26 Ιουλίου 2011

Οι ιδιοκτήτες ταξί κατά του παράνομου Λ. Ρακιντζή για την προτροπή του να υποβάλλει το δημόσιο αγωγές για διαφυγόντα κέρδη

Προσωπική επίθεση στο γενικό επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης Λέανδρο Ρακιντζή εξαπέλυσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων, με αφορμή την προτροπή του τελευταίου προς το ελληνικό δημόσιο να υποβάλει αγωγές κατά των ιδιοκτητών ταξί, για διαφυγόντα κέρδη, από τις καταλήψεις στα διόδια και τα εκδοτήρια εισιτηρίων των αρχαιολογικών χώρων.

Σε ανακοίνωσή της η Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α υποστηρίζει ότι ο κ. Ρακιντζής δεν έχει τη νομιμοποίηση να ασκεί τα καθήκοντά του, καθώς η θητεία του έχει λήξει από το Σεπτέμβριο του 2009 αλλά παραμένει στη θέση του, ασκώντας κανονικά τα καθήκοντά του.

Η Ομοσπονδία διερωτάται επίσης στα 7 χρόνια της θητείας του ο κ. Ρακιντζής σε πόσες και ποιές περιπτώσεις έπραξε το ίδιο για αντίστοιχες κινητοποιήσεις επαγγελματικών οργανώσεων ή σε διαδηλώσεις που είχαν, αναμφισβήτητα, πολύ βαρύτερο κόστος για το κοινωνικό σύνολο.

Στην ανακοίνωση προστίθεται επίσης ότι ο αγώνας των ιδιοκτητών ταξί σε όλη τη χώρα είναι καθαρά κλαδικός και ότι οι αποφάσεις που ακολουθεί ο κλάδος είναι ομόφωνες και προϊόν του Δ.Σ της Ομοσπονδίας και του κλαδικού συμβουλίου.

Κύπρος: Πολίτες με κατσαρόλες και σφυρίχτρες έξω από το Προεδρικό Μέγαρο

Δύο εβδομάδες μετά τη φονική έκρηξη στη ναυτική βάση της Εθνικής Φρουράς, κατά την οποία βρήκαν τραγικό θάνατο 13 άνθρωποι, περίπου 2.500 πολίτες συγκεντρώθηκαν και απόψε έξω από το Προεδρικό Μέγαρο της Λευκωσίας.

Για πρώτη φορά, πολλοί πολίτες προσήλθαν στην αποψινή συγκέντρωση με σφυρίχτρες και κατσαρόλες. Οι πολίτες συνεχίζουν τη διαμαρτυρία τους, απαιτώντας να αποδοθούν όλες οι ευθύνες, όσο ψηλά και εάν φτάνουν και να τιμωρηθούν οι ένοχοι, όποιοι και εάν είναι, της τραγωδίας στη ναυτική βάση. Επίσης, οι πολίτες απαιτούν την παραίτηση του προέδρου Χριστόφια και της κυβέρνησής του. Επίσης, συνεχίστηκε η συλλογή υπογραφών για παραίτηση του Κύπριου προέδρου και όπως αναφέρθηκε μέχρι στιγμής έχουν μαζευτεί 6.500 υπογραφές.

Στον περίβολο του Προεδρικού Μεγάρου παρατάχθηκαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις. Πανό που βρίσκονται έξω από το Προεδρικό γράφουν: "Παραιτηθείτε Δολοφόνοι" και "Ανίκανε Ψεύτη".

Μήνυμα sms που καλούσε τους πολίτες στην αποψινή συγκέντρωση έγραφε : «Προς αφυπνισθέντες: αδέλφια κλείστε τ' αυτιά σας στις σειρήνες της διαφθοράς και ελάτε όλοι τη Δευτέρα 25 Ιουλίου στο Προεδρικό με σφυρίχτρες και τις κατσαρόλες σας για να τους πούμε ένα ηχηρό όχι. Δεν θα πάψουμε κύριοι μέχρι να παραιτηθούν οι ύποπτοι για τη μαζική δολοφονία των 13 παιδιών μας. Μόνο μας όπλο η φωνή μας, μόνη πηγή επιχορήγησης η ψυχή μας, μόνος μας καθοδηγητής οι 13 αδικαίωτες ψυχές των δολοφονηθέντων παιδιών μας».

Στη διάρκεια της συγκέντρωσης τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων της τραγωδίας και παρουσιάστηκε καλλιτεχνικό πρόγραμμα από τους Ζακ Στεφάνου και τον Θέμη Κωνσταντινίδη.

Ο Ζακ Στεφάνου δήλωσε ότι βρέθηκε στην Κύπρο, γιατί οι δίδυμοι ναύτες, Χρίστος και Μίλτος Χριστοφόρου, είχαν στο παρελθόν εκδηλώσει την πρόθεσή τους- μέσω Facebook- να συναντηθούν και να τον γνωρίσουν.

Εξάλλου, για την ερχόμενη Δευτέρα, όπως ανακοινώθηκε, προγραμματίζεται πορεία από τη ναυτική βάση στο Μαρί μέχρι το Προεδρικό Μέγαρο.

25 Ιουλίου 2011

ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ

 Στη μεθαυριανή συνάντηση του ΣΑΜΑΡΑ με τον ΓΑΠ, θα του ζητήσει  ο πρώτος την δέσμευση του δεύτερου για να μην πάρει νέα μέτρα η κυβέρνηση.
 Δεν θα σταθώ στην αναξιοπιστία του ΠΑΣΟΚ που άλλα λέει σήμερα και άλλα αύριο.
 Θα σταθώ στην αφέλεια του ΣΑΜΑΡΑ.Καλά ρε ΑΝΤΩΝΗ έτσι θα κάνεις αντιπολίτευση?Έτσι θα πέσει το ΠΑΣΟΚ?
  Πιστεύεις και εσύ αυτό που λένε πολλοί αφελείς ΝΔΙΤΕΣ. Ότι θα πάρει όλα τα μέτρα το ΠΑΣΟΚ,μετά θα πέσει και μετά θα έρθει η Ν.Δ., θα ρίξει 2 μονάδες τον ΦΠΑ,θα δώσει και κανένα ΕΥΡΩ παραπάνω και θα γίνει ΗΡΩΑΣ ο ΣΑΜΑΡΑΣ.
  Εγώ δε ο αφελής θα κάνω την παρακάτω ερώτηση.Και γιατί να μην το κάνει αυτό το ΠΑΣΟΚ όταν θα φθάσει το πλήρωμα του χρόνου και αφού θα έχει ξεζουμίσει τον κοσμάκη τελείως.
  Οι δε ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ θα το παρουσιάσουν σαν ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
 Εδώ την ΧΡΕΩΚΟΠΕΙΑ την παρουσίασαν σαν ΘΡΙΑΜΒΟ.
  Για σοβαρευτείτε εκεί στην Ν.Δ. γιατί και η ΑΝΟΧΗ έχει τα όρια της.Μην επαναπαύεστε δε στις Δημοσκοπήσεις,γιατί το +6-+7% το ΠΑΣΟΚ το φέρνει άνετα ΤΟΥΜΠΑ.Εδώ το 2000 έφερε ΤΟΥΜΠΑ το+3% του EXIT POLL στις δημοσκοπήσεις θα κολλήσει.
  Λοιπόν ΤΕΡΜΑ τα ΔΙΦΡΑΓΚΑ ΑΝΤΩΝΗ.Αντιπολίτευση για το ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ και όχι για να έχουμε να λέμε.
    Στο κάτω κάτω έχετε να κάνετε με την ΚΑΜΟΡΑ. Και λίγη ΔΗΜΑΓΩΓΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ.
                                 ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.

Τόσο ακροδεξιός-Νεοναζί είναι ο Νορβηγός σιωνιστής!!

Προσέξτε το σηματάκι της αδελφότητας που ήθελε να δημιουργήσει και προσέξτε τα σχόλια για τους ναζί:

ΣΟΚ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ! Η πρώτη απώλεια του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ!

Απίστευτες καταγγελίες κατά του δημάρχου Αρριανών από τους Πομάκους! Δεν εφαρμόζει νόμο του ελληνικού κράτους! Τον βοηθά ο μηχανισμός εξουσίας του ΠΑΣΟΚ! Διαβάστε να σας σηκωθεί η τρίχα:

Κατάπληξη και οργή προκαλούν οι πρωτάκουστες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου του τουρκόφωνου Καλλικρατικού Δήμου Αρριανών για τις μη συγχωνεύσεις και συγκροτήσεις των διοικητικών συμβουλίων των σχολικών επιτροπών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μια κίνηση
για τη συνέχεια του άρθρου εδώ:

http://www.zagalisa.gr/

http://taxalia.blogspot.com/2011/07/blog-post_2903.html

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΗΣ Ο ΝΟΡΒΗΓΟΣ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ!

Ακτιβιστής και υπέρμαχος των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων ο Νορβηγός Μακελάρης!

  • Ένθερμος αντιρατσιστής, κατηγορούσε όποιον προέβαινε σε φυλετικές διακρίσεις!
  • Δεκάδες σχόλια του σε “συντηρητικά” φόρουμς όπου ξιφουλκούσε ενάντια στους διώκτες ομοφυλοφίλων και ρατσιστές!
  • Θεωρούσε απαραίτητη την δικαίωση των ομοφυλοφίλων και την εξάλειψη του ρατσισμού για να “περάσει η δράση στο επόμενο επίπεδο”!
  • Περίεργη προσπάθεια να σβηστούν τα σχόλια του για να χαθεί το πραγματικό ιδεολογικό του στίγμα!
  • Δείτε χαρακτηριστικό σχόλιο του σε απάντηση ομοφοβικού – ρατσιστή:

    Posted on 2009-09-14 10:57:20 as a reaction to post by ‘Caper’

    Caper,

    I didn’t see that the EDL as it is today is what we would have wanted. But it is essential that the intellectual conservative forces (unofficially) offer political and ideological schooling to our youth between 15 and 25. Who else is to do that?

    We cannot despise the young in society and refuse to come closer to them only because they lack ideological training, since it is exactly OUR (culturally conservative intellectuals) responsibility to do so.

    Bawer [referring to homosexual anti-islamist Bruce Bawer] is probably not the right person to work as a bridge builder. He is a liberal anti-Jihadist, and in many ways not a culturally conservative. I have my suspicions about him being TOO paranoid [with reference to his homosexuality). It could seem as though he fears that 'cultural conservatives' will become a threat against homosexuals in the future. Therefore he refuses to take his chance to influence them into a positive direction? That seems completely irrational.

    It has to be said that many organizations such as VB [probably referring to the Flemish nationalist party Vlaams Belang] needs to go through many ‘reforms’, before they reach our level.

    Anyway, we are not in a position where we can pick and choose our partners. That’s why we have to ensure that we influence other culturally conservatives to take our anti-racist pro-homosexual, pro-Israeli line of thought. When this direction has been taken we can take it to the next level.

    The consolidation MUST continue, and people must contribute by influencing (in stead of isolating).

    Δείτε και άλλα σχόλια του εδώ: http://blog.balder.org/?p=1241

    Φωτό: Αντισημιτικό πανώ στην εκδήλωση των Νορβηγών σοσιαλιστών όπου έγινε η σφαγή.



    http://olympia.gr

    Παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη, για καταγγελίες για άρνηση αναγραφής στοιχείων με λατινικούς χαρακτήρες σε ΑΤ και διαβατήρια από την ΕΛΑΣ

    Πολίτες που ζουν, ή δραστηριοποιούνται, στο εξωτερικό, ή έχουν αλλοδαπή καταγωγή, καταγγέλλουν ότι οι υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας αρνούνται να καταχωρίσουν στα δελτία αστυνομικής ταυτότητας και τα διαβατήρια, το ονοματεπώνυμό τους με λατινική γραφή, σύμφωνα με τον Συνήγορο του Πολίτη.

    Η ανεξάρτητη αρχή επισήμανε στην ΕΛΑΣ ότι, σύμφωνα με τη νομοθεσία, οι υπηρεσίες της υποχρεούνται να αναγράψουν τα ονοματεπώνυμα όσων Ελλήνων πολιτών ζουν, ή δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό, ή έχουν αλλοδαπή καταγωγή, σύμφωνα με τον τρόπο αναγραφής τους σε αλλοδαπά δημόσια έγγραφα, κατά παρέκκλιση του πρότυπου ΕΛΟΤ 743.

    Η ΕΛΑΣ απάντησε ότι απορρίπτει τα αιτήματα των πολιτών με βάση γνωμοδότηση (αριθμός 9/2010) του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (ΝΣΚ), η εφαρμογή της οποίας είναι υποχρεωτική για τη διοίκηση. Ωστόσο, παραδέχεται ότι έχει αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος, που δημιουργήθηκε, και για τον λόγο αυτόν υπέβαλε νέο ερώτημα στο ΝΣΚ. Παράλληλα, επεξεργάζεται πρόταση, που θα επιλύει το πρόβλημα.

    Ο Συνήγορος του Πολίτη αναμένει τη νέα γνωμοδότηση του ΝΣΚ, καθώς και την υλοποίηση των προτάσεων της ΕΛΑΣ.

    Κόφτη ή δημιουργό χρειάζονταν χτες ο Ολυμπιακός;

    Προφανώς χρειάζομαι άμεση επίσκεψη σε οφθαλμίατρο αφού για ακόμη μία φορά είδα διαφορετικά πράγματα από ότι είδαν οι γύρω μου... Διαβάζοντας δηλαδή τα σημερινά πρωτοσέλιδα, απόρησα με την γενικότερη εκτίμηση...


    Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

    Μιχελάκης: Ανεύθυνος παρατηρητής ο πρωθυπουργός

    http://www.skai.gr/files/temp/7B0E8919949991421E5EBC5A9BCE0082.jpgΕπίθεση στον πρωθυπουργό, τον οποίο χαρακτηρίζει «ανεύθυνο παρατηρητή» εξαπολύει η ΝΔ για το θέμα της απεργίας των ταξί.

    Σε δήλωσή του ο εκπρόσωπος του κόμματος, Γιάννης Μιχελάκης ζητά από τον Γιώργο Παπανδρέου να πάρει σαφή θέση στη διαμάχη που έχει ξεσπάσει μεταξύ των κκ Ρέππα και Ραγκούση, οι οποίοι όπως τονίζει συνεχίζουν την προσωπική τους βεντέτα σε βάρος της κοινωνίας και της οικονομίας, υπονομεύοντας τη βαριά μας βιομηχανία, τον Τουρισμό.

    Όπως επισημαίνει ο κ. Μιχελάκης, ο κ. Ρέππας επιμένει στη ρύθμιση που είχε αποφασίσει, η οποία συνέδεε τον αριθμό των αδειών με τον πληθυσμό κάθε περιοχής, ενώ ο κ. Ραγκούσης «αδειάζει», για μια ακόμη φορά, τον προκάτοχό του και ρίχνει λάδι στη φωτιά, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι ρυθμίσεις Ρέππα ευνοούν «αγοραπωλησίες αδειών με μαύρα χρήματα», τη φοροδιαφυγή και την παραοικονομία.

    «Μπροστά σε όλα αυτά, ο πρωθυπουργός οφείλει να πάρει θέση και να πει, επιτέλους, με ποιόν συμφωνεί: Με τον κ. Ραγκούση ή τον κ. Ρέππα; Γιατί δεν μπορεί να έχει δώσει την έγκρισή του στη ρύθμιση Ρέππα και ταυτόχρονα να συμφωνεί με τον κ. Ραγκούση, ο οποίος επιχειρεί να επιβάλει τα ακριβώς αντίθετα», δηλώνει ο εκπρόσωπος της ΝΔ, ο οποίος υπενθυμίζει πως θέση του κόμματός του είναι η απελευθέρωση του επαγγέλματος με τους ίδιους κανόνες που ισχύουν σε όλες τις χώρες της

    Αυξήθηκε η εξάρτηση των ελληνικών τραπεζών από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα τον Ιούνιο

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Τράπεζα της Ελλάδος, η συνολική οφειλή των ελληνικών τραπεζών στο τέλος Ιουνίου έφθασε τα 103 δισ. ευρώ από 97,5 δισ. ευρώ που ήταν τον Μάιο.

    Η εξέλιξη αυτή συνδέεται κατά κύριο λόγο με την μεγάλη απόσυρση καταθέσεων από το ελληνικό τραπεζικό σύστημα, η οποία έχει ως αποτέλεσμα να επιδεινώνεται το πρόβλημα ρευστότητας των τραπεζών.

    Υπενθυμίζεται, πάντως, ότι στη νέα συμφωνία της Ε.Ε. για το ελληνικό χρέος προβλέπεται ότι από τα ευρωπαϊκά κράτη θα διατεθούν εγγυήσεις 32 δισ. ευρώ προς τις ελληνικές τράπεζες, προκειμένου να συνεχιστεί απρόσκοπτα ο δανεισμός τους από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, ο οποίος κινδύνευε να διακοπεί μετά από την υποβάθμιση της χώρας μας στην κατηγορία της "επιλεκτικής χρεοκοπίας".

    Καλό καφενείο κι η Νορβηγία!!! Μετά από 4 μέρες μας λένε ότι δήλωσαν 17 νεκρούς χωρίς να υπάρχουν!!! Μείωσαν σε 76 τελικά τον συνολικό αριθμό των νεκρ

    Η νορβηγική αστυνομία αναθεώρησε προς τα κάτω τον αριθμό των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους από τη διπλή επίθεση της Παρασκευής στο Οσλο και το νησί Οτόγια από τους 93 στους 76, επικαλούμενη δυσκολίες στη συλλογή πληροφοριών από το νησί [καλά πλάκα μας κάνους; αφού είναι στο νησί απ' την Παρασκευή το μεσημέρι!!! δήλωναν νεκρούς χωρίς να υπάρχουν πτώματα;;;].

    Σύμφωνα με την αστυνομία ο αριθμός των νεκρών από την έκρηξη στο κέντρο του Οσλο κοντά στην έδρα της κυβέρνησης ανήλθε από τους 7 που ήταν μέχρι τώρα σε 8.

    Αντίθετα προς τα κάτω αναθεωρήθηκε ο αριθμός των νεκρών, από 86 σε 68, στο νησί Οτόγια, όπου ο σιωνιστής δράστης της διπλής επίθεσης Άντερς Μπέρινγκ Μπρέιβικ άνοιξε πυρ εναντίον μίας κατασκήνωσης της νεολαίας του Εργατικού Κόμματος της Νορβηγίας, σύμφωνα με έναν αξιωματούχο της αστυνομίας.

    Ολες οι σοροί των θυμάτων έχουν πλέον απομακρυνθεί από το νησί, γεγονός που επέτρεψε στις αρχές να ανακοινώσουν ένα πιο συγκεκριμένο απολογισμό, εξήγησε ο Όιστεϊν Μέλαντ.

    "Ο αριθμός μπορεί ακόμη να αυξηθεί", πρόσθεσε καθώς "συνεχίζεται η έρευνα για άλλες σορούς".

    Μάλτα: Το κοινοβούλιο ψήφισε νόμο που επιτρέπει το διαζύγιο... Χάλασαν κι αυτοί... και τους έχει και πρώτυπο ο παρανοϊκός νορβηγός σιωνιστής...

    Το κοινοβούλιο της Μάλτας ψήφισε σήμερα νόμο με τον οποίο εγκρίνεται η έκδοση διαζυγίων στη χώρα. Η Μάλτα είναι η τελευταία χώρα στην Ευρώπη όπου εξακολουθούσε να μην επιτρέπεται η έκδοση διαζυγίου. Ο νόμος αυτός, υπέρ του οποίου ψήφισαν οι 52 από τους 69 βουλευτές, θα πρέπει τώρα να επικυρωθεί και από τον πρόεδρο της χώρας Τζορτζ Αμπέλα και αναμένεται να τεθεί σε ισχύ τον Οκτώβριο.

    Καλώς τους "ειδικούς": Μείωση φορολογίας προβλέπουν οι οικονομολόγοι της ALPHA!!! Καλά αυτοί είχαν προβλέψει και έξοδο απ' το μηνμόνιο....

    "Η πρόκληση για την οικονομική και κοινωνική πολιτική της χώρας είναι να επιταχύνει την υλοποίηση των πολιτικών που θα αποκαταστήσουν σταδιακά την εμπιστοσύνη στην ελληνική οικονομία με την προσήλωση στην υλοποίηση της προγραμματισμένης μειώσεως των δημοσιονομικών ελλειμμάτων", αναφέρει η Alpha Bank στην τελευταία έκδοση του οικονομικού της δελτίου.

    Ταυτόχρονα, όπως επισημαίνουν οι οικονομικοί αναλυτές της τράπεζας, απαιτείται η αποτελεσματική και η αποφασιστική προώθηση και ολοκλήρωση των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και των ιδιωτικοποιήσεων με αξιοποίηση της τεράστιας δημόσιας περιουσίας και με υλοποίηση του ΕΣΠΑ 2007-2013 για την επίτευξη της έγκαιρης ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας και της εισόδου της σε πορεία ταχείας ανάπτυξης.

    Η Alpha Bank εκτιμά ότι "μόλις τα μέτρα δραστικής μειώσεως της φοροδιαφυγής και της εισφοροδιαφυγής αρχίσουν να αποδίδουν, τότε θα είναι η κατάλληλη εποχή για μία σοβαρή μείωση των φορολογικών επιβαρύνσεων των επιχειρήσεων και των εργαζομένων με στόχο την προσέλκυση και ξένων άμεσων επενδύσεων σε μία περίοδο στην οποία θα έχουν βελτιωθεί σημαντικά η λειτουργία της αγοράς εργασίας και του δημοσίου τομέα".

    Στην τρέχουσα περίοδο είναι, επίσης, απόλυτα αναγκαίο να αναπροσαρμοσθούν εκ βάθρων οι βασικές κατευθύνσεις της κοινωνικής πολιτικής στη χώρα, με στόχο την εξασφάλιση της αναγκαίας οικονομικής συνδρομής σε όσους πραγματικά την έχουν ανάγκη και ιδιαιτέρως σε όσους πλήττονται αναπόφευκτα από την τρέχουσα μεγάλη κρίση που πλήττει τη χώρα, αναφέρεται επίσης στο οικονομικό δελτίο της τράπεζας.

    Τι αλλάζει στα βαρέα και ανθυγιεινά

    Στη νέα λίστα με τα βαρέα και ανθυγιεινά, που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση έως το τέλος Αυγούστου, περιλαμβάνονται αγρεργάτες και οι αλλιεργάτες καθώς και το νοσηλευτικό προσωπικό των δηµόσιων νοσοκοµείων (των ιδιωτικών είναι ήδη). Εκτός λίστας προτείνεται να βρεθούν, τελικά, οι διοικητικοί υπάλληλοι που εργάζονται στη βαριά βιοµηχανία, τη χηµική και τη φαρµακοβιοµηχανία αλλά και χιλιάδες εργαζόμενοι στον τουρισμό.

    Στα χέρια του υπουργού Εργασίας βρίσκεται η νέα λίστα των Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων και τίθεται σε διαβούλευση μέχρι τα τέλη Αυγούστου.

    Με τη νέα λίστα απεντάσσονται από την κατηγορία των βαρέων και ανθυγιεινών περί τους 100.000 έως 120.000 εργαζομένους και ο αριθμός όσων υπάγονται σε αυτά αναμένεται να διαμορφωθεί περί τις 400.000 έως 420.000 εργαζομένους.

    Σήμερα στην κατηγορία των βαρέων είναι ασφαλισµένοι 538.234 μισθωτοί εκ των οποίων 394.817 άνδρες και 143.417 γυναίκες.

    Ο αριθµός αυτός, είναι ήδη µειωµένος εξαιτίας της ανεργίας που έχει βγάλει εκτός αγοράς χιλιάδες οικοδόµους.

    Η διαρκής επιτροπή, με πρόεδρο τον καθηγητή κ. Κωνσταντινίδη, έχει εισηγηθεί συγκεκριμένα κριτήρια μετά τα οποία θα γίνεται στο εξής και κάθε τρία χρόνια η αξιολόγηση.

    Τα κριτήρια αφορούν τη νοσηρότητα, τη θνησιμότητα ή το προσδόκιμο ζωής που συνοδεύουν ορισμένα επαγγέλματα.

    Τα κριτήρια βαρύτητας και ανθυγιεινότητας είναι τα κυλιόμενα ωράρια, κυρίως τα νυχτερινά, η έκθεση σε καρκινογόνους και βιολογικούς παράγοντες, η εργασία σε ύψη ή σε μεγάλα βάθη, η εργασία στο ύπαιθρο και η έκθεση σε υψηλές ή χαμηλές θερμοκρασίες.

    Επίσης, εκτιμήσεις επαγγελματικού κινδύνου επιδημιολογικά στοιχεία επαγγελματικών νοσημάτων, εργατικών ατυχημάτων, το εργασιακό άγχος, ως απότοκο της εντατικοποίησης της εργασία, η διεθνής βιβλιογραφία και στοχαστικές (πιθανολογικές) προσεγγίσεις και εμπειρικά δεδομένα.

    Εκτός λίστας

    Εκτός λίστας θα βρεθούν τελικά οι (περί τις 60.000) διοικητικοί υπάλληλοι που εργάζονται στη βαριά βιοµηχανία, τη χηµική και τη φαρµακοβιοµηχανία, όπου το σύνολο των εργαζομένων υπάγεται στα βαρέα και ανθυγιεινά, πλανόδιοι πωλητές, οικιακοί βοηθοί, εργαζόµενοι στον χώρο του µόντελινγκ, εκφωνητές ραδιοφώνου, κοµµωτές και κάποιες ειδικότητες στον χώρο του τουρισµού και επισιτισµού.

    Ειδικότητες που δεν υφίστανται πλέον, όπως οι εργαζόμενοι στην παραγωγή φωταερίου, οι ραδιοτηλεγραφητές, οι τηλετυπιστές, οι χειριστές μηχανημάτων διάτρησης και επαλήθευσης στοιχείων επί καρτελών ή χαρτοταινιών κ.α.

    Ακόμη εργαζόμενοι σε αντικείμενα που έχουν καταργηθεί όπως οι εργαζόμενοι στην επεξεργασία αμιάντου η χρήση του οποίου έχει απαγορευτεί.

    Τέλος, ειδικές κατηγορίες οι οποίες δεν υφίστανται πλέον, όπως η ΑΧΕ ΕΘΥΛ ΕΛΛΑΣ, οι απασχολούμενοι σε μηχανουργείο, αποθήκες, τμήμα κοπής υάλου και συνεργεία επισκευής και συντήρησης στο εργοστάσιο της ΑΕΕ Χημικών προϊόντων και λιπασμάτων στη Δραπετσώνα, ράπτριες απασχολούμενες εντός του συγκροτήματος του ΙΚΑ επί των οδών Ματζαγριωτάκη και Εσπερίδων στην Καλλιθέα.

    Εντός λίστας

    Εντάσσονται σε καθεστώς ΒΑΕ οι αγρεργάτες και οι αλλιεργάτες, το νοσηλευτικό προσωπικό των δηµόσιων νοσοκοµείων

    Επίσης, επιστήμονες και τεχνικοί που απασχολούνται σε χώρους βαρειάς και ανθυγιεινής εργασίας όπως οι εργαζόμενοι στη χημική βιομηχανία, σε βιολογικούς καθαρισμούς, τμήματα ποιοτικού ελέγχου, διασφάλισης ποιότητας ή έρευνας και ανάπτυξης, μηχανοδηγοί (μετρό) και εργαζόμενοι στην καθαριότητα.

    Ειδικές ρυθμίσεις

    Οι ασφαλισμένοι σε βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα που θα αποχαρακτηρισθούν και θα εξαιρεθούν από τη σχετική λίστα, αλλά διαθέτουν ένσημα δώδεκα ετών (3.600 ένσημα), δεν θα θιγούν και θα διατηρήσουν το σημερινό - ευνοϊκότερο - ασφαλιστικό καθεστώς.

    Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17 του ασφαλιστικού νόμου, (ν.3863/2010), οι εργαζόμενοι που υπάγονται στον κανονισμό Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων του ΙΚΑ εξακολουθούν να υπάγονται στο ίδιο καθεστώς συνταξιοδότησης, ακόμη και αν το επάγγελμά τους εξαιρεθεί από τη λίστα, εφόσον μέχρι τις 31/12/2015 έχουν συμπληρώσει τις ελάχιστες προϋποθέσεις για συνταξιοδότηση, έχουν δηλαδή πραγματοποιήσει 4.500 ημέρες ασφάλισης, από τις οποίες οι 3.600 σε ΒΑΕ και από αυτές 1000 την τελευταία 13ετία, πριν από τη συμπλήρωση του ορίου ηλικίας ή την υποβολή της αίτησης συνταξιοδότησης.

    Οι εργαζόμενοι των οποίων η εργασία θα εξαιρεθεί από τον Πίνακα πριν να συμπληρώσουν τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης, θα λάβουν τις προσαυξήσεις που προβλέπονται για τις ημέρες της ασφάλισής τους στα βαρέα και ανθυγιεινά (ν. 1902/90).

    Σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, θα υπάρξει ειδική ρύθμιση που θα επιτρέπει στους συγκεκριμένους εργαζόμενους να «εξαγοράσουν» ως βαρέα τα ένσημα που ήδη έχουν αποκτήσει. Με τον τρόπο αυτό θα συγκεντρώσουν περισσότερα ένσημα στο ειδικό αυτό καθεστώς και θα επισπεύσουν τη συνταξιοδότησή τους.

    Ειδική πρόνοια θα υπάρξει για τους ασφαλισμένους που θα ενταχθούν στο ειδικό καθεστώς των βαρέων, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα της συνταξιοδοτικής αναγνώρισης μέρους του εργασιακού χρόνου που έχει προηγηθεί.

    Δηλώσεις Κουτρουμάνη

    Σύμφωνα με τον Γιώργο Κουτρουμάνη, με τη νέα λίστα επιχειρείται η επίλυση μιας δεκαετούς εκκρεμότητας από την ψήφιση του Ν.3029 το 2002 που πήρε πολλές παρατάσεις και αναβολές και ο εξορθολογισμός ενός συστήματος που διαμορφώθηκε τα τελευταία 60 χρόνια, χωρίς να έχει ρυθμιστεί ουσιαστικά.

    Ο υπουργός έσπευσε να διευκρινίσει ότι νέα λίστα δεν είναι οριστική και το Υπουργείο έχει ήδη ξεκινήσει τη διαβούλευση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και των εργοδοτικών οργανώσεων ώστε να αποτυπωθεί τελικά ένα πόρισμα επιστηµονικά τεκµηριωµένο και κοινωνικά δίκαιο.

    Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο της μείωσης των αποδοχών για τις ειδικότητες που θα εξαιρεθούν, ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας έχει διευκρινίσει ότι οι συνέπειες αφορούν μόνο τα μειωμένα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, και δεν σχετίζεται ούτε με την καταβολή των επιδομάτων ούτε συνεπάγεται προσαύξηση του ποσού της σύνταξης.

    Αντιδράσεις από τη ΓΣΕΕ


    Την αντίθεσή της με κάθε περικοπή της λίστας των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων, που δεν βασίζεται σε ιατρικά επιστημονικά δεδομένα, εκφράζει με ανακοίνωσή της η ΓΣΕΕ.

    Στη σχετικά ανακοίνωση αναφέρεται ακόμη, ότι «το πόρισμα της επιτροπής που παραδόθηκε σήμερα στον υπουργό Εργασίας, έχει σημαντικές αδικίες και αυθαιρεσίες, την ώρα που τα συνδικάτα επιθυμούν και διεκδικούν μια αγορά εργασίας η οποία θα διασφαλίζει την υγεία και την ακεραιότητα των εργαζομένων».

    Η ΓΣΕΕ καλεί την κυβέρνηση να σταματήσει να αυθαιρετεί με τον ατεκμηρίωτο αποχαρακτηρισμό επαγγελμάτων επειδή προβλέφθηκε στο Μεσοπρόσθεσμο σχέδιο η μείωση κατά 10% των ΒΑΕ.

    tanea.gr

    Καλώς τον μακάκα: Ο Θαπατέρο δήλωσε ότι η διπλή "ακροδεξιά" επίθεση στη Νορβηγία χρήζει "πολιτικής απάντησης" από την ΕΕ

    Ο ισπανός πρωθυπουργός Χοσέ Λουίς Ροντίγκεθ Θαπατέρο εκτίμησε σήμερα από το Λονδίνο ότι η διπλή επίθεση στη Νορβηγία χρήζει "μίας πολιτικής απάντησης" συντονισμένης από την Ευρωπαϊκή Ένωση προκειμένου να υπάρξει αντίδραση στην αύξηση της επιρροής των ιδεών της άκρας δεξιάς [είπαμε ότι κανένα λαμόγιο δεν θα τολμήσει να πει ότι ο παρανοϊκός ήταν σιωνιστής και μασόνος].

    "Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες τραγωδίες που έχουμε αντιμετωπίσει εδώ και δεκαετίες. Είναι ένα από τα πιο σοβαρά και ανησυχητικά συμβάντα που έχουμε δει σε ευρωπαϊκό έδαφος", υπογράμμισε ο Θαπατέρο σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τον βρετανό ομόλογό του Ντέιβιντ Κάμερον.

    "Δεν πρόκειται για ένα ακόμη συμβάν. Είναι κάτι εξαιρετικά σοβαρό που χρήζει ευρωπαϊκής απάντησης, μίας κοινής απάντησης για να υπερασπιστούμε την ελευθερία, τη δημοκρατία, να ζητήσουμε από τους ανθρώπους να ξεσηκωθούν, να πολεμήσουν τον εξτρεμισμό και να αντιδράσουν στην ξενοφοβία", υπογράμμισε ο ισπανός πρωθυπουργός.

    Νορβηγία: Σε προσωρινή κράτηση 8 εβδ. ο σιωνιστής μακελάρης-Μιλάει για ύπαρξη "άλλων δύο πυρήνων"-Είχε προσπαθήσει ν' αγοράσει όπλα απ' την Τσεχία

    Εντολή να τεθεί υπό προσωρινή κράτηση 8 εβδομάδων, έδωσε σήμερα ο δικαστής Κιμ Χέγκερ, στον οποίο παρουσιάστηκε ο Άντερς Μπέρινγκ Μπρέιβικ, ο οποίος έχει παραδεχτεί ότι είναι ο δράστης του μακελειού της Παρασκευής με τους 93 νεκρούς στη Νορβηγία. Ο κατηγορούμενος δήλωσε επίσης σήμερα στο δικαστήριο ότι έχει άλλες δύο ομάδες συνεργατών.

    Η περίοδος αυτή κράτησης του Μπρέιβικ μπορεί να παραταθεί, προσέθεσε ο δικαστής, σημειώνοντας ότι αποφάσισε να θέσει τον κατηγορούμενο υπό προσωρινή κράτηση 8 εβδομάδων, κατά την οποία δεν θα του επιτρέπονται η αλληλογραφία, η ενημέρωση από τα μμε και οι επισκέψεις, με μόνη εξαίρεση το δικηγόρο του.

    Ο δικαστής διευκρίνισε ότι τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες ο κατηγορούμενος θα τεθεί σε πλήρη απομόνωση.

    Κατά την ακρόασή του, ο ύποπτος αναγνώρισε ότι διέπραξε τις δύο επιθέσεις, αλλά δεν δήλωσε ένοχος και σημείωσε ότι στόχος του ήταν να υπερασπιστεί τη χώρα του και την Ευρώπη από το Ισλάμ και τον μαρξισμό, σημείωσε ο Χέγκερ.

    "Εξ'όσων κατανοεί το δικαστήριο, ο ύποπτος κρίνει ότι έπρεπε να διαπράξει αυτές τις ενέργειες για 'να σώσει τη Νορβηγία και τη δυτική Ευρώπη από, μεταξύ άλλων, τον πολιτιστικό μαρξισμό και μια μουσουλμανική εισβολή'", δήλωσε ο δικαστής επικαλούμενος τις δηλώσεις του κατηγορουμένου.

    Κατά την ακροαματική αυτή διαδικασία, η οποία διήρκεσε περίπου 40 λεπτά και έγινε κεκλεισμένων των θυρών, ο Μπρέιβικ, στον οποίο δεν είχε δοθεί άδεια να παρουσιαστεί με στολή όπως είχε ζητήσει κατά την ανάκρισή του, έκανε επίσης λόγο για την ύπαρξη "άλλων δύο πυρήνων" στην οργάνωσή του.

    "Ο κατηγορούμενος έκανε σήμερα δηλώσεις που χρειάζονται περαιτέρω έρευνα, συμπεριλαμβανομένης αυτής ότι 'υπάρχουν άλλοι δύο πυρήνες στην οργάνωσή μας'", σημείωσε επίσης ο δικαστής στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.

    Κατά την ανάκρισή του ο Μπρέιβικ είχε δηλώσει ότι ενήργησε μόνος.

    "Η επιχείρηση δεν είχε στόχο την πρόκληση των μέγιστων δυνατών απωλειών, αλλά να δώσει ένα ισχυρό μήνυμα που δεν θα μπορούσε να παραβλεφθεί", προσέθεσε επίσης ο Χέγκερ, επικαλούμενος τις δηλώσεις του Μπρέιβικ.

    Στην ουσία, ο ύποπτος προσάπτει στο κυβερνών Εργατικό Κόμμα της Νορβηγίας ότι "εισάγει μαζικά μουσουλμάνους", ενώ σύμφωνα με τον ίδιο, "κανένας με λίγη συνείδηση δεν μπορεί να επιτρέψει να αποικιστεί η χώρα από τους μουσουλμάνους".

    Οι δύο επιθέσεις της Παρασκευής είχαν φανερά στόχο το Εργατικό Κόμμα: η πρώτη με τη χρήση βόμβας έγινε κατά της έδρας της κυβέρνησης στο Όσλο και η δεύτερη με τη χρήση όπλου έγινε σε κατασκήνωση της νεολαίας των Εργατικών στο νησί Οτόγια.

    Καταφερόμενος κατά της νεολαίας του Εργατικού Κόμματος, ο Μπρέιβικ δήλωσε επίσης ότι ήθελε να "σταματήσει τη στρατολόγηση" νέων από το Εργατικό Κόμμα του πρωθυπουργού Γενς Στόλτενμπεργκ, διευκρίνισε επίσης ο Χέγκερ.

    "Υπάρχουν συμπαγείς πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες μια δημόσια ακροαματική διαδικασία, παρουσία του υπόπτου, μπορεί να προκαλέσει μια ασυνήθιστη και εξαιρετικά ευαίσθητη κατάσταση όσον αφορά την έρευνα και την ασφάλεια", δήλωσε επίσης ο δικαστής εξηγώντας την απόφασή του να γίνει κεκλεισμένων των θυρών η ακροαματική διαδικασία.

    Παράλληλα τσεχικά μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν σήμερα ότι Μπρέιβικ είχε προσπαθήσει άνευ επιτυχίας να αγοράσει όπλα στην Πράγα πέρυσι.

    Στο μανιφέστο του των 1.500 σελίδων, το οποίο δημοσίευσε λίγο πριν από τις δύο επιθέσεις της Παρασκευής, ο Μπρέιβικ αναφέρει ότι ταξίδεψε στην Πράγα, αλλά δεν μπορούσε να βρει κανέναν που να είναι διατεθειμένος να του πουλήσει όπλα, προσθέτουν τα μέσα ενημέρωσης.

    Η τσεχική αστυνομία δεν ήταν σε θέση να σχολιάσει την είδηση αυτ

    ΕΖΕΛ: Ένας σύγχρονος τουρκικός Δούρειος Ίππος

    του Νίκου Χειλαδάκη
    Δημοσιογράφου – Συγγραφέα – Τουρκολόγου

    Τυχαίνει ένεκα της δουλειάς μου να παρακολουθώ την Τουρκία και τους Τούρκους συστηματικά εδώ και είκοσι περίπου χρόνια ενώ παρακολουθώ τουρκική τηλεόραση τουλάχιστον τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια. Αυτό μου δίνει ίσως το δικαίωμα να ισχυριστώ ότι γνωρίζω σε μεγάλο βαθμό την τουρκική νοοτροπία και την τουρκική κοινωνία, την οποία φυσικά γνώρισα επανειλημμένα και από κοντά.

    Για τον λόγο αυτό μου κίνησε την μεγάλη περιέργεια, μετά και από τον θόρυβο που έχει γίνει, να παρακολουθήσω αυτά τα περίφημα τουρκικά σήριαλ που σαν επιδημία έχουν ενσκήψει τα τελευταία χρόνια στην ελληνική τηλεόραση. Κάθισα λοιπόν κάποια απογεύματα και άνοιξα το «χαζοκούτι». Ειλικρινά δεν πίστευα από αυτά που έβλεπα. Λες και βρισκόμουν όχι στην Αθήνα ή στην Θεσσαλονίκη, αλλά κάπου στην Άγκυρα, στην ασιατική ακτή της Κωνσταντινούπολης, στα Άδανα, ή στην Σμύρνη. Για εμένα βεβαία αυτό δεν ήταν κάτι το καινούργιο, αλλά εντυπωσιάστηκα όταν ενημερώθηκα ότι αυτά τα περίφημα τουρκικά σήριαλ σημείωναν ρεκόρ τηλεθέασης από ένα ελληνικό κοινό, άναυδο όπως συνήθως.

    Φυσικά το ενδιαφέρων μου το τράβηξε το περίφημο τουρκικό σήριαλ που έχει τον τίτλο, «ΕΖΕΛ» και που έχει πιάσει κορυφή τηλεθέασης, αποκομίζοντας τεράστια οικονομικά οφέλη στο κανάλι που το προβάλει και το οποίο με την σειρά του έχει πληρώσει ακριβά τους Τούρκους για να το αγοράσει και να το εμφανίσει στην Ελλάδα.

    Αμέσως κατάλαβα ότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό, ίσως πολύ πιο σοβαρό από τις διαμαρτυρίες κάποιων προσφυγικών και κυπριακών συλλόγων προς το κανάλι, γιατί κάποιες σκηνές έχουν γυριστεί στην κατεχόμενη Κύπρο και γιατί, όπως τονίστηκε στια διαμαρτυρίες, προσβάλει βάναυσα την μεγάλη προσφυγική κοινότητα. Και κατ’ αρχή θέλησα να αναλύσω τους λόγους αυτής της τεράστιας τηλεθέασης από το ελληνικό κοινό, καθώς αυτό με απασχόλησε περισσότερο γιατί το θέμα έχει πολύ ενδιαφέρουσες όπως θα εξηγήσω παρακάτω προεκτάσεις.

    Τρεις είναι οι διαστάσεις αυτού του τουρκικού «δημιουργήματος», που πληρώνετε πανάκριβα από τις ελληνικές τσέπες.

    Α). Η πρώτη είναι η καθαρά κινηματογραφική- τηλεοπτική. Συγκρίνοντας τον ΕΖΕΛ με τα ελληνικά σήριαλ, (με τις λατινοαμερικάνικες σαπουνόπερες ούτε λόγος να γίνετε για κάποια σύγκριση, καθώς εκεί η ηλιθιότητα είναι ο κύριος πρωταγωνιστής), αμέσως διαπίστωσα ότι υπερέχει κατά πολύ σε ποιότητα. Η συνταγή μεγάλης και συνεχής δράσης με φοβερή πλοκή, άριστοι ηθοποιοί με φοβερό παίξιμο, έντεχνη και πράγματα ποιοτική μουσική, μια εικόνα πολυτελείας και χλιδής, (άσχετη με την τουρκική πραγματικότητα), πέτυχε να υπνωτίσει ένα ελληνικό κοινό που έχει βαρεθεί τις ελληνικές τηλεοπτικές βλακείες.

    Β). Η δεύτερη διάσταση είναι η ψυχολογική. Εδώ θα ήθελα να σταθώ περισσότερο. Στο σήριαλ αυτό (όπως και στα άλλα τουρκικά σήριαλ), εμφανίζεται μια χαμένη διάσταση της ελληνικής κοινωνίας που έχει θαφτεί τα τελευταία χρόνια από ένα πολυδιαφημιζόμενο ελληνικό εκσυγχρονισμό. Ενώ στα ελληνικά κανάλια κυριαρχεί μια επιμονή στην σεξουαλικότητα και σε κάθε ευκαιρία το γυμνό είναι ο σημαντικότερος τηλεοπτικός παράγοντας τηλεθέασης, ενώ καθημερινά βομβαρδιζόμαστε από τηλεοπτικές σειρές που προάγουν την αποχαύνωση της ελληνικής κοινωνίας, εδώ έχουμε την προβολή μιας κοινωνίας που υποτίθεται ότι σέβεται την τιμή της γυναίκας, την οικογένεια με το κοινό τραπέζι, την μάννα, τον πατέρα, τις αδελφικές σχέσεις, την τιμή της φιλίας και όλα αυτά που ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της ελληνικής κοινωνίας μέχρι ίσως και την δεκαετία του εβδομήντα. Το «ΕΖΕΛ» ξυπνάει στον σημερινό Έλληνα κάποια χαμένη του ταυτότητα και αυτό είναι ίσως ο κυριότερος λόγος της μεγάλης του επιτυχίας, (ούτε να το φανταστεί κανείς ότι θα μπορούσε να προβληθεί στην Γερμανία ή σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα). Υπάρχει όμως και η τελευταία και πιο ενδιαφέρουσα διάσταση,

    Γ). Χωρίς να το κάνουν συνειδητά, αλλά αυτό ήταν αναπόφευκτο, το «ΕΖΕΛ» δείχνει ακριβώς μια από τις σημαντικότερες διαστάσεις της σύγχρονης Τουρκιάς. Μια ασταμάτητη βία και μια αδίστακτη τουρκική μαφία. Το πιο επικίνδυνο είναι ότι εδώ ο Έλληνας εξοικειώνετε με κάτι το πρωτόγνωρο. Το έγκλημα, η εκδίκηση, το αίμα, τα πιστολίδια και οι δολοφονίες, προβάλλονται σαν κάτι το φυσιολογικό, κάτι το απαραίτητο, συχνά αναγκαίο για το ξέπλυμα της τιμής, για την απόδοση της δικαιοσύνης. Αυτή είναι η σύγχρονη Τουρκία. Ένας κόσμος βουτηγμένος στο αίμα, όπου οι «ήρωες» και οι «σοφοί» είναι οι μεγαλύτεροι εγκληματίες της τουρκικής μαφίας. Κάποτε ένα φίλος μου Γερμανός μου έλεγε ότι είναι πολύ σημαντικό που οι Έλληνες δεν ανέπτυξαν ποτέ μια αδίστακτη μαφία όπως αυτή υπάρχει και βασιλεύει στην Τουρκία, αλλά και στους Τούρκους της Γερμανίας, με ανυπολόγιστες συνέπειες για την ιδία την Ευρώπη.

    Εδώ όμως βρίσκεται και το πιο επικίνδυνο σημείο για τους Έλληνες και τον ελληνισμό. Έχοντας υποφέρει επί αιώνιες από μια αφύσικη, συχνά πρωτόγνωρη βαρβαρότητα που πήγαζε ακριβώς από το ψυχολογικό υπόβαθρο μιας κοινότητας και μιας θρησκείας όπου δεν καταδικάζετε η βία όπως στον χριστιανισμό, αλλά αντίθετα συχνά εξυψώνετε σαν η απαραίτητη κάθαρση, σήμερα εξοικειωνόμαστε με τηλεοπτικό τρόπο και θαυμάζουμε αυτό το αιματοβαμμένο «δημιούργημα» που μπροστά του ακόμα και οι γκάκστερς του Σικάγο φαντάζουν μωρές παρθένες. Και παράλληλα, ο θαυμασμός αυτός μετατρέπεται σταδιακά, υποσυνείδητα αλλά σταθερά, σε ένα αίσθημα υποταγής μπροστά σε έναν αδίστακτο, όπως προβάλλετε, γείτονα, που είναι ικανός για όλα, ακόμα και να πιει το αίμα του εχθρού του σαν να πίνει δροσερή λεμονάδα.

    Κάποτε ο Οζάλ είχε πει ότι δεν χρειάζεται η Τουρκία να κάνει πόλεμο για να κατακτήσει την Ελλάδα γιατί οι ίδιοι οι Έλληνες θα πέσουν σαν ώριμα φρούτα στις τουρκικές «αγκάλες». Βεβαία τότε δεν υπήρχαν τουρκικά σήριαλ και «ΕΖΕΛ» στα ελληνική κανάλια, αλλά σίγουρα ήξερε καλά τι έλεγε ο Τούρκος πρόεδρος. Η σημερινή Τουρκία προβάλλετε σαν η μεγάλη υπερδύναμη της περιοχής και οι… πτωχευμένοι και κακομοίρηδες Έλληνες φυσιολογικά θα πρέπει να σκύψουν το κεφάλι και να θυμηθούν την εποχή του Ραγιά. Αλλοίμονο μας αν φτάσαμε σε αυτό το σημείο γιατί η ψυχολογική υποταγή έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από την οικονομική, ακόμα και την εθνική.

    Δεν θα πρέπει όμως να ξεχνάμε και κάτι τελευταίο που σίγουρα ανατρέπει όλα όσα περιγράψαμε παραπάνω. Αυτός ο περίφημος Οζάλ είχε οικτρό τέλος. Δολοφονήθηκε από τις ίδιες τις δίκες του μυστικές υπηρεσίες γιατί ήθελε να δώσει αυτονομία στους Κούρδους. Πραγματικά, η σύγχρονη Τούρκικα δεν είναι μόνο υπερδύναμη, είναι και ένα ηφαίστειο που ανά πάσα στιγμή μπορεί να εκραγεί και να γίνει χίλια κομματάκια που το ένα θα προσπαθεί να φάει τις σάρκες του άλλου. Αυτό δεν είναι δικιά μου εκτίμηση, αλλά των μεγαλυτέρων αμερικανικών ιδρυμάτων στρατηγικής έρευνας. Τότε πραγματικά θα ήθελα να δω που θα βρίσκονται οι διάφοροι ΕΖΕΛ, αλλά και οι Έλληνες θαυμαστές τους.

    Κουκου

    Θυμάστε;

    1.04.2009

    Κάντε κλικ για μεγέθυνση

    MAKEΔΟΝΙΑ -5-9-1967: Ο ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΕΙ ΞΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΟΥΤΕ ΕΒΑΣΑΝΙΣΘΗΝ ΟΥΤΕ ΕΚΑΚΟΠΟΙΗΘΗΝ

    Πολύ γέλιο!! Η αντίσταση σ' όλο της το μεγαλείο! Ο Μίκης διαβεβαιώνει τους δημοσιογράφους ότι η χούντα τον τάιζε με πλούσιο και καλό συσσίτιο και έτρωγε το ίδιο φαι με τους αξιωματικούς...



    Για άλλη μια φορά μπας και το εμπεδώσουν οι καραγκιόζηδες: Όλοι εντός Ελλάδος είχαν λουφάξει σαν τις κότες και έκατσαν στα τέσσερα (εκτός Ελλάδος έκαναν τους τσάμπα μάγκες)... μόνο ένας έκανε πραγματική αντίσταση και τον έφαγαν λάχανο για να μην τους φτύνει όπου τους πετύχαινε... ο Παναγούλης... όλοι οι άλλοι ήταν κότες...

    Πολύ αποτελεσματικές οι παρεμβάσεις Πάγκαλου στους Ελβετούς!!! Μειώθηκαν στα μισά τα λεφτά που μας έδωσαν απ' τη φορολόγηση καταθέσεων στην Ελβετία...

    Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ομοσπονδιακού υπουργείου Οικονομικών, πέρυσι η Ελλάδα έλαβε από τη φορολόγηση των ελληνικών καταθέσεων στην Ελβετία περίπου 5,8 εκατ. ευρώ, ενώ το 2009 σχεδόν 5,25 εκατ. Ποσά τα οποία κυμαίνονται στο μισό από τους φόρους που δόθηκαν στη χώρα μας το 2008, οπότε λάβαμε 9,6 εκατ. ευρώ, ή το 2007 που πήραμε 9,95 εκατ.
    http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4644826

    Όλα αυτά παρόλο που το 2010 έφυγαν για την Ελβετία αρκετά δις ευρώ... και οι μη φορολογούμενες καταθέσεις Ελλήνων σε ελβετικές τράπεζες υπολογίζονται από παράγοντες του τραπεζικού κλάδου σε περίπου 30 δισεκατομμύρια δολάρια

    Να πούμε επίσης ότι πριν 10 μέρες η γερμανική Κυβέρνηση ήρθε σε συμφωνία με τους Ελβετούς και οι αδήλωτες καταθέσεις των Γερμανών θα φορολογηθούν με 20-30% ανάλογα με το ποσό και το χρόνο κατάθεσης. Οι φόροι θα αποδοθούν από την Ελβετία στη Γερμανία χωρίς να δοθούν ονόματα, ενώ οι γερμανοί πολίτες θα μπορούν να φέρουν πίσω νόμιμα τα χρήματά τους από τις ελβετικές τράπεζες. Η συμφωνία αναμένεται να αποφέρει στη Γερμανία 10 δις ευρώ

    10 δις λοιπόν οι Γερμανοί... 5 μύρια εμείς...
    Αλλά γι αυτό αυτοί είναι Γερμανοί και εμείς Έλληνες
    γιατί δεν έχουν Πάγκαλο να λέει μαλακ@@ ότι πάει στην Ελβετία να φέρει κατάλογο Ελλήνων καταθετών...