27 Σεπτεμβρίου 2011

Μειώνουν και το αφορολόγητο των γερόντων-όλα τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Μπένυ

Αναδρομικά από την 1η Ιανουαρίου 2011 θα ισχύσει η μείωση του αφορολόγητου ορίου στα 5.000 ευρώ, ενώ το αφορολόγητο θα μειωθεί και στους νέους κάτω των 30 ετών και τους συνταξιούχους άνω των 65 ετών, με εισοδήματα αποκλειστικά από συντάξεις, όπως είπε την Τρίτη ο υπουργός Οικονομικών.

Ο κ. Βενιζέλος προανήγγειλε σαρωτικές αλλαγές στο σύστημα των αποδείξεων, καθώς αποσυνδέονται πλήρως από το αφορολόγητο και θα συνδέονται αποκλειστικά με το ύψος του εισοδήματος, ενώ είπε, όπως είναι ήδη γνωστό, πως η εξίσωση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης με το κίνησης θα γίνει τον Οκτώβριο του 2012.

Σε ό,τι αφορά τη μείωση του αφορολόγητου ορίου στα 5.000 ευρώ, ο υπουργός Οκονομικών ανέφερε ότι θα εφαρμοστεί αναδρομικά από το 2011.

Ανάλογες περικοπές με το αφορολόγητο, θα γίνουν σε όλες τις φοροαπαλλαγές, όπως οι τόκοι στεγαστικών δανείων, οι ιατρικές δαπάνες, τα ασφάλιστρα ζωής, κ.ά.

Ο κ. Βενιζέλος σημείωσε, σε ό,τι αφορά το αφορολόγητο και τη μείωσή του στα 5.000 ευρώ, ότι θα υπάρξουν προσαρμογές και για άλλες κατηγορίες φορολογουμένων, όπως είναι οι πολύτεκνοι, οι νέοι έως 30 ετών και όσοι είναι άνω των 65 ετών.

Συγκεκριμένα, το αφορολόγητο όριο για τους νέους έως 30 ετών και για τους συνταξιούχους άνω των 65 τών που έχουν εισοδήματα μόνο από συντάξεις, θα μειωθεί κοντά στα 9.500 ευρώ, από 12.000 σήμερα.

Σχετική εγκύκλιος για τις αλλαγές στο αφορολόγητο θα εκδοθεί μέσα στις επόμενες ημέρες.

Η πρόσθετη επιβάρυνση από τη μείωση του ορίου στις 5.000 από 8.000 ευρώ είναι 300 ευρώ, εφόσον βεβαίως διατηρηθεί ο -ισχύων- συντελεστής 10% για αυτό το τμήμα του εισοδήματος.

Η επιβάρυνση αυξάνεται κατά 400 ευρώ επιπλέον, λόγω της μείωση του ορίου από τις 12.000 στις 8.000 ευρώ που αφορά στο πρώτο εξάμηνο του 2011 και αποφασίστηκε τον περασμένο Ιούνιο.

Ο αυξημένος φόρος εισοδήματος, λόγω της μείωσης του αφορολόγητου ορίου από τις 12.000 στις 8.000 ευρώ, που αντιστοιχεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2011, έχει ήδη αρχίσει να εισπράττεται μέσω της παρακράτησης φόρου εισοδήματος, καθώς η αυξημένη παρακράτηση ξεκίνησε την 1η Ιουλίου.

Το υπουργείο Οικονομικών προσδοκεί έσοδα ύψους 2,5 δισ. ευρώ περίπου.

Η μείωση του αφορολογήτου δεν θα συνοδευτεί και από μείωση του αριθμού των αποδείξεων που θα πρέπει να συλλέγουν οι φορολογούμενοι.

Αντιθέτως, όπως είπε ο κ. Βενιζέλος, θα αυξηθεί ο αριθμός των αποδείξεων που θα πρέπει να συγκεντρώνουν οι πολίτες, πάνω από το όριο του 25% που ισχύει σήμερα.

Αναφερόμενος στο μέτρο των αποδείξεων, τόνισε πως οι φορολογούμενοι θα πρέπει να ζητούν περισσότερες αποδείξεις καθώς οι σχετικές δαπάνες θα εκπίπτουν κατά 50-60% του δηλωθέντος εισοδήματος. Μίλησε επίσης για σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής των αποδείξεων.

Με το νέο σύστημα δεν θα προβλέπεται επιστροφή φόρου.

Αναφέροντας συγκεκριμένα παραδείγματα, ο υπουργός είπε ότι για εισοδήματα 100.000 ευρώ θα πρέπει να συλλέγουμε αποδείξεις 60.000 ευρώ και για εισόδημα 60.000 ευρώ αποδείξεις 30.000 ευρώ.

Για την εξίσωση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης, ο υπουργός ανέφερε πως το μέτρο θα τεθεί σε εφαρμογή από τον Οκτωβριο του 2012, ενώ από φέτος θα ξεκινήσει η συλλογή των απαραίτητων στοιχείων για την κατανάλωση σε διάφορους νομούς της χώρας και οι οποίες διαφοροποιούνται ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες.

Το υπουργείο Οικονομικών, με ειδική εγκύκλιο, θα ορίζει το πώς θα συγκεντρώνονται τα αναγκαία παραστατικά από τους κατοίκους αυτών των περιοχών, οι οποίοι θα πρέπει να τα δίνουν στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, είτε ηλεκτρονικά, είτε μέσω ΚΕΠ.

Με βάση αυτά τα στοιχεία, θα δίνεται η επιδότηση θέρμανσης για τη χειμερινλη περίοδο 2012-2013, είπε.

Σε ό,τι αφορά τις αντικειμενικές τιμές των ακινήτων, ο υπουργός είπε ότι με το νέο φορολογικό σύστημα θα υπάρξει συνολικός τρόπος αντιμετώπισης των ακινήτων.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο του νέου Εθνικού Φορολογικού Συστήματος (το σχετικό νομοσχέδιο θα κατατεθεί στη Βουλή μέσα στον Οκτώβριο), εξετάζονται, σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάργηση ή η μεγάλη μείωση των φοροαπαλλαγών για εισοδήματα άνω των 30.000 ή 40.000 ευρώ, η καθιέρωση ενιαίου συντελεστή ΦΠΑ (μάλλον στο 18%), αυξήσεις στους ειδικούς φόρους κατανάλωσης σε καύσιμα, τσιγάρα και ποτά και η καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων για τους ελεύθερους επαγγελματίες.

Ακόμα, είναι πολύ πιθανή η καθιέρωση ενός μόνιμου φόρου για τα ακίνητα, φόρος στον οποίο θα ενταχθεί ο Φόρος Ακίνητης Περιουσίας. Ο φόρος αυτός θα αντικατασταθεί από το νέο ειδικό τέλος και εκτιμάται ότι θα έχει χαμηλότερους συντελεστές από το τέλος.

FT: «Απίθανη» μια γρήγορη και μεγάλη αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους

Το σενάριο ενός γρήγορου και μεγάλου «κουρέματος» της αξίας των ελληνικών ομολόγων έχει μικρή στήριξη στην Ευρώπη και οι περισσότεροι αξιωματούχοι το θεωρούν απίθανο, αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας Financial Times.

Το δημοσίευμα, με τίτλο: «Η Ευρώπη σκέπτεται το αδιανόητο για να αντιμετωπίσει την κρίση», σημειώνει ότι οι Ευρωπαίοι πρέπει να κάνουν τις επιλογές τους για την Ελλάδα και το μέλλον του ευρώ μέσα σε λίγες εβδομάδες, ενώ θεωρούσαν ότι θα είχαν μακρό χρόνο στη διάθεσή τους.

Το ίδιο δημοσίευμα σημειώνει ότι υπήρξε νέα ώθηση από αξιωματούχους της Ευρωζώνης, ιδιαίτερα από τη Γερμανία, για να εξετασθεί το σενάριο για την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους μετά από την προβλεπόμενη τον Οκτώβριο διεύρυνση των αρμοδιοτήτων του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΕΤΧΣ), αλλά υπήρξε αντίδραση πολλών αξιωματούχων στις Βρυξέλλες και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Σε άλλο σημείο του δημοσιεύματος αναφέρεται ότι μία μεγάλη αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους δεν είναι πιθανή μέχρι να εφαρμοσθεί ένα σύστημα μόχλευσης των κεφαλαίων του ΕΤΧΣ, ύψους 440 δισ. ευρώ, και ότι οι αξιωματούχοι είναι διχασμένοι σχετικά με το πόσο χρόνο θα απαιτήσει αυτό.

Οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης, συνεχίζει το δημοσίευμα, είναι πολύ πιθανό να συζητήσουν προτάσεις για τη μόχλευση των κεφαλαίων του ΕΤΧΣ την επόμενη εβδομάδα και οι ηγέτες της ΕΕ να θέσουν τις αρχές για το θέμα αυτό μέσα στον Οκτώβριο. Τονίζεται, ωστόσο, ότι τα νέα σχέδια για τη μόχλευση μπορεί να απαιτήσουν και ένα νέο γύρο εγκρίσεων από τα εθνικά κοινοβούλια, οπότε η εφαρμογή τους, όπως και των σχεδίων για την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους, θα μπορούσε να αναβληθεί για μήνες.

Εξάλλου, δέκα γνωστοί Γερμανοί και Γάλλοι οικονομολόγοι, μεταξύ των οποίων και ορισμένοι που είναι σύμβουλοι της γερμανικής Κυβέρνησης, έστειλαν επιστολή στους Financial Times, με την οποία ζητούν το άμεσο «κούρεμα» κατά 50% της αξίας των ελληνικών ομολόγων.

Για να διασφαλισθεί η σταθερότητα, οι οικονομολόγοι ζητούν να συνδυασθεί η αναδιάρθρωση με την ανταλλαγή των ομολόγων με νέα ομόλογα που θα εκδώσει το ΕΤΧΣ, τα οποία θα έχουν το 50% της ονομαστικής αξίας τους. Με το σχέδιο που προτείνουν οι οικονομολόγοι, η ΕΚΤ θα μπορεί να ανταλλάξει τα ελληνικά ομόλογα που έχει στο χαρτοφυλάκιο της στην τιμή κτήσης τους με ομόλογα του ΕΤΧΣ.

Προτείνεται ακόμη να στηριχθούν οι ελληνικές τράπεζες με κεφαλαιακές ενέσεις από το ΕΤΧΣ, πέρα από τα κεφάλαια του προβλέπονται από το μνημόνιο συμφωνίας της Ελλάδας με την ΕΕ και το ΔΝΤ.

Για τις τράπεζες των άλλων χωρών προτείνεται να ανακεφαλαιοποιηθούν από τις Κυβερνήσεις τους και μόνο αν χρειασθεί και από το ΕΤΧΣ, ενώ προτείνεται επίσης να δοθούν προληπτικές πιστωτικές γραμμές από το ΔΝΤ στην Ιταλία και την Ισπανία, ώστε να αντιμετωπίσουν τους κινδύνους.

Το δημοσίευμα των Financial Times αναφέρει ότι ο Πρόεδρος της ΕΕ κ. Χέρμαν Βαν Ρομπάι θα παρουσιάσει στη Σύνοδο Κορυφής του Οκτωβρίου προτάσεις για τη στενότερη οικονομική ενοποίηση της Ευρωζώνης, οι οποίες θα περιλαμβάνουν την ιδέα των ευρωομολόγων και της θέσπισης ενός υπουργού Οικονομικών της ΕΕ.

Αρκετοί αξιωματούχοι θεωρούν ότι κάθε προσπάθεια να ενοποιηθεί ο κίνδυνος μέσα από την έκδοση ευρωομολόγων θα βασίζεται στην οικονομική ισχύ της Γερμανίας, δίνοντας σε αντάλλαγμα στο Βερολίνο την εξουσία να προωθήσει σε αντάλλαγμα νέους αυστηρούς κανόνες δημοσιονομικής πειθαρχίας.

Όχι μόνο ακούμε ΕΣΠΑ και ΕΣΠΑ δεν βλέπουμε... αλλά θα κληθούμε να επιστρέψουμε και λεφτά

Κοινοτικά κονδύλια που χρηματοδοτούν τις επεκτάσεις του Μετρό σε Ελληνικό και Ανθούπολη είναι πιθανό να επιστρέψει η Ελλάδα.

Πρόκειται για κεφάλαια ύψους 374 εκατομμύρια ευρώ που μπορεί να υποχρεωθούμε να επιστρέψουμε στην ΕΕ αφού διαπιστώνονται καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των επτά υπό κατασκευή σταθμών καθώς στον αέρα είναι η υλοποίηση του συστήματος σηματοδότησης, προμηθευτής του οποίου είναι η Siemens.

Η Ελλάδα κινδυνεύει να υποχρεωθεί να επιστρέψει κοινοτικά κονδύλια που χρηματοδοτούν τις επεκτάσεις του μετρό προς το Ελληνικό και την ΑΝθούπολη.

Πρόκειται για κεφάλαια της τάξεως των 374ων εκατομμυρίων ευρώ, για τα οποία όπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης υφίσταται κίνδυνος ανάκτησης από την Ε.Ε.

Η κυβέρνηση καλείται να προλάβει τις προθεσμίες 30/06/2012 και 31/03/2013 αντίστοιχα για τις επεκτάσεις

ΕΕ: Άγνωστο πότε θε επιστρέψει η τρόικα στην Αθήνα

[Μόνο ο Μπένυ ήξερε αρχές Σεπτέμβρη ότι έφυγαν για τεχνικούς λόγους και θα επέστρεφαν στις 15 του μήνα]

Η εκπρόσωπος του προέδρου της Κομισιόν Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο κληθείσα να επιβεβαιώσει το δημοσίευμα του Reuters σύμφωνα με το οποίο πηγή κοντά στην τρόικα ανέφερε ότι η επιτροπή εμπειρογνωμόνων θα επιστρέψει πιθανότατα την Τετάρτη στην Ελλάδα, απάντησε ότι δεν υπάρχει καμία εξέλιξη σε σχέση με τη χθεσινή ανακοίνωση της Κομισιόν και σημείωσε ότι «δεν υπάρχει καμία απόφαση για έλευση της τρόικας στην Αθήνα. Όταν θα υπάρξει, θα ενημερωθείτε».

Για το θέμα της επιστροφής της τρόικας ρωτήθηκε και ο υπουργός Οικονομικών στη διάρκεια της έκτακτης συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε. Ο κ. Βενιζέλος απάντησε ότι το κλιμάκιο αναμένεται να έρθει τις επόμενες μέρες στην Αθήνα.

ΘΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Κατσέλη: «Τα σενάρια χρεοκοπίας φουντώνουν λόγω της λήξης των CDS»

Την εκτίμηση ότι δεν θα γίνει συντεταγμένη χρεοκοπία της χώρας και πως τα σενάρια διακινούνται λόγω της τρίμηνης λήξης των CDS στις 29 του μήνα, έκανε η πρώην Υπουργός Εργασίας Λούκα Κατσέλη. Μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ, η κα Κατσέλη σημείωσε:

«Δεν νομίζω ότι είναι κοντά κάτι τέτοιο. Αυτό γίνεται κάθε τρεις μήνες, που οι κερδοσκόποι κάνουν την εμφάνισή τους, διότι γίνεται η ανταλλαγή των CDS και των ομολόγων».

Ακόμη είπε ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα στην ψηφοφορία στη Βουλή, καθώς οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ αισθάνονται το βάρος της ψήφου τους, αλλά πρόσθεσε:

«Οι αντοχές της κοινωνίας έχουν εξαντληθεί και όλοι έχουμε το δίλημμα μπροστά μας, τι πρέπει να κάνουμε. Και είναι ένα βαθύτατα ηθικό δίλημμα, διότι από τη μια μεριά ρίχνεις ένα ακόμα βάρος σε μια οικογένεια, από την άλλη σκέφτεσαι τι θα γίνει αν την επόμενη εβδομάδα δεν έρθει η 6η δόση και τελικά βρεθεί ο κόσμος χωρίς μισθούς και συντάξεις. Και είναι ακριβώς αυτή η ευθύνη που οδηγεί όλους εμάς τους βουλευτές, να πούμε ότι 'εντάξει, θα ψηφίσουμε, αλλά να είναι αυτά τα τελευταία έκτακτα οριζόντια μέτρα'».

Η πρώην Υπουργός απέκλεισε, εξ άλλου, τις πρόωρες εκλογές: «Προσωπικά δεν τις βλέπω. Διότι όλοι ξέρουμε ότι κι αυτή η κυβέρνηση και η επόμενη, θα κινηθεί μέσα στο ίδιο στενό πλαίσιο που δίνεται από ένα Μεσοπρόθεσμο. Και αυτά που λένε η αξιωματική αντιπολίτευση και ο Αντώνης Σαμαράς, - θα μου επιτρέψετε να πω - δεν είναι σοβαρά».

"Αυξήσεις" 7% θα δώσει ο Μπένυ στο 10% των ΔΥ... λέει και καμιά παπαριά για να γελάμε

http://vstatic.doldigital.net/vimawebstatic/72A7E8218EAC88399BD593BA7ED04140.jpgΑπό το Νοέμβριο θα τεθεί σε ισχύ το ενιαίο μισθολόγιο, σύμφωνα με όσα δήλωσε την Τρίτη ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος. Διευκρίνισε ότι θα υπάρξει μείωση της μισθολογικής δαπάνης ύψους 20% στον προϋπολογισμό, αλλά χωρίς αυτό να συνεπάγεται οριζόντια μείωση μισθών.

Πρόσθεσε ότι από το ενιαίο μισθολόγιο δεν θα επηρεαστεί το 80% των δημοσίων υπαλλήλων, ενώ το 10% θα ωφεληθεί με αυξήσεις της τάξης του 7%.

Όχι, δεν είπε πόσα θα τους πάρει από την άλλη τσέπη με αυξήσεις σε βενζίνη, πετρέλαιο, φόρους, έκτακτα επιδόματα, εισφορές, τέλη που δεν είναι φόροι κ.λπ

Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βοηθήσουμε την Ελλάδα, λέει η Μέρκελ

Η καγκελάριος αναγνώρισε ότι σε παγκόσμιο επίπεδο δεν έχουν γίνει όλα όσα θα έπρεπεΨήφο εμπιστοσύνης στο κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα έδωσε εκ νέου η Ανγκελα Μέρκελ, μιλώντας στην ετήσια ημερίδα του Συνδέσμου Γερμανικής Βιομηχανίας, την οποία παρακολουθεί και ο Γιώργος Παπανδρέου.

Η καγκελάριος χαιρέτισε την αποφασιστικότητα της ελληνικής κυβέρνησης να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα και ξεκαθάρισε ότι η χώρα της θα βοηθήσει την Ελλάδα.

Πάντως, η Μέρκελ επανέλαβε ότι η Ευρώπη αντιμετωπίζει κρίση χρέους, ζήτησε μεγαλύτερη συνεργασία σε παγκόσμιο επίπεδο, αναγνωρίζοντας ότι «δεν έχουν γίνει όλα όσα έπρεπε», αλλά έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι τα «νέα πακέτα στήριξης είναι η λάθος απάντηση στην κρίση».

Πάλι δεν ανακοίνωσε το σύνολο των μέτρων ο Ευ. Βενιζέλος... στο μόνο που διαπρέπει είναι να τα φορτώνει όλα στη ΝΔ και τον Σαμαρά

http://www.newsbomb.gr/photos/images/sized/articles/benny_syn_typou3-480x0.JPG- Είπε: "Υπάρχει κίνδυνος δραματικών εξελίξεων"
- Μίλησε μόνο για πλεόνασμα 3% στο Δημόσιο
- Θα σταλούν επιστολές από εκείνον και τον πρωθυπουργό στο ΔΝΤ με τα νεα μέτρα
- Δεν έδωσε ημερομηνία για την έλευση της τρόικας
- Eπεισοδιακή η συνέντευξη αφού προηγήθηκε κατάληψη

Δεν γίναμε σοφότεροι από την σημερινή έκτακτη συνέντευξη Τύπου του υπουργού Οικονομικών, Ευάγγελου Βενιζέλου. Ο κ.Βενιζέλος απέφυγε να πει οτιδήποτε για τα νεα μέτρα (ρωτήθηκε 3 φορές και δεν απάντησε) και περιορίστηκε στο να περιγράφει την κατάσταση. Μάλιστα η περιγραφή της κατάστασης ήταν ιδιαίτερα γλαφυρή, αφού σε μια αποστροφή του λόγου του, είπε οτι "υπάρχει κίνδυνος δραματικών εξελίξεων".

Αντι να γίνει συγκεκριμένος, στην κρίσιμη αυτή ώρα που ομολογουμένως ζούμε, έκανε μια αμιγώς πολιτική ομιλία.

Αντί να πει στους έλληνες τι ακριβώς τους περιμένει ώστε να κάνουν τον προγραμματισμό τους περιορίστηκε στο να τονίζει συνεχώς οτι αν δεν εφαρμοστούν όλα στο ακέραιο θα χαθούμε.

Μας κάλεσε επίσης να συναισθανθούμε το βάρος που σηκώνουν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, αφού θα κληθούν να ψηφίσουν απόψε το χαράτσι στα ακίνητα.

Τα μέτρα που παίρνουμε, είπε, είναι μέτρα που υποκαθιστούν άλλα τα οποία δεν έχουν αποδώσει τα προσδοκώμενα έσοδα και υπηρετούν την απολύτως αναγκαία περικοπή δαπανών. Στα μέτρα αυτά όμως απέφυγε να αναφερθεί αναλυτικά.

Το μόνο που μάθαμε είναι 2 επιστολές, μια δική του και μια του πρωθυπουργού θα αποσταλλούν στους ηγέτες και τους θεσμικούς παράγοντες ευρωπαϊκών και άλλων οργανισμών.

Ούτε καν στην ημερομηνία επιστροφής της τρόϊκας δεν ήταν συγκεκριμένος. Είπε οτι οι εκπρόσωποι της τρόικας θα επιστρέψουν στην Αθήνα εντός της εβδομάδας. Όπως είπε, έχει ήδη επιτευχθεί συμφωνία για τους προϋπολογισμούς τους 2011 και του 2012, ενώ απομένουν κάποια συμπληρωματικά μέτρα για τους προϋπολογισμούς του 2013 και του 2014.

Διαβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση έχει πλήρη έλεγχο των ταμιακών αναγκών, καθώς και ότι η εκταμίευση της έκτης δόσης θα γίνει εγκαίρως μέσα στον Οκτώβριο.

Ο υπουργός Οικονομικών διέψευσε και πάλι κατηγορηματικά τα σενάρια για κούρεμα του χρέους κατά 50% και συνέστησε στα ελληνικά μέσα να αποφεύγουν την αναπαραγωγή σεναρίων επιβλαβών για τη χώρα.

Σχολιάζοντας τα περί ενδεχόμενης πτώχευσης ξεκαθάρισε ότι δε νοείται πτώχευση οποιασδήποτε χώρας της ευρωζώνης, σημειώνοντας πως αυτό δεν πρόκειται να γίνει γιατί θέτει εν αμφιβόλω την αξιοπιστία του ευρώ.

Επίσης χαρακτήρισε "θεσμικό ευαγγέλιο" τις αποφάσσεις της 21ης Ιουλίου.

"Αυτό που κάνουμε τώρα είναι ο θώρακας για να αποφύγουμε την πραγματική κρίση", υποστήριξε, μεταξύ άλλων, ο κ. Βενιζέλος και τόνισε ότι υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να οδηγηθούμε σε δραματικές εξελίξεις.

Αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη περικοπής της δημόσιας δαπάνης, επισημαίνοντας πως αυτή αφορά στο 90% μισθούς, συντάξεις και προνοιακά επιδόματα.
Μόνο το 10% είναι η λειτουργική δαπάνη και αυτή έχει περικοπεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, είπε.

Κατάληψη της αίθουσας Τύπου από εφοριακούς και τελεωνειακούς

Από τον 3ο όροφο στον 6ο και από εκεί πάλι στον 3ο οι δημοσιογράφοι που καλύπτουν το ρεπορτάζ του υπ. Οικονομικών. Λίγο πριν τις 12 τελωνειακοί και εφοριακοί κατέλαβαν την αίθουσα συνεδριάσεων του υπουργείου Οικονομικών, επί της οδού Νίκης. Ετσι αποφασίστηκε η συνέντευξη Τυπου Βενιζέλου να γίνει σε άλλον όροφο. Μεταφέρθηκαν λοιπόν στον 6ο. Ομως λίγο αργότερα έληξε η κατάληψη και έτσι αποφασίστηκε να επιστρέψουν στον 3ο.
Και τελικά μετά από καθυστέρηση 20 λεπτών η συνέντευξη άρχισε...

Στο 1 ευρώ το λίτρο η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης με τον ΓΑΠ... ο Καραμανλής το άφησε στο 0,50

Αυξημένη κατά 30 λεπτά θα είναι φέτος η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης εξαιτίας του ΦΠΑ και του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.
Και φυσικά ο Καρχιμάκης που επί Καραμανλή ζητούσε "επίδομα θέρμανσης" έχει εξαφανιστεί


Στα 0,98 λεπτά με 1 ευρώ το λίτρο, κατά μέσο όρο, αναμένεται να κυμανθεί η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης στην έναρξη της χειμερινής περιόδου (15 Οκτωβρίου), έναντι 65-70 λεπτών πέρυσι την αντίστοιχη περίοδο, ανέφεραν σήμερα σε συνέντευξη Τύπου οι εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων-Εμπόρων Καυσίμων.

Κατήγγειλαν, επίσης, έξαρση του λαθρεμπορίου με ναυτιλιακά και εξαγώγιμα καύσιμα και της νοθείας βενζίνης με βιοαιθανόλη, τολουόλη, σε ποσοστά που -όπως είπαν- φθάνουν και το 30 %, με συνεργασία συχνά και κρατικών λειτουργών.

Αιτία των αυξήσεων στο πετρέλαιο θέρμανσης, εκτός από την άνοδο των διεθνών τιμών είναι, όπως είπαν, η αύξηση του ΦΠΑ και του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης, ο οποίος από 21 ευρώ το χιλιόλιτρο που ήταν πέρυσι διαμορφώνεται εφέτος στα 60 ευρώ.

Ο πρόεδρος της ΠΟΠΕΚ, Χ. Μαυράκης, τάχθηκε υπέρ της εξίσωσης του ΕΦΚ στα ντήζελ κίνησης και θέρμανσης προκειμένου να παταχθεί η νοθεία και το λαθρεμπόριο, με απαραίτητη προϋπόθεση όμως, όπως είπε, την καταβολή επιδόματος θέρμανσης τουλάχιστον στα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα. «Δεν είναι δυνατόν να επιστρέψουμε σε εποχές που ο κόσμος θα κρυώνει ή θα απειλείται η δημόσια υγεία λόγω χαμηλών θερμοκρασιών», ανέφερε ο πρόεδρος της ΠΟΠΕΚ. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Ομοσπονδίας σε περίπτωση εξίσωσης των φόρων η τιμή του ντίζελ θέρμανσης θα φθάσει στο 1,4 ευρώ το λίτρο.

Τόνισε ακόμη ότι από πέρυσι πολλά νοικοκυριά περιόρισαν στο ελάχιστο τη χρήση του καυστήρα πετρελαίου, σε πολλές πολυκατοικίες η κεντρική θέρμανση «κλειδώθηκε» ενώ εκατοντάδες πρατηριούχοι, ακόμη, έχουν λαμβάνειν οφειλές από την προηγούμενη χειμερινή περίοδο. Δεν απέκλεισε επίσης το ενδεχόμενο να προχωρήσει νωρίτερα η εξίσωση των φόρων αν δημιουργηθεί ανάγκη για πρόσθετα έσοδα, παρά τις διαβεβαιώσεις ότι αυτό θα γίνει τον Οκτώβριο του 2012.

Η ΠΟΠΕΚ επανέφερε το ερώτημα πώς θα εφαρμοστεί ο νόμος που προβλέπει ότι οι επιχειρήσεις από τον προσεχή Οκτώβριο θα χρησιμοποιούν πετρέλαιο κίνησης για τη λειτουργία των συστημάτων θέρμανσης καθώς υπάρχουν προφανή προβλήματα εφαρμογής, π.χ. σε πολυκατοικίες όπου συστεγάζονται διαμερίσματα με γραφεία και καταστήματα.

Για το θέμα της νοθείας, η διοίκηση της ΠΟΠΕΚ ανέφερε ότι υπάρχουν πληροφορίες για έξαρση των εισαγωγών βιοαιθανόλης από Βουλγαρία και Ιταλία, με την οποία νοθεύεται η βενζίνη. Η βιοαιθανόλη είναι βιοκαύσιμο και αναμειγνύεται με τη βενζίνη (όπως το βιοντίζελ αναμειγνύεται με το πετρέλαιο) αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει επιτραπεί η χρήση της στην Ελλάδα.

Υπογράμμισαν, ακόμα, ότι οι εικονικές εξαγωγές καυσίμων καθώς και η παράνομη χρήση πετρελαίου ναυτιλίας γίνεται με τη συνδρομή κρατικών λειτουργών. «Το σύστημα διαχρονικά κλείνει το μάτι στο λαθρεμπόριο» σημείωσε, από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών-Βιοτεχνών-Εμπόρων, Δ. Ασημακόπουλος.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ΠΟΠΕΚ, η πτώση του τζίρου στα πρατήρια τον τελευταίο χρόνο (σε όγκους πωλήσεων) ξεπερνά το 50 % ενώ πάνω από 1100 πρατήρια έχουν βάλει λουκέτο ή υπολειτουργούν. «Και στις τουριστικές περιοχές, που κινήθηκαν σε ένα βαθμό το καλοκαίρι, επανέρχεται η αρνητική εικόνα», ανέφεραν οι εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας.

Αίτημα του κλάδου είναι η μείωση των φόρων στα καύσιμα προκειμένου, όπως είπαν, να αυξηθούν και τα έσοδα του Δημοσίου. Σύμφωνα με τα στοιχεία από το Γενικό Λογιστήριο που επικαλέστηκαν, στο 7μηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου 2011, το Δημόσιο εισέπραξε 2,64 δισ. ευρώ από τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης στα καύσιμα, έναντι 3,2 δισ. πέρυσι, δηλαδή 600 εκατ. ευρώ λιγότερα εξαιτίας της μείωσης της κατανάλωσης. Η ΠΟΠΕΚ αναφέρει τέλος ότι τις προηγούμενες ημέρες κυκλοφόρησαν πληροφορίες ότι εξετάζεται νέα αύξηση του ΕΦΚ στη βενζίνη. «Αν επαληθευθεί αυτό, τόνισαν, τότε η κυβέρνηση θα επιλέξει ένα μέτρο μόνιμου χαρακτήρα, αλλά για τη μείωση και όχι για την αύξηση των εσόδων του Δημοσίου».

Γ.Βούρος: Θα ψηφίσω «Ναι» στο τέλος ακινήτων γιατί αυτό που προέχει είναι να μην πέσουμε ρε μαλάκ@@

Την πρόθεσή του να ψηφίσει τη διάταξη για το τέλος ακινήτων κατά την αποψινή ονομαστική ψηφοφορία στη Βουλή, ξεκαθαρίζει με γραπτή του δήλωση ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Βούρος, δίνοντας όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «άλλη μία ευκαιρία στην κυβέρνηση να υλοποιήσει τις υποχρεώσεις της.

«Ψηφίζω από καθαρό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην πατρίδα μου. Δίνω μια ακόμη ευκαιρία στην κυβέρνηση να υλοποιήσει επιτέλους τις υποχρεώσεις που ανέλαβε αξιοποιώντας τις μέχρι τώρα ψήφους εμπιστοσύνης που της έχω προσφέρει. Ελπίζω από δω και πέρα, αυτή η κυβέρνηση να λειτουργήσει με το ίδιο αίσθημα ευθύνης απέναντι στο λαό, σε μένα και την ψήφο μου», αναφέρει στη δήλωση του ο κ. Βούρος.

Γερμανικά ΜΜΕ: «Αγαπάμε την Ελλάδα»

Καταιγιστικά είναι για άλλη μια φορά τα δημοσιεύματα για την Ελλάδα και τους κινδύνους που διατρέχει ευρώ λόγω της ελληνικής κρίσης στα σχόλια του γερμανόφωνου τύπου. Μια ιδέα βόμβα’, έχει τίτλο το 16σέλιδο ρεπορτάζ του το περιοδικό Der Spiegel. Πρόκειται για ένα ρεπορτάζ αναδρομή στην ιστορία του ευρώ και της σχέσης της Ελλάδας με αυτό.

Δώδεκα δημοσιογράφοι υπογράφουν το μακροσκελές ρεπορτάζ για το οποίο έκαναν έρευνες στις Βρυξέλλες, το Λουξεμβούργο, την Αθήνα, το Βερολίνο και αλλού. Το άρθρο ξεκινάει με την επίσκεψη του Χορστ Ράινμπαχ, του επικεφαλής της Ομάδας Δράσης της ΕΕ για την Ελλάδα στο αεροδρόμιο της Αθήνας, ο οποίος κατά τη διαδρομή προς το υπουργείο Οικονομικών αντιλαμβάνεται πως έχει προσγειωθεί σε ‘μια χώρα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης’.

Το περιοδικό διερωτάται «Πώς είναι δυνατόν, τα χρέη μια μικρής χώρας να ταρακουνούν μια ολόκληρη ήπειρο; Το ελληνικό δράμα εξηγεί γιατί το ευρώ έγινε το πιο επικίνδυνο νόμισμα του κόσμου: βασίστηκε σε χρέη, σε μια σαθρή βάση χωρίς ηγεσία. Η ιστορία μιας ωραίας ιδέας, που θα γίνει τραγωδία».

Αυτή είναι η ιστορία που ξετυλίγει το Spiegel σε ‘τέσσερις πράξεις’ όπως στο θέατρο. Στην 1η πράξη αναφέρεται η γέννηση του ευρώ (1991 έως 2001), στη 2η πράξη γίνεται λόγος για τη ζωή με το ευρώ (2001 έως 2008), στην 3ηπράξη, η οποία υπογράφεται ‘Η κρίση του ευρώ’ αναφέρεται ‘πως η Ελλάδα γίνεται το μπαλάκι των επενδυτών, πως η ΕΚΤ ξεστρατίζει, γιατί οι Έλληνες δεν καταλαβαίνουν πλέον τον κόσμο, πως χάνεται το στοίχημα του Μάαστριχτ’. Η ιστορία τελειώνει με την τέταρτη πράξη ‘Το μέλλον του ευρώ’ - 2011 και ένα μεγάλο ερωτηματικό.

Στην καθημερινή ιστορία των Ελλήνων και τη σκληρή πραγματικότητα που ζουν αναφέρεται στο ‘σαλόνι’ της, σε ένα ολοσέλιδο αφιέρωμα η Süddeutsche Zeitung, το οποίο τιτλοφορείται, ‘Πιάστε τον κλέφτη’ και φέρει υπότιτλο: «Ενοχές και χρέη στην Αθήνα: Πολλοί Έλληνες καταλαβαίνουν πως τους έκλεψαν το μέλλον».

Το ρεπορτάζ μέσα από μια ψύχραιμη και καλοζυγισμένη ματιά περνάει από τα καφέ στην Αθήνα και τη μαρτυρία μιας καθηγήτριας, η οποία λέει πως τα καφέ αυτά είναι ‘το τελευταίο που μας άφησαν’ αλλά και παράλληλα περιγράφει τη σκληρή πραγματικότητα στα σχολεία, όπου ξεκίνησε η σχολική χρονιά χωρίς βιβλία.

Το άρθρο αναφέρει ανάμεσα σε άλλα την επιθυμία των περισσότερων ‘να φύγουν μακριά’, τη μαρτυρία ενός ψυχολόγου ο οποίος μιλάει για την κατακόρυφη αύξηση των αυτοκτονιών, την επιστολή ενός επιχειρηματία στην Άνγκελα Μέρκελ, με την οποία ζητά τη βοήθεια των Γερμανών ώστε να μη δοθεί ούτε ένα σεντ στην Ελλάδα, εάν οι Ευρωπαίοι ελεγκτές δεν επιβεβαιώσουν πως έγιναν πράγματι πράξη οι υποσχέσεις. Τέλος το άρθρο κάνει αναφορά στο επιτυχημένο θεατρικό έργο των Ρέππα-Παπαθανασίου ‘Raus’.

Η ίδια εφημερίδα, η Süddeutsche Zeitung, στις οικονομικές της σελίδες φιλοξενεί ένα σχόλιο με τον τίτλο «Αγαπάμε την Ελλάδα». Το θέμα είναι οι προτιμήσεις των τουριστών το καλοκαίρι που μας πέρασε και σημειώνει: «Η έκπληξη του καλοκαιριού ήταν η Ελλάδα, όπου υπάρχουν παρωχημένες τουριστικές δομές, πολλά φαίνονται ξεπερασμένα, παλιά ξενοδοχεία, υψηλές τιμές, λίγες προσφορές all inclusiv. Φωτογραφίες και ρεπορτάζ από διαδηλώσεις στην Αθήνα, δεν ήταν και πολύ ελκυστικά για τους τουρίστες». Όμως η εφημερίδα καταλήγει: «Τί να σου κάνει μια κρίση; Εμείς αγαπάμε την Ελλάδα».

Πηγή: Deutsche Welle

Τουρκικός τύπος: Υπό αφανισμό τα ελληνικά μειονοτικά σχολεία της Κωνσταντινούπολης

http://tvxs.gr/sites/default/files/imagecache/node_image/article/2011/39/70814-stambul.jpgΜε την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς η αγγλόφωνη εφημερίδα της Τουρκίας Sunday’s Zaman δημοσιεύει ρεπορτάζ με τίτλο «Τα ελληνικά σχολεία έτοιμα να κλείσουν».

«Το Ζάππειο, το οποίο περιλαμβάνει νηπιαγωγείο, γυμνάσιο και λύκειο, είχε κατά την ίδρυσή του το 1875, 1500 μαθητές. Σήμερα δεν έχει παρά 110, ενώ φέτος γράφτηκαν μόνο οκτώ μαθητές στην πρώτη δημοτικού» δηλώνει ο κ. Νίκος Κεφαλάς, από το Ζάππειο, ένα από τα ελληνικά σχολεία της Κωνσταντινούπολης. Ο κ. Κεφαλάς προσθετει ότι αν τα πράγματα συνεχιστούν κατ’αυτό τον τρόπο δεν θα υπάρχουν καθόλου απόφοιτοι μετά από δέκα χρόνια.

«Αν και μιλάμε την ίδια γλώσσα και έχουμε την ίδια θρησκεία με τους Έλληνες της Ελλάδας δεν είμαστε από την Ελλάδα. Είμαστε πολίτες της Τουρκίας» υποστηρίζει ο κ. Κεφαλάς. «Δεν γίνεται να τιμωρούμαστε κάθε φορά που υπάρχει διένεξη μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας».

Ο κ. Κεφαλάς επεσημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξει το νομικό καθεστώς των ελληνικών μειονοτικών σχολείων, το οποίο θέτει ως προϋπόθεση φοίτησης σε αυτά να είναι κανείς Τούρκος υπήκοος και χριστιανός ορθόδοξος. Μόνο αν τα μειονοτικά σχολεία είναι ανοικτά σε όλους, ανεξαρτήτως θρησκεύματος, υπάρχει πιθανότητα να επιβιώσουν.

Λεφτά υπάρχουν: Επίδομα αλλοδαπής 110.000 για 2 μήνες σε 10 υπαλλήλους Γρ. Τύπου Πρεσβειών

Γιατί κάποιοι τη βγάζουν με 700 ευρώ και οι ΠΑΣΟΚοι (για τις συγκεκριμένες θέσεις γίνεται σφαγή) συνεχίζουν να τα παίρνουν χοντρά:


Βενιζέλος: "Έτυχε να είναι το ΠΑΣΟΚ στην Εξουσία" ... ε όχι και "ΕΤΥΧΕ" μεγάλε!!


GAP στη Γερμανία: Οι Έλληνες δεν έχουν πια να δώσουν πολλά... αλλά θα προσπαθήσω να τους πάρω ότι μπορέσω

Στις αλλαγές που πονάνε τον Έλληνα φορολογούμενο αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός μιλώντας από το βήμα του συνεδρίου του Συνδέσμου Γερμανικής Βιομηχανίας, καλώντας του Ευρωπαίους να σεβαστούν τις ελληνικές προσπάθειες. «Οι Έλληνες δεν έχουν πια να δώσουν πολλά», τόνισε ο Γ. Παπανδρέου, σημειώνοντας ότι αν υπάρχει συνεχώς διάθεση τιμωρίας τότε η κρίση δεν θα είναι ευκαιρία.

Ο πρωθυπουργός επισήμανε ότι η Ελλάδα δανείζετε για να μπορέσει να αποπληρώσει το χρέος της και να απεξαρτηθεί απ' αυτό. Τόνισε ότι "είμαστε ευγνώμονες για την ευρωπαϊκή αλληλεγγύη" και πως κατανοεί τις δυσκολίες που υπάρχουν στις χώρες για την έγκριση της συμφωνίας της 21ης Ιουλίου.

Κάνοντας συχνές αναφορές στην επανένωση της Γερμανίας και τον Κόνραντ Αντενάουερ, επισήμανε ότι η βοήθεια προς την Ελλάδα δεν είναι μια επένδυση σε λάθη του παρελθόντος αλλά μία επένδυση σε μελλοντικές κοινές επιτυχίες.

"Πρέπει να πάψει η κακοφωνία", πρόσθεσε, αναφέροντας ότι "πρέπει να έχουμε την πολιτική βούληση, να σταματήσουμε να κατηγορούμε ο ένας τον άλλον και να συνεργαστούμε για να οδεύσουμε προς μία μεγαλύτερη δημοσιονομική ολοκλήρωση".

Ακόμη ζήτησε ενίσχυση του EFSF, ενώ υπογράμμισε ότι η Ελλάδα δεν είναι η μόνη που αντιμετωπίζει προβλήματα, αναφέροντας την Πορτογαλία, την Ιταλία και την Ιρλανδία. Ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε ότι η Ελλάδα θα εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της και εκτίμησε ότι το 2012 θα καταφέρει να έχει πρωτογενή πλεονάσματα.

Κάλεσε τους Γερμανούς βιομηχάνους να επενδύσουν στην Ελλάδα και ειδικότερα στον τομέα της ενέργειας, ενώ υποσχέθηκε αλλαγές στο Δημόσιο, προκειμένου να πάψει να αποτελεί τροχοπέδη για τις επενδύσεις.

Το πρόβλημα μου είναι σώσω την Ελλάδα, δεν με ενδιαφέρει να με ξαναψηφίσουν, πρόσθεσε.

Χωρίς Σαλπιγγίδη και Γκαρσία ο ΠΑΟΚ στη Ρωσία

Σαλπιγγίδης και Γκαρσία έμειναν εκτός αποστολής ΠΑΟΚ για την αναμέτρηση με την Ρούμπιν Καζάν στη Ρωσία την Πέμπτη, για τη δεύτερη αγωνιστική των ομίλων του Europa League.

Ο Λάζλο Μπόλονι προτίμησε να ξεκουράσει δύο από τα «όπλα» του, αφού ακολουθεί η αναμέτρηση της Κυριακής με τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη.

Ο προπονητής του «Δικεφάλου του Βορρά» καθιστά σαφές με αυτήν την κίνησή του ότι πρωταρχικός στόχος για τη φετινή σεζόν είναι η Σούπερ Λίγκα και οι ευρωπαϊκές υποχρεώσεις περνούν σε δεύτερη μοίρα, χωρίς αυτό να σημαίνει, βέβαια, ότι δεν θα παλέψει για την πρόκριση.

Στην αποστολή που αναχωρεί στις 14:30 συμπεριλήφθησαν 19 ποδοσφαιριστές, οι οποίοι είναι οι: Χαλκιάς, Κρέσιτς, Αθανασιάδης, Γεωργιάδης, Μαλεζάς, Μπαλάφας, Παπάζογλου, Τσουκαλάς, Φωτάκης, Αρίας, Λίνο, Τσιρίλο, Κοντρέρας, Ετό, Ίβιτς, Λάζαρ, Ρομπέρ, Σνάουτσνερ, Βιεϊρίνια.

1,5 εκ. ευρώ για υπερωρίες, ενός μήνα, στην ΥΠΑ

Οι υπάλληλοι της ΥΠΑ προκήρυξαν απεργία την περασμένη βδομάδα. Το δικαστήριο την έκρινε αντισυνταγματική και έκτοτε μουγγάθηκαν... ο λόγος απλός:

Άρχισε να πέφτει το έξτρα παραδάκι... γιατί κάποιοι παίρνουν 600 και 700 ευρώ και κάποιοι συνεχίζουν να τα παίρνουν χοντρά



Έχω μια απορία γιατί το ελληνικό κράτος και οι φορολογούμενοι πρέπει να συνεχίσουν να πληρώνουν κάτι τέτοιες υπηρεσίες που σε άλλες χώρες είναι ιδιωτικές και φροντίζουν να τα βγάζουν πέρα μόνες τους με τα τέλη αεροδρομίου και πληρώνουν ανάλογα τους ελεγκτές;

Φέρνει και τον Μέσι στην ΑΕΚ ο Αδαμίδης

Η αλήθεια είναι πως με αυτά που διαβάζω τις τελευταίες ώρες για την Ένωση, πονάνε τα μάτια μου... Πως μπορεί να έρθει ο Γιοβάνοβιτς στην ΑΕΚ; Όσο πιθανό είναι να έρθει ο Μέσι στην ομάδα του Σταύρου Αδαμίδη, άλλο τόσο θα έρθει και ο τεχνικός του ΑΠΟΕΛ...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

ΝΔ: Μέτρα 28 δις για να μειωθεί 7 δις το έλλειμμα

http://1.bp.blogspot.com/-wtBtzZOwYag/TghgWuWOx5I/AAAAAAAANIQ/jg7Mtjz06UA/s1600/%25CE%259D%25CE%2595%25CE%2591+%25CE%2594%25CE%2597%25CE%259C%25CE%259F%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2599%25CE%2591+logo+3.png«Τόσο οι Εταίροι, όσο και η Ελληνική Κυβέρνηση, κάθε μέρα επιβεβαιώνουν ότι, παρά τις επιθυμίες του κ. Υπουργού Οικονομικών, «πάτος στο βαρέλι» δεν έχει μπει.

Έτσι, σύμφωνα με την πρόσφατη Έκθεση του ΔΝΤ, λαμβάνοντας υπόψη και τις πρόσφατες Ευρωπαϊκές αποφάσεις, το χρέος θα διαμορφωθεί στο 189% του ΑΕΠ το 2012.

Από 127% που ήταν το 2009.

Δηλαδή 62 ποσοστιαίες μονάδες του ΑΕΠ υψηλότερο μέσα σε 3 χρόνια!!!

Επιπλέον, σύμφωνα με χθεσινή Ομιλία του κ. Υπουργού Οικονομικών στην Ουάσινγκτον, τα νέα μέτρα διαμορφώνονται στο 3% του ΑΕΠ, δηλαδή περίπου στα 7 δισ. ευρώ.

Μέτρα προκειμένου να καλυφθούν οι αστοχίες της οικονομικής πολιτικής.

Τόσο στην έμπνευση όσο και στην εκτέλεσή της.

Μέτρα που αποτελούν την πιο έμπρακτη ομολογία αποτυχίας και του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος.

Να θυμίσουμε ότι το Μνημόνιο προέβλεπε 9 δισ. ευρώ για εφέτος.

Ο περυσινός Προϋπολογισμός 14.

Το Μεσοπρόθεσμο 21.

Και σήμερα ο λογαριασμός προσεγγίζει τα 28

Και όλα αυτά προκειμένου να μειωθεί το έλλειμμα, εάν μειωθεί, κατά 7 δισ. ευρώ.

Πρόκειται για μνημείο οικονομικής αναποτελεσματικότητας.

Για τον ορισμό της «γυμναστικής στη ματαιότητα».

Δηλαδή, τα 3/4 περίπου από τις θυσίες των πολιτών, κυρίως λόγω της ύφεσης, πάνε χαμένες.

Και οι πολίτες αντί να δουν κάποιο φως, βυθίζονται σε πιο πυκνό σκοτάδι.

Όπως αυτό στο οποίο θα βρεθούν εάν δεν μπορέσουν να πληρώσουν το νέο «χαράτσι» που η Κυβέρνηση επιβάλλει στα ακίνητα».

Χρήστος Σταϊκούρας

«Τον κόσμο κυβερνά η Goldman Sachs, όχι οι κυβερνήσεις»

http://www.skai.gr/files/temp/D508C62259FCFF209153FE29FA005E24.jpg«Τον κόσμο δεν τον κυβερνούν οι κυβερνήσεις. Τον κυβερνά η Goldman Sachs» τονίζει με περισσή ειλικρίνεια στο ΒΒC ο ανεξάρτητος χρηματιστής Αλέσιο Ραστάνι.

Προβλέπει ότι το ευρώ θα καταρρεύσει και μάλιστα η κατάρρευσή του θα είναι άσχημη, ενώ λέει ότι τα μεγάλα κεφάλαια –hedge funds, investment funds, μεγάλοι οργανισμοί - δεν ενδιαφέρονται για τα σχέδια διάσωσης, δεν ενδιαφέρονται για το ευρώ. Ξέρουν ότι το χρηματιστήριο έχει «τελειώσει» και αναζητούν άλλου τρόπους επενδύσεων.

Ο ίδιος τονίζει ότι οι περισσότεροι χρηματιστές (traders) δεν ενδιαφέρονται καθόλου για το αν θα διορθωθεί η κατάσταση της οικονομίας. Αντίθετα, το περιμένουν πως και πως προκειμένου να βγάλουν περισσότερα χρήματα.

«Ονειρεύομαι άλλη μία ύφεση σαν αυτή της δεκαετίας του ’30» λέει χαρακτηριστικά, καθώς ένα κραχ είναι καλή ευκαιρία, για όσους έχουν προετοιμαστεί, να βγάλουν λεφτά.

Ο κ. Ραστάνι προειδοποιεί ότι τώρα δεν είναι η ώρα να σκεφτόμαστε ότι οι κυβερνήσεις θα διορθώσουν το πρόβλημα, αλλά να προετοιμαζόμαστε για το χειρότερο. Μάλιστα εκτιμά ότι εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα δουν τις καταθέσεις τους να εξαφανίζονται, τους επόμενους 12 μήνες, για αυτό καλεί τον κόσμο να προστατέψει την περιουσία του.

skai.gr

Ι. Βρούτσης: Κράτος υπό διάλυση... το ΚEΠYΟ έχει ξεμείνει από μελάνι!!

«Αν δεν ήταν για κλάματα, θα ήταν για γέλια. Την ώρα που η Ελλάδα και οι Έλληνες υποβάλλονται σε πρωτόγνωρες και επώδυνες θυσίες, η κυβέρνηση συνεχίζει να κινείται στη σφαίρα της αδράνειας και της ανικανότητας. Εδώ και δέκα μέρες, το εκτυπωτικό κέντρο του υπουργείου Οικονομικών, στο ΚΕΠΥΟ έχει σταματήσει κάθε δραστηριότητα!

Με άλλα λόγια, δεν πραγματοποιούνται οι από το νόμο προγραμματισμένες εκδόσεις πολυεκκαθαριστικών και εκκαθαρίσεων φορολογικών δηλώσεων. Δηλαδή, έχουν φρενάρει την είσπραξη των εσόδων, αλλά και την επιστροφή φόρων.

Στο εύλογο και κρίσιμο ερώτημα “γιατί;”, η απάντηση είναι:

“Γιατί έχει ξεμείνει από μελάνι!!!”.

Αλήθεια, το γνωρίζει ο κ. Βενιζέλος;

Και αν “ναι”, τι ενέργειες έχει κάνει για να διασφαλισθεί η απρόσκοπτη λειτουργία του ΚΕΠΥΟ;

Για το θέμα που δημιουργήθηκε, καταθέτω ερώτηση, στη Βουλή».

Σύμβουλοι Μέρκελ : Τώρα ''κούρεμα'' στην Ελλάδα και ευρωομόλογα

Παρά το ότι η Μέρκελ αντιδρά και στις δύο λύσεις, οι οικονομολόγοι-σύμβουλοι της τονίζουν δημοσίως πως μόνο έτσι θα σωθεί η Ελλάδα από κατάρρευση και θα αποτραπεί το ντόμινο στην Ευρωζώνη.

Σαφέστατος ήταν στη συνέντευξη του στη Γερμανική Ραδιοφωνία DLF ο Πέτερ Μπόφινγκερ, μέλος της επιτροπής εμπειρογνωμόνων :''Αφενός χρειαζόμαστε το κούρεμα του ελληνικού χρέους καθώς η χώρα βρίσκεται στην κατάσταση ενός νοικοκυριού που πνίγεται στα χρέη και ως εκ τούτου θα πρέπει να καταβληθούν προσπάθειες προκειμένου να μειωθούν τα χρέη με τρόπο που να ανταποκρίνονται στις οικονομικές επιδόσεις της χώρας.
Αφετέρου η κατάσταση έχει ως εξής: Εάν περιοριστούμε στο κούρεμα του χρέους, τότε ελλοχεύει ο κίνδυνος μετάδοσης στον οποίο αναφέρθηκε η κα. Μέρκελ και έχει απόλυτο δίκιο.

Γι΄ αυτό εδώ και καιρό τονίζω ότι θα πρέπει να συνδυάσουμε ένα τέτοιο κούρεμα με ευρωομόλογα, προκειμένου να μπορούν να διασφαλιστούν συνολικά οι υπόλοιπες χώρες. Τότε μπορείς να προχωρήσεις σε κούρεμα. Δεν είναι απαραίτητο να (συνδυαστεί με) ευρωομόλογα, αλλά το κούρεμα του ελληνικού χρέους θα πρέπει να συνδυαστεί με περιεκτικά μέτρα διασφάλισης των υπολοίπων".

Καλό όμως είναι να γνωρίζουμε τις συνέπειες του ευρωομολόγου, πριν κάποιοι βιαστούν να πανηγυρίσουν στους δρόμους. Γιατί το αντάλλαγμα είναι η εθνική μας κυριαρχία, αν βέβαια είναι ακόμα υπαρκτή ή δυνατή.

Ο κύριος Μπόφινγκερ προτείνει ρητά ως όρους για το ευρωομόλογο την αυστηρή δημοσιονομική πειθαρχία, που σημαίνει δια βίου λιτότητα, και έγκριση του προυπολογισμού των χωρών που χρηματοδοτούνται μέσω των ευρωομολόγων από το Ευρωκοινοβούλιο.


"Πάντα έλεγα ότι τα ευρωομόλογα θα πρέπει να συνδυαστούν με μια πολύ πιο αυστηρή δημοσιονομική πειθαρχία, η οποία μάλιστα θα ασκείται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Ο προϋπολογισμός των χωρών που χρηματοδοτούνται μέσω των ευρωομολόγων, θα πρέπει να εγκρίνεται προηγουμένως από το Ευρωκοινοβούλιο. Έτσι μπορεί να γίνει. Με αυτό τον τρόπο θα έχουμε έναν σχετικά αυστηρό έλεγχο της πολιτικής δαπανών αλλά και μια ευρύτερη ασφαλιστική δικλείδα των χωρών μελών μπροστά στις αντιδράσεις πανικού των χρηματαγορών".
Ο Πέτερ Μπόφινγκερ προειδοποιεί την Μέρκελ πως εαν ζητηθούν και άλλες περικοπές στην Ελλάδα τότε θα καταρρεύει και η διάσωση της θα είναι πανάκριβη :"Από οικονομικής άποψης, αυτό που ζητείται στην παρούσα φάση από την Ελλάδα είναι άκρως επικίνδυνο. Η ελληνική οικονομία βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση, η ύφεση το δεύτερο τρίμηνο του έτους ανέρχεται στο 7 %. Εάν στην παρούσα συγκυρία η Τρόικα προτείνει και άλλα δραστικά μέτρα περικοπών, τότε αυτό θα σημαίνει ότι η Ελλάδα κάνει περικοπές μέχρι τελικής πτώσης. Και αυτός είναι ο κίνδυνος που αντιμετωπίζουμε, να μην είναι σε θέση να ανταποκριθεί και να έρθει η ελεγχόμενη χρεοκοπία η οποία θα είναι πολύ πιο ακριβή από όσα προτείναμε εμείς ως συμβούλιο εμπειρογνωμόνων τον Ιούλιο".
Ο Γερμανός σοφός τονίζει πως ούτε οι αγορές ούτε η γερμανική κοινή γνώμη έχουν συνειδητοποιήσει πως τα δυο τελευταία χρόνια οι προβληματικές χώρες, και ιδίως η Ελλάδα, προχώρησαν σε μια απίστευτη εξυγίανση των δημοσιονομικών τους.

newsit.gr

Ορδές από αόρατους καταληψίες πλημμύρισαν το Πανεπιστήμιο στην Καλαμάτα!

Ορδές από αόρατους καταληψίες πλημμύρισαν το Πανεπιστήμιο στην Καλαμάτα! Δείτε το με τα μάτια σας! Αύριο στη συνέλευση πάλι θα κάνουν λόγο για αγώνες και δίκαια αιτήματα... Ποιοί; Μα οι πουθενάδες φυσικά! Επαναστατική γυμναστική από τις καφετέριες της Ιατροπούλου στο κέντρο της Καλαμάτας... εκεί θα βρείτε τους αριστερούς και ΠΑΣΟΚους συνδικα-Ληστές (και πάνω απ' όλα σοσια-Ληστές) του Πανεπιστημίου...

Η συνέχεια στο openpress-gr.blogspot.com

Η τρόικα ζητά υπογραφή Παπανδρέου για να επιστρέψει

Την επιστολή με την υπογραφή του Ελληνα πρωθυπουργού φαίνεται να περιμένει η τρόϊκα για να ανάψει το «πράσινο φώς» για την επιστροφή των επικεφαλής, με στόχο να συνεχίσουν και να ολοκληρώσουν τον έλεγχο για την εκταμίευση της 6η δόσης των 8 δις ευρώ.

Οι γραπτές υπογεγραμμένες δεσμεύσεις του ίδιου του Έλληνα πρωθυπουργού, θεωρούνται ως το ισχυρό χαρτί για την τήρηση των συμφωνηθέντων πρόσφατων μέτρων.

Το κλιμάκιο της Τρόικας, προκειμένου να επιστρέψει στην Ελλάδα, θέτει ως όρο να λάβει υπογεγραμμένη επιστολή από το Γιώργο Παπανδρέου, στην οποία θα εγγυάται με προσωπική του ευθύνη ότι δεν θα αλλάξουν τα μέτρα που συμφωνήθηκαν!

Με την εκπλήρωση αυτού του όρου, τα ανώτατα στελέχη της Τρόικας θα επιστρέψουν στην Ελλάδα, ώστε να «κλείσουν» και οριστικά τα μέτρα και να συνεχιστεί η διαδικασία για εκταμίευση.

star.gr

Γ. Βρούτσης: Ο Σαμαράς είναι ο ηγέτης που ενώνει

http://www.newsbomb.gr/photos/images/sized/articles/vroutsis8-480x0.jpgΣυνέντευξη στον Κώστα Λασκαράτο

Ο αναπληρωτής τομεάρχης Οικονομία της ΝΔ, βουλευτής Κυκλάδων, Γιάννης Βρούτσης, σχολιάζει την κυβερνητική πολιτική, καταγγέλλει «άτακτα φορολογικά γιουρούσια», αποτιμά ως αναποτελεσματικά τα νέα μέτρα και κρούει καμπανάκι για επερχόμενες κοινωνικές αντιδράσεις, σημειώνοντας πως «όσο οι πολίτες αισθάνονται ότι εμπαίζονται από τις κίβδηλες κυβερνητικές υποσχέσεις περί σωτηρίας, τόσο θα αυξάνεται ο θυμός και η οργή της κοινωνίας».

Το επιτελικό στέλεχος της ΝΔ, ζητά ακόμη εκλογές και δεσμεύεται πως ο αρχηγός της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, μπορεί να επαναδιαπραγματευθεί με την Τρόικα.

Μιλήσατε εσχάτως για «διανοούμενους φωστήρες», στην κυβέρνηση που δείχνουν να αγνοούν ότι πλέον ακόμη και οι συνεπείς και έντιμοι φορολογούμενοι δεν έχουν πλέον να πληρώσουν. Δεσμεύεται η ΝΔ ότι θα καταργήσει το νέο χαράτσι στη ΔΕΗ;

Τελικά, η πολλά υποσχόμενη «εθνική φορολογική μεταρρύθμιση» της κυβέρνησης, δεν ήταν παρά «άτακτα φορολογικά γιουρούσια».

Αφού διέλυσαν τον φοροεισπρακτικό μηχανισμό, αφού για δύο ολόκληρα χρόνια κινούνται στη λογική του ράβε ξήλωνε με 14 (!) μέχρι σήμερα φορολογικά-οικονομικά νομοσχέδια, αφού δεν προχώρησαν σε μια ισχυρή ηλεκτρονική διακυβέρνηση στο υπουργείο Οικονομικών, αφού δεν αντιμετώπισαν τη φοροδιαφυγή, σήμερα καλούν τον ελληνικό λαό να πληρώσει την ολιγωρία τους, την αναποτελεσματικότητα και την ανικανότητά τους, με επαχθή χαράτσια.

Όπως το τελευταίο που αφορά στην επιβολή ενός ακόμη φόρου στα ακίνητα δια μέσου της ΔΕΗ. Το οποίο, ούτε «δίκαιο» είναι, ούτε «περί τέλους» πρόκειται, όπως παραπλανητικά ισχυρίζεται η Κυβέρνηση.

Πρόκειται για την έκτη κατά σειρά, αλλά την πιο ακραία επίθεση στα ακίνητα, που βάζει οριστικό τέλος στην οικοδομική δραστηριότητα.

Η ΝΔ είναι, αντίθετη. Έθεσε, μάλιστα, τη ψήφιση της σχετικής διάταξης σε διαδικασία ονομαστικής ψηφοφορίας, που θα διεξαχθεί αύριο Τρίτη στη Βουλή. Η ΝΔ αντιτάσσεται σε ένα τόσο άδικο, τόσο αντιαναπτυξιακό και τόσο επαχθές φορολογικό μέτρο. Επισημαίνει, ταυτόχρονα, πως πέρα από αυτά, το συγκεκριμένο μέτρο είναι και ευθέως αντισυνταγματικό, καθώς παραβιάζει:

- Την αρχή της αναλογικότητας
- Την ισότητα των δημόσιων βαρών
- Τον πυρήνα του δικαιώματος στην ιδιοκτησία, καθώς εξωθεί σε έμμεση δήμευσή της.

Η επιβολή του για κάθε ακίνητο και ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση του ιδιοκτήτη, ανοίγει το δρόμο για μια «οιονεί δήμευση». Και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα, αφού ο ιδιοκτήτης, λόγω αδυναμίας καταβολής του φόρου, είτε θα αναγκαστεί σε πώληση με ευτελές τίμημα, είτε θα υποστεί το βασανιστήριο της αναγκαστικής εκτέλεσης

Πιστεύετε πως θα φέρουν αποτελέσματα τα νέα μέτρα της κυβέρνησης; Θα αυξηθούν τα έσοδα με το αφορολόγητο στα 5000 Ευρώ; Θα αποδώσουν καρπούς οι «ψαλιδισμένες» συντάξεις και η εργασιακή εφεδρεία;

Η μέχρι σήμερα ασκούμενη οικονομική πολιτική, έχει οδηγήσει σε πλήρη δημοσιονομικό εκτροχιασμό. Αυτό αποδεικνύεται από την αρνητική πορεία όλων των κρίσιμων δεικτών, όπως η μείωση του ΑΕΠ (7% ύφεση), η δραματική αύξηση του ελλείμματος το πρώτο 8μηνο του 2011, κατά 22,1 % ή 3,3 δις € έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου, το πρωτογενές έλλειμμα που διαμορφώθηκε στα 2,4% του ΑΕΠ ή 5,4 δις €, η αύξηση των δαπανών κατά 8,1% έναντι του περσινού αντίστοιχου 8μηνου και φυσικά τα έσοδα τα οποία καταρρέουν (μείωση 5,3% σε σχέση με το αντίστοιχο πρώτο 8μηνο του 2010).

Συμπερασματικά, η κυβέρνηση έδειξε μια απίστευτη ολιγωρία στο να πάρει τα αναγκαία μέτρα που θα αναχαίτιζαν την ύφεση και θα ενίσχυαν την ανάπτυξη. Κινήθηκε, με βίαιες προσαρμογές στη μείωση μισθών και συντάξεων, καθώς και με μια πρωτόγνωρη φορολογική επιδρομή στα εισοδήματα επιχειρήσεων και φυσικών προσώπων. Μετέτρεψε την Ελλάδα σε τόπο απαγορευτικό για επενδύσεις, ενώ ταυτόχρονα δεν κινήθηκε αποφασιστικά στη μείωση της κρατικής σπατάλης.

Αποκρατικοποιήσεις δεν έγιναν, ενώ τα χρήματα του ΕΣΠΑ λιμνάζουν στα κρατικά συρτάρια. Συνεπώς, όσα μέτρα κι αν λαμβάνονται δεν πρόκειται να οδηγήσουν στα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Η ΝΔ μιλά και για «κρυμμένα χαράτσια». Ποια νέα μέτρα «βλέπετε», στο οικονομικό επιτελείο της Συγγρού;

Η κυβέρνηση είναι απρόβλεπτη, μετά τα πολύ οδυνηρά φορολογικά μέτρα του Εφαρμοστικού Νόμου, που υποτίθεται ότι ήταν και τα τελευταία, επανήλθε και με άλλα εκτός Μεσοπρόθεσμού Προγράμματος, όπως το «χαράτσι στα ακίνητα», οι εξαγγελίες για 5.000 € αφορολόγητο, η εξίσωση Πετρελαίου Θέρμανσης με Κίνησης κ.α. Συνεπώς, θα συνεχίσει μοιραία την ίδια άτακτη φορολογική πολιτική που όμως δεν οδηγεί πουθενά.

Φοβάστε κοινωνικές αντιδράσεις;

Οι συνεχόμενες πρωτοφανείς, τόσο σε πλήθος, όσο και σε ένταση φορολογικές επιθέσεις είναι, όχι μόνο αναποτελεσματικές, αλλά βαθαίνουν την ύφεση, χαλαρώνουν τη φορολογική συνείδηση και αντιστρατεύονται την ανάπτυξη. Το χειρότερο όμως είναι ότι έχουν φέρει τον ελληνικό λαό στα πρόθυρα της εξαθλίωσης, καθώς έντιμοι και συνεπείς φορολογούμενοι αδυνατούν πλέον να πληρώσουν!

Μάλιστα οι φοροεπιδρομές αυτές συντελούνται με δύο τρόπους:
- Με την καλλιέργεια πανικού και φόβου στην ελληνική κοινωνία.
- Με πρόχειρο και ανάλγητο τρόπο πέρα από κάθε λογική.

Η κοινωνία πλέον έφτασε στα όριά της. Βλέπει, ότι όλες οι επώδυνες θυσίες που έχει υποστεί, εξανεμίζονται στη «μαύρη τρύπα» μιας αδύναμης και αναποτελεσματικής κυβέρνησης. Όσο αυξάνεται η Ανεργία, όσο οι πολίτες αισθάνονται ότι εμπαίζονται από τις κίβδηλες κυβερνητικές υποσχέσεις περί σωτηρίας, τόσο θα αυξάνεται ο θυμός και η οργή της κοινωνίας.

Γιατί είναι λύση η εκλογές; Ο κόσμος δεν έχει πεισθεί πως μπορεί η ΝΔ να πείσει την τρόικα ότι χρειάζεται αλλαγή πολιτικής…

Όπως, έχει ήδη τονίσει και ο Πρόεδρος της Ν.Δ. κ. Αντώνης Σαμαράς από το βήμα της ΔΕΘ, η κυβέρνηση Παπανδρέου έχει χάσει πλέον οριστικά την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού. Και γι’ αυτό η μόνη λύση είναι πια οι εκλογές, όπου ο λαός θα δώσει ισχυρή και καθαρή εντολή σχηματισμού αυτοδύναμης κυβέρνησης.

Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, δεν έχει μόνο απολέσει κάθε ίχνος αξιοπιστίας, αλλά στερείται και της απαραίτητης διαπραγματευτικής ικανότητας με τους εταίρους μας. Και αυτό γιατί όχι μόνο δεν διαπραγματεύτηκε από την αρχή, αλλά και στη συνέχεια επέδειξε ατολμία στη λήψη και υλοποίηση μέτρων.

Μια περήφανη χώρα, όπως η πατρίδα μας η Ελλάδα, ένας αξιοπρεπής και δυνατός λαός – οι Έλληνες – βρίσκονται για πρώτη φορά σε τόσο δύσκολη θέση. Χρειαζόμαστε όραμα και ελπίδα για να ανατάξουμε τις δυνάμεις μας και να ξανακερδίσουμε τη θέση που μας αρμόζει στο παγκόσμιο γίγνεσθαι.

Ο Αντώνης Σαμαράς, είναι ο ηγέτης που ενώνει, που μπορεί να επαναδιαπραγματευτεί και τελικά να πείσει τους φίλους εταίρους μας για την αναγκαιότητα αλλαγής της οικονομικής πολιτικής.

Ξανακόβουν κομμένους μισθούς και συντάξεις (που δεν θα έκοβαν)

http://s.enet.gr/resources/2011-09/5--14-thumb-medium.jpgΜείωση 20% στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων και 4% στις κύριες συντάξεις, αναδρομική κατάργηση φοροαπαλλαγών 1,3 δισ. ευρώ από 1/1/2011 και διατήρηση του κανόνα 1:10 των προσλήψεων μέχρι το 2014 αποκάλυψε από τις ΗΠΑ ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος έκανε και έκπτωση 1 δισ. ευρώ στις ιδιωτικοποιήσεις ρίχνοντας τα φετινά έσοδα στα 4 δισ. ευρώ.

Πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα Πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα Τα επιπρόσθετα μέτρα που αποφάσισε η κυβερνητική επιτροπή την περασμένη εβδομάδα, όπως είπε ο υπουργός Οικονομικών μιλώντας στη Διεθνή Ενωση Τραπεζών, είναι «απόδοσης 3% του ΑΕΠ» ή κοντά 6,5 δισ. ευρώ, δεδομένου ότι για το 2011 προβλέπουν ύφεση 5,5%, ήτοι ΑΕΠ πλησίον των 217 δισ. ευρώ.

Ο κ. Βενιζέλος διαψεύδοντας για άλλη μία φορά τα σενάρια περί «συντεταγμένης χρεοκοπίας» και μιλώντας για «κλίμα σαφώς καλύτερο από το κλίμα που υπήρχε στην Πολωνία πριν από μερικές μέρες», κατέστησε επιτακτική ανάγκη τη δημιουργία πρωτογενούς πλεονάσματος στο πρώτο μισό του 2012. Ως εκ τούτου από το επόμενο έτος ή ενδεχομένως και από την επόμενη δόση, το δάνειο θα χρησιμοποιείται μόνο για την εξόφληση τόκων και ομολόγων.

Πέντε μαχαιριές

Θέτοντας ως απαραίτητη προϋπόθεση να μπει «τέλος στον φαύλο κύκλο μέσα στον οποίο είμαστε εγκλωβισμένοι» στην ομιλία του στο IIF αποκάλυψε όσα δεν είχαν συμπεριληφθεί στην ανακοίνωση του κυβερνητικού εκπροσώπου Ηλία Μόσιαλου την περασμένη εβδομάδα, μετά τη συνεδρίαση της κυβερνητικής επιτροπής.

Οι πέντε αποκαλύψεις του Ευάγγελου Βενιζέλου, που έγιναν επί αμερικανικού εδάφους σε μια προσπάθεια πειθούς των τραπεζιτών, είναι οι εξής:

1Οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων θα μειωθούν επιπλέον 20% πέραν του 15% που έχουν μειωθεί μέχρι σήμερα για τους εργαζομένους στον στενό δημόσιο τομέα και 25% στις ΔΕΚΟ. Αγνωστο παραμένει αν το «ψαλίδι» σταματάει εδώ, καθώς έρχεται και το ενιαίο μισθολόγιο. Αρμόδιοι παράγοντες του υπουργείου σημειώνουν, πάντως, ότι ο συνδυασμός μισθολογίου και βαθμολογίου μπορεί να οδηγήσει σε μείωση των αποδοχών ακόμα και 50% κυρίως για όσους λαμβάνουν σήμερα ειδικά επιδόματα.

2Περικόπτονται κατά μέσο όρο 4% και οι κύριες συντάξεις, επιπροσθέτως του 10% που έχουν ήδη μειωθεί. Η συνέχεια θα δοθεί με μείωση των επικουρικών συντάξεων που υπολογίζεται στο 15%, καθώς, όπως είπε ο υπουργός, «οι περικοπές συμπληρώνονται από την ολοκλήρωση της μεταρρύθμισης στο Ασφαλιστικό που διασφαλίζει τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του ελληνικού συνταξιοδοτικού συστήματος».

3Δραστική περικοπή, και μάλιστα αναδρομικά από 1/1/2011, των φοροαπαλλαγών, που θα φτάσει στο 0,6% του ΑΕΠ ή περίπου 1,3 δισ. ευρώ.

980 φοροαπαλλαγές

Σύμφωνα με πληροφορίες, επανεξετάζονται από μηδενική βάση και οι 980 φοροαπαλλαγές. Από τις ιατρικές δαπάνες, τους τόκους στεγαστικών δανείων, τα ενοίκια πρώτης κατοικίας, τα ασφάλιστρα, τις υποχρεωτικές ασφαλιστικές εισφορές, τις δωρεές κ.λπ. Οι περικοπές θα ισχύσουν από τις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος της επόμενης χρονιάς, δηλαδή για εισοδήματα αποκτηθέντα το 2011. Εξετάζεται να διατηρηθούν μόνο για όσους είχαν εισοδήματα κάτω των 50.000 ευρώ, ενώ από φέτος θα κοπούν φοροαπαλλαγές που χορηγούνται στην απ' ευθείας συναλλαγή με την εφορία ή το τελωνείο (όπως ατελή οχήματα).

Σε αυτή τη φάση η περικοπή αναμένεται να αφορά περίπου το 30% των απαλλαγών που λαμβάνουν σήμερα φυσικά και νομικά πρόσωπα. Υπενθυμίζεται ότι το οικονομικό επιτελείο έχει υπολογίσει το όφελος από την περικοπή του 100% των απαλλαγών στα 5 δισ. ευρώ και στα 3 δισ. από το κόψιμο του 50%.

4Η διατήρηση του κανόνα των προσλήψεων 1:10 καθ' όλη τη διάρκεια εφαρμογής του Μεσοπροθέσμου ανατρέπει το ψηφισθέν από τον περασμένο Ιούνιο Πρόγραμμα βάσει του οποίου ο κανόνας 1:10 θα ίσχυε μόνο το 2011 και από το 2012 θα έπεφτε στο 1:5 μέχρι και τη λήξη του ΜΠΔΣ. Είναι προφανές ότι το μέτρο σε συνδυασμό με την εργασιακή εφεδρεία που ξεκινάει φέτος με 30.000 άτομα και τις αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδότησης, θα οδηγήσει στη δραστική μείωση των δημοσίων υπαλλήλων.

5 Εκπτώσεις έρχονται και στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, καθώς αναθεωρείται ο φετινός στόχος των 5 δισ. ευρώ που έπεσε πλέον στα 4 δισ. ευρώ. Ο κ. Βενιζέλος ανακοίνωσε στους τραπεζίτες του IIF ότι ο στόχος του 1,7 δισ. ευρώ που είχε τεθεί μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου «θα επιτευχθεί μέσα στον Οκτώβριο, με τα 1,4 δισ. ευρώ (μαζί με τα 390 εκατ. που έχουν ήδη εισπράξει από τον ΟΤΕ) να συγκεντρώνονται εντός του Σεπτεμβρίου», ενώ μέχρι τέλος του 2011 υπολογίζουν να έχουν εισπράξει 4 δισ. ευρώ.

Ο κ. Βενιζέλος αναμένει αύριο ή το αργότερο την Πέμπτη τους επικεφαλής της τρόικας, αφού προηγουμένως αποστείλει στους δανειστές επίσημο έγγραφο για τα πρόσθετα μέτρα που αποφάσισε η κυβέρνηση. Μέχρι τότε εκκρεμούν η πέμπτη αξιολόγηση και η έκτη δόση των 8 δισ. ευρώ.

enet.gr

Στη λίστα με τους πιο ακριβοπληρωμένους Διαμαντίδης και Σπανούλης

H λίστα με τους πιο ακριβοπληρωμένους παίκτες τη φετινή σεζόν στην Ευρώπη έχει στο TOP-5 πρώην ΝΒΑers που επέλεξαν τη Γηραιά Ήπειρο. Τους ακολουθούν Ναβάρο, Σπανούλης, Διαμαντίδης, Μπατίστ και Τεόντοσιτς.

Το λοκ άουτ (ή η προοπτική για αυτό) ανάγκασε αρκετούς παίκτες του ΝΒΑ να αποφασίσουν να αγωνιστούν στην Ευρώπη, εισπράττοντας μεγάλα ποσά. Στη λίστα με τους δέκα πιο ακριβοπληρωμένους παίκτες - που δημοσίευσε το ballineurope.com - κυριαρχούν οι Ουίλιαμς, Οκούρ, Κρστιτς, Φερνάντεζ και Ιλιασόβα, ξεπερνώντας τους μέχρι πρότινος κορυφαίους της λίστας.

Ο Χουάν Κάρλος Ναβάρο, σύμφωνα με όσα αναφέρει το site, αμείβεται με 2,5 εκατ. ευρώ και τον ακολουθούν Σπανούλης, Διαμαντίδης, Μπατίστ και τελευταίος στη λίστα ο Τεόντοσιτς, με το συμβόλαιο που υπέγραψε στην ΤΣΣΚΑ.

1. Ντερόν Ουίλιαμς (Μπεσίκτας) 3,5 εκατομμύρια ευρώ

2. Μεμέτ Οκούρ (Τούρκ Τέλεκομ) 3,5 εκατομμύρια ευρώ

3. Νενάντ Κρστιτς (ΤΣΣΚΑ Μόσχας) 3 εκατομμύρια ευρώ

4. Ρούντι Φερνάντεζ (Ρεάλ Μαδρίτης) 3 εκατομμύρια ευρώ

5. Ερσάν Ιλιασόβα (Εφές Αναντόλου) 2,7 εκατομμύρια ευρώ

6. Χουάν Κάρλος Ναβάρο (Μπαρτσελόνα) 2,5 εκατομμύρια ευρώ

7. Βασίλης Σπανούλης (Ολυμπιακός) 2,4 εκατομμύρια ευρώ

8. Δημήτρης Διαμαντίδης (Παναθηναϊκός) 2,0 εκατομμύρια ευρώ

9. Μάικ Μπατίστ (Παναθηναϊκός) 1,9 εκατομμύρια ευρώ

10. Μίλος Τεόντοσιτς (ΤΣΣΚΑ Μόσχας) 1,9 εκατομμύρια ευρώ

ΠΗΓΗ: gazzetta.gr

Στην πλήρη κατάργηση των φοροαπαλλαγών προχωρεί η κυβέρνηση

http://static.doldigital.net/webstatic/9B4CB4A70CC7DB5594194FABFE85E4B4.jpgΔιπλό πλήγμα θα δεχθούν οι φορολογούμενοι για τα εισοδήματα του 2011, αφενός με τη μείωση του αφορολόγητου ορίου στις 5.000 ευρώ από τις 12.000 ευρώ και αφετέρου με την αναμενόμενη κατάργηση σειράς σημαντικών φοροελαφρύνσεων. Η σχεδιαζόμενη περικοπή φοροαπαλλαγών θα αποδώσει στο Δημόσιο πρόσθετα έσοδα 0,6% του ΑΕΠ, που αντιστοιχούν σε περίπου 1,3 δισ. ευρώ με βάση το εκτιμώμενο για φέτος ΑΕΠ.

Σύμφωνα με τα «ΝΕΑ», η κυβέρνηση σχεδιάζει να καθιερώσει εισοδηματικό όριο πάνω από το οποίο θα υπάρξει πλήρης κατάργηση των φοροαπαλλαγών, ενώ για τα χαμηλότερα εισοδηματικά κλιμάκια επιδιώκεται να διατηρηθούν οι λεγόμενες «φοροαπαλλαγές του φτωχού» όπως εκπτώσεις για τόκους στεγαστικών δανείων και ιατρικών δαπανών. Το εισοδηματικό αυτό όριο, σύμφωνα πάντοτε με τις πληροφορίες, εξετάζεται να είναι περίπου στις 30.000 ή 40.000 ευρώ.

Ήδη, όμως, με τον εφαρμοστικό νόμο του Μεσοπρόθεσμου αυτές έχουν υποστεί περικοπή της τάξεως των 2,2 δισ. ευρώ, καθώς θεσμοθετήθηκε να εκπίπτουν οι σχετικές δαπάνες μόνο από τον φόρο και όχι από το εισόδημα, 20% για εισοδήματα έως 40.000 ευρώ και 10% για υψηλότερα εισοδήματα. Έτσι, συνολικά, από το 2010 έως το 2011 θα περικοπούν φοροαπαλλαγές 3,5 δισ. ευρώ.

Για παράδειγμα, μισθωτός με εισόδημα 40.000 ευρώ και δαπάνες 8.000 ευρώ εξοικονομούσε φόρο βάσει των δαπανών του (με έκπτωση 100% από το εισόδημα) 2.880 ευρώ. Με το νέο καθεστώς που καθιέρωσε ο εφαρμοστικός του Μεσοπρόθεσμου, (αλλά δεν πρόλαβε να εφαρμοστεί), η εξοικονόμηση περιορίζεται στα 1.600 ευρώ (το 20% της δαπάνης εκπίπτει από τον φόρο).

Πλέον, εξετάζεται η περαιτέρω αυστηροποίηση με πλήρη κατάργηση των φοροαπαλλαγών για εισοδήματα άνω των 40.000 ευρώ, επομένως θα χάσει το σύνολο των 2.880 ευρώ. Ο ίδιος φορολογούμενος πληρώνει φέτος 700 ευρώ φόρο επιπλέον, λόγω μείωσης του αφορολόγητου ορίου (εφόσον ο συντελεστής παραμείνει στο 10% για το κλιμάκιο εισοδήματος 5.000-12.000 ευρώ). Αν σε αυτό το ποσό προστεθεί και η έκτακτη εισφορά (800 ευρώ), η επιβάρυνση φτάνει τα 4.380 ευρώ.

26 Σεπτεμβρίου 2011

**ΣΚΑΝΔΑΛΟ** Αυτό είναι νόμιμο και ηθικό Αντρίκο Παπανδρέου

[Έχω ξαναπεί πως με τη λέξη "σκάνδαλο" είμαι προσεκτικός. Ωστόσο η παρακάτω περίπτωση έχει όλα τα χαρακτηριστικά του σκανδάλου από άποψη ηθικής τουλάχιστον]

Ο κύριος Κλέων Παπαδόπουλος είναι Πρόεδρος του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.

Οι ζημιές εξαμήνου για το ΤΤ ανέρχονται στο ιλιγγιώδες, απίστευτο ποσό των 498,4 εκατ. ευρώ.

Δείτε το (πηγή: imerisia):


Kαι δεν είναι κάτι το ξεχωριστό, αφού οι περισσότερες τράπεζες έχουν φέτος ζημίες.

Τι κάνουν λοιπόν οι Τράπεζες; Μαζεύονται. Κλείνουν δηλαδή υποκαταστήματα και μεταφέρουν το προσωπικό σε άλλα ώστε να επιτύχουν οικονομίες κλίμακος.

Για τους Θεσσαλονικείς: Θυμάστε την ALPHA ΤΡΑΠΕΖΑ στην οδό Μπότσαρη και Πατρών γωνία, απέναντι από το πάρκο με τις ταβέρνες "ελιά-λεμόνι" κλπ; Έκλεισε.

Θυμάστε την ΑLPHA στην οδό Λαγκαδά 16, κοντά στην Ποδηλατούπολη στο Βαρδάρι; Έκλεισε.

Μόνο το 2011, έκλεισαν 12 καταστήματα τραπεζών στη Θεσσαλονίκη.


Μία τράπεζα όμως, ανοίγει καινούριο υποκατάστημα!

Ποιά; Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο του κ.Κλέωνα Παπαδόπουλου.

Ποιός είναι ο κ.Παπαδόπουλος; Στενός φίλος του Αντρίκου Ανδρέα Παπανδρέου, του αδερφού του Πρωυθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου δηλαδή, που έγινε γνωστός από κάτι CDS, I4CENSE, χορηγίες κλπ, αλλά αυτά μπορείτε να τα διαβάσετε παντού στο διαδίκτυο και κυρίως στο olympia.gr.

Πού στήνεται το νέο κατάστημα του Τ.Τ. του οποίου η μετοχή διαπραγματεύεται 10 φορές κάτω από την εισαγωγή της;

Στη Θεσσαλονίκη και για την ακρίβεια στην οδό Βασιλίσσης 129Α, δίπλα από την εκκλησία της Ανάληψης, στον παράδρομο που βλέπετε όσοι κατεβαίνετε στο κέντρο από τα Ανατολικά.

Και πού είναι το παράξενο;

Ότι στα 200 μέτρα από το σημείο, στην οδό Βασιλίσσης Όλγας 84 και Σκιάθου, υπάρχει κι άλλο κατάστημα ΤΤ ! Δείτε τον χάρτη:

Δείτε τα καταστήματα από το site του ΤΤ:

Τι ήταν όμως το συγκεκριμένο ακίνητο, πριν ανοίξει εκεί νέο κατάστημα Τ.Τ.;

Στο ισόγειο κατάστημα της οδού Βασιλίσσης Όλγας 129 Α (Ανάληψη) στη Θεσσαλονίκη, στεγαζόταν μέχρι πρόσφατα ένα κατάστημα πώλησης ηλεκτρικών συσκευών της γνωστής σειράς EXPERT, (ενοικιάστρια η εταιρεία ΑΝΑΔΡΑΣΙΣ Α.Ε.) το οποίο όπως χιλιάδες άλλα καταστήματα έκλεισε, αφήνοντας πίσω του χρέη, ανεργία, πόνο και δυστυχία.

Όπως ήταν φυσικό θα έμενε κενό λόγω της μεγάλης οικονομικής κρίσης δημιουργώντας αντίστοιχα οικονομικά προβλήματα και στην ιδιοκτήτρια.

Όμως, παρά το γεγονός ότι στη Θεσσαλονίκη, υπάρχουν 20.000 καταστήματα ανοίκιαστα, το συγκεκριμένο ακίνητο, έδωσε ο ....Θεός και νοικιάστηκε. Ξεκίνησαν μάλιστα οι εργασίες. Δείτε πώς είναι σήμερα:


Ποιανού όμως είναι το συγκεκριμένο κατάστημα που είχε την τύχη να ενοικιαστεί γρήγορα;

Ιδιοκτήτριά του ακινήτου ειναι η κυρία ΑΛΕΞΙΟΥ ΑΝΝΑ σύζυγος ΖΑΧΑΡΙΑ ΑΛΕΞΙΟΥ, το γένος ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑΝΘΗΣ ΤΣΟΥΔΗ.

Η κ.Αλεξίου, με καταγωγή από σημαντική οικογένεια εμπόρων της Θράκης, μένει στην ίδια οικοδομή, όπως βλέπετε και στο κουδούνι, δεξιά στην επόμενη φωτογραφία.



αλλά και στον τηλεφωνικό κατάλογο:



Στον πρώτο όροφο της ίδιας οικοδομής, μένει και ο γιός της κυρίας Αλεξίου, Ευάγγελος.

Με το υπ'αριθμ. 39541/30-4-1996 συμβόλαιο του συμβολαιογράφου Θεσσαλονίκης, Δ.Σαραγιώτη, η κ.Αλεξίου Άννα παρεχώρησε την ψιλή κυριότητα του συγκεκριμένου ακινήτου στον γιό της Ευάγγελο και κράτησε την επικαρπία (το εισόδημα δηλαδή).


Η κυρία Αλεξίου όμως έχει και μια κόρη: Την (όμορφη, αξιαγάπητη, γλυκύτατη) Μαριάνθη Αλεξίου του Ζαχαρία και της Άννας (η οποία έχει το όνομα της γιαγιάς της Μαριάνθης Τσουδή)

Και εδώ αρχίζει το ενδιαφέρον:

Η Μαριάνθη Αλεξίου του Ζαχαρία και της Άννας, η κόρη της ιδιοκτήτριας του ακινήτου που νοίκιασε με υψηλό μάλιστα τίμημα (300% περισσότερο από ότι το διπλανό κατάστημα UNITED SPORTS), τυχαίνει να είναι ...

σύζυγος του Αντρίκου Παπανδρέου !

Του φίλου του Κλέωνα Παπαδόπουλου. Του αδερφού του Πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου.

Ιδού η οικογενειακή μερίδα 34377 στο δήμο Ν.Ερυθαίας:



Διατυπώνεται λοιπόν το ερώτημα, αν όλη αυτή η υπόθεση είναι νόμιμη, αν είναι προς το συμφέρον της κρατικής τράπεζας να κάνει και δεύτερο κατάστημα στα 200 μέτρα, και το κυριότερο αν είναι πολιτικά ηθικό να γίνονται όλα αυτά στα όρια της νομιμότητας για να "βολευτεί" οικονομικά η πεθερά του αδελφού του Πρωθυπουργού.

Αναμένονται απαντήσεις για τη «σύμπτωση» αλλά κυρίως για το ηθικό σκάνδαλο.

Για την υπόθεση πιστεύουμε ότι θα ακολουθήσει αίτημα, κατά τη διαδικασία κοινοβουλευτικού ελέγχου, να προσκομίσει η διοίκηση του ΤΤ, την απόφαση του Διοικητικού της Συμβουλίου, με την οποία εγκρίθηκε η μίσθωση του συγκεκριμένου χώρου της πεθεράς του κ.Α.Παπανδρέου. Αν υπάρχει απόφαση Δ.Σ. !!!

ΥΓ. Το θέμα έφερε στη Βουλή την Παρασκευή ο μαχητικός βουλευτής ΝΔ Β' Θεσσαλονίκης Σάββας Αναστασιάδης, με την παρακάτω ερώτηση:

Σε μία εποχή που η βιωσιμότητα των Ελληνικών Τραπεζών στηρίζεται στον δανεισμό και στις στερήσεις των Ελλήνων Πολιτών , η διοίκηση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, που στο πρώτο εξάμηνο του 2011 έχει ζημίες 500 εκατομμύρια ευρώ περίπου, αντί να περιορίσει τις δαπάνες , συνεχίζει την έκδοση πολυτελών περιοδικών για να διαφημίσει τους Διευθυντές και τους Συμβούλους της , καθώς και φυλλάδια με τους όρους σύναψης πράξεων με την Τράπεζα, που μέχρι πριν λίγο καιρό δίδονταν σε μία απλή εκτύπωση Α4 στον πελάτη.

Πέρα από αυτά η Διοίκηση της Τράπεζας, σύμφωνα με δημοσιεύματα, δείχνοντας ότι δεν αντιλαμβάνεται την κρισιμότητα της κατάστασης, χορήγησε μέσω Μ.Κ.Ο. , διεθνή συνέδρια που διοργάνωσε ο αδερφός του Πρωθυπουργού κ. Ανδρέας Παπανδρέου.

Τελευταία «μεγαλόπνοη» απόφαση της Διοίκησης της Τράπεζας η μετεγκατάσταση του Καταστήματος της Β. Όλγας , από Β. Όλγας και Μπότσαρη σε κατάστημα στην Β. Όλγας και Αναλήψεως. Δηλαδή μερικές δεκάδες μέτρα πιο κάτω.

Επειδή οι συνθήκες της λειτουργίας και η δυσκολία του Τραπεζικού μας συστήματος είναι γνωστές .

Επειδή οι πελάτες και οι συναλλαγές με τις Τράπεζες έχουν μειωθεί δραματικά.

Επειδή το νέο Κατάστημα είναι πολύ κοντά στο προϋπάρχoν και δεν καλύπτει στην ουσία καμμία ανάγκη.

Επειδή στην περιοχή, σε μικρή απόσταση υπάρχουν άλλα τρία καταστήματα και καλύπτονται οι ανάγκες των καταθετών και της Τράπεζας.

Επειδή η συγκεκριμένη Διοίκηση ανέλαβε την Τράπεζα το 2009 με κέρδη 160 εκ. ευρώ και «κατάφερε» μέσα σε ενάμιση χρόνο να έχει ζημίες 500 εκατ. Ευρώ.

Επειδή ο Πρόεδρος των CDS δείχνει να ζει σε άλλο κόσμο.

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1) Ποιες οι δαπάνες για τα πολυτελή περιοδικά και τα φυλλάδια των όρων σύμβασης και με ποιο τρόπο ανατέθηκαν;

2) Ποιοι λόγοι οδήγησαν στην μετεγκατάσταση του καταστήματος Β. Όλγας;

3) Ποιοι έδωσαν την εντολή, ποιος ο αριθμός της απόφασης και ποιοι είχαν την επίβλεψη των έργων;

4) Σε ποιο ύψος ανέρχεται το μηνιαίο μίσθωμα;

5) Η μίσθωση έγινε με διαγωνισμό ή με ανάθεση;

6) Σε ποιο ύψος ανέρχονται οι παρεμβάσεις και ο εξοπλισμός του εν λόγω καταστήματος;

7) Είναι σε γνώση της Πολιτικής Ηγεσίας οι ενέργειες της Διοίκησης της Τράπεζας;

Παρασκευή , 23η Σεπτεμβρίου 2011

Ο Ερωτών Βουλευτής
Σάββας Ι. Αναστασιάδης
N.Δ. Β'Θεσσαλονίκης

Τα αίσχη των δήθεν «δεξιών» στην ΕΣΗΕΑ…

http://www.romfea.gr/images/ica25_tragakis_antoniadou.jpgΣτη ΝΔ έχουν χάσει τη μπάλα. Μάθετε λοιπόν τα ωραία, για να μην σας ταΐζουν κάποιοι κουτόχορτο και να μη σας λένε για δήθεν «αγώνες», αλλά και για να κατανοήστε επίσης πως κάποιοι γύρω από τον Αντώνη Σαμαρά τον υπονομεύουν συνεχώς, βάζοντάς του συστηματικά νάρκες στο δρόμο του... τις οποίες θα βρει μπροστά του όπως τις βρήκε και ο Καραμανλής.

Οι εκλογές στην ΕΣΗΕΑ, έγιναν στα τέλη Μαΐου. Δεν θα σας κουράσουμε με αποτελέσματα και περιγραφές συσχετισμών. Πρώτη δύναμη πάντως, αναδείχθηκαν οι σκληροί αριστεριστές (Εξάρχεια), με επικεφαλής τους τον Δημήτρη Τρίμη (εκ των πρωτεργατών της στήλης «Ιός» της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία»). Από την ημέρα των εκλογών, παρατηρήθηκε αδιέξοδο. Η «δεξιά» παράταξη του Πάνου Σόμπολου (ο ίδιος δεν κατέβηκε, καθώς «οσμίστηκε» την ήττα), έχασε δύο από τις τέσσερις έδρες της, αλλά λόγω των συσχετισμών και του διαχρονικού ενδοαριστερού καυγά (για την καρέκλα βέβαια και όχι για τα εργασιακά των δημοσιογράφων), ήταν ο ρυθμιστής.

Οι αριστεριστές χρειάζονταν μια ψήφο και την πήραν (είναι αδίστακτοι) από την «δεξιά» Μαρία Αντωνιάδου (φώτο να την βραβεύει ο Τραγάκης), δημοσιογράφο της εφημερίδας «Το Βήμα», η οποία προδίδοντας την συνδικαλιστική παράταξή της και όσους την ψήφισαν, τάχθηκε υπέρ των αριστεριστών, παραδίδοντάς τους βορά την ΕΣΗΕΑ (οι οποίοι φυσικά δεν αρθρώνουν κουβέντα για τα όσα συμβαίνουν στο κονάκι τους, βλέπετε απολύσεις στα αριστερά ΜΜΕ). Φυσικά, η ίδια έγινε γενική γραμματέας της ΕΣΗΕΑ, με τρεις μήνες (!) συνδικαλιστική δράση… «Έπρεπε» η ΕΣΗΕΑ να αποκτήσει προεδρείο μας είπαν… Σε καλή μεριά! Σας λέμε εδώ ότι ο Δημήτρης Τρίμης, εκπροσωπεί το ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ της ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά…

Η κυρία αυτή, λέει από εδώ και από εκεί ότι είναι «κολλητή» του Αντώνη Σαμαρά από την εποχή της ΠΟΛΑΝ, ενώ δεν κρύβει και τις «φιλίες» της με άτομα του περιβάλλοντος του Προέδρου της ΝΔ, όπως οι Γιώργος Μουρούτης και Πάνος Λειβαδάς. Άρα, εμείς κάλλιστα μπορούμε να υποθέσουμε ότι υπήρξε μια άθλια, τουλάχιστον με τα δικά μας κριτήρια, συναλλαγή εκεί στην ΕΣΗΕΑ, μια ιδεολογικά ανίερη όσο και αμοραλιστική συμπαιγνία, μιας και αυτή την εποχή η ΝΔ φαίνεται να έχει «πολλά-πολλά» με τον ΣΥΡΙΖΑ. Τον ΣΥΡΙΖΑ που έκαψε την Αθήνα (ακούει η Μαβίλης;) και ουσιαστικά έβαλε ταφόπετρα σε οποιαδήποτε προοπτική της κεντροδεξιάς, που έχασε τη μπάλα στον τομέα της δημόσιας τάξης και φυσικά και κάθε ψήγμα σοβαρότητας και αξιοπιστίας, στα μάτια των οπαδών της.

Ας είναι. Πάντως, να γνωρίζουν κάποιοι στη ΝΔ της συναλλαγής, ότι από εδώ και πέρα, δεν θα το βουλώσουμε. Δεν γουστάρουμε την ιδεολογική εκπόρνευση και τις συμπαιγνίες που εκθέτουν την παράταξη. Οι παρτίδες με πολύ επικίνδυνους για τη Δημοκρατία και πολύ ακραίους «κύκλους», στο όνομα ανίερων («ρεαλιστικών» τις λένε στη Συγγρού) συναλλαγών ή της εκπλήρωσης προσωπικών επιδιώξεων και φιλοδοξιών «γαλάζιων» στελεχών (που καθίστανται ανδρείκελα της αριστεριστικής συμμορίας που λυμαίνεται τον τόπο), θα βγαίνουν στη σέντρα. Ο πολίτης ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να είναι ενήμερος για τα παιχνίδια που παίζονται πίσω από την πλάτη του. Τελεία και παύλα και σε όποιον αρέσει. Όσο για τους «δεξιούς» της ΕΣΗΕΑ, φτου σας…

PASOK on the move!

http://tvxs.gr/sites/default/files/imagecache/node_image/article/2009/36/19710-019620_0909041350.jpgΠολλοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ εθεάθησαν να ταξιδεύουν την προηγούμενη εβδομάδα, μάλλον για να προλάβουν να ταξιδέψουν πριν την απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα, σε πτήση προς την Αθήνα, ο πολυτιτλούχος βουλευτής Ιωαννίνων, αντιπρόεδρος της Βουλής...

περιφερειακός Σύμβουλος Ηπείρου, πρώην αγροτοπατέρας, αρχιδιοριστής στα σουπερ μαρκετ της τότε Ένωσης (Αγροτικών Συνεταιρισμών) και πρώην Υφυπουργός κ. Ευάγγελος Αργύρης, κατέπληξε τους συνεπιβάτες του στο αεροπλάνο με τις αναγνωστικές του ικανότητες! Αφού ξεκίνησε να διαβάζει την εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ” (μην πάτε και μακριά...), έδωσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην στήλη του κ. Πρετεντέρη, όπως και στα άρθρα που αναφέρονταν σε νέα μέτρα (ίσως και οι ΠΑΣΟΚοι να είναι ανενημέρωτοι...).

Φυσικά, μετά από 10 λεπτά ανάγνωσης του "σοβαρού" μέρους της εφημερίδας, επιδόθηκε στο να διαβάζει τα αθλητικά για την επόμενη 1 ώρα περίπου της πτήσης. Ε, ας μην ζητάμε και πολλά!

Η φρουρά του Ερντογάν έδειρε σεκιουριτάδες του ΟΗΕ

Την εντυπωσιακή αποκάλυψη έκανε η σελίδα http://innercitypress.com η οποία μάλιστα αναφέρει ότι ο εκπρόσωπος τύπου του Μπαν Κι Μουν ζήτησε σχεδόν συγγνώμη για το περιστατικό!!! Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι ο ίδιος ο ΓΓ του ΟΗΕ δεν είπε τίποτα για τέτοια κάφρικη συμπεριφορά που είχε σαν αποτέλεσμα να τραυματισθούν 2 σεκιουριτάδες από μπουνιές τούρκων (1 άνδρας στα πλευρά και μια γυναίκα στο πρόσωπο) μέσα στην αίθουσα της ΓΣ του ΟΗΕ όταν μιλούσε ο Μ. Αμπάς!!!

Και όχι μόνο αυτό! Σύμφωνα με πληροφορίες μετά το γεγονός απολύθηκαν 6 σεκιουριτάδες του ΟΗΕ!!!

Διαβάστε όλη την ιστορία εδώ

Πηγή: Μ. Ιγνατίου

"ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΧΕΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚ@ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΕΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Η λύση είναι μία. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ. Χοντρικά τα έσοδα του κάθε φυσιολογικού πολίτη είναι λιγότερα από τα έξοδα ,τουλάχιστο μέχρι τα Χριστούγεννα. Βάλτε τα κάτω και θα δείτε:

- Φόρος εισοδήματος (για όσους ένιωθαν συνεπείς φορολογούμενοι-μαλάκες).
-Έκτακτη εισφορά.
-Φόρος ακινήτων.
-Τέλη κυκλοφορίας.
- ΔΕΗ.
-Περαίωση.
- Κ.Λ.Π, Κ.Λ.Π, Κ.Λ.Π.

Αυτά είναι τα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.
Όλα τα άλλα να πάνε να αγαπηθούν, και εμείς μαζί.
Λοιπόν εγώ πήρα την απόφασή μου. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.
Στο τεχνικό μέρος δεν τρέχει τίποτα. 1% πέναλτι.

Στο ηθικό μέρος τρελάθηκα όταν άκουσα συνομιλία ΠΑΣΟΚΩΝ να προτρέπει ο ένας τον άλλο να πληρώσουν τα ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΑ για να μη πέσει η κυβέρνηση.

Όταν ο ένας είπε ότι δεν είχε τα απαραίτητα χρήματα,ο άλλος του είπε ότι μπορούσε να κανονίσει με τον κολλητό του υπάλληλο της τράπεζας να πάρει όσο το δυνατό ποιο χαμηλότοκο δάνειο και κατέληξς:

"αυτό που προέχει ρε μαλάκα είναι να μη πέσουμε από κυβέρνηση".

ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.
Ή ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

Η Οδύσσεια της ελληνικής κρίσης χρέους

Ένα πολύ κατατοπιστικό γραφικό δημοσιεύει το BBC. Δείτε το εδώ:
Greece's debt crisis odyssey

Κύριοι Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ψηφίστε υπέρ των Ελλήνων και όχι υπέρ της Τρόικας

Κύριοι Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ για ύστατη φορά σας παρακαλώ εγώ και μαζί μου όλοι οι ΄Ελληνες να προσέξετε τι θα ψηφίσετε αύριο Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

που θα πάτε στη Βουλή, εν όψει ψηφοφορίας των μέτρων για εισφορά στα ακίνητα, μέσω της ΔΕΗ, που θέλει να επιβάλει η Κυβέρνηση.

Μην ακούτε τις αδικαιολόγητες δικαιολογίες του Γιώργου Παπανδρέου, ο οποίος προκειμένου να επιτύχει το σκοπό του σας κάλεσε κατά ομάδες στο γραφείο του και προσπάθησε με τον τρόπο του να σας πείσει ότι αν δεν ψηφίσετε θα χρεοκοπήσουμε.

Προσπάθησε δηλαδή να σας δώσει από ένα πιστόλι με μία σφαίρα μέσα και απαιτεί να πυροβολήσετε στη καρδιά του κάθε ΄Ελληνα.

Προσπάθησε να σας πείσει ότι πρέπει να πεθάνουν οι ΄Ελληνες προκειμένου να ζήσει η Ελλάδα, και σας ερωτώ υπάρχει Ελλάδα χωρίς του ΄Ελληνες ;

Δεν καταλαβαίνει ο άνθρωπος ότι αν σβύσουν οι ΄Ελληνες οικονομικά, έσβυσε και η Ελλάδα ή μετά τον θάνατο των Ελλήνων έχει σκοπό να φέρει άλλο λαό να κατοικήσει εδώ στη χώρα μας ;

Μη σας ξεγελούν τα λόγια του κυβερνητικού εκπροσώπου Ηλία Μόσιαλου, ο οποίος σας εκθεάζει κάνοντας λόγο για υψηλή αίσθηση καθήκοντος, που έχετε εσείς οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, εντολή πήρε αυτός να τα πει αυτά.

Ταχθήτε δίπλα στο λαό, ταχθήτε μαζί με τους ΄Ελληνες που σας ψηφίζουν και σας εκλέγουν βουλευτές. Δεν σας ψηφίζει ο Παπανδρέου, δεν εκλέγεσθε ούτε από εκείνον, ούτε από τους Υπουργούς της κυβέρνησης. Εκλέγεσθε μόνο από το λαό, το λαό που ήταν υπερήφανος και η Τρόικα διά του Γιώργου Παπανδρέου τον κατάντησε επαίτη και δυστυχισμένο.

Ψηφίστε όχι άλλους φόρους στο λαό, ψηφίστε όχι άλλα δεινά στους ΄Ελληνες. Μη ξεχνάτε άλλωστε ότι ο ίδιος ο Γιώργος Παπανδρέου είπε δημοσίως πολλές φορές ότι αρκετές θυσίες έκανε ο λαός και δεν πρόκειται να πληρώσει άλλα, μα δυστυχώς κάθε φορά που δίνει αυτή τη διαβεβαίωση βάζει και νέο χαράτσι επάνω μας. Λέει ψέματα και ο λαός έπαυσε να τον εμπιστεύεται αυτόν και την κυβέρνησή του.

Εάν στην αυριανή ψηφοφορία δώσετε θετική ψήφο, δηλαδή υπέρ της εφαρμογής των μέτρων αυτών, ταυτόχρονα του δίνετε το δικαίωμα να συνεχίσει να λάβει και άλλα μέτρα εις βάρος μας.

Αντισταθήτε για να έχετε την συνείδησή σας καθαρή ότι πράξατε το καθήκον σας προς τον Ελληνικό λαό και μην γίνετε εσείς η αιτία να αναγκασθεί μετά ο κόσμος

να φθάσει στην αυτοκτονία ή στο έγκλημα.

Πέστε ένα βροντερό όχι στα νέα μέτρα που ζητάει το Δ.Ν.Τ. και η Ε.Ε. μέσω της Ελληνικής Κυβέρνησης.

Υπάρχουν άλλοι τρόποι για να συγκεντρωθούν χρήματα, όπως η μείωση κρατικών δαπανών, η πώληση κτηρίων του Ελληνικού Δημοσίου κ.λ.π.

Αν υπάρχει καλή διάθεση εκ μέρους της Κυβέρνησης υπάρχουν άλλοι τρόποι να εξευρεθούν χρήματα και δεν είναι δίκαιο να κατακρεοργούμε κάθε μέρα τον ΄Ελληνα φορολογούμενο πολίτη.

Επιτέλους κλείστε τα μάτια και τα αυτιά σ΄αυτά που σας είπε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και σκεφθήτε ότι τα μέτρα αυτά τα ζητάνε οι τοκογλύφοι ξένοι δανειστές μας και πέστε τους ΟΧΙ στο θάνατο των Ελλήνων.

Κύριοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ είσθε η τελευταία μας ελπίδα. Από το δικό σας χέρι θα εξαρτηθεί αύριο Τρίτη η περαιτέρω ζωή μας.

Δώστε ψήφο στους ΄Ελληνες και όχι στη Τρόικα

Αναγνώστης ( Κ.Π)

El Pais: «O Γιώργος πρέπει να σκοτώσει τον πατέρα του»

Με ήρωα αρχαίας τραγωδίας παρομοιάζει τον πρωθυπουργό η ισπανική εφημερίδα El Pais σε εκτενές άρθρο της για την κατάσταση στην Ελλάδα. Του δίνει μάλιστα τις διαστάσεις ενός Οιδίποδα, ακόμα και με τον τίτλο του άρθρου, ο οποίος επισημαίνει ότι «ο Γιώργος πρέπει να σκοτώσει τον πατέρα του».

«Ο Έλληνας ηγέτης έχει να αντιμετωπίσει την πρόκληση να διαλύσει το πελατειακό κράτος που δημιούργησε ο πατέρας του» αναφέρει το δημοσίευμα.

Το άρθρο ξεκινά με την περιγραφή μιας παλιάς συνήθειας του πρωθυπουργού να επισκέπτεται ψαροταβέρνα των βορείων προαστίων και πριν καθίσει για φαγητό να συνομιλεί με τους υπόλοιπους πελάτες.

«Όμως ο Έλληνας πρωθυπουργός δεν έχει περάσει από το εστιατόριο εδώ και πολλούς μήνες» επισημαίνει η εφημερίδα και αναφέρεται στην τελευταία έξοδο του πρωθυπουργού σε αυτό το κατάστημα, τον Ιούλιο του 2011, λίγο μετά την ανακοίνωση των σκληρών μέτρων του Μεσοπρόθεσμου. Φιλοξενεί μάλιστα την άποψη ενός θαμώνα ο οποίος τονίζει: «Ο πρωθυπουργός έμοιαζε κουρασμένος και δεν χαιρέτισε κανέναν».

Η εφημερίδα παρομοιάζει τον πρωθυπουργό με τον Οιδίποδα και επισημαίνει ότι ο Γιώργος Παπανδρέου είναι υποχρεωμένος να βάλει τέλος στο υπερτροφικό κράτος που δημιούργησε ο πατέρας του, και το οποίο –όπως υπογραμμίζει- διατήρησαν με ενθουσιασμό οι διάδοχοί του.

«Η ιδέα ότι όλοι, ιδιαίτερα οι φίλοι, μπορούν να εξασφαλίσουν μια θέση στο Δημόσιο είναι μία από τις ρίζες αυτής της τραγωδίας», σημειώνει η El Pais.

Περιγράφει επίσης την πολιτική πορεία του Γιώργου Παπανδρέου και τις σχέσεις του με τον Αντρέα, την εκλογή στην πρωθυπουργία και την προσφυγή στο Μηχανισμό Στήριξης, ενώ εστιάζει στην απογοήτευση των πολιτών για το γεγονός ότι παρά τις δεσμεύσεις του η κατάσταση στην Ελλάδα δεν έχει βελτιωθεί.

Στο κλείσιμό του μάλιστα ο αρθρογράφος τονίζει: «Ο Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος κάποτε είχε πει ότι επιθυμεί να κάνει την Ελλάδα τη Δανία του Νότου, αντιμετωπίζει μια πρόκληση πολύ μεγαλύτερη από αυτή που μπορούσε να προβλέψει: να πετύχει να μην επαληθευθεί ο οιωνός που θέλει τη χώρα εκτός Ευρωζώνης και να αποφύγει έτσι έναν σεισμό με συνέπειες μη αναστρέψιμες.»