26 Οκτωβρίου 2010

«26 Οκτωβρίου 1912: Απελευθέρωση Θεσσαλονίκης από τον Στρατηλάτη Βασιλιά Κωνσταντίνο Β'»

Εν όψη της επετείου της απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης στις 26 Οκτωβρίου θα ξαναβάλω μια παλαιότερη ανάρτηση (που είχα γράψει στα πλαίσια της παρουσίασης του δήθεν «Εθνάρχη» Βενιζέλου) προς αποκατάσταση των ανακριβειών που ακούγονται κάθε χρόνο:

Τον Οκτώβριο του 1912 έγινε ο Α' Βαλκανικός Πόλεμος, που για την Ελλάδα διήρκεσε ως τον Μάρτιο του 1913, στη Μακεδονία και την Ήπειρο, μιας και η Τουρκία δεν δέχθηκε να ικανοποιήσει το αίτημα των Βαλκανικών Χωρών για περισσότερη αυτονομία στους υποδουλωμένους κυρίως χριστιανούς.

Ο Ελληνικός Στρατός με Αρχιστράτηγο τον Κωνσταντίνο και τον Υπασπιστή του Βενιζέλου, τον Μεταξά, πανταχού παρόντα (υπέγραψε μεταξύ άλλων το Πρωτόκολλο παράδοσης του τούρκικου στρατού της Θεσ/νίκης), απελευθέρωσε διαδοχικά τις πόλεις της Ελασσόνας, Κοζάνης, Κατερίνης, Βέροιας, Γιαννιτσών, Θεσσαλονίκης, Φλώρινας, Καστοριάς και Κορυτσάς στο Μακεδονικό μέτωπο, ενώ στην Ήπειρο απελευθέρωσε τις Φιλιππιάδα, Πρέβεζα, Χιμάρα, Παραμυθιά, Μπιζάνι, Ιωάννινα, Κόνιτσα, Αγ. Σαράντα, Τεπελένι.

Η επίσημη ιστορία των σχολικών βιβλίων μας λέει ότι η Θεσσαλονίκη καταλήφθηκε μετά από πιέσεις και απειλές του Βενιζέλου προς τον Κωνσταντίνο, ο οποίος αρχικά ήθελε να κατευθυνθεί προς το Μοναστήρι και να συναντήσει τον Σέρβικο Στρατό. Πχ. στο σχολικό βιβλίο Ιστορίας Γ' Γυμνασίου για τους καθηγητές, στη σελ. 84, αναφέρετε σαν πρόσθετο υποστηρικτικό υλικό το εξής:

1. Η διαμάχη Βενιζέλου-Κωνσταντίνου για την κατάληψη της Θεσσαλονίκης
[...] Ο Βενιζέλος έλεγε προς τον Κωνσταντίνον, σταθμεύοντα εις Κοζάνην: «Αναμένω να μοι γνωρίσετε την περαιτέρω διεύθυνσιν, ην θα ακολουθήση η προέλασις του στρατού Θεσσαλίας. Παρακαλώ μόνον να έχετε υπ' όψιν ότι σπουδαίοι πολιτικοί λόγοι επιβάλλουσι να ευρεθώμεν μίαν ώρα ταχύτερον εις την Θεσσαλονίκην.

(Υπογραφή) υπουργός Στρατιωτικών Βενιζέλος».
[...] Παρ' όλα ταύτα, ο Κωνσταντίνος ειδοποίησε τον Βενιζέλον ότι:
«Ο στρατός δεν θα οδεύση κατά της Θεσσαλονίκης. Εγώ έχω καθήκον να στραφώ κατά του Μοναστηρίου, εκτός αν μου το απαγορεύετε».

Και ο πρωθυπουργός απήντησε: «Σας το απαγορεύω!»
Ο Βενιζέλος βλέπει ότι η Θεσσαλονίκη χάνεται δια την Ελλάδα. Την νύκτα της 24 προς 25 Οκτωβρίου, μετά τας ειδήσεις περί της βουλγαρικής προελάσεως, ο πρωθυπουργός κατελήφθη υπό πραγματικής αγωνίας. Μη δυνάμενος να επηρεάση άλλως τον Διάδοχον, τηλεφωνεί μετά το μεσονύκτιον προς τον βασιλέα Γεώργιο [...] Ο πρωθυπουργός διατάσσει να τον εξυπνήσουν και να του ανακοινώσουν τα επόμενα, με την παράκλησιν όπως τα διαβίβαση εις τον υιόν του, προσθέτων την πατρικήν αυτού φωνήν:

«Σας καθιστώ προσωπικώς υπεύθυνον διά την βραδύτητα με την οποίαν διεξάγετε τας επιχειρήσεις, αι οποίαι κινδυνεύουν να φέρουν τους Βουλγάρους πρώτους εις Θεσσαλονίκην».

[...] Και μετά το μήνυμα τούτο, ο Κωνσταντίνος εξηκολούθησεν ενεργών σύμφωνα προς ό,τι ενόμιζεν ανάγκην της στρατιωτικής καταστάσεως.
[...]
Ο Βενιζέλος εις Αθήνας υπέθετεν ότι το απόγευμα της 25ης ο Ελληνικός στρατός θα κατελάμβανε την Θεσσαλονίκην. Αντί τούτου μανθάνει διαπραγματεύσεις και προθεσμίας. Η ανησυχία του μεταβάλλεται εις απόγνωσιν.

Ολόκληρος η πολιτική του καταρρέει. Τα αυριανά σύνορα της Ελλάδος θα μείνουν εντεύθεν του Αξιού. Υπό το κράτος των συναισθημάτων αυτών στέλλει προς τον Κωνσταντίνον την εξής βιαίαν τηλεγραφικήν διαταγήν:
«Αρχηγόν στρατού: Παραγγέλεσθε να αποδεχθήτε την προσφερομένην υμίν παράδοσιν της Θεσσαλονίκης και να εισέλθετε εις ταύτην άνευ χρονοτριβής. Καθιστώ υμάς υπεύθυνον διά πάσαν αναβολήν, έστω και στιγμής.
(Υπογραφή) υπουργός Στρατιωτικών Βενιζέλος».
[...] Ο Κωνστ·ντίνος εξουσιοδότησε τους αξιωματικούς του επιτελείου του Δούσμανην και Μεταξάν να μεταβούν εις Θεσσαλονίκην διά να υπογράψουν τα πρωτόκολλα της παραδόσεως. Αι σχετικαί διατυπώσεις έληξαν την 11 η νυκτερινήν.

Γ. Βεντήρης, Η Ελλάς του 1910-1920, Ίκαρος, Αθήν· 1970, τόμ. 1, σ. 119-121.


Αυτή η εκδοχή περιλαμβάνει πέντε ψέματα:
1. Από κανένα ιστορικό αρχείο δεν προκύπτει ανταλλαγή τηλεγραφημάτων για το προς τα που θα κατευθυνθεί ο Στρατός. Πόσο μάλλον τα γελοία περί «Σας το απαγορεύω». Αυτή η ανταλλαγή των δήθεν τηλεγραφημάτων αναφέρεται μόνο από τον Βενιζέλο στην ομιλία του στη Βουλή στις 12 Αυγούστου 1917, όταν είχε επιστρέψει από την Θεσσαλονίκη σαν Πρωθυπουργός και ο «Εθνικός Διχασμός» βρισκόταν στην οξύτερή του φάση. Σε «Πολεμική Έκθεση του ΓΕΣ» που εκδόθηκε το 1932 (επί Πρωθυπουργίας Βενιζέλου για να μην θεωρηθεί ότι η πηγή προέρχεται από αντιπάλους του...), για τους Βαλκανικούς Πολέμους αναφέρεται ότι «Δεν ανευρέθη η αναφορά του ΓΕΣ ότι ο Στρατός θα κατευθυνθή προς Μοναστήριον, ούτε και η Διαταγή του Υπ. Στρατιωτικών, όπως στραφή προς Θεσσαλονίκην...»

2. Στην Μακεδονία τότε πολεμούσαν δύο στρατιές. Η μία κατευθύνονταν μέσω Κατερίνης, Βέροιας και Γιαννιτσών προς Θεσσαλονίκη και η άλλη μέσω Φλώρινας προς Μοναστήρι. Άρα ο Στρατός κινούνταν ταυτόχρονα σε δύο μέτωπα και δεν υπήρχε περίπτωση ο Κων/νος να βαδίσει προς Μοναστήρι κλπ. ανοησίες. Απόδειξη αυτού και το απόκομμα εφημερίδας της εποχής που περιγράφει τις μάχες που διεξάγονταν στην περιοχή της Φλώρινας, τις μέρες της κατάληψης της Θεσσαλονίκης.

3. Λέει το σχολικό βιβλίο, ότι «Την νύκτα της 24 προς 25 Οκτωβρίου...τηλεφωνεί μετά το μεσονύκτιον προς τον βασιλέα Γεώργιο». Το τηλεφώνημα στην πραγματικότητα έγινε μια μέρα αργότερα, τη νύχτα της 25 προς 26 Οκτωβρίου και συγκεκριμένα στις 26 Οκτωβρίου 1:00 π.μ. όπως προκύπτει και από τα δημοσιεύματα της 27ης Οκτ.1912 (που περιγράφουν τα γεγονότα της 26ης Οκτ.). Όπως φαίνεται και από το δημοσίευμα το τηλεφώνημα δεν έγινε για να πιεστεί ο Διάδοχος να κινηθεί ταχύτερα αλλά για να διασταυρώσει ο Βενιζέλος ότι όντως είχε καταληφθεί η Θεσσαλονίκη μιας και μερικές ώρες πριν είχε πάρει ανεπίσημο τηλεγράφημα από τον Γιδά, που έλεγε ότι η πόλη είχε καταληφθεί από τον Κων/νο. Και ήθελε να το διασταυρώσει για να μπορεί να αρχίσει και επίσημα να δέχεται συγχαρητήρια όπως μπορείτε να δείτε και στο απόκομμα της εφημερίδας.

4. Λέει το σχολικό βιβλίο ότι το τηλεφώνημα έγινε «μετά τας ειδήσεις περί της βουλγαρικής προελάσεως» ενώ "η ιστορία βρίθει αναφορών ότι οι Βούλγαροι ήταν έξω από την Θεσσαλονίκη" και στο τσακ την καταλάβαμε πρώτοι. Και αυτό είναι ψέματα μιας και οι Βούλγαροι στις 22 Οκτωβρίου είχαν καταλάβει την Ξάνθη ενώ την μέρα που εμείς ήμασταν έξω από την Θεσσαλονίκη αυτοί καταλάμβαναν την Δράμα!!!

5. Λέει αληθώς ότι ο Βενιζέλος έστειλε το γνωστό τηλεγράφημα 80200 στον Κων/νο ζητώντας του επιτακτικά να αποδεχθεί «την προσφερομήνην υμίν παράδοσιν της Θεσσαλονίκης» αλλά αφήνει να εννοηθεί ότι το έστειλε στις 25 Οκτωβρίου και δεν λέει ότι το έστειλε ξημερώματα της 27ης Οκτωβρίου στις 2:30 π.μ.. όταν η πόλη είχε καταληφθεί από την προηγούμενη μέρα!!! Παρακάτω θα αναφέρω γιατί το έστειλε παρόλο που όπως έγραψα πιο πάνω, ήξερε ότι η πόλη είχε καταληφθεί...και θα αναφέρω γιατί το επόμενο πρωί έστειλε τηλεγράφημα και ζητούσε να μην παραδοθεί αυτό που έστειλε τη νύχτα, δηλ το 80200 και τι του απάντησε ο Κων/νος.

Σε πιο πονηρές εκδόσεις της ιστορίας, γι' αυτούς που το μυαλό τους ήδη έχουν σχηματίσει την εικόνα του «Απελευθερωτή» της Θεσσαλονίκης Βενιζέλου, όπως αυτής της Γ' Λυκείου και συγκεκριμένα πάλι στο βιβλίο του καθηγητή γράφονται τα εξής:

«Η Κυβέρνηση, μη έχοντας ακόμη πληροφορηθεί την υπογραφή του πρωτοκόλλου για την παράδοση της Θεσσαλονίκης (σημείωση: έγινε στις 23.00' της 26ης Οκτωβρίου), λόγω δυσχερειών στα μέσα επικοινωνίας, ανησυχούσε μήπως οι Βούλγαροι προλάβουν και καταλάβουν πρώτοι την πόλη. Για το λόγο αυτό ο Πρωθυπουργός απέστειλε στις 02.30 της 27ης Οκτωβρίου προς τον Αρχιστράτηγο το παρακάτω τηλεγράφημα, με το οποίο τον διέτασσε να αποδεχθεί χωρίς καμία αναβολή την παράδοση: "Αρχηγόν Στρατού
Αρ. 80200. Παραγγέλλεσθε ν’ αποδεχθείτε την προαφερομένην υμίν παράδοσιν της Θεσσαλονίκης και εισέλθητε εις αυτήν άνευ τινός αναβολής. Καθιστώ Υμάς υπεύθυνον διά πάσαν αναβολήν έστω και στιγμής.
Αθήναι 27-Χ-12 ώρα 2.30' π.μ. Πρωθυπουργός Βενιζέλος.
Λίγο αργότερα όμως, την ίδια ημέρα, του γνωστοποιήθηκαν οι σχετικές αναφορές του Αρχιστράτηγου και έδωσε αμέσως εντολή να ανακληθεί η προηγούμενη διαταγή του, επειδή δεν ανταποκρινόταν πλέον στην κατάσταση. Η διαταγή όμως αυτή είχε ήδη φτάσει στο Γενικό Στρατηγείο και όταν έλαβε γνώση της ο Αρχηγός Στρατού, συνέταξε ο ίδιος την παρακάτω απάντηση, η οποία όμως τελικά δεν διαβιβάστηκε, γιατί στο μεταξύ ενημερώθηκε για την ακύρωση της διαταγής που προκάλεσε την αιτία της απαντήσεως αυτής.
'Συναισθάνομαι πλήρως την ευθύνην ήν φέρω και παρακαλώ εις το εξής να μη μοι υπομιμνήσκηται τούτο δι’ οιανδήποτε υπόθεσιν. Εάν ώφειλον ή ου να παραδεχθώ την παράδοσιν της Θεσσαλονίκης ήμην ο μόνος αρμόδιος να κρίνω ευρισκόμενος επιτόπου και επιβάλλων τους όρους. Απόδειξις δε το επιτευχθέν αποτέλεσμα.
Κωνσταντίνος ". Το πρωί της ίδιας ημέρας, 27 Οκτωβρίου, οι αντιπρόσωποι του Έλληνα Αρχιστράτηγου στη Θεσσαλονίκη υπέγραψαν με τον Αρχηγό του Τουρκικού Στρατού συμπληρωματικό πρωτόκολλο με το οποίο ρυθμίζονταν διάφορες λεπτομέρειες που αφορούσαν την παράδοση του Τουρκικού Στρατού και την κατάληψη της Θεσσαλονίκης. [...] Τις μεσημβρινές ώρες εισήλθε στη Θεσσαλονίκη το Απόσπασμα Ευζώνων με τμήμα Ιππικού και κατευθύνθηκε στους εκεί στρατώνες.
Γενικό Επιτελείο Στρατού / Διεύθυνση Ιστορίας Στρατού, Επίτομη Ιστορία των Βαλκανικών Πολέμων 1912-1913, Αθήνα 1987, σ. 62»


Εδώ λοιπόν οι παραχαράκτες της ιστορίας παραδέχονται ότι ο Κων/νος δεν μπήκε στη Θεσ/νίκη μετά από πιέσεις του Βενιζέλου, αλλά πάλι δεν μπορούνε να αποφύγουν τα ψέματα προκειμένου να συντηρήσουν τον μύθο του Βενιζέλου.
Το ότι ο Κων/νος έστειλε την απάντηση, που αυτοί λένε ότι δεν εστάλη τελικά, φαίνεται από την «Πολεμική Έκθεση του ΓΕΣ» του 1932. Λοιπόν τα γεγονότα έχουν ως εξής:


Στις 26.10.1912 στις 4:05μ.μ. ο Βενιζέλος στέλνει τηλεγράφημα προς την V Μεραρχία Κοζάνης στο οποίο λέει «Ταύτην στιγμήν ελήφθη τηλεγράφημα εκ τηλεγραφείου Γιδά (Σ.Σ. εκεί ήταν το Αρχηγείο του Κων/νου) αγγέλον κατάληψιν Θεσσαλονίκης παρ' ημετέρου στρατού...» άρα το απόγευμα της 26ης Οκτωβρίου ξέρει ότι η Θεσσαλονίκη έχει καταληφθεί. Μετά από 10 ώρες στις 27.10.1912, στις 2:30π.μ. στέλνει τηλεγράφημα (αρ.80200) προς Κων/νο και του ζητάει να αποδεχθεί τούς όρους παράδοσης των Τούρκων και να τελειώνει, ενώ ξέρει ότι η πόλη έχει καταληφθεί...στις 27.10.1912 στις 8.20π.μ. ενημερώνεται και επίσημα ότι η Θεσσαλονίκη κατελήφθη και ο Βασιλιάς κατευθύνεται προς την πόλη. Μετά από καθυστέρηση 6 ωρών και αφού κατάλαβε ότι θα γινόταν ρόμπα, μιας και οι εφημερίδες είχαν κυκλοφορήσει και μιλούσαν για κατάληψη της Θεσσαλονίκης και ότι ο Βασιλιάς κατευθύνονταν προς την πόλη , στις 2μ.μ. ζητάει να μην κοινοποιηθεί στον Κων/νο το τηλεγράφημα 80200 που έστειλε τη νύχτα «μιας και δεν ανταποκρίνεται πια στις περιστάσεις». Αυτό όμως είχε δοθεί ήδη και ο Κων/νος του απάντησε δεόντως . Όλα αυτά όπως είπαμε σύμφωνα με Έκθεση του Υπ. Στρατιωτικών του 1932 όταν στην εξουσία ήταν ο ίδιος ο Βενιζέλος...

[1912.10.25.Βενιζέλος+ζητάει+στρατό+να+πάει+στην+Κοζάνη.jpg]Αυτό όμως είναι το λιγότερο μπροστά στο επόμενο. Ενώ λοιπόν μας πιπιλίζουν το μυαλό ότι ο Βενιζέλος πίεσε τον Κων/νο να κατευθυνθεί και να καταλάβει την Θεσσαλονίκη παρακάτω δείτε το τηλεγράφημα του Βενιζέλου προ τον Κων/νο από τις 25 Οκτωβρίου όταν ο Κων/νος βάδιζε προς Θεσσαλονίκη, όπου του ζητάει να στείλει μια Μεραρχία στα Σέρβια, στην Κοζάνη, προφανώς για να ενισχυθεί η Στρατιά που κατευθύνονταν προς Μοναστήρι!!!

Η πλήρης παραχάραξη της ιστορίας λοιπόν, μιας και ενώ

σήμερα μαθαίνουμε ότι δήθεν ο Βενιζέλος «απαγόρευσε» στον Κων/νο να βαδίσει προς Μοναστήρι,

η πραγματικότητα είναι ότι ο Βενιζέλος ζήτησε να φύγει μια Μεραρχία από αυτές που ήταν έξω από την Θεσσαλονίκη και να πάει στην Κοζάνη!!!


Ποιος ζήτησε λοιπόν να φύγει στρατός από την Θεσσαλονίκη και να πάει στην Κοζάνη και γιατί;


Ο λόγος μάλλον προφανής...δεν θεωρούσε ότι έπρεπε να ασχοληθεί ο Ελληνικός Στρατός με την «Εβραιούπολη», όπως την αποκαλούσε χαρακτηριστικά, άσχετα αν μετά το κύμα ενθουσιασμού που προκάλεσε η κατάληψη της πόλης εκμεταλλεύτηκε με επιτυχία το γεγονός και σήμερα παρουσιάζεται σαν απελευθερωτής της πόλης...

Η ιστορική αλήθεια λοιπόν όπως περιγράφεται και στις εφημερίδες της εποχής είναι ότι μετά την μάχη των Γιαννιτσών στις 22 Οκτωβρίου ο Κων/νος με τον Στρατό κατευθύνθηκαν προς την Θεσσαλονίκη, καταδιώκοντας τα υπολείμματα του Τούρκικου Στρατού . Οι εφημερίδες μιλούσαν για παράδοση από τις 24 Οκτωβρίου και μάλιστα είχαν και έτοιμες τις εκδόσεις μια βδομάδα πριν την κατάληψη της πόλης. Όταν ο Ελληνικός Στρατός βρισκόταν έξω από την πόλη οι Βούλγαροι καταλάμβαναν τη Δράμα και ουδεμία συμβολή στην κατάληψη δεν είχε ο Υπ. Στρατιωτικών Βενιζέλος...

την Θεσσαλονίκη την απελευθέρωσε ο Κων/νος και όχι ο Βενιζέλος όπως από τότε μας παραμυθιάζουν οι Άγγλοι

ΥΓ. Το αφιέρωμα για τον «Εθνάρχη», ως το 1915, διαβάστε το εδώ

Τα αποτελέσματα της χθεσινής διακαναλικής εμφάνισης του ΓΑΠ

Άμεσα αποτελέσματα είχε η χθεσινή διακαναλική εμφάνιση του ΓΑΠ,
σε σχέση με τις υπόλοιπες καθημερινές διακαναλικές εμφανίσεις του
Ποια;

Διαβάστε τα στο online-pressblog.blogspot.com

Τι σας προτείνω να ψηφίσετε...

Προτείνω να ψηφίσετε όλοι ΠΑΣΟΚ...
Γιατί;

Διαβάστε στο vaspersview.blogspot.com

Ευτυχώς που δεν είναι ο Κάστρο πρωθυπουργός..

Ευτυχώς που έχουμε τον Γιώργο πρωθυπουργό, γιατί ον είχαμε τον Φιντέλ Κάστρο...
ΘΑ μας είχε απολύσει όλους !!!
Δόξα σοι ο Θεός.Πάλι καλά τυχεροί είμαστε.
Δείτε τον στο βίντεο:



http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_3655.html

Οι πράσινες μπίζνες με φόντο το Αιγαίο

thumb(Σε συνέχεια της χθεσινή ανάρτησης: "Συνδιάσκεψη για την κλιματική αλλαγή απευθυνόμενη σε αμερικανάκια" διαβάστε και το παρακάτω ενδιαφέρον άρθρο)

Εάν το Διεθνές Συνέδριο για την Κλιματική Αλλαγή στη Μεσόγειο, που πραγματοποιείται την Παρασκευή και το Σάββατο στη Βουλιαγμένη, ήταν τραγούδι, οι στίχοι θα ήταν κάπως έτσι… «Πάμε μια βόλτα στη Βουλιαγμένη, είναι η μπίζνα ζεστή, κάπου υπάρχει ένα φάντ αραγμένο, ίσως το βρούμε μαζί»…

Και θα μας βοηθήσουν να το βρούμε «γνωστές φυσιογνωμίες», που έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους για το καλό του περιβάλλοντος και το δικό μας.

Γιατί τις δυνάμεις τους έχουν ενώσει για να μας κατευθύνουν, να μας συμβουλεύσουν και να σχεδιάσουν την «πράσινη» επιχειρηματική πολιτική της επόμενης μέρας, ο αδερφός του Έλληνα πρωθυπουργού Αντρίκος, η κόρη του πρώην υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας Ισμαήλ Τζεμ Ιπέκ, ο Ελληνοαμερικάνος σύζυγος της Ελληνοαμερικανίδας πρέσβειρας των ΗΠΑ στην Ουγγαρία Ελένης Τσακοπούλου, κορυφαίοι επιστήμονες επικεφαλής εταιρειών επενδύσεων, και στο βάθος ο ίδιος ο Μπιλ Κλίντον!

Κι αυτό γιατί το διεθνές συνέδριο με την υψηλή διεθνή πολιτική εκπροσώπηση, με την πολύ υψηλή επιστημονική εκπροσώπηση αλλά και με την πολύ υψηλή επιχειρηματική εκπροσώπηση είναι επί της ουσίας το απόλυτο πεδίο δράσης για τις πράσινες μπίζνες του άμεσου μέλλοντος, μπίζνες που δρομολογούνται πλέον με άλλα, εκλεπτυσμένα χαρακτηριστικά, αφού οι «εργολάβοι» του παρελθόντος χαλάνε την πιάτσα.

Οι σύγχρονες μπίζνες γίνονται με ηχηρά ονόματα, που διαθέτουν πλήθος PhD, είναι clean face και κυρίως δραστηριοποιούνται είτε σε μη κυβερνητικές οργανώσεις είτε σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

Το διεθνές συνέδριο είναι ένα πρόγραμμα που «τρέχει» το Ινστιτούτο του αδερφού του πρωθυπουργού, καθηγητή Αντρίκου Παπανδρέου. Πρόκειται για το Ινστιτούτο για την Κλιματική Αλλαγή και την Ενεργειακή Ασφάλεια (i4cense) ενώ συνδιοργανωτές είναι η C&C που εξειδικεύεται στις δημόσιες σχέσεις, του Κυριάκου Γριβέα (επιχειρηματία γνωστού για τις διασυνδέσεις του στη Ν.Δ.), οι «Financial Times» και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Το συνέδριο έχει δυο σκέλη, το πολιτικό και το επιχειρηματικό, το οποίο πραγματοποιείται το Σάββατο μέσω του Επενδυτικού Φόρουμ «Mediterranean Green Development Investors Forum», όπου και θα στηθούν οι βάσεις για τα «πράσινα» ντιλ της επόμενης δεκαετίας.

Είναι ενδεικτικό ότι από τους ίδιους τους διοργανωτές, το Επενδυτικό Φόρουμ παρουσιάζεται ως ένα «συναρπαστικό event δικτύωσης που θα εξετάσει τις ευκαιρίες για επενδύσεις σε περιβαλλοντικά έργα και θα αναδείξει τις δυνατότητες κερδών για τους επενδυτές».

Τι είναι το i4cense

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου, το i4cense είναι ένας μη κυβερνητικός οργανισμός που στόχο έχει την ανάπτυξη όλων των δυνατοτήτων, ώστε να καταστεί δυνατή η προώθηση πρωτοβουλιών για το κλίμα και την ενεργειακή ασφάλεια της Μεσογείου.

Το Ινστιτούτο καθοδηγείται από κορυφαίους επιστήμονες ευρείας αναγνώρισης τόσο για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής όσο και για τις ευκαιρίες που προκύπτουν από τη μετάβαση στις λεγόμενες οικονομίες χαμηλού άνθρακα.

Η αποστολή του i4cense είναι να φέρνει κυβερνήσεις, φορείς λήψης αποφάσεων, μη κυβερνητικούς οργανισμούς, επιχειρηματίες και ακαδημαϊκούς σε ουσιαστικό διάλογο με στόχο την ανάπτυξη κοινών πολιτικών και προγραμμάτων. Ο ίδιος ο πρόεδρός του, καθηγητής Ανδρέας Α. Παπανδρέου, απαντώντας στην «Ελευθεροτυπία» στις 21.3.2010 είχε δηλώσει όσον αφορά τους πόρους του Ινστιτούτου: «Οι δραστηριότητες του i4cense είναι διεθνείς. Η μέχρι τώρα διεθνής συμμετοχή των επιστημόνων και ειδικών στον χώρο καθώς και των συνεργατών είναι εθελοντική. Πέραν της εθελοντικής προσφοράς, οι επιπλέον πόροι καθορίζονται από τον όγκο και το είδος των πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει και προκύπτουν από τη συνεργασία με άλλους διεθνείς επιστημονικούς φορείς και οργανισμούς».

Ποιος διοικεί το i4cense

Ο καθηγητής Ανδρέας Α. Παπανδρέου ως ιδρυτής και πρόεδρος έχει ασφαλώς τον πρώτο ρόλο, ενώ άμεσοι συνεργάτες του είναι τα επτά μέλη της Συμβουλευτικής Επιτροπής. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου, το i4cense καθοδηγείται από μια Συμβουλευτική Επιτροπή, η οποία αποτελείται από διεθνούς φήμης ακαδημαϊκούς, πολιτικούς και υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, ο ρόλος των οποίων είναι να καθοδηγούν το Ινστιτούτο με την παγκόσμια εμπειρία τους και την επιστημονική τους γνώση. Στο ενημερωτικό σημείωμα δεν αναφέρεται, όμως, ότι μέλη της Συμβουλευτικής Επιτροπής είναι επί της ουσίας και μεγαλόσχημοι επιχειρηματίες.

Μια μικρή έρευνα που κάναμε για την «ταυτότητα» των 7 μελών της Συμβουλευτικής Επιτροπής, απέβη εξαιρετικά αποκαλυπτική, γιατί στον «μπαξέ» ανθίζουν όλα τα «λουλούδια».

Οι 7 «κλειδοκράτορες»

1 Ιπέκ Νουρ Τζεμ Τάχα

Ω, ναι! Είναι η κόρη του πρώην υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας και φίλου του Γιώργου Παπανδρέου Ισμαήλ Τζεμ. Ποιος άλλωστε μπορεί να ξεχάσει το ζεϊμπέκικο που είχαν χορέψει ως υπουργοί Εξωτερικών, στο όνομα της ελληνοτουρκικής φιλίας βεβαίως- βεβαίως.

Η κόρη του Τζεμ, ο γάμος της οποίας με τον Ιρακινό επιχειρηματία Shwan Taha έχει μείνει αξέχαστος στο κορυφαίο ξενοδοχείο της γείτονος, το «Τζιραχάν Πάλας», είναι επιχειρηματίας, δημοσιογράφος και δραστήριο μέλος διάφορων μη κυβερνητικών και μη κερδοσκοπικών – ασφαλώς – οργανώσεων.

Η Ιπέκ τα τελευταία 5 χρόνια εργάζεται ως παραγωγός και παρουσιάστρια της τηλεοπτικής εκπομπής «Global Leaders» σε συνεργασία με ένα από τα μεγαλύτερα τούρκικα τηλεοπτικά δίκτυα, το NTV.

Παράλληλα, από το 2007 και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής του i4cense έχει ιδρύσει και διευθύνει την εταιρεία Melak Investments, η οποία ειδικεύεται στην παροχή στρατηγικών συμβουλών σε επενδυτικούς ομίλους και εταιρείες που επιθυμούν να επενδύσουν στην Τουρκία.

2 Χοσέ Μαρία Φιγκουέρες, IJ Partners

Πρόκειται για τον τέως πρόεδρο της Κόστα Ρίκα (1994-1998), ο οποίος τώρα είναι από τους βασικούς εταίρους - μέλη της Συμβουλευτικής Επιτροπής της IJ Partners, εταιρείας διαχείρισης κεφαλαίων που ιδρύθηκε το 2009 στη Γενεύη.

Το άκρως ενδιαφέρον με την IJ Partners είναι ότι επικεφαλής του fund είναι ο Θεόδωρος Μαργέλλος, ο οποίος στο εξαιρετικά λιτό βιογραφικό του στην ιστοσελίδα του fund αναφέρει «ότι είχε μια άκρως επιτυχημένη καριέρα ως έμπορος προϊόντων και επιχειρηματίας στον τομέα των γεωργικών επιχειρήσεων». Επισημαίνεται ότι επιχειρηματίας με το όνομα Θεόδωρος Μαργέλλος είχε εμπλακεί στη δεκαετία του ’90 με την υπόθεση του γιουγκοσλαβικού καλαμποκιού, το οποίο επιτήδειοι «βάφτιζαν» ελληνικό και καρπώνονταν επιδοτήσεις εκατομμυρίων δραχμών.

Στη Συμβουλευτική Επιτροπή της εταιρείας διαχείρισης κεφαλαίων βρίσκεται πλέον, μετά την παραίτησή της από τη θέση της εκπροσώπου της Ελλάδας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Παγκόσμια Τράπεζα, και η Μιράντα Ξαφά.

3 Μάρκος Κουναλάκης

Πολύ γνωστός Ελληνοαμερικάνος δημοσιογράφος και επιχειρηματίας, παντρεμένος με την κόρη του ζάμπλουτου Ελληνοαμερικάνου επιχειρηματία Άγγελου Τσακόπουλου.

Η σύζυγος του Μάρκου Κουναλάκη Ελένη Τσακοπούλου ανέλαβε πριν από λίγο καιρό πρεσβευτής των ΗΠΑ στην Ουγγαρία. Πριν αναλάβει την άκρως σημαντική αυτή θέση από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, το ζεύγος Τσακοπούλου - Κουναλάκη διηύθυνε την εταιρεία της οικογένειας AΚΤ Development, που θεωρείται κολοσσός στον τομέα των κατασκευών και του real estate.

Ο Μάρκος Κουναλάκης είναι επίσης εκδότης του «Washington Monthly», που θεωρείται από τα πιο έγκυρα πολιτικά περιοδικά των ΗΠΑ.

Τόσο η οικογένεια Τσακοπούλου όσο και η οικογένεια Κουναλάκη διατηρούν άριστες σχέσεις με την οικογένεια Μητσοτάκη. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο Άγγελος Τσακόπουλος δώρισε 2 εκατομμύρια δολάρια στο Πανεπιστήμιο Στάνφορντ για τη δημιουργία της έδρας Ελληνικών Σπουδών «Κωνσταντίνος Μητσοτάκης».

Ο πατριάρχης της οικογένειας Κουναλάκη κατάγεται από το ίδιο χωριό της Κρήτης με τον Μητσοτάκη και διατήρησαν επαφή ακόμα και όταν η οικογένεια Κουναλάκη μετανάστευσε στις ΗΠΑ, ενώ η Ελένη Τσακοπούλου σπούδασε μαζί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Στάνφορντ. Δεν είναι, επίσης, τυχαίο ότι η Ντόρα Μπακογιάννη ως δήμαρχος Αθηναίων έδωσε το κλειδί της πόλης στον πατριάρχη της οικογένειας Άγγελο Τσακόπουλο.

Ο ίδιος ο Μάρκος Κουναλάκης δηλώνει ότι διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με την Ντόρα Μπακογιάννη, με την οποία, όπως έχει πει παλιότερα σε συνέντευξή του, έχουν την ίδια αίσθηση του χιούμορ.

4 Σάιμον Ρέντι, C40 Cities

Ο Σάιμον Ρέντι είναι εκτελεστικός διευθυντής της Διεθνούς Πρωτοβουλίας ενάντια στην κλιματική αλλαγή C40 Cities. Πρωτοβουλία στην οποία συμμετέχουν 40 μεγάλες πόλεις του κόσμου, ανάμεσά τους και η Αθήνα, αφού πριν από 2 χρόνια υπέγραψε τη σχετική συμφωνία ο Νικήτας Κακλαμάνης.

Η C40 έχει συνάψει συνεργασία με το Ίδρυμα του τέως προέδρου των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον, το Clinton Climate Initiative, με στόχο την ανάπτυξη και υλοποίηση από κοινού έργων και δράσεων με σκοπό τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου. Επισημαίνεται ότι το Clinton Climate Initiative είναι παρακλάδι της κεντρικής ομπρέλας του Ιδρύματος Clinton Global Initiative, στο ετήσιο φόρουμ του οποίου πριν από λίγες ημέρες παρευρέθηκε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου αλλά και η Γιάννα Αγγελοπούλου, που διαρρέει ότι «ξηλώθηκε» κανονικά για να ενισχύσει το όραμα του mister president.

Σε απλά ελληνικά το Ίδρυμα Κλίντον είναι ένας παγκόσμιος «μεσίτης», αφού η βασική στρατηγική του είναι να οικοδομεί συνεργασίες μεταξύ κυβερνήσεων, μη κυβερνητικών οργανώσεων και επιχειρήσεων για τη μετάδοση τεχνογνωσίας αλλά και την προώθηση προγραμμάτων για αστικές αναπλάσεις με στόχο τη μείωση των εκπομπών του άνθρακα, την ανάπτυξη των ΑΠΕ, τη διαχείριση των αποβλήτων, τις μεταφορές, τη δασική πολιτική και ό,τι άλλο σχετίζεται με τους τομείς της πράσινης ανάπτυξης.

5 Νικ Μάμπεϊ, E3G

Είναι ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της βρετανικής E3G, η οποία εμφανίζεται ως ένας ανεξάρτητος μη κερδοσκοπικός οργανισμός. Διαβάζοντας με μεγαλύτερη προσοχή το προφίλ του οργανισμού, διαπιστώνει κανείς ότι σε άλλο σημείο η E3G εμφανίζεται ως ιδιωτική εταιρεία περιορισμένης ευθύνης, κατοχυρωμένη ως εταιρεία στην Αγγλία και την Ουαλία. Όπως επισημαίνεται, η E3G χρηματοδοτείται από ιδρύματα, κρατικούς φορείς και μη κυβερνητικές οργανώσεις και μέχρι σήμερα έχει λάβει χρηματοδότηση από κρατικούς φορείς και άλλους φορείς της Βρετανίας, όπως το βρετανικό υπουργείο Περιβάλλοντος, Τροφίμων και Αγροτικών Υποθέσεων, το βρετανικό υπουργείο Διεθνούς Ανάπτυξης, το Ίδρυμα Fairbairn Esmee, το ιταλικό υπουργείο Περιβάλλοντος και Επικράτειας, το Ίδρυμα της Shell και την περιβαλλοντική οργάνωση WWF.

6 Τζόζεφ Στάνισλοου, Deloitte LLP

Ο δρ Τζόζεφ Στάνισλοου είναι ανεξάρτητος σύμβουλος στον τομέα της ενέργειας και της βιώσιμης ανάπτυξης για την πολυεθνική Deloitte LLP. Είναι, επίσης, ιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρείας JAStanislaw Group LLC, που ειδικεύεται στη στρατηγική σκέψη και τις επενδύσεις στην ενέργεια και την τεχνολογία, καθώς και συνιδρυτής και πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Cambridge Energy Research Associates (CERA).

Ως κορυφαίος παγκοσμίως παράγοντας, με εμπειρία πάνω από 30 χρόνια στον κλάδο της ενέργειας, ο δρ Στάνισλοου συμβουλεύει και σχεδιάζει τη στρατηγική πολιτική των μεγαλύτερων εταιρειών ενέργειας των ΗΠΑ και όχι μόνο.

7 Δημήτρης Ζενγκέλης, Cisco

Ο ελληνικής καταγωγής οικονομολόγος Δημήτρης Ζενγκέλης είναι μέλος της βρετανικής ομάδας που διαμόρφωσε την περίφημη έκθεση Στερν για τα οικονομικά του κλίματος, ο οποίος στη συνέχεια ανέλαβε ανώτερος οικονομικός σύμβουλος της εταιρείας κολοσσού Cisco.

ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

http://polylitoikairoi.blogspot.com/2010/10/foto.html

Το Walkman «σώπασε» για πάντα

Είδος υπό εξαφάνιση θα γίνει σε λίγο καιρό το θρυλικό Walkman, το κασετόφωνο που βρέθηκε στο απώγειο της δόξας του τη δεκαετία του 1980, καταφέροντας μέχρι σήμερα 220 εκατομμύρια πωλήσεις διεθνώς. Η Sony ανακοίνωσε ότι σταματά την παραγωγή του φορητού κασετοφώνου, καθώς η ζήτησή του έχει μειωθεί, λόγω της επέλασης της ψηφιακής τεχνολογίας.

Η θρυλική συσκευή, που ταυτίστηκε όσο ελάχιστες με τη μουσική των '80's, θα γίνει είδος υπό εξαφάνιση και από τα ιαπωνικά καταστήματα- ύστερα από την απόσυρσή της από την αμερικανική και την ευρωπαϊκή αγορά- μόλις εξαντληθούν τα αποθέματα. Η Sony ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις που έκανε τον Απρίλιο ήταν οι τελευταίες.

Πάντως γεγονός είναι ότι σε ορισμένες αγορές της Ασίας και της Μέσης Ανατολής υπάρχει ακόμη ζήτηση. Οι αγορές αυτές στο εξής θα ικανοποιούνται από κινεζικές εταιρίες, στις οποίες ανέθεσε η Sony να κατασκευάσουν συγκεκριμένο αριθμό.

Το πρώτο κασετόφωνο Walkman εμφανίστηκε το 1979. Το κατασκεύασε ο Ναμπουτόσι Κιχάρα, μηχανικός στο τμήμα ήχου της Sony, ύστερα από εντολή του τότε προέδρου της εταιρίας Ακίο Μορίτα, να σχεδιάσει μια συσκευή, που θα μπορούσε να παίρνει μαζί του στα ταξίδια για να ακούει τις αγαπημένες του όπερες.

ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ

Μπράβο του για ακόμη μια φορά γιατί αυτό που είχε πει το κάνει πράξη. Είχα ακούσει τον νομάρχη μας στο Νίκο Χατζηνικολάου στο Alter να λέει ότι δεν πρόκειται να κατέβει για εκπομπή στην Αθήνα «αν θέλετε ελάτε εσείς», είπε χαρακτηριστικά. Και τελικά και χθες βγήκε στον αέρα μέσω link. Και σαφώς δεν έχει άδικο! Ο άνθρωπος είναι όλη μέρα στο πόδι, δίπλα στον πολίτη. Να αφήσει δηλαδή το «γάμο» και να τρέχει…??? Η δουλειά του πολιτικού είναι στον δρόμο, να ακούει τα παράπονά μας, τα προβλήματα μας. Και από την στιγμή που υπάρχει και η λύση του link γιατί να τρέχει στην Αθήνα????

www.psomiadisfriends.gr

ΟΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ GAP

Οι αντιφάσεις, τα ψευτο-διλήμματα και οι ανακρίβειες στη χθεσινή συνέντευξη του πρωθυπουργού παρουσιάζονται στο video που ετοίμασε ο Αργύρης Ντινόπουλος.

Αν στην θέση του ΓΑΠ ήταν ο Καραμανλής...

Ας μιλήσουμε και καλύτερα ας σκεφτούμε υποθετικά...
Έστω ότι στη θέση του ΓΑΠ στην χθεσινή διακαναλική "συνέντευξη" ήταν ο Καραμανλής και στην θέση του Πεταλωτή ο Ρουσόπουλος,
Σήμερα στα κανάλια και στις πασοκικες φυλλάδες θα μιλούσαν για "Τσαουσέσκου", για ελεγχόμενη δημοσιογραφία και πολλά άλλα τέτοια!
Μήπως κάνω λάθος; Κλείστε τα μάτια και φανταστείτε

Χ.Κ.
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ

Ο εγγονός του Μινέικο στην Θεσσαλονίκη, και ο εγγονός του Στρατηλάτη στο φτύσιμο

Η Ιστορία είναι αμείλικτη. Σαν σήμερα, το 1912, ο Ταξίμ Πασάς παρέδιδε στον Στρατηλάτη Κωνσταντίνο την Θεσσαλονίκη. Δυο μέρες μετά, μαζί με τον βασιλιά Γεώργιο, ο Κωνσταντίνος έμπαινε θριαμβευτικά στην πόλη.

Σήμερα, κανείς δεν τιμά τους δύο άντρες. Ο ανδριάντας του Κωνσταντίνου στην Τσιμισκή και το σημείο της δολοφονίας του Γεωργίου, στην παραλία, δεν θα δεχθούν κανένα στεφάνι από το επίσημο Κράτος.

Βλέπετε, το επίσημο Κράτος εκπροσωπεί ο εγγονός του βούλγαρου μηχανικού που έφτιαχνε τα οχυρά του Βουλγαρικού Στρατού, κατά τον πόλεμο με την Ελλάδα. Οπότε, ο εγγονός του Μινέικο γιατί να τιμήσει τον Στρατηλάτη Κωνσταντίνο; Και γιατί το Ελληνικό Κράτος να μην έχει στο φτύσιμο τον εγγονό του Στρατηλάτη;

Τέτοιος λαός που είμαστε, τέτοιοι Μινέικο μας αξίζουν...

Κυρία Δραγώνα σας κουνάμε το μαντήλι.

Μια περιφανή νίκη σημείωσαν τα ελεύθερα ιστολόγια που καθημερινά με σχόλια και κείμενα ανάγκασαν την κα. Δραγώνα να παραιτηθεί. Σαν αποχαιρετιστήριο αφιέρωμα έχω να της πω:

Η ιστορία των Ελλήνων έχει περάσει στη συνείδησή τους και κανένας δεν μπορεί να τους αλλάξει γνώμη.

Ο Μέγας Αλέξανδρος όσο και να τον κατηγορούν για σφαγέα των λαών, ομοφιλόφυλο και άλλες τέτοιες αηδίες που δυστυχώς διατυπώνονται και από διπλωματούχους πανεπιστημίων έχει περάσει στη συνείδηση των Ελλήνων σαν ο στρατηλάτης που μετέφερε στον τότε γνωστό κόσμο το Ελληνικό πνεύμα. Δεν έκανε τους λαούς «φόρου υποτελείς» ούτε μετέφερε τον πλούτο και τα πολιτιστικά τους επιτεύγματα στη Μακεδονία όπως έκαναν και κάνουν οι «πολιτισμένοι» της δύσης. Το ότι μέχρι σήμερα φυλές από περιοχές που πέρασε ο Μέγας Αλέξανδρος ισχυρίζονται και μάλιστα με περηφάνια ότι είναι απόγονοί του δεν μας λέει τίποτε;

Αυτά δεν αλλάζουν.

Ο Κολοκοτρώνης δεν θα γίνει ποτέ τρομοκράτης αλλά πάντα θα είναι ο τιμημένος στρατηγός της επανάστασης στη συνείδηση των Ελλήνων.

Όσοι μετείχαν στην επανάσταση του 1821 δεν είναι οι «ξεβράκωτοι» που χάλασαν την αρμονική συνύπαρξη Ελλήνων και Τούρκων (ειπώθηκε δυστυχώς αλλά πέρασε στα ψιλά από ανώτατο ορθόδοξο ιερωμένο και μέχρι σήμερα δεν έχει διαψευστεί) αλλά θα είναι οι απελευθερωτές της Ελλάδας στη συνείδηση των Ελλήνων.

Ο Μακεδονομάχοι ποτέ δεν θα γίνουν οι κατακτητές αλλά θα μείνουν οι απελευθερωτές της Μακεδονίας στη συνείδηση των Ελλήνων.

Η Κωνσταντινούπολη και η Σμύρνη δεν θα γίνουν ποτέ Istanbul και Izmir στη συνείδηση των Ελλήνων. Ο συνωστισμός στη Σμύρνη δεν ήταν για να μπουν στα καράβια για κρουαζιέρα αλλά πίσω τους οι Κεμαλικοί έσφαζαν, αυτό δεν αλλάζει στη συνείδηση των Ελλήνων.

Όσο αφορά το ότι η αρχαία Ελληνική γλώσσα είναι νεκρή, αν αφαιρέσουμε απ’ τη νεοελληνική τις αρχαιοελληνικές λέξεις δεν θα μπορέσουμε να συνεννοηθούμε.

Οι βοσκοί στην Ελληνική ύπαιθρο χρησιμοποιούν την φράση «σαλαγώ τα πρόβατα», η λέξη σαλαγώ (άγω τον σάλον-οδηγώ την φασαρία) υπάρχει για πάνω από 3000 χρόνια.

Όσο αφορά το ότι η Ελληνική γλώσσα είναι μικρή αν αφαιρέσουμε τις Ελληνικές λέξεις από πολλές ξένες γλώσσες θα τους μείνουν για συνεννόηση τα «αγκ» και τα «ουγκ».

Γι’ αυτά και άλλα πολλά σας κουνάμε το μαντήλι κα. Δραγώνα και δεν λυπόμαστε καθόλου μα καθόλου που σας χάνουμε.

http://ideopigi.blogspot.com/2010/10/blog-post_5740.html

ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΑΔΩΝΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΣΑΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ...TV STAR! ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΡΝΗΘΗΚΕ!!

Μπράβο στo ΠΑΣΟΚ

Η εταιρεία filothea (Ανδρέας Ι. Μηλιώνης, Παραγωγός ), έφερε εις πέρας, τη ζωντανή μετάδοση της συνέντευξης του Πρωθυπουργού, μέσω web streaming. Με άψογη απόδοση! Μπράβο τους. Το ΠΑΣΟΚ είναι χρόνια μπροστά, στο διαδίκτυο, είναι αλήθεια. Οι άλλοι, είναι με τον αραμπά ακόμη. Αν πείς του Παναγιωτόπουλου "δώσε μας web streaming τον Σαμαρά", θα νομίζει ότι του ζητάς χάπια για τις ξινίλες.

http://taxalia.blogspot.com/2010/10/filothea.html

Σε συγχωρούμε ρε Λάζαρε... αφού δεν μπορείς να κόψεις την πρέζα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΛΑΖΑΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
25/10/2010
Ανακοίνωση εξέδωσε σήμερα ο Λάζαρος Παπαδόπουλος, στην οποία τονίζει τα εξής: «Το Σάββατο μέσα σε ένα κλίμα έντασης που δημιουργούσαν τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στον χώρο μας και μέσα στην προσπάθεια μας να είμαστε ενωμένοι σαν ομάδα, Έλληνες και ξένοι παίκτες μαζί μπροστά στα δίκαια αιτήματα μας οδηγήθηκα σε μία φραστική διένεξη με τον Νίκο Σταυρόπουλο.

Δυστυχώς η ένταση των στιγμών ήταν τόσο μεγάλη που οι αντιδράσεις ήταν συναισθηματικά φορτισμένες και έδιναν συνέχεια σε μία κατάσταση που οδήγησε στην ανακοίνωση μου (η οποία συντάχθηκε την επομένη στο γήπεδο του Ελληνικού περιμένοντας την σύρραξη με τα Μ.Α.Τ) μέσα σε συνθήκες έντασης και προχειρότητας .
Η ανακοίνωση αυτή αν και εξέφραζε το συναίσθημα της στιγμής, είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργήσει βαθύ ρήγμα ανάμεσα σε μένα και στους ανθρώπους του Π.Α.Ο.Κ που με στήριξαν και μου έδωσαν αμέριστα την αγάπη τους.

Θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη από όλους αυτούς που πλήγωσα αλλά και αδίκησα επειδή πραγματικά σε όλο αυτό το διάστημα λειτουργήσαμε σε ένα πλαίσιο αμοιβαίας εκτίμησης και αξιοπρέπειας. Λυπάμαι πραγματικά και για άλλη μια φορά ΣΥΓΓΝΩΜΗ».

ΛΑΖΑΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Μήνυμα Β.Παπαγεωργόπουλου για την επέτειο απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης την 26η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1912 & τη γιορτή του Αγ. Δημητρίου

Χρόνια Πολλά!
Σήμερα γιορτάζει η Θεσσαλονίκη. Η αγαπημένη μας πόλη με τη λαμπρή ιστορία και τους μεγάλους αγώνες για τη Μακεδονία και τον Ελληνισμό.

Η επέτειος της απελευθέρωσης της πόλης από τον τουρκικό ζυγό και η γιορτή του Πολιούχου μας Αγίου Δημητρίου, αποτελούν για όλους τους Θεσσαλονικείς μια ακτινοβολούσα πνευματική πηγή.

Η 26η Οκτωβρίου, είναι μια ημέρα χαράς, μια ημέρα που μας καλεί να μην ξεχνούμε την ιστορία μας, να αγαπάμε την πατρίδα μας και έμπρακτα να υπερασπίζουμε τα δίκαιά της.

Η Θεσσαλονίκη, σήμερα, δύο χρόνια πριν τη μεγάλη επέτειο των 100 χρόνων από την απελευθέρωσή της, παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, γεμάτη ελπίδες, δίνει νέους αγώνες και προχωρά στο μέλλον γεμάτη πίστη στις δυνάμεις της.

Ως Δήμαρχος, που είχα την μέγιστη τιμή να υπηρετήσω αυτήν την πόλη, επί τρεις ολόκληρες τετραετίες, αισθάνομαι συγκίνηση και υπερηφάνεια διότι αγωνίσθηκα με πάθος ψυχής να γίνουν νέα μεγάλα και σημαντικά έργα και να προωθηθεί διεθνώς η παρουσία της και ο σύγχρονος ρόλος της.

Το μέλλον της Θεσσαλονίκης πρέπει πάντα να μας ενώνει και πρέπει πάντα, πάνω από κάθε τι, να βάζουμε τα δίκαιά της και τις ανάγκες της.

Χρόνια Πολλά σε όλους τους Θεσσαλονικείς!

Αν είσαστε φιλόλογος....

Αν είσαστε καθηγητής φιλόλογος και ακούγατε την χθεσινή διακαναλική συνέντευξη..

Tι βαθμολογία θα βάζατε στον κ. Πρωθυπουργό;


http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_26.html

Κ.Αγοραστός: «Κεντρική μου προτεραιότητα η λίμνη Κάρλα»

«Για τον ενωτικό συνδυασμό «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών» η αντιμετώπιση του προβλήματος της λειψυδρίας αποτελεί επείγουσα προτεραιότητα καθώς η μάχη για την εξασφάλιση των αναγκαίων ποσοτήτων νερού είναι μάχη για την ίδια την επιβίωση της Θεσσαλίας καθώς η περιβαλλοντική ερημοποίηση θα οδηγήσει στην «κοινωνική ερημοποίηση» της περιφέρειάς μας», τόνισε ο αν. καθηγητής του πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός μιλώντας σε συγκεντρώσεις στα Κανάλια και το Στεφανοβίκειο.

Ο κ. Κ. Αγοραστός επανέλαβε ότι δίνει «απόλυτη προτεραιότητα στην ολοκλήρωση της λίμνης Κάρλας» και ξεκαθάρισε ότι «ως αιρετή περιφερειακή αρχή με την ψήφο και τη στήριξη των Θεσσαλών είναι αταλάντευτη βούλησή μας να ασκήσουμε κάθε πίεση προς την κυβέρνηση παρέχοντας φυσικά και κάθε βοήθεια ώστε τα έργα να γίνουν όσο το δυνατόν αρτιότερα», επισήμανε και στάθηκε ιδιαίτερα στην αποκατάσταση των ακτημόνων και των κτηνοτρόφων.

Ο κ. Κ. Αγοραστός υπογράμμισε ότι «με το έργο πολλαπλής σκοπιμότητας ανασύστασης της λίμνης Κάρλας που βεβαίως βρίσκεται προς το τέλος του, θα αντιμετωπισθούν σοβαρά προβλήματα της Θεσσαλίας και ιδίως των νομών Λάρισας και Μαγνησίας, όπως η προστασία από πλημμύρες και η ρύπανση του Παγασητικού, η υφαλμύρωση των υπόγειων υδροφορέων της ευρύτερης περιοχής, η άρδευση χιλιάδων στρεμμάτων που αρδεύονται πλημμελώς, ενώ ταυτόχρονα θα αποκατασταθεί μερικώς το προϋπάρχον οικοσύστημα της Κάρλας και θα διασφαλισθεί στο μέλλον η «αειφορία» στην διαχείριση των εδαφικών και υδατικών πόρων».

Πρόγραμμα αυτοδιοικητικής κίνησης ΝΕΟΣ ΔΗΜΟΣ – ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ με υποψήφια δήμαρχο Βόλου τη Ζέττα Μακρή για τον τομέα του αθλητισμού

Συνεχίζοντας την ανακοίνωση του προγράμματός της διά του τύπου και του διαδικτύου και πιο συγκεκριμένα στην ηλεκτρονική σελίδα www.zettamakri.gr η υποψήφια δήμαρχος Βόλου Ζέττα Μακρή παρουσιάζει τις θέσεις της για τον τομέα του αθλητισμού.

Ο Αθλητισμός για μας δεν είναι μόνο η συστηματική σωματική καλλιέργεια, δεν συνδέεται μόνο με την επιτυχία, την βελτίωση των επιδόσεων, την υπέρβαση των προσωπικών ορίων ή έστω την απλή φυσική αγωγή. Ο Αθλητισμός και οι υποδομές του σε μια πόλη αντικατοπτρίζουν το πολιτισμικό της επίπεδο και αποτελούν κοινωνικό θεσμό.

Από την αρχαιότητα ακόμη ο αθλητισμός εθεωρείτο κοινωνικό αγαθό και είχε παιδαγωγική και ανθρωπιστική προοπτική.

Στη σύγχρονη πόλη του Βόλου που οραματιζόμαστε ο αθλητισμός θα έχει κορυφαία θέση έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους συμπολίτες μας και κυρίως στους νέους και τα παιδιά σε κάθε περιοχή του νέου Δήμου που δημιουργείται να αθληθούν ελεύθερα και χωρίς κόστος και παράλληλα να προωθηθεί πολλαπλά μέσα από στοχευμένες δράσεις και ολοκληρωμένο σχέδιο η θετική αξία του αθλητισμού και η συμβολή του στην ψυχική διάπλαση του ανθρώπου.

Αν η πράξη απαιτεί την δημιουργία αθλητικού ιδεώδους εμείς προτείνουμε θέσεις, μέτρα και πρωτοβουλίες που δικαιώνουν και τις δύο επιταγές. Δεν θεωρούμε την άθληση παιχνίδι και ούτε ως τέτοιο την αντιμετωπίζουμε. Είμαστε πεπεισμένοι για την σημασία και την σπουδαιότητα της καλλιέργειας του αθλητικού πνεύματος στο Δήμο Βόλου είναι αναγκαία η τόνωση του αθλητισμού, προκειμένου οι συμπολίτες μας να βρουν καταρχήν μια ευχάριστη διέξοδο από την σκληρή και μίζερη καθημερινότητά τους, τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με υψηλές ιδέες, όπως η ευγενής άμιλλα και ο υγιής ανταγωνισμός μέσα από ευχάριστη απασχόληση, οι νέοι με προοπτική πρωταθλητισμού αθλητές να βοηθηθούν στη μάχη για διακρίσεις.

Επιπροσθέτως ο συνδυασμός της αθλητικής παράδοσης της πόλης μας με την διεξαγωγή των Μεσογειακών Αγώνων σε αυτή το 2013 μας δείχνει τον δρόμο για επένδυση στην υπεραξία των αγώνων αυτών. Προτείνουμε την χάραξη Μεσογειακής Στρατηγικής Τουρισμού με σκοπό να εκμεταλλευθούμε τις δυνατότητες ανάπτυξης που θα προσφέρει η συγκεκριμένη διοργάνωση ώστε να αποτελέσει το 2013 σημείο αφετηρίας για προβολή του Βόλου σε όλο τον κόσμο. Σε αυτή την κατεύθυνση θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό.

Αντιλαμβανόμενοι τον αθλητισμό ως δίαυλο που συνδέει τον άνθρωπο με την εκπαίδευση, την κοινωνική ένταξη και την υγεία, ως φορέα ιδανικών που η χώρα μας ενέπνευσε εδώ και χιλιάδες χρόνια στην οικουμένη αλλά και ως μοχλό της τοπικής οικονομίας και εργαλείο ανάπτυξης παρουσιάζουμε τους άξονες του προγράμματός μας στους οποίους στηρίζεται η ενίσχυση του τομέα του αθλητισμού :

* Αξιοποίηση και αναβάθμιση όλων των αθλητικών υποδομών του Νέου Δήμου.
* Άμεση συντήρηση και αποκατάσταση φθορών και βλαβών των δημοτικών αθλητικών χώρων.
* Δημιουργία νέων αθλητικών χώρων στις περιοχές που τώρα εντάσσονται στον Δήμο Βόλου.
* Εξασφάλιση πόρων για αναμόρφωση του ΕΑΚ, ώστε να αξιοποιηθεί και να πάψει ο Δήμος Βόλου να συντηρεί τα έξοδά του χωρίς ανταποδοτικότητα.
* Συνεργασία και στήριξη των αθλητικών συλλόγων και σωματείων της πόλης. Προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων των αθλητικών σωματείων και άσκηση πίεσης για οικονομική ενίσχυσή τους από τους φορείς της κεντρικής διοίκησης
* Ενίσχυση των οικονομικών των ερασιτεχνικών ομάδων και δημιουργία των υποδομών που στερούνται για καλύτερη και αποδοτικότερη προπόνησή τους.
* Απόλυτη διαφάνεια στα τιμολόγια για έξοδα αθλητικού υλικού και τήρηση αρχείου όλων των εντολών που δίδονται.
* Διεξαγωγή ερευνών για την καταγραφή ενδιαφερόντων και αθλημάτων των πολιτών και των τοπικών φορέων.
* Οργάνωση και συντονισμός του έργου του Αθλητικού Οργανισμού Δήμου Βόλου.
* Σαφής καθορισμός των υποχρεώσεων των δημοτικών υπαλλήλων που συνδέονται με αθλητικές δράσεις του δήμου και έλεγχος τήρησής τους ώστε να εκπληρώνεται η αποστολή τους προς όφελος των πολιτών.
* Εκπόνηση και εφαρμογή προγραμμάτων για άθληση των ατόμων με ειδικές ανάγκες και των κοινωνικά ευπαθών ομάδων.
* Καλλιέργεια μαζικού αθλητισμού σε όλες τις ηλικίες (από την προσχολική μέχρι την Τρίτη ηλικία)
* Θέσπιση ετησίων αθλητικών διοργανώσεων υπό μορφή θεσμών σε όλες τις περιοχές που συνθέτουν τον νέο καλλικρατικό Δήμο.
* Προώθηση προγραμμάτων για παιδιά που αφορούν την εκμάθηση θαλάσσιων αθλημάτων με δεδομένη την στενή σχέση των κατοίκων του Βόλου με την θάλασσα
* Βράβευση καταξιωμένων αθλητών του Δήμου.
* Συνεργασία με αθλητικούς οργανισμούς άλλων Δήμων.
* Συνεργασία για την οργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων με την σχολική κοινότητα.
* Σχεδιασμός προγραμμάτων εσωτερικών ή διεθνών ανταλλαγών αθλητών.
* Δημιουργία αθλητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων στο πλαίσιο της μάχης κατά των ναρκωτικών.
* Οργάνωση και συντονισμός ομάδων εθελοντών για την υποστήριξη αθλητικών δραστηριοτήτων με έμφαση στην περίοδο των Μεσογειακών Αγώνων.
* Ουσιαστική συνεργασία με την οργανωτική επιτροπή των Μεσογειακών Αγώνων Βόλος 2013 με στόχο την επιτυχία της διοργάνωσης.
* Στήριξη και συνεργασία με τις τοπικές επιχειρήσεις και τους πολίτες εθελοντές για την άριστη φιλοξενία των τουριστών κατά τους Μεσογειακούς Αγώνες.
* Αξιοποίηση της εμπειρίας Μεσογειακών Αγώνων για διοργάνωση και άλλων μεγάλων αθλητικών συναντήσεων.

Ο αθλητισμός αποτελεί αναντίρρητα κοινωνική ανάγκη. Η εξέλικτική του πορεία και η σημερινή δυναμική του καταδεικνύουν την σημαντική του επίδραση στην σύγχρονη κοινωνία των πολιτών. Αυτόν τον ρόλο του αθλητισμού έχουμε σκοπό να αναδείξουμε και να αναβαθμίσουμε.

Το δικαίωμα των πολιτών στην άθληση είναι κεκτημμένο και είμαστε εδώ για να ενισχύσουμε αυτό το δικαίωμα. Με άμεσες και αποτελεσματικές παρεμβάσεις στον επαγγελματικό, ερασιτεχνικό, σχολικό αλλά και τον ελεύθερο αθλητισμό δημιουργούμε νεα δεδομένα στο συγκεκριμένο τομέα. Γιατί ο αθλητισμός τελικά είναι τρόπος ζωής.

ΚΑΡΦΙΤΣΑ 26.10.2010

Καθημερινή πολιτική εφημερίδα

·Διανέμεται δωρεάν σε 25.000 φύλλα ημερησίως σε όλον τον νομό Θεσσαλονίκης, σε 150 επιλεγμένα σημεία του πολεοδομικού συγκροτήματος

·Διαβάζεται στο ίντερνετ www.karfitsa.gr

ΕΚΔΟΤΗΣ: Νίκος Καραμανλής
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος / gkessopoulos@gmail.com
ΥΠ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Φωτεινή Γκαμπαλέ / saleskarfitsa@gmail.com

25 Οκτωβρίου 2010

Κι όμως αυτός ο άνθρωπος ψηφίζει!!!

Χούκλη: Θα χρεοκοπήσει η χώρα αν χάσετε 5 περιφέρειες και 50 δήμους;
ΓΑΠ: Η αξιωματική αντιπολίτευση με τις μαγικές λύσεις... μπλα μπλα μπλα η αξιωματική αντιπολίτευση

Λιάτσος: ΘΑ χρεοκοπήσει η χώρα αν χάσετε τις εκλογές;
ΓΑΠ: Η αξιωματική αντιπολίτευση το έβαλε στα πόδια... μπλα μπλα μπλα γυρνάω όλο τον κόσμο... μπλα μπλα μπλα η αξιωματική αντιπολίτευση

Σρόιτερ: Κ. Πρωθυπουργέ εγώ δεν βλέπω κανένα λόγο να πάτε σε εκλογές από τη στιγμή που έχετε πρόσφατη λαϊκή εντολή παρά μόνο αν η οικονομία δεν πάει καλά και δεν μπορείτε να κάνετε αυτά που θέλετε.
ΓΑΠ: Χαίρομαι που που συμμερίζεστε την αισιοδοξία μου(!!!!!)

Κοσιώνη: Αυξήσατε τους φόρους των επιχειρήσεων, πιστεύεται ότι αυτό ευννοεί τις επενδύσεις;
ΓΑΠ: Επειδή γυρίζω όλο τον κόσμο, οι ξένοι μου λένε ότι δεν τους ενδιαφέρει ο φόρος αλλά η πάταξη της γραφειοκρατίας και της διαφθοράς (!!!! ΣΣ. γι αυτό η Shell δεν επενδύει στη Νιγηρία ας πούμε... επειδή δεν θέλουν διεφθαρμένες κυβερνήσεις...)

ΤΟ ΣΤΑΡ ΤΟΝ ΕΦΤΥΣΕ ΚΑΙ ΕΚΟΨΕ ΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ...
ΤΟ ΣΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ...


Δούκας: Στο κέντρο της Αθήνας γίνεται χαμός. Τι κάνετε γι αυτό;
ΓΑΠ: Έχουμε κάνει μεγάλη δουλειά με τον Δία (!!!)... Προτείνουμε ένα Δήμαρχο που ξέρει τα θέματα και έχει λύσεις (!!! Ο Δήμαρχος έχει αρμοδιότητες για τους μετανάστες!!! Τ ακούσαμε κι αυτό!)

Αυτός που μιλάει στο ακουστικό της Τρέμη: Που θα βρείτε τα λεφτά για το επιπλέον έλλειμμα του 2009 και ποιοι είναι οι επαχθείς όροι του μνημονίου που θα επαναδιαπραγματευτείτε;
ΓΑΠ: Η ΝΔ μπλα μπλα... Στο εξωτερικό δεν μας πιστεύανε, τώρα μας πιστεύουν... το έλλειμμα του 2009 αν είναι μεγαλύτερο δεν φταίμε εμείς (!!! Θυμίζω ότι η ερώτηση είναι που θα βρείτε τα λεφτά για να καλύψετε το επιπλέον έλλειμμα του 2009!!!)... Επαναδιαπραγμάτευση... πχ το ΦΠΑ που είμαστε υποχρεωμένοι να αυξήσουμε το 2011 μπορεί να βρεθεί ένας άλλος τρόπος (!!! κατηγορεί τη ΝΔ για μαγικές λύσεις....) να βρούμε τα απαραίτητα χρήματα

ΗΘΕΛΑ ΝΑ Σ ΕΒΛΕΠΑ ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΤΙ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΝΑΛΙ...

Χούκλη: Επιμένετε στην πρόταση να αναρτήσετε στο διαδίκτυο τις φορολογικές δηλώσεις όλων των πολιτών;
ΓΑΠ: Μπλα μπλα... η πράσινη ανάπτυξη... ο έλληνας πληρώνει διπλάσιο ποσό για θέρμανση από τον φινλανδό... γεωθερμία... πράσινη ανάπτυξη... αιολικά πάρκα... φωτοβολταϊκά (!!! Το νέο χρηματιστήριο δηλαδή)... μεσογειακή διατροφή... μπλα μπλα...

Λιάτσος: Μπορείτε να πείτε ότι δεν θα υπάρξει παράταση του μνημονίου;
ΓΑΠ: Μου έβαλαν το πιστόλι στο κεφάλι επί χούντας...


Συνδιάσκεψη για την κλιματική αλλαγή απευθυνόμενη σε αμερικανάκια

Για όσους δεν κατάλαβαν το τσίρκο της περασμένης Παρασκευής και του περασμένου Σαββάτου στον Αστέρα της Βουλιαγμένης ή αλλιώς "συνδιάσκεψη για την κλιματική αλλαγή" και φυσικά δεν έγινε για να ενημερωθεί και να ευαισθητοποιηθεί ο κόσμος για το περιβάλλον... έγινε για να προβληθούν κάποιοι στο εξωτερικό βγάζοντας και ένα χαρτζιλίκι, να δείξουν ότι έχουν άκρες στην Ελλάδα, να γεμίσουν τα βιογραφικά τους και να συνεχίσουν τις υπόγειες μπίζνες τους... και αναφέρομαι φυσικά στον

αδερφό του GAP τον Αντρίκο που ήταν και ο διοργανωτής σαν ιδρυτής και Πρόεδρος της i4cense

στην οποία έχει μεν σαν σύμβουλο την κόρη του Τζέμ από την πρώτη στιγμή, αλλά κανένα ιθαγενή (όπως μπορείτε να δείτε εδώ στη σύνθεση της επιστημονικής επιτροπής στις 3 Οκτωβρίου 2010 - μόλις πριν 10 μέρες έβαλε έναν Ελληνοαμερικάνο)...

Αν η "συνδιάσκεψη" είχε γίνει για τον κόσμο δεν θα ήταν όλα στα αγγλικά...
λες και απευθύνονται στα αμερικανάκια...

Δείτε τις επίσημες σελίδες των δύο ημερίδων (1, 2) και αν βρείτε κάτι στα ελληνικά που να απευθύνεται στους Έλληνες πολίτες γράψτε μου... αλλά τι περιμένετε όταν η i4cense που έχει ιδρύσει ο αδερφός του Πρωθυπουργού δεν έχει σελίδα στα ελληνικά;

Και φυσικά μην τσιμπάτε ότι στο τέλος της συνδιάσκεψης, τάχα υπογράφηκε κάποιο χαρτί δεσμευτικό, από τις Μεσογειακές χώρες... είπαμε: Οι συμμετέχοντες υπέγραψαν σαν άτομα και όχι σαν εκπρόσωποι Κρατών!!! Πρωτοφανές!!!

Δείτε και ποιοι ήταν χορηγοί (όλο το Δημόσιο εξαναγκάστηκε να χορηγήσει το τσίρκο) και θα καταλάβετε γιατί έγινε το πανηγύρι:


i4cense

EIB

C&C International Group of Companies


Under the Auspices of the Prime Minister of Greece


In Collaboration With


The Banker


fDi Magazine


Lead Partner

TT HELLENIC POSTBANK S.A.

Host Partner

National Bank of Greece


Energy Partner

The Mytilineos Group

Affiliate Partner


Libra Group


Ministry of Culture and Tourism


The Greek Organization of Football Prognostics S.A.


DEI

Supporter


The Centre for Renewable Energy Sources and Saving


DEPA


DESFA


EEN HELLAS


Eurobank EFG


Piraeus Bank


PPC Renewables

"Δημοσιογραφικό βέρτιγκο" στην Καλλιθέα ή αλλιώς πολιτικό άγχος για τους "σίγουρους"

Το ΠΑΣΟΚ πέφτει παντού, αυτό είναι γνωστό γιατί εισπράττει την αποδοκιμασία για τον λαβύρινθο του μνημονίου που έμπλεξε την χώρα μας. Ο Πανικός της κυβέρνησης φαίνεται μιας και από σήμερα έχουμε μέχρι και διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργού μήπως και περισώσει κάτι.

Ο Πανικός της κυβέρνησης όμως σιγά σιγά περνάει και στους υποψήφιους της, ακόμη και σε αυτούς που θεωρούσαν από το κόμμα σίγουρους(Βλέπε Σγουρός). Ένα ακόμη παράδειγμα "σιγουριάς" είναι και ο Κώστας Ασκούνης δήμαρχος Καλλιθέας που ενώ μέχρι πρότινος διαφημιζόταν ως ο βέβαιος νικήτης ξαφνικά τα πράγματα ζορίσανε και η βεβαιότητα πήγε περίπατο. Αντίπαλος του Ασκούνη ο ανεξάρτητος υποψήφιος Δημήτρης Κάρναβος. Η Υποψηφιότητα Κάρναβου δείχνει πως μπορεί να κάνει την ανατροπή και η 20χρονη παραλυσία του δήμου Καλλιθέας έχει πολλές πιθανότητες να σταματήσει.

Σε αυτό το ενδεχόμενο το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται τρόπο να αντιδράσει και τι καλύτερο από το να χρησιμοποιηθούν ΜΜΕ προερχόμενα εκ δεξιών. Ένα από αυτά είναι και η σελίδα kallitheaonline. Βέβαια ο δημοσιογράφος και συντάκτης της δείχνει να έχει φτωχή έως ελλειπή μνήμη. Γιατί το λέμε αυτό; Δείτε:

Αυτό το έγραψε στις 24 Οκτωβρίου
http://www.kallitheaonline.gr/B.php?subaction=showfull&id=1287919444&archive&start_from&ucat=38

Ο ίδιος συντάκτης στις 17 Μαίου έγραφε
http://www.kallitheaonline.gr/X.php?subaction=showfull&id=1274097733&archive=&start_from=&ucat=77&

Τι βλέπουμε εδώ; Ο ίδιος δημοσιογράφος στην μία περίπτωση γράφει πως ο μοναδικός άνθρωπος που δεν ασχολήθηκε με την παραλία ήταν ο Κάρναβος και στην άλλη πως με παρέμβαση του Κάρναβου πρασίνισε όλη η παραλία της Καλλιθέας.

Εύλογα αναρωτιέται κάποιος, τι μεσολάβησε από το ένα δημοσιεύμα μέχρι το άλλο; ή για καλύτερα τι δεν μεσολάβησε;

Ο ίδιος δημοσιογράφος ενώ τον τελευταίο καιρό έχει πάθει μια μονομανία κατά του Κάρναβου με καθημερινούς απαξιωτικούς έως και δυσφημιστικούς χαρακτηρισμούς, πριν λίγο καιρό έγραφε (δείτε την διπλανή εικόνα) πως η προσφορά του Κάρναβου στην Καλλιθέα είναι ανεκτίμητη!

Έχουμε πολλά ακόμη παραδείγματα και για την εν λόγω σελίδα αλλά και για άλλες σε άλλους δήμους με αντίστοιχα δημοσιογραφικά καμώματα. Τα ψάξαμε, τα βρήκαμε και τα έχουμε κοπιάρει για την συνέχεια. Είδατε που τελικά δεν φταίνε μόνο οι πολίτες που βρίζουν τους δημοσιογράφους, πολλές φορές αν όχι τις περισσότερες φταίνε οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι με τα "κατορθώματα" τους.

inhijack.blogspot.com

Βορίδης: Θα αποσυνδεθούν οι πολιτικοί μας δρόμοι με τον ΛΑΟΣ!

Tη δυσαρέσκειά του εξέφρασε εμμέσως ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Μάκης Βορίδης για τα όσα είπε ο πρόεδρος του κόμματος Γιώργος Καρατζαφέρης στη συνέντευξή του στην εφημερίδα "Εθνος" της Κυριακής σχετικά με το πολιτικό του παρελθόν για το οποίο, όπως ανέφερε ο κ. Καρατζαφέρης, τον προστατεύει και για αυτόν το λόγο δεν τον στήριξε ως υποψήφιο περιφερειάρχη.

Ο κ. Βορίδης μιλώντας στο ραδιοσταθμό "Flash" ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ειλικρινά, αισθάνομαι άσχημα διότι με την τοποθέτηση την οποία κάνει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, εμένα προσωπικά, μου δημιουργεί κι ένα αίσθημα ότι, ρε παιδί μου, μήπως αισθάνεται ότι του είμαι βάρος, μήπως τον εμποδίζω, ξέρω 'γω, σε κάτι, στην εξέλιξη την πολιτική του. Θα μου πείτε, πότε το αισθάνθηκε, γιατί αυτά, να τονίσω, είναι γνωστά επί πολύ μακρό χρονικό διάστημα, έχουν κριθεί από τους πολίτες σε δύο εκλογές, οι οποίοι αποφάσισαν αυτό το οποίο αποφάσισαν και ως προς το πρόσωπό μου. Το επέλεξε ο ίδιος ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, ο οποίος μου έδωσε ένα κοινοβουλευτικό αξίωμα που είναι η θέση του γενικού γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδος. Ενδεχομένως, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ έχει δεύτερες σκέψεις ή καινούργιες σκέψεις, αυτό είναι κάτι που θα το συζητήσω μαζί του, γιατί δεν θέλω σε καμία περίπτωση να αποτελώ βάρος για οποιονδήποτε».

Έδειξε ότι βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στην αποχώρηση από το ΛΑΟΣ αν θεωρείται ως βάρος, όπως είπε, σημειώνοντας: «Είναι σαφές ότι θα απαλλάξω το κόμμα από το βάρος, με την έννοια ότι θα αποσυνδεθούν οι πολιτικοί μας δρόμοι. Από 'κει και πέρα το τι θα κάνω πολιτικά θα δω, αλλά είναι σαφές ότι δεν θέλω να είμαι σε ένα σχήμα στο οποίο κάποιος μου λέει ότι, ξέρεις, του δημιουργώ προβλήματα».

Όπως διευκρίνησε, δεν είχε σκεφθεί μέχρι χθες αυτό το ενδεχόμενο αλλά «τώρα μοιραία υπάρχει μια συζήτηση η οποία πρέπει να γίνει».

Διαφοροποιήθηκε και από τη θέση του κ. Καρατζαφέρη -την οποία διατύπωσε στην ίδια εφημερίδα- ότι το κόμμα του είναι «χοντρο-αρχηγικό» και όχι «ψιλο-αρχηγικό» λέγοντας πως θα έπρεπε με νόμο να διασφαλίζεται η εσωτερική δημοκρατία στα κόμματα.

Παραιτήθηκε η Θάλεια Δραγώνα

Την παραίτησή της υπέβαλε στην Άννα Διαμαντοπουλου η ειδική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Θάλεια Δραγώνα μετά και τις τελευταίες αντιδράσεις που προκλήθηκαν εξαιτίας της πρότασής της να γίνει προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας στα σχολεία.

Παλαιότερα, η Θάλεια Δραγώνα είχε προκαλέσει κύμα αντιδράσεων για την «προσέγγιση» και άλλων σημαντικών ζητημάτων. Η δε φράση «παρατηρήθηκε συνωστισμός στο λιμάνι της Σμύρνης» στο περίφημο βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού άφησε εποχή. Πολλές αντιδράσεις είχε επίσης ξεσηκώσει πρόγραμμα για την αφομοίωση του μουσουλμανικού πληθυσμού στη Θράκη, μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα στα μειονοτικά σχολεία πριν από περίπου 8 χρόνια.

Σε αναζήτηση αντικαταστάτη της βρίσκεται πλέον το υπουργείο Παιδείας αν και ακόμη δεν υπάρχει σχετική απόφαση για το πρόσωπο αυτό.

Στο πλευρό Δράκου και Σαμαρά ο Γιάννης Λαμπρόπουλος

Και ο βουλευτής Μεσσηνίας της ΝΔ Γιάννης Λαμπρόπουλος εμφανίσθηκε στο πλευρό του υποψηφίου Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Δράκου, κατά την επίσκεψη του Αντώνη Σαμαρά στην Καλαμάτα.

Σήμερα ο πρόεδρος της ΝΔ, μετέβη στο Επισκοπείο και συναντήθηκε με τον Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο, ενώ στην συνέχεια πήγε στο Επιμελητήριο Μεσσηνίας όπου συναντήθηκε με τον πρόεδρο Γιώργο Καραμπάτο και τα μέλη της διοικούσας επιτροπής.

Συζήτησε για τα προβλήματα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που, όπως τονίστηκε, ασφυκτιούν από την κυβερνητική πολιτική και χρειάζεται - όπως ανέφερε -τα μεσσηνιακά προϊόντα να γίνουν πιο ανταγωνιστικά.

Ο κ. Σαμαράς ζήτησε ενημέρωση για τη δράση του οδοιπορικού ''οι δρόμοι του λαδιού'' που οργανώνει κάθε χρόνο το Επιμελητήριο Μεσσηνίας. Στη συνέχεια περιόδευσε στην αγορά της Καλαμάτας και μίλησε με πολλούς καταστηματάρχες στην οδό Αριστομένους.

Φτάνοντας στο εκλογικό κέντρο του υποψηφίου Περιφερειάρχη Πελοποννήσου με το συνδυασμό "Δυνατή Πελοπόννησος", όπου τον υποδέχτηκε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Δημήτρης Δράκος, μαζί με τον βουλευτή του νομού Γιάννη Λαμπρόπουλο.

Ο πρόεδρος της ΝΔ σε χαιρετισμό που απεύθυνε σε συγκεντρωμένους πολίτες ζήτησε και πάλι από τους Μεσσήνιους, ''σύμπνοια, ενότητα και συσπείρωση''. Δεν επιτρέπεται η αποχή, τόνισε και εξέφρασε την βεβαιότητά του ότι ο πρώτος περιφερειάρχης στην Πελοπόννησο θα είναι ο Δήμήτρης Δράκος.

Ακολούθως ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης μετέβη στο εκλογικό κέντρο του υποψηφίου δημάρχου Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα και σε ομιλία του σε Καλαματιανούς που τον περίμεναν, αφού σημείωσε τις δυσκολίες τόσο του θεσμικού πλαισίου της εφαρμογής του "Καλλικράτη" και τις οικονομικές δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν οι νέοι δήμαρχοι, ζήτησε να στηριχθεί ο Παναγιώτης Νίκας και δήλωσε βέβαιος πως στις 7 Νοεμβρίου θα είναι και πάλι δήμαρχος Καλαμάτας.

Τελευταίος σταθμός της περιοδείας του προέδρου της ΝΔ στην Καλαμάτα ήταν η ΝΟΔΕ Μεσσηνίας όπου προήδρευσε σύσκεψης με στελέχη του κόμματος.

H Google ενισχύει την προστασία προσωπικών δεδομένων και τα δικά μας τα ζώα θέλουν να βάλουν "υπεύθυνο σύμφωνα με το νόμο" στα blogs

Η Google ενισχύει τους εσωτερικούς ελέγχους για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έπειτα από τις εκ παραδρομής συγκεντρώσεις e-mails και προσωπικών κωδικών, οι οποίες έγιναν από τα συστήματά της με προέλευση μη ασφαλή δίκτυα κινητής τηλεφωνίας.

Σύμφωνα με ανάρτηση στο blog της, η εταιρεία βελτιώνει την εκπαίδευση εργαζομένων και τεχνικών σε περιοχές όπως η διαχείριση του προϊόντος και οι νομικές υποθέσεις, ενώ ενισχύει τις διαδικασίες συμβατότητας. Προς τούτοις, η Google τοποθέτησε την Alma Whitten, μέχρι τώρα επικεφαλής τεχνικό στα προσωπικά δεδομένα,στην θέση του διευθυντή στρατηγικής για τα προσωπικά δεδομένα και την διαχείριση προϊόντος.

Το πλέον διάσημο “ψαχτήρι” στον κόσμο έχει αντιμετωπίσει στις ΗΠΑ αλλά και σε άλλες χώρες κατηγορίες για τον τρόπο με τον οποίο συγκεντρώνει δεδομένα μέσω της υπηρεσίας Street View. Αυτήν την εβδομάδα, οι αρμόδιες αρχές του Καναδά γνωστοποίησαν ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία παραβιάζει τη νομοθεσία της χώρας.

Η Google θέλει το ταχύτερο δυνατό να σβήσει κάθε στοιχείο που έχει συγκεντρώσει και, όπως δήλωσε ο Alan Eustace, αντιπρόεδρος της εταιρείας, από τον ερχόμενο μήνα θα ξεκινήσουν, μεταξύ άλλων, υποχρεωτικές εκπαιδεύσεις των εργαζομένων σε πρόγραμμα σχετικό με την ασφάλεια στη ροή των πληροφοριών.

Ο ίδιος, βεβαίως, δεν παρέλειψε να προσθέσει ότι κανένα σύστημα δεν μπορεί να εξαλείψει πλήρως το ανθρώπινο λάθος...

Εκτός τόπου και χρόνου οι προτάσεις της Α. Διαμαντοπούλου

Μόνο αυτή η έκφραση έρχεται στο μυαλό των ελλήνων φοιτητών ακούγοντας τα όσα πρότεινε η Υπουργός Παιδείας Α. Διαμαντοπούλου στην 65η Σύνοδο Πρυτάνεων και παρατηρώντας τα όσα αναφέρει το κείμενο διαβούλευσης για την Παιδεία.

Είναι πλέον σε όλους μας σαφές πως η Υπουργός για ακόμη μια φορά δεν είναι διατεθειμένη να προχωρήσει σε καμία ουσιαστική αλλαγή στην ελληνική ανώτατη εκπαίδευση. Φυγομαχεί αποφεύγοντας συστηματικά την τριβή με τα πραγματικά προβλήματα και δεν προτείνει λύσεις σε ζωτικά ζητήματα που διαχρονικά αποτελούν παθογένειες στα ελληνικά Πανεπιστήμια και Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.

Την κα. Διαμαντοπούλου δεν την απασχολεί ούτε η σημερινή κατάσταση στο ζήτημα του Ασύλου, ούτε η ετήσια μετανάστευση 25,000 νέων στο εξωτερικό προκειμένου να σπουδάσουν, ούτε οι ελλείψεις σε υποδομές και εξειδικευμένο προσωπικό. Και φυσικά ευθυγραμμισμένη πλήρως στις επιταγές της Κυβέρνησης του Μνημονίου, δεν κάνει ουδεμία αναφορά για αύξηση των δαπανών για την Παιδεία και ενίσχυση των κονδυλίων για την έρευνα. Όλες οι δηλώσεις και τα μεγάλα λόγια αποδείχτηκαν εν τέλει επικοινωνιακά πυροτεχνήματα και ουσιαστικά η Υπουργός αφήνει τα ελληνικά Πανεπιστήμια και ΤΕΙ να αργοπεθαίνουν. Σκοπίμως απαξιώνει τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας ενώ σε κάθε σημείο του σχεδίου της φαίνεται ξεκάθαρα η πρόθεση για εξάρτηση της εθνικής ανώτατης εκπαίδευσης από ξένους παράγοντες.

Το μοναδικό σίγουρο γεγονός από τα όσα προέκυψαν στη Σύνοδο των Πρυτάνεων είναι πως η Κυβέρνηση του Μνημονίου και η κα. Διαμαντοπούλου προσωπικά οδηγούν στην διάλυση της Εθνικής Παιδείας. Κανείς άλλωστε δεν μπορεί να ξεχάσει τη θέση της για υιοθέτηση της αγγλικής ως επίσημης γλώσσας του Κράτους στο παρελθόν. Όμως, με προτάσεις όπως η επιλογή Πρυτάνεων μέσα από διεθνείς διαγωνισμούς, ξένους καθηγητές και εξωτερικά μέλη στη διοίκηση που ουδεμία σχέση θα έχουν με το Ίδρυμα και την ελληνική πραγματικότητα παρεμβαίνει και στο αυτοδιοίκητο των Ιδρυμάτων. Γεγονός που θα καταντήσει τα ελληνικά Πανεπιστήμια και ΤΕΙ ως άλλη μία κρατικοδίαιτη απαξιωμένη ΔΕΚΟ που θα παράγει πτυχία χωρίς αντίκρισμα.

Μέσα σ’ αυτή την κατάσταση το βάρος πέφτει πλέον σε όλη την ακαδημαϊκή κοινότητα. Αφού ο διάλογος της Υπουργού είναι απλά και μόνο για τα μάτια του κόσμου, ήρθε η ώρα να βγούμε μπροστά και να πάρουμε τις τύχες στα χέρια μας. Ήρθε η ώρα που ακαδημαϊκοί, φοιτητές, ερευνητές και εργαζόμενοι πρέπει να καθίσουμε σε ένα κοινό τραπέζι και να διαμορφώσουμε το Πανεπιστήμιο του Αύριο. Και το πρώτο βήμα πρέπει να γίνει από εμάς που το μέλλον μας βρίσκεται σήμερα, περισσότερο από ποτέ, υπό αμφισβήτηση.

Ως ΔΑΠ-ΝΔΦΚ καλούμε όλους τους φοιτητικούς συλλόγους της χώρας να προχωρήσουν άμεσα σε Διοικητικά Συμβούλια ώστε να ορίσουν αντιπροσώπους προκειμένου να προχωρήσουμε σε Πανσπουδαστικό Συνέδριο και ανασύσταση της ΕΦΕΕ.

Μόνοι ενωμένοι οι φοιτητές θα μπορέσουμε να δώσουμε την απάντηση μας σ' αυτούς που απαξιώνουν να ασχοληθούν με τα ζωτικά προβλήματα του Ελληνικού Πανεπιστημίου αλλά αντίθετα εκμεταλλεύονται τη δημοσιότητα που δίνει ο χώρος της Παιδείας για να παίξουν τα ψηφοθηρικά τους παιχνίδια.

Είναι καιρός να στείλουμε αδιάβαστους αυτούς που δεν έχουν μελετήσει τα μαθήματα που διδάσκει η "Ιστορία’’ διαχρονικά.

ΔΑΠ – ΝΔΦΚ

Δύναμη ευθύνης – προοπτική ελπίδας

Την ηθική ευαγγελίζεται ο πολυθεσίτης Τατούλης... την ηθική για τους άλλους εννοείται

Πώς είναι δυνατόν, με κεντρικό προεκλογικό του σύνθημα «όχι αλλά χαμένα χρόνια», ο υποψήφιος κ. Τατούλης να αυτοπαρουσιάζεται τους τελευταίους πέντε μήνες ως ο κήνσωρ της πολιτικής ηθικής, ως ο αγγελιοφόρος της κάθαρσης, ως ο πολέμιος του σάπιου και παλιού συστήματος, όταν ο ίδιος είναι κατεξοχήν ευνοημένος άθλιων και προσβλητικών για την κοινωνία νόμων του ΠΑΣΟΚ;

Γιατί κάνει χρήση του σκανδαλώδους νόμου του ΠΑΣΟΚ 1759/88, όπου ιδιώτες γιατροί που διετέλεσαν έστω και για μια ημέρα βουλευτές διορίζονται αποκλειστικά σε προσωποπαγή θέση διευθυντή του ΕΣΥ, επιλέγοντας μάλιστα οι ίδιοι όπου τους αρέσει;

Τονίζεται μάλιστα ότι σε αυτό τον άθλιο νόμο για τους πρώην βουλευτές-διευθυντές του ΕΣΥ δεν ισχύει προηγούμενος νόμος του 1986 για το όριο ηλικίας, όπως ισχύει για το σύνολο των άλλων ιατρών.

Ερωτάται λοιπόν ο κ. Τατούλης: όλο το προηγούμενο διάστημα από τις 18 Μαΐου 2010 που διορίστηκε στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γιώργος Γεννηματάς», επιλέγοντας μάλιστα τη θέση του Διευθυντή της Πλαστικής Χειρουργικής, ενώ ο ίδιος είναι Γενικός Χειρουργός, εάν προσήρχετο κανονικά στο ωράριο του, εάν υπέγραφε κανονικά στο βιβλίο, εάν εξέταζε δεκάδες ασθενείς την ημέρα, όπως είναι αυτονόητο, εάν ελάμβανε κανονικά τις αποδοχές του και εάν συμμετείχε κανονικά στο πρόγραμμα της κλινικής, όπως οι άλλοι γιατροί. (Διοικητής του «Γιώργος Γεννηματάς» είναι ο αδερφός του παλαιού στελέχους του ΠΑΣΟΚ Γιώργου Ανωμερίτη, Λεωνίδας).

Επίσης, γιατί ο κ. Τατούλης και μάλιστα αυτή την εποχή είναι ταυτοχρόνως και συνταξιούχος βουλευτής, κάνοντας χρήση ενός παλαιότερου συντεχνιακού νόμου ότι οι βουλευτές που έχουν εκλεγεί πριν από το 1993 συνταξιοδοτούνται από… τα 55 τους χρόνια!

Εν κατακλείδι, είναι δυνατόν ένας πολιτικός άντρας που επαγγέλλεται την κάθαρση να είναι και συνταξιούχος βουλευτής με παχυλή σύνταξη και αργόμισθος επί της ουσίας Διευθυντής νοσοκομείου του ΕΣΥ;

Εκτός λοιπόν από το γνωστό «νόμιμο και ηθικό» υπάρχει και «νόμιμο και ανήθικο»;

Δ.ΓΑΛΑΜΑΤΗΣ -Υπ. Δήμαρχος ΒΟΛΒΗΣ- ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑΣ

Μήνυμα ελπίδας κι αλλαγής τόνισε ότι στέλνει στους κατοίκους της Ασπροβάλτας, ο υπ. δήμαρχος Βόλβης Δημήτρης Γαλαμάτης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του συνδυασμού του «Νέα αρχή, Μαζί για το αύριο» στην Ασπροβάλτα.

Μήνυμα σε όσους έχασαν το χαμόγελο και την ελπίδα, επειδή «ορισμένοι μόνο και μόνο για να διατηρούν τα αξιώματα τους, απονεύρωσαν και συμπίεσαν την κοινωνία μας». Ωστόσο, έστειλε και ένα διαφορετικό μήνυμα, ότι δίνουν «μάταιη μάχη» εκείνοι «που αντί να αξιοποιήσουν τις δεκαετίες που βρίσκονται στα τοπικά πράγματα για να αλλάξουν τη ζωή των συμπολιτών μας και να τους βοηθήσουν να πετύχουν στη ζωή τους, επιχειρούν, λειτουργώντας ως πραγματικό καθεστώς να παραμείνουν γαντζωμένοι στις θέσεις τους, είτε από ματαιοδοξία, είτε για βιοπορισμό…».

Παράλληλα, ο κ. Γαλαμάτης κάλεσε τους πολίτες να καταδικάσουν το διπλό πρόσωπο και τη διπλή γλώσσα εκείνων που μοναδικό στόχο έχουν «να παραπλανήσουν τους πολίτες και να υφαρπάξουν την ψήφο τους». Και ανέφερε χαρακτηριστικά: «Φωτογραφίζονται με το Νομάρχη, παρευρίσκονται στις συγκεντρώσεις του και τον χειροκροτούν, δηλώνουν φίλοι και συνεργάτες του τη μια μέρα και την επόμενη μέρα χειροκροτούν πάλι, όταν στη δικιά τους συγκέντρωση, στενοί τους συνεργάτες τον αποκαλούν «Καραγκιόζη»».

Εγκαινιάζοντας το εκλογικό κέντρο σε κεντρικό σημείο της Ασπροβάλτας, παρουσία πλήθους κόσμου, ο υπ. δήμαρχος Βόλβης, σημείωσε ότι πυλώνας της ανάπτυξης στην περιοχή θα είναι το Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης του νέου δήμου, που καταρτίστηκε με την αξιοποίηση ειδικών μελετών για την ευρύτερη περιοχή.

Και συνέχισε: «περιλαμβάνει παρεμβάσεις για όλο το δήμο που λαμβάνουν όμως σοβαρά υπόψη τα προβλήματα που παρατηρούνται σε επί μέρους περιοχές. Η άμεση έναρξη ανταποδοτικών έργων υποδομής από τα έσοδα της πράξης εφαρμογής και η χρήση τους αποκλειστικά και μόνο γι αυτούς τους σκοπούς, η επαναοριοθέτηση του υπάρχοντος και η έναρξη διαδικασιών κατασκευής βιολογικού και αποχετευτικού για τα υπόλοιπα τμήματα του Δήμου, όπως για παράδειγμα στα Βρασνά, η συνολική επανεξέταση της διαχείρισης των απορριμμάτων και της οριοθέτησης των σταθμών μεταφόρτωσης, η άμεση αντικατάσταση του παλαιού δικτύου ύδρευσης που ακόμη είναι με αμίαντο, η επαναλειτουργία κοινωνικών δομών και με απευθείας ενισχύσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η μελέτη και κατασκευή ολοκληρωμένου συστήματος αντιπλημμυρικής προστασίας, οι αναπλάσεις σε περιοχές πέρα από τα παράλια ξεκινώντας από τα παραδοσιακά Βρασνά είναι από τα θέματα άμεσης προτεραιότητας για μας την επόμενη μέρα».

****

Ο υπ. δήμαρχος Bόλβης Δημήτρης Γαλαμάτης αξιοποιεί στον προεκλογικό αγώνα και την ηλεκτρονική επικοινωνία με τους πολίτες και τους δημοσιογράφους σε μια προσπάθεια για μια ενημέρωση με πιο «οικολογικό» τρόπο.

Στην ιστοσελίδα www.galamatis-volvi.gr οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να διαβάσουν τις θέσεις και το πρόγραμμα του συνδυασμού «Νέα αρχή, Μαζί για το αύριο» για το δήμο Βόλβης, την προεκλογική δραστηριότητα του κ. Γαλαμάτη, τον κατάλογο με τους υποψήφιους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους, φωτογραφικό υλικό, αλλά να διατυπώσουν τις δικές τους προτάσεις και σχόλια.

Ο κ. Γαλαμάτης με αφορμή τη λειτουργία της ιστοσελίδας του συνδυασμού «Νέα αρχή. Μαζί για το αύριο» δήλωσε: «Ένα από τα στοιχήματα του «Καλλικράτη» είναι η ικανότητα εφαρμογής ηλεκτρονικής διακύβέρνησης στους νέους δήμους. Υπάρχει η τεχνογνωσία και αποτελεί μια από τις προτεραιότητες μας, ο δήμος Βόλβης να παρέχει σύγχρονες υπηρεσίες στους δημότες του, αξιοποιώντας όλα τα πλεονεκτήματα του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών».

Καπαρώνει θέση ενόψει της νέας σαιζόν....

Σε δαιμονιώδη φόρμα βρίσκεται ο Ντένις Επστάιν, ο οποίος έχει βαλθεί να τρελάνει κόσμο στον Πειραιά με την απόδοση του στα ματς της Κέρκυρας...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com