19 Αυγούστου 2011

Τσάβες: Αποσύρει το χρυσό της Βεναζουέλας από Ευρωπαϊκές και Αμερικάνικες Τράπεζες

http://img.protothema.gr/C874069FBE38E3DF991F232AB9761450.jpgΟ Ούγκο Τσάβες σκοπεύει να αποσύρει όλο το χρυσό της Βενεζουέλας που φυλάσσεται σε ευρωπαϊκές και αμερικάνικες τράπεζες και να τον μεταφέρει στο Καράκας. Αυτή η κίνηση θα ήταν η μεγαλύτερη μεταφφορά χρυσού που έχει γίνει στην πρόσφατη ιστορία. Όπως είπε ο Τσάβες προσπαθεί να προστατεύσει τη χώρα του από την οικονομική κρίση που περνάνε οι δύο πλευρές του Ατλαντικού.

Η κίνηση αυτή είναι συνέχεια της κρατικοποίησης της βιομηχανίας χρυσού της Βενεζουέλας που εξήγγειλε πριν μερικές μέρες. Το σχέδιο του Τσάβες είναι να επαναπατρίσει το χρυσό και να μεταφέρει τα νομισματικά αποθέματα της χώρας του εκτός Δυτικών χωρών σε πιο φιλικές χώρες όπως η Ρωσία, η Βραζιλία και η Κίνα.

Να σημειωθεί ότι η Βενεζουέλα είναι ο 15ος μεγαλύτερος κάτοχος αποθεμάτων χρυσού στον κόσμο έχοντας 401 τόννους χρυσού με την Ελλάδα να έχει 111.

Rank Country/Organization Gold
(tonnes)
Gold's share
of national
forex reserves (%)
- European Union Euro Area 10,792.6 60.7%
1 United States USA 8,133.5 74.7%
2 Germany Germany 3,401.0 71.7%
3 IMF 2,846.7 -
4 Italy Italy 2,451.8 71.4%
5 France France 2,435.4 66.1%
6 People's Republic of China China 1,054.1 1.7%
7 Switzerland Switzerland 1,040.1 16.4%
8 Russia Russia 775.2 6.7%
9 Japan Japan 765.2 3.0%
10 Netherlands Netherlands 615.5 59.4%
11 India India 614.8 8.1%
12 European Union ECB 522.7 27.9%
13 Republic of China Republic of China (Taiwan) 466.9 4.6%
14 Portugal Portugal 421.6 81.1%
15 Venezuela Venezuela 401.1

Νταλάρας-Καλώς τον παπάρα: Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του...

Ο Γιώργος Νταλάρας έστειλε μηνύματα "ειρήνης και φιλίας" προς τους Τούρκους, στη συνέντευξη του στην εφημερίδα Hürriyet και εξέπληξε με τις δηλώσεις του για το Αιγαίο και την Κύπρο, γεγονός που φαίνεται να ικανοποίησε τους γείτονες μας.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας ,ο διάσημος Έλληνας τραγουδιστής τόνισε πόσο μοιάζουν οι λαοί της Ελλάδας και της Τουρκίας και δήλωσε «χιλιάδες χρόνια ζούμε μαζί, Αν πετάξουμε λίγο πιο υψηλά δεν θα δούμε τις γραμμές στο χάρτη. Οι χάρτες τυπώνονται και τα σύνορα τα καθορίζουν οι μαθηματικοί και οι τοπογράφοι. Ο Θεός δεν έχει τυπογραφείο. Για το Αιγαίο άλλοι λένε πως “ανήκει στους Τούρκους” άλλοι “στους Έλληνες”, στην πραγματικότητα όμως το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια»!


Ο Γιώργος Νταλάρας που έχει τραγουδήσει πολλές φορές για τον πόνο των ελληνοκυπρίων, υπενθυμίζει πως έχει τραγουδήσει για την Κύπρο και δηλώνει «Στην Κύπρο υπάρχουν προβλήματα και αυτά προέρχονται από 3 πηγές. Την Τουρκία, την Αγγλία και την Ελλάδα. Αυτές οι χώρες υφαίνουν τέτοιο κόμπο που το θέμα οδηγείται σε αδιέξοδο. Όμως στο νησί ζουν άνθρωποι που θέλουν να φύγουν οι στρατιώτες και να ζήσουν όλοι ειρηνικά». Η τουρκάλα δημοσιογράφος Γκιουλμπαχάρ Καράκους που συνομίλησε με τον Νταλάρα δεν γράφει σε ποιους στρατιώτες κάνει αναφορά ο Γιώργος Νταλάρας, δηλαδή στους Τούρκους ή τους Έλληνες.

Ο Έλληνας τραγουδιστής σε ερώτηση «ποιος φταίει για τον πόνο στην Κύπρο απαντά « οι εθνικιστές και όσοι έχουν φανατισμό με τη θρησκεία» χωρίς να διευκρινίζεται σύμφωνα με την τουρκική εφημερία από ποια πλευρά των συνόρων είναι αυτοί που περιγράφει ο Νταλάρας.

Ο ίδιος υποστηρίζει πως «όλα είναι έτοιμα για τη λύση στην Κύπρο. Η Ελλάδα αποσύρθηκε. Η Τουρκία όμως δεν κάνει τίποτα. Στη μέση υπάρχει η Αγγλία και βάζει φιτιλιές στη μέση και ξεσηκώνει τους πάντες».

Ο Γιώργος Νταλάρας βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη για να δώσει για δεύτερη φορά συναυλία.

Οπως γράφει η Ηürriyet, κάποιοι στην Τουρκία τον θεωρούσαν «εθνικιστή και εχθρό των Τούρκων» και πως είχε δηλώσει στο παρελθόν «πως δεν θα δώσει ποτέ συναυλία στην Τουρκία.»

Ο Γιώργος Νταλάρας όμως τους διέψευσε.

onalert.gr

Τα γυρίζουν οι Φινλανδοί: «Δεν είναι πιθανές οι εγγυήσεις για το δάνειο της Ελλάδας», λέει Φινλανδός τραπεζίτης

Καμία χώρα δεν είναι πιθανό να λάβει εγγύηση για το δάνειο που θα δώσει στην Ελλάδα και συνεπώς η Φινλανδία μάλλον δεν θα συμμετάσχει στο πακέτο για την οικονομική βοήθεια στην Ελλάδα, δήλωσε ο επικεφαλής του δεύτερου μεγαλύτερου τραπεζικού - ασφαλιστικού ομίλου της Φινλανδίας σε εφημερίδα της χώρας, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.

«Για πρώτη φορά ανησυχώ ότι το ευρωσύστημα μπορεί να αποτύχει», δήλωσε ο κ. Ρέιγιο Κάρχινεν, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου OP-Pohjola, στην εφημερίδα Savon Sanomat, προσθέτοντας: «Η ΕΕ πρέπει να λάβει αποφάσεις από το Φθινόπωρο» για να αντιμετωπίσει την κρίση.

Σημειώνεται ότι χθες και σήμερα εξετάζεται στις Βρυξέλλες η συμφωνία της Ελλάδας με τη Φινλανδία για τη χορήγηση εγγύησης, ενώ εγγύηση ζητούν και η Αυστρία, η Ολλανδία και η Σλοβακία.

Να και μια καλή είδηση απ' το ΠΑΣΟΚ για όσους περιμένουν επιστροφή φόρου: "Παγώνουν οι επιστροφές φόρου"

Εξονυχιστικούς ελέγχους σε όλες τις ηλεκτρονικές δηλώσεις που εμφανίζουν υψηλές επιστροφές φόρου, κυρίως άνω των 1.500 ευρώ, ξεκινά η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, με στόχο να περιορίσει τα φαινόμενα παράνομων επιστροφών που προέρχονται από απόκρυψη εισοδημάτων.

Αν και η εκκαθάριση των φετινών φορολογικών δηλώσεων προχωρά, η επιστροφή φόρου βεβαιώνεται από την εφορία, αλλά τελικά δεν καταβάλλεται. Ο λόγος; Ότι η εφορία «καίγεται» αυτή τη φορά, περισσότερο από κάθε άλλη στο παρελθόν, να ψάξει πριν πληρώσει στο φορολογούμενο τα λεφτά. Πρώτοι στη λίστα, όσοι υπέβαλαν ηλεκτρονικά τις δηλώσεις τους μέσω του «taxisnet» και τους προέκυψε να πάρουν πίσω μεγάλα ποσά επιστροφής φόρου, 1.500 ή και 5.000 ευρώ και άνω. Πιθανότατα να κληθούν και όσοι εισέπραξαν ήδη τα λεφτά τους.

Ένας στους τρεις πολίτες είχε ξαφνικά φέτος μεγάλη επιστροφή φόρου εισοδήματος. Η εξέλιξη αυτή έχει σκορπίσει πανικό στο οικονομικό επιτελείο, που καλείται τώρα να πληρώσει χρήματα που δεν έχει στους πολίτες. Φέτος το κράτος πληρώνει 15% περισσότερα για επιστροφές φόρων από κάθε άλλη χρονιά. Σημειώνεται ότι το Μνημόνιο απαγορεύει στο κράτος να «τρενάρει» τις βεβαιωμένες οφειλές του για περισσότερες από 90 μέρες.

Για να αποφύγει να τα πληρώσει ή για να καθυστερήσει κάπως την πληρωμή, η Εφορία θα καλεί τον πολίτη για έλεγχο. Ακόμα και αν δεν ελεγχθούν όλοι, θα χρειαστεί να περιμένουν για μήνες για να εισπράξουν τα χρωστούμενα της εφορίας.

Για τις μαζικές επιστροφές φόρων, ως έναν βαθμό ευθύνεται το μέτρο των αποδείξεων, αφού οι πολίτες δικαιούνται να λάβουν τώρα την ανταμοιβή τους, για τις αποδείξεις που μάζευαν πέρυσι. Το δημόσιο κέρδισε πολλά από αύξηση στις εισπράξεις ΦΠΑ που αλλιώς δεν θα είχε, εν μέσω κρίσης. Αλλά δεν έχει και τρόπο να ελέγξει αν οι φορολογούμενοι «φουσκώνουν» τις δαπάνες με αποδείξεις που πληρώνουν, για να βγάλουν έξτρα χρήματα από το κράτος.

Επιπλέον, στη διάρκεια του 2010, από τα μέσα της χρονιάς κυρίως και μετά, εκατομμύρια συνταξιούχοι, μισθωτοί, εργαζόμενοι στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα , είδαν το μισθό τους να μειώνεται δραστικά ή και να χάνεται τελείως για όσους απολύθηκαν.

Όλοι αυτοί δικαιούνται και εισπράττουν τώρα πίσω τις υψηλές κρατήσεις φόρου που γίνονταν πάνω στους μισθούς τους, στις αρχές του χρόνου και πριν να μπει η χώρα στη Μνημόνιο.

Στις περιπτώσεις αυτές, ειδικά η εφορία, δεν έχει και πολλά να ελέγξει, παρά μόνο να αναβάλει για λίγο καιρό ακόμα την πληρωμή στο φορολογούμενο του ποσού που δικαιούται…

Υποχωρεί η απόδοση των γερμανικών ομολόγων

Η απόδοση των 10ετών γερμανικών ομολόγων υποχώρησε σήμερα, για πέμπτη συνεχόμενη ημέρα, στο 2,05% που είναι κοντά στα χαμηλά έτους, ενώ η απόδοση των αντίστοιχων ιαπωνικών ομολόγων έπεσε σε χαμηλό επίπεδο 9 μηνών στο 0,97%. Η απόδοση των 10ετών αμερικανικών ομολόγων υποχώρησε χθες κάτω από το 2% για πρώτη φορά από το 1950.

Η ανησυχία των επενδυτών διογκώθηκε χθες από τα αρνητικά στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας για την οικονομική δραστηριότητα σε πολιτείες των ΗΠΑ καθώς και φήμες, που στη συνέχεια διαψεύσθηκαν, ότι η Κεντρική Τράπεζα της Νέας Υόρκης παρακολουθεί τις συναλλαγές ευρωπαϊκών τραπεζών στην Αμερική, αναφέρει το δημοσίευμα των Financial Times.

Τώρα το Google maps δείχνει και τον καιρό

Η Google προσέθεσε μία ακόμα λειτουργία στο Google maps, η οποία παρουσιάζει τις καιρικές συνθήκες ανά περιοχή. Κάθε χρήστης που θα μπαίνει στην υπηρεσία χαρτών της Google, θα μπορεί να δει της καιρικές συνθήκες της περιοχής απλά κάνοντας κλικ στην επιλογή Weather από το μενού που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Οι πληροφορίες των καιρικών συνθηκών παρέχονται από την υπηρεσία weather.com και το Εργαστήριο Ναυτικής Έρευνας των ΗΠΑ και γενικότερα φαίνεται να είναι αρκετά ακριβείς.

Τέλος εκτός από την θερμοκρασία ο χρήστης μπορεί να δει κι άλλα δεδομένα, όπως την ταχύτητα των ανέμων, την υγρασία αλλά και πρόγνωση για τις επόμενες 4 μέρες.

Μία πολύ χρήσιμη λειτουργία που σίγουρα θα βοηθήσει πολλούς ταξιδιώτες.

Η κουμπαριά Σαμαρά-Κεφ​αλογιάννη... στην Κρήτη.​..

Διαβάζουμε σήμερα στην εφημερίδα "ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ" ότι με τα δεσμά του γάμου ενώνουν η Γεωργία σύζυγος του Αντώνη Σαμαρά και ο Μανώλης Κεφαλογιάννης, την Μαρίνα Νικολαϊδου με τον Αρη Κάργατζη.

Το μυστήριο θα τελεστεί αύριο Σάββατο στις 5 το απόγευμα στην ιερά Μονή της Αγ.Μαρίνας Βόννης και αμέσως μετά θα ακολουθήσει το καθιερωμένο γλέντι στο κέντρο ΠΑΝΘΕΟΝ στο Αρκαλοχώρι.

Ευτυχισμένοι να είναι οι νεόνυμφοι να χαίρονται τα παιδιά τους που όπως μαθαίνουμε τα βαπτίζουν την ίδια μέρα και οι κουμπάροι πάντα τέτοια...

http://irakliotikosteki.blogspot.com/2011/08/blog-post_7207.html

"Επωάζει" τις διαδικασίες με τη Φινλανδία, σαν κλώσα, ο Βενιζέλος και ανεβάζει την ύφεση στο -4,5%...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhF9fozK6aGQgzgwglF22SR9aNRNdvBDYhOCND_XN6dIWa-86tQRNyA4xFQuhnVYXZO_l4nwv6LdNyZg-jTDv8zRPDxFcr2AHGkh8wl-pneHvG5J_1qlx3FYgCrU7gtG466TrShWTGQdu8/s1600/venizelos+e.jpgΔεν τίθεται κανένα ζήτημα αμφισβήτησης των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της 21ης Ιουλίου με τις αξιώσεις που ήγειραν για την παροχή εγγυήσεων από την Ελλάδα κάποιες ευρωπαϊκές χώρες διευκρίνισε ο Ευ.Βενιζέλος.

Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ και αναφερόμενος στη συμφωνία με τη Φινλανδία, τόνισε πως είναι μια διμερής συμφωνία που τέθηκε από τη Σκανδιναβική χώρα ως προϋπόθεση για την έγκριση των αποφάσεων της Συνόδου.

«Οι Φινλανδοί είχαν περάσει πριν από μερικά χρόνια, στις αρχές της δεκαετίας του 1990 από μια πολύ μεγάλη δημοσιονομική περιπέτεια και τότε είχαν κληθεί να παράσχουν εγγυήσεις. Άρα στο εθνικό υποσυνείδητο των Φινλανδών υπάρχει η έννοια του collateral.

» Επειδή η κυβέρνηση είναι πολυκομματική, επειδή μετέχουν 6 κόμματα στην κυβέρνηση αυτή η οποία είναι νωπή, έγινε μεγάλο προεκλογικό αντικείμενο η βοήθεια προς την Ελλάδα και το collateral, και αυτό έχει καταγραφεί στη συμφωνία συγκρότησης της κυβέρνησης» τόνισε χαρακτηριστικά.

Για τις αξιώσεις παροχής εγγυήσεων από τις Αυστρία, Σλοβακία και Ολλανδία, τόνισε πως η διμερής συμφωνία Ελλάδας-Φινλανδίας ακόμη εξετάζεται σε τεχνικό επίπεδο και πως οι τελικές αποφάσεις εξαρτώνται από την έγκριση των κρατών της Ευρωζώνης. «Μη βιαζόμαστε οι διαδικασίες είναι σε επώαση», τόνισε.

Ο ίδιος παραδέχθηκε εμμέσως πως η στάση των εν λόγω κρατών δημιουργεί προβλήματα, λέγοντας πως «τίθεται ζήτημα κάθε φορά που η Ευρωζώνη δεν στέλνει καθαρά μηνύματα».

Για τη διαδικασία της ανταλλαγής ομολόγων μέσω του εν εξελίξει προγράμματος συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα ο κ. Βενιζέλος εκτίμησε πως θα ολοκληρωθεί τη δεύτερη εβδομάδα του Οκτωβρίου.

Διευκρίνισε πως εάν μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου δεν έχει προχωρήσει η χρηματοδότηση της χώρας από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας αυτό θα γίνει μέσω ειδικού οχήματος και με χρήματα από τον υφιστάμενο μηχανισμό.

«Δεν μιλάμε για έκτη δόση, αλλά για την κάλυψη των δανειακών αναγκών της Ελλάδας τον Σεπτέμβρη» ξεκαθάρισε.

Ο ίδιος σημείωσε πως η παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση ενδέχεται να βαθύνει την ελληνική ύφεση. «Τους προηγούμενους μήνες οι εκτιμήσεις τοποθετούσαν την ύφεση το 2011 στο 3,8% -3,9%, πλέον η νέα εκτίμηση ξεπερνά το 4,5%, δήλωσε.

Για τις αποκλίσεις στην εκτέλεση του προϋπολογισμού και τις πρόσθετες δυσκολίες που γεννά το υφεσιακό κλίμα εξέφρασε τη βεβαιότητα πως τα προβλήματα θα αντιμετωπισθούν.

Προανήγγειλε δε πρόσθετες παρεμβάσεις στο σκέλος των δαπανών και τόνισε πως δεν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης η λήψη νέων μέτρων.

«Δεν πρέπει να υπάρξουν νέα μέτρα και δεν θα χρειασθούν νέα μέτρα εάν εφαρμόσουμε όσα ψηφίσαμε στην Βουλή» δήλωσε, προσθέτοντας πως στόχος είναι να μην επιβαρυνθούν πρόσθετα τα μεσαία και μικρά εισοδήματα.

Αναφαίρετο δικαίωμα και της Κύπρου οι έρευνες για φυσικό αέριο, ξεκαθαρίζουν οι ΗΠΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhK2jFgPQGnU6U1ATJ7caMvlazFJNTozegxRbxEbxLxsmoK47UN17qL34Q4iIaBhP8UUcQyhaE_b-dt_dlcqvol1TfTi3DlcMXqZkpujLOozAGTJUfYZmijjj5LpLg5KvGpkNedQHrwpfGi/s400/AOZ5.jpgΗ κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών υποστηρίζει το δικαίωμα όλων των χωρών, κατά συνέπεια και της Κύπρου, να εξασφαλίζουν την προμήθεια ενέργειας, ανακοίνωσε το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, παίρνοντας θέση στην υπόθεση της ΑΟΖ για την οποία διατυπώνονται πλέον ανοικτά απειλές της Αγκυρας κατά της Λευκωσίας.

Τη σχετική δήλωσε έκανε Αμερικανός αξιωματούχος στην εφημερίδα «Φιλελεύθερος».

Απαντώντας σε ερώτηση που αφορούσε τα τουρκικά διαβήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες εναντίον της Κύπρου αλλά και της προκλήσεις της Άγκυρας, ο Αμερικανός αξιωματούχος είπε ότι «γνωρίζουμε τη θέση της τουρκικής κυβέρνησης στο ζήτημα αυτό» και πρόσθεσε:

«Η διασφάλιση του ενεργειακού εφοδιασμού μέσω της βελτίωσης της ενεργειακής ποικιλομορφίας είναι κάτι που οι Ηνωμένες Πολιτείες υποστηρίζουν σθεναρά για όλες τις χώρες».

Ο ίδιος συμπλήρωσε πάντως ότι οι ΗΠΑ εξακολουθούν να υποστηρίζουν σθεναρά τις προσπάθειες των δύο πλευρών να επανενώσουν το νησί σε μια διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Φιλελεύθερου», η κυβέρνηση των ΗΠΑ ενημέρωσε την Άγκυρα απαντώντας στα διαβήματά της ότι δεν έχει δικαίωμα να συμβουλεύει ιδιωτικές αμερικανικές εταιρείες.

Την ίδια στιγμή, τονίστηκε στους Τούρκους ότι η Ουάσιγκτον θα υποστηρίξει τα συμφέροντα -εάν απειληθούν- κάθε αμερικανικής εταιρείας.

Πρέπει να υπογραμμιστεί ότι οι αμερικανικές εταιρείες που ασχολούνται με θέματα ενέργειας είθισται να προστατεύονται από τις ΗΠΑ, αλλά και οι ίδιες οι εταιρείες διατηρούν ομάδες με μοναδική αρμοδιότητα την ασφάλεια των εγκαταστάσεων και του προσωπικού της.

Μεταξύ της κυβέρνησης της Κυπριακής Δημοκρατίας και των χωρών που έχουν ενεργειακά συμφέροντα στη Μεσόγειο (Ισραήλ και ΗΠΑ) συμφωνήθηκε ότι στην πλατφόρμα που θα στηθεί στο τέλος Σεπτεμβρίου θα κυματίζουν η κυπριακή, η ισραηλινή, η αμερικανική και η σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στο μεταξύ, η Ευρωβουλευτής του ΔΗΣΥ Ελένη Θεοχάρους κατάγγειλε ενώπιον της Επιτροπής τις τουρκικές προκλήσεις στην υπόθεση του φυσικού αερίου και προέτρεψε την Επιτροπή να παρέμβει διότι απειλείται η Κυπριακή Δημοκρατία, η περιφερειακή ασφάλεια, και τα συμφέροντα της ΕΕ.

Αιματηρή μάχη αστυνομικών με δουλέμπρορους στον Έβρο

Τραυματισμένος σε πολλά σημεία του σώματός του μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ένας αστυνομικός χτυπημένος από τον δουλέμπορο. Πραγματική μάχη σώμα με σώμα έδωσαν οι αστυνομικοί στον Έβρο. Το ειδικό κλιμάκιο εντόπισε αρχικά με ειδικές θερμικές κάμερες δυο δουλέμπορους να περνάνε με βάρκα το ποτάμι και να επιβιβάζουν έναν παράνομο μετανάστη.

Στη συνέχεια οι αστυνομικοί με βάρκα πλησίασαν στο σημείο για να τους συλλάβουν.
Οι δυο δουλέμποροι τους αντιλήφθηκαν όμως και άρχισαν να απομακρύνονται. Όταν ένας από τους αστυνομικούς κατάφερε να φτάσει κοντά στον έναν από τους δύο, εκείνος δεν δίστασε να βγάλει μαχαίρι και να επιτεθεί στον αστυνομικό.

Άρχισε να χτυπάει στα τυφλά προκαλώντας του τραύματα σε όλο το σώμα. Ο αστυνομικός όμως δεν το έβαλε κάτω, κατάφερε να τον συγκρατήσει μέχρι να φτάσουν οι συνάδελφοί του και να τον συλλάβουν.

Ο άτυχος αστυνομικός μεταφέρθηκε στο κέντρο υγείας στο Σουφλί για τις πρώτες βοήθειες και σύμφωνα με πληροφορίες η κατάσταση της υγείας του είναι καλή.

Ο Κιλτίδης στον ΛΑ.Ο.Σ.... επιτέλους έφτασε στο φυσικό του χώρο... του λαϊκισμού

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh2VxgaWWLxVVhXjcMe2kqxJdyX_UCwERRPc_8-9ERlJIlYSzFfcsr0ho6bbsVxrpuD1EOWj7XeoZZ4MCzDmJpeVXAmcaNIoFYWXF_02bxNh5tcrBFvZ1JpFMZq-BfPd5dl1xW5oGgzHqY/s1600/kiltidis.JPGΕντός των προσεχών ωρών θα ανακοινωθεί και επισήμως η προσχώρηση του Κώστα Κιλτίδη στην Κ.Ο. του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού!

Μετά την περιπλάνησή του σε διάφορα κόμματα ο Κιλτίδης επιτέλους φαίνεται να καταλήγει στον φυσικό του χώρο... του λαϊκισμού όπως θα ταιριάξει απόλυτα με τον γνωστό μαέστρο της κολοτούμπας.

Ο πρόεδρος της κολοτούμπας επιθυμούσε και θα επιδιώξει την ενίσχυση του κόμματός του στη Μακεδονία, όπου η διείσδυση του σύμφωνα με τηλεφωνικό γκάλοπ που έχει κάνει ο ίδιος ο μέντοράς του, ο Νίκος Χατζηνικολάου, αγγίζει το 99%, σύμφωνα με την τελευταία μέτρηση του real.gr.

Ο Κώστας Κιλτίδης θα ενισχύσει την παρουσία του ΛΑ.Ο.Σ. στη Μακεδονία και θα δραστηριοποιηθεί στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης... πραγματοποιώντας ακόμα ένα όνειρό του να ξεφύγει επιτέλους απ' τους βλάχους του Κιλκίς και να ανοίξει τα φτερά του στην κοσμοπολίτικη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες ο δοβαρότατος πολιτικός σκέφτεται να αλλάξει και όνομα ώστε αφαιρώντας το Κιλ- και προσθέτοντας το Θεσ- να γίνει Θεστίδης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Νίκου Χατζηνικολάου, η προσχώρηση του Κ. Κιλτίδη στον ΛΑ.Ο.Σ. είναι η πρώτη μίας σειράς κινήσεων για την αναδιαμόρφωση του σκηνικού στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΛΑ.Ο.Σ. με τον πρόεδρο να βρίσκεται σε συζητήσεις με μεγάλο όνομα της ΝΔ που δεν είναι άλλος απ' τον Αντώνη Σαμαρά που σκέφτεται πολύ σοβαρά να προσχωρήσει στο ΛΑΟΣ

Να θυμίσουμε ότι ο Θεστίδης ήταν στα νιάτα του μαϊμού εθνικοσοσιαλιστής όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων:

Στο "Ελληνικόν Αύριον" έγραφε ο Κιλτίδης τη δεκαετία του 80 και προπαγάνδιζε από τότε τη διάσπαση της ΝΔ

Τη Δευτέρα οι πρώτες συγχωνεύσεις και καταργήσεις τελωνείων

http://s.enet.gr/resources/2011-08/1270860-thumb-medium.jpgTη Δευτέρα 22 Αυγούστου ξεκινά η υλοποίηση του σχεδίου του υπουργείου Οικονομικών συγχωνεύσεις και καταργήσεις εφοριών και τελωνείων.

Η πρώτη φάση του σχεδίου προβλέπει την αναστολή της λειτουργίας του τελωνείου Βιομηχανίας και Εύφλεκτων Υλών (Β΄Τaxis) Αττικής, , το οποίο είχε την εποπτεία των τελωνειακών διαδικασιών που αφορούν τα ελληνικά αμυντικά συστήματα. Οι αρμοδιότητες του θα περιέλθουν στα τελωνεία Λαυρίου και Ελευσίνας.

Από τη Δευτέρα αναστέλλεται και η λειτουργία 14 γραφείων και αυτοτελών τμημάτων κεντρικών υπηρεσιών, οι οποίες βρίσκονται εκτός τελωνείων, καθώς και 50 υποδιευθύνσεων και τμημάτων τελωνείων σε διάφορες περιοχές της χώρας.

Έως το τέλος του 2012 οι 288 εφορίες που λειτουργούν σήμερα θα πρέπει να αντικατασταθούν από 30 δημόσιες οικονομικές υπηρεσίες. Οι φορολογούμενοι θα εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ, ενώ οι συναλλαγές, όπως η πληρωμή και επιστροφή φόρων, θα γίνονται από τις τράπεζες.

Εντός του επόμενου διαστήματος θα ανακοινωθούν οι αποφάσεις για τις συγχωνεύσεις των πρώτων 20 εφοριών.

ΠΑΣΟΚ: 1000 ευρώ μισθός στο δημόσιο και πολλά σας είναι... και πείτε και κανα ευχαριστώ

Σε αναστάτωση βρίσκονται στελέχη του στενού και ευρύτερου δημοσίου που έχουν πληροφορηθεί τα σενάρια για το ενιαίο μισθολόγιο. Πληροφορίες αναφέρουν ότι μεταξύ των προτάσεων που συζητούνται –με τις ευλογίες της τρόικας– περιλαμβάνονται σενάρια που θέλουν το βασικό μισθό να κινείται στο φάσμα των 1.000 ευρώ και να αυξάνεται κατά κάποιες εκατοντάδες ευρώ σε κάποιες θέσεις που θα δικαιούνται την καταβολή επιδόματος.

Η είδηση διακινήθηκε Αυγουστιάτικα μεταξύ διαφόρων φορέων της κυβέρνησης, προκαλώντας έντονη δυσαρέσκεια στο μόνιμο προσωπικό, αλλά και εξίσου έντονη τάση για αναζήτηση σε όσους λόγω ηλικίας ή ειδικότητας μπορούν να αναζητήσουν ευκαιρίες αλλού.

Ήδη αρκετά στελέχη έχουν αρχίσει να «ψάχνονται». Ωστόσο, η αγορά εργασίας δεν είναι καλή κι ο φόβος της ανεργίας και η... ελπίδα να αλλάξουν τις επόμενες εβδομάδες οι κυβερνητικοί σχεδιασμοί υπό το βάρος των αντιδράσεων συγκρατούν προς το παρόν τις τάσεις... φυγής.

Κυβερνητικοί παράγοντες που είναι υπέρμαχοι του μέτρου αναφέρουν ότι «υπό τις παρούσες συνθήκες κρίσης και ανεργίας και μόνο η διασφάλιση της εργασίας που υπάρχει στο δημόσιο, είναι αρκετό κίνητρο για τον εργαζόμενο» [Το γενναιόδωρο ΠΑΣΟΚ περιμένει εκτός την ψήφο σας και ένα ευχαριστώ, ρε γαϊδούρια δημόσιοι υπάλληλοι... επειδή σας επιτρέπει να εργάζεστε στο δημόσιο...]. Ο αντίλογος αναφέρεται σε φυγή «μυαλών» και σε αύξηση των άδηλων πληρωμών σε τομείς ευθύνης και επαφής με τον ιδιωτικό τομέα.

Το ζήτημα δεν έχει λήξει. Η κυβέρνηση απέναντι στο πιθανό αδιέξοδο των διαπραγματεύσεων και στον φόβο για μαζική λευκή απεργία για την οποία προειδοποίησε η ΑΔΕΔΥ πήρε παράταση από την τρόικα για τον Σεπτέμβριο.

Εκτιμάται ότι αν οι ανακοινώσεις γίνουν στο πλαίσιο του νέου μνημονίου, παράλληλα με κάποια μέτρα τόνωσης ήτοι νέο δάνειο, θα γίνουν πιο εύκολα αποδεκτές από την κοινωνία [στην οποία κοινωνία η μαλακία είναι στα ύψη όπως έχει αποδειχθεί τους προηγούμενους 22 μήνες...]. Παράλληλα αναλύονται διεξοδικά δημοσκοπήσεις οι οποίες αναφέρουν τη δυσαρέσκεια μεγάλου μέρους της κοινωνίας για τις ΔΕΚΟ και το δημόσιο την οποία και επιθυμούν να εκμεταλλευθούν για να περάσουν τις αλλαγές.

Το σχέδιο για το μισθολόγιο προβλέπει την κατάργηση πάνω από 50 επιδόματα που σήμερα προστίθενται στο βασικό μισθό, με την εξαίρεση 3-5, τη δημιουργία ενός ενιαίου μισθολογίου για όλους τους εργαζόμενους σε υπουργεία, αλλά και σε ΔΕΚΟ, ταμεία, φορείς, ΟΤΑ κλπ. Υπό εξέταση παραμένει και η κατάργηση των ειδικών μισθολογίων (στρατού, αστυνομίας, δικαστικών κλπ).

Προτείνεται επίσης η δραστική περικοπή των κλιμακίων σε 5 - 6 ανάλογα με την εκπαίδευση του υπαλλήλου, ώστε ο καταληκτικός μισθός να μην διαφέρει σημαντικά από τον αρχικό μισθό. Το ζήτημα αποτελεί αντικείμενο διαπραγματεύσεων μεταξύ του υπουργείου Εσωτερικών και του υπουργείου Οικονομικών, ενώ ειδική αναφορά έγινε χθες σύμφωνα με πληροφορίες στην ευρεία κυβερνητική σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό.

Λουκέτο σε ΕΤ1, «Ραδιοτηλεόραση» και περιφερειακά ραδιόφωνα ανακοινώνει η κυβέρνηση

Η κυβέρνηση προσδοκά ότι από το 2012 θα υπάρξει εξοικονόμηση 8,3 εκατ. ευρώ, λόγω καλύτερης διαχείρισηςΤο κλείσιμο της ΕΤ1 και της «Ραδιοτηλεόρασης», συγχωνεύσεις στο ραδιόφωνο, περικοπές προσωπικού και αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας περιλαμβάνει -σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύονται στο σύνολο σχεδόν του Τύπου της Παρασκευής- το σχέδιο της κυβέρνησης για τη δημόσια ραδιοφωνία και τηλεόραση.

Επίσης καταργούνται τα ψηφιακά κανάλια «Σινε+» και «Σπορτ+» και τα προγράμματα των υπό κατάργηση σταθμών θα ενσωματωθούν στη ΝΕΤ και στην ΕΤ3.

Η ΕΤ3 με έδρα τη Θεσσαλονίκη, θα αναβαθμιστεί σε πανελλαδικής εμβέλειας περιφερειακό κανάλι με έμφαση στον πολιτισμό, την ψυχαγωγία και τον αθλητισμό.

Προβλέπεται επίσης η συγχώνευση των 19 περιφερειακών σταθμών σε εννέα. Οι τρεις ραδιοφωνικοί σταθμοί της Θεσσαλονίκης συγχωνεύονται σε έναν, ενώ καταργούνται 15 από τους 20 πομπούς στα μεσαία.

Θα ενισχυθεί επίσης το Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ, ενώ θα ενισχυθεί και η παρουσία της ΕΡΤ στο Διαδίκτυο.

Καταργούνται ακόμα το Ινστιτούτο Οπτικο-ακουστικών Μέσων και το Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο.

Για την ΕRT World θα υπάρξει αναβάθμιση της ποιότητάς του με έμφαση στον πολιτιστικό, ψυχαγωγικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα.

Καμία συχνότητα δεν πρόκειται να πωληθεί, αλλά όλες θα παραμείνουν στην ιδιοκτησία της ΕΡΤ ΑΕ.

Το προσωπικό της ΕΤ1 και της Ραδιοτηλεόρασης θα αξιοποιηθεί σε άλλα κανάλια ή στα πολυμέσα της ΕΡΤ.

Το σχέδιο προβλέπει ακόμα την καταγραφή και αξιοποίηση της περιουσίας της ΕΡΤ. Συγκεκριμένα, θα διατεθεί άμεσα στο υπουργείο Οικονομικών το οικόπεδο της ΕΡΤ στην Περαία Θεσσαλονίκης, ενώ το κτίριο της οδού Κατεχάκη θα παραχωρηθεί σε φορείς του Δημοσίου.

Η κυβέρνηση εκτιμά ότι από το 2012 θα υπάρξει εξοικονόμηση 8,3 εκατ. ευρώ, λόγω καλύτερης διαχείρισης.

Τέλος, προβλέπεται η ενίσχυση της εγχώριας κινηματογραφικής παραγωγής κατά 1,5% από το ανταποδοτικό τέλος και η δημιουργία ανεξάρτητης επιτροπής για τη διάθεση του ποσού.

Newsroom ΔΟΛ

Δωράκι ΠΑΣΟΚ μετά τις καλοκαιρινές διακοπές: Έρχονται τα εκκαθαριστικά της έκτακτης εισφοράς ή κεφαλικού φόρου όπως τον λένε οι ΠΑΣΟΚοι ;)

Tα σχετικά σημειώματα θα στείλει η ΓΓ Πληροφοριακών ΣυστημάτωνΕγκύκλιο για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί κατά τη βεβαίωση και είσπραξη της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης στα φυσικά πρόσωπα, της έκτακτης εισφοράς σε αντικειμενικές δαπάνες και του τέλους επιτηδεύματος εξέδωσε το υπουργείο Οικονομικών.

Στην εγκύκλιο που υπογράφεται από τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Π. Οικονόμου υπογραμμίζεται πως από την εφαρμογή της «θα προκληθεί δαπάνη που δεν μπορεί να προσδιοριστεί με ακρίβεια διότι εξαρτάται από το πλήθος των εκκαθαριστικών που θα αποσταλούν στους φορολογούμενους».

Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, ειδική εισφορά αλληλεγγύης στα φυσικά πρόσωπα επιβάλλεται στα εισοδήματα άνω των δώδεκα χιλιάδων (12.000) ευρώ των φυσικών προσώπων, που προέκυψαν κατά τις διαχειριστικές χρήσεις 2010 έως και 2014 και δηλώνονται με τις δηλώσεις των αντίστοιχων οικονομικών ετών 2011 - 2015.

Για την επιβολή της εισφοράς, λαμβάνεται υπόψη το ετήσιο συνολικό καθαρό ατομικό εισόδημα, πραγματικό ή τεκμαρτό, φορολογούμενο ή απαλλασσόμενο του φυσικού προσώπου ή σχολάζουσας κληρονομιάς.

Η ειδική εισφορά αλληλεγγύης, που επιβάλλεται στο συνολικό καθαρό εισόδημα υπολογίζεται ως εξής:

* Για συνολικό καθαρό εισόδημα από 12.001 ευρώ έως 20.000,99 ευρώ η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή 1% επί ολόκληρου του ποσού.
* Για συνολικό καθαρό εισόδημα από 20.001 ευρώ έως και 50.000,99 ευρώ η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή 2% επί ολόκληρου του ποσού.
* Για συνολικό καθαρό εισόδημα από 50.001 έως και 100.000,99 ευρώ η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή 3% επί ολόκληρου του ποσού.
* Για συνολικό καθαρό εισόδημα από 100.001 ευρώ και άνω, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή 4% επί ολόκληρου του ποσού.

Η εισφορά καταβάλλεται σε 6 ίσες μηνιαίες δόσεις από τις οποίες η πρώτη μέχρι την τελευταία εργάσιμη για τις δημόσιες υπηρεσίες, ημέρα του επόμενου μήνα από τη βεβαίωση της εισφοράς και η καθεμία από τις επόμενες μέχρι την τελευταία εργάσιμη, αντίστοιχα.

Η κάθε δόση δεν μπορεί να είναι κατώτερη των 300 ευρώ, εκτός της τελευταίας. Σε περίπτωση εφάπαξ καταβολής του οφειλόμενου ποσού, παρέχεται έκπτωση 5%.

Στις περιπτώσεις που η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών δεν διαθέτει στοιχεία για την ορθή εκκαθάριση, τότε οι υπόχρεοι φορολογούμενοι, εφόσον διαπιστώνουν λάθος κατά την παραλαβή του εκκαθαριστικού σημειώματος, υποβάλουν την αρμόδια ΔΟΥ κατά περίπτωση είτε αίτηση για διαγραφή μέρους ή ολόκληρου του βεβαιωθέντος ποσού, είτε τροποποιητική δήλωση.

Η δε Εφορία θα προβεί σε διαγραφή ή σε νέα εκκαθάριση, σύμφωνα με τις οδηγίες που θα δοθούν από την ΓΓΠΣ. Το νέο ποσό που θα προκύπτει θα καταβάλλεται αποκλειστικά και μόνο στη ΔΟΥ.

Σήμα κινδύνου για το νέο πακέτο διάσωσης της Ελλάδας

http://img.protothema.gr/956108906CB3EB299D76AF2AEE33275B.jpgΜορφή χιονοστιβάδας λαμβάνει το αίτημα ευρωπαϊκών χωρών προς την Αθήνα για παροχή εγγυήσεων με εμπράγματα δικαιώματα ότι τα δάνεια που θα προσφέρουν στην Ελλάδα θα αποπληρωθούν κανονικά, απειλώντας ευθέως ότι σε διαφορετική περίπτωση θα μπλοκάρουν το πακέτο βοήθειας των 109 δισ. ευρώ που αποφασίστηκε στις 21 Ιουλίου.

Στην αρχή το πρόβλημα ήταν μόνο η Φινλανδία. Ξαφνικά την Πέμπτη ακόμη πέντε ευρωπαϊκές χώρες εμφανίστηκαν να διεκδικούν επίσης εμπράγματα δικαιώματα. Πρόκειται για την Αυστρία, την Ολλανδία, την Σλοβακία, την Εσθονία, ακόμη και για την Μάλτα υπάρχουν πληροφορίες ότι θα κινηθεί διεκδικώντας εμπράγματα δικαιώματα από την Ελλάδα. Επισήμως οι κυβερνήσεις των χωρών αυτών δεν έχουν υποβάλλει αίτημα παροχής εμπράγματων εγγυήσεων, όμως αρμόδιοι αξιωματούχοι από τις χώρες αυτές φρόντισαν να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους μέσω του διεθνούς τύπου. Επιχειρώντας να σταματήσει την πρόκληση ντόμινο που θα έθετε σε κίνδυνο το νέο πακέτο διάσωσης προς την Ελλάδα, στελέχη της ελληνικής κυβέρνησης διαμηνύουν ότι δεν θα υπάρξει καμία συμφωνία αντίστοιχη αυτής που έγινε με τη Φινλανδία. Άλλωστε τα περιθώρια είναι ασφυκτικά, αφού μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου τα κοινοβούλια των χωρών μελών της ευρωζώνης θα πρέπει να έχουν εγκρίνει την συμμετοχή των χωρών τους στο νέο πακέτο διάσωσης της ελληνικής οικονομίας ύψους 109 δισ. ευρώ. Οι πέντε νέες χώρες που φέρονται να αξιώνουν εμπράγματες εγγυήσεις από την Ελλάδα, τη δέσμευση δηλαδή ότι σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής των δανείων η Αθήνα θα τους αποζημιώσει προσφέροντας ακίνητα ή άλλη δημόσια περιουσία, αντιπροσωπεύουν αθροιστικά περίπου το 10% του συνολικού δανείου των 109 δισ. Με απλά λόγια αν κάνουν πράξη τις απειλές τους και επιμείνουν να απαιτούν εγγυήσεις με εμπράγματα δικαιώματα τότε το νέο πακέτο διάσωσης θα βρεθεί στον αέρα. Με δεδομένο ότι απομένουν μόνο λίγες εβδομάδες για την επικύρωση της συμμετοχής των υπόλοιπων 16 χωρών της ευρωζώνης στο πακέτο των 109 δις., ο γόρδιος δεσμός φαίνεται ότι θα μπορέσει να λυθεί μόνο με μια ισχυρή και δεσμευτική απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.

Από την πρώτη ανάγνωση προκύπτει το συμπέρασμα ότι η πλειονότητα των χωρών που ζητούν εμπράγματες ασφάλειες ανήκουν στη γερμανική σφαίρα επιρροής. Ίσως να είναι υπερβολική η διασύνδεση, όμως γερμανικές εφημερίδες ήταν αυτές που πρώτες, εδώ και ενάμιση χρόνο, είχαν δημοσιεύσει ιδέες για πώληση ελληνικών νησιών προκειμένου να μειωθεί το ελληνικό χρέος.

Ο ασκός άνοιξε έπειτα από απαίτηση της Φινλανδία να λάβει εγγυήσεις με εμπράγματα δικαιώματα προκειμένου να εκταμιεύσει το δικό της μερίδιο στο νέο δάνειο προς την Ελλάδα. Έπειτα από την εκλογική επιτυχία του νέου κόμματος των "αληθινών Φινλανδών" που συγκέντρωσε 15% των ψήφων στη σκανδιναβική χώρα και εισήλθε στον κυβερνητικό συνασπισμό, τα μέλη της φινλανδικής κυβέρνησης στύλωσαν τα πόδια και διεμήνυσαν ότι δεν θα δώσουν στην Ελλάδα τα 1,7 δισ. ευρώ που τους αντιστοιχούν από το νέο δάνειο των 109 δισ. ευρώ, εκτός κι αν η Ελλάδα δεσμευθεί ότι θα τους αναγνωρίσει εμπράγματες εγγυήσεις. Απαιτούσαν δηλαδή από την ελληνική κυβέρνηση να επικυρώσει μια νομικά δεσμευτική συμφωνία ότι αν σε 25-30 χρόνια το ελληνικό κράτος δεν τους έχει επιστρέψει τα δανεικά, τότε το Ελσίνκι να μπορεί να "κατάσχει", κατά ένα τρόπο, δημόσια ελληνική περιουσία.

Με πρωτοβουλία του, ο υπουργός Οικονομικών διαπραγματεύθηκε με τη φινλανδή ομόλογό του Γιούτα Ουρπιλάινεν ένα χρηματοδοτικό σχήμα "που επιτρέπει στην Κυβέρνηση και το Κοινοβούλιο της Φινλανδίας να αποφασίσουν τη συμμετοχή της χώρας τους στη νέα δέσμη βοήθειας προς την Ελλάδα, μέσω του EFSF".

Σύμφωνα με ανακοίνωση της κυβέρνησης από την προηγούμενη Δευτέρα, "το χρηματοδοτικό σχήμα που έχει συμφωνηθεί ανάμεσα στις δύο χώρες θα υποβληθεί προς έγκριση στο Euro WorkingGroup (Eurogroup σε επίπεδο των εκπροσώπων των Υπουργών)", ενώ επισημάνθηκε ιδιαιτέρως ότι το χρηματοδοτικό αυτό σχήμα δεν έχει κανέναν εμπράγματο χαρακτήρα.

Πρακτικά το σχήμα που ο κ. Βενιζέλος συμφώνησε με την κυρία Ουρπιλάινεν λέει ότι περίπου το ένα τρίτο της Φινλανδικής συμμετοχής στο δάνειο των 109 δισ (για την ακρίβεια τα 600 εκατ. από το 1,7 δισ που καλείται να δανείσει το Ελσίνκι) θα μπουν σε ένα ειδικό λογαριασμό στο όνομα της φινλανδικής κυβέρνησης η οποία θα μπορεί να τραβήξει τα χρήματα σε 25 χρόνια από τώρα, αν η Ελλάδα δεν έχει ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της. Με τους υπολογισμούς που έχουν γίνει, σε 25 με 30 χρόνια αυτά τα 600 εκατ. ευρώ θα έχουν γίνει 1,7 δισ. ευρώ ή και περισσότερα δηλαδή θα είναι ένα ποσό ισοδύναμο της συνολικής συνεισφοράς των Φινλανδών.

Εξυπακούεται ότι αν κάτι αντίστοιχο ζητήσουν κι άλλες χώρες της ευρωζώνης τότε το πακέτο των 109 δισ. ευρώ θα ψαλιδιστεί σημαντικά και ενδέχεται να μην καλύπτει πλέον τις πιεστικές ανάγκες αναχρηματοδότησης του ελληνικού χρέους για τα επόμενα χρόνια.

Αυτό που έχει πραγματικό ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι μέχρι σήμερα δεν έχει εμφανιστεί δημοσίως κάποιος αξιωματούχος, για παράδειγμα από τη Γερμανία ή από την Κομισιόν ο οποίος να ζητήσει από τα μέλη της ευρωζώνης να μην θέτουν εμπόδια στην παροχή της βοήθειας προς την Ελλάδα, επικαλούμενος έστω την ξεχασμένη αρχή της υποτιθέμενης κοινοτικής αλληλεγγύης.

Δεν θα πρέπει να περάσει απαρατήρητο επίσης ότι τα κενά αέρος δημιουργούνται επειδή η ηγεσία του νέου κόμματος των «Αληθινών Φινλανδών» επικαλείται τις δεσμεύσεις που είχε αναλάβει πριν από τις εκλογές του Ιουνίου ενώπιον των ψηφοφόρων της. Με απλά λόγια, περίπου 300. 000 πολίτες (αφού το εκλογικό σώμα της Φινλανδίας είναι περίπου 2 εκατ. άνθρωποι και οι αληθινοί Φινλανδοί συγκέντρωσαν το 15% των ψήφων), μοιάζουν σαν να είναι οι ουσιαστικοί ρυθμιστές των αποφάσεων που αφορούν αμέσως 11 εκατ. Ελληνες και εμμέσως 325 εκατομμύρια πολίτες στις 17 χώρες της ευρωζώνης...

Σεισμός 6,8 Ρίχτερ στη Φουκουσίμα

Σεισμική δόνηση 6,8 Ρίχτερ σημειώθηκε στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά της Φουκουσίμα, στις 14.36 τοπική ώρα (08.36 ώρα Ελλάδος).

Το επίκεντρο της δόνησης εντοπίσθηκε στον Ειρηνικό Ωκεανό, σε απόσταση 80 χιλιομέτρων από την ακτή και σε βάθος 20 χιλιομέτρων.

Η ιαπωνική μετεωρολογική υπηρεσία εξέδωσε προειδοποίηση για κίνδυνο εμφάνισης τσουνάμι ύψους 50 εκατοστών. Η προειδοποίηση ήρθη 40 λεπτά αγότερα.

Η Tepco, διαχειρίστρια εταιρεία του πυρηνικού σταθμού της Φουκουσίμα, ανακοίνωσε ότι δεν υπήρξε καμία επίπτωση στις πυρηνικές εγκαταστάσεις από το σεισμό. Οι επιχειρήσεις ψύξης των αντιδραστήρων του σταθμού συνεχίζονται κανονικά.

"Τρέμουν" οι τραπεζίτες

"..να εξετασθεί για ποιον λόγο δεν έχουν ζητηθεί πρόσθετες εγγυήσεις για δάνεια που "σκάνε", ακόμη και αν οι δανειολήπτες ή οι βασικοί μέτοχοι των εταιρειών που τα έλαβαν, διαθέτουν τεράστια προσωπική περιουσία."

Η BlackRock βγάζει στη φόρα θαλασσοδάνεια σε επιχειρηματίες, εκδότες, ξενοδόχους, κατασκευαστές, μετόχους, στελέχη - Πρόσθετες προβλέψεις και ευθύνες ακόμη και για βλάβη του ελληνικού δημοσίου.

Του Δημήτρη Παπακωνσταντίνου

Η επικείμενη Διαγνωστική Μελέτη της BlackRock στις ελληνικές τράπεζες, με την οποία θα εξετασθεί η ποιότητα των δανειακών χαρτοφυλακίων και η ανάγκη σχηματισμού πρόσθετων προβλέψεων για επισφαλή δάνεια, έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στο μάνατζμεντ των τραπεζών. Οι οποίες γνωρίζουν πολύ καλά σε ποιο βαθμό έχουν χορηγήσει δάνεια και μετοχοδάνεια πολλών εκατομμυρίων, δεκάδων ή και εκατοντάδων, που στην ουσία έχουν καταστεί… θαλασσοδάνεια, σε εταιρείες και φυσικά πρόσωπα.

Σε επιχειρηματίες, κατασκευαστές, ξενοδόχους, εκδότες, "ημετέρους", προνομιούχους συνομιλητές, μετόχους των τραπεζικών ομίλων, προσωπικά μετοχοδάνεια στελεχών κ.λπ. Και γνωρίζουν ακόμη καλύτερα τι είδους εγγυήσεις, εξασφαλίσεις και collaterals έχουν δοθεί από τους δανειολήπτες για τα δάνεια αυτά και σε ποιο βαθμό αυτά εξυπηρετούνται ή έχουν "παγώσει" ή με διάφορα τρικ περνούν σε ειδικούς λογαριασμούς ή αναχρηματοδοτούνται πλήρως ή μερικώς για να μη "σκάσουν". Γι' αυτό τρέμουν τη μελέτη της BlackRock οι τραπεζίτες και προσπαθούν να την αποτρέψουν, μάταια όμως, μια και η Διαγνωστική Μελέτη προβλέπεται ως υποχρέωση σε κάθε χώρα που συμμετέχει στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης. Το ίδιο, άλλωστε, έγινε και στην Ιρλανδία.

Σοβαρές ευθύνες για βλάβη του Δημοσίου

Η μία παράμετρος της υπόθεσης είναι η λογιστική και οικονομική, καθώς η Διαγνωστική Μελέτη θα ορίσει το ύψος των πρόσθετων προβλέψεων που πρέπει να σχηματίσουν οι τράπεζες και ως εκ τούτου θα διαμορφωθεί και η ανάγκη εξεύρεσης νέων κεφαλαίων. Τα οποία σύμφωνα με συντηρητικές εκτιμήσεις θα κυμαίνονται στα 8 - 12 δισ. ευρώ, όμως ενδεχομένως να είναι και περισσότερα. Υπάρχει, ωστόσο, και μία ακόμη παράμετρος, που αφορά στις διοικητικές ή άλλης μορφής ευθύνες που θα προκύψουν στον απόηχο της Διαγνωστικής Μελέτης.

Και τούτο καθώς υπάρχουν πλευρές, ακόμη και μέσα στην κυβέρνηση, που θεωρούν ότι τα ευρήματα της Διαγνωστικής Μελέτης πρέπει να αξιολογηθούν περαιτέρω και να έρθουν στο φως όλοι οι "σκελετοί" που θα βρεθούν στα "ντουλάπια" των τραπεζών. Και τούτο καθώς τυχόν κακοδιαχείριση ή προνομιακή μεταχείριση σε βάρος των συμφερόντων της τράπεζας, δεν εγείρει μόνο ζήτημα βλάβης των μετόχων και μικρομετόχων, αλλά και του ελληνικού δημοσίου.

Από τη στιγμή που το ελληνικό δημόσιο είναι προνομιούχος μέτοχος των τραπεζών και ενδεχομένως θα κληθεί να καταβάλει και άλλα χρήματα στο πλαίσιο του Ταμείου FSF, οποιεσδήποτε ενέργειες και αποφάσεις βλάπτουν τους μετόχους, προκαλούν βλάβη και στο ελληνικό δημόσιο. Γεγονός που μπορεί να εγείρει πολύ σοβαρές ευθύνες και συνέπειες.

Συντηρούν τα θαλασσοδάνεια

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, έχει φτάσει η ώρα να εξυγιανθεί όχι μόνο το τραπεζικό σύστημα αλλά και συνολικά η ελληνική οικονομία. Διότι δεν είναι δυνατόν την ώρα που το τραπεζικό σύστημα αδυνατεί να στηρίξει την οικονομία και την κοινωνία και να χρηματοδοτήσει υγιείς επιχειρήσεις και δράσεις, να συντηρούνται με συνεχή προνομιακή αιμοδοσία δεκάδων εκατομμυρίων από τις τράπεζες θαλασσοδάνεια επιχειρηματιών και μη βιώσιμων επιχειρήσεων, κατά παρέκκλιση κάθε κανόνα ανταγωνισμού, για άγνωστους λόγους και αιτίες, που μόνο να τους υποθέσει μπορεί κανείς.

Και να εξετασθεί για ποιον λόγο δεν έχουν ζητηθεί πρόσθετες εγγυήσεις για δάνεια που "σκάνε", ακόμη και αν οι δανειολήπτες ή οι βασικοί μέτοχοι των εταιρειών που τα έλαβαν, διαθέτουν τεράστια προσωπική περιουσία.

http://www.axiaplus.gr/Default.aspx?id=316214&nt=108&lang=1

«Μαγική εικόνα» το μήνυμα Παπανδρέου σε ΔΕΘ και Εθνική Συνδιάσκεψη ΠΑΣΟΚ

Description: http://s.enet.gr/resources/2011-01/1603341-thumb-medium.jpgΤο στίγμα για το προς τα που πρέπει να πάει η χώρα αλλά και αίσθημα δικαιοσύνης και αποτελεσματικότητας θα επιχειρήσει να δώσει ο πρωθυπουργός στις ομιλίες του στη ΔΕΘ αλλά και στην Εθνική Συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ που θα γίνει στις 3 Σεπτεμβρίου. Το περιεχόμενο των δύο κεντρικών παρεμβάσεων του Γιώργου Παπανδρέου συζητήθηκαν στις τρεις συσκέψεις που είχε από νωρίς το πρωί στη Βουλή με κομματικά και κυβερνητικά στελέχη.

Κεντρική πολιτική παρέμβαση του πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, θα αποτελέσει σύμφωνα με πληροφορίες, η ομιλία του στην Εθνική Συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ.

Ειδικότερα, στην Συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ, ο Γ. Παπανδρέου θα δώσει το στίγμα προς τα πού πρέπει να πάει η χώρα, ενώ ταυτόχρονα θα αναφερθεί και στο κυβερνητικό έργο επιχειρώντας ταυτόχρονα να αναδείξει τις διαφορές του ΠΑΣΟΚ από τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές.

Ο πρωθυπουργός επιθυμεί επίσης να εμπεδωθεί στην κοινωνία το αίσθημα της αποτελεσματικότητας και του δικαίου.

Στη διάρκεια της Συνδιάσκεψης του ΠΑΣΟΚ θα λειτουργήσει η Ολομέλεια του σώματος, στην οποία θα υπάρξουν παρεμβάσεις για την τρέχουσα πολιτική συγκυρία, ενώ παράλληλα θα λειτουργήσουν και «θεματικά τραπέζια» στα οποία, όπως αναφέρθηκε, θα τεθούν ανοιχτά όλα τα θέματα.

Σε ότι αφορά την ομιλία του στην ΔΕΘ, ο πρωθυπουργός θέλει, σύμφωνα με πληροφορίες, να προσδώσει σε αυτήν χαρακτηριστικά «εθνικής αφήγησης» με την έννοια ότι θα κάνει λόγο για τη θέση, την πορεία και την προοπτική της χώρας στο διεθνές περιβάλλον.

Ο πρωθυπουργός θα κάνει επίσης απολογισμό του κυβερνητικού έργου, "όχι ως απαρίθμηση νόμων, αλλά ως συνόλου αλλαγών, ενώ επιθυμεί να εμπεδωθεί στην κοινωνία το αίσθημα της πολιτικής σταθερότητας και το ότι η χώρα προχωρά".

Η ομιλία του πρωθυπουργού στην ΔΕΘ, επιπλέον, θα έχει αναφορές και στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας, ενώ πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το κάθε υπουργείο επεξεργάζεται συγκεκριμένες πολιτικές που θα οδηγήσουν στην δημιουργία θέσεων εργασίας και οι οποίες σχεδιάζεται να παρουσιαστούν στην ΔΕΘ.

Απανωτές συσκέψεις για οικονομία και αστοχίες

Το μήνυμα ότι η κυβέρνηση συνεχίζει "με αποφασιστικότητα τις ανατροπές, με διάλογο και ανοιχτές διαδικασίες", έστειλε στα μέλη της κυβέρνησης ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια των σημερινών συσκέψεων, σύμφωνα με κύκλους που πρόσκεινται στο Μαξίμου.

Στην τρίτη κατά σειράν σύσκεψη εξετάστηκαν οι εξελίξεις στην οικονομία, εν όψει του ελέγχου από την τρόικα και η πορεία της εκτέλεσης του προϋπολογισμού, για τον οποίο τα έως τώρα στοιχεία είναι αποκαρδιωτικά.

Στόχος της κυβέρνησης είναι να ανέβει στη ΔΕΘ ο Γ. Παπανδρέου έχοντας στις αποσκευές του ένα σχέδιο για την ανάπτυξη, το οποίο θα εξειδικεύεται ανά υπουργείο, καθώς και να στείλει μήνυμα στο εξωτερικό ότι οι προσπάθειες ανάταξης της οικονομίας δεν έχουν βαλτώσει.

Ο πρωθυπουργός φέρεται να αναφέρθηκε και στην ανάγκη πολιτικής σταθερότητας, αναφέροντας ότι απηχεί και την επιθυμία της κοινωνίας.

Κυβερνητικοί κύκλοι μίλησαν και για το ζήτημα της παροχής εγγυήσεων στους εταίρους μας, προκειμένου να συμμετάσχουν στο νέο πρόγραμμα δανειοδότησης της Ελλάδας. Υποστήριξαν ότι η κυβέρνηση δεν το συζητά και σημείωσαν ότι αν ανοίξει συνολικά αυτή η συζήτηση, ακυρώνεται η συμφωνία της 21ης Ιουλίου και μαζί καταρρέει το ευρωπαϊκό σύστημα. Διευκρίνισαν, όμως, ότι η συμφωνία με τη Φινλανδία θα προχωρήσει ως έχει.

Εκτίμησαν ότι η κατάσταση, όσον αφορά στην υλοποίηση της συμφωνίας της 21ης Ιουλίου, θα ξεκαθαρίσει μέσα στο επόμενο δίμηνο.

Όσον αφορά στην ΕΡΤ, οι ίδιοι κύκλοι προϊδέασαν τους συνομιλητές τους για μεγάλες ανατροπές, οι οποίες θα ανακοινωθούν αύριο το πρωί από τον αρμόδιο υπουργό Επικρατείας, Ηλία Μόσιαλο. Όπως είπαν, σπεύδοντας να απαντήσουν προκαταβολικά σε επικριτές και συνδικαλιστές, η ΕΡΤ ανήκει στον ελληνικό λαό και όχι στους εργαζόμενους σε αυτήν.

http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=302565

18 Αυγούστου 2011

ΠΑΟΚ - Καρπάτι (βίντεο με τα γκόλ)

1-0 Αθανασιάδης 15'



2-0 Λίνο 55'

ΠΑΣΟΚ και "Πράσινο Ταμείο": Με πλακοστρώσεις και αναπλάσεις πλατειών θα αποτρέψουν την παγκόσμια κλιματική αλλαγή!!

Θα θυμάστε τον περσινό ντόρο με το "Πράσινο Ταμείο". Χρειάστηκε πάνω από 1 χρόνος για να ιδρυθεί και να στελεχωθεί το Ταμείο με 14 ολόκληρους υπαλλήλους και έναν Πρόεδρο, να αγοράσει χωρίς διαγωνισμό ένα φορτηγάκι και ένα πουλμανάκι αντί 124.000 ευρώ, να προσλάβει δικηγόρο απ' το Βόλο που θα την πληρώσει 10.000 ευρώ για 6 μήνες για να παρέχει νομικές συμβουλές στην Αθήνα, λες και το κράτος δεν έχει νομικούς συμβούλους και να προσλάβει ορκωτό λογιστή που θα πάρει 11.000 ευρώ για 4 μήνες.

Κάπου τον Μάιο του 2011 (18/5/2011 Απόφαση της Τίνας με αρ πρωτ 20962) ανακοίνωσαν και τον προυπολογισμό του Ταμείου: κοντά στα 900 εκ.!!! Από που βρέθηκαν αυτά τα λεφτά κανείς δεν ξέρει... και το πιθανότερο είναι να είναι εικονικά... τέλος πάντων για να μικρύνουμε την ιστορία εδώ και ένα μήνα το Ταμείο άρχισε να χρηματοδοτεί έργα ύψους 6,5 εκ. Τόσα είναι αυτά που εντάχθηκαν προς το παρόν στο Ταμείο που δήθεν έχει 900 εκ...

Και τα έργα... διαλεχτά, ένα κι ένα:
αναπλάσεις σε πλατείες και πλακοστρώσεις πεζοδρόμων.

Έργα που θα αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά και θα αναστρέψουν την παγκόσμια κλιματική αλλαγή που είναι και ο σκοπός και οι αρμοδιότητες του Πράσινου Ταμείου όπως περιγράφονται στο άρθρο 5 του ν 3889/2010 (ΦΕΚ 182 Α)...

«Ντόμινο εγγυήσεων» μετά την ελληνοφινλανδική συμφωνία: Την ίδια μεταχείριση ζητάνε Αυστρία, Ολλανδία και Σλοβακία

Μετά τη συμφωνία με τη Φινλανδία, οι Αυστρία, Ολλανδία και Σλοβακία ζητούν εγγυήσεις για τη δανειοδότηση της Ελλάδας. Η συμφωνία με τους Φινλανδούς «τελεί υπό την έγκριση των υπολοίπων κρατών-μελών της ευρωζώνης», τονίζει ο υπουργός Οικονομικών και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Ευάγγελος Βενιζέλος, ενώ ο Φινλανδός υπουργός Οικονομικών αναφέρει πως δεν ανησυχεί για την εξέλιξη της συμφωνίας, καθώς, όπως σημειώνει, κάθε χώρα μπορεί να παίρνει τις δικές της αποφάσεις.

Η Αυστρία, η Ολλανδία και η Σλοβακία ανακοίνωσαν σήμερα πως αν η συμφωνία της Ελλάδας με τη Φινλανδία γίνει δεκτή από την ευρωζώνη, τότε θα ζητήσουν και αυτές ανάλογες εγγυήσεις. Ειδικότερα, ο εκπρόσωπος του αυστριακού υπουργείου Οικονομικών, Χάραλντ Βάιγκλαϊν, τόνισε πως σε περίπτωση που η Ελλάδα δώσει εγγυήσεις στη Φινλανδία τότε θα υπάρξει ανάλογο αίτημα και από την Αυστρία. «Όπως έχουμε πληροφορηθεί, την ίδια άποψη συμμερίζονται πολλές χώρες, όπως για παράδειγμα η Σλοβενία και η Σλοβακία. Ακόμη και η Ολλανδία σε κάποιες συζητήσεις εξέφρασε την ίδια άποψη. Δεν γνωρίζω αν πρόκειται για επίσημες θέσεις, που θα διατηρηθούν μέχρι το τέλος», προσθέτει σε συνέντευξή του στο πρακτορείο APA.

Την ίδια στιγμή, ο εκπρόσωπος του ολλανδικού υπουργείου Οικονομικών, σύμφωνα με το Reuters, δήλωσε πως «εμείς μαζί με κάποιες άλλες χώρες πάντα λέγαμε στις Βρυξέλλες και στην Φινλανδία, ότι αν η Φινλανδία λάβει εγγυήσεις, δεν μπορεί να επιδεινωθεί η δική μας θέση όσον αφορά την πιστοληπτική μας αξιολόγηση και ότι επιθυμούμε και εμείς μια συμφωνία παροχής εγγυήσεων».

Από την πλευρά του, ο σλοβάκος υπουργός Οικονομικών Ιβάν Μίκλος, μιλώντας σε δημοσιογράφους, τόνισε πως η Σλοβακία από την αρχή ζητούσε εγγυήσεις για τα όποια δάνεια δίνονταν στην Ελλάδα στο πλαίσιο του δεύτερου πακέτου βοήθειας προς τη χώρα, σημειώνοντας πως οι όροι πρέπει να είναι για όλες τις χώρες της ευρωζώνης. «Το θεωρώ απαράδεκτο για την όποια χώρα να μην λαμβάνει εγγυήσεις, όταν τις λαμβάνουν άλλες χώρες», δήλωσε ο Μίκλος.

Ο υπουργός Οικονομικών και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Ευάγγελος Βενιζέλος, σε ανακοίνωση του επισημαίνει πως «το χρηματοοικονομικό σχήμα στο οποίο έχουμε καταλήξει στις συζητήσεις μας με τους Φινλανδούς τελεί υπό την έγκριση των υπολοίπων κρατών-μελών της Ευρωζώνης». «Η σχετική συζήτηση άρχισε σήμερα στο επίπεδο της τεχνικής ομάδας εργασίας και θα συνεχιστεί την επόμενη εβδομάδα στο επίπεδο των εκπροσώπων των Υπουργών (Euro Working Group). Στο μεταξύ, βρίσκομαι εδώ και μέρες σε επαφή με ομολόγους μου», προσθέτει στην ανακοίνωσή του.

«Όσο διεξάγεται αυτή η δύσκολη και λεπτή διαπραγμάτευση, είναι τουλάχιστον επιπόλαιο και ανεύθυνο δυνάμεις της Αντιπολίτευσης να προτρέχουν, να κινδυνολογούν ή να επιχαίρουν γιατί υπάρχουν προβλήματα, λες και αυτό είναι καινούργιο ή απροσδόκητο. Το να επενδύει κάποιος πολιτικά στην αρνητική εξέλιξη είναι όχι μόνο κατώτερο του επιπέδου εθνικής ευθύνης στο οποίο πρέπει να κινούμαστε, αλλά και πολιτικά αδιέξοδο. Γιατί κανείς δεν πρόκειται να κερδίσει από μια αρνητική εξέλιξη που εις πείσμα όσων επενδύουν σε αυτή δεν θα υπάρξει, αρκεί εμείς να είμαστε σοβαροί και υπεύθυνοι ως Έθνος», καταλήγει ο Ευάγγελος Βενιζέλος, απαντώντας στην κριτική της αντιπολίτευσης για τη συμφωνία με τη Φινλανδία.

«Η διαφορά μας με τον κ. Βενιζέλο είναι ότι εμείς προβλέπαμε, όταν εκείνος πανηγύριζε. Εμείς προβλέψαμε αυτό, που δυστυχώς συνέβη. Εκείνος, αμήχανος, δεν ξέρει πώς να αντιδράσει και τι να απαντήσει. Για το καλό της χώρας, ας σοβαρευτεί επιτέλους ο κ. Βενιζέλος», δήλωσε ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Γ. Μιχελάκης. Σημειώνεται πως το συνολικό ποσοστό του νέου δανείου προς την Ελλάδα, ύψους 109 δις. ευρώ, που αντιστοιχεί στις Φιλανδία, Αυστρία, Ολλανδία και Σλοβακία είναι περίπου 11%.

ΝΔ: Αμήχανος ο κ. Βενιζέλος

«Η διαφορά μας με τον κ. Βενιζέλο είναι ότι εμείς προβλέπαμε, όταν εκείνος πανηγύριζε. Εμείς προβλέψαμε αυτό, που δυστυχώς συνέβη. Εκείνος, αμήχανος, δεν ξέρει πώς να αντιδράσει και τι να απαντήσει. Για το καλό της χώρας, ας σοβαρευτεί επιτέλους ο κ. Βενιζέλος», απάντησε στον υπουργό Οικονομικών ο εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας.

AEK - Dinamo Tiflis Live Stream 21:45

PAOK - Karpaty 1-0 Αθανασιάδης 17' Live Stream

Maccabi Tel Aviv- Panathinaikos (PAO) Live Stream

ΠΑΣΚΕΔΙ: Συγνώμη MEGA μου

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ & ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ

Συγνώμη mega mou... Που θίξαμε τους Σοσιαληστές σου και για αντίποινα… προσκύνησες την ‘’δημοκρατία τους’’

Μετά το χθεσινό ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ μας με θέμα ‘’αντίδραση για την επικείμενη αύξηση του Φ.Π.Α. σε 23% στην εστίαση’’, μεταξύ αρκετών τηλεοπτικών σταθμών, ήρθε σε τηλεφωνική επαφή μαζί μας το MEGA, ζητώντας μας να εμφανιστούμε από την Θεσσαλονίκη, στην πρωϊνή ενημερωτική εκπομπή ‘’Πρωϊνό MEGA’’ την Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011.

Πράγματι στο studio, βρέθηκε ο Γενικός Γραμματέας μας Ηλίας Καλιώρας. Αφού τον προλόγισε ο δημοσιογράφος-παρουσιαστής κ. Δημήτρης Τάκης, στο πάνελ της Αθήνας, που απαρτιζόταν από τους κ.κ. Κουκουλόπουλο (ΠΑ.Σ.Ο.Κ.), Μανώλη (Ν.Δ.) και Πλεύρη (ΛΑ.Ο.Σ.), του ζήτησε να εξηγήσει για ποιο λόγο καταφερόμαστε εναντίον της Κυβέρνησης και της Αντιπολίτευσης, αποκαλώντας τους Σοσιαληστές, Νεοδημαρπάχτρες, κενόψυχους, κενόκρανους, άνανδρους, κλέφτες και γιατί στα μαγαζιά μας είναι πλέον ‘’ανεπιθύμητοι’’.

Το πάνελ φυσικά και θορυβήθηκε μ’ αυτά που άκουγε, ο δημοσιογράφος αμέσως προχώρησε σε διαφημιστικό διάλειμμα, λέγοντας πως μετά θα γινόταν η συζήτηση, η οποία όμως δεν έγινε…ποτέ, γιατί στη συνέχεια ενημέρωσαν τον κ. Καλιώρα ότι η κουβέντα τελείωσε. Πως είναι δυνατόν όμως να τελειώσει μια κουβέντα…χωρίς να πεις…κουβέντα; Ε!!! mega; Μετά από αυτά έχουμε υποχρέωση να αναφερθούμε στα ακόλουθα:

Γνωρίζοντας κύριε Τάκη την φιλοκυβερνητική στάση του καναλιού σας, σας δίδουμε το ελαφρυντικό μα, τονίζουμε πως, όταν παίρνει συνέντευξη ο δημοσιογράφος, θα πρέπει να έχει τσαμπουκά και μένος. Δουλειά του και υποχρέωσή του είναι να στριμώχνει ειδικά τους κυβερνητικούς αξιωματούχους, να τους υπενθυμίζει τι δεν έπραξαν, τι εξήγγειλαν, τι υποσχέθηκαν και τι προσδοκίες του λαού διέψευσαν. Εσείς σήμερα πράξατε εντελώς τα αντίθετα, που σημαίνει ή ότι είστε δημοσιογράφος μόνο ‘’στα χαρτιά’’ ή ότι φιλάτε πράσινες κατουρημένες ποδιές. Μόνο γλυκό κουταλιού δεν τους προσφέρατε. Καλό θα είναι λοιπόν στο πρασινοκανάλι σας, να καλείτε μόνο πρασινοκαλεσμένους και να πρασινομιλάτε για πρασινάλογα, όπως έπραξε σήμερα ο κ. Κουκουλόπουλος, που πρασινοκουκούλωσε το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του ΠΑΣΚΕΔΙ κι ασχολήθηκε με του πρασινογεσεβίτη.

Φασκελοκουκούλωστα κύριε Τάκη μας….. κι όσο τα σκαλίζεις…. βρωμάνε.

Γραφείο Τύπου ΠΑΣΚΕΔΙ

ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΥΠ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΕ ΜΑΞΙΜΟ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟ: Θα λειτουργήσουν τα ελληνικά σχολεία σε Κορυτσά και Χειμάρρα

* Δεν αναγνωρίζονται από την Αλβανία ως Μειονοτικές Ζώνες

Τη διαβεβαίωση ότι έχει διασφαλιστεί η αναγκαία χρηματοδότηση για τη λειτουργία των ελληνικών εκπαιδευτηρίων στην Κορυτσά και στην Χειμάρρα, δίνει ο Υπουργός Εξωτερικών κ. Σταύρος Λαμπρινίδης απαντώντας σε σχετική ερώτηση στη βουλή του Μάξιμου Χαρακόπουλου.

Στην ερώτηση του προς τους υπουργούς Εξωτερικών και Παιδείας, ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Λαρίσης έκρουε στην κυβέρνηση καμπανάκι κινδύνου για το κλείσιμο ελληνικών σχολείων στη Βόρειο Ήπειρο, μετά τις πληροφορίες περί διακοπής από πλευράς Υπουργείου Παιδείας της ενισχυτικής χρηματοδότησης στα εκπαιδευτήρια της Κορυτσάς και της Χειμάρρας.

Όπως τονίζει σε δήλωσή του ο κ. Χαρακόπουλος «Είναι θετικό το γεγονός ότι στις περιοχές της Κορυτσάς και της Χειμάρρας, τις οποίες η Αλβανία από την εποχή Χότζα δεν αναγνωρίζει ως μειονοτικές ζώνες και δεν επιτρέπει την διδασκαλία της ελληνικής στα δημόσια αλβανικά σχολεία, τα ελληνόπουλα θα μπορέσουν να διδαχθούν την ελληνική γλώσσα στις πατρογονικές τους εστίες της Βορείου Ηπείρου, που από την αρχαιότητα αποτελούν κοιτίδες ελληνισμού».

Η απάντηση του κ Λαμπρινίδη έχει ως εξής:

«Είναι γνωστό ότι η εφαρμοζόμενη από πλευράς αλβανικών αρχών πολιτική των «μειονοτικών ζωνών» έχει ως συνέπεια την αδυναμία άσκησης του δικαιώματος στη δημόσια μειονοτική εκπαίδευση εκτός των περιοχών εκείνων στις οποίες η Αλβανία αυθαίρετα περιορίζει την αναγνώριση ύπαρξης Ελλήνων Ομογενών παραβιάζοντας τις σχετικές διεθνείς υποχρεώσεις της.

Ως εκ τούτου, έχει ιδιαίτερη σημασία η πρωτοβουλία της ίδρυσης και λειτουργίας των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων «ΟΜΗΡΟΣ» στην Κορυτσά και στην Χειμάρρα, το έργο των οποίων το Υπουργείο Εξωτερικών, μέσω των Αρχών μας στην Αλβανία, παγίως στηρίζει με κάθε μέσον.

Καθ' όσον αφορά τα ζητήματα χρηματοδότησής τους, το Υπουργείο Εξωτερικών καταβάλλει προσπάθειες για τη διασφάλιση, με τον προσφορότερο τρόπο, της κάλυψης των λειτουργικών δαπανών σε συνεργασία, κυρίως, με το καθ' ύλην αρμόδιο Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Παρά δε τους περιορισμούς που επιβάλλει σήμερα η δημοσιονομική συγκυρία, οι τρέχουσες ανάγκες των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων «ΟΜΗΡΟΣ» στην Κορυτσά και στην Χειμάρρα έχουν ήδη καλυφθεί».

Αντιπολίτευση σ' όλα τα μέτωπα ετοιμάζει ο Α. Σαμαράς

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhqsb4_sH3Eg3oeb7zEPuJiXFxoodBMDJ4ThkkrBiIB51n2cpuooNfyjkVcnXXXr1GpsTGHONYUu5_vWuLqCBqTVF-MDtB9PI5OhMjm05wSFneysb5iqnq0sSjpLpxNDNDM0jml5O6vuAZ1/s1600/ND_SAMARAS_fotomegali.jpgΑποφασισμένος «να ανοίξει την αντιπολιτευτική βεντάλια» του κόμματός του σε ζητήματα και πέραν της οικονομίας, που κυριαρχούν στην τρέχουσα επικαιρότητα, είναι, σύμφωνα με στενούς του συνεργάτες, ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος συντονίζει το κόμμα του εν όψει του φθινοπώρου για το οποίο προβλέπει ότι θα είναι «καυτό».

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Σαμαράς ετοιμάζεται να επαναφέρει από την επόμενη εβδομάδα στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας τα θεσμικά ζητήματα, με την πρόταση του κόμματός του για την αναθεώρηση του Συντάγματος. Παράλληλα, προετοιμάζεται για αντιπαράθεση στα θέματα παιδείας, με αφορμή το νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση.

Στο στόχαστρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα βρεθούν επίσης και ζητήματα, όπως η απελευθέρωση των επαγγελμάτων, οι προσλήψεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, τις οποίες κατήγγειλε και πριν από την καλοκαιρινή ανάπαυλα. Ακόμη, οι προετοιμαζόμενες ιδιωτικοποιήσεις, για τις οποίες η ΝΔ εκτιμά ότι οι γενικότερες συνθήκες δεν ευνοούν αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Πάντως ο κ. Σαμαράς, όπως τονίζουν επιτελείς της ΝΔ, θεωρεί ότι η οικονομία θα παραμείνει στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας και της πολιτικής αντιπαράθεσης. Ήδη ασκεί σκληρή κριτική στην κυβέρνηση «για αποτυχία των προβλέψεων του προϋπολογισμού», καθώς και για την πρόθεσή της να αυξήσει την φορολογία στην εστίαση από τον Σεπτέμβριο. Στο ίδιο πλαίσιο και ενόψει της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης ετοιμάζεται να επεκτείνει την οικονομική πρόταση που κατέθεσε στο «Ζάππειο 2» ως πρόταση ολοκληρωμένης διακυβέρνησης και εξόδου από την κρίση.

Παράλληλα, διαμορφώνεται και το συνολικό κυβερνητικό πρόγραμμα του κόμματος, το οποίο επεξεργάζεται ο Ευριπίδης Στυλιανίδης, σε συνεργασία με τους καθ' ύλην αρμόδιους τομεάρχες και θα αρχίσει να παρουσιάζεται στην κατάλληλη πολιτικά και επικοινωνιακά στιγμή.

Με ορόσημο τη ΔΕΘ, ο κ. Σαμαράς, όπως λένε στενοί συνεργάτες του, «επιθυμεί να κεφαλαιοποιήσει τα πολιτικά οφέλη και να παγιώσει το δημοσκοπικό του προβάδισμα», να τονώσει το ηγετικό του προφίλ και να εμφανίσει το κόμμα του έτοιμο να αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας.

Σε ένα άλλο πεδίο, έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί τα ψηφοδέλτια του κόμματος. Ο κ. Σαμαράς θεωρεί ότι το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών είναι υπαρκτό παρά τις διαβεβαιώσεις και την πρόθεση του πρωθυπουργού να εξαντλήσει την τετραετία. Στη ΝΔ εκτιμούν ότι «καθώς η κυβέρνηση έχει μπροστά της ένα δύσκολο πολιτικά φθινόπωρο, οι εκλογές μπορεί να προκύψουν παρά την θέλησή της». Και σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο δεν θέλουν να βρεθούν απροετοίμαστοι.

Στο πλαίσιο της εν γένει προετοιμασίας του κόμματος για το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών, ο πρόεδρος της ΝΔ προγραμματίζει σειρά περιοδειών ανά την Ελλάδα, ενώ ανοικτό είναι και το πρόγραμμα των διεθνών επισκέψεών του, το οποίο θα εξαρτηθεί και από την πορεία των πραγμάτων στο εσωτερικό της χώρας.

Με αυξημένη ανησυχία και χωρίς να κρύβει την διαφωνία της, η ηγεσία της αξιωματικής αντιπολίτευσης παρακολουθεί τις εξελίξεις στην Ευρωζώνη και τις επιπτώσεις στη ρύθμιση για το ελληνικό χρέος που επετεύχθη προ μηνός. Γι' αυτό και στη ΝΔ ασκούν κριτική στα αποτελέσματα της συνάντησης Μέρκελ-Σαρκοζί, αναφέροντας ότι «Βερολίνο και Παρίσι δεν έδειξαν την απαραίτητη αποφασιστικότητα» για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους στην ευρωζώνη.

Στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης επιμένουν ότι η μόνη λύση είναι η θέσπιση του ευρωομολόγου και ενδιαμέσως η ενίσχυση του Μηχανισμού Στήριξης. Παράλληλα ασκούν οξεία κριτική στην κυβέρνηση για τη συμφωνία που έκανε με την Φινλανδία προκειμένου η σκανδιναβική χώρα να συμμετάσχει στη συμφωνία για την δανειοδότηση της χώρας μας, εκτιμώντας ότι μπορεί να αποτελέσει προηγούμενο και για άλλες χώρες όπως και για τους ιδιώτες που κατέχουν ομόλογα ελληνικού χρέους. Γενικότερα η ηγεσία της ΝΔ θεωρεί ότι η ΕΕ κινείται σε λάθος κατεύθυνση υπό την καθοδήγηση της Γερμανίας, την οποία εκούσα άκουσα ακολουθεί η Γαλλία.

Κλείνει η ΕΤ1, αναβαθμίζεται η ΕΤ3

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgO0_BACEKa1xcl8VZKyemNcVnzFbZaTL6-HYSHWlJO7U6kUT_SzQcDCUm1TreE1-f6o0KCSlTCHxz5cBmeDibSGuxXq6H-g7Bjptu0bOy2lSDDfNTVXap_ysejfbh6uccdt3W1zkwnPDtQ/s1600/%25CE%2595%25CE%25A4-1.jpgΣτην πλήρη εξυγίανση της κρατικής τηλεόρασης προχωρά ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ηλίας Μόσιαλος. Το ολοκληρωμένο σχέδιο εξορθολογισμού της κρατικής τηλεόρασης θα ανακοινωθεί από τον κ. Μόσιαλο την Παρασκευή, σε συνέντευξη Τύπου που θα παραχωρήσει στις 11 το πρωί.

Σύμφωνα με αυτά που έχουν γίνει ως τώρα γνωστά και όπως είχε αφήσει να εννοηθεί σε συνέντευξή του στο Πρώτο Θέμα, ο κ. Μόσιαλος θα προχωρήσει σε μείωση του αριθμού των κρατικών καναλιών.

Ακόμη και την Παρασκευή ενδέχεται να ανακοινωθεί το κλείσιμο του τηλεοπτικού καναλιού ΕΤ1. Παράλληλα, θα αναβαθμιστεί η ΕΤ3, η οποία θα αποτελέσει έναν εναλλακτικό τύπο ενημέρωσης, ο οποίος θα επικεντρώνεται στις ειδήσεις της περιφέρειας και σε θέματα πολιτισμού.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα περιουσιακά στοιχεία της ΕΤ1 θα μοιραστούν στα δύο άλλα κανάλια. Η συχνότητα, δε, όπως είχε πει ο κ. Μόσιαλος στη συνέντευξή του στο Πρώτο Θέμα, θα παραμείνει «περιουσία του ελληνικού λαού».

Ο κ. Μόσιαλος με αυτόν τον τρόπο στοχεύει στη μείωση των ετήσιων δαπανών, οι οποίες επιβαρύνουν κάθε χρόνο τον κρατικό προϋπολογισμό για τη λειτουργία της κρατικής ραδιοτηλεόρασης.

Από σοφιστίες και κουλτούρες, κοινώς μπουρδολογία, πάτε καλά κ. Panaritis... στην πράξη λίγο κολλάει το πράμα

via Twitter:

"Σε μια οικονομία για να υπάρχει δυνατότητα παραγωγής και ανάπτυξης, πρέπει να υπάρχει ευκολία εισόδου και εξόδου από την αγορά. "

Την "ευκολία εξόδου απ΄την αγορά" την τακτοποιήσατε μια χαρά με τις επιχειρηματικές συμβάσεις εργασίας που μπορούν να παρακάμπτουν τις συλλογικές...

κανονίσατε με λίγα χρήματα οι φίλοι σας οι επιχειρηματίες να κλείνουν επιχειρήσεις για ασφαλέστερα λιμάνια και να απολύουν τους ηλίθιους που σας πίστεψαν ότι "λεφτά υπάρχουν"

Αυτό όμως μπορούσα να το κάνω και εγώ...

Για την "ευκολία εισόδου στην αγορά" να μας πεις τι κάνατε και πόσες επενδύσεις έφερε ο φίλος σου ο Παμπούκης στην Ελλάδα;

Νέα επίθεση ΝΔ για τις προσλήψεις μέσω ΜΚΟ

Νέα επίθεση στην κυβέρνηση με σημείο αιχμής τις προσλήψεις μέσω ΜΚΟ, που προβλέπεται να εμπλακούν στα προγράμματα κοινωνικής εργασίας, εξαπέλυσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Κ. Μαρκόπουλος, κατηγορώντας την ότι ετοιμάζει «ένα προκλητικό 'πριβέ' Δημόσιο, με υπόβαθρο το κομματικό παρακράτος του ΠΑΣΟΚ».

«Η καταιγίδα αποκαλύψεων για προσωποπαγείς κομματικές ΜΚΟ, που θα κανονίζουν τις προσλήψεις στο Δημόσιο... συναντάει την ένοχη σιωπή της κυβέρνησης», επισήμανε στην παρέμβασή του ο κ. Μαρκόπουλος καταγγέλλοντας ότι η «διαφάνεια πάει περίπατο».

Διερωτάται επίσης αν οι εν λόγω ΜΚΟ είναι πιστοποιημένες ή ιδρύθηκαν τώρα με προφανή σκοπό, καθώς και αν προβλέπεται στο καταστατικό τους η δυνατότητα για πρόσληψη προσωπικού.

«Είναι δυνατόν το ΑΣΕΠ που είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο, να δέχεται υποδείξεις και πίνακες εργαζομένων από ΜΚΟ;», αναφέρει. Παρατηρεί τέλος ότι μόνη αξιόπιστη λύση για τις προσλήψεις, είναι να γίνονται με απολύτως αντικειμενικά κριτήρια και την αποκλειστική ευθύνη να έχουν το Ελεγκτικό Συνέδριο και το ΑΣΕΠ και «όχι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ή κάποιοι ημέτεροι ή άλλοι κομματικοί που κρύβονται πίσω από αυτές τις ΜΚΟ».

ΠΟΣΤ: Μέρος του σχεδίου ξεπουλήματος των ΕΛΤΑ το πόρισμα Ρακιντζή

Για «οργανωμένη επίθεση σε βάρος του συνδικαλιστικού κινήματος, προκειμένου να ολοκληρωθεί χωρίς αντιδράσεις το πρόγραμμα ξεπουλήματος των ΕΛΤΑ και του δημόσιου πλούτου της χώρας», κάνει λόγο η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ), με αφορμή το πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λ. Ρακιντζή για παράνομες επιχορηγήσεις 3,7 εκατ. ευρώ της διοίκησης προς την ομοσπονδία την περίοδο 1999-2009.

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «για την περίπτωση της ΠΟΣΤ χρειαζόταν και ένα οικονομικό σκάνδαλο και για το λόγο αυτό ο κ. Ρακιντζής ανέτρεξε 12 χρόνια πίσω, καταγράφοντας κάθε δαπάνη των ΕΛΤΑ προς την Ομοσπονδία».

Η ΠΟΣΤ υποστηρίζει ακόμη πως ο ΕΛΤΑ «ούτε στοιχειωδώς δεν ανταποκρίνεται στις κοινωνικές του υποχρεώσεις, προς τους εργαζόμενους και σαν απόδειξη καλεί τον κ. Ρακιντζή να διαιρέσει το ποσό των 3,7 εκατ. ευρώ δια των 12 ετών, ποσό που βγαίνει περίπου 300.000 ευρώ το χρόνο».

«Τα συνδικάτα δεν λειτουργούν στην παρανομία, ούτε υπογράφουν μυστικές συμφωνίες, αλλά αντίθετα ενεργούν με νομιμότητα και διαφάνεια, υπερασπίζονται τα συμφέροντα των εργαζομένων και διαβουλεύονται, κατά νόμο, με τους επίσημους φορείς της Πολιτείας, (εργοδότες και κυβέρνηση) και καταλήγουν σε συμφωνίες που παίρνουν τη μορφή Σ.Σ.Ε., οι οποίες είναι απολύτως νόμιμες, έχουν ισχύ νόμου και ενίοτε υπερισχύουν των νόμων», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση.

Γ. Μιχελάκης για τη ανεπάρκεια της Κυβέρνησης και τη σημερινή εξέλιξη με την Αυστρία να ζητά επίσης "εγγυήσεις"

http://etypos-media1.lighthouse.gr/contentData/26456/26456_lp_%20%201.jpg«Χθες επισημάναμε ότι οι “εγγυήσεις” που ζήτησε και έλαβε η Φινλανδία για το νέο δάνειο προς την Ελλάδα, θα μπορούσε να ενθαρρύνει και άλλες χώρες της ευρωζώνης να ζητήσουν το ίδιο. Η κυβέρνηση δεν απάντησε κάν…

Σήμερα έρχεται και η Αυστρία να δηλώσει, ότι διαφωνεί τέτοιες εγγυήσεις να λάβει μόνο η Φινλανδία, ενώ ζητά και εκείνη το ίδιο. Η Αυστριακή κυβέρνηση, μάλιστα, αναφέρει ότι είναι παράλογο μερικές χώρες να πάρουν για το δανεισμό τους προς την Ελλάδα περισσότερες εγγυήσεις απ’ ό,τι άλλες.

Είναι φανερό ότι, μετά απ’ αυτή την εξέλιξη, το Σχέδιο της 21ης Ιουλίου για τη ρύθμιση του ελληνικού χρέους, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.

Κι αυτό είναι μόνο η αρχή, αφού όπως είχαμε επισημάνει, με τις «εγγυήσεις» προς τη Φινλανδία, ανοίγει ο δρόμος να ζητήσουν το ίδιο, όχι μόνο και άλλα κράτη που δανείζουν την Ελλάδα, αλλά και ιδιώτες ομολογιούχοι του ελληνικού χρέους.

Η Νέα Δημοκρατία ανέδειξε το πρόβλημα. Η Κυβέρνηση δεν το κατάλαβε ή δεν θέλησε να απαντήσει…

Τώρα που κόπασαν οι πανηγυρισμοί και ανακύπτουν τα πραγματικά προβλήματα, φαίνεται η αδυναμία της Κυβέρνησης να διαχειριστεί ή να διαπραγματευθεί οτιδήποτε…».

Πρόστιμο ύψους 30.000 € στη ΔΕΗ από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργο Δακή

http://img824.imageshack.us/img824/6008/dakis2.jpgΠρόστιμο ύψους 30.000 € επέβαλε στη ΔΕΗ Α.Ε. o Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Δακής, για παραβάσεις των εγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων στο λιγνιτωρυχείο «Κλειδίου», της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας.
<σpan id="fullpost">
Το πρόστιμο επεβλήθη γιατί δεν προσκομίστηκαν τα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία των υδάτων της λίμνης των ορυχείων, δεν υποβλήθηκαν οι ετήσιες εκθέσεις - αναλύσεις της ποιότητας περιβάλλοντος του έτους 2007, δεν έγινε ενημέρωση από την ΔΕΗ για την υπερχείλιση των υδάτων και την κατολίσθηση των εδαφών, καθώς και για την ρύπανση - υποβάθμιση του περιβάλλοντος από την υπερχείλιση υδάτων στο οδόστρωμα της Εθνικής Οδού Βεύης – Αμυνταίου στο ύψος του «Κλειδίου».

«Η απαρέγκλιτη τήρηση όλων των όρων που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος από την πλευρά της ΔΕΗ και η συμμόρφωσή της στην κείμενη νομοθεσία είναι η ελάχιστη υποχρέωσή της προς τους κατοίκους της περιοχής» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Δακής.

Η CIA γνώριζε για την επίθεση στους Δίδυμους Πύργους

Ήθελε η CIA να στρατολογήσει τους τρομοκράτες και έθαψε τις πληροφορίες

Μια από τις πλέον διάσημες θεωρίες συνωμοσίας αναφορικά με την επίθεση στους Δίδυμους Πύργους, φαίνεται να επιβεβαιώνεται και μάλιστα από ιδιαίτερα αξιόπιστα χείλη! Ένα υψηλά ιστάμενο στέλεχος, επί προεδρίας Τζορτζ Μπους, στο συμβούλιο εθνικής ασφαλείας των ΗΠΑ, ο Ρίτσαρντ Κλαρκ αποκάλυψε ότι η CIA γνώριζε για τις τρομοκρατικές επιθέσεις που επρόκειτο να πραγματοποιηθούν.

Συγκεκριμένα, ο Κλαρκ ισχυρίζεται ότι ο τότε αρχηγός της CIA, Τζόρτζ Τένετ, καθώς και δύο στενοί του σύμβουλοι, είχαν πληροφορηθεί από τον Ιανουάριο του 2000 πως δύο Σαουδάραβες τρομοκράτες είχαν εγκατασταθεί στη νότια Καλιφόρνια και προετοίμαζαν τρομοκρατική επίθεση εναντίον στόχων σε αμερικανικό έδαφος. Αντί να δράσουν όμως, επέλεξαν να τους στρατολογήσουν για λογαριασμό της CIA. Όταν το σχέδιο τους ναυάγησε, σύμφωνα με τον Κλακρ, έκαναν τις κατάλληλες μεθοδεύσεις ώστε το θέμα να μη γίνει γνωστό στο Λευκό Οίκο και να μην κατηγορηθούν για παράβαση καθήκοντος, αμέλεια και όλα όσα θα μπορούσαν να τους προσάψουν.

Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο Ρίτσαρντ Κλαρκ κατά τη διάρκεια συνέντευξης που έδωσε, για ραδιοφωνικό ντοκιμαντέρ που θα μεταδοθεί την ημέρα της επετείου, ενώ το θέμα ανέδειξε ο ενημερωτικός ιστότοπος «Daily Beast».

Αν και ο Κλαρκ παραδέχεται ότι δεν μπορεί να αποδείξει ότι ο πρώην αρχηγός της CIA, πήρε την απόφαση για τη συγκάλυψη, επιμένει πως και βάσει της κοινής λογικής μονάχα ο επικεφαλής των μυστικών υπηρεσιών θα μπορούσε να λάβει μια τέτοια απόφαση.

Η CIA, διέψευσε όλους τους ισχυρισμούς ως αβάσιμους. Ωστόσο, και η ίδια η υπηρεσία δεν αποκλείει το ενδεχόμενο κάποια κατώτερα στελέχη να είχαν πληροφορίες για τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου.

ΔΙΝΟΥΜΕ Φ(Α)ΠΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ!

Του Στράτου Σιμόπουλου

Η παραδοχή του υπουργού Οικονομικών, Ευάγγελου Βενιζέλου, ότι η αύξηση του ΦΠΑ στα είδη εστίασης από 13% σε 23% δεν είναι ούτε δίκαιη, ούτε λογική αλλά «προσωρινά αναγκαία», αποδεικνύει πως η κυβέρνηση πορεύεται με γνώμονα λογιστικά οφέλη και αγνοεί τις συνέπειες της πολιτικής της στην οικονομία, τον τουρισμό, την μικρομεσαία επιχείρηση και την απασχόληση.

Η μετάταξη των υπηρεσιών εστίασης στον υψηλότερο συντελεστή ΦΠΑ δεν συνεπάγεται μόνο ακριβότερες τιμές για εγχώριους και αλλοδαπούς τουρίστες. Έχει ευρύτερες προεκτάσεις και μετακυλίεται ως κόστος στον τουρισμό, οδηγεί στο κλείσιμο επιχειρήσεων, αυξάνει το δείκτη ανεργίας, ενισχύει την παραοικονομία και τη φοροδιαφυγή και θα μειώσει τα φορολογικά έσοδα, επιβεβαιώνοντας έρευνα του ΙΟΒΕ σύμφωνα με την οποία αύξηση του ΦΠΑ κατά 10% θα προκαλέσει μείωση της ζήτησης κατά 15% στο συνολικό αριθμό πελατών.

Η κυβέρνηση δεν παραδειγματίστηκε από την Γαλλία όπου η μείωση του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας από το 19,6% στο 5,5% αύξησε τα δημόσια έσοδα και δημιούργησε 40.000 νέες θέσεις εργασίας.

Αντίθετα, επέλεξε να απεμπολήσει το δικαίωμα για μειωμένο φόρο στην εστίαση που, ως χώρα, είχαμε εξασφαλίσει το 1981 με τη Συνθήκη Προσχώρησης στην ΕΟΚ.

Σήμερα η Ελλάδα επιμένει να ακολουθεί την αποδεδειγμένα λάθος συνταγή χορηγώντας ασπιρίνες σε έναν «ασθενή», όπως είναι η οικονομία μας, που νοσηλεύεται στην «εντατική».

Ακόμα και το ενδεχόμενο μείωσης του ΦΠΑ μετά τις 22 Αυγούστου, όπως άφησε να εννοηθεί ο κ. Βενιζέλος, αποδεικνύει ότι οι κυβερνητικοί χειρισμοί είναι αποσπασματικοί και υλοποιούνται σε λάθος χρόνο.

Τα στοιχεία που παρουσίασε πρόσφατα η ΕΛ.ΣΤΑΤ. μαρτυρούν την ελληνική πραγματικότητα. Η ύφεση το δεύτερο τρίμηνο του 2011 έφτασε στο -6,9% ενώ θα έπρεπε να είχε μειωθεί κάτω από το -5%. Την ίδια ώρα το Ινστιτούτο εργασίας της ΓΣΕΕ προειδοποιεί ότι το 2012 ο αριθμός των ανέργων στη χώρα μας ενδέχεται να φτάσει το ένα εκατομμύριο.

Με αυτά τα δεδομένα, θεωρώ ότι η αλλαγή φορολογικής πολιτικής είναι επιβεβλημένη. Ιδίως στον τουρισμό που έχει χαρακτηριστεί ως η μοναδική μας «βιομηχανία».

Η θέση της ΝΔ, όπως εκφράστηκε από τον Αντώνη Σαμαρά στο Ζάππειο ΙΙ, είναι ξεκάθαρη. Μείωση του ΦΠΑ από το 23% στο 19% για την υψηλή κατηγορία και από το 13% στο 9% για τη μεσαία. Μείωση του ΦΠΑ στο 4,5% για τον τουριστικό κλάδο, ώστε το τουριστικό μας προϊόν να γίνει ανταγωνιστικό και να προσφέρει έσοδα στην ελληνική οικονομία.

Λογιστικές αλχημείες και πολιτικές «ράβε-ξήλωνε» δεν λύνουν το πρόβλημα του ελληνικού χρέους αλλά το ανακυκλώνουν.

Β.Παπαγεωργόπουλος: «Τέλος η ΑΥΤΟδιοίκηση . Για όλα θα αποφασίζει η ΑΘΗΝΑ»

«Κάθε μέρα γίνεται και πιο φανερό ότι η Κυβέρνηση δεν πιστεύει στην Τοπική ΑΥΤΟδιοίκηση.

Τα παραδείγματα πολλά, με κορυφαίο τον «Καλλικράτη» που σήμερα σχεδόν όλοι παραδέχονται ότι εξελίχθηκε σε «Προκρούστη» της Τ.Α., όπως είχαμε καταγγείλει από την πρώτη στιγμή που εμφανίσθηκε στα μέσα του 2010.

Τελευταίο παράδειγμα η αυταρχική απόφαση της Κυβέρνησης να εμφανίσει μείωση της ανεργίας με χρήματα της Τοπικής ΑΥΤΟδιοίκησης!…

Με έκπληξη λοιπόν οι άνθρωποι της Τοπικής ΑΥΤΟδιοίκησης παρακολουθούν τις τελευταίες ημέρες Υπουργούς της Κυβέρνησης να ομιλούν για ένα «καταπληκτικό» σχέδιο που θα δημιουργήσει 25.000-75.000 θέσεις εργασίας μέσα από την υποχρεωτική δέσμευση θεσμοθετημένων πόρων της Τ.Α. και μέσα από την υποχρεωτική άντληση δανείων των Δήμων από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, δάνεια που θα δεσμεύσουν τους πόρους της Τ.Α. για δεκαετίες ολόκληρες και θα ανεβάσουν υπέρμετρα τον δανεισμό των Δήμων της χώρας μας!

Δεν φθάνουν δηλαδή οι υπεξερεθέντες από την Κυβέρνηση θεσμοθετημένοι πόροι της Τ.Α. κατά το 2010, δεν φθάνει η υπεξαίρεση των χρημάτων του προγράμματος «ΕΛΛΑΔΑ» κατά το τρέχον έτος – του προγράμματος δηλαδή που δήθεν θα υποστήριζε τον «Καλλικράτη» από 1.1.2011 – έχουμε τώρα με απόφαση της Κυβέρνησης και αφαίρεση πόρων της Τ.Α. (φόρος ζύθου, τέλη διαφήμισης και τέλη ακίνητης περιουσίας) που τα είχαν προγραμματίσει για να καλύψουν συγκεκριμένες ανάγκες οι Δήμαρχοι της χώρας μας, για να χτυπήσει δήθεν η Κυβέρνηση την ανεργία που έχει εκτιναχθεί στα ύψη λόγω ακριβώς της δικής της ανερμάτιστης οικονομικής πολιτικής.

Και όχι μόνο αυτό.

Θα υποχρεώσει η Κυβέρνηση τους Δήμους να υποθηκεύσουν τα έσοδά τους από τους παραπάνω πόρους για τα επόμενα 20-30 χρόνια και να συνάψουν δάνεια με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για να εμφανίσει η Κυβέρνηση μειωμένη την ανεργία στον τόπο μας…

Ενώ δηλαδή μόλις προ διμήνου η Κυβέρνηση εμφάνιζε την Ελληνική Τ.Α. ως υπερχρεωμένη στις Τράπεζες, σήμερα την υποχρεώνει να χρεωθεί σε αυτές ακόμη περισσότερο!…

Ωραία ΑΥΤΟδιοίκηση αποκτήσαμε τα τελευταία 2 χρόνια στην χώρα μας!

Αποφασίζει η Κυβέρνηση από την ΑΘΗΝΑ ακόμη και για το τελευταίο ευρώ που είχε θεσμοθετηθεί κατά το παρελθόν για τους Δήμους της χώρας μας έτσι ώστε αυτοί να έχουν πραγματική δυνατότητα να ασκούν ΑΥΤΟδιοίκηση!

Αλλά αν η Κυβέρνηση αποφασίζει ΚΕΝΤΡΙΚΑ από την ΑΘΗΝΑ για όλα τα θέματα των Δήμων, τότε τι ΑΥΤΟδιοίκηση έχουμε;

Και για ποια θέματα θα αποφασίζουν οι Δήμαρχοι και τα Δημοτικά Συμβούλια;

Και ποιος θα είναι ο ρόλος των αιρετών στους μόλις 325 Δήμους της χώρας μας;

Ο ρόλος του τροχονόμου των αποφάσεων που λαμβάνονται ΚΕΝΤΡΙΚΑ;

Τελικά έχουν δίκιο όσοι ισχυρίζονται ότι σοσιαλισμός και ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ δεν μπορούν να συμβιώσουν…»

--

http://papageorgopoulos.wordpress.com/

Μπουτάρης-Λύνει το μεγαλύτερο πρόβλημα της πόλης... ετοιμάζει το πρώτο αποτεφρωτήριο στην Ελλάδα

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgf9JydLjcDDsNOrXlmeASLBGJ65Wr7aDrzj5CTjkbh3cqyx441lbu51RoLmEiSMAbikNQLaDY47nbozpDiDrOl9tRoiGmoadbvxTDZUJbXihZl-YxVp1HAMyk-ek5stiaS4PvDb_HbHKk/s1600/%25CE%259C%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%2585%25CF%2584%25CE%25AC%25CF%2581%25CE%25B7%25CF%2582_%25CE%25A5%25CF%2580%25CE%25BD%25CE%25BF%25CF%2582.jpgΤο πρώτο αποτεφρωτήριο στην Ελλάδα επιδιώκει να δημιουργήσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Η διοίκηση έχει ήδη καταλήξει στο χώρο που πληροί όλες τις προϋποθέσεις, τις οποίες θέτει ο νόμος για την υλοποίηση του συγκεκριμένου σχεδίου, και βρίσκεται στα κοιμητήρια Αναστάσεως του Κυρίου στη Θέρμη.

Πρόκειται για έναν ιδιόκτητο χώρο του Δήμου Θεσσαλονίκης, έκτασης 500 στρεμμάτων, που αυτή τη στιγμή λειτουργεί ως φυτώριο. Σε ένα μικρό μέρος της έκτασης θα στηθεί ένα οίκημα περίπου 600 τετραγωνικών μέτρων, όπου θα στεγαστούν οι απαραίτητες λειτουργίες του αποτεφρωτηρίου.

Για την υλοποίηση του σχεδίου έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις μεταξύ του αντιδημάρχου Περιβάλλοντος και Ελεύθερων Χώρων, Κωνσταντίνου Ζέρβα, με το γενικό γραμματέα του ΥΠΕΚΑ, προκειμένου να εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα χαρακτηρισμού της έκτασης ως χώρου αποτεφρωτηρίου και να προχωρήσουν οι απαραίτητες διαδικασίες.

«Το αποτεφρωτήριο είναι μια επιδίωξη της δημοτικής αρχής και πιστεύουμε ότι θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες όλης της Βόρειας Ελλάδας. Είναι θέμα πολιτισμού η δημιουργία του αποτεφρωτηρίου» δήλωσε ο κ. Ζέρβας.

Σημειώνεται πως στον προϋπολογισμό του δήμου έχει συμπεριληφθεί ένα κονδύλι ύψους 30.000 ευρώ για την τελική μελέτη, ενώ η κατασκευή του αποτεφρωτηρίου θα κοστίσει γύρω στα 2 με 3 εκατομμύρια ευρώ. Ο τρόπος κατασκευής του έργου θα αποφασιστεί στο μέλλον από τη δημοτική αρχή.

Ο πρωθυπουργός των 4 νησιών και η κυβέρνηση της αμεριμνησίας και ακινησίας..

Μπράβο στην Κατερίνα Ακριβοπούλου που δεν μασάει τα λόγια της και δεν χαρίζεται σε κανένα.
Τα είπε όλα στο χθεσινό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ.

Αναφέρθηκε στον πρωθυπουργό των 4 νησιών και στην κυβέρνηση της αμεριμνησίας και ακινησίας.
Δείτε τα όλα αυτά στο βίντεο που ακολουθεί...



http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/08/4.html

WSJ: Στο τούνελ της ύφεσης η Ελλάδα και το 2012

Οι αναλυτές προειδοποιούν ότι η Ελλάδα κινδυνεύει να παραμείνει σε ύφεση και τέταρτη χρονιά, δηλαδή και το 2012, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Wall Street Journal.

Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται στις συνθήκες που επικρατούν τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο διεθνές περιβάλλον: η καταναλωτική ζήτηση βυθίζεται, οι προοπτικές ανάπτυξης παγκοσμίως εξασθενούν και όλα αυτά σε συνδυασμό με τα νέα μέτρα λιτότητας θα έχουν ως αποτέλεσμα η ελληνική οικονομία να συρρικνωθεί κατά 2% ή και περισσότερο κατά το 2012, ακολουθώντας συρρίκνωση 4,5% το 2010 και μία αναμενόμενη κάμψη 3,9% το 2011.

Οι αρθρογράφοι που υπογράφουν το ρεπορτάζ τονίζουν ότι αυτή η ζοφερή κατάσταση δημιουργεί σοβαρά ερωτήματα γύρω από το πρόγραμμα στήριξης της Ελλάδας από την Τρόικα και αυτό γιατί πρόκειται για ένα σχέδιο που έχει ως βάση το δεδομένο ότι η Ελλάδα θα επιστρέψει στην ανάπτυξη το 2012.

Συνεχίζοντας στο ίδιο σκεπτικό η εφημερίδα υπογραμμίζει ότι η επιδείνωση των προβλέψεων θα μπορούσε να επικεντρώσει εκ νέου την προσοχή της αγοράς στην Ελλάδα.

Επίσης, αναφέρεται ότι ακόμα και κυβερνητικοί κύκλοι αμφιβάλλουν για την επιστροφή στην ανάπτυξη, ενώ η εφημερίδα μιλάει για κυβερνητικό αξιωματούχο που κατ’ ιδίαν παραδέχτηκε ότι η κυβέρνηση ενδέχεται να αναθεωρήσει την πρόβλεψή για την ανάπτυξη το φθινόπωρο (όταν θα καταρτίσει τον επόμενο προϋπολογισμό), εκτιμώντας ύφεση της τάξης του 2% για το 2012.

«Ακόμα και αυτό όμως ίσως είναι υπερβολικά αισιόδοξο. Ο Giada Giani από τη Citigroup ισχυρίζεται ότι η Ελλάδα δεν μπορεί πια να δραπετεύσει και θα παρουσιάσει ύφεση σχεδόν κοντά στο 3% τον επόμενο χρόνο» κλείνει η εφημερίδα.

Στη Βουλή η «καρατόμηση» Τσιόκα

Ερώτηση προς τους υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σχετικά με την αντικατάσταση του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χ. Τσιόκα, κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης.

"Η αιφνίδια αντικατάσταση του γενικού γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ.Τσιόκα, ανεξάρτητα από τα σχόλια για την κυβερνητική συνοχή και τις ερμηνείες για αλλαγή προτεραιοτήτων και στόχων στο εν λόγω υπουργείο, εγείρει ερωτηματικά για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν", τονίζει ο Δημ. Παπαδημούλης και ζητά από τους υπουργούς να απαντήσουν:

* · Αν τηρήθηκαν στη περίπτωση αυτή οι πολυδιαφημισμένες απ’ την κυβέρνηση διαδικασίες του opengov; Αν ναι πότε και πώς; Αν όχι γιατί;
* · Αν η αντικατάσταση αποφασίστηκε μόνο από τον αρμόδιο υπουργό ή από συλλογικές κυβερνητικές διεργασίες;
* · Αν για την επιλογή του νέου γενικού γραμματέα αξιολογήθηκαν περισσότερα του ενός πρόσωπα; Αν ναι πότε, πως και από ποιους; Αν όχι τι απέγιναν οι κυβερνητικές διακηρύξεις περί διαφάνειας και αξιοκρατίας;

Οι αυστριακοί αισθάνονται μακάκες μετά τη τη συμφωνία Ελλάδας - Φινλανδίας... δίκιο έχουν

Περίεργο όμως που αντιδρούν τώρα και δεν αντέδρασαν τον Ιούλιο όταν έγινε η συμφωνία, μιας και ο Βενιζέλος λέει ότι η συμφωνία Ελλάδας-Φινλανδίας αποφασίστηκε στη σύνοδο κορυφής... εκτός εαν μας λέει ψέμματα ;)

Αντιρρήσεις για τη συμφωνία της Ελλάδας με τη Φινλανδία στο ζήτημα των εγγυήσεων που θα προσφέρει η Αθήνα για να λάβει το δεύτερο πακέτο διάσωσης από την ευρωζώνη φέρεται να προβάλλει η Βιέννη, τονίζοντας πως θα ζητήσει το ίδιο αν οι χώρες της ευρωζώνης εγκρίνουν την συμφωνία αυτή.

«Το μοντέλο εγγυήσεων πρέπει να είναι στην διάθεση όλων των χωρών της ευρωζώνης. Θα δούμε αν έτσι έχει το πράγμα», εμφανίζεται να δηλώνει ο εκπρόσωπος του αυστριακού υπουργείου Οικονομικών, Harald Waiglein, σε τηλεφωνική συνέντευξη στην μεγαλύτερη εφημερίδα της Φινλανδίας, την Helsingin Sanomat.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η συμφωνία με τη Φινλανδία δεν έχει λογική από τη στιγμή που στην ουσία άλλες χώρες θα χρειαστεί να πληρώσουν για τις εγγυήσεις. Πρόσθεσε μάλιστα, ότι από ό,τι γνωρίζει η Αυστρία δεν είναι η μόνη χώρα της ευρωζώνης που έχει αυτές τις αντιρρήσεις.

«Από τη στιγμή που η Ελλάδα δεν μπορεί να καταβάλει τις εγγυήσεις, θα πρέπει να βοηθήσει η ΕΕ. Στην ουσία οι φορολογούμενοι των άλλων κρατών-μελών. Δεν βλέπουμε πώς αυτό μπορεί να δικαιολογηθεί», σημείωσε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος, σύμφωνα με τη φινλανδική εφημερίδα.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Ελλάδα θα καταθέσει μετρητά στην Φινλανδία, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για επενδύσεις, ενώ μαζί με το επιτόκιο, το ποσό θα είναι ανάλογο της συνεισφοράς της Φινλανδίας στο δάνειο που θα λάβει η Ελλάδα από το EFSF. Η συμφωνία Φινλανδίας-Ελλάδας θα αποτελέσει το αντικείμενο των συζητήσεων στην ευρωζώνη την Πέμπτη και την Παρασκευή. Η Αυστρία εξετάζει μηχανισμό με τον οποίο κάποιες χώρες θα λάβουν περισσότερες εγγυήσεις σε σχέση με κάποιες άλλες.

«Κάποιες χώρες θα επωφεληθούν αρκετά από τις εγγυήσεις του ιδιωτικού τομέα. Ίσως μπορέσουμε να βρούμε ένα μοντέλο όπου οι χώρες αυτές θα λάβουν μικρότερες εγγυήσεις (από τον δημόσιο τομέα)», εκτίμησε ο Waiglein.