02 Ιουνίου 2011

Aπίστευτο..Ο Max Keiser αποκάλεσε τον κ. Πρωθυπουργό : "Fly by night dictator" και άλλα πολλά..

Δείτε τι είπε ο Max Keiser στην εβδομαδιαία εκπομπή του στο ρωσικό κανάλι RT.
Mίλησε για την αγανάκτηση, την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και την προδοσία στην Ελλάδα.
Αποκάλεσε τον κ. Πρωθυπουργό  : "Fly by night dictator" και άλλα πολλά.. 
Δείτε το Βίντεο




 

16 οι αντάρτες του ΠΑΣΟΚ που απειλούν να μην ψηφίσουν το μεσοπρόθεσμο-Υπάρχουν κι άλλοι αλλά φοβούνται να βγούν μπροστά

Κείμενο με αίτημα τη σύγκληση κομματικών και κοινοβουλευτικών οργάνων για να συζητηθεί το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα συνυπέγραψαν 16 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ

Σύγκληση κομματικών και κοινοβουλευτικών οργάνων προκειμένου να συζητηθεί το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, ζητούν με κείμενο που υπογράφουν, σύμφωνα με πληροφορίες, 16 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και θα αποσταλεί στην ηγεσία του Κινήματος και τον Πρωθυπουργό.

Από νωρίς που κυκλοφόρησε η σχετική πληροφορία, βουλευτές που υπογράφουν το κείμενο, έσπευσαν να διευκρινίσουν ότι δεν θέτουν κανένα άλλο θέμα, όπως της αλλαγής κάποιων προβλέψεων του μεσοπρόθεσμου προγράμματος. Όπως εξήγησαν στους δημοσιογράφους αρκετοί από αυτούς, "αν στο κείμενο υπάρξει κάτι άλλο πέραν της σύγκλησης των οργάνων", οι ίδιοι δεν θα υπέγραφαν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ των βουλευτών υπήρξαν έντονες συζητήσεις για το περιεχόμενο του κειμένου και τελικά κατέληξαν να ζητήσουν τη σύγκληση των οργάνων, προκειμένου να γίνει διεξοδική συζήτηση, καθώς κάτι τέτοιο δεν έγινε πριν την ψήφιση του μνημονίου πριν από ένα χρόνο.

Οι βουλευτές, πέραν της ενημέρωσης, που θεωρούν ότι πρέπει να έχουν, ζητούν να εκφράσουν και οι ίδιοι την άποψή τους και διατυπώνουν ενστάσεις για το ενδεχόμενο να συζητηθεί το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα με τη διαδικασία του κατεπείγοντος. Όπως είπε χαρακτηριστικά στο "ΑΠΕ-ΜΠΕ" βουλευτής που υπογράφει το κείμενο, "δεν πάμε κόντρα σε τίποτα, ζητάμε διεξοδική συζήτηση".

Ωστόσο, άλλοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ αντιμετωπίζουν με μεγάλη δυσπιστία την πρωτοβουλία των συναδέλφων τους, αναφέροντας ότι "εμένα δεν θα τολμούσαν να μου φέρουν τέτοιο κείμενο να υπογράψω". Υπονοώντας ότι πίσω από την κίνηση αυτή υπάρχει κάποια ομαδοποίηση.

Χαρακτηριστικά επισήμαιναν ότι οι βουλευτές που υπογράφουν το κείμενο, είχαν καταγραφεί παλαιότερα ως "σημιτικοί" ή "βενιζελικοί".

Αύριο η ξεφτίλα ΓΑΠ-ΠΑΠ: Η τρόικα ανακοινώνει το αποτέλεσμα του ελέγχου του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής

Στην ανακοίνωση των συμπερασμάτων της σχετικά με την πρόοδο του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής στην Ελλάδα θα προχωρήσει αύριο Παρασκευή η τρόικα, μεταδίδει το πρακτορείο Ρόιτερ, επικαλούμενο πηγές που δεν ονοματίζει.

"Η τρόικα (ΔΝΤ-ΕΕ-ΕΚΤ) σχεδιάζει να ολοκληρώσει τις συζητήσεις αργότερα σήμερα και να εκδώσει ανακοίνωση την Παρασκευή, δήλωσε προς το Ρόιτερ πηγή πλησίον των διαπραγματεύσεων.

Άλλη πηγή, επίσης πλησίον των διαπραγματεύσεων, επεσήμανε ότι το ανακοινωθέν θα εστιάζει αποκλειστικά στο κατά πόσον η Ελλάδα πετυχαίνει τους δημοσιονομικούς στόχους και εκείνους που αφορούν τις αποκρατικοποιήσεις, όπως αυτοί αποτυπώνονται στο μνημόνιο που υπογράφηκε πέρυσι το Μάιο.

"Πρόκειται για τον τέταρτο έλεγχο (της προόδου της Ελλάδας στην εκπλήρωση των στόχων του προγράμματος στήριξης) ενώ οτιδήποτε που θα μπορούσε να ακολουθήσει αναφορικά με ενδεχόμενη περαιτέρω στήριξη, αφορά τις προσεχείς ημέρες", δήλωσε η ίδια πηγή, μεταδίδει το Ρόιτερ.

"Τα ερωτήματα αυτά είναι περισσότερο πολιτικά και θα εξεταστούν στο επίπεδο των υπουργών Οικονομικών και των συμβούλων τους", τόνισε η ίδια πηγή, επισημαίνοντας ότι οι δανειστές της Ελλάδας ελπίζουν να έχουν ολοκληρώσει τις σχετικές συζητήσεις έως το τέλος του μήνα.

Σύμφωνα με προηγούμενο τηλεγράφημα του Ρόιτερ, η αυριανή ανακοίνωση της τρόικας θα αφορά τόσο σε μέτρα ύψους 6,4 δισ.ευρώ για τον τρέχοντα προϋπολογισμό όσο και στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα.

Επτά κρούσματα μόλυνσης από το βακτήριο E.coli στην Βρετανία-17 οι νεκροί στη Γερμανία

Επτά κρούσματα μόλυνσης από το βακτήριο E.coli, που όλα έχουν σχέση με τη Γερμανία, καταγράφηκαν στη Βρετανία, ανακοίνωσε σήμερα η Εθνική Υπηρεσία Προστασίας της Υγείας.

Τρεις από τους ανθρώπους που μολύνθηκαν είναι Βρετανοί οι οποίοι είχαν διαμείνει πρόσφατα στη Γερμανία, οι τέσσερις άλλοι είναι γερμανοί πολίτες οι οποίοι βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη Βρετανία, διευκρίνισε η υπηρεσία στην ανακοίνωση που εξέδωσε.

Το βακτήριο E.coli έχει προκαλέσει μια θανατηφόρα επιδημία διάρροιας η οποία ξεκίνησε από τη Γερμανία και επεκτείνεται στην Ευρώπη. Έχει προκαλέσει ήδη 17 νεκρούς.

Στην προανακριτική καταθέτει ο Άκης

http://www.kourdistoportocali.com/UsersFiles/PAPANDREOU-AKIS-TOR.jpgΣτην Προανακριτική Επιτροπή που διερευνά την υπόθεση των υποβρυχίων καταθέτει το μεσημέρι ο Ακης Τσοχατζόπουλος. Ο πρώην υπουργός Αμυνας είχε λάβει διήμερη αναβολή, κάνοντας χρήση του σχετικού δικαιώματος.

Έλεος ρε Αντώνη: Βάλε χέρι στους γελοίους!!!

Σερβικής Δημοκρατίας της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης: Αποφάσισε την παροχή βοήθειας στους κρατούμενους στο Διεθνές Δικαστήριο

Ο πρωθυπουργός της Σερβικής Δημοκρατίας της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης, Αλεξάνταρ Τζόμπιτς, ανήγγειλε ότι στη σημερινή κυβερνητική σύσκεψη θα προτείνει την υιοθέτηση απόφασης για την εξασφάλιση βοήθειας στους κρατούμενους στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης για την πρώην Γιουγκοσλαβία (ICTY).

Ο κ. Τζόμπιτς ανέφερε ότι ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία για τη συγκρότηση ταμείου βοήθειας στους κατηγορούμενους για εγκλήματα πολέμου που κρατούνται στις φυλακές του ICTY, διευκρινίζοντας ότι δεν πρόκειται μόνο για οικονομική βοήθεια αλλά και νομικής φύσης.

Ο πρόεδρος της Σερβικής Δημοκρατίας της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης, Μίλοραντ Ντόντικ, είχε πρόσφατα αναφερθεί στη συγκρότηση του ταμείου βοήθειας στους κρατούμενους και στις οικογένειές τους και ζήτησε η κυβέρνηση να υλοποιήσει την πρωτοβουλία.

Η Σόφια θα αυξήσει το μερίδιο της πυρηνικής ενέργειας κι εμείς με τις ΑΠΕ θα παρακαλάμε να φυσήξει... δεν πειράζει θα αγοράζουμε ρεύμα απ' αυτούς

Η Βουλγαρία σκοπεύει να αυξήσει το μερίδιο της πυρηνικής ενέργειας, που ανέρχεται σήμερα στο 35% του συνόλου της ενέργειας της χώρας, και αυτό συνιστά στόχο ενός στρατηγικού ενεργειακού προγράμματος της συντηρητικής κυβέρνησης που υιοθετήθηκε χθες (Τετάρτη) το βράδυ από το κοινοβούλιο.

"Η Βουλγαρία θα υπερασπιστεί στους ευρωπαϊκούς θεσμούς τη διατήρηση και την αύξηση του μεριδίου της πυρηνικής ενέργειας", αναφέρεται στο πρόγραμμα αυτό.

Σήμερα το 35% της ενέργειας της χώρας προέρχεται από τον πυρηνικό σταθμό του Κοζλοντούι (βόρεια Βουλγαρία), το 55% από θερμοηλεκτρικούς σταθμούς και το 10% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Η χώρα θα επιδιώξει να παρατείνει την εκμετάλλευση των δύο αντιδραστήρων των 1.000 μεγαβάτ του Κοζλοντούι, του μοναδικού πυρηνικού σταθμού της, η διακοπή της λειτουργίας των οποίων προβλέπεται αντιστοίχως για το 2017 και το 2019.

Η κυβέρνηση προβλέπει εξάλλου την κατασκευή δύο νέων αντιδραστήρων 1.000 μεγαβάτ εκάστου είτε στο Κοζλοντούι είτε σε ένα νέο σταθμό, η κατασκευή του οποίου προβλέπεται στο Μπέλενε, στις όχθες του Δούναβη, ανατολικά του Κοζλοντούι.

Το σχέδιο που υιοθετήθηκε χθες προβλέπει εξάλλου τη "βελτίωση της ενεργειακής ασφάλειας" μέσω "μιας διαφοροποίησης των πηγών και των διαδρομών".

Η Βουλγαρία εξαρτάται σχεδόν πλήρως από το ρωσικό φυσικό αέριο που φτάνει μέσω της Ουκρανίας και το πετρέλαιο προέρχεται επίσης κυρίως από τη Ρωσία. Το μόνο διυλιστήριο πετρελαίου της χώρας ανήκει στη ρωσική εταιρεία Lukoil.

Ο υπουργός Οικονομίας και Ενέργειας Τράιτσο Τράικοφ είχε διαβεβαιώσει στις 28 Μαΐου ότι το βουλγαρικό δίκτυο διανομής φυσικού αερίου θα συνδεθεί το 2014 με αυτό της Ελλάδας, πράγμα που "θα επιτρέψει (στη Βουλγαρία) να δέχεται φυσικό αέριο του Αζερμπαϊτζάν", καθώς η χώρα θα συμμετάσχει έτσι στον αγωγό αερίου ITG (Αζερμπαϊτζάν-Τουρκία-Ελλάδα-Ιταλία).

Διαδικασίες βρίσκονται σε εξέλιξη για να συνδεθεί επίσης το βουλγαρικό δίκτυο με αυτά της Ρουμανίας, της Σερβίας και της Τουρκίας, υπενθύμισε ο Τράικοφ.

Εξάλλου η βρετανική επιχείρηση Melrose Resources εκμεταλλεύεται από τον Οκτώβριο δύο κοιτάσματα στη Βουλγαρία, στη Μαύρη Θάλασσα, συνολικής δυναμικότητας 2,09 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων, που αναμένεται ότι θα καλύψουν το 15% της κατανάλωσης φυσικού αερίου της χώρας.

Οι γερμανικές εταιρίες που κερδίζουν ή χάνουν από την “ελληνική κρίση”

Δεν είναι λίγες οι εταιρίες που ανησυχούν για τις θυγατρικές και τους τζίρους τους στην Ελλάδα. Υπάρχουν όμως και επιχειρήσεις που ελπίζουν σε κέρδη από τις ιδιωτικοποιήσεις που προωθεί πλέον το ελληνικό δημόσιο.

Deutsche Telekom

Ο γερμανικός τηλεπικοινωνιακός κολοσσός ελέγχει σήμερα το 30% των μετοχών του ΟΤΕ και διαθέτει το δικαίωμα αγοράς ενός 10% επιπλέον σε συγκεκριμένη τιμή (put-optiοn). Με βάση τη σημερινή τιμή της μετοχής το κόστος του 10% υπολογίζεται για την Deutsche Telekom σε 400 εκ. ευρώ. Οι Γερμανοί έχουν επίσης δικαίωμα προαγοράς για άλλα 10%.

Fraport
Η εταιρία που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, το δεύτερο σε μέγεθος στην Ευρώπη, στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα προς την Ελλάδα: «Σε περίπτωση που το ελληνικό δημόσιο πουλήσει τότε έχουμε φυσικά ενδιαφέρον ως μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες διαχείρισης αεροδρομίων σε παγκόσμιο επίπεδο», δήλωσε πρόσφατα ο επικεφαλής της Fraport Στέφαν Σούλτε. Διευκρινίζει ωστόσο ότι για να καταθέσει προτάσεις ενδιαφέροντος θα πρέπει το ελληνικό δημόσιο να γνωστοποιήσει τις προθέσεις του ως προς την πώληση.

Hochtief
Μέσω της θυγατρικής Concessions η κατασκευαστική εταιρία συμμετέχει στον Αερολιμένα Αθηνών με 26,7%. Θεωρείται σχεδόν απίθανο η Hochtief να πουλήσει ολόκληρο το πακέτο των μετοχών της στην Fraport. Από ότι φαίνεται η Concessions θα διαθέσει το μερίδιό της στο χρηματιστήριο. Ας σημειωθεί ότι η οικονομική κρίση στην Ελλάδα έχει αρνητική επίδραση στο αεροδρόμιο Αθηνών. Ο αριθμός των επιβατών μειώθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2011 κατά 15,8%.

Siemens

Μετά τις κατηγορίες για διαφθορά η θυγατρική της Siemens στην Ελλάδα δείχνει να…«φυσάει και το γιαούρτι». Το 2010 η Siemens Ελλάς χρειάστηκε για την επιβίωσή της την οικονομική ενίσχυση 150 εκ. ευρώ της μητρικής εταιρίας διότι το ελληνικό δημόσιο έχει αφήσει απλήρωτους τους λογαριασμούς. Πέρυσι το δημόσιο ανέθεσε στην Siemens Ελλάς έργα ύψους μόλις 286 εκ. ευρώ.

Deutsche Post

Tα Γερμανικά Ταχυδρομεία διαψεύδουν τα σενάρια εξαγοράς των ΕΛΤΑ. Ο επικεφαλής της Deutsche Post Φρανκ Απελ έχει καταστήσει σαφές ότι η επιχείρηση δεν σχεδιάζει νέες αγορές και συμμετοχές.

ThyssenKrupp
Για αρκετά χρόνια η γερμανική εταιρία ναυπηγούσε στην Ελλάδα μέσω της θυγατρικής της HSY πλοία και υποβρύχια. Λόγω του μειωμένου τζίρου η ThyssenKrupp πούλησε την θυγατρική της σε ναυπηγική εταιρία του Αμπου Ντάμπι.


Reuters / n-tv / Στέφανος Γεωργακόπουλος
Υπεύθυνος Σύνταξης: Σταμάτης Ασημένιος

Αναδημοσίευση από Deutsche Welle

http://www.antinews.gr/2011/06/02/104142

Ανταρσία ΡΕΠΠΑ: "Πάω σπίτι-Δεν θα φύγω κυνηγημένος"

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiydFD5wUst59Fuj1_jP6oa8KdijcKSGYhXB2Z5lUWqwAEA7Qqy7fAlWvtG0e7OEpkMsOl9wAjI_aNB2uTo3dthUdNc7wk5ssI77Q4y_zRkNAHaeVz3Npir9wxfnhPOQWGxJg285PGepjI/s400/%CE%A1%CE%95%CE%A0%CE%A0%CE%91%CE%A3+%CE%A0%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%9A.pngΑπό το πρωί κυκλοφορούσε, στα δημοσιογραφικά γραφεία η πληροφορία ότι κορυφαίος υπουργός είχε ενημερώσει τον Γιώργο Παπανδρέου ότι προτίθεται να παραιτηθεί εφόσον προχωρήσουν οι ραγδαίες αλλαγές που επιβάλλει το Μεσοπρόθεσμο, ιδιαίτερα στον τομέα του υπουργείου του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πιθανός "υποψήφιος" για παραίτηση είναι ο υπουργός Μεταφορών Δ. Ρέππας, αν και ακούγονται και άλλα ονόματα ...εξαγριωμένων υπουργών! Εν μέσω όλων αυτών η αυριανή προγραμματισμένη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου αποκτά πολύ μεγάλη αξία.

Οι δικές πληροφορίες λένε ότι εδώ και 20 μέρες ο Αρκάς υπουργός μεταφορών Δημήτρης Ρέππας έχει στείλει στο Μαξίμου ένα καθαρό μήνυμα που λέει:

«Εγώ υπογραφή σε ιδιωτικοποιήσεις αυτή την ώρα δεν βάζω.

Δεν θα επιτρέψω ποτέ στον εαυτό μου να κατηγορηθεί για μειοδοσία και ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.

Δεν θα παραιτηθώ απλά αλλά ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ..»

Το μήνυμα του Πελοποννήσιου υπουργού έχει αναστατώσει το ΠΑΣΟΚ όπως είναι φυσικό και την κυβέρνηση.

Όποια γνώμη και να έχει κανείς για τον Δημήτρη Ρέππα η στάση του είναι αυτή την στιγμή Πατριωτική του στάση.

Μετά από μία σπουδαία καριέρα στην πολιτική και στο ΠΑΣΟΚ επιθυμεί να μην είναι άλλο κομμάτι ενός συστήματος που..κάνει τους βουλευτές να φεύγουν νύχτα κυνηγημένοι από την Βουλή.

"Εγώ δεν θα φύγω κυνηγημένος" δηλώνει..!

Ετσι οι στενοί του συνεργάτες γνωρίζουν ότι θα προτιμήσει να ιδιωτεύσει παρά να συνδεθεί με υπογραφές σε δημόσιους οργανισμούς που έχει υπό την εποπτεία του και είναι προς ιδιωτικοποίηση.Οπως ο ΟΤΕ, ο ΟΣΕ και άλλοι

Αν τελικά ο Δημήτρης Ρέππας επιλέξει να πάει σπίτι του για να κρατήσει την προσωπική και πολιτική του ιστορία τότε θα αλλάξουν πολλοί συσχετισμοί στην Πελοπόννησο.

Είναι σίγουρο ότι ο κ.Ρέππας που πάντα αποτελούσε κομμάτι του σκληρού πυρήνα του Πρωθυπουργού δεν θα του κάνει ανταρτοπόλεμο.

Δεν θα είναι καν υποψήφιος βουλευτής στην Αρκαδία στις εκλογές..!

Κάτι τέτοιο θεωρεί ότι δεν είναι έντιμο και αυτός είναι και ο λόγος που σκέπτεται σοβαρά την αποσυρσή του από την πολιτική..!

Οι επόμενες ώρες είναι σημαντικές και αναμένεται να λάβει τις αποφάσεις του με δεδομένο ότι αύριο συνεδριάζει το υπουργικό συμβούλιο και πρέπει να δεσμευθεί σαν υπουργός ότι θα στηρίξει το δεύτερο μνημόνιο.

Οι πηγές μας κάνουν λόγο για ταχύτατες εξελίξεις..!

http://moriasnews.gr

Η μεγάλη ανατροπή!!!Ο Παπακωνσταντίνου ξεκαθάρισε στην DT ότι ο ΟΤΕ ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ!!

Με αντιπροσώπους της Deutsche Telekom συναντήθηκε ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου. Σύμφωνα με απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες ο υπουργός τούς ξεκαθάρισε ότι ο ΟΤΕ απλά ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ , είναι αδιαπραγμάτευτη προεκλογική δέσμευση του ίδιου του πρωθυπουργού και να μην επιμένουν άλλο...

Η συνέχεια στο kolotoubes.blogspot.com

Η Δημοκρατική Συμμαχία για την έρευνα της VPRC που δημοσιεύετε σήμερα στο περιοδικό «Επίκαιρα»

«Η εταιρία VPRC σε ό,τι αφορά την πρόθεση ψήφου δεν δημοσιοποιεί δημοσκοπήσεις, αλλά την εκτίμηση, που συνάγει από την πρόθεση ψήφου την οποία επιμελώς και παρανόμως[1]* αποκρύπτει.

Όπως προκύπτει από την επιστολή του επιστημονικού συμβούλου της εταιρίας που μας έστειλε στις 13/5/2011, μετά από αίτημα μας στην Ελεγκτική Εταιρεία Δημοσκοπήσεων και Ερευνών για την έρευνα του Απριλίου, η πραγματική πανελλαδική πρόθεση ψήφου για το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ, την οποία ουδέποτε εμφάνισε (ούτε στην ιστοσελίδα της) ήταν ΠΑΣΟΚ 12,7% και ΝΔ 7,8%, την οποία παρουσίασαν ως εκτίμηση εκλογικής επιρροής 31,5% και 30,5%.

Ζητούμε από όλα τα μέσα ενημέρωσης (περιλαμβανομένων των ηλεκτρονικών), να τηρήσουν το νόμο και να μην δημοσιοποιούν εκτιμήσεις ερευνών της συγκεκριμένης εταιρίας, αν αυτή δεν ανακοινώνει την πρόθεση ψήφου και την αναλυτική μέθοδο από την οποία προκύπτουν τα αποτελέσματα αυτά.
Ζητούμε επίσης τα κατά νόμο αρμόδια όργανα να επιληφθούν των παρανομιών που διαπράττει η συγκεκριμένη εταιρία και τη σχετική επιτροπή δεοντολογίας να εξετάσει γιατί τα αποτελέσματα της εν λόγω εταιρίας διαφέρουν σε κρίσιμα σημεία (π.χ. διαφορές στην πρόθεση ψήφου άνω των δέκα μονάδων, είκοσι με τριάντα μονάδες διαφορά στην αδιευκρίνιστη ψήφο, από το σύνολο των λοιπών δημοσιοποιούμενων ερευνών)».

[1]* «Απαγορεύεται η αποσπασματική αναφορά στα αποτελέσματα μιας δημοσκόπησης, ιδίως κατά τρόπο που να παραπλανά τον πολίτη σε σχέση με τα αποτελέσματά της. Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης πρέπει να διακρίνονται σαφώς από τυχόν εκτιμήσεις ή αναλύσεις του φορέα ή της επιχείρησης δημοσκόπησης ή του μέσου ενημέρωσης. Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης πρέπει να διακρίνονται σαφώς από τυχόν εκτιμήσεις ή αναλύσεις του φορέα ή της επιχείρησης δημοσκόπησης ή του μέσου ενημέρωσης». Άρθρο 4 παράγραφος 5 Ν. 3603/2007

Έχουν θράσος οι δανειστές να ζητάνε τα λεφτά τους!! Να τα πάρουν απ' τις Ρωσίδες!

Την προηγούμενη εβδομάδα αποπληρώσαμε ένα ομόλογο 25ετούς διάρκειας. Όσοι έχουν καλό μνημονικό, είναι της εποχής «Τσοβόλα, δώσ’ τα όλα». Τώρα είναι η εποχή «Παπακωνσταντίνου, πάρ’ τα όλα».

Τι ωραία όμως εκείνη η εποχή! Αλησμόνητη. Γεμάτοι οι επαρχιακοί δρόμοι με σκυλάδικα, και λεβέντες αγρότες μας να χορεύουν με δίμετρες Ρωσίδες.

Εντάξει, τα χρήματα ήταν για βελτίωση και αναδιάρθρωση καλλιεργειών, αλλά ποιος έλεγχε; Δεν ξεχνώ όμως και την απόσυρση των φρούτων. Ευλογημένο μέτρο. Δεν χρειαζόταν ούτε να μαζεύεις φρούτα, ούτε να χολοσκάς. Έπεφταν κάτω, τα μάζευες με το φτυάρι -χώματα και πέτρες μαζί- και το χρήμα άφθονο.

Κι έρχονται τώρα οι δανειστές μας, και ζητούν τα λεφτά τους.
Δεν σας τα δίνουμε, ρε! Να τα πάρετε από τις Ρωσίδες.

(Καλά τα λέω, Αλέξη ;)

Καλλισθένης

Ρεκόρ ΠΑΣΟΚ Τώρα!! Ξεπέρασε τις 1600 μ.β. το CDS!!!


ΣΤΟΧΟΣ: Κυκλοφορεί σήμερα με αποκαλυπτικά θέματα

ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΣΤΟΧΟ: - NTOKOYMENTO MEΣA AΠO THN KATEXAKH - ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΧΕΙ Η ΔΙΑΛΥΜΕΝΗ ΠΟΣΕΥΠ ΚΑΙ... ΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΤΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ!- ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΠ- ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΚΥΝΗΓΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ!

- ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΟΔΩΡΑΚΗ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ - ΠΑΡΟΜΟΙΑΣΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ Μ' ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ '44 ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΗΝ "ΞΕΝΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ" - ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΟΙ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ...

Καναδάς: Την πρόθεσή του να παραιτηθεί από τη διεύθυνση του γραφείου του πρωθυπουργού Χάρπερ, ανακοίνωσε ο Ελληνοκαναδός Δ. Σούδας

Μετά από μια πετυχημένη εννιάχρονη πορεία δίπλα στον σημερινό πρωθυπουργό του Καναδά Στίβεν Χάρπερ, ο Ελληνοκαναδός διευθυντής Επικοινωνίας του πρωθυπουργικού γραφείου, Δημήτρης Σούδας, ανακοίνωσε επίσημα στην κοινοβουλευτική ομάδα του Συντηρηρικού Κόμματος ότι σκοπεύει να παραιτηθεί από τη θέση του για να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην οικογένειά του.

Ο Σούδας είπε πως πρόκειται να εγκαταλείψει το πόστο του στις 5 Σεπτεμβρίου. Ο ίδιος δούλεψε γιά τον Χάρπερ από το Σεπτέμβριο του 2002, ενώ ανέλαβε διευθυντής Επικοινωνίας τον Απρίλιο του 2010. Ο 31χρονος Ελληνοκαναδός, που πέρασε με τον Χάρπερ από την αντιπολίτευση σε δύο κυβερνήσεις μειοψηφίας και στη σημερινή κυβέρνηση πλειοψηφίας είπε ότι δεν θέλει να χάσει άλλο χρόνο από την οικογένειά του, θέλει να συνοδεύσει την κόρη του την πρώτη μέρα στο σχολείο της.

Τα τρία του παιδιά η Γεωργία, ο Θεόδωρος και η Κατερίνα, καθώς και η σύζυγός του θα είναι η απόλυτη προτεραιότητά του στο νέο κεφάλαιο της ζωής του, που θα ανοίξει στον ιδιωτικό τομέα στο Τορόντο.

Η εκπρόσωπος τύπου του πρωθυπουργικού γραφείου Σάρα Μακλντάιρ (Sara MacIntyre) δήλωσε πως «ο Σούδας υπηρέτησε τον πρωθυπουργό με απόλυτο πάθος, πιστότητα και αφοσίωση, να μην πούμε θυσία».

Πρόσφατα, ο Καναδός πρωθυπουργός πραγματοποίησε επιτυχημένη επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα, όπου προσκύνησε τα αιματοβαμμένα χώματα των Καλαβρύτων όπου σκοτώθηκε ο παππούς του Δημήτρη Σούδα, από τους Ναζί στη μαζική εκτέλεση της 13ης Δεκεμβρίου 1943.

Ισπανία-Θάνατοι από βακτήριο: Αποζημίωση θα ζητήσει η Ισπανία, δήλωσε ο Θαπατέρο

http://www.wolfsburgerblatt.de/images/stories/gesundheit/enterohmorrhagische%20escherichia%20coli_cdc.jpg[Αν τελικά αποδειχθεί ότι δεν ευθύνονται τα ισπανικά αγγούρια για τους θανάτους -και λέω αν γιατί εκκρεμούν ακόμα κάποια αποτελέσματα ελέγχων στη Γερμανία- θα πρόκειται περί μεγάλης ξεφτίλας της Γερμανίας η οποία όμως θα πρέπει να χρεωθεί στη υπεύθυνη δημόσια υγείας του κρατιδίου του Αμβούργου όπου ως γνωστόν εδώ και λίγους μήνες κυβερνάν οι σοσιαλΗστές και έσπευσαν να κατηγορήσουν την Ισπανία χωρίς αρκετές αποδείξεις]

Ο ισπανός πρωθυπουργός Χοσέ Λουίς Ροντρίγκες Θαπατέρο ανακοίνωσε σήμερα πως η χώρα του θα ζητήσει αποζημίωση για ζημιά των γεωργικών της προϊόντων, αφού τα ισπανικά αγγούρια αποδείχθηκε [σύμφωνα με εξετάσεις στην Ισπανία] ότι δεν ευθύνονται για την επιδημία του θανατηφόρου βακτηρίου.

Δεν υπάρχει η "παραμικρή ένδειξη" ότι ισπανικά προϊόντα ευθύνονται για την επιδημία αιμορραγικής γαστρεντερίτιδας, σύμφωνα με αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν στη χώρα, υπογράμμισε ο ισπανός πρωθυπουργός.

"Χθες κατέστη σαφές, με τις αναλύσεις που πραγματοποίησε η ισπανική Υπηρεσία Ασφάλειας Τροφίμων, πως δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη ότι η σοβαρή αυτή μόλυνση προέρχεται από κάποιο ισπανικό προϊόν", πρόσθεσε ο Θαπατέρο σε συνέντευξή του στο κρατικό ραδιόφωνο.

Ο ίδιος είπε ακόμα πως η χώρα του θα ζητήσει αποζημίωση για τη ζημιά που υπέστη η αγροτική παραγωγή της Ισπανίας, αφού τα ισπανικά αγγούρια δεν ευθύνονται για την επιδημία του θανατηφόρου βακτηρίου.

"Θα ήθελα μια σαφέστερη αντίδραση εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ειδικά να αποσαφηνίσει ποιοι είναι οι κανόνες του παιχνιδιού στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε ό,τι αφορά τα σύνορα", επισήμανε ο Θαπατέρο, αναφερόμενος στο ότι πολλές ευρωπαϊκές χώρες σταμάτησαν να αγοράζουν ισπανικά φρούτα και λαχανικά.

"Τώρα έχουμε μπροστά μας έναν πολύ φιλόδοξο στόχο, να αποκαταστήσουμε το συντομότερο δυνατόν την καλή φήμη και την εμπορικότητα όλων των ισπανικών προϊόντων", πρόσθεσε.

Η Ισπανία θα "απαιτήσει επίσης από τα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα την αποκατάσταση των ζημιών που υπέστη", κατέληξε.

Ανταρσία στο ΠΑΣΟΚ! Επιστολή 20 βουλευτών προς ΓΑΠ!

http://www.cosmo.gr/images/taiban.jpgΕπιστολή στον ΓΑΠ, με την οποία ζητούν αναλυτική ενημέρωση για το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα, αλλά και απολογισμό των πεπραγμένων στην οικονομία, έχουν συντάξει βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και ήδη το κείμενο φέρει τις υπογραφές πάνω από 20 βουλευτών του κυβερνώντος κόμματος.

Την είδηση επιβεβαίωσε στον Βήμα 99,5 ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτης Κουρουμπλής, λέγοντας ότι «ζητάμε να γίνει συζήτηση» καθώς «υπάρχουν προβληματισμοί σε διάφορα επίπεδα». Παράλληλα, δήλωσε ότι θα υπάρξουν προβλήματα εάν το Πρόγραμμα πάει στη Βουλη χωρίς να έχει προηγηθεί συζήτηση.

Απάντηση Ντόλιου σε καταγγελία για "άρνηση τουρκικής τράπεζας να αναρτήσει την ελληνική σημαία σε Ξάνθη και Κομοτηνή"

Το υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης αποστέλλει τις αποφάσεις σημαιοστολισμού, προς τα υπουργεία, τις πολιτικές και στρατιωτικές αρχές, τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και τις Περιφέρειες της Χώρας, για όλες τις εθνικές εορτές πανελλήνιας σημασίας.

Τα παραπάνω αναφέρονται σε έγγραφο του υφυπουργού Εσωτερικών, Γιώργου Ντόλιου, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή μετά από ερώτηση του βουλευτή του ΛΑΟΣ,Ιωάννη Κοραντή, με την οποία καταγγέλλει ότι "η τουρκική τράπεζα Ziraat αδιαφορεί επιδεικτικά για τους νόμους της ελληνικής πολιτείας και αρνείται να αναρτήσει την ελληνική σημαία στα υποκαταστήματα της στην Ξάνθη και την Κομοτηνή, κατά τη διάρκεια εθνικών εορτών" και ερωτά ποια μέτρα θα ληφθούν έναντι τις τράπεζας για την εκ μέρους της παράβαση της σχετικής νομοθεσίας.

Ο κ. Ντόλιος, ο οποίος ενημερώνει τον βουλευτή ότι κοινοποίησε το περιεχόμενο της ερώτησης στα υπουργεία Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Προστασίας του Πολίτη προκειμένου να μελετήσουν το θέμα στο σκέλος των δικών τους αρμοδιοτήτων, αναφέρει επιπλέον ότι σύμφωνα με το ν. 851/1978 και σε ό,τι αφορά στα ιδιωτικά καταστήματα και τις κατοικίες, «η Εθνική Σημαία αναρτάται μόνο κατά τις δημόσιες εορτές που έχουν καθιερωθεί με Προεδρικά Διατάγματα και κατά τις επίσημες τελετές που αποφασίζονται από την κυβέρνηση ή τον πρόεδρο αυτής ή ορίζονται από τον υπουργό Εσωτερικών, για τις οποίες προβλέπεται γενικός σημαιοστολισμός από της 8ης πρωινής μέχρι της δύσης του ηλίου, σε όλη την επικράτεια, εφόσον πρόκειται για πανελλήνια εορτή» [Αυτό δεν το κατάλαβα... δηλ. αν κρεμάσω τη σημαία στο σπίτι μου, μέρα που δεν είναι εθνική εορτή, είμαι παράνομος;!!!]. Υπενθυμίζει επίσης ότι η εθνική σημαία αναρτάται «και στις περιπτώσεις τοπικών εορτών ή τελετών, στις αντίστοιχες περιοχές καθώς και κατά τη διάρκεια εθνικού ή δημοσίου πένθους, μετά από απόφαση του υπουργού Εσωτερικών".

Ο κ. Κοραντής επικαλέστηκε δημοσίευμα της πομακικής εφημερίδας της Θράκης "ΖΑΓΑΛΙΣΑ", σύμφωνα με το οποίο η Ziraat αρνείται να αναρτήσει την ελληνική σημαία στα υποκαταστήματα της στην Ξάνθη και στην Κομοτηνή, κατά τη διάρκεια εθνικών εορτών. Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ αναφέρει επίσης ότι «η εν λόγω τράπεζα, πρόσφατα αγνόησε επιδεικτικά έγγραφο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, που κοινοποίησε σε όλες τις τράπεζες, σχετικά με τον σημαιοστολισμό κατά τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου».

Με την ερώτηση του ο κ. Κοραντής απευθύνθηκε στο υπουργείο Εσωτερικών, ζητώντας να ενημερωθεί ποια μέτρα θα ληφθούν έναντι τις τράπεζας για την εκ μέρους της παράβαση της σχετικής νομοθεσίας. Είχε επίσης ζητήσει να ενημερωθεί εάν «η ελληνική Πολιτεία θα εφαρμόσει τους ελληνικούς νόμους και στη Θράκη έναντι όλων ή θα δούμε μία ακόμη τουρκική πρόκληση να καταπίνεται στο όνομα της ελληνοτουρκικής προσέγγισης».

Το Πεκίνο απορρίπτει τις κατηγορίες για πειρατεία σε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Google

Η Κίνα χαρακτηρίζει "απαράδεκτη" την επίρριψη ευθύνης για την πειρατεία στις διευθύνσεις Gmail της Google που ανήκουν σε αμερικανούς αξιωματούχους και κινέζους αντικαθεστωτικούς, δήλωσε σήμερα εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείου Εξωτερικών.

"Η υποτιθέμενη ανακοίνωση της Google που αναφέρει ότι η κινεζική κυβέρνηση υποστηρίζει τις διαδικτυακές επιθέσεις είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη και προϊόν υστεροβουλίας", δήλωσε ο εκπρόσωπος.

Η Google κατήγγειλε ότι χάκερς στην Κίνα εισέβαλαν στις διευθύνσεις του προσωπικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εκατοντάδων αμερικανών πολιτικών και στρατιωτικών αξιωματούχων, καθώς και δημοσιογράφων και κινέζων ακτιβιστών και κινέζων αξιωματούχων σε άλλες ασιατικές χώρες. Η εταιρεία διευκρινίζει ότι δεν παραβιάσθηκαν οι ρυθμίσεις ασφαλείας της, αλλά εξασφαλίσθηκαν με απάτη οι κωδικοί πρόσβασης των κατόχων των ηλεκτρονικών διευθύνσεων μέσω εκστρατείας που στήθηκε στην επαρχία Τζινάν της κεντρικής Κίνας.

"Η Google εντόπισε και αντιμετώπισε την εκστρατεία για την υφαρπαγή των κωδικών πρόσβασης των χρηστών και παρακολούθηση του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου...Ειδοποιήσαμε τα θύματα (της επιχείρησης) και διασφαλίσαμε τις διευθύνσεις τους. Επιπροσθέτως, ειδοποιήσαμε τις αρμόδιες κυβερνητικές αρχές", αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα η Google.

Στην Ουάσινγκτον, ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε ότι ερευνά τις καταγγελίες , αλλά δεν πιστεύει ότι παραβιάσθηκαν διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αξιωματούχων της αμερικανικής κυβέρνησης.

Η Google είχε έλθει και πάλι πέρυσι αντιμέτωπη με την κινεζική κυβέρνηση. Εξαιτίας της λογοκρισίας που εφαρμόζεται από τις κινεζικές αρχές και των κυβερνοεπιθέσεων που δεχόταν από την Κίνα, ο όμιλος αποφάσισε να κλείσει την πύλη του στην Κίνα και να την μεταφέρει στο Χονγκ Κονγκ.

Τότε η Κίνα είχε και πάλι αρνηθεί οποιαδήποτε ευθύνη και είχε χαρακτηρίσει "αβάσιμες" τις κατηγορίες.