30 Ιουλίου 2011
Λιάνης-Κωνσταντινίδης πρέπει να πάρουν θέση και για τ'αλλα κολοβά φίδια στη Φλώρινα
Στο πανηγύρι της Μελίτης 20 Ιουλίου, φιγουράριζε "πρώτη μούρη" στο τραπέζι των επισήμων παρέα με τον Ασλάκωφ ως επίσημος προσκεκλημένος ο ΝΕΝΤΕΛΚΩΦ (Κυριακού). Θα αναρτηθεί βίντεο στο διαδίκτυο για του λόγου το αλήθές, όπως επίσης θα αναρτηθεί βίντεο και το χαιρετιστήριο μήνυμά του στους ψευτομακεδόνες της Βεύης του Καναδά. ΑΣΠΡΙΔΗ, ΛΙΑΝΗ, ΤΣΑΚΜΑΚΗ (Πρωτοπαλίκαρο του Ασπρίδη, τέως δήμαρχος Μελίτης) πάρτε θέση για το φίδι που εκτρέφετε και στηρίζετε, τον ΝΕΝΤΕΛΚΩΦ.
Ε. Κωνσταντινίδης για τη μη αποπομπή του Αναστασιάδη από τη κ. Μούσιου – Μυλωνά
Είναι μέρος του ρόλου των δημοσίων προσώπων να γίνονται αποδέκτες απόψεων. Να έχουν ανοιχτά αυτιά σε όλες τις κατευθύνσεις. Είναι χρήσιμο. Στο πλαίσιο αυτό έκρινα, ότι η κ. Μούσιου – Μυλωνά θα έπρεπε να καταδικάσει τον κ. Αναστασιάδη και ταυτόχρονα να τον απομακρύνει από τη δημοτική της παράταξη. Επέλεξε μόνο το πρώτο. Να τον καταδικάσει δημόσια, μοιράζοντας την πίττα. Τα περί εθελούσιας αποστασιοποίησης, αυτοαναίρεσης και αυτοακύρωσης του κ. Αναστασιάδη, όπως ισχυρίζεται η κ. Μούσιου – Μυλωνά, αφορούν τον ίδιο. Τη δική του στάση. Η κ. Μούσιου – Μυλωνά έκρινε ότι δε χρειάζεται να του δείξει η ίδια την πόρτα της εξόδου, όσο και αν αυτό έχει ουσιαστική σημασία.
Σε κάθε περίπτωση, η καθυστερημένη αντίδραση της, συμπτωματικά μετά τις δηλώσεις μου για το θέμα Αναστασιάδη, ίσως γίνει αφορμή να επανακαθορίσουμε πολιτικές συμπεριφορές και επιλογές. Το ελπίζω.
NAMCO PONY: Μια διδακτική ιστορία, για το γιατί η Ελλάδα δεν αξίζει να σωθεί!

Οι ιδρυτές της εταιρείας, βίωσαν την απόλυτη επιτυχία έχοντας καταφέρει να παράγουν στο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη 8- 10 αυτοκίνητα ημερησίως, γεγονός πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα και ..
Η συνέχεια στο http://taxalia.blogspot.com/2011/07/namco-pony.html
Μετ’ εμποδίων το πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων από ιδιώτες
Οι διαφορετικές εκτιμήσεις που υπάρχουν σε σχέση με το θέμα δεν έχουν εξασφαλίσει προς το παρόν το επιδιωκόμενο ποσοστό συμμετοχής ιδιωτών, που σύμφωνα με το IIF είναι το 90%. Μεταξύ των τραπεζών που δεν έχουν αποσαφηνίσει ακόμα τη στάση τους είναι η Marfin Popular Bank, η διοίκηση της οποίας αναμένει τις τελικές λεπτομέρειες για να καθορίσει τη στάση της. Υπενθυμίζεται ότι η Marfin έχει στο χαρτοφυλάκιό της ελληνικά ομόλογα αξίας 3,4 δισ. ευρώ, ενώ συνολικά οι ελληνικές και κυπριακές τράπεζες έχουν στην κατοχή τους περίπου 40 δισ. ευρώ, η πλειονότητα των οποίων λήγει τους προσεχείς 24 έως 30 μήνες.
Απροθυμία σε σχέση με τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα εκφράζει και το FMS Wertmanagement, που έχει στην κατοχή του ομόλογα 7,4 δισ. ευρώ. Σημειώνεται ότι το FMS δεν ανήκει αμιγώς στον ιδιωτικό τομέα, καθώς πρόκειται για τον φορέα που συστάθηκε από τη γερμανική κυβέρνηση για να αναλάβει τα επισφαλή περιουσιακά στοιχεία των Hypo Real Estate και της Depfa, αλλά σε κάθε περίπτωση αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους δανειστές του ελληνικού Δημοσίου.
Το ίδιο άλλωστε ισχύει και στην περίπτωση των δύο ελληνικών τραπεζών, ATEbank και Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, με ομόλογα αξίας 7,8 δισ. ευρώ και 5,5 δισ. ευρώ αντίστοιχα. Οι δύο τράπεζες δεν μπορούν να θεωρηθούν ιδιωτικός τομέας στον βαθμό που μέτοχός τους είναι το Δημόσιο.
Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Institute of International Finance, η συμμετοχή στο πρόγραμμα αριθμεί 33 τράπεζες και ασφαλιστικές του ιδιωτικού τομέα, που δεν έχουν στην κατοχή τους ομόλογα αξίας 135 δισ. ευρώ, όπως είναι ο στόχος του προγράμματος.
Αναλυτές της Barclays συγκρίνουν την περίπτωση της Ελλάδας με αυτή της Ουρουγουάης του 2003. Το ΔΝΤ και το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών έθεσαν όριο συμμετοχής των ιδιωτών το 80%, για το πρόγραμμα διακράτησης του χρέους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ως απαραίτητη προϋπόθεση, προειδοποιώντας ότι η εναλλακτική λύση θα ήταν μια ανεξέλεγκτη πτώχευση. Η Barclays επισημαίνει μάλιστα ως κοινό χαρακτηριστικό των δύο χωρών την πρόσληψη του νομικού γραφείου Gottlieb αλλά και την πρόσληψη από τη Lazard (επίσης συμβούλου του ελληνικού Δημοσίου) του Μαρκ Γουόκερ που είχε εργαστεί για την Gottlieb.
Οι αναλυτές της Barclays εκτιμούν ότι οι απώλειες για τους ιδιώτες είναι χαμηλότερες του 21%, συνεκτιμώντας τη μείωση στο υφιστάμενο χαρτοφυλάκιο τίτλων όσο και στις νέες εκδόσεις, που οδηγεί σε απόδοση της τάξης του 10%. Το ενδεχόμενο αποτυχίας λόγω της περιορισμένης συμμετοχής ιδιωτών θα οδηγήσει σε μία ακόμα πιο επιβαρυντική αναδιάρθρωση, προειδοποιεί η Barclays και για αυτό είναι λάθος να θεωρηθεί ως μια καθαρά εθελοντική πρωτοβουλία ιδιωτών. Η προσφορά προϋποθέτει ελάχιστη συμμετοχή το 90% σε συνδυασμό με την απειλή ενός πιστωτικού κινδύνου για όσους τελικώς δεν θα συμμετάσχουν, καταλήγει.
Α. Σαμαράς: Βραχύβια ανακούφιση και όχι λύση η συμφωνία των Βρυξελλών
Ο κ. Σαμαράς αναδεικνύει την πιθανότητα οι αγορές να επιμείνουν ότι το ελληνικό χρέος δεν είναι βιώσιμο και να αρχίσουν να προεξοφλούν και νέα αναδιάρθρωση.
Επαναλαμβάνει ότι δεν πρόκειται να υπερψηφίσει τη νέα συμφωνία εφόδων δεν υπάρξει αλλαγή πολιτικής και διαβλέπει μεταβολή στάσης των ευρωπαίων εταίρων έναντι του.
"Όσο αρνούμαι την συναίνεση στο λάθος τόσο αφήνω ανοιχτή την προοπτική μιας συνολικής ανα-διαπραγμάτευσης", σημειώνει χαρακτηριστικά, ενώ τάσσεται υπέρ της απελευθέρωσης των ταξί αλλά με κανόνες, όπως το πληθυσμιακό κριτήριο.
Ο κ. Σαμαράς κάνει λόγο για "βρώμικη προπαγάνδα" κατά της ΝΔ και των θέσεων της σχετικά με τις μεταρρυθμίσεις και το άνοιγμα των επαγγελμάτων
Φλώρινα: Διευθυντής τράπεζας και τελωνειακός πίσω από διεθνές κύκλωμα κοκαΐνης
Το φορτίο υποτιθεται ότι ήταν γεωργικά εργαλεία για την επεξεργασία σόγιας, ωστόσο οι ελληνικές αρχές είχαν τις πληροφορίες τους. Σε συντονισμένη επιχείρηση από ΣΔΟΕ, Δίωξη Ναρκωτικών Θεσσαλονίκης και του τελωνείου εντοπίστηκε η κοκαΐνη. Σύμφωνα με το ΑΠΕ, στην επιχείρηση συμμετει΄χε και η Ιντερπόλ λόγω της σοβαρότητας της υπόθεσης.
Όπως προέκυψε στο κύκλωμα που δρούσε σε Σερβία και ΠΓΔΜ συμμετείχαν και τρεις Έλληνες από τη Φλώρινα. Ο ένας είναι διευθυντής καταστήματος τράπεζας και ο άλλος τελωνειακός υπάλληλος σε συνοριακό Τελωνείο.
Για την ίδια υπόθεση συνελήφθησαν και τέσσερα άτομα στην ΠΓΔΜ και πέντε στη Σερβία.
"Πραξικόπημα" Ερντογάν στον Τουρκικό στρατό!
Το μεσημέρι της Παρασκευής ο εισαγγελέας του Κακουρδικείου Κωνσταντινούπολης που ερευνά την υπόθεση δημιουργίας ιστοσελίδων στο διαδίκτυο, με σκοπό την αντικυβερνητική προπαγάνδα, διέταξε τη σύλληψη επιπλέον 22 εν ενεργεία και απόστρατων αξιωματικών, ανάμεσα τους και του αρχηγού της Στρατιάς Αιγαίου Νουσρέτ Τάσντελεν, ξεχείλισε το ποτήρι για την ηγεσία των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων.
Την αρχή των παραιτήσεων την έκανε ο αρχηγός των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων στρατηγός Ισίκ Κοσάνερ, ο οποίος υπέβαλε την παραίτηση του στον πρωθυπουργό.
Αργότερα υπέβαλαν τις παραιτήσεις του ο αρχηγός του Στρατού στρατηγός Ερντάλ Τζεϊλάνογλου, ο αρχηγός του Ναυτικού ναύαρχος Εσρέφ Ουγούρ Γιγίτ και ο αρχηγός της τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας πτέραρχος, Χασάν Ακσάϊ.
Η ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΚΙΟΥΛ-ΚΟΣΑΝΕΡ-ΕΡΝΤΟΓΑΝ
Σύμφωνα με πληροφορίες , οι στρατηγοί, υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους, αμέσως μετά τη συνάντηση του Κοσάνερ με τον πρόεδρο Αμντουλάχ Γκιούλ και τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Στη συνάντηση στο προεδρικό μέγαρο που είχε διάρκεια περίπου μίας ώρας, ο Κοσάνερ ζήτησε να σταματήσουν οι συλλήψεις των ανώτατων στρατιωτικών με τις κατηγορίες για συμμετοχή στο σχέδιο συνωμοσίας «Βαριοπούλα.»
Ο Ισίκ Κοσάνερ, απαιτούσε, να προαχθούν 17 αξιωματικοί στις κρίσεις των αξιωματικών στο επικείμενο Ανώτατο Στρατιωτικό Συμβούλιο.
Ο πρόεδρος Γκιούλ και ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν παρά τις πιέσεις του Κοσάνερ δεν δέχθηκαν να προαχθούν τα ονόματα αυτά λόγω της εμπλοκής των ονομάτων τους στο σχέδιο συνωμοσίας «Βαριοπούλα». Μάλιστα ο Ερντογάν στη συνάντηση που είχε με τον Κοσάνερ ζήτησε τη συνταξιοδότηση όλων των ονομάτων αυτών.
Η κρίση γιγαντώθηκε με αποτέλεσμα να φτάσουμε στην κρίσιμη Παρασκευή στο προεδρικό Μέγαρο όπου συναντήθηκαν Γκιούλ, Ερντογάν και Κοσάνερ. Ο Ερντογάν τόνισε και πάλι στον Κοσάνερ να φέρει τα κατάλληλα ονόματα για να μην προκύψει πρόβλημα στη συνεδρίαση του Ανώτατου Στρατιωτικού Συμβουλίου.
Χαρακτηριστικοί είναι οι διάλογοι.
Κοσάνερ « Είναι δύσκολο αυτό που μου ζητάτε. Δεκάδες αξιωματικοί είναι φυλακισμένοι. Εδώ αντιμετωπίζουμε πρόβλημα εμπειρίας ακόμη και στην αντιμετώπιση της τρομοκρατίας. Δεν υπάρχει καμία δικαστική απόφαση ακόμη εναντίον των αξιωματικών μας. Βάσει της παράδοσης πρέπει να προαχθούν»
Ερντογάν «Εδώ δεν κοιτάμε τις παραδόσεις , υπάρχουν νόμοι και πρέπει να αποφασίσουμε σύμφωνα με τους νόμους.»
Κοσάνερ « Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση οι αρχηγοί μας σκέφτονται να παραιτηθούν»
Ερντογάν « Όποιος θέλει να παραιτηθεί μπορεί να το κάνει άμεσα»
Μετά τον διάλογο αυτό ο Γκιούλ προσπάθησε να ηρεμήσει τους δυο άνδρες όμως ήταν αδύνατο. Ο Κοσάνερ αποχώρησε εκνευρισμένος από το προεδρικό Μέγαρο
Κάλεσε σε έκτακτη σύσκεψη όλους τους αρχηγούς των Δυνάμεων και όλοι αποφάσισαν να υποβάλουν την παραίτηση τους. Στη σύσκεψη αυτή όμως προέκυψε ένα ξαφνικό , απρόβλεπτο πρόβλημα. Ο αρχηγός της στρατοχωροφυλακής Νετζντέτ Οζέλ, δήλωσε ότι δεν θα παραιτηθεί καθώς όπως είπε « τα ζητήματα αυτά είναι της δικαιοσύνης. Η άποψη μου είναι να μην υποβάλω την παραίτηση μου»
Ένα δεύτερο σενάριο που κυκλοφορεί στην Άγκυρα είναι πως ο Κοσάνερ ενόψει του Ανώτατου Στρατιωτικού Συμβουλίου για τις κρίσεις στο στρατό, ζήτησε από τον Γκιούλ, να διοριστεί στη θέση του αρχηγού του Στρατού, ο στρατηγός Σαλντιράϊ Μπερκ, και στη θέση του αρχηγού της Στρατοχωροφυλακής ο Ασλάν Γκιουνέρ.
Στα ονόματα αυτά αντιτάχθηκε ο Ερντογάν και έθεσε βέτο ο Γκιουλ.
Ο Ασλάν Γκιουνέρ κατηγορείται ότι το 2007, όταν ήταν στην ηγεσία της υπηρεσίας πληροφοριών του Στρατού, με τη δικαιολογία της «παρακολούθησης συνομιλιών του PKK», υπέκλεπτε τις συνομιλίες πολλών πολιτικών προσώπων.
Ο Σαλντιράϊ Μπερκ κατηγορήθηκε από πολλά μέσα ενημέρωσης για δράση κατά της τουρκικής κυβέρνησης και υπάρχει ισχυρισμός για δήλωση του το 2007 κατά της κυβέρνησης Ερντογάν και φέρεται να έχει δηλώσει « η δουλειά μας δεν είναι να είμαστε στα φυλάκια, η Τουρκία οδηγείται στο χάος»
Ο Ερντογάν και ο Γκιούλ δεν ήθελαν σε κρίσιμες θέσεις στρατηγούς, που εναντιώθηκαν στην κυβέρνηση.
Η απόρριψη των προτάσεων του Κοσάνερ είναι ένα ισχυρό πλήγμα για το κύρος των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων.
newsit.gr
γιαγιά Ασλάκοφ: "Με τους Τούρκους είμασταν καλά, από τότε που ήρθαν οι Έλληνες στη Μακεδονία είμαστε χειρότερα"

Tελεσίγραφο των Βρυξελλών προς τον ΓΑΠ για το 2ο μνημόνιο... το υπέγραψε πριν φτάσει στην Αθήνα.
1. ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ. Η μείωση του προσωπικού στο δημόσιο θα συνδεθεί με την εκταμίευση των δόσεων κάθε τρίμηνο.
2. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ. Κατάργηση του εφάπαξ και συγχωνεύσεις ταμείων.
3. ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ. Σκληρό σύστημα για τα επόμενα 30 έτη.
4. ΤΡΑΠΕΖΕΣ. Αυξήσεις κεφαλαίου, μείωση κόστους και εξαγορές.
5. ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Λεπτομερές σχέδιο για τη διάθεση κοινοτικών κονδυλίων.
Όταν ο "αγαπούλας" εξέφραζε τα σέβη του στον πρόεδρο της Δημοκρατίας...(φωτό)
Το ακούσαμε στην εξαιρετική εκπομπή του Κ.Βαξεβάνη "το Κουτί της Πανδώρας".Θέλαμε και να το δούμε.Ψάξαμε λίγο παραπάνω και το βρήκαμε.Ο Μάκης Ψωμιάδης,ως πρόεδρος της ΑΕΚ, χαιρετά με χειραψία τον πρόεδρο της δημοκρατίας στον τελικό κυπέλλου του 2001 στο ΟΑΚΑ.Βεβαίως η συγκεκριμένη φωτογραφία μάλλον του είναι άχρηστη επικοινωνιακά, οι φήμες άλλωστε λένε, πως έχει πολύ ισχυρότερα χαρτιά να παίξει εναντίον των αντιπάλων του στο ιδιότυπο πόκερ της ελληνικής ποδοσφαιρικής "παράγκας"...Η φωτογραφία, μάλλον έχει μουσειακό ενδιαφέρον. Θα την δείχνει περήφανος στα εγγόνια του, όταν όλα αυτά περάσουν, ξεχαστούν και αποτελούν για όλους ένα "κακό όνειρο"...
http://witnessfree.blogspot.com/2011/07/blog-post_7833.html
“Έχω το μικρότερο μόριο στον κόσμο!” Ποιος τραγουδιστής έκανε αυτή τη δήλωση – βόμβα;
newsit.gr
Σκάνδαλο υπεξαίρεσης 51 εκ εθρώ στην Proton Bank του Λ. Λαυρεντιάδη
Σαν “βόμβα” έσκασε στην πολιτική-οικονομική-δημοσιογραφική διαπλοκή η είδηση ότι ερευνάται σκάνδαλο υπεξαίρεσης 51 εκατ. ευρώ στην Proton Bank και ότι με απόφαση της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες ζητείται να παγώσει η κίνηση όλων των τραπεζικών λογαριασμών του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, βασικού μετόχου της τράπεζας και άλλων.
Αφιερώνουμε λοιπόν σε όσους ανόητους ή αδίστακτους τσίμπησαν το δόλωμα και αναγόρευσαν σε καθοριστικό παράγοντα και ρυθμιστή του πολιτικού μας βίου τον κ. Λαυρεντιάδη όσα κατά καιρούς έχουμε γράψει γι αυτόν.
Ερωτήματα για το “φαινόμενο Λαυρεντιάδη”
(Με αφορμή την ανακοίνωση της Χ.Κ. Τεγόπουλος ότι εταιρεία ΝΕΠ Εκδόσεις ΑΕ (συμφερόντων των Λαυρεντιάδη – Κυριακίδη) απέκτησε το 9, 2% των μετοχών της εταιρείας)
1. Γιατί η πιάτσα βοά ότι η ιδιοκτήτρια της Ελευθεροτυπίας, Μ. Τεγοπούλου δεν έχει δώσει τη συγκατάθεσή της στην εξαγορά του πακέτου των μετοχών από τους Κυριακίδη – Λαυρεντιάδη; Το μήνυμα που έστειλε μέσω της εφημερίδας ότι κάποιοι προσπαθούν να μετατρέψουν την τέταρτη εξουσία σε μέσο ξεπλύματος μαύρου χρήματος σε ποιον απευθύνεται;
2. Ο κ. Λαυρεντιάδης δεν είναι ο παραδοσιακός πλούσιος, αυτό που θα λέγαμε «τζάκι» με παρελθόν και πολύ χρήμα. Έπαιξε με την εταιρεία του, πούλησε και πήρε 600 εκατ. ευρώ αλλά από εκεί και έπειτα δεν έχει καμιά μηχανή που κόβει χρήματα. Πώς τότε αγοράζει ότι βρει και όσο – όσο. Για παράδειγμα γιατί έδωσε 70 εκατ. ευρώ, τα διπλάσια απ΄ ότι αξίζει για την Protοn Bank;
3. Γιατί αγόρασε μια σειρά από «παλτά» του χώρου των ΜΜΕ που τώρα είναι για κλείσιμο; Επίσης, γιατί συνεχίζει να δίνει χρήμα σε εκδότες και επιχειρηματίες βγάζοντάς τους από τη δύσκολη οικονομική κατάσταση;
4. Ποια η σχέση του με τον αμερικανικό παράγοντα και το περίφημο think tank που ίδρυσε ώστε να βάλει την ελληνική διπλωματία πιο καλά στο παιχνίδι της Ουάσιγκτον; Είναι γνωστό πάντως ότι πάγια αγωνία των αρμόδιων κύκλων στην Ουάσιγκτον είναι ο έλεγχος των (αντιαμερικανικών) ΜΜΕ στην Ελλάδα.
5. Και τελικά που το πάει ο κ. Λαυρεντιάδης; Σε ένα τόσο άναρχο τοπίο των ελληνικών ΜΜΕ μήπως είναι ο λύκος που έρχεται να φάει τα πρόβατα; Ή μήπως μέσω των ΜΜΕ θέλει να κυριαρχήσει χωρίς κίνδυνο στα ελληνικά επιχειρηματικά δρώμενα;
Να υπενθυμίσουμε απλώς ότι κάτι ανάλογο επιχείρησε και ο αλήστου μνήμης Γ. Κοσκωτάς και δείτε που κατάντησε. Μόνο που ο «συμπαθητικός χοντρούλης» είχε απέναντί του το σύνολο των παραδοσιακών εκδοτών, ενώ ο κ. Λαυρεντιάδης τους έχει κάνει φίλους…
Πάντως, αν ζούσε ο μακαρίτης ο Κίτσος Τεγόπουλος θα τον είχε ήδη καλέσει στο γραφείο του και θα του είχε πει: «Δεν ξέρω τι θα κάνεις, αλλά αύριο το πρωί θέλω τις μετοχές στο γραφείο μου». Αλλά είπαμε. Μαζί με τους θεσμούς εκπίπτουν και οι …στυλοβάτες τους.
ΣυνεταιρισμόςΛιβάνη – Λαυρεντιάδη στα “Επίκαιρα”
Την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου υπεγράφη μεταξύ της «ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΒΑΝΗ ΑΒΕ» και της «Π. ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ – ΕΚΔΟΣΕΙΣ – ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» καταστατικό σύστασης νέας εταιρείας με την επωνυμία «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και τον διακριτικό τίτλο «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΑ Α.Ε». Το ποσοστό του κάθε εταίρου ορίζεται στο 50% ενώ πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος αναλαμβάνει ο κ. Ηλίας Λιβάνης .Σκοπός της υπό σύσταση εταιρείας είναι η έκδοση και εμπορία πάσης φύσεως εντύπων καθώς και η ανάπτυξη και παραγωγή συστημάτων πολυμέσων (MULTIMEDIA) και πάσης φύσεως ηλεκτρονικών εκδόσεων. Στη νέα αυτή εταιρεία μεταβιβάζονται από την «ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΒΑΝΗ ΑΒΕ» τα εμπορικά σήματα των περιοδικών «ΕΠΙΚΑΙΡΑ» και «ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ».
Ο πρώην πρέσβης των ΗΠΑ πρόεδρος της Proton Bank !
Ο πρώην πρέσβης των ΗΠΑ στην Αθήνα Ντάνιελ Σπέκχαρντ τοποθετήθηκε στη θέση του προέδρου της Proton Bank, αντικαθιστώντας τον επιχειρηματία Λαυρέντη Λαυρεντιάδη ο οποίος αποχώρησε. Διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας αναλαμβάνει ο Ρούντολφ Όλντεμαν πρώην διευθύνων σύμβουλος της ολλανδικής ABN AMRO. Ο κ. Λαυρεντιάδης δηλώνει ότι θα παραμείνει βασικός μέτοχος της επενδυτικής τράπεζας.
Ορισμένες φορές κάποιες ειδήσεις είναι τόσο εντυπωσιακές από μόνες τους που χάνουμε τα λόγια μας. Εκεί που κανείς δεν το περίμενε (ή μήπως το περίμεναν κάποιοι) ανακοινώθηκε ότι στη θέση του Λ. Λαυρεντιάδη στην Proton Bank θα βρίσκεται στο εξής ο πρώην πρέσβης των ΗΠΑ. Ντ. Σπέκχαρντ. Λογικό να μένουμε όλοι άναυδοι αλλά τελικά ίσως υπάρχουν πολλά κομμάτια της αλυσίδας που αν τα συνδυάσεις βγάζεις νόημα. Κρίκοι μιας αλυσίδας με πολλά – πολλά ερωτήματα:
- Γιατί ο κ. Σπέκχαρντ άφησε το διπλωματικό σώμα για να γίνει πρόεδρος μιας ελληνικής τράπεζας των χαμηλότερων βαθμίδων κι όχι κάποια πρωτοκλασάτη;
- Γιατί ο κ. Λαυρεντιάδης εγκατέλειψε τα πάντα κι έφυγε στη Βρετανία και την Ελβετία; Πριν μερικούς μήνες ήταν ο Μίδας που ότι άγγιζε γινόταν χρυσάφι, τώρα τι έγινε; Αγόρασε τα μισά Media της χώρας, είχε πολλές εταιρείες, δύναμη, κονέ στην εξουσία, τώρα τι μεσολάβησε;
http://www.antinews.gr/2011/07/30/115666
1.600 Χιλιόμετρα σε 35 Ημέρες-Η Διάσχιση του Ελληνικού Τμήματος του Ε4
Οι δύο δρομείς μεγάλων αποστάσεων κατάφεραν τη πρώτη διάσχιση μιας τεράστιας απόστασης τρέχοντας. Οι διασχίσεις αυτές δεν μπορούν απλά να θεωρηθούν αθλητικά επιτεύγματα αλλά επιτεύγματα της ανθρώπινης θέλησης. Σε αυτές τις προσπάθειες οι δοκιμασίες σωματικές και ψυχικές είναι πολύ σοβαρές. Αναδεικνύουν την εμπειρία, την μακροχρόνια υποδομή απαιτώντας το μέγιστο της φυσικής και πνευματικής τους αντοχής. Η αντοχή στην σωματική και πνευματική καταπόνηση είναι ικανότητα για πολύ λίγους αθλητές.
Ο Λουκάς Πρατίλας, ένας έμπειρος και καταξιωμένος, ορειβάτης κατέχει και την υψηλότερη Ελληνική κατάβαση με ορειβατικά σκι από υψόμετρο 7.000 μέτρων. Ο Δημήτρης Κεχαγιόγλου ένας αθλητής με διακρίσεις και τερματισμούς σε αγώνες σε όλο τον κόσμο. Όπως και στον δικό μας παγκόσμιας δυσκολίας αγώνα «Σπάρταθλον», όπου αριθμεί αρκετούς τερματισμούς.
Η διάσχιση αυτή αποτελεί μια νέα προσέγγιση της αθλητικής προσπάθειας. Έχει πτυχές κοινωνικού ενδιαφέροντος σε μια εποχή που η κρίση στη διάρθρωση των κοινωνικών μας θεσμών είναι πολύ έντονη. Δείχνουν ένα διαφορετικό δρόμο αλλαγής. Προσπάθειας και μόχθου. Κέντρο αυτής της προσπάθειας είναι ο άνθρωπος σα σύνολο και όχι απλά μετρήσιμοι δείκτες αποτελέσματος επιδόσεων.
Ευχαριστούν όλους εσάς που συμμετείχατε στη μοναδική προσπάθεια τους αυτή.
Στέλιος Γκέκας
διαχειριστής του "E4 CHARITY CHALLENGE"
http://www.facebook.com/
ΥΓ. Και όταν τα παιδιά περάσαν από τα Ζωνιανά, εντυπωσιάστηκαν από τη ξεραϊλα και ρώτησαν μια γιαγιά "πολύ ξερό εδώ το τοπίο;". Και η γιαγιά τους απάντησε...."ναι παιδιά μου τα μάζεψε όλα η ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ"!...
Άντε βρε μάγκες συγχαρητήρια και από μας.
Παπανδρέου στο Bloomberg για προσωπικές σχέσεις με Σαμαρά
Gmail Man
ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΔΙΛΟΧΙΑ ΚΥΝΗΓΩΝ:Στα κρησφύγετα του «Καπετάν-Γιώτη» του Γεωργίου Δ. Βακαλόπουλου
Παρά της αντιρρήσεις της Ευρώπης ο ΓΑΠ ήταν ερωτευμένος με τον ΣΤΡΑΟΥΣ ΚΑΝ & ΔΝΤ