Ας κάνουν όνειρα για συνενόχους...
03 Ιουνίου 2011
Εκβιάζουν τον Σαμαρά μέχρι τελευταία στιγμή!
Ας κάνουν όνειρα για συνενόχους...
Πολυτελείς βίλλες πουλάει κόρη σοσιαΛΗΣΤΑΡΑ πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ που αντιμετωπίζει κάποια προβληματάκια τελευταία


Προσέξτε ότι μετέφεραν και το δρόμο που περνούσε μπροστά από τις βίλες ώστε να μην υπάρχει φασαρία από τ' αυτοκίνητα ;)
Δείτε και εικόνα από διαδήλωση έξω από το γνωστό διατηρητέο της Δ. Αρεοπαγίτου...
συγκρίνετε το κολονάκι και το δεντράκι από πίσω του, που φαίνεται δεξιά στην παρακάτω εικόνα που διαδηλώνει ο κόσμος, με το κολονάκι και το δεντράκι από πίσω του στην από πάνω εικόνα

Γ. Μιχελάκης για προπηλακισμούς βουλευτών, συναίνεση και κομματική πειθαρχία, συνάντηση Σαμαρά-Βενιζέλου και ημιυπαίθριους
"Η θέση μας απέναντι σε παρόμοια γεγονότα είναι σταθερή και κρυστάλλινη. Την έχω διατυπώσει πολλές φορές έως τώρα και επαναλαμβάνω: Καταδικάζουμε κάθε μορφή βίας, όποια αιτία κι αν έχει, όποιο πρόσχημα κι αν επικαλείται. Όπου κι αν εκδηλώνεται εναντίον όποιου κι αν στρέφεται", δήλωσε ο κ. Μιχελάκης.
Ανέφερε επίσης και άλλη φράση του Α. Σαμαρά, σύμφωνα με την οποία "το μόνο που προειδοποιούμε επειδή εμείς δεν χαϊδεύουμε αυτιά: Προσέξτε την οργή που γίνεται απελπισία. Μην ενδώσετε στον πειρασμό της απελπισίας που κάποιους λίγους τους οδηγεί σε ακρότητες. Κάνουν κακό στο κίνημά σας".
Σε ερώτηση για τα μηνύματα που λαμβάνει η ΝΔ από τις αντιδράσεις του κόσμου είπε ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης εκφράζει με τις θέσεις του τα μηνύματα της κοινωνίας και πως ένα μεγάλο κομμάτι της αντίδρασης αφορά τα οικονομικά μέτρα. "Οι θέσεις του Αντώνη Σαμαρά αρχίζουν να εκφράζουν την κοινωνία και ακούγονται από την κοινωνία", πρόσθεσε.
Σε ότι αφορά τις αντιδράσεις των πολιτών και αν οδηγούν τη ΝΔ σε αυτοκριτική, ο κ. Μιχελάκης απάντησε πως το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει κάνει την πιο σκληρή αυτοκριτική που έχει κάνει ποτέ κόμμα και το ενδιαφέρει πως θα βγει η χώρα από την κρίση, "συνεισφέροντας από το δικό μας μετερίζι με τις προτάσεις μας". Συμπλήρωσε επίσης ότι όσα λέει ο κ. Σαμαράς εδώ και μήνες, τα λένε τώρα και στελέχη της κυβέρνησης και αναφέρθηκε σε σχετική ανακοίνωση της ΠΑΣΚΕ και στην επιστολή των 16 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.
Ο κ. Μιχελάκης δήλωσε, εξάλλου, ότι ο πρόεδρος της ΝΔ ζήτησε αυτές τις συναντήσεις στο Παρίσι και τις Βρυξέλλες για να ενημερώσει για τις θέσεις της ΝΔ και μετά από σχετική ερώτηση τόνισε πως "δεν υπάρχει κανένα θέμα πιέσεων. Επιπλέον δήλωσε ότι η κυβέρνηση δεν ζητά συναίνεση. "Ζητά από τον Αντώνη Σαμαρά συνυπογραφή. Συνυπογραφή στο λάθος. Συνυπογραφή στη συνέχιση μιας συνταγής που αποδεδειγμένα πλέον δεν σώζει αλλά σκοτώνει την οικονομία και διαλύει την κοινωνία. Τέτοια συνυπογραφή δεν πρόκειται να υπάρξει. Αντιπροτείνουμε επαναδιαπραγμάτευση για να βγούμε μια ώρα αρχύτερα από το μνημόνιο", ανέφερε.
Σε ερώτηση αν θα διαγραφεί βουλευτής της ΝΔ στην περίπτωση που υπερψηφίσει το μεσοπρόθεσμο, είπε ότι "όταν έρθει η ώρα θα τοποθετηθούμε" και επικαλέστηκε ξανά όσα είχε προηγουμένως αναφέρει περί συναίνεσης χωρίς να ξεκαθαρίσει αν θα τεθεί θέμα κομματικής πειθαρχίας.
"Κανένα σχόλιο" απάντησε επίσης όταν ρωτήθηκε και σχετικά με το θέμα της Έλσας Παπαδημητρίου, η οποία έχει αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο υπερψήφισης.
Ο εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης δήλωσε ότι η συνάντηση του Αντώνη Σαμαρά με τον υπουργό Άμυνας Ε. Βενιζέλο αφορούμε μόνο θέματα του ΝΑΤΟ.
Σε ερώτηση για την εγκύκλιο του υπουργείου οικονομικών για τους ημιυπαίθριους, με την οποία προβλέπεται ότι οι χώροι που τακτοποιήθηκαν θα συνυπολογιστούν στα τεκμήρια διαβίωσης, στο φόρο ακίνητης περιουσίας και στις μεταβιβάσεις ακινήτων, ο κ. Μιχελάκης παρέπεμψε σε δήλωση των αρμόδιων τομεαρχών του κόμματος Κυριάκου Μητσοτάκη και Γιάννη Βρούτση που κατηγορούν για πολιτική ανεντιμότητα και πολιτική εξαπάτηση την κυβέρνηση και ζητούν να αποσυρθεί η σχετική εγκύκλιος.
Λύθηκε το πρόβλημα Ρομπόπουλου κ.λπ ΠΑΣΟΚων επαναστατών: Στα όργανα του ΠΑΣΟΚ το μεσοπρόθεσμο
Σωτήριες παρεμβάσεις της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος σε περιπτώσεις νεαρών που σχεδιάζουν να αυτοκτονήσουν και το ανακοινώνουν μέσω διαδικτύου
Ο κ.Σφακιανάκης τόνισε πως από τον Νοέμβριο του 2006 οπότε και καταγράφηκε ο πρώτος νεκρός στην Ελλάδα, που είχε εκδηλώσει την επιθυμία να αυτοκτονήσει μέσω του διαδικτύου, έως σήμερα εντοπίστηκαν και βοηθήθηκαν 201 νεαρά άτομα τα οποία επιχείρησαν ή σχεδίαζαν να βάλουν τέλος στη ζωή τους. Η αστυνομία σε συνεργασία με ψυχολόγους κατάφερε να αποτρέψει τους νεαρούς, ενώ μόλις σε 15 περιπτώσεις υπήρξαν τραυματίες.
«Δεχόμαστε καθημερινά κλήσεις και από μικρά παιδιά ότι φίλοι τους αντιμετωπίζουν ψυχολογικά προβλήματα και ανακοινώνουν σχέδια για αυτοκτονία μέσω του διαδικτύου. Κάνουμε αγώνα δρόμου να τα εντοπίσουμε και να στείλουμε ειδικούς προτού γίνει το κακό», συμπλήρωσε ο κ.Σφακιανάκης.
Παράλληλα, συμβούλεψε τα παιδιά να μην κάνουν φίλους σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης άτομα που δεν γνωρίζουν. «Κάνετε αγώνα δρόμου να συγκεντρώσετε 1.500 φίλους όμως δεν ξέρετε ποιος θέλει να σας βλάψει. Είναι κρυμμένοι διάφοροι που προσπαθούν με αλλοιωμένες φωτογραφίες να διεισδύσουν στην παρέα σας. Δυστυχώς με λάθος κινήσεις μπορεί να χαθούν ζωές. Είναι πολλά τα παιδιά που τα ψάχνουμε και δεν ξέρουμε που είναι».
Όπως τους είπε, το χρονικό διάστημα από το 2004 έως και σήμερα έχουν συλληφθεί και έχουν οδηγηθεί στις φυλακές για διακίνηση παιδικής πορνογραφίας 610 χρήστες του διαδικτύου.
Ένα ακόμη θέμα που επισήμανε ο κ.Σφακιανάκης είναι η κυβερνοτρομοκρατία (cyber bullying) όπου αρκετά παιδιά δέχονται επιθέσεις από συμμαθητές τους. «Το φαινόμενο γνωρίζει έξαρση τον τελευταίο καιρό παγκοσμίως και δεν είναι λίγα τα περιστατικά στη χώρα μας. Είκοσι παιδιά έχουν αναγκαστεί να αλλάξουν σχολεία γιατί δεν άντεχαν την πίεση που τους ασκείτε μέσω του internet από τους συμμαθητές τους».
Τέλος, συμβούλεψε τους μαθητές των εκπαιδευτηρίων «Μαντουλίδη» να βάζουν δύσκολους κωδικούς πρόσβασης στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, να μην χρησιμοποιούν τις πιστωτικές κάρτες των γονιών τους για αγορές από το διαδίκτυο και να μην χρησιμοποιούν για περισσότερη από μιάμιση ώρα το internet διότι από κει και μετά αρχίζει η εξάρτηση. Στο σημείο αυτό, τους ανέφερε πως συνολικά 88 παιδιά μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Παίδων της Αθήνας από εξάρτηση στο διαδίκτυο.
Σ. Γιαννακά: Μην κάνετε όνειρα! Εγώ θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ ακόμα κι αν με μαστιγώσει ο ΓΑΠ
[Έτσι για να μην κάνουμε όνειρα...]«Είναι αλήθεια ότι αμφιβάλλω και αμφισβητώ κατά πόσο ο προϋπολογισμός του 2011, που περιείχε μέτρα 7,5 δισ. ευρώ και τα πήραμε στις αρχές του χρόνου, μέτρα για τα οποία οι Έλληνες και η ελληνική οικονομία πραγματικά γονάτισαν - είναι ένας προϋπολογισμός που πρέπει να ψηφίσουμε εκ νέου τον Ιούνιο, στο μεσοπρόθεσμο, με καινούργια μέτρα 6,5 δισ. ευρώ», είπε η κα Γιαννακά
Αναφερόμενη στη χθεσινή επίθεση κατά του υφυπουργού Εσωτερικών και κυβερνητικού εκπρόσωπου Γιώργου Πεταλωτή, αφού επισήμανε ότι είναι λυπηρό γεγονός τόνισε ότι «είναι ένα φαινόμενο που πρέπει να αντιμετωπίσουμε πριν πάρει διαστάσεις και πριν πραγματικά προκληθούν και θύματα». Η Σ. Γιαννακά εκτίμησε ότι η επίθεση ήταν οργανωμένη και δεν είχε τα χαρακτηριστικά των «αγανακτισμένων» στο Σύνταγμα και κάλεσε τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ «να διαφυλάξει το κύρος του Κοινοβουλίου και την αξιοπρέπεια των βουλευτών».
"Μαθήματα" αγγλικών με τη Βικτόρια Χίσλοπ, τη συγγραφέα του δημοφιλούς best-seller "Το Νησί", στο Λύκειο Χαλάστρας
Οι «συναντήσεις» μέσω Skype έγιναν στις 6 Δεκεμβρίου και στις 2 Φεβρουαρίου, προς έκπληξη των μαθητών και καθηγητών, που μέχρι και την τελευταία στιγμή, δεν πίστευαν ότι θα πετύχαινε η προσπάθεια. «Τελικά, αποδείχτηκε ότι είναι πολύ προσιτός άνθρωπος. Μας πρότεινε η ίδια την επικοινωνία μέσω Skype, και κατά τη διάρκεια των επαφών ήταν πολύ θερμή προς τα παιδιά», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η καθηγήτρια Αγγλικών του Λυκείου, Σωτηρία Φιντικάκη.
Η ιδέα της επικοινωνίας με τη Βρετανίδα συγγραφέα προέκυψε στην αρχή της σχολικής χρονιάς, προτού ακόμη ξεκινήσει η προβολή της δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς «Το Νησί». Η κ.Φιντικάκη ζήτησε από μαθητές της Α' Λυκείου να της αναφέρουν αγαπημένους συγγραφείς και διαπίστωσε την προτίμηση των παιδιών στο ομώνυμο βιβλίο της Βικτόρια Χίσλοπ, το οποίο κατείχε επί οχτώ εβδομάδες την πρώτη θέση στον κατάλογο των best-sellers στη Βρετανία, πούλησε πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα και μεταφράστηκε σε περισσότερες από 20 γλώσσες.
«Της έστειλα ένα e-mail, στο οποίο της εξηγούσα ότι οι μαθητές στην Ελλάδα δεν έχουν την ευκαιρία να μιλούν την αγγλική γλώσσα- πολύ περισσότερο με μία αγαπημένη συγγραφέα- και ότι θα ήταν μια καλή ευκαιρία να επισκεφτεί το σχολείο, σε μια από τις επισκέψεις της στην Ελλάδα. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ότι θα έπαιρνα κάποια απάντηση», εξήγησε.
Η απάντηση όχι μόνο έφτασε στο σχολείο, αλλά προς έκπληξη καθηγητών και μαθητών, η Βρετανίδα συγγραφέας, πρότεινε την επικοινωνία μέσω Skype, αφού οι ανειλημμένες υποχρεώσεις δεν της επέτρεπαν να βρεθεί στο σχολείο. «Είναι άδικο να μην παίρνουν τα παιδιά αυτό που τους αξίζει», έγραφε στην απάντησή της η Βικτόρια Χίσλοπ, παραδεχόμενη την αδυναμία της προς τα παιδιά. Το πρώτο "ραντεβού" κλείστηκε για τις 6 Δεκεμβρίου, ανήμερα της εορτής του Αγίου Νικολάου, και η Βρετανίδα συγγραφέας καλωσόρισε τους μαθητές και δεν ξέχασε να ευχηθεί «χρόνια πολλά» στους εορτάζοντες. «Ήταν πολύ παρατηρητική, έκανε σχόλια για τα ρούχα και αξεσουάρ των παιδιών και δημιούργησε αμέσως μια άνετη ατμόσφαιρα», είπε η καθηγήτρια.
Η Άννα, το Χόλιγουντ, η Ελλάδα και … τα ελληνικά
Η συζήτηση διήρκεσε περίπου μιάμιση ώρα, συμμετείχαν περίπου 40 μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου, οι οποίοι είχαν προετοιμάσει από πριν αμέτρητες ερωτήσεις προς τη συγγραφέα. Προς έκπληξη όλων, για τον αγαπημένο της χαρακτήρα στο «Νησί», η συγγραφέας «έδειξε» την Άννα, η οποία στη δημοφιλή σειρά δεν είχε τον ρόλο της πιο γλυκιάς γυναίκας. «Έχει περισσότερο ενδιαφέρον να γράφεις για έναν περίπλοκο χαρακτήρα, που δίνει συνέχεια τη μάχη του καλού με το κακό. Ηταν, άλλωστε, μια όμορφη γυναίκα και ως τέτοια ήταν φυσικό να έχει πάντα τέτοιες προκλήσεις», τους εκμυστηρεύτηκε η Βικτόρια Χίσλοπ.
Η συγγραφέας του «Νησιού» εξήγησε στους μαθητές και τους λόγους, για τους οποίους απέρριψε πρόταση του Χόλιγουντ να μεταφερθεί το βιβλίο της στη μεγάλη οθόνη. «Η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα, με καταπληκτικά τοπία και πολύ καλούς ηθοποιούς. Δεν είναι δυνατό να μην αξιοποιούνται», είπε η συγγραφέας και τους θύμισε την παραγωγή της ταινίας στην Ελλάδα «Λοχαγός Κορέλι», για το αποτέλεσμα της οποίας δεν φάνηκε ικανοποιημένη.
Η κ. Χίσλοπ εξέφρασε την αγάπη της για την Ελλάδα και είπε ότι έχει περισσότερους φίλους Έλληνες παρά Βρετανούς. Μάλιστα, ζήτησε από τους μαθητές να κάνει λίγη εξάσκηση και η ίδια στα ελληνικά της. Όπως ανέφερε, αν και επισκέπτεται την Ελλάδα εδώ και 30 χρόνια, μόλις πρόσφατα ξεκίνησε ιδιαίτερα μαθήματα ελληνικών, με καθηγήτρια από την Θεσσαλονίκη.
Με τη "Νύφη του Θερμαϊκού" έχει μια ακόμη σχέση. Όπως αποκάλυψε, το τρίτο της βιβλίο, που δεν αποκλείεται να έχει τον τίτλο «Το νήμα», εκτυλίσσεται στη Θεσσαλονίκη και στηρίζεται σε ιστορικά στοιχεία. «Ήθελα να αναφερθώ στην ελληνική ιστορία και μέσα από αυτή να δώσω στον υπόλοιπο κόσμο να καταλάβει τον ελληνικό λαό», αποκάλυψε στους μαθητές. Η συζήτηση συνεχίστηκε επί μακρόν και στο επόμενο "ραντεβού" των μαθητών με τη Βικτόρια Χίσλοπ, στις 2 Φεβρουαρίου.
«Ηταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η επικοινωνία, καθώς οι μαθητές είχαν την ευκαιρία, όχι μόνο να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία και να εξασκήσουν την ξένη γλώσσα, αλλά επίσης να ακούσουν τέτοιου είδους απαντήσεις από μια προσωπικότητα με τέτοιες αξίες», σχολίασε η κ. Φιντικάκη.
Η εμπειρία άφησε μια γλυκιά γεύση και στους μαθητές, που σκέφτονται να δοκιμάσουν στο μέλλον μια νέα επικοινωνία και με άλλες δημοφιλείς προσωπικότητες, όπως … ο Μπέκαμ.
Γερμανία: 199 νέες μολύνσεις από E.coli μέσα σε δύο ημέρες. Πάντως οι Γερμανοί δεν ανησυχούν
Πάντως ειδικοί στη Γερμανία, όπου έχουν καταγραφεί οι 17 από τους 18 θανάτους που οφείλονται στο βακτήριο αυτό, ανακοίνωσαν σήμερα ότι ο αριθμός των μολύνσεων μοιάζει να "σταθεροποιείται".
"Η κατάσταση δείχνει ότι ο αριθμός των νέων μολύνσεων μοιάζει να σταθεροποιείται", δήλωσε ο καθηγητής Ράινχαρντ Μπρούνκχορστ, πρόεδρος της γερμανικής Εταιρείας Νεφρολογίας και υπεύθυνος του πανεπιστημιακού νοσοκομείου της περιοχής του Ανόβερου (βόρεια Γερμανία) όπου σημειώθηκαν πολλοί θάνατοι.
Ο Μπρούνκχορστ δήλωσε πάντως, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου με πολλούς ειδικούς στο Αμβούργο, ότι πρόκειται για "τη σοβαρότερη επιδημία των τελευταίων δεκαετιών που προκαλείται από ένα βακτήριο".
Β. Μεϊμαράκης: «Φοβούνται να κυκλοφορήσουν οι ντιντήδες και οι φλώροι που προκαλούν με τη ζωή που κάνουν»
«Αυτοί που φοβούνται είναι οι ντιντήδες όπως είπε ο Φαήλος [σ.σ. Κρανιδιώτης], οι φλώροι που λέγαμε εμείς, οι φλούφληδες και οι σαλονάτοι, που λένε κάποιοι άλλοι. Όταν ασχολείσαι με τα κοινά δεν έχει φοβάμαι", είπε στο ραδιοφωνικό σταθμό της ΝΕΤ ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρόεδρος του ινστιτούτου "Κωνσταντίνος Καραμανλής".
"Πρόβλημα υπάρχει σε αυτούς τους οποίους προκαλούν, βλέπουν την πολιτική ως ένα τρόπο καλύτερης ποιότητας της προσωπικής τους ζωής", πρόσθεσε και σημείωσε ότι οι βουλευτές δεν πρέπει ούτε να φοβούνται, ούτε να ζουν προκλητικά.
Υποστήριξε ότι δεν είναι όλοι ίδιοι και διερωτήθηκε: "Και η λύση; Πού θα βρεθεί; Και πώς θα βρεθεί; Και από ποιους θα βρεθεί; Δεν πρέπει η λύση να είναι πολιτική; Από πού θα έρθει από τη δικαιοσύνη; Από τις ένοπλες δυνάμεις; Από τους επιχειρηματίες;".
Δίνοντας την απάντησή του, σημείωσε, "όχι βέβαια, θα έρθει και πάλι από τον κυρίαρχο λαό, ο οποίος θα μπορεί και πάλι να ψηφίζει και να εκλέγει πολιτικούς".
Που πάνε τα λεφτά του μνημονίου; Στο Λαό; Δε νομίζω...
«Αν δεν εφαρμόσουμε το μνημόνιο δεν θα μας δανείζουν και δεν θα έχουμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις».Κι όμως, η αλήθεια είναι η ακριβώς αντίθετη. Δεν είναι τα δάνεια που πληρώνουν τους μισθούς και τις συντάξεις. Είναι οι (κομμένοι) μισθοί και οι (κομμένες) συντάξεις που πληρώνουν για τα δάνεια!
Αντί άλλης απόδειξης, ας καταφύγουμε για μια ακόμα φορά στη γλώσσα των αριθμών. Των δικών τους αριθμών.
2010
«Για το εννεάμηνο Απριλίου - Δεκεμβρίου 2010 που διανύουμε, οι υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου για τοκοχρεολύσια εκτιμώνται σε 39,7 δισ. ευρώ».
Το Ελληνικό Δημόσιο, λοιπόν, πρέπει μέχρι το τέλος του χρόνου να καταβάλει στις καπιταλιστικές αγορές, στους κάθε λογής ομολογιούχους και στους «τοκογλύφους» περί τα 40 δισ. ευρώ.
Ας δούμε τώρα τις εισπράξεις από δάνεια που έχει «πετύχει» η κυβέρνηση με το μνημόνιο:
-- Δάνειο 20 δισ. ευρώ το Μάιο.
-- Δάνειο 9 δισ. ευρώ μέσα στο Σεπτέμβριο.
-- Δάνειο 9 δισ. ευρώ που θα εισπραχθεί μέχρι το Δεκέμβριο, εφόσον η τρόικα εγκρίνει το αποτέλεσμα των εκλογών και θεωρήσει ότι το ...«πετσόκομμα» του ελληνικού λαού συνεχίζεται με «ικανοποιητικούς ρυθμούς».
Αθροισμα: 38 δισ. ευρώ.
Συμπέρασμα: Από τα «σωτήρια» δάνεια, με τους νέους δυσβάσταχτους όρους για τον ελληνικό λαό, ούτε πεντάρα τσακιστή δεν πάει για (τους περικομμένους) μισθούς και συντάξεις!
Όλα τα νέα δάνεια (38 δισ.) της φετινής χρονιάς πάνε για να καλυφθούν τα χρέη από τα προηγούμενα δάνεια (40 δισ.), όλα τα δάνεια γυρίζουν πίσω στους δανειστές. Το μόνο που μένει στον ελληνικό λαό είναι οι νέοι κι ακόμα
μεγαλύτεροι τόκοι!
2011
Σύμφωνα με τα κυβερνητικά στοιχεία (σ.σ.: μάρτυς μας, εκτός από το Θεό, και το «Βήμα» της 10/10/2010) για το έτος 2011 η Ελλάδα θα πρέπει να πληρώσει σε τόκους το ποσό των 12,5 δισ. ευρώ και για χρεολύσια το ποσό των 34,7 δισ. ευρώ.
Άθροισμα: 47,3 δισ. ευρώ!
Με άλλα λόγια: Από τα 40 δισ. ευρώ της «σωτηρίας» που βάσει του μνημονίου θα «εισρεύσουν» στην Ελλάδα το επόμενο έτος, ούτε δεκάρα δε θα πάει για μισθούς και συντάξεις.
Όλα (μα όλα!) θα επιστρέψουν στους «καλούς» δανειστές μας, προς τους οποίους θα μείνουμε και με ένα επιπλέον χρέος ύψους 7,3 δισ. ευρώ!
2012
Όπως και πάλι τα κυβερνητικά στοιχεία ομολογούν, το έτος 2012, οπότε θα έχουμε την εκταμίευση των υπόλοιπων 40 δισ. ευρώ από το «μηχανισμό στήριξης», η Ελλάδα θα πρέπει να καταβάλει στους δανειστές της τόκους ύψους 11,1 δισ. ευρώ και χρεολύσια ύψους 31,7 δισ. ευρώ.
Άθροισμα: 42,8 δισ. ευρώ!
Φράγκο, δηλαδή, για μισθούς και συντάξεις. Όπως θα «έρθει» η... «βοήθεια» έτσι θα γυρίσει στους δανειστές. Μάλιστα, γι' αυτό το «πήγαινε - έλα», θα μας έχουν φεσώσει και με 2,8 δισ. ευρώ - επιπλέον - τόκους...
Από τα περιβόητα δάνεια που κυβέρνηση - ΕΕ - ΔΝΤ - ΕΚΤ «εξασφάλισαν» για το λαό, από τα δάνεια που αν στους «φίλους» μας δεν αρέσει (!) το αποτέλεσμα των εκλογών τότε δε θα τα εκταμιεύσουν, και τότε - σύμφωνα με τους «πατριώτες» - θα επέλθει χρεοκοπία και στάση πληρωμών σε μισθούς και συντάξεις, ούτε ένα ευρώ (αριθμός: 1) δεν πάει σε μισθούς και συντάξεις!
Όλα τα δάνεια- μα όλα! - είτε ως τόκοι, είτε ως χρεολύσια, είτε ως επιδοτήσεις, είτε ως επιχορηγήσεις, είτε ως φορολογικές απαλλαγές, επιστρέφουν κατευθείαν (!) και με το αζημίωτο (!) στους εγχώριους και τους διεθνείς νταβατζήδες της χρηματιστικής ολιγαρχίας.
Στον ελληνικό λαό, το μόνο που απομένει είναι ο ασφαλιστικός Καιάδας, ο εργασιακός Μεσαίωνας, οι ακόμα μικρότεροι μισθοί και οι ακόμα μικρότερες συντάξεις, για να αποπληρώνει τους ακόμα μεγαλύτερους τόκους, τα ακόμα περισσότερα χρεολύσια!
Τελικά, δηλαδή, ένα μόνο απομένει στον ελληνικό λαό: Να πάρει την απόφαση να τους ανατρέψει. Να τους στείλει από κει που ήρθανε! Για να γίνει ο ίδιος ιδιοκτήτης του πλούτου που αυτός και μόνο αυτός παράγει.
Πηγή
Πηγή
«Δεν είμαστε πρόβατα» λέει ο Ρομπόπουλος...σιγά μεγάλε θα σκίσεις το καλσόν
Ο κ. Ρομπόπουλος σημείωσε ότι δεν συντάχθηκε από όλους το κείμενο ενώ ξεκαθάρισε ότι «Δεν είμαστε μια ομάδα αυτοί που υπογράψαμε. Όλοι ΠΑΣΟΚ είμαστε. Από την άλλη όμως είμαστε και άνθρωποι της αγοράς και βλέπουμε τα προβλήματα. Έπρεπε να πούμε τις ενστάσεις μας, δεν γινόταν αλλιώς.»
Τέλος, έκανε κριτική στην κυβέρνηση που πέρα από το έργο της , έχει κάνει και λάθη, ενώ ανέφερε ότι «είμαστε στη δίνη των κερδοσκόπων και η Ελλαδίτσα δεν ήταν έτοιμη να ανταπεξέλθει.»
http://spnews.gr/index.php/politiki/greece/pasok/9086-robopoulos
Το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών σε απόφαση του επί τακτικής αγωγής δικαίωσε εργαζόμενο στα stage
με το συγκεκριμένο ΝΠΔΔ ως σχέση εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου και κήρυξε άκυρη, ως εκ τούτου, την προηγούμενη καταγγελία, από μέρους της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, της σύμβασης εκπαίδευσης (μαθητείας).
Η πληρεξουσία Δικηγόρος του ενάγοντος, ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΤΣΙΠΡΑ δήλωσε:
«Πρόκειται για την πρώτη απόφαση, που αποφαίνεται επί τακτικής αγωγής εργαζομένου με πρόγραμμα stage, κρίνοντας, ότι οι συμβάσεις του είναι συμβάσεις εργασίας και ότι καλύπτονται μέσω αυτών πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Εδώ και πολλά χρόνια, υποστηρίζουμε τόσο ενώπιον των Εθνικών όσο και των Ευρωπαϊκών Δικαστηρίων, ότι στην περίπτωση των συμβασιούχων ο Δικαστής έχει δικαίωμα και καθήκον να προβαίνει στον ορθό νομικό χαρακτηρισμό της έννομης σχέσεως με βάση τα πραγματικά περιστατικά αυτής, με γνώμονα ιδιαίτερα την κάλυψη παγίων και διαρκών αναγκών. Οι εργαζόμενοι με προγράμματα stage δεν μπορούν να εξαιρεθούν από τον κανόνα αυτό ούτε βεβαίως να τύχουν μικρότερης προστασίας».
http://stageedimotomea.blogspot.com/2011/06/stage_03.html
Κι όμως τέτοιοι άνθρωποι επιβιώνουν...

Ο γνωστός ΠΑΣΟΚος Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου [έχουμε γράψει παλαιότερα: Μπουμπούκι Νο3: Λυσιμάχου Τριαντάφυλλος - Ο άνθρωπος του Σημίτη], ξεκίνησε σαν ασφαλιστής και μέσω του συνδικαλισμού αναρριχήθηκε σε κορυφαία αξιώματα του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα. Σήμερα είναι Διευθυντής στην Πειραιώς αλλά έχει μείνει στην ιστορία για το ότι επί Προεδρείας του στον « Ελληνικό Νηογνώμονα» έγιναν τα ναυάγια του «ΑΪΡΟΝ ΑΝΤΩΝΗΣ» και του «ΔΥΣΤΟΣ» στα οποία είχε δώσει πιστοποιητικά και συνεπώς είναι ηθικά υπεύθυνος για 44 νεκρούς ναυτικούς! Εννοείται ότι δεν τιμωρήθηκε για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις παρότι βγήκαν διάφορα πολλά «άπλυτα» στη φόρα.Ας θυμηθούμε τι έλεγε το 1999 ο Ριζοσπάστης για τον σημερινό συνεργάτη του Σάλλα, για να καταλάβετε πως επιβιώνουν τέτοιοι τύποι:
Ειδικότερα ο Τ. Λυσιμάχου όταν ναυάγησε το «ΔΥΣΤΟΣ» ήταν και πρόεδρος του «Ελληνικού Νηογνώμονα», αλλά και της ασφαλιστικής εταιρίας ΑΣΤΗΡ, στην οποία ήταν ασφαλισμένο το πλοίο. Στις 28 Δεκέμβρη 1996 το «ΔΥΣΤΟΣ» ναυαγεί. Στις 7 Φλεβάρη 1997 και πριν ακόμα βγει το πόρισμα του Ανακριτικού Συμβουλίου Ναυτικών Ατυχημάτων για τις αιτίες του ναυαγίου, η ασφαλιστική εταιρία ΑΣΤΗΡ με εντολή του Τ. Λυσιμάχου σπεύδει και καταθέτει στην πλοιοκτήτρια εταιρία του ΔΥΣΤΟΣ ΑΝΕ - ΗΡΑΚΛΗΣ (θυγατρική της ΑΓΕΤ - ΗΡΑΚΛΗΣ) 2.312.000 δολάρια, όπως προέβλεπε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο... Δύο βδομάδες μετά από την κατάθεση της επιταγής, ο Τ. Λυσιμάχου αναλαμβάνει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στη Αγροτική Ασφαλιστική Εταιρία και στην Αγροτική Ζωής, οι οποίες είναι εταιρίες του δημοσίου, καθώς είναι θυγατρικές της Αγροτικής Τράπεζας!
Ομως όπως δείχνουν συγκεκριμένα στοιχεία, ο Τ. Λυσιμάχου συνεχίζει να κινείται ύποπτα και σε αυτές τις θέσεις. Πρώην οικονομικός διευθυντής της Αγροτικής Ασφαλιστικής, στις 26 Ιούνη 1999 κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθήνας, την οποία έχει κοινοποιήσει και στο ΣΔΟΕ (Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος). Στην αναφορά του αναφέρει ότι στο μηχανογραφικό σύστημα της εταιρίας υπάρχει «τρύπα», με την οποία γίνεται δυνατόν χρήματα που θα έπρεπε να κατατεθούν στο ταμείο της εταιρίας να «κάνουν φτερά» και τελικά να εμφανίζονται ως... δαπάνη!
Ο οικονομικός διευθυντής στη μηνυτήρια αναφορά του σημειώνει τις ενέργειες στις οποίες προέβη, όπως ήταν η άμεση ενημέρωση της διοίκησης και η κατάθεση υπομνημάτων, με τα οποία ζητούσε την άμεση διενέργεια ελέγχων, « οι οποίοι ουδέποτε- σημειώνει- διενεργήθηκαν»... «Εις τον ισολογισμόν της εταιρικής χρήσεως 1998 - τονίζει- ο οποίος εδημοσιεύθη στις 14-5-1999 και αφ' ότου εγώ είχα ήδη αποχωρήσει από την ως άνω θέση και έπαψα πλέον να ασκώ τα καθήκοντά μου, η ως άνω διαφορά αυθαίρετα καλύφθηκε κανονικά και δη ως εξής: Απαιτήσεις της εταιρίας ύψους 300 εκατομμυρίων δραχμών (τμήμα συνολικής ζημίας των 500.000.000) αντί να εισπραχθούν ως οφειλές εμφανίζονται εις τον ως άνω ισολογισμό ως δαπάνες και μάλιστα χωρίς δικαιολογητικά και παραστατικά, με αποτέλεσμα τη σημαντική περιουσιακή ζημία της Εταιρίας και κατ' επέκταση του Δημοσίου»!
Μήπως θέλει να πει σκλαβοπάζαρο το ΕΘΝΟΣ ;;
Είδαμε και την παταγώδη αποτυχία του μνημονίου και της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης.
Για ποιες διαπραγματεύσεις μιλάνε, σε ποια βάση και με ποια νομιμοποίηση;
Οργανώνεται η ελληνική κοινότητα των τυχερών ομοεθνών μας που ζούνε στο Μπαλί... και ως συνήθως η οργάνωση αρχίζει απ' την εκκλησία
«Πρόσφατα επισκέφτηκα τη Μελβούρνη και είδα τα λυπημένα πρόσωπα των ανθρώπων από το άγχος. Στο Μπαλί όλα είναι χαλαρά. Τώρα θέλουμε να κάνουμε την ελληνορθόδοξη εκκλησία μας, ενώ έχουμε και μερικά ελληνικά εστιατόρια» λέει ο κ. Κοτζαμιχάλης ο οποίος έχει μια σειρά επιχειρήσεων εκεί όπως καφετέριες, εστιατόρια, διαμερίσματα κ.α.
Γειτόνισσά του είναι η Μαριλένα Βλατάκη που έφτασε εκεί για πρώτη φορά, πριν από 22 χρόνια.
Μαζί με τον τότε σύζυγό της, έναν Ιταλό αρχιτέκτονα, περιηγήθηκαν στις αναρίθμητες παραλίες, στους εντυπωσιακούς ορυζώνες, στα παραδοσιακά χωριά του νησιού για να καταλήξουν στην απόφαση ότι κάποια μέρα θα επέστρεφαν για να ζήσουν εκεί το υπόλοιπο της ζωής τους.
Μόνο που η Κρητικά (από τα Χανιά) επέστρεψε μόνη της, ερωτεύτηκε τον πρίγκιπα Αα Νέουρα Πούτου Κους Ντάρμα Πούτρα, (μέλος της βασιλικής οικογένειας του Ντέσμασαρ) τον παντρεύτηκε, έκανε οικογένεια και «ρίζωσε» εκεί.
Με τον σύζυγό της απέκτησαν δυο παιδιά, στα οποία έδωσαν ελληνικά ονόματα, τον Μίνωα και τη Σελήνη. Η Μαριλένα Βλατάκη έχει έναν ακόμα γιο από τον πρώτο της γάμο.
Σήμερα η ίδια, σχεδιάστρια μόδας στο επάγγελμα, έχει μια εταιρία ρούχων που πραγματοποιεί εξαγωγές και στο εξωτερικό. Επίσης είναι ιδιοκτήτρια ενός τουριστικού γραφείου διαθέτει κατάστημα με αντικείμενα τέχνης και διακοσμητικά είδη και πρόσφατα άνοιξε και μια καφετέρια με τον σύζυγό της.
Παράλληλα ασχολείται και με το Real Estate ενώ χαρακτηρίζει το Μπαλί «σπίτι μου και νησί μου».
Έλληνας έχει και το πιο ακριβό μαγαζί του Μπαλί, το πρώτο beach-bar-restaurant του νησιού πάνω στην ατελείωτη αμμώδη παραλία της Κούτα που απασχολεί 400 άτομα.
Πρόκειται για τον Θανάση Χόνδρο, με καταγωγή από τη Μεσσηνία και πρώην κάτοικο Μελβούρνης.
Όλοι οι Έλληνες τονίζουν ότι απολαμβάνουν την ποιότητα ζωής στο Μπαλί. Πάντα καλοκαίρι, όλα χαλαρά, φρέσκα και τροπική βλάστηση. Και πολλές ευκαιρίες για όσους θέλουν να εργαστούν.
ΤΟ 'ΚΟΥΠΟΝΙ' του taxalia για σήμερα... συμπληρωμένο απ το ΔΕΞΙ ΕΞΤΡΕΜ... 'ΠΟΝΤΑΡΕΤΕ'...προβλέψεις!
α) ΕΝΑΣ απόδοση 11
β) λιγότεροι από ΠΕΝΤΕ απόδοση...
4,25
και γ) περισσότεροι από ΠΕΝΤΕ απόδοση 1,50
taxalia.blogspot.com
Δεξί εξτρέμ:
Εμείς επειδή δεν θέλουμε να σας στείλουμε "κουβά" θα προσθέσουμε και μια ακόμα επιλογή:
δ) ΚΑΝΕΝΑΣ απόδοση 1,05 :)))
Διαψεύδει τις φήμες περί μετεγκατάστασής της στο εξωτερικό η Coca-Cola Τρία Έψιλον
Όσον αφορά στην πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας περί δημιουργίας κέντρου υποστηρικτικών υπηρεσιών στη Βουλγαρία (όπως για παράδειγμα διαχείριση θεμάτων προσωπικού), η Coca-Cola Τρία Έψιλον διευκρινίζει ότι αυτή η πρωτοβουλία δεν αφορά μόνο την Ελλάδα αλλά την πλειονότητα των 28 χωρών. Συγκεκριμένα, αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας τυποποίησης διαδικασιών και βελτίωσης της αποδοτικότητας της εταιρείας, στα πρότυπα πλήθους άλλων εταιρειών με διεθνή δραστηριότητα.
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, παράγει και εμφιαλώνει τα προϊόντα της στην Ελλάδα από το 1969 διαδραματίζοντας ουσιαστικό ρόλo στην ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας. Ο Όμιλος, ο οποίος είναι σήμερα από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές προϊόντων της The Coca-Cola Company παγκοσμίως, επιλέγει να διατηρεί την έδρα του στην Ελλάδα από όπου μία πολυεθνική διοικητική ομάδα συντονίζει τις δραστηριότητες σε 28 συνολικά χώρες. Οι μετοχές της εταιρείας έχουν βασική αγορά διαπραγμάτευσης το Χρηματιστήριο Αθηνών ενώ διαπραγματεύονται δευτερευόντως και στα Χρηματιστήρια της Νέας Υόρκης και του Λονδίνου.

