18 Αυγούστου 2011

Γνώριζε ο Χριστόφιας τι περιείχαν τα κοντέινερ και προσπαθούσε να τα επιστρέψει στη Συρία ή το Ιράν!!!

http://www.sigmalive.com/files/imagecache/content_image/files/node_images/5/8/3/410583/0004_1__400x259.jpgΤο πιο σημαντικό ίσως έγγραφο από τις 15 χιλιάδες που έχει στην κατοχή του ο Πρόεδρος της Μονομελούς Ερευνητικής Επιτροπής για τα όσα τραγικά συνέβησαν στο Μαρί, Πόλυ Πολυβίου, αποκαλύπτει η «Σ». Είναι το έγγραφο που αποδεικνύει ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είχε απόλυτη γνώση για το περιεχόμενο των εμπορευματοκιβωτίων και με πολιτικούς όρους αποφάσισε να τα κρατήσει στην Κύπρο, αναλαμβάνοντας τη δέσμευση σε ανώτατο επίπεδο να τα επιστρέψει είτε στη Συρία είτε στο Ιράν.

Το έγγραφο

Το έγγραφο είναι συνολικής έκτασης οκτώ σελίδων και πρόκειται για πρακτικό που ετοιμάστηκε από τον διπλωμάτη του Προεδρικού Γραφείου Ιάκωβο Γεωργίου. Περιλαμβάνει τα όσα διαμείφθηκαν μεταξύ Προέδρου Χριστόφια και Προέδρου της Συρίας στις 31 Αυγούστου το 2009 στη Δαμασκό. Ας σημειωθεί ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας πραγματοποίησε τότε διήμερη επίσημη επίσκεψη, μετά από πρόσκληση του Άσαντ, συνοδευόμενος και από τη σύζυγό του Έρση Χριστόφια. Είχε, μάλιστα, μαζί του τον τότε Υπουργό Εξωτερικών Μάρκο Κυπριανού και τον τότε Υπουργό Συγκοινωνιών Νίκο Νικολαΐδη. Κατά τη συνάντηση των δύο ηγετών, όπως αυτά καταγράφονται στο οκτασέλιδο πρακτικό, συζητήθηκαν θέματα Κυπριακού, εμβάθυνσης διμερών σχέσεων, η ακτοπλοϊκή σύζευξη Λατάκειας-Αμμοχώστου, αλλά και το ψήφισμα για τα Υψώματα Γκολάν εντός του ΟΗΕ.

Το πρακτικό τη συνάντησης διαβαθμίστηκε ως «Άκρως Απόρρητο-Ειδικού Χειρισμού» και φέρει ημερομηνία 3 Σεπτεμβρίου 2009. Καλά ενημερωμένες πηγές, μάλιστα, αναφέρουν ότι έχει ήδη κατατεθεί στον Πόλυ Πολυβίου και θεωρείται ότι «ανήκει στον στενό πυρήνα των εγγράφων που καταλήγουν στο πρόσωπο του Δημήτρη Χριστόφια. Οι ίδιες έγκυρες πηγές, μάλιστα, αναφέρουν στη «Σ» ότι «αντίγραφο του πρακτικού έχει στο ντοσιέ του κι ο Μάρκος Κυπριανού…». Το όλο ζήτημα διανθίζει στο πολιτικό παρασκήνιο, ένα απίστευτο παιγνίδι αλληλοεπίρριψης ευθυνών, αλλά κι εκβιασμών μεταξύ των πρωταγωνιστών. Περισσότερα για το ποιοι έχουν το πρακτικό της συνάντησης και πώς προσπάθησαν να το αξιοποιήσουν στο αποψινό δελτίο ειδήσεων του Σίγμα «Τομές στο Γεγονότα».

«Θέλουμε, αλλά δεν μπορούμε…»

Το περιεχόμενο της συνομιλίας των Χριστόφια-Άσαντ, όπως αποκαλύπτεται σήμερα από τη «Σ», είναι άκρως διαφωτιστικό των ενεργειών, των αποφάσεων, αλλά και των προθέσεων της κυπριακής κυβέρνησης. Συγκεκριμένα ο Δημήτρης Χριστόφιας περιγράφει με γλαφυρό τρόπο στο Σύρο ομόλογό του τα όσα διαδραματίστηκαν μέχρι και τη δέσμευση του φονικού φορτίου.

[…] Σελίδα 6: «Ακολούθως, (ο Δημήτρης Χριστόφιας) αναφέρθηκε στο πρόσφατο περιστατικό με το πλοίο Monchegorsk. Σημείωσε κατ’ αρχήν ότι δεν υπήρχε καμία ενημέρωση από συριακής ή ιρανικής πλευράς για τη φόρτωση του εν λόγω πλοίου (υπό κυπριακή σημαία) και την κατεύθυνσή του από το Ιράν προς την Συρία. Παρά το γεγονός ότι το πλοίο ήταν πολύ κοντά στον προορισμό του, ο καπετάνιος αποφάσισε να κατευθύνει το πλοίο στη Λεμεσό. Με την άφιξη του πλοίου και παρά τις έντονες πιέσεις από αρκετές χώρες για να επιτραπεί η επιβίβαση μελών των υπηρεσιών τους πάνω στο πλοίο για έλεγχο η Κυβέρνηση αρνήθηκε.

Έστειλε ομάδα δικών της εμπειρογνωμόνων για έλεγχο του φορτίου. Ακολούθως, οι κυπριακές αρχές εξέδωσαν νομική γνωμάτευση, η οποία ανάφερε ότι τα υλικά δεν ήταν απαγορευμένα με βάση τα σχετικά ψηφίσματα του Σ.Α. του ΟΗΕ και απέστειλε τη σχετική έκθεση με τα ευρήματα, και με σαφή αναφορά ότι από πλευράς της Κ.Δ. δεν θεωρούμε ότι παραβιάζονται τα σχετικά ψηφίσματα του Σ.Α. (και έτσι το πλοίο μπορεί να συνεχίσει προς τον προορισμό του) στην αρμόδια Επιτροπή του Σ.Α. Η Επιτροπή απάντησε ότι τα υλικά είναι απαγορευμένα και ζήτησε όπως κατακρατηθούν. Εξήγησε στο Σύρο Πρόεδρο ότι μια κατεχόμενη χώρα η οποία βασίζει τις θέσεις της και επιζητεί το δίκαιο της στηριζόμενη σε ψηφίσματα του ΣΑ του ΟΗΕ δεν μπορεί ν’ αρνηθεί να εφαρμόσει οποιοδήποτε ψήφισμα του Οργανισμού, καθώς αυτό θα την έφερνε σε δύσκολη θέση...».

Από τα πιο πάνω εξάγεται εύκολα το συμπέρασμα ότι η Κυπριακή Δημοκρατία αναζητούσε διέξοδο για να μη δυσαρεστήσει Ιράν και Συρία.
Η σαφής πρόθεσή της, διά στόματος Δημήτρη Χριστόφια, ήταν να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια επιστροφής του επίμαχου φορτίου στο Ιράν (παρά τη συντεταγμένη θέση του Σ.Α. του ΟΗΕ αλλά και της Ε.Ε.). Μάλιστα, φαίνεται ότι επιχειρήθηκε να γίνει έκπτωση στη νομική ερμηνεία του ψηφίσματος 1747 του Σ.Α., με το οποίο επιβλήθηκαν οι κυρώσεις κατά του Ιράν, με πρόθεση να επιστρέψει το φορτίο. «Αναγκαστήκαμε όμως και είμαστε υπό κατοχή και τους έχουμε ανάγκη», επαναλάμβανε φορτικά ο Πρόεδρος Χριστόφιας στο Σύρο ομόλογό του.

«Σε κανέναν εκτός από εσάς…»

Οι προθέσεις του Δημήτρη Χριστόφια, όμως, αποκαλύπτονται ακόμη περισσότερο στη συνέχεια της εξιστόρησής του, στον Μπασάρ Άλ Άσαντ. Με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ο Κύπριος Πρόεδρος διαβεβαιώνει ότι το φορτίο θα παραδοθεί είτε στη Συρία είτε στο Ιράν… Ενώ παραδέχεται στον ομόλογό του (σε αντίθεση με τα όσα επαναλαμβάνονται φορτικά τον τελευταίο μήνα από τους συνεργάτες του) ότι οι Αμερικανοί, οι Βρετανοί, οι Γάλλοι και οι Γερμανοί ζήτησαν να του παραδοθεί το φορτίο.

«…μετά την απάντηση της σχετικής Επιτροπής του Συμβουλίου Ασφαλείας και παρά το γεγονός ότι οι Αμερικανοί, οι Βρετανοί, οι Γάλλοι και οι Γερμανοί ζήτησαν να τους παραδοθεί το φορτίο του πλοίου, η Κυβέρνηση της Δημοκρατίας αρνήθηκε να το πράξει. Πέραν τούτου, ξόδεψε 200.000 ευρώ για την κατασκευή χώρων φύλαξης του φορτίου, με στόχο την τελική επιστροφή του στη Συρία, μόλις αυτό καταστεί εφικτό. Ο ΠτΔ διαβεβαίωσε ότι σε καμία περίπτωση η Κ.Δ. δεν θα παραδώσει το φορτίο σε οποιαδήποτε χώρα ή Οργανισμό εκτός από τη Συρία ή το Ιράν…».

Την ίδια ώρα εντύπωση προκαλεί ο ισχυρισμός του Προέδρου Χριστόφια περί κατασκευής χώρων φύλαξης του φορτίου αξίας 200.000 ευρώ, προφανώς σε μια προσπάθεια να… εντυπωσιάσει ακόμη περισσότερο τον Μπασάρ Άλ Άσαντ. Η πραγματικότητα ως γνωστόν ήταν εντελώς διαφορετική, αφού οι χώροι φύλαξής που είχαν προϋπολογισθεί δεν έγιναν ποτέ.

Επανάληψη διαβεβαίωσης
Από το περιεχόμενο του πρακτικού και τα λεχθέντα των δυο ηγετών φαίνεται ξεκάθαρα πως τα φονικά εμπορευματοκιβώτια είχαν κυρίαρχη θέση στη συζήτησή τους. Σε κάθε περίπτωση ο Δημήτρης Χριστόφιας διαβεβαίωνε τον ομόλογό του πως το φορτίο είναι καλά φυλαγμένο και πως θα παραμείνει εκεί μέχρι που να καταστεί δυνατή η επιστροφή του στο Ιράν ή τη Συρία…

[…] Σελίδα 7: «Ο Πρόεδρος Άσαντ ζήτησε, όμως, και από τον Πρόεδρο Χριστόφια να βοηθήσει τη συριακή Κυβέρνηση όσον αφορά στο φορτίο του πλοίου. Ο Πρόεδρος Χριστόφιας διαβεβαίωσε ότι το φορτίο δεν θα δοθεί σε οποιοδήποτε και θα παραμείνει φυλαγμένο στην Κύπρο, μέχρις ότου είναι δυνατή η επιστροφή του στη Συρία ή το Ιράν».

«Δεν μπορώ ν’ αποκαλύψω τα έγγραφα που εξετάζω…»
Η «Σ» επικοινώνησε με τον Επικεφαλής της Ερευνητικής Επιτροπής Πόλυ Πολυβίου και έθεσε το ερώτημα περί επιβεβαίωσης κατοχής του συγκεκριμένου εγγράφου. Ο πρόεδρος της Επιτροπής δεν διέψευσε, αλλά ούτε και επιβεβαίωσε την ύπαρξή του, υπογραμμίζοντας πως δεν μπορεί να αποκαλύψει την ταυτότητα, αλλά και το περιεχόμενο των εγγράφων που εξετάζει. Ταυτόχρονα διαβεβαίωσε πως όλα θα εξεταστούν με τη δέουσα σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Τέλος, εισέπραξε τη ρητή διαβεβαίωση της «Σ» πως το «Άκρως Απόρρητο» έγγραφο είναι στη διάθεσή του εάν κι εφόσον το χρειαστεί. Πάντως, οι έγκυρες και καλά πληροφορημένες πηγές της «Σ» επιμένουν με βεβαιότητα πως το συγκεκριμένο πρακτικό της συνάντησης Χριστόφια-Άσαντ βρίσκεται στην κατοχή, αλλά και στο μικροσκόπιο του Πόλυ Πολυβίου και είναι και με βάση αυτό που θα πρέπει να αναμένεται η κλήτευση ενώπιον της Επιτροπής του και του Δημήτρη Χριστόφια.

Τα βασανιστικά συμπεράσματα

ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ της συνάντησης οδηγεί σε αβίαστα και ασφαλή συμπεράσματα:
*Ο Δημήτρης Χριστόφιας γνώριζε για την ύπαρξη, αλλά και τη φύλαξη του φορτίου. Και αποφάσισε να «γράψει» το Σ.Α. και την Ε.Ε. υπέρ δύο τριτοκοσμικών κρατών με χίλια δυο προβλήματα, της Συρίας και του Ιράν. Ήταν και είναι, όμως, η Συρία και το Ιράν πιο σημαντικές χώρες από τις ΗΠΑ και την Ε.Ε.; Μάλλον στο μυαλό του Προέδρου Χριστόφια ναι, αφού δεν δίστασε ακόμη και να πει ψέματα (περί ασφαλούς φύλαξης) προκειμένου να έχει τον Αλ Άσαντ περισσότερο ικανοποιημένο.

*Δεν τοποθετήθηκαν τυχαία στο Μαρί. Αφού ο Πρόεδρος ήθελε να τα στείλει πίσω σε κάποια στιγμή προφανώς επέλεξε τη Ναυτική Βάση για να το κάνει στα… μουλωχτά

*Οι Αμερικανοί, οι Βρετανοί, οι Γάλλοι και οι Γερμανοί ζήτησαν να τους παραδοθεί το φορτίο του πλοίου (σύμφωνα με τα λεχθέντα του Προέδρου) και η Κυβέρνηση της Δημοκρατίας αρνήθηκε να το πράξει. Αρκετές φορές τις τελευταίες εβδομάδες επιχειρείται από τους συνεργάτες του Προέδρου αλλά κι από τον ίδιο να τα «φορτώσουν» στους τεχνοκράτες που δεν διαχειρίστηκαν σωστά την πολιτική απόφαση για φύλαξη του φορτίου. Το ότι υπάρχουν ευθύνες στο σάπιο κράτος είναι περισσότερο από εμφανές. Τα δύο πορίσματα, άλλωστε, που δημοσίευσαν οι συνάδελφοι του «Π», των Ελλήνων και των Βρετανών εμπειρογνωμόνων, εκεί καταλήγουν. Ωστόσο, πέρα από τις ευθύνες του υδροκέφαλου κράτους υπάρχουν και οι πολιτικές ευθύνες της ηγεσίας, η οποία αποφάσισε να παραδώσει ένα άκρως επικίνδυνο φορτίο σ' έναν αναποτελεσματικό κρατικό μηχανισμό να το φυλάξει, γιατί ήθελε πάση θυσία να το επιστρέψει στο Ιράν ή τη Συρία.

ΓΙΑ σκοπούς προστασίας της πηγής μας δεν δημοσιεύουμε τη φωτοτυπία του πλήρους εγγράφου που έχουμε στη διάθεσή μας, αφού περιέχει διακριτικά που οδηγούν στην ταυτότητα του κατόχου. Δημοσιεύουμε ωστόσο αυτούσιους διαλόγους όπως καταγράφονται στο πρακτικό. Είναι, ήδη, στη διάθεση του Πόλυ Πολυβίου. Εάν προκληθούμε, βέβαια, θα τα δώσουμε στη δημοσιότητα.

Ρε αι στα διάολα και συ και τα μαιμού δημοψηφίσματά σου

Καστανίδης μας δουλεύει: “Έρχεται το πρώτο δημοψήφισμα”
Έως το τέλος του χρόνου το πρώτο δημοψήφισμα στη χώρα μας, εκτίμησε στο ΣΚΑΪ ο υπουργός Εσωτερικών Χάρης Καστανίδης, ο οποίος έκανε λόγο για κορυφαία επιλογή και μεγάλη θεσμική τομή, «όπου ο κόσμος θα επηρεάζει τα κέντρα αποφάσεων».

Την απόφασή σας για το λαθρονόμο θα μπορέσουμε να την επηρεάσουμε;
Όλα τ' άλλα μπορείτε να τα βάλετε εκεί που ξέρετε....

Άπαιχτος ο τρελός

Κύπρος: Ολοκληρώθηκε η πορεία μνήμης για τα θύματα της ναυτικής βάσης

Στο προεδρικό μέγαρο της Λευκωσίας κατέληξε λίγο μετά τα μεσάνυχτα η πορεία μνήμης για τους 13 ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους από την έκρηξη στη ναυτική βάση της Εθνικής Φρουράς στο Μαρί.

Η μαραθώνια πορεία κράτησε επτά ημέρες και οι περίπου 100 διαδηλωτές διάνυσαν 300χλμ. Πλήθος πολιτών υποδέχθηκε τους πεζοπόρους έξω από το προεδρικό, με χειροκροτήματα, άνθη και επευφημίες, ενώ ακούστηκαν τα συνθήματα: "Αδέλφια ζείτε, εσείς μας οδηγείτε", «"Ήρωες Αθάνατοι", "13 παλικάρια σκοτώθηκαν, γιατί, γιατί, γιατί", "Το αίμα κυλάει, δικαιοσύνη ζητάει".

Στην κεφαλή της πορείας βρέθηκαν 13 άτομα, που φορούσαν μπλούζες με τις φωτογραφίες των θυμάτων, ενώ τους ακολουθούσε ένα μεγάλο πανό με τα ονόματά τους. Πίσω τους οι συγγενείς των θυμάτων και οι υπόλοιποι διαδηλωτές.

Στα κιγκλιδώματα του προεδρικού, δύο μεγάλα πανό ανέγραφαν: "Χριστόφια παραιτήσου όλη η ευθύνη είναι δική σου" και "Ζητείται ηγέτης".

Εν τω μεταξύ, τη Δευτέρα οι Κύπριοι διαδηλωτές σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν γύρω από το προεδρικό μέγαρο, ενώ για τις 12 Σεπτεμβρίου προγραμματίζεται μεγάλη παγκύπρια συγκέντρωση.

Πρώτη παρουσίαση χθες για το Sukhoi stealth' T-50

To Sukhoi stealth' T-50 υα αντικαταστήσει το SU-27. Είναι μια συμπαραγωγή Ρωσίας-Ινδίας που αποτελεί και το μεγαλύτερο αγοραστή του συγκεκριμένου αεροπλάνου που θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2015. Το Sukhoi stealth' T-50 είναι αντίστοιχο των αμερικάνικων F-22 Raptor τα οποία είναι από το Μάιο καθηλωμένα στο έδαφος λόγω διαρροής τοξικών αερίων στο σύστημα παροχής οξυγόνου στον πιλότο.

ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ: ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgZ0lSaUcSFjAy2GLQH_Hxa5ZAJ75ki_r-qe7TBwXYmx1dTLJVGiBW5c19JhxB4eMT76TcceP7McVI9c5UV_1SMRguo8mtuwQgjKT9NWTf5RdHtbG5SfS3wvmsaHSIYB6rJ50REvIKpJCg2/s400/%25CE%2591%25CE%25BC%25CE%25B2%25CF%2581%25CF%258C%25CF%2583%25CE%25B9%25CE%25BF%25CF%2582.jpgΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΝΤΕΡΤΙΛΗ!

Μιά αίτηση αδείας πρός το Υπουργείο Δικαιοσύνης για μια επίσκεψη ανθρωπιάς στον πολιτικό κρατούμενο Στρατηγό Κ. Νικ. Ντερτιλή ήταν αρκετή για να αναδειχθή η υποκρισία του κοινωνικού συστήματος της εποχής μας. Κατονομάζω ιδιαιτέρως υποκρισία ενός αξιωματούχου της Κυβερνητικής Μηχανής, μερικών δημοσιογράφων καί μερικών Μ.Μ.Ε., που εστράφησαν εναντίον μου με περισσή μανία! Σε μια περίπτωση μάλιστα δεν εδίστασαν να με χαρακτηρίσουν καί «βασανιστή»!!!!

Ποιό άραγε είναι το αδίκημά μου; Ετόλμησα να θαυμάσω τον ηρωϊσμό ενός αξιωματικού -πολιτικού κρατουμένου στον Κορυδαλλό-, όπως αναδύεται από μια Δήλωσή του, η οποία είδε το φώς της δημοσιότητος. Αρνείται να προδώσει τις Αρχές του και τίς ιδέες του και προτιμάει να τερματίσει τήν επίγεια ζωή του μέσα στις φυλακές Κορυδαλλού, όπου έχει συμπληρώσει ήδη τριάντα επτά (37) χρόνια περιορισμού. Εθαύμασα λοιπόν τη Δήλωσή του καί εζήτησα να τον επισκεφθώ στον τόπο της οδύνης του. ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ! ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΙΣΕΩΣ ΤΟΥ! Εθαύμασα, επαναλαμβάνω, τον ηρωϊσμό που περιέχει αυτή η από 16ης Απριλίου 2011 Δήλωσή του και εζήτησα ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ να του σφίγξω το χέρι!

Ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης κ. Γ. Πεταλωτής χωρίς ίχνος ντροπής διέστρεψε το περιεχόμενο της αιτήσεώς μου και προέβη σε δηλώσεις διά του Τύπου! Ετσι εκ του μηδενός δημιουργήθηκε ένας σάλος! Επί ημέρες τώρα τα μέσα ενημερώσεως ασχολούνται μαζί μου, με υβρίζουν και με αδικούν.

Χωρίς να πτοούμαι το παράπαν από όλα αυτά τα απαράδεκτα για μια Δημοκρατία φαινόμενα, αποτόλμησα να πραγματοποιήσω τήν επίσκεψή μου στον Κορυδαλλό σήμερα Τετάρτη 17 Αυγούστου, γράφοντας στα παληά μου υποδήματα τίς λυσσαλέες αντιδράσεις των! Πηγαίνω σήμερα στον Κυρυδαλλό όχι μόνο για να επισκεφθώ τον Στρατηγό Ντερτιλή, αλλά και για να δώσω μια γροθιά στο κατεστημένο, δηλ. στους φασιστο-χουντο-ψευδο-δημοκράτες της εποχής μας και στο νοθευμένο Δημοκρατικό πολίτευμα των ημερών μας. Ώστε η επίσκεψή μου στον Κορυδαλλό δεν αποτελεί μια ανθρωπιστική μόνο πράξη, αλλά και μια γροθιά στην ψευδεπίγραφη Δημοκρατία της εποχής μας. Τα περισσότερα θα τα εννοήσετε μέσα από τις γραμμές της επιστολής μου πρός τόν κ. Πεταλωτή, η οποία παρατίθεται στο τέλος!

Αφορμής δοθείσης, θά ήθελα να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα.
  1. Το καθήκον, πού έχω ως χριστιανός και μάλιστα ως Επίσκοπος τοῦ Χριστού, νά εφαρμόζω πιστά τις εντολές του Κυρίου μας, δεν το διαπραγματεύομαι με κανέναν! Κατά τήν ημέρα της Κρίσεως ο Κριτής μας θα μας είπει: «Ήμουνα στη φυλακή και δεν ήλθετε πρός με!» Δεν θα μπορέσω τότε να δικαιολογηθώ, λέγοντας: «Κύριε, μόνο τους πολιτικούς κρατουμένους δεν έπισκέφθηκα στη φυλακή τους, και τούτο διότι θα αντιδρούσε το φασιστικό κατεστημένο της εποχής μου!». Όλοι είμαστε παιδιά του Θεού!
  2. Στην Δημοκρατία ΟΥΔΕΙΣ διώκεται για τα φρονήματά του! Μπορώ να έχω τις ιδέες μου και τις απόψεις μου! Εφ' όσον ΔΕΝ ενεργώ επί ζημία του Κοινωνικού Συνόλου, ουδείς έχει το δικαίωμα να με ενοχλεί! Ναι, το φρόνημα ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ! Είναι λοιπόν ένα είδος ΦΑΣΙΣΜΟΥ όλη αυτή η επιθετικότης μερικών ΜΜΕ και μερικών Δημοσιογράφων εναντίον μου! Τον χορό βέβαια άνοιξε ο Υφυπουργός κ. Πεταλωτής, ο οποίος ἐτσι εξετέθη ανεπανόρθωτα! Δικαίωμα να έχουμε γνώμη πάνω στα καθημερινώς δρώμενα δεν έχουν μόνον εκείνοι, αλλά και κάθε Έλληνας πολίτης.
  3. Ένα ακόμη είδος Φασισμού είναι το να επιλέγεις μερικές λέξεις από ένα κείμενο καί να τις χρωματίζεις όπως εσύ θέλεις, μόνο και μόνο για να πλήξεις κάποιον, πολύ δε περισσότερο ένα εκκλησιαστικό πρόσωπο που εκτελεί το καθήκον του.
  4. Είναι τουλάχιστον αντιδεοντολικό, όταν ένας Υπουργός δημοσιοποιεί -χωρίς τήν συγκατάθεση του αποστολέως του- ένα υπηρεσιακό έγγραφο και το σχολιάζει δημοσίως με σκοπό να αντλήσει ένα «ευτελές» πολιτικό όφελος!
  5. Όποια και αν είναι τα εγκλήματα ενός καταδίκου, έπειτα από ένα χρονικό διάστημα, τόν αποφυλακίζουν! Πόσοι κατάδικοι σε δίς και τρίς ισόβια δεσμά κυκλοφορούν ελεύθεροι σήμερα, διότι τούς απονεμήθηκε χάρις; Οι ποινές σκοπόν έχουν τόν σωφρονισμό και όχι βέβαια την εξόντωση ενός ενόχου!
  6. Και τώρα ας έλθουμε στην ίδια τη Δήλωση. Μια Δήλωση, τήν οποία εθεώρησα "γενναία" και η οποία δημοσιεύθηκε σε επαρχιακή εφημερίδα. Εθεώρησα γενναία τη Δήλωση αυτή καθ εαυτήν ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΠΡΟΤΕΡΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ, στην οποία και αναφέρθηκα. Δικαίωμά μου ήταν και είναι! Έγραφε λοιπόν ο Στρατηγός: Μιά καί μόνη περίπτωση υπάρχει για να εξέλθω από τήν φυλακή. Η Ελληνική Πολιτεία οφείλει «να αἰτήση συγγνώμην από εμέ διά τό διαπραχθέν υπό ταύτης δικαστικόν έγκλημα κατ΄εμού».
  7. Η τοποθέτησή του αυτή δεν με εξέπληξε! Διότι καί ο μηνυτής τῶν Πρωταιτίων τῆς 21ης 'Απριλίου 1967 ποινικολόγος Δικηγόρος κ. Ἀλέξ. Λυκουρέζος στήν από 4ης Ιανουαρίου 1987 Δήλωσή του, η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα «Ακρόπολις» παραδέχθηκε τά εξῆς: «...η εθνικά σκόπιμη εκείνη καταδίκη θεμελιώθηκε στην διαστρεβλωτική ερμηνεία της ιστορικής και πολιτικής πραγματικότητος...... Η παράταση του εγκλεισμού προσκρούει στο αίσθημα του δικαίου.... Η καταδικαστική απόφαση... δεν αντέχει στην κριτική.Το σκεπτικό της είναι διάτρητο......Θέλω να πιστεύω πως και σήμερα κάνω το χρέος μου ζητώντας την αποφυλάκιση εκείνων που από την πρώτη στιγμή υπήρξαν και παραμένουν πολιτικοί μου αντίπαλοι"
Δεν ήταν στις προθέσεις μου να ασχοληθώ με το ζήτημα αυτό, δηλ. με την ουσία του ζητήματος. Ας όψεται ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης κ. Γ. Πεταλωτής, με τις άκριτες καί παιδαριώδεις δηλώσεις του στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, με εξερέθισε!

Πρέπει να μάθει να σέβεται! Τα αξιώματα ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ! Όταν μάλιστα ο κατέχων ένα αξίωμα δεν έχει τήν ανάλογη αξία, τότε ευτελίζεται τόσο ο αξιωματούχος, όσο και το αξίωμά του! Έχετε αντίρρηση; Σας λέγω λοιπόν, ότι ακόμη και οι ξένοι μας επήραν χαμπάρι! «ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ που μας κυβερνούν», έγραψε η Γαλλική Le Monde στίς 13 Ιουλίου ε.έ.!!!!! Αφιερώνω τον τίτλο αυτό στον απρόσεκτο κ. Πεταλωτή! Και με την ευκαιρία τον παρακαλώ, ως αρμόδιο Υφυπουργό της Δικαιοσύνης, να δώσει μια απάντηση στα όσα παραπάνω λέγει ο Δικηγόρος κ. Λυκουρέζος.

Γροθιά, λοιπόν, στη γροθιά! Επειδή μερικές φορές αυτό απαιτεί η ανθρώπινη αξιοπρέπεια! Γροθιά στην υποκρισία! Γροθιά και στον κ. Πεταλωτή! Τόσο με την επίσκεψή μου στον Κορυδαλλό, όσο και με το κείμενό μου αυτό θέλω να δώσω μια γροθιά στο στομάχι του σύγχρονου φασιστο-χουντικο-ψευδο-δημοκρατικού κατεστημένου, που το απαρτίζουν και το εκφράζουν τα αρχηγικά πολιτικά κόμματα, τα συγκροτήματα της τηλεοράσεως, τα μεγαλοεκδοτικά συγκροτήματα, το κεφάλαιο, ο αρρωστημένος -πολιτικοποιημένος- συνδικαλισμός κ.ά. Το Δημοκρατικό Πολίτευμα σἠμερα το συναντάμε στα χαρτιά καί όχι στην πράξη!

Σήμερα εορτάζω την επέτειο της εις Αρχιερέα χειροτονίας μου (17.08.1976) Πέρασαν τριάντα πέντε (35) χρόνια μιας ταπεινής αρχιερατικής διακονίας πρός δόξαν του Θεού και ωφέλειαν των ανθρώπων και μιάς απροσκύνητης πορείας! Στην πορεία μου ως Επίσκοπος ουδέποτε έλαβα υπ όψιν τα πολιτικά φρονήματα όσων με επλησίασαν και εζήτησαν την αρωγή μου. Μάχομαι τις ιδέες, αλλά αγαπώ τόν άνθρωπο! Είμαι οικουμενικός, διότι ανήκω στο Χριστό! Δεν είμαι ούτε δεξιός, ούτε αριστερός, ούτε πράσινος, ούτε γαλάζιος, ούτε κόκκινος, ούτε...ούτε.... ούτε! Είμαι απλώς ένας χριστιανός και άρα ελεύθερος άνθρωπος και ελεύθερο πνεύμα!

Καλάβρυτα, 17 Αυγούστου 2011

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ


Σημ. Εξ ανάγκης ξαναπήρα στα χέρια μου πρός στιγμήν το καρυοφύλλι! Επανέρχομαι σύντομα στο πετραχείλι.
______

Αξιότιμον Κύριον
κ. Γ. Πεταλωτήν
Υφυπουργόν Δικαιοσύνης
Μεσογείων, 96
105 57 ΑΘΗΝΑΣ


Κύριε Υπουργέ,
Μετά προσοχής ανέγνωσα τις δηλώσεις σας στην εφημερίδα «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» της 10ης τρ. και σπεύδω να σας εκφράσω την αγανάκτησίν μου.
«Διαβάζοντας το έγγραφο του κ. Αμβρόσιου, με το οποίο εξυμνούσε επί μακρόν τον κρατούμενο Ντερτιλή, αδυνατούσα να το πιστέψω» είπετε επί λέξει.

Αλλά τι έγραψα εις το επίμαχον έγγραφόν μου, το οποίον δεν ηδυνήθητε να πιστεύσετε; «Άνθρωποι, οι οποίοι έχουν Αρχές και ΔΕΝ τις θυσιάζουν, έναντι οιουδήποτε τιμήματος, αποτελούν πρότυπα ζωής! Ακόμη και τότε που οι Αρχές των δεν γίνονται αποδεκτές από την πλειονότητα ενός Λαού! Δεν είναι δυνατόν οι διάφοροι «κουκουλοφόροι» να κινούνται, να καταστρέφουν κατά βούλησιν και να παραμένουν ατιμώρητοι, ενώ κάποιοι γενναίοι Άνδρες -το αν είναι Στρατηγοί η Στρατιώτες είναι όλως επουσιώδες- να ευρίσκωνται εις την φυλακήν!»

• Δυοίν θάτερον: Ή ο γράφων παρεφρόνησεν ή υμείς, ο αναγνώσας τα παραπάνω! Σας εκφράζω λοιπόν την αγανάκτησίν μου και τον αποτροπιασμόν μου δια δύο τινα:
• Πρώτον, διότι εδώσατε στην δημοσιότητα ένα υπηρεσιακό έγγραφό μου, χωρίς να με ενημερώσετε, μόνο και μόνο για να με εκθέσετε και
• Δεύτερον, διότι το εσχολιάσατε με περισσήν κακότητα.

Αυτήν την «Χούντα», της ιδικής σας εκδόσεως, την απεχθάνομαι!
Αυτήν την «Χούντα», η οποία διαγράφει τον Βουλευτή της από το Κόμμα, μόνον και μόνο επειδή ετόλμησε να έχη μια προσωπική του γνώμη, την αποστρέφομαι!
Αυτήν την «Χούντα», η οποία παρακάμπτει την Βουλή και υπογράφει το ΜΝΗΜΟΝΙΟ με την υπογραφή ενός, την αντιμάχομαι!
Αυτήν την «Χούντα», η οποία παίρνει δύο Δικαστές του Σ.Τ.Ε., (Δικαστές του ακυρωτικού Δικαστηρίου που απέρριψαν την κατά του Μνημονίου προσφυγή, για να υπηρετήσουν τα Κυβερνητικά Σχέδια) και τους διορίζει Συμβούλους του Κυβερνητικού Μηχανισμού, την μισώ!

Ναι, την σημερινή πολιτική κατάσταση, η οποία κυβερνά απολυταρχικά, έχει όμως κοινοβουλευτικό μανδύα, δεν την αποθαυμάζω!

Επιστεγάζω το παρόν με μερικά λόγια από την χθεσινή «ΕΣΤΙΑ»:
«....τα προ και τα μετά πολιτικά γεγονότα του 1974 επέτρεψαν στην ακραία αριστερά να απολαύσει μία «δόξα» που ουδέποτε είχε γνωρίσει στο παρελθόν και η οποία της προσπόρισε και πολιτικά οφέλη και ισχύ αντιστρόφως ανάλογη προς το κομματικό της μέγεθος. Κατέλαβαν θέσεις-κλειδιά στον κρατικό μηχανισμό, ενώ συγχρόνως έθεσαν υπό διωγμό κάθε συντηρητικό στοιχείο που ήταν εμπόδιο στον φρενήρη καλπασμό της προς την υπονόμευση του Κράτους», γράφει ο κ. Β. Κοραχάης στο κύριο άρθρο.

Αρνούμαι εξ ίσου να αποδεχθώ μία «Χούντα» η οποία προέρχεται είτε από τα δεξιά, είτε από τα αριστερά! Θαυμάζω όμως τους ανθρώπους, δεξιούς η αριστερούς, μαύρους η λευκούς, οι οποίοι προτιμούν να θυσιάσουν την ζωήν των και όχι τις ιδέες των!

Ταύτα προς σωφρονισμόν και ...επιμόρφωσιν υμών, κύριε αξιωματούχε της κοινοβουλευτικής ...... «Δημοκρατίας» των ημερών μας.

Επί δε τούτοις διατελώ μετά τιμής
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΙΣ:

1. Στρατηγόν κ. Νικόλαον Ντερτιλήν,
Δικαστικές Φυλακές Κορυδαλλού
Σολωμού, 3-5
181 22 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΝ

2. Προς την Αξιότιμον Διεύθυνσιν της Εφημερίδος
«ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ»
Εθνάρχου Μακαρίου και Δ. Φαληρέως, 2
185 47 Ν.ΦΑΛΗΡΟΝ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΕΠΙΜΑΧΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ κ. ΠΕΤΑΛΩΤΗ

Ο Αμβρόσιος στον Ντερτιλή
Βασιλης Νεδος

Δυσάρεστη έκπληξη προκάλεσε στο υπουργείο Δικαιοσύνης η αίτηση του μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβροσίου να επισκεφθεί στις φυλακές Κορυδαλλού τον Νίκο Ντερτιλή, τελευταίο κρατούμενο εκ των πρωταιτίων της χούντας, τον οποίο χαρακτηρίζει ως «πολιτικό κρατούμενο» και «πρότυπο ζωής».
Στην επιστολή του ο κ. Αμβρόσιος πλέκει το εγκώμιο του Ντερτιλή. Παραπονείται ότι δεν του έχει δοθεί άδεια ώς τώρα ώστε να επισκεφθεί «τον γενναίο Ελληνα αδελφό μας στο δεσμωτήριό του, κατ’ εφαρμογή του λόγου του Θεού. Θα ήθελα να του σφίξω το χέρι και να τον συγχαρώ διά ζώσης φωνής μόνο και μόνο διότι παραμένει πιστός στις αρχές του καθ’ ον χρόνο θα ηδύνατο με μιαν υποκριτικήν δήλωση μετανοίας να έχει κερδίσει την ελευθερίαν του. Ανθρωποι οι οποίοι έχουν αρχές και δεν τις θυσιάζουν αποτελούν πρότυπα ζωής. Ακόμη και τότε που οι αρχές των δεν γίνονται αποδεκτές από την πλειονότητα ενός λαού».
Η «Κ» απευθύνθηκε στον αρμόδιο υφυπουργό κ. Γ. Πεταλωτή ο οποίος επιβεβαίωσε την ύπαρξη τέτοιου αιτήματος και δήλωσε ότι «η πολιτεία μέσα από το σωφρονιστικό σύστημα αντιμετωπίζει όλους τους κρατουμένους ακριβώς με τον ίδιο γνώμονα. Ως κρατουμένους και μόνον, ανεξάρτητα από το αδίκημα που τέλεσαν, με τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις. Υπό την έννοια αυτή ο Ιεράρχης ζητεί με νόμιμο τρόπο την επίσκεψη σε οποιονδήποτε κρατούμενο. Αφού αυτός συναινεί, δεν θα μπορούσε να υπάρξει άρνηση. Σε πολιτικό επίπεδο όμως οι κολακευτικοί χαρακτηρισμοί προς βασανιστές και υπηρέτες της χούντας προσβάλλουν σαφέστατα το δημοκρατικό αίσθημα του ελληνικού λαού. Διαβάζοντας το έγγραφο του κ. Αμβρόσιου, με το οποίο εξυμνούσε επί μακρόν τον κρατούμενο Ντερτιλή, αδυνατούσα να το πιστέψω».

http://mkka.blogspot.com/2011/08/blog-post.html

Την επίσπευση της εκτέλεσής του ζητά ο Τάρεκ Αζίζ, ο μοναδικός χριστιανός στενός συνεργάτης του Σαντάμ

http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2008/04/29/tariqaziz1460.jpgΟ πρώην αντιπρόεδρος του Ιράκ Τάρεκ Αζίζ, που έχει καταδικαστεί σε θάνατο, ζήτησε από τον πρωθυπουργό της χώρας, Νούρι αλ-Μάλικι, να επιταχύνει την εκτέλεσή του επειδή η υγεία του έχει επιδεινωθεί, δήλωσε σήμερα ο συνήγορός του.

«Η κατάσταση της υγείας του είναι πολύ κακή και μου ζήτησε να παραδώσω ένα μήνυμα στον Μάλικι, με το οποίο τον καλεί να τον εκτελέσει το συντομότερο δυνατόν», είπε ο δικηγόρος Μπάντι Αρέφ. «Είπε ότι αυτό εύχεται τώρα. Το ζήτησε λόγω της κατάστασής του, υποφέρει», διευκρίνισε ο δικηγόρος.

Ο Αρέφ είπε ότι ο Αζίζ πάσχει από διαβήτη, υπέρταση, έλκος στομάχου, καρδιολογικά προβλήματα και προστάτη. Ο Αζίζ, ο μοναδικός χριστιανός στενός συνεργάτης του Σαντάμ Χουσέιν, καταδικάστηκε σε θάνατο τον περασμένο Οκτώβριο, αφού κρίθηκε ένοχος για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.

Απορρίπτουν οι ΗΠΑ τους λεονταρισμούς της Τουρκίας για την ΑΟΖ της Κύπρου

http://www.skai.gr/files/temp/5805836D19AE329AA8D69F96E808AF26.jpgΑπορρίπτουν οι Ηνωμένες Πολιτείες της τουρκικές απειλές για τις υποθαλάσσιες έρευνες στην Κύπρο, για την εύρεση φυσικού αερίου και πετρελαίου στην Αποκλειστική Οικονομική της Ζώνη.

Η τουρκική εφημερίδα Χουριέτ, αποκάλυψε ότι ο αμερικανός πρέσβης στην Τουρκία, επισήμανε στον υπουργό Ενέργειας της χώρας ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν θα υποχρεώσουν μια αμερικανική εταιρεία να σταματήσει τα σχέδια της, για εξερεύνηση φυσικού αερίου, στα ανοικτά των νοτιοανατολικών ακτών της ελληνικής Κύπρου, τον Οκτώβριο, παρά την πρόσφατη πίεση της Άγκυρας να το κάνουν.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο δημοσιογράφος Ζαν Κοέν εκτίμησε ότι "απλώς η Τουρκία δείχνει τα δόντια της και δεν πρόκειται να τραβήξει την κατάσταση".

Εκτίμησε παράλληλα ότι το Ισραήλ δεν πρόκειται να αφήσει νόμιμες συμφωνίες να διαταραχθούν.

skai.gr

Κουκου... ποιος υποσχόταν Σούπερ σχολεία με ιντερνετ καφέ, θέατρα και γκαράζ; Οεεοο;

Μη σας κρατάμε σε αγωνία... βουαλά:


ΝΔ: "H ελληνική κυβέρνηση προσφέρει το θλιβερό θέαμα να… πανηγυρίζει επειδή προχώρησαν όσα ήθελε να αποφύγει, όπως οι «εγγυήσεις»"

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj5i1D_Ho5_CbR2dZvHksuXabVjH2iZitLrY7e6fU37KjsMnBcDLkpkMk_5EAL8Gmp4LwmrhSGp6pGDbbgfiXlBcoqbap7bHNneDXvQImmaaHZ9T-j_bmIlx5oo_7cxdbkhRFJ8h2qS_fI/s1600/_neo_sima_ND_Nea_Dimokratia.jpg«H «συμφωνία» με τη Φινλανδία είναι απογοητευτική και ανησυχητική. Είναι απογοητευτική, γιατί όταν ζητούνται εγγυήσεις για να δοθεί δάνειο σε χώρα μέλος που έχει ανάγκη και προσπαθεί να ξεπεράσει την κρίση της, αυτό σημαίνει ότι η έννοια της κοινοτικής αλληλεγγύης υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο. Είναι ανησυχητική, διότι δημιουργείται προηγούμενο, ώστε να ζητήσουν κι άλλες χώρες αντίστοιχες εγγυήσεις.

Να σημειωθεί, ότι οι εγγυήσεις αυτές μειώνουν τα πραγματικά διαθέσιμα κεφάλαια που θα δοθούν στην Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίσει το χρέος της, ενώ αυξάνουν το συνολικό χρέος της χώρας. Μας ζητούν να δανειστούμε επί πλέον, για να τους δώσουμε «εγγυήσεις» ώστε να μας… δανείσουν!

Είναι ακόμα πιο ανησυχητική, γιατί ενθαρρύνονται και ιδιώτες ομολογιούχοι του ελληνικού χρέους να ζητήσουν κι αυτοί αντίστοιχες εγγυήσεις! Το ό,τι περιλήφθηκε η έννοια «εγγυήσεις» στην ανακοίνωση της Φινλανδικής κυβέρνησης μπορεί να έχει δυσμενείς νομικές και πραγματικές επιπτώσεις πάνω σε μεγάλο μέρος του ιδιωτικού δανεισμού της χώρας.

Μπορεί να μην είναι «εμπράγματες εγγυήσεις» - δηλαδή να μην αφορούν γη και ακίνητα - αλλά παραμένουν «εγγυήσεις» και απειλούν να δημιουργήσουν προηγούμενο για άλλους, προκαλώντας νέες πιθανές κερδοσκοπικές επιθέσεις κατά των ελληνικών ομολόγων.

Τελικά αποδεικνύεται ότι η απόφαση της 21ης Ιουλίου οδηγεί σε όλο και πιο ασφυκτικές δεσμεύσεις για την Ελλάδα, ενώ απομακρύνεται η πραγματική διέξοδος από την κρίση της Ευρώπης.

Και η ελληνική κυβέρνηση προσφέρει το θλιβερό θέαμα να… πανηγυρίζει (!) που απορρίφθηκαν όσα κι εκείνη επιδίωκε (όπως το ευρωομόλογο), ενώ προχώρησαν όσα κι εκείνη ήθελε να αποφύγει (όπως οι «εγγυήσεις» του νέου δανεισμού).

Η κυβέρνηση υπονοεί ουσιαστικά ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι και χειρότερα. Αυτό δεν αλλάζει, όμως, την πραγματικότητα: ότι πάνε, συνεχώς, από το κακό στο χειρότερο…

Η κυβέρνηση δεν μπορεί, δυστυχώς, να βάλει τέλος στον κατήφορο. Ή, ακόμα χειρότερα, δεν καταλαβαίνει τον κατήφορο στον οποίο έχει οδηγήσει τα πράγματα…».

Ν. Μηταράκης

Νέες γερμανικές προβλέψεις για ελληνική χρεοκοπία

http://tvxs.gr/sites/default/files/imagecache/scale_span8/images/story/xreokopia_2.jpgΌλο και πιο πιθανή θεωρεί τη χρεοκοπία της Ελλάδας ο Γερμανός οικονομολόγος Jorg Rocholl, όπως αναφέρεται σε άρθρο που θα δημοσιευτεί την Πέμπτη στη γερμανική εφημερίδα Die Zeit. Ο κ. Rocholl προειδοποιεί για περαιτέρω δημόσια δάνεια προς την ελληνική κυβέρνηση και φαίνεται επιφυλακτικός ως προς την ωφέλεια που θα είχε η χώρα με μία επιπλέον δανειακή βοήθεια

Στο συγκεκριμένο άρθρο της Die Zeit, με τον τίτλο «Οικονομολόγος θεωρεί όλο και πιο πιθανή την χρεοκοπία της Ελλάδας», επισημαίνεται και η δήλωση του πρόεδρου του European School of Management and Technology (ESMT), ότι ένα επιπλέον δάνειο θα αύξανε ακόμη περισσότερο το χρέος της Ελλάδας.

Συνεχίζοντας ο κ. Rocholl, προειδοποιεί για το ενδεχόμενο χρεοκοπίας της χώρας, το οποίο γίνεται «όλο και πιθανότερο». Κατόπιν υπολογισμών του, όπως σημειώνει, «αποδείχθηκε ότι η όλο και σκληρότερη λιτότητα της ελληνικής κυβέρνησης δεν μπορεί να βοηθά μόνιμα».

Ο όγκος του χρέους, που αγγίζει το 160% του ΑΕΠ, είναι ήδη για μεγάλο διάστημα πολύ υψηλός. Ακόμα κι αν οι ιδιώτες πιστωτές συμμετέχουν, όπως ήδη έχει συζητηθεί, στο πακέτο στήριξης της χώρας, πάλι αυτό δεν θα επαρκεί ώστε να επιστρέψει ξανά η Ελλάδα σε τροχιά ανάπτυξης.

Όπως προσθέτει ο κ. Rocholl: «Αν η χώρα θελήσει να μειώσει το χρέος της και σε μερικές δεκαετίες να τηρήσει ξανά το Σύμφωνο Σταθερότητας, θα πρέπει να επιτύχει πλεόνασμα τουλάχιστον 6%. Αυτό στην Ευρώπη το κατάφεραν μόνο οι Νορβηγοί, επειδή βρήκαν πετρέλαιο».

Hannoversche Allgrmeine: «Σε ελεύθερη πτώση η ελληνική οικονομία»

Mία μέρα πριν από την ανάλυση του κ. Rocholl, ο ανταποκριτής στην Αθήνα της εφημερίδας Hannoversche Allgrmeine, σε άρθρο του με τίτλο «Η ελληνική οικονομία σε ελεύθερη πτώση», ανέφερε ότι η καθοδική πορεία της ελληνικής οικονομίας συνεχίζεται με ανησυχητικό ρυθμό.

Κατά τους υπολογισμούς της ΕΛΣΤΑΤ, το ΑΕΠ συρρικνώθηκε στο δεύτερο τρίμηνο κατά 6,9%, έτσι ώστε να προκύπτει για το πρώτο εξάμηνο μία μείωση του ΑΕΠ κατά 7,5%.

Σύμφωνα με τον κ. Gerd Hohler, αυτή είναι η πιο βαριά ύφεση την οποία έχει ζήσει η Ελλάδα από το τέλος του Β Παγκοσμίου Πολέμου και μάλιστα η πιο μακροχρόνια. Τα τελευταία έντεκα συνεχόμενα τρίμηνα μειώνεται το ΑΕΠ, ενώ δεν διαφαίνονται αλλαγές.

Υπάρχουν σκέψεις για επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας με πρόωρα μέσα προώθησης από τα διαρθρωτικά ταμεία της ΕΕ, όπου τα χρήματα θα διατεθούν για έργα υποδομής, όμως μένει ανοιχτό το πότε μπορούν να εφαρμοστούν αυτά τα σχέδια.

Όπως επισημαίνει η εφημερίδα, το Σεπτέμβριο μέλλεται να τεθούν σε εφαρμογή νέα μέτρα λιτότητας: μειώσεις μισθών στο δημόσιο τομέα και περικοπές σε δημόσιες επενδύσεις που αναμένεται να συρρικνώσουν ακόμη περισσότερο το ΑΕΠ, καθώς και υψηλότεροι φόροι.

Η ύφεση φαίνεται να έχει παρασύρει όλους τους οικονομικούς τομείς. Ειδικότερα έχει πλήξει σκληρά την οικονομία στον τομέα των κατασκευών, όπου σημείωσαν για το πρώτο τρίμηνο μια υποχώρηση του τζίρου σχεδόν 50%.

Η βιομηχανική παραγωγή μειώθηκε επίσης τον Ιούνιο κατά 13% και επιπλέον κατέρρευσε και η κατανάλωση, με τον τζίρο των καλοκαιρινών εκποιήσεων μειωμένο, σύμφωνα με στοιχεία του ελληνικού συνδέσμου λιανικού εμπορίου στον εγχώριο μέσο όρο κατά 25%.

Suddeutsche Zeitung: Το ελληνικό κράτος αδυνατεί να εισπράξει φόρους

Αναφερόμενη σε ένα άλλο πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας, τις δυσχέρειες στη λειτουργία του φοροεισπρακτικού μηχανισμού, η δημοσιογράφος Christiane Schlotzer της εφημερίδας Suddeutsche Zeitung επισημαίνει πρόσφατη έκθεση εμπειρογνωμόνων προς την ελληνική κυβέρνηση, στην οποία συνίσταται η κατάργηση των φοροεισπρακτικών υπηρεσιών και η μεταβίβασή των αρμοδιοτήτων τους σε ιδιώτες.

Όπως αναφέρει η δημοσιογράφος, οι αυξήσεις και η είσπραξη φόρων είναι κεκτημένο προνόμιο του κράτους στην Ελλάδα. Ένα κράτος το οποίο, σύμφωνα με την άποψή της, κατ’ εξακολούθηση δεν έχει καταφέρει να διασφαλίσει τις οικονομικές του βάσεις δεν είναι σε θέση να προσφέρει τίποτα στους πολίτες του.

Η ελληνική κυβέρνηση, αναφέρει η δημοσιογράφος, παρά τις υποσχέσεις της δεν έχει μέχρι τώρα καταφέρει να πατάξει σοβαρά τη φοροδιαφυγή. Το ίδιο επισημαίνει και έκθεση του ΟΟΣΑ που κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, αν και ο διεθνής οργανισμός αξιολογεί μάλλον θετικά το πρόγραμμα δημοσιονομικής εξυγίανσης της κυβέρνησης.

Προφανώς όμως, και πολλοί Έλληνες έχουν τώρα πια κορεστεί από αυτές τις καθυστερήσεις του κράτους. Αυτό που συμβαίνει, είναι ότι όλο και περισσότεροι πολίτες καταγγέλλουν φοροφυγάδες στις αρχές: Σημειώνονται, από καταγγελίες πελατών που δεν παίρνουν αποδείξεις όταν ψωνίζουν, μέχρι καταγγελίες για αισχροκέρδεια που απασχολούν κυρίως τη δικαιοσύνη και επισύρουν μάλιστα, βαρύτατες ποινές.

Η αιτία για αυτή την ασυνήθιστη συμπεριφορά, είναι ότι πολλοί Έλληνες επιθυμούν δικαιοσύνη, αναφέρει η κα Schlotzer, εφόσον τις σκληρές κοινωνικές και οικονομικές περικοπές καλούνταν μέχρι στιγμής να πληρώσουν κυρίως εκείνοι που συνήθως πληρώνουν κανονικά τους φόρους τους, εφόσον τα εισοδήματά τους φορολογούνται στην πηγή. Οι υπόλοιποι, αντί φόρων, «συχνά προτιμούν να δίνουν μερικές χιλιάδες ευρώ στους αρμόδιους και να βγάζουν τα εκατομμύριά τους σε καταθέσεις της Ελβετίας, της Γερμανίας ή της Κύπρου».

Εάν αυτές οι συμπεριφορές δεν γίνουν ανεκτές κλείνοντας τα μάτια, αυτό θα είναι ένα σημάδι ότι η κοινωνία αλλάζει, καταλήγει η δημοσιογράφος.

Αυθαίρετα: Αποδεκτό το αίτημα του ΙΚΑ για απόδοση εισφορών

http://www.skai.gr/files/temp/24DB00938F083820C6706736B11D6306.jpgΑποδεκτό έκαναν οι συναρμόδιοι υπουργοί το αίτημα του ΙΚΑ για την απόδοση στο Ίδρυμα του 30 με 40% των εισφορών που θα κατέβαλαν όσοι έχουν αυθαίρετο, εάν εξέδιδαν νόμιμη οικοδομική άδεια.

Η ρύθμιση αναμένεται να εισαχθεί στο νομοσχέδιο για τη νομιμοποίηση των αυθαιρέτων που θα έρθει τις επόμενες ημέρες.

Ανοιχτό ωστόσο παραμένει το ενδεχόμενο να αποδοθεί στο ΙΚΑ, μέρος των εσόδων από την τακτοποίηση των αυθαιρέτων χωρίς επιβάρυνση των ιδιοκτητών.

Τέλος, δεν αποκλείεται αναπροσαρμογή προς το χαμηλότερο των προστίμων τακτοποίησης, ώστε να μην είναι σημαντική η επιβάρυνση των ιδιοκτητών αυθαιρέτων που θα υπαχθούν στη ρύθμιση.

Barcelona - Real 3-2 (video goals)

17 Αυγούστου 2011

Μη τσιμπήσει στις προκλήσεις ο ΠΑΟΚ...

Ένας Σκοπιανός, παγκοσμίως άγνωστος, κίπερ που παίζει στην Καρπάτι προσπάθησε να δυναμιτίσει το κλίμα λίγο πριν την αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τους Ουκρανούς... Στο παιχνίδι βέβαια και ο ουκρανικός σύλλογος...

Ο εν λόγω κίπερ παρέθεσε συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, μέσα από την οποία μας έκανε μαθήματα ιστορίας, μαθαίνοντας μας ποια είναι η πραγματική Μακεδονία... Σε μια συνέντευξη βέβαια που ήταν τέσσερις παράγραφοι και όλες αναφέρονταν στο θέμα της Μακεδονίας... Με λίγα λόγια καραστημένη του κερατά η εν λόγω συνέντευξη...

Το θέμα είναι να μην τους κάνει το χατήρι ο κόσμος του ΠΑΟΚ... Ψηλά λοιπόν οι ελληνικές σημαίες αύριο, τραγούδι για τη Μακεδονία και αφήστε τους παίκτες να δώσουν αυτοί το καλύτερο μάθημα στον Σκοπιανό...

Όχι τίποτα άλλο αλλά ο κάθε @@ μας φορτώνει με τα δικά του προβλήματα...

Υ.Γ Με ένα ποσό κάτω από το τραπέζι, πουλούσαν ή δε πουλούσαν οι Σκοπιανοί τη δήθεν ιστορία τους; Λέω εγώ τώρα...


Πηγή: milamegiampala.blogspot.com

Υπάλληλος του Κοντομηνά ο Μπιτσαξής και μετά απορούμε γιατί η ΕΡΤ χάρισε το δορυφορική σήμα στον Κοντομηνά

http://www.stifora.gr/imagebase/thumb.php?file=55455.jpg&sizex=500&sizey=375https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiCp7ORIIJ60GcPklydIIsyZRKxxZNzTKFCZUxUqyQ4SXXQcPMQFSbe__aHg8tDNG4-Ac9Fqafu2TUkGpoL8QMliUM9qB2HmdGWSNn8iH8y2unzaL9j04F0ViAn8lM7aBhZLH0iy78NSdQ/s400/%CE%B3%CE%B3%CE%B1.jpgΓράψαμε προχθές ότι πίσω απ' τη απευθείας χαριστική ανάθεση του δορυφορικού σήματος της ΕΡΤ βρίσκεται ο Κοντομηνάς. Ρωτήσαμε χθες ποια είναι η σχέση Κοντομηνά που πήρε το δορυφορικό σήμα και Μπιτσαξή που είναι ΓΓ στο υπ Πολιτισμού όπου μέχρι πρόσφατα άνηκε η ΕΡΤ. Να λοιπόν ποια είναι η σχέση τους:

Ο Πάνος Μπιτσαξής ήταν επί σειρά ετών ο δικηγόρος του Κοντομηνά...
υπάλληλός του δηλ που είχε φάει καλά και επιτέλους σήμερα βρέθηκε στην κατάλληλη θέση

Πάρτε μερικές ειδήσεις ειδήσεις από την Ελευθεροτυπία από το 2005 όταν Κοντομηνάς-Κουρής ήταν στα μαχαίρια:

11.08.2005:
"Από την πλευρά του, ο Δημ. Κοντομηνάς, με τις μηνύσεις και αγωγές που κατέθεσε ο νομικός του παραστάτης Παν. Μπιτσαξής, δίνει απαντήσεις σε κάθε ισχυρισμό του Γ. Κουρή"

19.08.2005:
Την προσεχή Δευτέρα ο πληρεξούσιος δικηγόρος του ιδιοκτήτη του Alpha, Παν. Μπιτσαξής, αναμένεται να υποβάλει και μηνύσεις (ήδη έχουν υποβληθεί 5) σε βάρος του ιδιοκτήτη της «Αυριανής» για «εξύβριση» και «συκοφαντική δυσφήμηση».

23.08.2005:
"Παράλληλα, η Ιντεραμέρικαν ανακοίνωσε ότι καταθέτει και τρίτη κατά σειράν αγωγή με αξίωση αποζημίωσης 30 εκατομμυρίων ευρώ για τους «συκοφαντικούς ισχυρισμούς» του ALTER, της «Αυριανής» και του Γ. Κουρή. «Η εταιρεία δεν χρωστά σε κανένα ούτε ένα ευρώ» αναφέρει η ανακοίνωση την οποία υπογράφει ο δικηγόρος Παν. Μπιτσαξής."

20.09.2005:
"Σύμφωνα τώρα με την ενδέκατη κατά σειρά μήνυση που κατέθεσε χθες ο Δημ. Κοντομηνάς σε βάρος του Γ. Κουρή και των συνεργατών του... Ενώ όπως δήλωσαν οι συνήγοροί του, Κ. Νταϊλιάνας και Π. Μπιτσαξής, «η υπόθεση αποκτά τώρα το πραγματικό της αντικείμενο».

Αυτά για σήμερα και αύριο εδώ είμαστε...

Διαβάστε και:
Ιδού ποιος είναι πίσω από την PCCW Global στην οποία η ΕΡΤ έδωσε σκανδαλωδώς τη μετάδοση του δορυφορικού σήματος

Ένα Quiz για τη χθεσινή αποκάλυψη ότι ο Κοντομηνάς βρίσκεται πίσω από την σκανδαλώδη απευθείας ανάθεση του δορυφορικού σήματος της ΕΡΤ

Αλλαγές στο twitter

Δύο νέες επιλογές προσφέρει πλέον το twitter. Η μία καρτέλα δείχνει τη δραστηριότητα που σχετίζεται με τ' όνομά μας, όσων μας ακολουθούν δηλ. ποιοι άρχισαν να μας ακολουθούν και ποιοι έκαναν "favorite" και "retweet" τα tweets μας. Η άλλη επιλογή δείχνει τις δραστηριότητες όσων ακολουθούμε δηλ. ποιους έκαναν φίλους, τι έκαναν "favorite" και τι "retweet":



Αποχωρεί ο πρασινοφρουρός της Ζακύνθου

O μητροπολίτης Ζακύνθου ΧρυσόστομοςΕγκαταλείπει από την 1η Σεπτεμβρίου τον επισκοπικό θρόνο της Ζακύνθου ο μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος, έπειτα από 35 χρόνια στο αρχιερατικό αξίωμα.

Ο 72χρονος μητροπολίτης Ζακύνθου θεωρεί ότι κανείς δεν μπορεί να είναι ισόβιος σε μια θέση όπως η δική του. «Η αποχώρησή μου είναι υπόθεση συνέπειας και όχι φυγής» τονίζει.

«Ο άνθρωπος πρέπει να αποφασίζει όταν έχει τα μυαλά του στη θέση τους και όχι όταν του το επιβάλλουν άλλες συνθήκες» είπε χαρακτηριστικά.

Μικρός κομήτης καθώς μπαίνει στη γήινη ατμόσφαιρα απ' το διάστημα

Ο Αστροναύτης Ron Garan τράβηξε την παρακάτω φωτογραφία τις μέρες που οι Περσείδες έπεφταν στη Γη. Την τράβηξε όταν ο ISS ήταν 350 χλμ. πάνω απ' τα σύνορα Κίνας-Μογγολίας:

Που ακριβώς είναι οι αποδοκιμασίες;

Επειδή 5 άτομα φώναξαν ουυυυ όταν άρχισε ο Μαγκούφης πρέπει να βαυκαλιζόμαστε ότι αποδοκιμάστηκε; Σοβαροί είμαστε ότι είναι αυτές "αποδοκιμασίες"; Με τόσα που έχουν κάνει κι έχουν βγει στη φόρα δεν έπρεπε να ακούγεται η φωνή του από τις αποδοκιμασίες και εμείς οι αφελείς λέμε ότι αποδοκιμάστηκε επειδή πέντε άτομα τον έκραξαν λίγο και τα υπόλοιπα 505 τον άκουγαν σαν αποχαυνωμένα;

Έχω πει από καιρό ότι καμία επανάσταση και ελικόπτερα που προαναγγέλλουν μερικοί δεν πρόκειται να δούμε στην Ελλάδα... είπαμε επίσης έγκαιρα ότι οι ΠΑΣΟκοι θα καταφέρουν να διαλύσουν με τον τρόπο τους τους "Αγανακτισμένους" όταν άλλοι μιλούσαν για κίνημα που θα πνίξει κ.λπ παπαριές...

Και φυσικά έχουμε πει πολύ έγκαιρα πως όποιοι ονειρευόνται να καταποντιστεί το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές καλύτερα να κρυφτούνε κείνο το βράδυ... μόνο οι μακάκες οι δεξιοί καταποντίζονται... το ΠΑΣΟΚ ποτέ

Δείτε και τις δήθεν "αποδοκιμασίες" εναντίον του Μαγκούφη:

Κουκου


Τα tweets Τσιόκα με τα υπονοούμενα και το βίντο που αφιέρωσε στον Ραγκούση-Νταλάρα

Τα παρακάτω tweets και το βίντεο που αφιερώνει προφανώς ο Τσιόκας στον Ραγκούση-Νταλάρα ήταν η αφορμή για την αποπομπή του από τη θέση του ΓΓ του υπ. Μεταφορών και Υποδομών




Καρατομήθηκε ο Χ. Τσιόκας ενώ βρισκόταν στην παραλία

http://www.skai.gr/files/temp/68B0809BAC02BF8293387D24BD1DA976.jpgΜε απόφαση του υπουργού Υποδομών Γιάννη Ραγκούση αντικαταστάθηκε – σύμφωνα με πληροφορίες – ο γενικός γραμματέας του υπουργείου, Χάρη Τσιόκας.

Αφορμή στάθηκαν οι αναρτήσεις του γενικού γραμματέα στο Tweeter, οι οποίες ελήφθησαν ως επικριτικές για τον υπουργό.

Κύκλοι του ΓΓ δηλώνουν άγνοια, καθώς όπως τονίζουν, ο κ. Τσιόκας βρίσκεται σε διακοπές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αντικαταστάτης φέρεται ο Αριστείδης Μπουρδάρας, μέχρι σήμερα ειδικός γραμματέας του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.

Λαμπρινίδης ζαλισμένος απ' τις πολλές διακοπές

Στο Λονδίνο βρέθηκε στις 1 Αυγούστου ο υπουργός Εξωτερικών Σταύρος Λαμπρινίδης, προσκεκλημένος του ομόλογού του Γουίλιαμ Χάγκ. Ο κ. Λαμπρινίδης, ο οποίος έχει διατελέσει και αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, απευθυνόμενος στον Βρετανό ΥΠΕΞ τον ενημέρωσε για κάτι που ούτε ο ίδιος ο Άγγλος δεν γνώριζε:

«Μας ενώνει ένας κοινός δεσμός, μαζί είμαστε μέλη της ευρωζώνης (Indeed we are all tied together with a knot - together we are members of the eurozone)»

του είπε και ο Βρετανός ΥΠΕΞ έμεινε τόσο κάγκελο που δεν μπήκε καν στον κόπο να τον διορθώσει ότι όπως ξέρουν και τα μωρά παιδιά η Αγγλία δεν είναι μέλος στην Ευρωζώνη και διατηρεί σαν νόμισμα τη Λίρα

Η βλακεία δεν πάει ούτε μπάνια ούτε διακοπές: Ο Πούτιν ψαρεύει στο Βόλγα κι οι άλλοι λένε ότι είναι στη Σκιάθο!

Ας ρίξουμε ένα γέλιο με τους αφελείς που ενημερώνονται από τσίρκο του στύλ τρομΠακτικό και new Post. Όπως είδατε στο προηγούμενο βίντεο Μεντβέντεφ και Πούτιν ψάρεψαν στο Βόλγα. Συγκεκριμένα νοτιοδυτικά της πόλης Αστραχάν... Πότε ψάρεψαν;

Μα χθες φυσικά που τα βλήματα περίμεναν τον Πούτιν στη Σκιάθο :)))

Μα πόσο παπάρες είμαστε οι Έλληνες ρε αδερφέ!!! Πόσο παπάρες; Νομίζουμε ότι όλα περιστρέφονται γύρω απ΄την Ελλάδα και ο Πούτιν τρελένεται να έρθει διακοπές στη Σκιάθο!!! Και το λέω γιατί τέτοιες ειδήσεις προφανώς πουλάνε στη μάζα, γιατί αν δεν πούλαγαν δεν θα τις διάβαζαν όλοι σαν τρελοί και να στέλνουν mail "δεν θα γράψεις ότι ο Πούτιν είναι στη Σκιάθο"!!! Κι ο Πούτιν να είναι 3-4.000 χλμ βορειοανατολικά...

Τι να πω; Σηκώνω τα χέρια ψηλά!

Δείτε πάλι το βίντεο από το χθεσινό ψάρεμα του Πούτιν στο Βόλγα...
και όχι στη Σκιάθο



ΥΓ. Εννοείται ότι δεν βάζω λινκ που να αποδεικνύει ότι το βίντεο είναι χθεσινό... είπαμε εδώ χαλβάδες δεν θέλουμε. Θέλουμε ενεργούς πολίτες που ψάχνουν μόνοι τους

GAP: Κανό 3.500 ευρώ

Κανό 3.500 ευρώ Ήταν πριν από περίπου δύο χρόνια που ο Γιώργος Παπανδρέου εθεάθη να κάνει την πρώτη του βόλτα με κανό στα παραλία της Αττικής. Όλοι τότε πιστέψαμε πως είναι μια αθλητική ενασχόληση με σύντομο τέλος.

Η αλήθεια είναι πως μετά το ατύχημα με το ποδήλατο, οι γιατροί τού συνέστησαν να ασχοληθεί με την κωπηλασία που δεν επιβαρύνει τη μέση, και ο πρωθυπουργός όχι απλώς ασχολήθηκε, αλλά την αγάπησε. Έτσι, στη Σκιάθο εμφανίστηκε με το νέο απόκτημα του, ένα λευκό υπερσύγχρονο κανό αξίας 3.500 ευρώ, που ενσωματώνει όλες τις εφαρμογές των σύγχρονων υλικών.

Η ανάγκη για αντικατάσταση του κανό του πρωθυπουργού προέκυψε έπειτα από ένα ατύχημα στην Υδρα άπου το προηγούμενο κίτρινο «ερασιτεχνικό» κανό του κ. Παπανδρέου υπέστη σοβαρή ζημιά (έμπαζε νερά).

Μόλις επέστρεψε στην Αθήνα ο κ. Παπανδρέου επισκέφτηκε το κατάστημα του φίλου του κ. Βασίλη Μπουτσόρη, ο οποίος έχει μαγαζί με είδη θαλάσσης και παρήγγειλε το νέο του κανό.

Σύμφωνα με το «Πρώτο Θέμα» πριν από τις καλοκαιρινές του διακοπές, ένα ασπρόμαυρο κανό της εταιρείας Epic, τύπου V8, βρισκόταν στα χέρια του. Από την Πάρο, στη Σέριφο και μετά στη Σκιάθο ο πρωθυπουργός δεν σταμάτησε να αθλείται συντροφιά με τον νέο του «φίλο», ο οποίος αποδεικνύεται ιδιαίτερα σκληροτράχηλος. Άλλωστε, το νέο κανό είναι ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στην αγορά αυτή τη στιγμή.

Εδώ καράβια χάνονται, κανό όμως αρμενίζουν.

http://www.sportdog.gr/article/48822/kano-3500-euro

Ζωντανά τώρα η πρώτη παρουσίαση του ρωσικού stealth Russia Today

Κλικ στη φώτο
http://rt.com/files/banners/t-50/banner2-553.jpg

Σεισμός 6,2 στις ακτές της ανατολικής Ιαπωνίας

Magnitude6.2
Date-Time
Location36.623°N, 144.257°E
Depth37 km (23.0 miles)
RegionOFF THE EAST COAST OF HONSHU, JAPAN

Πολύ σοκαριστικές εικόνες ακόμα και με νεκρούς επιβάλλουν στη συσκευασία των τσιγάρων οι Αμερικάνοι (φώτο)

Ο πανίσχυρος FDA (Food and Drug Administration (FDA)-Οργανισμός τροφίμων και Φαρμάκων) επέβαλλε από τις 22.09.2012 το 50% της συσκευασίας των τσιγάρων (τόσο στην μπροστινή πλευρά όσο και στην πίσω) και το 20% των διαφημίσεων να έχει σοκαριστικές εικόνες ακόμα και νεκρών καπνιστών. Βέβαια οι 4 μεγαλύτερες εταιρίες, R.J. Reynolds Tobacco Co., Commonwealth Brands, Inc., Liggett Group LLC και Lorillard, εκτός της Philip Morris, κατέθεσαν μήνυση εναντίον της απόφασης αλλά πολύ δύσκολα δεν θα περάσει αυτό που θέλει ο FDA.

Οι εικόνες που επλήγησαν είναι άκρως σοκαριστικές. Δείτε τις αν έχετε γερό στομάχι:

http://www.bloomberg.com/apps/data?pid=avimage&iid=iCYCavLWjbHshttp://www.bloomberg.com/apps/data?pid=avimage&iid=imO8aSpo3LmUhttp://www.bloomberg.com/apps/data?pid=avimage&iid=iH9ti5P0nSaUhttp://www.bloomberg.com/apps/data?pid=avimage&iid=i.8w.HemFUMchttp://www.bloomberg.com/apps/data?pid=avimage&iid=ivqdBpojz4Kk

Ισραήλ: Καμία συγγνώμη στην Τουρκία για την επιδρομή στο Mavi Marmara

Φωτογραφίες tvn νεκρών Τούρκων στο πλοίο Mavi MarmaraΤο Ισραήλ θα επιμείνει στη γραμμή της άρνησής του να απολογηθεί στην Τουρκία για τον θάνατο εννέα πολιτών της εξαιτίας της επιδρομής που έκανε σε πλοίο που είχε προορισμό τη Γάζα, απορρίπτοντας έτσι την σχετική απαίτηση της Άγκυρας, δήλωσε σήμερα επίσημος αξιωματούχος του Ισραήλ.

Φωτογραφίες tvn νεκρών Τούρκων στο πλοίο Mavi Marmara Η απόφαση λήφθηκε μέρες πριν την δημοσίευση των πορισμάτων έρευνας του ΟΗΕ σχετικά με την κατάληψη του πλοίου Mavi Marmara.

Η εν λόγω αποκαλούμενη έκθεση Πάλμερ καθυστέρησε επανειλημμένα προκειμένου να επιτρέψει στους πρώην συμμάχους της Μέσης Ανατολής να προσπαθήσουν να γεφυρώσουν τις διαφορές τους.

Πούτιν και Μενβέντεφ μαζί για κατάδυση και ψάρεμα στον Βόλγα

Πούτιν και Μεντβέντεφ πήγαν μαζί για ψάρεμα και κατάδυση στον Βόλγα προκειμένου να δείξουν ότι δεν τους χωρίζει κάτι, όπως θέλουν να περάσουν τα δυτικά ΜΜΕ. Δείτε το βίντεο (αν είναι αυτοί με τις καταδυτικές στολές και δεν είναι τίποτα άσχετοι δύτες :)):

Όχι άλλα καραγκιοζλίκια από σαλταρισμένους Βούλγαρους εθνικιστές

Επειδή στο taxalia, είμαστε παλιοί στο κουρμπέτι και το έργο το ΄χουμε δεί πολλές φορές, είμασταν βέβαιοι, ότι κάποιοι θα βάλουν το κομματικό συμφέρον πάνω από την πατρίδα και θα συντάξουν απαντητική ανακοίνωση του Παναγιώτη Αναστασιάδη (Πάντε Ασλάκοφ), η οποία θα κινείται στα ίδια πλαίσια γελοιότητας τα οποία είδαμε πολλές φορές.Με μια ανακοίνωση λοιπόν, που κάποιοι (ξέρουμε ποιοί) έγραψαν για λογαριασμό του Ασλάκοφ (φυσικά και δεν την έγραψε ο ίδιος!), αναμασούν τις ίδιες παπαρολογίες, που βλέπουμε κάθε φορά που αποκαλύπτεται το...

H συνέχεια στο

Προκαλεί ο σκοπιανιανός τερματοφύλακας της Καρπάτι: "Η Μακεδονία δεν είναι Ελλάδα!"... Θα φάει αύριο τα μπαλάκια του και θα ηρεμήσει...

Προκαλεί ο Σκοπιανός τερματοφύλακας της προσεχής αντιπάλου του ΠΑΟΚ για τα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ Καρπάτι Λβιβ (Πέμπτη, 21:00, Nova) με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της ουκρανικής ομάδας. «Η Ελλάδα είναι Ελλάδα και η “Μακεδονία” είναι “Μακεδονία”. ΙΠως γίνεται να έχει κι η Ελλάδα Μακεδονία; Αυτό είναι λάθος».

Ο Μάρτιν Μπογκατίνοφ σε ερώτηση που του έγινε, αν βρίσκει επιπλέον κίνητρο στο γεγονός ότι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ αποκαλούνται «Μακεδόνες» και «δικέφαλοι αετοί», απάντησε «το κίνητρο για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ είναι μεγάλο κίνητρο και χωρίς αυτό, για να περάσουμε στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ.Παίζω ποδόσφαιρο και ποτέ δεν το μπερδεύω με την πολιτική. Αλλά και πάλι θέλω να τονίσω ότι η Ελλάδα είναι Ελλάδα και άλλη Μακεδονία δεν μπορεί να υπάρξει».

Επίσης, μίλησε και για την έχθρα που ενδεχομένως να έχουν οι Έλληνες με τους Σκοπιανούς: «Δε νομίζω ότι υπάρχει έχθρα. Για να σας το αποδείξω, θα σας μεταφέρω αυτό το γεγονός: πολλοί κάτοικοι της "Μακεδονίας" έρχονται στην Ελλάδα για διακοπές. Αν υπήρχε διαμάχη, πιθανότατα δεν θα πήγαιναν στην Ελλάδα. Νομίζω θα συμφωνήσετε μαζί μου».

Στο 2,1 ο πληθωρισμός τον Ιούλιο

Ο ετήσιος πληθωρισμός τον Ιούλιο μειώθηκε στο 2,5% στην Ευρωζώνη από 2,7% τον Ιούνιο, ενώ πέρσι τέτοια εποχή ήταν 1,7% σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Eurostat. Σε μηνιαία βάση ο πληθωρισμός μειώθηκε -0,6%.

Στην Ε.Ε. ο ετήσιος πληθωρισμός έπεσε τον Ιούλιο στο 2,9% από 3,1% τον Ιούνιο, ενώ στην Ελλάδα η κάμψη ήταν μεγαλύτερη αφού ο πληθωρισμός περιορίστηκε αντίστοιχα στο 2,1% από 3,1% τον Ιούνιο και σε μηνιαία βάση μειώθηκε κατά -1,4%.

Έτσι, τον Ιούλιο 2011 οι χώρες-μέλη με τον χαμηλότερο πληθωρισμό ήταν οι Ιρλανδία (1%), Σλοβενία (1,1%) και Σουηδία (1,6%), ενώ οι χώρες με τον υψηλότερο πληθωρισμό ήταν οι Εσθονία (5,3%), Ρουμανία (4,9%) και Λιθουανία (4,6%).

Στην Ευρωζώνη τη μεγαλύτερη ετήσια άνοδο πληθωρισμού γνώρισαν τον Ιούλιο οι μεταφορές (5,5%), οι κατοικίες (5%) και το αλκοόλ-καπνά (2,9%), ενώ τη χαμηλότερη επίδοση είχαν τα ενδύματα (-2,9%), οι επικοινωνίες (-1,6%) και η αναψυχή-πολιτισμός (0,4%).

Νεκροί οκτώ Τούρκοι στρατιώτες από έκρηξη στη νοτιοανατολική μεθόριο

Στην περιοχή έχουν σταλεί ενισχύσεις (φωτ. αρχείου)Τουλάχιστον οκτώ Τούρκοι στρατιώτες σκοτώθηκαν από έκρηξη στο Χακιάρι, κοντά στη νοτιοανατολική μεθόριο της χώρας το μεσημέρι της Τετάρτης.

Υπάρχουν φόβοι πως ο αριθμός των νεκρών μπορεί να αυξηθεί, καθώς από την επίθεση έχουν τραυματίστεί επίσης και άλλοι στρατιώτες.

Οι τουρκικές Αρχές πιστεύουν πως η έκρηξη οφείλεται σε βομβιστικό μηχανισμό που είχε τοποθετηθεί από Κούρδους αυτονομιστές, ενώ ο στρατός έχει στείλει ενισχύσεις στο σημείο.

Όπως μεταδίδει το Reuters, μετά την έκρηξη ακούγονταν πυροβολισμοί στα βουνά γύρω από το σημείο. Η πιο πρόσφατη επίθεση Κούρδων αυτονομιστών στην περιοχή σημειώθηκε μόλις πριν από λίγες ημέρες, κοστίζοντας τη ζωή σε τρεις στρατιώτες που περιπολούσαν στο Σιρνάκ.

Οι διακοπές τελείωσαν, οι δυσκολίες τώρα αρχίζουν...

http://content-mcdn.feed.gr/filesystem/images/20110816/engine/imerisia_LARGE_t_942_42032827_type11585.jpg[Για μας τελείωσαν οι διακοπές γιατί για τον ΓΑΠ συνεχίζονται...]

Γράφει ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ

Μετά το Δεκαπενταύγουστο, όταν ο πρωθυπουργός αποφασίσει να επιστρέψει από τις διακοπές του, θα αντιμετωπίσει μύρια προβλήματα παρότι παρέδωσε την οικονομία (και όχι μόνο) στον υπουργό Οικονομικών, Ευάγγ. Βενιζέλο. Το πλέον σημαντικό είναι η διαπίστωση και ξένων αξιωματούχων, ότι στη διάρκεια του καλοκαιριού η κυβέρνησή του «κάθισε» και οι αρμόδιοι δεν υλοποίησαν όσα ο ίδιος υποσχέθηκε στους δανειστές της Ελλάδας.

Βέβαια, οι υπουργοί μπορεί να μην απέδωσαν τα αναμενόμενα, αλλά έχουν έτοιμη τη δικαιολογία ότι ο αρχηγός τους, που ανέλαβε την ευθύνη του συντονισμού, απέτυχε και σε αυτό το ρόλο. Είναι, όντως, θλιβερό το φαινόμενο να βλέπει κανείς φωτογραφίες του Ελληνα πρωθυπουργού με το κανό του να συντονίζει μέσα από τη θάλασσα το κυβερνητικό έργο!

Οι πάντες χρειάζονται ξεκούραση και πρέπει να γίνονται σεβαστές οι διακοπές, όπως είχε πει και ο Ανδρέας Παπανδρέου, αλλά η περίπτωση της Ελλάδας του 2011 είναι διαφορετική και ο καθένας που αντιλαμβάνεται την τραγικότητα της κατάστασης, δικαιολογημένα δυσανασχετεί. Δεν ήταν μόνο ο κ. Παπανδρέου που «έκλεισε το μαγαζί» και αγνάντευε το Αιγαίο Πέλαγος, το οποίο δυστυχώς διαπραγματεύεται με τον Ταγίπ Ερντογάν. Εξαφανίστηκαν από τα γραφεία τους όλοι οι Ευρωπαίοι ηγέτες, ενώ ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου μας ενημέρωσε την Πέμπτη ότι και ο πρόεδρος Ομπάμα θα λείψει μερικές ημέρες σε θέρετρο της Μασαχουσέτης.

Αν θυμάμαι καλά, μέχρι την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου, όλοι αυτοί οι ηγέτες και άλλοι πολύ περισσότεροι κινδυνολογούσαν και μας έλεγαν πως έρχεται το τέλος του κόσμου και η παγκόσμια οικονομία καταστρέφεται. Και αν δεν με απατά η μνήμη μου, όλα ξεχάστηκαν στις αρχές της δεύτερης εβδομάδας του μήνα και άλλοι πήραν τα βουνά, άλλοι τις θάλασσες και άλλοι τα λαγκάδια. Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετώπισαν το θέμα διακοπές οι ηγέτες του κόσμου, χάλασε δικαιολογημένα πολλούς ανθρώπους και τα σχόλια που ακούστηκαν δείχνουν την απώλεια της εμπιστοσύνης απέναντι στους ηγέτες τους. Μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία ότι είναι καθολική η απαξίωση.

Ο Σεπτέμβρης θα είναι ένας δύσκολος μήνας για πολλές χώρες του κόσμου και ειδικά την Ελλάδα. Οι ηγέτες θα έχουν να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες των οικονομιών των χωρών τους, αλλά και τους κερδοσκόπους που θα επιστρέψουν ξεκούραστοι από τις διακοπές τους αποφασισμένοι να «πιουν αίμα». Οι πρόεδροι και οι πρωθυπουργοί των χωρών της Ευρώπης και των Ηνωμένων Πολιτειών έχουν αποδειχθεί κατώτεροι των περιστάσεων. Και είναι εμφανέστατο το κενό που άφησαν ο Μιτεράν και ο Κολ, οι οποίοι είχαν όραμα για την Ευρώπη και δεν τη χρησιμοποιούσαν σαν «παχιά αγελάδα». Το ίδιο πρόβλημα ηγεσίας παρατηρείται και στην Ελλάδα. Σε άλλες εποχές, ίσως, ο Γιώργος Παπανδρέου να εξελισσόταν στον καλύτερο πρωθυπουργό της Ελλάδας, αν και η μανία του με το αμερικανικό μοντέλο διακυβέρνησης τον κατέστησε «επικίνδυνο» για τα ελληνικά εθνικά θέματα. Σίγουρα, στη σημερινή Ελλάδα δεν είναι ο αρμόδιος για να την βγάλει από την κρίση, για την οποία έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης. Ακόμα και χθες, που η Ελλάδα τιμούσε την Παναγία, ο κ. Παπανδρέου προτίμησε τον «ξύλινο» λόγο, σαν να μιλούσε σε... Ελβετούς, που δεν βγάζει κανένα απολύτως συναίσθημα. Φάνηκε να έκανε αγγαρεία...

Η επιστροφή από τις διακοπές θα είναι δύσκολη, καθώς θα έχει να αντιμετωπίσει και τη σκληρή πραγματικότητα, ότι ο λαός που τον ανέδειξε πρωθυπουργό πριν από δύο χρόνια, εάν έχει την ευκαιρία, με ικανοποίηση θα ψηφίσει την πολιτική του συνταξιοδότηση...

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟΣ ΔΙΑΣΥΡΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ: ΕΛΒΕΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!

Απόλυτη επιβεβαίωση της αποκάλυψης μας για την Ελβετική εταιρεία του αδελφού του πρωθυπουργού, στο πρωτοσέλιδο της Ελβετικής εφημερίδας “LaLiberte”.

Με τον τίτλο “Ελληνική Σαλάτα” χαρακτηρίζει τις οικογενειακές business, συμπληρώνοντας και την τοποθεσία “δίπλα στην λίμνη”, με πηχαίο τίτλο και μεγάλη φωτογραφία του πρωθυπουργού.

H συνέχεια στο olympia.gr

Επαναλειτουργία αντιδραστήρια στη Φουκουσίμα

Ένας από τους αντιδραστήρες, που διέκοψαν τη λειτουργία τους μετά την καταστροφή στο εργοστάσιο της Φουκουσίμα, στις 11 Μαρτίου, θα λειτουργήσει εκ νέου.

Η ιαπωνική εταιρεία Hokkaido Electric Power Co έλαβε από τις αρμόδιες αρχές το πράσινο φως για να τεθεί σε εμπορική εκμετάλλευση ο αντιδραστήρας Νο3 του πυρηνικού εργοστασίου Τομαρί.

Ο σεισμός και το τσουνάμι του Μαρτίου προκάλεσαν την κατάρρευση και διαρροές ακτινοβολίας στο εργοστάσιο της Φουκουσίμα, της εταιρείας Tokyo Electric Power, κλονίζοντας την εμπιστοσύνη του κόσμου στην πυρηνική ενέργεια.

Η επαναλειτουργία του αντιδραστήρια No3 στο Τομαρί δεν σημαίνει, ωστόσο, ενίσχυση της παραγωγής ενέργειας, καθώς λειτουργεί σε δοκιμαστικό καθεστώς.

Δεν σημαίνει, ακόμη, απαραίτητα ότι θα επαναλειτουργήσουν και οι υπόλοιποι αντιδραστήρες. Οι 39 αντιδραστήρες που έχουν διακόψει τη λειτουργία τους (από τους 54 συνολικά αντιδραστήρες της Ιαπωνίας) θα πρέπει πρώτα να περάσουν από "τεστ αντοχής" ώστε να επιβεβαιωθεί η ασφάλειά τους.

Διάολε, πόσους Κάστρο να αντέξεις να χάσεις;

Πείτε πως είστε φίλαθλοι του Παναθηναϊκού... Ξέρετε πως οι μέτοχοι δε βάζουν λεφτά ούτε για δείγμα... Ξέρετε επίσης πως από τον Γόντικα δε μπορείτε να έχετε και πολύ μεγάλες απαιτήσεις αφού είναι ένας απλός διαχειριστής...


Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Γ. Μιχελάκης για τις χθεσινές προτάσεις Μέρκελ-Σαρκοζί

http://www.nd.gr/nd-theme/images/custom/nd_logo.png«Η Νέα Δημοκρατία έχει υποστηρίξει εξ αρχής, ότι η κρίση χρέους της ευρωζώνης απαιτεί άμεση έκδοση ευρωομολόγου.

Έχει ακόμα υποστηρίξει ότι όσο δεν αποφασίζεται το ευρωομόλογο, πρέπει να ενισχυθεί το Ταμείο Στήριξης (το EFSF ) με επαρκή κεφάλαια, ώστε να παρεμβαίνει και στη δευτερογενή αγορά ομολόγων και να αποθαρρύνει τις επιθέσεις των κερδοσκόπων.

Παρόμοιες απόψεις έχουν υποστηρίξει οι περισσότεροι αναλυτές εντός κι εκτός Ευρώπης, προειδοποιώντας πως, αν δεν ληφθούν άμεσα τέτοιες αποφάσεις, η κρίση στην ευρωζώνη είναι πολύ πιθανό να επιδεινωθεί…

Η χθεσινή ανακοίνωση Μέρκελ-Σαρκοζί δεν κατάληξε σε τέτοιες αποφάσεις! Το ευρωομόλογο μετατέθηκε για το απώτερο μέλλον και τα διαθέσιμα του Ταμείου Στήριξης κρίθηκαν “επαρκή”. Το αποτέλεσμα αυτό αποδοκιμάστηκε από τις διεθνείς αγορές, όπως ήταν αναμενόμενο. Για μια ακόμα φορά, δεν υπήρξε η απαραίτητη αποφασιστικότητα για την αντιμετώπιση της κρίσης, που έχει πλέον ευρωπαϊκές διαστάσεις.

Τελικώς, αποδεικνύεται ότι η απόφαση της 21ης Ιουλίου οδηγεί σε όλο και πιο ασφυκτικές δεσμεύσεις για την Ελλάδα, ενώ απομακρύνεται η πραγματική διέξοδος από την κρίση της Ευρώπης.

Και η ελληνική κυβέρνηση προσφέρει το θλιβερό θέαμα να… πανηγυρίζει (!) που απορρίφθηκαν όσα και εκείνη επιδίωκε (όπως το ευρωομόλογο), ενώ προχώρησαν όσα και εκείνη ήθελε να αποφύγει (όπως οι “εγγυήσεις” του νέου δανεισμού).

Η κυβέρνηση δεν μπορεί, δυστυχώς, να βάλει τέλος στον κατήφορο. Ή, ακόμα χειρότερα, δεν καταλαβαίνει τον κατήφορο στον οποίο έχει οδηγήσει τα πράγματα».

Η Γη διογκώνεται -κάθε χρόνο- μόλις όσο μια ανθρώπινη τρίχα

Μια νέα διεθνής επιστημονική έρευνα με επικεφαλής επιστήμονες τη NASA επιβεβαίωσε ότι ο πλανήτης μας δεν «φουσκώνει», αλλά ούτε συρρικνώνεται με το πέρασμα του χρόνου. Ή, για να είμαστε ακριβείς, η Γη κάθε χρόνο διογκώνεται μόλις όσο μια ανθρώπινη τρίχα!

Πάνω στο ζήτημα αυτό, υπήρχε μια χρόνια διαμάχη, ήδη από την εποχή του Δαρβίνου, καθώς ορισμένοι επιστήμονες ακόμα υποστηρίζουν ότι είναι πιθανό να συμβαίνει ένα από τα δύο, με πιο πιθανό το πρώτο, δηλαδή τη μικρή αλλά σταθερή διεύρυνση του όγκου της Γης.

Όμως η νέα έρευνα έθεσε τέρμα πλέον σε αυτές τις υποθέσεις, μετά από μια σειρά διασταυρωμένων μετρήσεων από το διάστημα, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι δεν παρατηρείται καμία άξια λόγου (από στατιστική άποψη) επέκταση του «σώματος» του πλανήτη μας.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Σιαοπίνγκ Γου του Εργαστηρίου Αεριοπροώθησης της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας, σε συνεργασία με επιστήμονες του Εθνικού Γεωγραφικού Ινστιτούτου της Γαλλίας και του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Ντελφτ της Ολλανδίας, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό της Αμερικανικής Γεωφυσικής Ένωσης «Geophysical Research Letters», χρησιμοποίησαν νέες μεθόδους υπολογισμού και μια πληθώρα δορυφορικών δεδομένων για να υπολογίσουν το ρυθμό μεταβολής της μέσης ακτίνας της σφαίρας της Γης στο πέρασμα του χρόνου.

Το συμπέρασμα ήταν ότι η μέση μεταβολή της ακτίνας του πλανήτη μας είναι 0,1 χιλιοστό το χρόνο ή περίπου όσο το πάχος μιας ανθρώπινης τρίχας, κάτι που θεωρείται στατιστικά ασήμαντο. Πάντως ο Γου εμφανίστηκε επιφυλακτικός στις δηλώσεις του: «Η μελέτη μας παρέχει μια ανεξάρτητη επιβεβαίωση ότι η στερεά Γη δεν μεγαλώνει προς το παρόν, εντός του πλαισίου των τρεχουσών αβεβαιοτήτων σχετικά με τις μετρήσεις».

Το ζήτημα είναι πολύπλοκο, επειδή η Γη όντως αλλάζει συνεχώς το σχήμα της, κάτι που δεν είναι ευρύτερα γνωστό. Οι ισχυρές τεκτονικές δυνάμεις (οι οποίες εξηγούν τη συνεχή κινητικότητα στη εξωτερική λιθόσφαιρα του πλανήτη μας), που πυροδοτούν τους σεισμούς και τα ηφαίστεια, ωθούν προς τα πάνω τα βουνά, ενώ, από την άλλη, η διάβρωση και οι κατολισθήσεις τα «κονταίνουν».

Εξάλλου, οι μεγάλης κλίμακας μετακινήσεις υδάτινων μαζών στους ωκεανούς (κυρίως λόγω των μεγάλων θαλασσίων ρευμάτων «Ελ Νίνιο» και «Λα Νίνια»), καθώς και το λιώσιμο μεγάλων παγετώνων και πάγων στους δύο Πόλους, ανακατανέμουν συνεχώς τεράστιους όγκους νερού πάνω στην επιφάνεια της Γης, κάτι που επίσης αλλάζει το σχήμα της και, συνακόλουθα, το κατά τόπους βαρυτικό πεδίο.

Η σχετική επιστήμη που μελετά αυτές τις αλλαγές, ανήκει στο πεδίο της Γεωγραφίας και λέγεται Γεωδαισία. Δυστυχώς οι επιστήμονες δεν μπορούν να τυλίξουν τη Γη με μια μεζούρα για να την μετρήσουν, γι' αυτό καταφεύγουν σε μετρήσεις από το διάστημα με τη βοήθεια επιστημονικών οργάνων σε δορυφόρους.

ΤτΕ: Ουδέν σχόλιο για τα περί ενεργοποίησης του μηχανισμού ΕLA

Η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ) αρνήθηκε να σχολιάσει δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα για την παροχή έκτακτης βοήθειας στις τράπεζες που ενδεχομένως αντιμετωπίσουν κενό ρευστότητας τις επόμενες ημέρες.

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα κάποιες ελληνικές τράπεζες ενδέχεται να προσφύγουν στον μηχανισμό Emergency Liquidity Assistance (ELA), που έχουν στην διάθεσή τους οι κεντρικές τράπεζες της ευρωζώνης για τη στήριξη των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.

Η ενεργοποίηση του ΕLA μπορεί ωστόσο να μην είναι απαραίτητη σε περίπτωση που η πρόσφατη βελτίωση στις καταθέσεις (εκτιμάται σε περίπου 1,5 δισ. ευρώ) αντισταθμίσει το κενό από μία ενδεχόμενη απόσυρση διαθεσίμων του Δημοσίου για την εξόφληση ομολόγου.

Νέες απειλές από την Άγκυρα για τις έρευνες στην κυπριακή ΑΟΖ

http://www.skai.gr/files/temp/DA9107357412C0AC7364C53C24EAF8CE.jpgΑπειλών συνέχεια από την Άγκυρα σχετικά με την απόφαση της Λευκωσίας να ξεκινήσει υποθαλάσσιες έρευνες για την εύρεση φυσικού αερίου και πετρελαίου στην Αποκλειστική Οικονομική της Ζώνη.

Μετά τη συνάντησή του με τον αμερικανό πρέσβη στη γείτονα Φράνσις Ριτσιαρτνόνε, ο υπουργός Ενέργειας της Τουρκίας Τανέρ Γιλντίζ σε συνέντευξή του, έστειλε απειλητικό μήνυμα ότι «δεν πρέπει να γίνονται πειράματα με την αποφασιστικότητα της Άγκυρας».

Ισχυρίστηκε ότι οι έρευνες δεν είναι σύμφωνες με το διεθνές δίκαιο, ότι η ΑΟΖ καθορίζεται με την σύμφωνη γνώμη των γειτονικών χωρών και ότι στη Μεσόγειο υπάρχουν περιοχές που δεν έχουν συμφωνηθεί.

ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΙΣΜΟΣ - "Άρση της ανωνυμίας των δημοσιογράφων που χρηματίζονται από την τρόϊκα ΤΩΡΑ!"

http://www.star-fm.gr/wp-content/uploads/2011/03/274124_mandravelis139.gifΜΑΝΔΡΑΒΕΛΙΣΜΟΣ: το ανωτατο σταδιο της πασοκικής υποκρισίας

Αγαπητέ φίλε, σας αξίζουν συγχαρητήρια που ασχολείστε με το Φαινόμενο «Μανδραβελισμός». Αλλά δυστυχώς σας διαφεύγουν οι πιο κρίσιμες ψηφίδες, έτσι ώστε να γίνεται η εικόνα που δίνεις αποσπασματική και κάπου κάπου εσφαλμένη.

Ο πολύς κόσμος έχει την εντύπωση οτι πρόκειται για αγκιτάτορα του φιλελευθερισμού που προηγούμενα πέρασε από τη νεολαία της ανανεωτικής αριστεράς.

Τρομερό λάθος: ο Πασχος Μανδραβελης ήταν τυχοδιωκτικό ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ (και όχι στην ΕΚΟΝ-Ρ. Φεραίος όπως τον συμφέρει να διαδίδει για «ξέπλυμα»). Το δεύτερο μισό της δεκαετίας του ΄80 μάλιστα έβγαζε μια Ανδρεοπαπανδρεϊκή (δλδ. λαϊκιστική) φυλλάδα στην Κοζάνη, την οποία προφανώς ενίσχυε όπως και όλες τις άλλες το Κίνημα της «Αλλαγής» τότε που είχαν κάνει όλοι γιούργια στο Δημόσιο Ταμείο, μαζί με κάποιον άλλον αγριοπασόκο, μετά χώρισαν και κάποια στιγμή μάλιστα βρέθηκαν και στα δικαστήρια για τη μοιρασιά. Τότε ο φιλόδοξος Μανδραβέλης εγκατέλειψε την επαρχιώτικη εφημερίδα («Γνώμη» νομίζω τη λέγανε, αλλά καθώς έχουν περάσει χρόνια δεν παίρνω όρκο… στην Κοζάνη πάντως όλοι θα θυμούνται αν τη λέγαν Γνώμη?, Γραμμή? κάτι τέτοιο…) και κατέβηκε στην Αθήνα, έπιασε δουλειά στον «Ελεύθερο Τύπο» (που ήταν η κυρίαρχη στο χώρο της τότε κυβερνητικής Δεξιάς), ξεπλύθηκε από τον αυριανιστικό παπανδρεϊσμό, τον βοήθησε στο ξέπλυμα και το ότι πούλαγε δήθεν «φιλελευθερισμό» στην τότε Δεξιά στην οποία ανήκαν Ανδριανόπουλος, Μάνος κλπ, και αργότερα, όταν εκλέχτηκε ο Σημίτης, κόλλησε στους λεγόμενους «εκσυγχρονιστές». Πάντοτε υπηρετούσε, και με το αζημίωτο, τον Επιλεκτικό Φιλελευθερισμό, την Επιλεκτική Δημοκρατία, όπως πολύ εύστοχα γράψατε.

Όταν ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου έγινε Διευθυντής του ΠΑΣΟΚ (2003-04) --στη συνέχεια εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ-- η σύζυγος του Πάσχου Μανδραβέλη, Σοφία, υπάλληλος του ΙΚΑ Κοζάνης, αποσπάστηκε στο Κόμμα (ΠΑΣΟΚ) και διατέθηκε στο γραφείο του Παπακωνσταντίνου ως έμπιστή του. Από τότε που έγινε υπουργός είναι ιδιαιτέρα του στα δύο υπουργεία στα οποία τοποθετήθηκε. Τότε ανέβηκαν οι μετοχές του Μανδραβέλη στο Κίνημα, καθώς τους είναι πολύτιμη η πείρα του στα ΜΜΕ, αλλά και η θέση του στο συγκρότημα του Αλαφούζου (Καθημερινή, ΣΚΑΙ). Αν «τρέξει» κανείς την αρθρογραφία του κάθετα, θα δει ότι ήταν ο συνεπέστερος προπαγανδιστής και κόλακας του ΓΑΠ.

Πόση λοιπόν αντικειμενικότητα μπορεί να έχουν τα άρθρα ενός συζύγου κομματόσκυλου (ο οποίος είναι και μυστικοσύμβουλος του Παπακωνσταντίνου); Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πόσο ανέβηκαν οι μετοχές του Μανδραβέλη στο ΠΑΣΟΚ, ο οποίος πια έγινε άτυπος σύμβουλος επικοινωνίας του πολιτικού προϊσταμένου της συζύγου του. (Το ότι είναι ένας από τους λογογράφους του ΓΑΠ δεν είναι εύκολο να επιβεβαιωθεί, παρά τις έντονες φήμες: ενώ υπάρχουν αποσπάσματα ομιλιών που φαίνονται ότι είναι αυτούσια άρθρα του Π.Μ. δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί δημοσίως ότι είναι γραμμένα από τον ίδιο, γιατί θα σου απαντησει ότι «πιθανότατα ο λογογράφος είναι επηρεασμένος από μένα»…).

Όσον αφορά τις φιλικές σχέσεις του με τη ΔΗΜΑΡ του Κουβέλη ή με τη Δράση του Μάνου κλπ ή διάφορες άλλες ομάδες, όλες έχουν στόχο τον επηρεασμό και τη ρυμούλκηση αυτών των πολιτικών μορφωμάτων ή τμημάτων τους στο ΠΑΣΟΚ. Και αυτό είναι μια ακόμη αποστολή υπερ του ΓΑΠ.

Τώρα, πολλοί θα σαγηνευτούν από τη «μάχη» για την υπεράσπιση της ελευθερίας του λόγου στο Διαδίκτυο που θα δώσει ο Μανδραβέλης ως μέλος (από πού κι ως πού;) της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής του Υπ. Δικαιοσύνης… Και θα θαυμάσουν τόσοι και τόσοι αφελείς, και θα διαφημίζουν οι μπλόγκερς τους… «αγώνες» του για την ελευθερία. Δοξάστε τον! Εδώ δεν πρόκειται απλώς για τζάμπα μάγκα, πρόκειται για μάγκα που κάνει πολυτελώς αμειβόμενη καριέρα με τζάμπα μέσα -- για αυτόκλητο εκπρόσωπο όλων των μπλόγκερς, και δη Αναγνωρισμένον υπό του Κράτους! Που θέλει όλη τη φήμη στο όνομά του, αλλά θέλει και την πολύτιμη ανωνυμία για όσα δεν μπορεί να «πουλήσει» επωνύμως: ο Μανδραβέλης, ως χωρικός, είναι Αχόρταγος… Δεν χορταίνει δημοσιότητα, όταν δεν γράφει κάτι άλλο, όταν δεν ψαρεύει ιδέες στο Ιντερνετ για τις… πρωτότυπες αρθρογραφικές συνθέσεις του, όταν δεν «συντονίζει» γλείφοντας κλπ, τότε χτυπά στο Google τ’όνομά του να δει πόσες αναφορές γίνανε στον ίδιο σήμερα, στα προϊόντα της «σοφής κεφαλής του».

Τέλος, σχετικά με την παρέα της τυχοδιωκτικής δημοσιογραφικής «διανόησης», πρόκειται περί μιας Κλειστής Συλλογικότητας Γλειφτών, που θα πάθουν αφυδάτωση από το πολύ (αλληλο)γλείψιμο. Αρκεί να διαβάσει κανείς ολόκληρο το εμετικό κείμενο ενός κολλητού του που τον συγκαταλέγει στα σημαντικότερα --λέει-- πρόσωπα του 2010:

«Εφηβική διάθεση και πρόωρα άσπρα μαλλιά. Συμβολικό; Ο Πάσχος Μανδραβέλης είναι ένας ορμητικός έφηβος με κεφαλή σοφού».

Δείτε το ολόκληρο εδώ kozanimedia.gr

Όταν βάλουν στην Έκθεση θέμα περί κολακείας και κολάκων, είναι ίσως το καταληλλότερο αυτό το άρθρο…