12 Νοεμβρίου 2011

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ … ΠΑΠΑΔΗΜ(Ι)ΩΝ Ή ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ

του Γεν. Γραμματέα ΓΣΕΕ κ. Νικ. Κιουτσούκη

Στις 10 Νοεμβρίου οι Έλληνες πολίτες πήραν βαθιά … ανάσα μετά την συγκρότηση κυβέρνησης… ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ!!!
Φαίνεται ότι μετά το … μοίρασμα των υπουργείων θα σταματήσουν και οι … κωλοτούμπες!!!
Κοινή διαπίστωση είναι ότι οι ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ ΝΙΚΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ!!!
Το σύστημα ΝΙΚΗΣΕ –προσωρινά-την ΛΑΪΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ!!!

Στον Γ.Μουρμούρα η γ.γ. Δημόσιας Περιουσίας

Συνεργασία με τον Ευ. Βενιζέλο είχε σήμερα ο νέος υφυπουργός Οικονομικών, Γιάννης Μουρμούρας που ανέλαβε την γενική γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, ο Ευάγγελος Βενιζέλος πρότεινε στον Γιάννη Μουρμούρα να αναλάβει τις αρμοδιότητες της νεοσυσταθείσας γενικής γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας.

«Ο κ. Μουρμούρας αποδέχθηκε με ευχαρίστηση την πρόταση» γράφει η ίδια ανακοίνωση.

Έδωσε κατευθύνσεις ο Χρυσοχοΐδης στον Αδωνι...

Σύσκεψη, υπό την προεδρία του υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί στο κτίριο της Ακτής Βασιλειάδη στον Πειραιά, στην οποία το «παρών» έδωσε ο νέος υφυπουργός Άδωνις Γεωργιάδης και οι τρεις γενικοί γραμματείς του υπουργείου, Νικόλας Λίτινας, Αθανάσιος Πάλλης και Δημήτρης Χαλκιώτης.

Σαμαράς: "Δεν είναι συγκυβέρνηση"

Ανακουφισμένος αναρρωτιέται: Τι ήταν προτιμότερο μεταβατική κυβέρνηση τριών μηνών ή απελπισία για δύο χρόνια;

Το νέο κυβερνητικό σχήμα υπό τον Λουκά Παπαδήμο δεν συνιστά μια συγκυβέρνηση αλλά μια μεταβατική κυβέρνηση ειδικού σκοπού επαναλαμβάνει ο πρόεδρος της ΝΔ σε συνέντευξή του στη Real News, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα τόσο στο εσωτερικό της κοινοβουλευτικής του ομάδας της ΝΔ όσο και στους ψηφοφόρους του κόμματος.

Πλειστηριασμός νταβατζήδων: 73% happy με τον Λουκά, μας λέει το ΒΗΜΑ

Πιο ασφαλής για τη θέση της χώρας στην Ευρωζώνη αισθάνεται η πλειονότητα των πολιτών μετά τον σχηματισμό κυβέρνησης ευρύτερης συνεργασίας υπό τον Λουκά Παπαδήμο, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Κάπα Research για το Βήμα της Κυριακής.

Με συντριπτική πλειοψηφία οι πολίτες επιδοκιμάζουν την τοποθέτηση Λουκά Παπαδήμου ως επικεφαλής της κυβέρνησης συνεργασίας. Το 72,9% θεωρεί ότι ήταν «σωστή και μάλλον σωστή απόφαση», ενώ το 20% θεωρεί ότι ήταν «λάθος και μάλλον λάθος απόφαση».

Με το μαλακόμετρο μοιράζουν τις θέσεις στη ΣοσιαλΗστική Διεθνή; Ο μεγαλύτερος γίνεται Πρόεδρος κι ο 2ος μεγαλύτερος ΓΓ;

«Σε όλο τον κόσμο έχεις γίνει ένα σύμβολο για τον αγώνα των Σοσιαλδημοκρατών, έναν αγώνα που δίνουμε όλοι μαζί για την ταυτότητά μας και τις αξίες μας σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της κρίσης». Τα λόγια αυτά, που ο Λουίς Αγιάλα, Γενικός Γραμματέας της Σοσιαλιστικής Διεθνούς απηύθυνε...

Προγραμματικές δηλώσεις τη Δευτέρα, ψήφο εμπιστοσύνης την Τετάρτη

Με την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης από τον νέο πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο, στην αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής, αρχίζει τη Δευτέρα στις 7 το απόγευμα η τριήμερη διαδικασία για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση που ορκίστηκε την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου.

Ένταση σε συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια

Ένταση σημειώθηκε το Σάββατο το μεσημέρι στη Νίκαια, όπου πραγματοποιεί συγκέντρωση η Χρυσή Αυγή.

Η αστυνομία έκανε χρήση χημικών εναντίον περίπου 600 ατόμων, αντιεξουσιαστών και κατοίκων, που πραγματοποιούσαν αντισυγκέντρωση, διαμαρτυρόμενοι για την συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής.

Νίκη της ΔΑΚΕ στις εκλογές της COSMOTE

ΑΚΕ 43% ( ΔΑΚΕ)
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ 34% ( ΠΑΣΚΕ)
ΕΣΚ 14% ( ΚΚΕ )
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (ΣΥΡΙΖΑ) 4% (ΣΥΡΙΖΑ)
ΑΣΕ 2%

Βίντεο με τις τελυταίες εικόνες απ' τη Fukushima

Δείτε το βίντεο:

Υπεράνω κομμάτων ο κ. Τίποτα

Αντιγράφω απ' το ρεπορτάζ της παρουσίασης του Μουρμούρα στο Υπ. Οικονομικών:
Ο νέος υφυπουργός Οικονομικών κ. Γιάννης Μουρμούρας, δήλωσε μετά την ορκωμοσία της νέας Κυβέρνησης: «Ευχαριστώ τον Πρόεδρο Αντώνη Σαμαρά για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου, όπως βεβαίως και τον Πρωθυπουργό, Λουκά Παπαδήμο.Θα συμβάλλω με όλες τις δυνάμεις μου στην εκπλήρωση της συγκεκριμένης αποστολής της νέας αυτής μεταβατικής Κυβέρνησης με γνώμονα πάντα την ευημερία του δοκιμαζόμενου ελληνικού λαού»

Αντιγράφω κι απ' το ρεπορτάζ της παραλαβής του Υπ. Εθνικής Άμυνας απ' τον κ. Τίποτα:
Ο κ. Αβραμόπουλος ευχαρίστησε...

Τσίπρας: Η νέα κυβέρνηση είναι 80% ΠΑΣΟΚ, 10% Νέα Δημοκρατία, 10% ακροδεξιά και 100% μνημόνιο

«Το νέο κυβερνητικό σχήμα είναι 80% ΠΑΣΟΚ, 10% Νέα Δημοκρατία, 10% ακροδεξιά και 100% μνημόνιο». Με τον τρόπο αυτό σχολίασε ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, τη σύνθεση της νέας κυβέρνησης ανοίγοντας σήμερα το πρωί τις εργασίες της 10ης συνδιάσκεψης του Δικτύου Συνδικαλιστών του Κόμματος της Ευρωπαϊκής Αριστεράς, που πραγματοποιείται στο κτίριο της ΓΣΕΕ.

Οι ελληνικές πετρελαϊκές «στρέφονται στο Ιράν για αργό», υποστηρίζει το Reuters... αλλά το ΑΠΕ δεν μας λέει γιατί!

Το παρακάτω άρθρο του ΑΠΕ αποκρύπτει εντελώς κάτι που αν το δημοσίευε γερμανική εφημερίδα θα ήταν πρώτο θέμα! Όπως μπορείτε να δείτε στο άρθρο του Reuters ο λόγος της στροφής των ελληνικών εταιριών προς το ιρανικό πετρέλαιο είναι ότι οι υπόλοιποι δεν μας δίνουν γιατί δεν πληρώνουμε (αυτό μας το μεταφράζει το ΑΠΕ) και γιατί φοβούνται επιστροφή μας στη δραχμή (αυτό δεν μας το μεταφράζει το ΑΠΕ).

Τη Δευτέρα, μετά Χριστόν, συνεδριάζει η Κ.Ο. της ΝΔ...

['Οχι τίποτα αλλο αλλά κάποιοι έλεγαν ότι επί Καραμανλή δεν συνεδρίαζαν τα όργανα του κόμματος....]

Την ερχόμενη Δευτέρα θα συνεδριάσει η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, σύμφωνα με ανακοίνωση του κόμματος.

''Δεν θέτω θέμα αλλά 8 αρχηγοί καραδοκούν στο ΠΑΣΟΚ''

Ο Θ.Πάγκαλος χαρακτήρισε ''λάθος το δημοψήφισμα-ανάθεμα για την Ευρώπη''ενώ ετοιμάζει βιβλίο με τίτλο ''Μαζί τα φάγαμε''.

Ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης χαρακτήρισε ως ''αποφασισμένο'' τον Λ.Παπαδήμο και πρόσθεσε πως δημιουργεί ελπίδες.

Έπιασαν δουλειά οι νταβατζήδες... 68% υπερ της συγκυβέρνησης

Με τίτλο "Διώχνουν τον Γιώργο και από αρχηγό!" και αποκαλυπτική έρευνα της ΜRB κυκλοφορεί αυτήν την Κυριακή η Realnews. Όπως προκύπτει από τη δημοσκόπηση η βάση του ΠΑΣΟΚ στέλνει ηχηρό μήνυμα στον Γ. Παπανδρέου καθώς, το 58,3% των ψηφοφόρων του κόμματος ζητεί την αποχώρησή του και από την ηγεσία της παράταξης! Επικρατέστεροι στην κούρσα της διαδοχής εμφανίζονται οι Βενιζέλος και Λοβέρδος.

Το πουλέν Κικίλιας: Πολιτικάντης της δεκαετίας του 60 ή παντελώς άσχετος;

Γράφει το πουλέν ο Κικίλιας σε άρθρο του στο newsbomb προκειμένου να διαφημίσει μια εκδήλωση που διοργανώνει σήμερα για την ΑΟΖ:

«Η Κύπρος χάραξε ΑΟΖ το 2003 με τον αήμνηστο Τάσσο Παπαδόπουλο. Σύναψε συμφωνίες με την Αίγυπτο, το Λίβανο και το Ισραήλ. Έστειλε πλατφόρμα της Noble Energy, τρύπησε νότια του νησιού στα 200 ν. μίλια, 800 μέτρα πριν το κοίτασμα που βρήκε, τα spread της έπεσαν 500 μονάδες (Αυτή η αρλούμπα δεν θέλει σχολιασμό). Οι αριθμοί λένε την αλήθεια:

ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΕΛΑΙΝΕΣΑΙ

     Αν είναι δυνατόν. Να ακούς πρωί-πρωί τον Χριστοδουλάκη να αναλύει τα κακά της οικονομίας μας και να λέει πόσο καλά  είχε φτιάξει η κυβέρνηση Σημίτη,την οικονομία.
     Να έχεις τον Παπαδήμο πρωθυπουργό που έχει κάνει  DELETE τα 8 χρόνια διοίκησης στη Τράπεζα Ελλάδος.
     Το πιο ΤΡΕΛΟ. Τον Τσοβόλα να υπερηφανεύεται, για τα κατορθώματα του.Είναι να παίρνεις όλα τα ληγμένα της αγοράς με τη μία.
      ΟΟΟΟΟΟΧΙ ο Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου είναι σε ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ.Είναι οι καταστροφείς της οικονομίας.Για όλα φταίνε αυτοί.ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ.
       Ποιος τους έχει βάλλει σε ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ?όχι οι ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.!!!
       Το κόμμα της Ν.Δ. με τη δικαιολογία να μη θυμίζουν το ΚΑΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ μας.Εξάλλου και να βγουν στο γυαλί δεν πρόκειται να τους στηρίξει κανένας.
      Α! ξέχασα έγινε και ο Γιανίτσης υπουργός. Ούτε αυτός ήξερε τίποτα για το ΕΓΚΛΗΜΑ.
       ΚΑΤΑΝΤΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.

Τραγική περίπτωση ψώνιου ο κ. Τίποτα

Μετά την ορκωμοσία και στο παρασκήνιο όπου δεν υπάρχουν κάμερες ο κ. Αβραμόπουλος ως νέος υπουργός αυτής της κυβέρνησης στο υπουργείο Εθνικής Αμύνης, δήλωσε πως δεν είναι ευχαριστημένος από τη σύνθεση της νέας κυβέρνησης, αλλά ευχαριστημένος με την εξέλιξη αυτή.

Απίστευτη νέα πρόκληση των "Γερμανών" κι ο Ευαγγελάτος ακόμα να τη σχολιάσει!!!


Τα αποτελέσματα της "διαφημιστικής καμπάνιας" του ΓΑΠαπανδρέου είναι πλέον εμφανέστατα!


Δείτε εδώ τι έκαναν πάλι οι "Γερμανοί" κι η Μέρκελ!!!