03 Ιουνίου 2011

Πολυτελείς βίλλες πουλάει κόρη σοσιαΛΗΣΤΑΡΑ πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ που αντιμετωπίζει κάποια προβληματάκια τελευταία

Οι βίλες Viggas βρίσκονται περίπου ένα χιλιόμετρο από το Αντίρριο στο δρόμο για τη Ναύπακτο και όλη η Ναύπακτος ξέρει σε ποιου πρώην πανίσχυρου υπουργού την κόρη ανήκουν. Οι βίλες (μερικές απ' τις οποίες έχουν και ιδιωτικές πισίνες) είναι προς πώληση και είμαστε σίγουροι ότι χτίστηκαν με ιδρώτα και τίμια λεφτά που έβγαλε η κόρη του γερμανοαναθρεμένου σοσιαΛΗΣΤΑΡΑ πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ που τελευταία αντιμετωπίζει κάτι ψιλοπροβλήματα... Δείτε μερικές φώτο και μια βοήθεια στο τέλος για όσους δεν κατάλαβαν για ποιον μιλάμε:



Προσέξτε ότι μετέφεραν και το δρόμο που περνούσε μπροστά από τις βίλες ώστε να μην υπάρχει φασαρία από τ' αυτοκίνητα ;)


http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/50852069.jpghttp://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/50851634.jpghttp://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/50851734.jpg

Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι λοιπόν ότι ο χρήστης που έχει ανεβάσει τις παραπάνω φώτο στο Panoramio της Google Earth, προκειμένου να διαφημίσει την πραμάτεια, έχει ανεβάσει επίσης την παρακάτω φώτο που δείχνει την είσοδο γνωστού διατηρητέου της Διονυσίου Αρεοπαγίτου... η αγορά του οποίου ήταν αυτή που ξεχείλισε το ποτήρι για τον σοσιαΛΗΣΤΑΡΑ υπουργό:

http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/42693655.jpg

Δείτε και εικόνα από διαδήλωση έξω από το γνωστό διατηρητέο της Δ. Αρεοπαγίτου...
συγκρίνετε το κολονάκι και το δεντράκι από πίσω του, που φαίνεται δεξιά στην παρακάτω εικόνα που διαδηλώνει ο κόσμος, με το κολονάκι και το δεντράκι από πίσω του στην από πάνω εικόνα

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgjJ79jQCh-4oA6-u5-aiIzc_vWk5hXF_cGphBF7BavWjawcMz8xXZ2AomL3eN1gICVweMfE8KfZcfVbLoE5yaDxdL5WwCZX0ot7mB-YHseOtRH_FDmTiulfr2Z92DanWDbjvvr2Y-HE7k/s1600/24022011231-440x247.jpg

Γ. Μιχελάκης για προπηλακισμούς βουλευτών, συναίνεση και κομματική πειθαρχία, συνάντηση Σαμαρά-Βενιζέλου και ημιυπαίθριους

Ο εκπρόσωπος τύπου της Ν.Δ. Γιάννης Μιχελάκης καταδίκασε τις επιθέσεις κατά βουλευτών και ευρωβουλευτών στην Κέρκυρα, καθώς και κατά του Γιώργου Πεταλωτή στην Αργυρούπολη.

"Η θέση μας απέναντι σε παρόμοια γεγονότα είναι σταθερή και κρυστάλλινη. Την έχω διατυπώσει πολλές φορές έως τώρα και επαναλαμβάνω: Καταδικάζουμε κάθε μορφή βίας, όποια αιτία κι αν έχει, όποιο πρόσχημα κι αν επικαλείται. Όπου κι αν εκδηλώνεται εναντίον όποιου κι αν στρέφεται", δήλωσε ο κ. Μιχελάκης.

Επίσης επικαλέστηκε, με αφορμή τις κινητοποιήσεις των "Αγανακτισμένων" σχετική τοποθέτηση του Αντώνη Σαμαρά στο Ηράκλειο, κατά την οποία ο πρόεδρος της ΝΔ σημειώνει ότι "εμείς δεν διχάζουμε τον λαό, τον ενώνουμε, χαιρόμαστε τις ειρηνικές διαμαρτυρίες στις πλατείες που γίνονται χωρίς κομματικούς στρατούς και κομματικές σημαίες αλλά με μεγάλες πανεθνικές κινητοποιήσεις, κάτω από σύμβολα που ενώνουν με ελληνικές σημαίες".

Ανέφερε επίσης και άλλη φράση του Α. Σαμαρά, σύμφωνα με την οποία "το μόνο που προειδοποιούμε επειδή εμείς δεν χαϊδεύουμε αυτιά: Προσέξτε την οργή που γίνεται απελπισία. Μην ενδώσετε στον πειρασμό της απελπισίας που κάποιους λίγους τους οδηγεί σε ακρότητες. Κάνουν κακό στο κίνημά σας".

Σε ερώτηση για τα μηνύματα που λαμβάνει η ΝΔ από τις αντιδράσεις του κόσμου είπε ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης εκφράζει με τις θέσεις του τα μηνύματα της κοινωνίας και πως ένα μεγάλο κομμάτι της αντίδρασης αφορά τα οικονομικά μέτρα. "Οι θέσεις του Αντώνη Σαμαρά αρχίζουν να εκφράζουν την κοινωνία και ακούγονται από την κοινωνία", πρόσθεσε.

Σε ότι αφορά τις αντιδράσεις των πολιτών και αν οδηγούν τη ΝΔ σε αυτοκριτική, ο κ. Μιχελάκης απάντησε πως το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει κάνει την πιο σκληρή αυτοκριτική που έχει κάνει ποτέ κόμμα και το ενδιαφέρει πως θα βγει η χώρα από την κρίση, "συνεισφέροντας από το δικό μας μετερίζι με τις προτάσεις μας". Συμπλήρωσε επίσης ότι όσα λέει ο κ. Σαμαράς εδώ και μήνες, τα λένε τώρα και στελέχη της κυβέρνησης και αναφέρθηκε σε σχετική ανακοίνωση της ΠΑΣΚΕ και στην επιστολή των 16 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.

Ο κ. Μιχελάκης δήλωσε, εξάλλου, ότι ο πρόεδρος της ΝΔ ζήτησε αυτές τις συναντήσεις στο Παρίσι και τις Βρυξέλλες για να ενημερώσει για τις θέσεις της ΝΔ και μετά από σχετική ερώτηση τόνισε πως "δεν υπάρχει κανένα θέμα πιέσεων. Επιπλέον δήλωσε ότι η κυβέρνηση δεν ζητά συναίνεση. "Ζητά από τον Αντώνη Σαμαρά συνυπογραφή. Συνυπογραφή στο λάθος. Συνυπογραφή στη συνέχιση μιας συνταγής που αποδεδειγμένα πλέον δεν σώζει αλλά σκοτώνει την οικονομία και διαλύει την κοινωνία. Τέτοια συνυπογραφή δεν πρόκειται να υπάρξει. Αντιπροτείνουμε επαναδιαπραγμάτευση για να βγούμε μια ώρα αρχύτερα από το μνημόνιο", ανέφερε.

Σε ερώτηση αν θα διαγραφεί βουλευτής της ΝΔ στην περίπτωση που υπερψηφίσει το μεσοπρόθεσμο, είπε ότι "όταν έρθει η ώρα θα τοποθετηθούμε" και επικαλέστηκε ξανά όσα είχε προηγουμένως αναφέρει περί συναίνεσης χωρίς να ξεκαθαρίσει αν θα τεθεί θέμα κομματικής πειθαρχίας.

"Κανένα σχόλιο" απάντησε επίσης όταν ρωτήθηκε και σχετικά με το θέμα της Έλσας Παπαδημητρίου, η οποία έχει αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο υπερψήφισης.

Ο εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης δήλωσε ότι η συνάντηση του Αντώνη Σαμαρά με τον υπουργό Άμυνας Ε. Βενιζέλο αφορούμε μόνο θέματα του ΝΑΤΟ.

Σε ερώτηση για την εγκύκλιο του υπουργείου οικονομικών για τους ημιυπαίθριους, με την οποία προβλέπεται ότι οι χώροι που τακτοποιήθηκαν θα συνυπολογιστούν στα τεκμήρια διαβίωσης, στο φόρο ακίνητης περιουσίας και στις μεταβιβάσεις ακινήτων, ο κ. Μιχελάκης παρέπεμψε σε δήλωση των αρμόδιων τομεαρχών του κόμματος Κυριάκου Μητσοτάκη και Γιάννη Βρούτση που κατηγορούν για πολιτική ανεντιμότητα και πολιτική εξαπάτηση την κυβέρνηση και ζητούν να αποσυρθεί η σχετική εγκύκλιος.

Λύθηκε το πρόβλημα Ρομπόπουλου κ.λπ ΠΑΣΟΚων επαναστατών: Στα όργανα του ΠΑΣΟΚ το μεσοπρόθεσμο

Άτυπο υπουργικό συμβούλιο θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, υπό την προεδρία του πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, τη Δευτέρα το πρωί, εφόσον έχουν ολοκληρωθεί οι διαπραγματεύσεις για το Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα της κυβέρνησης. Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, την Τρίτη το πρωί θα πραγματοποιηθεί διευρυμένη συνεδρίαση του Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας (ΚΤΕ) Οικονομίας του ΠΑΣΟΚ και το απόγευμα της ίδιας μέρας συνεδρίαση του Πολιτικού Συμβουλίου του Κινήματος, ενώ την Τετάρτη το πρωί θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.

Σωτήριες παρεμβάσεις της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος σε περιπτώσεις νεαρών που σχεδιάζουν να αυτοκτονήσουν και το ανακοινώνουν μέσω διαδικτύου

[Απ' ότι βλέπεις φίλε Γιάννη... η Δίωξη Ηλεκτρονικού εγκλήματος έχει σοβαρότερες δουλειές να κάνει -και ΜΠΡΑΒΟ της- από το να συλλάβει εμένα επειδή σε είπα "εκβιαστή" :))]

Σε καθημερινό «πονοκέφαλο» έχουν εξελιχτεί για τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος οι υποθέσεις νεαρών ατόμων που σχεδιάζουν να βάλουν τέλος στη ζωή τους και το ανακοινώνουν μέσω του διαδικτύου. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι αρχές επεμβαίνουν άμεσα, βρίσκουν τα ηλεκτρονικά «ίχνη» και στέλνουν ψυχολόγους για να στηρίξουν το παιδί και την οικογένεια του.

«Παλαιότερα είχαμε μία υπόθεση απόπειρας αυτοκτονίας το χρόνο, στη συνέχεια το εξάμηνο και μετά το μήνα. Πλέον, ανάλογες υποθέσεις φτάνουν σχεδόν καθημερινά στα γραφεία μας. Καταγράφουμε περίπου 20 - 25 περιπτώσεις απόπειρας αυτοκτονίας το μήνα από νεαρούς που το ανακοινώνουν μέσω του internet», ανέφερε ο προϊστάμενος του Τμήματος Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Ασφάλειας Αττικής, Μανόλης Σφακιανάκης, μιλώντας το πρωί σε μαθητές ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων στην ανατολική Θεσσαλονίκη με θέμα το διαδίκτυο και τους κινδύνους του.

Ο κ.Σφακιανάκης τόνισε πως από τον Νοέμβριο του 2006 οπότε και καταγράφηκε ο πρώτος νεκρός στην Ελλάδα, που είχε εκδηλώσει την επιθυμία να αυτοκτονήσει μέσω του διαδικτύου, έως σήμερα εντοπίστηκαν και βοηθήθηκαν 201 νεαρά άτομα τα οποία επιχείρησαν ή σχεδίαζαν να βάλουν τέλος στη ζωή τους. Η αστυνομία σε συνεργασία με ψυχολόγους κατάφερε να αποτρέψει τους νεαρούς, ενώ μόλις σε 15 περιπτώσεις υπήρξαν τραυματίες.

«Δεχόμαστε καθημερινά κλήσεις και από μικρά παιδιά ότι φίλοι τους αντιμετωπίζουν ψυχολογικά προβλήματα και ανακοινώνουν σχέδια για αυτοκτονία μέσω του διαδικτύου. Κάνουμε αγώνα δρόμου να τα εντοπίσουμε και να στείλουμε ειδικούς προτού γίνει το κακό», συμπλήρωσε ο κ.Σφακιανάκης.

Παράλληλα, συμβούλεψε τα παιδιά να μην κάνουν φίλους σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης άτομα που δεν γνωρίζουν. «Κάνετε αγώνα δρόμου να συγκεντρώσετε 1.500 φίλους όμως δεν ξέρετε ποιος θέλει να σας βλάψει. Είναι κρυμμένοι διάφοροι που προσπαθούν με αλλοιωμένες φωτογραφίες να διεισδύσουν στην παρέα σας. Δυστυχώς με λάθος κινήσεις μπορεί να χαθούν ζωές. Είναι πολλά τα παιδιά που τα ψάχνουμε και δεν ξέρουμε που είναι».

Όπως τους είπε, το χρονικό διάστημα από το 2004 έως και σήμερα έχουν συλληφθεί και έχουν οδηγηθεί στις φυλακές για διακίνηση παιδικής πορνογραφίας 610 χρήστες του διαδικτύου.

Ένα ακόμη θέμα που επισήμανε ο κ.Σφακιανάκης είναι η κυβερνοτρομοκρατία (cyber bullying) όπου αρκετά παιδιά δέχονται επιθέσεις από συμμαθητές τους. «Το φαινόμενο γνωρίζει έξαρση τον τελευταίο καιρό παγκοσμίως και δεν είναι λίγα τα περιστατικά στη χώρα μας. Είκοσι παιδιά έχουν αναγκαστεί να αλλάξουν σχολεία γιατί δεν άντεχαν την πίεση που τους ασκείτε μέσω του internet από τους συμμαθητές τους».

Τέλος, συμβούλεψε τους μαθητές των εκπαιδευτηρίων «Μαντουλίδη» να βάζουν δύσκολους κωδικούς πρόσβασης στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, να μην χρησιμοποιούν τις πιστωτικές κάρτες των γονιών τους για αγορές από το διαδίκτυο και να μην χρησιμοποιούν για περισσότερη από μιάμιση ώρα το internet διότι από κει και μετά αρχίζει η εξάρτηση. Στο σημείο αυτό, τους ανέφερε πως συνολικά 88 παιδιά μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Παίδων της Αθήνας από εξάρτηση στο διαδίκτυο.

Σ. Γιαννακά: Μην κάνετε όνειρα! Εγώ θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ ακόμα κι αν με μαστιγώσει ο ΓΑΠ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiOzMX0Rt6yjoXYqFlxP5exWJQQxawUniYO-OGbgmRPVJGQ7w9u4IDg8rpW-bss3cYOjXZbBOzZMGDRiiRhRssNPSl-15W8D51jV1iT5e6U-2fBej0p6eo5dj1ySw_oyk-RrHHZ1_2ah-hw/s400/%CE%93%CE%99%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91.jpg[Έτσι για να μην κάνουμε όνειρα...]

«Θέμα καταψήφισης του μεσοπρόθεσμου δεν τίθεται, τουλάχιστον από εμένα. Δεν αμφισβητώ την κυβέρνηση. Στηρίζω όλες τις μεταρρυθμιστικές προσπάθειες του πρωθυπουργού. Τις έχω στηρίξει και τις έχω ψηφίσει», τόνισε η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Σοφία Γιαννακά, η οποία έχει συνυπογράψει την επιστολή των 16 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ προς τον πρωθυπουργό

Μιλώντας στο ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ 99,5, σημείωσε ότι ως μέλος της Επιτροπής Οικονομικών έχει καταθέσει απόψεις που «στηρίζουν τις αλλαγές και τις ρήξεις στην οικονομία και στο κράτος», προσθέτοντας ζητάει από τον υπουργό Οικονομικών να εξηγήσει στους βουλευτές «για ποιο λόγο, μεσούσης της χρονιάς, ψηφίζουμε έναν νέο προϋπολογισμό».

«Είναι αλήθεια ότι αμφιβάλλω και αμφισβητώ κατά πόσο ο προϋπολογισμός του 2011, που περιείχε μέτρα 7,5 δισ. ευρώ και τα πήραμε στις αρχές του χρόνου, μέτρα για τα οποία οι Έλληνες και η ελληνική οικονομία πραγματικά γονάτισαν - είναι ένας προϋπολογισμός που πρέπει να ψηφίσουμε εκ νέου τον Ιούνιο, στο μεσοπρόθεσμο, με καινούργια μέτρα 6,5 δισ. ευρώ», είπε η κα Γιαννακά

Αναφερόμενη στη χθεσινή επίθεση κατά του υφυπουργού Εσωτερικών και κυβερνητικού εκπρόσωπου Γιώργου Πεταλωτή, αφού επισήμανε ότι είναι λυπηρό γεγονός τόνισε ότι «είναι ένα φαινόμενο που πρέπει να αντιμετωπίσουμε πριν πάρει διαστάσεις και πριν πραγματικά προκληθούν και θύματα». Η Σ. Γιαννακά εκτίμησε ότι η επίθεση ήταν οργανωμένη και δεν είχε τα χαρακτηριστικά των «αγανακτισμένων» στο Σύνταγμα και κάλεσε τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ «να διαφυλάξει το κύρος του Κοινοβουλίου και την αξιοπρέπεια των βουλευτών».

"Μαθήματα" αγγλικών με τη Βικτόρια Χίσλοπ, τη συγγραφέα του δημοφιλούς best-seller "Το Νησί", στο Λύκειο Χαλάστρας

Έναν πρωτότυπο τρόπο για να ... εξασκήσουν τα αγγλικά τους βρήκαν οι μαθητές του Λυκείου Χαλάστρας Θεσσαλονίκης. Με τη βοήθεια της καθηγήτριας Αγγλικών του σχολείου, αλλά και των νέων τεχνολογιών, επικοινώνησαν μέσω Skype με τη Βρετανίδα συγγραφέα του best-seller «Το Νησί», Βικτόρια Χίσλοπ και συνομίλησαν μαζί της δύο φορές στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Η συγγραφέας αποδέχτηκε με χαρά την πρόσκληση επικοινωνίας και συζήτησε με τους μαθητές για την αγάπη της προς την Ελλάδα, για τη δημοφιλή σειρά και τη ζωή της. Αντάλλαξαν απόψεις για την οικονομική κρίση και τους αποκάλυψε τα «μυστικά» του τρίτου βιβλίου της, η ιστορία του οποίου «ξετυλίγεται» στη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα, δεν έχασε την ευκαιρία να εξασκήσει και η ίδια τα ελληνικά της, τα οποία μαθαίνει τον τελευταίο χρόνο, με ιδιαίτερα μαθήματα από Ελληνίδα καθηγήτρια.

Οι «συναντήσεις» μέσω Skype έγιναν στις 6 Δεκεμβρίου και στις 2 Φεβρουαρίου, προς έκπληξη των μαθητών και καθηγητών, που μέχρι και την τελευταία στιγμή, δεν πίστευαν ότι θα πετύχαινε η προσπάθεια. «Τελικά, αποδείχτηκε ότι είναι πολύ προσιτός άνθρωπος. Μας πρότεινε η ίδια την επικοινωνία μέσω Skype, και κατά τη διάρκεια των επαφών ήταν πολύ θερμή προς τα παιδιά», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η καθηγήτρια Αγγλικών του Λυκείου, Σωτηρία Φιντικάκη.

Η ιδέα της επικοινωνίας με τη Βρετανίδα συγγραφέα προέκυψε στην αρχή της σχολικής χρονιάς, προτού ακόμη ξεκινήσει η προβολή της δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς «Το Νησί». Η κ.Φιντικάκη ζήτησε από μαθητές της Α' Λυκείου να της αναφέρουν αγαπημένους συγγραφείς και διαπίστωσε την προτίμηση των παιδιών στο ομώνυμο βιβλίο της Βικτόρια Χίσλοπ, το οποίο κατείχε επί οχτώ εβδομάδες την πρώτη θέση στον κατάλογο των best-sellers στη Βρετανία, πούλησε πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα και μεταφράστηκε σε περισσότερες από 20 γλώσσες.

«Της έστειλα ένα e-mail, στο οποίο της εξηγούσα ότι οι μαθητές στην Ελλάδα δεν έχουν την ευκαιρία να μιλούν την αγγλική γλώσσα- πολύ περισσότερο με μία αγαπημένη συγγραφέα- και ότι θα ήταν μια καλή ευκαιρία να επισκεφτεί το σχολείο, σε μια από τις επισκέψεις της στην Ελλάδα. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ότι θα έπαιρνα κάποια απάντηση», εξήγησε.

Η απάντηση όχι μόνο έφτασε στο σχολείο, αλλά προς έκπληξη καθηγητών και μαθητών, η Βρετανίδα συγγραφέας, πρότεινε την επικοινωνία μέσω Skype, αφού οι ανειλημμένες υποχρεώσεις δεν της επέτρεπαν να βρεθεί στο σχολείο. «Είναι άδικο να μην παίρνουν τα παιδιά αυτό που τους αξίζει», έγραφε στην απάντησή της η Βικτόρια Χίσλοπ, παραδεχόμενη την αδυναμία της προς τα παιδιά. Το πρώτο "ραντεβού" κλείστηκε για τις 6 Δεκεμβρίου, ανήμερα της εορτής του Αγίου Νικολάου, και η Βρετανίδα συγγραφέας καλωσόρισε τους μαθητές και δεν ξέχασε να ευχηθεί «χρόνια πολλά» στους εορτάζοντες. «Ήταν πολύ παρατηρητική, έκανε σχόλια για τα ρούχα και αξεσουάρ των παιδιών και δημιούργησε αμέσως μια άνετη ατμόσφαιρα», είπε η καθηγήτρια.

Η Άννα, το Χόλιγουντ, η Ελλάδα και … τα ελληνικά

Η συζήτηση διήρκεσε περίπου μιάμιση ώρα, συμμετείχαν περίπου 40 μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου, οι οποίοι είχαν προετοιμάσει από πριν αμέτρητες ερωτήσεις προς τη συγγραφέα. Προς έκπληξη όλων, για τον αγαπημένο της χαρακτήρα στο «Νησί», η συγγραφέας «έδειξε» την Άννα, η οποία στη δημοφιλή σειρά δεν είχε τον ρόλο της πιο γλυκιάς γυναίκας. «Έχει περισσότερο ενδιαφέρον να γράφεις για έναν περίπλοκο χαρακτήρα, που δίνει συνέχεια τη μάχη του καλού με το κακό. Ηταν, άλλωστε, μια όμορφη γυναίκα και ως τέτοια ήταν φυσικό να έχει πάντα τέτοιες προκλήσεις», τους εκμυστηρεύτηκε η Βικτόρια Χίσλοπ.

Η συγγραφέας του «Νησιού» εξήγησε στους μαθητές και τους λόγους, για τους οποίους απέρριψε πρόταση του Χόλιγουντ να μεταφερθεί το βιβλίο της στη μεγάλη οθόνη. «Η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα, με καταπληκτικά τοπία και πολύ καλούς ηθοποιούς. Δεν είναι δυνατό να μην αξιοποιούνται», είπε η συγγραφέας και τους θύμισε την παραγωγή της ταινίας στην Ελλάδα «Λοχαγός Κορέλι», για το αποτέλεσμα της οποίας δεν φάνηκε ικανοποιημένη.

Η κ. Χίσλοπ εξέφρασε την αγάπη της για την Ελλάδα και είπε ότι έχει περισσότερους φίλους Έλληνες παρά Βρετανούς. Μάλιστα, ζήτησε από τους μαθητές να κάνει λίγη εξάσκηση και η ίδια στα ελληνικά της. Όπως ανέφερε, αν και επισκέπτεται την Ελλάδα εδώ και 30 χρόνια, μόλις πρόσφατα ξεκίνησε ιδιαίτερα μαθήματα ελληνικών, με καθηγήτρια από την Θεσσαλονίκη.

Με τη "Νύφη του Θερμαϊκού" έχει μια ακόμη σχέση. Όπως αποκάλυψε, το τρίτο της βιβλίο, που δεν αποκλείεται να έχει τον τίτλο «Το νήμα», εκτυλίσσεται στη Θεσσαλονίκη και στηρίζεται σε ιστορικά στοιχεία. «Ήθελα να αναφερθώ στην ελληνική ιστορία και μέσα από αυτή να δώσω στον υπόλοιπο κόσμο να καταλάβει τον ελληνικό λαό», αποκάλυψε στους μαθητές. Η συζήτηση συνεχίστηκε επί μακρόν και στο επόμενο "ραντεβού" των μαθητών με τη Βικτόρια Χίσλοπ, στις 2 Φεβρουαρίου.

«Ηταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η επικοινωνία, καθώς οι μαθητές είχαν την ευκαιρία, όχι μόνο να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία και να εξασκήσουν την ξένη γλώσσα, αλλά επίσης να ακούσουν τέτοιου είδους απαντήσεις από μια προσωπικότητα με τέτοιες αξίες», σχολίασε η κ. Φιντικάκη.

Η εμπειρία άφησε μια γλυκιά γεύση και στους μαθητές, που σκέφτονται να δοκιμάσουν στο μέλλον μια νέα επικοινωνία και με άλλες δημοφιλείς προσωπικότητες, όπως … ο Μπέκαμ.

O Μαγκριώτης που έχει εξαφανιστεί;

Δείτε τον τι έλεγε επί Καραμανλή:

dake-lagomitzis.blogspot.com

Γερμανία: 199 νέες μολύνσεις από E.coli μέσα σε δύο ημέρες. Πάντως οι Γερμανοί δεν ανησυχούν

Το γερμανικό κέντρο ελέγχου ασθενειών ανακοίνωσε σήμερα ότι 199 νέα κρούσματα μόλυνσης από το θανατηφόρο βακτήριο E.coli καταγράφηκαν τις δύο τελευταίες ημέρες.

Το Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ αναφέρει σε δήλωσή του ότι υπήρξαν 149 κρούσματα μόλυνσης από το E.coli και 50 κρούσματα του ουραιμικού αιμολυτικού συνδρόμου που προκαλείται από το E.coli. Τα τελευταία στοιχεία αυξάνουν το συνολικό αριθμό των κρουσμάτων από την 1η Μαΐου σε 1.733, προστίθεται στη δήλωση του ινστιτούτου.

Πάντως ειδικοί στη Γερμανία, όπου έχουν καταγραφεί οι 17 από τους 18 θανάτους που οφείλονται στο βακτήριο αυτό, ανακοίνωσαν σήμερα ότι ο αριθμός των μολύνσεων μοιάζει να "σταθεροποιείται".

"Η κατάσταση δείχνει ότι ο αριθμός των νέων μολύνσεων μοιάζει να σταθεροποιείται", δήλωσε ο καθηγητής Ράινχαρντ Μπρούνκχορστ, πρόεδρος της γερμανικής Εταιρείας Νεφρολογίας και υπεύθυνος του πανεπιστημιακού νοσοκομείου της περιοχής του Ανόβερου (βόρεια Γερμανία) όπου σημειώθηκαν πολλοί θάνατοι.

Ο Μπρούνκχορστ δήλωσε πάντως, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου με πολλούς ειδικούς στο Αμβούργο, ότι πρόκειται για "τη σοβαρότερη επιδημία των τελευταίων δεκαετιών που προκαλείται από ένα βακτήριο".

Β. Μεϊμαράκης: «Φοβούνται να κυκλοφορήσουν οι ντιντήδες και οι φλώροι που προκαλούν με τη ζωή που κάνουν»

«Όποιος φοβάται να κυκλοφορήσει να πάει σπίτι του», ήταν το σχόλιο του Βαγγέλη Μεϊμαράκη για τους βουλευτές που δηλώνουν ανήσυχοι από τις αποδοκιμασίες και τους προπηλακισμούς συναδέλφων τους από πολίτες.

«Αυτοί που φοβούνται είναι οι ντιντήδες όπως είπε ο Φαήλος [σ.σ. Κρανιδιώτης], οι φλώροι που λέγαμε εμείς, οι φλούφληδες και οι σαλονάτοι, που λένε κάποιοι άλλοι. Όταν ασχολείσαι με τα κοινά δεν έχει φοβάμαι", είπε στο ραδιοφωνικό σταθμό της ΝΕΤ ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρόεδρος του ινστιτούτου "Κωνσταντίνος Καραμανλής".

"Πρόβλημα υπάρχει σε αυτούς τους οποίους προκαλούν, βλέπουν την πολιτική ως ένα τρόπο καλύτερης ποιότητας της προσωπικής τους ζωής", πρόσθεσε και σημείωσε ότι οι βουλευτές δεν πρέπει ούτε να φοβούνται, ούτε να ζουν προκλητικά.

Υποστήριξε ότι δεν είναι όλοι ίδιοι και διερωτήθηκε: "Και η λύση; Πού θα βρεθεί; Και πώς θα βρεθεί; Και από ποιους θα βρεθεί; Δεν πρέπει η λύση να είναι πολιτική; Από πού θα έρθει από τη δικαιοσύνη; Από τις ένοπλες δυνάμεις; Από τους επιχειρηματίες;".

Δίνοντας την απάντησή του, σημείωσε, "όχι βέβαια, θα έρθει και πάλι από τον κυρίαρχο λαό, ο οποίος θα μπορεί και πάλι να ψηφίζει και να εκλέγει πολιτικούς".

Που πάνε τα λεφτά του μνημονίου; Στο Λαό; Δε νομίζω...

«Αν δεν εφαρμόσουμε το μνημόνιο δεν θα μας δανείζουν και δεν θα έχουμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις».

Το ισχυρίστηκε ο πρωθυπουργός στη διακαναλική. Η ίδια φράση επαναλαμβάνεται αυτούσια διακόσιες φορές τη μέρα από τους «παπαγάλους» του.

Κι όμως, η αλήθεια είναι η ακριβώς αντίθετη. Δεν είναι τα δάνεια που πληρώνουν τους μισθούς και τις συντάξεις. Είναι οι (κομμένοι) μισθοί και οι (κομμένες) συντάξεις που πληρώνουν για τα δάνεια!

Αντί άλλης απόδειξης, ας καταφύγουμε για μια ακόμα φορά στη γλώσσα των αριθμών. Των δικών τους αριθμών.

2010
Σε ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών στις 20/5/2010 διαβάζουμε:
«Για το εννεάμηνο Απριλίου - Δεκεμβρίου 2010 που διανύουμε, οι υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου για τοκοχρεολύσια εκτιμώνται σε 39,7 δισ. ευρώ».
Το Ελληνικό Δημόσιο, λοιπόν, πρέπει μέχρι το τέλος του χρόνου να καταβάλει στις καπιταλιστικές αγορές, στους κάθε λογής ομολογιούχους και στους «τοκογλύφους» περί τα 40 δισ. ευρώ.

Ας δούμε τώρα τις εισπράξεις από δάνεια που έχει «πετύχει» η κυβέρνηση με το μνημόνιο:
-- Δάνειο 20 δισ. ευρώ το Μάιο.
-- Δάνειο 9 δισ. ευρώ μέσα στο Σεπτέμβριο.
-- Δάνειο 9 δισ. ευρώ που θα εισπραχθεί μέχρι το Δεκέμβριο, εφόσον η τρόικα εγκρίνει το αποτέλεσμα των εκλογών και θεωρήσει ότι το ...«πετσόκομμα» του ελληνικού λαού συνεχίζεται με «ικανοποιητικούς ρυθμούς».
Αθροισμα: 38 δισ. ευρώ.
Συμπέρασμα: Από τα «σωτήρια» δάνεια, με τους νέους δυσβάσταχτους όρους για τον ελληνικό λαό, ούτε πεντάρα τσακιστή δεν πάει για (τους περικομμένους) μισθούς και συντάξεις!
Όλα τα νέα δάνεια (38 δισ.) της φετινής χρονιάς πάνε για να καλυφθούν τα χρέη από τα προηγούμενα δάνεια (40 δισ.), όλα τα δάνεια γυρίζουν πίσω στους δανειστές. Το μόνο που μένει στον ελληνικό λαό είναι οι νέοι κι ακόμα
μεγαλύτεροι τόκοι!

2011
Σύμφωνα με τα κυβερνητικά στοιχεία (σ.σ.: μάρτυς μας, εκτός από το Θεό, και το «Βήμα» της 10/10/2010) για το έτος 2011 η Ελλάδα θα πρέπει να πληρώσει σε τόκους το ποσό των 12,5 δισ. ευρώ και για χρεολύσια το ποσό των 34,7 δισ. ευρώ.
Άθροισμα: 47,3 δισ. ευρώ!

Με άλλα λόγια: Από τα 40 δισ. ευρώ της «σωτηρίας» που βάσει του μνημονίου θα «εισρεύσουν» στην Ελλάδα το επόμενο έτος, ούτε δεκάρα δε θα πάει για μισθούς και συντάξεις.
Όλα (μα όλα!) θα επιστρέψουν στους «καλούς» δανειστές μας, προς τους οποίους θα μείνουμε και με ένα επιπλέον χρέος ύψους 7,3 δισ. ευρώ!

2012
Όπως και πάλι τα κυβερνητικά στοιχεία ομολογούν, το έτος 2012, οπότε θα έχουμε την εκταμίευση των υπόλοιπων 40 δισ. ευρώ από το «μηχανισμό στήριξης», η Ελλάδα θα πρέπει να καταβάλει στους δανειστές της τόκους ύψους 11,1 δισ. ευρώ και χρεολύσια ύψους 31,7 δισ. ευρώ.
Άθροισμα: 42,8 δισ. ευρώ!

Φράγκο, δηλαδή, για μισθούς και συντάξεις. Όπως θα «έρθει» η... «βοήθεια» έτσι θα γυρίσει στους δανειστές. Μάλιστα, γι' αυτό το «πήγαινε - έλα», θα μας έχουν φεσώσει και με 2,8 δισ. ευρώ - επιπλέον - τόκους...


Τι αποδεικνύεται, λοιπόν, περίτρανα;
Από τα περιβόητα δάνεια που κυβέρνηση - ΕΕ - ΔΝΤ - ΕΚΤ «εξασφάλισαν» για το λαό, από τα δάνεια που αν στους «φίλους» μας δεν αρέσει (!) το αποτέλεσμα των εκλογών τότε δε θα τα εκταμιεύσουν, και τότε - σύμφωνα με τους «πατριώτες» - θα επέλθει χρεοκοπία και στάση πληρωμών σε μισθούς και συντάξεις, ούτε ένα ευρώ (αριθμός: 1) δεν πάει σε μισθούς και συντάξεις!

Όλα τα δάνεια- μα όλα! - είτε ως τόκοι, είτε ως χρεολύσια, είτε ως επιδοτήσεις, είτε ως επιχορηγήσεις, είτε ως φορολογικές απαλλαγές, επιστρέφουν κατευθείαν (!) και με το αζημίωτο (!) στους εγχώριους και τους διεθνείς νταβατζήδες της χρηματιστικής ολιγαρχίας.
Στον ελληνικό λαό, το μόνο που απομένει είναι ο ασφαλιστικός Καιάδας, ο εργασιακός Μεσαίωνας, οι ακόμα μικρότεροι μισθοί και οι ακόμα μικρότερες συντάξεις, για να αποπληρώνει τους ακόμα μεγαλύτερους τόκους, τα ακόμα περισσότερα χρεολύσια!

Τελικά, δηλαδή, ένα μόνο απομένει στον ελληνικό λαό: Να πάρει την απόφαση να τους ανατρέψει. Να τους στείλει από κει που ήρθανε! Για να γίνει ο ίδιος ιδιοκτήτης του πλούτου που αυτός και μόνο αυτός παράγει.

Πηγή
Πηγή

«Δεν είμαστε πρόβατα» λέει ο Ρομπόπουλος...σιγά μεγάλε θα σκίσεις το καλσόν

Την πρόθεσή του να μην ψηφίσει το μεσοπρόθεσμο ακόμα κι αν κινδυνεύει με διαγραφή, αν δεν περάσει από ΚΤΕ και ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, εξέφρασε σήμερα ο Θωμάς Ρομπόπουλος στον Βαγγέλη Στολάκη και το Ράδιο Γνώμη (93,7fm) [Όσοι περιμένετε καταψήφιση του μεσοπρόθεσμου από ΠΑΣΟΚους βουλευτές, προσέξτε την απάτη: "Δεν θα το ψηφίσουμε αν δεν περάσει από ΚΤΕ και ΚΟ του ΠΑΣΟΚ"... αν περάσει και γκρινιάξουν λίγο... θα το ψηφίσουν ;)].

«Δεν το ψηφίζω αν έρθει έτσι το νομοσχέδιο που κρίνει την τύχη την δική μας και των παιδιών μας Ακόμα και αν κινδυνεύω με διαγραφή» τόνισε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ σχολιάζοντας «δεν είμαστε πρόβατα! Πάρε αυτό και ψήφισε το…».

Ο κ. Ρομπόπουλος σημείωσε ότι δεν συντάχθηκε από όλους το κείμενο ενώ ξεκαθάρισε ότι «Δεν είμαστε μια ομάδα αυτοί που υπογράψαμε. Όλοι ΠΑΣΟΚ είμαστε. Από την άλλη όμως είμαστε και άνθρωποι της αγοράς και βλέπουμε τα προβλήματα. Έπρεπε να πούμε τις ενστάσεις μας, δεν γινόταν αλλιώς.»

Τέλος, έκανε κριτική στην κυβέρνηση που πέρα από το έργο της , έχει κάνει και λάθη, ενώ ανέφερε ότι «είμαστε στη δίνη των κερδοσκόπων και η Ελλαδίτσα δεν ήταν έτοιμη να ανταπεξέλθει.»

http://spnews.gr/index.php/politiki/greece/pasok/9086-robopoulos

Το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών σε απόφαση του επί τακτικής αγωγής δικαίωσε εργαζόμενο στα stage

Στη συγκεκριμένη υπόθεση, ο ενάγων εργαζόταν στο πλαίσιο προγράμματος stage σε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση της Αττικής και, παρά το γεγονός ότι η σύμβασή του είχε καταρτιστεί ως σύμβαση μαθητείας (stage), το δικαστήριο, εξετάζοντας τα πραγματικά περιστατικά και κάνοντας χρήση της αρμοδιότητάς του για τον ορθό νομικό χαρακτηρισμό της, απεφάνθη ότι ουσιαστικά επρόκειτο για κατάχρηση του όρου καθώς κατ' ουσίαν ο ενάγων προσέφερε τις υπηρεσίες του ακριβώς όπως και το τακτικό προσωπικό του εν λόγω ΝΠΔΔ.

Το δικαστήριο, στην απόφασή του, αναγνώρισε την φύση της εργασιακής σχέσης του ενάγοντος

με το συγκεκριμένο ΝΠΔΔ ως σχέση εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου και κήρυξε άκυρη, ως εκ τούτου, την προηγούμενη καταγγελία, από μέρους της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, της σύμβασης εκπαίδευσης (μαθητείας).

Η πληρεξουσία Δικηγόρος του ενάγοντος, ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΤΣΙΠΡΑ δήλωσε:

«Πρόκειται για την πρώτη απόφαση, που αποφαίνεται επί τακτικής αγωγής εργαζομένου με πρόγραμμα stage, κρίνοντας, ότι οι συμβάσεις του είναι συμβάσεις εργασίας και ότι καλύπτονται μέσω αυτών πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Εδώ και πολλά χρόνια, υποστηρίζουμε τόσο ενώπιον των Εθνικών όσο και των Ευρωπαϊκών Δικαστηρίων, ότι στην περίπτωση των συμβασιούχων ο Δικαστής έχει δικαίωμα και καθήκον να προβαίνει στον ορθό νομικό χαρακτηρισμό της έννομης σχέσεως με βάση τα πραγματικά περιστατικά αυτής, με γνώμονα ιδιαίτερα την κάλυψη παγίων και διαρκών αναγκών. Οι εργαζόμενοι με προγράμματα stage δεν μπορούν να εξαιρεθούν από τον κανόνα αυτό ούτε βεβαίως να τύχουν μικρότερης προστασίας».

http://stageedimotomea.blogspot.com/2011/06/stage_03.html

Ο Βασίλης Μαρκεζίνης για τις κρίσεις που αντιμετωπίζει η χώρα και το "πρόβλημα" Παπανδρέου

Κι όμως τέτοιοι άνθρωποι επιβιώνουν...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj2BaLtZWVyDsFd2LS1zwiUzOGSlFvbgkIkqjv7AQyCSIy2Ampcyti7GSWKAv8qvT9_wuyrattzfv7itrF5tUD3Sik0qzqw16-ScZvAogvo6GgixsRT-qFK-Jv_vNdusNQmv-iq0RFOf6A/s320/%CE%94%CE%A5%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A3.jpgΟ γνωστός ΠΑΣΟΚος Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου [έχουμε γράψει παλαιότερα: Μπουμπούκι Νο3: Λυσιμάχου Τριαντάφυλλος - Ο άνθρωπος του Σημίτη], ξεκίνησε σαν ασφαλιστής και μέσω του συνδικαλισμού αναρριχήθηκε σε κορυφαία αξιώματα του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα. Σήμερα είναι Διευθυντής στην Πειραιώς αλλά έχει μείνει στην ιστορία για το ότι επί Προεδρείας του στον « Ελληνικό Νηογνώμονα» έγιναν τα ναυάγια του «ΑΪΡΟΝ ΑΝΤΩΝΗΣ» και του «ΔΥΣΤΟΣ» στα οποία είχε δώσει πιστοποιητικά και συνεπώς είναι ηθικά υπεύθυνος για 44 νεκρούς ναυτικούς! Εννοείται ότι δεν τιμωρήθηκε για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις παρότι βγήκαν διάφορα πολλά «άπλυτα» στη φόρα.

Ας θυμηθούμε τι έλεγε το 1999 ο Ριζοσπάστης για τον σημερινό συνεργάτη του Σάλλα, για να καταλάβετε πως επιβιώνουν τέτοιοι τύποι:

Σήμερα ο Τ. Λυσιμάχου παραμένει μέλος της διοίκησης και μέλος της διοικούσας επιτροπής - η οποία είναι το «λύσε και το δέσε» - του «Ελληνικού Νηογνώμονα».

Ειδικότερα ο Τ. Λυσιμάχου όταν ναυάγησε το «ΔΥΣΤΟΣ» ήταν και πρόεδρος του «Ελληνικού Νηογνώμονα», αλλά και της ασφαλιστικής εταιρίας ΑΣΤΗΡ, στην οποία ήταν ασφαλισμένο το πλοίο. Στις 28 Δεκέμβρη 1996 το «ΔΥΣΤΟΣ» ναυαγεί. Στις 7 Φλεβάρη 1997 και πριν ακόμα βγει το πόρισμα του Ανακριτικού Συμβουλίου Ναυτικών Ατυχημάτων για τις αιτίες του ναυαγίου, η ασφαλιστική εταιρία ΑΣΤΗΡ με εντολή του Τ. Λυσιμάχου σπεύδει και καταθέτει στην πλοιοκτήτρια εταιρία του ΔΥΣΤΟΣ ΑΝΕ - ΗΡΑΚΛΗΣ (θυγατρική της ΑΓΕΤ - ΗΡΑΚΛΗΣ) 2.312.000 δολάρια, όπως προέβλεπε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο... Δύο βδομάδες μετά από την κατάθεση της επιταγής, ο Τ. Λυσιμάχου αναλαμβάνει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στη Αγροτική Ασφαλιστική Εταιρία και στην Αγροτική Ζωής, οι οποίες είναι εταιρίες του δημοσίου, καθώς είναι θυγατρικές της Αγροτικής Τράπεζας!

Ομως όπως δείχνουν συγκεκριμένα στοιχεία, ο Τ. Λυσιμάχου συνεχίζει να κινείται ύποπτα και σε αυτές τις θέσεις. Πρώην οικονομικός διευθυντής της Αγροτικής Ασφαλιστικής, στις 26 Ιούνη 1999 κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθήνας, την οποία έχει κοινοποιήσει και στο ΣΔΟΕ (Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος). Στην αναφορά του αναφέρει ότι στο μηχανογραφικό σύστημα της εταιρίας υπάρχει «τρύπα», με την οποία γίνεται δυνατόν χρήματα που θα έπρεπε να κατατεθούν στο ταμείο της εταιρίας να «κάνουν φτερά» και τελικά να εμφανίζονται ως... δαπάνη!

Ο οικονομικός διευθυντής στη μηνυτήρια αναφορά του σημειώνει τις ενέργειες στις οποίες προέβη, όπως ήταν η άμεση ενημέρωση της διοίκησης και η κατάθεση υπομνημάτων, με τα οποία ζητούσε την άμεση διενέργεια ελέγχων, « οι οποίοι ουδέποτε- σημειώνει- διενεργήθηκαν»... «Εις τον ισολογισμόν της εταιρικής χρήσεως 1998 - τονίζει- ο οποίος εδημοσιεύθη στις 14-5-1999 και αφ' ότου εγώ είχα ήδη αποχωρήσει από την ως άνω θέση και έπαψα πλέον να ασκώ τα καθήκοντά μου, η ως άνω διαφορά αυθαίρετα καλύφθηκε κανονικά και δη ως εξής: Απαιτήσεις της εταιρίας ύψους 300 εκατομμυρίων δραχμών (τμήμα συνολικής ζημίας των 500.000.000) αντί να εισπραχθούν ως οφειλές εμφανίζονται εις τον ως άνω ισολογισμό ως δαπάνες και μάλιστα χωρίς δικαιολογητικά και παραστατικά, με αποτέλεσμα τη σημαντική περιουσιακή ζημία της Εταιρίας και κατ' επέκταση του Δημοσίου»!

Το «πρόβλημα» στο λογιστικό σύστημα το είχε ανακαλύψει και ο προηγούμενος από αυτόν οικονομικός διευθυντής, ο οποίος μόλις έκανε τη σχετική ενημέρωση απολύθηκε και επιπλέον η εταιρία κατέθεσε και μήνυση εναντίον του!

Μήπως θέλει να πει σκλαβοπάζαρο το ΕΘΝΟΣ ;;

Για σκληρό παζάρι..
Για σκληρή διαπραγμάτευση του πρωθυπουργού με την Ε.Ε μιλάει το ΕΘΝΟΣ....
Σιγά μην σκίσουν κανένα καλσόν, λέμε εμείς...
Είδαμε και τις προηγούμενες σκληρές διαπραγματεύσεις.


Είδαμε την δανειακή σύμβαση που υπέγραψε η κυβέρνηση.
Είδαμε και την παταγώδη αποτυχία του μνημονίου και της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης.
Για ποιες διαπραγματεύσεις μιλάνε, σε ποια βάση και με ποια νομιμοποίηση;
Aυτό δεν είναι παζάρι αγαπητοί μου.
Οι επαχθείς όροι που ήδη έχουν γονατίσει τον Έλληνα και έχουν υποθηκεύσει την εθνική μας κυριαρχία, σε συνδυασμό με τους νέους όρους που έρχονται...
Θυμίζουν "Μπανανία" και αποικίες άλλων εποχών.
Μάλλον σε σκλαβοπάζαρο παραπέμπουν και όχι σε παζάρι.

Οργανώνεται η ελληνική κοινότητα των τυχερών ομοεθνών μας που ζούνε στο Μπαλί... και ως συνήθως η οργάνωση αρχίζει απ' την εκκλησία

Η ελληνική κοινότητα του Μπαλί μεγαλώνει και ήδη προσανατολίζεται στην απόκτηση δική της ελληνορθόδοξης εκκλησίας. Η ανάγκη αυτή φάνηκε ξεκάθαρα και κατά τον εορτασμό του Πάσχα που έγινε από έναν Ινδονήσιο αλλά Ορθόδοξο ιερέα, που βαπτίστηκε στην Ελλάδα.

Η λειτουργία έγινε στο χώρο του σπιτιού της Ελληνίδας Μαριλένας Βλατάκη, και συγκεντρώθηκαν περίπου 25 με 30 πιστοί από την Ελλάδα, αρκετοί Ελληνοαυστραλοί αλλά και Ρώσοι και Σέρβοι ορθόδοξοι. Η πασχαλινή λειτουργία έγινε στα ελληνικά, όπως μας ενημερώνει ο Άκης Κοτζαμιχάλης, Έλληνας από τη Μελβούρνη και μόνιμος κάτοικος του Μπαλί εδώ και εφτά χρόνια.

«Πρόσφατα επισκέφτηκα τη Μελβούρνη και είδα τα λυπημένα πρόσωπα των ανθρώπων από το άγχος. Στο Μπαλί όλα είναι χαλαρά. Τώρα θέλουμε να κάνουμε την ελληνορθόδοξη εκκλησία μας, ενώ έχουμε και μερικά ελληνικά εστιατόρια» λέει ο κ. Κοτζαμιχάλης ο οποίος έχει μια σειρά επιχειρήσεων εκεί όπως καφετέριες, εστιατόρια, διαμερίσματα κ.α.

Γειτόνισσά του είναι η Μαριλένα Βλατάκη που έφτασε εκεί για πρώτη φορά, πριν από 22 χρόνια.

Μαζί με τον τότε σύζυγό της, έναν Ιταλό αρχιτέκτονα, περιηγήθηκαν στις αναρίθμητες παραλίες, στους εντυπωσιακούς ορυζώνες, στα παραδοσιακά χωριά του νησιού για να καταλήξουν στην απόφαση ότι κάποια μέρα θα επέστρεφαν για να ζήσουν εκεί το υπόλοιπο της ζωής τους.

Μόνο που η Κρητικά (από τα Χανιά) επέστρεψε μόνη της, ερωτεύτηκε τον πρίγκιπα Αα Νέουρα Πούτου Κους Ντάρμα Πούτρα, (μέλος της βασιλικής οικογένειας του Ντέσμασαρ) τον παντρεύτηκε, έκανε οικογένεια και «ρίζωσε» εκεί.

Με τον σύζυγό της απέκτησαν δυο παιδιά, στα οποία έδωσαν ελληνικά ονόματα, τον Μίνωα και τη Σελήνη. Η Μαριλένα Βλατάκη έχει έναν ακόμα γιο από τον πρώτο της γάμο.

Σήμερα η ίδια, σχεδιάστρια μόδας στο επάγγελμα, έχει μια εταιρία ρούχων που πραγματοποιεί εξαγωγές και στο εξωτερικό. Επίσης είναι ιδιοκτήτρια ενός τουριστικού γραφείου διαθέτει κατάστημα με αντικείμενα τέχνης και διακοσμητικά είδη και πρόσφατα άνοιξε και μια καφετέρια με τον σύζυγό της.

Παράλληλα ασχολείται και με το Real Estate ενώ χαρακτηρίζει το Μπαλί «σπίτι μου και νησί μου».

Έλληνας έχει και το πιο ακριβό μαγαζί του Μπαλί, το πρώτο beach-bar-restaurant του νησιού πάνω στην ατελείωτη αμμώδη παραλία της Κούτα που απασχολεί 400 άτομα.

Πρόκειται για τον Θανάση Χόνδρο, με καταγωγή από τη Μεσσηνία και πρώην κάτοικο Μελβούρνης.

Όλοι οι Έλληνες τονίζουν ότι απολαμβάνουν την ποιότητα ζωής στο Μπαλί. Πάντα καλοκαίρι, όλα χαλαρά, φρέσκα και τροπική βλάστηση. Και πολλές ευκαιρίες για όσους θέλουν να εργαστούν.

ΤΟ 'ΚΟΥΠΟΝΙ' του taxalia για σήμερα... συμπληρωμένο απ το ΔΕΞΙ ΕΞΤΡΕΜ... 'ΠΟΝΤΑΡΕΤΕ'...προβλέψεις!

Πόσοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ θα παραιτηθούν πριν την ψήφιση του 'ΜΝΗΜΟΝΙΟ' 2 ;

α) ΕΝΑΣ απόδοση 11
β) λιγότεροι από ΠΕΝΤΕ απόδοση...
4,25
και γ) περισσότεροι από ΠΕΝΤΕ απόδοση 1,50

taxalia.blogspot.com

Δεξί εξτρέμ:

Εμείς επειδή δεν θέλουμε να σας στείλουμε "κουβά" θα προσθέσουμε και μια ακόμα επιλογή:

δ) ΚΑΝΕΝΑΣ απόδοση 1,05 :)))

Διαψεύδει τις φήμες περί μετεγκατάστασής της στο εξωτερικό η Coca-Cola Τρία Έψιλον

"Δεν ευσταθούν οι πρόσφατες φήμες που αφορούν την πιθανολογούμενη μετεγκατάσταση της Coca-Cola Τρία Έψιλον σε χώρες του εξωτερικού", επισημαίνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της στο Χρηματιστήριο Αθηνών, σε συνέχεια ερωτήματος από την Ελληνική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Σε σχετικές δηλώσεις του ο κ. Δώρος Κωνσταντίνου, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, επισημαίνει: "Η Ελλάδα είναι σημαντική αγορά για τον Όμιλο. Στην παρούσα δύσκολη συγκυρία βασική μας προτεραιότητα παραμένει η βελτίωση της αποδοτικότητας και της ανταγωνιστικότητας της εταιρείας ώστε να συνεχίσει να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας στους Έλληνες καταναλωτές".

Όσον αφορά στην πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας περί δημιουργίας κέντρου υποστηρικτικών υπηρεσιών στη Βουλγαρία (όπως για παράδειγμα διαχείριση θεμάτων προσωπικού), η Coca-Cola Τρία Έψιλον διευκρινίζει ότι αυτή η πρωτοβουλία δεν αφορά μόνο την Ελλάδα αλλά την πλειονότητα των 28 χωρών. Συγκεκριμένα, αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας τυποποίησης διαδικασιών και βελτίωσης της αποδοτικότητας της εταιρείας, στα πρότυπα πλήθους άλλων εταιρειών με διεθνή δραστηριότητα.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, παράγει και εμφιαλώνει τα προϊόντα της στην Ελλάδα από το 1969 διαδραματίζοντας ουσιαστικό ρόλo στην ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας. Ο Όμιλος, ο οποίος είναι σήμερα από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές προϊόντων της The Coca-Cola Company παγκοσμίως, επιλέγει να διατηρεί την έδρα του στην Ελλάδα από όπου μία πολυεθνική διοικητική ομάδα συντονίζει τις δραστηριότητες σε 28 συνολικά χώρες. Οι μετοχές της εταιρείας έχουν βασική αγορά διαπραγμάτευσης το Χρηματιστήριο Αθηνών ενώ διαπραγματεύονται δευτερευόντως και στα Χρηματιστήρια της Νέας Υόρκης και του Λονδίνου.

Με τον Αντώνη Σαμαρά συναντάται ο B. Βενιζέλος για να τον ενημερώσει για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ... Μπράβο του

Με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αντώνη Σαμαρά, συναντάται στις 10.30 ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Ευάγγελος Βενιζέλος. Ο υπουργός Άμυνας, θα ενημερώσει τον πρόεδρο της ΝΔ για θέματα που θα συζητηθούν την επόμενη εβδομάδα στη Σύνοδο των υπουργών Άμυνας του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες. Yπενθυμίζεται ότι το προηγούμενο διήμερο ο κ. Βενιζέλος ενημέρωσε τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ, Γ. Καρατζαφέρη και τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα.

Η Moody’s υποβάθμισε οκτώ ελληνικές τράπεζες

Στην υποβάθμιση οκτώ ελληνικών τραπεζών από πλευράς καταθέσεων και ομολόγων (senior debt) προχώρησε σήμερα ο οίκος αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας Moody’s.

Πρόκειται για τις τράπεζες:

- Εθνική Τράπεζα σε Β3 από Ba3

- Eurobank σε B3 από Ba3

- Alpha Bank σε B3 από Ba3

- Τράπεζα Πειραιώς σε B3 από Ba3

- Αγροτική Τράπεζα σε B3 από B1

- Τράπεζα Αττικής σε B3 από B1

- Εμπορική Τράπεζα σε B1 από Baa3

- Γενική Τράπεζας σε B1 από Baa3

Όπως επισημαίνει ο διεθνής οίκος, οι υποβαθμίσεις αυτές σημειώνονται μετά την υποβάθμιση της πιστοληπτικής αξιολόγησης της Ελλάδας σε Caa1 από B1. Οι προοπτικές (outlook) και για τις οκτώ τράπεζες είναι αρνητικές.