Να σημειωθεί ότι η Βενεζουέλα είναι ο 15ος μεγαλύτερος κάτοχος αποθεμάτων χρυσού στον κόσμο έχοντας 401 τόννους χρυσού με την Ελλάδα να έχει 111.
19 Αυγούστου 2011
Τσάβες: Αποσύρει το χρυσό της Βεναζουέλας από Ευρωπαϊκές και Αμερικάνικες Τράπεζες
Να σημειωθεί ότι η Βενεζουέλα είναι ο 15ος μεγαλύτερος κάτοχος αποθεμάτων χρυσού στον κόσμο έχοντας 401 τόννους χρυσού με την Ελλάδα να έχει 111.
Νταλάρας-Καλώς τον παπάρα: Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του...
Ο Γιώργος Νταλάρας έστειλε μηνύματα "ειρήνης και φιλίας" προς τους Τούρκους, στη συνέντευξη του στην εφημερίδα Hürriyet και εξέπληξε με τις δηλώσεις του για το Αιγαίο και την Κύπρο, γεγονός που φαίνεται να ικανοποίησε τους γείτονες μας.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας ,ο διάσημος Έλληνας τραγουδιστής τόνισε πόσο μοιάζουν οι λαοί της Ελλάδας και της Τουρκίας και δήλωσε «χιλιάδες χρόνια ζούμε μαζί, Αν πετάξουμε λίγο πιο υψηλά δεν θα δούμε τις γραμμές στο χάρτη. Οι χάρτες τυπώνονται και τα σύνορα τα καθορίζουν οι μαθηματικοί και οι τοπογράφοι. Ο Θεός δεν έχει τυπογραφείο. Για το Αιγαίο άλλοι λένε πως “ανήκει στους Τούρκους” άλλοι “στους Έλληνες”, στην πραγματικότητα όμως το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια»!
Ο Γιώργος Νταλάρας που έχει τραγουδήσει πολλές φορές για τον πόνο των ελληνοκυπρίων, υπενθυμίζει πως έχει τραγουδήσει για την Κύπρο και δηλώνει «Στην Κύπρο υπάρχουν προβλήματα και αυτά προέρχονται από 3 πηγές. Την Τουρκία, την Αγγλία και την Ελλάδα. Αυτές οι χώρες υφαίνουν τέτοιο κόμπο που το θέμα οδηγείται σε αδιέξοδο. Όμως στο νησί ζουν άνθρωποι που θέλουν να φύγουν οι στρατιώτες και να ζήσουν όλοι ειρηνικά». Η τουρκάλα δημοσιογράφος Γκιουλμπαχάρ Καράκους που συνομίλησε με τον Νταλάρα δεν γράφει σε ποιους στρατιώτες κάνει αναφορά ο Γιώργος Νταλάρας, δηλαδή στους Τούρκους ή τους Έλληνες.
Ο Έλληνας τραγουδιστής σε ερώτηση «ποιος φταίει για τον πόνο στην Κύπρο απαντά « οι εθνικιστές και όσοι έχουν φανατισμό με τη θρησκεία» χωρίς να διευκρινίζεται σύμφωνα με την τουρκική εφημερία από ποια πλευρά των συνόρων είναι αυτοί που περιγράφει ο Νταλάρας.
Ο ίδιος υποστηρίζει πως «όλα είναι έτοιμα για τη λύση στην Κύπρο. Η Ελλάδα αποσύρθηκε. Η Τουρκία όμως δεν κάνει τίποτα. Στη μέση υπάρχει η Αγγλία και βάζει φιτιλιές στη μέση και ξεσηκώνει τους πάντες».
Ο Γιώργος Νταλάρας βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη για να δώσει για δεύτερη φορά συναυλία.
Οπως γράφει η Ηürriyet, κάποιοι στην Τουρκία τον θεωρούσαν «εθνικιστή και εχθρό των Τούρκων» και πως είχε δηλώσει στο παρελθόν «πως δεν θα δώσει ποτέ συναυλία στην Τουρκία.»
onalert.gr
Τα γυρίζουν οι Φινλανδοί: «Δεν είναι πιθανές οι εγγυήσεις για το δάνειο της Ελλάδας», λέει Φινλανδός τραπεζίτης
Σημειώνεται ότι χθες και σήμερα εξετάζεται στις Βρυξέλλες η συμφωνία της Ελλάδας με τη Φινλανδία για τη χορήγηση εγγύησης, ενώ εγγύηση ζητούν και η Αυστρία, η Ολλανδία και η Σλοβακία.
Να και μια καλή είδηση απ' το ΠΑΣΟΚ για όσους περιμένουν επιστροφή φόρου: "Παγώνουν οι επιστροφές φόρου"
Ένας στους τρεις πολίτες είχε ξαφνικά φέτος μεγάλη επιστροφή φόρου εισοδήματος. Η εξέλιξη αυτή έχει σκορπίσει πανικό στο οικονομικό επιτελείο, που καλείται τώρα να πληρώσει χρήματα που δεν έχει στους πολίτες. Φέτος το κράτος πληρώνει 15% περισσότερα για επιστροφές φόρων από κάθε άλλη χρονιά. Σημειώνεται ότι το Μνημόνιο απαγορεύει στο κράτος να «τρενάρει» τις βεβαιωμένες οφειλές του για περισσότερες από 90 μέρες.
Για να αποφύγει να τα πληρώσει ή για να καθυστερήσει κάπως την πληρωμή, η Εφορία θα καλεί τον πολίτη για έλεγχο. Ακόμα και αν δεν ελεγχθούν όλοι, θα χρειαστεί να περιμένουν για μήνες για να εισπράξουν τα χρωστούμενα της εφορίας.
Για τις μαζικές επιστροφές φόρων, ως έναν βαθμό ευθύνεται το μέτρο των αποδείξεων, αφού οι πολίτες δικαιούνται να λάβουν τώρα την ανταμοιβή τους, για τις αποδείξεις που μάζευαν πέρυσι. Το δημόσιο κέρδισε πολλά από αύξηση στις εισπράξεις ΦΠΑ που αλλιώς δεν θα είχε, εν μέσω κρίσης. Αλλά δεν έχει και τρόπο να ελέγξει αν οι φορολογούμενοι «φουσκώνουν» τις δαπάνες με αποδείξεις που πληρώνουν, για να βγάλουν έξτρα χρήματα από το κράτος.
Επιπλέον, στη διάρκεια του 2010, από τα μέσα της χρονιάς κυρίως και μετά, εκατομμύρια συνταξιούχοι, μισθωτοί, εργαζόμενοι στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα , είδαν το μισθό τους να μειώνεται δραστικά ή και να χάνεται τελείως για όσους απολύθηκαν.
Όλοι αυτοί δικαιούνται και εισπράττουν τώρα πίσω τις υψηλές κρατήσεις φόρου που γίνονταν πάνω στους μισθούς τους, στις αρχές του χρόνου και πριν να μπει η χώρα στη Μνημόνιο.
Στις περιπτώσεις αυτές, ειδικά η εφορία, δεν έχει και πολλά να ελέγξει, παρά μόνο να αναβάλει για λίγο καιρό ακόμα την πληρωμή στο φορολογούμενο του ποσού που δικαιούται…
Υποχωρεί η απόδοση των γερμανικών ομολόγων
Τώρα το Google maps δείχνει και τον καιρό
Τέλος εκτός από την θερμοκρασία ο χρήστης μπορεί να δει κι άλλα δεδομένα, όπως την ταχύτητα των ανέμων, την υγρασία αλλά και πρόγνωση για τις επόμενες 4 μέρες.
Μία πολύ χρήσιμη λειτουργία που σίγουρα θα βοηθήσει πολλούς ταξιδιώτες.
Η κουμπαριά Σαμαρά-Κεφαλογιάννη... στην Κρήτη...
Διαβάζουμε σήμερα στην εφημερίδα "ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ" ότι με τα δεσμά του γάμου ενώνουν η Γεωργία σύζυγος του Αντώνη Σαμαρά και ο Μανώλης Κεφαλογιάννης, την Μαρίνα Νικολαϊδου με τον Αρη Κάργατζη.Ευτυχισμένοι να είναι οι νεόνυμφοι να χαίρονται τα παιδιά τους που όπως μαθαίνουμε τα βαπτίζουν την ίδια μέρα και οι κουμπάροι πάντα τέτοια...
http://irakliotikosteki.blogspot.com/2011/08/blog-post_7207.html
"Επωάζει" τις διαδικασίες με τη Φινλανδία, σαν κλώσα, ο Βενιζέλος και ανεβάζει την ύφεση στο -4,5%...
Δεν τίθεται κανένα ζήτημα αμφισβήτησης των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της 21ης Ιουλίου με τις αξιώσεις που ήγειραν για την παροχή εγγυήσεων από την Ελλάδα κάποιες ευρωπαϊκές χώρες διευκρίνισε ο Ευ.Βενιζέλος.» Επειδή η κυβέρνηση είναι πολυκομματική, επειδή μετέχουν 6 κόμματα στην κυβέρνηση αυτή η οποία είναι νωπή, έγινε μεγάλο προεκλογικό αντικείμενο η βοήθεια προς την Ελλάδα και το collateral, και αυτό έχει καταγραφεί στη συμφωνία συγκρότησης της κυβέρνησης» τόνισε χαρακτηριστικά.
Για τις αξιώσεις παροχής εγγυήσεων από τις Αυστρία, Σλοβακία και Ολλανδία, τόνισε πως η διμερής συμφωνία Ελλάδας-Φινλανδίας ακόμη εξετάζεται σε τεχνικό επίπεδο και πως οι τελικές αποφάσεις εξαρτώνται από την έγκριση των κρατών της Ευρωζώνης. «Μη βιαζόμαστε οι διαδικασίες είναι σε επώαση», τόνισε.
Ο ίδιος παραδέχθηκε εμμέσως πως η στάση των εν λόγω κρατών δημιουργεί προβλήματα, λέγοντας πως «τίθεται ζήτημα κάθε φορά που η Ευρωζώνη δεν στέλνει καθαρά μηνύματα».
Για τη διαδικασία της ανταλλαγής ομολόγων μέσω του εν εξελίξει προγράμματος συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα ο κ. Βενιζέλος εκτίμησε πως θα ολοκληρωθεί τη δεύτερη εβδομάδα του Οκτωβρίου.
Διευκρίνισε πως εάν μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου δεν έχει προχωρήσει η χρηματοδότηση της χώρας από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας αυτό θα γίνει μέσω ειδικού οχήματος και με χρήματα από τον υφιστάμενο μηχανισμό.
«Δεν μιλάμε για έκτη δόση, αλλά για την κάλυψη των δανειακών αναγκών της Ελλάδας τον Σεπτέμβρη» ξεκαθάρισε.
Ο ίδιος σημείωσε πως η παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση ενδέχεται να βαθύνει την ελληνική ύφεση. «Τους προηγούμενους μήνες οι εκτιμήσεις τοποθετούσαν την ύφεση το 2011 στο 3,8% -3,9%, πλέον η νέα εκτίμηση ξεπερνά το 4,5%, δήλωσε.
Για τις αποκλίσεις στην εκτέλεση του προϋπολογισμού και τις πρόσθετες δυσκολίες που γεννά το υφεσιακό κλίμα εξέφρασε τη βεβαιότητα πως τα προβλήματα θα αντιμετωπισθούν.
Προανήγγειλε δε πρόσθετες παρεμβάσεις στο σκέλος των δαπανών και τόνισε πως δεν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης η λήψη νέων μέτρων.
«Δεν πρέπει να υπάρξουν νέα μέτρα και δεν θα χρειασθούν νέα μέτρα εάν εφαρμόσουμε όσα ψηφίσαμε στην Βουλή» δήλωσε, προσθέτοντας πως στόχος είναι να μην επιβαρυνθούν πρόσθετα τα μεσαία και μικρά εισοδήματα.
Αναφαίρετο δικαίωμα και της Κύπρου οι έρευνες για φυσικό αέριο, ξεκαθαρίζουν οι ΗΠΑ
Η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών υποστηρίζει το δικαίωμα όλων των χωρών, κατά συνέπεια και της Κύπρου, να εξασφαλίζουν την προμήθεια ενέργειας, ανακοίνωσε το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, παίρνοντας θέση στην υπόθεση της ΑΟΖ για την οποία διατυπώνονται πλέον ανοικτά απειλές της Αγκυρας κατά της Λευκωσίας.Απαντώντας σε ερώτηση που αφορούσε τα τουρκικά διαβήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες εναντίον της Κύπρου αλλά και της προκλήσεις της Άγκυρας, ο Αμερικανός αξιωματούχος είπε ότι «γνωρίζουμε τη θέση της τουρκικής κυβέρνησης στο ζήτημα αυτό» και πρόσθεσε:
«Η διασφάλιση του ενεργειακού εφοδιασμού μέσω της βελτίωσης της ενεργειακής ποικιλομορφίας είναι κάτι που οι Ηνωμένες Πολιτείες υποστηρίζουν σθεναρά για όλες τις χώρες».
Ο ίδιος συμπλήρωσε πάντως ότι οι ΗΠΑ εξακολουθούν να υποστηρίζουν σθεναρά τις προσπάθειες των δύο πλευρών να επανενώσουν το νησί σε μια διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Φιλελεύθερου», η κυβέρνηση των ΗΠΑ ενημέρωσε την Άγκυρα απαντώντας στα διαβήματά της ότι δεν έχει δικαίωμα να συμβουλεύει ιδιωτικές αμερικανικές εταιρείες.
Την ίδια στιγμή, τονίστηκε στους Τούρκους ότι η Ουάσιγκτον θα υποστηρίξει τα συμφέροντα -εάν απειληθούν- κάθε αμερικανικής εταιρείας.
Πρέπει να υπογραμμιστεί ότι οι αμερικανικές εταιρείες που ασχολούνται με θέματα ενέργειας είθισται να προστατεύονται από τις ΗΠΑ, αλλά και οι ίδιες οι εταιρείες διατηρούν ομάδες με μοναδική αρμοδιότητα την ασφάλεια των εγκαταστάσεων και του προσωπικού της.
Μεταξύ της κυβέρνησης της Κυπριακής Δημοκρατίας και των χωρών που έχουν ενεργειακά συμφέροντα στη Μεσόγειο (Ισραήλ και ΗΠΑ) συμφωνήθηκε ότι στην πλατφόρμα που θα στηθεί στο τέλος Σεπτεμβρίου θα κυματίζουν η κυπριακή, η ισραηλινή, η αμερικανική και η σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Στο μεταξύ, η Ευρωβουλευτής του ΔΗΣΥ Ελένη Θεοχάρους κατάγγειλε ενώπιον της Επιτροπής τις τουρκικές προκλήσεις στην υπόθεση του φυσικού αερίου και προέτρεψε την Επιτροπή να παρέμβει διότι απειλείται η Κυπριακή Δημοκρατία, η περιφερειακή ασφάλεια, και τα συμφέροντα της ΕΕ.
Αιματηρή μάχη αστυνομικών με δουλέμπρορους στον Έβρο
Στη συνέχεια οι αστυνομικοί με βάρκα πλησίασαν στο σημείο για να τους συλλάβουν.
Άρχισε να χτυπάει στα τυφλά προκαλώντας του τραύματα σε όλο το σώμα. Ο αστυνομικός όμως δεν το έβαλε κάτω, κατάφερε να τον συγκρατήσει μέχρι να φτάσουν οι συνάδελφοί του και να τον συλλάβουν.
Ο άτυχος αστυνομικός μεταφέρθηκε στο κέντρο υγείας στο Σουφλί για τις πρώτες βοήθειες και σύμφωνα με πληροφορίες η κατάσταση της υγείας του είναι καλή.
Ο Κιλτίδης στον ΛΑ.Ο.Σ.... επιτέλους έφτασε στο φυσικό του χώρο... του λαϊκισμού
Μετά την περιπλάνησή του σε διάφορα κόμματα ο Κιλτίδης επιτέλους φαίνεται να καταλήγει στον φυσικό του χώρο... του λαϊκισμού όπως θα ταιριάξει απόλυτα με τον γνωστό μαέστρο της κολοτούμπας.
Ο Κώστας Κιλτίδης θα ενισχύσει την παρουσία του ΛΑ.Ο.Σ. στη Μακεδονία και θα δραστηριοποιηθεί στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης... πραγματοποιώντας ακόμα ένα όνειρό του να ξεφύγει επιτέλους απ' τους βλάχους του Κιλκίς και να ανοίξει τα φτερά του στην κοσμοπολίτικη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες ο δοβαρότατος πολιτικός σκέφτεται να αλλάξει και όνομα ώστε αφαιρώντας το Κιλ- και προσθέτοντας το Θεσ- να γίνει Θεστίδης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Νίκου Χατζηνικολάου, η προσχώρηση του Κ. Κιλτίδη στον ΛΑ.Ο.Σ. είναι η πρώτη μίας σειράς κινήσεων για την αναδιαμόρφωση του σκηνικού στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΛΑ.Ο.Σ. με τον πρόεδρο να βρίσκεται σε συζητήσεις με μεγάλο όνομα της ΝΔ που δεν είναι άλλος απ' τον Αντώνη Σαμαρά που σκέφτεται πολύ σοβαρά να προσχωρήσει στο ΛΑΟΣ
Να θυμίσουμε ότι ο Θεστίδης ήταν στα νιάτα του μαϊμού εθνικοσοσιαλιστής όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων:
Στο "Ελληνικόν Αύριον" έγραφε ο Κιλτίδης τη δεκαετία του 80 και προπαγάνδιζε από τότε τη διάσπαση της ΝΔ
Τη Δευτέρα οι πρώτες συγχωνεύσεις και καταργήσεις τελωνείων
Η πρώτη φάση του σχεδίου προβλέπει την αναστολή της λειτουργίας του τελωνείου Βιομηχανίας και Εύφλεκτων Υλών (Β΄Τaxis) Αττικής, , το οποίο είχε την εποπτεία των τελωνειακών διαδικασιών που αφορούν τα ελληνικά αμυντικά συστήματα. Οι αρμοδιότητες του θα περιέλθουν στα τελωνεία Λαυρίου και Ελευσίνας.
Έως το τέλος του 2012 οι 288 εφορίες που λειτουργούν σήμερα θα πρέπει να αντικατασταθούν από 30 δημόσιες οικονομικές υπηρεσίες. Οι φορολογούμενοι θα εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ, ενώ οι συναλλαγές, όπως η πληρωμή και επιστροφή φόρων, θα γίνονται από τις τράπεζες.
Εντός του επόμενου διαστήματος θα ανακοινωθούν οι αποφάσεις για τις συγχωνεύσεις των πρώτων 20 εφοριών.
ΠΑΣΟΚ: 1000 ευρώ μισθός στο δημόσιο και πολλά σας είναι... και πείτε και κανα ευχαριστώ
Ήδη αρκετά στελέχη έχουν αρχίσει να «ψάχνονται». Ωστόσο, η αγορά εργασίας δεν είναι καλή κι ο φόβος της ανεργίας και η... ελπίδα να αλλάξουν τις επόμενες εβδομάδες οι κυβερνητικοί σχεδιασμοί υπό το βάρος των αντιδράσεων συγκρατούν προς το παρόν τις τάσεις... φυγής.
Κυβερνητικοί παράγοντες που είναι υπέρμαχοι του μέτρου αναφέρουν ότι «υπό τις παρούσες συνθήκες κρίσης και ανεργίας και μόνο η διασφάλιση της εργασίας που υπάρχει στο δημόσιο, είναι αρκετό κίνητρο για τον εργαζόμενο» [Το γενναιόδωρο ΠΑΣΟΚ περιμένει εκτός την ψήφο σας και ένα ευχαριστώ, ρε γαϊδούρια δημόσιοι υπάλληλοι... επειδή σας επιτρέπει να εργάζεστε στο δημόσιο...]. Ο αντίλογος αναφέρεται σε φυγή «μυαλών» και σε αύξηση των άδηλων πληρωμών σε τομείς ευθύνης και επαφής με τον ιδιωτικό τομέα.
Το ζήτημα δεν έχει λήξει. Η κυβέρνηση απέναντι στο πιθανό αδιέξοδο των διαπραγματεύσεων και στον φόβο για μαζική λευκή απεργία για την οποία προειδοποίησε η ΑΔΕΔΥ πήρε παράταση από την τρόικα για τον Σεπτέμβριο.
Εκτιμάται ότι αν οι ανακοινώσεις γίνουν στο πλαίσιο του νέου μνημονίου, παράλληλα με κάποια μέτρα τόνωσης ήτοι νέο δάνειο, θα γίνουν πιο εύκολα αποδεκτές από την κοινωνία [στην οποία κοινωνία η μαλακία είναι στα ύψη όπως έχει αποδειχθεί τους προηγούμενους 22 μήνες...]. Παράλληλα αναλύονται διεξοδικά δημοσκοπήσεις οι οποίες αναφέρουν τη δυσαρέσκεια μεγάλου μέρους της κοινωνίας για τις ΔΕΚΟ και το δημόσιο την οποία και επιθυμούν να εκμεταλλευθούν για να περάσουν τις αλλαγές.
Το σχέδιο για το μισθολόγιο προβλέπει την κατάργηση πάνω από 50 επιδόματα που σήμερα προστίθενται στο βασικό μισθό, με την εξαίρεση 3-5, τη δημιουργία ενός ενιαίου μισθολογίου για όλους τους εργαζόμενους σε υπουργεία, αλλά και σε ΔΕΚΟ, ταμεία, φορείς, ΟΤΑ κλπ. Υπό εξέταση παραμένει και η κατάργηση των ειδικών μισθολογίων (στρατού, αστυνομίας, δικαστικών κλπ).
Προτείνεται επίσης η δραστική περικοπή των κλιμακίων σε 5 - 6 ανάλογα με την εκπαίδευση του υπαλλήλου, ώστε ο καταληκτικός μισθός να μην διαφέρει σημαντικά από τον αρχικό μισθό. Το ζήτημα αποτελεί αντικείμενο διαπραγματεύσεων μεταξύ του υπουργείου Εσωτερικών και του υπουργείου Οικονομικών, ενώ ειδική αναφορά έγινε χθες σύμφωνα με πληροφορίες στην ευρεία κυβερνητική σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό.
Λουκέτο σε ΕΤ1, «Ραδιοτηλεόραση» και περιφερειακά ραδιόφωνα ανακοινώνει η κυβέρνηση
Η ΕΤ3 με έδρα τη Θεσσαλονίκη, θα αναβαθμιστεί σε πανελλαδικής εμβέλειας περιφερειακό κανάλι με έμφαση στον πολιτισμό, την ψυχαγωγία και τον αθλητισμό.
Προβλέπεται επίσης η συγχώνευση των 19 περιφερειακών σταθμών σε εννέα. Οι τρεις ραδιοφωνικοί σταθμοί της Θεσσαλονίκης συγχωνεύονται σε έναν, ενώ καταργούνται 15 από τους 20 πομπούς στα μεσαία.
Θα ενισχυθεί επίσης το Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ, ενώ θα ενισχυθεί και η παρουσία της ΕΡΤ στο Διαδίκτυο.
Καταργούνται ακόμα το Ινστιτούτο Οπτικο-ακουστικών Μέσων και το Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο.
Για την ΕRT World θα υπάρξει αναβάθμιση της ποιότητάς του με έμφαση στον πολιτιστικό, ψυχαγωγικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα.
Καμία συχνότητα δεν πρόκειται να πωληθεί, αλλά όλες θα παραμείνουν στην ιδιοκτησία της ΕΡΤ ΑΕ.
Το προσωπικό της ΕΤ1 και της Ραδιοτηλεόρασης θα αξιοποιηθεί σε άλλα κανάλια ή στα πολυμέσα της ΕΡΤ.
Το σχέδιο προβλέπει ακόμα την καταγραφή και αξιοποίηση της περιουσίας της ΕΡΤ. Συγκεκριμένα, θα διατεθεί άμεσα στο υπουργείο Οικονομικών το οικόπεδο της ΕΡΤ στην Περαία Θεσσαλονίκης, ενώ το κτίριο της οδού Κατεχάκη θα παραχωρηθεί σε φορείς του Δημοσίου.
Η κυβέρνηση εκτιμά ότι από το 2012 θα υπάρξει εξοικονόμηση 8,3 εκατ. ευρώ, λόγω καλύτερης διαχείρισης.
Τέλος, προβλέπεται η ενίσχυση της εγχώριας κινηματογραφικής παραγωγής κατά 1,5% από το ανταποδοτικό τέλος και η δημιουργία ανεξάρτητης επιτροπής για τη διάθεση του ποσού.
Newsroom ΔΟΛ
Δωράκι ΠΑΣΟΚ μετά τις καλοκαιρινές διακοπές: Έρχονται τα εκκαθαριστικά της έκτακτης εισφοράς ή κεφαλικού φόρου όπως τον λένε οι ΠΑΣΟΚοι ;)
Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, ειδική εισφορά αλληλεγγύης στα φυσικά πρόσωπα επιβάλλεται στα εισοδήματα άνω των δώδεκα χιλιάδων (12.000) ευρώ των φυσικών προσώπων, που προέκυψαν κατά τις διαχειριστικές χρήσεις 2010 έως και 2014 και δηλώνονται με τις δηλώσεις των αντίστοιχων οικονομικών ετών 2011 - 2015.
Για την επιβολή της εισφοράς, λαμβάνεται υπόψη το ετήσιο συνολικό καθαρό ατομικό εισόδημα, πραγματικό ή τεκμαρτό, φορολογούμενο ή απαλλασσόμενο του φυσικού προσώπου ή σχολάζουσας κληρονομιάς.
Η ειδική εισφορά αλληλεγγύης, που επιβάλλεται στο συνολικό καθαρό εισόδημα υπολογίζεται ως εξής:
* Για συνολικό καθαρό εισόδημα από 12.001 ευρώ έως 20.000,99 ευρώ η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή 1% επί ολόκληρου του ποσού.
* Για συνολικό καθαρό εισόδημα από 20.001 ευρώ έως και 50.000,99 ευρώ η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή 2% επί ολόκληρου του ποσού.
* Για συνολικό καθαρό εισόδημα από 50.001 έως και 100.000,99 ευρώ η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή 3% επί ολόκληρου του ποσού.
* Για συνολικό καθαρό εισόδημα από 100.001 ευρώ και άνω, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή 4% επί ολόκληρου του ποσού.
Η εισφορά καταβάλλεται σε 6 ίσες μηνιαίες δόσεις από τις οποίες η πρώτη μέχρι την τελευταία εργάσιμη για τις δημόσιες υπηρεσίες, ημέρα του επόμενου μήνα από τη βεβαίωση της εισφοράς και η καθεμία από τις επόμενες μέχρι την τελευταία εργάσιμη, αντίστοιχα.
Η κάθε δόση δεν μπορεί να είναι κατώτερη των 300 ευρώ, εκτός της τελευταίας. Σε περίπτωση εφάπαξ καταβολής του οφειλόμενου ποσού, παρέχεται έκπτωση 5%.
Στις περιπτώσεις που η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών δεν διαθέτει στοιχεία για την ορθή εκκαθάριση, τότε οι υπόχρεοι φορολογούμενοι, εφόσον διαπιστώνουν λάθος κατά την παραλαβή του εκκαθαριστικού σημειώματος, υποβάλουν την αρμόδια ΔΟΥ κατά περίπτωση είτε αίτηση για διαγραφή μέρους ή ολόκληρου του βεβαιωθέντος ποσού, είτε τροποποιητική δήλωση.
Η δε Εφορία θα προβεί σε διαγραφή ή σε νέα εκκαθάριση, σύμφωνα με τις οδηγίες που θα δοθούν από την ΓΓΠΣ. Το νέο ποσό που θα προκύπτει θα καταβάλλεται αποκλειστικά και μόνο στη ΔΟΥ.
Σήμα κινδύνου για το νέο πακέτο διάσωσης της Ελλάδας
Από την πρώτη ανάγνωση προκύπτει το συμπέρασμα ότι η πλειονότητα των χωρών που ζητούν εμπράγματες ασφάλειες ανήκουν στη γερμανική σφαίρα επιρροής. Ίσως να είναι υπερβολική η διασύνδεση, όμως γερμανικές εφημερίδες ήταν αυτές που πρώτες, εδώ και ενάμιση χρόνο, είχαν δημοσιεύσει ιδέες για πώληση ελληνικών νησιών προκειμένου να μειωθεί το ελληνικό χρέος.
Ο ασκός άνοιξε έπειτα από απαίτηση της Φινλανδία να λάβει εγγυήσεις με εμπράγματα δικαιώματα προκειμένου να εκταμιεύσει το δικό της μερίδιο στο νέο δάνειο προς την Ελλάδα. Έπειτα από την εκλογική επιτυχία του νέου κόμματος των "αληθινών Φινλανδών" που συγκέντρωσε 15% των ψήφων στη σκανδιναβική χώρα και εισήλθε στον κυβερνητικό συνασπισμό, τα μέλη της φινλανδικής κυβέρνησης στύλωσαν τα πόδια και διεμήνυσαν ότι δεν θα δώσουν στην Ελλάδα τα 1,7 δισ. ευρώ που τους αντιστοιχούν από το νέο δάνειο των 109 δισ. ευρώ, εκτός κι αν η Ελλάδα δεσμευθεί ότι θα τους αναγνωρίσει εμπράγματες εγγυήσεις. Απαιτούσαν δηλαδή από την ελληνική κυβέρνηση να επικυρώσει μια νομικά δεσμευτική συμφωνία ότι αν σε 25-30 χρόνια το ελληνικό κράτος δεν τους έχει επιστρέψει τα δανεικά, τότε το Ελσίνκι να μπορεί να "κατάσχει", κατά ένα τρόπο, δημόσια ελληνική περιουσία.
Με πρωτοβουλία του, ο υπουργός Οικονομικών διαπραγματεύθηκε με τη φινλανδή ομόλογό του Γιούτα Ουρπιλάινεν ένα χρηματοδοτικό σχήμα "που επιτρέπει στην Κυβέρνηση και το Κοινοβούλιο της Φινλανδίας να αποφασίσουν τη συμμετοχή της χώρας τους στη νέα δέσμη βοήθειας προς την Ελλάδα, μέσω του EFSF".
Σύμφωνα με ανακοίνωση της κυβέρνησης από την προηγούμενη Δευτέρα, "το χρηματοδοτικό σχήμα που έχει συμφωνηθεί ανάμεσα στις δύο χώρες θα υποβληθεί προς έγκριση στο Euro WorkingGroup (Eurogroup σε επίπεδο των εκπροσώπων των Υπουργών)", ενώ επισημάνθηκε ιδιαιτέρως ότι το χρηματοδοτικό αυτό σχήμα δεν έχει κανέναν εμπράγματο χαρακτήρα.
Πρακτικά το σχήμα που ο κ. Βενιζέλος συμφώνησε με την κυρία Ουρπιλάινεν λέει ότι περίπου το ένα τρίτο της Φινλανδικής συμμετοχής στο δάνειο των 109 δισ (για την ακρίβεια τα 600 εκατ. από το 1,7 δισ που καλείται να δανείσει το Ελσίνκι) θα μπουν σε ένα ειδικό λογαριασμό στο όνομα της φινλανδικής κυβέρνησης η οποία θα μπορεί να τραβήξει τα χρήματα σε 25 χρόνια από τώρα, αν η Ελλάδα δεν έχει ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της. Με τους υπολογισμούς που έχουν γίνει, σε 25 με 30 χρόνια αυτά τα 600 εκατ. ευρώ θα έχουν γίνει 1,7 δισ. ευρώ ή και περισσότερα δηλαδή θα είναι ένα ποσό ισοδύναμο της συνολικής συνεισφοράς των Φινλανδών.
Εξυπακούεται ότι αν κάτι αντίστοιχο ζητήσουν κι άλλες χώρες της ευρωζώνης τότε το πακέτο των 109 δισ. ευρώ θα ψαλιδιστεί σημαντικά και ενδέχεται να μην καλύπτει πλέον τις πιεστικές ανάγκες αναχρηματοδότησης του ελληνικού χρέους για τα επόμενα χρόνια.
Αυτό που έχει πραγματικό ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι μέχρι σήμερα δεν έχει εμφανιστεί δημοσίως κάποιος αξιωματούχος, για παράδειγμα από τη Γερμανία ή από την Κομισιόν ο οποίος να ζητήσει από τα μέλη της ευρωζώνης να μην θέτουν εμπόδια στην παροχή της βοήθειας προς την Ελλάδα, επικαλούμενος έστω την ξεχασμένη αρχή της υποτιθέμενης κοινοτικής αλληλεγγύης.
Δεν θα πρέπει να περάσει απαρατήρητο επίσης ότι τα κενά αέρος δημιουργούνται επειδή η ηγεσία του νέου κόμματος των «Αληθινών Φινλανδών» επικαλείται τις δεσμεύσεις που είχε αναλάβει πριν από τις εκλογές του Ιουνίου ενώπιον των ψηφοφόρων της. Με απλά λόγια, περίπου 300. 000 πολίτες (αφού το εκλογικό σώμα της Φινλανδίας είναι περίπου 2 εκατ. άνθρωποι και οι αληθινοί Φινλανδοί συγκέντρωσαν το 15% των ψήφων), μοιάζουν σαν να είναι οι ουσιαστικοί ρυθμιστές των αποφάσεων που αφορούν αμέσως 11 εκατ. Ελληνες και εμμέσως 325 εκατομμύρια πολίτες στις 17 χώρες της ευρωζώνης...
Σεισμός 6,8 Ρίχτερ στη Φουκουσίμα
Το επίκεντρο της δόνησης εντοπίσθηκε στον Ειρηνικό Ωκεανό, σε απόσταση 80 χιλιομέτρων από την ακτή και σε βάθος 20 χιλιομέτρων.
Η ιαπωνική μετεωρολογική υπηρεσία εξέδωσε προειδοποίηση για κίνδυνο εμφάνισης τσουνάμι ύψους 50 εκατοστών. Η προειδοποίηση ήρθη 40 λεπτά αγότερα.
Η Tepco, διαχειρίστρια εταιρεία του πυρηνικού σταθμού της Φουκουσίμα, ανακοίνωσε ότι δεν υπήρξε καμία επίπτωση στις πυρηνικές εγκαταστάσεις από το σεισμό. Οι επιχειρήσεις ψύξης των αντιδραστήρων του σταθμού συνεχίζονται κανονικά.
"Τρέμουν" οι τραπεζίτες
Η BlackRock βγάζει στη φόρα θαλασσοδάνεια σε επιχειρηματίες, εκδότες, ξενοδόχους, κατασκευαστές, μετόχους, στελέχη - Πρόσθετες προβλέψεις και ευθύνες ακόμη και για βλάβη του ελληνικού δημοσίου.
Του Δημήτρη Παπακωνσταντίνου
Σε επιχειρηματίες, κατασκευαστές, ξενοδόχους, εκδότες, "ημετέρους", προνομιούχους συνομιλητές, μετόχους των τραπεζικών ομίλων, προσωπικά μετοχοδάνεια στελεχών κ.λπ. Και γνωρίζουν ακόμη καλύτερα τι είδους εγγυήσεις, εξασφαλίσεις και collaterals έχουν δοθεί από τους δανειολήπτες για τα δάνεια αυτά και σε ποιο βαθμό αυτά εξυπηρετούνται ή έχουν "παγώσει" ή με διάφορα τρικ περνούν σε ειδικούς λογαριασμούς ή αναχρηματοδοτούνται πλήρως ή μερικώς για να μη "σκάσουν". Γι' αυτό τρέμουν τη μελέτη της BlackRock οι τραπεζίτες και προσπαθούν να την αποτρέψουν, μάταια όμως, μια και η Διαγνωστική Μελέτη προβλέπεται ως υποχρέωση σε κάθε χώρα που συμμετέχει στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης. Το ίδιο, άλλωστε, έγινε και στην Ιρλανδία.
Σοβαρές ευθύνες για βλάβη του Δημοσίου
Η μία παράμετρος της υπόθεσης είναι η λογιστική και οικονομική, καθώς η Διαγνωστική Μελέτη θα ορίσει το ύψος των πρόσθετων προβλέψεων που πρέπει να σχηματίσουν οι τράπεζες και ως εκ τούτου θα διαμορφωθεί και η ανάγκη εξεύρεσης νέων κεφαλαίων. Τα οποία σύμφωνα με συντηρητικές εκτιμήσεις θα κυμαίνονται στα 8 - 12 δισ. ευρώ, όμως ενδεχομένως να είναι και περισσότερα. Υπάρχει, ωστόσο, και μία ακόμη παράμετρος, που αφορά στις διοικητικές ή άλλης μορφής ευθύνες που θα προκύψουν στον απόηχο της Διαγνωστικής Μελέτης.
Και τούτο καθώς υπάρχουν πλευρές, ακόμη και μέσα στην κυβέρνηση, που θεωρούν ότι τα ευρήματα της Διαγνωστικής Μελέτης πρέπει να αξιολογηθούν περαιτέρω και να έρθουν στο φως όλοι οι "σκελετοί" που θα βρεθούν στα "ντουλάπια" των τραπεζών. Και τούτο καθώς τυχόν κακοδιαχείριση ή προνομιακή μεταχείριση σε βάρος των συμφερόντων της τράπεζας, δεν εγείρει μόνο ζήτημα βλάβης των μετόχων και μικρομετόχων, αλλά και του ελληνικού δημοσίου.
Από τη στιγμή που το ελληνικό δημόσιο είναι προνομιούχος μέτοχος των τραπεζών και ενδεχομένως θα κληθεί να καταβάλει και άλλα χρήματα στο πλαίσιο του Ταμείου FSF, οποιεσδήποτε ενέργειες και αποφάσεις βλάπτουν τους μετόχους, προκαλούν βλάβη και στο ελληνικό δημόσιο. Γεγονός που μπορεί να εγείρει πολύ σοβαρές ευθύνες και συνέπειες.
Συντηρούν τα θαλασσοδάνεια
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, έχει φτάσει η ώρα να εξυγιανθεί όχι μόνο το τραπεζικό σύστημα αλλά και συνολικά η ελληνική οικονομία. Διότι δεν είναι δυνατόν την ώρα που το τραπεζικό σύστημα αδυνατεί να στηρίξει την οικονομία και την κοινωνία και να χρηματοδοτήσει υγιείς επιχειρήσεις και δράσεις, να συντηρούνται με συνεχή προνομιακή αιμοδοσία δεκάδων εκατομμυρίων από τις τράπεζες θαλασσοδάνεια επιχειρηματιών και μη βιώσιμων επιχειρήσεων, κατά παρέκκλιση κάθε κανόνα ανταγωνισμού, για άγνωστους λόγους και αιτίες, που μόνο να τους υποθέσει μπορεί κανείς.
Και να εξετασθεί για ποιον λόγο δεν έχουν ζητηθεί πρόσθετες εγγυήσεις για δάνεια που "σκάνε", ακόμη και αν οι δανειολήπτες ή οι βασικοί μέτοχοι των εταιρειών που τα έλαβαν, διαθέτουν τεράστια προσωπική περιουσία.
«Μαγική εικόνα» το μήνυμα Παπανδρέου σε ΔΕΘ και Εθνική Συνδιάσκεψη ΠΑΣΟΚ
Το στίγμα για το προς τα που πρέπει να πάει η χώρα αλλά και αίσθημα δικαιοσύνης και αποτελεσματικότητας θα επιχειρήσει να δώσει ο πρωθυπουργός στις ομιλίες του στη ΔΕΘ αλλά και στην Εθνική Συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ που θα γίνει στις 3 Σεπτεμβρίου. Το περιεχόμενο των δύο κεντρικών παρεμβάσεων του Γιώργου Παπανδρέου συζητήθηκαν στις τρεις συσκέψεις που είχε από νωρίς το πρωί στη Βουλή με κομματικά και κυβερνητικά στελέχη.
Κεντρική πολιτική παρέμβαση του πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, θα αποτελέσει σύμφωνα με πληροφορίες, η ομιλία του στην Εθνική Συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ.
Ειδικότερα, στην Συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ, ο Γ. Παπανδρέου θα δώσει το στίγμα προς τα πού πρέπει να πάει η χώρα, ενώ ταυτόχρονα θα αναφερθεί και στο κυβερνητικό έργο επιχειρώντας ταυτόχρονα να αναδείξει τις διαφορές του ΠΑΣΟΚ από τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές.
Ο πρωθυπουργός επιθυμεί επίσης να εμπεδωθεί στην κοινωνία το αίσθημα της αποτελεσματικότητας και του δικαίου.
Στη διάρκεια της Συνδιάσκεψης του ΠΑΣΟΚ θα λειτουργήσει η Ολομέλεια του σώματος, στην οποία θα υπάρξουν παρεμβάσεις για την τρέχουσα πολιτική συγκυρία, ενώ παράλληλα θα λειτουργήσουν και «θεματικά τραπέζια» στα οποία, όπως αναφέρθηκε, θα τεθούν ανοιχτά όλα τα θέματα.
Σε ότι αφορά την ομιλία του στην ΔΕΘ, ο πρωθυπουργός θέλει, σύμφωνα με πληροφορίες, να προσδώσει σε αυτήν χαρακτηριστικά «εθνικής αφήγησης» με την έννοια ότι θα κάνει λόγο για τη θέση, την πορεία και την προοπτική της χώρας στο διεθνές περιβάλλον.
Ο πρωθυπουργός θα κάνει επίσης απολογισμό του κυβερνητικού έργου, "όχι ως απαρίθμηση νόμων, αλλά ως συνόλου αλλαγών, ενώ επιθυμεί να εμπεδωθεί στην κοινωνία το αίσθημα της πολιτικής σταθερότητας και το ότι η χώρα προχωρά".
Η ομιλία του πρωθυπουργού στην ΔΕΘ, επιπλέον, θα έχει αναφορές και στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας, ενώ πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το κάθε υπουργείο επεξεργάζεται συγκεκριμένες πολιτικές που θα οδηγήσουν στην δημιουργία θέσεων εργασίας και οι οποίες σχεδιάζεται να παρουσιαστούν στην ΔΕΘ.
Απανωτές συσκέψεις για οικονομία και αστοχίες
Το μήνυμα ότι η κυβέρνηση συνεχίζει "με αποφασιστικότητα τις ανατροπές, με διάλογο και ανοιχτές διαδικασίες", έστειλε στα μέλη της κυβέρνησης ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια των σημερινών συσκέψεων, σύμφωνα με κύκλους που πρόσκεινται στο Μαξίμου.
Στην τρίτη κατά σειράν σύσκεψη εξετάστηκαν οι εξελίξεις στην οικονομία, εν όψει του ελέγχου από την τρόικα και η πορεία της εκτέλεσης του προϋπολογισμού, για τον οποίο τα έως τώρα στοιχεία είναι αποκαρδιωτικά.
Στόχος της κυβέρνησης είναι να ανέβει στη ΔΕΘ ο Γ. Παπανδρέου έχοντας στις αποσκευές του ένα σχέδιο για την ανάπτυξη, το οποίο θα εξειδικεύεται ανά υπουργείο, καθώς και να στείλει μήνυμα στο εξωτερικό ότι οι προσπάθειες ανάταξης της οικονομίας δεν έχουν βαλτώσει.
Κυβερνητικοί κύκλοι μίλησαν και για το ζήτημα της παροχής εγγυήσεων στους εταίρους μας, προκειμένου να συμμετάσχουν στο νέο πρόγραμμα δανειοδότησης της Ελλάδας. Υποστήριξαν ότι η κυβέρνηση δεν το συζητά και σημείωσαν ότι αν ανοίξει συνολικά αυτή η συζήτηση, ακυρώνεται η συμφωνία της 21ης Ιουλίου και μαζί καταρρέει το ευρωπαϊκό σύστημα. Διευκρίνισαν, όμως, ότι η συμφωνία με τη Φινλανδία θα προχωρήσει ως έχει.
Όσον αφορά στην ΕΡΤ, οι ίδιοι κύκλοι προϊδέασαν τους συνομιλητές τους για μεγάλες ανατροπές, οι οποίες θα ανακοινωθούν αύριο το πρωί από τον αρμόδιο υπουργό Επικρατείας, Ηλία Μόσιαλο. Όπως είπαν, σπεύδοντας να απαντήσουν προκαταβολικά σε επικριτές και συνδικαλιστές, η ΕΡΤ ανήκει στον ελληνικό λαό και όχι στους εργαζόμενους σε αυτήν.
http://www.enet.gr/?i=news.el.
18 Αυγούστου 2011
ΠΑΣΟΚ και "Πράσινο Ταμείο": Με πλακοστρώσεις και αναπλάσεις πλατειών θα αποτρέψουν την παγκόσμια κλιματική αλλαγή!!
αναπλάσεις σε πλατείες και πλακοστρώσεις πεζοδρόμων.
«Ντόμινο εγγυήσεων» μετά την ελληνοφινλανδική συμφωνία: Την ίδια μεταχείριση ζητάνε Αυστρία, Ολλανδία και Σλοβακία
Μετά τη συμφωνία με τη Φινλανδία, οι Αυστρία, Ολλανδία και Σλοβακία ζητούν εγγυήσεις για τη δανειοδότηση της Ελλάδας. Η συμφωνία με τους Φινλανδούς «τελεί υπό την έγκριση των υπολοίπων κρατών-μελών της ευρωζώνης», τονίζει ο υπουργός Οικονομικών και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Ευάγγελος Βενιζέλος, ενώ ο Φινλανδός υπουργός Οικονομικών αναφέρει πως δεν ανησυχεί για την εξέλιξη της συμφωνίας, καθώς, όπως σημειώνει, κάθε χώρα μπορεί να παίρνει τις δικές της αποφάσεις.
Η Αυστρία, η Ολλανδία και η Σλοβακία ανακοίνωσαν σήμερα πως αν η συμφωνία της Ελλάδας με τη Φινλανδία γίνει δεκτή από την ευρωζώνη, τότε θα ζητήσουν και αυτές ανάλογες εγγυήσεις. Ειδικότερα, ο εκπρόσωπος του αυστριακού υπουργείου Οικονομικών, Χάραλντ Βάιγκλαϊν, τόνισε πως σε περίπτωση που η Ελλάδα δώσει εγγυήσεις στη Φινλανδία τότε θα υπάρξει ανάλογο αίτημα και από την Αυστρία. «Όπως έχουμε πληροφορηθεί, την ίδια άποψη συμμερίζονται πολλές χώρες, όπως για παράδειγμα η Σλοβενία και η Σλοβακία. Ακόμη και η Ολλανδία σε κάποιες συζητήσεις εξέφρασε την ίδια άποψη. Δεν γνωρίζω αν πρόκειται για επίσημες θέσεις, που θα διατηρηθούν μέχρι το τέλος», προσθέτει σε συνέντευξή του στο πρακτορείο APA.
Την ίδια στιγμή, ο εκπρόσωπος του ολλανδικού υπουργείου Οικονομικών, σύμφωνα με το Reuters, δήλωσε πως «εμείς μαζί με κάποιες άλλες χώρες πάντα λέγαμε στις Βρυξέλλες και στην Φινλανδία, ότι αν η Φινλανδία λάβει εγγυήσεις, δεν μπορεί να επιδεινωθεί η δική μας θέση όσον αφορά την πιστοληπτική μας αξιολόγηση και ότι επιθυμούμε και εμείς μια συμφωνία παροχής εγγυήσεων».
Από την πλευρά του, ο σλοβάκος υπουργός Οικονομικών Ιβάν Μίκλος, μιλώντας σε δημοσιογράφους, τόνισε πως η Σλοβακία από την αρχή ζητούσε εγγυήσεις για τα όποια δάνεια δίνονταν στην Ελλάδα στο πλαίσιο του δεύτερου πακέτου βοήθειας προς τη χώρα, σημειώνοντας πως οι όροι πρέπει να είναι για όλες τις χώρες της ευρωζώνης. «Το θεωρώ απαράδεκτο για την όποια χώρα να μην λαμβάνει εγγυήσεις, όταν τις λαμβάνουν άλλες χώρες», δήλωσε ο Μίκλος.
Ο υπουργός Οικονομικών και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Ευάγγελος Βενιζέλος, σε ανακοίνωση του επισημαίνει πως «το χρηματοοικονομικό σχήμα στο οποίο έχουμε καταλήξει στις συζητήσεις μας με τους Φινλανδούς τελεί υπό την έγκριση των υπολοίπων κρατών-μελών της Ευρωζώνης». «Η σχετική συζήτηση άρχισε σήμερα στο επίπεδο της τεχνικής ομάδας εργασίας και θα συνεχιστεί την επόμενη εβδομάδα στο επίπεδο των εκπροσώπων των Υπουργών (Euro Working Group). Στο μεταξύ, βρίσκομαι εδώ και μέρες σε επαφή με ομολόγους μου», προσθέτει στην ανακοίνωσή του.
«Όσο διεξάγεται αυτή η δύσκολη και λεπτή διαπραγμάτευση, είναι τουλάχιστον επιπόλαιο και ανεύθυνο δυνάμεις της Αντιπολίτευσης να προτρέχουν, να κινδυνολογούν ή να επιχαίρουν γιατί υπάρχουν προβλήματα, λες και αυτό είναι καινούργιο ή απροσδόκητο. Το να επενδύει κάποιος πολιτικά στην αρνητική εξέλιξη είναι όχι μόνο κατώτερο του επιπέδου εθνικής ευθύνης στο οποίο πρέπει να κινούμαστε, αλλά και πολιτικά αδιέξοδο. Γιατί κανείς δεν πρόκειται να κερδίσει από μια αρνητική εξέλιξη που εις πείσμα όσων επενδύουν σε αυτή δεν θα υπάρξει, αρκεί εμείς να είμαστε σοβαροί και υπεύθυνοι ως Έθνος», καταλήγει ο Ευάγγελος Βενιζέλος, απαντώντας στην κριτική της αντιπολίτευσης για τη συμφωνία με τη Φινλανδία.
«Η διαφορά μας με τον κ. Βενιζέλο είναι ότι εμείς προβλέπαμε, όταν εκείνος πανηγύριζε. Εμείς προβλέψαμε αυτό, που δυστυχώς συνέβη. Εκείνος, αμήχανος, δεν ξέρει πώς να αντιδράσει και τι να απαντήσει. Για το καλό της χώρας, ας σοβαρευτεί επιτέλους ο κ. Βενιζέλος», δήλωσε ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Γ. Μιχελάκης. Σημειώνεται πως το συνολικό ποσοστό του νέου δανείου προς την Ελλάδα, ύψους 109 δις. ευρώ, που αντιστοιχεί στις Φιλανδία, Αυστρία, Ολλανδία και Σλοβακία είναι περίπου 11%.
ΝΔ: Αμήχανος ο κ. Βενιζέλος
PAOK - Karpaty 1-0 Αθανασιάδης 17' Live Stream
ΠΑΣΚΕΔΙ: Συγνώμη MEGA μου
Το πάνελ φυσικά και θορυβήθηκε μ’ αυτά που άκουγε, ο δημοσιογράφος αμέσως προχώρησε σε διαφημιστικό διάλειμμα, λέγοντας πως μετά θα γινόταν η συζήτηση, η οποία όμως δεν έγινε…ποτέ, γιατί στη συνέχεια ενημέρωσαν τον κ. Καλιώρα ότι η κουβέντα τελείωσε. Πως είναι δυνατόν όμως να τελειώσει μια κουβέντα…χωρίς να πεις…κουβέντα; Ε!!! mega; Μετά από αυτά έχουμε υποχρέωση να αναφερθούμε στα ακόλουθα:
Γνωρίζοντας κύριε Τάκη την φιλοκυβερνητική στάση του καναλιού σας, σας δίδουμε το ελαφρυντικό μα, τονίζουμε πως, όταν παίρνει συνέντευξη ο δημοσιογράφος, θα πρέπει να έχει τσαμπουκά και μένος. Δουλειά του και υποχρέωσή του είναι να στριμώχνει ειδικά τους κυβερνητικούς αξιωματούχους, να τους υπενθυμίζει τι δεν έπραξαν, τι εξήγγειλαν, τι υποσχέθηκαν και τι προσδοκίες του λαού διέψευσαν. Εσείς σήμερα πράξατε εντελώς τα αντίθετα, που σημαίνει ή ότι είστε δημοσιογράφος μόνο ‘’στα χαρτιά’’ ή ότι φιλάτε πράσινες κατουρημένες ποδιές. Μόνο γλυκό κουταλιού δεν τους προσφέρατε. Καλό θα είναι λοιπόν στο πρασινοκανάλι σας, να καλείτε μόνο πρασινοκαλεσμένους και να πρασινομιλάτε για πρασινάλογα, όπως έπραξε σήμερα ο κ. Κουκουλόπουλος, που πρασινοκουκούλωσε το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του ΠΑΣΚΕΔΙ κι ασχολήθηκε με του πρασινογεσεβίτη.
Φασκελοκουκούλωστα κύριε Τάκη μας….. κι όσο τα σκαλίζεις…. βρωμάνε.
Γραφείο Τύπου ΠΑΣΚΕΔΙ
ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΥΠ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΕ ΜΑΞΙΜΟ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟ: Θα λειτουργήσουν τα ελληνικά σχολεία σε Κορυτσά και Χειμάρρα
Όπως τονίζει σε δήλωσή του ο κ. Χαρακόπουλος «Είναι θετικό το γεγονός ότι στις περιοχές της Κορυτσάς και της Χειμάρρας, τις οποίες η Αλβανία από την εποχή Χότζα δεν αναγνωρίζει ως μειονοτικές ζώνες και δεν επιτρέπει την διδασκαλία της ελληνικής στα δημόσια αλβανικά σχολεία, τα ελληνόπουλα θα μπορέσουν να διδαχθούν την ελληνική γλώσσα στις πατρογονικές τους εστίες της Βορείου Ηπείρου, που από την αρχαιότητα αποτελούν κοιτίδες ελληνισμού».
Η απάντηση του κ Λαμπρινίδη έχει ως εξής:
«Είναι γνωστό ότι η εφαρμοζόμενη από πλευράς αλβανικών αρχών πολιτική των «μειονοτικών ζωνών» έχει ως συνέπεια την αδυναμία άσκησης του δικαιώματος στη δημόσια μειονοτική εκπαίδευση εκτός των περιοχών εκείνων στις οποίες η Αλβανία αυθαίρετα περιορίζει την αναγνώριση ύπαρξης Ελλήνων Ομογενών παραβιάζοντας τις σχετικές διεθνείς υποχρεώσεις της.
Ως εκ τούτου, έχει ιδιαίτερη σημασία η πρωτοβουλία της ίδρυσης και λειτουργίας των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων «ΟΜΗΡΟΣ» στην Κορυτσά και στην Χειμάρρα, το έργο των οποίων το Υπουργείο Εξωτερικών, μέσω των Αρχών μας στην Αλβανία, παγίως στηρίζει με κάθε μέσον.
Καθ' όσον αφορά τα ζητήματα χρηματοδότησής τους, το Υπουργείο Εξωτερικών καταβάλλει προσπάθειες για τη διασφάλιση, με τον προσφορότερο τρόπο, της κάλυψης των λειτουργικών δαπανών σε συνεργασία, κυρίως, με το καθ' ύλην αρμόδιο Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Παρά δε τους περιορισμούς που επιβάλλει σήμερα η δημοσιονομική συγκυρία, οι τρέχουσες ανάγκες των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων «ΟΜΗΡΟΣ» στην Κορυτσά και στην Χειμάρρα έχουν ήδη καλυφθεί».
Αντιπολίτευση σ' όλα τα μέτωπα ετοιμάζει ο Α. Σαμαράς
Αποφασισμένος «να ανοίξει την αντιπολιτευτική βεντάλια» του κόμματός του σε ζητήματα και πέραν της οικονομίας, που κυριαρχούν στην τρέχουσα επικαιρότητα, είναι, σύμφωνα με στενούς του συνεργάτες, ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος συντονίζει το κόμμα του εν όψει του φθινοπώρου για το οποίο προβλέπει ότι θα είναι «καυτό».Στο στόχαστρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα βρεθούν επίσης και ζητήματα, όπως η απελευθέρωση των επαγγελμάτων, οι προσλήψεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, τις οποίες κατήγγειλε και πριν από την καλοκαιρινή ανάπαυλα. Ακόμη, οι προετοιμαζόμενες ιδιωτικοποιήσεις, για τις οποίες η ΝΔ εκτιμά ότι οι γενικότερες συνθήκες δεν ευνοούν αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Πάντως ο κ. Σαμαράς, όπως τονίζουν επιτελείς της ΝΔ, θεωρεί ότι η οικονομία θα παραμείνει στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας και της πολιτικής αντιπαράθεσης. Ήδη ασκεί σκληρή κριτική στην κυβέρνηση «για αποτυχία των προβλέψεων του προϋπολογισμού», καθώς και για την πρόθεσή της να αυξήσει την φορολογία στην εστίαση από τον Σεπτέμβριο. Στο ίδιο πλαίσιο και ενόψει της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης ετοιμάζεται να επεκτείνει την οικονομική πρόταση που κατέθεσε στο «Ζάππειο 2» ως πρόταση ολοκληρωμένης διακυβέρνησης και εξόδου από την κρίση.
Παράλληλα, διαμορφώνεται και το συνολικό κυβερνητικό πρόγραμμα του κόμματος, το οποίο επεξεργάζεται ο Ευριπίδης Στυλιανίδης, σε συνεργασία με τους καθ' ύλην αρμόδιους τομεάρχες και θα αρχίσει να παρουσιάζεται στην κατάλληλη πολιτικά και επικοινωνιακά στιγμή.
Με ορόσημο τη ΔΕΘ, ο κ. Σαμαράς, όπως λένε στενοί συνεργάτες του, «επιθυμεί να κεφαλαιοποιήσει τα πολιτικά οφέλη και να παγιώσει το δημοσκοπικό του προβάδισμα», να τονώσει το ηγετικό του προφίλ και να εμφανίσει το κόμμα του έτοιμο να αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας.
Σε ένα άλλο πεδίο, έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί τα ψηφοδέλτια του κόμματος. Ο κ. Σαμαράς θεωρεί ότι το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών είναι υπαρκτό παρά τις διαβεβαιώσεις και την πρόθεση του πρωθυπουργού να εξαντλήσει την τετραετία. Στη ΝΔ εκτιμούν ότι «καθώς η κυβέρνηση έχει μπροστά της ένα δύσκολο πολιτικά φθινόπωρο, οι εκλογές μπορεί να προκύψουν παρά την θέλησή της». Και σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο δεν θέλουν να βρεθούν απροετοίμαστοι.
Στο πλαίσιο της εν γένει προετοιμασίας του κόμματος για το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών, ο πρόεδρος της ΝΔ προγραμματίζει σειρά περιοδειών ανά την Ελλάδα, ενώ ανοικτό είναι και το πρόγραμμα των διεθνών επισκέψεών του, το οποίο θα εξαρτηθεί και από την πορεία των πραγμάτων στο εσωτερικό της χώρας.
Με αυξημένη ανησυχία και χωρίς να κρύβει την διαφωνία της, η ηγεσία της αξιωματικής αντιπολίτευσης παρακολουθεί τις εξελίξεις στην Ευρωζώνη και τις επιπτώσεις στη ρύθμιση για το ελληνικό χρέος που επετεύχθη προ μηνός. Γι' αυτό και στη ΝΔ ασκούν κριτική στα αποτελέσματα της συνάντησης Μέρκελ-Σαρκοζί, αναφέροντας ότι «Βερολίνο και Παρίσι δεν έδειξαν την απαραίτητη αποφασιστικότητα» για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους στην ευρωζώνη.
Στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης επιμένουν ότι η μόνη λύση είναι η θέσπιση του ευρωομολόγου και ενδιαμέσως η ενίσχυση του Μηχανισμού Στήριξης. Παράλληλα ασκούν οξεία κριτική στην κυβέρνηση για τη συμφωνία που έκανε με την Φινλανδία προκειμένου η σκανδιναβική χώρα να συμμετάσχει στη συμφωνία για την δανειοδότηση της χώρας μας, εκτιμώντας ότι μπορεί να αποτελέσει προηγούμενο και για άλλες χώρες όπως και για τους ιδιώτες που κατέχουν ομόλογα ελληνικού χρέους. Γενικότερα η ηγεσία της ΝΔ θεωρεί ότι η ΕΕ κινείται σε λάθος κατεύθυνση υπό την καθοδήγηση της Γερμανίας, την οποία εκούσα άκουσα ακολουθεί η Γαλλία.
Κλείνει η ΕΤ1, αναβαθμίζεται η ΕΤ3
Στην πλήρη εξυγίανση της κρατικής τηλεόρασης προχωρά ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ηλίας Μόσιαλος. Το ολοκληρωμένο σχέδιο εξορθολογισμού της κρατικής τηλεόρασης θα ανακοινωθεί από τον κ. Μόσιαλο την Παρασκευή, σε συνέντευξη Τύπου που θα παραχωρήσει στις 11 το πρωί.Ακόμη και την Παρασκευή ενδέχεται να ανακοινωθεί το κλείσιμο του τηλεοπτικού καναλιού ΕΤ1. Παράλληλα, θα αναβαθμιστεί η ΕΤ3, η οποία θα αποτελέσει έναν εναλλακτικό τύπο ενημέρωσης, ο οποίος θα επικεντρώνεται στις ειδήσεις της περιφέρειας και σε θέματα πολιτισμού.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα περιουσιακά στοιχεία της ΕΤ1 θα μοιραστούν στα δύο άλλα κανάλια. Η συχνότητα, δε, όπως είχε πει ο κ. Μόσιαλος στη συνέντευξή του στο Πρώτο Θέμα, θα παραμείνει «περιουσία του ελληνικού λαού».
Ο κ. Μόσιαλος με αυτόν τον τρόπο στοχεύει στη μείωση των ετήσιων δαπανών, οι οποίες επιβαρύνουν κάθε χρόνο τον κρατικό προϋπολογισμό για τη λειτουργία της κρατικής ραδιοτηλεόρασης.
Από σοφιστίες και κουλτούρες, κοινώς μπουρδολογία, πάτε καλά κ. Panaritis... στην πράξη λίγο κολλάει το πράμα
Αυτό όμως μπορούσα να το κάνω και εγώ...
Για την "ευκολία εισόδου στην αγορά" να μας πεις τι κάνατε και πόσες επενδύσεις έφερε ο φίλος σου ο Παμπούκης στην Ελλάδα;
Νέα επίθεση ΝΔ για τις προσλήψεις μέσω ΜΚΟ
Διερωτάται επίσης αν οι εν λόγω ΜΚΟ είναι πιστοποιημένες ή ιδρύθηκαν τώρα με προφανή σκοπό, καθώς και αν προβλέπεται στο καταστατικό τους η δυνατότητα για πρόσληψη προσωπικού.
«Είναι δυνατόν το ΑΣΕΠ που είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο, να δέχεται υποδείξεις και πίνακες εργαζομένων από ΜΚΟ;», αναφέρει. Παρατηρεί τέλος ότι μόνη αξιόπιστη λύση για τις προσλήψεις, είναι να γίνονται με απολύτως αντικειμενικά κριτήρια και την αποκλειστική ευθύνη να έχουν το Ελεγκτικό Συνέδριο και το ΑΣΕΠ και «όχι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ή κάποιοι ημέτεροι ή άλλοι κομματικοί που κρύβονται πίσω από αυτές τις ΜΚΟ».
ΠΟΣΤ: Μέρος του σχεδίου ξεπουλήματος των ΕΛΤΑ το πόρισμα Ρακιντζή
Η ΠΟΣΤ υποστηρίζει ακόμη πως ο ΕΛΤΑ «ούτε στοιχειωδώς δεν ανταποκρίνεται στις κοινωνικές του υποχρεώσεις, προς τους εργαζόμενους και σαν απόδειξη καλεί τον κ. Ρακιντζή να διαιρέσει το ποσό των 3,7 εκατ. ευρώ δια των 12 ετών, ποσό που βγαίνει περίπου 300.000 ευρώ το χρόνο».
«Τα συνδικάτα δεν λειτουργούν στην παρανομία, ούτε υπογράφουν μυστικές συμφωνίες, αλλά αντίθετα ενεργούν με νομιμότητα και διαφάνεια, υπερασπίζονται τα συμφέροντα των εργαζομένων και διαβουλεύονται, κατά νόμο, με τους επίσημους φορείς της Πολιτείας, (εργοδότες και κυβέρνηση) και καταλήγουν σε συμφωνίες που παίρνουν τη μορφή Σ.Σ.Ε., οι οποίες είναι απολύτως νόμιμες, έχουν ισχύ νόμου και ενίοτε υπερισχύουν των νόμων», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση.
Γ. Μιχελάκης για τη ανεπάρκεια της Κυβέρνησης και τη σημερινή εξέλιξη με την Αυστρία να ζητά επίσης "εγγυήσεις"
Είναι φανερό ότι, μετά απ’ αυτή την εξέλιξη, το Σχέδιο της 21ης Ιουλίου για τη ρύθμιση του ελληνικού χρέους, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.
Κι αυτό είναι μόνο η αρχή, αφού όπως είχαμε επισημάνει, με τις «εγγυήσεις» προς τη Φινλανδία, ανοίγει ο δρόμος να ζητήσουν το ίδιο, όχι μόνο και άλλα κράτη που δανείζουν την Ελλάδα, αλλά και ιδιώτες ομολογιούχοι του ελληνικού χρέους.
Η Νέα Δημοκρατία ανέδειξε το πρόβλημα. Η Κυβέρνηση δεν το κατάλαβε ή δεν θέλησε να απαντήσει…
Τώρα που κόπασαν οι πανηγυρισμοί και ανακύπτουν τα πραγματικά προβλήματα, φαίνεται η αδυναμία της Κυβέρνησης να διαχειριστεί ή να διαπραγματευθεί οτιδήποτε…».
Πρόστιμο ύψους 30.000 € στη ΔΕΗ από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργο Δακή
«Η απαρέγκλιτη τήρηση όλων των όρων που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος από την πλευρά της ΔΕΗ και η συμμόρφωσή της στην κείμενη νομοθεσία είναι η ελάχιστη υποχρέωσή της προς τους κατοίκους της περιοχής» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Δακής.
Η CIA γνώριζε για την επίθεση στους Δίδυμους Πύργους
Μια από τις πλέον διάσημες θεωρίες συνωμοσίας αναφορικά με την επίθεση στους Δίδυμους Πύργους, φαίνεται να επιβεβαιώνεται και μάλιστα από ιδιαίτερα αξιόπιστα χείλη! Ένα υψηλά ιστάμενο στέλεχος, επί προεδρίας Τζορτζ Μπους, στο συμβούλιο εθνικής ασφαλείας των ΗΠΑ, ο Ρίτσαρντ Κλαρκ αποκάλυψε ότι η CIA γνώριζε για τις τρομοκρατικές επιθέσεις που επρόκειτο να πραγματοποιηθούν.
Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο Ρίτσαρντ Κλαρκ κατά τη διάρκεια συνέντευξης που έδωσε, για ραδιοφωνικό ντοκιμαντέρ που θα μεταδοθεί την ημέρα της επετείου, ενώ το θέμα ανέδειξε ο ενημερωτικός ιστότοπος «Daily Beast».
Αν και ο Κλαρκ παραδέχεται ότι δεν μπορεί να αποδείξει ότι ο πρώην αρχηγός της CIA, πήρε την απόφαση για τη συγκάλυψη, επιμένει πως και βάσει της κοινής λογικής μονάχα ο επικεφαλής των μυστικών υπηρεσιών θα μπορούσε να λάβει μια τέτοια απόφαση.
Η CIA, διέψευσε όλους τους ισχυρισμούς ως αβάσιμους. Ωστόσο, και η ίδια η υπηρεσία δεν αποκλείει το ενδεχόμενο κάποια κατώτερα στελέχη να είχαν πληροφορίες για τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου.
ΔΙΝΟΥΜΕ Φ(Α)ΠΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ!
Του Στράτου Σιμόπουλου
Η παραδοχή του υπουργού Οικονομικών, Ευάγγελου Βενιζέλου, ότι η αύξηση του ΦΠΑ στα είδη εστίασης από 13% σε 23% δεν είναι ούτε δίκαιη, ούτε λογική αλλά «προσωρινά αναγκαία», αποδεικνύει πως η κυβέρνηση πορεύεται με γνώμονα λογιστικά οφέλη και αγνοεί τις συνέπειες της πολιτικής της στην οικονομία, τον τουρισμό, την μικρομεσαία επιχείρηση και την απασχόληση.
Η μετάταξη των υπηρεσιών εστίασης στον υψηλότερο συντελεστή ΦΠΑ δεν συνεπάγεται μόνο ακριβότερες τιμές για εγχώριους και αλλοδαπούς τουρίστες. Έχει ευρύτερες προεκτάσεις και μετακυλίεται ως κόστος στον τουρισμό, οδηγεί στο κλείσιμο επιχειρήσεων, αυξάνει το δείκτη ανεργίας, ενισχύει την παραοικονομία και τη φοροδιαφυγή και θα μειώσει τα φορολογικά έσοδα, επιβεβαιώνοντας έρευνα του ΙΟΒΕ σύμφωνα με την οποία αύξηση του ΦΠΑ κατά 10% θα προκαλέσει μείωση της ζήτησης κατά 15% στο συνολικό αριθμό πελατών.
Η κυβέρνηση δεν παραδειγματίστηκε από την Γαλλία όπου η μείωση του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας από το 19,6% στο 5,5% αύξησε τα δημόσια έσοδα και δημιούργησε 40.000 νέες θέσεις εργασίας.
Αντίθετα, επέλεξε να απεμπολήσει το δικαίωμα για μειωμένο φόρο στην εστίαση που, ως χώρα, είχαμε εξασφαλίσει το 1981 με τη Συνθήκη Προσχώρησης στην ΕΟΚ.
Σήμερα η Ελλάδα επιμένει να ακολουθεί την αποδεδειγμένα λάθος συνταγή χορηγώντας ασπιρίνες σε έναν «ασθενή», όπως είναι η οικονομία μας, που νοσηλεύεται στην «εντατική».
Ακόμα και το ενδεχόμενο μείωσης του ΦΠΑ μετά τις 22 Αυγούστου, όπως άφησε να εννοηθεί ο κ. Βενιζέλος, αποδεικνύει ότι οι κυβερνητικοί χειρισμοί είναι αποσπασματικοί και υλοποιούνται σε λάθος χρόνο.
Τα στοιχεία που παρουσίασε πρόσφατα η ΕΛ.ΣΤΑΤ. μαρτυρούν την ελληνική πραγματικότητα. Η ύφεση το δεύτερο τρίμηνο του 2011 έφτασε στο -6,9% ενώ θα έπρεπε να είχε μειωθεί κάτω από το -5%. Την ίδια ώρα το Ινστιτούτο εργασίας της ΓΣΕΕ προειδοποιεί ότι το 2012 ο αριθμός των ανέργων στη χώρα μας ενδέχεται να φτάσει το ένα εκατομμύριο.
Με αυτά τα δεδομένα, θεωρώ ότι η αλλαγή φορολογικής πολιτικής είναι επιβεβλημένη. Ιδίως στον τουρισμό που έχει χαρακτηριστεί ως η μοναδική μας «βιομηχανία».
Η θέση της ΝΔ, όπως εκφράστηκε από τον Αντώνη Σαμαρά στο Ζάππειο ΙΙ, είναι ξεκάθαρη. Μείωση του ΦΠΑ από το 23% στο 19% για την υψηλή κατηγορία και από το 13% στο 9% για τη μεσαία. Μείωση του ΦΠΑ στο 4,5% για τον τουριστικό κλάδο, ώστε το τουριστικό μας προϊόν να γίνει ανταγωνιστικό και να προσφέρει έσοδα στην ελληνική οικονομία.
Β.Παπαγεωργόπουλος: «Τέλος η ΑΥΤΟδιοίκηση . Για όλα θα αποφασίζει η ΑΘΗΝΑ»
Με έκπληξη λοιπόν οι άνθρωποι της Τοπικής ΑΥΤΟδιοίκησης παρακολουθούν τις τελευταίες ημέρες Υπουργούς της Κυβέρνησης να ομιλούν για ένα «καταπληκτικό» σχέδιο που θα δημιουργήσει 25.000-75.000 θέσεις εργασίας μέσα από την υποχρεωτική δέσμευση θεσμοθετημένων πόρων της Τ.Α. και μέσα από την υποχρεωτική άντληση δανείων των Δήμων από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, δάνεια που θα δεσμεύσουν τους πόρους της Τ.Α. για δεκαετίες ολόκληρες και θα ανεβάσουν υπέρμετρα τον δανεισμό των Δήμων της χώρας μας!
Δεν φθάνουν δηλαδή οι υπεξερεθέντες από την Κυβέρνηση θεσμοθετημένοι πόροι της Τ.Α. κατά το 2010, δεν φθάνει η υπεξαίρεση των χρημάτων του προγράμματος «ΕΛΛΑΔΑ» κατά το τρέχον έτος – του προγράμματος δηλαδή που δήθεν θα υποστήριζε τον «Καλλικράτη» από 1.1.2011 – έχουμε τώρα με απόφαση της Κυβέρνησης και αφαίρεση πόρων της Τ.Α. (φόρος ζύθου, τέλη διαφήμισης και τέλη ακίνητης περιουσίας) που τα είχαν προγραμματίσει για να καλύψουν συγκεκριμένες ανάγκες οι Δήμαρχοι της χώρας μας, για να χτυπήσει δήθεν η Κυβέρνηση την ανεργία που έχει εκτιναχθεί στα ύψη λόγω ακριβώς της δικής της ανερμάτιστης οικονομικής πολιτικής.
Και όχι μόνο αυτό.
Θα υποχρεώσει η Κυβέρνηση τους Δήμους να υποθηκεύσουν τα έσοδά τους από τους παραπάνω πόρους για τα επόμενα 20-30 χρόνια και να συνάψουν δάνεια με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για να εμφανίσει η Κυβέρνηση μειωμένη την ανεργία στον τόπο μας…
Ενώ δηλαδή μόλις προ διμήνου η Κυβέρνηση εμφάνιζε την Ελληνική Τ.Α. ως υπερχρεωμένη στις Τράπεζες, σήμερα την υποχρεώνει να χρεωθεί σε αυτές ακόμη περισσότερο!…
Ωραία ΑΥΤΟδιοίκηση αποκτήσαμε τα τελευταία 2 χρόνια στην χώρα μας!
Αποφασίζει η Κυβέρνηση από την ΑΘΗΝΑ ακόμη και για το τελευταίο ευρώ που είχε θεσμοθετηθεί κατά το παρελθόν για τους Δήμους της χώρας μας έτσι ώστε αυτοί να έχουν πραγματική δυνατότητα να ασκούν ΑΥΤΟδιοίκηση!
Αλλά αν η Κυβέρνηση αποφασίζει ΚΕΝΤΡΙΚΑ από την ΑΘΗΝΑ για όλα τα θέματα των Δήμων, τότε τι ΑΥΤΟδιοίκηση έχουμε;
Και για ποια θέματα θα αποφασίζουν οι Δήμαρχοι και τα Δημοτικά Συμβούλια;
Και ποιος θα είναι ο ρόλος των αιρετών στους μόλις 325 Δήμους της χώρας μας;
Ο ρόλος του τροχονόμου των αποφάσεων που λαμβάνονται ΚΕΝΤΡΙΚΑ;
Τελικά έχουν δίκιο όσοι ισχυρίζονται ότι σοσιαλισμός και ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ δεν μπορούν να συμβιώσουν…»
--
http://papageorgopoulos.
Μπουτάρης-Λύνει το μεγαλύτερο πρόβλημα της πόλης... ετοιμάζει το πρώτο αποτεφρωτήριο στην Ελλάδα
Το πρώτο αποτεφρωτήριο στην Ελλάδα επιδιώκει να δημιουργήσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Η διοίκηση έχει ήδη καταλήξει στο χώρο που πληροί όλες τις προϋποθέσεις, τις οποίες θέτει ο νόμος για την υλοποίηση του συγκεκριμένου σχεδίου, και βρίσκεται στα κοιμητήρια Αναστάσεως του Κυρίου στη Θέρμη.Για την υλοποίηση του σχεδίου έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις μεταξύ του αντιδημάρχου Περιβάλλοντος και Ελεύθερων Χώρων, Κωνσταντίνου Ζέρβα, με το γενικό γραμματέα του ΥΠΕΚΑ, προκειμένου να εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα χαρακτηρισμού της έκτασης ως χώρου αποτεφρωτηρίου και να προχωρήσουν οι απαραίτητες διαδικασίες.
«Το αποτεφρωτήριο είναι μια επιδίωξη της δημοτικής αρχής και πιστεύουμε ότι θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες όλης της Βόρειας Ελλάδας. Είναι θέμα πολιτισμού η δημιουργία του αποτεφρωτηρίου» δήλωσε ο κ. Ζέρβας.
Σημειώνεται πως στον προϋπολογισμό του δήμου έχει συμπεριληφθεί ένα κονδύλι ύψους 30.000 ευρώ για την τελική μελέτη, ενώ η κατασκευή του αποτεφρωτηρίου θα κοστίσει γύρω στα 2 με 3 εκατομμύρια ευρώ. Ο τρόπος κατασκευής του έργου θα αποφασιστεί στο μέλλον από τη δημοτική αρχή.
Ο πρωθυπουργός των 4 νησιών και η κυβέρνηση της αμεριμνησίας και ακινησίας..
Μπράβο στην Κατερίνα Ακριβοπούλου που δεν μασάει τα λόγια της και δεν χαρίζεται σε κανένα.Αναφέρθηκε στον πρωθυπουργό των 4 νησιών και στην κυβέρνηση της αμεριμνησίας και ακινησίας.
Δείτε τα όλα αυτά στο βίντεο που ακολουθεί...
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/08/4.html
WSJ: Στο τούνελ της ύφεσης η Ελλάδα και το 2012
Οι αρθρογράφοι που υπογράφουν το ρεπορτάζ τονίζουν ότι αυτή η ζοφερή κατάσταση δημιουργεί σοβαρά ερωτήματα γύρω από το πρόγραμμα στήριξης της Ελλάδας από την Τρόικα και αυτό γιατί πρόκειται για ένα σχέδιο που έχει ως βάση το δεδομένο ότι η Ελλάδα θα επιστρέψει στην ανάπτυξη το 2012.
Συνεχίζοντας στο ίδιο σκεπτικό η εφημερίδα υπογραμμίζει ότι η επιδείνωση των προβλέψεων θα μπορούσε να επικεντρώσει εκ νέου την προσοχή της αγοράς στην Ελλάδα.
Επίσης, αναφέρεται ότι ακόμα και κυβερνητικοί κύκλοι αμφιβάλλουν για την επιστροφή στην ανάπτυξη, ενώ η εφημερίδα μιλάει για κυβερνητικό αξιωματούχο που κατ’ ιδίαν παραδέχτηκε ότι η κυβέρνηση ενδέχεται να αναθεωρήσει την πρόβλεψή για την ανάπτυξη το φθινόπωρο (όταν θα καταρτίσει τον επόμενο προϋπολογισμό), εκτιμώντας ύφεση της τάξης του 2% για το 2012.
«Ακόμα και αυτό όμως ίσως είναι υπερβολικά αισιόδοξο. Ο Giada Giani από τη Citigroup ισχυρίζεται ότι η Ελλάδα δεν μπορεί πια να δραπετεύσει και θα παρουσιάσει ύφεση σχεδόν κοντά στο 3% τον επόμενο χρόνο» κλείνει η εφημερίδα.
Στη Βουλή η «καρατόμηση» Τσιόκα
* · Αν τηρήθηκαν στη περίπτωση αυτή οι πολυδιαφημισμένες απ’ την κυβέρνηση διαδικασίες του opengov; Αν ναι πότε και πώς; Αν όχι γιατί;
* · Αν η αντικατάσταση αποφασίστηκε μόνο από τον αρμόδιο υπουργό ή από συλλογικές κυβερνητικές διεργασίες;
* · Αν για την επιλογή του νέου γενικού γραμματέα αξιολογήθηκαν περισσότερα του ενός πρόσωπα; Αν ναι πότε, πως και από ποιους; Αν όχι τι απέγιναν οι κυβερνητικές διακηρύξεις περί διαφάνειας και αξιοκρατίας;
Οι αυστριακοί αισθάνονται μακάκες μετά τη τη συμφωνία Ελλάδας - Φινλανδίας... δίκιο έχουν
Περίεργο όμως που αντιδρούν τώρα και δεν αντέδρασαν τον Ιούλιο όταν έγινε η συμφωνία, μιας και ο Βενιζέλος λέει ότι η συμφωνία Ελλάδας-Φινλανδίας αποφασίστηκε στη σύνοδο κορυφής... εκτός εαν μας λέει ψέμματα ;)
Αντιρρήσεις για τη συμφωνία της Ελλάδας με τη Φινλανδία στο ζήτημα των εγγυήσεων που θα προσφέρει η Αθήνα για να λάβει το δεύτερο πακέτο διάσωσης από την ευρωζώνη φέρεται να προβάλλει η Βιέννη, τονίζοντας πως θα ζητήσει το ίδιο αν οι χώρες της ευρωζώνης εγκρίνουν την συμφωνία αυτή.
«Το μοντέλο εγγυήσεων πρέπει να είναι στην διάθεση όλων των χωρών της ευρωζώνης. Θα δούμε αν έτσι έχει το πράγμα», εμφανίζεται να δηλώνει ο εκπρόσωπος του αυστριακού υπουργείου Οικονομικών, Harald Waiglein, σε τηλεφωνική συνέντευξη στην μεγαλύτερη εφημερίδα της Φινλανδίας, την Helsingin Sanomat.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η συμφωνία με τη Φινλανδία δεν έχει λογική από τη στιγμή που στην ουσία άλλες χώρες θα χρειαστεί να πληρώσουν για τις εγγυήσεις. Πρόσθεσε μάλιστα, ότι από ό,τι γνωρίζει η Αυστρία δεν είναι η μόνη χώρα της ευρωζώνης που έχει αυτές τις αντιρρήσεις.
«Από τη στιγμή που η Ελλάδα δεν μπορεί να καταβάλει τις εγγυήσεις, θα πρέπει να βοηθήσει η ΕΕ. Στην ουσία οι φορολογούμενοι των άλλων κρατών-μελών. Δεν βλέπουμε πώς αυτό μπορεί να δικαιολογηθεί», σημείωσε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος, σύμφωνα με τη φινλανδική εφημερίδα.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Ελλάδα θα καταθέσει μετρητά στην Φινλανδία, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για επενδύσεις, ενώ μαζί με το επιτόκιο, το ποσό θα είναι ανάλογο της συνεισφοράς της Φινλανδίας στο δάνειο που θα λάβει η Ελλάδα από το EFSF. Η συμφωνία Φινλανδίας-Ελλάδας θα αποτελέσει το αντικείμενο των συζητήσεων στην ευρωζώνη την Πέμπτη και την Παρασκευή. Η Αυστρία εξετάζει μηχανισμό με τον οποίο κάποιες χώρες θα λάβουν περισσότερες εγγυήσεις σε σχέση με κάποιες άλλες.
«Κάποιες χώρες θα επωφεληθούν αρκετά από τις εγγυήσεις του ιδιωτικού τομέα. Ίσως μπορέσουμε να βρούμε ένα μοντέλο όπου οι χώρες αυτές θα λάβουν μικρότερες εγγυήσεις (από τον δημόσιο τομέα)», εκτίμησε ο Waiglein.