30 Ιουλίου 2011
Παπανδρέου στο Bloomberg για προσωπικές σχέσεις με Σαμαρά
Gmail Man
ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΔΙΛΟΧΙΑ ΚΥΝΗΓΩΝ:Στα κρησφύγετα του «Καπετάν-Γιώτη» του Γεωργίου Δ. Βακαλόπουλου
Παρά της αντιρρήσεις της Ευρώπης ο ΓΑΠ ήταν ερωτευμένος με τον ΣΤΡΑΟΥΣ ΚΑΝ & ΔΝΤ
ΜΠΡΑΒΟ Κ. ΡΑΓΚΟΥΣΗ! ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!
της Σοφίας Λουκέρη
Σήμερα, σε πρωινή εκπομπή, στην οποία παρευρέθηκα, η συνομιλία του προέδρου κ. Θ. Λυμπερόπουλου των οδηγών ταξί με μέλος της κυβέρνησης θύμιζε μια παρακμιακή συζήτηση του παρελθόντος μεταξύ εξουσίας (του αποφασίζω και διατάζω) και ενοχλητικών πολιτών που διεκδικούν αυτά που η ίδια η κυβέρνηση πριν λίγο καιρό (βλέπε νόμο Ρέπα), είχε συμφωνήσει μαζί τους. Τι έπαθε ξαφνικά ο κ. Ραγκούσης;
Δεν του έδινε κανείς σημασία και αποφάσισε να κάνει αισθητή την παρουσία του όπως –όπως κι όποιον πάρει ο χάρος; Έτυχε οι οδηγοί των ταξί να βρεθούν μπροστά του και για κακή μας τύχη, η χρονική στιγμή που επέλεξε θίγει ανεπανόρθωτα την εικόνα της χώρα μας στο τουριστικό κοινό, που είχε την ατυχία να μας επιλέξει σαν χώρα πάραυτα για τις διακοπές του. Δεν φτάνει που η εικόνα μας σαν χώρα στο εξωτερικό έχει χάσει οτιδήποτε μπορεί να θυμίζει το ένδοξο παρελθόν μας, δεν φτάνει που ο απόδημος ελληνισμός παρόλο που διαπρέπει σε πολλούς τομείς σε ευημερούσες χώρες εισπράττει το χλευασμό, την περιφρόνηση και πολλές φορές ακόμα και τον οίκτο συναδέλφων τους, ήρθε και αυτό με την απεργία των οδηγών ταξί για να βιώσουν οι τουρίστες από πρώτο χέρι, το πρόβλημα της ασυνεννοησίας και του μπάχαλου μια και αναγκάζονται να κουβαλάνε τα μπαγκάζια τους στον ώμο και να περιφέρονται προσπαθώντας να φτάσουν -με όποιο τρόπο- από λιμάνια και αεροδρόμια στον προορισμό τους.
Καλύτερα θα ήταν για όλους μας, να αξιολογείτε προσεκτικότερα τις κινήσεις της κυβέρνησης προκειμένου να μην δημιουργείτε και άλλα προβλήματα από όσα έχετε ήδη προκαλέσει στον ελληνικό λαό. Άλλωστε και η υπομονή έχει και τα όρια της…Εσείς τα έχετε ήδη εξαντλήσει. Καλές διακοπές κ. Ραγκούση!
Σοφία Λουκέρη
Υποψήφια Βουλευτής Κεφαλονιάς & Ιθάκης
Μπρέιβικ: «Πείτε μου πόσους σκότωσα»
"Δεν παρατήρησα καμία απολύτως αντίδραση. Δεν είδα ούτε ένα μειδίαμα ούτε κάποια ένδειξη ότι είχε τύψεις", τόνισε ο Λίπεσταντ.
Ο Νορβηγός δικηγόρος είχε δηλώσει νωρίτερα σε εφημερίδα ότι στη διάρκεια των συναντήσεών του με τον Μπρέιβικ είχε αποφύγει να τού αναφέρει τον αριθμό των θυμάτων λέγοντάς του μόνο ότι ήταν πολλά.
Η εφημερίδα, επικαλούμενη αστυνομικές πηγές αναφέρει ότι, όπως κατέθεσε ο δράστης, άλλοι στόχοι του ήταν το παλάτι και τα κεντρικά γραφεία του Εργατικού Κόμματος του 'Όσλο.
Ο αρχηγός της αστυνομίας του Όσλο δήλωσε χθες ότι 10 σημεία της πρωτεύουσας ελέγχθηκαν για εκρηκτικά, αλλά ότι δε βρέθηκε τίποτα.
Ο Μπρέιβικ αναμένεται να καταθέσει εκ νέου την προσεχή εβδομάδα.
Αγανακτισμένοι ΤΕΛΟΣ... Καμίνης και ΜΑΤ απομάκρυναν και τις σκηνές από το Σύνταγμα
Αρμόδιος για να απομακρύνει τα πανό και τις σκηνές από την πλατεία είναι ο Δήμος Αθηναίων, ο οποίος ωστόσο ζήτησε τη συνδρομή της αστυνομίας. Στις 2 τα ξημερώματα του Σαββάτου ξεκίνησε η επιχείρηση εκκαθάρισης της πλατείας Συντάγματος, χωρίς να σημειωθεί ιδιαίτερη ένταση κατά την απομάκρυνση των κατασκηνωτών.
Έλλειμμα διαφάνειας στη συνεργασία του ΥΠΕΚΑ με τις περιβαλλοντικές ΜΚΟ-Θα διατηρηθεί και μετά τον ανασχηματισμό;
Την αντίληψη αυτή που ήδη διακατείχε μεγάλη μερίδα της κοινωνίας μας, ήρθε να επιβεβαιώσει η πρόσφατη έρευνα της Βουλής των Ελλήνων. Τα αποτελέσματα της εισήγησης των Βουλευτών Αθ.Τσούρα και Ι.Τραγάκη οι οποίοι διερεύνησαν με απόφαση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας το καθεστώς της δράσης και της λειτουργίας των ΜΚΟ στην Ελλάδα, είναι αποκαλυπτικά και επιβεβαιώνουν την «ανεπάρκεια συντονισμένου ελέγχου των χρηματοδοτήσεων των σχετικών δράσεών τους, απουσία ενιαίου, σαφούς θεσμικού πλαισίου και αδυναμία πλήρους χαρτογράφησης τους». Οι παραπάνω Βουλευτές επισημαίνουν ακόμη πως «Από τα στοιχεία με τις χρηματοδοτήσεις διαφόρων ΜΚΟ που παρασχέθηκαν στην Επιτροπή από τα Υπουργεία, επιβεβαιώθηκε ανάγλυφα η αδυναμία ενός συντονισμένου ελέγχου των χρηματοδοτήσεων, καθώς διαπιστώθηκαν περιπτώσεις χρηματοδότησης ΜΚΟ με αμφισβητούμενη ή ακόμα και ελάχιστη δράση».
Ένα από τα Υπουργεία που παρά την οικονομική κρίση έχει προς διάθεση των διαφόρων ΜΚΟ σημαντικά κονδύλια, τόσο από Εθνικούς όσο και από Ευρωπαϊκούς πόρους, είναι το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ). Το συγκεκριμένο Υπουργείο, από ιδρύσεώς του τον Οκτώβριο του 2009 μέχρι τον πρόσφατο ανασχηματισμό της Κυβέρνησης και την απομάκρυνση της πρώην υπουργού κ.Τίνας Μπιρμπίλη, συνεργάστηκε επιλεκτικά ακόμη και σε νομοπαρασκευαστικό επίπεδο με μία συγκεκριμένη ομάδα περιβαλλοντικών ΜΚΟ που αποτελείται από τις οργανώσεις WWF Ελλάς, Greenpeace, Αρκτούρος, Αρχέλων, Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία, Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης, MOm, Καλλιστώ και Δίκτυο Μεσόγειος SOS.
Η συνεργασία ενός κρατικού φορέα με μία ή περισσότερες μη διαπιστευμένες ΜΚΟ δεν είναι εξορισμού μεμπτή. Το ενδιαφέρον σημείο είναι ότι οι παραπάνω οργανώσεις, ή τα διάφορα νυν και πρώην στελέχη τους, αναλαμβάνουν σχεδόν σε αποκλειστικότητα τις μελέτες και τα έργα για την προστασία, τον έλεγχο και την διαχείριση του φυσικού περιβάλλοντος. Εκτός αυτού, συμμετέχουν, με διορισμένους από το Υπουργείο εκπροσώπους τους, σε πληθώρα διαχειριστικών επιτροπών και φορέων δημόσιας χρηματοδότησης και ελέγχου, με σημαντικό βαθμό εμπλοκής στην κρατική διαχείριση. Είναι προφανές ότι ο όρος «Μη Κυβερνητικός Οργανισμός» με τον οποίο αυτοχαρακτηρίζονται, τείνει να γίνει ασύμβατος με τον ρόλο που αναλαμβάνουν, υποκαθιστώντας σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και τους κρατικούς θεσμούς και την δημόσια διοίκηση. Η δράση των συγκεκριμένων περιβαλλοντικών ΜΚΟ συμπληρώνεται από το γεγονός πως, σε κάποιες περιπτώσεις, οι εκπρόσωποί τους είναι και υπαλληλικά στελέχη του Υπουργείου. Το γεγονός αυτό από μόνο του, πέραν της ηθικής νομιμοποίησης, δημιουργεί και εύλογα ερωτηματικά για τον τρόπο με τον οποίο τα στελέχη αυτά καταφέρνουν τελικά να διακρίνουν και να εξυπηρετούν τα συμφέροντα του Ελληνικού Δημοσίου που χρηματοδοτεί, από τα συμφέροντα των χρηματοδοτούμενων Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Οι συγκεκριμένες περιβαλλοντικές ΜΚΟ:
- Χρηματοδοτούνται με τεράστια ποσά από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους χωρίς να δημοσιεύουν αναλυτικά στοιχεία για την αξιοποίηση των παραπάνω χρημάτων και συγκεκριμένα για τη μεθοδολογία και την αποτελεσματικότητα των «επιστημονικών» μελετών και προγραμμάτων που εκπονούν.
- Επηρέασαν σε σημαντικό βαθμό την κατάρτιση νόμων του ΥΠΕΚΑ, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις περιορίζουν σε βαθμό απαγόρευσης θεμελιώδη δικαιώματα των Ελλήνων πολιτών (που σχετίζονται με το επάγγελμα ή τον ελεύθερο χρόνο τους) υπό το πρόσχημα (στο βαθμό που αυτό δεν τεκμαίρεται επιστημονικά) της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος της χώρας.
- Αποδεικνύεται σε αρκετές περιπτώσεις πως στερούνται της απαραίτητης επιστημονικής επάρκειας για την κατάθεση προτάσεων και την εκπόνηση επιστημονικών μελετών και προγραμμάτων, ακόμη και για ζητήματα που σχετίζονται με το «αντικείμενό» τους (βλ. Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία και Κόκκινο Βιβλίο 2009 - Πρόγραμμα life για τον Αιγαιόγλαρο)
- Χρηματοδοτούνται με υπέρογκα ποσά, που ξεπερνούν ακόμη και τα 2.000.000 ευρώ ετησίως, από διάφορα «ιδρύματα» που εδρεύουν σε φορολογικούς παραδείσους (βλ. WWF), από πολυεθνικές επιχειρήσεις, κλπ. Το γεγονός αυτό εγείρει ερωτηματικά για το καθεστώς αυτών των επιχορηγήσεων, για τις προτεραιότητες που θέτουν οι χορηγοί αλλά και οι αποδέκτες των χρηματοδοτήσεων καθώς και για την επίδραση που ενδεχομένως έχει η οικονομική δραστηριότητα και τα συμφέροντα των πολυεθνικών επιχειρήσεων και των θυγατρικών τους πολλές φορές ιδρυμάτων.
- Οι 7 από τις 10 δεν εντάχθηκαν στον έλεγχο που διενεργείται από τις αρχές του έτους από τον αρμόδιο εισαγγελέα, καθώς έχουν ιδρυθεί προ του 1997 γεγονός που εγείρει έντονα ερωτηματικά.
- Η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, σαν επισφράγισμα της αδιαφανούς εμπλοκής των συγκεκριμένων περιβαλλοντικών ΜΚΟ στο δημόσιο βίο, θα τις διαφημίσει δωρεάν σε σποτάκια που θα κοστίσουν 24.600 ευρώ μόνο για τη δημιουργία τους και πιθανά πολύ περισσότερα για την προβολή τους...
Με βάση τα παραπάνω, εκτιμούμε πως μέχρι τη θέσπιση κανόνων για «τη διαμόρφωση και επικαιροποίηση ενός ενιαίου εθνικού και δεσμευτικού μητρώου ΜΚΟ» και «τη δημιουργία ενός ευέλικτου τακτικού μηχανισμού ελέγχου των οικονομικών στοιχείων των ΜΚΟ όταν αυτές επιχορηγούνται από κρατικούς πόρους» που προτείνεται από τους Βουλευτές στη σχετική εισήγησή τους, το ΥΠΕΚΑ υπό την νέα ηγεσία του πρέπει να προχωρήσει άμεσα και αποτελεσματικά,
- Στην αξιολόγηση, τον έλεγχο και τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων της δράσης όλων των περιβαλλοντικών ΜΚΟ σε οικονομικό και επιστημονικό επίπεδο για τα χρηματοδοτούμενα και συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα που εκπόνησαν με εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους μέχρι σήμερα.
- Στην αναθεώρηση και επαναξιολόγηση όλων των διατάξεων που υπέγραψε η τέως Υπουργός ΠΕΚΑ κα Μπιρμπίλη και προέβλεπαν τη συμμετοχή εκπροσώπων των (συγκεκριμένων) ΜΚΟ σε θεσμικές επιτροπές και φορείς που σχετίζονται με τη διαχείριση του φυσικού περιβάλλοντος της Ελλάδας και την κατανομή και διάθεση των σχετικών (πράσινων) πόρων, όπως είναι η «Στρατηγική Επιτροπή Περιβαλλοντικής Πολιτικής», η «Επιτροπή Φύση 2000», η διαχειρίστρια αρχή του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδος «Αλέξανδρος Μπαλτατζής» καθώς και όλες οι αρμόδιες επιτροπές για την κατανομή και διάθεση εθνικών και κοινοτικών κονδυλίων που αφορούν στην προστασία και διαχείριση του φυσικού περιβάλλοντος της χώρας.
Ελπίζουμε ότι η νέα ηγεσία του ΥΠΕΚΑ και προσωπικά ο νέος Υπουργός κ.Γιώργος Παπακωνσταντίνου, θα αξιοποιήσει τόσο τα πορίσματα της Επιτροπής Διαφάνειας της Βουλής, όσο και την επιτακτική ανάγκη της κοινωνίας να τερματιστεί το καθεστώς κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος σε αμφίβολης αποτελεσματικότητας δραστηριότητες της περιβόητης βιομηχανίας περιβαλλοντικών μελετών που έχει στηθεί στον τόπο μας τα τελευταία χρόνια, και θα ξεδιαλύνει το θολό τοπίο που έχει δημιουργήσει η δράση και η συμμετοχή των ΜΚΟ στον δημόσιο βίο της χώρας. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να κατοχυρωθεί θεσμικά η απόλυτη διαφάνεια στις μελλοντικές συνεργασίες και σχέσεις του ΥΠΕΚΑ με τις περιβαλλοντικές ΜΚΟ, να δημοσιευτούν όλα τα κριτήρια που διέπουν τις αποφάσεις επιλογής τους ως συνεργάτες, τα κριτήρια αναθέσεων των διάφορων περιβαλλοντικών μελετών και προγραμμάτων αλλά και η αξιολόγηση κάθε μελέτης ή προγράμματος που εκπονούν με εθνικούς - κοινοτικούς πόρους, έτσι ώστε να υπάρχει απόλυτη διαφάνεια στους χειρισμούς του ΥΠΕΚΑ που αφορούν σε δημόσια περιουσία (φυσικό περιβάλλον) και δημόσιο χρήμα (πράσινοι πόροι).
Από τις πρώτες μέρες ανάληψης καθηκόντων από τη νέα ηγεσία του ΥΠΕΚΑ, η ομάδα των 10 περιβαλλοντικών ΜΚΟ επισκέφθηκε ήδη το Υπουργείο για ενημέρωση προφανώς του νέου Υπουργού. Ελπίζουμε ότι με την ίδια ταχύτητα και αποδοχή θα γίνουν δεκτά και τα αιτήματα των κυνηγετικών οργανώσεων οι οποίες, τόσο θεσμικά όσο και ουσιαστικά, πρέπει να είναι οι βασικοί συνεργάτες του Υπουργείου στα θέματα του κυνηγιού.
Καλούμε την νέα ηγεσία του ΥΠΕΚΑ να οριοθετήσει τις σχέσεις και την επιρροή των διάφορων περιβαλλοντικών ΜΚΟ σε ό,τι αφορά την διαχείριση του κυνηγιού στην χώρα μας, να απορρίψει όλες τις ιδεολογικές αντικυνηγετικές προκαταλήψεις τους και να εφαρμόσει επιτέλους επιστημονικές μεθόδους και κριτήρια στη διαχείριση της θήρας και των θηραματικών πληθυσμών.
Σχετικοί σύνδεσμοι:
Εγκριση της ΓΓΝΓ για απευθείας ανάθεση δημιουργίας διαφημιστικών spots με τις γνωστές ΜΚΟ (26/7/2011)
http://et.diavgeia.gov.gr/f/
Το χρονικό: "ΥΠΕΚΑ & ΜΚΟ ενάντια στη Θήρα" (5/7/2011)
http://www.orion.net.gr/index.
Αδιαφανής ανάθεση μελέτης του ΥΠΑΑΤ στην Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία (19/5/2011)
http://www.orion.net.gr/index.
Βιομηχανία μελετών για τη «σωτηρία» και την «προστασία» του περιβάλλοντος (22/3/2011)
http://www.orion.net.gr/index.
Διαβάστε μεγάλες αλήθειες για τις ΜΚΟ (αγνώστου συντάκτη, 3/2011)
http://planet-greece.blogspot.
Ύποπτες μεθοδεύσεις κατά της Θήρας από την ηγεσία του ΥΠΕΚΑ στην επικείμενη αναμόρφωση της Δασικής Νομοθεσίας (23/2/2011)
http://www.orion.net.gr/index.
Προστασία βιοποικιλότητας ή βιομηχανία παραγωγής περιβαλλοντικών μελετών; (15/2/2011)
http://www.orion.net.gr/index.
Το Ελληνικό Κόκκινο Βιβλίο για τα πουλιά (5/8/2010)
http://www.orion.net.gr/index.
Το Πράσινο Ταμείο και οι Μή Κυβερνητικές Οργανώσεις (17/2/2010)
http://www.orion.net.gr/index.
Η άποψη του "Αρχιπελάγους" με τίτλο "Απόπειρα χειραγώγησης του περιβάλλοντος στην Ελλάδα" (29/5/2009)
http://www.archipelago.gr/
O Πρόεδρος Δημήτρης Χριστοδουλάκης | Ο Γ.Γραμματέας Νίκος Παπαϊωάννου |
Πηγή: http://www.orion.net.gr/index.
Στο φως η απόρρητη κατάθεση του Νίξον για το σκάνδαλο του Γουότεργκεϊτ
Ο ομοσπονδιακός δικαστής Ρόις Λάμπερτ έλαβε την απόφαση μετά από αίτημα του ιστορικού Στάνλεϊ Κάτλερ, συγγραφέα αρκετών βιβλίων τον Νίξον και το Γουότεργκεϊτ, και άλλων ερευνητών.
Πρόκειται για την μαρτυρία που δόθηκε στις 23 και 24 Ιουνίου του 1975 ενώπιον ειδικού σώματος ενόρκων, στην πρώτη τέτοιου είδους διαδικασία σε βάρος Αμερικανού προέδρου (και που επαναλήφθηκε μόνο για τον Μπιλ Κλίντον στην υπόθεση της Μόνικα Λεβίνσκι).
Η σχεδόν ενδεκάωρη ανάκριση έγινε, κεκλεισμένων φυσικά των θυρών, κοντά στο σπίτι του Νίξον στην Καλιφόρνια. Οι ερευνητές ελπίζουν πως η δημοσιοποίησή της θα διαλύσει το μυστήριο για το εάν και κατά πόσο ο Νίξον είχε γνώση της επιχείρησης διάρρηξης στα γραφεία των Δημοκρατικών στα κτίρια του Γουότεργκεϊτ και πώς ενεπλάκη στη συγκάλυψη της υπόθεσης.
Ο Νίξον τέθηκε υπό αμφισβήτηση για το πολιτικό σκάνδαλο κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1970, που προέκυψε από τη διάρρηξη στο επιτελείο της Εθνικής Επιτροπής των Δημοκρατικών στο συγκρότημα γραφείων Γουότεργκεϊτ στην Ουάσιγκτον.
Το σκάνδαλο ανάγκασε τον Νίξον να παραιτηθεί στις 9 Αυγούστου του 1974, ενώ οδήγησε σε καταδίκη και τη φυλάκιση αρκετών από τους κορυφαίους αξιωματούχους του.
Φοβερό spam από τον Obama χθες βράδυ!
Δείτε τι έστειλε και αυτό είναι ένα μικρό δείγμα:
Ίων Δραγούμης (μια βιογραφία)
Νίκος Καζαντζάκης |
Απεχθανόταν την εισαγόμενη βαυαρική κρατική οργάνωση, τον λογιοτατισμό με την καθαρεύουσα και την στείρα αρχαιολαγνία. Ήταν ο ίδιος από τα ιδρυτικά στελέχη του «Εκπαιδευτικού Ομίλου», ενός σημαντικού συλλόγου δημοτικιστών. Στον λογιοτατισμό έβλεπε μια ακινησία, μια άρνηση για το νέο, για ζωή. Τον φανταζόταν σαν ένα ανάχωμα στην βιταλιστική αναγέννηση του έθνους για την οποία εργαζόταν. Επιθυμούσε την οργάνωση των Ελλήνων σε Κοινότητες - θεσμό κατεξοχήν ελληνικό - θεωρώντας ότι το κράτος που φροντίζει για όλες τις ανάγκες των πολιτών καταστρέφει τις δημιουργικές του δυνάμεις. "Το υγιές κύτταρο του ελληνισμού είναι οι κοινότητες. Η δραστηριοποίηση τους θα αποκεντρώσει το υδροκεφαλικό αθηναϊκό κράτος, που αγνοεί της ανάγκες της περιφέρειας. Πρέπει να δοθούν αυξημένες αρμοδιότητες στις κοινότητες για να ανθήσει παντού ο ελληνισμός και να αποφευχθεί ο συγκεντρωτισμός και ο κοσμοπολιτισμός των αστικών κέντρων", υποστήριζε ο Ίων.
Όπως αναφέρθηκε, ο Δραγούμης υπήρξε πολιτικός αντίπαλος του Βενιζέλου αλλά όχι με τη στενή έννοια του όρου. Είχε μια διαφορετική θεώρηση για το παρόν και το μέλλον του Ελληνισμού,
Νεότουρκοι |
Η παραμονή του Ίωνα στο Αιάκειο της Κορσικής είχε αρχικά ευεργετικά αποτελέσματα στον ίδιο. Ήταν ένα διάλειμμα, σε μια ζωή που έτρεχε, ήταν μια ευκαιρία για ανασυγκρότηση, για περίσκεψη. Καρπός πνευματικός αυτής της περιόδου είναι το τελευταίο του έργο «Σταμάτημα». Αλλά και στο Αιάκειο δεν έμεινε αργός πολιτικά. Απέστειλε στις Βερσαλίες το 1918 ένα υπόμνημα στις δυνάμεις τις Αντάντ υποδεικνύοντας όλες τις υπηρεσίες που πρόσφεραν οι Βασιλικές κυβερνήσεις στην Αντάντ πριν την επιβολή της Βενιζελικης Δικτατορίας. Το κείμενο αυτό πείθει για δυο πράγματα. Το πρώτο είναι η αδιαμφισβήτητη πολιτική οξύνοια και διαύγεια που διέκρινε τον Ίωνα Δραγούμη. Το δεύτερο είναι ότι πολιτικά πλέον, είχε εναγκαλιστεί την γουναρική παράταξη. Προς το τέλος της παραμονής του, η νοσταλγία για την πατρίδα, και η έλλειψη δραστηριότητας τον έχουν τσακίσει όπως φαίνεται και από τα «φύλλα ημερολογίου» του. Το 1919 οι βενιζελικοι τον εκτόπισαν μόνο του στη Σκόπελο υπό απάνθρωπες συνθήκες. Του αρνήθηκαν ακόμα και να κατέβει στον Πειραιά από το πλοίο να χαιρετίσει τον γηραιό πατέρα του. Στη Σκόπελο τον βρήκε η είδηση ότι ο Ελληνικός στρατός αποβιβάστηκε στη Σμύρνη το 1919. "Ρωτώ, μπορούσε ο ελληνισμός ν' ακολουθήσει δυο δρόμους; Ή τη διατήρηση της Τουρκίας και την καλυτέρεψη της ζωής των Ελλήνων εκεί ή την πολιτική της προσθήκης κομματιών της Τουρκίας στην Ελλάδα: (ή την αυτονόμηση των ελληνικών περιφερειών της Τουρκίας);"
Επιστρέφοντας από την Σκόπελο μετά την «μεγαλόψυχη» Βενιζελικη αμνηστία, ο Ίων δραστηριοποιήθηκε στην αντιπολίτευση. Εξέδωσε εκ νέου το περιοδικό του, ασκώντας δριμύτατη κριτική στους Βενιζελικούς. Το τέλος όμως ήταν κοντά. Στις 31 Ιουλίου 1920 (παλαιό ημερολόγιο) ο Ίων Δραγούμης συλλαμβάνεται και εκτελείται στο κέντρο της Αθήνας (επί της οδού Βασιλίσσης Σοφίας, απέναντι από το σημερινό ξενοδοχείο Χίλτον) από βενιζελικα τάγματα ασφαλείας. Μερικές ώρες νωρίτερα είχε γίνει γνωστή η δολοφονική απόπειρα εναντίον του Βενιζέλου στο Παρίσι που μόλις είχε υπογράψει τη Συνθήκη των Σεβρών από δυο απότακτους αξιωματικούς. Η δολοφονία του ήταν εν ψυχρώ. Πέθανε όρθιος, στημένος στα 10 βήματα από τα βενιζελικα ντουφέκια, χωρίς να τον δέσουν. Έμεινε εκεί οικειοθελώς με γενναιότητα και πλήρωσε με την ζωή του, αυτός ο μετριοπαθής, το νόμισμα των φανατικών. Η δολοφονία πέρασε στα ψιλά των εφημερίδων, ενώ ο Βενιζέλος εξέφρασε την βαθιά του λύπη και οδύνη. Η άνανδρη δολοφονία συγκλόνισε την ελληνική καλλιτεχνική ψυχή, ενώ ο Παλαμάς και ο Σικελιανός συνέθεσαν ελεγείες για το δραματικό γεγονός.
Η ιδέα του Έθνους συγκινούσε σφοδρά τον Δραγούμη. Μαζί με τον εαυτό του είναι τα μοναδικά ζωντανά πράγματα για τον άνθρωπο που μονάχα μαζί τους υπάρχουν όλα τ' άλλα. Η εθνική πίστη, η αγάπη προς το έθνος ξεπερνάει κάθε άλλο δυνατό προσωπικό συναίσθημα. Είναι μεγαλύτερη ακόμα και από την αγάπη προς την οικογένεια. Εκτός από την εθνική πίστη, ο ίδιος βαδίζει σε υπαρξιστικά βήματα στις προσωπικές του αναζητήσεις. Ζητά πολλά από τον εαυτό του, ενώ παράλληλα ασκεί δριμύτατη αυτοκριτική. Μας παρουσιάζεται γεμάτος αντιφάσεις. Πότε σημαιοφόρος της εθνικής προσπάθειας πότε ουραγός, σε απομόνωση. Όρμησε στην ζωή αδιαφορώντας για κινδύνους και ψευτο-επισημότητες.
Απλά τελειώνοντας θα παρατηρούσα ότι ο Ίων Δραγούμης δεν συμβιβάσθηκε, δεν βολεύτηκε, όπως εύκολα θα μπορούσε να κάνει. Γιος πρώην πρωθυπουργού, με κοινωνικά υψηλές γνωριμίες, και με αδιαμφισβήτητες ικανότητες, με ένα «καλό» γάμο θα μπορούσε να λύσει για πάντα το οικονομικό πρόβλημα που τον ταλάνιζε ως την τελευταία μέρα της ζωής του και να αναδειχθεί σε ηγετική μορφή των αντι-βενιζελικων που χρειάζονταν τότε τέτοια στελέχη. Δεν το έκανε. Εγκατέλειψε τα σαλόνια, για τα βουνά της Μακεδονίας, έμεινε ρομαντικός, επεδίωξε τον πραγματικό έρωτα σαν μια χίμαιρα, πολιτεύτηκε ανεξάρτητος, χωρίς ποτέ τελικά να πλησιάσει το περιβάλλον του Βασιλιά.
Ι. Β. Δ.
Επίμετρον (μια εξομολόγηση επί προσωπικού)
Την βιογραφία αυτή την είχα συνθέσει σχεδόν μια δεκαετία πριν, όταν δηλαδή ήμουν 23ων χρονών περίπου σε μια εποχή που είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα με τον Δραγούμη, τα έργα του και τις ιδέες του. Για τον λόγο αυτό, όπως εύκολα μπορείτε να καταλάβετε όσοι είστε τακτικοί αναγνώστες μου, το κείμενο παρουσιάζει μια σειρά από χαρακτηριστικά (λυρισμός κτλ) που δεν έχουν όσα έχω γράψει και έχω παρουσιάσει κατά καιρούς στο ιστολόγιο μου. Είχα σκεφτεί να το ξαναγράψω και να το παρουσιάσω με μια "εκσυγχρονισμένη" και προσγειωμένη στο σήμερα μορφή, αλλά μετά σκέφτηκα να το αφήσω όπως είναι, σαν μια ρομαντική ανάμνηση από τα φοιτητικά μου χρόνια....
http://www.istorikathemata.com/2011/07/blog-post_29.html
Ζισκαρ Ντ' Εσταίν: "Δεν μπορεί να αποπληρωθεί ένα χρέος 150%-Αφερεγγυότητα της Ελλάδας αλλά και παιχνίδια traders"
Ο πρώην πρόεδρος μιλάει για λάθη του παρελθόντος και λανθασμένες ιδέες:
Δεύτερη λανθασμένη προσέγγιση, κατά τη γνώμη του Ζισκάρ ντ' Εσταίν, είναι αυτή που υποστηρίζει ότι η ελληνική υπόθεση είναι ένα πρόβλημα του ευρώ.
«Το ευρώ επηρεάζεται πολύ λίγο», εξηγεί. «Η ελληνική υπόθεση, που είναι αυτή της αφερεγγυότητας μίας χώρας, η οποία έθεσε σε κίνδυνο τα δημοσιονομικά της, σχετίζεται πολύ λίγο με το ευρώ. Δείτε εξάλλου την πορεία του ευρώ τους τελευταίους έξι μήνες : η αξιολόγησή του δεν φανερώνει καμία κρίση», υπογραμμίζει.
Το τρίτο πρόβλημα με την Ελλάδα, είναι η πίεση των κερδοσκόπων, των traders που έχουν ελάχιστα κοινά σημεία με τις 'αγορές', όπως αυτές αποτυπώνονται από τους Αγγλοσάξονες οικονομολόγους του 19ου αιώνα. Οι traders ποντάρουν στην άνοδο και την πτώση, αδιαφορώντας πλήρως για την πραγματική οικονομική κατάσταση των χωρών, όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς από τις σημερινές επιθέσεις σε βάρος της Ιταλίας, η οικονομική κατάσταση της οποίας δεν διαφέρει καθόλου σήμερα, απ' ότι πριν από τρεις μήνες.
«Οι ενέργειές τους θολώνουν την αντίληψη των πολιτικών, οι οποίοι υποκύπτουν με τη σειρά τους σε ένα είδος πανικού και φοβούνται για χρεοκοπία της Ελλάδας, ανάλογη με εκείνη της τράπεζας Lehman Brothers, πράγμα που δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Ας σταματήσουμε, λοιπόν, να μιλάμε για 'πρόβλημα του ευρώ' ή για 'υπεράσπιση του ευρώ'», συμπληρώνει ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας.
Οι λύσεις που προτείνει για την Ευρώπη ο Βαλερί Ζισκάρ ντ'Εσταίν, είναι η δημιουργία μιας «Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Χρέους» με τη σύσταση μιας πενταμελούς επιτροπής στην οποία θα συμμετέχει το δίδυμο Γαλλία - Γερμανία, καθώς και μιας «ομάδας κρούσης» που θα αποτελείται από ειδικούς των δημόσιων Ταμείων των δύο χωρών, αλλά και της Ιταλίας.
Υπογραμμίζει ότι στο εξής οι τρεις κατευθυντήριες γραμμές της Ευρώπης θα πρέπει να είναι:
- Η διασφάλιση της στέρεας βάσης του ευρώ,
- Η 'διόρθωση' των θεσμών με μηνιαίες συνεδριάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και με συγκεκριμένη ατζέντα,
- Η συμμετοχή του λαού στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι με την «απαραίτητη» δημιουργία ενός «Συνεδρίου των λαών της Ευρώπης».
Υποστηρίζει ακόμη ότι η Ευρώπη του 2011 αποτελείται στην πραγματικότητα από την ευρωζώνη.
«Η ζώνη αυτή εξέφρασε για πρώτη φορά μία γενναία και διαρκή πολιτική βούληση. Έλαβε λογικά μέτρα για την εξυγίανση μίας κατάστασης η οποία οφειλόταν στις απορυθμίσεις του παρελθόντος και στην έλλειψη ενός αποτελεσματικού συντονισμού των δημοσιονομικών», καταλήγει ο Γάλλος πολιτικός.
skai.gr
Αυξήθηκαν οι φορείς του Δημοσίου που δεν “λογοδότησαν” στο υπουργείο Οικονομικών
Αυξήθηκαν οι φορείς του δημοσίου που δεν έστειλαν στοιχεία απολογισμού στην κυβέρνηση, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να χάσουν τη χρηματοδότηση από τον προϋπολογισμό. Συγκεκριμένα, ανέρχονται σε 56. Ο αριθμός των φορέων παρουσίασε αύξηση σε σχέση με τον Μάιο, οπότε μόλις 20 φορείς δεν είχαν αποστείλει οικονομικά στοιχεία στο υπουργείο. Τα συγκεκριμένα στοιχεία έδειχναν ότι οι “απείθαρχοι” φορείς συνετίζονται, καθώς τον Απρίλιο ήταν κατά 15 περισσότεροι. Οι φορείς που υπάγονται στη γενική κυβέρνηση είναι περίπου 500.
Υπενθυμίζεται ότι όποιος φορέας δεν τηρεί τη συγκεκριμένη υποχρέωση, αυτομάτως χάνει και την επιχορήγηση, καθώς η ένταξή του στον κατάλογο αποτελεί δικαιολογητικό για την καταβολή της επιχορήγησης και ισχύει έως τις 31 Αυγούστου.
Τον Ιούνιο δεν απέστειλαν τα απαιτούμενα στοιχεία οι εξής φορείς:
* 1.ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ ΨΥΧΙΚΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΡΙΠΟΛΗΣ* 2.ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝΑΣ ΚΑΡΕΑ
* 3.ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ ΧΡΟΝΙΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
* 4.ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ ΧΡΟΝΙΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΚΙΛΚΙΣ (ΟΙΚΟΣ ΕΥΓΗΡΙΑΣ)
* 5.ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ ΧΡΟΝΙΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
* 6.ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ ΧΡΟΝΙΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΔΡΑΜΑΣ
* 7.ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ (ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΙΔΩΝ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ)
* 8.ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Μ. Ε. Α. “Η ΑΡΓΩ”
* 9.ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ – ΦΙΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ “ΑΓΑΠΗ”
* 10.ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ
* 11.ΣΤΕΓΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
* 12.ΠΑΠΑΦΕΙΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΑΡΡΕΝΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ “Ο ΜΕΛΙΤΕΥΣ”
* 13.ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΟΗΤΙΚΑ ΥΣΤΕΡΟΥΝΤΩΝ
* 14.ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΓΩΝΙΑ 15.ΠΑΙΔΟΠΟΛΗ “ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ”
* 16.ΠΑΙΔΟΠΟΛΗ “ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ”
* 17.ΠΑΙΔΟΠΟΛΗ “ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ” ΚΑΒΑΛΑΣ
* 18.ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΞΕΝΩΝΑΣ ΚΑΡΕΑ
* 19.ΚΕΠΕΠ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΕΡΡΩΝ
* 20.ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΘΑΛΨΕΩΣ ΠΑΙΔΙΩΝ “Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ” ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
* 21.ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΑΡΡΕΝΩΝ ΔΡΑΜΑΣ
* 22.ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ “ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ”
* 23.ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
* 24.ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΕΡΡΩΝ
* 25.ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΥΣΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ “Η ΔΑΜΑΡΙΣ”
* 26.ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΝΙΓΡΙΤΑΣ
* 27.ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ
* 28.ΑΝΑΓΚΕΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
* 29.ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
* 30.ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΡΟΔΟΠΗΣ
* 31.ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΞΑΝΘΗΣ
* 32.ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΒΡΟΥ
* 33.ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
* 34.ΙΔΡΥΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΥΦΛΩΝ Β. ΕΛΛΑΔΑΣ “Ο ΗΛΙΟΣ” – ΣΧΟΛΗ ΤΥΦΛΩΝ
* 35.ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
* 36.ΙΔΡΥΜΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ “ΑΣΠΡΕΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ”
* 37.ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ “Η ΜΕΡΙΜΝΑ”
* 38.ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΠΑΣΤΙΚΩΝ Β. ΕΛΛΑΔΑΣ
* 39.ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ & ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ “ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΙ”
* 40.ΑΝΑΡΡΩΤΗΡΙΟ ΠΕΝΤΕΛΗΣ
* 41.ΙΔΡΥΜΑ ΒΑΣΙΛΗ & ΕΛΙΖΑΣ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ
* 42.ΕΙΔΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ (ΕΤΕΡΠΣ)
* 43.ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
* 44.ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΕΡΕΤΡΙΑΣ
* 45.ΤΑΜΕΙΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ & ΕΥΒΟΙΑΣ
* 46.ΤΑΜΕΙΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΠΕΛΛΟΠΠΟΝΗΣΟΥ, ΗΠΕΙΡΟΥ & ΝΗΣΩΝ
* 47.ΤΑΜΕΙΟ ΕΠΙΚΟΥΡΗΣΗΣ & ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ – ΠΕΙΡΑΙΩΣ
* 48.ΤΑΜΕΙΟ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ
* 49.ΤΑΜΕΙΟ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ ΟΔΗΓΩΝ ΛΕΩΦΩΡΕΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ – ΠΕΙΡΑΙΩΣ
* 50.ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
* 51.ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ.
* 52.ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΤΩΝ (Κ.Α.Φ.) ΛΙΜΕΝΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
* 53.ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Α.Ε.Β.Ε. (Ε.Α.Σ. Α.Ε.Β.Ε.)
* 54.ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ
* 55.ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΣ ΗΛΙΑ ΛΑΛΑΟΥΝΗ
* 56. ΤΑΜΕΙΟ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ
enet.gr
Ήττα Ομπάμα στη Βουλή των Αντιπροσώπων... αλλά αναμενόμενη-Τα πάντα θα παιχτούν στη Γερουσία το ΣΚ
Την Πέμπτη δεν είχε καταστεί δυνατόν να γίνει ψηφοφορία επί του σχεδίου νόμου λόγω διαφωνιών στους κόλπους των Ρεπουπλικάνων καθώς κάποιοι βουλευτές απειλούσαν να καταψηφίσουν την πρόταση του κόμματός.
Βέβαια ο Ομπάμα έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα θέσει βέτο στο σχέδιο νόμου μιας και δεν ανεβάζει πολύ το όριο χρέους και του χρόνου που είναι οι εκλογές θά έχουν πάλι την ίδια κουβέντα, την οποία θέλει πάση θυσία να αποφύγει. Έτσι είναι σχεδόν απίθανο να περάσει η πρόταση των Ρεπουμπλικάνων από την Γερουσία όπου οι Δημοκρατικοί έχουν την πλειοψηφία.
Οι Δημοκρατικοί θέλουν με τη σειρά τους να περάσουν το Σαββατοκύριακο μια δικιά τους πρόταση που να επιτρέπει μεγαλύτερη αύξηση του ορίου του δημοσίου χρέους, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου του 2012 και το θέμα να προκύψει πάλι μετά τις εκλογές του Νοεμβρίου. Αν δεν βρεθεί λύση μέχρι τις 2 Αυγούστου οι ΗΠΑ απειλούνται με χρεοκοπία, που μπορεί να έχι απρόβλεπτες συνέπειες στην παγκόσμια οικονομία.
Στη ΓΑΔΑ κρατείται o συνδικαλιστής του ΣΑΤΑ Π. Μαυρίκης
Πληροφορίες από την πλευρά των ταξιτζήδων αναφέρουν ότι σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το κτήριο της ΓΑΔΑ.