Δείτε το γκόλ (ενώ είχε και ένα δοκάρι με τον Βιερίνια):
03 Νοεμβρίου 2011
ΣαμαράςΕγώ φεύγω γιατί έκανα το καθήκον μου-Αν ο ΓΑΠ κατάλαβε ότι θέλω συγκυβέρνηση κάνει λάθος
Μεγάλη εμφάνιση Σαμαρά! Τέρμα η κοροϊδία... Ζήτησα την παραίτηση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου ώστε να πάει η χώρα σε εκλογές, αφού ψηφιστεί η δανειακή σύμβαση, σε συνθήκες ομαλότητας. Αν κατάλαβε ότι θέλω να συγκυβερνήσω μαζί του, κατάλαβε λάθος, τόνισε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη συζήτηση για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση, ενώ τελειώνοντας την ομιλία του είπε ότι η ΝΔ αποχωρεί από τη συνέχεια της συζήτησης μιας και ότι γίνεται είναι εσωτερική υπόθεση του ΠΑΣΟΚ και το μόνο που ζητάει είναι εκλογές.
Uli Hoeneß (Πρόεδρος FC Bayern): Αν η Ελλάδα δεν δεχθεί τη βοήθεια θα μπεί σε βαθύ σκοτάδι"
Μπορεί η Μέρκελ, σε αντίθεση με τον Σαρκοζί να μην εχει κάνει ακόμα δηλώσεις για το σημερινό αλλαλούμ στην Ελλάδα (προφανώς κάποιος την έχει ενημερώσει ότι το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ αλλάζουν άποψη κάθε 5 λεπτά), έκανε όμως δηλώσεις ο Πρόεδρος της Βayern ο Uli Hoeneß ο οποίος όπως είπε θα περίμενε ένα ευχαριστώ απ' τους Έλληνες για τη βοήθεια που προσφέρουν οι υπόλοιποι ευρωπαίοι, ώστε η χώρα να βγει από την κρίση.
Έληξε η συνεδρίαση της ΚΟ με το έτσι θέλω μέσα σε πανδαιμόνιο
Ο Α. Κακλαμάνης είπε ότι πρέπει να τη λήξουν και να κατέβουν στην ολομέλεια όπου σε λίγο ξεκινάει (μαζί με τον ΠΑΟΚ ;)) η συζήτηση για την ψήφο εμπιστοσύνης, σε επίπεδο αρχηγών. Οι 20 περίπου βουλευτές που είχαν γραφτεί σε κατάλογο ομιλιτών άρχιζαν να φωνάζουν με τον Λιντζέρη να λέει ότι αν δεν ακούσει τον ΓΑΠ να λέει ότι ξεκινά άμεσα η διαδικασία για κυβέρνηση συνεργασίας, δεν θα δώσει αύριο ψήφο εμπιστοσύνης. Τελικά ο Έξαρχος κύρηξε λήξασα την συνεδρίαση εν μέσω διαμαρτυριών, εκτελόντας προφανώς εντολές ΓΑΠ.
Σαρκοζί: Βλέπω ότι υπάρχουν υπεύθυνοι πολιτικοί στην Ελλάδα... ο Σαμαράς
Είδαμε τον ηγέτη της αντιπολίτευσης στηρίζει το σχέδιο της 26ης Οκτωβρίου και δεν μπορώ παρά να τον συγχαρώ. Η Ελλάδα είναι μια σημαντική χώρα, τη θαυμάζω και δεν θέλω να δώσω την εντύπωση ότι παρεμβαίνουμε αλλά πρέπει να υπερασπιστούμε το ευρώ και την Ευρώπη. Πιστεύω ότι το χθεσινό μήνυμα βοήθησε στην πρόοδο που βλέπουμε με χαρά σήμερα.
Και η ΝΕΤ στηρίζει ΓΑΠ: Μετά τις ομιλίες ΓΑΠ-Μπένυ διέκοψε τη μετάδοση της ΚΟ για να μην ακουστεί το κράξιμο
Σε μια από τις κρίσιμες στιγμές της ελληνικής ιστορίας, η Δημόσια Τηλεόραση και οι πολιτικοί προϊστάμενοί της έδειξαν πώς πραγματικά αντιλαμβάνονται τις έννοιες της ενημέρωσης και της ελευθεροτυπίας!
Η μετάδοση της συνεδρίασης της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ από την Βουλή διακόπηκε αιφνιδιαστικά και έτσι οι πολίτες δεν έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις τοποθετήσεις των βουλευτών της συμπολίτευσης!
Η Νέα Ελληνική Τηλεόραση μετέδωσε μόνο την ομιλία του πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου, την παρέμβαση της κυρίας Άννας Διαμαντοπούλου και την σύντομη ομιλία του κ. Ευάγγελου Βενιζέλου. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ομιλίας του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού επί των Οικονομικών, η μετάδοση διακόπηκε!
Με αυτό το τηλεοπτικό πραξικόπημα, οι Έλληνες πολίτες στερήθηκαν το δικαίωμα της ενημέρωσης για όσα συμβαίνουν στη Βουλή. Λες κι αυτή η κρίση δεν αφορά τους πολίτες! Λες και οι Έλληνες είναι "εξουσιοδοτημένοι" να παρακολουθούν μόνο όσα λέει ο πρωθυπουργός!
Επειτα από την πρωτοφανή επιχείρηση φίμωσης των διαφωνούντων βουλευτών, οι τηλεθεατές δεν έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν τι λένε οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Έτσι ουδείς μπόρεσε να ακούσει την κυρία Βάσω παπανδρέου να υποστηρίζει ότι ο πρωθυπουργός είναι εκτός τόπου και χρόνου και ότι απαιτείται άμεσα η λήψη πρωτοβουλιών!
Είναι απλώς ενδεικτικό της λογικής και της νοοτροπίας που διέπει τους υπεύθυνους για τον έλεγχο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης ότι την ίδια ώρα που η ΝΕΤ πραξικοπηματικά σταματούσε την μετάδοση της συνεδρίασης της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, το κανάλι της Βουλής -την λειτουργία του οποίου χρηματοδοτούν οι φορολογούμενοι με μερικά εκατομμύρια ευρώ- μετέδιδε... όπερα!
protothema.gr
Η μετάδοση της συνεδρίασης της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ από την Βουλή διακόπηκε αιφνιδιαστικά και έτσι οι πολίτες δεν έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις τοποθετήσεις των βουλευτών της συμπολίτευσης!
Η Νέα Ελληνική Τηλεόραση μετέδωσε μόνο την ομιλία του πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου, την παρέμβαση της κυρίας Άννας Διαμαντοπούλου και την σύντομη ομιλία του κ. Ευάγγελου Βενιζέλου. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ομιλίας του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού επί των Οικονομικών, η μετάδοση διακόπηκε!
Με αυτό το τηλεοπτικό πραξικόπημα, οι Έλληνες πολίτες στερήθηκαν το δικαίωμα της ενημέρωσης για όσα συμβαίνουν στη Βουλή. Λες κι αυτή η κρίση δεν αφορά τους πολίτες! Λες και οι Έλληνες είναι "εξουσιοδοτημένοι" να παρακολουθούν μόνο όσα λέει ο πρωθυπουργός!
Επειτα από την πρωτοφανή επιχείρηση φίμωσης των διαφωνούντων βουλευτών, οι τηλεθεατές δεν έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν τι λένε οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Έτσι ουδείς μπόρεσε να ακούσει την κυρία Βάσω παπανδρέου να υποστηρίζει ότι ο πρωθυπουργός είναι εκτός τόπου και χρόνου και ότι απαιτείται άμεσα η λήψη πρωτοβουλιών!
Είναι απλώς ενδεικτικό της λογικής και της νοοτροπίας που διέπει τους υπεύθυνους για τον έλεγχο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης ότι την ίδια ώρα που η ΝΕΤ πραξικοπηματικά σταματούσε την μετάδοση της συνεδρίασης της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, το κανάλι της Βουλής -την λειτουργία του οποίου χρηματοδοτούν οι φορολογούμενοι με μερικά εκατομμύρια ευρώ- μετέδιδε... όπερα!
protothema.gr
Βάσω Παπανδρέου: Πρόεδρε είσαι εκτός τόπου και χρόνου-Έχεις πλήρη άγνοια της πραγματικότητας!!!
Ρόμπα τον έκανε και η Βάσω Παπανδρέου τον Γιωργάκη λέγοντάς του ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου και έχει πλήρη άγνοια του κλίματος στην κοινωνία. Στη συνέχεια του είπε πως καταλαβαίνει ότι το κλίμα χθες στις Κάννες ήταν θλιβερό αλλά λυπάτε για το κόμμα και την πατρίδα μιας και δεν φαίνεται αντάξιο το περιστάσεων. "Σήμερα περίμενα τις παραιτήσεις των υπουργών και να πάμε σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας" είπε κλείνοντας
Διαμαντοπούλου τον έκανε ρόμπα-Του θύμισε ότι συμφώνησαν να πάνε σε κυβ. "εθνικής ευθύνης"!!!
Μόλις τέλειωσε ο Γιωργάκης, ζήτησε το λόγο η Διαμαντοπούλου για να προσθέσει ότι στο Υπ. Συμβούλιο συζήτησαν ότι πρέπει, αφού η ΝΔ δέχεται να συζητήσει, πρέπει αμέσως τώρα να αρχίσει η συζήτηση για κυβέρνηση "εθνικής ευθύνης" (γαμ@ το κέρατό μου! πόσα ονόματα θα βρούνε ακόμα γι αυτή την κυβέρνηση;)!!!Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Αντώνη Σαμαρά είχε ο GAP χωρίς να δεσμευθεί για παραίτηση!
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ.Παπανδρέου έκανε γνωστή στον πρόεδρο της ΝΔ την πρόθεσή του να υπάρξει συνεννόηση για την υλοποίηση της πρότασης του Αντώνη Σαμαρά για σχηματισμό μεταβατικής κυβέρνησης.
GAP: Ο μαλάκ@@ ο λαός φταίει!! Τι πίνει ο δύσμοιρος;
Ηχητικό-Αίσχος!!! Η Αστυνομία δεν εκκενώνει τη γωνία Β. Σφίας-Ηρ. Αττικού για προσγείωση ελικοπτέρου!!!
Ακούστε τη φάρσα της Ελληνοφρένειας:
Τέλειωσε το Υπ.Συμβούλιο-Τι είπε ο ΓΑΠ-Κουβέντα για παραίτηση!!! Κοροϊδεύει όλη την υφήλιο
Την απόφαση της αξιωματικής αντιπολίτευσης να ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση χαιρέτισε κατά την ομιλία του στο υπουργικό συμβούλιο ο Πρωθυπουργός, με αφορμή τις σημερινές δηλώσεις του κ. Σαμαρά, δηλώνοντας πρόθυμος και έτοιμος να συζητήσει την πρόταση του προέδρου της ΝΔ για σχηματισμό μεταβατικής κυβέρνησης με σοβαρότητα και με βάση το εθνικό συμφέρον.
Βίντεο-Γιούνκερ: Χάλια η ατμόσφαιρα στο τραπέζι στις Κάννες
Φυσικά παύουν να υπάρχουν και οι τελευταίες αμφιβολίες για το αν ο ΓΑΠ είχε ενημερώσει τους Ευρωπαίους για το δημοψήφισμα. Ο Γιούνκερ λέει πως του είπαν ότι αυτή η κίνησή του δεν δείχνει αλληλεγγύη. Δείτε το βίντεο:
Συνελήφθη από την Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και ΔΗΕγκλήματος 62χρονος για οφειλές στο Δημόσιο πάνω από 7.900.000 ευρώ
Συνελήφθη σήμερα (3-11-2011) το μεσημέρι, από αστυνομικούς του Τμήματος Φορολογικής Αστυνόμευσης της Οικονομικής Αστυνομίας, 62χρονος ημεδαπός, για μεγάλες οφειλές προς το Δημόσιο. Συγκεκριμένα, σε βάρος του 62χρονου ημεδαπού, διευθύνοντα συμβούλου ανώνυμης τεχνικής εταιρείας που εδρεύει στην Αττική, εκκρεμούσαν χρέη προς το Δημόσιο μεγάλου χρηματικού ποσού, που ξεπερνά τα (7.900.000) ευρώ. Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί αύριο το πρωί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.
Απ. Κακλαμάνης: Λυτρωτική η δήλωση του Σαμαρά για τη δανειακή σύμβαση
Ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Απόστολος Κακλαμάνης μιλώντας από το βήμα της Βουλής, επικρότησε τη δήλωση του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Αντώνη Σαμαρά ότι το κόμμα του θα ψηφίσει την δανειακή σύμβαση, χαρακτηρίζοντας λυτρωτική για τη χώρα αυτή τη στάση, ενώ πρόσθεσε ότι μετά από αυτό δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε για δημοψήφισμα.
Δεν παραιτείται ο Καντάφι αλλά παίρνει πίσω το δημοψήφισμα
Άκυρο το δημοψήφισμα ανακοίνωσε πριν από λίγο στο Υπουργικό συμβούλιο ο Καντάφι των Βαλκανίων και φυσικά δεν παραιτείται όσο κι αν τον βρίζουμε...
Μέχρι τώρα ξέραμε για τη mother... τώρα μας προέκυψε και η Άντα!!
Λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι εθεάθη να εισέρχεται στη Βουλή και η σύζυγος του πρωθυπουργού, κυρία Άντα Παπανδρέου.
Η εμφάνισή της προκάλεσε την έκπληξη των παρευρισκομένων, καθώς η ίδια δεν έχει συνηθίσει να επισκέπτεται το Κοινοβούλιο.
Ωστόσο, είναι ευρέως γνωστό πως συμπαραστέκεται στο σύζυγό της σε όλες τις δύσκολες στιγμές της πολιτικής του καριέρας.ΘΕΜΑ
Μιχελάκης: Καμία επαφή με Αθανασάκη-Ρέππα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




