30 Αυγούστου 2011

Γέννησε στην Αλγερία η κόρη του Καντάφι, Αΐσα

http://libya360.files.wordpress.com/2011/07/aisha_gaddaf_daughter_responds_to_western_attacks461.jpgΗ Αΐσα, οι αδελφοί της Χάνιμπαλ και Μοχάμεντ και η μητέρα της Σάφια πήραν άδεια να μπουν στην Αλγερία για «αυστηρά ανθρωπιστικούς» λόγους.

Η Αΐσα, η κόρη του Μουάμαρ Καντάφι, γέννησε «πολύ νωρίς» σήμερα, Τρίτη, ένα κοριτσάκι στην Αλγερία, όπου μπήκε χθες Δευτέρα μαζί με δύο αδελφούς της και τη μητέρα της, έγινε γνωστό από αλγερινή κυβερνητική πηγή.

«Η Αΐσα γέννησε πολύ νωρίς σήμερα το πρωί. Έκανε ένα κοριτσάκι. Μητέρα και κόρη είναι πολύ καλά», δήλωσε ο υπεύθυνος αυτός, ο οποίος ζήτησε να μην κατονομαστεί και αρνήθηκε να δώσει οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση για το γεγονός αυτό.

Η Αΐσα, οι αδελφοί της Χάνιμπαλ και Μοχάμεντ και η μητέρα της Σάφια πήραν άδεια να μπουν στην Αλγερία για «αυστηρά ανθρωπιστικούς» λόγους, ανακοίνωσαν οι αλγερινές αρχές, οι οποίες ενημέρωσαν σχετικά τη λιβυκή εξέγερση και τον ΟΗΕ.

ΝΕΟΙ Φοιτητές: ενθουσιασμός αλλά και προσοχή!

Η οργάνωση ΝΕΟΙ συγχαίρει όλους τους νέους και νέες που κατάφεραν να πετύχουν την είσοδό τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και ταυτόχρονα τους ενημερώνει, ώστε να μην πιαστούν «ψάρια», όπως συνηθίζεται να τους αποκαλούν αστειευόμενοι οι φοιτητές μεγαλύτερων εξαμήνων.

Για το λόγο αυτό η εύρεση σωστής διαμονής είναι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να προσέξουμε:

1. Αναζήτηση διαμονής. Ο πιο κλασικός τρόπος είναι οι μικρές αγγελίες των εφημερίδων. Επίσης, το διαδίκτυο θα μπορούσε να φανεί πολύ χρήσιμο εργαλείο. Όμως, και μονοί σας μπορείτε να ψάξετε στις περιοχές που σας ενδιαφέρουν για ενοικιαστήρια. Τις περισσότερες φορές θα βρείτε ενοικιαστήρια τα όποια δεν έχουν μπει στον τύπο και κατά 90% έχουν χαμηλότερη τιμή από αυτά που υπάρχουν στις στήλες των μικρών αγγελιών.
2. Έχετε υπόψη σας ότι συνήθως τα σπίτια στο κέντρο της πόλης είναι πιο παλιά αλλά και πιο ακριβά σε σύγκριση με εκείνα των συνοικιών.
3. Στην αναζήτηση της σωστής κατοικίας θα βοηθούσε εάν κάνατε μια βόλτα και στη γειτονιά, για να δείτε αν σας βολεύει η συγκοινωνία, τα καταστήματα, και ιδίως εάν υπάρχουν κοντινά φαρμακεία, σουπερ μάρκετ κλπ.
4. Μην ξεχνάτε να υπογράψετε συμβόλαιο μίσθωσης κατοικίας με τον ιδιοκτήτη και πάντα να ζητάτε απόδειξη όταν καταβάλετε το ενοίκιό σας κάθε μήνα.
5. Μην ξεχνάτε ότι το χαρτόσημο έχει καταργηθεί, εκτός εάν το επαναφέρουν με νεότερη διάταξη νόμου, καθότι υπάρχει σχετική εισήγηση στο Υπ. Οικονομικών.
6. Η μίσθωση κατοικίας ισχύει τουλάχιστον για τρία χρόνια ακόμα και εαν έχει συμφωνηθεί μικρότερος ή αόριστος χρόνος. Αν ο συμβατικός χρόνος έχει καθοριστεί μικρότερος της τριετίας και δεν υπάρχει συμφωνία αναπροσαρμογής του μισθώματος για τον υπόλοιπο χρόνο, το καταβαλλόμενο μίσθωμα αυξάνεται, ετησίως, κατά ποσοστό εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) του τιμαρίθμου του κόστους ζωής, που δίνει η Τράπεζα της Ελλάδος, για τους αμέσως προηγούμενους δώδεκα (12) μήνες.

7. Ο νόμος επιτρέπει να καταβληθεί εγγύηση, μέχρι του ποσού, που ισούται, με το άθροισμα δύο μηνιαίων μισθωμάτων.

8. Δεν αποδεχόμαστε και δεν υπογράφουμε όρους, που δεν κατανοούμε ή με τους οποίους δε συμφωνούμε, απόλυτα. Σε πολλά συμβόλαια ενοικίασης, περιέχονται όροι δυσμενείς, για τους ενοικιαστές π.χ. «Εάν ενοικιαστής διακόψει τη μίσθωση, πριν τη συμφωνημένη λήξη της, υποχρεούται να καταβάλει όλα τα ενοίκια, μέχρι τη λήξη». Τέτοιους όρους τους διαγράφουμε.

9. Να γνωρίζετε ότι προκαταβολή του ενοικίου επιτρέπεται μόνο για τον τρέχοντα μηνά.

10. Είναι χρήσιμο να ελέγξετε το διαμέρισμα ή την κατοικία που θα μισθώσετε μαζί με τον ιδιοκτήτη και συγκεκριμένα αν λειτούργει σωστά η θέρμανση, τα υδραυλικά, τα ηλεκτρικά είδη που ενδεχομένως να έχει και γενικά να ελέγξετε για τυχόν ζημίες, ώστε να γνωρίζετε εκ των πρότερων σε τι κατάσταση αυτό βρίσκεται.

11. Να γνωρίζετε ότι ο ιδιοκτήτης φέρει τα βάρη του ακινήτου και αποδίδει στον ενοικιαστή, τις αναγκαίες δαπάνες, που ο τελευταίος έκανε στο ακίνητο.

12. Ο ενοικιαστής δεν ευθύνεται, για φθορές ή μεταβολές, που οφείλονται, στη συμφωνημένη χρήση.

13. Έτσι, μπορείτε να διεκδικήσετε: 1) να αναλάβει ο ιδιοκτήτης την υποχρέωση να κάνει, με δικά του έξοδα, τις απαραίτητες επισκευές στο σπίτι (π.χ. βάψιμο, επισκευή παραθύρων, επισκευή και συντήρηση θέρμανσης κ.λπ.), ώστε αυτό να είναι κατάλληλο για να κατοικήσετε, 2) να αναλάβει ο ιδιοκτήτης την υποχρέωση να επισκευάζει, με δικά του έξοδα, τις βλάβες, που θα προξενούνται στο σπίτι, στα πλαίσια της συνηθισμένης από εσάς χρήσης του.

14. Μια συμβουλή ακόμη: αποκτήστε καλή επαφή με τους γείτονες, γιατί δεν ξέρετε ποτέ αν θα χρειαστούν και πότε (πιστέψτε μας, πάντα χρειάζονται)!

15. Καλό θα ήταν να μην τοποθετήσετε στην είσοδο της οικοδομής το δικό σας επώνυμο, ειδικά τα κορίτσια. Πολλές κοπέλες που δεν είχαν το επίθετο τους στο θυροτηλέφωνο γλίτωσαν από ενοχλητικούς τύπους, διότι αυτοί δε γνώριζαν σε ποιο διαμέρισμα μένουν.

16. Ρωτήστε το ποσό που συνήθως απαιτείται μηνιαίως για τα κοινόχρηστα.

17. Όταν τακτοποιηθείτε στο σπίτι σας, σε ένα κεντρικό σημείο, τοποθετήστε χρήσιμα τηλεφωνά της πόλης όπως νοσοκομεία, φαρμακεία, δρομολόγια τρένων και λεωφορείων κλπ.

18. Ένας φοιτητής που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να ξέρει και πού συχνάζουν οι φοιτητές της πόλης. Ρωτήστε γνωστούς και φίλους που ενδεχομένως να γνωρίζουν αλλά και τους νέους γείτονες σας!!

19. Όταν επισκεφτείτε για πρώτη φορά τη σχολή σας ψάξτε για το πού είναι η φοιτητική λέσχη εστίασης. Κάθε ΑΕΙ ή ΤΕΙ έχει το δικό του εστιατόριο που σιτίζονται δωρεάν οι φοιτητές.

Η πρόεδρος της οργάνωσης ΝΕΟΙ, Άννα Ευθυμίου, με την ιδιότητά της ως δικηγόρος τονίζει: «Η οικονομική κρίση σίγουρα έχει κάνει τις τιμές για την ενοικίαση κατοικίας πιο ελκυστικές. Γι’ αυτό καλό είναι να κάνουμε μία σε βάθος έρευνα αγοράς, πριν καταλήξουμε. Επίσης, καλό είναι να «παζαρεύουμε» την αρχική τιμή που θα μας πει ο υποψήφιος σπιτονοικοκύρης μας, γιατί ό,τι γλιτώσουμε είναι κέρδος για την καλύτερη φοιτητική μας ζωή αλλά και για τον οικογενειακό προϋπολογισμό!»

Και πάνω από όλα, προσοχή:

Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στη σχολή σας και να έχετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά μαζί σας!!!

Φροντίστε να περάσετε ανέμελα και δημιουργικά φοιτητικά χρόνια!!

Πρόεδρος ΜΚΟ ΝΕΟΙ
Άννα Ευθυμίου

Τι ζήτησε ο Βενιζέλος από τον Σαμαρά (video)

http://img.protothema.gr/14B1C61D1EFF81F5E990CE35B6DF2DC3.jpgΣε ρόλο ακροατή περιορίστηκε σύμφωνα με πηγές της ΝΔ ο πρόεδρος του κόμματος κ. Αντώνης Σαμαράς στην συνάντηση που είχε με τον αντιπρόεδρο και υπουργό Οικονομικών κ. Βαγέλη Βενιζέλο στα κεντρικά γραφεία επί της λεωφόρου Συγγρού.

Την συνάντηση είχε ζητήσει χθες ο κ. Βενιζέλος, διήρκεσε μία ώρα και δέκα λεπτά και οι δύο πολιτικοί συζήτησαν μόνοι χωρίς τους συνεργάτες τους. Μετά την συνάντηση από την ΝΔ διέρρευσε ότι “δεν υπήρξε ανταλλαγή απόψεων και ότι ο κ. Σαμαράς μόνο άκουγε την ενημέρωση εφόλης της ύλης της οικονομίας που του έκανε ο κ. Βενιζέλος χωρίς να εκθέσει τις απόψεις του”. Επιπλέον ενώ ο κ. Βενιζέλος μίλησε για την ανάγκη συναίνεσης, από την πλευρά της ΝΔ παρέπεμπαν στην δήλωση του Σαμαρά την οποία επανέλαβε χθες ο κ. Γιάννης Μιχελάκης ότι “συνεννόηση και συνενοχή στο λάθος η ΝΔ δεν πρόκειται ποτέ να δώσει”.

Διαφορετική ήταν η προσέγγιση από την πλευρά του κ. Βενιζέλου ο οποίος υποστήριξε ότι “υπάρχουν πάντα πολλά και γόνιμα πεδία όπου υπάρχει σύγκλιση απόψεων”και πρόσθεσε ότι “τα πάντα εξαρτώνται από την ειλικρινή, έντιμη και ανοικτή συνεργασία μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης”.

Ο κ. Βενιζέλος συνέχισε λέγοντας ότι “είμαστε ανοικτοί και θέλω να ελπίζω ότι αυτή είναι και η θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε μία εθνικά υπεύθυνη στάση που είναι η βάση της συναίνεσης. Γιατί δεν διαχειριζόμαστε μία κομματική υπόθεση αλλά μία πολύ μεγάλη εθνική κρίση η οποία απαιτεί συστράτευση σε ειλικρινή συνεργασία όλων των δυνάμεων”.

Ο κ. Βενιζέλος είπε ακόμη ότι είχαν εκτενή και ουσιαστική συζήτηση σε πάρα πολύ καλό κλίμα για όλα τα ζητήματα. “Ζήτησα να ενημερώσω για τις συζητήσεις με την τρόικα για τα μακροικονομικά δεδομένα και τους δημοσιονομικούς στόχους, για τις άμεσες προτεραιότητες και την εκτέλεση του προυπολογισμού για τις ιδιωτικοποιήσεις για το νέο φορολογικό σύστημα το νέο μισθολόγιο την εργασιακή εφεδρεία”. Ειδικότερα για το φορολογικό ο κ. Βενιζέλος δήλωσε ότι “ανοίγει πεδίο συναίνεσης για να υπάρξει ενιαίο εθνικό φορολογικό σύστημα”. Διευκρίνησε όμως ότι η συζήτηση θα γίνει στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής. Σε ερώτηση για το αν ενημέρωσε τον κ. Σαμαρά για την επαναδιαπραγμάτευση με την τρόικα απάντησε ότι “δεν υπάρχει επαναδιαπραγμάευση του πλαισίου συζητάμε τους τρόπους και κοιτάμε μακροοικονομικά δεδομένα ενώ οι δημοσιονομικοί στόχοι είναι σταθεροί”. Τέλος ανέφερε ότι συζήτησαν και για το νέο τραπεζικό τοπίο μετά την χθεσινή συγχώνευση των δύο τραπεζών και τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις τονίζοντας πάντως με έμφαση ότι το τραπεζικό σύστημα είναι “διπλοεγγυημένο και ασφαλές για τον καταθέτη”. Ενδεικτική της διάστασης των δύο πλευρών είναι ότι ενώ ο κ. Βενιζέλος μιλά για πεδίο συναίνεσης στο φορολογικό η ΝΔ εξακολουθεί να αρνείται την διακομματική προσέγγιση και παραπέμπει την σχετική συζήτηση στο επίπεδο της Βουλής.

Η συνάντηση έρχεται σε μία στιγμή όπου η περιρρέουσα ατμόσφαιρα προσδιορίζεται από τα σενάρια περί συναίνεσης ή ακόμη και συγκυβέρνησης που επανήλθαν στο προσκήνιο με συνεντεύξεις κορυφαίων στελεχών των δύο κομμάτων και ενώ είναι σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις με την τρόικα και επίκειται η παρουσία πρώτα του πρωθυπουργού και μετά του κ. Σαμαρά στην ΔΕΘ. Ενώ πάντως η κυβέρνηση δείχνει να επιζητά την συναίνεση από την λεωφόρο Συγγρού διαρρέει δυσαρέσκεια του κ. Σαμαρά για τα στελέχη που αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο συγκυβέρνησης.


Ευ. Βενιζέλος «Η εθνική κρίση απαιτεί... by fon1972

protothema.gr

Κοσμοσυρροή στις εκδηλώσεις για τον Αη Γιάννη στο Σταυρό του Δήμου Βόλβης

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν χθες Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011 οι εορταστικές εκδηλώσεις του Αη Γιάννη στα Πλατάνια του Σταυρού, έδρα του Δήμου Βόλβης. Εκατοντάδες κόσμου παρακολούθησαν το αφιέρωμα τιμής και μνήμης «Μικρά Ασία: Αλησμόνητες Πατρίδες», το οποίο περιλάμβανε αφήγηση κειμένων από τον Γρηγόρη Βαλτινό, ο οποίος είχε και τη σκηνοθετική επιμέλεια της αναπαράστασης της άφιξης των Μικρασιατών προσφύγων από το Κατιρλί της Μικράς Ασίας στα Παράλια του Σταυρού.

Η αναπαράσταση, η οποία άνοιξε την εκδήλωση, πραγματοποιήθηκε από την θεατρική ομάδα Σταυρού, εντυπωσιάζοντας τους πάντες με την παρουσίασή της. Η μοναδική φωνή του Πασχάλη Τόνιου «έντυσε» μουσικά την εκδήλωση με μικρασιάτικα και παραδοσιακά τραγούδια, ενώ συμμετείχαν η χορωδία Σταυρού, η παιδική – γυναικεία χορωδία Αγ. Γεωργίου και το χορευτικό Σταυρού.

Όπως δήλωσε ο δήμαρχος Βόλβης, Δημήτρης Γαλαμάτης, η έμφαση που δίνει η δημοτική αρχή στον Πολιτισμό πρόκειται για μία στρατηγική επιλογή. «Στη νέα ταυτότητα που οικοδομούμε για το δήμο Βόλβης, ο Πολιτισμός έχει κεντρική θέση. Έχουμε όραμα και σχέδιο στρατηγικής ανάπτυξης για τον δήμο Βόλβης. Στο πλαίσιο αυτό ρόλο ‘κλειδί’ έχει ο Πολιτισμός, στον οποίο επενδύουμε έμπρακτα. Επενδύουμε στον Πολιτισμό, επενδύουμε στον άνθρωπο, στο πνεύμα, στην ψυχή και στην καρδιά του», τόνισε ο δήμαρχος Βόλβης κ. Γαλαμάτης.

Το «παρών» στην εκδήλωση, μεταξύ άλλων, έδωσε ο μητροπολίτης Ιερισσού, Αγίου όρους και Αρδαμερίου κ. Νικόδημος, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης Θεόδωρος Καράογλου, ο πρώην δήμαρχος Λαγκαδά Γιάννης Καραγιάννης, η πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού του δήμου Αριστοτέλη Κασσάνδρα Κατσαρού κ.ά.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του δήμου Βόλβης, του Οργανισμού Αθλητισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος (Ο.Π.Α.Π.) δήμου Βόλβης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Πολιτιστικού Συλλόγου Σταυρού «Μέγας Αλέξανδρος».

Το Ι.Κ.Α. σε οικονομικό αδιέξοδο

Στο τέλος του 2011 το Ι.Κ.Α. θα κλείσει με έλλειμμα που προσεγγίζει το 1.000.000.000 ευρώ. Η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης οδηγεί σε διαρκώς αυξανόμενη ύφεση και σε εκτίναξη της ανεργίας.

Με το κλίμα μειωμένης οικονομικής δραστηριότητας , τα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων (ειδικά του Ι.Κ.Α. –ΕΤΑΜ) έχουν μειωθεί σε υπερβολικό βαθμό.

Οι εισπράξεις από εισφορές σημειώνουν μείωση κατά 17% σε σχέση με το 2010:

Με βάση τα επίσημα στοιχεία του Ι.Κ.Α., το Α΄ πεντάμηνο του 2010 οι εισπράξεις από εισφορές ήταν 5,8 δισ. ευρώ, ενώ το Α΄ πεντάμηνο του 2011 υποχώρησαν στα 4,8 δισ. ευρώ.

Ειδικά, στην οικοδομή η μείωση ξεπερνά το 40%!

Παράλληλα, καμιά θετική εξέλιξη δεν υπάρχει στον τομέα της εισφοροδιαφυγής.

Το Ι.Κ.Α. οδηγείται σε οικονομικό αδιέξοδο.

Απαιτείται άμεση κυβερνητική παρέμβαση:

* Για στήριξη της ρευστότητας του Ι.Κ.Α.
* Για αποτελέσματα στην αύξηση των εσόδων
* Για καταπολέμηση της εισφοροδιαφυγής

Πάνω από όλα, όμως, χρειάζεται αλλαγή κυβερνητικής πολιτικής και αναπτυξιακή ανάσα στην πραγματική οικονομία.

Προτεραιότητα η στενότερη συνεργασία με την Κύπρο τονίζει ο Μεντβέντεφ

Ζήτημα προτεραιότητας θεωρεί ο πρόεδρος της Ρωσίας Ντιμίτρι Μεντβέντεφ τη στενότερη συνεργασία με την Κύπρο, όπως αναφέρει ο ίδιος σε μήνυμά του προς τον Κύπριο πρόεδρο Δ.Χριστόφια, με αφορμή τα 65α γενέθλιά του.

Το μήνυμα, που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Κρεμλίνου, αναφέρει ότι η περαιτέρω δυναμική ανάπτυξη αυτής της σχέσης ανταποκρίνεται στα θεμελιώδη συμφέροντα Ρωσίας και Κύπρου και υπηρετεί την εδραίωση της περιφερειακής και παγκόσμιας σταθερότητας.

«Στη Ρωσία δικαίως σας θεωρούν ειλικρινή φίλο της χώρας μας και αποδίδουν υψηλή εκτίμηση στην πολυετή σας συμβολή στην ανάπτυξη των ρωσο - κυπριακών σχέσεων», αναφέρει το μήνυμα.

Ο κ. Μεντβέντεφ εκφράζει επίσης την προσδοκία, όπως ο εμπιστευτικός προσωπικός διάλογος με τον πρόεδρο Χριστόφια συμβάλει και στο μέλλον στην προώθηση εποικοδομητικής ημερήσιας διάταξης, τόσο σε διμερές όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Υπογραμμίζει, τέλος, ότι ιδιαίτερη σημασία αποδίδει στην υλοποίηση των συμφωνιών που επιτεύχθηκαν τον Οκτώβριο του 2010, κατά την επίσκεψή του στην Κύπρο.

Ρέθυμνο: Σε εξέλιξη έφοδος πάνοπλων αστυνομικών στα Ζωνιανά!

Μέχρι στιγμής έχουν βρεθεί 2 χασισοφυτείες των περίπου 200 δενδρυλλίων η καθεμία.

Χωρίς την παραμικρή αντίδραση των κατοίκων εξελίσσεται από το πρωί η επιχείρηση της αστυνομίας στα Ζωνιανά, στην οποία συμμετέχουν περισσότεροι από 80 αστυνομικοί μεταξύ των οποίων δυνάμεις από τα ΤΑΕ και από τα ΜΑΤ Ηρακλείου.

Την ευθύνη της έρευνας την έχει φυσικά και διεξάγεται υπό την ομπρέλα της ασφάλειας Ρεθύμνου, ενώ πληροφορίες φέρουν το γενικό αστυνομικό διευθυντή Κρήτης να παρίσταται και να συντονίζει την όλη επιχείρηση. Πάντως όπως επίσης τονίζεται, έγιναν και κατ' οίκον έρευνες παρουσία εισαγγελικών λειτουργών, ενώ σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις όλη η αστυνομική δύναμη θα διανυκτερεύσει στο χωριό.

Τις ευχές του για το τέλος του Ραμαζανιού εξέφρασε ο ξεφτιλισμένος στον Ερντογάν

... ανταποδίδοντας προφανώς τα "Χριστός Ανέστη" του Ερντογάν το Πάσχα...

Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου είχε χθες τηλεφωνική επικοινωνία, κατόπιν δικής του πρωτοβουλίας, με τον πρωθυπουργό της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στον οποίο εξέφρασε τις ευχές του για το τέλος του Ραμαζανιού.

Στο επίκεντρο της επικοινωνίας των δύο πρωθυπουργών βρέθηκαν πρώτον οι διεθνείς εξελίξεις, με έμφαση την ευρύτερη περιοχή και ιδιαιτέρως οι τελευταίες εξελίξεις στη Λιβύη και τη Συρία, ζήτημα για το οποίο επισημάνθηκε η ανάγκη εκδημοκρατισμού στις χώρες αυτές.

Ο κ. Παπανδρέου εξέφρασε επίσης την ικανοποίησή του για την πρόσφατη απόφαση του Τούρκου πρωθυπουργού σχετικά με τις περιουσίες των μειονοτήτων και χαρακτήρισε την απόφαση αυτή θετική. Για το θέμα αυτό ο κ. Ερντογάν ενημέρωσε λεπτομερώς τον κ. Παπανδρέου.

Τέλος, οι δύο πρωθυπουργοί συμφώνησαν να προγραμματιστεί για την προσεχή περίοδο η Σύνοδος του Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας-Τουρκίας, η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί για δεύτερη φορά το περασμένο Ιούνιο αλλά ανεβλήθη λόγω των εκλογών της Τουρκίας.

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Βενιζέλου-Σαμαρά

Τη συστράτευση της αντιπολίτευσης για την έξοδο από την κρίση, ζήτησε ο υπουργός Οικονομικών κατά τη συνάντησή του με τον αρχηγό της ΝΔ.

«Υπάρχουν πάντα πολλά και γόνιμα πεδία όπου υπάρχει σύγκλιση απόψεων» δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ευ. Βενιζέλος μετά τη συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά και πρόσθεσε ότι «τα πάντα εξαρτώνται από την ειλικρινή, έντιμη και ανοικτή συνεργασία, μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης».

Ο κ. Βενιζέλος συνέχισε λέγοντας ότι «είμαστε ανοικτοί και θέλω να ελπίζω ότι αυτή είναι και η θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, σε μία εθνικά υπεύθυνη στάση που είναι η βάση της συναίνεσης. Γιατί δεν διαχειριζόμαστε μία κομματική υπόθεση αλλά μία πολύ μεγάλη εθνική κρίση η οποία απαιτεί συστράτευση, με ειλικρινή συνεργασία όλων των δυνάμεων».

Η συνάντηση την οποία είχε ζητήσει χθες ο κ. Βενιζέλος διήρκεσε μία ώρα και δέκα λεπτά και οι δύο πολιτικοί ήταν μόνοι χωρίς τους συνεργάτες τους. Από την πλευρά της ΝΔ διέρρευσε μόνο ότι υπήρξε ενημέρωση για όλα τα οικονομικά ζητήματα από τον υπουργό Οικονομικών χωρίς τοποθετήσεις από τον κ. Σαμαρά.

Ο κ. Βενιζέλος δήλωσε ότι είχαν εκτενή και ουσιαστική συζήτηση σε πάρα πολύ καλό κλίμα για όλα τα ζητήματα.

«Ζήτησα να ενημερώσω για τις συζητήσεις με την τρόικα για τα μακροικονομικά δεδομένα και τους δημοσιονομικούς στόχους, για τις άμεσες προτεραιότητες και την εκτέλεση του προϋπολογισμού για τις ιδιωτικοποιήσεις για το νέο φορολογικό σύστημα το νέο μισθολόγιο την εργασιακή εφεδρεία».

Ειδικότερα για το φορολογικό, ο κ. Βενιζέλος δήλωσε ότι «ανοίγει πεδίο συναίνεσης για να υπάρξει ενιαίο εθνικό φορολογικό σύστημα», διευκρίνισε, όμως, ότι η συζήτηση θα γίνει στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Μπαρόζο: Πρόοδος στις συζητήσεις για τις ελληνικές εγγυήσεις

Πρόοδο στις συζητήσεις που διεξάγονται αναφορικά με το ζήτημα των εγγυήσεων για την παροχή νέων δανείων στην Ελλάδα διαπιστώνει ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.

Σε δηλώσεις που έκανε σήμερα μετά τη συνάντηση που είχε στη βελγική πρωτεύουσα με τον προεδρεύοντα του Συμβουλίου, Πολωνό πρωθυπουργό Ντόναλντ Τάσκ, ο κ. Μπαρόζο εξέφρασε την ελπίδα ότι οι τελευταίες λεπτομέρειες που εκκρεμούν για την εξεύρεση λύσης «θα αποτελέσουν το αντικείμενο συναίνεσης πολύ σύντομα».

Ειδικότερα, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, δήλωσε ότι έχει υπάρξει πρόοδος στις σχετικές συζητήσεις που διεξάγονται σε τεχνικό επίπεδο και υπογράμμισε ότι είναι πολύ σημαντικό να καταλήξουν οι διαβουλεύσεις το συντομότερο δυνατό.

Τόνισε ακόμη ότι η Επιτροπή εργάζεται με τα κράτη μέλη ώστε να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.

Ο Παυλής έκανε διακοπές μαζί με τον ΓΑΠ στην Καλαμάτα;

Αυτό τουλάχιστον υποννοεί ο φίλος Armageddon:

Στις τελευταίες(;) διακοπές, λοιπόν, του Γ.Παπανδρέου στην Καλαμάτα μαζί του βρίσκονταν η γυναίκα του, Άντα, το ζεύγος Παπακωνσταντίνου, το ζεύγος Προβόπουλου αλλά και ένας μεγαλοδημοσιογράφος με τη γυναίκα του και την κόρη του...

Ποιος είναι αυτός; Είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στα εγχώρια ΜΜΕ, έχει πάρα πολλά χρόνια στην πρώτη γραμμή της δημοσιογραφίας, πρώην κομμουνιστής αλλά εδώ και πολλά χρόνια θιασώτης του ΠΑΣΟΚικού κατεστημένου, αυτή τη στιγμή εργάζεται σε Μεγάλο Κανάλι στου οποίου τα τηλεοπτικά παράθυρα εμφανίζεται καθημερινώς και στο οποίο έχει και εκπομπή. Επίσης, είναι και φανατικός υποστηρικτής μεγάλης αθηναϊκής ομάδας...

Πόσο έγκριτος είναι άραγε, ένας δημοσιογράφος που ενώ μας πλασάρει κάθε μέρα την άποψη του σαν αντικειμενική, παραθερίζει με τον πρωθυπουργό της χώρας, υπουργούς αλλά και κορυφαίους τραπεζίτες; Εδώ έγκειται ένα μεγάλο θέμα δημοσιογραφικής ηθικής αλλά και ερωτηματικά για τη σχέση της κυβέρνησης με τα ΜΜΕ, τα οποία δεν πρέπει να μείνουν αναπάντητα...!

ΥΓ: Στη διάρκεια των διακοπών αυτών, και ενώ η...εκλεκτή παρέα που αναφέραμε απολάμβανε τις διακοπές της, μια κυρία δεν κρατήθηκε και τους είπε: "Εμείς εδω πέρα είμαστε φιλόξενοι άνθρωποι αλλά εσείς να σηκωθείτε και να φύγετε!" Πως τόλμησε;

Καταστροφές που προκάλεσε ο τυφώνας Irene (βίντεο)

Μελβούρνη, η καλύτερη πόλη στον κόσμο

Το τίτλο της καλύτερης πόλης του κόσμου από την άποψη του βιοτικού επιπέδου κατέκτησε η Μελβούρνη, σύμφωνα με έρευνα του Economist Intelligence Unit.

Μελετώντας στοιχεία όπως το ποσοστό εγκληματικότητας, το περιβάλλον, τις συγκοινωνίες, το σύστημα υγείας, την παιδεία, τα πολιτισμικά στοιχεία κλπ, η έρευνα με τίτλο Global Liveable Survey ανέλυσε συνολικά 140 πόλεις τις υφηλίου και κατέληξε στον νέο πρωταθλητή, που εκθρόνισε το Βανκούβερ του Καναδά.

Την πρώτη δεκάδα (στην οποία βρίσκονται 4 πόλεις της Αυστραλίας και 3 του Καναδά!) συμπληρώνουν οι: Βιέννη, Βανκούβερ, Τορόντο, Κάλγκαρι, Σίδνεϊ, Ελσίνκι, Πέρθ, Αδελαϊδα και το Όκλαντ.

Η κρίση στην Ευρωζώνη έχει ρίξει αρκετές θέσεις κάτω πολλές ευρωπαϊκές πόλεις ενώ –όπως είναι λογικό- οι εξελίξεις στη Λιβύη επηρέασαν και την Τρίπολη η οποία για πρώτη φορά βρέθηκε εκτός 10άδας.

Ουραγός στη λίστα είναι η Ζιμπάμπουε, ενώ η δική μας Αθήνα βρίσκεται στην 67η θέση, πέντε θέσεις χαμηλότερα σε σχέση με πέρυσι.

Vodafone: Διαψεύδει φήμες για εξαγορά της WIND Ελλάς

To Vodafone Group επιβεβαιώνει ότι έχει ξεκινήσει συζητήσεις με την Largo Limited για τη διερεύνηση πιθανής επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ Vodafone Ελλάδας και WIND Ελλάς.

Παρ’ όλα αυτά, η αναφορά που γίνεται σε δημοσιεύματα ότι το Vodafone Group συζητά να εξαγοράσει τη WIND Ελλάς έναντι μετρητών δεν είναι αληθής.

Οι συζητήσεις βρίσκονται σε αρχικό επίπεδο και δεν υπάρχει καμία βεβαιότητα ότι θα οδηγήσουν σε κάποια συμφωνία, αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Γαλλικό μαχητικό του ΝΑΤΟ συγκρούστηκε στον αέρα με λιθουανικό αεροπλάνο

Ένα γαλλικό Μιράζ και ένα λιθουανικό μαχητικό συγκρούσθηκαν σήμερα στον αέρα πάνω απ' τη Λιθουανία. Το Μιράζ κατάφερε να προσγειωθεί ενώ οι δύο Λιθουανοί ενεργοποίησαν την αυτόματη εκτίναξη και βρεθηκαν ζωντανοί. Το ατύχημα έγινε στην αεροπορική βάση Zokniai όπου είναι εγκατεστημένα γαλλικά Μιράζ προκειμένου να κάνουν περιπολίες για λογαριασμό του ΝΑΤΟ πάνω από τις βαλτικές χώρες.

Ποιος είναι ο ξεφτυλισμένος της φώτο; οοεεοο;



Μάλλον το γκομενάκι που έχει δεν ενδιαφέρεται για τον μεγαλειώδη εγκέφαλό του
και του τα είχε κάνει τούμπανο για την φαλάκρα

Μη πειστική απάντηση στην αποκάλυψη των wikileaks για τις σχέσεις "Νέων Φακέλων" και πρεσβείας των ΗΠΑ

http://enimerosi24.gr/media/frontpage/fakeloi_skai_2010.jpgΜε σημείωμα της στην ιστοσελίδα της εκπομπής, η συμπαρουσιάστρια των "Νέων Φακέλων" Σοφία Παπαϊωάννου παρουσιάσε την δική της εκδοχή για το τηλεγράφημα που έδωσε προχθές στη δημοσιότητα η αποκαλυπτική ιστοσελίδα wikileaks, χωρίς ωστόσο να πείσει κανέναν μιας γιατί ο Αμερικάνος Πρέσβης στην Αθήνα λέει ότι του είπαν πως οι εικόνες με τον Ρώσο δημοσιογράφο "έμειναν γιατί έχουν καλό τηλεοπτικό αποτέλεσμα".

Σύμφωνα με το τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα, ένας από τους 3 παρουσιαστές της εκπομπής, που μεταδίδεται από την τηλεόραση του Σκάι, ενημέρωσε την πρεσβεία για τις λεπτομέρειες εκπομπής για την κρίση στη Γεωργία. Πάντα σύμφωνα με τον αμερικανό διπλαμάτη στην Αθήνα και συντάκτη του τηλεγραφήματος, στην εκπομπή είχε επίσης γίνει μια «πολύ καλή επιλογή παρουσίασης των αμερικανικών θέσεων».

Η απάντηση της Σ.Παπαϊωάννου έχει ως εξής:

Θα ήθελα με αυτό το σημείωμα να απαντήσω σε κάποια σχόλια που γράφτηκαν τις τελευταίες ημέρες στο διαδίκτυο σχετικά με έγγραφο της Αμερικανικής πρεσβείας που δημοσιοποίησαν τα Wikileaks και αφορά στην εκπομπή ΟΙ ΝΕΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ και εμένα προσωπικά.

Το έγγραφο αναφέρεται σε μία αποστολή που είχα πραγματοποιήσει στην Γεωργία το 2008 κατά την διάρκεια του πολέμου με την Ρωσία κατά την οποία πήρα συνέντευξη από τον τότε αναπληρωτή Υφυπουργό των Εξωτερικών των ΗΠΑ, κύριο Μπράιζα. Ο Μπράιζα μου έδωσε πολύ λίγο χρόνο για την συνέντευξη και όλα όσα αναφέρονται στο έγγραφο της Πρεσβείας έλαβαν χώρα στο σύντομο διάστημα που οι ηχολήπτες τοποθετούν τα μικρόφωνα. Ο Μπράιζα, με ρώτησε - γιατί είχε εύλογο για αυτόν ενδιαφέρον - τι απάντησαν οι Ρώσοι στην εκπομπή μας και εγώ αποκρίθηκα ότι έδωσαν την "επίσημη γραμμή".

Τρεις ημέρες μετά την προβολή του ρεπορτάζ στην τηλεόραση (προβολή εκπομπής 29/09/2008, τηλεγράφημα για την εκπομπή στις 2/10/2008), οι Αμερικάνοι σχολιάζουν την εκπομπή μας επικριτικά σημειώνοντας ότι κόψαμε την αμηχανία των Ρώσων ενώ αντίθετα κρατήσαμε τις "άγριες χειρονομίες" του δημοσιογράφου του Russia Today κατά των Αμερικανών. Το αμερικανικό έγγραφο καταλήγει ότι "still", παρόλα αυτά, το πρόγραμμα ήταν ισορροπημένο και ότι συνέβαλε στο να παρουσιαστούν μεταξύ άλλων και οι Αμερικανικές απόψεις στην Ελλάδα.

Δεν μπορώ να καταλάβω από που προκύπτει ότι ζητήσαμε από τους Αμερικανούς την οποιαδήποτε έγκριση για το μοντάζ της εκπομπής, όταν μάλιστα οι ίδιοι μας επικρίνουν στο έγγραφο αυτό για κάποια - έστω και μικρή μεροληψία - υπέρ των Ρώσων. Η όλη συνομιλία μου με τον Μπράιζα ήταν μία σύντομη όσο και συνηθισμένη συνομιλία ανάμεσα σε έναν δημοσιογράφο και έναν συνεντευξιαζόμενο, χωρίς κανένα απολύτως ύποπτο περιεχόμενο.

Έχω στενοχωρηθεί πραγματικά με την ερμηνεία που έδωσαν κάποιοι στο τηλεγράφημα αυτό και ελπίζω η απάντησή μου να λύνει τις όποιες απορίες.

Τα ερωτήματα

Πάντως, αντίθετα με αυτό που αφήνει να εννοηθεί η απάντηση της Σοφίας Παπαιωάννου, το επίμαχο τηλεγράφημα εμφανίζει την αμερικανική πρεσβεία στην Αθήνα -και όχι τον Αμερικανό υφυπουργό στη Γεωργία- να ενημερώνεται για το μοντάζ από παρουσιαστή της εκπομπής: «ένας από τους τρεις παρουσιαστές μας είπε...», γράφει το τηλεγράφημα που υπογράφει ο κ. Speckhard στην Αθήνα, για να προσθέσει ότι κάποιες σκηνές από την συνέντευξη ενός Ρώσου δημοσιογράφου δεν «κόπηκαν» στο μοντάζ «επειδή όπως μας είπαν ήταν καλές τηλεοπτικά»(good television imagery). Καθώς το μοντάζ της εκπομπής έγινε στην Αθήνα, μετά την συνέντευξη με τον Αμερικανό υφυπουργό, ο τελευταίος ήταν αδύνατο να είχε εκ των προτέρων ενημέρωση για το ποιες σκηνές είχαν «κοπεί» και ποιες όχι.

Τα επιπλέον ερωτήματα τα οποία αναδεικνύει η υπόθεση είναι ο χειρισμός των αποκαλύψεων του Wikileaks από τους Νέους Φακέλους, που έχουν αγοράσει τα αποκαλυπτικά τηλεγραφήματα των Wikileaks από την εφημερίδα Aftenposten. Το συγκεκριμμένο τηλεγράφημα ήταν στην κατοχή τους; Και αν ναι, γιατί χρειάστηκε να δοθεί στην δημοσιότητα «κεντρικά» από το Wikileaks για να γίνει γνωστό στο ελληνικό κοινό; Υπάρχουν και άλλα τηλεγραφήματα ελληνικού ενδιαφέροντος με ανάλογη σημασία; Και αν ναι, με ποια κριτήρια αποφασίζεται αν και πότε θα δοθούν στη δημοσιότητα από τους Φακέλους;

Το Tvxs ζήτησε από την Σοφία Παπαϊωάννου να δώσει τις παραπάνω διευκρινίσεις, αλλά δήλωσε ότι δεν θέλει να μιλήσει περισσότερο, παραπέμποντας στην αρχική δήλωσή της.

Ακολουθεί το επίμαχο τηλεγράφημα:

ID : 172325
RefID : 08ATHENS1396
Date : 2/10/2008 2:08:00 μμ
Origin : Embassy Athens
Classification : UNCLASSIFIED//FOR OFFICIAL USE ONLY
Header : VZCZCXRO7079
OO RUEHIK RUEHLN RUEHPOD RUEHVK RUEHYG
DE RUEHTH #1396 2761408
ZNR UUUUU ZZH
O 021408Z OCT 08
FM AMEMBASSY ATHENS
TO RUEHC/SECSTATE WASHDC IMMEDIATE 2592
INFO RUEHXD/MOSCOW POLITICAL COLLECTIVE
RUEHZG/NATO EU COLLECTIVE
UNCLAS ATHENS 001396
SIPDIS
SENSITIVE
EUR FOR GRAFFY, BRYZA; EUR/PPD FOR PEREZ, TONER; EUR/SE FOR
FITZPATRICK
E.O. 12958: N/A
TAGS: PREL, KPAO, SOCI, MOPS, GR, RU, GE
SUBJECT: U.S. MESSAGE CLEAR AS GREECE´S ANSWER TO "60 MINUTES"
INVESTIGATES THE GEORGIA-RUSSIA CRISIS
REF: http://folders.skai.gr/default
1. (U) Summary and Introduction: Greece´s elite,
progressive SKAI TV devoted the September 29 season premiere
of its popular "60 Minutes"-style investigative show
"Neoi Fakkeloi" (The New Files, or Folders) to the
Georgia-Russia crisis, featuring an interview conducted on
location in Tbilisi with EUR DAS Matt Bryza. With its
well-chosen presentation of key U.S. positions, the
station achieved very high journalistic standards in this
broadcast, also available in streaming video and in transcript
form on its website (REF), as well as on YouTube. Next
Monday night, October 6, the series continues with
"Gazprom´s Global Project." End Summary and Introduction.
2. (U) After a straightforward presentation of the events
of "Three Days in August," Bryza appears in the second of
the show´s four segments. This part focuses on U.S.,
Georgian, and Russian diplomacy and is entitled
"The ´Secret´ War." It explores "how close we came to
a new Cold War," says Alexis Papahelas, probably
the best-known journalist in Greece, in his introduction.
Bryza is credited as "the one who spoke to the Georgians
that night," and is shown making three key points: that
the U.S. discouraged any Georgian military response; that
Russian provocations preceded it; and that Russia failed to
achieve anything.
3. (U) Speaking for their governments along by now
established lines, Georgia´s Minister for Reintegration Temuri
Yakobashvili and Russian Federation Council Deputy Vasili
Likhatchev (Vice President of the International Relations
Committee) also appear in this segment. In addition,
Moscow-based journalist Peter Lavelle, "an American who is
also the main anchor for Russia Today," at one point
exclaims that "it´s absolute lunacy!" to believe that
Russia is to blame. An interview with "Saakashvili on
the New Files" follows, and the show concludes with "The
Last Greeks of the Caucasus," which focuses on the plight
of the ethnic Greek diaspora in Georgia.
4. (SBU) Comment: One of the show´s three co-anchors told
us that the Russian government was slow to respond to the
station´s invitation, and that the Federation Council deputy
was uncomfortable, beginning most of his answers with
"The official line is..." This preface apparently hit
the cutting room floor during the editing process, while
the Russia Today journalist´s wild gesticulations were kept
in because they make for "good television
(imagery)," we were told. Still, overall, the show was
balanced and made an important contribution to getting the
U.S. message out in Greece. Post wishes to thank Embassy
Tbilisi for its assistance with this project.
SPECKHARD
;2008-10-02 14:08

Διαψεύδει ο Μπένυ τα περί εταιρείας συμμετοχών για τις εγγυήσεις

http://politikoblog.gr/Blog_photos/evenizelos.jpgΣε διάψευση δημοσιευμάτων σχετικά με το ζήτημα των φινλανδικών εγγυήσεων αλλά και τη σύσταση εταιρείας συμμετοχής στην ΕΕ για τη διαχείρισή τους προέβη με σημερινή του ανακοίνωση το υπουργείο Οικονομικών.

Δημοσιεύματα που αναπαράγουν τηλεγράφημα διεθνούς πρακτορείου ειδήσεων ως προς το ζήτημα των φιλανδικών εγγυήσεων, δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο των συζητήσεων στα αρμόδια όργανα της Ευρωζώνης, επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Υπενθυμίζεται ότι έγγραφό της φινλανδικής κυβέρνησης που δημοσιοποίησε τη Δευτέρα το πρακτορείο Reuters ανέφερε πως η Σκανδιναβική χώρα ζητά την μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων του ελληνικού Δημοσίου σε εταιρεία συμμετοχών με έδρα το Λουξεμβούργο ως εγγύηση για τα νέα δάνεια που θα δώσουν τα κράτη της ευρωζώνης στην Ελλάδα.

Το υπουργείο Οικονομικών ωστόσο διέψευσε σήμερα, Τρίτη, τη σχετική είδηση σημειώνοντας πως τα δημοσιεύματα που αναπαράγουν το εν λόγω τηλεγράφημα ως προς το ζήτημα των φιλανδικών εγγυήσεων, δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο των συζητήσεων στα αρμόδια όργανα της Ευρωζώνης.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως όπως έχει τονίσει κατ' επανάληψη ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος, η γραμμή που ακολούθησε και ακολουθεί η Ελλάδα στο ζήτημα αυτό είναι απολύτως εναρμονισμένη με τις αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης και του Eurogroup και ό,τι έχει κάνει το κάνει σε εκτέλεση των αποφάσεων αυτών, με επιδίωξη την άμεση και πλήρη εφαρμογή του Προγράμματος Στήριξης της ελληνικής οικονομίας, όπως αυτό αποφασίστηκε στις 21 Ιουλίου.

Μείωση 63% στα καθαρά κέρδη της ΔΕΗ στο πρώτο εξάμηνο 2011

Σε 128,8 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα μετά από φόρους κέρδη της ΔΕΗ στο πρώτο εξάμηνο 2011, σημειώνοντας πτώση 63% σε σχέση με τα 347,9 εκατ. ευρώ του πρώτου εξαμήνου 2010. Σημειώνεται δε πως τα καθαρά κέρδη δεν έχουν επιβαρυνθεί με πρόβλεψη φόρου για έκτακτη εισφορά, καθώς ο σχετικός νόμος για τα εταιρικά κέρδη του 2011 δεν έχει ακόμη ψηφιστεί.

Τα προ φόρων κέρδη του πρώτου εξαμήνου 2011, ανήλθαν σε 185,4 εκατ. ευρώ, έναντι 463,6 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2010, μειωμένα κατά 60%. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας τα οικονομικά αποτελέσματα επηρεάστηκαν αρνητικά από την απεργία του Ιουνίου, η επίπτωση της οποίας εκτιμάται σε 35 εκατ. ευρώ.

Τα κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 603,8 εκατ. ευρώ έναντι 821,1 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο 2010, μειωμένα κατά 26,5%. Το περιθώριο EBITDA, ανήλθε σε 22,2%, σε σύγκριση με 28,4% πέρυσι.

Η συνολική ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας αυξήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2011 κατά 67 GWh (+0,2%) στις 29.334 GWh έναντι 29.267 GWh το πρώτο εξάμηνο του 2010. Εξαιρουμένων των εξαγωγών και της άντλησης, η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας μειώθηκε κατά 1,8% περίπου (529 GWh).

Οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικής ενέργειας της ΔΕΗ, συμπεριλαμβανομένων των εξαγωγών, μειώθηκαν κατά 5,3%, σε 23.600 GWh, ενώ τα αντίστοιχα έσοδα μειώθηκαν κατά 6,9%, έναντι 9% στο πρώτο τρίμηνο του 2011.

Σύμφωνα με την εταιρεία ο ρυθμός μείωσης των εσόδων ανακόπτεται κυρίως λόγω του ευνοϊκότερου μείγματος πωλήσεων και της μειωμένης ζήτησης σε κατηγορίες πελατών χαμηλού περιθωρίου κέρδους, ενώ ο ρυθμός απώλειας μεριδίου σταθεροποιείται.

Newsroom ΔΟΛ

Τουλάχιστον 83 οι νεκροί από τα πειράματα των ΗΠΑ στη Γουατεμάλα το 1940

Τουλάχιστον 83 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τα ιατρικά και επιστημονικά πειράματα που έκαναν οι ΗΠΑ τη δεκαετία του 1940 στη Γουατεμάλα, αποκάλυψε τη Δευτέρα επιτροπή που ιδρύθηκε κατόπιν εντολής του Αμερικανού προέδρου Μπαράκ Ομπάμα.

Από τους περίπου 5.500 ανθρώπους που υποβλήθηκαν στα πειράματα αυτά, στα οποία περιλαμβανόταν σε πολλές περιπτώσεις η μόλυνση με σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα, έχασαν τη ζωή τους περίπου 83 άνθρωποι, σύμφωνα τον Στίβεν Χάουζερ, μέλος της επιτροπής.

Στο πλαίσιο των πειραμάτων τους, οι επιστήμονες μόλυναν εν γνώσει τους και εν αγνοία των ιδίων σχεδόν 1.300 ανθρώπους με τον ιό της σύφιλης και της βλεννόρροιας. Από αυτούς τους 1.300, μόνον «700 έλαβαν μια κάποια θεραπεία» πρόσθεσε ο Χάουζερ σε σύνοδο που έγινε για να παρουσιαστούν τα προκαταρκτικά συμπεράσματα της επιτροπής.

Τα πειράματα αυτά, που έγιναν μεταξύ του 1946 και του 1948, χρηματοδοτήθηκαν από τα αμερικανικά Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας (NIH). Οι επιστήμονες είχαν επιλέξει για τα πειράματά, ανθρώπους που ανήκαν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, μεταξύ των οποίων άτομα με νοητική υστέρηση.

Σύμφωνα με την πρόεδρο της επιτροπής, Έιμι Γκούτμαν, πρόκειται για μια «ιστορική αδικία» που έγινε στους ανθρώπους αυτούς, ενώ μόλις ένα μήνα νωρίτερα, οι ΗΠΑ, μέσω της υπουργού Εξωτερικών Χίλαρι Κλίντον και της υπουργού Δημόσιας Υγείας Καθλίν Σιμπέλιους, είχαν ζητήσει... συγγνώμη από τους εκατοντάδες πολίτες της Γουατεμάλας που μολύνθηκαν σκόπιμα και εν αγνοία τους από σύφιλη και βλεννόρροια.

tvxs.gr

Πλαφόν στους μισθούς;

Στο τραπέζι των συζητήσεων με την τρόικα έχει πέσει το πλαφόν στους μισθούς, όπως παραδέχθηκε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Οικονομικών, Ηλίας Πλασκοβίτης μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

«Επιδίωξή μας είναι το νέο μισθολόγιο να τεθεί σε εφαρμογή από τον Οκτώβριο του 2011», δήλωσε ο κ. Πλασκοβίτης διευκρινίζοντας ότι δεν πρόκειται να υπάρξει διαφοροποίηση αμοιβής λόγω υπηρεσίας η υπουργείου.

Σκοπός της κυβέρνησης, είπε, είναι να υπάρξει δημοσιονομική εξοικονόμηση, αλλά όχι μέσω της οριζόντιας μείωσης μισθών, γι΄αυτό και έχει θεσπιστεί η προσωπική διαφορά.

Αναφορικά με τους μισθούς στις ΔΕΚΟ, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου επεσήμανε ότι και εκεί θα υπάρξει σταδιακή προσαρμογή μισθού.

29 Αυγούστου 2011

H νέα τράπεζα «Alpha - Eurobank»

Μετά την συγχώνευση των τραπεζών Αlpha Bank και Eurobank, η νέα ονομασία της τράπεζας θα είναι Alpha - Eurobank.

Από την συγχώνευση η νέα τράπεζα θα έχει τα εξής χαρακτηριστικά και οικονομικά μεγέθη:

- Η επωνυμία της νέας τράπεζας είναι «Alpha Eurobank», με λογότυπο τα χρώματα της Alpha Bank.

- Συνολικές καταθέσεις 80 δισ. ευρώ και συνολικές χορηγήσεις 100 δισ. ευρώ.

- Δίκτυο καταστημάτων εντός και εκτός Ελλάδος που ξεπερνά τα 2.200 με περισσότερους από 30.000 εργαζόμενους.

- Πελατειακή βάση άνω των 8 εκατομμυρίων πελατών.

- Ο νέος τραπεζικός Όμιλος θα έχει σημαντική παρουσία στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, με συνολικό δίκτυο 1.300 και πλέον καταστημάτων σε οκτώ χώρες, και θα συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών μεγαλύτερων τραπεζικών ομίλων στη Βουλγαρία, την Κύπρο, τη Ρουμανία και τη Σερβία.

- Πιο συγκεκριμένα στην Ρουμανία θα έχει μερίδιο αγοράς 11%, στην Βουλγαρία 14%, στην Σερβία 11% και στην Κύπρο 9%.

- Συνολικές χορηγήσεις εκτός Ελλάδος 21 δισ. ευρώ. Χορηγήσεις 6,9 δισ. ευρώ στη Ρουμανία, 5,3 δισ. ευρώ στη Βουλγαρία και 2,2 δισ. ευρώ στη Σερβία

- Ο νέος Όμιλος θα περιλαμβάνεται στους 25 μεγαλύτερους τραπεζικούς ομίλους στην Ευρωζώνη με pro forma συνολικό ενεργητικό 146 δις. ευρώ.

- Το νέο σχήμα διαθέτει ευρεία μετοχική βάση, με πυλώνες τρεις κύριους μετόχους που εκπροσωπούν την οικογένεια Κωστόπουλου με 4%, την οικογένεια Λάτση με 17% και η Paramount Services Holding Limited (ήδη μετόχου της Alpha Bank, μια εταιρεία που εκπροσωπεί τα επιχειρηματικά συμφέροντα της πιο εξέχουσας οικογένειας στο Κατάρ), ο καθένας από τους οποίους υποστηρίζει, τόσο τη συγχώνευση όσο και το σχέδιο κεφαλαιακής ενίσχυσης.

- Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής θα είναι ο κ. Γιάννης Κωστόπουλος και επικεφαλής του διοικητικού σχήματος θα είναι δύο Συν-διευθύνοντες Σύμβουλοι, ο κ. Δημήτριος Μαντζούνης, υπεύθυνος των κεντρικών λειτουργικών υπηρεσιών (εταιρικό κέντρο) και ο κ. Νικόλαος Νανόπουλος, υπεύθυνος των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Προσλήψεις made by ΠΑΣΟΚ... Ο πιο "πράσινος" τίθεται επικεφαλής νέων φορέων του Δημοσίου

Ο Καθηγητής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου κύριος Κ. Αναγνωστόπουλος αναλαμβάνει το νέο φορέα του Υπουργείου Εργασίας "Εθνικό Ινστιτούτο Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού".

Ο εν λόγω κύριος που υπηρετεί από το 2009 ως Διευθύνων Σύμβουλος στην εταιρεία "Επαγγελματική Κατάρτιση Α.Ε." του Υπουργείου Εργασίας και ένα επιδείξει ένα πρωτότυπο αρνητικό ρεκόρ.

Από τα δημοσιοποιημένα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας φανερώνεται πως τελεί υπό κατάσταση χρεοκοπίας όσο και αν αυτό φαίνεται περίεργο.

Καθώς δεν είναι απλά μια ΔΕΚΟ αλλά έχει και τη διαχείριση εκατομμυρίων ευρώ, ενταγμένη στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, ωστόσο διαπιστευμένα φαίνεται ότι από τα κονδύλια του ΕΣΠΑ, ΔΕΝ έχει απορροφήσει ούτε ευρώ από το 2009 (επί 2 συναπτά έτη δηλαδή!!!!!!).

Ενώ και το προσωπικό της είναι απλήρωτο μήνες τώρα, "αποκλεισμένοι" από την ηγεσία του Υπουργείου.

Άραγε θα μπορούσε να μας εξηγήσει ο Υπουργός κύριος Κουτρουμάνης ποια η σκοπιμότητα και με ποιά κριτήρια έγινε η πρόσληψη του... "επιτυχημένου" Καθηγητή;

Μήπως γιατί κάποιος σύμβουλος στο Μαξίμου έκανε την πρόταση;

Μ.Β.

Ποιον πολιτικό αποκαλεί η Ελευθεροτυπία "το πράμα";

Δείτε το

ΠΑΣΟΚ: Ρεσιτάλ λαθών και ερασιτεχνισμού

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ συνεχίζει να καταρρίπτει όλα τα αρνητικά ρεκόρ στην οικονομία, όπως επίσης και στην επίδειξη ερασιτεχνισμού και αδεξιότητας σε βάρος της χώρας και της κοινωνίας.

Οι πανηγυρισμοί για τη σύνοδο της 21ης Ιουλίου, που πομπωδώς και υπερφίαλα, επιδόθηκαν τα κυβερνητικά στελέχη, έχουν ήδη παραχωρήσει τη θέση τους στην επιδεινούμενη αρνητική πραγματικότητα.

Το σύνολο των στόχων που ετέθησαν αναθεωρούνται συνεχώς επί τα χείρω:

* Ο λαλίστατος υπουργός Οικονομικών, κ. Βενιζέλος, ομολογώντας την παταγώδη αποτυχία του, παραδέχθηκε ότι η ύφεση θα ξεπεράσει το 5%, παίρνοντας πίσω τις διαβεβαιώσεις του για το «πάτο του βαρελιού», που τελικά αποδείχθηκε και πάλι «τρύπιος»...
* Τα στοιχεία του προϋπολογισμού για το πρώτο επτάμηνο του έτους φανερώνουν ότι τα καθαρά έσοδα μειώνονται κατά 6,4%, έναντι αναθεωρημένου ετήσιου στόχου για αύξηση κατά 5,6%.
* Αλλά και οι δαπάνες είναι αυξημένες κατά 7,3% έναντι του περυσινού επταμήνου, με τις πρωτογενείς δαπάνες να αυξάνονται κατά 4,8%, έναντι αναθεωρημένου ετήσιου στόχου για αύξηση μόλις κατά 0,7%.
* Η ανεργία σκαρφαλώνει για το Μάιο στο 16,6% και, πλέον, ακόμη και το 20% εμφανίζεται απειλητικό στον ορίζοντα του προσεχούς φθινοπώρου.
* Το έλλειμμα, τελικά, εμφανίζεται αυξημένο στους πρώτους επτά μήνες του 2011 κατά 25,1%, έναντι ετήσιας πρόβλεψης για μείωση κατά 3,9%.

Πρόκειται, δίχως άλλο, για ολοκληρωτικό «ναυάγιο» της οικονομικής πολιτικής που δεν προσφέρει την παραμικρή αχτίδα αισιοδοξίας, με αποκλειστικά κυβερνητική ευθύνη.

Επιπλέον, η πολιτική αυτή, που βουλιάζει την οικονομία στο φαύλο κύκλο της ύφεσης και των ελλειμμάτων, συνοδεύεται από ένα απίστευτο ρεσιτάλ λαθών και ερασιτεχνισμού. Αναφέρουμε χαρακτηριστικά:

* Τη διμερή συμφωνία με τη Φινλανδία που θέτει σε κίνδυνο την υλοποίηση όποιων θετικών σημείων της συμφωνίας της 21ης Ιουλίου.
* Το αλαλούμ με το ΦΠΑ σε είδη εστίασης, που πέρα από το γελοίο του πράγματος προκαλεί και τη δίκαιη αγανάκτηση σε επαγγελματίες και καταναλωτές, καθώς θα προκαλέσει ακόμη ένα πλήγμα σε μια ασφυκτιούσα αγορά.
* Την παραδοχή εκ μέρους του αναπληρωτή υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ότι τελικά ήταν λάθος η κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, το οποίο σε 1,5 χρόνο καταργήθηκε, ιδρύθηκε και ξανα-καταργήθηκε…
* Την αμαρτωλή ιστορία με τις ΜΚΟ, που θα προσλαμβάνουν εργαζόμενους, λαμβάνοντας μεσιτικά. Είναι δε τόσο διάτρητη αυτή η διαδικασία που προκαλεί και την αντίδραση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, καθώς άλλοι συνάδελφοί τους εμπλέκονται άμεσα σε αυτό το εμπόριο της ελπίδας.

Η εικόνα σύγχυσης και χάους στη λειτουργία της κυβέρνησης τής δημιούργησε ευλόγως σοβαρό πρόβλημα στην ανεύρεση αισιόδοξου «αφηγήματος», και, ταυτόχρονα, με το φόβο των επικείμενων, δικαιολογημένων, αντιδράσεων το πρόγραμμα του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ βρίσκεται σε συνεχή ανασχεδιασμό.

Κατά τα φαινόμενα, η κυβέρνηση είχε «ποντάρει» στη θερινή ραστώνη και στην προπαγάνδα της εικονικής πραγματικότητας για να καλλιεργήσει εντυπώσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητά της. Η διάψευση, όμως, των επιδιώξεών της συνέβη τόσο γρήγορα όσο κρατούν και οι δεσμεύσεις της για τη μη λήψη νέων μέτρων.

Ι. Βρούτσης: 2.000 ελληνικές επιχειρήσεις -το 40% μόνο φέτος- μετανάστευσαν στη γειτονική Βουλγαρία

«Τα αποτελέσματα της έρευνας της Παγκόσμιας Τράπεζας και της International Finance Corp, επιβεβαιώνουν απόλυτα αυτό που εδώ και αρκετό καιρό λέει η Νέα Δημοκρατία για την επανεκκίνηση της οικονομίας και στo οποίo, δυστυχώς, προκλητικά “κωφεύει” η κυβέρνηση.

Την ώρα που η εγχώρια αγορά πιάνει “πάτο”, εξαιτίας της φορολογικής καταιγίδας που έχει εξαπολύσει το οικονομικό επιτελείο, περισσότερες από 2.000 ελληνικές επιχειρήσεις -το 40% μόνο φέτος- μετανάστευσαν στη γειτονική Βουλγαρία, αναζητώντας ένα ασφαλές και ευνοϊκό φορολογικό καταφύγιο.

Αυτό το κύμα φυγής, οφείλεται στον χαμηλό φορολογικό συντελεστή του 10%, που ισχύει στη γειτονική μας χώρα, καθώς και στους χαμηλότερους συντελεστές που ισχύουν στις υπόλοιπες όμορες χώρες -σε σχέση με την Ελλάδα όπου το ποσοστό περιγράφεται στο 45%. Γεγονός, που αποτελεί ισχυρό κίνητρο για τις επιχειρήσεις απέναντι στο επαχθές και πολυδαίδαλο Ελληνικό Φορολογικό Σύστημα.

Η αλόγιστη και πρωτοφανής φοροεπιδρομή των τελευταίων 2 ετών, έχει οδηγήσει στον αφανισμό της ελληνικής επιχειρηματικότητας, καθώς χιλιάδες ελληνικές επιχειρήσεις απειλούνται με λουκέτο μέχρι το τέλος του έτους, ενώ πολλές ακόμη οδηγούνται στην «ξενιτιά» αναζητώντας “σανίδα σωτηρίας”.

Τελικά, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κάτι κατάφερε. Να μετατρέψει την Ελλάδα σε πρωταθλήτρια χώρα σε φόρους στην Ευρώπη και σε τόπο εχθρικό για επενδύσεις»

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΔΚ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗΣ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ

Β. Παπαγεωργόπουλος: Παραδίδουμε μία πλήρη και καθαρή δομή στην Αυτοδιοίκηση της Κεντρικής Μακεδονίας.

Σε ένα διαφορετικό κλίμα με έκδηλα τα στοιχεία της νοσταλγίας και της συγκίνησης σε όλα τα μέλη του Σώματος, πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι η τελευταία (τακτική) συνεδρίαση της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων του Νομού Θεσσαλονίκης. Με την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος προκηρύχθηκαν οι εκλογές που θα σημάνουν τη διάλυση της ΤΕΔΚ και τη σύσταση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, που θα είναι στο εξής ο συνδικαλιστικός φορέας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης της περιοχής μας.

Ανοίγοντας αυτήν την τελευταία συνεδρίαση ο τελευταίος Πρόεδρος της ΤΕΔΚ Βασ. Παπαγεωργόπουλος σημείωσε ότι η Ένωση παραδίδεται:

- με οικονομικό πλεόνασμα και δίχως την παραμικρή οφειλή σε εργαζόμενους, προμηθευτές και συνεργάτες, παρά το γεγονός ότι η τακτική επιχορήγηση περιορίστηκε από το 1 εκ. ευρώ το 2009 στις 750.000 ευρώ το 2010 και μόλις 63.000 ευρώ το 2011!

- Με άρτιες και υπερσύγχρονες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις, μηχανοργάνωση και εξοπλισμό ικανό να καλύψουν πλήρως τις ανάγκες της Π.Ε.Δ.

- Με διαχειριστική επάρκεια (Πρότυπο 1429) για την υλοποίηση προγραμμάτων του ΕΣΠΑ.

- Με πλούσιο απολογισμό σε ευρωπαϊκά προγράμματα, παρεμβάσεις, έργα και πρωτοβουλίες για την στήριξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Νομού Θεσσαλονίκης.

«Είναι γεγονός ότι παρά τις διαφωνίες μας εντός του οργάνου, που πολλές φορές κινήθηκαν σε υψηλούς τόνους, παραγάγαμε έργο. Η αγωνία μας ήταν κοινή: ένα καλύτερο μέλλον για το θεσμό της Αυτοδιοίκησης», σημείωσε ο κ. Παπαγεωργόπουλος που ευχαρίστησε θερμά τα μέλη του Δ.Σ. και τους εργαζόμενους της ΤΕΔΚ για τις προσπάθειές τους στα 12,5 χρόνια στα οποία ο ίδιος είναι πρόεδρος της Ένωσης.

«Θέλαμε να βαδίσουμε επιτέλους στον Ευρωπαϊκό Δρόμο και εργαστήκαμε σκληρά γι’ αυτό, αλλά δυστυχώς η Κεντρική Εξουσία δεν το επέτρεψε γιατί θέλει να ποδηγετεί την Αυτοδιοίκηση», κατέληξε ο κ. Παπαγεωργόπουλος.

Στην Αλγερία 3 παιδιά του Καντάφι και η γυναίκα του

http://d1.stern.de/bilder/stern_5/politik/2011/KW35/Gaddafi_Frau_Algerien_maxsize_420_280.jpgΣτην Αλγερία βρίσκονται όπως μετέδωσε πριν από λίγο το Κρατικό αλγερινό πρακτορείο ειδήσεων, δύο γιοί, η κόρη και η γυναίκα του Καντάφι. Πρόκειται για τη γυναίκα του Σαφία, την κόρη του Αίσα και τους γιούς του Μοχάμετ και Χάνιμπαλ με τις οικογένειές τους. Όλοι πέρασαν σήμερα το πρωί τα σύνορα προς την Αλγερία.
Σύμφωνα δε με το ιταλικό πρακτορείο Ansa ο Καντάφι βρίσκεται μαζί με δύο άλλους γιούς του εκατό χιλιόμετρα νότια της Τρίπολης στην πόλη Bani Walid.

Για παράνομη αφισοκόλληση κατηγορούνται οι νεαροί που συνελήφθησαν στη Θεσσαλονίκη

Για παράνομη αφισοκόλληση κατηγορούνται δύο νεαροί που συνελήφθησαν στη Θεσσαλονίκη, επειδή κολλούσαν αφίσες με προσβλητικό περιεχόμενο σε βάρος του πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου.

Οι δύο νεαροί, ηλικίας 22 και 21 ετών, συνελήφθησαν επί τω έργω, χθες το βράδυ, στη συμβολή των οδών Αγίας Σοφίας με Εγνατία, από αστυνομικούς της ομάδας «Ζ».

Σήμερα οδηγήθηκαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης και σε βάρος τους απαγγέλθηκε η κατηγορία της παράνομης αφισοκόλλησης. Αφού ορίστηκε τακτική δικάσιμος αφέθηκαν ελεύθεροι.

Στο τέλμα του κρατισμού

Του Γεωργίου Ι. Αναστασόπουλου

«Η Ελλάδα έχει βιομηχανία αλλά βρίσκεται στην Βουλγαρία!»

Στις 26 Αυγούστου ένα ενδιαφέρον άρθρο[2] του διαδικτυακού Bloomberg ασχολήθηκε με την μετανάστευση Ελληνικών επιχειρήσεων στην Βουλγαρία. Σύμφωνα με τον συντάκτη του άρθρου, 2.000 και πλέον επιχειρήσεις ελληνικών συμφερόντων έχουν εγκατασταθεί ήδη στην Βουλγαρία εκ των οποίων το 40% μόλις φέτος! Το άρθρο προσεγγίζει το πολιτικό-οικονομικό σκηνικό που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα και διερευνά τους λόγους αυτής της επενδυτικής όσμωσης.

«Η λειτουργία μας στην Βουλγαρία κοστίζει πολύ λιγότερο από την Ελλάδα λόγω μειωμένων φόρων και μισθών. Επίσης, η φορολογική νομοθεσία στην Βουλγαρία είναι πολύ απλούστερη, ξεκάθαρη και κυρίως προβλέψιμη» αναφέρει ανώτατο διευθυντικό στέλεχος ελληνικής βιομηχανίας που λειτουργεί ήδη 5 εργοστάσια στην Βουλγαρία απασχολώντας 1000 εργαζομένους.

Το ότι η Βουλγαρία φορολογεί τις επιχειρήσεις με 10% είναι γνωστό. Είναι, επίσης, γνωστό το ότι προσφέρει φθηνό εργατικό δυναμικό. Αυτό όμως που πραγματικά εκπλήσσει είναι η επίτευξη ενός φορολογικού περιβάλλοντος, που είναι φιλικό προς τις επιχειρήσεις χωρίς να τους επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις! Αξίζουν συγχαρητήρια στην Βουλγαρική κυβέρνηση και τον λαό της, που μετά από δεκαετίες λειτουργίας σε καθεστώς, και νοοτροπίες, κομμουνιστικής κολεκτιβοποίησης, μπορούν πλέον να ανταγωνιστούν στα ίσα χώρες με μακρόχρονη λειτουργία της οικονομίας της αγοράς (υποτίθεται), όπως η Ελλάδα. Και αποτελεί όνειδος για μια χώρα σαν την Ελλάδα, που με τόση οικονομική βοήθεια και στήριξη από την δύση (από το μεταπολεμικό σχέδιο Μάρσαλ μέχρι τα απανωτά «πακέτα Ντελόρ») καταφέρνει να ευτελίζεται διεθνώς με το να μετατρέπεται όχι μόνο σε διεθνή επαίτη αλλά και σε παγκόσμιο παράδειγμα προς αποφυγήν.

Το ευτράπελο και ταυτόχρονα τραγικό είναι πως η πολιτική μας ηγεσία (ιδίως οι υπεύθυνοι του τριγώνου Οικονομία-Ανάπτυξη-Υποδομές) σπαζοκεφαλιάζουν για να βρουν την μαγική συνταγή της πολυπόθητης Ανάπτυξης, την ίδια στιγμή που εθελοτυφλώντας, αδυνατούν ή δεν επιθυμούν να κατανοήσουν τον απέραντο κρατισμό που διαποτίζει «μέχρι το κόκκαλο» το πολιτικό τους σκεπτικό, την εξάρτησή τους από τις κρατικοδίαιτες Λερναίες Ύδρες, που επί δεκαετίες οι ίδιοι εξέθρεψαν με απέραντη στοργή και φροντίδα, και την προσήλωσή τους σε ένα ξεπερασμένο κι αδιέξοδο οικονομικό μοντέλο Κεϋνσιανής έμπνευσης και φιλοσοφίας.

Θα ήταν χρήσιμο για τον Έλληνα Υπουργό Ανάπτυξης να μελετήσει τον όποιο αντίστοιχο Βουλγαρικό «Αναπτυξιακό Νόμο» που προσέλκυσε τις 2.000 Ελληνικές Επιχειρήσεις. Με έκπληξή του θα ανακαλύψει πως τέτοιος νόμος δεν υφίσταται! Αυτό που υφίσταται είναι ένα ελκυστικό, σοβαρό και συνεπές επιχειρηματικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται από την τοπική φορολογική, εργατική και ασφαλιστική νομοθεσία. Χωρίς μεν επιδοτήσεις και ΕΣΠΑ αλλά και δίχως μεσάζοντες, δίχως εισφορές υπέρ τρίτων, δίχως ΠΑΜΕ και «Φωτόπουλους» και κυρίως δίχως κρατική γραφειοκρατία και διαφθορά.

Και για να είμαστε δίκαιοι το πρόβλημα δεν εστιάζεται μόνο στην παροιμιώδη ανικανότητα και ατολμία της πολιτικής μας ηγεσίας να αντιληφθεί την πραγματικότητα, αλλά και στις έντεχνα εμφυτευμένες, για δεκαετίες, κρατικιστικές δοξασίες στον ίδιο το λαό μας. Για παράδειγμα, αποτελεί ένα μυστήριο για τον μέσο πολίτη το γιατί η αύξηση του μεγέθους του δημοσίου οδηγεί σε λουκέτα την αγορά και ακόμη περισσότερο αγγίζει τα όρια της κβαντικής φυσικής το γιατί η επιμονή σε μη απολύσεις στον –αντιπαραγωγικό- δημόσιο τομέα οδηγεί σε ανεργία στον –παραγωγικό- ιδιωτικό τομέα! Θεωρείται δε, σχεδόν φυσιολογική η δυνατότητα κάθε οργανωμένης συντεχνίας φασιστοειδών της αριστεράς –κι όχι μόνον-, να καταλύει την δημοκρατία, αφαιρώντας με την βία από συμπολίτες μας την ελευθερία του λόγου, της μετακίνησης ή και αυτής ακόμη της εργασίας.

Το πρόβλημα της χώρας μας δεν εστιάζεται, λοιπόν μόνο σε τεχνικά ζητήματα. Αν ήταν έτσι, θα αρκούσαν κάποιες μεταρρυθμίσεις για να αναταχθεί η οικονομία και να ξεκινήσει ένας νέος κύκλος Ανάπτυξης. Το πρόβλημα της χώρας μας εστιάζεται σε θέματα νοοτροπίας, ηθικής και αρχών. Κι ένας λαός ηθικά και αξιακά ευνουχισμένος δεν δύναται να ανακάμψει με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου.

Οι ριζικές ανατροπές που απαιτούνται είτε στην αγορά, είτε στην παιδεία, είτε στην υγεία, είτε στην λειτουργία του κράτους, προϋποθέτουν πρώτα ριζικές ανατροπές στις νοοτροπίες μας, στις αρχές μας και στο αξιακό μας σύστημα. Οι ανατροπές αυτές δεν επιτυγχάνονται μέσω τεχνικών διεργασιών όπως οι εκλογές, αλλά μέσω κοινωνικών διεργασιών που ενεργοποιούνται αυτόματα είτε ως αποτέλεσμα μακρόχρονης ηθικής ωρίμανσης είτε ως αποτέλεσμα συλλογικών αντανακλαστικών επιβίωσης. Και τέτοια αντανακλαστικά ενεργοποιούνται κατά την διάρκεια των κρίσεων. Όσο δε, αργούν να ενεργοποιηθούν τόσο η κρίση εντείνεται, οδεύοντας προς την κορύφωσή της. Ευτυχής ο λαός που το ένστικτο αυτοσυντήρησής του θα «ξυπνήσει» προ της –καταστροφικής- κορύφωσης της κρίσης. Αν δεν το επιτύχει αυτό τότε η ιστορία θα του παρέχει πλουσιοπάροχα όσο χρόνο επιθυμεί -μετά από την καταστροφή- για να μαζέψει πληγωμένος τα συντρίμμια του, να αναλογιστεί τα λάθη του και να ξεκινήσει μια νέα ωριμότερη πορεία.

Και η Σύνεση και ο Πόνος δρουν πάντα διδακτικά.

Σε κάθε περίπτωση εμείς επιλέγουμε τον δάσκαλό μας.

Άλλη μια απόδειξη ότι η πολυδιαφημισμένη απ το ΠΑΣΟΚ "αύξηση των εξαγωγών" είναι μαϊμού

Εκτίναξη 9,1% των τιμών παραγωγού στη βιομηχανία τον Ιούλιο

αύξηση των τιμών είναι δηλ. αυτή που οδηγεί σε "αύξηση των εξαγωγών" που διαφημίζουν οι ΠΑΣΟΚοι... γιατί η "αύξηση εξωγωγών" των ΠΑΣΟΚων αναφέρεται σε αύξηση του τζίρου και όχι των παραγγελιών, που είναι πεσμένες, ή των ποσοτήτων]

Αύξηση 9,1% σημείωσε, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), ο γενικός δείκτης τιμών παραγωγού στη βιομηχανία τον Ιούλιο εφέτος, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιουλίου 2010, έναντι αύξησης 6,1% που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση των δεικτών του 2010 προς το 2009.

Η εξέλιξη αυτή, οφείλεται στην αύξηση του δείκτη τιμών παραγωγού εγχώριας αγοράς κατά 8,7%, και στην αύξηση του δείκτη τιμών παραγωγού εξωτερικής αγοράς κατά 10,3%.

Εξάλλου, ο γενικός δείκτης τον Ιούλιο 2011, σε σύγκριση με τον δείκτη του Ιουνίου 2011, παρουσίασε αύξηση 1,1% έναντι μείωσης 1,1% που σημειώθηκε αντίστοιχα το 2010.

Άλλο ένα προφητικό πρωτοσέλιδο των ΝΕΩΝ: Είχαν προβλέψει ότι ο Πρωθυπουργός κρύβεται και κυκλοφορεί σαν "Αναγνώστου"!!

Όλοι θα έχετε μάθει για τις νέες διακοπές Γιωργάκη. Αυτό που ενδεχομένως δεν μάθατε και είναι η απόλυτη ξεφτίλα, είναι ότι ο Πρωθυπουργός έκανε την κράτηση με άλλο όνομα, προκειμένου να κοροϊδέψει... τον εαυτόν του και τους χαχόλους που τον πιστεύουν. Όπως γράφει η «Ελευθεροτυπία» σήμερα, η κράτηση έγινε στο όνομα… Αναγνώστου στον ξενώνα της περιοχής. Να σας θυμίσω λοιπόν το πρωτοσέλιδο των ΝΕΩΝ, που είχαν προβλέψει ότι ο Πρωθυπουργός κρύβεται..

σαν σήμερα πριν από ακριβώς 3 χρόνια έγραφαν:

ΔΕΘ: ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ...

Φυσικά ο Καραμανλής, όπως όλοι ξέρουν, ποτέ δεν κρύφτηκε και όπου πήγαινε, πήγαινε σαν Καραμανλής...
και όχι σαν "Αναγνώστου"


Στο κάδρο των υποκλοπών, εναντίον του Καραμανλή, οι Αμερικανοί

Description: Μια πέμπτη κεραία που ενεργοποιούσε τα καρτοκινητά - «σκιές» ανακάλυψε η ΑΔΑΕ. Η κεραία αυτή εντοπίζεται κοντά στην περιοχή που πριοσδιορίζουν οι άλλες 4 γνωστές κεραίες και όπου δεσπόζει η αμερικανική πρεσβεία. Τεχνικοί εκτιμούν ότι με 5 κεραίες (κατ'άλλους υπάρχει και έκτη) είναι πλέον ευκολότερος ο εντοπισμός του χώρου στον οποίο κρύβονταν οι «άγνωστοι υποκλοπείς»ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ, ΜΙΑ ΑΒΛΕΨΙΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΔΡΟΜΟ ΔΙΑΛΕΥΚΑΝΣΗΣ

Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΖΕΡΒΑ/ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Ενα απρόβλεπτο λάθος, μια αβλεψία της στιγμής, ίσως λόγω και της υπερβολικής σιγουριάς των δραστών, ίσως ανοίξει τελικά, έξι χρόνια μετά, το δρόμο για την πλήρη διαλεύκανση του σκανδάλου των υποκλοπών.

Μια πέμπτη κεραία που ενεργοποιούσε τα καρτοκινητά - «σκιές» ανακάλυψε η ΑΔΑΕ. Η κεραία αυτή εντοπίζεται κοντά στην περιοχή που πριοσδιορίζουν οι άλλες 4 γνωστές κεραίες και όπου δεσπόζει η αμερικανική πρεσβεία. Τεχνικοί εκτιμούν ότι με 5 κεραίες (κατ'άλλους υπάρχει και έκτη) είναι πλέον ευκολότερος ο εντοπισμός του χώρου στον οποίο κρύβονταν οι «άγνωστοι υποκλοπείς» Λίγο πριν ολοκληρωθεί και επίσημα η δεύτερη δικαστική έρευνα της υπόθεσης, πληροφορίες αναφέρουν ότι προέκυψαν για πρώτη φορά στοιχεία, τα οποία οδηγούν, έστω και έμμεσα, την άκρη του νήματος στην καρδιά της αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η σύνδεση αυτή δεν προκύπτει ευθέως μέσω των 14 καρτοκινητών-σκιών, τα οποία διενεργούσαν τις υποκλοπές. Τα ίχνη της αποκάλυψης, όπως όλα δείχνουν, άφησε ένα άλλο τηλέφωνο, που αγοράστηκε μαζί με άλλα τρία την κρίσιμη περίοδο του Ιουνίου 2004 από συγκεκριμένο κατάστημα (Ακτή Μιαούλη στον Πειραιά). Το κινητό αυτό φαίνεται ότι λειτούργησε κανονικά το ίδιο επίμαχο διάστημα των υποκλοπών (Ιούλιος 2004-Φεβρουάριος 2005), με σύνδεση που χρησιμοποιούσαν στελέχη του προσωπικού τής εδώ αμερικανικής πρεσβείας. Η συγκεκριμένη τηλεφωνική σύνδεση δεν είχε πάντως καμία επικοινωνία με τα υπόλοιπα ύποπτα τηλέφωνα-σκιές.

Πηγές της ΑΔΑΕ, η οποία συνέδραμε με τεχνικό προσωπικό τη νέα έρευνα του εισαγγελέα εφετών Δ. Δασούλα, έλεγαν στην «Ε» ότι η ταυτοποίηση της συσκευής με το συγκεκριμένο ύποπτο αριθμό έγινε μέσω της παρακολούθησης της χρήσης του κινητού τηλεφωνού με βάση το μοναδικό αριθμό ΙΜΕΙ που έχουν όλα τα κινητά.

Ετσι, σύμφωνα και με χθεσινό δημοσίευμα της «Καθημερινής», το ύποπτο τηλέφωνο φέρεται να χρησιμοποιήθηκε από προσωπικό της αμερικανικής πρεσβείας σε χρόνο παράλληλο με εκείνο των υποκλοπών.

Η σύνδεση αυτή, και κυρίως η χρονική σύμπτωση, προκαλεί -και δικαίως- πολλά εύλογα ερωτήματα. Οπως έλεγαν τεχνικοί των επικοινωνιών, όταν τα ύποπτα τηλέφωνα αγοράζονται ταυτόχρονα και ένα από αυτά λειτουργεί με αριθμό της αμερικανικής πρεσβείας, είναι λογικό να υπάρξει άμεση συσχέτιση των δεδομένων.

Ολοι θυμόμαστε καλά, άλλωστε, ότι από την πρώτη στιγμή που αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο, η ίδια η κυβέρνηση Καραμανλή είχε σκιαγραφήσει, μέσω των κυψελών της Vodafone, ως κέντρο των υποκλοπών το ύποπτο τρίγωνο των Αμπελοκήπων, μέσα στο οποίο δέσποζε η αμερικανική πρεσβεία.

Σημείο-κλειδί για το ξεκλείδωμα της υπόθεσης αποδείχθηκε κατάστημα κινητής τηλεφωνίας στην Ακτή Μιαούλη στον Πειραιά. Εκεί είχαν εντοπίσει ΕΥΠ και ΑΔΑΕ το πιθανό κέντρο, αλλά και τον «αδύναμο κρίκο» του σκανδάλου. Υποπτες μικρής διάρκειας κλήσεις σε καρτοκινητά-σκιές, μια περίεργη δήλωση απώλειας και ένα συμβόλαιο, που έγινε μέσα σε ελάχιστες ημέρες καρτοκινητό, κίνησαν υποψίες. Ομως ο περίφημος Γ45, ο σύνδεσμος που κρυβόταν πίσω από όλα αυτά, αποδείχθηκε «φαντομάς». Δεν έγινε το ίδιο, όμως, με τα 4 ύποπτα τηλέφωνα που αγοράστηκαν τον Ιούνιο του 2004.

Η πρώτη δικαστική έρευνα, υπό τον εφέτη Κ. Πετρόπουλο, οδήγησε την υπόθεση στο αρχείο ελλείψει δραστών. Ο ανακριτής δεν ερεύνησε τις σχέσεις του συγκεκριμένου καταστήματος με την υπόθεση, δεν ζήτησε καν δικαστική συνδρομή από τις ΗΠΑ για τα σταθερά τηλέφωνα του Μέριλαντ (έδρα της Υπηρεσίας Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ), με τα οποία επικοινώνησαν οι υποκλοπείς τον Ιούνιο του 2004, θεωρώντας ότι τα στοιχεία δεν είναι αξιοποιήσιμα. Αντίθετα, άφηνε να εννοηθεί ότι οι υποκλοπείς είναι μάλλον ξένοι, με τεχνικές γνώσεις και δυνατότητες ιδιαίτερα εξειδικευμένες.

Η αρχειοθέτηση της δικογραφίας του σκανδάλου προκάλεσε το 2008 ποικίλες αντιδράσεις, καθώς συνοδεύτηκε και από παραγραφή των πλημμελημάτων της παραβίασης του τηλεφωνικού απορρήτου.

Πριν από ένα χρόνο, έπειτα από εγγραφο αίτημα της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, επικεφαλής της οποίας ήταν ο σημερινός υπουργός Δικαιοσύνης Μιλτ. Παπαϊωάννου, η εισαγγελία του Αρείου Πάγου και του Εφετείου Αθηνών αποφάσισε να βγάλει την υπόθεση από το αρχείο, συνεχίζοντας τη δικαστική έρευνα για το πιθανό αδίκημα της κακουργηματικής κατασκοπίας. Ενα από τα σημεία κριτικής ήταν ότι δεν εξετάστηκαν δύο σημαντικοί μάρτυρες, ένας από τους οποίους ήταν υπάλληλος του καταστήματος κινητής τηλεφωνίας στην Ακτή Μιαούλη.

Είναι άγνωστο, ωστόσο, πώς θα χειριστεί ποινικά το ενδεχόμενο άσκησης ποινικών διώξεων η εισαγγελία Εφετών. Ισως η εξέλιξη αυτή να ήταν η τελευταία που, εν μέσω της συγκεκριμένης συγκυρίας, θα επιθυμούσε η ελληνική κυβέρνηση.

http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=305001

Υποκλοπές-"Αυτοκτονία" Τσαλικίδη

Απόσπασμα από τη εκπομπή Κίτρινος τύπος του Τριανταφυλλόπουλου σχετικά με την "αυτοκτονία" ή κατ' άλλους τη "δολοφονία που διέταξε η εταιρεία" Vodafone, για τον Υπάλληλό της Κώστα Τσαλικίδη και τα 14 κρίσιμα ερωτήματα. Δείτε το σχετικό Βίντεο:


ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΣΑΛΙΚΙΔΗ VODAFONE by Allgreece-hotels

O Μητροπολίτης Κονίστης Ανδρέας για τη νίκη του Εθνικού Στρατού στο Γράμμο και το Βίτσι

Δείτε την εξαιρετική ομιλία του Μητροπολίτη:

Τρέχουν να υπογράψουν ΓΑΠ-Μπένυ τη νέα πρόταση-«βόμβα» της Φινλανδίας: Να μεταβιβαστεί η δημόσια περιουσία σε εταιρία του Λουξεμβούργου...

Τη δημιουργία μίας εταιρείας συμμετοχών στο Λουξεμβούργο, στην οποία θα μεταβιβαστούν περιουσιακά στοιχεία του Ελληνικού Δημοσίου ως εγγύηση για το νέο δάνειο προς την Ελλάδα, προτείνει η φινλανδική κυβέρνηση.

Το Ελσίνκι επιμένει στο θέμα των εγγυήσεων, αφήνοντας να εννοηθεί ότι σε διαφορετική περίπτωση δεν θα καταβάλει το μερίδιο του στο νέο πακέτο στήριξης, εξέλιξη που θα προκαλούσε εκ νέου αναταραχή στις αγορές.

Σύμφωνα με εσωτερικό έγγραφο της φινλανδικής κυβέρνησης, το οποίο έχει συνταχθεί τον Ιούνιο και περιήλθε στην κατοχή του Reuters, η Φινλανδία απέστειλε non paper στα υπουργεία Οικονομικών της Ευρωζώνης, προτείνοντας τη δημιουργία μιας εταιρίας με έδρα στο Λουξεμβούργο, η οποία θα υπάγεται στη νομοθεσία της χώρας και στην οποία θα πρέπει να μεταβιβαστούν ελληνικά στοιχεία ενεργητικού ως εγγύηση για το νέα δάνεια που θα δώσουν τα κράτη της Ευρωζώνης στην Ελλάδα.

Το Ταμείο Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας θα ελέγχει το 100% της εν λόγω εταιρίας και σε περίπτωση στάσης πληρωμών σε ομόλογα του EFSF, η ιδιοκτησία του ταμείου θα περνά στα χέρια των πιστωτών.

«Εάν η αξία των στοιχείων ενεργητικού που θα υπάγονται σην εταιρία δεν ευθυγραμμίζεται με τις απαιτήσεις εγγυήσεων ή εάν το ελληνικό δημόσιο χρεοκοπήσει ως προς τις υποχρεώσεις του έναντι του EFSF, η ιδιοκτησία των μετοχών της εταιρίας περνά αυτομάτως στις αντίστοιχες χώρες - μέλη», αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο.

Η πρόταση περιλαμβάνει και το ενδεχόμενο τιτλοποίησης με βάση τα στοιχεία ενεργητικού που θα πρέπει να μεταφερθούν στο Λουξεμβούργο, με τις ταμειακές ροές που τιτλοποιούνται να εντάσσονται στις πρόσθετες εγγυήσεις για τα δάνεια.

«Η τιτλοποίηση θα καταστούσε ευκολότερη τόσο την αποτίμηση όσο και τη ρευστοποίηση των στοιχείων ενεργητικού», επισημαίνεται.

Wikileaks: Ο Παπανδρέου γνώριζε την κατάσταση του χρέους πολύ πριν το περιβόητο «Λεφτά υπάρχουν»

Να, λοιπόν, που οι «φίλοι» μας οι αμερικανοί αποδεικνύονται εκτός όλων των άλλων και… μαρτυριάρηδες.

Έτσι, σε έγγραφο-αποκάλυψη του γνωστού wikileaks, που ανακοινώθηκε χθες (σχετικό δημοσίευμα στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος»), τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας εμφανίζει τον… dear Jeffry να γνωρίζει την κατάσταση του χρέους της χώρας από τον Φεβρουάριο του 2009, τουλάχιστον. Δηλαδή, αρκετούς μήνες πριν από τις εκλογές του Οκτωβρίου 2009 και το περιβόητο «Λεφτά υπάρχουν»...

Η συνέχεια στο xryshaygh.wordpress.com

Στην εκδήλώση για το Βίτσι παραβρέθηκαν 2 βουλευτές της ΝΔ

http://xryshaygh.files.wordpress.com/2011/08/imag0132.jpgΣτη χθεσινή εκδήλωση στο Βίτσι, την οποία η Αριστερά και η Κεντροαριστερά θεωρούν εμφυλιοπολεμική «γιορτή μίσους», παρευρέθηκαν δυο βουλευτές της ΝΔ, ο βουλευτής Καστοριάς Ζ. Τζηκαλάγιας και ο βουλευτής Φλώρινας Στ. Κωνσταντινίδης, μαζί με εκπροσώπους του ΛΑΟΣ, την «Χρυσή Αυγή» και άλλες πατριωτικές οργανώσεις.

Οι δύο βουλευτές πάντως απέφυγαν να καταθέσουν στεφάνι, πιθανότατα για να μην δώσουν στόχο στα πολλά μέλη της «Χρυσής Αυγής» που παρευρέθηκαν, τα οποία αποδοκίμασαν εντονότατα τον τοπικό εκπρόσωπο του ΛΑΟΣ που το αποτόλμησε. Στα αξιοσημείωτα και το ότι στεφάνι έστειλε και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας!

Γερμανικός Τύπος: «Ένα εναίο ευρωπαϊκό κράτος είναι η μοναδική διέξοδος από την κρίση»

Η ευρωκρίση και τα εθνικά κοινοβούλια είναι κυρίαρχο θέμα στον γερμανικό τύπο. Η διαχείριση του χρέους στην ευρωζώνη περνά από αλλαγές στην κυριαρχία των χωρών-μελών της ΕΕ. Εν τω μεταξύ, η είδηση για την αναμενόμενη συγχώνευση της Alpha Bank και Eurobank αναφέρεται σε όλες τις γερμανικές εφημερίδες.

«Η κρίση χρέους επιταχύνει την διαδικασία σύγκλισης στον ελληνικό τραπεζικό τομέα. Με τη συγχώνευση μπορούν τα δύο χρηματοπιστωτικά ινστιτούτα να αντιμετωπίσουν την κρίση χρέους και να διαχειριστούν καλύτερα το πρόβλημα ρευστότητας.

Οι ελληνικές τράπεζες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας λόγω της άθλιας πιστοληπτικής αξιολόγησης της χώρας. Έτσι εξαρτάται ουσιαστικά η αναχρηματοδότηση και διαχείριση των πιστώσεών τους σχεδόν αποκλειστικά από την ΕΚΤ και από τις ενέσεις ρευστότητας της Τράπεζας της Ελλάδας…» αναφέρι η γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel.

«Στον ευρωπαϊκό τραπεζικό τομέα οι δύο ελληνικές τράπεζες καταλαμβάνουν την 25η θέση. Στην Ελλάδα η Eurobank και η Alpha Bank κατέχουν τη 2η και 3η θέση αντιστοίχως, διαθέτουν γύρω στα 850 παραρτήματα, και ελέγχουν και δύο μαζί το 30% από το τραπεζικό μερίδιο αγοράς. Επίσης οι δύο τράπεζες διαθέτουν 1600 παραρτήματα στις βαλκανικές χώρες και την Τουρκία και απασχολούν γύρω στους 38.000 εργαζόμενους» αναφέρει το δημοσίευμα.

Πόσο βοηθά τη διαχείριση της κρίσης από τους Ευρωπαίους ηγέτες;

Η συζήτηση για την ευρωκρίση και την διαχείρισή της από την γερμανική κυβέρνηση συνεχίζεται καθώς την μεθεπόμενη εβδομάδα αρχίζει στη βουλή η συζήτηση για την έγκριση του 2ου πακέτου προς την Ελλάδα.

Στο πρωτοσέλιδο σχόλιό της η Frankfurter Allgemeine Zeitung εκτιμά ότι η Ευρώπη κάνει σοβαρά βήματα για την έξοδό της από την κρίση: «Η Ισπανία θέλει να θεσμοθετήσει συνταγματικά το χρεόφρενο, η Γαλλία συζητά για τον ‘χρυσό κανόνα’, η Ιταλία με αστραπιαία ταχύτητα δρομολόγησε ήδη δύο πακέτα περικοπών και η Ελλάδα, η Πορτογαλία και η Ιρλανδία κάνουν τόσο δραστικές περικοπές, ώστε οι πολίτες όχι μόνον το νιώθουν επώδυνα στην καθημερινότητά τους, αλλά και αντιδρούν. Φαίνεται επομένως ότι η νέα κουλτούρα σταθερότητας στην Ευρώπη είναι κάτι παραπάνω από στάχτη στα μάτια ή απλές υποσχέσεις…»

Επίσης η εφημερίδα επισημαίνει ότι η κρίση και η εντατικοποίηση της συνεργασίας στην ευρωζώνη παγιώνει «με μεγαλύτερη σαφήνεια την Ευρώπη των δύο ταχυτήτων. Στην πραγματικότητα οι χώρες της Ευρώπης ακολουθούσαν πάντα διαφορετική ταχύτητα στην ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, μετά την οικονομική κρίση όμως οι διαφορές αυτές φαίνονται πιο ξεκάθαρα….Η κρίση ενίσχυσε εξάλλου και τον ρόλο των Ευρωπαίων ηγετών των χωρών-μελών, πόσο μάλλον που η Συνθήκη της Λισαβόνας τους δίνει διευρυμένα καθήκοντα σε εποχές κρίσης. Αυτοί είναι που αποφασίζουν πότε και επί πόσο θα διευρυνθούν τα ευρωπακέτα διάσωσης. Ας μην λησμονούμε ότι τελικά οι φορολογούμενοι της κάθε χώρας είναι αυτοί που θα βάλουν στην έσχατη περίπτωση το χέρι στην τσέπη.»

Μόνον μια ευρωπαϊκή ομοσπονδία μπορεί να αντιμετωπίσει ριζικά την κρίση

«Γερμανοί ενωθείτε! – Η έκκληση για τις Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης δεν είναι πια φαντασία, αλλά η μοναδική διέξοδος από την κρίση», σημειώνει σε ανάλυσή της η γερμανική έκδοση των Financial Times : «Οι χώρες της ΕΕ χρειάζονται κοινή οικονομική, δημοσιονομική και φορολογική πολιτική για να μπορεί να λειτουργήσει σωστά το ευρώ. Αυτό το δήλωσαν πρόσφατα και οι Μέρκελ και Σαρκοζί.

Αλλά μπορούν να αισθανθούν αυτές τις συζητήσεις οι Έλληνες, οι Πορτογάλοι και οι Ιρλανδοί σαν δημοκρατική διαδικασία; Ή μήπως πρέπει να το εκλάβουν σαν γερμανογαλλική υπαγόρευση; Να εναντιωθούν σε αυτή τη δρομολόγηση δεν είναι πια δυνατόν, διότι εξαρτώνται από τον ορό του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και από την καλή θέληση των ‘εγγυητριών’ χωρών. Όμως έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να συμπαθήσουν την ΕΕ και την ευρωζώνη οι Έλληνες ή οι Πορτογάλοι. Γι’ αυτό είναι πια καιρός το ευρώ να χάσει τον ειδικό καθεστώς που έχει και να γίνει αυτό που είναι όλα τα νομίσματα στο κόσμο: η νομισματική μονάδα ενός κράτους» αναφέρει το δημοσίευμα.

«Η ΕΕ πρέπει να εξελιχθεί σε ενιαίο κράτος, σε ένα κράτος που θα λειτουργεί σαν ομοσπονδία, όπου η Γερμανία ή το Βέλγιο θα είναι απλά ομόσπονδα κρατίδια με τη βουλή τους, την κυβέρνησή τους, τις φορολογίες τους, τους νόμους τους. Θα υπάρχει κεντρική κυβέρνηση που θα ελέγχεται από το ευρωκοινοβούλιο, το οποίο θα έχει τουλάχιστον τα ίδια δικαιώματα, εξουσίες και δυνατότητες που έχει σήμερα η γερμανική βουλή» επισημαίνει το άρθρο.

Ο αναλυτής καταλήγει ότι η σύσταση ενός ευρωπαϊκού ομοσπονδιακού κράτους είναι ρεαλιστική, αρκεί να τολμήσουν οι Γερμανοί: «Η ιδέα των Ηνωμένων Πολιτειών της Ευρώπης δεν είναι καινούργια, αλλά ούτε είναι πια ουτοπία. Τώρα συνιστά αναγκαιότητα. Ήδη μια σειρά Γερμανών πολιτικών αρχίζουν να το συζητούν. Η κ. Μέρκελ οφείλει να τολμήσει την υλοποίηση της ιδέας…Η ευρωκρίση δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μακροπρόθεσμα χωρίς τις ΗΠ της Ευρώπης. Κυρία Μέρκελ ταχθείτε επικεφαλής του κινήματος της σύστασης των ευρωπαϊκών ΗΠ. Τολμήστε και εσείς και οι Γερμανοί».


Πηγη: Deutsche Welle

Την ιστορική συμφωνία συγχώνευσης ανακοίνωσαν Alpha Bank και Eurobank

Τη συμφωνία συγχώνευσής τους η οποία αλλάζει άρδην το σκηνικό στην τραπεζική αγορά και γενικότερα στην ελληνική οικονομία, ανακοίνωσαν το μεσημέρι της Δευτέρας οι Alpha Bank και Eurobank.

Η σχέση ανταλλαγής είναι 5 νέες μετοχές Alpha για κάθε 7 μετοχές Eurobank.

Ο νέος όμιλος θα προχωρήσει στην υλοποίηση σχεδίου ενίσχυσης των κεφαλαίων τους, ύψους 3,9 δισ. ευρώ περίπου, με αποτέλεσμα ο βασικός δείκτης κεφαλαιακής επάρκειας (Tier 1) να διαμορφωθεί στο 14.

Απεβίωσε ο ήρωας πυροσβέστης του σεισμού του Αιγίου

http://i.mtbw.gr/t/610215042E6B5C8A813E8FF85A49C1CD.jpgΕίχε ανασύρει ζωντανό από τα συντρίμμια πολυκατοικίας το μικρό Ανδρέα

Από ανακοπή καρδιάς άφησε την τελευταία του πνοή, ενώ ετοιμαζόταν να πάει στην υπηρεσία του, ο 53χρονος αρχιπύραρχος Παναγιώτης Νίκας, επικεφαλής του πυροσβεστικού σώματος στην ανατολική Αττική.

Ο ανώτατος αξιωματικός θεωρούνταν ένας από τους καλύτερους του πυροσβεστικού σώματος, ενώ ήταν ο άνθρωπος που το 1995 έβγαλε από τα ερείπια της πολυκατοικίας του Αιγίου τον 12χρονο τότε Ανδρέα Μπογδάνο, πράξη για την οποία του είχε απονεμηθεί το τιμητικό μετάλλιο ανδραγαθίας.

Είχε περάσει από πολλές νευραλγικές υπηρεσίες του πυροσβεστικού σώματος, όπως της πυροσβεστικής στη Ρόδο, στην Εύβοια, στην Αθήνα και σε άλλες περιοχές της χώρας.

Η κηδεία του θα γίνει αύριο από τον ιερό ναό Αγίας Μαύρας στην Ηλιούπολη.



Ο μικρός Ανδρέας Μπογδάνος που σώθηκε από τον Παναγιώτη Νίκα

newsbeast

Αργά ή γρήγορα θα φύγει ο Βιεϊρίνια...

Βλέποντας το ματς του ΠΑΟΚ με την Ξάνθη κατέληξα σε ένα συμπέρασμα για αυτόν τον τυπάκο που είχε φέρει πριν μερικά χρόνια στην Τούμπα ο Σάντος... Δε γίνεται να μείνει ρε μάγκες...

Είναι σε διαφορετικό επίπεδο και το δείχνει με την πρώτη ευκαιρία... Ξεχωρίζει σαν τη μύγα μέσα στο γάλα ο Πορτογάλος και αργά ή γρήγορα θα φύγει με μεταγραφή... Και όχι σε ελληνικό σύλλογο(Ολυμπιακό) γιατί η Ελλάδα δε μπορεί να τον χωρέσει... Το επίπεδο μας είναι τέτοιο που δε γίνεται να τον κρατήσει...

Και επειδή είμαστε στην Ελλάδα ο παίκτης θα φύγει με ένα ποσό που δε θα ανταποκρίνεται στην αξία του... Όπως και άλλοι που έφυγαν... Οι ελληνικές ομάδες δεν έχουν χτίσει τη θέση τους στην ευρωπαϊκή αγορά με αποτέλεσμα οι πωλήσεις τους να έχουν οικονομικό ταβάνι...

Αν ήμασταν στην Αγγλία, με πόσα χρήματα θα έφευγε ο Πορτογάλος; Πάντως όχι με λιγότερα από 15 και το υπογράφω...

Υ.Γ Αυτός ο Φωτάκης είναι κλασικό δείγμα ποδοσφαιρικής ευφυίας... Αν παρατηρήσει κάποιος τη κίνηση του, βρίσκεται στο μυαλό του Μαρσελίνιο και στο τι θα κάνει στα επόμενα πέντε δευτερόλεπτα...


Πηγή: milamegiampala.blogspot.com

Ανακοινώσεις εναντίον του Μπουτάρη

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, δέχθηκε σφοδρή κριτική για το σχόλιο του στο δημοτικό συμβούλιο για το έργο της Γενικής Γραμματείας Μακεδονίας – Θράκης και ότι δεν χρειάζεται να υφίσταται. Ποιοι χαρακτηρίζουν "ανέντιμη" τη στάση του δημάρχου;

Ο Σύλλογος Υπαλλήλων του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης και οι εργαζόμενοι στο Κέντρο Διαφύλαξης Αγιορείτικης Κληρονομιάς (Κε.Δ.Α.Κ.) με ανακοινώσεις τους διαμαρτύρονται εντόνως και δηλώνουν της δυσαρέσκειά τους για τις επικριτικές δηλώσεις του δημάρχου.

Υπενθυμίζουμε ότι ο κ. Μπουτάρης από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου μίλησε για μια γραμματεία «που δεν κάνει τίποτα και έχει ένα σωρό κόσμο που κάθεται και δεν κάνει τίποτα».

Οι υπάλληλοι του πρώην υπουργείου αφού επισημαίνουν ότι «ο δήμαρχος είναι αναρμόδιος για να ασχολείται με του οργανισμού του στενού δημόσιου τομέα» χαρακτηρίζουν «ανέντιμο» να προβαίνει σε κρίσεις παραγνωρίζοντας τις προσπάθειες και την αγωνία των 120 εργαζομένων.

«Σας καλούμε να ασχολείστε με τα «του οίκου σας» και πριν προβείτε σε ανάλογες δηλώσεις να ζητήσετε να γνωρίσετε τις θέσεις και τις προτάσεις μας.» καταλήγει η ανακοίνωση των εργαζομένων.

Από την μεριά τους, οι εργαζόμενοι στο Κε.Δ.Α.Κ., αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους ότι «παρά το οικονομικό αδιέξοδο του Κέντρου και την επιστημονική και λειτουργική αποδυνάμωσή του, με επίγνωση των οικονομικών δυσχερειών της χώρας, έχοντας πλήρη συναίσθηση της αποστολής μας, συνεχίζουμε να πράττουμε το έργο μας με σοβαρότητα, αυταπάρνηση και ευθύνη, έχοντας στόχο την διασφάλιση του μνημειακού πλούτου του Αγίου Όρους.»

spnews.gr

ΠΑΣΠ: Το ΠΑΣΟΚ έρχεται να πλήξει με τον πιο χυδαίο τρόπο την ίδια τη δημοκρατική κουλτούρα και παράδοση των ΑΕΙ

http://2.bp.blogspot.com/_P2XLUjWHkes/TA_KRFgg8HI/AAAAAAAAAVM/i5uLhR3yRkM/s1600/NewPasp.jpgΠαρά τους δημόσιους πανηγυρικούς λόγους της κυβέρνησης και της Υπουργού Παιδείας για την ψήφιση με επίπλαστη συναίνεση και διαδικασίες εξπρές του νέου Νόμου-Πλαισίου για την ανώτατη εκπαίδευση, στην πραγματικότητα πρόκειται για μια μαύρη σελίδα στην ιστορία του ελληνικού κοινοβουλίου.

30 χρόνια μετά την ψήφιση του πρωτοπόρου και ριζοσπαστικού νόμου 1268/82 για τον εκδημοκρατισμό των Πανεπιστημίων, μια άλλη κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ έρχεται να πλήξει με τον πιο χυδαίο τρόπο την ίδια τη δημοκρατική κουλτούρα και παράδοση που καλλιεργήθηκε και εμπεδώθηκε χάρις σε αυτόν. Αυτοί που μαζί τα έφαγαν, συνασπίστηκαν τώρα χωρίς αιδώ ώστε να αποδομήσουν ότι είχε μείνει όρθιο από τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα που ενέσκηψε με την πιο ακραία μορφή της.

Η αντιπροσωπευτική συμμετοχή του συνόλου των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας στη διοίκηση των Πανεπιστημίων προβάλλεται σήμερα ως η ρίζα του κακού, που γέννησε τη διαπλοκή και τη διαφθορά και για το λόγο αυτό “επιβάλλεται να καταργηθεί”. Προωθείται λοιπόν, μια ακραία νεοφιλελεύθερη λογική που επιδιώκει τη “συμμόρφωση” των Πανεπιστημίων στις απαιτήσεις της οικονομίας της αγοράς, λειτουργώντας στα πρότυπα μιας Ανώνυμης Εταιρείας. Θα πρέπει να επισημανθεί, ότι η ίδια η κυβέρνηση προεκλογικά δεσμευόταν τόσο για την απόσυρση του νόμου της Γιαννάκου, όσο και για την αύξηση της χρηματοδότησης στην Παιδεία στο 5% του ΑΕΠ, πάγια αιτήματα της ακαδημαϊκής κοινότητας. Ο παρών νόμος που ψηφίστηκε σύσσωμος από νεοφιλελεύθερες, συντηρητικές και αντιδραστικές δυνάμεις έρχεται σε αντίθεση όχι μόνο με τις προεκλογικές δεσμεύσεις, αλλά και με τις ίδιες αρχές και τις αξίες μιας προοδευτικής παράταξης που ανήκει στο χώρο της κεντροαριστεράς. Με την ψήφιση του “νόμου” η τελευταία κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έπραξε το ακριβώς αντίθετο, ενισχύοντας τη συντηρητική και αυταρχική λογική που διέπνεε το νόμο της Γιαννάκου μειώνοντας αντίστοιχα την ευθύνη της Πολιτείας για επαρκή χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων. Το θεμελιώδες μάλιστα ζήτημα που αφορά τη διαφάνεια στη διαχείριση των κονδυλίων από τα ίδια τα πανεπιστήμια, όχι απλά δεν επιδιώκεται να λυθεί, αλλά αντίθετα αφαιρούνται δικλείδες ασφαλείας και ελέγχου που υπήρχαν μέχρι σήμερα. Κι αυτό γιατί, δίνονται υπέρμετρες εξουσίες σε ένα ολιγομελές όργανο, όπως το Συμβούλιο Διοίκησης, στο οποίο μάλιστα οι πρωτοβάθμιοι καθηγητές εκπροσωπούνται συντριπτικά εις βάρος των υπολοίπων μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας. Ταυτόχρονα υπάρχει ανάμειξη στη διοίκηση, ανθρώπων που προέρχονται από χώρους που στο παρελθόν έχουν αποδείξει την πλήρη αδιαφάνεια που τους διέπει (π.χ. τοπική αυτοδιοίκηση, επιμελητήρια).

Είναι αναντίρρητο πως στο εκπαιδευτικό σύστημα υπάρχει ποικιλία φαινομένων διαπλοκής, μία παθογένεια την οποία πρώτοι είχαμε εντοπίσει, προτείνοντας την ίδια στιγμή την εξυγίανσή της. Η διαπλοκή όμως, που αναμφισβήτητα υπάρχει στους κόλπους των πανεπιστημίων, προέρχεται πρωτίστως από εκείνη τη μερίδα πρωτοβάθμιων μελών ΔΕΠ, οι οποίοι αποτελούσαν πάντα τους υπηρέτες του συστήματος απορροφούμενοι από τον εκάστοτε κομματικό μηχανισμό. Ο νέος μάλιστα νόμος είναι κομμένος και ραμμένος για τη διατήρηση και ενίσχυση τέτοιων «φέουδων» εντός των ιδρυμάτων, επαναφέροντας ουσιαστικά τον αναχρονιστικό θεσμό της έδρας και ευνοώντας ένα χαοτικό σύστημα ολιγαρχίας. Η πρωτοφανής αφαίρεση δημοκρατικών κεκτημένων που συντελείται ολοκληρώνεται με την κατάργηση του ακαδημαϊκού ασύλου, ενός θεσμού που έχει λοιδορηθεί όσο κανείς άλλος, ο οποίος στη βάση του προασπίζει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών εντός των πανεπιστημίων έναντι έξωθεν παρεμβάσεων.

Για πολλοστή φορά τις τελευταίες δεκαετίες μία κυβέρνηση επιδιώκει να βαφτίσει ως “μεταρρύθμιση” μία αποτυχημένη προσπάθεια “διοικητικής αναπροσαρμογής” στο χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης αυτή τη φορά. Η πληθώρα αντισυνταγματικών διατάξεων που διαπιστώθηκε από την ίδια την επιστημονική επιτροπή της Βουλής αγνοήθηκαν επιδεικτικά. Μια ακόμα ενέργεια πρωτοφανή στα ιστορικά χρονικά της χώρας μας, που απορρέει από τη μνημειώδη αυταρχική ιδεολογία του νόμου, αποτελεί η κατάργηση των δημοκρατικά εκλεγμένων διοικήσεων των ΑΕΙ. Όλες αυτές οι αλλαγές που επιδιώκουν να επιβληθούν δια της πυγμής και να αλλάξουν τη φυσιογνωμία και το ρόλο του πανεπιστημίου, θα πέσουν στο κενό. Αποδεικνύεται δε με προκλητικό τρόπο, πως ο πραγματικός σκοπός της Υπουργού δεν είναι απλά η αποδυνάμωση των παρατάξεων, αλλά η πλήρης φίμωση του φοιτητικού κινήματος, δηλαδή του πιο ζωντανού και πολιτικοποιημένου κομματιού της κοινωνίας. Η φοιτητική νεολαία που υφίσταται καθημερινά τις συνέπειες των πολιτικών επιλογών των κυβερνήσεων, που υποβαθμίζουν την ποιότητα των σπουδών της, δεν πρόκειται να ανεχτεί ούτε τη φίμωση ούτε το στραγγαλισμό των προσδοκιών της.

Επιδιώκουμε την ανασύσταση της ΕΦΕΕ, προκειμένου το φοιτητικό κίνημα να πλέξει μία ευρύτερη πανεπιστημιακή ενότητα με σκοπό την υπεράσπιση του Δημόσιου Δημοκρατικού Πανεπιστημίου, δίνοντας τη μάχη μέχρις εσχάτων.

Όσο το Υπουργείο Παιδείας πανηγυρικά απολαμβάνει τις δάφνες και τα διθυραμβικά σχόλια που του απονέμουν τα μέσα ενημέρωσης και οι συντηρητικές δυνάμεις της χώρας, εμείς θα συνεχίσουμε δυναμικά τον αγώνα μας ως υγιείς πολιτικές δυνάμεις για ένα ΝΕΟ Πανεπιστήμιο. Ένα ΝΕΟ Πανεπιστήμιο που θα καλλιεργεί ΝΕΟΥΣ επιστήμονες και ΝΕΟΥΣ πολίτες που θα προσφέρουν στην κοινωνία ΝΕΑ προοπτική και δε θα αποτελούν πιστά αντίγραφα αυτών που μας οδήγησαν στην Ελλάδα της χρεοκοπίας, της φτώχειας και της ανεργίας, αυτών που επιμένουν να παραμένουν εκφραστές του σημερινού χρεοκοπημένου πολιτικού συστήματος.

«Φρένο» Σαμαρά σε όσους μιλούν για ενδεχόμενη κυβερνητική συνεργασία

O πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς θα αναλάβει πρωτοβουλίες για την αποφυγή διγλωσσίας στο κόμμα«Πονοκέφαλο» προκαλούν στην ηγεσία της ΝΔ οι εσωκομματικές φωνές που αναφέρονται στο ενδεχόμενο κυβερνητικής συνεργασίας, την ώρα που ο πρόεδρος του κομματος έχει ξεκαθρίσει πως ζητά «καθαρή εντολή» από τον ελληνικό λαό. Έτσι, ο Αντώνης Σαμαράς προσανατολίζεται σε κινήσεις που θα βάλουν τέλος στις παραφωνίες αυτές.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα Έθνος, από τη μία πλευρά βρίσκονται οι στενοί συνεργάτες του προέδρου της ΝΔ και οι βουλευτές που ανήκουν στον δικό του «σκληρό πυρήνα» και στον αντίποδα οι λεγόμενοι μετριοπαθείς, όπως είναι οι κ. Χατζηδάκης, Δένδιας, Χατζηγάκης και Κυρ. Μητσοτάκης, που θεωρούν ότι «οι εκλογές αυτή την ώρα δεν θα λύσουν το πρόβλημα».

Οι παραφωνίες αυτές έχουν προκαλέσει τη δυσφορία του κ. Σαμαρά και σύμφωνα με πληροφορίες, που επικαλείται η εφημερίδα, μέσα στις επόμενες ημέρες θα αναλάβει πρωτοβουλία προκειμένου -εν όψει της εμφάνισής του στη ΔΕΘ- να σταματήσουν τα φαινόμενα αυτά.

Ο πρόεδρος της ΝΔ θα έχει συναντήσεις με βουλευτές, ενώ παράλληλα, μέλη της ηγετικής ομάδας του κόμματος όπως είναι οι κ. Τασούλας και Λυκουρέντζος θα διαμηνύσουν προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν θα γίνουν ανεκτές οι διαφοροποιήσεις σε θέματα στρατηγικής.

Υπενθυμίζεται ότι στη συνέντευξη που παραχώρησε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην εφημερίδα Επενδυτής επανέλαβε το αίτημά του για εκλογές, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι ο ίδιος δεν πρόκειται να τις εκβιάσει. Σε ό,τι αφορά το θέμα της συναίνεσης έδωσε μια διφορούμενη απάντηση, λέγοντας: «Η κοινωνία δεν ζητά πάση θυσία συναίνεση σε όλα, ούτε πάση θυσία ρήξη σε όλα. Ζητά καθαρές απόψεις, συνέπεια και ευθύνη».

Την ίδια ώρα, ο Κωστής Χατζηδάκης δηλώνει: «Τα μεγάλα κόμματα πριν από τις εκλογές διεκδικούν παντού την αυτοδυναμία. Η ΝΔ έχει με το μέρος της τις δημοσκοπήσεις. Αλλά, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, η εθνική συνεννόηση είναι πάντοτε επιτακτική ανάγκη».

Newsroom ΔΟΛ

Αυστραλία: Παράπονα ομογενών που λαμβάνουν μειωμένη σύνταξη από Ελλάδα

Ομογενείς καταγγέλλουν, ότι μεγάλο ποσοστό της σύνταξης γήρατος που τους έχει χορηγήσει η Ελλάδα (μετά από σχετική διακρατική συμφωνία), χάνεται καθ' οδόν προς την Αυστραλία.

Όπως κατήγγειλαν στην εφημερίδα «Νέος Κόσμος», οι συντάξεις τους ταξιδεύουν από τράπεζα σε τράπεζα, με αποτέλεσμα να χάνουν μέχρι και το 50% του ποσού που δικαιούνται από μετατροπές και τέλη που χρεώνουν οι τράπεζες.

Οι δικαιούχοι ομογενείς δηλώνουν «οργισμένοι» από τον τρόπο που τους αντιμετωπίζουν οι ελληνικές υπηρεσίες και η υπηρεσία Centrelink της Αυστραλίας, από τις οποίες ζητούν εξηγήσεις για την απώλεια μέρους της σύνταξής τους.

Μια ομογενής δήλωσε χαρακτηριστικά: «Έκανα επανειλημμένα τηλέφωνα στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων της Ελλάδας και μου είπαν ότι η υπηρεσία κάνει ό,τι προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία και τα υπόλοιπα είναι ευθύνη της Τράπεζας Ελλάδος, η οποία στέλνει τα χρήματα στο εξωτερικό» .

Άλλοι ομογενείς καταγγέλλουν, ότι η αυστραλιανή υπηρεσία Centrelink «νίπτει τας χείρας της», κάθε φορά που ζητούν εξηγήσεις για τη μείωση της σύνταξής τους.

«Η Ελλάδα μας λέει ότι ακολουθεί την ενδεδειγμένη διαδικασία και η Αυστραλία ότι δεν φέρει καμία ευθύνη, για τη μείωση της σύνταξης κατά το ταξίδι της από τράπεζα σε τράπεζα» .

Παρ' ότι οι δικαιούχοι ομογενείς έχουν υποβάλει το όνομα της αυστραλιανής τράπεζας με την οποία συναλλάσσονται και τον αριθμό λογαριασμού τους, για άγνωστους λόγους η σύνταξή τους πλανάται από τράπεζα σε τράπεζα, με αποτέλεσμα το τελικό ποσόν που κατατίθεται στους λογαριασμούς τους να μειώνεται από τη μετατροπή από ένα νόμισμα σε άλλο και τα τέλη που χρεώνουν οι τράπεζες, αναφέρει ο «Νέος Κόσμος» .