24 Μαρτίου 2011

Γ. ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ Α. ΛΟΒΕΡΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΙΑΤΡΩΝ

http://mypella.gr/sites/default/files/images/karasmanis.thumbnail.jpgΣτην ερώτηση που κατέθεσε ο Κοσμήτορας της Βουλής και Βουλευτής Πέλλας Γιώργος Καρασμάνης στη Βουλή σχετικά με το φαινόμενο της έλλειψης αγροτικών ιατρών που παρατηρείται σε χωριά του Ν. Πέλλας ( όπως Εξαπλάτανος, Αρχάγγελος κλπ ), δόθηκε από τον Υπουργό Υγείας κ. Λοβέρδο η παρακάτω απάντηση:

«Απαντώντας στην με αριθ. 10680/8-2-2011 ερώτηση, που κατατέθηκε στη Βουλή σχετικά με την έλλειψη αγροτικών ιατρών στην περιφέρεια, σας γνωρίζουμε τα εξής:

Η αρμόδια υπηρεσία του ΥΥΚΑ, με κύριο μέλημα την εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος και την προστασία της δημόσιας υγείας, προβαίνει στις ενέργειες εκείνες που απαιτούνται προκειμένου να στελεχώνονται τα ιατρεία όλης της χώρας.

Συγκεκριμένα για το Ν. Πέλλας, σας γνωρίζουμε ότι στην πλέον πρόσφατη προκήρυξη της 13ης Σεπτεμβρίου 2010 συμπεριλήφθηκαν 7 αγροτικά ιατρεία του νομού. Για όλα εκδηλώθηκε ενδιαφέρον εκ μέρους των ιατρών υπόχρεων υπηρεσίας υπαίθρου. Σύμφωνα με τα οριστικά αποτελέσματα της προκήρυξης, ένας ( 1 ) ιατρός Γενικής Ιατρικής τοποθετείται στο Περιφερειακό Ιατρείο Εξαπλατάνου, ένας ( 1 ) στο Κέντρο Υγείας Αριδαίας, ένας ( 1 ) στο Περιφερειακό Ιατρείο Σωσάνδρας, ένας ( 1 ) στο Περιφερειακό Ιατρείο Καρυδιάς, ένας ( 1 ) στο Περιφερειακό Ιατρείο Παναγίτσας, ένας ( 1 ) στο Περιφερειακό Ιατρείο Προμάχων και ένας ( 1 ) στο Περιφερειακό Ιατρείο Φούστανης ».

Να σημειωθεί ότι η απάντηση αυτή του Υπουργού δεν λύνει το πρόβλημα, γεγονός που προκάλεσε τη νέα παρέμβαση του Γιώργου Καρασμάνη στη Βουλή, ο οποίος κατέθεσε νέα ερώτηση με την οποία ζητά από τον αρμόδιο Υπουργό αφενός να καλυφθούν τα κενά και των άλλων περιφερειακών ιατρείων του Νομού ( όπως Αρχάγγελος κλπ ) και αφετέρου να δοθεί η δυνατότητα στους αγροτικούς ιατρούς των οποίων λήγει η σύμβασή τους, να μπορούν να παραμένουν στις θέσεις τους μέχρι αυτές να καλυφθούν από νέους ιατρούς, έτσι ώστε ν’ αντιμετωπισθεί οριστικά το πρόβλημα των κενών θέσεων που παρατηρείται στα αγροτικά ιατρεία του Νομού και της χώρας γενικότερα προκειμένου να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολιτών.

Βίντεο από τη διαμαρτυρία εναντίον του τουρίστα Γερουλάνου

Μετά το 1:50 αυτή που χειροκροτάει ειρωνικά και με "άψογα" αγγλικά λέει Μπράβο μπράβο γιου αρ ρεντίκΟΥλους, είναι η Μπατζελή που έκανε ένα ταξιδάκι για μερικά ψώνια στας Βρυξέλλας που τις ήξερε και από τη Λαμία απ' όπου ξεκίνησε:

Μέγας Άκης: Η γυναίκα του με μηδενικό εισόδημα εξυπηρετεί δάνειo 1 εκ ευρώ...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEie3NWYMDoPXSnMynb9nYuZgWDBlaA3oI0vExYM5wz0t-IBERbGidpiGC6HFYEWwmhc70KhnoWefMT0q7OgRDhDv5RW41sb3JnQAmQRUeBn0_6x559Gnm6RTHLBt6lTtKV4-4DJjVtkBJs/s1600/akis.jpgΜηδενικά εισοδήματα εμφανίζει η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου, Βίκυ Σταμάτη, στο τελευταίο Πόθεν Έσχες που έχει κατατεθεί στη Βουλή κι ελεγχθεί, αλλά δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα, αναφέρουν δημοσιογραφικές πληροφορίες. Σύμφωνα με αυτό και άλλα στοιχεία που διαθέτει η Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής, υπάρχει πρόβλημα, καθώς από τα εισοδήματά της δε φαίνεται να μπορεί να δικαιολογήσει την εξυπηρέτηση του δανείου που πήρε, για την αγορά της πολυτελούς οικείας στην οδό Αρεοπαγίτου, το οποίο ξεπερνά το ένα εκατομμύριο ευρώ.

Η κυρία Σταμάτη είναι υπάλληλος της ΔΕΗ, αλλά οι συνάδελφοί της ούτε που την θυμούνται , καθώς κατάφερνε κι έπαιρνε αποσπάσεις για πιο προνομιούχα πόστα. Τα τελευταία δύο χρόνια είχε πάρει άδεια άνευ αποδοχών, η οποία έληξε το φθινόπωρο και αναζητούσε τρόπους να βγει στη σύνταξη.

Το 2010 έχει δηλώσει ότι πήρε δάνειο και ο Άκης Τσοχατζόπουλος (150.000 ευρώ) αλλά ξέχασε να επισυνάψει τα απαραίτητα παραστατικά.

Η επιτροπή Οικονομικών της Βουλής, πάντως, δεν φαίνεται να βιάζεται κι ιδιαίτερα για να συγκεντρώσει στοιχεία που αφορούν τον Άκη.

http://www.antinews.gr/2011/03/24/93015

Αμερικάνοι στρατιώτες σκότωναν για πλάκα στο Αφγανιστάν

Όπως παραδέχθηκε σήμερα ο ένας από τους κατηγορούμενους, πέρσι μεταξύ Ιανουαρίου και Μαίου σκότωσαν, με πυροβολισμούς και χειροβομβίδες, 3 άτυχους αφγανούς μόνο για την πλάκα τους. Μάλιστα οι "μάγκες" έπαιρναν και λάφυρα διάφορα μέρη του σώματος και φωτογραφίζονταν με τους νεκρούς. Οι φωτογραφίες έφτασαν στο Spiegel (γράψαμε σχετικά χθες) που τις δημοσίευσε, αναγκάζοντας τον Αμερικάνικο Στρατό να ζητήσει συγγνώμη. Δείτε τις φώτο:

Dieses Foto zeigt die Leiche des am 15. Januar 2010 getöteten Bauernsohns Gul...http://www.spiegel.de/images/image-194584-galleryV9-ghyz.jpg
http://www.spiegel.de/images/image-194596-galleryV9-pvhp.jpg

Λεφτά υπάρχουν... αλλά ΜΟΝΟ για "θάψιμο" αρχαίων μνημείων και για ανακαίνιση ή κατασκευή τζαμιών!!

"Θάβουν" (με την "λύση" της "προσωρινής" κατάχωσης!!) το «Σημείο Μηδέν» των Αρχαίων Ελλήνων και την ίδια στιγμή ανακαινίζουν το τζαμί (διαβάστε εδώ>>) στο Διδυμότειχο!!

Θα καταχωθούν τα Αρχαία που βρέθηκαν κατά τις εργασίες του ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι, μεταξύ των οποίων και ο Βωμός των Δώδεκα Θεών

Στη λύση της προσωρινής κατάχωσης για την προστασία των μνημείων που βρέθηκαν κατά τη διάρκεια των εργασιών συντήρησης και αναβάθμισης τμημάτων γραμμών της ΗΣΑΠ στην διαδρομή από Ομόνοια ως Μοναστηράκι, κατέληξε το ΚΑΣ στη σημερινή του συνεδρίαση...

Η συνέχεια στο http://taxalia.blogspot.com/2011/03/blog-post_2433.html

23 Μαρτίου 2011

H Σούπερ Λίγκα βάζει για άλλη μία φορά στη θέση του,τον κ.Μπιτσαξή

Σκληρή ήταν η ανακοίνωση της Σούπερ Λίγκας κατά του Γ.Γ ΑΘλητισμού, κ.Μπιτσαξή. Η διοργανώτρια αρχή τόνισε πως :
«Σύντομα ολοκληρώνεται μια πενταετία λειτουργίας της Σούπερ Λιγκ. Πέντε χρόνια πετυχημένης πορείας, χωρίς αυτό να σημαίνει πως όλα ήταν καλά. Η Σούπερ Λίγκα δεν είναι ένα καρτέλ ισχυρών όπου αναδύεται σήψη, όπως πιστεύει ο κ. Μπιτσαξής. Η Σούπερ Λίγκα δεν φιλοδοξεί να γίνει κάτι σαν την ενορία του κυρίου Μπιτσαξή. Ένα πρωτάθλημα που θα διοργάνωνε η ενορία του κ. Μπιτσαξή δεν θα ενδιέφερε κανέναν.


Οφείλουμε όχι μόνο να απαντήσουμε, αλλά και να αποδείξουμε όσα λέμε, σε αντίθεση με τον κ. Γενικό που κάνει αόριστες τοποθετήσεις και τα βάζει με .. φανταστικούς εχθρούς. Θα παρουσιάσουμε αληθινά στοιχεία και το ίδιο θα περιμένουμε να κάνει και ο κ. Γενικός, διαφορετικά θα πρέπει να ανασκευάσει.
Είμαστε μαζί του για την πάταξη της βίας, αλλά δεν θα πρέπει να μασάμε την ίδια καραμέλα. Η αστυνομία πρέπει να κάνει τη δουλειά της. Είμαστε η χώρα με τις λιγότερες συλλήψεις παραβατών φιλάθλων. Γιατί δεν συλλαμβάνονται αυτοί που κάνουν επεισόδια; Δαπανήθηκαν χιλιάδες ευρώ για την τοποθέτηση ηλεκτρονικών συστημάτων, αλλά πότε χρησιμοποιήθηκαν; Τι ακριβώς προτείνει ο κ. Μπιτσαξής για να παταχθεί η βία, εκτός από το να γίνει αυστηρότερος ο πειθαρχικός κώδικας για τις ομάδες;
Κάθε χρόνο αυξάνονται τα όργανα, κάθε χρόνο πληρώνουμε περισσότερα στην αστυνομία και σε φόρους. Το πρωτάθλημα που διοργανώνει η Λίγκα είναι το μεγαλύτερο θέαμα στη χώρα μας και αυτό αποτυπώνεται στον αριθμό εφημερίδων, ιστοσελίδων, τα εισιτήρια και τα ποσοστά τηλεθέασης. Ξέρουμε πως υπάρχουν προβλήματα, μικρά ή μεγάλα, που λόγω του ενδιαφέροντος διογκώνονται.
Ξέρουμε πως υπάρχουν προβλήματα με τη διαιτησία, αλλά πιστεύω πως έχουμε και αξιόλογους διαιτητές και πρώην διαιτητές για τη διαχείριση της ΚΕΔ, αλλά πρέπει όλοι να τους στηρίξουμε για να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς φόβο.
Βλέπουμε φέτος πως τρεις αγωνιστικές πριν τη λήξη του πρωταθλήματος δεν ξέρουμε ποιες ομάδες θα παίξουν στα play-offs και ποιες θα υποβιβαστούν. Τα έσοδα έχουν τριπλασιαστεί και το κράτος δεν πληρώνει ούτε ένα ευρώ. Δείτε τι συμβαίνει σε όσα καταπληκτικά στάδια χτίστηκαν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και δεν παίζει εκεί κάποια ομάδα.
Ο ΟΠΑΠ είναι μια ανώνυμη εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο με συμβάσεις που προβλέπουν υποχρεώσεις και από τις δύο πλευρές και δεν κρέμεται η συνεργασία αυτή από αποφάσεις της Πολιτείας.
Δεν προσπαθήσαμε ποτέ να κρύψουμε τα προβλήματα. Πήγαμε στην Πολιτεία, αλλά η στάση της είναι πάντα η ίδια: να αυξήσουμε τις ποινές για τις ομάδες. Λυπάμαι, αλλά έτσι δεν θέλουμε ποδόσφαιρο, αλλά αποδιοπομπαίους τράγους. Κανένας δεν θέλει να παίξει αυτό το ρόλο, ειδικά όταν στηρίζουμε τις ομάδες με δικά μας χρήματα. Είναι σειρά της Πολιτείας να κάνει σοβαρές προτάσεις με σχεδιασμό. Πρέπει κάποιος να συντονίσει το έργο των υπηρεσιών και των ποδοσφαιρικών αρχών για την αντιμετώπιση της βίας.
Να μην πριονίζουν όλοι αυτοί που ζουν από το ποδόσφαιρο-και αναφέρομαι και στους δημοσιογράφους-το κλαδί που κάθονται. Το ποδόσφαιρο πρέπει να στηριχτεί. Προσφέρει χαρά και αποτελεί καταφύγιο, αποτελεί ιδέα για τα νέα παιδιά και προβάλλει την πατρίδα μας στο εξωτερικό. Ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί με εποικοδομητικό διάλογο και δημιουργική κριτική να βρούμε λύσεις».

olympia.gr

Πορτογαλία: Παραιτήθηκε ο σύντροφος Ζοζέ Σόκρατες-Τι γίνεται τώρα;

http://www.spiegel.de/images/image-195031-panoV9free-xfcm.jpgΟ Σοσιαλιστής Πορτογάλος πρωθυπουργός Ζοζέ Σόκρατες (στη φώτο με τον αρχηγό της αξ. αντιπολίτευσης Κοέλιο) υπέβαλε αργά σήμερα την παραίτησή του στον πρόεδρο της χώρας , Ανιμπαλ Καβάκο Σίλβα, δύο ώρες μετά την ομόφωνη απόρριψη από το κοινοβούλιο της χώρας το σχέδιο λιτότητας που παρουσίασε η κυβέρνησή του, ανακοινώθηκε από την πορτογαλική προεδρία, όπως μεταδίδει το κρατικό πρακτορείο Lusa.

Εκλογές μπορούν να γίνουν το νωρίτερο σε 55 μέρες από τη στιγμή που θα τις προκυρήξει ο Πρόεδρος Σίλβα, άρα το νωρίτερο τέλος Μαίου. Το πρόβλημα όμως είναι ότι η Πορτογαλία τον Απρίλιο πχ πρέπει να δανειστεί 4,2 δις και μέχρι τον Ιούνιο 9,2 δις. Η μεταβατική Κυβέρνηση θα δυσκολευτεί πολύ να δανειστεί με αξιοπρεπείς όρους και το πιθανότερο είναι να καταφύγει στο μηχανισμό στήριξης... το θέμα είναι ποιος θα αναλάβει να πάρει τέτοια απόφαση.

Σημειώστε ότι το πακέτο μέτρων (ήταν το 4ο τον τελευταίο 1,5 χρόνο) που πρότεινε ο Σόκρατες και καταψηφίστηκε προέβλεπε μέτρα ίσα με το 0,8% του ΑΕΠ (περικοπές στην υγεία, στις κοινωνικές παροχές και στις δημόσιες επενδύσεις). Επιπλέον προέβλεπε πάγωμα σσυντάξεων μέχρι το 2013 προκειμένου να μειωθεί το έλλειμμα από το 7% στο 4,6% στο τέλος του έτους... όπως καταλαβαίνετε πρόκειται για μέτρα-χάδια μπροστά στο δικό μας το ξέσκισμα από το ΠΑΣΟΚ

Μιχελάκης: Μας κατηγορούσαν ότι χαρίσαμε 28 δις στις Τράπεζες, έδωσαν 40 και σήμερα μάλωναν πως θα μοιράσουν άλλα 30

Για "λαϊκισμό και ανικανότητα" κατηγορεί την κυβέρνηση ο εκπρόσωπος της Ν.Δ. Γιάννης Μιχελάκης, με αφορμή τη συζήτηση στο Υπουργικό Συμβούλιο επί του νομοσχεδίου που προβλέπει την περαιτέρω ενίσχυση των τραπεζών με εγγυήσεις ύψους 30 δισ. ευρώ.

Υπενθυμίζοντας ότι "οι Έλληνες ακόμα θυμούνται τις κατηγορίες του ΠΑΣΟΚ κατά της κυβέρνησης της Ν.Δ. για τα 28 δισ. που τότε διοχετεύτηκαν στις τράπεζες", ο κ. Μιχελάκης αναφέρει ότι "σήμερα, οι υπουργοί της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, που εν τω μεταξύ έχουν ήδη διοχετεύσει άλλα 40 δισ. στις τράπεζες, τσακώνονται για το πώς θα δοθούν επιπλέον 30 δισ."

"Ο ελληνικός λαός παρακολουθεί και καταλαβαίνει και τον λαϊκισμό και την ανικανότητα», καταλήγει ο εκπρόσωπος της ΝΔ.

Για πρώτη φορά το ιστορικό λάβαρο της Αγίας Λαύρας του 1821, μεταφέρεται στο Σικάγο

Το ιστορικό λάβαρο της Αγίας Λαύρας του 1821 μεταφέρεται στο Σικάγο, για να παρουσιαστεί στις 26 Μαρτίου σε εορταστική εκδήλωση που διοργανώνει ο Ελληνοαμερικανικός Σύλλογος Καλαβρυτινών Σικάγου «Αγία Λαύρα». Η εκδήλωση διοργανώνεται στο πλαίσιο των εορτασμών της 190ης επετείου της 25ης Μαρτίου και τα 85χρονα του ιστορικού συλλόγου.

Το ιερό λάβαρο της ελληνικής επανάστασης θα μεταφέρει στις ΗΠΑ ο Δήμαρχος Καλαβρύτων Γιώργος Α. Λαζουράς, συνοδευόμενος από τον βουλευτή Αχαΐας Γεώργιο Σπηλιωτόπουλο.

Στην εκδήλωση θα παραβρεθούν ο κυβερνήτης του Σικάγου Πατ Κουίν (Pat Quinn) οι υπουργοί Εξωτερικών και Οικονομικών της Πολιτείας του Ιλινόι Τζέσε Γουάιτ (Jesse White) και Τζούντι Μπάαρ Τοπίνκα (Judy Baar Topinka), ο δήμαρχος του Άντισον του Ιλινόι Λάρυ Χάρτγουιγκ (Larry Hartwig) η Επίτροπος της Μητροπολιτικής Περιφέρειας για την Αποκατάσταση των Υδάτων της Μείζονος περιοχής του Σικάγο, Μαριάννα Σπυροπούλου, πλήθος φιλελλήνων και προσωπικοτήτων της Αμερικανικής και Ελληνοαμερικανικής κοινωνίας.

Η πρωτοβουλία για τη μεταφορά του ιστορικού κειμηλίου ανήκει στον πρόεδρο του Συλλόγου Ιωάννη Μπίρμπα και στον πρόεδρο της επιτροπής διοργάνωσης, Δημήτρη Μητρόπουλο, μία προσπάθεια που είχε την αμέριστη στήριξη του Θεόδωρου Σπυρόπουλου, Συντονιστή ΣΑΕ, Περιφέρεια ΗΠΑ, ο οποίος έλκει την καταγωγή του από τα Καλάβρυτα.

«Είναι ιδιαίτερη η συγκίνηση όλων μας, καθώς πρόκειται για μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις του Ελληνισμού της περιοχής στο πλαίσιο του εορτασμού της εθνικής παλιγγενεσίας», επισημαίνει σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Σπυρόπουλος. Και συνεχίζει: «Το ιερό λάβαρο της Επανάστασης του ΄21 και παγκόσμιο σύμβολο της ελευθερίας, ταξιδεύει για πρώτη φορά στο εξωτερικό. Συγχαίρω τους διοργανωτές και ευχαριστώ τον δήμαρχο των Καλαβρύτων για τη συνεργασία του, που θα συμβάλει στην ευαισθητοποίηση πολλών φιλελλήνων στις ΗΠΑ. Ελπίζουμε την επόμενη φορά να μας δοθεί η ευκαιρία να ταξιδέψει το ιερό λάβαρο και σε άλλες περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών».

Στόχος του Ελληνοαμερικανικού Συλλόγου Καλαβρυτινών Σικάγου, «Αγία Λαύρα», είναι η διατήρηση και προβολή της ελληνικής πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς. Από την ίδρυσή του ο Σύλλογος αναπτύσσει έντονη φιλανθρωπική δράση και στηρίζει την ελληνική εκπαίδευση, με την παροχή υποτροφιών σε φοιτητές Καλαβρυτινής καταγωγής.

Γυαλιά βάζουν στους ΠΑΣΟΚους βουλευτέ οι Πορτογάλοι: Απέρριψαν το πρόγραμμα λιτότητας-Αναμένεται παραίτηση του συντρόφου Σόκρατες

Το πορτογαλικό κοινοβούλιο δεν ενέκρινε στη σημερινή βραδυνή του συνεδρίαση το σχέδιο λιτότητας της σοσιαλιστικής κυβέρνησης μειοψηφίας , ανοίγοντας έτσι το δρόμο για την παραίτηση του πρωθυπουργού Ζοζέ Σόκρατες, την παραμονή της άκρως σημαντικής ευρωπαϊκής συνεδρίασης για την σταθεροποίηση της ζώνης του ευρώ.

Ντινόπουλος: Συνέχισε να μας παραπλανά, σήμερα μέσα στη Βουλή, ο Σπανουδάκης του ΟΠΑΠ

Tην ημέρα κατάθεσής του ( 23-03-11) στην αρμόδια υπό- επιτροπή αθλητικών υποθέσεων της Βουλής επέλεξε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ Γιάννης Σπανουδάκης για να απαντήσει (με δελτίο τύπου του ΟΠΑΠ) στις αποκαλύψεις μου για τα πεπραγμένα του στον Οργανισμό.

Δυστυχώς τα γεγονότα τον διαψεύδουν.

Αρχικά, τα επουσιώδη:

Ισχυρίζεται ( και στο δελτίο τύπου, αλλά και στην Βουλή !) ότι το ποσό τον 4.400 ευρώ που ο ΟΠΑΠ καταβάλει σε νέο-προσληφθέν διευθυντικό στέλεχος ( του οποίου ο μισθός ξεπερνάει τις 8.000 ευρώ τον μήνα !) είναι το συνηθισμένο επίδομα των 305 ευρώ που λαμβάνουν όλοι οι εργαζόμενοι του Οργανισμού ως έξοδα παιδικού σταθμού μέχρι τα παιδιά τους να συμπληρώσουν τον 6ο έτος της ηλικίας τους.

Ψεύδεται ,βεβαίως, ( στην Βουλή !) γιατί ο τα 4.400 ευρώ είναι σχολικά δίδακτρα και όχι έξοδα παιδικού σταθμού.

Άλλωστε τα παιδιά ( όλου του κόσμου) όταν συμπληρώσουν το 6ο έτος της ηλικίας πηγαίνουν σχολείο και όχι σε παιδικό σταθμό.

Το δε συγκεκριμένο νέο-προσληφθέν διευθυντικό στέλεχος δεν είναι μέλος του συλλόγου των μονίμων εργαζομένων του ΟΠΑΠ ώστε να δικαιούται το επίδομα των 305 ευρώ.

Το γεγονός δεν θα είχε ιδιαίτερη σημασία αν δεν κατεδείκνυε την μέθοδο με την οποία ο Γιάννης Σπανουδάκης επεχείρησε να παραπλανήσει την Βουλή για ένα τόσο επουσιώδες θέμα.

Επικαλούμενος μάλιστα, για λογαριασμό ενός διευθυντικού στελέχους , τα δικαιώματα που έχουν κατακτήσει οι απλοί εργαζόμενοι του ΟΠΑΠ.

Στα ουσιώδη τώρα.

Σήμερα στην αρμόδια υπό- επιτροπή της Βουλής ο Γιάννης Σπανουδάκης.

1. Παραδέχτηκε ( ύστερα από ασφυκτικές πιέσεις) ότι έλεγε επίσης ψέμματα όταν ισχυριζόταν ( Ιούλιος 2010) ότι η σύμβαση με την Intralot παρατάθηκε μέχρι τον Ιούλιο του 2012. Σήμερα ομολόγησε ότι η παράταση ( δηλαδή η απευθείας ανάθεση) ισχύει μέχρι τον Ιούλιο του 2013.
2. Αρνήθηκε να παρουσιάσει την συγκεκριμένη σύμβαση στην Βουλή.
3. Παραδέχθηκε ότι οι τρείς διαφημιστικές εταιρίες που διαχειρίζονται την διανομή του διαφημιστικού πακέτου του ΟΠΑΠ ( 29 εκ. ευρώ) λαμβάνουν ως αμοιβή…. 500 ευρώ τον μήνα !
4. Αρνήθηκε να παρουσιάσει στην Βουλή τις συμβάσεις του ΟΠΑΠ με τις τρείς συγκεκριμένες διαφημιστικές εταιρίες για να γίνει κατανοητό πώς αυτές… βγάζουν τα έξοδά τους.
5. Παραδέχθηκε τις προσλήψεις διευθυντικών στελεχών του ΟΠΑΠ αλλά αρνήθηκε να κατονομάσει τα ίδια και τις αμοιβές τους.
6. Ισχυρίστηκε ότι ο μισθός του ιδίου είναι μόλις…. 15.500 ευρώ τον μήνα και ότι χρησιμοποιεί την εταιρική πιστωτική κάρτα του μόνον στο εξωτερικό.

Το ζήτημα ,βεβαίως , δεν είναι ο ίδιος ο Γιάννης Σπανουδάκης, αλλά ο αρμόδιος υπουργός Παύλος Γερουλάνος που του προσφέρει πολιτική κάλυψη.

Έτσι η απόφαση της πρόεδρου της υπό-επιτροπής Χρύσας Αράπογλου να κληθεί και ο ίδιος ο αρμόδιος υπουργός ώστε να απαντήσει στα ερωτήματα για τον ΟΠΑΠ είναι προς την σωστή κατεύθυνση.

Γκρίνια και για τη Λάμψα στο ΠΑΣΟΚ

Ψυχραιμία προσπαθεί να δείξει επιφανειακά η κυβέρνηση σχετικά με τις αποκαλύψεις του Wikileaks και το γεγονός ότι η γραμματέας διεθνών σχέσεων του ΠΑΣΟΚ (και συνεργάτης του Γ. Παπανδρέου) φέρεται να σχολιάζει δυσμενώς σε αμερικανούς διπλωμάτες από την τακτική «μυστικής διπλωματίας» της κυβέρνησης στην εξωτερική πολιτική μέχρι τον πρόεδρο της Κύπρου Χριστόφια! Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος εξέφρασε άγνοια επισήμως, αλλά στην πραγματικότητα πολλοί είναι αυτοί που έχουν ξεσηκωθεί εναντίον της. Και μόνο τυχαίο δεν είναι επίσης ότι έχει προβληματικές σχέσεις με τον υπουργό Εξωτερικών Δημήτρη Δρούτσα και τους συνεργάτες του, καθώς συμπεριφέρονται σαν αντίπαλοι «πόλοι». Να δούμε ποιος θα νικήσει τώρα ή εάν θα υπάρξει «ισοπαλία»…

http://citizengr.wordpress.com/2011/03/23/6007/

Αλησμόνητος Σκλιάς

Θυμάστε τον τελευταίο Γ.Γ. της περιφέρειας Στερεάς, επί ΝΔ., Π. Σκλιά;Αν όχι, τα πεπραγμένα του (που αποκαλύπτονται τώρα, κατόπιν εορτής) θα σας πείσουν για το πώς μοίρασε δημόσιο χρήμα..

Απολαύστε λοιπόν:

- Τόπος εστίασης και αναψυχής "Το στέκι των δειπνοσοφιστών 127.666,28 ευρώ

- Παραθεριστικός οικισμός χωροφυλακής Καρύστου 124.292,38 ευρώ
- Ιδρυση τουριστικών επιπλωμένων κατοικιών στην Γραβιά 239.005,27 ευρώ
- Σνακ-μπαρ (αγνώστων λοιπών στοιχείων) 215.935,53 ευρώ

Μην θέλοντας να σας κουράσουμε αν και θεωρούμε πως είναι διασκεδαστικό το συνολικό ποσό που μοίρασε, μόνον η περιφέρεια Στερεάς για τέτοιους σπουδαίους σκοπούς, ανήλθε σε 4.087.768,90 ευρώ. Όπως καταλάβατε ο Π. Σκλιάς έθεσε στέρεες βάσεις για να συνεχίσει η διάδοχος (επί ΠΑΣΟΚ) κ. Κ. Διαμαντοπούλου.

http://eviatop.blogspot.com/2011/03/blog-post_2702.html

Δεξί Εξτρέμ: Εμείς να συμπληρώσουμε ότι ο κύριος είναι διευθυντής της γραμματείας προγράμματος, δίπλα στον κ Στυλιανίδη, μισθοδοτούμενος από τη Ν.Δ. βέβαια. Εγώ το βάζω για να προειδοποιήσω μερικούς (αν και πιστεύω ότι δεν ιδρώνει τ' αυτί τους ότι και να τους πει το ΠΑΣΟΚ) επειδή μαθαίνω ότι το ΠΑΣΟΚ Λαμίας μαζεύει στοιχεία για τη...χρηστή διαχείρισή του και για κάτι εταιρείες... προκειμένου να τα χρησιμοποιησει την καταλληλη ώρα.

Οι μετανάστες της Υπατίας ετοιμάζονται να παρελάσουν!

parelash athinaΌχι δεν είναι στον Εβρο, από όπου μπαίνουν 300 με 400 λαθρομετανάστες την μέρα, δηλαδή όσο μία μικρή πόλη των 10.000 κατοίκων τον μήνα! Εκεί η κατάσταση μπορεί και να αντιμετωπιζόταν με κάποιον φράκτη, εάν και εφόσον γινόταν. Τι φράκτη όμως να φτιάξεις στην Κρήτη, για τα λεφούσια που θα έρθουν από Αφρική;

Οι μετανάστες της Υπατίας ετοιμάζονται να παρελάσουν στις 25 Μαρτίου στα Χανιά!! Η κερκόπορτα στην Κρήτη είναι ανοιγμένη από μέσα. Εδώ και χρόνια ξένοι πράκτορες μεθοδεύουν την ιδέα της “Ανεξαρτησίας” του νησιού, εκμεταλλευόμενοι το ισχυρό τοπικό συναίσθημα. Διοχετεύουν έντεχνα ανυπόστατα σενάρια για δήθεν λήξη της Συνθήκης Ενωσης με την Ελλάδα το 2012.

Ταυτόχρονα έχουν πιάσει δουλειά, πάσης φύσεως Μ.Κ.Ο., Οργανώσεις και σύλλογοι υποστήριξης της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης. H Αριστερή θολοκουλτούρα διάβρωσε ιδεολογικά τις συνειδήσεις και προβάλλει σαν αυτονόητο ότι η Ελλάδα θα πρέπει να χάσει την Εθνική της ταυτότητα και να κατακλυστεί από άλλους λαούς, για δήθεν «φιλανθρωπικούς» λόγους. Πρόκειται για μία διεθνή σκευωρία σε πλήρη εξέλιξη!

Δεν είναι μόνο λοιπόν οι μετανάστες της Υπατίας. Είναι τυχαίο που οι αναρχοαριστεροί υποκινητές τους, προσπάθησαν να παρελάσουν και στις 28 Οκτωβρίου στα Χανιά; Είναι τυχαίο που πρόσφατα στην Σούδα πνίγηκαν μετανάστες από την Λιβύη;

Είναι τυχαίο που η Κρήτη κολυμπάει στο πετρέλαιο και το φυσικό αέριο; Είναι τυχαίο που η Τουρκία αμφισβητεί την κυριαρχία μας στην Γαύδο;

Είναι τυχαίο που στα Χανιά οργανώθηκαν ύποπτες επιθέσεις εναντίον της Συναγωγής και της Ενωσης Μουσουλμάνων; Δεν νομίζω!

Για αυτές τις προβοκάτσιες άλλωστε, συνελήφθησαν ένας Αμερικανός και ένας Βρετανός! Η εξελισσόμενη κρίση στην Αφρική θα δώσει πλέον το τελειωτικό χτύπημα στο νησί με νέα κύματα μεταναστών.

Τι φράκτη λοιπόν να φτιάξεις στην Κρήτη; Στην Σπάρτη λέγανε: «Δεν χρειαζόμαστε τείχη, γιατί τείχη είναι τα στήθη των ανδρών μας!» Αυτά τα τείχη προσπαθούν εδώ και καιρό να τα γκρεμίσουν στην Κρήτη.

Η Κρήτη των ηρώων, του Αρκαδίου, του Δασκαλογιάννη, του Θερίσου, του Βενιζέλου, των Εθνικών αγώνων, της Παράδοσης και της λεβεντιάς πρέπει να υποκύψει σιωπηλά στο σχέδιο της Νέας Τάξης για αποεθνοποίηση και αποτελμάτωση.

Αυτός ο εχθρός δεν νικιέται με όπλα, αλλά με ψυχή! Η περήφανη Κρητική ψυχή ας ξεχωρίσει επιτέλους πού τελειώνει ο καθοδηγούμενος «ανθρωπισμός» για τους μετανάστες και πού αρχίζει η ανάγκη για υπεράσπιση της Πατρίδας, των βωμών και των εστιών μας...

Δεν θα πάψουμε ποτέ να είμαστε φιλόξενοι και φιλάνθρωποι. Αλλά δεν θα επιτρέψουμε κιόλας, να αφανιστούμε με το ζόρι!

Μια νέα ‘Εθνική Αντίσταση’ ξεκίνησε πιο δύσκολη από ποτέ. Γιατί ο εχθρός βρίσκεται μεσ’ τα σπίτια μας και φοράει τον μανδύα του υπερασπιστή των αδικημένων και κατατρεγμένων. Θα τον νικήσουμε κι αυτόν όπως όλους τους άλλους, που προσπάθησαν να μας κατακτήσουν. Μόνο που πρέπει να σηκωθούμε, έστω στο παρά 5, από τον παχύ μας καναπέ και να αντιδράσουμε λογικά και οργανωμένα. Ο χρόνος της ανοχής μας τέλειωσε, αγαπητοί συμπατριώτες!

Αρτέμης Κυδωνάκης
Πολιτικός Επιστήμονας
a.kydonakis@parliament.gr

http://www.elora.gr/portal/greece/5-hellas/2984-2011-03-22-18-06-53

Γ. Καρασμάνης: ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ : τον κ. Υπουργό Υγείας, Διατροφής και Άθλησης

ΘΕΜΑ: «Απαράδεκτη η κατάργηση πλήθους ιατρικών πράξεων στους ασφαλισμένους Δημοσίου»

Έντονο προβληματισμό κι αγανάκτηση έχει προκαλέσει η απόφαση του Υπουργείου στους ασφαλισμένους του Δημοσίου σχετικά με την κατάργηση ιατρικών πράξεων και παρακλινικών εξετάσεων καθώς επίσης και δαπανών για ορθοπεδικά είδη, προθεμάτων και λοιπών βοηθητικών μέσων (περίπου 94 στον αριθμό).

Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 24 του Ν. 3867/2010 οι ανωτέρω ιατρικές πράξεις δεν εγκρίνονται πλέον από τον ΟΠΑΔ με αποτέλεσμα οι ασφαλισμένοι του Δημοσίου να δέχονται ένα ακόμα πλήγμα σε βάρος της υγείας τους αλλά και του οικογενειακού του προϋπολογισμού.

Αντίθετα, οι ασφαλισμένοι όλων των άλλων Ταμείων του Ιδιωτικού και του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα τις δικαιούνται κι εγκρίνονται από τα Ταμεία τους.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ

1) Για ποιο λόγο για τους ασφαλισμένους Δημοσίου δεν εγκρίνονται πλέον οι ιατρικές πράξεις που περιγράφησαν παραπάνω ενώ αντίθετα το ίδιο δεν συμβαίνει με τους ασφαλισμένους όλων των άλλων Ταμείων ;

2) Θα προχωρήσετε στην άμεση κατάργηση της παρ. 3 του άρθρου 24 του Ν. 3867/2010 σύμφωνα με την οποία αυτές οι ιατρικές πράξεις δεν εγκρίνονται από τον ΟΠΑΔ ;


Ο Ερωτών


Γιώργος Καρασμάνης

Κοσμήτορας της Βουλής

Βουλευτής Πέλλας

Μ Κεφαλογιάννης: Το ΠΑΣΟΚ έχει απολέσει και το τελευταίο φύλλο συκής! Κόβετε συντάξεις από χήρες κ' ορφανά και δίνετε 98 εκ στο Μέγαρο Μουσικής;

http://www.voria.gr/filestore/modules/news/3/8/38624/pic-0-norm.jpg«Είναι δυνατόν κύριοι του ΠΑΣΟΚ εσείς που ελέγχετε τα Μέσα με θεμιτούς και αθέμιτους τρόπους να μην μπορείτε να καταλάβετε ότι μία τέτοια διάταξη δεν την φέρνετε –βρε αδελφέ!- σε φορολογικό νομοσχέδιο; Είναι δυνατόν να κόβετε σε παραπάνω διάταξη από τις χήρες και τα ορφανά, από αυτούς δηλαδή που θυσίασαν τη ζωή τους για την Ελλάδα και να δίνετε 98.000.000 ευρώ στο Μέγαρο Μουσικής;

Πήρα την αφορμή να πάρω το λόγο, διότι ο κύριος Υπουργός ένιωσε την ανάγκη ουσιαστικά να μιλήσει για το Μέγαρο Μουσικής, να είμαστε καθαροί. Και πιστεύω ότι η Κυβέρνηση έχει απολέσει και το τελευταίο φύλλο συκής.

Η έκκληση, κύριοι συνάδελφοι, είναι στους Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Είσαστε αξιοπρεπείς άνθρωποι. Είσαστε άνθρωποι που δώσατε αγώνες. Μην ξεφτιλίζετε –και χρησιμοποιώ αυτήν την σκληρή έκφραση- την κοινοβουλευτική σας ιδιότητα πηγαίνοντας ως γατούλες με την ουρά στα σκέλια πίσω από μεθοδευμένες τακτικές της Κυβέρνησης και ενδεχομένως, προσωπικά του κ. Παπακωνσταντίνου.»

«Έκραξαν» στη Θεσσαλονίκη την Κατσέλη

«Έκραξαν» στη Θεσσαλονίκη την Κατσέλη Την υπουργό Εργασίας, Λούκα Κατσέλη αποδοκίμασαν έντονα οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο Φίλκεραμ Τζόνσον, που είναι απλήρωτοι από τον Δεκέμβριο και πραγματοποιούν κατάληψη. Παρότι η υπουργός έχει εκφράσει αρκετές φορές την αντίθεσή της προς το μνημόνιο...

οι εργαζόμενοι την γιουχάισαν και διέκοψαν τη σύσκεψη της στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με συνθήματα διαμαρτυρίας.

«Θέλουμε δουλειά και όχι ανεργία. Είμαστε σε ομηρία», φώναζαν.

http://www.newstoday.gr/

Διάβημα Ελλάδας στην Άγκυρα για τις "παράτυπες" ενέργειες της Τουρκίας σχετικά με τον πλου ερευνητικού πλοίου νοτίως της Κρήτης

http://www.antinews.gr/wp-content/uploads/2009/12/map3.jpgΣε διάβημα προς το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών προέβη η πρεσβεία της Ελλάδας στην Άγκυρα για την ενέργεια της γειτονικής χώρας να εκδώσει οδηγίες Navtex -ναυτιλιακές οδηγίες αντίστοιχες των αεροπορικών notam- για τις συμπληρωματικές εργασίες που πρόκειται να πραγματοποιήσει ιταλικό ερευνητικό πλοίο "Explora" σε θαλάσσια περιοχή ελληνικής δικαιοδοσίας, όπως ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Γρ. Δελαβέκουρας, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.

Ο κ. Δελαβέκουρας πρόσθεσε ότι για τις συμπληρωματικές αυτές εργασίες έχει δοθεί σχετική άδεια από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές με βάση το διεθνές δίκαιο. Η Ελλάδα, ως όφειλε και στο πλαίσιο της δικαιοδοσίας της, εξέδωσε σχετική αγγελία προς ναυτιλλόμενους Navtex, συνέχισε.

Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών χαρακτήρισε την έκδοση ίδιας αγγελίας από την Τουρκία παράτυπη τονίζοντας ότι η Τουρκία δεν έχει δικαιοδοσία στην περιοχή.

"Τέτοιες πράξεις, που δεν εδράζονται στους κανόνες του διεθνούς δικαίου δεν μπορούν να επιφέρουν έννομες συνέπειες. Δεν επηρεάζουν τα ελληνικά δικαιώματα, που βασίζονται στο διεθνές δίκαιο. Η χώρα μας ενεργεί με αποκλειστικό γνώμονα τις προβλέψεις του Δικαίου της Θάλασσας και του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών και προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την προάσπιση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων", κατέληξε.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι συμπληρωματικές αυτές εργασίες πρόκειται να πραγματοποιηθούν στην περιοχή νοτίως της Κρήτης εντός της αποκλειστικής οικονομικής ζώνης της Ελλάδας. Αφορούν δε σε προπαρασκευαστικές εργασίες ενόψει της πόντισης οπτικής ίνας που θα διασυνδέει το Ισραήλ με την Ιταλία.

RAF: Η λιβυκή πολεμική αεροπορία "δεν υπάρχει πλέον ως μάχιμη δύναμη"-ΗΠΑ: Δεν υπάρχει "χρονοδιάγραμμα" για το τέλος των επιχειρήσεων

http://d.yimg.com/i/ng/ne/pressass/20110320/03/2657500056-raf-jets-attack-libyan-targets.jpg?x=310&y=231&q=75&wc=385&hc=288&xc=26&yc=1&sig=Bp6cnAX3AwOM_4HNFidUHg--Η λιβυκή πολεμική αεροπορία "δεν υπάρχει πλέον ως μάχιμη δύναμη" μετά την επέμβαση της διεθνούς Συμμαχίας στη Λιβύη, δήλωσε σήμερα ένας ανώτερος αξιωματικός της βρετανικής βασιλικής αεροπορίας, ο Γκρεγκ Μπάγκουελ, τον οποίο επικαλούνται τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης.

"Στην πραγματικότητα, οι αεροπορικές τους δυνάμεις (της Λιβύης), δεν υφίστανται πλέον ως μάχιμη δύναμη", εξήγησε ο βρετανός πτέραρχος κατά τη διάρκεια επίσκεψης του στους πιλότους της RAF στην βάση Γκιόια ντελ Κόλε, στην νότια Ιταλία. Από την βάση αυτή απογειώνονται μερικά από τα αεροσκάφη της RAF που συμμετέχουν στις επιχειρήσεις της Συμμαχίας στη Λιβύη.

Στο μεταξύ στο Κάιρο ο αμερικανός υπουργός Άμυνας Ρόμπερτ Γκέιτς δήλωσε ότι δεν υπάρχει "χρονοδιάγραμμα" για το τέλος των επιχειρήσεων της διεθνούς Συμμαχίας στη Λιβύη.

"Το Συμβούλιο Ασφαλείας δεν δίνει καμία καταληκτική διορία για τη ζώνη απαγόρευσης των πτήσεων. Οπότε νομίζω, ότι δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για το τέλος" της επιχείρησης, δήλωσε στον Τύπο ο Γκέιτς.

Στην Κοπεγχάγη το γενικό επιτελείο πολεμικής αεροπορίας ανακοίνωσε ότι δανικά F-16 έκαναν τις πρώτες αποστολές βομβαρδισμού στη Λιβύη τις τελευταίες 24 ώρες.

"Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 24 ωρών, δανικά F-16 για πρώτη φορά έριξαν βόμβες ακριβείας σε στόχους στη Λιβύη", αναφέρει σε ανακοίνωση του το γενικό επιτελείο.

Διευκρινίζει, χωρίς να δίνει λεπτομέρειες, ότι τα δανικά αεροσκάφη ολοκλήρωσαν 11 αποστολές αέρος-εδάφους και μια αποστολή αέρος-αέρος από την Κυριακή.

Η Κοπεγχάγη διέψευσε, την Τρίτη --αποκαλώντας τις "προπαγάνδα"--, τις κατηγορίες της Λιβύης σύμφωνα με τις οποίες δανικά καταδιωκτικά F-16 είχαν πραγματοποιήσει βομβαρδισμό της Τρίπολης την Κυριακή.

Η Δανία συμμετέχει στις συμμαχικές δυνάμεις με έξι μαχητικά F-16, καθώς και ένα μεταγωγικό αεροπλάνο που έφθασαν το Σάββατο στην ιταλική βάση της Σιγκονέλα στη Σικελία.

«Πράσινο φως» από το Συμβούλιο της Επικρατείας για την κατασκευή χωματερών στην Αττική (Κερατέα κ.α.)

http://www.radiokerkyra.gr/articles_objects/photos/2c96dda8b2457f6ce127da908191fe8a.jpgΚανονικά συνεχίζεται η προγραμματισμένη κατασκευή των χωματερών στην Αττική, καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε τις τέσσερις προσφυγές για ακύρωση των αποφάσεων του περιφερειάρχη Αττικής του 2006, με τις οποίες εγκρίθηκε το σχέδιο διαχείρισης στερεών αποβλήτων στην περιφέρεια Αττικής κατά το σκέλος που προβλέπει τη χωροθέτηση εγκατάστασης ολοκληρωμένης διαχείρισης αποβλήτων (ΟΕΔΑ).

Οι σημερινές τέσσερις αποφάσεις του Ε' Τμήματος του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (901-904/2011) είναι "ουρά" προγενέστερων αποφάσεων του 2007 (965-967/2007 και 1151-1153/2007). Με τις αποφάσεις αυτές του 2007 είχαν απορριφθεί προσφυγές κατά της προέγκρισης κατασκευής ΧΥΤΑ στην Κερατέα, το Γραμματικό και τη Φυλή.

Στο ΣτΕ είχε προσφύγει ο Δήμος Κερατέας, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ανατολικής και Δυτικής Αττικής και ο ιδιώτης Σ. Ιατρού.

Οι σύμβουλοι Επικρατείας απέρριψαν όλους τους ισχυρισμούς των προσφευγόντων περί αντισυνταγματικότητας κατασκευής των εγκαταστάσεων ολοκληρωμένης διαχείρισης αποβλήτων, όπως ότι πρόκειται να κατασκευαστούν σε δασικές και αρχαιολογικές εκτάσεις, σε περιοχές φυσικού κάλλους, κ.λπ.

Ειδικά ως προς την προσφυγή του Δήμου Κερατέας, η δικαστική απόφαση αναφέρει ότι οι ισχυρισμοί του έχουν ήδη απορριφθεί με τις προγενέστερες αποφάσεις του 2007, χωρίς ωστόσο να επικαλείται νεώτερα δεδομένα ως προς το σκέλος της επιλογής των χώρων εγκατάστασης της μονάδας αποβλήτων.

Από τον κ. Ιατρού υποστηρίχθηκε, μεταξύ των άλλων, ότι η δημιουργία ΟΕΔΑ στην περιοχή της Κερατέας συνεπάγεται πρόκληση κινδύνων για τον άνθρωπο και το περιβάλλον, λόγω της επιλογής της λύσεως της υγειονομικής ταφής των απορριμμάτων σε περιοχή με οικοσυστήματα χρήζοντα προστασίας και αρχαιότητες. Όμως, ο λόγος αυτός ακυρώσεως απορρίφθηκε, προεχόντως γιατί, στην προσβαλλόμενη πράξη περιέχεται, η πρόβλεψη όχι απλής υγειονομικής ταφής των αποβλήτων αλλά, η διάθεση μετά προηγούμενη ειδική επεξεργασία τους.