29 Σεπτεμβρίου 2011

Rubin Kazan - PAOK 2-2 Φωτάκης 80'

Επίσκεψη Βούλγαρου Προξένου στο Δήμο Βόλβης

Σε θερμό και φιλικό κλίμα πραγματοποιήθηκε σήμερα 29 Σεπτεμβρίου 2011 η συνάντηση του Δημάρχου Βόλβης κ. Δημήτρη Γαλαμάτη με τον γενικό πρόξενο της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας κ. Βασίλ Βάλτσεβ και τους συνεργάτες του κ.κ. Βενελίν Βάντοβ και Γκεόρκι Αρναούτσκι Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο του Δήμου Βόλβης στο Σταυρό, κατόπιν πρόσκλησης του κ. Γαλαμάτη, στο πλαίσιο των επαφών του με εκπροσώπους Ευρωπαϊκών και γειτονικών χωρών.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν οι δυνατότητες περεταίρω συνεργασίας στον τομέα του τουρισμού και η κοινή συμμετοχή του Δήμου Βόλβης με Δήμους της Βουλγαρίας σε διασυνοριακά ευρωπαϊκά προγράμματα.

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη διεθνή τουριστική έκθεση “PHILOXENIA 2011”, με αφορμή την οποία προγραμματίζονται επαφές τουριστικών παραγόντων της Βουλγαρίας με επιχειρηματίες του Δήμου Βόλβης.

Με πρωτοβουλία του Δημάρχου και του Πρόξενου οι Βούλγαροι τουριστικοί πράκτορες που θα συμμετάσχουν στην έκθεση, θα επισκεφθούν και θα περιηγηθούν σε τοποθεσίες τουριστικής σημασίας του Δήμου Βόλβης, προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά την ομορφιά και τη φιλοξενία του. Η συζήτηση επεκτάθηκε και σε ειδικότερα τουριστικά θέματα, όπως οι δυνατότητες στοχευμένης προβολής του Δήμου Βόλβης στη Βουλγαρία, με έμφαση τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει ο νέος Δήμος, τα ιαματικά λουτρά της Ν. Απολλωνίας, τις εναλλακτικές δραστηριότητες στη λίμνη, τα βουνά και φυσικά τη θάλασσα.

Ο Δήμαρχος Βόλβης κ. Δημήτρης Γαλαμάτης σε συνεργασία με τον Πρόξενο κ. Βασίλ Βάλτσεβ, προγραμματίζει την έναρξη επαφών με αντίστοιχους Δήμους της Βουλγαρίας, προκειμένου να συμμετάσχει από κοινού σε ευρωπαϊκά προγράμματα διασυνοριακής συνεργασίας της περιόδου 2013 – 2020, με στόχο τη χρηματοδότηση αναπτυξιακών έργων.

ΕΙΣΑΣΤΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ...!!! Παραδίδετε την Σάμο στους Τούρκους! ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!

Description: Description: ΕΙΣΑΣΤΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ...!!! Παραδίδετε την Σάμο στους Τούρκους! ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει τις τελευταίες ημέρες με τη σειρά πληροφοριών για τον νομό της Σάμου και την απαξίωση της από τους ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ πολιτικάντηδες και υποτίθεται Έλληνες εκπροσώπους του Σαμιακού λαού!

Παγωμένη η κοινωνία του νησιού παρακολουθεί την προσπάθεια να «τελειώσουν» τους ακρίτες Σαμιώτες

Η εθνομηδενιστική κυβέρνηση, καταδικάζει το νησί στην καταστροφή και ωθεί τους κατοίκους του στη μετανάστευση.

Και όλα αυτά στη Σάμο, η οποία απέχει μόλις 800 μέτρα από την Τουρκία!

Όσο για τον τουρισμό, βασική πηγή εισοδήματος για τους κατοίκους του νησιού, μετά τα προβλήματα που ανέκυψαν με το ρωσικό νηογνώμονα, λόγω της κατάργησης του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, αυτός καταρρέει και μαζί του τα εισοδήματα των κατοίκων, καθώς τα ακινητοποιημένα στα λιμάνια σκάφη, δεν μπορούν να φέρουν κόσμο και τουρίστες στο νησί αφήνοντας του Τούρκους να ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ!!!

Τώρα ξαφνικά ενημερωνόμαστε πως από την 1η του Οκτώβρη το ΕΝΑ & ΜΟΝΑΔΙΚΟ πλοίο που έρχεται στο νησί, το "Νήσος Μύκονος", θα έρχεται μόλις 3 ημέρες την εβδομάδα, ενώ και στην αεροπορική σύνδεση με την Αθήνα, η Aegean ανακοίνωσε πως σταματά τα δρομολόγια της με τη Σάμο, μένοντας η Ολυμπιακή που θα καταργήσει στις 4 ημέρες της εβδομάδας την πρωινή της πτήση!!!

Όσο για την αεροπορική σύνδεση με την Μυτιλήνη αυτή μειώθηκε στη...1 φορά την εβδομάδα!

Αυτό θα πρέπει επιτέλους να σταματήσει ειδικά από αυτούς τους ανίκανους πολιτικάντηδες του ΠΑΣΟΚ που μόλις πριν από λίγους μήνες έκαναν και κριτική κατηγορώντας τους αντιπάλους τους για άγονες γραμμές και...άγονες πολιτικές!

Στην πράξη αποδεικνύεται ως ήταν τρισχειρότεροι και καλό θα είναι να ξεκουμπιστούν και να πάνε στα σπίτια τους να τελειώνουμε.

Σε αυτή τη δεδομένη στιγμή εγκαταλείπουν τους ακρίτες στην τύχη τους.

Όσο για τους τοπικούς πολιτικούς παράγοντες, από τον Βουλευτή έως τον Δήμαρχο και τον Αντιπεριφερειάρχη φαίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ πως είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ να εκπροσωπήσουν τον τόπο ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ...

Δυστυχώς δεν είναι άξιοι του ΜΙΣΘΟΥ που παίρνουν από τον Έλληνα Σαμιώτη φορολογούμενο!

http://samiakignomi.gr

Εθνική Προδοσία...

Δείτε ένα σύντομο ιστορικό για το πως φτάσαμε εδώ:

Δ. Ζαφειριάδης (ΔΗΣΥ) για την εξαίρεση εφοριακών απ' την εφεδρεία: Η Κυβέρνηση έχει απολύτως συμβιβαστεί με το σύστημα αυτό της οργανωμένης διαφθοράς

http://www.star.gr/uploads/images_resize/2011/06/97636_1537.jpg«Η προχειρότητα και η ανικανότητα της κυβέρνησης προκαλούν την κοινωνία και εκθέτουν διεθνώς τη χώρα. Δεν έχουν σχέδιο και προχωρούν αποσπασματικά σε εξαγγελίες που δεν υλοποιούνται από κανέναν.

Δύο μήνες τώρα συζητούν στο υπουργικό συμβούλιο το πλαίσιο και το εύρος της εργασιακής εφεδρείας χωρίς να έχουν βάλει καθαρά, αντικειμενικά, και αδιάβλητα κριτήρια αξιολόγησης.

Για παράδειγμα με ποιά κριτήρια αποφάσισε η κυβέρνηση και ο Υπουργός Οικονομικών ότι οι εφοριακοί και οι τελωνιακοί θα μείνουν στο απυρόβλητο και εκτός εργασιακής εφεδρείας; Θεωρεί μήπως ότι στους κλάδους αυτούς δεν υπάρχουν υπάλληλοι που θα έπρεπε να απομακρυνθούν από την υπηρεσία;

Αν ναι, θα του θυμίσουμε ότι η τελευταία έρευνα της Διεθνούς Διαφάνειας στην Ελλάδα, η οποία έγινε το 2010 επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ, κατέγραψε -με την πλέον επιεική μεθοδολογία (αυθόρμητες απαντήσεις σε έρευνα κοινής γνώμης)- 37.000 χιλιάδες περιστατικά διαφθοράς στις εφορίες μέσου ύψους 2.341 Ευρώ, ανά περιστατικό.

Υπολογίστηκε δηλαδή ένα ελάχιστο ποσό διαφθοράς της τάξεως των 100 εκ. Ευρώ, το οποίο είναι στην πραγματικότητα πολλές τάξεις μεγέθους μεγαλύτερο, μια που οι πραγματικά μεγάλες υποθέσεις αποκρύπτονται εξ ολοκλήρου με αυτή τη μεθοδολογία.

Η απόφαση της κυβέρνησης να εξαιρέσει ειδικά τους εφοριακούς από την εργασιακή εφεδρεία, την ώρα που διακηρύσσει μάλιστα ότι σκοπεύει να πολεμήσει τη φοροδιαφυγή, δείχνει ότι έχει πλήρως και απολύτως συμβιβαστεί με το σύστημα αυτό της οργανωμένης διαφθοράς».

«Θετικό και δημιουργικό κλίμα» στη συνάντηση Βενιζέλου - τρόικας... μέχρι να την ξανακοπανήσουν

Σε θετικό και δημιουργικό κλίμα ολοκληρώθηκε -σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Οικονομικών- η συνάντηση του Ευάγγελου Βενιζέλου με την τρόικα. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι κατά τις συνομιλίες του υπουργού Οικονομικών με τους ελεγκτές ΕΕ, ΕΚΤ και ΔΝΤ έγινε επισκόπηση των θεμάτων που θα εξεταστούν, μέχρι να ολοκληρωθεί η πέμπτη αναθεώρηση του προγράμματος στήριξης της ελληνικής οικονομίας.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «το κλίμα της συζήτησης ήταν θετικό και δημιουργικό, μετά τα σκληρά μέτρα που αποφασίστηκαν και τις θυσίες στις οποίες υποβάλλεται ο ελληνικός λαός για την προστασία της οικονομικής υπόστασης και την αποκατάσταση της αξιοπρέπειας και της δημοσιονομικής κυριαρχίας της χώρας».

Οι επικεφαλής της τρόικας επέστρεψαν σήμερα το πρωί στην Αθήνα, προκειμένου να δώσουν την τελική έγκριση για την εκταμίευση, μέσω έκτακτου Eurogroup τον Οκτώβριο, της 6ης δόσης του δανείου.

Σύμφωνα με το Γερμανό υπουργό Οικονομικών Βόλβγκανγκ Σόιμπλε, η απόφαση για την εκταμίευσή της αναμένεται να ληφθεί στις 13 Οκτωβρίου και «μόνο εφόσον η χώρα πληροί τους όρους που έχουν τεθεί από την τρόικα».

Στο τραπέζι των συνομιλιών με τους επιθεωρητές ΕΕ και ΔΝΤ εκτός από τα μέτρα που ανακοίνωσε πρόσφατα η κυβέρνηση (ειδικό τέλος στα ακίνητα, μείωση αφορολόγητου ορίου, κ.λπ.) βρίσκονται και η εργασιακή εφεδρεία, το νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο και στις ΔΕΚΟ, καθώς και το νέο φορολογικό σύστημα (αλλαγές στους συντελεστές, περικοπή φοροαπαλλαγών, αντιμετώπιση φοροδιαφυγής, κ.λπ.).

Rubin Kazan - PAOK 0-1 Αθανασιάδης 21' (video goal)

Τη συγνώμη του BBC ζητά η Ε.Ε. για τις ύβρεις κατά Αλταφάζ

http://www.skai.gr/files/temp/4A937FDB75D02CE3279F66C95CFE4404.jpgΗ Ευρωπαϊκή Επιτροπή αξίωσε σήμερα να της ζητηθεί συγγνώμη μετά το περιστατικό που σημειώθηκε κατά το οποίο ένας από τους εκπροσώπους της αποκαλέστηκε αρκετές φορές «ηλίθιος» σε τηλεοπτική εκπομπή του βρετανικού δημόσιου δικτύου BBC.

«Η βάση της προσέγγισής μας στη δουλειά μας με τα μέσα ενημέρωσης, η οποία στηρίζεται στο σεβασμό και τον επαγγελματισμό, δεν έγινε σεβαστή και εκφράζουμε τη λύπη μας γι' αυτό και αναμένουμε όπως εννοείται μια συγγνώμη», δήλωσε η εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Πία Αρενκίλντε-Χάνσεν. «Μας ζητήθηκε ήδη συγγνώμη προφορικώς», προσέθεσε.

Η εκπρόσωπος αναφερόταν σε θυελλώδη συζήτηση που έγινε στην εκπομπή «Newsnight» χθες, η οποία ήταν αφιερωμένη στην κρίση χρέους στην Ευρώπη, στην οποία μετείχε σε απευθείας σύνδεση από τις Βρυξέλλες ο Αμαντέου Αλταφάζ, εκπρόσωπος του Επιτρόπου της ΕΕ για τις Οικονομικές και Νομισματικές Υποθέσεις Όλι Ρεν. Μετά την ερώτηση που του έκανε ο παρουσιαστής της εκπομπής αν θα ήθελε να «ζητήσει συγγνώμη για το έλλειμμα ηγεσίας της Ευρώπης σε αυτήν την κρίση», ο Αλταφάζ δέχθηκε επίθεση από έναν από τους προσκεκλημένους, τον Βρετανό δημοσιογράφο και σχολιαστή Πίτερ Όμπορν, ο οποίος δήλωσε κυρίως ότι είναι «εξαιρετικά τρομερό να ακούμε αυτόν τον ηλίθιο στις Βρυξέλλες». «Κύριε ηλίθιε στις Βρυξέλλες, θέλετε να απαντήσετε;», τον ρώτησε τότε ο παρουσιαστής Τζέρεμι Πάξμαν.

Αφού άκουσε τον Πίτερ Όμπορν να επανέρχεται στην κατηγορία του και να τον αποκαλεί ξανά ηλίθιο, ο Αλταφάζ έβγαλε τα ακουστικά του και το μικρόφωνό του και εγκατέλειψε το στούντιο, τη στιγμή που ο Τζέρεμι Πάξμαν επενέβαινε εν τέλει ζητώντας να σταματήσει να τον προσβάλει. «Ήταν μια έντονη συζήτηση σε απευθείας μετάδοση», σημείωσε η Έλεν Ντέλερ, εκπρόσωπος του BBC, διαβεβαιώνοντας ότι το κανάλι ζήτησε από τον εκπρόσωπο του Όλι Ρεν «συγγνώμη για την έλλειψη ευγένειας απέναντί του».

«Δεν υπερασπιζόμαστε σε καμία περίπτωση τα σχόλια του κ. Όμπορν όσον αφορά τον κ. Αλταφάζ και ο Τζέρεμι (Πάξμαν) επενέβη έντονα, επικρίνοντας τον τρόπο με τον οποίο μεταχειριζόταν τους άλλους προσκεκλημένους. Ο Τζέρεμι υπογράμμισε επίσης ότι η συμπεριφορά του θα έκανε να χαθεί η ευκαιρία αυτή για να εξεταστεί περαιτέρω η θέση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής», κατέληξε η Έλεν Ντέλερ.

skai.gr

Rubin Kazan – PAOK Live Stream

Μπένυ: Ή κάτι ετοιμάζει ο τύπος ή είναι έτοιμος για το ψυχιατρείο...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi3-ZvtTkw7ALiK0thyphenhyphen4GIxdJNHvHokVfhGy7E9-H_XB11G5_7LdMfC5X_CoLG5k0uI1j84ny4OGnUE7vA0oDuWYI6CxomaHwhmin_taBIQoU8cntDnQbUMuOvRf3uzbmc_pvVzpCu_gk_W/s1600/venizelos-think.jpgΗ ανακοίνωση του υπ.Οικονομικών είναι εδώ (...η μισή. Ούτε μια ολόκληρη ανακοίνωση δεν μπορούν να βάλουν...)

Αφού πρώτα απορεί πώς η κοινωνία και τα ΜΜΕ δεν δάκρυσαν από χαρά με την βλακεία που ανακοίνωσε με τις αποδείξεις (και που ο ίδιος απέσυρε)...
«Έχει πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι η ανακοίνωση της πρόθεσης του Υπουργείου Οικονομικών να συλλάβει με απλές και πρακτικές κινήσεις τη φοροδιαφυγή και να περιορίσει την παραοικονομική δραστηριότητα, αντί να βρει την ενθάρρυνση των μέσων ενημέρωσης, προκάλεσε πλήθος πρώιμων αντιδράσεων.

...προσπαθεί να μας πείσει ότι το μέτρο είναι αποτέλεσμα ερευνών (και όχι γραμμένο στο πόδι υπό καθεστώς πανικού)...
Το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα ή καταναλώνεται ή αποταμιεύεται. Από τις έρευνες οικογενειακών προϋπολογισμών προκύπτουν οι αναγκαίες ενδείξεις για τα ποσοστά κατανάλωσης και αποταμίευσης, ανάλογα με το εισοδηματικό επίπεδο.

...συνεχίζει το παραλήρημα με ιδέες που ούτε στα σκληρότερα απολυταρχικά καθεστώτα εφαρμόστηκαν...
Η ρύθμιση του νέου Εθνικού Φορολογικού Συστήματος θα είναι πολύ απλή: το σύνολο του εισοδήματος που καταναλώνεται πρέπει να τεκμηριώνεται με παραστατικά που θα καταχωρίζονται ηλεκτρονικά με ευθύνη του εκδότη ή του αποδέκτη τους.

...και συνεχίζει...
Το εισόδημα που τυχόν αποταμιεύεται πρέπει επίσης να δηλώνεται (καταθέσεις, τίτλοι, ακίνητα κοκ).

...και τελειώνει ως άξιο τέκνο της νέας τάξης
Αυτός ο απλός κανόνας, σε συνδυασμό με τη γενικευμένη χρήση του ηλεκτρονικού χρήματος, θα αποκαταστήσει την πιο άγρια αδικία που υπάρχει στη χώρα μας σε βάρος μισθωτών και συνταξιούχων με χαμηλά εισοδήματα.

Ή κάτι ετοιμάζει ο τύπος ή είναι έτοιμος για το ψυχιατρείο...

http://kolotoubes.blogspot.com/2011/09/blog-post_29.html

GAP: Κόμματα και ΜΜΕ καπηλεύονται τον ανθρώπινο πόνο... ενώ εμείς τον απαλύνουμε

Ύψωσε τους τόνους στην εισήγηση του στο υπουργικό συμβούλιο ο Γιώργος Παπανδρέου που εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στα κόμματα της αντιπολίτευσης και τα ΜΜΕ. «Οι κραυγές και οι κορόνες δεν ωφελούν κανέναν, ούτε από τα άλλα κόμματα, ούτε από τα Μέσα Ενημέρωσης.

Δεν πρέπει να καπηλεύεται κανένας τον πόνο του Ελληνικού λαού, τον οποίο εμείς γνωρίζουμε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον. Και τον αισθανόμαστε περισσότερο από όσους φωνάζουν, γιατί εμείς υπεύθυνα παίρνουμε τις δύσκολες αποφάσεις, που απαιτούν μέγιστη ψυχική δύναμη και όχι την ευκολία της φυγόπονης μεγαλοστομίας. Δεν χρειάζεται κανένας να αναμοχλεύει τα πάθη» υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.

Ειδικότερα κατηγόρησε τα κόμματα της αντιπολίτευσης για λαϊκισμό και καιροσκοπικές συμπεριφορές. «Η δική μας στάση ευθύνης, η δική μας αρραγής ενότητα, η δική μας ισχυρή ψήφος, τους επιτρέπει –δυστυχώς κατά μίαν έννοια- να θεωρούν ότι μπορούν ανενόχλητα να λαϊκίζουν, να μην αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και να ακολουθούν συμπεριφορές καιροσκοπικές. Όμως, και αυτοί κρίνονται. Κρίνονται από την ιστορία και κρίνονται και από τον Ελληνικό λαό. Και ο Ελληνικός λαός ξέρει ότι, ανέξοδες κουβέντες και μαγικές λύσεις, δεν είναι αυτά τα οποία θα πάνε τη χώρα μπροστά».

Παράλληλα διέψευσε ότι υπάρχει συζήτηση περί «κουρέματος» του ελληνικού χρέους και επανέλαβε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι η εφαρμογή των αποφάσεων της 21ης Ιουλίου. «Η δική μας στόχευση δεν πρέπει ούτε στιγμή να φύγει από τις προτεραιότητες της κυβέρνησης, αυτές που έχουμε θέσει σε κάθε τομέα. Και επίσης, επειδή υπάρχουν διάφορα σενάρια σε διεθνή και εγχώρια Μέσα Ενημέρωσης, θέλω να επισημάνω για άλλη μια φορά ότι η συμφωνία του Ιουλίου και μόνον αυτή καθορίζει το πλαίσιο μέσα στο οποίο κινούμαστε. Περιττό να τονίσω για άλλη μια φορά το πόσο ζωτική είναι αυτή η συμφωνία για τη χώρα μας».

Επίσης χαιρέτησε τη στάση των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ στην ψηφοφορία στη Βουλή για το ειδικό τέλος των ακινήτων, την οποία χαρακτήρισε γενναία. «Θα ήθελα με την ευκαιρία να χαιρετίσω και τη γενναία στάση όλων των βουλευτών μας, που έλαβαν προχθές μία απόφαση δύσκολη μεν, αλλά αναγκαία, καθώς διασφαλίζει το εθνικό συμφέρον. Έκαναν και αυτοί, όπως όλοι μας, το καθήκον τους απέναντι στην πατρίδα και το κοινό συμφέρον, μια έννοια που είχε χαθεί στη χώρα μας».

Ο Γιώργος Παπανδρέου δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην κατάσταση που επικρατεί στην Παιδεία, η οποία απασχόλησε και τη χθεσινή κυβερνητική σύσκεψη. «Θέλω να τονίσω ότι καμία ανεξαρτησία, καμία αυτονομία δεν κατακτούμε, με το να κλείνουμε τα Πανεπιστήμιά μας. Μόνον οι νέοι τιμωρούνται. Ούτε φεύγει η τρόικα, με το να καταστρέφουμε τα σχολεία μας, τη δική μας δημόσια περιουσία. Αντίθετα, υπονομεύεται η υπόσταση της χώρας, υπονομεύεται η οικονομία μας, η συνοχή μας και, αυτά, τα πληρώνει μόνο ο Έλληνας φορολογούμενος, κανένας άλλος» σημείωσε ο πρωθυπουργός.

Λυσσαρίδης: «Τα εθνικά θέματα είναι συγκοινωνούντα δοχεία»

Δήλωση του Κύπριου πολιτικού ηγέτη Βάσου Λυσσαρίδη, μετά τη διάλεξή του στη Σχολή Εθνικής Ασφαλείας της ΕΛΑΣ.

«Τα εθνικά θέματα είναι συγκοινωνούντα αγγεία. Δεν υπάρχει χωριστό Κυπριακό, Θρακικό, χωριστό πρόβλημα Αιγαίου, γιατί οι κίνδυνοι από τον τουρκικό επεκτατισμό είναι για όλους μας», δήλωσε η ηγετική πολιτική προσωπικότητα της κυπριακής πολιτικής ζωής, επίτιμος Πρόεδρος της ΕΔΕΚ Βάσος Λυσσαρίδης, μετά τη διάλεξη με θέμα το «Κυπριακό», που ανέπτυξε στους σπουδαστές της Σχολής Εθνικής Ασφαλείας της Ελληνικής Αστυνομίας, ως προσκεκλημένος του αρχηγού του σώματος, αντιστράτηγου Λευτέρη Οικονόμου.

Υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα και η Κύπρος είναι δύο χώρες, αλλά ένα έθνος, ο κ. Λυσσαρίδης στηλίτευσε, σε δηλώσεις του, τις επεκτατικές βλέψεις της Τουρκίας. «Ο κ. Νταβούτογλου ζητάει συγκυριαρχία του Αιγαίου, «κυπροποίηση» της Θράκης και ανεξαρτητοποίηση της Κύπρου και δηλώνει ότι «ακόμα και αν δεν υπήρχε ούτε ένας Τουρκοκύπριος εμείς θα έπρεπε να τον ανακαλύψουμε», γιατί η Κύπρος είναι απαραίτητη στους σχεδιασμούς της Τουρκίας για να μετατραπεί σε μία περιφερειακή υπερδύναμη», είπε και πρόσθεσε:

«Η Τουρκία δηλώνει τις προθέσεις της. Τώρα μένει εμείς, Ελλάδα και Κύπρος, σαν έθνος αλλά και ο ελληνισμός απανταχού, να έχουμε τη δική μας στρατηγική για το πώς αντιμετωπίζουμε την τουρκική επεκτατική πολιτική».

Απαντώντας σε ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ σχετικά με τους άξονες τις στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσουν οι δύο χώρες, ο κ. Λυσσαρίδης τόνισε ότι «πρέπει να καταγγελθεί η Τουρκία σε όλα τα διεθνή, τα ευρωπαϊκά και τα εθνικά βήματα για τη συνεχιζόμενη κατοχή. Να επαναφέρουμε το Κυπριακό στη σωστή του βάση: την αντικατοχική, για τον εποικισμό που αποτελεί έγκλημα κατά της ανθρωπότητας».

Εξέφρασε επίσης, την άποψη ότι «οι Τουρκοκύπριοι είναι ακόμα μεγαλύτερα θύματα του τουρκικού επεκτατισμού από εμάς, γιατί έχουν ακόμα πιο πικρή γεύση της τουρκικής κηδεμονίας. Αυτή τη στιγμή, αρκετές φορές, διαδηλώνουν ενάντια στη στραγγαλιστική κηδεμονία της Τουρκίας και απαιτούν να έχουν τη δική τους φωνή», προσθέτοντας: «Δεν υπάρχει φωνή. Μιλάμε για διακοινοτικό διάλογο, όταν ο Έρογλου δεν μπορεί να κάνει ούτε ένα βήμα αν δεν έχει τη συγκατάθεση και την προτροπή της Τουρκίας». Και κατέληξε λέγοντας: «Για να έχουμε διακοινοτικό διάλογο, πρέπει πρώτα να απαλλαγούμε από την τουρκική επιρροή».

Ο κ. Λυσσαρίδης εξέφρασε τη βαθύτατη εκτίμησή του για τα σώματα ασφαλείας καθώς «αποτελούν την εγγύηση κάθε έθνους και για εθνική ασφάλεια και για εσωτερική ομαλότητα», ιδιαίτερα, όπως είπε, «για χώρες όπως η Ελλάδα και η Κύπρος, τα οποία είναι επιφορτισμένα να διαδραματίσουν ένα πολύ σημαντικό ρόλο». Δήλωσε, εξάλλου, χαρούμενος διαπιστώνοντας τον ενθουσιασμό και τη διάθεση των στελεχών της Σχολής Εθνικής Ασφάλειας «να αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος για τα εθνικά θέματα», όπως ανέφερε.

Τη διάλεξη, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος της Σχολής Εθνικής Ασφαλείας της ΕΛΑΣ, παρακολούθησαν πλην του αρχηγού του σώματος, ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Τάξης Γρηγόρης Τασούλας, ο υπαρχηγός της ΕΛΑΣ Ιωάννης Ραχωβίτσας, ο πρώτος υποδιοικητής της ΕΥΠ Φώτιος Παπαγεωργίου, ο αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος, αντιστράτηγος Στυλιανός Στεφανίδης, ανώτατοι και ανώτεροι αξιωματικοί των Σωμάτων Ασφαλείας καθώς και αντιπροσωπείες σπουδαστών από τις παραγωγικές σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας.

Πόσα κιλά παπάρας είναι; Ο Γ. Παναγιωτακόπουλος λέει, δεν θέλει να πληρώσει το χαράτσι ακινήτων!

[Συνεχίζεται η κοροϊδία των ΠΑΣΟΚων ότι δήθεν συμπάσχουν με τον δοκιμαζόμενο λαό! έτσι μετά τον Πάγκαλο βγήκε ο σοσιαλΗσταράς Παναγιωτακόπουλος να μας πει ότι δεν θα πληρώσει το χαράτσι για τα ακίνητα!!! Καλά πόσο κιλά παπάρας είναι;Χθες δεν ξέρει τι ψήφισε; Χθες ψήφισε ένα νόμο και σήμερα λέει ότι δεν θα τον εφαρμόσει;;;;; Δεν έχει όμως άδικο: Τόσο μαλάκ@@ είναι οι ψηφοφόροι του που θα τον πιστέψουν!]

Καταλαμβάνει και το ΠΑΣΟΚ σιγά-σιγά το κίνημα «Δεν πληρώνω», που εξελίσσεται σε μεταδοτική συμπεριφορά, κατά τα φαινόμενα.

Μετά τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κ. Θόδωρο Πάγκαλο, που δήλωσε ότι δεν έχει να πληρώσει τον ειδικό φόρο για τα ακίνητα -κι ας τον συλλάβει ο Βενιζέλος, όπως είπε- ένα ακόμη ιστορικό στέλεχος του Κινήματος δηλώνει την απροθυμία του να ανταποκριθεί στο φορολογικό κάλεσμα της κυβέρνησης.

Ο πάλαι ποτέ συγκεντρωσιάρχης του Ανδρέα Παπανδρέου και νυν μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ κ. Γιώργος Παναγιωτακόπουλος εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία εκφράζει την άποψη ότι το ειδικό τέλος επί των ακινήτων είναι αυθαίρετο και άδικο και αναρωτιέται μήπως η μη πληρωμή του θα βοηθούσε το οικονομικό επιτελείο να ασχοληθεί με το πραγματικό πρόβλημα της οικονομίας, που είναι η φοροδιαφυγή.

Ολόκληρη η δήλωση του κ. Παναγιωτακόπουλου έχει ως εξής: «Υπάρχει κοινός νους; Σκέφτεται κανείς σε αυτή την κυβέρνηση; Σκέφτομαι σοβαρά αν θα πληρώσω το χαράτσι για τα ακίνητα. Προβληματίζομαι αν θα δεχτώ μια αυθαίρετη και άδικη πράξη ενός πανικοβλημένου οικονομικού επιτελείου, που λειτουργεί άδικα, χωρίς μελέτη, χωρίς κανένα σχέδιο και χωρίς καμία ευαισθησία απέναντι σε εκατομμύρια συμπολίτες μου».

»Σκέφτομαι ότι για ένα σπίτι που το απέκτησα νόμιμα, πληρώνοντας τους φόρους που μου αναλογούσαν, θα πρέπει να τιμωρηθώ, θα πρέπει να πληρώνω και ενοίκιο για το ίδιο μου το σπίτι στο κράτος! Γιατί; Σκέφτομαι ότι αν με την ίδια σπουδή που σχεδιάζουν χαράτσια και νέους φόρους ασχολούνταν με τη φοροδιαφυγή θα είχανε επιλύσει σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα της χώρας. Αναρωτιέμαι αν τελικά το θέλουν. Μήπως τελικά η μη πληρωμή θα βοηθήσει το οικονομικό επιτελείο να ασχοληθεί με το πραγματικό πρόβλημα της οικονομίας;».

Κόντρα Βενιζέλου - Παπαϊωάννου για τις αποδείξεις

Αν και η συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου διήρκεσε λίγη ώρα -καθώς το σχέδιο για την εργασιακή εφεδρεία δεν ήταν έτοιμο και το θέμα μετατέθηκε για την Κυριακή-, το κλίμα μεταξύ των υπουργών ήταν αρκετά τεταμένο και δεν απετράπησαν τελικά οι λογομαχίες.

Αφορμή αυτήν τη φορά ήταν το θέμα με τις αποδείξεις, για τις οποίες από το υπουργείο Οικονομικών υπήρξαν αντιφατικές τοποθετήσεις και τελικά ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος διευκρίνισε ότι θα ισχύσει το όποιο νέο καθεστώς από το 2012.

Ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Μιλτιάδης Παπαϊωάννου επέκρινε ανοιχτά και έντονα τον κ. Βενιζέλο για το χειρισμό του θέματος, λέγοντας ότι δεν μπορεί να έχει μια στάση «είπα-ξείπα», καθώς όλη αυτή η συμπεριφορά κάνει ζημιά στην κυβέρνηση.

Η παρατήρηση αυτή εξόργισε τον κ. Βενιζέλο, ο οποίος αντέδρασε ακαριαία και επιτέθηκε προσωπικά στον κ. Παπαϊωάννου, τον οποίο κατηγόρησε ότι δημιουργεί εντυπώσεις, ενώ υπεραμύνθηκε των χειρισμών του

«Mπουλούκι ατάκτων σε κατάσταση πανικού η κυβέρνηση» λέει η ΝΔ

Δριμύτατη επίθεση στην κυβέρνηση εξαπέλυσε ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης, κάνοντας λόγο για «μπουλούκι ατάκτων σε κατάσταση πανικού». Έφερε δε σαν χαρακτηριστικά παραδείγματα το χαράτσι στα ακίνητα, τις αποδείξεις και την εργασιακή εφεδρεία.

Σχολιάζοντας το κλίμα που υπάρχει στην κυβέρνηση, τόνισε ότι «διαφωνούν, συγκρούονται, αλληλοϋπονομεύονται ενώ οι αντιπρόεδροι αλληλοϋποβλέπονται».

Έφερε ως παράδειγμα τις χθεσινές δηλώσεις του Θεόδωρου Πάγκαλου και τα όσα είπε για το χαράτσι στα ακίνητα.

«Ο κ. Πάγκαλος ουσιαστικά δήλωσε ότι προσχωρεί στο κίνημα 'δεν πληρώνω'» και προκάλεσε τον κ. Βενιζέλο αν δεν καταβάλλει το χαράτσι στα ακίνητα να τον συλλάβει και να τον πάει φυλακή.

«Ήταν μία σύγκρουση καπετάνιων στο μπουλούκι των ατάκτων, ήταν υποκίνηση ανταρσίας ή ήταν ειρωνεία στους πολίτες που δοκιμάζονται σκληρά;» αναρωτήθηκε.

Μίλησε και για τα όσα έγιναν με τις αποδείξεις που όπως είπε αγγίζουν τα όρια του παραλογισμού και αποκαλύπτουν την έκταση της γονατογραφίας και της έλλειψης σεβασμού στον πολίτη. Άλλα ανακοίνωσε προχθές ο κ. Βενιζέλος άλλα εξήγγειλε χθες το μεσημέρι και εντελώς άλλα τέσσερις ώρες αργότερα.

Κλιμακώνοντας την επίθεση στον κ. Βενιζέλο ανέφερε ότι είναι ο υπουργός που έκανε την συμφωνία φιάσκο με την Φινλανδία: «είναι ο υπουργός που έκανε την μπλόφα φιάσκο με την Τρόικα, είναι ο υπουργός που είπε ψέματα στην Θεσσαλονίκη, είναι ο υπουργός του είπα-ξείπα για το αν μπορούν να χρησιμοποιούνται οι λογαριασμοί της ΔΕΗ σαν φοροεισπρακτικοί μηχανισμοί, είναι ο υπουργός που άλλα λέει για τις αποδείξεις το πρωί και άλλα το βράδυ.»

Έκλεισε λέγοντας ότι αυτή η κυβέρνηση δεν είναι κυβέρνηση.

ΜΕ ΝΕΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Η ΝΔ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Οι Κύκλοι Πολιτικής Δράσης της ΝΔ Θεσσαλονίκης επαναδιατάσσονται ώστε να δημιουργηθούν γραμματείες και τομείς παρακολούθησης ανά υπουργείο και ανά κρατικό φορέα που εδρεύει στην περιοχή μας. Η πλήρης αυτή αντιστοίχηση των κομματικών φορέων ως προς τους κυβερνητικούς είναι το θέμα των συσκέψεων που άρχισαν χθες και συνεχίζονται σήμερα και αύριο στη ΝΔ Θεσσαλονίκης.

Όπως εξήγησε χθες ο Πρόεδρος της ΝΔ Θεσσαλονίκης Δημήτρης Βαρτζόπουλος, η επαναδιάταξη αυτή εξυπηρετεί δύο σκοπούς: αρχικά την καλύτερη παρακολούθηση όσων συμβαίνουν μέσα σε κάθε φορέα του Δημοσίου, ώστε να επιτυγχάνεται άμεση παρέμβαση όπου και όταν χρειάζεται αλλά να υπάρχει σαφή γνώση στη λειτουργία του κάθε κομματιού της κρατικής διοίκησης ούτως ώστε να καταρτισθεί σχέδιο δράσης όταν η ΝΔ αναλάβει τη διακυβέρνηση του τόπου.

Μέσα στο πλαίσιο αυτό, οι υπεύθυνοι των ΤομέωνΠολιτικής Δράσης της ΝΔ Θεσσαλονίκης θα προχωρήσουν μέσα στις επόμενες 15 ημέρες στο σχέδιο αντιστοίχισης. Σε κάθε φορέα του Δημοσίου θα αντιστοιχεί ένα όργανο στο οποίο θα συμμετέχουν άτομα από τους Τομείς Πολιτικής Δράσης, τις Ειδικές Κομματικές Οργανώσεις, τη ΔΑΚΕ και τις νομαρχιακές και τοπικές οργανώσεις του κόμματος.

Η αντιστοίχιση αυτή αρχίζει από τους φορείς των υπουργείων (Οργανισμός Λιμένος, Οργανισμός Ρυθμιστικού, Εγνατία Οδός, Μετρό, ΔΕΘ, ΔΥΠΕ κλπ) που εδρεύουν στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή.

Είναι θέμα ζωοφιλίας πλέον: Τα PANDA απειλούνται με εξαφάνιση

Τα PANDA κινδυνεύουν και κάποιος πρέπει να τα σώσει:

Ο… παρτάκιας Κέβιν!

Στα ομαδικά σπορ και ειδικότερα στο ποδόσφαιρο δεν μετράει μόνο το ταλέντο και η αξία ενός ποδοσφαιριστή, αλλά και η ομαδικότητα. Συνήθως και σε χώρες σαν τη δική μας, η ομάδα κάνει τους παίκτες και όχι οι παίκτες την ομάδα.

Αυτό, μάλλον, δεν το έχει καταλάβει ο Κέβιν Μιραλάς και δεν μιλάω μόνο για την αντίδραση του μετά την αλλαγή του στο «Emirates». Άλλωστε τέτοιες αντιδράσεις έχουμε δει κατά καιρούς σε όλα τα ευρωπαϊκά γήπεδα, κυρίως λόγω του πάθος και την έντασης του αγώνα.

Ο Βέλγος, που κανείς δεν αμφισβητεί ότι είναι από τα πιο ποιοτικά περιουσιακά στοιχεία του Ολυμπιακού, πολλές φορές στο παιχνίδι του βγάζει έναν αδικαιολόγητο ατομισμό.

Το είχα παρατηρήσει από πέρυσι, με την κατάχρηση ντρίπλας να είναι ένα από τα πιο σημαντικά αρνητικά στοιχεία του παιχνιδιού του. Το είπε και ο σκάουτερ της Άρσεναλ μετά το ματς με τον Εργοτέλη.

Ο κ. Χιούστον είχε δηλώσει ότι είναι καλός ποδοσφαιριστής, αλλά δύσκολα θα κάνει το παραπάνω βήμα στην καριέρα του, λόγω του ατομισμού που δείχνει πολλές φορές μέσα στο παιχνίδι του.

Στο Λονδίνο ο Μιραλάς ήταν από τους καλύτερους του Ολυμπιακού, αλλά σε 2-3 περιπτώσεις που θα μπορούσε να είχε μοιράσει το παιχνίδι και η ομάδα του να έβγαινε στην επίθεση με καλύτερες προϋποθέσεις δεν το έκανε.

Ελπίζω στη συνέχεια να συνετιστεί και να αλλάξει μυαλά, γιατί μπορεί να κάνει σπουδαία καριέρα, αλλά αν συνεχίσει έτσι μπορεί να γίνει ένας γυρολόγος πολυτελείας, όπως αρκετοί παίκτες με το ταλέντο του, αλλά και τα μυαλά του!

http://www.sportsecrets.gr/?p=3696

Καφενείον το ΠΑΣΟΚ: Με sms στο υπουργείο Οικονομικών η εξαίρεση από το ειδικό τέλος ακινήτων

Το τέλος καταβάλλεται με τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματοςΓραπτό τηλεφωνικό μήνυμα (sms) θα πρέπει να στείλουν στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών οι φορολογούμενοι που εξαιρούνται από το ειδικό τέλος ακινήτων ή όσοι θα επιβαρυνθούν με τον ειδικό χαμηλό συντελεστή (0,5 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο), προκειμένου να μην επιβαρυνθούν με την κανονική κλίμακα.

Αυτό προβλέπεται σε απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Παντελή Οικονόμου.

Το μήνυμα θα πρέπει να έχει αποσταλεί έως τις 2 Οκτωβρίου και η Γενική Γραμματεία, αφού επεξεργαστεί τα στοιχεία, θα απαντήσει για το αποτέλεσμα της αίτησης, δηλαδή για το αν ο φορολογούμενος δικαιούται της απαλλαγής.

Στην απόφαση του κ. Οικονόμου διευκρινίζεται ότι η ΓΓΠΣ, αφού επεξεργαστεί τα στοιχεία, παραδίδει στη ΔΕΗ και στους άλλους εναλλακτικούς παρόχους ρεύματος λίστα με τα ονόματα όσων απαλλάσσονται του ειδικού τέλους ή δικαιούνται να πληρώσουν μειωμένο τέλος.

Σημειώνεται ότι οι φορολογούμενοι θα πρέπει να στείλουν το sms στον αριθμό 54160, αναγράφοντας ΕΤΑ, τον αριθμό φορολογικού μητρώου τους και τον αριθμό της παροχής τους (ΔΕΗ), διαχωριζόμενα με έναν κενό χαρακτήρα.

Σε περίπτωση που οι παραπάνω φορολογούμενοι δεν υποβάλουν γραπτό μήνυμα μέχρι τις 2 Οκτωβρίου θα καταβάλουν την πρώτη δόση. Μπορούν πάντως να το στείλουν και μετά έως τις 30 Νοεμβρίου.

Εφόσον η αίτηση γίνει δεκτή θα ληφθεί υπόψη στον πρώτο λογαριασμό που θα εκδοθεί από τη ΔΕΗ ή τους εναλλακτικούς παρόχους μετά την έγκριση της αίτησης. Για ποσά που καταβλήθηκαν επιπλέον θα γίνει συμψηφισμός στους επόμενους λογαριασμούς.

Επιστολή βουλευτών του ΠΑΣΟΚ τάχα μου κατά Ραγκούση-Nταλάρα

Εξακολουθεί να μαίνεται, για τα μάτια των αφελών, το εσωκομματικό "μέτωπο" μεταξύ βουλευτών του ΠΑΣΟΚ που εναντιώνονται αλλά όταν έρθει η ώρα ψηφίζουν σαν κότες και του Γιάννη Ραγκούση για τα ταξί, καθώς μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται να κατατεθεί επιστολή στη Βουλή στην οποία περίπου 12 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ θα εκφράζουν ισχυρές ενστάσεις για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο.

Συγκεκριμένα, θα αναφέρουν ότι είναι αντισυνταγματική η μεταβίβαση των αδειών ταξί στο κράτος και ακατανόητη η αγνόηση των πληθυσμιακών κριτηρίων. Σύμφωνα με πληροφορίες η πρωτοβουλία ανήκει στον βουλευτή κ. Δημήτρη Παπουτσή.

Διαβάστε όλη της επιστολή:

Προς: Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων κ. Ιωάννη Ραγκούση
Κοιν.: α. Γραφείο Πρωθυπουργού κ. Γεωργίου Παπανδρέου
β. Εισηγητή Κ.Τ.Ε. Μεταφορών & Επικοινωνιών του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Ιωάννη Αμοιρίδη

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Με την παρούσα επιστολή μας επιθυμούμε να καταθέσουμε έγκαιρα τις θέσεις μας, αναφορικά με ορισμένα κρίσιμα σημεία της προτεινόμενης νομοθετικής ρύθμισης, έτσι ώστε αυτή να μην καταγραφεί σαν τετελεσμένο προσχέδιο νόμου, αλλά αντίθετα σαν προϊόν διαβούλευσης και σύγκλισης της Κυβέρνησης και της Βουλής αφενός και των ενδιαφερομένων επαγγελματιών και κατόχων αδειών ΤΑΞΙ αφετέρου.

Η επιστολή μας εντάσσεται στην προσπάθειά μας να συμβάλουμε με αυτό τον τρόπο στην αποκλιμάκωση μιας έντασης που κακώς έχει δημιουργηθεί μέχρι τώρα στις σχέσεις μεταξύ της ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων και της επαγγελματικής τάξης των ιδιοκτητών ΤΑΞΙ, γεγονός που ταλάνισε σχεδόν ολόκληρη την ελληνική κοινωνία κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με τα γνωστά σε όλους αρνητικά αποτελέσματα για τη διεθνή εικόνα της χώρας και για τον τουρισμό.

Άλλωστε, όπως καταδείχθηκε και από πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων (Ι.Μ.Ε.) της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.) σε σχέση με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου για τα ΤΑΞΙ, μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων πολιτών επιθυμεί να υπάρξει εποικοδομητικός διάλογος χωρίς εντάσεις για την επίλυση του θέματος, ενώ παράλληλα οι πολίτες καταλογίζουν ευθύνες, τόσο στο αρμόδιο Υπουργείο, όσο και στους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ, για τη μη εξεύρεση, ως τώρα, κοινού πεδίου συνεννόησης.

Επιπλέον, σημαντικό εύρημα της εν λόγω επιστημονικής έρευνας αποτελεί το ότι οι πολίτες σε σημαντικό ποσοστό (61%) εκτιμούν ότι η απελευθέρωση του κλάδου των ΤΑΞΙ πρέπει να γίνει με κανόνες και κριτήρια, γεγονός που αποτελεί πάγιο αίτημα μεγάλου μέρους της Κ.Ο. του ΠΑ.ΣΟ.Κ., συμπεριλαμβανομένων και των υπογραφόντων την παρούσα επιστολή.

Με βάση τα παραπάνω πιστεύουμε ότι θα πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να συμπεριληφθεί ρύθμιση στο σχέδιο νόμου, που θα κάνει σαφή το σεβασμό στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας, σε σχέση με την υπαρκτή και αναγνωρισμένη μέχρι τώρα από το Ελληνικό Δημόσιο, άϋλη αξία της άδειας κυκλοφορίας Επαγγελματικού Δημοσίας Χρήσεως (Ε.Δ.Χ.) αυτοκινήτου ταξί, έτσι όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.

Ήταν, άλλωστε, διαχρονικά γνωστή στο Ελληνικό Δημόσιο η ύπαρξη αυτής της αξίας, η οποία αποτελούσε μάλιστα αντικείμενο νόμιμης συναλλαγής, όπως π.χ. πώληση, ή δωρεά ή γονική παροχή κλπ. Επιπλέον, η συγκεκριμένη άϋλη αξία φορολογούνταν ως περιουσία προς μεταβίβαση, από την κατά περίπτωση φορολογική αρχή.

Ωστόσο, από τις προτεινόμενες ρυθμίσεις του σχεδίου νόμου για τα ΤΑΞΙ διαφαίνεται μια τάση κατάργησης ή ακύρωσης του παραπάνω ουσιώδους δικαιώματος και μάλιστα με ένα τρόπο, ο οποίος προφανώς δημιουργεί ζήτημα σοβαρότατης κοινωνικής αδικίας.

Επιπρόσθετα, κατά τη γνώμη μας, προκύπτει ζήτημα αντισυνταγματικότητας της συγκεκριμένης διάταξης, αφού αν αυτή εφαρμοστεί έτσι όπως προτείνεται εξαφανίζει κατ’ ουσία ένα κρίσιμο περιουσιακό αγαθό, χωρίς μάλιστα αυτό να απαλλοτριώνεται ή να αποζημιώνεται κατά το πνεύμα άλλωστε και του Συντάγματος, που προστατεύει το ατομικό δικαίωμα της ιδιοκτησίας. Γίνεται αντιληπτό, λοιπόν, ότι η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα πρέπει να λάβει σοβαρά αυτήν την αδήριτη συνταγματική επιταγή.

Πλέον των παραπάνω, η υπό συζήτηση νέα νομοθετική πρόταση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων θα πρέπει να κινείται στο πνεύμα του ν. 3919/2011 και ιδιαίτερα στα όσα προβλέπονται στο άρθρο 2, παρ. 4 και όχι στην αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τα οριζόμενα σε αυτό.

Επιπλέον, εκτιμούμε ότι θα πρέπει να διευκρινιστεί από το αρμόδιο Υπουργείο και τους συντάκτες του εν λόγω σχεδίου νόμου, ο λόγος για τον οποίο εξαιρείται για μια ακόμη φορά από τις προωθούμενες διατάξεις το λεγόμενο πληθυσμιακό κριτήριο, το οποίο έχει βρει πεδίο εφαρμογής σε όλες τις χώρες του αναπτυγμένου κόσμου.

Αυτή η ηθελημένη αγνόηση του πληθυσμιακού κριτηρίου δεν μπορεί να γίνει κατανοητή, ιδίως από τη στιγμή που η διεθνής εμπειρία αξιοποιείται στη μεγάλη πλειονότητα των Νόμων που εισηγήθηκε η Κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κατά την τελευταία διετία και κατόπιν ψήφισε η Βουλή.

Πέραν του πληθυσμιακού κριτηρίου θα μπορούσε, επιπρόσθετα, το υπ’ όψη σχέδιο νόμου να συμπεριλάβει και άλλα αναγκαία και ιδιαιτέρως ουσιώδη κριτήρια, τα οποία να στηρίζονται σε συναφείς επιστημονικές μελέτες και κριτήρια, όπως π.χ. το είδος και η πυκνότητα των προσφερόμενων συγκοινωνιακών μέσων, το κατά κεφαλήν εισόδημα των κατοίκων της κατά περίπτωση περιοχής, ο χαρακτήρας ορισμένων περιοχών ως τουριστικών, νησιωτικών, ορεινών προβληματικών κ.α.

Θα μπορούσε, επίσης, να εξεταστεί η αύξηση των ορίων των τελών αδείας, τα οποία αντί να ορίζονται κλιμακούμενα από τις 15.000 έως τις 40.000 ευρώ, θα μπορούσαν ενδεικτικά να ορίζονται από τις 30.000 έως τις 80.000 ευρώ, ανάλογα με το που ορίζεται η έδρα του ΤΑΞΙ, η περιοχή δραστηριοποίησής του, το ύψος του πληθυσμού, το κατά κεφαλή εισόδημα, το είδος και η πυκνότητα των προσφερόμενων συγκοινωνιακών μέσων, με τη χρήση σχετικού αλγορίθμου.

Αναφορικά με τα όσα ορίζονται ως πρόταση εφαρμογής του ΕΣΠΑ θα μπορούσε να επανεξεταστεί η περίπτωση, ώστε το καταβαλλόμενο ποσό υπέρ των εντασσόμενων δικαιούχων να ορίζεται μέχρι το ποσό των 50.000 ευρώ και όχι όπως προτείνεται μέχρι το ποσό των 100.000 ευρώ κατά όχημα και αυτό ώστε να ενταχθεί στο παραπάνω πρόγραμμα διπλάσιος αριθμός δικαιούχων. Επίσης προτείνεται να εστιαστεί η εφαρμογή αυτού του προγράμματος κυρίως στην ανάγκη αντικατάστασης των παλαιών οχημάτων ως ένα κίνητρο, προκειμένου να εκσυγχρονιστεί και να ανανεωθεί ο στόλος των πεπαλαιωμένων ταξί.

Στο πλαίσιο της ανωτέρω πρότασης εκτιμούμε ότι θα πρέπει να δοθεί το δικαίωμα ένταξης σε πρόγραμμα ΕΣΠΑ κατά βάση στους ήδη υφιστάμενους κατόχους αδειών, και μάλιστα μετά από τη συμπλήρωση 7 ετών λειτουργίας του ταξί.

Επιπλέον, θεωρούμε ότι θα πρέπει να τροποποιηθεί η ρύθμιση που αφορά τα οχήματα ειδικής μίσθωσης, ώστε να προβλέπεται ο ορισμός έδρας αυτών των οχημάτων ανά Νομό ή Περιφερειακή Ενότητα και όχι πανελλαδικά.

Άλλο σημείο το οποίο κρίνουμε ότι θα πρέπει να επισημανθεί και να βρεθεί χρυσή τομή μεταξύ Υπουργείου και των επαγγελματιών ΤΑΞΙ αφορά το δικαίωμα των ήδη υφισταμένων ιδιοκτητών ΤΑΞΙ, καθώς και των εταιρικών μορφών στις οποίες συμμετέχουν, για την παροχή προς τον πολίτη υπηρεσιών οχημάτων ειδικών μισθώσεων, όπως ταξί για ΑΜΕΑ, πολυθέσια οχήματα, λιμουζίνες κ.α.

Εξίσου σημαντικό με τα παραπάνω ζητήματα είναι και αυτό το οποίο αφορά τη διατήρηση της δυνατότητας μεταβίβασης της αδείας Ε.Δ.Χ. από τους ιδιοκτήτες σε συγγενείς πρώτου βαθμού, όταν το φυσικό πρόσωπο καταδικαστεί αμετάκλητα ή όταν συντρέξει άλλος λόγος.

Τέλος, θεωρούμε αυτονόητο ότι δεν θα πρέπει να εκδοθεί νέα άδεια ταξί προτού συμπληρωθούν 6 μήνες από τη ψήφιση του σχετικού νόμου, προτού δηλαδή αποφανθεί η προτεινόμενη από το άρθρο 14 του σχεδίου νόμου Επιτροπή (παρατηρητήριο Ε.Δ.Χ.), όπως άλλωστε προβλέπεται και από το νομοσχέδιο.

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Σε κάθε περίπτωση τάσσουμε εαυτούς υπέρ των αναγκαίων μεταρρυθμίσεων σε όλα τα κλειστά επαγγέλματα, με κανόνες και κριτήρια ως, μεταξύ άλλων, αναγκαία προϋπόθεση εξόδου της χώρας από το έλλειμμα ανταγωνιστικότητας στο οποίο έχει περιέλθει, με τις γνωστές σε όλους τους πολίτες συνέπειες.

Η θέση μας αυτή είναι άλλωστε εκπεφρασμένη και μέσα από το πνεύμα του νόμου 3919/2011, καθώς και άλλες συναφείς νομοθετικές πρωτοβουλίες που αφορούν τη λεγόμενη απελευθέρωση των επαγγελμάτων.

Από την άλλη πλευρά θεωρούμε ότι οι επιχειρούμενες μεταρρυθμίσεις, για να επιτύχουν πρέπει να διέπονται από συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις, γιατί έχει διαχρονικά αποδειχθεί ότι όταν αυτές επιβάλλονται κάθετα και χωρίς διάλογο μόνο προβλήματα προσθέτουν κοντά σε αυτά που υποτίθεται ότι έρχονται να επιλύσουν.