Οι ΗΠΑ διαθέτουν 28.500 στρατιώτες στη Ν. Κορέα από την εποχή του κορεατικού πολέμου που τέλειωσε το 1953 με ανακωχή και όχι με συμφωνία ειρήνευσης.
Διαβάστε εδώ ένα αφιέρωμα που είχαμε κάνει παλαιότερα στη Β. Κορέα με αποκλειστικές δικές μας φώτο
Μόνο ο Παναγιώτης Ψωμιάδης γλίτωσε από την οργή του κόσμου έξω από τον Άγιο Δημήτριο. Πήγε στους συγκεντρωμένους, μίλησε μαζί τους και καταχειροκροτήθηκε σε αντίθεση με τους υπόλοιπους επίσημους που "δραπέτευσαν" από την πίσω πόρτα (ακόμα και οι Νεοδημοκράτες Τζιτζικώστας και Γκιουλέκας), όσοι βέβαια από αυτούς βρήκαν το κουράγιο να φτάσουν μέχρι την εκκλησία. "Φωνή λαού, οργή Θεού" ακούστηκε να λέει ο "Πανίκας". Άδικο έχει;
Ιδού το πρόγραμμά του για να οργανωθεί ο κόσμος και να τον "αποθεώσει"
Ακόμα πιο άγριο, απ' ότι στην άφιξή του, ήταν το μπινελίκι και οι μούτζες που έφαγε ο παλικαράς Μπεγλίτης κατά την αποχώρησή του από τον Αγ. Δημήτριο, στη Θεσσαλονίκη, όπου μάλιστα είχε το θράσος να απαντήσει και σε όσους τον αποκαλούσαν άχρηστο με αποτέλεσμα να τον πάρει σηκωτό η φρουρά του για να μην δημιουργηθεί επεισόδιο!!! Και σε αντίθεση με άλλες φορές όπου μερικοί κομμουνιστές μόνος έκαναν ντόρο, αυτή τη φορά συμμετείχε όλος ο κόσμος στις αποδοκιμασίες όπως βλέπετε στη διπλανή φώτο όπου τον μουτζώνουν ηλικιωμένοι άνδρες και γυναίκες!! Για άλλη μια φορά φαίνεται ότι η λύση θα έρθει απ' τη Θεσσαλονίκη...
Τους λόγους που η κυβέρνηση Παπανδρέου σιωπά μπροστά στο μεγίστης εθνικής σημασίας ζήτημα της απογράφης των Βορειοηπειρωτών στην Αλβανία ζήτησε από την κυβέρνηση να πληροφορήσει την Βουλή και τον Ελληνικό λαό ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ και Βουλευτής Ηρακλέιου Μανώλης Κεφαλογιάννης. Το πλήρες κείμενο της ερώτησης προς τον Υπουργό Εξωτερικών έχει ως εξής: