18 Ιουλίου 2011

Σήμερα καταλάβαμε ποια είναι η strongly support της Χίλαρυ: spread 10ετούς ομολόγου 1542 μβ (+56) - CDS 2400 μβ (+87)

Το κόστος ασφάλισης ελληνικών 5ετών κρατικών ομολόγων (CDS) αυξήθηκε κατά 130 μονάδες βάσης (1,3 ποσοστιαίες μονάδες) στο επίπεδο - ρεκόρ 25,25%...

Το βράδυ θα έχουμε μια "ενημέρωση" (για να μην πω αποκάλυψη κλπ που δεν μ αρέσει) μήπως και καταλάβουν οι αμετανόητοι ποιος θέλει να τους σώσει και ποιοι ζούνε απ' την τοκογλυφία και την κερδοσκοπία... ως τότε θα προσπαθήσω να καταλάβω πως συντηρείται στη ζωή η Αγγλία μιας και δεν μου 'ρχεται τίποτα στο μυαλό εκτός απ' αυτό κι αυτό και φυσικά την ΒΡ που έχει βρομίσει όλο τον πλανήτη... και οι Αμερικάνοι δεν παράγουν τίποτα αλλά αυτοί τουλάχιστον έχουν γεμίσει τον πλανήτη όπλα και βγάζουν τα έξοδά τους

Στρος Καν: Το μισό Sofit;el προσπάθησε να πηδήξει κείνη τη μέρα... για να "ξεθυμάνει"... εμείς τον τσατίζουμε κι άλλες την πληρώνουν

Όχι μόνο με την καμαριέρα αλλά με άλλες δύο γυναίκες είχε σεξουαλική επαφή ο Ντομινίκ Στρος Καν τη μοιραία νύχτα στο ξενοδοχείο Sofitel. Μάλιστα, τα όσα έκανε το συγκεκριμένο βράδυ αποκάλυψε στη σύζυγό του.

Όπως είπε, πήγε με τρεις γυναίκες μέσα σε λίγες ώρες ώστε να αποφορτιστεί πριν την προεκλογική εκστρατεία για την προεδρία της Γαλλίας.

Ξένα δημοσιεύματα αναφέρουν πως ο πρώην ισχυρός άνδρας του ΔΝΤ, κάλεσε την Παρασκευή 13 Μαΐου στο δωμάτιό του στο ξενοδοχείο Sofitel δυο εργαζόμενες του ξενοδοχείου για να πιουν ένα ποτηράκι σαμπάνια.

Οι δυο γυναίκες όμως αρνήθηκαν την πρόσκλησή του. Κάμερα ασφαλείας το πρωί της επόμενης μέρας κατέγραψαν τον Στρος Καν μαζί με μια γυναίκα να πηγαίνουν στο δωμάτιό του και η δεύτερη να φεύγει δύο ώρες μετά. Όσο για την άλλη κυρία δεν υπάρχουν πληροφορίες...

Και αν νομίζατε πως η Αν Σενκλέρ το πήρε βαρέως κάνετε λάθος αφού στη συνέχεια τον συνόδεψε σε εκδήλωση στη Μασαχουσέτη.

«Σου το είχα πει, μη με παντρευτείς, είμαι αδιόρθωτος», είχε πει ο Στρος Καν στην Σενκλέρ σύμφωνα με φίλους του ζευγαριού.

Θεσσαλονίκη: Ακίνδυνος ψυχοπαθής "βεβήλωσε" εβραϊκού μνημείου... αλλά η προπαγάνδα το αναφέρει στο τέλος με ψιλά γράμματα

[Η είδηση είναι κρυμμένη στο τέλος... όπως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις προπαγάνδας όπου οι συντάκτες στηρίζονται στο ότι πάνω από το 70-80% θα διαβάσουν μόνο τον τίτλο και θα σκεφτούν: "πάλι φασίστες το καναν..."]

Την τιμωρία των ενόχων [ποιών; όλων των τρελών της πόλης ή των γιατρών που το έχουν ελεύθερο το ψυχάκια;] και τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για την προστασία του Μνημείου του Ολοκαυτώματος, που βρίσκεται στην πλατεία Ελευθερίας και το οποίο βεβηλώθηκε το βράδυ του Σαββάτου, για δεύτερη συνεχή φορά σε διάστημα μόλις ενός μήνα, ζητεί με σημερινή ανακοίνωσή της η Ισραηλιτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης.

"Για άλλη μια φορά βρισκόμαστε σήμερα στη δυσάρεστη θέση να καταδικάσουμε τη δεύτερη συνεχόμενη βεβήλωση του Μνημείου Ολοκαυτώματος της Θεσσαλονίκης", αναφέρεται στην ανακοίνωση και γίνεται λόγος για βεβήλωση του μνημείου με τη χρήση των ίδιων μέσων και με πανομοιότυπο τρόπο με το περιστατικό της 17.6.2011.

"Το μνημείο, που η Ελληνική πολιτεία αφιέρωσε στη Μνήμη των 50.000 Ελλήνων πολιτών της Θεσσαλονίκης, που δολοφονήθηκαν μόνο λόγω του Εβραϊκού τους θρησκεύματος, αποτέλεσε για κάποιους το χώρο έκφρασης ανιστόρητων και αβάσιμων παραλληλισμών. Οι πράξεις αυτές προσβάλλουν όχι μόνο τη Μνήμη όσων χάθηκαν άδικα και βίαια στα ναζιστικά στρατόπεδα, αλλά και αυτούς που παρά τα όσα έζησαν, βασιζόμενοι στην αγάπη τους για την πόλη, επέστρεψαν και ξανάχτισαν τις ζωές τους σε αυτή", υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση της Ισραηλιτικής Κοινότητας Θεσσαλονίκης.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Κοινότητας, Δαυίδ Σαλτιέλ, παρόντες στο περιστατικό ήταν Γάλλοι Εβραίοι τουρίστες, οι οποίοι ήρθαν σε αντιδικία με τον ψυχοπαθή δράστη, ο οποίος συνελήφθη από την αστυνομία και παραπέμφθηκε να δικαστεί με την αυτόφωρη διαδικασία... για τέτοιου είδους βεβήλωση μιλάμε: μέρα μεσημέρι και με τουρίστες παρόντες :))

Η απορία της Χίλαρι: What is frappe?

Δεν εντυπωσιάστηκε μόνο από το μουσείο της Ακρόπολης η υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ αλλά και από το... εθνικό μας ρόφημα!

Το μεσημέρι της Δευτέρας, στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψής της στην Αθήνα, η Χίλαρι Κλίντον επισκέφθηκε τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας για να συναντηθεί με τον Αντώνη Σαμαρά. Και εκεί, είδε έναν από τους συνεργάτες του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης να έχει στο γραφείο του ένα ποτήρι καφέ.

Τον ρώτησε λοιπόν τι είναι αυτό που πίνει κι εκείνος της απάντησε ότι πρόκειται για παγωμένο καφέ. Όταν της έλυσε την απορία, η Αμερικανίδα υπουργός απάντησε πως εκείνη προτιμά να πίνει ζεστό καφέ.

newsit.gr

Ο ΓΔ αναρριχήθηκε στις 2.652,03 μ. με κέρδη 1,55% ή ο ΓΔ έπεσε στις 1170,48 μ... βάλτε τις ημερομηνίες και τους Πρωθυπουργούς μόνοι σας

Μεγάλη άνοδος στις διεθνείς αγορές-Αναβάθμιση έξι τραπεζών

Με πρωταγωνιστές τις τραπεζικές μετοχές (MIG, Marfin Popular Bank, Alpha Bank και Tράπεζα Κύπρου), o Γενικός Δείκτης στο Χρηματιστήριο Αθηνών (Χ. Α.) κατέγραψε χθες νέο υψηλό έτους. Ο Γενικός Δείκτης αναρριχήθηκε στις 2.652,03 μονάδες με κέρδη 1,55%.

Τα παραπάνω επίπεδα τα συνάντησε το Χ. Α. για τελευταία φορά στις 6 Οκτωβρίου 2008. Από τις αρχές του έτους το Χ. Α. ενισχύεται σε ποσοστό 48,44%, από το χαμηλό της 9ης Μαρτίου 2009, ο Γενικός Δείκτης κερδίζει 80,48%. Η αξία των συναλλαγών έφθασε χθες τα 235,58 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 6,53 εκατ. ευρώ αφορούσαν οι προσυμφωνημένες συναλλαγές. Ωθηση στη χθεσινή άνοδο του Χ. Α. πρόσφεραν οι νέες αναβαθμίσεις των ελληνικών δεικτοβαρών τραπεζικών μετοχών. Η JP Morgan ανεβάζει την τιμή στόχο για τη μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 36 ευρώ, η HSBC αναβαθμίζει τις μετοχές της Κύπρου και της Πειραιώς και ανεβάζει τις τιμές-στόχους για τις υπόλοιπες τράπεζες (Eurobank, Eθνική, MPB και Alpha).

Αναβάθμιση έξι τραπεζών

Σε αναβάθμιση των συστάσεών της και αύξηση των τιμών - στόχων για τις μετοχές έξι εγχώριων τραπεζών προχώρησε η HSBC. Οπως σημειώνεται στην έκθεση της HSBC, οι αναβαθμίσεις συνδέονται με τις βελτιωμένες εκτιμήσεις για την ποιότητα του ενεργητικού των τραπεζών, αλλά και την ενίσχυση της κερδοφορίας. Η HSBC έθεσε νεα τιμή στόχο για την Εθνική Τράπεζα τα 29 ευρώ (από 24 ευρώ πριν), για τη Eurobank τα 10,8 ευρώ (από 7,7 ευρώ), για την Alpha Bank τα 11,9 ευρώ (από 8,1 ευρώ πριν), για την Πειραιώς τα 11,6 ευρώ (από 7,4 ευρώ), για την Τράπεζα Κύπρου τα 6,3 ευρώ (από 4,1 ευρώ) και για τη Marfin Popular Bank τα 2,6 ευρώ (από 2 ευρώ που ήταν η προηγούμενη τιμή).

29/09/2009

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_1_29/09/2009_331070

Ραγκούσης-Νταλάρας: "Η απελευθέρωση των ταξί θα προχωρήσει κανονικά"... σας έχω γραμμένους όλους

Η 48ωρη απεργία των ιδιοκτητών ταξί στερείται κάθε ουσιαστικής αιτιολογίας. Είναι γνωστό, ότι ο διάλογος για τους κανόνες απελευθέρωσης του επαγγέλματος, που σύμφωνα με το Ν. 3919 έχει συντελεστεί από 2 Ιουλίου, έχει ήδη ξεκινήσει με την προ δεκαημέρου επίσημη συνάντηση τους με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.

Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου διαλόγου, οι προτάσεις των ιδιοκτητών ταξί εστάλησαν μόλις την περασμένη βδομάδα, και οι ίδιοι χωρίς καν να περιμένουν την απάντηση του Υπουργείου προχώρησαν στην 48ωρη απεργία τους, προφανώς μετά την πολιτική ενθάρρυνση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, κ. Α. Σαμαρά

Οι μορφές κινητοποιήσεων που επέλεξαν οι ιδιοκτήτες των ταξί είναι, όχι μόνο από κάθε άποψη απαράδεκτες, αλλά και δεν πρόκειται να φέρουν κανένα αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση, η απελευθέρωση του επαγγέλματος με κανόνες θα προχωρήσει κανονικά, ο διάλογος θα εξελιχθεί όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από το Υπουργείο από την πρώτη στιγμή.

Ο Γιακουμάτος μίλησε!!! Είπε πως πιστεύει ότι λέει ο Λοβέρδος... μιας και 30 χρόνια τώρα το κόμμα του λέει μόνο αλήθειες

Η ανακοίνωση του Γιακουμάτου, σαν αναπληρωτής τομεάρχης υγείας, έχει ως εξής:

«Το πολυτιμότερο αγαθό για τον άνθρωπο είναι η Υγεία και κανείς δεν πρέπει να θέτει σε κίνδυνο τη ζωή των πολιτών, που -όταν και αν χρειαστεί- καταφεύγουν στο κοντινότερο νοσοκομείο και ειδικότερα στην επαρχία, όπου έχουν χαθεί πολλές ανθρώπινες ζωές λόγω απόστασης και χρόνου.

Ένα από αυτά τα νοσοκομεία είναι και το Γ.Ν-Κ.Υ. Κυπαρισσίας στο οποίο έχουν σωθεί αμέτρητες ζωές και το οποίο έχει προσφέρει τα μέγιστα στην τοπική κοινωνία της Κυπαρισσίας. Πιστεύουμε ως ειλικρινείς τις διαβεβαιώσεις του Υπουργού Υγείας κ. Α. Λοβέρδου πως το νοσοκομείο της Κυπαρισσίας θα παραμείνει ως Γ.Ν. και μόνο διοικητικά θα υπαχθεί στο Γ.Ν. Καλαμάτας. Υγειονομικά θα παραμείνει αυτοδύναμο και αυτοδιοικούμενο.

Η Ν.Δ. και ο Τομέας Υγείας, μετά και από εντολή του Προέδρου κ. Αντώνη Σαμαρά, παρακολουθεί τις εξελίξεις από κοντά και θα αντιδράσει δυναμικά αν αλλάξει αυτή η απόφαση»

Τρομοκρατία ΠΑΣΟΚ: Εντολή στους εισαγγελείς να κατάσχουν ταξί, που παρακωλύουν την κυκλοφορία

Eντολή να προχωρούν σε κατασχέσεις οχημάτων ταξί στις περιπτώσεις, που οι οδηγοί δεν συμμορφώνονται, έχουν οι εισαγγελείς, που θα μελετούν τις δικογραφίες, οι οποίες σχηματίζονται για παρακώλυση συγκοινωνιών. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ήδη σχηματιστεί δικογραφίες σε βάρος οδηγών ταξί, τα οχήματα των οποίων έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στην Αθήνα.

Εθνικισμός: η ισχυρότερη δύναμη στον σημερινό κόσμο

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiULRk0SjVP2yVZqYPwz6PP2Yte_fhLWCXJ4dd8nG9d7DnvC5B6nAp60BcYGYEMCdr3fSMNqRrAbffJb1hyl2-usVY0OOELnQXKIJazhHL6PTeBbm5IqOiIOgh1bCy6K7SsGLv6ZBTA3oUn/s1600/stop.jpgΤου Stephen M. Walt,
καθηγητή στο Harvard University’s Kennedy School of Government

Ποια είναι η ισχυρότερη πολιτική δύναμη στο κόσμο; Κάποιοι θα απαντήσουν πως είναι οι χρηματοπιστωτικές αγορές. Άλλοι θα προτείνουν την ανάκαμψη της θρησκείας, την πρόοδο της δημοκρατίας, ή τα ανθρώπινα δικαιώματα. Ίσως να είναι η ψηφιακή τεχνολογία την οποία συμβολίζει το διαδίκτυο και όλα τα παρεπόμενά του. Ή ίσως τα πυρηνικά όπλα και οι επιπτώσεις που έχουν στη στάση των κρατών απέναντι στην ασφάλεια και στη χρήση βίας.

Όλα τα παραπάνω είναι καλές προτάσεις, αλλά η προσωπική μου επιλογή για την ισχυρότερη δύναμη στο κόσμο είναι ο εθνικισμός.

Η πίστη στο ότι η ανθρωπότητα αποτελείται από διαφορετικούς πολιτισμούς, ομάδες που μοιράζονται μια κοινή γλώσσα, σύμβολα, και ιστορία, και πως αυτές οι ομάδες θα πρέπει να έχουν τα δικά τους κράτη, είναι η δύναμη που καθόρισε τους τελευταίους δυο αιώνες της ανθρώπινης ιστορίας.

Ο εθνικισμός θεμελίωσε τις περισσότερες ευρωπαϊκές δυνάμεις της σύγχρονης εποχής, μετατρέποντάς τις από δυναστείες σε έθνη κράτη. Ο εθνικισμός ήταν αυτός που βοήθησε να διαλυθούν οι διάφορες αυτοκρατορίες (βρετανική, ολλανδική, οθωμανική, Αυστροουγγρική, σοβιετική, κλπ.). Χάριν του εθνικισμού, ο ΟΗΕ απέκτησε 51 μέλη με την ίδρυσή του το 1945, και έχει περίπου 200 σήμερα.

Ο εθνικισμός είναι αυτός που ώθησε τους Σιωνιστές να επιδιώξουν να αποκτήσουν δικό τους κράτος, και που ωθεί σήμερα τους Παλαιστίνιους, τους Τσετσένους, και τους Κούρδους για τον ίδιο λόγο.. Επέτρεψε στους Βιετναμέζους να νικήσουν τόσο τους Γάλλους όσο και τους Αμερικανούς, και ωθεί τους Σκωτσέζους να επιζητούν περισσότερη αυτονομία μέσα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στον εθνικισμό οφείλεται η πρόσφατη δημιουργία της δημοκρατίας του Νότιου Σουδάν.

Αν κατανοήσουμε την ισχύ του εθνικισμού, μπορούμε να κατανοήσουμε και αυτά που συμβαίνουν σήμερα στην ΕΕ. Στη διάρκεια του ψυχρού πολέμου, η ευρωπαϊκή ολοκλήρωση βοηθήθηκε από την παρουσία της αμερικανικής προστασίας. Σήμερα όμως, που οι ΗΠΑ δεν δείχνουν ενδιαφέρον για την ασφάλεια της Ευρώπης, οι Ευρωπαίοι δεν αντιμετωπίζουν εξωτερικούς κινδύνους, και η ΕΕ επέκτεινε τις δραστηριότητες της συστήνοντας μια ελλιπή νομισματική ένωση. Άρα, αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι μια σταδιακή επιστροφή του εθνικισμού στην ευρωπαϊκή εξωτερική πολιτική, τροφοδοτούμενη από οικονομικές προτιμήσεις, και απειλές εναντίον των διάφορων εθνικών ταυτοτήτων. Όταν βλέπουμε τους Δανούς να ανησυχούν για το Ισλάμ, τους Καταλανούς να απαιτούν ανεξαρτησία, τους Γερμανούς να αρνούνται να διασώσουν τους Έλληνες, και κανέναν να μη θέλει την Τουρκία στην ΕΕ, τότε βλέπουμε τον εθνικισμό σε πλήρη δράση.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh-IfAQ5Howoz12LUmcVjp9Xg-uEQFPGVxAr1F-m4BWfE4DDpxvpbfCFgNIcs0-A4sdRtMnI_NWZ5rhUuYjyoExURiGU1C7v_8CbGT7_l0wQyqI7_V35bv2dJyVW-bbOZ12Un6wKvACXu4/s1600/The-300-Spartans-Print-C12180827.jpegΤα έθνη, επειδή λειτουργούν σε έναν ανταγωνιστικό και πολλές φορές επικίνδυνο κόσμο, προσπαθούν να διατηρήσουν την ταυτότητά τους και τις πολιτιστικές τους αξίες. Για αυτό και επιζητούν να έχουν το δικό τους κράτος, επειδή οι εθνικές ομάδες που δεν διαθέτουν κρατική υπόσταση, είναι πολύ πιο ευάλωτες απέναντι στην αφομοίωση, και στη κατάκτηση.

Για τον ίδιο λόγο, τα σύγχρονα κράτη έχουν ένα ισχυρό κίνητρο για να προωθήσουν την εθνική τους ενότητα, με άλλα λόγια να καλλιεργήσουν τον εθνικισμό, επειδή αν υπάρχει ένας πληθυσμός πρόθυμος να θυσιαστεί για το κράτος, αυτό αυξάνει την ισχύ του, και τη δυνατότητά του να αντιμετωπίσει τις όποιες εξωτερικές απειλές. Στον ανταγωνιστικό κόσμο των διεθνών σχέσεων, τα έθνη έχουν κίνητρο να συστήσουν κράτη, και τα κράτη να προωθήσουν την ανάπτυξη εθνικής ταυτότητας. Αυτοί οι δυο παράγοντες δημιουργούν μια μακροπρόθεσμη τάση για όλο και περισσότερα ανεξάρτητα έθνη κράτη.

Πολλές φορές κάποια έθνη δεν πετυχαίνουν την ανεξαρτησία τους, και κάποια κράτη δεν καταφέρνουν να δομήσουν μια εθνική ταυτότητα. Εξάλλου, δεν είναι όλες οι εθνικές και άλλες ομάδες που επιθυμούν να θεωρούνται ως έθνος, ή που θέλουν την ανεξαρτησία τους. Παρόλα αυτά, τα τελευταία εκατό χρόνια, υπάρχει μεγάλη αύξηση στον αριθμό των ανεξάρτητων κρατών, και στα εθνικά κινήματα. Τα εθνικά κράτη, παρόλες τις αδυναμίες τους, αποτελούν τη σημαντικότερη πολιτική οντότητα στο κόσμο.

Επειδή η αμερικανική εθνική ταυτότητα δίνει έμφαση στη πολιτική διάσταση (βασισμένη στις ατομικές ελευθερίες, κλπ) και όχι στην ιστορική ή στην πολιτισμική, οι Αμερικανοί ηγέτες συνήθως υποτιμούν τη δύναμη του τοπικισμού, και των φυλετικών ή εδαφικών δεσμών. Στη διάρκεια του ψυχρού πολέμου, η Αμερική υπερεκτίμησε τη δύναμη των διεθνών ιδεολογιών όπως είναι ο κομμουνισμός, και υποτίμησε τον βαθμό της υπονόμευσης που ο εθνικισμός θα προκαλούσε εντός του σοβιετικού κόσμου.

Το ίδιο πίστευε και ο Osama bin Laden, κάνοντας το λάθος να θεωρεί ότι οι τρομοκρατικές επιθέσεις θα βοηθούσαν στο να δημιουργηθεί ένα παγκόσμιο ισλαμικό χαλιφάτο. Και όποιος θεωρεί ότι η αναδυόμενη Κίνα θα υποκύψει στις αμερικανικές ή δυτικές απόψεις για το πώς πρέπει να λειτουργεί ο κόσμος, δεν λαμβάνει υπόψη το πόσο ο εθνικισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της κινεζικής κοσμοθέασης, και είναι πολύ πιο σημαντικός από τον κομμουνισμό.

Εν ολίγοις, αν δεν εκτιμήσουμε σωστά την δύναμη του εθνικισμού, θα κάνουμε πολλά λάθη όσον αφορά το πώς βλέπουμε τη σύγχρονη πολιτική ζωή. Ο εθνικισμός είναι η ισχυρότερη δύναμη του κόσμου, και όποιος την αγνοεί, κινδυνεύει.

S.A.-Foreign Policy

http://www.foreignpolicy.com/articles/2011/07/15/the_enduring_power_of_nationalism?page=0,1

http://www.antinews.gr/2011/07/18/113198

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ: «ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ»

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgpL94VqkU9eSA-veiJMWbuPlsXyL7-AZfS_RhDWmE-u0fw__2AHqiFug76sDhzOINh4blI_HvN7BMhhnVRDAleb8_0ORBekmN9wS4bytKjtVbYBp0lFElUV2WGWa17ytU8RY3FesTl_Gq4/s400/karasmanis.jpgΟ Κοσμήτορας της Βουλής και Βουλευτής Πέλλας Γιώργος Καρασμάνης, κατέθεσε στη Βουλή υπόμνημα των Σωματείων Ιδιοκτητών Ταξί Έδεσσας «Μέγας Αλέξανδρος», Γιαννιτσών «Άγιος Χριστόφορος», Αριδαίας «Ραδιοταξί Ερμής» και Σκύδρας «Ραδιοταξί Φίλιππος» προς τους αρμοδίους Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και Οικονομικών σχετικά με την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου στη λειτουργία των Επιβατικών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων σύμφωνα με τον Ν. 3919/2011 με τον οποίο καταργούνται όλοι οι αδικαιολόγητοι περιορισμοί στην πρόσβαση οποιουδήποτε επαγγέλματος

Όπως επισημαίνεται στο υπόμνημα που κατέθεσε ο Βουλευτής, οι Διοικήσεις των Σωματείων Ιδιοκτητών Ταξί του Νομού Πέλλας αποδέχονται τις προτάσεις του σχεδίου νόμου του προηγούμενου Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων κ. Ρέππα προτείνοντας παράλληλα συγκεκριμένες βελτιώσεις.

Ο Γιώργος Καρασμάνης τονίζει ότι το ταξί αποτελεί ειδικό μέσο μεταφοράς με σκοπό την εξυπηρέτηση και παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προς τους πολίτες. Ζητά από τους αρμόδιους Υπουργούς να γίνουν δεκτά τα δίκαια αιτήματα των Σωματείων Ιδιοκτητών Ταξί του Νομού Πέλλας προκειμένου να υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση κι εκσυγχρονισμός της λειτουργίας των Επιβατικών Δημοσίας Χρήσης αυτοκινήτων, ώστε ο κλάδος να εξέλθει από την αβεβαιότητα και απόγνωση στην οποία έχει περιέλθει.

Σερβία: Η Ελλάδα παραμένει και φέτος κορυφαίος τουριστικός προορισμός για τους Σέρβους

"Ένας στους δύο Σέρβους ταξιδεύει στην Ελλάδα", αναφέρει έρευνα του πρακτορείου "Robinson", στοιχεία της οποίας περιλαμβάνονται σε σχετικό δημοσίευμα στο διαδικτυακό τόπο του ραδιοφωνικού σταθμού 'Radio 21'.

Η Ελλάδα, σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, παραμένει ο πρώτος τουριστικός προορισμός της σερβικής αγοράς, δεδομένου ότι θα προσελκύσει φέτος το 50,7%των Σέρβων τουριστών.

Η κρίση δεν φαίνεται να έχει έχει αποθαρρύνει τους Σέρβους, οι οποίοι στην πλειονότητά τους επισκέπτονται την βόρεια Ελλάδα, ενώ μικρότερο ποσοστό απολαμβάνει τα ελληνικά νησιά.

Δεύτερη στις προτιμήσεις των Σέρβων είναι η Ισπανία, με 18% και ακολουθεί η Τουρκία, με 9%.

Περίπου 100.000 Σέρβοι αναμένεται να περάσουν τις διακοπές τους στο Μαυροβούνιο, για το οποίο δεν απαιτείται διαβατήριο, ενώ κάτω των 90.000 αναμένεται να είναι αυτοί που θα προτιμήσουν την Κροατία.

To ΚΚΕ ξαναγράφει την ιστορία του... όχι για να παραδεχθεί τα εγκληματά του... αλλά για να αποκαταστήσει μερικά κομμούνια

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ

Σύμφωνα με την απόφαση του 18ου Συνεδρίου του ΚΚΕ, πραγματοποιήθηκε Πανελλαδική Συνδιάσκεψη για το Δοκίμιο Ιστορίας του Κόμματος (Β’ τόμος, 1949 - 1968).

Η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη ήταν η κορύφωση μιας πολύμηνης διαδικασίας, κατά τη διάρκεια της οποίας συζητήθηκε σε όλο το Κόμμα και στα καθοδηγητικά όργανα της ΚΝΕ το σχέδιο Δοκιμίου που επεξεργάστηκε η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ.

Από αυτή την προσπάθεια το σχέδιο Δοκιμίου εμπλουτίστηκε με τις παρατηρήσεις και προτάσεις χιλιάδων κομμουνιστών και κομμουνιστριών. Το ΚΚΕ και η ΚΝΕ βγήκαν πιο ενισχυμένοι ιδεολογικοπολιτικά και αποφασισμένοι να αξιοποιήσουν την ηρωική Ιστορία του Κόμματος και τα συμπεράσματα που βγαίνουν από αυτή, στην πάλη για το σοσιαλισμό που η αναγκαιότητά του προβάλει πιο επίκαιρη από κάθε άλλη φορά.

Τα υλικά της Πανελλαδικής Συνδιάσκεψης θα δοθούν στη δημοσιότητα στο επόμενο διάστημα.

"Kάθοδο" στο κέντρο της Αθήνας ετοιμάζουν οι ιδιοκτήτες ταξί - Η απελευθέρωση θα προχωρήσει κανονικά, διαρρέει ο Ραγκούσης-Νταλάρας

http://static.doldigital.net/webstatic/CB707C951036876559E65D87628A44C9.jpgΑποφασισμένοι να μπλοκάρουν και το κέντρο της Αθήνας, φέρονται οι ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι κλιμακώνουν την αντιπαράθεσή τους με το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για το θέμα της απελευθέρωσης του επαγγέλματός τους.

Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες, οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές ετοιμάζουν "κάθοδο" στο κέντρο της Αθήνας με πορεία από τρία σημεία. Συγκεκριμένα από τον Πειραιά, από το αεροδρόμιο και από τη Μάρνης, που βρίσκονται τα γραφεία της Ομοσπονδίας τους, θα κατευθυνθούν προς το κέντρο για να καταλήξουν στο Σύνταγμα.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εκτός από το κέντρο της Αθήνας το οποίο θα μπλοκαριστεί θα υπάρξουν προβλήματα και στους κύριους οδικούς άξονες που οδηγούν στο Σύνταγμα, από την Αττική οδό, μέχρι την Πειραιώς και τους μεγάλους δρόμους της πρωτεύουσας.

Από την πλευρά του υπουργείου μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη αντίδραση. Το πρωί έγινε άτυπη σύσκεψη στο υπουργείο και συνεργάτες του κ. Ραγκούση τόνιζαν ότι ο διάλογος έχει ήδη ξεκινήσει με τη συνάντηση που είχε ο υπουργός πριν από περίπου 10 μέρες με τους ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι έχουν καταθέσει τις προτάσεις τους και είναι υπό επεξεργασία.

"Από τη συνάντηση του υπουργού με τους αυτοκινητιστές μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει τίποτα, η απελευθέρωση θα προχωρήσει κανονικά όπως έχει ανακοινωθεί και ο διάλογος θα αφορά την εφαρμογή των κανόνων", πρόσθεταν οι συνεργάτες του υπουργού.

Tις θέσεις της ΝΔ για την οικονομία ανέπτυξε στην Χ.Κλίντον ο Αντ.Σαμαράς

http://static.doldigital.net/webstatic/7AC3377FB71F8590AB24B9E795E87D47.jpgΜε τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά συναντήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας η Χίλαρι Κλίντον.

Ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης παρουσίασε στην επικεφαλής του Στέιτ Ντιπάρτμεντ τις θέσεις του κόμματός του για την έξοδο της χώρας από την κρίση, επαναλαμβάνοντας -σύμφωνα με πληροφορίες- την αντίθεση της ΝΔ στην επιλεκτική χρεοκοπία.

Διευκρίνισε δε ότι η διαφωνία του με την κυβέρνηση δεν αφορά τους στόχους, που είναι η μείωση του χρέους και του ελλείμματος, αλλά τους τρόπους για την επίτευξή τους.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο αντιπρόεδρος του κόμματος, Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο τομεάρχης Εξωτερικών, Πάνος Παναγιωτόπουλος και ο διευθυντής του γραφείου του, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος.

Η Allianz προτείνει 25-30% κούρεμα του ελληνικού χρέους

Ο γερμανικός ασφαλιστικός γίγαντας Allianz - ιδιοκτήτης του μεγαλύτερου ομολογιακού fund στον κόσμο, PIMCO - ευνοεί ένα 'κούρεμα' της τάξης του 25-30% του ελληνικού χρέους από τους ιδιώτες επενδυτές, σύμφωνα με σημερινές δηλώσεις των υπευθύνων της εταιρείας.

Τρεις εβδομάδες συνομιλιών μεταξύ των Ευρωπαίων αξιωματούχων και του ιδιωτικού τομέα απέτυχαν να καταλήξουν σε συμφωνία για τον τρόπο συμμετοχής του δεύτερου σε ένα δεύτερο πακέτο διάσωσης της Ελλάδας, όμως το λόμπι των εμπορικών τραπεζών δήλωσε χθες πως σημειώθηκε κάποια πρόοδος.

Σύμφωνα με τραπεζικές επιταγές που επικαλείται το Ρόιτερς την προηγούμενη εβδομάδα, συζητήθηκε ένα κούρεμα 30-50% των ελληνικών ομολόγων που κατέχουν. Όμως οι συνομιλίες συνεχίζουν να παλεύουν για την υπέρβαση των νομικών και πολιτικών εμποδίων που επικεντρώνονται στην προσπάθεια αποφυγής μιας χρεοκοπίας της Ελλάδας ή μιας συμφωνίας που να συναντά την αντίθεση της ΕΚΤ σχετικά με οποιαδήποτε χρεοκοπία.

Ο επικεφαλής στον χρηματοπιστωτικό τομέα της Allianz, Paul Achleitner, δήλωσε στους Financial Times Deutschland πως οποιαδήποτε συμφωνία πρέπει να είναι σε εθελοντική βάση, λύση που αποτρέπει την χρεοκοπία. "Για παράδειγμα, η Ελλάδα θα μπορούσε να προσφέρει νέα ομόλογα αξίας 70 στη θέση των παλιών που λήγουν ονομαστικής αξίας 100" δήλωσε στην γερμανική εφημερίδα Die Welt. "Με αυτόν τον τρόπο θα πετύχουν μία εκούσια ντε φάκτο μείωση του χρέους κατά 30% επεκτείνοντας συγχρόνως την διάρκεια ωρίμανσης του χρέους".

Μία τρίτη εφημερίδα, η Handelsblatt, ανέφερε έκθεση της Allianz που υποστηρίζει 25% κούρεμα. Σημειώνεται πως οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ελάχιστα δηλώσει μέχρι σήμερα δημοσίως σχετικά με την επίλυση του ελληνικού χρέους, όμως είναι μεταξύ των μεγαλύτερων κατόχων αυτού του χρέους.

Η Αllianz είχε στα τέλη του 2010 περίπου 1,3 δισ. ευρώ ελληνικού χρέους. Όπως δήλωσε ο Achleitner, για την εγγύηση των νέων ομολόγων η Ελλάδα θα μπορούσε να λάβει ένα δάνειο από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSF) και να επενδύσει τα χρήματα αυτά σε ένα τραστ. Καθώς τα νέα ομόλογα θα είναι χαμηλότερου ρίσκου, τα επιτόκια με τα οποία θα εκδοθούν θα είναι 5-6%.

enet.gr

Θεσσαλονίκη: Έξυπνη διαμαρτυρία ιδιοκτητών ταξί στα διόδια χωρίς αποκλεισμούς λιμανιών και αεροδρομίων

Πορεία τα διόδια των Ν. Μαλγάρων και …«απελευθέρωση» των διοδίων έκαναν ιδιοκτήτες ταξί της Θεσσαλονίκης, που αντιδρούν στον τρόπο απελευθέρωσης του επαγγέλματος τους [Πολύ καλύτερη κινητοποίηση από το να κλείνεις αεροδρόμια και λιμάνια. Έτσι πρέπει να το κάνουν και οι Αθηναίοι και να πάνε να αποκλείσουν και τις εφορίες για 1 μήνα και να διώχνουν τον κόσμο που θα πηγαίνει... πάντως οι ταξιτζήδες δεν είναι ΔΕΗτζήδες λαμόγια κατευθυνόμενοι και το ΠΑΣΟΚ θα έχει άσχημα ξεμπερδέματα].

Χίλια τριακόσια πενήντα ταξί συγκεντρώθηκαν στη λαχαναγορά γύρω στις εννιά το πρωί και λίγο μετά τις εννέα και μισή ξεκίνησαν για το σταθμό των Μαλγάρων, όπου παρατάχθηκαν δεξιά, αριστερά και στη μέση. Οι διαμαρτυρόμενοι ιδιοκτήτες τους άνοιξαν τις μπάρες των διοδίων, επιτρέποντας τη δωρεάν διέλευση των οδηγών. Όπως είπαν λίγο πριν τη μια το μεσημέρι θα ξεκινήσουν από τα Μάλγαρα για να κάνουν πορεία με τα αυτοκίνητα τους μέσα στην πόλη (Δικαστήρια, Εγνατία, Νέα Εγνατία) και θα καταλήξουν στην περιοχή Βούλγαρη, όπου θα διαλυθούν.

Κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας έγιναν και σε άλλες πόλεις της Β. Ελλάδας. Στην Κατερίνη απέκλεισαν τα γραφεία των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και στην Ημαθία τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας. Κινητοποιήσεις έγιναν και στις Σέρρες ,στην Έδεσσα.

ΔΕΗ: Ξεκίνησε η διαδικασία μεταφοράς φορητών Ηλεκτροπαραγωγών Ζευγών στην Κύπρο

Ξεκίνησε η διαδικασία μεταφοράς φορητών Ηλεκτροπαραγωγών Ζευγών (ηλεκτρογεννητριών), συνολικής ισχύος 70 μεγαβάτ, για την ενίσχυση του Συστήματος Ηλεκτροπαραγωγής στην Κύπρο, ανακοίνωσε σήμερα η ΔΕΗ.

Οι γεννήτριες απεγκαταστάθηκαν από τους Σταθμούς Μεγαλόπολης Αρκαδίας Αθερινόλακκου Κρήτης, μεταφέρθηκαν στο λιμάνι του Πειραιά και από αύριο Τρίτη θ΄ αρχίσει η σταδιακή μεταφορά τους με πλοία στην Κύπρο, η οποία προβλέπεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος της εβδομάδας.

Οι γεννήτριες θα εγκατασταθούν στο χώρο του εργοστασίου του Βασιλικού, το οποίο έχει υποστεί μεγάλες ζημιές από τις εκρήξεις που σημειώθηκαν στη ναυτική βάση "Ευάγγελος Φλωράκης", υποκαθιστώντας έτσι μέρος της απολεσθείσας ικανότητας του.

Βρωμάει εκλογές και δούλεμα ΠΑΣΟΚ: Ο Μπένυ λέει ΘΑ επανεξετάσει τη φορολογία ακινήτων και τελών αυτοκινήτων... το φθινόπωρο όμως

[Το χουμε πει από καιρό: Θα πάρουν πίσω κάτι απ' το ξέσκισμα, θα δώσουν και κανα κατοσταρικο στα λυγούρια του "λεφτά υπάρχουν", θά έρθουν και οι αναβαθμίσεις των οίκων της Χίλαρυ και θα πάμε σε εκλογές τις οποίες εννοείται ότι θα πάρει το Γιωργάκη... και η ΝΔ δεν θα ξέρει από που της ήρθε...]

Στην επανεξέταση της φορολογίας των ακινήτων σε αναπτυξιακή κατεύθυνση καθώς και άλλων κατηγοριών φόρων όπως τα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων, προκειμένου να γίνουν δικαιότερα αναμένεται να προχωρήσει το υπουργείο Οικονομικών στο πλαίσιο των μεγάλων αλλαγών που θα γίνουν στη φορολογία το φθινόπωρο.

Στο πλαίσιο των κατευθύνσεων επι των οποίων εργάζονται ήδη στο υπουργείο Οικονομικών εξετάζεται η μείωση των φόρων μεταβίβασης και γονικών παροχών. Στην Ελλάδα οι φορολογικοί συντελεστές επι των μεταβιβάσεων είναι μεταξύ των υψηλότερων στην Ευρωπαική Ενωση και εκτιμάται ότι η μείωση τους μπορεί να δώσει μια αναπτυξιακή ανάσα στην οικοδομή σε συνδυασμό με άλλα μέτρα όπως η μείωση του ΦΠΑ στα οικοδομικά υλικά ενδεχομένως και στις αγοραπωλησίες ακινήτων.

Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Παντελής Οικονόμου έχει ήδη προαναγγείλει την επανεξέταση των συντελεστών του ΦΠΑ στο πλαίσιο της οποίας εξετάζεται να γίνουν και αυτές οι αλλαγές. Σε κάθε περίπτωση πάντως όπως διευκρινίζουν στο υπουργείο Οικονομικών οι όποιες αλλαγές δεν θα οδηγούν σε απώλειες φορολογικών εσόδων οι οποίες θα αντισταθμίζονται με μέτρα ισοδύναμου αποτελέσματος.

Παράλληλα, το υπουργείο Οικονομικών θα επανεξετάσει και τον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας ώστε να γίνει δικαιότερος.

Ειδικότερα εξετάζεται να θεσπιστούν οικογενειακά κριτήρια καθώς και κριτήρια παλαιότητας του αυτοκινήτου για τον υπολογισμό των τελών. Συγκεκριμένα, όπως λένε παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών, δεν είναι δίκαιο να επιβαρύνεται το ίδιο ένας κάτοχος ΙΧ αυτοκινήτου 1.800 κυβικών εκατοστών με τρία παιδιά με τον κάτοχο ενός ίδιου αυτοκινήτου χωρίς παιδιά και ότι δεν μπορεί να πληρώνει το ίδιο τέλος κάποιος που έχει ΙΧ αυτοκίνητο 2.000 κυβικών παλαιότητας 10 ή 15 ετών με αυτόν που κατέχει το ίδιο αυτοκίνητο καινούργιο.

Ερώτηση βουλευτών Αιγαίου της ΝΔ (Γαληνός-Βρούτσης-Μουσουρούλης-Ιατρίδη) για τον εμπαιγμό των πολύτεκνων φοιτητών απ' την Αννούλα

Τα σοβαρά προβλήματα που προκαλεί το Υπουργείο Παιδείας στους πολύτεκνους φοιτητές σχετικά με την συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους δελτίου έφεραν στη Βουλή οι βουλευτές Αιγαίου της Ν.Δ., Σπύρος Γαληνός (Λέσβου), Γιάννης Βρούτσης (Κυκλάδων), Κωστής Μουσουρούλης (Χίου) και Μίκα Ιατρίδη (Δωδεκανήσου).

Στην ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας καυτηριάζουν τις οδηγίες συμπλήρωσης του Μηχανογραφικού που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας και οι οποίες είναι αυθαίρετες, ανορθολογικές και άδικες για τα τέκνα πολυτέκνων από της νησιωτικές περιφέρειες.

Στην ερώτηση τους οι βουλευτές ζητούν να μάθουν γιατί το υπουργείο Παιδείας διαφοροποίησε τις οδηγίες συμπλήρωσης των Μηχανογραφικών δελτίων από τις διατάξεις του Νόμου που πρόσφατα ψηφίστηκε στην Βουλή και αν σκοπεύει το υπουργείο να διορθώσει τα λάθη που έχουν γίνει ως προς τις οδηγίες συμπλήρωσης των μηχανογραφικών δελτίων για να μην ταλαιπωρούνται οι πολύτεκνοι στα δικαστήρια ή να επαναφέρει ειδικά για τους πολύτεκνους τις διατάξεις του ν. 860/79 για την ελεύθερη μετεγγραφή των πολυτέκνων και των τέκνων τους.

Γ. Μιχελάκης για τη βεντέτα Ραγκούση-Ρέππα που οδήγησε στο σημερινό χάος-'Εκκληση να σταματήσουν τους αποκλεισμούς οι οδηγοί ταξί

«Η προσωπική βεντέτα Ραγκούση - Ρέππα και το κυβερνητικό “ράβε - ξήλωνε” δημιούργησαν σήμερα νέο σοβαρό πρόβλημα στις συγκοινωνίες, ενώ υπονομεύουν και πλήττουν τη διεθνή εικόνα της χώρας, σε μια κρίσιμη στιγμή, που κορυφώνεται η τουριστική περίοδος.

Άμεσα και απόλυτα υπεύθυνος είναι ο κ. Ραγκούσης, ο οποίος ανεξήγητα, χωρίς καμιά λογική και χωρίς να έχει κανένα σχέδιο, ακύρωσε τη συμφωνία του προκατόχου του με τον κλάδο των “ταξί”.

Μπροστά σε αυτήν την κυβερνητική ανευθυνότητα, οι οδηγοί “ταξί” πρέπει να επιδείξουν στάση ευθύνης. Τους καλούμε να σταματήσουν άμεσα τον αποκλεισμό του αεροδρομίου και του λιμανιού του Πειραιά, ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες και οι επισκέπτες της χώρας.

Καλούμε, ταυτόχρονα, τον κ. Ραγκούση να ξεκινήσει άμεσα, εντός της ημέρας, ουσιαστικό διάλογο με τους εκπροσώπους των οδηγών “ταξί”.

Η θέση μας είναι ξεκάθαρη: Απελευθέρωση του επαγγέλματος με τους ίδιους κανόνες που ισχύουν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.

Επαναλαμβάνουμε, όμως, ότι οι οδηγοί “ταξί” θα πρέπει να σταματήσουν άμεσα τον αποκλεισμό του αεροδρομίου και του λιμανιού του Πειραιά»