08 Οκτωβρίου 2011

Δεν έχουν τελειωμό οι διαπραγματεύσεις με την τρόικα!! Νέα συνάντηση με Μπένυ το απόγευμα

Ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος ΒενιζέλοςΝέα συνάντηση θα έχει το απόγευμα του Σαββάτου ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος με τους επικεφαλής της τρόικας, στο πλαίσιο των συζητήσεων, που άρχισαν από τα μέσα Αυγούστου για την έγκριση της 6ης δόσης και την αναθεώρηση του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου.

Κατά τις συναντήσεις αυτές εξετάζονται τα μέτρα του μνημονίου για την οικονομική και χρηματοοικονομική πολιτική και σύμφωνα με παράγοντες του υπουργείου, έχει ήδη ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος του.

Παράγοντες που είναι κοντά στις συζητήσεις αναφέρουν ότι η διαπραγμάτευση της κυβέρνησης με τους επικεφαλής της τρόικας μπορεί να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας, καθώς κατά πάσα πιθανότητα θα υπάρξουν νέες επαφές και με άλλα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Eurogroup Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, η έκθεση της τρόικας για την Ελλάδα θα είναι πιθανότατα έτοιμη έως τις 24 Οκτωβρίου. Εξάλλου, ο επικεφαλής από πλευράς ΔΝΤ στο κλιμάκιο της τρόικας, Πολ Τόμσεν, φέρεται να έχει δηλώσει ότι απομένει σίγουρα κάποιος καιρός έως ότου υπάρξει κατάληξη, αλλά πιστεύει ότι η αξιολόγηση αναμένεται να είναι θετική.

Με βάση τα δεδομένα αυτά, η έκθεση δεν θα συζητηθεί στη Σύνοδο Κορυφής στις 17 Οκτωβρίου, αν και θα υπάρχει τότε μια πρώτη ακριβής εικόνα για την πορεία του δημοσιονομικού ελλείμματος και του δημοσίου χρέους. Η εικόνα αυτή μπορεί να αποτελέσει και τη βάση, για να αρχίσουν οι διαδικασίες για τη δανειοδότηση της Ελλάδας με το νέο πρόγραμμα (η 6η δόση να αποτελέσει και την 1η δόση του νέου προγράμματος δανεισμού) και με πιο αυστηρούς όρους εποπτείας.

Κουσελάς: Έχουμε σχέδιο για τη χώρα και θα μειώσουμε τη φορολογία για εισοδήματα έως 30.000 (βίντεο)

Δεν είναι σχέδιο το πάγωμα των μισθών:



Στήριξη των ασθενέστερων τάξεων, αυξήσεις που θα καλύπτουν τον πληθωρισμό, δίκαιο φορολογικό σύστημα με μείωση φόρων για εισοδήματα μέχρι 30.000:

Βρουτσής για την επίθεση ΠΑΣΟΚ σε τρίτεκνους και πολύτεκνους

«Η κυβέρνηση δεν σταματάει να σπάει το ένα αρνητικό ρεκόρ μετά το άλλο. Αφού απέσπασε το “βραβείο αποτυχίας” ενάντια στη φοροδιαφυγή με ΜΗΔΕΝ αποτελέσματα για το 2011 και 2012, σήμερα κατάφερε να κερδίσει άλλο ένα βραβείο. Το “βραβείο αναλγησίας”. Με την πρωτοφανή σε σφοδρότητα επίθεση εναντίον των τριτέκνων και πολυτέκνων.

Συγχαρητήρια!!!»

Σχέδιο Παπανδρέου για κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας

http://www.elora.gr/portal/images/stories/2011_03/PAPANDREOU%20MONTAZ.jpg- Ο πρωθυπουργός φέρεται να σχεδιάζει Συμβούλιο Αρχηγών με συμμετοχή: Μητσοτάκη, Σημίτη και Καραμανλή
- Στόχος είναι η χώρα να αποφύγει την στάση πληρωμών δίνοντας ισχυρό μήνυμα αποφασιστικότητας
- Εμπόδιο στο σχέδιο", σύμφωνα με δημοσίευμα, η απροθυμία υπουργών να αφήσουν την καρέκλα

Σχέδιο για μία εκ νέου "νομιμοποίηση" της εκτελεστικής εξουσίας επεξεργάζεται ο πρωθυπουργός ώστε να αρθεί το πολιτικό αδιέξοδο που κινδυνεύει να γίνει "η σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι" σπρώχνοντας τη χώρα στην στάση πληρωμών.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Ημερησίας του Σαββάτου, ο κ. Παπανδρέου - χωρίς να ανοίγει τα χαρτιά του -συζητά με συνεργάτες του διάφορες πιθανές λύσεις που όλες έχουν ως κοινό παρονομαστή να μην παραδοθεί η χώρα αμαχητί.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, έχει δώσει στίγμα προθέσεων ήδη από το καλοκαίρι όταν ανέλαβε πρωτοβουλία για κυβέρνηση εθνικής ενότητας, στο πλαίσιο της οποιας είχε δεχτεί να αποχωρήσει από την πρωθυπουργία.

Ο πρωθυπουργός εκτιμά - σύμφωνα με το δημοσίευμα - ότι αν δεν διαμορφωθεί μία ισχυρή εικόνα εθνικής συσπείρωσης, που θα προσδίδει το αντίστοιχο κύρος στις πολιτικές των υπουργών, το παιχνίδι είναι χαμένο.

Οι δρόμοι για μία εκ νέου "νομιμοποίηση" της κυβέρνησης είναι δύο, σύμφωνα με την Ημερησία. Ο πρώτος είναι να προκηρυχθούν εκλογές που θα ήταν καταστροφικές στην φάση που διανύει η χώρα.

Ο δεύτερος είναι μία κυβέρνηση που θα στηρίζεται σε μία εθνική πλειοψηφία που μπορεί να συγκροτηθεί από την παρούσα Βουλή, από την οποία θα ζητηθεί η αυξημένη πλειοψηφία των 180 βουλευτών.

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με την Ημερησία, ο πρωθυπουργός εξετάζει την σύγκληση του Συμβουλίου Πολιτικών Αρχηγών με την συμμετοχή και των πρώην πρωθυπουργών κ.κ. Μητσοτάκη, Σημίτη και Καραμανλή.

Στη συνάντηση αυτή θα δηλώσει έτοιμος να εξαιρέσει τον εαυτό του από την πρωθυπουργία για να σχηματιστεί κυβέρνηση εθνικής συνεργασίας, θέτοντας προ των ευθυνών του το σύνολο του πολιτικού κόσμου - ειδικά την αξιωματική αντιπολίτευση που έχει δεσμευτεί να επαναδιαπραγματευτεί το μνημόνιο με τους δανειστές.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μία τέτοια πρωτοβουλία θα μπορούσε να εκδηλωθεί μετά τη Σύνοδο Κορυφής της 17 με 18 Οκτωβρίου αλλά και πριν από αυτή ώστε η χώρα να φανεί αποφασιστική και με ενιαία φωνή στην δύσκολη διαπραγμάτευση.

Ως προς τα αγκάθια αυτής της ιδέας που φέρεται να έχει ο πρωθυπουργός, το βασικό είναι οι καθόλου ευνοικές αντιδράσεις από μέλη του υπουργικού συμβουλίου, που θα δουν την καρέκλα τους στον... αέρα.

Παράλληλα η Ημερησία αναφέρει ότι κυβερνητικοί παράγοντες "φλερτάρουν" με την ιδέα δημιουργίας τετελεσμένων, "δουλεύοντας" την ιδέα ενός δημοψηφίσματος. Ωστόσο, λέει το ρεπορτάζ, κάτι τέτοιο μπορεί να αποδειχτεί μπούμερανγκ για την χώρα, από την οποία κερδισμένοι θα είναι όσοι αρνούνται να λάβουν τις δυσάρεστες αποφάσεις.

Ένα δημοψήφισμα με δημοσιονομικό περιεχόμενο και αρνητική απάντηση από τον ελληνικό λαό "ανοίγει την πόρτα" σε εκλογές και μάλιστα φέρνοντας "μπροστά" τις πολιτικές δυνάμεις που πρεσβεύουν το "όχι", δηλαδή την ΝΔ ή ακόμη και μία κυβέρνηση συνεργασίας ΝΔ με ΛΑΟΣ.

Αυτό θα άνοιγε τους "ασκούς του Αιόλου" όμως εκ μέρους των δανειστών, καθώς ορισμένοι εκ των εταίρων μας εμφανίζονται ήδη έτοιμοι να μας αφήσουν να πέσουμε.

Αντιδράσεις

«Κάλλιο αργά παρά ποτέ…Θυμίζουμε ότι εμείς την πρόταση αυτή την περιφέρουμε περισσότερο από έναν χρόνο. Αν είχε γίνει δεκτή, θα είχαν περισωθεί πάρα πολλά πράγματα…» αναφέρει το ΛΑΟΣ δια του εκπροσώπου του κ. Αϊβαλιώτη.

Η διαφορά της Ιρλανδίας από την Ελλάδα

Ένας αναγνώστης, στα σχόλια, μου ζήτησε να σχολιάσω για ποιο λόγο η Ιρλανδία είναι υπόδειγμα τήρησης του μνημονίου και γιατί δεν μπορούμε να γίνουμε εμείς. Όταν άρχισε αυτή η κρίση, η Ιρλανδία είχε το χαμηλότερο χρέος προς ΑΕΠ στην Ευρώπη, περίπου το 25% του ΑΕΠ. Αυτό σημαίνει ότι είχε μπόσικα, έτσι ώστε να απορροφήσει τους κραδασμούς της ύφεσης. Επίσης σημαίνει ότι είχε περιθώρια να ανεβάσει το χρέος της, χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα.

Εμείς (και το έχω πει πολλές φορές) δεν είχαμε αυτή την πολυτέλεια. Εμείς μπήκαμε στην κρίση με 100% χρέος προς το ΑΕΠ, χωρίς τις αναθεωρήσεις των Greek Statistics, που μας φόρτωσε ένα επιπλέον 25%. Εμείς δεν είχαμε κανένα περιθώριο ελιγμού.

Παρ΄όλ΄αυτά όμως, εμείς δεν κάναμε σχεδόν τίποτα για 18 μήνες, προτιμώντας να αντισταθούμε σε κάθε αλλαγή και κάθε περιθώριο μείωσης του διογκωμένου δημοσίου τομέα, τόσο σε υπεράριθμο προσωπικό όσο και σε άσκοπες δαπάνες. Αντίθετα η Ιρλανδία έκανε την αναδιάρθρωση του δημοσίου πολύ γρήγορα, κόβοντας “μαχαίρι” τους μισθούς του δημοσίου και πολλές κοινωνικές παροχές.

Η ιστορία θα δείξει ότι το μεγαλύτερο λάθος που έκανε η Ελλάδα είναι ότι δεν κρατικοποίησε αρκετά γρήγορα τις τράπεζες, με σκοπό να στρώσει το χάλι για μια μεγάλη αναδιάρθρωση (κούρεμα), που είχε σαν αποτέλεσμα να καταστραφεί η πραγματική οικονομία και να πέσει ραγδαία το βιοτικό μας επίπεδο.

Η ιστορία επίσης θα δείξει (και ελπίζω να καταγραφούν σωστά τα ονόματα), ότι όλοι αυτοί που έκαναν λόγο ότι είναι ανάγκη να δούμε μια εσωτερική υποτίμηση, δεν ήξεραν τι έλεγαν, τι έκαναν και είναι παντελώς άσχετοι από βασικές οικονομικές αρχές.

Η Ιρλανδία χρησιμοποίησε τη δημιουργική λογιστική της κεντρικής τράπεζας (ELA). Ενθυμήστε παρακαλώ ότι μέσω της Τράπεζας της Ιρλανδίας, άντλησε έως 80 δισ. ευρώ για το τραπεζικό της σύστημα. Έχουν κρατικοποιηθεί οι 4 μεγάλες τράπεζες και βλέπω ότι έχουν κάνει όλα τα σωστά πράγματα που θα έκανα και εγώ προκειμένου να αντιμετωπιστεί η κατάσταση. Όπως έχω τονίσει, ο ηθικός κίνδυνος είναι το τελευταίο που πρέπει να μας απασχολεί.

Στην Ελλάδα όμως, λόγω της διαπλοκής των πολιτικών με τους τραπεζίτες, δεν έχει γίνει τίποτα και έχει αφεθεί το τραπεζικό σύστημα στη μοίρα του. Στο τέλος βέβαια οι τράπεζες θα κρατικοποιηθούν και το κούρεμα θα γίνει και οι τραπεζίτες θα χάσουν τα μαγαζιά τους (την διοίκηση), αλλά με μεγάλο κόστος στην εθνική οικονομία... λόγω ολιγωρίας και ανεπάρκειας των πολιτικών.

Το πρόβλημα στην Ιρλανδία δεν ήταν το μεγάλο σπάταλο και αναποτελεσματικό κράτος όπως στην Ελλάδα. Το πρόβλημα στην Ιρλανδία ήταν καθαρά τραπεζικό, όπου υπήρχαν τράπεζες που πήραν μεγάλο ρίσκο και όταν έπεσε η αγορά ακινήτων (μεταξύ άλλων) καταστράφηκαν. Σε αντίθεση όμως με εμάς, αυτοί έκαναν κάτι ενώ εμείς δεν κάναμε τίποτα.

Το πρόβλημα χρέους που έχει σήμερα η Ιρλανδία είναι καθαρά αποτέλεσμα της εγγύησης που έχει δώσει (κάτω από την πίεση της Ευρώπης και της ΕΚΤ και ενάντια στις συμβουλές του ΔΝΤ το 2008) στα senior bonds (ομόλογα πρώτης κυριότητας) των τραπεζών και όχι διότι έχει ένα υπέρογκο χρέος προ της κρίσης.

Η Ιρλανδία είναι μόνιμα στις πρώτες θέσεις στην κατάταξη όσον αφορά την παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητα. Ως εκ τούτου, δεν είναι πολλά τα οποία θα μπορούσε να κάνει για να καταστεί ανταγωνιστική.

Έχει εργασιακή ευελιξία, χαμηλή φορολογία και ένα καλό νομικό και δικαστικό σύστημα. Αποτέλεσμα είναι ότι οι άμεσες ξένες επενδύσεις ανθούν. Η πρόσφατη απόφαση της Twitter να εγκατασταθεί στην Ιρλανδία, δείχνει ότι η Ιρλανδία είναι ακόμα μαγνήτης για τις πολυεθνικές εταιρείες, κάτι που δεν είναι η Ελλάδα. Τους εννέα μήνες του 2011, η Ιρλανδία έχει εξασφαλίσει περισσότερες ξένες επενδύσεις από ότι το σύνολο του περασμένου έτους.

Οι εξαγωγές αγαθών και υπηρεσιών της Ιρλανδίας είναι σε επίπεδα ρεκόρ το 2011. Οι εξαγωγές τροφίμων επίσης αναμένεται να ανέλθουν σε επίπεδα ρεκόρ (8,9 δισ. ευρώ για το 2011) και το γεωργικό εισόδημα θα αυξηθεί κατά 5% το 2011. Ο τουρισμός επίσης έχει ανακάμψει και τα στοιχεία δείχνουν ότι το τουριστικό εισόδημα είναι στα επίπεδα του 2008. Τα φορολογικά έσοδα τρέχουν μπροστά από το στόχο για το 2011. Τέλος, στον κατάλογο του doing business, η Ελλάδα είναι 109 και η Ιρλανδία 9. Αυτό νομίζω τα λέει όλα.

Έχοντας όμως πει όλα αυτά, πολύ αμφιβάλω αν η Ιρλανδία κατορθώσει να τα βγάλει πέρα χωρίς να κάνει αθέτηση πληρωμών στους ομολογιούχους του τραπεζικού της συστήματος. Το έλλειμμα φέτος θα είναι περίπου 8% και το χρέος σε μερικά χρόνια θα είναι δυσβάσταχτο, ακόμα και για την Ιρλανδία. Έχω την αίσθηση ότι και αυτοί θα πρέπει να κάνουν αναδιάρθρωση, εκτός βέβαια αν ξαφνικά δούμε ραγδαία διψήφια ανάπτυξη (που δεν το νομίζω).

Η Ιρλανδία έχει ακόμα πολλά προβλήματα, χρειάζονται πολλά ακόμα να γίνουν για να επανέλθουν στις αγορές, άλλα αυτά που χρειάζονται να γίνουν είναι σχετικά λίγα σε σχέση με εμάς.

Στο τέλος της ημέρας η Ιρλανδία θα ανακάμψει γρήγορα, διότι, δεν έχει το διογκωμένο δημόσιο τομέα που έχουμε εμείς και έχει μια ανταγωνιστική οικονομία που, εμείς ακόμα δεν μπορούμε ούτε να φανταστούμε. Με λίγα λόγια, είναι ήδη εκεί που θα θέλαμε εμείς να είμαστε την επόμενη δεκαετία.

Γιώργος Καισάριος
http://www.market-talk.net/index.php/id/10517

Βαθιά το χέρι του κράτους στην τσέπη του φτωχού!

Πάλι στις τσέπες των αδυνάτων βάζει βαθιά το χέρι η κυβέρνηση με τη μείωση του αφορολόγητου στα 5.000 ευρώ και την περικοπή στις φοροαπαλλαγές, οι οποίοι και πριν από το μέτρο βρίσκονταν σε απελπισία και έχουν κόψει από παντού.

Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Έθνους, μεγάλοι χαμένοι είναι οι μικρομεσαίοι που έχουν εισοδήματα από 12.000 ως 30.000 ευρώ, όσοι έχουν στεγαστικά δάνεια ή δαπάνες για ενοίκια, ιατρικά έξοδα, φροντιστήρια και ασφάλιστρα, τρίτεκνοι και πολύτεκνοι.

Φοροογούμενος χωρίς παιδιά με εισόδημα 15.000 ευρώ μόνο από τη μέιωση του αφορολόγητου και των περιορισμό των κλιμακίων από δέκα σε οκτώ, θα πληρώσει έξτρα φόρο 700 ευρώ.

Όμως φορολογούμενος με εισόδημα 100.000 ευρώ θα πληρώσει 820 ευρώ...

Αν ο μικρομεσαίος φορολογούμενος έχει τρία παιδιά, ενώ πέρυσι δεν θα πλήρωνε, φέτος θα καταβάλλει 540 ευρώ.

Αν έχει και στεγαστικό δάνειο καταβάλλοντας 500 ευρώ το χρόνο σε τόκους - και το δάνειο το έχει πάρει πριν από το 1999 - θα έχει ελάφρυνση μόνο το 10% ενώ με το παλαιότερο σύστημα θα του αφαιρείτο το σύνολο των τόκων.

Η νέα φοροκλίμακα και η μείωση του αφορολόγητου έχει ως αποτέλεσμα ακόμη και πολίτες που βρίσκονται στο όριο της φτώχειας να κληθούν να πληρώσουν. 2,5 εκ. Έλληνες που με το αφορολόγητο των 12.000 ευρώ δεν πλήρωναν, τώρα θα συνεισφέρουν στα κρατικά ταμεία από το υστέρημά τους.

Όλοι οι φορολογούμενοι που έχουν ετήσιο εισόδημα από 5.000 θα πληρώσουν τουλάχιστον 100 ευρώ και ανεβαίνοντας στο εισόδημα ως και 900 ευρώ το χρόνο.

newsit.gr

Κερκόπορτα για άρση μονιμότητας στο Δημόσιο

Της ΕΛΕΝΗΣ ΔΕΛΒΙΝΙΩΤH
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Ωρα μηδέν για το ελληνικό Δημόσιο, με τις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου να ανατρέπουν τα όσα ξέραμε μέχρι σήμερα και τις εκτιμήσεις των ειδικών να μιλούν για αληθινό σεισμό με απροσδιόριστες επιπτώσεις στις ζωές ενός εκατομμυρίου εργαζομένων στις δημόσιες υπηρεσίες.

Ταυτόχρονα ανοίγει κερκόπορτα για την άρση της μονιμοποίησης για όσους διορίζονται από εδώ και στο εξής στις δημόσιες υπηρεσίες με τη διάταξη που ορίζει ότι οι δόκιμοι υπάλληλοι με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου δεν θα μονιμοποιούνται πλέον αυτοδίκαια αλλά μόνον ύστερα από θετική κρίση υπηρεσιακού συμβουλίου, που θα μετρήσει την αποδοτικότητα, τις προσωπικές ικανότητες και τη μέχρι στιγμής συμπεριφορά του υπαλλήλου.

Η πρώτη ανάγνωση του νομοσχεδίου-σκούπα, παρά το θολό τοπίο που αφήνουν οι διατάξεις, δείχνει ότι επιφέρει σαρωτικές αλλαγές στους υπαλλήλους του Δημοσίου. Τόσο που κάνει ορισμένους γνώστες των δημοσιοϋπαλληλικών θεμάτων να μιλούν για οριακές καταστάσεις, καθώς κάθε μέτρο έχει πολλαπλασιαστική ισχύ στην ήδη άσχημη κατάσταση των δημοσίων υπαλλήλων μετά τις αλλεπάλληλες μειώσεις μισθών και την ανασφάλεια της εργασίας τους.

Οι κυριότερες είναι οι εξής:

**Καταργούνται όλες οι κενές οργανικές θέσεις σε όλο το Δημόσιο -εδώ και τώρα-μέσα στο επόμενο δίμηνο, αντί να παραμείνουν τουλάχιστον μέχρι τον επόμενο χρόνο εφ' όσον από 1ης-1-2012 θα γίνει αναδιάρθρωση και αξιολόγηση όλων των υπηρεσιών και του προσωπικού. Θα μπορούσε να ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία μέχρι και το τέλος του 2012 και στη συνέχεια, μετά την κατάρτιση των νέων οργανισμών, να καταργηθούν οι κενές οργανικές θέσεις. Το γεγονός ότι καταργούνται αυτή τη στιγμή δίνει το στίγμα των κυβερνητικών προθέσεων και τη λογική που ισχύει «πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι».

Εξαιρούνται γιατροί ΕΣΥ

Από την κατάργηση των θέσεων εξαιρούνται οι γιατροί του ΕΣΥ, το νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό των νοσοκομείων και οι εκπαιδευτικοί στην ανώτατη βαθμίδα.

**Καταργούνται όλα τα επιδόματα εκτός από τρία (οικογενειακό, το οποίο αφορά πλέον μόνο την ύπαρξη τέκνων και όχι επίδομα γάμου, τα επιδόματα Χριστουγέννων, Πάσχα και άδειας, καθώς και τα επιδόματα παραμεθόριων περιοχών και επικίνδυνης-ανθυγιεινής εργασίας). Για πρώτη φορά δεν ισχύει το επίδομα γάμου, αλλά το νέο ζευγάρι στο Δημόσιο παίρνει επίδομα μόνο με την απόκτηση παιδιού.

** Διατηρούνται τα επιδόματα θέσης ευθύνης και απόδοσης με κίνητρο και στοχοθεσία.

Το κίνητρο καταβάλλεται σε υπαλλήλους που πέτυχαν τους στόχους σε ποσοστό μέχρι και 90% και αποτυπώνεται σε προσαύξηση κατά 10% στον ετήσιο βασικό μισθό τους, ενώ η προσαύξηση ανέρχεται στο 25% του μισθού εάν πέτυχαν τους στόχους σε ποσοστό από 90% και πάνω. Ολα αυτά στη θεωρία, διότι στην πράξη παρόμοιο επίδομα θα δοθεί από το 2013 και μετά, διότι η στοχοθεσία στο Δημόσιο θα τεθεί τον επόμενο χρόνο, οπότε και θα υπάρξουν εισηγήσεις θετικές για εκείνους που έχουν πετύχει τους στόχους. Κύκλοι της ΑΔΕΔΥ εκτιμούν ότι το ποσό του επιδόματος αυτού δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο από 150 ευρώ το μήνα.

**Ειδικά για τους υπαλλήλους πανεπιστημιακής, τεχνολογικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που υπηρετούν σε μονάδες που έχουν κύρια αρμοδιότητα την επίτευξη δημοσιονομικών στόχων, την είσπραξη εσόδων του Δημοσίου, των ΟΤΑ και των Οργανισμών Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και τον προγραμματισμό και έλεγχο αντίστοιχων δαπανών, καταβάλλεται κίνητρο επίτευξης δημοσιονομικών στόχων.

**Θεσπίζεται ποσόστωση στις προαγωγές με συνωστισμό υπαλλήλων μεταξύ δεύτερου και τρίτου βαθμού. Νέα και δυναμικά στελέχη της διοίκησης θα παραμείνουν σ' αυτή τη δεξαμενή για χρόνια χωρίς να έχουν ακόμα και την προσδοκία για ανέλιξη στην ιεραρχία, γεγονός που θα τους καθηλώσει και ψυχολογικά.

** Ωρίμανση τέλος. Συνδέεται απόλυτα ο βαθμός με το μισθολόγιο. Αυτό θα μπορούσε να ήταν ένα θετικό μέτρο αν υπήρχαν οι προϋποθέσεις να λειτουργήσει αβίαστα η αξιολόγηση και μέτρηση υπηρεσιών και υπαλλήλων βάσει στόχων και αποτελεσμάτων. Ομως κανείς μέχρι σήμερα δεν είχε ενδιαφερθεί να εφαρμόσει παρόμοια συστήματα στην Ελλάδα παρά το γεγονός ότι από το 2004, όπως κατήγγειλαν και οι απόφοιτοι της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, υπάρχει ο σχετικός νόμος που απλώς ποτέ δεν εφαρμόστηκε...

** Δίδεται κεντρικός, σχεδόν εξουσιαστικός, ρόλος στα υπηρεσιακά συμβούλια, στα οποία δεν συμμετέχουν πλέον οι συνδικαλιστές (για να κάνουν τα στραβά μάτια στα ατοπήματα των συναδέλφων τους), συνεχίζουν όμως τα μέλη αυτών των συμβουλίων να διορίζονται στην πλειονότητά τους από το πολιτικό σύστημα. Ποια θα είναι τα εχέγγυα της λειτουργικής ανεξαρτησίας αυτών των σχημάτων όταν συγκροτούνται από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία και όταν τα κριτήρια είναι κομματικά, συντεχνιακά, πελατειακά;

** Κενός λόγος αποδεικνύεται όλη η διαδικασία του ΑΣΕΠ με αντικειμενικά κριτήρια και μετρήσιμα προσόντα που θα οδηγούσαν τους υπαλλήλους της εφεδρείας στην επανάκαμψη στο Δημόσιο σε θέσεις που θα ήταν ίσως περισσότερο χρήσιμοι. Πρώτον, διότι μόνον ένας στους δέκα θα μπορεί να συμμετέχει σε προσλήψεις τακτικού προσωπικού και δεύτερον, διότι οι προσλήψεις τα επόμενα χρόνια θα είναι μηδενικές έως ελάχιστες. Αρα οι υπάλληλοι της εφεδρείας έχουν μπροστά τους τη δυνατότητα της μερικής απασχόλησης και υπό προϋποθέσεις (μόνον 30%) μπορούν να καταλάβουν θέσεις συμβασιούχων ορισμένου χρόνου.

Στην περίπτωση όμως που ο υπάλληλος της εφεδρείας απασχοληθεί με οποιονδήποτε τρόπο στο Δημόσιο χάνει το δικαίωμα των καταβολών του 60% του βασικού του μισθού. Ετσι είναι αμφίβολο αν κάποιος ιδιαίτερα τα επόμενα δύο χρόνια ενδιαφερθεί γι' αυτού του είδους την απασχόληση.

** Εντάσσεται για πρώτη φορά η έννοια του κλαδικού υπαλλήλου ως μέτρο για να επιτευχθούν η κινητικότητα και η ευελιξία στο Δημόσιο. Ο οποιοσδήποτε υπάλληλος μπορεί με μια απλή απόφαση δύο συναρμόδιων υπουργών να βρεθεί από το ένα υπουργείο στο άλλο. Κανείς δεν μας έχει πει πώς θα γίνεται αυτό. Με βάση το οργανόγραμμα, το καθηκοντολόγιο και το προσοντολόγιο, θα περιγράφεται η θέση, οι ανάγκες της υπηρεσίας και πώς θα κατοχυρωθεί η αντικειμενική διαδικασία αυτής της κινητικότητας... Θα λαμβάνεται υπόψη η κρίση του υπαλλήλου για τα αντικείμενα με τα οποία θέλει να ασχοληθεί ή τα γεωγραφικά όρια μέσα στα οποία μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του; Διαφορετικά οι δημόσιοι υπάλληλοι μετατρέπονται σε μόνιμους στρατιώτες με φύλλα πορείας.

Φοροφυγάδες πιάστηκαν στη "φάκα"

Συνολικές καταθέσεις ύψους σχεδόν 2 δισεκατομμυρίων ευρώ διατηρούσαν 77 φορολογούμενοι, μεταξύ αυτών και πολλοί γιατροί, οι οποίοι έπειτα από ελέγχους πιάστηκαν στα δίχτυα του ΣΔΟΕ. Οι ελεγκτές του ΣΔΟΕ άνοιξαν με εντολή εισαγγελέα τους τραπεζικούς λογαριασμούς των φορολογουμένων, οι οποίοι τώρα καλούνται να αποδείξουν την προέλευση των καταθέσεών τους, καθώς δεν δικαιολογούνται από τις δηλώσεις τους στην εφορία.

Σχεδόν οι μισοί από τους φορολογούμενους που πιάστηκαν στα δίχτυα του ΣΔΟΕ μετά την άρση του τραπεζικού απορρήτου είναι γιατροί και σε αυτούς έρχονται να προστεθούν τρεις πρώην διοικητές νοσοκομείων.

Στη λίστα των φοροφυγάδων βρίσκονται, επίσης, επιχειρηματίες, αγρότες, συνταξιούχοι, ποδοσφαιρικοί μάνατζερ, κομμωτές και αστρολόγοι.
Αίσθηση μάλιστα προκαλεί ότι φορολογούμενοι που δηλώνουν ανεπάγγελτοι και δεν υποβάλλουν δηλώσεις μπορούν να συγκεντρώσουν με μηδενικό εισόδημα αυξανόμενες καταθέσεις πολλών εκατομμυρίων ευρώ μέσα σε λίγα χρόνια.

Την ίδια ώρα, δικογραφίες σε βάρος εννέα γιατρών στην Θεσσαλονίκη για διάφορες φορολογικές παραβάσεις σχημάτισαν αστυνομικοί της Οικονομικής Αστυνομίας, ενώ συνολικά πραγματοποιήθηκαν 20 έλεγχοι σε ιατρεία από τους άντρες της ΕΛ.ΑΣ. μετά από σχετικές καταγγελίες. Όπως προέκυψε μετά από τους σχετικούς ελέγχους διαπιστώθηκαν παραβάσεις, όπως μη έκδοση απόδειξης παροχής υπηρεσιών, μη ορθή τήρηση του βιβλίου ασθενών, μη ορθή ενημέρωση του βιβλίου εσόδων και εξόδων, καθώς και μη τήρηση των προβλεπόμενων φορολογικών βιβλίων.

Επίσης, κατά την διάρκεια ελέγχου ψυχιάτρου - ψυχολόγου, δεν τηρούνταν καθόλου στοιχεία και βιβλία, ενώ σε μία άλλη περίπτωση σε ένα οδοντιατρείο διαπιστώθηκε ότι εργάζονταν και άλλοι οδοντίατροι που είτε δεν είχαν εκδώσει βιβλία και στοιχεία, είτε είχαν συνταξιοδοτηθεί.

Οι δικογραφίες θα υποβληθούν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα θα ενημερωθούν και οι αρμόδιες Εφορίες.

Σημειώνεται πως το ΣΔΟΕ επεξεργάζεται στοιχεία για περισσότερους από 2.000 τραπεζικούς λογαριασμούς, ενώ σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών έχει υποβάλλει από 1.500 έως 2.000 αιτήματα για άνοιγμα λογαριασμών σε κάθε τράπεζα μέλος της.

Με 15.000 ευρώ, παραπάνω φόρος 700. Με 200.000, η επιβάρυνση 820 ευρώ

Φόρο 100 ευρώ θα κληθεί να πληρώσει όποιος δηλώνει 6.000 ευρώ στην εφορία, δηλαδή ζει σε συνθήκες φτώχειας. Μεγάλη είναι η απώλεια αφορολόγητου για τους τρίτεκνους, καθώς από τα 20.500 ευρώ περιορίζεται στα 12.000 ευρώ.

Οποιος δηλώνει στην εφορία 15.000 ευρώ, θα φορολογηθεί με επιπλέον ποσό 700 ευρώ και όποιος βγάζει 200.000 ευρώ, θα κληθεί να πληρώσει σχεδόν το ίδιο... τίμημα καθώς θα φορολογηθεί με επιπλέον 820 ευρώ. Πιο πολλά θα δώσει ο πολίτης με εισόδημα 32.000 ευρώ, στην περίπτωση του οποίου ο επιπλέον φόρος για το 2011 φτάνει στα 900 ευρώ...

Τους χαμηλόμισθους, τα μεσαία εισοδήματα που θα κληθούν να πληρώσουν φόρους υψηλότερους το 2012 έως και κατά 900 ευρώ ετησίως, αλλά και τους τρίτεκνους - πολύτεκνους χτυπά η νέα φορολογική κλίμακα που προωθεί το υπουργείο Οικονομικών. Εφαρμόζεται αναδρομικά για τα εισοδήματα του 2011.

Σύμφωνα με αρμόδια στελέχη, εκτιμάται ότι θα επιχειρήσει να φέρει στα κρατικά ταμεία περίπου 1 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα. Ακόμη 1 δισ. ευρώ θα προέλθουν από την οριζόντια περικοπή των φοροαπαλλαγών η οποία, σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, δεν είναι... εξαντλητική, δηλαδή προοιωνίζεται και νέο ψαλίδι στο μέλλον, αν φανούν και άλλες αποκλίσεις στο Μνημόνιο.

Με τη νέα φορολογική κλίμακα θα κληθούν να πληρώσουν φόρο ακόμη και όσοι διαβιούν με εισοδήματα κατώτερα του ορίου φτώχειας. Συγκεκριμένα:

**Το αφορολόγητο περιορίζεται από τις 12.000 ευρώ έναν χρόνο πριν και τις 8.000 ευρώ που βρέθηκε με το Μεσοπρόθεσμο, στα 5.000 ευρώ και μειώνεται στα 9.000 ευρώ για τους νέους έως 30 ετών και τους συνταξιούχους άνω των 65 ετών. Ετσι, ενώ φέτος δεν πλήρωσαν φόρους όσοι είχαν εισόδημα 12.000 ευρώ, πλέον ο φόρος που τους αναλογεί φτάνει στα 700 ευρώ.

Οριζόντια επιβάρυνση

* Η πρόσθετη επιβάρυνση είναι και αυτή οριζόντια. Πλήττει σχεδόν το ίδιο τους φτωχούς και τους «μεσαίους» και λιγότερο μερικές φορές τους πλουσίους. Για παράδειγμα, η μέγιστη επιβάρυνση με τη νέα κλίμακα υπάρχει σε όσους δηλώσουν εισόδημα 32.000 ευρώ (900 ευρώ επιπλέον φόρος). Για εισοδήματα από 40.000 ευρώ και πάνω, όμως, η επιβάρυνση δεν ξεπερνά τα 820 ευρώ...

* Οσο για τους πραγματικά φτωχούς, όποιος δηλώνει 6.000 ευρώ και δεν έχει παιδιά θα πληρώσει φόρο 100 ευρώ και όποιος δηλώνει 7.000 ευρώ θα πρέπει να καταβάλει το 2012 στην εφορία 200 ευρώ...

* Και στους οικογενειάρχες οι αδικίες είναι μεγάλες. Το αφορολόγητο που «χτίζει» κάποιος με τα παιδιά του γκρεμίζεται. Αυξάνεται κατά 2.000 ευρώ για το πρώτο και δεύτερο τέκνο (όπως και πριν) αλλά μόνο κατά 3.000 για κάθε επόμενο τέκνο. Ετσι, ενώ με βάση το σημερινό καθεστώς ένας τρίτεκνος είχε αύξηση αφορολόγητου κατά 12.500 ευρώ, τώρα έχει μόνο 7.000 ευρώ. Πλέον, για εισοδήματα άνω των 12.000 ευρώ θα φορολογείται, ενώ με τα σημερινά δεδομένα είχε αφορολόγητο 20.500 ευρώ.

10% η έκπτωση φόρου

Στις φοροαπαλλαγές το όφελος περιορίζεται στο 10% του ποσού της έκπτωσης φόρου. Προηγουμένως ο συντελεστής ήταν 20% για εισοδήματα έως 40.000 ευρώ. Επίσης επιβάλλονται χαμηλά πλαφόν των δαπανών που σε πολλές περιπτώσεις έχει ήδη κάνει φέτος ο φορολογούμενος... Εκπτώσεις φόρου 10% επιβάλλονται για τις δαπάνες:

* Ιατρικής και νοσοκομειακής περίθαλψης του φορολογουμένου και των λοιπών προσώπων που τον βαρύνουν (το ποσό της μείωσης δεν μπορεί να υπερβεί τα 3.000 ευρώ).

* Των ενοικίων κύριας κατοικίας και παιδιών που σπουδάζουν σε άλλη πόλη (το ποσό της δαπάνης δεν μπορεί να υπερβεί τα 1.000 ευρώ).

* Τα διδάκτρων σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα (πλαφόν για κάθε δαπάνη στα 1.000 ευρώ).

* Των δεδουλευμένων τόκων που καταβάλλονται από τον φορολογούμενο για στεγαστικά δάνεια για απόκτηση πρώτης κατοικίας.

* Των ασφάλιστρων ζωής, θανάτου, προσωπικών ατυχημάτων και ασθένειας για την ασφάλιση του ίδιου, της συζύγου του και των τέκνων που τους βαρύνουν (πλαφόν δαπάνης στα 1.200 ευρώ για άγαμο και στα 2.400 ευρώ για οικογένεια).

* Της διατροφής που καταβάλλεται από τον έναν σύζυγο στον άλλο (μείωση φόρου έως 1.500 ευρώ).

* Επεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης ακινήτου (για δαπάνη έως 3.000 ευρώ).

* Των δεδουλευμένων τόκων δανείων που λαμβάνονται για αγορά πρώτης κατοικίας, για διατηρητέα.

* Των ποσών που καταβάλλονται λόγω δωρεάς προς το Δημόσιο ή κοινωφελή ιδρύματα.

* Εισφορών σε Ταμεία ασφάλισης.

Εξτρα για ακίνητα

Αν στο συνολικό εισόδημα περιλαμβάνεται και εισόδημα από ακίνητα, εκτός από το απαλλασσόμενο εισόδημα από ιδιοκατοίκηση, το ακαθάριστο ποσό αυτού υποβάλλεται και σε συμπληρωματικό φόρο, ο οποίος υπολογίζεται με συντελεστή 1,5%. Αυξάνεται σε 3% εφόσον η επιφάνεια κατοικίας υπερβαίνει τα 300 τ.μ. της κατοικίας ή πρόκειται για επαγγελματική ή εμπορική μίσθωση. Ο φόρος αυτός που προκύπτει δεν περιορίζεται στο ύψος του κυρίου φόρου.

Δικαίωση Σαμαρά για την οικονομία

Πλήρως δικαιωμένος εμφανίζεται ο αρχηγός της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, μετά την έγκαιρη προειδοποίηση των «θολών σημείων» και των «ασαφειών», της Συμφωνίας της 21ης Ιουλίου.

Μετά τις προειδοποιήσεις του για «λάθος μείγμα» πολιτικής και για το «αδιέξοδο», του μνημονίου, ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης χτύπησε άμεσα καμπανάκι και για την αναποτελεσματικότητα των πρόσφατων αποφάσεων του περασμένου Ιουλίου.

Δύο μήνες μόλις αργότερα, ο αρχηγός της γαλάζιας παράταξης μοιάζει να επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορά, εν μέσω σεναρίων περί κουρέματος του ελληνικού χρέους.

«Ο διάβολος κρύβεται στη λεπτομέρεια. Αλλά δεν είναι λεπτομέρεια, ούτε η ρευστότητα της ελληνικής οικονομίας, που είναι το νούμερο ένα ζήτημα, ούτε και το μέλλον των Ασφαλιστικών μας Ταμείων. Ως εκ τούτου, ελπίζω αυτή η κυβέρνηση, που δεν διαπραγματεύεται τίποτα απολύτως, τουλάχιστον να μας ακούει», απαντά ο ίδιος, εκφράζοντας την ανησυχία του και την απογοήτευσή του, για το γεγονός ότι οι εξελίξεις τον δικαιώνουν, αντί να εισακούονται τη στιγμή που πρέπει οι επισημάνσεις του.

Είχε προειδοποιήσει για τη συμφωνία των Ευρωπαίων ηγετών

Το επιτελείο του Αντώνη Σαμαρά, υπενθυμίζει ότι ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, είχε επισημαίνει από την πρώτη στιγμή πως η απόφαση του περασμένου Ιούλη δεν χωρούσε ούτε «πανηγυρισμούς»,ούτε «πανικό» και είχε επισημάνει σειρά από «πολύ μεγάλες ασάφειες», και σε ό,τι αφορά την Ελλάδα και σε ό,τι αφορά τη συνολική σταθεροποιητική λειτουργία στην ευρωζώνη.

Ιδιαίτερα μάλιστα για την πατρίδα μας, είχε υπογραμμίσει πως ήταν και ανεπαρκής καθώς προέβλεπε μια μικρή μείωση του συνολικού χρέους ύψους 26 δισεκατομμυρίων ευρώ. «Πριν το Μνημόνιο, το Ελληνικό χρέος ήταν 127% του ΑΕΠ. Με το πρώτο Μνημόνιο, προβλεπόταν να φτάσει μέχρι και το 149% του ΑΕΠ, πριν αρχίσει να αποκλιμακώνεται. Στη συνέχεια, αυτός ο στόχος αναθεωρήθηκε πολλές φορές προς τα πάνω. Πριν, μάλιστα, το Μεσοπρόθεσμο είχε φτάσει στο 200%. Με το Μεσοπρόθεσμο κατέληξε στο 160%. Τώρα, επανέρχεται στο 149% του ΑΕΠ, περίπου. Εδώ, απλώς ομολογείται και διορθώνεται το λάθος του Μνημονίου. Η εξυπηρέτηση του ελληνικού χρέους πριν από το Μνημόνιο έφτανε στα 13 δισεκατομμύρια. Μετά προβλεπόταν να φτάσει στα 22. Με τη μείωση επιτοκίων που επιτυγχάνεται θα διορθωθεί μόνο κατά 3. Δεν θα πέσει, δηλαδή, κάτω από 18! Κι αυτό θεωρείται ήδη πολύ υψηλό. Έχουμε, λοιπόν, πολύ μικρή ανακούφιση. Αλλά τίποτε παραπάνω…», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΝΔ, διαπιστώνοντας παράλληλα πλήρη αποτυχία της εφαρμοζόμενης πολιτικής.

Η δίκαιη αποτίμηση

Ο Αντώνης Σαμαράς, δείχνει να δικαιώνεται καθώς επιχείρησε άμεσα να κάνει μια ψύχραιμη και δίκαιη αποτίμηση της απόφασης στην οποία εντόπισε άλλωστε και σειρά θετικών σημείων , αφού διέκρινε πως η Ευρώπη διαπίστωσε ένα μέρος του προβλήματος και έκανε κάποιες σημαντικές διορθωτικές κινήσεις. Μεταξύ των άλλων, είχε παραδεχθεί πως:

• βελτίωσε τους όρους δανεισμού για την Ελλάδα.
• Ενίσχυσε τη ρευστότητα των τραπεζών και των ασφαλιστικών ταμείων,
• Οδήγησε ώστε να ενεργοποιείται ο Μηχανισμός Στήριξης (EFSF) στη δευτερογενή αγορά και, μάλιστα, προληπτικά και για όλες τις χώρες που ίσως εμφανίσουν πρόβλημα.

Το «γαλάζιο στρατηγείο», είχε ωστόσο προειδοποιήσει ακόμη πως η απόφαση αυτή δεν επαρκούσε, χωρίς την πολυπόθητη ανάκαμψη και την ανάπτυξη και είχε υπεραμυνθεί της άποψης πως θετική θα ήταν και η πρόβλεψη του αρχικού Σχεδίου απόφασης για Σχέδιο Μάρσαλ στην Ελλάδα, ώστε να στηριχθεί η Ανάπτυξη.
Την ίδια ώρα, ο ίδιος ο πρόεδρος της παράταξης, φώτιζε τα «σκοτεινά σημεία», της απόφασης, λέγοντας πως προϋποθέτει δύο πράγματα: Και την επιτυχία του Μεσοπρόθεσμου, αλλά και νέα δανειακή σύμβαση με το Μηχανισμό Στήριξης, δηλαδή νέα μέτρα!

Η προτεραιότητα

Για τον Αντώνη Σαμαρά, προτεραιότητα εξακολουθεί η αλλαγή πολιτικής για Επανεκκίνηση της Οικονομίας καθώς πιστεύει ακράδαντα πως η μάχη για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους θα κριθεί κυρίως μέσα στην Ελλάδα, από την μάχη της Ανάπτυξης και αυτό απαιτεί, όπως λέει, πρωτίστως αλλαγή πολιτικής.

Ωστόσο, στη Συγγρού, το αίτημα για εκλογές παραμένει ζωντανό καθώς πιστεύουν πως η κυβέρνηση Παπανδρέου, δεν δείχνει καμία διάθεση να αναγνωρίσει, όπως λένε, το λάθος της και να αλλάξει πολιτική, παρά θυμίζει «μπουλούκι ατάκτων», που και «δεν θέλει και δεν μπορεί», να βγάλει τη χώρα από την ύφεση.

newsbomb.gr

ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ: ΜΠΟΥΓΑΤΣΕΣ ΜΕ ΚΡΕΜΑ, ΠΙΡΟΣΚΙ ΠΑΤΑΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΡΙΦΤΕΣ ΤΥΡΟΠΙΤΕΣ!

"ΑΥΤΑ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"... Διαφορετικό ΦΠΑ επιβάλλει το ΠΑΣΟΚ στα διάφορα τυροπιτοειδή, ένα φορολογικό μέτρο που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο στον αγώνα για την αντιμετώπιση της κρίσης στη χώρα μας. Και εξηγούμαστε για να προλάβουμε την όποια εκδήλωση δυσπιστίας...

Είναι δυνατόν εν έτει 2011 η απλή τυρόπιτα να φορολογείται το ίδιο με την τυρόπιτα κουρού; Ας μην αναφερθούμε και στο πλέον φλέγον ζήτημα της φορολογικής διαφοράς ανάμεσα στη σπανακόπιτα και τη σπανακοτυρόπιτα... Επιτέλους, ο Ευάγγελος Βενιζέλος, βαθύς γνώστης του οικονομικού ελλείμματος που δημιούργησε η φορολογική αδικία του πιτοειδούς τομέα πιάνει τα μαχαιροπίρουνα και ρίχνεται η δουλειά! Δυστυχώς όμως το νέο αυτό φορολογικό μέτρο ελοχεύει σοβαρούς κινδύνους για το άμεμπτο πολιτικό σύστημα της χώρας μας... Όταν η κυβέρνηση ξαναχρησιμοποιήσει το πολιτικό επιχείρημα του "μαζί τα φάγαμε", ο αχάριστος λαουτζίκος θα επικαλεστεί τη διαφορά του ΦΠΑ. Άλλο 13% και άλλο 23%... Τις κλωτσές με ποιον ακριβώς φορολογικό συντελεστή θα τις φάνε;

Ε.Μ.

http://www.stoxos.gr/2011/10/blog-post_9961.html

Μπράβο ρε Σάντος...

Το ότι θα έβγαζα το καπέλο στον Πορτογάλο τεχνικό της Εθνικής αλήθεια δε το περίμενα... Ήμουν πάντα αντίθετος στο προπονητικό του στυλ αλλά τώρα με υποχρεώνει να του αναγνωρίσω κάτι που ο Ρεχάγκελ δε το είχε ούτε ακουστά...


Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Η τρόικα ζητά νέα μέτρα και μεταρρυθμίσεις - Κρίσιμες διαπραγματεύσεις και το Σαββατοκύριακο

- Θρίλερ ακόμα με την 6η δόση καθώς κανείς δεν ξέρει πότε κι αν θα δοθεί
- ΔΝΤ: Καθόλου ικανοποιημένοι από το πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων
- Α. Μπόρχες: "Ανοίξτε κι άλλα κλειστά επαγγέλματα"
- "Ρόμπα" ο Βενιζέλος που χτες έβγαλε ανακοίνωση για συμφωνία με το ΔΝΤ

Παρά τις κυβερνητικές ανακοινώσεις περί συμφωνίας για το Μνημόνιο με το ΔΝΤ και το γενικότερο κλίμα ότι ίσως υπάρχει τελικά φως στο τούνελ της ελληνικής κρίσης έστω και μέσω μεγαλύτερου κουρέματος του χρέους, το ΔΝΤ και οι ελεγκτές της τρόικας θολώνουν ακόμα περισσότερο το τοπίο για την έκτη δόση και τη γενικότερη πορεία τής χώρας.

Σε αυτό το νέο θολό τοπίο έρχεται να προστεθεί και η τηλεφωνική συνέντευξη στο Dow Jones Newswires του Αντόνιο Μπόρχες , αρμόδιου του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου για την Ευρώπη, ο οποίος κοινώς είπε ότι με το υπάρχον πρόγραμμα η Ελλάδα δεν έχει ελπίδες να επιβιώσει.

Συγκεκριμένα, ο κ. Μπόρχες ανέφερε ότι η Ελλάδα χρειάζεται ένα μεγαλύτερο ποιοτικά διαφορετικό πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων για να καταστήσει την οικονομία της πιο ανταγωνιστική και να εξέλθει από την κρίση". Μάλιστα, τόνισε πως αυτό πρέπει να γίνει ανεξάρτητα με τις προσδοκίες όλων ακόμα και του ΔΝΤ, που ο ίδιος εκπροσωπεί.

Κοινώς ο κ. Μπόρχες ζητά και νέα μέτρα, που να συμπληρώνουν τα ήδη υπάρχοντα μέτρα του προϋπολογισμού, με ακόμα περισσότερες αποκρατικοποιήσεις και νέες απελευθερώσεις επαγγελμάτος, προκειμένου, όπως σημειώνει "να ξαναγίνει η ελληνική οικονομία ανταγωνιστική.

Μάλιστα, αποκάλυψε πως κανείς στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δεν είναι ικανοποιήμενος με την πορεία της ελληνικής κυβέρνησης τουλάχιστον στο κομμάτι των αποκραιτκοποιήσεων.

Αυτές οι δηλώσεις ήρθαν να προστεθούν σε όσα είχε πει νωρίτερα ο επικεφαλής της τρόικας, Πολ Τόμσεν όπως μετέδωσε το Reuters, ο οποίος μεταξύ άλλων σημείωσε πως υπάρχουν ακόμα θέματα ανοιχτά με την ελληνική κυβέρνηση, τα οποία σύμφωνα με πληροφορίες έχουν να κάνουν με το ασφαλιστικό και τα εργασιακά.

Μάλιστα, σύμφωνα πάντα με το Reuters, ο κ. Τόμσεν εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι η αξιολόγηση της τρόικας θα ολοκληρωθεί σύντομα και θα είναι και θετική, ενώ υπογραμμίζει πως δεν βρίσκονται ακόμα σε συμφωνία. Νωρίτερα πάλι στο πρακτορείο Reuters δήλωσε στέλεχος της τρόικας πως ''οι συζητήσεις συνεχίζονται γιατί πολύ απλά δεν έχει υπάρξει ακόμα συμφωνία με καμία πλευρά''.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΟΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ

Ολοκληρώθηκε, μετά από περίπου 2 ώρες, η νέα συνάντηση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Οικονομικών, Ευάγγελου Βενιζέλου, με τους επικεφαλής της τρόικας, στο πλαίσιο των συζητήσεων, που άρχισαν από τα μέσα Αυγούστου, για την έγκριση της 6ης δόσης.

Σύμφωνα με παράγοντες του υπουργείου, κατά τη συνάντηση σημειώθηκε πρόοδος στις συζητήσεις και ολοκληρώθηκε το μεγαλύτερο μέρος του μνημονίου για την οικονομική και χρηματοοικονομική πολιτική για τη διετία 2011- 2012. Οι συνομιλίες της κυβέρνησης με τους ελεγκτές θα συνεχιστούν και αύριο ("με τον ίδιο ρυθμό", σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών), ενώ γνώστες των συζητήσεων αναφέρουν ότι η διαπραγμάτευση με τους επικεφαλής της τρόικας μπορεί να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας.

Μετά τη συμφωνία της κυβέρνησης με την τρόικα για τα μέτρα της διετίας 2011- 2012, αναμένεται να αρχίσει νέος κύκλος διαβουλεύσεων, για τα μέτρα της διετίας 2013- 2014 και την αναθεώρηση του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Eurogroup, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, η έκθεση της τρόικας για την Ελλάδα θα είναι πιθανότατα έτοιμη έως τις 24 Οκτωβρίου.

Greece (ΕΛΛΑΣ) 2-0 Croatia (ΚΡΟΑΤΙΑ) (video)

France 3-0 Albania (video)

11′ Florent Malouda 1-0 // 38′ Loïc Remy 2-0 // 67′ Anthony Réveillère 3-0

Montenegro 2-2 England (video)

11′ Ashley Young 0-1 // 31′ Darren Bent 0-2 // 45′ Elsad Zverotić 1-2 // 91' Andrija Delibasic 2-2

Czech Republic 0-2 Spain (video)

6' 0-1 J. Mata // 23' 0-2 X. Alonso

Serbia 1-1 Italy (video)

1' Claudio Marchisio 0-1 // 64' Branislav Ivanovic 1-1

Turkey 1-3 Germany (video)

35' 0-1 M. Gomez // 66' 0-2 T. Müller // 79' 1-2 H.K. Balta // 86' 1-3 B. Schweinsteiger (pen.)

Μάλλον τους τσίμπησε η Αστυνομία αυτούς που έκαναν τη ληστεία στο αεροδρόμιο

http://www.neolaia.gr/wp-content/uploads/2010/01/astynomia.jpgΑνακοίνωση της Αστυνομίας:
Προσήχθησαν στη Δ/νση Ασφάλειας Αττικής 2 άνδρες και 1 γυναίκα, εξεταζόμενοι ως ύποπτοι για τη ληστεία που διαπράχθηκε την 2-10-2011 σε υποκατάστημα τράπεζας στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος. Από τη συνεχιζόμενη αστυνομική έρευνα στην περιοχή των Εξαρχείων έχουν μέχρι στιγμής βρεθεί στην κατοχή τους:

2 πιστόλια, ηλεκτρικός εκκενωτής, 802 φυσίγγια διαφόρων διαμετρημάτων, αλεξίσφαιρο γιλέκο, 50 δεσμοταινίες τράπεζας, 739.530 ευρώ, 8.990 λίρες Αγγλίας, 31.000 $ ΗΠΑ, 16.000 ευρώ περίπου,διάφορες ηλεκτρονικές συσκευές και συσκευές κινητής τηλεφωνίας, κλπ. Οι έρευνες συνεχίζονται.