12 Απριλίου 2011

Συζήτηση ερώτησης Σ. Κεδίκογλου για το ΑΠΕ και τη "δικτατορία" Μάτσικα

Αναλυτικά, τα πρακτικά της Βουλής από τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Σίμου Κεδίκογλου για τη λειτουργία του ΑΠΕ-ΜΠΕ, η οποία απαντήθηκε από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Γιώργο Πεταλωτή, έχουν ως εξής:

ΣΙΜΟΣ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ: Επί τρεις και πλέον μήνες υποβάλλονται ερωτήσεις από όλα τα Κόμματα της Αντιπολίτευσης στο ελληνικό Κοινοβούλιο, αλλά και στο Ευρωκοινοβούλιο, για τα τεκταινόμενα στο εθνικό πρακτορείο ειδήσεων της χώρας.

Στις περισσότερες εκ των ερωτήσεων δεν έχουν δοθεί απαντήσεις, προφανώς επειδή αντιλαμβάνεστε ότι δεν μπορείτε να καλύψετε και να στηρίξετε τις ενέργειες και τις αποφάσεις του Διευθυντού του Πρακτορείου κ. Μάτσικα.

Όμως, τα πράγματα βαίνουν από το κακό στο χειρότερο. Ο Διευθυντής του Πρακτορείου κόβει αυθαιρέτως επιπλέον 10% από τους μισθούς των εργαζομένων στο Πρακτορείο μετά την πρώτη περικοπή. Περικόπτει -πρωτοφανής ενέργεια- και το 50% του ημερομισθίου των εργαζομένων γιατί προχώρησαν σε στάσεις εργασίας με την κάλυψη της ΕΣΗΕΑ. Ταυτόχρονα, για πέμπτο μήνα από την ανάληψη των καθηκόντων του οι εργαζόμενοι δεν γνωρίζουν πότε θα πληρωθούν τα δεδουλευμένα τους και μάλιστα τη στιγμή που πρόκειται για εγκεκριμένα κονδύλια. Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι δεν θα πληρωθούν μέχρι το Πάσχα.

Είναι θέμα, δηλαδή, συντονισμού, με τον οποίο προφανώς δεν έχει καμμία σχέση ο κ. Μάτσικας. Την ίδια στιγμή που γίνονται περικοπές και το Πρακτορείο είναι έτοιμο να εκραγεί, ο κ. Μάτσικας προχωρεί σε περισσότερες από δέκα προσλήψεις. Ταυτόχρονα, αναμορφώνει τον εσωτερικό χώρο του γραφείου του με ξύλινες επενδύσεις και άλλα πολυτελή.

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός τα εξής:

Έχει τη συγκατάθεση σας η νέα περικοπή στους μισθούς των εργαζομένων στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων κατά 10%; Πώς είναι δυνατόν να περικόπτονται οι μισθοί σαν να είναι ΔΕΚΟ τη στιγμή κατά την οποία εσείς, κύριε Υπουργέ, έχετε ζητήσει -εξ όσων γνωρίζουμε- με επιστολή σας στο Υπουργείο Οικονομικών να εξαιρεθεί το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων και το Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων από τις ΔΕΚΟ; Υπάρχει πλήρης ασυνεννοησία.

Ποιοι και πόσοι προσελήφθησαν στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων; Με ποια διαδικασία εγκρίθηκαν οι προσλήψεις και με ποια κριτήρια πραγματοποιήθηκαν;

Έχει τη συγκατάθεση σας η πρωτοφανής ενέργεια περικοπής 50% των ημερομισθίων των εργαζομένων στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, γιατί προχώρησαν σε τρίωρες στάσεις διεκδικώντας τα δικαιώματά τους;

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Κύριε Κεδίκογλου, είναι η δεύτερη φορά που υποβάλλετε επίκαιρη ερώτηση η οποία κληρώνεται και έχω και την ευκαιρία να απαντήσω συνολικά για το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Είναι αλήθεια ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχει ένας καταιγισμός υποβολής γραπτών ερωτήσεων προς απάντηση. Κάποιες απ’ αυτές υποβάλλονται από εσάς, από τη Νέα Δημοκρατία, η οποία θα έπρεπε να σκέφτεται πρώτα λίγο καλύτερα και μετά να υποβάλλει ερωτήσεις ως προς το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων -θα εξηγήσω γιατί- και κάποιες άλλες προέρχονται από τα Κόμματα της Αντιπολίτευσης που όταν γινόταν το μεγάλο πανηγύρι στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, τότε πραγματικά δεν υπήρχε καμμία ανησυχία εκ μέρους τους. Όμως, είναι μέσα στις κοινοβουλευτικές διαδικασίες και πραγματικά είναι μία ευκαιρία για την Κυβέρνηση να πει τα πράγματα με το όνομά τους.

Πρώτα απ’ όλα να ξεκαθαρίσουμε ότι το Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων σύμφωνα με το ν.3899/2010 υπάγεται στις ΔΕΚΟ, είναι ξεκάθαρο. Από εκεί και πέρα υπάγεται στις ΔΕΚΟ κύριε Κεδίκογλου, γιατί βλέπω στην ερώτησή σας γράφετε: «λες και είναι ΔΕΚΟ». Άρα είναι ένας νόμος ο οποίος έχει ψηφιστεί, είναι ένας νόμος που εφαρμόζεται, είναι νόμος του ελληνικού κράτους. Κι αν εσείς αυτήν τη στιγμή ζητάτε να μην εφαρμόσουμε ένα νόμο του ελληνικού κράτους προκειμένου κάποιοι να μην τύχουν ίσως περαιτέρω μείωση του μισθού τους, τότε πραγματικά να μας το πείτε ευθέως.

Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Από εκεί και πέρα λέτε ότι περικόπτει ο κ. Μάτσικας το 50% των ημερομισθίων για στάσεις εργασίας στο ΑΠΕ. Πού το είδατε; Πότε περικόπηκαν αυτές οι αποδοχές; Να μας το πείτε, γιατί αλλιώς εκτίθεστε κύριε Κεδίκογλου. Έρχεστε εδώ και ρωτάτε πράγματα τα οποία σας λένε προφορικά κάποιοι και όλως ανεύθυνα σας ενημερώνουν.

Για τις καθυστερήσεις θα πω ότι όντως υπήρχαν καθυστερήσεις στη μισθοδοσία με χρήματα εγκεκριμένα, υπήρχαν γραφειοκρατικές διαδικασίες. Έχω δώσει εντολή να μην ξανασυμβεί αυτό. Με ένα καλύτερο συντονισμό ανάμεσα στο ΑΠΕ, στη Γενική Γραμματεία και το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους δεν θα ξαναγίνει. Μέχρι το Πάσχα σαφώς και θα πληρωθούν.

Προσλήψεις στο ΑΠΕ δεν μπορούν να γίνουν. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Θα καταθέσω και στα πρακτικά της Βουλής μία βεβαίωση της αρμόδιας Διεύθυνσης Διαχείρισης ότι δεν γίνονται προσλήψεις ορισμένου και αορίστου χρόνου.

Είναι όμως πραγματικά θράσος από τη Νέα Δημοκρατία να μιλάει για προσλήψεις στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, όταν επί έξι χρόνια κύριε Κεδίκογλου ξέρετε πόσες προσλήψεις έκανε η Νέα Δημοκρατία; Εκατόν σαράντα μία προσλήψεις επί έξι χρόνια με τις πλέον αδιαφανείς διαδικασίες.

Με πολύ επιεικείς μετρήσεις, αυτές οι ρυθμίσεις ζημίωσαν το ελληνικό δημόσιο. Οι περισσότερες ήταν προσλήψεις εκ του παραθύρου, με αδιαφανείς διαδικασίες. Το μήνα 400.000 ευρώ, δηλαδή 5 εκατομμύρια 600 χιλιάδες ευρώ το χρόνο και συνολικά στα έξι χρόνια διακυβέρνησής σας 33 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο κύριε Κεδίκογλου στοίχισαν αυτές οι προσλήψεις, που γίνονταν με το γνωστό πελατειακό τρόπο, πέρα από τα χρέη που άφησαν.

Πραγματικά ο κ. Μάτσικας εκσυγχρόνισε το γραφείο του όπως είπατε, με σκεύη, με ξύλινες επενδύσεις κ.λπ.. Τα έβαλε από την τσέπη του. Δεν υπάρχει ούτε 1 ευρώ από το ταμείο του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων τα οποία ξοδεύτηκαν για τη διαμόρφωση του γραφείου του Διευθυντή του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων. Κι έχω κι άλλα να σας πω στη δευτερολογία μου.

ΣΙΜΟΣ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ: Κύριε Υπουργέ χαίρομαι που τουλάχιστον αποσαφηνίσατε ένα ζήτημα. Θεωρήσατε ΔΕΚΟ το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Όμως τότε γιατί αυτή είναι η δεύτερη περικοπή μισθού; Είχαν πρώτα μία περικοπή μισθού, όπως ο ευρύτερος δημόσιος τομέας από την οποία είχαν εξαιρεθεί οι ΔΕΚΟ και τώρα περικόπτετε για δεύτερη φορά ο μισθός τους. Τώρα κατά πόσον οδεύετε προς συρρίκνωση του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, το δείχνει η κατρακύλα που έχει πάρει.

Σε πρώτη φάση όμως, επειδή δεν μπορώ να δεχθώ αυτά τα οποία είπατε θα καταθέσω στη Βουλή συμφωνητικά σύμβασης μίσθωσης έργου που σύναψε το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Εσείς μπορεί να λέτε ότι προσλήψεις δεν γίνονται, συμβάσεις δεν γίνονται. Εδώ είναι όμως θα τα καταθέσω.

Αυτές οι προσλήψεις στη σημερινή συγκυρία είναι σκάνδαλο και εξακολουθώ να περιμένω να μου πείτε με ποια διαδικασία έγινε αυτό και με ποια κριτήρια επελέγησαν τα πρόσωπα και πώς είναι δυνατόν στις Βρυξέλλες για παράδειγμα, να προκρίνεται η ανάγκη και τέταρτου ανταποκριτή τη στιγμή που σκέφτονταν να κλείσουν το γραφείο της Κωνσταντινούπολης. Εδώ είναι κύριε Υπουργέ, να τα δείτε και να μου πείτε.

Το χειρότερο που συμβαίνει κύριε Υπουργέ είναι ότι βλέπουμε πρωτόγνωρα πράγματα, ανήκουστα πράγματα. Σας είπα για τους διωγμούς δημοσιογράφου. Δεν έχετε πει κουβέντα.

Για την ηλεκτρονική λάσπη που εκτοξεύεται, ένα καινούργιο κόλπο που θα το ζήλευε και ο Γκέμπελς, έχετε τίποτα να πείτε; Και δεν το λέω εγώ, το λέει ο επί χρόνια Διευθυντής Σύνταξης του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, κ. Νικόλας Βουλέλης που είναι ένα άνθρωπος που δεν ανήκει στο χώρο μας, που έχει το σεβασμό όλων των συναδέλφων δημοσιογράφων.

Υπάρχει μια καινούργια πρακτική που έγκειται στο ότι κάποιοι διοχετεύουν προσωπικά στοιχεία στα e-mail των συντακτών του Πρακτορείου. Τα συνήθως παραποιημένα στοιχεία συνοδεύονται από κουτσομπολιά αίσχιστου είδους και από ανεπίτρεπτους χαρακτηρισμούς, όπως «άχρηστος», «ανίκανος», ενώ «φουσκώνουν» τις αμοιβές των δημοσιογράφων για να προκαλέσουν την αντίδραση της κοινής γνώμης.

Για το θέμα αυτό, οι εργαζόμενοι έχουν προσφύγει στη Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Ο κ. Βουλέλης είχε ζητήσει από τον κ. Μάτσικα να αποκηρύξει αυτήν την πρακτική. Ο κ. Μάτσικας όχι μόνο δεν το έκανε, όχι μόνο δεν καταδίκασε αυτήν την πρακτική, αλλά είπε ότι συμφωνεί με ορισμένα από τα e-mail.

Θα ήθελα, λοιπόν, τη δική σας θέση, γιατί αυτή η πρακτική εφαρμόστηκε στον «9,84». Βέβαια, ο «9,84» δεν είναι στην αρμοδιότητά σας, αλλά το Αθηναϊκό Πρακτορείο είναι. Εσείς εγκρίνετε αυτές τις μεθόδους;

Κύριε Υφυπουργέ, σας έχω θέσει μια σειρά ερωτήσεων. Ο Οικονομικός Διευθυντής αποπέμφθηκε χωρίς απόφαση του διοικητικού συμβουλίου. Το Τμήμα Διαφήμισης και Μάρκετινγκ έκλεισε χωρίς απόφαση του διοικητικού συμβουλίου. Και τα δύο δόθηκαν σε ιδιώτες. Ο μεν νέος Οικονομικός Διευθυντής επελέγη με έναν επιεικώς περίεργο τρόπο, όπως και ο διαφημιστής που εμφανίστηκε για να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε με το κλείσιμο του εμπορικού τμήματος και του τμήματος μάρκετινγκ

Κύριε Υπουργέ, πληρώνετε με τέτοια χαρτιά για έκτακτη συνεργασία. Το καταθέτω και αυτό.

Πρόκειται για ένα ιδιόγραφο σημείωμα που λέει «πληρώστε 3.500 ευρώ για έκτακτη συνεργασία». Υπάρχει και ένα άλλο από κάτω για 4.000 ευρώ πάλι για έκτακτη συνεργασία. Αυτός είναι ο σεβασμός στο δημόσιο χρήμα; Θέλουμε, λοιπόν, απαντήσεις!

Και βλέπετε τις συνέπειες αυτών των επιλογών στην κατρακύλα των εσόδων του Αθηναϊκού Πρακτορείου, αλλά και στην κατρακύλα της επισκεψιμότητας του site του.

Επίσης, δεν μας έχετε πει τι γίνεται μ’ αυτόν τον εκδότη που τον έχουν βάλει να προΐσταται του Τμήματος Τοπικής Αυτοδιοίκησης -οποία αντικειμενικότητα!- και εκφοβίζει εργαζομένους για το διωγμό του εκπροσώπου των εργαζομένων. Τώρα τον έβαλε να δουλέψει -και μάλιστα νυχτερινή βάρδια- για να μην έρχεται σε επαφή με τους άλλους δημοσιογράφους. Πραγματικά εσείς νιώθετε δικαιωμένος για την επιλογή σας; Απορώ!

Και τελικά επανέρχομαι στην αρχική ερώτηση. Θέλετε Εθνικό Πρακτορείο Ειδήσεων σε μια εποχή κρίσιμη για τα εθνικά μας θέματα που χρειάζεται η έγκυρη ενημέρωση στη διεθνή σκηνή από το Εθνικό Πρακτορείο Ειδήσεων; Εσείς τι θέλετε να το κάνετε; Θέλετε να το συρρικνώσετε; Θα πάτε μεθαύριο να πείτε «ή περικόπτουμε το προσωπικό στο μισό ή αλλιώς το κλείνουμε»; Θέλετε να αφήσετε αυτό το κενό στους ιδιώτες;

Και επειδή είπατε για τη διακυβέρνησή μας, θα ήθελα να σας πω ότι οι προσλήψεις που έγιναν επί Νέας Δημοκρατίας ήταν για τη δημιουργία νέων τμημάτων που πήραν και βραβεία -το «Web T.V»- όπως το Τηλεοπτικό Τμήμα και το Ιντερνετικό Ραδιόφωνο. Από αυτούς δεν έχουν μείνει -γιατί δεν ήταν μόνιμες οι προσλήψεις- περισσότεροι από πενήντα.

Και πάνω απ’ όλα, κύριε Πεταλωτή, τότε γιατί δεν μιλούσε κανένα κόμμα της Αντιπολίτευσης -ούτε το ΠΑΣΟΚ- και σήμερα έχει ξεσηκωθεί όλος ο πολιτικός κόσμος; Είναι τυχαίο;

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Πρώτα απ’ όλα και για την ιστορία, θα ήθελα να πω ότι επί Νέας Δημοκρατίας υπάρχει ερώτηση του κ. Πετσάλνικου για το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Δεν απαντήσατε σε τίποτα. Εσείς πρέπει να απολογείστε, κύριε Κεδίκογλου, για την κατάντια ενός πραγματικά Πρακτορείου Ειδήσεων…

ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ: Μα, ήταν κερδοφόρο, κύριε Υπουργέ!

(Θόρυβος από την πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας)

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Εν χορώ; Όλοι μαζί εξανίσταστε;

ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ: Εσείς ήσασταν Κυβέρνηση!

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Εν χορώ εξανίσταστε; Εν χορώ θα έπρεπε να απολογηθείτε τότε, κύριε Κεδίκογλου! Αυτό είναι ξεκάθαρο. Το μεγάλο πανηγύρι που γινόταν στο Αθηναϊκό Πρακτορείο -και προκαλείτε να σας τα πω- θα τα μάθετε σε λίγο.

Ήδη υπάρχει εντολή δική μου προς τον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιντζή, προκειμένου να κάνει έλεγχο μέχρι και σήμερα. Άρα, θα βγουν όλα, όπως το πώς γινόταν οι προσλήψεις, με ποιες αποφάσεις και με ποιες συμβάσεις οι οποίες υπογραφόταν στα εκατόν σαράντα ένα άτομα. Και όταν οι αποφάσεις ήταν για συμβάσεις ενός χρόνου, πώς υπογραφόταν συμβάσεις αορίστου χρόνου. Άρα, αφήστε να δούμε πρώτα αυτά. Γι’ αυτό σας λέω να είστε λίγο πιο μετριοπαθείς, για να έχουμε ένα Πρακτορείο Ειδήσεων το οποίο πραγματικά μας αρμόζει.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ: Με το νόμο για τις Δ.Ε.Κ.Ο., κύριε Υπουργέ, που τον έχετε ψηφίσει στη Βουλή!

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Πάλι εν χορώ! Δεν ήταν Δ.Ε.Κ.Ο. τότε, κύριε Μαρκόπουλε! Δεν ήταν Δ.Ε.Κ.Ο. όταν γινόταν το πανηγύρι των προσλήψεων.

Παραλάβαμε ένα πρακτορείο υπό διάλυση, με έλλειμμα ενάμισι εκατομμύριο ευρώ για τη μισθοδοσία του 2010, κύριε Κεδίκογλου, με χρέος στα ασφαλιστικά ταμεία 1,8 εκατομμύρια ευρώ και με υποχρεώσεις στους εργαζόμενους από δικαστικές αποφάσεις, με ωράριο εργαζομένων από 15 έως 25 ώρες εβδομαδιαίως, με εργαζόμενους, οι οποίοι δεν πήγαιναν ποτέ στη δουλειά τους και με διαδικτυακή τηλεόραση, που είχε έξοδα 320 χιλιάδες ευρώ το χρόνο. Αυτά ήταν τα χρήματα του ελληνικού λαού -εκεί πήγαιναν- και έσοδα 40 χιλιάδες ευρώ το χρόνο. Αυτά ήταν τα τμήματα που φτιάχνατε.

Βρήκαμε τμήμα ανασκόπησης τύπου, που λειτουργούσε μόνο δύο ώρες την ημέρα και μετά οι συντάκτες δεν απασχολούνταν πουθενά. Κόστιζε πάνω από 130 χιλιάδες ευρώ το χρόνο, χωρίς να υπάρχει συνδρομητής, για να βολεύετε δύο άτομα δικά σας.

Παράλληλα η ίδια εργασία της ανασκόπησης του τύπου γινόταν και από άλλο τμήμα. Για τρία χρόνια συντασσόταν τέσσερις φορές ημερησίως δελτίο ειδήσεων info, ενώ δεν υπήρχε κανένας συνδρομητής. Φυσικά το μόνο που γινόταν ήταν να πληρώνονται οι συντάκτες. Αυτούς υπερασπίζεστε σήμερα.

Λογιστήριο με τρεις εργαζόμενους και δύο συνεργαζόμενους με μπλοκάκι για όλο αυτό το πράγμα. Τμήμα μάρκετινγκ στα χαρτιά, γιατί στην πραγματικότητα δεν υπήρχαν συνδρομητές. Δεν πλήρωναν τις συνδρομές, γιατί δεν ενοχλούνταν ποτέ οι συνδρομητές, κύριε Κεδίκογλου. Αυτά ήταν τα έσοδα. Και σήμερα μιλάτε για έσοδα;

Οι διαμαρτυρίες που υπήρχαν επί ημερών της Νέας Δημοκρατίας είναι αρχειοθετημένες. Ζητείστε από τους δημοσιογράφους ή απ’ όποιον άλλο σας προμηθεύει στοιχεία να σας πει για τις διαμαρτυρίες αυτές.

Το κόστος μισθοδοσίας κάποιου διευθυντή σας είναι 183 χιλιάδες ευρώ το χρόνο, κύριε Κεδίκογλου. Αυτό είναι το μεγάλο πανηγύρι!

Αντίθετα, εμείς -επειδή απορείτε και εξανίσταστε- αλλάξαμε τη δομή λειτουργίας του πρακτορείου. Οργανώθηκαν τμήματα με αρχισυντάκτες και υπευθύνους κάθε βάρδιας, έτσι ώστε να υπάρχει συντονισμός σε όλα τα επίπεδα.

Καλύπτονται οι εσωτερικές ειδήσεις, όπως και οι εξωτερικές, όλο το εικοσιτετράωρο. Εξοικονομήσαμε 317 χιλιάδες ευρώ από περικοπές σε λειτουργικά έξοδα το 2010. Εκεί ήταν το μεγάλο πανηγύρι! Και πολλά άλλα που θα σας τα δώσω συνημμένα.

Θα σας πω και για το 2011, γιατί δεν μπορείτε να υπερασπίζεστε ένα παρελθόν που -ειλικρινά- δεν σας παίρνει να το υπερασπίζεστε.

Ολοκληρώνεται εντός του Απριλίου ο σχεδιασμός των ιστοσελίδων. Έχει ξεκινήσει η αξιοποίηση της web TV -που την κάνατε μεν, αλλά δεν τη λειτουργήσατε και δεν είχε καθόλου έσοδα- έτσι ώστε να αρχίσει να έχει έσοδα και όχι μόνο μια μαύρη τρύπα με 320 χιλιάδες ευρώ. Καταλαβαίνετε τι υπερασπίζεστε αυτή τη στιγμή, κύριε Κεδίκογλου;

Μελετάται η αλλαγή του προεδρικού διατάγματος 191/2008 με διαδικασίες στις οποίες θα κληθείτε να συμμετέχετε. Δημιουργούνται ιστοσελίδες. Δημιουργείται τμήμα γραφημάτων νέας εταιρικής ταυτότητας και logo -δεν ξέρω αν είναι άγνωστες σε κάποιους από εσάς όλες αυτές οι έννοιες- δηλαδή μια κατάσταση, ένας κατάλογος σχεδιασμού.

Είπατε προηγουμένως για τον κύριο Βουλέλη. Τι λέει ο κ. Βουλέλης; Λέει ότι ο κ. Μάτσικας τα διοχετεύει αυτά στα μπλογκ, τα οποία αναφανδόν αναπαράγουν αυτά ακριβώς, τα οποία μας είπατε εσείς σήμερα, μπλογκ, τα οποία είναι υβριστικά και ακριβώς θέλουν να αναπαράγουν τις παθογένειες και το μεγάλο πάρτι που γινόταν επί χρόνια.

Εμείς είμαστε ξεκάθαροι: Όσο και αν συμφωνείτε όσο και αν διαφωνείτε όσο και αν σας ενδιαφέρει ο κ. Μάτσικας ή ο κάθε κ. Μάτσικας, το Αθηναϊκό Πρακτορείο είναι το εθνικό πρακτορείο ειδήσεων. Είναι ένα σύγχρονο πρακτορείο, με σύγχρονη λειτουργία και εμείς είμαστε αποφασισμένοι -το έχουμε δείξει- ότι πραγματικά τα χρήματα του ελληνικού λαού, αυτά που ξοδεύονταν κατά κόρον επί Νέας Δημοκρατίας και τα σεβαστήκαμε και θα τα σεβαστούμε.

Υπάρχουν αριθμοί. Εάν υπάρχουν προτάσεις, πολύ ευχαρίστως να τις συζητήσουμε. Με το να υιοθετείτε διάφορα αιτήματα σκόρπια από τον ένα και από τον άλλο, δεν βοηθάτε σε τίποτα. Είμαστε εδώ, για να συζητάμε. Όμως, δεν υπάρχει περίπτωση να συναινέσουμε σε αυτήν τη διαδικασία της παθογένειας, μιας χρόνιας παθογένειας, που επί Νέας Δημοκρατίας πραγματικά έφθασε στα ύψη.

11 Απριλίου 2011

Κανάκη ζήτα ένα συγγνώμη για όσα έλεγες στις 6.04, μιας και την επομένη αποδείχθηκε ότι δεν υπάρχει υπουργός της ΝΔ με 178 εκ

Από: Δεξί Εξτρέμ
Ημερομηνία: 11 Απριλίου 2011 11:55 μ.μ.
Θέμα: Κανάκη ζήτα ένα συγγνώμη για όσα έλεγες στις 6.04, μιας και την επομένη αποδείχθηκε ότι δεν υπάρχει υπουργός της ΝΔ με 178 εκ
Προς: info@radioarvyla.gr

Κανάκη

Στην εκπομπή της 6ης Απριλίου επί 5 λεπτά λέγατε για τον υπουργό της ΝΔ με τα 178 εκ ευρώ. Μάλιστα φτιάξατε και δικό σας βιντεάκι και εξηγούσατε χιουμοριστικά που βρήκε τα 178 εκ.... Την επόμενη μέρα το Υπ. Οικονομικών διέψευσε ότι υπάρχει τέτοιος υπουργός...

Μήπως πρέπει να πείτε ότι τότε έστω άθελά σας "συκοφαντήσατε" κάποιον έστω ανώνυμο και μια ολόκληρη παράταξη...

Το "συγγνώμη κάναμε λάθος και παρασυρθήκαμε και εμείς" είναι μαγκιά ... όλα τ άλλα είναι για τις γυναίκες...

Τελικά τι είστε εκεί μέσα; Άνδρες ή γκόμενες;
--

Δεξί Εξτρέμ

Συνάντηση Παναγιωτόπουλου με τον Ηλία Γκούμα, τον πατέρα του δολοφονημένου νέου βορειοηπειρώτη Αριστοτέλη

http://nationalpride.files.wordpress.com/2010/09/190910-gkoumas.jpg?w=387&h=516Π. Παναγιωτόπουλος:
«Εάν αληθεύουν τα δημοσιεύματα του Αλβανικού Τύπου, που εμφανίζουν τη Δικαιοσύνη της γειτονικής μας χώρας να επιχειρεί να παρουσιάσει σαν “δυστύχημα” την αποτρόπαιη δολοφονία του Χειμαρριώτη Αριστοτέλη Γκούμα, που έγινε πέρυσι τον Αύγουστο στην περιοχή της Χειμάρρας, προκύπτει μείζον θέμα σεβασμού του Κράτους-Δικαίου και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη γειτονική μας χώρα.

Το συγκεκριμένο ζήτημα προσλαμβάνει ακόμη ευρύτερες διαστάσεις, αν ληφθεί υπόψιν ότι η Αλβανική Ηγεσία δια του Πρωθυπουργού Σαλί Μπερίσα και του τότε Αντιπροέδρου Ιλίρ Μέτα είχε καταδικάσει απερίφραστα το γεγονός το καλοκαίρι του 2010 και είχε μιλήσει τότε, καθαρά, για “απαίσια πράξη” και “δολοφονία”.

Παρακολουθούμε από πολύ κοντά την εξέλιξη αυτής της πολύ σοβαρής υπόθεσης και αναμένουμε από την πολιτική Ηγεσία της Αλβανίας να πράξει τα δέοντα, ώστε να αποκατασταθεί η λειτουργία του Δικαίου και να αποδοθεί πραγματικά, δικαιοσύνη στην περίπτωση Γκούμα.

Η σημερινή Αλβανία, ως χώρα-μέλος του Συμβουλίου της Ευρώπης και υποψήφια προς ένταξη στους Ευρωπαϊκούς Θεσμούς είναι απαραίτητο να αντιληφθεί ότι οφείλει να σέβεται και να εφαρμόζει το Ευρωπαϊκό κεκτημένο, κεντρικός πυρήνας του οποίου είναι ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αλλά και η πλήρης αποκατάσταση θεσμών ορθής απονομής δικαιοσύνης για όλους τους πολίτες, ανεξαρτήτως εθνότητας και θρησκεύματος».

Γερμανία: Ποινική δίωξη σε δύο στελέχη της Ferrostaal για δωροδοκία στην πώληση υποβρυχίων σε Ελλάδα και Πορτογαλία

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjxXtYp_sEx-X7G_0A0XHOlmuRq4vb5IhQ0xQC9bOR9klyhbcx-wO2EnbnNhL-E1JXsrrS88bqC_4XweI3KYsnzeFp2hZ4wrZINx5fMgqMts7Rgj9fQOxBlx6i5GbfJiiPJk1UyclBMxJ_J/s1600/submarine.jpgΗ εισαγγελία του Μονάχου άσκησε ποινική δίωξη εναντίον δύο πρώην μάνατζερ της Ferrostaal για δωροδοκία δημόσιων λειτουργών άλλης χώρας, προκειμένου να προωθηθούν συμφωνίες πώλησης υποβρυχίων. Το μεγαλύτερο μέρος της δικογραφίας που έχει σχηματιστεί σχετίζεται με τις πωλήσεις υποβρυχίων στην Ελλάδα και την Πορτογαλία. Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εισαγγελίας η μήνυση έχει ήδη ασκηθεί στις 18 Μαρτίου. Κατηγορούμενοι είναι ένα πρώην μέλος του κεντρικού διοικητικού συμβουλίου και ένας πρώην πληρεξούσιος της Ferrostaal.

Για την περίπτωση της Ελλάδας, σύμφωνα με το πρακτορείο ap/dapd, πρόκειται για τις δύο συμφωνίες που έκλεισε το κονσόρτσιουμ της Ferrostaal και της κατασκευάστριας εταιρίας Howardtswerke Deutsche Werft AG (HDW) μεταξύ 2000 και 2002 για την πώληση των υποβρυχίων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την εισαγγελία, οι δύο κατηγορούμενοι χρησιμοποίησαν ενδιάμεσους «συμβούλους» για τις απαραίτητες επαφές με φορείς αποφάσεων στην Ελλάδα. Μέσω των «συμβούλων» διατέθηκαν 50 εκ. ευρώ μόνο για το διάστημα μεταξύ 2000 και 2003, ενώ άλλα 11 εκ. διατέθηκαν το 2007.

Βάσει της δικογραφίας, προμήθειες καταβλήθηκαν και στην περίπτωση της πώλησης υποβρυχίων στην Πορτογαλία και μάλιστα σε Πορτογάλο Γενικό Πρόξενο, για να προωθήσει τις απαραίτητες επαφές με εκπροσώπους της πορτογαλικής κυβέρνησης.

Οι έρευνες της εισαγγελίας εις βάρος και άλλων στελεχών της εταιρίας συνεχίζονται. Εκπρόσωπος της εισαγγελίας Μονάχου ανέφερε ότι οι προσπάθειες συμβιβασμού με την εταιρία απέτυχαν. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Handelsblatt „ΗΒ“ η εταιρία δεν ήταν σε θέση να καταβάλλει το πρόστιμο των 196 εκ. ευρώ που ζητούσε η εισαγγελία.

Η Ferrostaal ήταν μέχρι το Μάρτιο του 2009 θυγατρική της ΜΑΝ, η οποία πούλησε το 70% στην αραβική IPIC. Εξαιτίας του σκανδάλου των προμηθειών και του οικονομικού κόστους που συνεπάγεται, η IPIC αρνείται να αγοράσει και το υπόλοιπο 30% και απειλεί μάλιστα με ακύρωση της συμφωνίας εξαγοράς.

Λιβύη: Οι εξεγερμένοι, όπως ήταν λογικό, απέρριψαν το ειρηνευτικό σχέδιο της Αφρικανικής Ένωσης

Οι Λίβυοι εξεγερμένοι απέρριψαν σήμερα το ειρηνευτικό σχέδιο της Αφρικανικής Ένωσης διότι δεν ικανοποιεί το βασικό τους αίτημα, που είναι η αποχώρηση του Μουάμαρ Καντάφι από την εξουσία και γιατί προτείνει την αναμόρφωση του παρόντος συστήματος που οι ίδιοι επιθυμούν την αλλαγή του.

"Η πρωτοβουλία της Αφρικανικής Ένωσης δεν περιλαμβάνει την αποχώρηση του Καντάφι και των γιων του από τη λιβυκή πολιτική σκηνή, επομένως είναι παρωχημένη", ανέφερε ο επικεφαλής του Συμβουλίου των εξεγερμένων, Μουστάφα Άμπντελ Τζαλίλ, σε συνέντευξη Τύπου στη Βεγγάζη, προσθέτοντας ότι το Συμβούλιο από την πρώτη κιόλας ημέρα σύστασής του απαιτεί την αποχώρηση του Καντάφι.

"Η πρωτοβουλία αναφέρεται και σε μεταρρυθμίσεις στο υπάρχον λιβυκό σύστημα και αυτό είναι επίσης εντελώς απαράδεκτο", πρόσθεσε ο κ. Τζαλίλ.

Προβλέψεις αλά Κάλχα από το ΔΝΤ για την ανάπτυξη... είναι αυτοί που στον πληθωρισμό έπεσαν 500%% έξω

Σήμερα το ΔΝΤ παρουσίασε την ετήσια έκθεσή του για τις προβλέψεις του όσον αφορά τις οικονομίες των χωρών της ΕΕ. Πριν διαβάσετε τις προβλέψεις του για την ανάπτυξη (με τις οποίες πάλι οι ΠΑΣΟΚοι θα μας τα κάνουν τσουρέκια) σας θυμίζω ότι το ίδιο είχε προβλέψει πληθωρισμό για την Ελλάδα στο 1,1% και ο πληθωρισμός πήγε στο 5,5%... δηλ. έπεσαν έξω μόνο 500% στις προβλέψεις τους... οπότε φαντάζεστε για τι προβλέψεις μιλάμε: Κάλχας που διαβάζει εντόσθια χοίρου και προβλέπει την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας κατά 1,1% το 2012...:

1) Ελλάδα: φέτος το ΑΕΠ θα συρρικνωθεί 3%, του χρόνου θα αναπτυχθεί με ρυθμό 1,1% ... αφού στον πληθωρισμό έπεσαν 500% έξω φανταστείτε τι θα γίνει του χρόνου στην Ελλάδα...

2) Ισπανία: φέτος προβλέπεται ανάπτυξη 0,8% του ΑΕΠ, του χρόνου θα είναι διπλάσια.

3) Πορτογαλία: φέτος το ΑΕΠ θα συρρικνωθεί 1,5%, του χρόνου επίσης θα συρρικνωθεί περαιτέρω, κατά 0,5% .

4) Βρετανία: το ΑΕΠ θα αναπτυχθεί μέσα στο 2012 2,3%, δηλαδή η ανάπτυξη θα ενταθεί, δεδομένου ότι η τρέχουσα χρονιά θα κλείσει με ανάπτυξη του ΑΕΠ κατά 1,7%.

5) Σουηδία: έντονοι αναπτυξιακοί ρυθμοί, φέτος 3,8%, του χρόνου 3,5% του ΑΕΠ.

και 6) Πολωνία, Ρουμανία, Ουγγαρία: το 2011 ανάπτυξη 3,7% του ΑΕΠ, του χρόνου περίπου 4% του ΑΕΠ των οικονομιών τους.

Επίσκεψη βοηθού Συνηγόρου του Πολίτη στην Κοζάνη για τη λειτουργία των ΑΗΣ και των ορυχείων της ΔΕΗ... κατά τ' άλλα η πυρηνική ενέργεια μας μάρανε

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgMJZ4lYC1mD8oysquDKVxyFTK-THZzqmRdmElWczGsjkjiuirPTDe8OG2mL2xl8TkaCZrLmpKWIVfMATE9J9xHZi4rUp19jhGyjFksHTePR4pfDU1Z2YtMKJu8-05lmqnFqaPpGF60i-J3/s1600/ahs.jpgΕπίσκεψη στην Κοζάνη πραγματοποίησε κλιμάκιο του Συνηγόρου του Πολίτη, με επικεφαλής την Βοηθό Συνήγορο του Κύκλου Ποιότητας Ζωής, Ευαγγελία Μπαλλά, προκειμένου να εξεταστούν εκκρεμή ζητήματα σχετικά με το καθεστώς λειτουργίας των ΑΗΣ και των ορυχείων της ΔΕΗ, (στη διαύγεια της ατμόσφαιρας στη φώτο βλέπετε το "πλεονέκτημα" της "ακίνδυνης" ατμοηλεκτρικής ενέργειας σε σχέση με την "επικίνδυνη" πυρηνική ενέργεια) με τους εμπλεκόμενους φορείς.

Το κλιμάκιο της ανεξάρτητης αρχής ενημερώθηκε σχετικά με το χρονοδιάγραμμα και το περιεχόμενο της υποβληθείσας προς έγκριση ενιαίας μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων των ορυχείων Κοζάνης, τα μέτρα διακίνησης και διαχείρισης της τέφρας, την πρόοδο των απαλλοτριώσεων στους υπό μετεγκατάσταση οικισμούς, καθώς και το δίκτυο μετρητών εκπομπής αέριων ρύπων της ΔΕΗ και η αξιοποίησή του από την τοπική αυτοδιοίκηση.

Όπως ανακοίνωσε η αρχή, οι εκπρόσωποι της αιρετής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας αλλά και της ΔΕΗ χαρακτήρισαν τις συναντήσεις άκρως εποικοδομητικές και χρήσιμες και εξέφρασαν την βούλησή τους προς τον Συνήγορο του Πολίτη για κοινή συνάντηση εργασίας με πρωτοβουλία της ανεξάρτητης αρχής παρουσία όλων των εμπλεκομένων φορέων.

Η συνάντηση αυτή θα αποσκοπεί στην προώθηση αξιόπιστων και αποτελεσματικών λύσεων για την προστασία του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής της τοπικής κοινωνίας, αλλά και της διασφάλισης της ομαλής λειτουργίας της σημαντικότερης εξορυκτικής δραστηριότητας και ηλεκτροπαραγωγικής εγκατάστασης στη χώρα μας.

Επίσης, κλιμάκιο μετέβη στη Θεσσαλονίκη όπου συζήτησε με την Επιθεώρηση Μεταλλείων Βορείου Ελλάδος για εκκρεμότητες που αφορούν τη διαδικασία απαλλοτριώσεων στις περιοχές των υπό μετεγκατάσταση οικισμών, καθώς και καίρια οργανωτικά και λειτουργικά προβλήματα της υπηρεσίας (π.χ. υποστελέχωση) τα οποία καθυστερούν τις διαδικασίες ολοκλήρωσης των απαλλοτριώσεων.

Κατά τις συναντήσεις που είχε το κλιμάκιο της αρχής, συζητήθηκε το σύνολο των περιβαλλοντικών προβλημάτων που συνδέονται με τη λειτουργία των εγκαταστάσεων της ΔΕΗ στην Περιφερειακή Ενότητας Κοζάνης, το μηχανισμό παρακολούθησης της ποιότητας της ατμόσφαιρας καθώς και την πρόοδο εκπόνησης επιδημιολογικής μελέτης που έχει αναθέσει η Περιφέρεια στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Κοζάνης Λ. Μαλούτας έθεσε το ζήτημα της αντικατάστασης των παλαιών μονάδων της Πτολεμαΐδας με μία νέα μονάδα σύγχρονης τεχνολογίας, καθώς και το ζήτημα των μετεγκαταστάσεων των οικισμών Ποντοκώμης και Ακρινής.

Νέο ρεκόρ Παπακωνσταντίνου: Πάλι αυξήθηκε το έλλειμα σε σχέση με το περσινό τρίμηνο!!! Εκτός ελέγχου η κατάσταση στην Οικονομία!!!

Το έλλειμμα είναι αυξημένο στα 4.710 εκατ. € έναντι 4.371 εκατ. € κατά το αντίστοιχο διάστημα του 2010 .

Τα συνολικά έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού - Τακτικός και ΠΔΕ - υστερούν έναντι των στόχων κατά 776 εκατ. €.

Τα έσοδα από φόρους πάνε κατά διαόλου και υστερούν σχεδόν κατά 1,4 δις δις ενώ μέχρι τώρα οι χειρότερες προβλέψεις έκαναν λόγο για υστέρηση εσόδων από φόρους κατά 1,2 δις!!!

Τα καθαρά έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού ανήλθαν σε 11.114 εκ. € και εμφανίζουν μείωση κατά 8,1%, ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2010,

Οι δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες κατά 3,5%

Ψωμιάδης στο MEGA για την καταδίκη του


Ο σύντροφος του Γιωργάκη Gbagbo κατά τη σύλληψή του

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhipC7AhYB4b_q20EvZrxxlxJMEl5x2yNfoXnS6sINpJIIDl7XCWteZBoHNNShvxEUmioAJ_GZpaaBDQXh4B45lSAiJURnDHX582vIhCi7Kvjo_xpztfNBoNzhOVahiATCJEFZhnKLcS7U/s1600/215163_10150551872390271_823650270_18300910_8295917_n.jpg

Ιαπωνία: Ευχαριστούν την Τουρκία για την προσφορά της... και εμείς παντελώς απόντες

http://english.kyodonews.jp/photos/assets/201104/0411026-thumbx300.jpghttp://english.kyodonews.jp/photos/assets/201104/0411025-thumbx300.jpgΕνώ η Ελλάδα ήταν παντελώς απούσα από την κρίση στην Ιαπωνία οι Τούρκοι για άλλη μια φορά κατάφεραν να είναι στις Ιαπωνικές ειδήσεις σαν η η μόνη ξένη αποστολή που συνεχίζει να παραμένει στη χώρα και να βοηθάει στην αναζήτηση αγνοουμένων. Στη φώτο βλέπετε τους Τούρκους διασώστες και τον επικεφαλής της τούρκικής αποστολής στη χθεσινή συνέντευξη τύπου που έδωσε στο Τόκιο... παίρνοντας εννοείται και τα ανάλογα ευχαριστήρια από τους Ιάπωνες

Ισχυρό μήνυμα "σε όλους τους δικτάτορες" και ειδικά στον Γιωργάκη στέλνει η σύλληψη του συντρόφου του Λοράν Γκμπαγκμπό , δήλωσε η Κλίντον

http://www.ibenin.com/uploads/2010/12/laurent-gbagbo-matricule.jpgΗ σύλληψη του απερχόμενου προέδρου της Ακτής Ελεφαντοστού και επίλεκτου μέλους της ΣοσιαλΗστικής Διεθνούς του Γιωργάκη Παπανδρέου, Λοράν Γκμπαγκμπό (παλιά καραβάνα στις συλλήψεις μιας και έχει ξανασυλληφθεί το 1968 και το 1988 απ όπου και η φώτο) στέλνει ένα "ισχυρό μήνυμα" σε όλους τους δικτάτορες ότι δεν μπορούν να περιφρονούν, χωρίς ατιμωρησία, το λαό, υποστήριξε σε ομιλία της η αμερικανίδα υπουργός Εξωτερικών Χίλαρι Κλίντον.

Η σημερινή σύλληψη του κ. Γκμπαγκμπό "στέλνει ένα πολύ ισχυρό μήνυμα σε όλους τους δικτάτορες" της περιοχής ότι "δεν μπορούν να περιφρονούν τη φωνή των λαών τους που ζητούν ελεύθερες και δίκαιες εκλογές", ανέφερε η κ. Κλίντον.

ΟΗΕ: Επείγουσα συνεδρίαση του ΣΑ του ΟΗΕ για την κατάσταση στην Ακτή Ελεφαντοστού. Το Συμβούλιο

Aσφαλείας του ΟΗΕ συγκάλεσε έκτακτη, κατεπείγουσα συνεδρίαση μετά τη σύλληψη στο Αμπιτζάν του Λοράν Γκμπαγκμπό από τις δυνάμεις του αναγνωρισμένου προέδρου της Ακτής Ελεφαντοστού, Αλασάν Ουαταρά.

Με τη στήριξη Γάλλων στρατιωτών και αρμάτων οι δυνάμεις του Ουαταρά συνέλαβαν τον Γκμπαγκμπό ο οποίος κρυβόταν επί βία εβδομάδα στο σπίτι του στο Αμπιτζάν αψηφώντας τις επανειλημμένες εκκλήσεις να παραχωρήσει την εξουσία στον εκλεγμένο πρόεδρο.

Ο Γκμπαγκμπό αντιμετωπίζει κατηγορίες για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας καθώς εκατοντάδες πολίτες της Ακτής Ελεφαντοστού σκοτώθηκαν τους τελευταίους μήνες στις μάχες μεταξύ των υποστηρικτών του και των δυνάμεων του Ουαταρά.

Νέες κατηγορίες για παράνομες παρακολουθήσεις αντιμετωπίζει ο αριστερός Ισπανός διώκτης του Φράνκο, δικαστής Μπαλτάσαρ Γκαρθόν

http://www1.folha.uol.com.br/folha/mundo/images/13garzon.jpgΑντιμέτωπος με τη δικαιοσύνη βρίσκεται και πάλι ο Ισπανός δικαστής Μπαλτάσαρ Γκαρθόν ο οποίος είχε επιχειρήσει να ερευνήσει εγκλήματα τα οποία διαπράχθησαν κατά την περίοδο της δικτατορίας του Φράνκο στην Ισπανία.

Το Ανώτατο Δικαστήριο ανακοίνωσε σήμερα ότι ο Γκαρθόν παραπέμπεται σε δίκη για άλλη υπόθεση που αφορά παράνομες παρακολουθήσεις και υποκλοπές τηλεφωνημάτων. Το 2009 ο δικαστής φέρεται να μαγνητοφώνησε συνομιλίες μεταξύ κρατουμένων και των δικηγόρων τους ενώ ερευνούσε ένα σκάνδαλο διαφθοράς στο οποίο εμπλεκόταν το Λαϊκό Κόμμα (PP), το μεγαλύτερο κόμμα της αντιπολίτευσης.

Σύμφωνα με το Δικαστήριο ο Γκαρθόν μαγνητοφώνησε τις συνομιλίες με σκοπό να συλλέξει πληροφορίες τις οποίες δεν μπορούσε να βρει από άλλες πηγές.

Ο Γκαρθόν έχει ήδη παραπεμφθεί σε δίκη με αφορμή τη δικαστική διερεύνηση των εγκλημάτων που διέπραξε ο στρατηγός Φρανθίσκο Φράνκο την περίοδο 1939-75. Το 2008 ο δικαστής ξεκίνησε την πρώτη δικαστική έρευνα των εγκλημάτων του Φράνκο, τον οποίο κατηγορούσε για τις δολοφονίες περισσότερων από 100.000 αντιφρονούντων και πολιτικών αντιπάλων του τόσο κατά τον Εμφύλιο Πόλεμο (1936-9) όσο και στα χρόνια της δικτατορίας του. Ωστόσο, αναγκάστηκε πολύ σύντομα να διακόψει την έρευνα λόγω των πιέσεων που δέχτηκε από νομικούς και συντηρητικούς πολιτικούς.

Δύο ακροδεξιές οργανώσεις κατέθεσαν μήνυση σε βάρος του με την κατηγορία της παράβασης καθήκοντος αφού αγνόησε την αμνηστία που είχε χορηγηθεί το 1977 για τα εγκλήματα του εμφυλίου πολέμου. Εξαιτίας της μήνυσης τέθηκε σε διαθεσιμότητα από το Εθνικό Δικαστήριο αλλά έχει ήδη αποτανθεί στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου για να αποκατασταθεί.

Σήμερα ο Γκαρθόν εργάζεται ως σύμβουλος στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης.

Δρομολογείται προσωρινή λύση για να λυθεί το πρόβλημα του Αιγινήτειου και του Αρεταίειου νοσοκομείου και να ξεκινήσουν οι πληρωμές

Το αργότερο μέχρι αύριο το μεσημέρι το 28% του προϋπολογισμού του Αιγινήτειου και του Αρεταίειου θα βρίσκεται στις αρμόδιες ΔΟΥ των νοσοκομείων, ώστε να μπορούν να πάρουν τα χρήματα και να ξεκινήσουν τις πληρωμές.” Αυτό δήλωσε στους δημοσιογράφους ο ειδικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Βασ. Παπάζογλου.

Όπως επισήμανε ο γραμματέας : “η λύση αυτή είναι προσωρινή προκειμένου να λυθεί το άμεσο πρόβλημα του Αιγινήτειου και του Αρεταίειου. Η οριστική λύση θα δοθεί μέσα από έναν στρατηγικό σχεδιασμό σε βάθος τριετίας, που θα πρέπει να κάνουν οι δύο εφορίες των νοσοκομείων, προκειμένου να γίνει εξορθολογισμός των δαπανών τους.”

Σε ερώτηση σχετικά με τον προϋπολογισμό των δύο νοσοκομείων ο ειδικός γραμματέας απάντησε:

“Ο προϋπολογισμός εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας ανέρχεται για το ένα νοσοκομείο σε περίπου 11.200.000 ευρώ και για το άλλο σε 12.800.000 ευρώ. Ένα κομμάτι πρόσθετο αυτών των χρημάτων, της τάξης του 1 εκατομμυρίου ευρώ, δίνεται από το υπουργείο Υγείας και αφορά τη μερική πληρωμή των γιατρών που κάνουν την ειδίκευσή τους στα δύο αυτά νοσοκομεία.”

Σε ερώτηση σχετικά με τις κινητοποιήσεις στο ΤΕΙ Πειραιά ο ειδικός γραμματέας τόνισε:

“Είναι ένα πρόβλημα που έχει να κάνει με τον εξορθολογισμό των δαπανών. Ήδη έχει προωθηθεί για υπογραφή από την υπουργό ο προϋπολογισμός όλων των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ της χώρας. Ειδικά για το ΤΕΙ Πειραιά έχει προηγηθεί ένας αρχικός προϋπολογισμός, προκειμένου να δοθεί ένα μέρος των χρωστούμενων για τους ωρομίσθιους επιστημονικούς και εργαστηριακούς συνεργάτες. Σύντομα, ίσως και στο τέλος αυτής της εβδομάδας, θα έχουν δοθεί οι πρώτες δόσεις για όλα τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ και η υπόλοιπη δόση για το ΤΕΙ Πειραιά.”

Συνάντηση Σαμαρά με Ιβάν Σαββίδη-Αύριο με Χ. φαν Ρομπέυ

Συνάντηση με τον πρόεδρο της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ποντίων Ελλήνων και πρόεδρο της Επιτροπής Ελληνορωσικής Φιλίας της Ρωσικής Βουλής κ. Ιβάν Σαββίδη, είχε σήμερα ο Πρόεδρος της ΝΔ, κ. Αντώνης Σαμαράς, παρουσία του προέδρου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Φιλίας Ελλάδας- Ρωσίας και υπεύθυνου του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης ΜΜΕ, κ. Σίμου Κεδίκογλου.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν προβλήματα της Ομογένειας και των Παλιννοστούντων, που έθεσε ο κ. Σαββίδης στον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας.

Παράλληλα, εξετάστηκαν οι προοπτικές ενδυνάμωσης των Ελληνορωσικών σχέσεων.


Αύριο ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς θα στις 16:30 μ.μ. με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου κ. Χέρμαν Βαν Ρομπάι στο Μέγαρο «Θ. Καρατζά» (Αιόλου 82-84).

Πρόγραμμα επίσκεψης Σαμαρά στην Θράκη-Συνάντηση με Ψωμιάδη

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, πραγματοποιεί, την Παρασκευή 15 Απριλίου και το Σάββατο 16 Απριλίου, διήμερη περιοδεία στη Θράκη.

Το Πρόγραμμα έχει ως παρακάτω:

Παρασκευή 15 Απριλίου:

Στις 07:30 αναχωρεί για τη Θεσσαλονίκη. Κατά την άφιξή του στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» έχει συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Παναγιώτη Ψωμιάδη.

Αμέσως μετά, αναχωρεί για την Ξάνθη, όπου επισκέπτεται τον Μητροπολίτη, μειονοτικά χωριά, το Επιμελητήριο και το Εμπορικό Κέντρο της πόλης.

Το απόγευμα φθάνει στην Κομοτηνή και στις 19:30 μιλά σε στελέχη και μέλη του κόμματος.

Σάββατο 16 Απριλίου:

Το πρωί ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας επισκέπτεται τον Μητροπολίτη, το Μουφτή Κομοτηνής, τον Περιφερειάρχη κ. Γιαννακίδη και το Επιμελητήριο Κομοτηνής.

Το μεσημέρι επισκέπτεται το Δήμο Αρριανών Φιλυρά και, στη συνέχεια, τους Δήμους Σαππών και Αλεξανδρούπολης, όπου έχει συναντήσεις με τους Δημάρχους.

Απάντηση Μιχελάκη σε Πεταλωτή

«Ο κ. Πεταλωτής ξέρει πολύ καλά τι σημαίνει “ανευθυνότητα”, “μηδενισμός” και “απαξίωση” μιας πολιτικής. Όπως ξέρει πολύ καλά και ποιοι είναι εκείνοι που έπεσαν έξω σε όλες τις προβλέψεις τους.

Τα αναλύουν, τα τεκμηριώνουν και τα αποδίδουν εκεί που ταιριάζει οι βουλευτές του ΚΤΕ Οικονομικών του κόμματός του.

Ας μην ματαιοπονεί, λοιπόν, ο κ. Πεταλωτής.

Οι υβριστικοί χαρακτηρισμοί που εκτοξεύει αφορούν πολιτικές που αναπτύσσονται από τους συντρόφους του, ακόμα και από τα διπλανά του κυβερνητικά έδρανα».

Ακτή Ελεφαντοστού: Ο σύντροφος Λοράν Γκμπαγκμπό παραδόθηκε στους φασίστες!!! Ο ΓΑΠ καλείται να ζητήσει την απελευθέρωσή του!!!

Ο πρώην πρόεδρος της Ακτής Ελεφαντοστού Λοράν Γκμπαγκμπό, η σύζυγός του Σιμόν και ο γιος τους, Μισέλ, συνελήφθησαν σήμερα στην κατοικία τους στο Αμπιτζάν και έχουν οδηγηθεί στο ξενοδοχείο Γκολφ, όπου στεγάζεται το γενικό επιτελείο του αναγνωρισμένου προέδρου Αλασάν Ουαταρά.

Ο Γκμπαγκμπό συνελήφθη από δυνάμεις προσκείμενες στον Ουαταρά, σύμφωνα με τον πρεσβευτή της Γαλλίας στο Αμπιτζάν, Ζαν-Μαρκ Σιμόν. Ωστόσο ο εκπρόσωπος του ΟΗΕ στην Ακτή Ελεφαντοστού, Φαρχάν Χακ, είπε ότι ο Γκμπαγκμπό αποφάσισε τελικά να παραδοθεί στις δυνάμεις του Ουαταρά και πλέον βρίσκεται υπό κράτηση. Σύμφωνα με τον Χακ η αποστολή του ΟΗΕ (Unoci) "παρέχει προστασία και ασφάλεια" με βάση την εντολή που έχει να προστατεύει όλους τους πολιτικούς αντιπάλους, περιλαμβανομένου και του Γκμπαγκμπό.

Ο πρεσβευτής της Ακτής Ελεφαντοστού στον ΟΗΕ τόνισε ότι ο Γκμπαγκμπό είναι "καλά" στην υγεία του και πρόκειται να δικαστεί.

Μετά από μια επιχείρηση-αστραπή, οι δυνάμεις του Ουαταρά μπήκαν στο Αμπιτζάν την 1η Απριλίου και συγκρούστηκαν με τους στρατιώτες που παρέμεναν πιστοί στον απερχόμενο πρόεδρο. Η Onuci και η γαλλική δύναμη Licorne έπληξαν στη συνέχεια τα στρατόπεδα και τα βαρέα όπλα που βρίσκονταν στην κατοικία του Γκμπαγκμπό και στο προεδρικό μέγαρο του Αμπιτζάν.

Μετά τη σύλληψη ο πρόεδρος της Γαλλίας, Νικολά Σαρκοζί, συνομίλησε τηλεφωνικά με τον Αλασάν Ουαταρά. Η γαλλική προεδρία πάντως δεν διευκρίνισε το θέμα συζήτησης των δύο ηγετών.

Ο υπουργός Εξωτερικών της Βρετανίας, Ουίλιαμ Χέιγκ, αναφερόμενος στη σύλληψη του Γκμπαγκμπό, είπε ότι θα πρέπει να γίνουν σεβαστά τα δικαιώματά του και να έχει μια δίκαιη δίκη. "Ο κ. Γκμπαγκμπό ενήργησε εναντίον κάθε δημοκρατικής αρχής με τον τρόπο που συμπεριφέρθηκε τους τελευταίους μήνες και φυσικά υπήρξαν πάρα πολλές παραβιάσεις του νόμου. Ταυτόχρονα θα πρέπει να πούμε ότι πρέπει να του συμπεριφερθούν με σεβασμό και οποιαδήποτε δικαστική διαδικασία θα πρέπει να είναι δίκαιη και σωστά προετοιμασμένη", είπε ο Βρετανός υπουργός.

Λιβύη: Η εκεχειρία στη Λιβύη θα πρέπει να είναι "επαληθεύσιμη", υποστηρίζει ο γ.γ. του ΝΑΤΟ Ράσμουσεν

Ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ, Άντερς Φο Ράσμουσεν, υποστήριξε σήμερα ότι "οποιαδήποτε εκεχειρία" στη Λιβύη, όπως αυτή που πρότεινε η Αφρικανική Ένωση, θα πρέπει να είναι "αξιόπιστη κι επαληθεύσιμη".

Προκειμένου να γίνει αποδεκτή, η εκεχειρία θα πρέπει να πληρεί τρεις προϋποθέσεις, είπε ο Ράσμουσεν μιλώντας σε δημοσιογράφους στις Βρυξέλλες: "πρώτον, να είναι αξιόπιστη και να περιλαμβάνει την αποτελεσματική προστασία του πληθυσμού, δεύτερο, να μπορεί να επιβλέπεται και να ελέγχεται επαρκώς και τέλος να προωθεί την πολιτική διαδικασία για την εφαρμογή των απαραίτητων πολιτικών μεταρρυθμίσεων και να ικανοποιήσει τις προσδοκίες του λιβυκού λαού".

Ο Ράσμουσεν υπενθύμισε πάντως ότι από την έναρξη των συγκρούσεων στη Λιβύη, στις 15 Φεβρουαρίου, έχουν ανακοινωθεί "πολλές εκεχειρίες" από το καθεστώς του Καντάφι οι οποίες δεν εφαρμόστηκαν.

Εξάλλου, σήμερα "οι στρατιώτες του Καντάφι κρύβονται κοντά σε σχολεία και τζαμιά, κάτι εντελώς ανεύθυνο", πρόσθεσε, τονίζοντας ότι είναι πιο απαραίτητο "να καθοριστούν ισχυροί μηχανισμοί ελέγχου και επαλήθευσης μιας εκεχειρίας".

Θεσσαλονίκη: Φλερτ και σεξ με αγνώστους μέσω facebook - Ερευνα για την εξάρτηση από το συγκεκριμένο κοινωνικό ιστότοπο

http://assets.pestaola.gr/img6/facebook-cube.jpgΤο φλερτ με αγνώστους αρέσει σ' έναν στους τέσσερις χρήστες του facebook, ένας στους πέντε δεν διστάζει να βγει ραντεβού με άτομα που γνώρισε μέσω αυτού του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης, ένας στους δέκα είχε κάπου είδους σεξουαλική εμπειρία με αγνώστους από το facebook, ενώ ένα ποσοστό 12,1% εμφανίζει εξάρτηση απ' αυτό το κοινωνικό δίκτυο.

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έρευνα της Ομάδας Παρέμβασης Ομπρέλα: Ελληνική Εταιρία Μελέτης και Πρόληψης της Σεξουαλικής Κακοποίησης και του Εργαστηρίου Δυνητικής Πραγματικότητας, Διαδικτυακής Έρευνας και Εκπαίδευσης του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, που πραγματοποιήθηκε σ' ένα δείγμα 327 χρηστών του facebook, ηλικίας 18-62 ετών, με μέσο όρο ηλικίας τα 28 έτη.

Η έρευνα έγινε με σκοπό τη διερεύνηση της εξάρτησης από το facebook, τις χρήσεις αυτού του δικτύου, καθώς και τις πεποιθήσεις και τις στρατηγικές που σχετίζονται με το φλερτ με αγνώστους. Η έρευνα, την οποία εκπόνησαν οι ψυχολόγοι Γιώργος Τσουβέλας, Αφροδίτης Ραλλάτου, και Αλέξης Μπράιλας, παρουσιάστηκε πρόσφατα στο 2ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο e-life, το οποίο διοργάνωσε, στη Θεσσαλονίκη, η Ελληνική Εταιρεία Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο.

Το φλερτ, το σεξ και το facebook

Αναφορικά με το φλερτ με αγνώστους από το facebook, τα αποτελέσματα τη έρευνας έδειξαν ότι στο 24,3% του δείγματος αρέσει να φλερτάρει με αγνώστους, το 20,1% έχει βγει ραντεβού με αγνώστους και το 10,6% είχε κάποιου είδους σεξουαλική εμπειρία με αγνώστους από το facebook.

Ποίοι όμως είναι οι χρήστες του facebook; Από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι περισσότερες είναι οι γυναίκες, άτομα που ζουν κυρίως σε αστικές περιοχές και άτομα που είτε είναι έγγαμα, είτε έχουν κάποια σχέση.

Συγκεκριμένα, από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι το 74,8% του δείγματος ήταν γυναίκες και το 25,2% άντρες, ενώ η περιοχή διαμονής ήταν αστική στο 79,7% του δείγματος, ημιαστική στο 14,9% και αγροτική στο 5,4%. Το 45,4% ήταν σε σχέση, το 41,3% δεν είχε σχέση, το 11,2% ήταν έγγαμοι και το 2,1% ήταν διαζευγμένοι.

Όσον αφορά το πώς κυμάνθηκαν οι σχέσεις των χρηστών facebook με άλλους ανθρώπους από τότε που "άνοιξαν λογαριασμό" στον ιστότοπο, το 34,3% του δείγματος δήλωσε ότι αυξήθηκαν, το 1,5% ότι μειώθηκαν και το 64,2% ότι παρέμειναν σταθερές.

Ένα ποσοστό 66,1% δεν ανέγραψε στο προφίλ του τη κατάσταση της σχέσης του, ενώ ένα ποσοστό 33,9% προσδιορίζει αν είναι σε σχέση ή όχι. Στην κατάσταση σχέσης, ένα ποσοστό 28,3% έγραψε ότι βρίσκεται σε σχέση, ένα 17,2% ότι είναι παντρεμένος/η ,το 17,2% ότι είναι ελεύθερος/η και το 5,6% δεν προσδιόρισε.

Το 50,1% δήλωσε ότι έχει χρησιμοποιήσει το facebook ως μέσο απόδρασης από δυσφορική διάθεση (π.χ. θλίψη, στρες, ενοχή, αίσθηση ότι είναι αβοήθητος).

Το 55,09% δήλωσε ότι μένει συνδεδεμένο ενεργά με το facebook για περισσότερο χρόνο απ΄ όσο υπολόγιζε.

Το 22,99% έχει ανταλλάξει τηλέφωνα με άγνωστους/στες στο facebook, ενώ το 11,1% έχει προσθέσει στο προφίλ του εφαρμογές για φλερτ.

Τι είναι αυτό που κάνει το facebook ελκυστικό;

Από την έρευνα προέκυψε ότι προσδιοριστικοί παράγοντες για το αν κάποιος θα βγει ραντεβού με άγνωστο μέσω facebook είναι: η ελκυστικότητα του άλλου, η ανταλλαγή τηλεφώνων και το φλερτ με αγνώστους μέσω του ιστότοπου.

Τα κριτήρια με βάση τα οποία θα φλέρταραν με κάποιον άγνωστο στο facebook είναι η εμφάνιση, τα ενδιαφέροντα, οι φωτογραφίες (φυσικές και μη), η προσέγγιση, το chat, τα στοιχεία του προφίλ, η ευγένεια, η οικειότητα και η ασφάλεια.

Τι, όμως, είναι αυτό που κάνει ελκυστικό το facebook; Οι απαντήσεις που έδωσαν οι χρήστες του είναι: «η ταχύτητα διασύνδεσης», «η εμπιστευτικότητα και η ανωνυμία», «οι εφαρμογές», «η γρήγορη διακίνηση πληροφοριών, εικόνων και τραγουδιών», «μαθαίνω πολλές πληροφορίες από τα μηνύματα των άλλων», «κρατάω επαφή με ανθρώπους που είναι μακριά ή που τους είχα χάσει», «η επικοινωνία με πολλούς ανθρώπους, χωρίς να χρειάζεται να συμπέσουμε χρονικά», «το facebook είναι φτηνό και δεν χρειάζεται να ξοδέψει κανείς χρήματα», «η δυνατότητα να μοιράζεσαι με φίλους ανά πάσα στιγμή τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου», «με βοηθάει στη δουλειά μου» (επαφές με άτομα-συνεργάτες), «ο κοινωνικός σχολιασμός» (κουτσομπολιό), «ευκαιρία να πλασάρεις κοινωνικά τον εαυτό σου όπως εσύ θέλεις, να περάσεις προς τα έξω την εικόνα που εσύ θέλεις, με αποτέλεσμα να υπάρξει μεγάλη πιθανότητα να βρεις ανταπόκριση από χρήστες που εσύ θέλεις», «είναι σαν ημερολόγιο όπου κάποιος άλλος βλέπει και διαβάζει πράγματα για μένα που έχω επιλέξει να τοποθετήσω εκεί», «το ότι είναι λίγο πιο ανώνυμο και απρόσωπο, οπότε μπορείς να ανοίξεις οποιαδήποτε συζήτηση», «το ότι κάνοντας ένα φίλο, μπορείς για κάποιο διάστημα να παρατηρείς τη συμπεριφορά του και ανάλογα να σχηματίσεις μια άποψη πιο διευρυμένη για εκείνον απ΄ό,τι θα σχημάτιζες, αν δεν είχες ούτε καν αυτή τη στοιχειώδη επαφή», «η διάδοση των απόψεών του», «είναι δωρεάν, μπορείς να φλερτάρεις οποιαδήποτε στιγμή, η προσδοκία για σεξ».