων στα ποσοστά αναπλήρωσης που έγιναν με το νέο ασφαλιστικό νόμο.

Η μελέτη για το Δημόσιο είναι έτοιμη και απομένει η τελική πιστοποίηση της από το Διεθνές Γραφείο Εργασίας.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εργασίας, αναφέρθηκε με έμφαση στη σημασία της νομοθετικής παρέμβασης που έγινε με το νέο νόμο στο ασφαλιστικό σύστημα, χωρίς την οποία, όπως είπε, "οι δαπάνες για συντάξεις θα έφθαναν στο 24% του ΑΕΠ το 2060 από το 13% που ήταν το 2009. Ένα ποσό που θα οδηγούσε σε δημοσιονομική έκρηξη και θα αφαιρούσε κάθε δυνατότητα διάθεσης πόρων για την παιδεία, την υγεία, την ανάπτυξη της χώρας. Οι ρυθμίσεις του νέου ασφαλιστικού δημιουργούν μία στερεή βάση που οδηγεί στην διασφάλιση της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας του συστήματος", πρόσθεσε.

Ο κ. Κουτρουμάνης επεσήμανε ότι στόχος ήταν να μην ξεπεράσουν τις επόμενες δεκαετίες οι δαπάνες για την Ασφάλιση, το 15,5% του ΑΕΠ, δηλαδή να μην υπάρξει αύξηση των δαπανών αυτών πάνω από 2,5% του ΑΕΠ μέχρι το 2060 υποχρέωση την οποία είχε αναλάβει η Ελλάδα όπως και οι άλλες χώρες , της Ευρωζώνης.

"Τίποτα δεν γίνεται στα τυφλά" τόνισε ο κ. Κουτρουμάνης σημειώνοντας ότι ο νέος ασφαλιστικός νόμος βασίσθηκε σε συγκεκριμένες αναλογιστικές μελέτες, οι οποίες εκπονήθηκαν από την Εθνική Αναλογιστική Αρχή και πιστοποιήθηκαν από (ILO) έναν εκ των πλέον έγκυρους οίκους μελετών στον κόσμο που παρέχει τις υπηρεσίες του σε πάνω από 80 χώρες σήμερα.

Η μελέτη που είχε κατατεθεί στη Βουλή κατά την ψήφιση του ασφαλιστικού νόμου έδειχνε ότι η αύξηση της δαπάνης φαινόταν να περιορίζεται στο ανεκτό επίπεδο του 2,8% του ΑΕΠ περίπου.

Η επικαιροποιημένη μελέτη για το ΙΚΑ, δείχνει ότι η αύξηση του ελλείμματος περιορίζεται σημαντικά, όπως και οι δαπάνες για τις συντάξεις. Από το 1% του ΑΕΠ που ήταν το έλλειμμα το 2010, το 2060 θα φθάσει το 1,65% του ΑΕΠ. Χωρίς τις αλλαγές θα έφθανε το 4,5% του ΑΕΠ.

Αντίστοιχα, οι δαπάνες για συντάξεις θα έφθαναν το 7,16% του ΑΕΠ και περιορίζονται 4,72% (αύξηση σε σχέση με το 2010, 1,13% του ΑΕΠ)

Σε ετήσια βάση το έλλειμμα μειώνεται:

Για το 2011 από 1,25% του ΑΕΠ στο 0,65% του ΑΕΠ.

Για το 2020 από 1,34% του ΑΕΠ στο 0,04% του ΑΕΠ.

Για το 2030 από 2,21% του ΑΕΠ στο 0,22% του ΑΕΠ.

Για το 2060 από 4,5% του ΑΕΠ στο 1,65% του ΑΕΠ.

Αντίστοιχα οι δαπάνες για συντάξεις μειώνονται

Το 2020 από 4.02% του ΑΕΠ στο 3,12% του ΑΕΠ

Το 2030 από 4,78% του ΑΕΠ στο 3,22% του ΑΕΠ

Το 2060 από 7,16% του ΑΕΠ στο 4,72% του ΑΕΠ

Για τον ΟΑΕΕ η αύξηση του ελλείμματος περιορίζεται, ενώ η αύξηση της δαπάνης για συντάξεις θα είναι το 2060 σε σχέση με το 2009 περίπου 0,88% του ΑΕΠ από 1,59% του ΑΕΠ, που θα ήταν η αύξηση χωρίς τις αλλαγές.

Σε ετήσια βάση το έλλειμμα μειώνεται:

Για το 2011 από 0,47% του ΑΕΠ στο 0,34% του ΑΕΠ

Για το 2020 από το 0,80% του ΑΕΠ στο 0,54% του ΑΕΠ

Για το 2030 από το 1,28% του ΑΕΠ στο 0,78% του ΑΕΠ

Για το 2060 από το 1,84% του ΑΕΠ στο 1,14% του ΑΕΠ

Οι δαπάνες για συντάξεις μειώνονται

Το 2020 από 1,63% του ΑΕΠ στο 1,33% του ΑΕΠ

Το 2030 από 2,10% του ΑΕΠ στο 1,57%του ΑΕΠ

Το 2060 από 2,68% του ΑΕΠ στο 1,95% του ΑΕΠ

Για τον ΟΓΑ και το Δημόσιο, διαπιστώνεται σημαντική μείωση σε βάθος χρόνου της δαπάνης για συντάξεις κυρίως λόγω μείωσης του πληθυσμού που προβλέπεται στους κλάδους αυτούς. Οι δαπάνες για τον ΟΓΑ μειώνονται από το 1,93 % του ΑΕΠ το 2009 στο 0,34% για το 2060 (μείωση κατά 1,59%).

Αντίστοιχα στο Δημόσιο έχουμε μείωση της δαπάνης για συντάξεις από το 2,68% του ΑΕΠ το 2009 στο 2,05% το 2060 (μείωση 0,63% του ΑΕΠ).

"Έχουμε κάνει το πρώτο και σημαντικότερο βήμα με την ψήφιση του νέου ασφαλιστικού νόμου.

Από μία ανεξέλεγκτη κατάσταση με ελλείμματα που δεν θα μπορούσαν να καλυφθούν σε καμία ευρωπαϊκή ή άλλη χώρα, μπαίνουμε σε μία πορεία βιωσιμότητας και επάρκειας του συστήματος. Σήμερα, θέτουμε τις βάσεις έτσι ώστε να πάρουν σύνταξη όλοι οι εργαζόμενοι κα οι σημερινοί και εκείνοι των επόμενων γενεών. Η ασφαλής πορεία των ασφαλιστικών ταμείων από σήμερα και για τα επόμενη χρόνια, καθώς και το επίπεδο των παροχών στο οποίο μπορούν να υπάρξουν και βελτιώσεις, συνδέονται άμεσα με δύο παράγοντες που ο πρώτος αφορά τη συνολική πορεία της χώρας και ο δεύτερος την οργάνωση και λειτουργία του συστήματος.

Η έξοδος της χώρας από την κρίση και η επαναφορά σε μία τροχιά ανάπτυξης και ενίσχυσης της απασχόλησης, αποτελεί σημαντικό παράγοντα ενίσχυσης του ασφαλιστικού μας συστήματος και των παροχών του" κατέληξε ο κ. Κουτρουμάνης.

Αλλαγές στη δομή της ΝΔ προανήγγειλε ο Αντ. Σαμαράς κατά την παρουσίαση βιβλίου του Ευρ. Στυλιανίδη για τα "σύγχρονα διαδραστικά κόμματα"

Αλλαγές στις δομές αλλά και στη λειτουργία της Νέας Δημοκρατίας προανήγγειλε ο Αντώνης Σαμαράς προλογίζοντας το βιβλίο του πρώην υπουργού Ευριπίδη Στυλιανίδη "Ενεργοί Πολίτες - Σύγχρονα Διαδραστικά Κόμματα Μία συγκριτική προσέγγιση".

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης μιλώντας στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Παλαιά Βουλή τόνισε την ανάγκη να αλλάξουν πολλά στη δομή του κόμματός του. Συνεργάτες του μάλιστα επεσήμαιναν πως μετά τις αλλαγές στο σήμα, τα νέα γραφεία αλλά και τον ανασχηματισμό θα πρέπει αναμένουμε και αλλαγές στη λειτουργία του κομματικού μηχανισμού.

Αναφερόμενος στο βιβλίο του βουλευτή Ροδόπης και Γραμματέα Προγράμματος του κόμματος το οποίο ουσιαστικά είναι μια συγκριτική μελέτη η οποία αναζητά τρόπους ενίσχυσης της συμμετοχής των πολιτών στο γίγνεσθαι των πολιτικών κομμάτων, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε πως αποτελεί τομή και προσπαθεί στους δύσκολους καιρούς που ζούμε να δει τι μπορεί να συμβεί σε μια παράταξη η οποία και αυτή προσπαθεί να αλλάξει προς το καλύτερο.

Ο κ. Σαμαράς επεσήμανε πως το βιβλίο έχει σύγχρονες και ρηξικέλευθες απόψεις που σπάνε την κρούστα της επιδερμικής ανάλυσης και προχωρούν πιο βαθιά.

Στο βιβλίο του ο κ. Στυλιανίδης εισηγείται και περιγράφει την λειτουργική μετεξέλιξη ενός παραδοσιακού κόμματος της ελληνικής Κεντροδεξιάς σε ένα σύγχρονο ανοιχτό διαδραστικό κόμμα ενεργών πολιτών, καθώς, όπως ανέφερε ο ίδιος κατά την παρουσίαση, πιστεύει ακράδαντα ότι στον 21ο αιώνα, "όσο περισσότερη ευθύνη μεταβιβάζουμε στους πολίτες τόσο πιο υπεύθυνα αυτοί θα αποφασίζουν για το μέλλον τους και το μέλλον της πατρίδας μας".

Ο πρώην υπουργός Παιδείας ξεκαθαρίζει πως για να πετύχουμε μια καλύτερη δημοκρατία στον τόπο μας χρειαζόμαστε περισσότερη δημοκρατία μέσα στα κόμματα μας. "Χρειαζόμαστε αποτελεσματικότητα και ήθος ως κριτήρια διαρκούς αξιολόγησης, ίσες ευκαιρίες σε όλους ως μέσο για την επίτευξη της αξιοκρατίας. Χρειαζόμαστε σταθερούς και ξεκάθαρους κανόνες λειτουργίας, καθώς και αξιοποίηση όλων των σύγχρονων μέσων ώστε να ενεργοποιηθούν οι πολίτες και να ενισχυθεί η δημιουργική και αποφασιστική συμμετοχή τους σε όλα τα επίπεδα", τόνισε χαρακτηριστικά επισημαίνοντας πως όλα αυτά είναι αυτονόητα στα κόμματα που συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα.

Ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος σχολιάζοντας τον όρο "ημιάμεση δημοκρατία" που χρησιμοποιεί ο Ευριπίδης Στυλιανίδης για να περιγράφει τη διαδραστικότητα που απαιτείται στα νέα κόμματα , την χαρακτήρισε πολιτικά υπεύθυνη και νομικά εύστοχη ως προσέγγιση, ενώ ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά Νίκος Κοτζιάς τόνισε πως ο κ. Στυλιανίδης δεν είναι ένας επιστήμονας - συγγραφέας που πολιτεύεται αλλά ένας επιστήμονας και πολιτικός που συγγράφει καταθέτοντας εύστοχες και ρεαλιστικές προτάσεις που τις χρειάζεται ιδιαίτερα τώρα η χώρα λόγο της κρίσης.

Ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Ανδρέας Παπαμιμίκος στην παρέμβασή του περιέγραψε τις εφαρμογές που έχει κάνει ήδη η νεολαία βασιζόμενη στο συγκεκριμένο βιβλίο, τονίζοντας πως απευθύνεται κυρίως στη νέα γενιά ενώ ο αναπληρωτής γραμματέας Νέων Τεχνολογιών της ΝΔ Δημήτρης Πτωχός επεσήμανε πως το πόρταλ της Νέας Δημοκρατίας, το οποίο και παρουσιάστηκε πριν λίγες μέρες από τον Αντώνη Σαμαρά είναι εφαρμογή της επιστημονικής και πολιτικής πρότασης που έχει καταθέσει ο Ευριπίδης Στυλιανίδης και μέσα από το βιβλίο του.