14 Απριλίου 2011

Β.Α. ΚΟΚΚΙΝΟΣ: ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhgyk0NUzXAq6cLs9bGW8HbOLk2SY5S0gwMxs53KcgYvL4TvUYvTjDmxiK6A1dgQvSpV_sHhu-0IYbpaIamkk2AVr2Sw1QwOx3KDJwnHJIwbI79f1qwsYLpsWazrvpX9tKZfKjL8QLn2SdG/s1600/%CE%9A%CF%8C%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%82.jpg Έλληνες πιστεύουν ότι δια της παρούσης οικονομικής, πολιτικής και ηθικής κρίσεως, θα αποδειχθεί, για μία ακόμη φορά, πως «η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει»! Παρά την ανθελληνική προπαγάνδα και τη χρυσοπληρωμένη βοήθεια των προδοτών συνεργών της, δε θα εκλείψει ποτέ το πνεύμα των 300 του Λεωνίδα, των Μαραθονομάχων, των Σαλαμινομάχων, των αμέτρητων αγωνιστών του ’21 και των γενναίων μαχητών του Β΄ παγκοσμίου πολέμου.

Είναι άξιοι συγχαρητηρίων οι τρεις νέοι δικαστές, που με επιστολή τους προς την «Καθημερινή» της 31-3-2011 στηλιτεύουν τις ψευδολογίες του «από το πουθενά» σημερινού υπουργού των Οικονομικών, έναντι των δικαστών και προειδοποιούν το λαό, για τους κινδύνους που εγκυμονεί ο ευτελισμός και η κατάλυση της Δικαιοσύνης. Αυτά που δεν προβάλουν παλαιότεροι δικαστές, κωλυόμενοι ενδεχομένως από τις προσωπικές διασυνδέσεις τους ή τις τυχόν μελλοντικές διεκδικήσεις θέσεων στις ονομαζόμενες - κατ΄ ευφημισμόν - «Ανεξάρτητες αρχές», τα λέγουν οι ψυχωμένοι νέοι συνάδελφοί τους. Και αυτό είναι παρήγορο, όχι μόνο για το θεσμό της Δικαιοσύνης, αλλά και για όλη την ελληνική κοινωνία.

Χωρίς σθεναρό φρόνημα των δικαστών δε λειτουργεί η Δικαιοσύνη. Και χωρίς δικαιοσύνη, δεν εξασφαλίζεται η κοινωνική γαλήνη, ούτε η ανάπτυξη πάσης φύσεως παραγωγής και εμπορίου, ούτε η προστασία των επενδυτών, αλλ΄ ούτε η απονομή του δικαίου των εργαζομένων και των αδικουμένων. Μόνο η ελεύθερη και αδέσμευτη Δικαιοσύνη, εγγυάται το Κράτος Δικαίου.

Από τα άρθρα 26 και 87 παρ. 1 του Συντάγματος, ευθέως προκύπτει, ότι οι δικαστές δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι, όπως τους εκλαμβάνουν και μεταχειρίζονται οι περισσότεροι πολιτικοί, αλλά άμεσα όργανα και φορείς της τρίτης εξουσίας, που είναι ισότιμη, ισοδύναμη και ισόκυρη με τις δύο άλλες, τη νομοθετική και την εκτελεστική.

Αυτό έχει την έννοια, ότι για να είναι ισοδύναμες και οι τρεις λειτουργίες, ώστε να διασφαλίζεται η διάκριση των εξουσιών που αποτελεί το βάθρο της Δημοκρατίας, πρέπει τα όργανα και των τριών να έχουν τις ίδιες αποδοχές. Επιβάλλεται επομένως, τουλάχιστον οι πρόεδροι των Ανωτάτων Δικαστηρίων, να έχουν αποδοχές ίσες με αυτές των υπουργών και βουλευτών, οι δε άλλοι δικαστές αναλογικώς μικρότερες, όπως ο νόμος ορίζει. Τη νομοθετική κατοχύρωση τούτου είχε επαγγελθεί δημοσίως ο κ. Μητσοτάκης ως πρωθυπουργός, αλλά η επακολουθήσασα αιφνιδία κυβερνητική αλλαγή, εματαίωσε την πραγματοποίηση της επαγγελίας αυτής.

Το ότι οι δικαστές είναι άμεσα όργανα της δικαστικής εξουσίας και πρέπει να αμείβονται ισοπόσως με τα όργανα των δύο άλλων εξουσιών, έχουν δεχθεί πολλές αποφάσεις, τόσον του Ειδικού Δικαστηρίου του άρθρου 99 του Συντάγματος, όσον και των Ολομελειών των τριών Ανωτάτων Δικαστηρίων της χώρας (ΣτΕ, Αρείου Πάγου και Ελεγκτικού Συνεδρίου).

Φαίνεται όμως ότι με την πάγια αυτή άποψη, που ουδείς νομικός αμφισβητεί, δημοσίως τουλάχιστον, διαφωνεί ο εκ Κοζάνης Κολεγιόπαις, που θέλει να εξομοιώσει τους προέδρους των Ανωτάτων Δικαστηρίων με τον γενικό γραμματέα υπουργείου, με τον οποίο εξομοιώνονται όλοι οι γενικοί γραμματείς του Δημοσίου (αθλητισμού, τουρισμού κλπ).

Θα τρίζουν ασφαλώς τα οστά του αειμνήστου Γεωργίου Παπανδρέου – διπλασιάσαντος τις αποδοχές των δικαστών «Φρουρών της Δημοκρατίας» – όταν ο συνώνυμος εγγονός του μετέρχεται κάθε τρόπο για να υποβαθμίσει και ευτελίσει αυτούς και τη Δικαιοσύνη.

Ενώ οι δικαστές, όλων των κλάδων και όλων των βαθμίδων, δεν υπερβαίνουν τους 5.000, έχουν δε λεπτομερείς φακέλους στο υπουργείο Δικαιοσύνης, με όλες τις μεταβολές τους, η σημερινή κυβέρνηση τους έστειλε δελτία απογραφής δημοσίων υπαλλήλων, για να καταδείξει ασφαλώς, ότι τους ταυτίζει με τους κλητήρες και τις καθαρίστριες των υπουργείων!

Στη συνέχεια υπήγαγε δια νόμου τους νέους δικαστές στο ΙΚΑ, ενώ για όλους τους άλλους επιστήμονες, περιλαμβανομένων και των δικηγόρων, συνέστησε ειδικό ασφαλιστικό ταμείο. Και ευλόγως διερωτάται, κάθε καλόπιστος πολίτης, γιατί δεν υπήγαγε στο ταμείο αυτό τους νέους δικαστές; Δεν τους θεωρεί επιστήμονες ή τους εξομοιώνει με τους αγροφύλακες; Και αφού θέλει να υπαγάγει στο ΙΚΑ τους δικαστές, που κατά το Σύνταγμα είναι ισόβιοι λειτουργοί, με πολυετείς σπουδές και εξειδικευμένες επιστημονικές εξετάσεις, γιατί δεν κάνει το ίδιο και για τους βουλευτές που είναι περιστασιακοί και πολλοί από αυτούς χωρίς πτυχίο Α.Ε.Ι.;

Ο υπουργός των Οικονομικών, για να δημιουργήσει στο λαό δυσμενείς εντυπώσεις σε βάρος τωνδικαστών, είπε τηλεοπτικώς, ψευδόμενος ασυστόλως, ότι οι ίδιοι έχουν επιδικάσει σε εαυτούς αποδοχές για παρελθόντα χρόνο, ύψους 1 δις ευρώ, το οποίο τάχα αναγκάζεται να πληρώνει μέσα στην κρίση! Αναπαράγει ένα μύθο αγραμμάτων διακόνων των ΜΜΕ. Ενώ γνωρίζει ότι οι δικαστές αναγκάσθηκαν να ζητήσουν διαφορές αποδοχών, λόγω της ανίσου μεταχειρίσεώς τους, σε σχέση με άλλους λειτουργούς, που η κυβέρνηση διόρισε ως προέδρους διαφόρων ΔΕΚΟ, κατ΄ εφαρμογήν του άρθρου 88 του Συντάγματος.

Η διάταξη αυτή, όπως είναι γνωστό, για να εξασφαλίσει την ανεξαρτησία των δικαστών, ορίζει, ότι οι αποδοχές τους πρέπει να είναι ανάλογες προς το λειτούργημά τους. Αυτό επιβάλλει να έχουν αποδοχές επαρκείς για τη διαβίωσή τους και οπωσδήποτε ανώτερες όλων των άλλων λειτουργών του δημοσίου τομέως.

Απευθύνθηκαν δε στο Ειδικό Δικαστήριο, που συνέστησεν ο σύγχρονος συνταγματικός νομοθέτης, ειδικώς για την εκδίκαση μισθολογικών απαιτήσεων των δικαστών, αποτελούμενο από τρεις μόνο δικαστές, τρεις τακτικούς καθηγητές του Πανεπιστημίου και τρεις δικηγόρους. Άρα οι δικαστές αποτελούν μόνον το ένα τρίτο (1/3) της συνθέσεως του Δικαστηρίου τούτου και συνεπώς είναι αδύνατον εκ των πραγμάτων να επιδικάσουν εις εαυτούς των μισθολογικές διαφορές κατά το δοκούν, όπως ψευδέστατα ισχυρίσθηκε ο κ. Παπακωνσταντίνου. Μόνο οι βουλευτές καθορίζουν δια νόμου τις αποδοχές τους.

Μάλιστα, παλαιότερα, τα φερέφωνα της κυβερνήσεως, για να φέρουν σε σύγκρουση τους δικαστές με την ελληνική κοινωνία, έλεγαν ότι για την πληρωμή των αποδοχών των δικαστών, θα επιβληθεί ειδικό «δικαστόσημο», προκειμένου να αντιμετωπισθεί η σχετική δαπάνη! Επακολούθησαν όμως - φευ - τα γνωστά γεγονότα, που ανέδειξαν τη σημασία και το ρόλο των δικαστών στην εύρυθμη λειτουργία του κράτους και αναγκάσθηκαν οι ψευδολογούντες προπαγανδιστές να σιωπήσουν.

Το άλλο ψεύδος είναι ότι ο υπουργός πληρώνει τους δικαστές για αναδρομικές απαιτήσεις τους. Όχι μόνον δεν τους πληρώνει, αλλά αντιθέτως, ενώ το κράτος ζήτησε από τους δικαιωθέντες δικαστές και εισαγγελείς να μην εκτελέσουν αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις εναντίον του και δια νόμου όρισε την καταβολή των οφειλομένων ποσών σε δόσεις, ο κ. Παπακωνσταντίνου αυθαιρέτως αρνείται την καταβολή των συμπεφωνημένων και νενομοθετημένων δόσεων.

Δημιουργεί μάλιστα και κραυγαλέα ανισότητα μεταξύ των δικαστών, διότι ορισμένοι τούτων, που είχαν προεξοφλήσει την απαίτησή τους στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, εισέπραξαν τα εις αυτούς οφειλόμενα, ενώ οι άλλοι, που ενεπιστεύθησαν το κράτος και ανέμεναν την καταβολή των δόσεων, ευρέθησαν εις χείρας ενός αδιστάκτου και αδίκου υπουργού.

Το έργο του δικαστού είναι θυσία ζωής. Την ώρα που όλοι οι άλλοι λειτουργοί και υπάλληλοι του δημοσίου χαλαρώνουν ο δικαστής δεινοπαθεί για να επιλύσει τα προβλήματα των δικογραφιών του. Πώς θα το κατορθώσει όμως, όταν έχει παιδιά και οικονομικά προβλήματα επιβιώσεως, μέχρις αδυναμίας πληρωμής του ηλεκτρικού ρεύματος;

Δεν είναι τυχαίο ότι οι δικαστές αγωνίζονται σε όλη τους τη ζωή για να εξασφαλίσουν μία στέγη, αν δεν έχουν περιουσία από τον πατέρα τους. Ενώ αντιθέτως οι πολιτικοί, με τον πρώτο χρόνο της υπουργίας τους αλλάζουν το καρτιέ της κατοικίας τους και ευρίσκονται με εξοχικά και πισίνες.

Οι δικαστές έχουν, κατά το Σύνταγμα, προσωπική και λειτουργική ανεξαρτησία, κατά δε την άσκηση των καθηκόντων τους, υπόκεινται μόνον στο Σύνταγμα και τους Νόμους του Κράτους, χωρίς να δεσμεύονται από διατάξεις, που έχουν τεθεί κατά κατάλυση του Συντάγματος (άρθρο 87 παρ. 1 και 2). Επομένως το κύρος τους εξαρτάται από τους ιδίους. Αν δεχθούν με τις αποφάσεις τους ότι η υπαγωγή τους στο ΙΚΑ, εφ΄όσον υπάρχει ειδικό Ταμείο Επιστημόνων, είναι αντισυνταγματική ο σκοπός της μειωτικής υπαγωγής τους σε άλλο ασφαλιστικό ταμείο ναυαγεί.

Αν οι δικαστές συνειδητοποιήσουν την εξουσία τους και δώσουν δείγματα στο λαό υπάρξεως κράτους δικαίου και ανεξαρτήτου φρονήματος, θα αποκατασταθούν πλήρως στην κρίση του και θα έχουν τη θέση που τους αρμόζει στην Πολιτεία. Η πρόσφατη απόφαση, δια της οποίας κηρύσσεται νόμιμη η απεργία των υπαλλήλων της ΕΛ.ΠΕ. θα πρέπει να προβληματίσει τους κυβερνώντες. Γιατί έως τώρα σχεδόν όλες οι απεργίες εκρίνοντο συμπτωματικώς παράνομες και καταχρηστικές!

Ας υποθέσουμε για παράδειγμα, ότι ασκείται μία αγωγή, κατά του πρωθυπουργού και του υπουργού των Οικονομικών, με αίτημα την αποζημίωση και ιστορική και νομική βάση την αδικοπραξία, στηριζόμενη σε δόλο ή βαρεία αμέλεια. Διανοείσθε ποιές συνέπειες μπορεί να έχει μια τέτοια αγωγή, που θα ήτο δυνατόν να φθάσει μέχρι το Διεθνές Δικαστήριο Ατομικών Δικαιωμάτων;

Συγκεκριμένως, αν ο ενάγων στην υποθετική αυτή περίπτωση έλεγε: Ότι ο πρωθυπουργός εξηπάτησε τους εκλογείς του με τις δηλώσεις του, πως υπάρχουν χρήματα και δεν θα παγώσει τις αποδοχές μισθωτών και συνταξιούχων, όπως εδήλωνε προεκλογικώς η κυβέρνηση Καραμανλή, αλλά αντιθέτως θα τις αυξήσει, κατά το ποσοστό του πληθωρισμού τουλάχιστον, δια να αποτραπεί η οικονομική ύφεση. Ότι στη συνέχεια και ενώ η χώρα είχε άμεσες ανάγκες δανεισμού ο ίδιος και ο σημερινός υπουργός του των Οικονομικών, για λόγους που ποτέ δεν εξηγήθηκαν, δυσφήμησαν την οικονομία της διεθνώς, λέγοντες urbi et orbi, ότι ευρίσκεται στην εντατική και ότι θα έχει την τύχη του Τιτανικού.

Οτι ο πρωθυπουργός ενεφάνισε τους Έλληνες ως διεφθαρμένους, δια της οργανώσεως και δημοσιοποιήσεως συσκέψεών του υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για την πάταξη της διαφθοράς του λαού. Ότι ο υπουργός των Οικονομικών, σε περίοδο που η χώρα είχε ανάγκη δανεισμού, ισχυρίσθηκε αναληθώς ότι το έλλειμμα του Ελληνικού Δημοσίου ήταν μεγαλύτερο του πραγματικού, όπως κατήγγειλε στη Βουλή ο κ. Σαμαράς. Και ότι πρωθυπουργός και υπουργός Οικονομικών παρέλειψαν να δανεισθούν τα αναγκαία ποσά, όταν τα επιτόκια ήσαν χαμηλά, ενώ εάν είχαν δανεισθεί ποσό 30 εκατομμυρίων ευρώ, θα είχε αποτραπεί η υπαγωγή μας στο Δ.Ν.Τ., όπως και ο πρώην Άγγλος πρωθυπουργός, Γκόρντον Μπράουν, έγραψε.

Και τέλος, ότι ο υπουργός των Οικονομικών, όχι μόνον δε δανείσθηκε εγκαίρως το αναγκαίο ποσό, με χαμηλό επιτόκιο, αλλά και όταν προσεφέρθησαν στην κυβέρνηση προς δανεισμό 28 δις ευρώ πριν αυξηθούν τα επιτόκια, δέχθηκε μόνον τα 7 δις ευρώ! Συνεπεία δε της συμπεριφοράς αυτής, πρωθυπουργού και υπουργού των Οικονομικών, η χώρα κατέφυγε σε δάνεια της Τρόϊκας και του Δ.Ν.Τ., με συνέπεια να περιορίσει αντισυνταγματικώς ακόμα και τις συντάξεις, για τις οποίες έχουν γίνει νόμιμες κρατήσεις, και ως εκ τούτου η περικοπή τους είναι παράνομη, όπως έχει δεχθεί το Δικαστήριο Ατομικών Δικαιωμάτων. Θα ήτο άραγε εύκολο να απορριφθεί μια τέτοια αγωγή;

Ο υπουργός των Οικονομικών, πράττει τα αντίθετα από αυτά που η οικονομική επιστήμη διδάσκει και ο ίδιος παραδεχόταν πριν υπουργοποιηθεί και μετακομίσει εκ της συνοικίας του Παπάγου στην Πολιτεία. Το μόνο κατόρθωμά του ήταν η περικοπή μισθών και συντάξεων. Ουδέν άλλο επέτυχε. Το δημόσιο χρέος αυξήθηκε κατά 43 δις ευρώ. Τα έσοδα του δημοσίου μειώθηκαν δραματικώς. Οι προνομιούχοι των ΔΕΚΟ, που αποτελούν την πολιτική στρατιά της κυβερνώσης σοσιαλ-φαυλοκρατίας εξακολουθούν να αμείβονται πλουσιοπαρόχως, κατά το πρότυπο των μισθοφόρων του Καντάφι.

Οι εκβιαστές των πολιτών δεν έλειψαν από τον δημόσιο τομέα. Τα φακελάκια και τα γρηγορόσημα εξακολουθούν. Οι εμπάθειες των κυβερνώντων απώλεσαν κάθε μέτρο. Επειδή ακυρώθηκε από το Συμβούλιο Επικρατείας η επιβολή αυξημένων αντικειμενικών αξιών στο Ψυχικό, η κυβέρνηση εδιπλασίασε τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων της περιοχής αυτής σε ποσά κατά πολύ μεγαλύτερα της αγοραίας αξίας τους. Μέχρι του σημείου να είναι ασύμφορη πλέον η διατήρηση ακινήτων εις αυτήν.

Ενώ περικόπτονται οι πορτοκαλάδες και τα αιμοστατικά τσιροτάκια από τους αιμοδότες, οι απεριόριστες σπατάλες του δημοσίου χρήματος εξακολουθούν. Οι μετανάστες εξετάζονται δωρεάν από τα ελληνικά νοσοκομεία και μόνον οι πτωχοί Έλληνες πληρώνουν για την εξέτασή τους. Οι αργόσχολοι σύμβουλοι πρωθυπουργού και υπουργών απολαμβάνουν το δημόσιο χρήμα. Τετρακόσια πενήντα (450) εκατομμύρια ευρώ δόθηκαν ως αμοιβή αγγλικού δικηγορικού γραφείου για τη σύνταξη του μνημονίου, προφανώς διότι οι άνω των 25.000 δικηγόροι των Αθηνών και του Πειραιώς, δεν κρίθηκαν ικανοί προς σύνταξή του.

Οι χορηγίες προς διάφορες Μ.Κ.Ο., ακόμη και από ΔΕΚΟ χρηματοδοτούμενες από το δημόσιο, συνεχίζονται. Όπως και τα πολυήμερα ταξίδια στο εξωτερικό, υπουργών μετά κουστωδίας και η παραμονή τους σε πολυτελή και ακριβά ξενοδοχεία - για να μην επεκταθούμε και σε σκανδαλώδεις εύνοιες σε βάρος του δημοσίου, που έχουν καταγγελθεί από τον ημερήσιο Τύπο. Ο εξωθεσμικός παράγων κ. Σόρος με τη συνοδεία εκπροσώπων της Goldman Sachs γίνεται δεκτός από τον κ. πρωθυπουργό. Αυτά όμως δεν προβληματίζουν τον κ. υπουργό των Οικονομικών. Μόνον οι αποδοχές των δικαστών τον ενοχλούν!

http://www.xronos.gr/detail.php?ID=67265

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΒΕΡΤΙΚΟ...

Οι καλόγεροι τον µεσαίωνα βάφτιζαν το κρέας ψάρι. Σήµερα η Κυβέρνηση Παπανδρέου ως σύγχρονοι καλόγηροι βαφτίζουν τα µέτρα ύψους 23δις που θα προβλέπει το Μεσοπρόθεσµο Πρόγραµµα Σταθερότητας 2012 – 2015, διαρθρωτικές αλλαγές! Οι επικοινωνιακοί ελιγµοί του χρόνου αλλά και του τρόπου παρουσίασης του προγράµµατος δεν µπορούν να ακυρώσουν την πραγµατικότητα.

Βρισκόµενο σε πλήρη αµηχανία και αδιέξοδο το ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να ξεγελάσει ακόµη και τον ίδιο του τον εαυτό. Τα στελέχη του παραδέχονται το Βατερλώ της οικονοµικής πολιτικής και αναζητούν το «εξιλαστήριο θύµα» στο πρόσωπο του κ. Παπακωνσταντίνου.

Όµως συνένοχοι είναι όλοι τους µε βασικό υπεύθυνο τον κ. Παπανδρέου. Χωρίς στρατηγική οδήγησαν την χώρα σε ένα φαύλο κύκλο ύφεσης. Με τους πολίτες σε εθνική κατάθλιψη, µέρα µε τη µέρα η οικονοµία βουλιάζει µε όλους τους δείκτες να µην αφήνουν κανένα περιθώριο αισιοδοξίας. Τα στοιχεία του α΄ τριµήνου είναι αποκαλυπτικά και αποδεικνύουν ότι το Μνηµόνιο όχι µόνο δεν βγαίνει αλλά υπάρχει και πλήρης εκτροχιασµός των οικονοµικών µεγεθών.

Έτσι:
  • Τα καθαρά έσοδα µειώθηκαν κατά 8,1% το πρώτο τρίµηνο του 2011, έναντι ετήσιου στόχου για αύξηση κατά 8,5%! Παρατηρείται, συνεπώς, µία υστέρηση 2 δισ. ευρώ έναντι του ετήσιου στόχου, ή κατά 1,4 δισ. ευρώ από το στόχο που είχε θέσει η Κυβέρνηση για το τρίµηνο! Είναι µάλιστα χαµηλότερα περίπου κατά 1 δισ. ευρώ έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου!
  • Το έλλειµµα του Κρατικού Προϋπολογισµού (Τακτικού Προϋπολογισµού και Προγράµµατος ∆ηµοσίων Επενδύσεων) παρουσιάζεται αυξηµένο κατά 7,8% το πρώτο τρίµηνο του 2011, έναντι ετήσιας πρόβλεψης για µείωση κατά 3,9%! Το έλλειµµα του Τακτικού Προϋπολογισµού (εκτός δηλαδή του Προγράµµατος ∆ηµοσίων Επενδύσεων) είναι αυξηµένο κατά 48,3% το πρώτο τρίµηνο του έτους (ή κατά 36,3% εάν δεν συµπεριλάβουµε την επιχορήγηση νοσηλευτικών ιδρυµάτων για εξόφληση µέρους παλαιών οφειλών τους). Ειδικότερα, το µήνα Μάρτιο, το έλλειµµα είναι αυξηµένο κατά 7,6% σε σχέση µε τον αντίστοιχο περυσινό µήνα.
  • Οι δαπάνες του Τακτικού Προϋπολογισµού είναι αυξηµένες κατά 3,5% (ή κατά 538 εκατ. ευρώ) το πρώτο τρίµηνο του έτους σε σχέση µε την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, κυρίως λόγω των, υψηλότερων τόκων και της αδυναµίας αντιµετώπισης της σπατάλης.
  • Οι επιστροφές φόρων εµφανίζονται µειωµένες κατά 22%. Με δεδοµένο ότι οι ληξιπρόθεσµες οφειλές του ∆ηµοσίου προς τρίτους ανέρχονται στα 5,35 δισ. ευρώ µόνο για το 2010, αποδεικνύεται ότι η Κυβέρνηση έχει δηµιουργήσει ένα τεράστιο εσωτερικό χρέος, επιβαρύνοντας, ακόµα περισσότερο, την ήδη συρρικνωµένη ρευστότητα του ιδιωτικού τοµέα, διογκώνοντας τα «λουκέτα» στην αγορά και «τιµωρώντας» την επιχειρηµατικότητα.
  • Οι δαπάνες του Προγράµµατος ∆ηµοσίων Επενδύσεων εµφανίζονται µειωµένες κατά 55% το πρώτο τρίµηνο του έτους, έναντι ετήσιου στόχου για αύξηση 0,6%! Είναι προφανές ότι η Κυβέρνηση συνεχίζει να το χρησιµοποιεί για να καλύψει µέρος από την µεγάλη υστέρηση των εσόδων, στερώντας έτσι κάθε ίχνος αναπτυξιακής προοπτικής.
Η Κυβέρνηση Παπανδρέου έχει πάθει πολιτικό βέρτικο. Αδυνατεί όχι µόνο να αντιµετωπίσει την κρίση, αλλά και απλά να την διαχειριστεί. Τα γεγονότα την προσπερνούν. ∆εν µπορεί να δώσει καµία ελπίδα στους πολίτες. Η αδιέξοδη πολιτική που ακολουθεί το µόνο που «υπόσχεται» είναι επιβολή νέων σκληρών µέτρων

Γιώργος Κασιμάτης - "αντισυνταγματικό το Μνημόνιο-δεν υπάρχει άλλη σύμβαση παραίτησης κυριαρχικών δικαιωμάτων-δεν έχει ξαναγίνει τέτοια υποδούλωση"

H εξέλιξη του Ελληνικού χρέους μέχρι το 2016

Δείτε σύμφωνα  με έκθεση του ΔΝΤ, την εξέλιξη του χρέους μέχρι το 2016.
Δείτε τα στοιχεία, για να έχετε άποψη και να συνειδητοποιήσετε  το πόσο "επιτυχημένο" είναι το σχέδιο "διάσωσης"...
Το χρέος το 2016 θα είναι...

μεγαλύτερο από ότι ήταν το 2010 !!!
Το χρέος το 2016 θα είναι μεγαλύτερο από ότι ήταν πριν το δανεισμό.
Από 142% επί του ΑΕΠ το 2010, το 2016 σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΔΝΤ, θα είναι 145,5 %.
Τόσο καλά ...

Γ. Μιχελάκης για την παραίτηση του Δ. Ειδήσεων του ΑΠΕ

Όπως ξέρετε έχουμε καταγγείλει εδώ και καιρό τις μεθοδεύσεις που εφαρμόζονται στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο. Έχουμε τονίσει ότι, με ευθύνη της κυβέρνησης και της διοίκησής του πλήττεται η πολυφωνία του Πρακτορείου, απαξιώνεται και συρρικνώνεται το κύρος του, αναπτύσσονται απίστευτες μεθοδεύσεις σε βάρος των εργαζόμενων.

Το ζήτημα δεν είναι κομματικό. Είναι εθνικό.

Οι καταγγελίες μας δικαιώνονται.

Πρώτον: Από την παραίτηση του Διευθυντή Σύνταξης του Πρακτορείου, του κ. Νικόλα Βουλέλη.

Σημειώνω ότι στη θέση αυτή βρίσκεται από το 1982. Και αυτό σημαίνει πολλά! Πέρασε πολλές διοικήσεις και πολλές κυβερνήσεις.

Αυτή την κυβέρνηση, όμως, και αυτή τη διοίκηση δεν μπόρεσε να την ανεχτεί. Και δεν μπόρεσε διότι -όπως ο ίδιος λέει στην επιστολή της παραίτησής του- βρέθηκε μπροστά σε μια προσπάθεια απαξίωσης και περιθωριοποίησης, μια προσπάθεια συρρίκνωσης του κύρους και της αξιοπιστίας του Πρακτορείου. Σημειώνει, μάλιστα, όχι μόνον αήθεις και απαράδεκτους ισχυρισμούς του γενικού διευθυντή σε βάρος του, αλλά τις προσπάθειες κατασυκοφάντησης, εκφοβισμού και εκβιασμού των εργαζομένων.

Δεύτερον: Από την καταγγελία της ΕΣΗΕΑ, που επισημαίνει, επίσης, την απόπειρα απαξίωσης του ρόλου και της λειτουργίας Πρακτορείου. Απόπειρα που εκφράστηκε με τα όσα είπε ο κ. Πεταλωτής στη Βουλή, κατά τη συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης, που κατέθεσε ο αρμόδιος Τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας κ. Σ. Κεδίκογλου. Αλλά και όσα είπε στη διάρκεια της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών.

Τρίτον: Από την ανακοίνωση των εργαζόμενων στο Πρακτορείο. Καταγγέλλουν ότι έγιναν στόχος άδικης επίθεσης από τον Εκπρόσωπο της κυβέρνησης και βεβαιώνουν ότι ανέπτυξε στη Βουλή ανακριβείς ισχυρισμούς, που διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα, που θίγουν τους έντιμα εργαζόμενους και πλήττουν το κύρος του Εθνικού μας Πρακτορείου.

Τέταρτον: Από την ανακοίνωση της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Πελοποννήσου – Ηπείρου – Νήσων. Που, πέραν των άλλων, επισημαίνει ότι είναι «ανεπίτρεπτο να ποινικοποιείται η εργασία και να περιφέρονται λίστες ονομάτων με σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων».

Πέμπτον: Το γεγονός ότι η λίστα που έδωσε ο κ. Πεταλωτής είναι παραποιημένη σε βαθμό ιλαροτραγικό, καθώς περιλαμβάνονται σ’ αυτή: Στελέχη που εντάχθηκαν στο ΑΠΕ μετά τη συνένωσή του με το Μακεδονικό Πρακτορείο. Ανταποκριτές που είχαν προσληφθεί πριν το 2004. Συντάκτες που έχουν φύγει, καθώς έληξαν οι συμβάσεις τους. Συντάκτες των οποίων οι συμβάσεις ανανεώθηκαν από τον ίδιο. Ακόμη και συνάδελφοι που έχουν πεθάνει.

Πραγματικά η εμφάνιση του κυβερνητικού Εκπροσώπου στη Βουλή ήταν ανεκδιήγητη.

Οι ψευδολογίες, οι ανακριβείς πληροφορίες, τα παραποιημένα στοιχεία που έδωσε τον εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Και βέβαια προσλαμβάνουν διαστάσεις εθνικής σημασίας. Διότι το Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο δεν είναι αμπελοχώραφο κανενός. Είναι Υπηρεσία εθνικής σημασίας. Και διότι τα όσα συμβαίνουν θα καταλήξουν σε διεθνές ρεζίλι.

Η Νέα Δημοκρατία θα εξετάζει εξονυχιστικά τις αποφάσεις του διευθυντού και του Δ.Σ. του Πρακτορείου.

Οι πιέσεις σε βάρος των εργαζομένων, οι αήθειες μεθοδεύσεις, οι πρακτικές που οδηγούν στην απαξίωση του Πρακτορείου δεν μπορεί να περάσουν και δεν θα περάσουν.

Παραιτήθηκε ο Διευθυντής ειδήσεων του ΑΠΕ εν μέσω καταγγελιών εναντίον του Μάτσικα

A. Σπηλιωτόπουλος- N. Νικολόπουλος- I. Βρούτσης για την "επίθεση" της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ στους πολύτεκνους

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhz8aBY3HDZKQvIiz90u1uTqWz-ToMQJrW2CZS4_kah02PAcsJLoDrvv61JorAr0haA6k7bOdnKvEGzozI3ThNATpGBTxOjqyXAuDILv8BxHTrDrstjI3sr2tCZwOFiLtA2ebnPusPlByGS/s400/2010_05_11_03_12_11__360fb656a9954d09b6b5765711a90edf.jpg«Απροκάλυπτα εχθρική και αντικοινωνική εμφανίζεται η στάση της Κυβέρνησης απέναντι στους πολύτεκνους.

Συστηματικά αφαιρεί και ακυρώνει κίνητρα, επιδόματα και ενισχύσεις που συνθέτουν το στοιχειώδες πλαίσιο της οικογενειακής, πολυτεκνικής και δημογραφικής πολιτικής στη χώρα μας.

Η κυβέρνηση με πολυνομοσχέδιο express, μέσα στις γιορτές του Πάσχα, πλήττει το χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και καταργεί το δικαίωμα μετεγγραφών στα Πανεπιστήμια για τις κοινωνικά ευαίσθητες ομάδες όπως οι πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, ορφανοί κλπ.

Με τον τρόπο αυτό βάζει εμπόδια, φραγμούς και στερεί ευκαιρίες για τη μόρφωση των παιδιών, των πολύτεκνων και τρίτεκνων οικογενειών.

Επιπλέον εξισώνει τους πολύτεκνους με τους άγαμους στη φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας θέτοντας ίσο αφορολόγητο όριο.

Παράλληλα αναγγέλλει την ουσιαστική περικοπή των φοροεκπτώσεων των πολυτέκνων.

Εκτός όμως από αυτά θέτει εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια για τη χορήγηση πολυτεκνικών επιδομάτων όταν είναι συνταγματικά βεβαιωμένο ότι τα πολυτεκνικά επιδόματα δεν είναι κοινωνικά επιδόματα αλλά δημογραφικά κίνητρα.

Αντί μέτρων στήριξης και αρωγής της πολύτεκνης οικογένειας η Κυβέρνηση του Μνημονίου παραβιάζει και αφαιρεί δικαιώματα. Υπονομεύει τη δημογραφική προοπτική της χώρας με πρόσκαιρο ελάχιστο εισπρακτικό όφελος.

Η Κυβέρνηση οφείλει να αντιληφθεί ότι οι δαπάνες για τη στήριξη της πολύτεκνης και τρίτεκνης οικογένειας δεν αποτελούν λογιστική σπατάλη που πρέπει να περικοπεί αλλά επένδυση υψηλής προστιθέμενης αξίας για την κοινωνική αλλά και οικονομική ζωή της χώρας μας.

Η Νέα Δημοκρατία είναι αντίθετη σε ρυθμίσεις που μειώνουν την προστασία των πολύτεκνων και ακυρώνουν τη συνολική πολιτική στήριξης της Ελληνικής οικογένειας.

Η Νέα Δημοκρατία στήριξε με συγκεκριμένα μέτρα την Ελληνική πολύτεκνη και τρίτεκνη οικογένεια στο παρελθόν.

Η οικογένεια και ιδιαίτερα η πολύτεκνη οικογένεια, βρίσκονται σήμερα στο κέντρο της κοινωνικής μας πολιτικής, για να διασφαλίσουμε την κοινωνική συνοχή και το μέλλον της χώρας μας.

Γιατί καμιά κοινωνίας δεν μπορεί να πετύχει τους στόχους της οικονομικής μεγέθυνσης, της ανάπτυξης και της απασχόλησης χωρίς τη στοιχειώδη κοινωνική συνοχή».

Δίωξη κατά Μπέου από τον αθλητικό εισαγγελέα

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjxuidhorKdRUWVm_PITii_m10ytNDTzP511MX8Y8OHC67cfFoPqasQ8ejn3bOOBlzJDpl6OYdyZ_yqDQq4MAux2mCzAizfyK7KohwegY3dUflu_Q-QP43PFmPZVt4iX-sS0VVI3uL6mvm6/s1600/1.jpgΔίωξη κατά του Αχιλλέα Μπέου, για απόπειρα εκβίασης με απειλή της δραστηριότητας του εξαναγκαζομένου, άσκησε σήμερα ο αθλητικός εισαγγελέας, Κωνσταντίνος Σιμιτζόγλου, μετά την έρευνα που διενήργησε αναφορικά με τον αγώνα του φετινού πρωταθλήματος μεταξύ Αρη και Παναθηναϊκού.

Ο κ. Σιμιτζόγλου διευκρίνισε ότι, αν ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου υποβάλλει σχετικό αίτημα, τότε η υπόθεσή του θα συσχετιστεί με την δικογραφία που αφορά τον αγώνα του Γιουρόπα Λιγκ ανάμεσα στη Μακάμπι και τον Ολυμπιακό, ενώ σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρήσουν οι νομικές διαδικασίες.

Παράλληλα, ο κ. Σιμιτζόγλου έστειλε αντίγραφο του φακέλου της υπόθεσης στον ποδοσφαιρικό εισαγγελέα, Ανδρέα Φάκο, προκειμένου να επιληφθεί στο πλαίσιο όσων προβλέπει ο ΚΑΠ.

Κίνα: Τα συναλλαγματικά αποθέματα της χώρας ξεπέρασαν τα 3 τρισεκατομμύρια δολάρια

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi1bCsYkt7hyQr11GxBQRorRl_PSvn9yVc7W2CNIzfPOqQMNLAS-p_f7loMmdAs8crma6H7dxqfvr36l5-1CMnn49lNVWqMHXyGwu8naikOcfJy-5SRJ76GfUK4VBQFDKRrM8XX-a2JzY8/s400/china-flag.jpg Τα συναλλαγματικά αποθέματα της Κίνας, τα σημαντικότερα στον κόσμο, έφθασαν στα τέλη Μαρτίου τα 3.044,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ανακοίνωσε σήμερα μέσω του ιστότοπού της η κινεζική κεντρική τράπεζα.

Το ύψος τους, που είχε ήδη φτάσει στα τέλη του 2010 το ρεκόρ των 2,847 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξήθηκε κατά 24,4% μέσα σ' ένα χρόνο, διευκρίνισε η κεντρική τράπεζα.

Η τεράστια συσσώρευση συναλλαγματικού αποθέματος από το Πεκίνο αντανακλά την ανισορροπία που επικρατεί στις εξωτερικές συναλλαγές της χώρας.

Η Κίνα διατηρεί με διοικητικά μέτρα σε πολύ χαμηλό επίπεδο την ισοτιμία του νομίσματός της, κάτι που ευνοεί τις εξαγωγές της, ενώ η συρροή κεφαλαίων στη χώρα διογκώνει τη νομισματική μάζα και δημιουργεί πληθωρισμό.

Το εμπορικό πλεόνασμα της Κίνας έφτασε πέρυσι τα 183 δισεκατομμύρια δολάρια, λίγο κάτω απ' ό,τι το 2009.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, τα αποθέματα αυτά της Κίνας εξακολουθούν να είναι στο μεγαλύτερο μέρος τους σε δολάρια, καθώς η Κίνα είναι η πρώτη πιστωτής των ΗΠΑ, μπροστά από την Ιαπωνία.

Για απολογία με την ιδιότητα του υπόπτου καλειται απο την Εισαγγελία, πρώην συνεργάτης του Άκη, για τα υποβρύχια

http://assets.tanea.gr/files/2009-09-08/thumbs/tsox_450x.jpg Κλήση για κατάθεση με την ιδιότητα του υπόπτου εστάλη, σύμφωνα με πληροφορίες, από το Οικονομικό Τμήμα της Εισαγγελίας σε πρώην συνεργάτη του κ. Άκη Τσοχατζόπουλου σχετικά με την υπόθεση των υποβρυχίων.

Η κλήση είναι για τις 28 Απριλίου και ο μάρτυρας, που καλείται σε ανωμοτί κατάθεση, φέρεται βάση στοιχείων της δικογραφίας να παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες στον όμιλο HDW-Ferrostaal στον οποίο είχε ανατεθεί η προμήθεια των τεσσάρων υποβρυχίων τύπου 214.

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΕΘ

«Ας σταματήσει κάποτε αυτή η κοροϊδία (ΣΣ. Προφανώς αναφέρεται στις δηλώσεις του Υπουργείου της Τίνας)! Δεκαοκτώ μήνες με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ ακόμα συζητάμε για κάτι που ήδη αποφασίστηκε από δύο κυβερνήσεις και ανακοινώθηκε από δύο πρωθυπουργούς! Προσωπικά πιστεύω ότι δεν πρόκειται να γίνει η μετεγκατάσταση γιατί δεν υπάρχει η πολιτική βούληση. Ας μας πουν ξεκάθαρα ότι θέλουν να μεταφερθεί η ΔΕΘ στην Αθήνα για να τελειώνουμε. Σ’ αυτό άλλωστε αποσκοπεί ξεκάθαρα η διαρκής απαξίωσή της. Εμείς οι Θεσσαλονικείς δεν πρόκειται να δεχθούμε ακόμα ένα πλήγμα σε βάρος της πόλης, σε βάρος της Μακεδονίας».

Προκαταρκτική εξέταση για την υπόθεση εφοριακού που φέρεται να υπεξαίρεσε δύο εκατ. ευρώ από την υπηρεσία του

Τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για την υπόθεση του εφοριακού από ΔΟΥ της Κυψέλης, διέταξε η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, κ. Ελένη Ράικου.

Αφορμή για την παρέμβαση της εισαγγελέως αποτέλεσαν επίσημες καταγγελίες ότι εφοριακός της ΚΓ΄ ΔΟΥ, φέρεται να υπεξαίρεσε από την υπηρεσία του δύο εκατομμύρια ευρώ.

Η κ. Ράικου ανέθεσε στο Οικονομικό Τμήμα της εισαγγελίας να διερευνήσει την υπόθεση, με πρώτη του κίνηση να διαπιστώσει αν ο εν λόγω υπάλληλος βρίσκεται στην Ελλάδα, ώστε να κληθεί τάχιστα σε εξηγήσεις.

Παράλληλα, με εντολή του επικεφαλής της Αρχής για την καταπολέμηση του "βρώμικου χρήματος", Παναγιώτη Νικολούδη, δεσμεύονται όλα τα περιουσιακά στοιχεία του καταγγελόμενου υπαλλήλου.

Γερμανία: Αύξηση του ΑΕΠ κατά 2,6% περιμένει για το 2011 η γερμανική κυβέρνηση

http://www.tagesschau.de/multimedia/bilder/wirtschaftswachstum124_v-grossfrei16x9.jpgΣτο +2,6% από 2,3% που είχε προβλέψει το περασμένο φθινόπωρο, διόρθωσε την πρόβλεψή της για αύξηση του ΑΕΠ η γερμανική κυβέρνηση, όπως ανακοίνωσε ο Υπ. Οικονομικών πριν από λίγο. Για το 2012 προβλέπουν αύξηση ΑΕΠ κατά 1,8%.

Περαιτέρω προβλέπουν μείωση ανεργίας στους 2,9 εκ ανέργους και το 2012 στους 2,7 εκ. Επιπλέον το 2012 θα υπάρξει ρεκόρ εργαζομένων με 41,1 εκ Γερμανούς.

Η ανάπτυξη που παρουσιάζει η Γερμανία βασίζεται σε διευρυμένη βάση σε σχέση με προηγούμενες χρονιές όπως ανακοίνωσε ο Υπ. Οικονομικών καθώς στην ανάπτυξη συμμετέχει και η εσωτερική αγορά. Αυτό οφείλεται στο ότι λόγω μείωσης της ανεργίας και αύξησης των εργαζομένων έχει αυξηθεί η εσωτερική ζήτηση και η χώρα δεν εξαρτάται τόσο από τις εξαγωγές στις οποίες ούτως ή άλλως είναι παγκόσμια πρωταθλήτρια αναλογικά.

Λόγω των θετικών εξελίξεων στην αγορά εργασίας αυξήθηκε το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών κατά 3,3% και το ίδιο αναμένεται για το 2012. Μια αύξηση που είναι η μεγαλύτερη της τελευταίας δεκαετίας και παρά τον αναμενόμενο πληθωρισμό του 2,4% για το 2011 (πρόβλεψη για το 2012 κάτω από το 2%), αυξάνει σημαντικά την αγοραστική δύναμη των πολιτών.

Να σημειωθεί ότι η ΕΕ πριν ένα μήνα προέβλεψε αύξηση 2.4%, το ΔΝΤ πριν μερικές μέρες +2,5% (για το 2012 +2,1%), η Παγκόσμια Τράπεζα πέρσι τον Ιούνιο προέβλεψε για το 2011 +1,5% (για το 2012 +2,0%) και ο ΟΑΣΕ προέβλεψε το Νοέμβριο του 2010 ανάπτυξη +2,5% για το 2011 (+2,2% για το 2012)

Νέο ρεκόρ ΠΑΣΟΚ και στην ανεργία: 15,1% τον Ιανουάριο... χαλαρά εφικτός ο στόχος ΠΑΣΟΚ για 20+ % στο τέλος του χρόνου

http://www.myself.gr/files/Image/Articles/bodyandmind/ygeia/2009/maios/anergia_m.jpgΣυνεχίστηκε για έβδομο μήνα η ανοδική πορεία της ανεργίας στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Ελληνική Στατιστική Αρχή τον Ιανουάριο.

Ο επίσημος δείκτης έφτασε το 15,1%, από 14,8% τον περασμένο Δεκέμβριο και «μόλις» 11,3% τον πρώτο μήνα του 2010.Αναλυτικά τον πρώτο μήνα φέτος καταγράφονται οι παρακάτω μεταβολές σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2010:

  • οι άνεργοι αυξήθηκαν κατά 3,2% σε 756.795, από 733.645
  • οι απασχολούμενοι αυξήθηκαν κατά 0,8% σε 4.267.584, από 4.233.674
  • οι οικονομικά ανενεργοί μειώθηκαν κατά 1,2% σε 4.302.315, από 4.353.148
Σε σχέση με ένα χρόνο πριν, οι αριθμοί απεικονίζουν σαφώς τη δραματική επιδείνωση της αγοράς εργασίας. Οι μεταβολές από τον Ιανουάριο του 2010 είναι οι εξής:
  • οι άνεργοι αυξήθηκαν κατά 33,4% σε 756.795, από 567.132
  • οι απασχολούμενοι μειώθηκαν κατά 4% σε 4.267.584, από 4.445.743
  • οι οικονομικά ανενεργοί αυξήθηκαν κατά 0,6% σε 4.302.315, από 4.276.258
Σε επίπεδο Περιφερειών τα μεγαλύτερα ποσοστά ανεργίας καταγράφονται σε Δυτική Μακεδονία (22,7%), Νότιο Αιγαίο (20,2%) και Ανατολική Μακεδονία και Θράκη (19,3%).

Αντίθετα, το μικρότερο πρόβλημα εμφανίζουν το Βόρειο Αιγαίο (7,1%), η Πελοπόννησος (10,3%) και η Δυτική Ελλάδα (11,7%).

Η ανδρική ανεργία παραμένει πολύ χαμηλότερη της γυναικείας, στο 12,4% έναντι του 18,8%.

Οι πρωτοεισερχόμενοι στην αγορά εργασίας αντιμετωπίζουν εντονότερα το φάσμα της ανεργίας, όπως δείχνει το 37% για τις ηλικίες 15 - 24 ετών.

Πολύ μεγαλύτερο από το μέσο όρο είναι το πρόβλημα και για τις ηλικίες 25 - 34 ετών, όπου η ανεργία φτάνει το 21,13%.

ΠΡΕΖΑΣ

Κολοτούμπα Παπακωνσταντίνου: Ξαφνικά δεν ξέρει πότε θα βγεί η Ελλάδα στις αγορές!!!

Σήμερα μετά από δεκάδες συνεντεύξεις ο Παπακωνσταντίνου αποφάσισε να κάνει την κολοτούμπα και να τελειώσει με το ψέμμα που έλεγε εδώ και ένα χρόνο ότι η Ελλάδα θα δανειστεί από τις διεθνείς αγορές μέσα στο 2011 ή στο τέλος του 11 όπως έλεγε τελευταία.

Ουσιαστικά παραδέχεται σε συνέντευξή του στους Financial Times ότι
ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΧΩΡΑ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ!!!

Τόσους μήνες που τα λέγαμε και τα λέγανε όλοι, μιας και ήταν προφανές ακόμα και σε ερασιτέχνες αυτός επέμενε να μας παραμυθιάζει ότι θα δούμε φως στο τούνελ στο δεύτερο εξάμηνο του 2011!!!

Δεν έχουν περάσει μεγαλύτεροι ψεύτες από τους σημερινούς από την ελληνική πολιτική τους τελευταίους 2 αιώνες... ξεπέρασαν και τον μέγιστο λαοπλάνο Ανδρέα!

Τώρα λέει απλά ένα "ΔΕΝ ΞΕΡΩ" και καθάρισε!!!
Αυτός ο ερασιτέχνης κομπογιαννίτης συνεχίζει να είναι υπουργός Οικονομικών... λογικό!!!
Ποιος να τον αλλάξει;
Ο ΓΑΠ που είναι τρις χειρότερος;

Διαβάστε τι δήλωσε στους FT:

Το ζήτημα της επιστροφής της Ελλάδας στις αγορές ομολόγων θα ξεκαθαρίσει μετά το καλοκαίρι, δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου σε συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα Financial Times. «Μία εκτίμηση δεν μπορεί να γίνει πριν το καλοκαίρι και πριν οριστικοποιηθεί η συμφωνία για τη βοήθεια στην Πορτογαλία», δήλωσε ο υπουργός.

Συνεχίζοντας, για το θέμα αυτό, είπε: «Μπορώ να καταλάβω όσους βλέπουν την τρέχουσα κατάσταση και λένε, “δεν θα έχεις ποτέ μια αγορά (σ.σ.: για το ελληνικό χρέος)”, αλλά μπορώ επίσης να παραπέμψω στην εικόνα του περασμένου Οκτώβριου και Νοέμβριου, όταν τα spreads είχαν μειωθεί κατά 350 μονάδες βάσης μέσα σε 40 ημέρες, πριν αρχίσουν και πάλι να ανεβαίνουν».

Καλά θα μπορούσε να τους παραπέμψει και
στον Οκτώβριο του 2009, όταν τα spread ήταν στις 130-140 μονάδες
...
αλλά δεν το θέλουμε
γιατί τότε Κυβερνούσε η ΝΔ και ο Καραμανλής που "κατέστρεψαν" την Ελλάδα


Και έχεις κάτι αφελείς σε στυλ Μυταράκη και βγαίνουν και ρίχνουν νερό στο μύλο αυτών των νεκροθαφτών της χώρας

Άγνοια για τη διάνοιξη του ορύγματος στην Κερατέα δηλώνει η δημοτική Αρχή

Άγνοια για το ποιοι άνοιξαν το όρυγμα, βάθους 1,5 μ. επί της Λεωφόρου Λαυρίου, στο ύψος της 1ης εισόδου στην Κερατέα, δηλώνει η Δημοτική Αρχή του δήμου Λαυρεωτικής.

Ο αντιδήμαρχος Βασίλης Θηβαίος επισημαίνει ότι το πληροφορήθηκε στις 8.30 το πρωί όταν βγήκε από το σπίτι του και μάλιστα, όπως λέει, «το έμαθα από τον περιπτερά της γειτονιάς μου». Καταγγέλλει, δε, ότι «περίπου την ίδια ώρα δέχθηκα και απειλητικό τηλεφώνημα από άγνωστο. "Με καταστρέψατε, μου κάψατε το αυτοκίνητο. Θα σας εκδικηθώ", ήταν μεταξύ των πολλών απειλών που δέχτηκα», λέει και συνεχίζει: «Η κατάσταση έχει εκτραπεί, ολοένα οξύνεται και ως Αρχή δεν μπορούμε να την ελέγξουμε. Φοβόμαστε για τα χειρότερα. Επιτέλους, η Πολιτεία πρέπει να πάρει υπεύθυνη θέση και να μας απαντήσει επάνω στην ολοκληρωμένη πρότασή μας για τη διαχείριση των απορριμμάτων».

Ο κ. Θηβαίος είπε ακόμη ότι «αύριο, αντιπροσωπεία της Δημοτικής Αρχής, ίσως και με τη συμμετοχή του Μητροπολίτη Μεσογαίας - Λαυρεωτικής, θα επισκεφθούμε τον νοσηλευόμενο στο 401 στρατιωτικό νοσοκομείο, αστυνομικό και στη συνέχεια, με την παρουσία συνδικαλιστών της Ελληνικής Αστυνομίας, θα συναντηθούμε με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Χρήστο Παπουτσή, για την απεμπλοκή της αστυνομίας από αυτό το "πολιτικό θέμα"».

Σύμφωνα με τον κ. Θηβαίο, η Δημοτική Αρχή προτίθεται να συναντηθεί και με τους υπουργούς Εσωτερικών και Περιβάλλοντος, Γιάννη Ραγκούση και Τίνα Μπιρμπίλη.

Εισαγγελέας μεταβαίνει στην Κερατέα, μετά τη διάνοιξη τάφρου

Στην τάφρο, που διανοίχθηκε στην Κερατέα, μεταβαίνει εισαγγελέας με εντολή της προϊσταμένης της εισαγγελίας Πρωτοδικών, Ελένης Ράϊκου.

Το κομματικό πελατειακό κράτος του ΠΑΣΟΚ είναι εδώ

Παρά τη βαθιά οικονομική κρίση και τις δραματικές περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, η κυβέρνηση του Μνημονίου ανακαλύπτει προκλητικούς τρόπους για να βολεύει τα κομματικά της στελέχη.

Δημιουργεί στρατιές ειδικών συμβούλων, αντικαθιστά διευθυντικά στελέχη, επαναφέρει συνταξιούχους, απολύει για να προσλάβει τα δικά της πράσινα παιδιά.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της ΕΑΒ, όπου ξεπέρασαν κάθε όριο.

Θεσμοθέτησαν θέση “μεσάζοντος” μεταξύ διοίκησης και υπουργείων, προφανώς για να βολέψουν γνωστό πράσινο συνδικαλιστικό στέλεχος, με πρόσθετη αμοιβή 1250 €.

Τι λέει ο κ. Παπανδρέου για όλα αυτά;

Άραγε, όταν ο ίδιος φώναζε από τα προεκλογικά μπαλκόνια ότι «λεφτά υπάρχουν», μήπως εννοούσε για τους ημέτερους;.

Ραγκούση και Καμίνη ακούστε το καλά, η δικαιοσύνη σας έβαλε γυαλιά

Κι άλλο ρεκόρ ΠΑΣΟΚ!!! Μέσα σε 10 λεπτά το CDS ανέβηκε 50 μονάδες στις 1128!!!!

Νέο ρεκόρ ΠΑΣΟΚ καταγράφει αυτή τη στιγμή το CDS των ελληνικών 5ετών ομολόγων καθώς διαμορφώνονται στις 1.128 μ.β.

Η διαφορά της απόδοσης (spread) των ελληνικών δεκαετών ομολόγων έναντι του γερμανικού bund ενισχύεται κατά 28,8 μ.β. (+3%) και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στις 977 μ.β.!!!

Να θυμίσουμε ότι πέρσι τέτοιες μέρες το CDS ήταν στις 485 μονάδες!!!

Ένα χρόνο μετά παρά το ΔΝΤ και την πρωτόγνωρη φοροεπιδρομή
ανέβηκε 2,5 φορές!!!


Άιντα ΠΑΣΟΚάρα....

Νέο ρεόρ ΠΑΣΟΚ ΤΩΡΑ! Στις 1070 μονάδες το CDS του 5ετούς ομόλόγου!!!

Σε νέο ρεκόρ ΠΑΣΟΚ εκτινάχθηκε το κόστος ασφάλισης των ελληνικών 5ετών ομολόγων, καθώς φουντώνει η συζήτηση για την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους. Μέχρι στιγμής αυξάνεται 23 μονάδες στις 1070 (10,7%) που είναι και ρεκόρ όλων των εποχών!! Αυτό σημαίνει ότι για ασφάλιση 5ετών ομολόγων αξίας 10 εκ πρέπει να δοθούν ασφάλιστρα 1,07 εκ ευρώ!!

Νέο υψηλό και για την απόδοση του 10ετούς ομολόγου Πορτογαλίας, στο 9,064%

http://uk.reuters.com