Το κρατικό πρακτορείο κατηγόρησε τους «βάνδαλους», όπως χαρακτηρίζει τους αντικαθεστωτικούς, για τα έκτροπα και τους πυροβολισμούς που είχαν σαν αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους Σύριοι πολίτες.
08 Απριλίου 2011
Τουλάχιστον 21 Συριοι έχασαν την ζωή τους κατά τη διάρκεια μεγάλων αντικαθεστωτικών διαδηλώσεων
Το κρατικό πρακτορείο κατηγόρησε τους «βάνδαλους», όπως χαρακτηρίζει τους αντικαθεστωτικούς, για τα έκτροπα και τους πυροβολισμούς που είχαν σαν αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους Σύριοι πολίτες.
Ανδρέας Παπανδρέου και Καντάφι: Πολύ ντόρος πολλά έξοδα... ΜΗΔΕΝ αποτέλεσμα

Ο Ανδρέας Παπανδρέου επισκέφθηκε δυο φορές τη Λιβύη, την εποχή που έψαχνε τον τρίτο δρόμο προς το σοσιαλισμό. Η πρώτη ήταν στα τέλη Φεβρουαρίου του 1977 (23-26 Φεβρουαρίου) και η επίσκεψή του πέρασε στα ψιλά των εφημερίδων.
Μετά από πιέσεις της ΝΔ να κατατεθούν τα στοιχεία της οικονομικής συμφωνίας αποδείχθηκε ότι τέτοια δεν υπήρχε και σαν οικονομική συμφωνία εμφανιζόταν ένα πρακτικό με δυο υπογραφές ότι θα κάνουν επενδύσεις, γενικά και αόριστα, το οποίο μάλιστα υπέγραψε ο Λίβυος Πρωθυπουργός Τζαλούντ στο αεροδρόμιο πριν την αναχώρηση μετά από πιέσεις του Παπανδρέου πριν την αναχώρησή του και δεν έφερε καν την υπογραφή του Καντάφι!!!Μετά δε και τις δηλώσεις του Λίβυου Πρωθυπουργού, "σας γνωρίσαμε, σας εγκρίνουμε και θα στηρίξουμε την επανάστασή σας" η ΝΔ έθεσε και θέμα χρηματοδότησης του ΠΑΣΟΚ από τη Λιβύη... πιθανότητα που μάλλον δεν υπήρχε μιας και ο Καντάφι ήταν μεγάλη μούφα και δεν υπήρχε περίπτωση να δώσει λεφτά...
Η τελευταία επαφή τους ήταν στα μέσα Νοεμβρίου του 1984 όταν ο Παπανδρέου οργάνωσε μια συνάντηση Καντάφι-Μιττεράν στην Ελούντα, τον αγαπημένο του προορισμό, προκειμένου να τα βρούνε οι δύο που υποστήριζαν αντιμαχόμενες δυνάμεις στον εμφύλιο του Τσάντ.
Όλοι είχαν στηθεί και περίμεναν το αεροπλάνο του Καντάφι και όταν προσγειώθηκε βγήκε από μέσα μόνο ένας τύπος που του έμοιαζε... στη συνέχεια ξανααπογειώθηκε και μετά από λίγο προσγειώθηκε το κανονικό που μετέφερε τον τρελό με την κομπανία του!!! Αυτό το έκανε λέει γιατί φοβόταν μήπως είχαν παγιδεύσει με εκρηκτικά τον διάδρομο και έχανε η Λιβύη τον ηγέτη της...
Στη συνάντηση εννοείται ότι πάλι ο Καντάφι τα έκανε πουτάνα με αποτέλεσμα την απροειδοποίητα φυγή του μετά από δυο μέρες και εν μέσω των συζητήσεων, με αποτέλεσμα ο Τσίμας να τρέχει από πίσω του κυνηγώντας τον μέχρι το αεροδρόμιο χωρίς να καταφέρει να τον μεταπείσει...
Εννοείται ότι η συνάντηση κατέληξε σε παταγώδη αποτυχία, όπως παραδέχθηκε και ο Μιττεράν ένα μήνα μετά λέγοντας πως ήταν λάθος που συμμετείχε...
Όλα αυτά βέβαια τα πλήρωσε αδρά ο ελληνικός λαός σε χρήμα... χρήμα που σήμερα λείπει και δεν μπορούν να οργανώσουν οι Πρεσβείες μας εορτές στις εθνικές επετείους... αλλά ποιος ασχολείται μ' αυτά; Όποιον κι αν ρωτήσεις στο δρόμο θα σου πει ο Καραμανλής τα έφαγε...
Απελευθέρωσαν ελληνικό δεξαμενόπλοιο Σομαλοί πειρατές;
IRENE SL: Seized on February 9: The U.S.-bound oil tanker was carrying about 2 million barrels of Kuwaiti crude oil, worth $200 million at market prices then, when it was seized off the coast of Oman. The Greek-owned and flagged 319,000 dwt tanker carried seven Greeks, 17 Filipinos and one Georgian on board.
Πυροβολισμοί έπεσαν σε βρετανικό πυρηνοκίνητο υποβρύχιο
Για ποια ΕΣΗΕΑ να απεργήσω;
Φίλοι μου, εγώ δεν ήμουν ποτέ δημοσιογράφος... Τι και αν κάλυπτα το ρεπορτάζ μιας ομάδας για δυόμιση χρόνια; Τι και αν δούλευα αρκετές ώρες της ημέρας, καλύπτοντας ξένα πρωταθλήματα και ειδήσεις από την ελληνική πραγματικότητα; Όχι φυσικά... Δεν αναγνωρίστηκα σαν δημοσιογράφος γιατί δούλεψα σε σάιτ... Όχι σε μια εφημερίδα...
Γιατί σε ένα κλειστό κύκλωμα όπως αυτό της ΕΣΗΕΑ για να μπεις πρέπει να ξεφτιλιστείς... Θα πρέπει να δουλέψεις σε μια εφημερίδα, κάνοντας το παιδί για όλες τις δουλειές, καθισμένος για δέκα ώρες σε μια καρέκλα, κοιτώντας το ταβάνι και ελπίζοντας να σε αφήσουν να γράψεις για το ρεπορτάζ της Δόξας Κρανούλας...
Δυστυχώς, αυτός που δουλεύει για δέκα ώρες στο σάιτ, παίρνει το μετρό και τρέχει γρήγορα στο γήπεδο για να καλύψει ένα παιχνίδι, κάθεται εκεί πέντε ώρες και τρώει το κρύο της αρκούδας, δεν είναι δημοσιογράφος... Ή έτσι θέλουν να μας πουν...
Πηγή: milamegiampala.blogspot.com
Σιγά μη τολμάει ο Καρχιμάκης και το ΠΑΣΟΚ να διαγράψει τον Άκη...
ΨΕΜΜΑΤΑ
και άλλο ανάκληση που είναι μέτρο μόνιμο
Στον Άκη Τσοχατζόπουλο έχει γίνει απλά αναστολή της κομματικής του ιδιότητας
που σε καμία περίπτωση δεν ισοδυναμεί με ανάκληση ή διαγραφή...
Ο Κολοτούμπας αποχώρησε από τη Βουλή ζητώντας εκλογές αφού πριν είχε αναφέρει ότι φήμη κυκλοφορεί... υπαρκτή ή ανύπαρκτη
Ποιοι ψήφισαν τον νόμο για την ατιμωρησία των βουλευτών... και γιατί οι υπολογιστές της βουλής δεν εμφανίζουν τα πρακτικά με τα ονόματα; (εδώ ειρωνεύεται για ιό που πιθανόν να κτύπησε το σύστημα)
Από κοινού καλύπτουν τα σκάνδαλα τα δύο μεγάλα κόμματα.
Ζορμπάς το όνομα που έπαιξε και ξέρει που πήγαν τα λεφτά του ελληνικού λαού.
ΔΕΝ ελέγχθηκαν τα ταμεία των δύο μεγάλων κομμάτων και το ΚΚΕ ορθώς δεν αποδέχεται έλεγχο στα δικά του ταμεία. Άραγε γιατί να επιμείνουν να ζητούν γενικά διαφάνεια των ταμείων;
Το δικαστήριο του Μονάχου απέδειξε τη ροή χρήματος στα ταμεία των κομμάτων
Βατοπέδι από κοινού σκανδαλιάρηδες, όπως και με την Siemens 60/40...
Ο Μαντέλης δοσίλογος της χούντας... δεν το γνωρίζετε;
Οικονομία... τα ψέμματα... "διαρροές" για πρόσωπα ... αλλά παραγραφές (σε δύο μήνες) με σκοπιμότητα συγκάλυψης....
Υποβρύχια... από κοινού και εδώ το σκάνδαλο με δύο δισ (πακτωλός οι μίζες)
Ο Ακης Τσοχατζόπουλος εκβιάζει ... ότι θα την πληρώσουν οι "άνωθεν"... ο ταμίας του κόβεται από το ψηφοδέλτιο... άρα τον ξέρετε...
ΔΕΝ υπάρχει θέμα με τα 178 εκ. ; (οι απεργίες των δημοσιογράφων σιώπησαν τη δημοσιοποίηση)
Γιατί φτάσαμε σε αυτή τη κατάντια;
Φοβάστε τη δημόσια διοίκηση, ότι μπορεί να σας ελέγξει!!!
Ρωτήστε το Θαπατέρο για τις επενδύσεις που έφυγαν από εδώ για την Ισπανία.
Έχετε καταδικάσει το τόπο... Εκλογές για να καθαρίσει το τοπίο... από την δυσοσμία ... και τα ατιμώρητα εγκλήματα...
ΔΕΝ σας ανεχόμαστε... συχαινόμαστε αυτή τη κατάσταση... αποχωρούμε ...
και συνεχίστε μόνοι σας να ζείτε μέσα στα σκάνδαλα, που από κοινού έχετε φτιάξει...
ΣΣ: Το VIDEO τα λέει ξεκάθαρα, αλλά κάποια σημεία από μνήμης θεώρησα ως scripta manent για τους λάτρεις της ανάγνωσης
stoxasmos-politikh.blogspot.com
Στο 4,5% ο πληθωρισμός τον Μάρτιο
Μικρή μείωση παρουσιάζει ο δείκτης των τιμών των ξενοδοχείων αλλά εντοπίζεται και μείωση σε σχέση με το 2010 στις τιμές των φάρμακων.
Βραζιλία: 12 συνολικά οι νεκροί μαθητές-Ήρωας ο Αστυνομικός που ακινητοποίησε το δράστη-Βίντεο με τον δράστη
Η Αστυνομία και ο δήμαρχος έδωσαν εν τω μεταξύ συγχαρητήρια στον Αστυνομικό,Marcio Alexandre Alves , που τραυμάτισε στο πόδι τον δράστη πριν αυτό αυτοκτονήσει.
Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα...
Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com
Fukushima: Κανένα πρόβλημα από το χθεσινό μετασεισμό των 7,1 Ρ-Κρίσιμη αλλά συνεχώς βελτιούμενη η κατάσταση
Στο άλλο εργοστάσιο της Fukushima δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα από το μετασεισμό παρόλο που "ειδικοί" ανά την υφήλιο προέβλεπαν ότι ένας μεγάλος μετασεισμός μπορεί να εντείνει τα προβλήματα. Όπως δήλωσε χθες η Διεθνής υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας η κατάσταση δείχνει σημάδια βελτίωσης αν και συνεχίζει να παραμένει κρίσιμη.
Οι τεχνικοί αφού έχουν αποκαταστήσει το ρεύμα σε όλους τους αντιδραστήρες αυτές τις μέρες ελέγχουν αν λειτουργούν σωστά τα όργανα μετρήσεων στους αντιδραστήρες. Η διαδικασία ψύξης συνεχίζεται κανονικά σε όλους τους αντιδραστήρες με την έγχυση νερού και η πίεση αυξήθηκε στον αντιδραστήρα 1, πράγμα που αποτελεί ένδειξη ότι η έγχυση αζώτου ήταν αποτελεσματική και απομακρύνεται ο κίνδυνος έκρηξης.
Η TEPCO ανακοίνωσε ότι σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα πιστεύει ότι οι ράβδοι ουρανίου του αντιδραστήρα 1 έχουν υποστεί βλάβη σε ποσοστό 70%, του αντιδραστήρα 2 σε 30% και του αντιδραστήρα 3 σε ποσοστό 20%. Να θυμίσουμε ότι αυτοί ήταν οι τρεις αντιδραστήρες που βρίσκονταν σε λειτουργία την 11η Μαρτίου μιας και οι άλλοι τρεις ήταν κλειστοί για λόγους συντήρησης. Στον αντιδραστήρα 4 πρόβλημα που τώρα ελέγχεται υπήρξε στις ράβδους που βρίσκονταν στη δεξαμενή ψύξης όπου αποθηκεύονται οι χρησιμοποιημένες ράβδοι, στους τελευταίους ορόφους του κτηρίου.
Τέλος η Toshiba έκανε την πρότασή της στην Κυβέρνηση που προβλέπει απεγκατάσταση του εργοστασίου της Fukushima σε 10 χρόνια. Πρόταση για το ίδιο θέμα αναμένεται να κάνει και η Hitachi (η άλλη ιαπωνέζχικη εταιρία που φτιάχνει πυρηνικούς αντιδραστήρες) μαζί με την General Electric. Αυτή την περίοδο μια άλλη εταιρία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, η Chubu Electric Power Co., απεγκαθιστά το πυρηνικό εργοστάσιο της Hamaoka σε μια διαδικασία που θα ολοκληρωθεί το 2037!!
Παπακωνσταντίνου: Το ξέρουμε όλοι μας... Δεν θα γίνουμε ποτέ όπως πριν.

Διαβάστε τι δήλωσε στις 5/4/2011 ο κ. Παπακωνσταντίνου, σε ομιλία του στο "11th Venture Capital & Private Equity Forum"
«υπάρχουν τρόποι να ξαναγυρίσει εκεί που ήσουν, χωρίς πόνο, χωρίς θυσίες, χωρίς τίποτα και όλα αυτά, όπως ήταν πριν». Δεν είναι έτσι τα πράγματα και το ξέρουμε όλοι μας."
Τ' άκουσε για τα καλά ο Μαγκούφης που ήθελε σώνει και καλά να πληρώσει (βίντεο)
Παρόντες και ...απόντες από τη δίκη Ψωμιάδη

Τηλέφωνα πάντως πριν από εκεί που περίμενε ο Περιφερειάρχης ....ΕΓΙΝΑΝ.
http://taxalia.blogspot.com/2011/04/blog-post_7159.html
Διονύσιος Σολωμός
Σε πολύ μικρή ηλικία έμεινε ορφανός και το 1808 έφυγε για σπουδές στην Ιταλία, με τη συνοδεία του ιταλού δασκάλου του Ρώσση. Επτά χρόνια αργότερα πήρε το απολυτήριο από το Λύκειο της Κρεμόνας και γράφτηκε στο πανεπιστήμιο της Πάβιας, απ' όπου πήρε το πτυχίο της Νομικής. Παράλληλα με τις σπουδές στη νομική, για την οποία ουδέποτε ενδιαφέρθηκε, άρχισε να γράφει στίχους στην ιταλική γλώσσα, ενώ ήρθε σε επαφή με διαπρεπείς φιλοσόφους, φιλολόγους και αξιόλογους εκπροσώπους της λογοτεχνικής κίνησης της εποχής.
Στα τέλη του 1828 εγκαταστάθηκε μόνιμα στην Κέρκυρα, συνεχίζοντας την ενασχόλησή του με την ποίηση σχεδόν απομονωμένος. Δεν έκανε ούτε ένα ταξίδι στην ελευθερωμένη Ελλάδα, γιατί, όπως υποστηρίζεται, «δεν εσυνηθούσε να θεατρίζει στο εθνικό του φρόνημα αλλά μες το άγιο βήμα της ψυχής».
Στις 3 Φεβρουαρίου του 1849 παρασημοφορήθηκε με το Χρυσό Σταυρό του Σωτήρος, διότι «με την ποίηση του διέγειρε τα αισθήματα του λαού στον αγώνα για εθνική ανεξαρτησία».
Πέθανε στις 9 Φεβρουαρίου του 1857 στην Κέρκυρα, ύστερα από αλλεπάλληλες εγκεφαλικές συμφορήσεις. Τα οστά του μεταφέρθηκαν το 1865 στη Ζάκυνθο και τοποθετήθηκαν αρχικώς σ' ένα μικρό μαυσωλείο στον τάφο του Κάλβου.
http://www.sansimera.gr/
Αποχωρεί καθώς ενηληκιώνεται από τη ΜΑΚΙ Πάτρας ο Δημήτρης Κουρέας
Τώρα με νηφαλιότητα και εγκράτεια μπορούμε να διαπιστώσουμε πως τα καταφέραμε.Με ουσιαστική προσπάθεια και όχι δημοσιοσχετίστικα και εντυπωσιοθυρικά τεχνάσματα και φιέστες,κύριο μέλημα μας από την πρώτη στιγμή ήταν είτε μέσω του δημοσίου βήματος,που μας προσέφεραν ασμένως τα Μ.Μ.Ε της πόλης μας αλλά και κάποια πανελλαδικής εμβέλειας και τα ευχαριστούμε γι'αυτό, είτε μέσω κατάλληλου ενημερωτικού υλικού να πληροφορήσουμε τους μαθητές της Πάτρας για τις απόψεις μας και τις επιδιώξεις μας.Πλέον η οργάνωση μας έχει καταχωρηθεί στις συνειδήσεις των Πατρινών μαθητών ως μια αχτίδα ελπίδας μέσα στην γενικότερη αχλή του ιδιώτευσης και του μηδενισμού.
Οι εκλογές οι οποίες θα προκηρυχθούν και θα διεξαχθούν το αμέσως προσεχές διάστημα θα αποτελέσουν το επιστέγασμα αυτής την δυναμικής επανεκκίνησης της οργάνωσης.Γι'αυτό είμαι περήφανος προσωπικά ο ίδιος καθώς εκ του μηδενός μπόρεσα να διαμορφώσω μια κοινότητα μαθητών πολυπληθή και ακμαία, που θα διευκολύνει αδιαμφισβήτητα τις προσπάθειες της επόμενης ηγεσίας στα πρώτα της βήματα.
Στο σημείο αυτό θέλω να ευχαριστήσω θερμά για την αμέριστη συμπαράσταση και αρωγή τους,την ηγεσία της ΟΝΝΕΔ Αχαΐας,καθώς και τον υπεύθυνο της Μ.Α.ΚΙ. πανελλαδικά Τόλη Παπαποστόλου.Να ευχηθώ καλή συνέχεια στο επόμενο προεδρείο της Μ.Α.ΚΙ. και να επισημάνω πως θα βρίσκομαι συμπαραστάτης στην προσπάθεια του.
Τέλος να διευκρινίσω πως ήδη έχω διατυπώσει την άποψη μου για τον τρόπο διεξαγωγής των εκλογών,που επιβάλλεται πιστεύω η οργάνωση να υιοθετήσει.Θεωρώ πως η ανάδειξη του νέου προεδρείου της Μ.Α.ΚΙ. θα πρέπει να είναι αποτέλεσμα μια ευρείας νομιμοποιητικής βάσης μαθητών της πόλης μας,και όχι εξάμβλωμα συντεχνιακών υπολογισμών και παρωχημένων μηχανορραφιών.Και είμαι σίγουρος πως προς αυτήν την κατεύθυνση θα προσανατολιστεί η οργάνωση γιατί και μέσα από την εκλογική διαδικασία,οφείλει να εκπέμψει ένα μήνυμα εξωστρέφειας,αυτοπεποίθησης και δημοκρατικού πλουραλισμού.Θα ήθελα να πω και άλλα πολλά σχετικά με απροκάλυπτα εξ οικείων πυρά και συμπτώματα αγνωμοσύνης αλλά ως γνωστόν το ''λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν''
07 Απριλίου 2011
Σε επιτήρηση μπαίνουν τα ΠΑΣΟΚοκάναλα στο Χρηματιστήριο
Σύμφωνα με τα στοιχεία των ισολογισμών του 2010 o ΔΟΛ εμφάνισε ζημιές ύψους 46,92 εκατ. ευρώ, ο Πήγασος 31,1 εκατ. ευρώ, η Χ.Κ. Τεγόπουλος 21,3 εκατ. ευρώ, ο Τηλέτυπος 27,5 εκατ. ευρώ και οι Τεχνικές Εκδόσεις 236 χιλιάδες. ευρώ.
Το 2010 χαρακτηρίστηκε από σημαντικά μειωμένες πωλήσεις, ως αποτέλεσμα της πτώσης των κυκλοφοριών των εντύπων, ενώ στους πέντε μεγαλύτερους εκδοτικούς ομίλους της χώρας, η απασχόληση μειώθηκε κατά 677 εργαζομένους σε σχέση με μια χρονιά νωρίτερα...
«Τα αδιέξοδα της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης οδηγούν σε πρόωρες εκλογές»
Βουλευτής Κυκλάδων
Αν. Τομεάρχης Οικονομικών της Ν.Δ.
Ο εκτροχιασμός σημαντικών δεικτών της οικονομίας, από τους προβλεπόμενους στόχους, όπως ο πληθωρισμός, η ύφεση, η ανεργία, η κακή πορεία των εσόδων, αλλά και το πρόσφατο αυξημένο έλλειμμα (άνω του 10% για το 2010), επιβεβαιώνουν την κριτική της Ν.Δ. για λανθασμένη οικονομική πολιτική της κυβέρνησης. Όσο, η πολιτική αυτή δεν αλλάζει, η πορεία της ελληνικής οικονομίας θα είναι ολέθρια και μη αναστρέψιμη.
Η κυβέρνηση, χρησιμοποίησε τη φορολογική πολιτική μονοσήμαντα, ως εισπρακτικό μέσο, αγνοώντας το γεγονός ότι αποτελεί ένα κατεξοχήν αναπτυξιακό εργαλείο. Εδώ και 18 μήνες, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών δίνει την αίσθηση ότι «κωπηλατεί ανάποδα».
Γεγονός, που επιβεβαιώνεται από την παρουσίαση - από το Υπουργείο Οικονομικών – των στοιχείων για την κατακρήμνιση των εσόδων του Προϋπολογισμού.
Συγκεκριμένα, τα καθαρά έσοδα για το δίμηνο Ιανουάριου-Φεβρουαρίου ανήλθαν στα 7.950 εκατ. €, ενώ σύμφωνα με τις προβλέψεις του Προϋπολογισμού για το 2011 προβλέπονταν να ανέλθουν στα 8.810 εκατ. €. Δηλαδή, παρατηρείται σημαντική απόκλιση από τον προβλεπόμενο στόχο των καθαρών εσόδων για το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου κατά – 9,8% ή 860 εκατ. €.
Δυστυχώς, και παρά τις συνεχείς διαβεβαιώσεις, ότι θα υπάρξει ανάκαμψη στα έσοδα, όλα δείχνουν ότι η κακή αυτή πορεία θα συνεχιστεί και για το μήνα Μάρτιο. Εξέλιξη, που αντανακλά την πλήρη αποτυχία της οικονομικής πολιτικής της.
Μετά από 9 νομοσχέδια με φορολογικές διατάξεις, η κυβέρνηση φέρεται να αγνοεί τις πραγματικές ανάγκες της ελληνικής οικονομίας.
Δημιούργησε ένα επαχθές, γεμάτο παγίδες, δυσνόητο, αντιαναπτυξιακό και πολυδαίδαλο φορολογικό περιβάλλον.
Αγνόησε, 4 από τις βασικές αρχές που πρέπει να διέπουν ένα φορολογικό σύστημα. Όπως, να είναι αναπτυξιακό, δίκαιο, απλό και σταθερό.
Ενοχοποίησε την επιχειρηματικότητα, ποινικοποιώντας την αποτυχία της.
Αύξησε υπέρμετρα τους άμεσους και έμμεσους φόρους, μετατρέποντας την Ελλάδα σε «πρωταθλήτρια φόρων», ενώ την ίδια στιγμή απέτυχε να καταπολεμήσει τη φοροδιαφυγή.
Ουσιαστικά, δημιούργησε ένα φορολογικό καθεστώς που παράγει αντικίνητρα για επενδύσεις, που μάλιστα σε ένα περιβάλλον εκτεταμένης ύφεσης έχει συρρικνώσει την παραγωγική βάση της οικονομίας.
Η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, είναι μια διαρκής μάχη που για τη Ν.Δ. αποτελεί πρώτη προτεραιότητα. Στο Ζάππειο, ο Πρόεδρος της Ν.Δ., κ. Αντώνης Σαμαράς, θα παρουσιάσει επικαιροποιημένες τις θέσεις της για την οικονομία, όπου ειδικά για τον τομέα της φορολογίας, θα καταθέσει πλαίσιο προτάσεων που θα είναι εφαρμόσιμες, κατανοητές, αναπτυξιακές και δίκαιες. Προτάσεις που θα στοχεύουν, όχι μόνο στη μείωση των υψηλών φορολογικών συντελεστών, αλλά και στο σημαντικό περιορισμό του αριθμού τους.
Τα αδιέξοδα της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης, αναπόφευκτα θα οδηγήσουν στη λήψη νέων πρόσθετων μέτρων ακόμη και για την φετινή χρονιά. Γεγονός, που δημιουργεί ήδη ένα τεράστιο βάρος στην ελληνική κοινωνία. Ένα βάρος που αδυνατεί πλέον να σηκώσει στους ώμους της. Ένα βάρος, που δεν θα μπορέσει να σηκώσει ούτε και η ίδια η κυβέρνηση. Ένα βαρύ φορτίο αποτυχιών, που πιθανόν να οδηγήσει μέσα στη χρονιά σε πρόωρες εκλογές.
«Πυρά ομαδόν» κατά του Γ. Παπακωνσταντίνου από βουλευτές του ΠΑΣΟΚ
Οι βουλευτές που συμμετέχουν στο ΚΤΕ ΠΑΣΟΚ για την οικονομία ζήτησαν την απόσυρση του κατατεθειμένου νομοσχεδίου φέρνοντας σε δύσκολη θέση τον υπουργό Οικονομικών ο οποίος αμέσως μετά, σύμφωνα με πληροφορίες, ενημέρωσε τον πρωθυπουργό.
Στις αιτιάσεις των συναδέλφων του, ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου απάντησε: «Ο τζόγος υπάρχει. Γιατί να μην εισπράττει το κράτος 700 εκ. ευρώ ετησίως; Τι θέλουμε να γίνουμε Βόρεια Κορέα, να τα απαγορεύσουμε όλα;». Ο Δημήτρης Λιτζέρης, σύμφωνα με πληροφορίες, ανέβασε τους τόνους και απευθυνόμενος στον υπουργό Οικονομικών είπε: «Μας κοροϊδεύετε όταν λετε ότι θα εισπράξετε 700 εκατομμύρια ευρώ, όταν μόνο το πηγαινέλα για τις διατυπώσεις στις Βρυξέλες με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα μας πάρει ένα χρόνο. Σε μια χώρα που μπαινοβγαίνει ο Χριστοφοράκος και ο Καραβέλας, μας λες ότι θα ελέγξεις τον τζόγο χωρίς ρυθμιστική αρχή; Είσαι σίγουρος ότι θα είσαι υπουργός του χρόνου όταν θα ρέει το χρήμα;». Στο τέλος, αφού είδε ότι σκληραίνουν τη στάση τους οι Βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος ο Γιώργος Παπακωνταντίνου σημείωσε με νόημα: «Αυτό που γίνεται με υπερβαίνει. Θα το πάω στον πρωθυπουργό. Αλλά θεωρώ ότι θα έχουμε μεγάλο πρόβλημα στην κυβέρνηση γιατί το νομοσχέδιο έχει περάσει δύο φορές από το υπουργικό συμβούλιο».
Το θέμα αναμένεται να έχει συνέχεια, όχι μόνο εξαιτίας των δραματικών τόνων που έδωσαν ο υπουργός και οι Βουλευτές αλλά επειδή την επόμενη εβδομάδα ήταν προγραμματισμένο να εισέλθει προς συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής και απ' ότι φαίνεται οι αντιδράσεις δεν είναι δυνατόν να κατευναστούν. Μετά το τέλος της συνεδρίασης Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ έλεγε με νόημα: «Αν είχε σήμερα δελτία ειδήσεων θα είχε πέσει η κυβέρνηση».
kathimerini.gr





