09 Σεπτεμβρίου 2011

Οι "λεονταρισμοί" Νετανιάχου-Μπεγλίτη δεν κράτησαν ούτε 24 ώρες

Το ότι η χώρα μας δεν έχει πάγια, ενιαία, ισχυρή και σοβαρή εξωτερική πολιτική είναι ξεκάθαρο πλέον και θα πρέπει να το επανεξετάσουμε σοβαρά αυτή τη φορά.

Εννοούμε επανεξέταση από μία άλλη δημοκρατική κυβέρνηση με ισχυρή λαϊκή βάση και εθνικό προσανατολισμό και κύρος στην εξωτερική μας πολιτική.

Ακολουθούμε από την δεκαετία του '50 (εάν εξαιρεθεί η πρώτη περίοδος του Ανδρέα Παπανδρέου με το "η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες"), αρχικά με τους δήθεν συμμάχους μας εγγλέζους σε έναν πόλεμο που κατέληξε σε εμφύλιο και στην συνέχεια παραδοθήκαμε για την δήθεν ανασυγκρότηση αμαχητί ως προτεκτοράτο, δεμένοι πίσω στο αμερικάνικο άρμα με ηνίοχο το Ισραήλ.

Αυτή είναι η πικρή αλήθεια που μας έφερε στην δικτατορία των συνταγματαρχών και στην συνέχεια μας "μετ επιβίβασαν" οι ίδιοι οι Αμερικάνοι σε μια σχετικά εύθραυστη αντιπροσωπευτική δημοκρατία με πλήρως εξαρτημένους από την Ουάσιγκτον πολιτικούς, η οποία διατήρησε την ίδια εξαρτημένη πολιτική της ελεγχόμενης "αχίλλειας πτέρνας" που θεωρητικά την ονομάσαμε ως μία νέα περίοδο μεταπολίτευσης, με τα δύο μεγάλα κόμματα εξουσίας, να άγονται και φέρονται μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης, για να καταλήξουμε σε ένα σημερινό σύνθετο και πιο εξαρτημένο πολιτικό συνονθύλευμα, δήθεν εκσυγχρονιστικό, με την τρόικα να κυβερνά και την κυβέρνηση να εκτελεί.

Ποτέ όμως δεν τόλμησαν έλληνες πολιτικοί να το δηλώσουν επίσημα, εκτός από τον GAP και τον απεσταλμένο του υπουργό άμυνας, ότι:

«Με το Ισραήλ είμαστε εταίροι και μπορούμε να γίνουμε στρατηγικοί εταίροι και δυο πυλώνες σταθερότητας και ασφαλείας στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου. Άρα γίνεται αντιληπτή η σημασία της ανάπτυξης των σχέσεων μας με το κράτος του Ισραήλ»

Επίσης αίσθηση έκανε όταν αναφέρθηκε και στα «ζωτικά συμφέροντα» στην Ανατολική Μεσόγειο, αλλά ας δούμε ολόκληρο το απόσπασμα της σχετικής δήλωσης: «Φοβάμαι ότι η “αραβική άνοιξη” που δημιούργησε πολλές προσδοκίες υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις και με μια ευρύτερη διεθνή πρωτοβουλία μπορεί να εξελιχθεί σε “αραβικό χειμώνα” και να δημιουργήσει φυγόκεντρες δυνάμεις, άρα να συμβάλλει στην αποσταθεροποίηση της ευρύτερης περιοχής. Κάτι που θα πλήξει και τα συμφέροντα της χώρας μας, της Ελλάδας, μιας χώρας που έχει ζωτικά συμφέροντα στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου».

Η σημερινή είδηση του ΑΠΕ, δύο μέρες μετά, που αν και έχει αναπαραχθεί σχεδόν από όλα τα ΜΜΕ παραμένει ακόμη ασχολίαστη, τόσο στην ουσία όσο και στην παραπάνω σύνδεση που αποτολμήσαμε να κάνουμε:

"Το Ισραήλ θέλει να βελτιώσει τις σχέσεις του με την Τουρκία, δήλωσε χθες ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου, αναφερόμενος στη διπλωματική διένεξη που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στις δύο χώρες μετά την ισραηλινή επιδρομή εναντίον τουρκικού πλοίου του στολίσκου ανθρωπιστικής βοήθειας για τη Γάζα τον περσινό Μάιο.

"Τις τελευταίες ημέρες είδαμε να βαθαίνουν οι εντάσεις στις σχέσεις μας με την Τουρκία. Αυτό δεν ήταν επιλογή μας", δήλωσε ο Νετανιάχου, σύμφωνα με κυβερνητική ανακοίνωση.

"Σεβόμαστε τον τουρκικό λαό και την κληρονομιά του και θέλουμε να βελτιωθούν οι σχέσεις μας", προσέθεσε.
Σ.Μ.

Εμείς θα προσπαθήσουμε να την συνδέσουμε με την ανάρτησή μας (Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2011) από το defencenet.gr "Π.Μπεγλίτης: Από κοινού με το Ισραήλ θα αντιμετωπίσουμε την Τουρκία!" που αντί σχολίου δώσαμε τον τίτλο: Μα τι έπαθαν επιτέλους αυτοί οι νεοφιλελεύθεροι Ρωμιοί; Μήπως "ανακάλυψαν" το αδελφό γένος των Ισραήλ ή μας προέκυψε ένας "απεγνωσμένος" κεραυνοβόλος πολιτικός έρωτας ξαφνικά;

Ένα μικρό ιστολόγιο, όπως ο "ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ" δεν χαράσσει πολιτική, απλά θέτει κάποιους προβληματισμούς για τους αναγνώστες του.
Θεωρούμε λοιπόν ατυχή την εξωτερική πολιτική αυτής της κυβέρνησης, η οποία ενεργεί ως ΜΚΟ και πολιτεύεται χωρίς στόχους και δυναμική παρουσία.

Νάσος

stoxasmos-politikh.blogspot.com

"Η Διαμαντοπούλου ενημερώθηκε έγκαιρα για την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου"

biblia 300x177 Οι γονείς αγοράζουν τα «δωρεάν» σχολικά βιβλία!Υπεραμύνθηκε των αποφάσεων και των ενεργειών σχετικά με το διαγωνισμό για την προμήθεια χαρτιού για την εκτύπωση των σχολικών βιβλίων ο αντιπρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου Νικόλαος Αγγελάρας, ο οποίος, ως πρόεδρος του Ε΄ Τμήματος του Ανωτάτου Δημοσιονομικού Δικαστηρίου, εξέδωσε τη δεύτερη αρνητική απόφαση για την προμήθεια του χαρτιού.

Σε ανακοίνωσή του, με αφορμή το πρόβλημα που έχει προκύψει με την καθυστέρηση στη διανομή των βιβλίων στους μαθητές και τις ευθύνες που έχει επιρρίψει στο Ελεγκτικό Συνέδριο η υπουργός Παιδείας, σημειώνει:

«Ως δικαστής έχω καθήκον να υπακούω το Σύνταγμα και τους νόμους. Έχω, επίσης, καθήκον να σέβομαι και να διαφυλάττω ως μέλος του Ανωτάτου Δημοσιονομικού Δικαστηρίου και το ιερό δημόσιο χρήμα, ιδίως αυτή την περίοδο που η χώρα μας βρίσκεται στην πιο κρίσιμη καμπή της σύγχρονης ιστορίας της. Τέλος, έχω καθήκον να διασφαλίζω το δημόσιο συμφέρον, το οποίο προεχόντως εξυπηρετείται με την τήρηση της αρχής της νομιμότητας.

»Αυτά εφαρμόσαμε οκτώ ανώτατοι και ανώτεροι δικαστικοί λειτουργοί και κρίναμε και αποφασίσαμε επανειλημμένα (Απρίλιος και Ιούνιος 2011) σε παραδεκτό χρόνο ότι ο διαγωνισμός για την προμήθεια "χάρτου λευκού εκτυπώσεων" του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων είναι παράνομη. Η κρίση μας αυτή ανακοινώθηκε (γραπτώς και προφορικώς) εγκαίρως στην υπουργό Παιδείας, κ. Αννα Διαμαντοπούλου. Αυτή είναι και η μόνη αδιάψευστη αλήθεια».

Η κ. Διαμαντοπούλου προ ημερών είχε αναφέρει πως ο διαγωνισμός για την προμήθεια χαρτιού έγινε εγκαίρως τον Οκτώβριο του 2010 και τον Μάρτιο του 2011 υπήρξαν τρεις μειοδότες προμηθευτές χαρτιού, προσθέτοντας πως ανακλήθηκε η απόφαση από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ παραπέμφθηκε το θέμα σε δευτεροβάθμιο επίπεδο. Ομως, σύμφωνα με την κ. Διαμαντοπούλου, η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου ελήφθη στις 6 Μαΐου και στάλθηκε στον οργανισμό έκδοσης βιβλίων στις 19 Ιουλίου.

Το βράδυ της Πέμπτης ο πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου Ιωάννης Καραβοκύρης είχε συνεργασία με τον υπουργό Δικαιοσύνης Μιλτιάδη Παπαϊωάννου για το ζήτημα της έκδοσης των αποφάσεων του δικαστηρίου.

Όπως έγινε γνωστό, ο υπουργός ζήτησε την εκτίμηση του κ. Καραβοκύρη για το θέμα, ενώ, όπως διευκρινίστηκε, ο κ. Παπαϊωάννου δεν αμφισβητεί τα σχετικά στοιχεία, που του έχει διαβιβάσει η υπουργός Παιδείας.

«Ουδέν σχόλιον» ήταν η απάντηση συνεργατών του υπουργού, όταν τους ζητήθηκε να πάρουν θέση στο αίτημα του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Καρχιμάκη, για κατάθεση των δηλώσεων «πόθεν έσχες» του αντιπρόεδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, Νικόλαου Αγγελάρα, από το 2003 και μετά.

Παραλήρημα στα Σκόπια με το σύμβολο της Βεργίνας

http://img.protothema.gr/FE42FC850844EA83819B30CD76CF5F04.jpgΡεσιτάλ αδιαλλαξίας από την ηγεσία των Σκοπίων, στη διάρκεια του επίσημου εορτασμού για την επέτειο της συμπλήρωσης 20 ετών από την ανεξαρτησία της χώρας, το 1991 από την ενιαία Γιουγκοσλαβία.

Μιλώντας ενώπιον χιλιάδων συμπατριωτών του, το βράδυ της Πέμπτης στην κεντρική πλατεία των Σκοπίων, που προκλητικά αποκαλούν «Μακεδονία», ο πρωθυπουργός Νίκολα Γκρούεφσκι ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να αποδεχτεί λύση που θα αμφισβητεί τη «μακεδονικό» έθνος και τη «μακεδονική» γλώσσα, ενώ επανέλαβε πως μια πιθανή συμφωνία με την Ελλάδα για την ονομασία, θα επικυρωθεί με δημοψήφισμα από το λαό.

Στο ίδιο μήκος κύματος, κινήθηκε νωρίτερα και ο πρόεδρος της χώρας Γκιόργκι Ιβάνοφ, κατά τον χαιρετισμό του στα εγκαίνια του λεγόμενου μουσείου «Μακεδονικού Αγώνα». Συγκεκριμέναμ έχοντας ως αποδέκτη την Ελλάδα, δήλωσε : «Στέλνω ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Δεν θα υπάρξει ποτέ λύση που να παραβιάζει την ταυτότητα, τη γλώσσα, τον πολιτισμό και το Σύνταγμά μας».
«Ήρθαν για να μείνουν τα αγάλματα»
Στον χαιρετισμό του, ο πρωθυπουργός Νίκολα Γκρούεφσκι, υπεραμύνθηκε της τοποθέτησης μνημείων και αγαλμάτων με τον Μέγα Αλέξανδρο και άλλες προσωπικότητες της αρχαίας ελληνικής ιστορίας, απαντώντας έμμεσα στις πρόσφατες δηλώσεις του Έλληνα υπουργού Εξωτερικών Βασίλη Λαμπρινίδη πως : «οι τοποθετήσεις μνημείων στα Σκόπια αποτελούν πρόκληση που προβάλλουν τους Έλληνες».

Συγκεκριμένα, ο Νίκολα Γκρούεφσκι δήλωσε ευθαρσώς πως οι Σκοπιανοί πρέπει να είναι περήφανοι για τα αγάλματα και τα μνημεία, αφού : «είναι μέρος της ιστορίας μας, είναι για τα παιδιά μας, για την Μακεδονία μας».

Με το τέλος της ομιλίας του πρωθυπουργού Γκροέυφσκι, έγιναν και τα επίσημα αποκαλυπτήρια του «έφιππου πολεμιστή», όπως αποκαλούν το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου για να μην προκαλέσουν την Ελλάδα, το οποίο φωταγωγήθηκε σε … γαλάζιες αποχρώσεις.
Πανό με τη «Μεγάλη Μακεδονία»
Ενδεικτικό του κλίματος που επικράτησε στην κεντρική πλατεία των Σκοπίων, όπου περιφέρονταν και Σκοπιανοί ντυμένοι αρχαίοι Μακεδόνες με .., χλαμύδες και περικεφαλαίες, είναι το γεγονός πως υψώθηκε τεράστιο πανό, με τη «Μεγάλη Μακεδονία» μέχρι τον Όλυμπο και την Χαλκιδική, το οποίο μαζεύτηκε όταν ξεκίνησε η επίσημη τελετή.

Ευρωμπάσκετ: Νίκη της Εθνικής επί της Σλοβενίας (video)

Η Εθνική παρά το κακό τρίτο δεκάλεπτο δεν "λύγισε" απέναντι στην Σλοβενία και πήρε τη νίκη με 69-60, αρχίζοντας ιδανικά τις υποχρεώσεις της στην δεύτερη φάση της διοργάνωσης.

Σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι η Εθνική μας πήρε μία πολύ σημαντική νίκη (69-60) απέναντι στην Σλοβενία με 69-60, πραγματοποιώντας εξαιρετική.

Οι διεθνείς μας με εξαίρεση το τρίτο δεκάλεπτο, είχαν συγκέντρωση, ωριμότητα στα τελευταία λεπτά και 9/17 σουτ τριών πόντων (52,9%), διαλύοντας κάθε αμυντικό σύστημα του Μπόζινταρ Μάλκοβιτς.

Για το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα ο Νίκος Ζήσης πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση, σταματώντας στους 19 πόντους, ενώ από την Σλοβενία ο Γιάκα Λάκοβιτς σημείωσε 14 και ακολούθησαν οι Ζόραν Ντράγκιτς και Λόρμπεκ με 10.

Ο αγώνας:

Οι Σλοβένοι θέλησαν να επιβάλουν τον ρυθμό τους από νωρίς στο παιχνίδι και με τους Λόρμπεκ, Ντράγκιτς έκαναν το 4-0 στο πρώτο λεπτό. Παρόλα αυτά, ο Κώστας Καϊμακόγλου με καλάθι και φάουλ θα μειώσει σε 4-3 για την Εθνική μας, ενώ με τον Νίκο Ζήση κατάφερε στο 6' να περάσει μπροστά με 10-9, έπειτα από κλέψιμο και αιφνιδιασμό.

Στη συνέχεια, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα ανέβασε ακόμα περισσότερο την απόδοση του και "έτρεξε", με αποτέλεσμα να προηγηθεί με τρεις πόντους έπειτα από δύο πόντους του Νικ Καλάθη. Ο Νίκος Ζήσης θα κάνει το 16-11 με 2/2 βολές για να ολοκληρωθεί το δεκάλεπτο ύστερα από έξοχη πάσα του Γιάννη Μπουρούση στον Αντώνη Φώτση, ο οποίος κάρφωσε με 18-13.



Ξέφυγε η Εθνική!

Στην δεύτερη περίοδο οι διεθνείς μας, πίεσαν, έλεγξαν τα ριμπάουντ και κατάφεραν μέσα σε δύο λεπτά να αποσπαστούν από τους Σλοβένους, οι οποίοι δεν μπορούσαν να πλησιάσουν εύκολα στη ρακέτα με 24-15 χάρη στον Κώστα Βασιλειάδη. Ο Κουφός θα φέρει την διαφορά σε διψήφιο αριθμό (15-26) και ο Νίκος Ζήσης θα... εκτοξεύσει την απόσταση μεταξύ των δύο ομάδων στους 14 πόντους στο 14' (15-29).

Το κρεσέντο για το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα δεν θα σταματήσει εκεί και ο Μάικ Μπράμος θα πετύχει το 17-32, ευστοχώντας σε σουτ τριών πόντων. Ο Μούριτς θα μειώσει σε 20-35, όμως ο Καλάθης θα σημειώσει ακόμα ένα τρίποντο για την "γαλανόλευκη", διαμορφώνοντας το 35-20.

Η εξαιρετική άμυνα της Εθνικής μας έφερε αποτελέσματα, ενώ οι Σλοβένοι ήταν ιδιαίτερα άστοχοι, έχοντας 1/12 τρίποντα στα πρώτα 19' λεπτά της αναμέτρησης. Κάτι το οποίο δεν αξιοποιήθηκε στο μάξιμουμ από το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα που για τέσσερα λεπτά δεν μπορούσε να σημειώσει καλάθι. Η ομάδα του Μπόζινταρ Μάλκοβιτς, πάντως με υπομονή μείωσε στους δέκα πόντους (25-35) για ολοκληρωθεί το ημίχρονο με 37-25, έπειτα από 2/2 βολές του Νικ Καλάθη.

Με την έναρξη της τρίτης περιόδου, η Σλοβενία προσπάθησε να αντιδράσει και μειώσει την διαφορά από την "γαλανόλευκη". Παρόλα αυτά, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα αντέδρασε στο καλάθι και φάουλ του Γιάκα Λάκοβιτς (33-39) με τον Κώστα Βασιλειάδη, ο οποίος θα σημειώσει το 33-42 για τους διεθνείς μας στο 22'.

Οι Σλοβένοι, πάντως δεν πτοήθηκαν και με ηρεμία στο παιχνίδι τους μείωσαν στους πέντε πόντους με κάρφωμα του Μπέγκιτς πλησίασαν στους πέντε πόντους (37-42) στο 25'.



Μπλακ-άουτ...

Στη συνέχεια ο Κώστας Κουφός θα σημειώσει ένα δύσκολο καλάθι και θα ανεβάσει την διαφορά στους επτά πόντους (37-44) για να μειώσει και πάλι στον πόντο πόντους ο Ζόραν Ντράγκιτς με 2/2 βολές και τέσσερις ακόμα πόντους (43-44) στο 27'. Η ομάδα του Μάλκοβιτς, όμως δεν περιορίστηκε εκεί και με την... παλιοσειρά τον Μαρίας Σμόντιτς πέρασε μπροστά με 46-44 (επιμέρους σκορ η Σλοβενία 21-7), έπειτα από τρίποντο του παίκτη της Τσεντεβίτα, σκορ με το οποίο θα ολοκληρωθεί το τρίτο δεκάλεπτο.

Η αναμέτρηση στην τέταρτη περίοδο ήταν ντέρμπι με τους Γιάκα Λάκοβιτς, Εράζεμ Λόρμπεκ από τη μία πλευρά και τον Κώστα Παπανικολάου με διαδοχικά τρίποντα να διαμορφώνουν το 52-50 για τους Σλοβένους, προτού ο Δημήτρης Μαυροειδής κάνει το 52-52 στο 34'.

Παρόλα αυτά, η ομάδα δεν "λύγισε" και με τον Αντώνη Φώτση κατάφερε να αποσπαστεί με 56-52, προτού ο Γιάκα Λάκοβιτς ευστοχήσει σε ακόμα ένα τρίποντο και φέρει την διαφορά στον πόντο (55-56) στο 37'. Ο Νίκος Ζήσης στο 1,30'' για το τέλος θα κάνει το 57-61 με σουτ τριών πόντων, ο Ντράγκιτς θα έχει 1/3 βολές για να ευστοχήσει σε ακόμα ένα τρίποντο ο Αντώνης Φώτσης. Έτσι, οι διεθνείς μας θα φτάσουν στο θετικό αποτέλεσμα με 69-60.

Τα δεκάλεπτα: 13-18, 25-37, 46-44, 60-69.

Σλοβενία (Μάλκοβιτς): Σλόκαρ, Λάκοβιτς 14(3), Όζμπολτ 3(1), Σμόντις 5(1), Ούντριχ, Μούριτς 1, Γκ. Ντράγκιτς 9, Γιαγκότνικ, Ζ. Ντράγκιτς 10, Μπέγκιτς 8, Λόρμπεκ 10(1).

Ελλάδα (Ζούρος): Ξανθόπουλος, Μπουρούσης 8, Ζήσης 19(3), Βασιλειάδης 5(1), Καλάθης 7(1), Φώτσης 7(1), Παπανικολάου 6(2), Μαυροειδής 2, Μπράμος 7(1), Κουφός 6, Καϊμακόγλου 2.

Πηγή: sport24.gr

08 Σεπτεμβρίου 2011

Άντε να δούμε τους Παναθηναϊκάρες...

Ο Τζίγγερ κούνησε μαντήλι, οι μισοί οπαδοί της ομάδας κλαίνε, οι άλλοι μισοί χαίρονται και η ομάδα βρίσκεται σε νευρική κρίση με τον Γόντικα να παλεύει να κρατήσει την ενότητα... Χωρίς αποτέλεσμα βέβαια...


Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    Ακούω και διαβάζω εδώ και καιρό ότι από Σεπτέμβριο και μετά θα γίνει χαμός,ότι ο λαός θα ρίξει το ΠΑΣΟΚ,ότι από τις πολλές διαδηλώσεις θα πέσει το ΠΑΣΟΚ κ.λ.π.
    ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ. Πολύ κατσαρές μάλιστα.Αυτά τα πράγματα γίνονται το πρώτο καιρό που η κάθε κυβέρνηση είναι κατά κάποιο τρόπο απροετοίμαστη.
     Τώρα είναι αργά πλέον.Το καθεστώς έχει προετοιμαστεί κατάλληλα.Εξ άλλου και πέρσι τέτοιο καιρό τα ίδια δεν λέγανε?Είδατε να γίνει τίποτα?
     Είπαμε το ΠΑΣΟΚ είχε έρθει προετοιμασμένο από πολύ παλιά.
     Οι ενέργειες του.
     -  Κατασυκοφάντηση και εξευτελισμός αντιπάλου.
     - Στρατηγικές συμμαχίες με ντόπιους και ξένους ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.
     - Διάβρωση, ΜΜΕ, δικαστών όλων των βαθμίδων,ΕΥΠ, αστυνομίας.Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ δικές του.
       ΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ?
    Για τους ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΥΣ έχω την άποψή μου που μπορεί να είναι και λάθος αλλά νομίζω ότι και αυτοί ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ του ΠΑΣΟΚ ήταν για εκτόνωση της κατάστασης.
    ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΤΙ ΣΚΟΠΟΥΣ ΕΙΧΑΝ? ίσως το μάθουμε κάποτε από το WIKILEAKS.
    Θα μου πείτε τι μπορεί να γίνει από εδώ και πέρα.
    Πιστεύω ότι το ΠΑΣΟΚ θα πέσει από δύο παράγοντες. Είτε από ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ η από ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
    Και τα δύο αυτά είναι πολύ κοντά.
    Υ.Γ. για όσους πιστεύουν ότι κάτι μπορεί να γίνει με το ΚΡΑΞΙΜΟ του ΓΑΠ. στη  ΔΕΘ.Μπορώ μετά βεβαιότητας να σας πληροφορήσω ότι όπως τοποθετούν οι αστυνομικές δυνάμεις τις κλούβες των ΜΑΤ κάθετα στην ΛΕΩΦΟΡΟ ΣΤΡΑΤΟΥ,και από τις δύο πλευρές της  ΔΕΘ,δεν πλησιάζει ούτε κουνούπι.
    Μάλιστα θα φέρουν και καμιά εκατοσταριά αλλοδαπούς μπροστά από το ΚΤΊΡΙΟ για να αποθεώσουν τον ΓΑΠ (όπως είχε γίνει επί ΣΗΜΙΤΗ το 2003) και όλα καλά.

Πόσα χρωστάει ο Βρυώνης του EXTRA3; οοεεοο;

http://static.madata.gr/files/papagiannis613_614060050.jpgΟ Βρυώνης είναι ο ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού EXTRA3 όπου εργάζεται ο γνωστός αποκαλυπτικός δημοσιογράφος Γ. Παπαγιάννης (που όπως αποκάλυψε ο ζούγκλας έπαιρνε μέχρι πρόσφατα 2,500 χιλιαρικάκια στο χέρι από το δημοστικό ραδιόφωνο Ξένιος του Δ. Άνω Λιοσίων ο οποίος φαίνεται να χρωστάει στο δημόσιο πάνω από 60 εκ ευρώ). Μέχρι πριν δυο μήνες, ο Φ. Βρυώνης, ήταν ιδιοκτήτης των εταιριών, που στο ΧΑΑ έχουν μπει υπό επιτήρηση μιας και εδώ και καιρό δεν παρουσιάζουν καμία δραστηριότητα, ΑΤΕΡΜΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ (τα κάνει όλα εκτός από κουλουράκια) και Εμπορικός Δεσμός. Δείτε πόσα χρωστάει ο κ. Βρυώνης στο δημόσιο:

κοντά 37 εκ ευρώ...
θα του τα πάρει ο Βενιζέλος

(για να ξέρουμε τι παίζει όταν ακούμε τον Παπαγιάννη να μιλάει για άλλους ιδιοκτήτες)

094184080 ΑΤΕΡΜΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣΤΡΥΜΩΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΖΑΝΗΣ 12 0 11855 ΑΘΗΝΑ24.537.990,310,0011.203.492,0335.741.482,34
094074850 ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΑΜΦΙΠΟΛΕΩΣ 32 ΚΑΙ ΚΟΖΑΝΗΣ 23 ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΜΦΙΠΟΛΕΩΣ 32 0 11855 ΑΘΗΝΑ620.086,160,00283.371,35903.457,51

Έλληνες υπομονή!!! Σε λίγο θα λυθούν όλα μας τα προβλήματα!! Ο Τράγκας μπορεί να ασχοληθεί με την πολιτική...

Και τι δεν είπε ο γνωστός Φράγκας της ελληνικής δημοσιογραφίας: Ότι δεν παίρνει γραμμή από το Νικολάκη (κατά τ' άλλα λέει ακριβώς το ίδιο πράγμα με τον Νικολάκη όταν τον ρωτάνε γιατί σταμάτησε στο ΑΛΤΕΡ: "Δεν είμαστε χομπίστες"), ότι κάποτε είχε 540 υπαλλήλους δημοσιογράφους και τεχνικούς τους οποίους έστειλε αδιάβαστους και φεσωμένους ή ότι έχει πηδήξει τη μισή Αθήνα... όπως ταιριάζει σ' έναν παραμυθά...

Διαβάστε και τη συνέντευξή του να γελάσετε:

«Εκρηκτικός», χειμαρρώδης, αλλά και ειλικρινής, ο Γιώργος Τράγκας μίλησε για την πορεία του στο χώρο της δημοσιογραφίας, την προσωπική του ζωή, αλλά και τα σχόλιά του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alter.

Όπως λέει, ποτέ δεν έγινε κάποια ιδιαίτερη συζήτηση πριν το δελτίο, ούτε υπήρχε αυτό που ονομάζεται επίσημη γραμμή: «Όχι. Πολλές φορές υπήρχαν κόντρες ανάμεσα στον Νίκο Χατζηνικολάου και σε μένα μιας και εκείνος έπρεπε να ζυγιάσει σωστά το δελτίο, να μη «γέρνει» και εγώ ήμουν κριτικός, οξύς. Και με την Μακρή και με άλλους. Και ομολογώ ότι δεν άφησε απροστάτευτο και κανέναν συνάδελφο. Δεν τον εγκωμιάζω τυχαία. Αντιλαμβάνομαι πως σιγά σιγά φεύγω από την πασαρέλα. Είναι κάτι που το σκέφτομαι καιρό τώρα. Να φύγω όσο ακόμη βάζω γκολ. Να μη φύγω όταν θα είμαι στον πάγκο. Βέβαια, δεν με αφήνει η τοξίνωση. Είμαι πρεζάκιας. Έκανα ένα μεγάλο κύκλο με επιχειρήσεις. Δεν πήγαν καλά. Είχα 540 δημοσιογράφους και τεχνικούς. Πρόλαβα όμως και έφυγε γρήγορα χωρίς πανό και πλακάτ. Είχα μια διαίσθηση λίγο πριν σκάσουν οι Lehman Brothers, έβλεπα που οδηγούνται η πολιτική ζωή και η οικονομία, μάθαινα διάφορα. Ξύπνησα ένα πρωί κι έφυγα».

Ο δημοσιογράφος απαντά και στο ερώτημα εάν κοιμάται ήσυχος τα βράδια. «Όχι πάντα. Με απασχολεί το γεγονός πως η χώρα έχει ατμόσφαιρα αποικίας, προτεκτοράτου και Κολομβίας. Με απασχολεί και για τους δύο γιους μου, με απασχολεί για την νεαρή σύζυγό μου και γενικότερα για την ζωή των συμπολιτών μου. Δεν αποκλείεται να πολιτευθώ. Έκανα μία καριέρα 45 χρόνων. Το σάκχαρό μου δεν θα μου επιτρέψει για πολύ ακόμη να σηκώνομαι από τις 06:30 το πρωί και να δουλεύω εως τις 12:00 την νύχτα. Το διαισθάνομαι. Πηγαίνω στον real fm γιατί αυτή η επικοινωνία που έχω το πρωί με τους ακροατές είναι μεθυστική. Μου δίνει το δικαίωμα να λέω πως κάτι κάνω. Υπάρχουν βέβαια και φθορές. Όταν φεύγω από το ραδιόφωνο το κόβω το τσιγάρο, όταν πηγαίνω το ξαναρχίζω. Η τηλεόραση δεν μ’ απασχολεί στον βαθμό που μ’ απασχολούσε. Αν ο Νίκος Χατζηνικολάου γυρίσει σε κάποιο δελτίο και θελήσει να με έχει μαζί του, θα πάω. Σε διαφορετική περίπτωση, επειδή μπορώ να είμαι φιλοξενούμενος σε διάφορες εκπομπές όπου μάλιστα έχω και το δικαίωμα της επιλογής δεν μ’ απασχολεί».

Τι συνέβη τελικά με το Alter; «Δεν είμαστε χομπίστες. Βάζεις κάπου πλάτη όσο μπορείς. Από ένα σημείο και μετά όμως…»

Κεφάλαιο γυναίκες: «Εδώ και 12 χρόνια ζω με την Μαρία Καρρά. Την παντρεύτηκα δύο φορές, μπορεί να την παντρευτώ και άλλη μία. Ξέρεις, in spirit. Ζούμε πολύ καλά, αισθάνομαι ότι μπορεί και να τα έχει βρει μαζί μου. Εχω φύγει λοιπόν από το σπορ. Παλιά υπήρξα sportsman, μπορώ να σου πώ πως ήμουν το δεκάθλου! Παλιά αυτό. Αλλά έτσι όπως τα λέμε, δεν είναι ένα από τα ωραιότερα πράγματα του κόσμου να είσαι ερωτευμένος ή να κάνεις παρέα με μια ωραία γυναίκα;»

Πηγή: Down Town και star.gr

Η "Ελεύθερη Ώρα" άλλαξε μορφή

H "ΕΩ", άλλαξε τη μορφή της, μεταβαίνοντας σε ένα πιο εύχρηστο και φιλικό για τον αναγνώστη σχήμα. Με το ίδιο πάθος για την Πατρίδα και την Ορθοδοξία και απέναντι σε ό,τι πληγώνει το έθνος και εξαχρειώνει την ελληνική κοινωνία, συνεχίζουμε ασυμβίβαστα την πορεία μας, σε ένα περιβάλλον ασύμμετρο, γεμάτο παγίδες για την Ελλάδα. Από το μετερίζι μας, σας υποσχόμαστε να συνεχίσουμε την αντίσταση ενάντια στις μεθοδεύσεις της Νέας Τάξης Πραγμάτων και της παγκόσμιας διακυβέρνησης.

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ

Άγριο μπινελίκι στον Παπακωνσταντίνου, στην Κοζάνη!

Ο Σ. Ελληνιάδης προσπάθησε να επηρεάσει διαιτητές στο Ευρωμπάσκετ... του χει μείνει κουσούρι απ' τον Ολυμπιακό

http://www.theplayer.gr/uploads/images_resize/2011/04/55270.jpgΜε πρόστιμο 15.000 ευρώ και αφαίρεση της διαπίστευσης τιμώρησε η FIBA τον Έλληνα παράγοντα Σταύρο Ελληνιάδη (πρώην παίκτη και μάνατζερ του Ολυμπιακού και νυν μάνατζερ του Αμαρουσίου), τον οποίο υποδεχόμασταν στο Παλαί με το περίφημο: "είναι παρθένα του Ελληνιάδη η χτένα". Ο λόγος όπως τονίζεται στην ανακοίνωση της FIBA είναι ότι επικοινώνησε με διαιτητές που θα σφύριζαν την Εθνική στο Ευρωμπάσκετ επειδή λέει τους ήξερε από την Ευρωλίγκα και τα μάτς του Ολυμπιακού και προφανώς νόμιζε πως ότι κάνει στην Ευρωλίγκα θα μπορούσε να το κάνει και στο Ευρωμπάσκετ. Ωστόσο δεν υπάρχει καμία εμπλοκή για το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα.

Νέες διαστάσεις παίρνει το μεγάλο θέμα που προέκυψε σχετικά με την αναμέτρηση της Ελλάδας με το Μαυροβούνιο για την πρώτη φάση του Ευρωμπάσκετ. Σύμφωνα με όσα είδαν τι φως της δημοσιότητας ο Μαυροβούνιος διαιτητής Σοτούλοβιτς, θέλησε να επηρεάσει τους ρέφερι Λοτερμόσερ, Γιόβσιτς και Ρόκα οι οποίοι διατήτευσαν την αναμέτρηση Ελλάδα-Μαυροβούνιο, ενώ στην προσπάθεια του να βγάλει την ευθύνη από πάνω του προσπαθεί να εμπλέξει και την ελληνική πλευρά.

Τόσο η FIBA όσο και η ΕΟΚ δεν είχαν πει κουβέντα για το θέμα, ωστόσο το απόγευμα της Πέμπτης η παγκόσμια ομοσπονδία εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία τιμωρεί τον Σταύρο Ελληνιάδη. Αναλυτικά:

«Η Πειθαρχική Επιτροπή της FIBA αποφάσισε ότι ο κ. Σταύρος Ελληνιάδης αποδείχτηκε πως συμπεριφέρθηκε με τρόπο που δεν αρμόζει στο ευ αγωνίζεσθαι. Προέκυψε ότι είχε επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου, κινητού ή/και SMS με τρεις διαιτητές, που επρόκειτο να διευθύνουν αγώνες της Ελλάδας. Η διαπίστευσή του αφαιρέθηκε και τιμωρήθηκε με πρόστιμο 15.000 ευρώ».

Ο Έλληνας παράγοντας μόλις ενημέρωθηκε για την εξέλιξη απάντησε από την Λιθουανία, όπου βρίσκεται: “Εγώ έχω έρθει εδώ μόνος μου και πήρα την πρωτοβουλία να στείλω μήνυμα στους διαιτητές που γνωρίζω τόσα χρόνια λόγω Ευρωλίγκα, στον Λαμόνικα και τον Σαμπόν, για να τους ζητήσω να είναι προσεκτικοί σε θέματα προβοκάτσιας από τους Σκοπιανούς στο μεταξύ μας παιχνίδι. Κι αυτό γιατί ήμουν στο γήπεδο και είχαν ακούσει τις έντονες αποδοκιμασίες του κόσμου σε βάρος της Ελλάδας”.

Να σημειωθεί πως ο Σταύρος Ελληνιάδης δεν είναι μέλος της ελληνικής αποστολής, για το λόγο αυτό δεν υπάρχει συνέπεια για την Εθνική ομάδα ή την ΕΟΚ.

Στη δημοσιότητα η λίστα τραγέλαφος των οφειλετών του δημοσίου: 2 εταιρίες φωτογραφικών ειδών χρωστάνε 1 δις ...

Λίστα τραγέλαφο παρουσίασε το υπουργείο οικονομικών μετά από καθυστέρηση 8 μηνών (η λίστα έλεγαν ότι θα δημοσιευθεί πέρσι τον Δεκέμβριο) με ένα κάρο εταιρίες που έχουν κλείσει ή δεν πρόκειται να ξεχρεώσουν στον αιώνα τον άπαντα. Εννοείται πως κάνει μπαμ ακόμα και για τους άσχετους ότι οι περισσότερες οφειλές είναι από εικονικά τιμολόγια και δεν πρόκειται να εισπραχθούν ποτέ μιας και έχει πετάξει το πουλάκι Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι αμέσως μετά τον ΟΣΕ που χρωστάει 1,2 και είναι ο μεγαλύτερος οφειλέτης του Δημοσίου, ακολουθούν στη 2η και την 3η θέση δύο εταιρίες που ασχολούνται με φωτογραφικά είδη και φέρονται να χρωστάνε συνολικά 1 δις!!!

Άλλες οφειλές που προκαλούν γέλιο είναι...

της ΑΕΚ με 100 εκ., του μπάσκετ του ΠΑΟΚ με 68 εκ, το μπάσκετ του Άρη με 21 εκ και ο Πανιώνιος με 21 εκ. Η Ολυμπιακή φέρεται να χρωστάει 150 εκ, η Πειραική-Πατραϊκή 20 εκ., η Εξπρές Σέρβις χρωστάει με δύο ΑΦΜ πάνω από 35 εκ., ενώ στη λίστα περιλαμβάνεται μέχρι και το ΜΙΝΙΟΝ που χρωστάει 22 εκ.

Όλη τη λίστα μπορείτε να τη δείτε εδώ

Σκυλακάκης (ΔΗ.ΣΥ.): 10 θέσεις κάτω απ' την Μποτσουάνα στην ανταγωνιστικότητα!

«Το βασικό αίτιο της ύφεσης δεν είναι το πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής (το έλλειμμα άλλωστε αντί να μειωθεί, αυξήθηκε το επτάμηνο κατά 25%), αλλά η μη εφαρμογή του από την κυβέρνηση και η συνεχής υπονόμευσή του από την αντιπολίτευση.
Τον περασμένο χρόνο -εξ αιτίας της μη εφαρμογής του προγράμματος- η Ελλάδα έπεσε στην 90η θέση της παγκόσμιας κατάταξης στην Παγκόσμια Έκθεση Ανταγωνιστικότητας 2011-2012, χάνοντας άλλες 7 θέσεις σύμφωνα με το World Economic Forum (WEF), δέκα θέσεις κάτω από την Μποτσουάνα. Η κυβέρνηση, που ξύπνησε απότομα προχθές, επί μήνες κορόιδευε τους πάντες με τις διαρθρωτικές αλλαγές και τις αποκρατικοποιήσεις και συνεχίζει να μοιράζει σε δεκάδες χιλιάδες εκλεκτούς της, πολυτελείς πρόωρες συνταξιοδοτήσεις. Ακόμα και επενδύσεις που έτρεχαν, όπως οι μεγάλοι δρόμοι, σταμάτησαν και βρίσκονται στον αέρα, στερώντας την οικονομία από 1,5% του ΑΕΠ φέτος, λόγω της ανικανότητας της κυβέρνησης και του λαϊκισμού των διάφορων "δεν πληρώνω". Η οικονομία χωρίς τα δεκάδες δισεκατομμύρια δανεικά που ξοδεύαμε ασυλλόγιστα στα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζει να συρρικνώνεται, καθώς δεν μας δανείζουν πια. Ταυτόχρονα το ελληνικό πολιτικό σύστημα, με τη θλιβερή συμπεριφορά κυβέρνησης και αντιπολίτευσης, δεν πείθει κανέναν διεθνώς ότι έχει την πρόθεση να μειώσει τα ελλείμματα, με αποτέλεσμα να έχει κοπεί κάθε χρηματοδότηση στον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας, που ασφυκτιά στην μέγγενη υπερφορολόγησης και έλλειψης χρηματοδότησης. Και ενώ το αδιέξοδο βαθαίνει, τα κόμματα που έφτασαν τη χώρα σε ανταγωνιστικότητα κάτω από την Μποτσουάνα, είναι έτοιμα να ανεβούν πάλι στη ΔΕΘ για να μας παρουσιάσουν τη φετινή εκδοχή του "λεφτά υπάρχουν" και του "μηδενισμού του ελλείμματος σε 18 μήνες χωρίς θυσίες"».

Τρομερό ρεκόρ με διψήφια μείωση ΑΕΠ, χτυπάει το ΠΑΣΟΚ!! Στο 7,3% η συρρίκνωση το β τρίμηνο!!

Μείωση 7,3% παρουσίασε το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν σε σταθερές τιμές 2000 κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2011, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010, με βάση τα διαθέσιμα μη εποχικά διορθωμένα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ.

Η διαφορά κατά 0,4% του ρυθμού μεταβολής του ΑΕΠ, σε σχέση με τις εκτιμήσεις του δεύτερου τριμήνου που ανακοινώθηκαν στις 12/08/2011 οφείλεται στη διαθεσιμότητα νέων στοιχείων - κυρίως των δεικτών κύκλου εργασιών των υπηρεσιών οι οποίοι παράγονται περίπου σε 70 ημέρες μετά το τέλος του τριμήνου αναφοράς, διευκρινίζει η ΕΛ.ΣΤΑΤ. στην ανακοίνωσή της.

Η συνολική καταναλωτική δαπάνη μειώθηκε κατά 6,8% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2010, ενώ οι ακαθάριστες επενδύσεις παγίου κεφαλαίου μειώθηκαν κατά 17,9%.

Εν τω μεταξύ, μείωση 26,5% παρουσίασε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου, αντισταθμίζοντας μερικώς τη μείωση του ΑΕΠ.

Επίσης, μείωση κατά 1,4% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2010 παρουσίασαν οι εξαγωγές αγαθών και υπηρεσιών. Οι εξαγωγές αγαθών αυξήθηκαν κατά 2,2%, ενώ οι εξαγωγές υπηρεσιών μειώθηκαν κατά 3,8%.

Μείωση 7,6% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2010 παρουσίασαν οι εισαγωγές αγαθών και υπηρεσιών. Οι εισαγωγές αγαθών μειώθηκαν κατά 7,1% και οι εισαγωγές υπηρεσιών κατά 9,2%.

Δεν τον σώζει ούτε παπάς

Βλέπει το κόμμα του να μειώνει δημοσκοπικά τις δυνάμεις του παρά την καθημερινή του παρουσία στα κανάλια. Βλέπει να μην αποδίδουν ούτε κινήσεις, όπως αυτή της προσχώρησης του πλέον κομματογυρισμένου βουλευτή Κιλτίδη (3 κόμματα σε ένα χρόνο). Παρακολουθεί με αμηχανία το γεγονός ότι από τη μέρα αλλαγής ηγεσίας στη Νέα Δημοκρατία δεκάδες στελέχη του τον εγκαταλείπουν.

Έτσι ο ρόλος του αρχηγού κωλοτούμπα έχει περιοριστεί πλέον στο πως θα κρατήσει το κόμμα του στα όρια του 3% αλλά και το πως θα ελέγχει την επόμενη των εκλογών το σύνολο της κοινοβουλευτικής του ομάδας. Και επειδή φοβάται ιδιαίτερα τουλάχιστον 2 βουλευτές του κάνει το παν για να τους στριμώξει.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Μάκη Βορίδη ο οποίος εκλέγεται στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Υπόλοιπο). Αρχικά δεν τον έβαλε υποψήφιο στις δημοτικές εκλογές καθώς όπως είπε ήθελε να τον «προστατέψει». Στη συνέχεια προσπαθεί να φοβίσει τον βουλευτή με διαρροές για δήθεν άλλους «δυνατούς» υποψήφιους στην περιφέρειά του. Τι τη λάμψη του Ψινάκη χρησιμοποίησε, τι τον τέως υφυπουργό Πέτρο Δούκα, τίποτα δεν κατάφερε. Κυρίως δεν κατάφερε να πείσει κανέναν από τους συνομιλητές του στο ότι θα περάσει το 3% έτσι ώστε να πάρει πιθανά μία έδρα και στη συγκεκριμένη περιφέρεια.

Έτσι λοιπόν ενώ απελπισμένος άρχισε να διαρρέει ότι στη συγκεκριμένη περιφέρεια θα είναι υποψήφιος ο ίδιος, βρήκε τη λύτρωσή του στο πρόσωπο του Παπα Τσάκαλου! Θέλει δηλαδή να συσπειρώσει τους εναπομείναντες ψηφοφόρους του με τη συγκεκριμένη συμπαθητική αλλά κατά τα άλλα γραφική παρουσία. Αυτό που δεν έχει καταλάβει ο αρχηγός κωλοτούμπας είναι ότι δεν είναι αρκετό να αφοδεύσει επάνω του ένα περιστέρι για να του φέρει τύχη καθώς πλέον δεν τον σώζει ούτε παπάς.

logia-starata.blogspot.com

Ο Νίκος Μιχαλολιάκος της Χρυσής Αυγής μιλάει την Κυριακή σε εκδήλωση μνήμης για την μάχη του Μαραθώνα

Ο εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος με την Χρυσή Αυγή στην Αθήνα, Νίκος Μιχαλολιάκος, θα είναι ο κεντρικός ομιλητής εκδήλωσης που πραγματοποιείται την Κυριακή 11/9 στη Ραφήνα.

Με αφορμή την ιστορική επέτειο της Μάχης του Μαραθώνα, οι Τοπικές Οργανώσεις Ανατολικής Αττικής του κόμματος της Χρυσής Αυγής, πραγματοποιούν εκδήλωση μνήμης στο ξενοδοχείο “Αύρα” της Ραφήνας. Το περιεχόμενο της εκδήλωσης θα είναι ιστορικό και πολιτικό:

«Ο πολιτικός Αγώνας της Χρυσής Αυγής ενάντια στο διεφθαρμένο σύστημα εξουσίας»
ΟΜΙΛΗΤΗΣ: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ
Γενικός Γραμματέας ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων

«Το μήνυμα της μάχης του Μαραθώνα ως εφαλτήριο για εθνική ανάταση»
ΟΜΙΛΗΤΗΣ: ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ
Γεωπόνος – Επιστήμων Τροφίμων
Ιστορικός Συγγραφέας

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 7.30 μμ
Ξενοδοχείο «ΑΥΡΑ» - Ραφήνα

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΤΕΙ για την απόρριψη των επαγγελματικών δικαιωμάτων, αποφοίτων των ΤΕΙ, απο το ΣΤΕ

«Μετά από 27 χρόνια, επιτέλους οι απόφοιτοι ΤΕΙ δικαιώνονται, επιτέλους αποκτούν Επαγγελματικά Δικαιώματα».

Με αυτήν την έκφραση σε συνδυασμό με το περίφημο νομοσχέδιο της για την Ανώτατη Εκπαίδευση η κα. Διαμαντοπούλου προσπάθησε να χτίσει την πολιτική της ανέλιξη και να πείσει όλους εμάς ότι επιχειρεί να δώσει λύσεις σε χρόνια προβλήματα. Ένα χρόνο μετά τα αποτελέσματα άκρως αντίθετα και αναμενόμενα.

Αν και το σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας «φώναζε» από την πρώτη στιγμή, ότι πρόκειται για ασαφή συνονθυλεύματα ιδεών τα οποία ήταν εντελώς αντισυνταγματικά και δεν έλυναν το πρόβλημα, η Υπουργός επιδεικνύοντας χαρακτηριστική αλλαζονεία, προχωρούσε διαρκώς σε δήθεν σχέδια, χωρίς καμία τεκμηρίωση, δίχως ίχνος στρατηγικού σχεδιασμού αλλά κυρίως χωρίς να γίνεται καμία προσπάθεια να έρθει σε ρήξεις με νοσηρές αντιλήψεις και τα συντεχνιακά κατεστημένα των Επιμελητηρίων, όπως το ΤΕΕ του οποίου είναι μέλος.

Έτσι, ένα μόλις χρόνο μετά, το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε παράνομα και αντισυνταγματικά τα Προεδρικά Διατάγματα που αφορούσαν την αναγνώριση των Επαγγελματικών Δικαιωμάτων αποφοίτων σε 17 τμήματα ΤΕΙ. Απόφαση, όπως είχαμε ήδη προειδοποιήσει από την πλευρά μας, απόλυτα αναμενόμενη.

Πρέπει επιτέλους να κατανοήσουν Κυβέρνηση και Υπουργείο, ότι η Ανώτατη Εκπαίδευση χρειάζεται πραγματικές και ουσιαστικές αλλαγές κι όχι λόγια και επικοινωνιακά τρικ. Αλλαγές, που σε καμία περίπτωση δε μπορεί να επέλθουν μέσα από νομοσχέδια υποβάθμισης των σπουδών μας, αλλά μόνο μέσα από ουσιαστικό διάλογο με αυτούς που ζουν καθημερινά τα προβλήματα, δηλαδή τους σπουδαστές.

Η ακαδημαϊκή κοινότητα θα αντισταθεί με κάθε τρόπο, μακριά από χρώματα και πεποιθήσεις. Θα παλέψει με όλες της τις δυνάμεις να ανατρέψει τα κακώς κείμενα και με κάθε τρόπο να αποκτήσει ξανά το δικαίωμα να ονειρεύεται το μέλλον της.

Υ.Γ. Σε λίγες μέρες αρχίζουν οι εγγραφές πρωτοετών. Αλήθεια κα Διαμαντοπούλου, έχετε ενημερώσει τους πρωτοετείς σπουδαστές των τμημάτων που «παράγουν» αποφοίτους χωρίς Επαγγελματικά Δικαιώματα και τους γονείς τους, ότι αυτά τα Τμήματα που το Υπουργείο τους βάζει χωρίς καμιά ντροπή στα μηχανογραφικά, βγάζουν αποφοίτους χωρίς παρόν και μέλλον;

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ
Δύναμη Ευθύνης – Προοπτική Ελπίδας

Έτος 2030 μ.Χ

[Ελπίζουμε τα παρακάτω να μείνουν απλό σενάριο...]

Ένας ιερέας κατεβαίνει τα σκαλιά μιας υπόγειας κρύπτης. Δεν φοράει σταυρό και ράσα καθώς στην Ελλάδα έχει απαγορευτεί να δείχνεις φανερά το οποιοδήποτε θρησκευτικό σύμβολο.

Το σκεπτικό του νόμου ήταν ότι σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία που συνυπάρχουν πολλές θρησκευτικές ομάδες κανένας δεν πρέπει να δείχνει θρησκευτικά σύμβολα δημοσίως για να μην προσβάλει τον συνάνθρωπο του. Ο Ιερέας βγάζει με τρεμάμενο χέρι μια Αγία Γραφή.

Είναι παλιά και κιτρινισμένη από την πάροδο του χρόνου. Πολλές σελίδες της είναι σε κακή κατάσταση και δύσκολα διαβάζονται. Έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία της Αγίας Γραφής και οι παραβάτες διώκονται αυστηρά και ο λόγος της απαγόρευσης της ήταν ότι κρίθηκε ως προπαγανδιστικό κείμενο που σκοπό είχε να διαφθείρει την Ελληνική κοινωνία και να την τάξει εναντίον της παγκόσμιας ειρήνης που πρέσβευε η νέα εποχή. Κυκλοφορούσαν βέβαια ακόμα κάποια «αντίτυπα» αλλά ήταν παραλλαγμένα και είχε αφαιρεθεί από μέσα ότι θεωρήθηκε προσβλητικό για την νέα εποχή και την νέα παν-θρησκεία.

Ο Ιερέας ετοιμάζει την κολυμβήθρα. Είναι να βαφτίσει έναν άνθρωπο εκείνη την ημέρα Χριστιανό. Όμως η κολυμβήθρα δεν είναι όπως την ξέρουμε. Είναι ουσιαστικά μια μεγάλη μεταλλική μπανιέρα και ο λόγος είναι ότι αυτός που θα βαφτιστεί δεν είναι νήπιο αλλά ενήλικας. Έχει καταργηθεί ο νηπιοβαφτισμός προ πολλού. Υπήρχε μεγάλη πολεμική στο ζήτημα αυτό και είχαν γίνει πολλά επεισόδια. Το κύριο επιχείρημα εναντίον του νηπιοβαφτισμού ήταν τα ανθρώπινα δικαιώματα. Δεν ήταν σωστό κατά την νέα-τάξη ο άνθρωπος να βαφτίζεται με το ζόρι όταν είναι νήπιο. Μετά την ενηλικίωση του ας αποφασίσει τι θέλει να κάνει. Έτσι από το 2020 οι Έλληνες δεν μπορούσαν πλέον να βαφτίσουν τα παιδιά τους. Έπρεπε να περιμένουν να αποφασίσει το ίδιο το παιδί.

Ωστόσο πολύ λίγοι Έλληνες πλέον αποφάσιζαν να βαφτιστούν έστω και ενήλικες. Ο λόγος απλός: Τα παιδιά φεύγαν από την οικογένεια νωρίς και πλέον δεν ήταν δυνατό οι γονείς να διδάξουν στα παιδιά τους τις αρχές και την πίστη. Και οι δυο γονείς δουλεύανε νυχθημερόν με αποτέλεσμα τα παιδιά να πηγαίνουν από πολύ μικρή ηλικία σε ολοήμερα σχολεία στα οποία σχολεία τους γινόταν η ανατροφή που ήθελε η νέα εποχή. Το μάθημα των θρησκευτικών είχε πλέον καταργηθεί σαν μάθημα που δίχαζε τους μαθητές και οι εικόνες είχαν αφαιρεθεί από τις σχολικές αίθουσες. Η πρωινή προσευχή είχε αντικατασταθεί με ένα τραγουδάκι που αποτελούσε τον σχολικό ύμνο της νέας εποχής: “όλοι οι άνθρωποι ένα χρώμα μια φυλή μια θρησκεία μια γλώσσα…”.Η ιστορία πλέον είχε αλλάξει και διδασκόντουσαν μόνο κεφάλαια που δεν δημιουργούσαν εθνικές η θρησκευτικές αντιπαραθέσεις. Σε αυτό το κλήμα ο νέος ήταν αδύνατο να μάθει για τον Χριστό…

Ο Ιερέας σχεδόν δακρυσμένος ξεκινάει το μυστήριο. Θυμάται ακόμα τους παλαιούς τρόπους ο γέρο-Ιερέας και κάθε φορά που καλείται να τελέσει κάποιο μυστήριο στους λίγους εναπομείναντες Χριστιανούς η μνήμη του ανασύρει γεγονότα παλαιότερων εποχών. Θυμάται όταν ο τόπος ήταν Ορθόδοξος και οι Έλληνες τελούσαν περήφανοι τα μυστήρια στις Εκκλησίες. Τώρα οι Εκκλησίες έχουν καταργηθεί. Κατασπαταλούσαν το δημόσιο χρήμα είπαν και τις κλείσανε. Οι δημοσιογράφοι φωνάζανε στα κανάλια ότι οι παπάδες έχουν κλέψει πολλά και πρέπει να πληρώσουν. Έτσι όχι μόνο η νέα εποχή έκλεισε τις δημόσιες Εκκλησίες αλλά φορολογούσε υπέρογκα και όποιον επιχειρούσε να ανοίξει μια ιδιωτική. Με την έλλειψη μεγάλου αριθμού πιστών κανείς ιερέας πλέον δεν μπορούσε να καλύψει το έξοδο και έτσι οι εναπομείναντες ιερείς αναγκαζόντουσαν και τελούσαν τα μυστήρια σε σπίτια.

Άλλωστε τα περισσότερα μυστήρια είχαν πλέον απαγορευτεί να τελούνται δημοσίως υπό το πρόσχημα της θρησκευτικής ελευθερίας: Ο αγιασμός των υδάτων δεν τελούταν πλέον γιατί στις θάλασσες υπήρχαν και νεκροί που δεν ήταν Χριστιανοί και προφανώς δεν θα θέλανε να αγιαστούν. Στις λειτουργίες πλέον απαγορεύτηκε να μνημονεύεται ο Στρατός γιατί δεν ήταν όλοι οι φαντάροι Χριστιανοί. Πλέον στην ορκωμοσία της βουλής δεν υπήρχε ιερέας αφού οι βουλευτές δεν ήταν όλοι Χριστιανοί και απαγορεύτηκε το μνημόσυνο των νεκρών με το επιχείρημα ότι δεν μπορεί να μας βεβαιώσει κάποιος που έχει πεθάνει αν ήταν Χριστιανός μέχρι το τέλος της ζωής του η όχι οπότε στην περίπτωση που λίγο πριν πεθάνει άλλαξε γνώμη και έγινε παγανιστής είναι σπίλωση της μνήμης του να του κάνει μνημόσυνο ο παπάς.

Πόσο είχε αλλάξει ο κόσμος! Ο γέρο-Ιερέας έχει τελειώσει το μυστήριο. Δεν μπορούν βέβαια να του δώσουν κάτι ως αντάλλαγμα οι λιγοστοί πιστοί που βρίσκονται εκεί καθώς πλέον το χρήμα έχει καταργηθεί και την θέση του έχει πάρει ένα τσιπάκι στο χέρι η στο μέτωπο. Με αυτό μόνο μπορείς να κάνεις συναλλαγές και όσοι λιγοστοί δεν το έχουν πάρει περνάνε δύσκολα. Μόνο ευχαριστώ μπορούν να του πουν και να του φιλήσουν το χέρι. Και ο γέρο Ιερέας τους δίνει την ευχή του: “Δύναμη παιδιά μου. Σύντομα, πολύ σύντομα θα είμαστε κοντά στον κύριο. Δεν έχει πολύ ακόμα ο κόσμος αυτός και εμείς δεν είμαστε του κόσμου τούτου. Πάμε αλλού,σε έναν κόσμο που θα είμαστε μαζί με τον γλυκό Ιησού…”

Ίσως το κείμενο φανεί υπερβολικό σε κάποιον αλλά αν αποκωδικοποιήσουμε το τι επιτέλους ζητάνε οι πολέμιοι της Ορθοδοξίας θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι όλα αυτά είναι η απώτερη επιδίωξη τους. Όμως μπορούν να γίνουν ΑΝ τους αφήσουμε οι Χριστιανοί να συνεχίσουν το έργο τους. Και λέω ΑΝ γιατί ΔΕΝ θα τους αφήσουμε με την βοήθεια του Θεού. Έτσι λοιπόν η απάντηση μας στο εν λόγο περιστατικό και στα όσα Αντίχριστα δρομολογούνται στην Ελλάδα είναι μία:

Δεν θα σας περάσει. Η Ελλάδα είναι Ορθόδοξη και έτσι θα παραμείνει.

http://logia-tou-aera.blogspot.com/2011/09/2030.html

Άθλος ΠΑΣΟΚ: Μείωση οικοδομικών αδειών 42% και οικοδομίσημης επιφάνειας 57%... κι όλα αυτά μέσα σε μόλις 2 χρόνια!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEirhmZVak1XbJz0dlhISLGsY45T3Y0gJ3QLM-9VePebf2UoMiDAKtDkvMi3WV9i_EeLjBXYZr6-AwfJRfkUqc5JUr43x4-X3MQveGxbQaQaMwtuxH9GAfojBCAouMdwx-OSZV5NNIRzQsw/s1600/1.jpgΗ ΠΑΣΟΚικά χτενισμένη βέβαια είδηση λέει με μεγάλα γράμματα "πτώση 15% της οικοδομικής δραστηριότητας" και με ψιλά γράμματα, ότι αφορά τη σύγκριση Μαίου 2011 και Μαίου 2010... με ακόμα δε πιο ψιλά γράμματα λέει ότι η πτώση της οικοδομικής δραστηριότητας σε επιφάνεια είναι 36% και σε όγκο 30%... και λίγο παρακάτω η μείωση των αδειών είναι 22% και της επιφάνειας 32%, αν συγκριθεί το σύνολο του πρώτου 5μήνου του 2011 με το του 2010... εννοείται ότι παλιότερες συγκρίσεις απαγορεύονται για ευνόητους λόγους. Γι αυτό τις κάνουμε εμείς για να ξέρουμε από που ξεκινήσαμε γιατί σε λίγο θα το έχουμε ξεχάσει:

Την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου 2009
βγήκαν 22.216 άδειες για οικοδόμηση 5.188.000 m², όγκου 19.970.000 m³


Την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου 2011
βγήκαν 12.842 άδειες για οικοδόμηση 2.235.000 m², όγκου 8.338.000 m³


Μείωση αδειών 42%
Μείωση επιφάνειας 57%
Μείωση όγκου 58%




Μην ακούτε τις παπαριές Γερουλάνου: Πτώση είχε ο τουρισμός και στο δεύτερο τρίμηνο του 2011

Επειδή με τη λήξη της τουριστικής περιόδου θα βγεί ο κόμης Γερουλάνος να μας παραμυθιάσει ότι ο τουρισμός πήγε καλά και είχαμε αύξηση κ.λπ παπαριές... Δείτε τα στοιχεία που έδωσε σήμερα η ΕΛΣΤΑΤ για το Β τρίμηνο του 2011. Εννοείται πως και εδώ, όσο υπήρχαν ΝΔ και Καραμανλής ανεβαίναμε... από το 2010 άρχισε η κάτω βόλτα όπως βλέπετε στον πίνακα αριστερά (κλικ για μεγέθυνση) και πιο αναλυτικά στον πίνακα που ακολουθεί:

Το Β τρίμηνο του 2005 ήμασταν στο δείκτη 98,5... το Β τρίμηνο του 2009 ο Καραμανλής το είχε ανεβάσει στο 109,4, δηλ αύξηση 10% και το Β τρίμηνο του 2011 έχουμε πέσει στο 96 δηλ. μείωση 15%... με άλλα λόγια έχουμε πάει και μερικά χρόνια πίσω απ' ότι το 2005

ΝΔ: Κορυφαίο ζήτημα η μείωση του Δημοσίου και ο περιορισμός του σπάταλου κράτους ΠΑΣΟΚ

http://1.bp.blogspot.com/-wtBtzZOwYag/TghgWuWOx5I/AAAAAAAANIQ/jg7Mtjz06UA/s1600/%25CE%259D%25CE%2595%25CE%2591+%25CE%2594%25CE%2597%25CE%259C%25CE%259F%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2599%25CE%2591+logo+3.pngΗ Νέα Δημοκρατία θεωρεί κορυφαίο ζήτημα τη μείωση του Δημοσίου και τον περιορισμό του σπάταλου κράτους. Στην κατεύθυνση αυτή, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, εδώ και δύο χρόνια, δεν έκανε τίποτε.

Αντίθετα, διόγκωσε το κράτος συγκροτώντας δεκάδες νέες γραμματείες και δημόσιους φορείς. Και αύξησε το κόστος λειτουργίας του. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι, ενώ ο λαός υποβάλλεται σε σκληρές θυσίες, οι δαπάνες αυξήθηκαν, το πρώτο 7μηνο του χρόνου, κατά 2,8 δισ. ευρώ σε σχέση με πέρσι.

Η Νέα Δημοκρατία πρωτοστατεί στην ανάγκη εκσυγχρονισμού της Δημόσιας διοίκησης και της μείωση των δημοσίων δαπανών. Ζητήσαμε τη μείωση των φορέων του Δημοσίου, το πάγωμα των προσλήψεων και την εφαρμογή της εργασιακής εφεδρείας. Βέβαια όταν εμείς μιλήσαμε για εργασιακή εφεδρεία, διατυπώσαμε θέσεις απολύτως σαφείς. Συνεπώς, η προσπάθεια του κ. Βενιζέλου να διαστρεβλώσει τη θέση της Νέας Δημοκρατίας, αποσκοπεί στη συγκάλυψη των προθέσεων της Κυβέρνησης να προχωρήσει σε απολύσεις. Οι ρυθμίσεις που προωθεί η κυβέρνηση δεν λαμβάνουν υπόψη την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας, η πλήρης εφαρμογή της οποίας θα απέτρεπε τις απολύσεις και θα είχε σημαντικό κοινωνικό και οικονομικό όφελος.

Η Νέα Δημοκρατία, πιστεύει στην ανάγκη Νέου Μισθολογίου, το οποίο θα προσδιορίζει τις συνολικές αποδοχές δυνάμει τεσσάρων παραμέτρων. Δηλαδή το βασικό μισθό, την πρόσθετη αμοιβή στη βάση του καθήκοντος και της θέσης εργασίας, τις παροχές επιμόρφωσης και τη σύνδεση της αμοιβής σε σχέση με το αποτέλεσμα και την απόδοση των εργαζομένων.

Το ενιαίο Μισθολόγιο, όπου ισχύει στην Ευρώπη και αλλού, αποτελεί πρωτίστως βασικό εργαλείο βελτίωσης της διοικητικής λειτουργίας και αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού και όχι εργαλείο δημοσιονομικής προσαρμογής. Πιο συγκεκριμένα, το μισθολόγιο πρέπει να είναι η κατάληξη μιας εμπεριστατωμένης διαδικασίας, της οποίας τα προηγούμενα στάδια είναι η δομή της διοίκησης, η δημιουργία περιγραμμάτων θέσεων, το προσοντολόγιο, το καθηκοντολόγιο, η αξιολόγηση της απόδοσης μέσω στόχων, η αξιολόγηση θέσεων ευθύνης κτλ. Τέτοια προεργασία προφανώς δεν έχει γίνει από την κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου.

Ο κ. Βενιζέλος, αποφεύγοντας να γίνει πιο συγκεκριμένος, με την χθεσινή γενικόλογη δήλωσή του, αυξάνει την αγωνία εκατοντάδων χιλιάδων οικογενειών. Όμως, σε εποχή βαθιάς και παρατεταμένης ύφεσης, η αβεβαιότητα δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την προσπάθεια της χώρας να αντιμετωπίσει τα δημοσιονομικά της προβλήματα.

Καρχιμάκης όλα τα λεφτά: "Ο Σαμαράς είναι ψεύτης ενώ εγώ λέω μόνο αλήθειες"... πάλι ρακιές θα είχε πιει :)

http://www.statesmen.gr/wp-content/uploads/2011/05/papandreou-karhimakis-436x300.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbeo8KwUrQz3D3y0QwYSjP1wPcoDUOVpiE-g5oSQti9XNw5aDGV4_5HgwXNSVTw0c-y0Jea3P4PqPrt03DYoqeS8FoyYK8AmmC4WsX-nzrhB0uCT1x8Q3DEJnyeBC8POt_3sG6xuvbPaA/[Άντε να γελάσουμε και λίγο με Καρχιμάκη γιατί οι άλλοι μας έχουν ρίξει σε κατάθλιψη...
Πρέπει να μιλάει πιο συχνά για να μας ανεβάζει τη διάθεση]

Σφοδρή επίθεση κατά του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αντώνη Σαμαρά, εξαπέλυσε σήμερα από τη Θεσσαλονίκη, ο γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Καρχιμάκης, κατηγορώντας τον για υποκρισία και υποσχεσιολογία με «μαγικές συνταγές».

Ο πρόεδρος της ΝΔ «υποκρίνεται, λέει ψέματα και εφευρίσκει μαγικές συνταγές», αλλά «δεν κομίζει τίποτα, παρά μόνο επενδύει στη χρεοκοπία της χώρας για να επανέλθει η Δεξιά στην εξουσία», υποστήριξε ο κ. Καρχιμάκης και με αφορμή πρόσφατη συνέντευξη του κ. Σαμαρά, τον κατηγόρησε ότι δίνει ψεύτικη και επίπλαστη εικόνα για το τί σκοπεύει να πράξει, αν το κόμμα του αναλάβει την εξουσία, αφού ισχυρίστηκε ότι «θα αποκαταστήσει τους μισθούς και τις συντάξεις, αν το επιτρέψει το έλλειμμα και αν εφαρμοστεί το πρόγραμμά του, σε τρία-τέσσερα χρόνια από σήμερα».

«Ο κ.Σαμαράς δεν μπορεί να λέει για νέα συνταγή, όταν χρησιμοποιεί ίδιο υλικό της προηγούμενης κυβέρνησης, στην οποία μετείχε . Αν είχε συνταγές, γιατί δεν τις χρησιμοποίησε τότε;», διερωτήθηκε ο κ.Καρχιμάκης.

Με αφορμή σημερινή συνέντευξη Τύπου της νομαρχιακής επιτροπής Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ για το φορολογικό νομοσχέδιο, ο κ.Καρχιμάκης σημείωσε ακόμη ότι, αν το έλλειμμα που παρέλαβε το ΠΑΣΟΚ από την κυβέρνηση της ΝΔ ήταν όντως 4,5%, όπως αυτή υποστήριζε, τότε πράγματι «λεφτά υπήρχαν». Ωστόσο, το έλλειμμα ήταν στην πραγματικότητα 16%, δηλαδή 26 δισ. ευρώ υψηλότερο, χρήματα που, όπως είπε, θα «πήγαιναν» στην οικονομία και την κοινωνία.

Άφησε αιχμές και κατά της ελληνικής δικαιοσύνης, σημειώνοντας ότι «βεβαίως υπάρχει ατιμωρησία στην Ελλάδα», όμως «δεν δικάζει η κυβέρνηση, αλλά η δικαιοσύνη».

Πρόσθεσε ότι «η δικαιοσύνη πρέπει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να μη δίνει την αίσθηση, εξαιτίας ολίγων, για δικονομική τακτική δύο ταχυτήτων».

Άπλυτα και αρπαχτές μιας Tv- persona ... δηλ. του Γ. Παπαγιάννη

Παρουσιάζεται ως αδιάλλακτος και αδιάφθορος διώκτης της διαπλοκής. Καταδικάζει με συνοπτικές διαδικασίες, δίχως έλεος, τους διεφθαρμένους πολιτικούς, έστω και για χαμηλής έντασης υποθέσεις. Ελέγχει ακόμη και το τελευταίο τιμολόγιο μιας τηλεοπτικής παραγωγής, στέλνοντας στο πυρ το εξώτερον τους δημοσιογράφους και τηλεοπτικούς παραγωγούς, οι οποίοι υποπίπτουν στο αδίκημα της αδιαφανούς διαχείρισης δημοσίου χρήματος.

Λογικά, λοιπόν, θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται ως είδος υπό εξαφάνιση στη σημερινή κοινωνία των «Ελλήνων Αεριτζήδων», όπως με δικαιολογημένη οργή καταδίκαζε ο αείμνηστος Λεωνίδας Κύρκος. Λογικά, θα έπρεπε στις αναπαραστάσεις του, σε φωτογραφίες ή σε παγωμένα τηλεοπτικά πλάνα, να τον εμφανίζουν με ένα φωτοστέφανο, αυτό του «εξολοθρευτή» της νεοελληνικής λαμογιάς.

Εις μάτην όμως. Αυτός ο αμόλυντος από τον ιό του πλουτισμού, της πολυθεσίας, της αποστροφής ως προς την αποκόμιση δημοσίου ή παραδημοσίου χρήματος, υπέπεσε… από νωρίς όμως, στο αδίκημα της βουλιμικής απληστίας. Έτσι είναι. Ηθική πάνω απ' όλα, αλλά κυρίως για τους άλλους.

Ο «Ξένιος», ο ραδιοφωνικός σταθμός δηλαδή, ήταν μία πολύ πικρή ιστορία. Δημοτικός σταθμός, κατά την περίοδο των παχιών αγελάδων, με το δαφνοστεφανωμένο ιδεολόγημα της «ανεξάρτητης φωνής της Τοπικής Αυτοδιοίκησης». Επί της ουσίας δηλαδή, μία άριστη πηγή εισοδήματος με ανταλλάξιμη αξία, την προσφορά υπηρεσιών, λέμε τώρα. Σχολιαστής, αναλυτής, πολιτικός «αρθρογράφος», πολιτικός παρατηρητής κ.λπ.. Κάπως έτσι στήθηκε το πάρτι από τον Δήμο Αθηναίων και Θεσσαλονίκης έως τα προάστια της πρωτεύουσας. Το χρήμα έρεε, από τα κονδύλια χρηματοδότησης των Δήμων έως τα δημοτικά τέλη και από τις «δουλειές» των εμπόρων της αυτοδιοικητικής ιδέας έως τις μίζες των τοπικών αρχόντων για την «εξαφάνιση» αποβλήτων πάσης φύσεως και οσμής.

Ο αγαπητός κοσμήτωρ των «αδιαφθόρων» της ελληνικής… και όχι μόνον, δημοσιογραφίας, εργαζόμενος στο τηλεοπτικό κανάλι Extra, στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM, αρθρογράφος στην άτυχη εφημερίδα με τη βραχεία πορεία «Αποκαλύψεις», ήταν μισθοδοτούμενος και από τον «Ξένιο», ραδιοσταθμό με τα πολύ γνωστά οικονομικά προβλήματα, τα χρέη και τις ακάλυπτες υποχρεώσεις του προς τους εργαζομένους, δημοσιογράφους και διοικητικούς υπαλλήλους. Ο μισθός, παχυλός, με κρατήσεις και ασφαλιστικό ταμείο, της τάξεως των 3.546,62 ευρώ μηνιαίως, επί 14 μισθούς τον χρόνο, ουδόλως αμελητέος όντως. Πρόκειται για το αποδεικτικό καταβολής του μισθού μηνός Φεβρουαρίου του 2011, την περίοδο δηλαδή κατά την οποία από τον τηλεοπτικό θρόνο του εξαπέλυε χωρίς οίκτο τα βέλη, τις καταγγελίες και τους κεραυνούς προς πάσα κατεύθυνση. Η σύμβαση εξηρτημένης εργασίας υπεγράφη την 21η Απριλίου του 2010, ημερομηνία-ορόσημο, συμβολική άλλωστε. Οι «κακές γλώσσες» της δημοσιογραφικής πιάτσας επιμένουν πως η σύμβαση αυτή υπεγράφη μόλις λίγα εικοσιτετράωρα πριν εκπνεύσουν οι πρόνοιες του νόμου για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Δηλαδή, λίγο πριν ισχύσει ο Καλλικράτης. Αλλά αυτά τα λένε οι «κακές γλώσσες», οπότε δεν θα πρέπει να επιμείνει κανείς σε τέτοιες κακίες.

Ο ραδιοφωνικός σταθμός Άνω Λιοσίων, δημοτικός ως προς το καθεστώς του, με την επωνυμία «Ξένιος 97,4 FM STEREO» εξηγεί πως «έχει ανάγκη παροχής εξειδικευμένης δημοσιογραφικής και άλλης συναφούς υποστήριξης» και για τον λόγο αυτό επιθυμεί να απασχολήσει τον δημοσιογράφο.
Τα οικονομικά προβλήματα του ως άνω σταθμού ήταν γνωστά εδώ και καιρό. Πολύ καιρό. Άνθρωποι απλήρωτοι, οικονομικός πνιγμός κ.λπ.. Με τον Καλλικράτη εισήλθε σε διαδικασίες εκκαθάρισης. Μία φιλότιμη προσπάθεια να επανέλθει υγιής σε μια μάχιμη κατάσταση. Πού οφείλεται ο στραγγαλισμός του; Μα είναι προφανές. Στην αδιαφανή διαχείριση των πόρων του, δημοσίων και δημοτικών. Το πάρτι, όμως, τελείωσε.

Όπως τελείωσε το πάρτι και σε άλλους τομείς.

Επισημαίνεται πως όλα όσα αναφέρονται παραπάνω είναι απολύτως νόμιμα. Ουδείς ψόγος, επί των τυπικών διαδικασιών… Ως προς την ουσία ωστόσο, εύγλωττο το ερώτημα. Αυτός που γνωρίζει, ως ισχυρίζεται, τα πάντα για τις «Βρομιές των άλλων» και χωρίς φόβο αλλά με πάθος ασχολείται με «Τις ζωές των άλλων», κραδαίνοντας τον πέλεκυ του αδιάφθορου τιμωρού πάσης φύσεως ανήθικης δραστηριότητας, πως, αλίμονο, υπέπεσε στο ατόπημα της «πολυθεσίας», την οποία καταγγέλλει, της «αργομισθίας», την οποία κατακεραυνώνει, της «συμμετοχής» στο πάρτι με χρηματοδότηση του ευρέως δημοσίου τομέα;

Εκείνος, ο άλλος, που εκστόμισε το «Νόμιμο άρα και ηθικό» εξοστρακίστηκε, διότι πρόσβαλε το δημόσιο αίσθημα περί δικαίου. Ο περί ου ο λόγος κομπορρήμων αλλά και αλαζών δημοσιογράφος υπέπεσε στην παράβαση του κανόνα των «τριών Α». Απληστία, Αλαζονεία, Αμετροέπεια. Τον κακομοίρη!

Δείτε τα σχετικά έγγραφα (πατήστε επάνω, για να τα δείτε σε μεγάλη μορφή):

http://www.zougla.gr/file.ashx?fp=%7E/Uploads/0mirto/2.jpg http://www.zougla.gr/file.ashx?fp=%7E/Uploads/0mirto/1.jpg

http://www.zougla.gr

Aποκλειστικό:Όλη η φρουρά Παπανδρέου για τη ΔΕΘ

Δεν τον σώζει τίποτα.....όμως!
Δείτε τη φωτό....


http://pikri-sokolata.blogspot.com/2011/09/blog-post_3169.html

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΦΑΣΕΩΝ

του Β.Α. ΚΟΚΚΙΝΟΥ

Ο Γ. Παπανδρέου, ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως, διεκήρυττε ότι η ελληνική δικαιοσύνη είναι χειραγωγούμενη, χωρίς να αναφέρει συγκεκριμένα περιστατικά, δικαιολογούντα το χαρακτηρισμό αυτό. Όμως, ως πρωθυπουργός, δέχτηκε στο Μέγαρο Μαξίμου ως συμβούλους ένα αντιπρόεδρο του Συμβουλίου Επικρατείας, προσφάτως συνταξιοδοτηθέντα και ένα άλλο, που πριν λίγο είχε ψηφίσει υπέρ της συνταγματικότητος του Μνημονίου!

Φαίνεται πως ο κ. Παπανδρέου δεν έχει αγαθές σχέσεις με την αλήθεια. Κατηγορούσε την κυβέρνηση του κ. Καραμανλή, ότι επιβάρυνε την Ελλάδα με πολλά χρέη. Ενώ εγνώριζε ότι η υπερχρέωση της χώρας έγινε από τις κυβερνήσεις του κόμματός του προς εξυπηρέτηση των κομματικών του φίλων, τους οποίους προσέλαβε στις διάφορες ΔΕΚΟ. Εξ ου και η φράση του κ. Παγκάλου «μαζί τα φάγαμε».

Παρά το ότι έχει διαπράξει και διαπράττει άπειρα σφάλματα ο πρωθυπουργός, πρέπει να του αναγνωρισθεί και μία ικανότητα. Να εξουδετερώνει τους αντιπάλους του και να απομακρύνει αυτούς, που δεν του είναι πλέον χρήσιμοι. Ο τρόπος με τον οποίον ενέπλεξε τον κ. Βενιζέλο στη διαχείριση των οικονομικών του κράτους, σε μία τόσο δύσκολη περίοδο και η απομάκρυνση του κ. Παμπούκη, είναι τα χαρακτηριστικά παραδείγματα.

Ο κ. Βενιζέλος εφαίνετο ως άξιος διάδοχος του σημερινού αρχηγού του κόμματός του. Αλλά ο ατυχής τρόπος, με τον οποίον διαχειρίσθηκε το αίτημα της Φινλανδίας για παροχή εγγυήσεων, αποτελεί αδικαιολόγητο και μοιραίο λάθος. Ο Χ. Παμπούκης ήταν εκ των πλέον εμπίστων του σημερινού πρωθυπουργού. Αντ΄ αυτού παρέλαβε και το Μέγαρο Μαξίμου από εκπροσώπους του προηγουμένου πρωθυπουργού.

Ωστόσο, όταν ο κ. πρωθυπουργός διεπίστωσεν ενδεχομένως ότι ο κ. Παμπούκης δεν του ήτο απαραίτητος, τον απεμάκρυνε ευσχήμως, μη αποδεχόμενος το ορθό αίτημά του για την ίδρυση υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και την υπαγωγή σ΄ αυτό του Λιμενικού Σώματος, όπως ήθελε ο κόσμος της Ναυτιλίας, που προσφέρει στην Ελλάδα το μεγαλύτερο εισόδημα.
Ο κ. πρωθυπουργός έχει φέρει τους Ευρωπαίους σε απόγνωση. Άλλα τους λέγει. Άλλα σκέπτεται. Και άλλα τελικώς πράττει. Πολλοί Έλληνες διερωτώνται, αν η κατάργηση του υπουργείου Βορείου Ελλάδος και του υπουργείου Αιγαίου, καθώς και ο υποβιβασμός των υπουργείων Τουρισμού και Εμπορικής Ναυτιλίας, δια της υπαγωγής των εις άλλα, οφείλεται σε αδυναμία λογικής κρίσεως του κ. πρωθυπουργού ή σε εφαρμογή σχεδιασμών άλλων, που πάντως δεν ωφελούν τη χώρα μας.

Αδικαιολόγητος και ανεξήγητος ήτο επίσης η έμπνευση του σχεδίου «Καλλικράτης», δια του οποίου οι Έλληνες της υπαίθρου υποβάλλονται σε αφάνταστες ταλαιπωρίες, για τη στοιχειώδη εξυπηρέτησή τους, αλλά και σε πολλά περιττά και αδικαιολόγητα έξοδα. Ακόμη και οι ασθενείς του νοσοκομείου της Λαμίας δεν δικαιούνται να μεταφερθούν σε νοσοκομείο των Αθηνών, όταν αυτό επιβάλλεται, αλλά μεταφέρονται σε νοσοκομείο της Λαρίσης!
Η Ελλάδα δεν υπέστη μόνον οικονομική καταστροφή, δια της απερισκέπτου μειώσεως μισθών και συντάξεων, που επέφεραν βαθυτάτη και μη ανατάξιμη ύφεση, από την οποίαν είναι πολύ δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να εξέλθει. Η Τρόικα αναγκάζεται να επέμβει στην ελληνική κυβέρνηση και για άλλα θέματα, που δεν εμπίπτουν αμέσως εις την οικονομία. Μεταξύ αυτών είναι και τα θέματα της ανωτάτης εκπαιδεύσεως.

Διότι σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν υπάρχει πανεπιστημιακό άσυλο, υπό την έννοια που, έως σήμερα, το κυβερνών κόμμα υποστήριζε. Επί σειρά ετών αυτό εξέθρεψε τους καταληψίες των πανεπιστημίων και των άλλων εκπαιδευτηρίων, ανέχθηκε την παραχώρηση πανεπιστημιακών χώρων σε κατασκευαστές βομβών μολότωφ, τη χρησιμοποίηση τμήματος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών για τη λειτουργία παρανόμου ραδιοφωνικού σταθμού, καθώς και την παραχώρηση πανεπιστημιακών χώρων ως κατάλυμα αστέγων αλητοβίων, εγχωρίων και ξένων αναρχικών και άλλων κοινωνικών αποβρασμάτων.
Σε αντίδραση κατά του προσφάτου νόμου περί ανωτάτης παιδείας, πολλές διατάξεις του οποίου είναι επιτυχείς, ομάδα αναρχικών, μη εχόντων σχέση με το πανεπιστήμιο, εισέβαλε στο χώρο συνεδριάσεως της Πανεπιστημιακής Συγκλήτου και εξηνάγκασε τον πρύτανη να δηλώσει, ότι οι εξετάσεις των φοιτητών θα γίνουν όταν οι ίδιοι το αποφασίσουν!

Η κυβερνητική συμπεριφορά προς τους μισθωτούς και συνταξιούχους διαφέρει, βεβαίως, εκείνης προς τους δημοσιογράφους των ΜΜΕ. Αυτούς, που γνωρίζουν να υποβαθμίζουν τη σημασία της παραιτήσεως του κ. Παμπούκη, όπως και τις γνωστές αποτυχίες και ήττες της κυβερνήσεως. Οι δημοσιογράφοι αυτοί όμως έχουν προκαλέσει την ανυποληψία των Ελλήνων τηλεθεατών και ακροατών, όταν υποτιμούν τη νοημοσύνη τους και παρουσιάζουν γεγονότα, για τα οποία πολλοί Έλληνες έχουν ιδίαν αντίληψη, με τα ψιμύθια της κυβερνητικής προπαγάνδας και σύμφωνα με τις οδηγίες της.

Η οικονομική πολιτική της κυβερνήσεως υποτίθεται ότι εφαρμόζει αρχές του καπιταλισμού. Στην πραγματικότητα όμως είναι ανερμάτιστη και πιέζει τις ελληνικές τράπεζες παραλόγως να της παραχωρήσουν μετοχές τους για να αποκτήσουν τον έλεγχο και επ΄ αυτών, ώστε να δυνηθεί να ικανοποιήσει και τα αιτήματα των νέων ψηφοφόρων της. Η Κυβέρνηση αδυνατεί να εκμεταλλευθεί το γενικό κλίμα υποστηρίξεως της Ελλάδος από τα μέλη της ευρωζώνης και τον διεθνή παράγοντα των Η.Π.Α., που τάσσεται υπέρ της διατηρήσεως ακεραίας της ευρωζώνης.

Η αποτυχία του καπιταλισμού είναι πλήρης. Ακόμη και εις αυτήν την κοιτίδα του, έχει προκαλέσει βαθυτάτη οικονομική κρίση. Στις Η.Π.Α. η ανεργία ανέρχεται στο 9,50-10%, ήτοι 25.000.000 Αμερικανοί είναι άνεργοι. Εις αυτούς όμως περιλαμβάνονται και εκείνοι, οι οποίοι απασχολούνται σε εργασίες κατώτερες των προσόντων τους (επί παραδείγματι αρχιτέκτονες και ιατροί ως σερβιτόροι).

Την διαφορά της Ελλάδος, προς όλες τις άλλες χώρες που υφίστανται την οικονομική κρίση, αποτελούν οι εγγενείς αδυναμίες της φυλής. Τους θερμούς μήνες πολλοί Έλληνες αδρανούν. Ενώ όλο σχεδόν το έτος οι απεργίες διαδέχονται η μία την άλλη, ωσάν να μην σκέπτονται καν οι απεργούντες το γενικό συμφέρον της χώρας, το οποίο συμπίπτει με το ατομικό τους. Η Αστυνομία διακόπτει την κυκλοφορία για την εξυπηρέτηση ολιγαρίθμων διαδηλωτών, παρακωλύουσα έτσι την εμπορική κίνηση στο κέντρο των Αθηνών, αλλά και δυσχεραίνουσα την διακίνηση των πολιτών προς περαίωση υποθέσεών τους.

Τη νοοτροπία αυτή του κράτους και των υπηρεσιών του προεκάλεσε και ανέπτυξε το κυβερνών κόμμα. Διότι επί των κυβερνήσεων του αειμνήστου Κ. Καραμανλή οι απεργίες και οι διακοπές της κυκλοφορίας ήσαν σπάνιες. Το ΠΑΣΟΚ είναι εκείνο, που διεκήρυξε ότι ο λαός των πεζοδρομίων είναι ανώτερος και αυτής της Δικαιοσύνης. Με αυτή τη νοοτροπία, είναι δυνατόν ποτέ ένα κράτος να ευδοκιμήσει και προοδεύσει;

http://www.xronos.gr/detail.php?ID=71871

"ΚΟΛΛΕΓΙΟ" ΕΥΠ

http://nationalpride.files.wordpress.com/2011/01/eyp_building2.jpg?w=580&h=387Από "παρανομία" σε "παρανομία" πηγαίνουν οι διοικούντες την σημερινή ΚΥΠ... Η πιο πρόσφατη "δουλειά" τους είναι η ανάθεση σε ιδιωτικό κολλέγιο (ALBA) σεμιναρίου οικονομικών πληροφοριών;;;;

Το σεμινάριο θα είναι εβδομαδιαίο, πρωινές ώρες (εργασίας δηλαδή 08:00 - 14:00) και θα είναι υπό την εποπτεία κάποιου κου Τεσσαρομάτη Νικόλαου. θα πληρωθεί από τα μυστικά κονδύλια και κρατηθείτε το κόστος θα είναι 10.000 ευρώπουλα. Τ΄ακούς Βενιζέλο που πάνε τα λεφτά μας; Το κολλέγιο αυτό είναι από τα ακριβότερα στην Ελλάδα!!! Και ρωτάμε εμείς οι αφελείς.

Αυτό το σεμινάριο δεν μπορούσε να γίνει σε συνεργασία με το ΙΔΕ του υπουργείου Δημόσιας Διοίκησης ή μήπως το διάλυσαν και αυτό; Και αν ναι δεν μπορούσε να γίνει σε συνεργασία με κάποιο Ελληνικό Πανεπιστήμιο (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Οικονομικό Τμήμα Νομικής, Πανεπιστήμιο Πειραιά, Πάντειο) χωρίς το κόστος που θα επιβαρύνει τον κρατικό κορβανά; Γιατί επιλέχθηκε λοιπόν ένα κολλέγιο και δη το συγκεκριμένο;

Μήπως για να ικανοποιήσουν τον ιδιοκτήτη του ή κάποιους καθηγητές οι οποίοι θα πληρωθούν αδρά; Μήπως το χρειάζονται για άλλες δουλειές; Μήπως για να δώσουν χαρτιά σε αρεστούς υπαλλήλους ώστε να "γράφουν" στο φάκελλό τους μόρια σύμφωνα με τον νέο νόμο Ραγκούση;

Γιατί και με ποιές διαδικασίες επιλέγηκαν οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι μεταξύ των οποίων και "συνδικαλιστές" υποψήφιοι της παράγκας, προσφάτως μάλιστα αναβαθμισμένοι σε προισταμένους, παρότι υπήρχαν καταδικαστικές εις βάρος τους αποφάσεις για βαριά αδικήματα αλλά βλέπεις η "κακιά" δεξιά του "κακού" Κοραντή τους τιμώρησε "παραδειγματικά". Ίσως κάποιων από αυτούς οι πατεράδες να έχουν φιλική σχέση με τον υποδιοικητή.

Γιατί δεν ενημερώθηκαν όλοι οι υπάλληλοι να εκφράσουν επιθυμία, να κάνουν αίτηση για να παρακολουθήσουν το σεμινάριο; Που είναι η διαφάνεια και η αξιοκρατία που επικαλούνταν; Ήταν λόγια του αέρα;

Γιατί πρέπει να υποστούμε τη λογική της κλίκας της παράγκας του αγράμματου Τεό όταν από το 2007 και μετά (αφού έκανε την κονόμα του) γκάριζε κάτω η παρέα του Κ.Α.; Και τώρα αυτοί λειτουργούν σαν συμμορία της εποχής της ποτοαπαγόρευσης στο Σικάγο που βλέπαμε στο σινεμά.

Μήπως έτσι τους έχουν πει τα αφεντικά τους οι αμερικάνοι όπως γράφτηκε χθες στα WikiLeaks; Δηλαδή ακόμη και η εκπαίδευση θα είναι προσβάσιμη και προνόμιο μόνο για τους αρεστούς της συμμορίας;

Βέβαια βάλανε και κάποιους νέους έτσι για ξεκάρφωμα ή για να τους δελεάσουν να τους ψηφίσουν στις εκλογές. Και εκεί το χρήμα και οι υποσχέσεις ρέουν άφθονα;

Ταξιδάκια ανά την Ελλάδα (για να τους βρίζουν παντού για την απραξία τους) και τώρα ετοιμάζουν λέει να βάλουν λεωφορείο (πληρώνει η διοίκηση;) για να πάνε Θεσσαλονίκη να συμπαρασταθούν στο ΓΑΠ για να δείξουν στα αφεντικά τους πόσο καλά παιδιά είναι.

Επιμένει στις δηλώσεις εναντίον των Δημοσίων Υπαλλήλων ο Α. Λοβέρδος

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiLe387zi9mY6lD5ZZ0e4sV8pKfRqSzA5TLvtbZjij4bi0f-jADuQnLwUTM7obMEt9UfCnmJ4-eJ56G8rKhi68YN8w5RQPeSNMXRV0LIypoR2opybrWXFoQPYcjdiTzKz89A2gLdNgj2V4/s1600/vwdqvujxkq4e00ca79d7bb2.jpgΟύτε κόμμα δεν αλλάζει στις χθεσινές του δηλώσεις ο υπουργός που ούτε λίγο ούτε πολύ ανέφερε πως 1 εκατομμύριο Δημόσιοι Υπάλληλοι ταλαιπωρούν 10 εκατομμύρια Έλληνες. Τον κάλυψε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Ο υπουργός Υγείας επέμεινε στη δήλωσή του τονίζοντας ότι δεν φοβάται να λέει τα πράγματα με το όνομα τους.

“Δεν πιστεύω ότι κανείς μέσα σε αυτή την αίθουσα αμφιβάλλει ότι εγώ λέω τα πράγματα με το όνομά τους ή τουλάχιστον προσπαθώ. Δεν φοβάμαι να πω αυτό που θέλω και οι χθεσινές μου παρεμβάσεις είναι η απόδειξη. Η πραγματικότητα πρέπει να κατατίθεται, ώστε τα μέτρα που λαμβάνονται μετά να είναι συνάρτηση της πραγματικότητας κι όχι αοριστολογιών”.

Οι δηλώσεις αυτές προκάλεσαν αντιδράσεις ακόμα και μέσα στο ΠΑΣΟΚ με αρκετούς υπουργούς και βουλευτές να διαφοροποιούνται.

Ωστόσο, τον κ. Λοβέρδο κάλυψε πλήρως ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Στο μόνο που διαφοροποιήθηκε ο κ. Μόσιαλος είναι στο ύφος. Οπως είπε: "Το ύφος είναι αντιπροσωπευτικό αυτού που τις κάνει".

NASA: Είδος προς εξαφάνιση οι αστροναύτες;... Να πάρουν απ' το ΠΑΣΟΚ... έχουν πολλούς

Έκκληση στη NASA να ενισχύσει το σώμα αστροναυτών της απευθύνουν οι συντάκτες νέας έκθεσης, στους οποίους συγκαταλέγονται πέντε πρώην αστροναύτες, προειδοποιώντας ότι η υπηρεσία δεν θα μπορεί να στελεχώσει τις μελλοντικές της αποστολές στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.

«Σημείο καμπής» υπήρξε η αναστολή του προγράμματος διαστημικών λεωφορείων, τον περασμένο Ιούλιο. Έκτοτε, το σώμα σταδιακά συρρικνώνεται, καθώς οι αστροναύτες συνταξιοδοτούνται ή παραιτούνται.

Στη νέα έκθεσή του, το Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας των ΗΠΑ (NRC) αναφέρει ότι οι προβλέψεις της NASA για τις ανάγκες της σε προσωπικό, δεν λαμβάνουν υπόψη τη συνταξιοδότηση προσωπικού ή τις άδειες για λόγους υγείας. Οι συντάκτες της καλούν τη διαστημική υπηρεσία να προχωρήσει στις απαραίτητες κινήσεις ώστε να «διατηρήσει ένα σώμα εκπαιδευμένων επαγγελματιών, έτοιμων για αποστολές, οι οποίοι μπορούν να χειριστούν με ασφάλεια το Διεθνή Διαστημικό Σταθμό».

Συγκεκριμένα, το 1999, η NASA είχε στη διάθεσή της 150 «ιπτάμενους». Σύμφωνα με την έκθεση ωστόσο, το 2011, οι ενεργοί αστροναύτες μειώθηκαν σε μόλις 61, κυρίως λόγω της απόσυρσης του στόλου διαστημικών λεωφορείων, μετά από 30 χρόνια. Στο εξής, η αμερικανική υπηρεσία θα βασίζεται κυρίως σε ρωσικά σκάφη και σε νέα ιδιωτικά διαστημικά ταξί, τα οποία θα μεταφέρουν αστροναύτες και εξοπλισμό από και προς το σταθμό.

«Εάν το δει κανείς ως μια αλυσίδα προμηθειών, η επιλογή αστροναυτών και η εκπαίδευσή τους είναι διαδικασίες που σχετίζονται άμεσα με αυτές τις σοβαρότατες ελλείψεις», επισημαίνει ο Φρέντρικ Γκρέγκορι, πρώην αστροναύτης, ο οποίος ηγήθηκε τριών αποστολών με διαστημικά λεωφορεία καθώς και της επιτροπής που συνέταξε την έκθεση. «Οι αστροναύτες που εκπαιδεύονται για την ανάληψη συγκεκριμένων ρόλων και αποστολών, δεν μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν».

Το NRC προειδοποιεί ότι σε περίπτωση ασθένειας ή τραυματισμού, η NASA δεν θα είναι σε θέση να αντικαταστήσει κάποιο μέλος πληρώματος, «θέτοντας σε κίνδυνο την αμερικανική επένδυση στις διαστημικές πτήσεις. [...] Το υπάρχον σχέδιο αναφορικά με το μέγεθος του σώματος αστροναυτών δεν έχει την ευελιξία να αντεπεξέλθει σε δοκιμασίες εμπορικού ή ερευνητικού τύπου καθώς και στην ανάπτυξη νέων αποστολών».

Εάν η NASA δεν κατορθώσει να στείλει πλήρωμα στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό έως τα τέλη Νοεμβρίου - σενάριο που ενισχύεται από την πρόσφατη αποτυχημένη εκτόξευση σκάφους που επρόκειτο να μεταφέρει εξοπλισμό- τότε ο σταθμός θα παραμείνει προσωρινά χωρίς ενοίκους.

Ολλανδία: Να φεύγουν από ευρώ όσες χώρες δεν τηρούν το Σύμφωνο Σταθερότητας

http://s.enet.gr/resources/2011-09/de-jager--2-thumb-medium.jpgΤην άποψη ότι οι χώρες της ευρωζώνης που δεν μπορούν ή δεν επιθυμούν εφεξής να σεβαστούν τις απαιτήσεις του συμφώνου σταθερότητας θα πρέπει να εγκαταλείπουν μόνες τους το ενιαίο νόμισμα, εξέφρασε σήμερα ο ολλανδός υπουργός Οικονομικών Γιαν Κις (my ass) ντε Γιάγκερ.

"Αν μια χώρα δεν επιθυμεί να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις, τότε δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το να εγκαταλείψει την Ευρωζώνη", υπογράμμισε ο υπουργός στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Χάγη. "Αν κάποιος δεν καταφέρνει να ακολουθήσει τους κανόνες του παιγνιδιού, τότε πρέπει να φεύγει από το παιγνίδι".

Από την πλευρά του, ο φιλελεύθερος πρωθυπουργός της Ολλανδίας, Μαρκ Ρούτε, πρότεινε χθες τη δημιουργία μιας θέσης επιτρόπου με αντικείμενο την διασφάλιση του σεβασμού του συμφώνου σταθερότητας κυρίως μέσω της επιβολής κυρώσεων.

Σύμφωνα με τον ντε Γιάγκερ, η πρόταση δημιουργίας θέσης επιτρόπου είναι πιο ευέλικτη γιατί δεν προϋποθέτει την αλλαγή των ευρωπαϊκών συνθηκών, και αυτός είναι ο λόγος που η Ολλανδία προτείνει αυτή τη λύση μάλλον παρά τη δημιουργία ενός νέου οργάνου στους κόλπους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, "κάτι που θα απαιτούσε χρόνο".

Σε ότι αφορά τις πιθανές κυρώσεις ο Ρούτε πρότεινε την μείωση των ευρωπαϊκών οικονομικών ενισχύσεων και την "απώλεια του δικαιώματος ψήφου" για τις χώρες που δεν θα σέβονται στο μέλλον το σύμφωνο, εκτιμώντας ως "ύστατη επιλογή" την απόφαση εγκατάλειψης της Ευρωζώνης από τη χώρα.

"Κάνουμε την ευρωζώνη πολύ ισχυρότερη" χάρη στα μέτρα αυτά, τόνισε σήμερα ο ντε Γιάγκερ."Πολύ περισσότερο απ' ό,τι αν αυξάναμε την προικοδότηση του συμφώνου σταθερότητας ή αν εισαγάγαμε τα ευρωομόλογα". Διαβεβαίωσε, δε, πως οι ολλανδικές προτάσεις έγιναν δεκτές ευνοϊκά από τους ομολόγους του της Γερμανίας και της Φινλανδίας, στην τριμερή συνάντηση της Τρίτης στο Βερολίνο.

Αυθεντικός κατά την ελληνική πολιτεία ο κλεμμένος πίνακας του Ρούμπενς

Ο πίνακας παρουσιάστηκε την Πέμπτη στους δημοσιογράφους[Και εμείς σαν καλοί μακάκες θα τον επιστρέψουμε χωρίς να ζητήσουμε τίποτα απ' τα δικά μας κλεμμένα που θα εκτίθονται σίγουρα σε βελγικά μουσεία...]

Κατηγορηματικός εμφανίστηκε υπήρξε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, σε ό,τι αφορά τις αμφιβολίες που είχαν διατυπωθεί για τη γνησιότητα του έργου του Ρούμπενς «Το κυνήγι του Καλυδώνιου Κάπρου» που εντοπίστηκε πρόσφατα από την ΕΛ.ΑΣ. και τη διεύθυνση Δίωξης Αρχαιοκαπηλίας.

«Το έργο αγοράστηκε ως Ρούμπενς, στους καταλόγους του Μουσείου της Γάνδης -όπου ανήκει- καταγράφεται ως έργο Ρούμπενς, εκλάπη ως έργο Ρούμπενς και η Ελληνική Πολιτεία θα παραδώσει το έργο αυτό στο Μουσείο της Γάνδης -που το έχει ταυτίσει με έργο του μεγάλου ζωγράφου» ξεκαθάρισε την Πέμπτη ο Παύλος Γερουλάνος στη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Χρ.Παπουτσή και τη διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης Μαρίνα Λαμπράκη-Πλάκα.

Να ρε γκρινιάρηδες που φωνάζετε συνέχεια! "Το ΠΑΣΟΚ μείωσε την ανεργία"...

Το βλέπουμε και στον παρακάτω πίνακα εξάλλου μιας και ο καλύτερος φίλος του ΠΑΣΟΚ είναι τα νούμερα:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxd9U1AcGjr03ZA_sEJr-hWNKrICsp_GmHcNdJduFUcubPHFM3lMs6NLOqUyXLhCPjDPM8AIpzFH8JKd5SvhT64BjFgWqQ0tocKCvXvfhmeHUll9HUXSUzdXGg7yLEYcDbVJBp7_nV4JQV/s1600/Untitled-2.jpg

http://taxalia.blogspot.com/2011/09/blog-post_5897.html

Νομικός Νομικού μάτι δεν βγάζει.

Ακόμα κι αν κάνει κάνει τα στραβά μάτια στα τεράστια προβλήματα (και ειδικά στην καθυστέρηση ) απονομής Δικαιοσύνης.

Ο αρμόδιος Υπουργός Μ.Παπαϊωάννου ομολόγησε ότι φταίνε η πολυνομία (ποιους εξυπηρετεί άραγε?), και οι Δικαστές για την αργή κίνηση των γραναζιών της Δικαιοσύνης.

Και τι προτείνει ο Δικηγόρος- Υπουργός για την επιτάχυνση-γρασάρισμα του συστήματος?

"Να μείνουν οι ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ εκτός ενιαίου μισθολογίου"!!!.

Όπως λέει ο Λαός "Κόρακας κοράκου..."

Το πιάσατε το υπονοούμενο.

adena-gr.blogspot.com

ΝΔ: Μείγμα νεοφιλελεύθερων επιδιώξεων με σοβιετική συνταγή ο νόμος για τα ταξί

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhto4pjlHvOgOHXDOVz0ebKP2A-VKhPawu7Cv_D6Yy6RfX0jpY-nH941SzEuOf41MHi8RxHYJ71RtH-OXtlmzzE1IZHg1wqXLTjR6ZzysFgW7TLE__c0ArhRmHJn6gw-CAKSBwdP7IfwXQ/s1600/%25CF%2584%25CE%25B1%25CE%25BE%25CE%25AF.jpghttp://1.bp.blogspot.com/-wtBtzZOwYag/TghgWuWOx5I/AAAAAAAANIQ/jg7Mtjz06UA/s1600/%25CE%259D%25CE%2595%25CE%2591+%25CE%2594%25CE%2597%25CE%259C%25CE%259F%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2599%25CE%2591+logo+3.pngΤο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τα ταξί αποτελεί μοναδικό παράδειγμα ενός περίεργου μείγματος νεοφιλελεύθερων επιδιώξεων με σοβιετική συνταγή.

Και αυτό γιατί:

* Κρατικοποιεί νόμιμα περιουσιακά στοιχεία.
* Εμποδίζει τους κατόχους των αδειών να δουλέψουν ως ελεύθεροι επαγγελματίες, υποχρεώνοντάς τους να ενταχθούν σε εταιρείες, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 5 παρ. 1 του Συντάγματος.
* Συγκρούεται με τις διατάξεις του βασικού νόμου 3919/2011 περί απελευθέρωσης των επαγγελμάτων (άρθρο 1 και 2 παρ. 2 εδάφιο ζ) που η ίδια η Κυβέρνηση ψήφισε τον περασμένο Φεβρουάριο.
* Προκαλεί δραματικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και στο κυκλοφοριακό ιδιαίτερα των μεγάλων αστικών κέντρων, εξαιτίας της ανεξέλεγκτης έκδοσης νέων αδειών ταξί.
* Δημιουργεί μια νέα κατηγορία υπερχρεωμένων ανέργων.
* Οδηγεί στη δημιουργία ΚΑΡΤΕΛ με την συγκέντρωση μεγάλου αριθμού αδειών στα υπό υποχρεωτική ίδρυση νομικά πρόσωπα κεφαλαιουχικού χαρακτήρα.

Εάν τελικά ψηφιστεί το νομοσχέδιο αυτό, η Νέα Δημοκρατία, ως κυβέρνηση, θα προχωρήσει στην άμεση κατάργησή του.

Η κυβέρνηση οφείλει να αλλάξει όσα προσκρούουν στο Σύνταγμα, όσα οδηγούν στη δημιουργία ΚΑΡΤΕΛ, οφείλει να θεσμοθετήσει πληθυσμιακά κριτήρια, όπως αυτά που εφαρμόζονται στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. και τα οποία - όπως ο προηγούμενος αρμόδιος υπουργός κ. Ρέππας, πρόσφατα, διαβεβαίωσε – είχαν γίνει αποδεκτά και από την τρόικα.

Γ. Παναγιωτακόπουλος: «H κυβέρνηση οδηγεί την κοινωνία στη σχιζοφρένεια»

http://img.protothema.gr/7162EDD38A94A2BD024A25F023273724.jpgΝέα σφοδρή επίθεση κατά της κυβέρνησης και συγκεκριμένων υπουργών εξαπολύει η Αριστερή Πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ, επικεφαλής της οποίας είναι ο Γιώργος Παναγιωτακόπουλος. Με σκληρή ανακοίνωσή της η Αριστερή Πρωτοβουλία κατηγορεί ονομαστικά τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Λοβέρδο, ότι οδηγεί την ελληνική κοινωνία στη συλλογική σχιζοφρένεια – προφανώς και λόγω ειδικότητας, όπως αναφέρει – με τις επιθέσεις του εναντίον κοινωνικών ομάδων.

«Η προκλητική, ανιστόρητη και επικίνδυνη άποψη του κ. Λοβέρδου για τους δημόσιους υπαλλήλους εκφράζει την Κυβέρνηση να ειπωθεί ξεκάθαρα. Αν όχι, οφείλει και ο ίδιος και η Κυβέρνηση να ζητήσουν συγγνώμη» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Η Αριστερή Πρωτοβουλία επικρίνει επίσης τον υπουργό Επικρατείας Ηλία Μόσιαλο για τα περί «εθνοσωτήριας συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου», που αποφάσισε τα νέα μέτρα. «Εθνοσωτήριες πολιτικές με την κοινωνία απέναντι έπαψαν να υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια» σημειώνεται στην ανακοίνωση, όπου τονίζεται ότι «είναι καιρός να καταλάβουν οι κυβερνώντες ότι δεν επιτελούν “εθνοσωτήριο έργο” αλλά απαξιώνουν και εξευτελίζουν τον ελληνικό λαό και τη νοημοσύνη του» Γίνεται μάλιστα λόγος για «Αρμαγεδώνα κατά των εργαζόμενων» και για αποφάσεις, που προκαλούν «μετάλλαξη της ελληνικής κοινωνίας σε μια κοινωνία της ζούγκλας, της φτώχειας, της εξαθλίωσης, της επαιτείας».

Επίθεση εξαπολύει, χωρίς όμως να τον κατονομάζει και στον υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο, τον οποίο κατηγορεί ότι συνεχίζει την πολιτική του “yes men” έναντι των ξένων δανειστών και ότι άφησε τελικά κατά μέρος τους λεονταρισμούς της πςερασμένης εβδομάδας.

Η Αριστερή Πρωτοβουλία επιμένει ότι «το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης σχεδίασε λάθος, διαχειρίστηκε ερασιτεχνικά το οικονομικό πρόβλημα της χώρας και το διαπραγματεύτηκε με τους αφεντάδες ως υποτακτικός.

Σημειώνει δε ότι «ο ελληνικός λαός ζει χωρίς ελπίδα, χωρίς προοπτική και όλες οι θυσίες του πάνε στράφι. Τα μέτρα αποτελούν ταφόπλακα της νέας γενιάς» και επιμένει πως «το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε την πλήρη απορρύθμιση του κοινωνικού κράτους, τον εργασιακό μεσαίωνα στις εργασιακές σχέσεις, τις μαζικές απολύσεις στο δημόσιο Τομέα».

Προειδοποιεί τέλος ότι «κανένας δεν νομιμοποιείται στο όνομα του ΠΑΣΟΚ να υλοποιεί πολιτικές που καμία σχέση δεν έχουν με το ΠΑΣΟΚ και που προσβάλουν την πολιτική ιστορία του. Κανένας δεν μπορεί και δεν έχει δικαίωμα να οδηγεί το ΠΑΣΟΚ στην ιστορική και πολιτική απαξία. Ας αναλάβουν τις ευθύνες τους και ας αποφασίσουν αν μπορούν και αν θέλουν να σώσουν τη χώρα και όχι να εξοντώσουν το λαό».