26 Μαΐου 2011

Α. Σαμαράς: "Συναινούμε στο στόχο, δεν στηρίζουμε τον τρόπο-όχι εκβιασμούς στη ΝΔ"

"Όχι εκβιασμούς στη Νέα Δημοκρατία", διεμήνυσε προς κάθε κατεύθυνση, ενόψει της αυριανής σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών, ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας σε εκδήλωση του κόμματός του για την ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Οικογένεια.

Ο κ. Σαμαράς αναφέρθηκε στις εξελίξεις των τελευταίων ημερών, λέγοντας: "Μέσα, βέβαια, σε δύο 24ωρα είχαμε απανωτές εκδηλώσεις πανικού: Τη μία προτάσεις για δημοψήφισμα. Την άλλη αναγγελίες ότι δεν υπάρχουν χρήματα μετά τον Ιούλιο. Την άλλη φήμες για έξοδο από το ευρώ, που διαψεύδονται στην συνέχεια. Κι όλα αυτά με διχαστικές λογικές. Που ανάβουν σπίρτο στον αχυρώνα… Τι νομίζουν κάποιοι; Ότι θα μας δέσουν στο άρμα του δικού τους αδιεξόδου;", προσθέτοντας ότι δεν θα δεχθεί εκβιασμούς.

Ανέπτυξε ξανά τη θέση του κόμματός του στο ζήτημα της συναίνεσης βάζοντας τις κόκκινες γραμμές του κόμματός του: "Από την πλευρά μας, εμείς, η Νέα Δημοκρατία, βεβαιώνουμε ότι υιοθετούμε στο ακέραιο τους στόχους που αφορούν στη δημοσιονομική εξυγίανση. Δεν μπορούμε, όμως, να στηρίξουμε τους τρόπους που αποφασίστηκαν. Συναινούμε στο στόχο. Δεν στηρίζουμε, όμως, τον τρόπο. Συναινούμε στο σωστό. Δεν στηρίζουμε όμως το αποδεδειγμένα λάθος. Δεν έχουμε αυτό το δικαίωμα".

Επανέλαβε την βασική του θέση ότι ζητά επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου: "Εμείς ξέρουμε τι θέλουμε και ξέρουμε που πατάμε και που πάμε: Ζητούμε επαναδιαπραγμάτευση των όρων ενός Μνημονίου, που αποδεδειγμένα, πλέον δεν βγαίνει και δεν βγάζει τη χώρα από την κρίση. Ζητάμε, κυρίως, ένα πράγμα: Την ευκαιρία να διορθώσουμε τα λάθη του παρελθόντος και να βγούμε από την κρίση. Αυτό δεν θα γίνει, αν επιβληθεί περισσότερη "ασφυξία" στην Ελλάδα".

Η χώρα χρειάζεται σταθερότητα και ευκαιρία να σταθεί στα πόδια της, ανέφερε ο κ. Σαμαράς και πρόσθεσε ότι η Νέα Δημοκρατία, ως το πρώτο ευρωπαϊκό κόμμα, αυτό ζητά και αυτό εγγυάται". Καταφέρθηκε εναντίον όσων "τέτοιες στιγμές επιχειρούν αποσταθεροποιήσεις" και σημείωσε: "Κάνουν λάθος όσοι, τέτοιες στιγμές, προσπαθούν να επιβάλουν στον τόπο, πράγματα που δεν τα αντέχει. Και που δεν οδηγούν πουθενά…Κάνουν λάθος κι όσοι ενδίδουν σε τέτοιες πιέσεις. Κάνουν λάθος κι όσοι καλλιεργούν το φόβο ή επιβάλλουν εκβιαστικά διλήμματα για να ενδώσει η χώρα σε τέτοιες πιέσεις".

Ο πρόεδρος της ΝΔ είπε ότι μπορούμε να βγούμε από την κρίση αν μείνουμε προσκολλημένοι σε ιδανικά ευρωπαϊκά και ελληνικά.

Ο κ. Σαμαράς μίλησε και για την αρχή της αλληλεγγύης που πρέπει να διέπει την συμπεριφορά της ΕΕ. "Ολόκληρη η Ευρώπη και όχι μόνον η Ελλάδα, βρίσκεται τώρα μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση. Να βγει από την κρίση, όσο πιο γρήγορα γίνεται. Να βρει το δρόμο της ανάπτυξης, το ταχύτερο δυνατό. Να κοιτάξει μπροστά, χωρίς καμία καθυστέρηση. Για όλα αυτά, η Ευρώπη χρειάζεται ηγέτες εμπνευσμένους, που να πιστεύουν στο ευρωπαϊκό όραμα. Οι προκλήσεις του σήμερα καθιστούν πιο επίκαιρη από ποτέ την αρχή της αλληλεγγύης. Αυτή ήταν η ενοποιητική δύναμη της Ευρώπης. Και αυτή θα κρίνει το μέλλον της".

Τέλος ανέφερε ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη που οδήγησε την Ελλάδα στην ευρωπαϊκή οικογένεια, όταν άλλοι αναζητούσαν τρίτους δρόμους.

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ... ΑΛΒΑΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων πραγματοποιήθηκε στις 22 Μαίου η εναρκτήρια συγκέντρωση του συλλόγου Αλβανών διδασκόντων στην Ελλάδα!
Ο πρόεδρος του συλλόγου, Jovan Mehilli, κρατώντας το επικυρωμένο από το πρωτοδικείο καταστατικό του συλλόγου δήλωσε στα αλβανικά ΜΜΕ:

"Εμεις νομιμοποιήσαμε την αλβανική γλώσσα στην Ελλάδα. Αυτός θα εξυπηρετήσει όχι μόνο την σημερινή γεννιά αλλά και τις επόμενες". Ο διευθυντής του Αλβανικού Σχολείου της Αθήνας Lorenc Koka, εξήρε το έργο των δασκάλων που μαθαίνουν την μητρική γλώσσα στα παιδιά των Αλβανών μεταναστών και εξέφρασε τα σχέδια του συλλόγου να επεκταθεί η διδασκαλία της αλβανικής για όλα τα παιδιά των Αλβανών στην Ελλάδα όπως ορίζει το αλβανικό σύνταγμα και οι υποχρεώσεις της Ελλάδας απέναντι στις διεθνείς συμβάσεις.

Η είδηση προβλήθηκε σε ιδιαίτερα ευχάριστο τόνο από τα ΜΜΕ της Αλβανίας ως ένα ακόμα βήμα στην οργάνωση των Αλβανών μεταναστών στην Ελλάδα με σκοπό την διαφύλαξη του αλβανικού πολιτισμού.

http://www.stoxos.gr/2011/05/blog-post_1201.html

OXI στον εκβιασμό Παπούλια

Ωμό πολιτικό εκβιασμό επιχειρεί η τρόικα, σε στενή συνεργασία με την κυβέρνηση και τον κ.Κάρολο Παπούλια.Ο στόχος τους; Να ρίξουν στον λάκο της συναίνεσης τον αρχηγό της ΝΔ, κ.Σαμαρά ,την κ.Παπαρήγα και τον κ.Κουβέλη. Ντροπή, κύριε Παπούλια που παίζετε σ'επικοινωνιακά παιχνίδια εις βάρος του ελληνικού λαού που οφελούν τους brockers και την τρόικα.

ΟΧΙ, κύριε Σαμαρά. Έχετε ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ως αυριανός πρωθυπουργός ν'αρνηθείτε τον εκβιασμό του πρώην υπουργού των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και νυν Προέδρου της Δημοκρατίας. Όχι και στη συναίνεση. Όχι και στην κυβέρνηση προσωπικοτήτων.

Όχι, κύρια Παπαρήγα. Όχι σε αυτούς που θέλουν έρμαιο τον ελληνικό λαό και τον βαστούν μ' ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ διλλήματα στα σπίτια του ( ως πότε; ήδη έχει αρχίσει και ξυπνά η κοινωνία).

ΟΧΙ, κύριε Κουβέλη. Είστε πολιτικός που διαχώρισε την θέση του από το Μνημόνιο που καθιστά πλουσιότερους τους brockers και τις τράπεζες της Γερμανίας και της Γαλλίας και φτωχότερο τον Έλληνα πολίτη. ΌΧΙ στους εκβιαστές που σας ήθελαν "εξαπτέρυγο", αλλά μέχρι στιγμής τους διαψεύδετε.

ΟΧΙ, κύριε Τσίπρα. Όχι σε όσους υπονομεύουν την κοινωνία και δημιουργούν ενοχικά σύνδρομα. Όχι στον ΕΚΒΙΑΣΤΗ και τους συναυτουργούς του.

Όχι κύριε Παπούλια. Όσο και να τεθούν εκβιαστικά διλλήματα στην αξιωματική αντιπολίτευση και στις πολιτικές δυνάμεις , δεν πρόκειται να ενδώσουν. Απλώς, μπαίνετε στα κάδρα που θα ξηλωθούν. Από την ιστορία και τον ελληνικό λαό...Κρίμα.

http://www.politicsnews.gr/24555.html

Νέες δηλώσεις Δ. Δασκαλόπουλου για δημοψήφισμα: "Δεν φοβούμαι αρνητική έκβαση ενός δημοψηφίσματος"

Δεν φοβούμαι αρνητική έκβαση ενός δημοψηφίσματος, έχω εμπιστοσύνη ότι οι πολίτες θα πουν ναι στο μέλλον και το συμφέρον τους ανέφερε ο πρόεδρος του ΣΕΒ κ. Δημήτρης Δασκαλόπουλος σε νέες δηλώσεις του αναφορικά με την πρόταση για δημοψήφισμα και, απαντώντας σε ερωτήσεις εκτίμησε ότι αν γινόταν δημοψήφισμα το 1981 οι πολίτες θα έλεγαν ναι στην είσοδο στην τότε ΕΟΚ.

"Το ερώτημα δεν είναι, σήμερα, ευρώ ή δραχμή, αλλά αν είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε τις αλλαγές που απατούνται για να μην κατέβουμε από το ευρωπαϊκό τρένο, ανέφερε ο κ. Δασκαλόπουλος. "Η επιστροφή στη δραχμή, πρόσθεσε, θα ήταν για το λαό μας και τον τόπο μία καταστροφική εξέλιξη. Κανείς στο ΣΕΒ δεν διανοείται καν ένα τέτοιο σενάριο". Πρόσθεσε ακόμη, αναφορικά με τις χθεσινές δηλώσεις της Επιτρόπου κας Μ. Δαμανάκη ότι "Από τη θέση και γνώση που έχει, η κ. Δαμανάκη μίλησε πράγματι με αίσθημα ευθύνης και έκρουσε τον κώδωνα κινδύνου. Τέτοιες δηλώσεις από αρμόδια χείλη πρέπει να μας προβληματίσουν".

Ο κ.Δασκαλόπουλος υποστήριξε ότι το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος θα είναι μία ξεκάθαρη εντολή διακυβέρνησης που θα αφαιρέσει από το πολιτικό σκηνικό κάθε άλλοθι πόλωσης και διχασμού και θα επιβάλει τη συναίνεση εθνικής πνοής που έχει ανάγκη ο τόπος. "Αν πηγαίναμε σε εκλογές, θα είχαμε κομματική αντιπαράθεση, με κορώνες και πλειοδοσία υποσχέσεων, που θα επέτειναν τη σύγχυση αντί να ενημερώσουν ουσιαστικά τον λαό για το διακύβευμα της ψήφου του, πρόσθεσε. Ένα δημοψήφισμα θα δώσει την ευκαιρία στις κομματικές δυνάμεις να μιλήσουν καθαρά για τις συνέπειες της ψήφου στον καθένα μας".

Ο πρόεδρος του ΣΕΒ ανέφερε τέλος ότι το δημοψήφισμα δεν είναι εκβιασμός ("η αλήθεια στον κόσμο δεν είναι ποτέ εκβιασμός) και ότι το δίλημμα δεν είναι αν πρέπει να υποστούμε νέα σκληρά μέτρα. "Μιλώ, κατέληξε, για την ανάγκη να προχωρήσουν οι διαρθρωτικές αλλαγές ώστε να αποτραπούν νέοι φόροι και νέα χαράτσια που δεν οδηγούν πουθενά. Και οι αλλαγές έχουν να κάνουν με τον περιορισμό και την αναμόρφωση του κράτους".

Ένταση στις σχέσεις του Συνασπισμού με την κυβέρνηση και την Προεδρία για την πρωτοβουλία για τη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών

Ένταση προκλήθηκε το απόγευμα μεταξύ του Συνασπισμού, της κυβέρνησης και της προεδρίας της Δημοκρατίας, με επίκεντρο την αυριανή σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών υπό τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, μόλις έγινε γνωστή η πληροφορία για την πρωτοβουλία του κ. Παπούλια να συγκαλέσει τη σύσκεψη, συνεργάτης του προέδρου του ΣΥΝ Αλέξη Τσίπρα επικοινώνησε με συνεργάτη του πρωθυπουργού προκειμένου να επιβεβαιώσει τη εν λόγω πληροφορία.

Από το Μέγαρο Μαξίμου παρέπεμψαν στην προεδρία της Δημοκρατίας και πράγματι λίγο μετά υπήρξε επικοινωνία της προεδρίας με το γραφείο του κ. Τσίπρα και έγινε η πρόσκληση για την αυριανή συνάντηση.

Από τον Συνασπισμό ζητήθηκαν διευκρινίσεις σχετικά με το αντικείμενο της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών και η απάντηση της προεδρίας ήταν ότι θα συζητηθεί η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην οικονομία.

Έπειτα από διαβούλευση του κ. Τσίπρα με τους συνεργάτες του, ο πρόεδρος του ΣΥΝ επικοινώνησε με τον κ. Παπούλια και στη σύντομη συζήτηση που ακολούθησε ο κ. Τσίπρας επισήμανε την ανάγκη "η Προεδρία της Δημοκρατίας να προστατευθεί και να μη γίνει μέρος σχεδιασμών και κομματικών σκοπιμοτήτων", ενώ σημείωσε και το πρόβλημα που δημιουργήθηκε από τις δηλώσεις της ελληνίδας επιτρόπου Μαρίας Δαμανάκη, επισημαίνοντας ότι δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι αντικείμενο της σύσκεψης θα είναι το θέμα αυτό.

Πηγές του Συνασπισμού κατηγορούσαν την κυβέρνηση για "ρεσιτάλ ανευθυνότητας" σχετικά με τον όλο χειρισμό του θέματος. Αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ προκειμένου να συζητήσει τις εξελίξεις και την περαιτέρω στάση του κόμματος.

Σύσκεψη στο γραφείο του ΓΑΠ με τον προέδρο της Βουλής, υπουργούς και στενών συνεργατών του

Σύσκεψη στο γραφείο του στη Βουλή συγκάλεσε πριν από λίγη ώρα ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, αμέσως μετά την επιστροφή του από το Παρίσι.

Στη σύσκεψη μετέχουν ο πρόεδρος της Βουλής Φίλιππος Πετσάλνικος και οι υπουργοί Δημήτρης Ρέππας, Γιάννης Ραγκούσης, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Παύλος Γερουλάνος, καθώς και οι στενοί συνεργάτες του πρωθυπουργού Νίκος Αθανασάκης, Κώστας Θέος και Ρεγγίνα Βάρτζελη.

Για την οικονομία λέει ο Κάρολος ότι του κάλεσε... μένει να δούμε πόσο δεκανίκι είναι κι αν λέει αλήθεια

"Συζήτηση για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα θέματα της οικονομίας" είναι το θέμα της αυριανής σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών που συγκαλεί ο Πρόεδρος Κάρολος Παπούλιας στις 12.30 μ.μ., όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της Προεδρίας της Δημοκρατίας. Στην ανακοίνωση προστίθεται ότι ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου θα ενημερώσει για τις συζητήσεις ενόψει των αποφάσεων στην ΕΕ και την πορεία της χώρας.

Στη σύσκεψη, εκτός του πρωθυπουργού, θα μετάσχουν ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και Πρόεδρος της Ν.Δ. Αντώνης Σαμαράς, η Γενική Γραμματέας της Κ.Ε. του Κ.Κ.Ε. Αλέκα Παπαρήγα, ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Καρατζαφέρης και ο Πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας.

Υπενθυμίζεται ότι προηγήθηκε συνεννόηση της Προεδρίας της Δημοκρατίας με τους αρχηγούς και όλοι οι αρχηγοί των κοινοβουλευτικών κομμάτων δήλωσαν τη συμμετοχή τους.

Γ. Καρασμάνης για τη μη καταβολή των αποζημιώσεων από το ΠΑΣΟΚ σε 25.000 βαμβακοπαραγωγούς

«Τριάντα τρεις χιλιάδες βαμβακοπαραγωγοί, που υποτίθεται θα έπαιρναν αποζημιώσεις 25 εκατ. ευρώ, για τις ζημιές που υπέστη πέρσι η σοδειά τους από βροχοπτώσεις και το πράσινο σκουλήκι, ζητούν να μάθουν από την κυβέρνηση και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, πόσο θα διαρκέσει ακόμα αυτή η κοροϊδία.

Γιατί, κυριολεκτικά, βαρέθηκαν επί επτά μήνες να ακούν αυτό το “γαϊτανάκι” των κυβερνητικών δηλώσεων περί αποζημίωσης, που μετατίθεται από μήνα σε μήνα και από εβδομάδα σε εβδομάδα.

Έχουν, ήδη, περάσει δύο μήνες από τις τελευταίες εξαγγελίες του κ. Σκανδαλίδη περί σύστασης επιτροπών από τον ΕΛΓΑ, οι οποίες εντός δεκαπενθημέρου θα εξέταζαν τα στοιχεία, που ήταν ήδη διαθέσιμα στο υπουργείο από τις 18 Φεβρουαρίου. Ουσιαστικά, όμως, τίποτα δεν έχει γίνει.

Η σπορά της νέας σοδειάς βαμβακιού ολοκληρώθηκε, οι παραγωγοί καλούνται να πληρώσουν τα νέα αυξημένα “χαράτσια” των ασφαλιστικών εισφορών στον ΕΛΓΑ για την καινούργια παραγωγή και δεν έχουν πάρει ούτε ένα ευρώ αποζημίωση για την περσινή.

Επιτέλους, εάν η κυβέρνηση δεν θέλει ή δεν μπορεί να καταβάλει τις αποζημιώσεις, που η ίδια εξήγγειλε, ας βγει να το πει στους βαμβακοπαραγωγούς. Να πάψει, όμως, να τους κοροϊδεύει».

Αντεπίθεση με όπλο το «Ζάππειο-ΙΙ»

Με δύο σημαντικές εκδηλώσεις προχωρά η ΝΔ Θεσσαλονίκης στην εφαρμογή της πολιτικής της αντεπίθεσης με όπλο το «Ζάππειο-ΙΙ».

Η πρώτη αφορά τη διασπορά του μηνύματος του «Ζαππείου-ΙΙ» και περιλαμβάνει τη διανομή ειδικού φυλλαδίου και ενημέρωσης των πολιτών για τις προτάσεις της ΝΔ για την έξοδο από την κρίση, με ειδικές εξορμήσεις, που θα αρχίσουν το Σάββατο, θα συνεχιστούν όλη την ερχόμενη εβδομάδα και θα ολοκληρωθούν την επόμενη Κυριακή σε σημεία όλου του Νομού Θεσσαλονίκης.

Επικεφαλής των κλιμακίων θα είναι οι βουλευτές του κόμματος και σε αυτά θα συμμετέχουν στελέχη της πολιτικής και κεντρικής επιτροπής της ΝΔ, των ΝΟΔΕ και των ΔΗΜΤΟ καθώς και περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι.

Η δεύτερη κίνηση αφορά διευρυμένη σύσκεψη μελών και στελεχών του κόμματος που διατελούν ή διατέλεσαν σε θέσεις ευθύνης κομματικών οργάνων και επιτροπών. Σκοπός της σύσκεψης αυτής είναι να συζητηθούν τρόποι δράσης και να ανταλλαγούν θέσεις, απόψεις και προτάσεις για ανάπτυξη των παρεμβάσεων της ΝΔ Θεσσαλονίκης στα τοπικά δρώμενα.

Την ευθύνη της διοργάνωσης της σύσκεψης, που θα πραγματοποιηθεί αύριο Παρασκευή στις 8 μ.μ. στα γραφεία της Διοικούσας Επιτροπής, έχει ο αν. Γραμματέας του τομέα πρώην βουλευτών και πολιτευτών Κώστας Ζαχαράκης και ο πρόεδρος της ΔΕ Δημήτρης Βαρτζόπουλος.

Δρούτσας: Γελάνε και τα μουστάκια του για τη σύλληψη Μλάντιτς

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgljGPRyF726khzAbUeIIBc0ERI_Y1vYeWiNf5qV5dFFnEQienHaEX6H2w-8nWJbdoGf3Zpp5A9EOoKkKI5xb5z6fG4NawKNDSiNUTrLmVHn6iMprxa-_ArXgJAQZ7iWTl2M8Qg8FFogUgc/s1600/%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%8D%CF%84%CF%83%CE%B1%CF%82.jpg«Η Ελλάδα χαιρετίζει την εξέλιξη αυτή και συγχαίρει την κυβέρνηση της Σερβίας για την αποφασιστικότητα και την επιμονή της» δήλωσε ο Υπουργός Εξωτερικών κ. Δ.Δρούτσας αναφερόμενος στη σύλληψη του καταζητούμενου Ράτκο Μλάντιτς.

Πρόκειται για μια είδηση που γεμίζει ικανοποίηση όλους εκείνους που πιστεύουν και υποστηρίζουν την ανάγκη να κλείσουν οι πληγές της ιστορίας, να αποδοθεί δικαιοσύνη και να επέλθει η συμφιλίωση των λαών της περιοχής, υπογράμμισε ο Υπουργός Εξωτερικών και πρόσθεσε ότι «απομένει να ολοκληρωθεί η διαδικασία έκδοσης του Ρ. Μλάντιτς στο Διεθνές Δικαστήριο για την πρώην Γιουγκοσλαβία, ώστε η Σερβία και ο σερβικός λαός να αγωνιστούν, απαλλαγμένοι από τα βάρη του παρελθόντος, για την υλοποίηση του νέου μεγάλου στόχου, την ένταξη της Σερβίας στην Ε.Ε».

Γίγας Παπακωνσταντίνου: Παρακαλάει με επιστολή την DT να της πουλήσει επιπλέον 10% του ΟΤΕ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjpe7DbbpLghRhuwuyj2iVxo85zvNJC6eTiykOSKwyL5UqDOSFfP3EISJDRR_Vo3Rzsw8wjSgm4kSRU43cVZ44r9R06DOPiXdYfb6Z-felhXtLoluOy9L0qlTTlEKswmGeeL8TRzjia8HW9/s1600/%CE%A0%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BA%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85.JPGΕπιταχύνονται οι κινήσεις της κυβέρνησης για τις αποκρατικοποιήσεις, καθώς ο υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, απέστειλε το μεσημέρι επιστολή στη διοίκηση της Deutsche Telekom, για την εκκίνηση της διαδικασίας σχετικά με την περαιτέρω αποκρατικοποίηση του ΟΤΕ.

Σημειώνεται ότι, βάσει της υφιστάμενης συμφωνίας, η κυβέρνηση έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τη γερμανική εταιρία να προχωρήσει στην απόκτηση ενός επιπλέον ποσοστού 10% στον ΟΤΕ. Ενώ, είναι δεδομένη η κυβερνητική πρόθεση να αποκρατικοποιηθεί πλήρως ο Οργανισμός. Πληροφορίες αναφέρουν, παράλληλα, ότι μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για τις άλλες επιχειρήσεις, τι οποίες επιθυμεί να αποκρατικοποιήσει η κυβέρνηση έως το τέλος του έτους (ΤΤ, ΕΥΑΘ, ΟΛΠ, ΟΛΘ, ΛΑΡΚΟ, ΟΔΙΕ κ.λπ.).

Εoρτασμός Επετείου του Κινήματος του Ναυτικού το 1973 στο ΑΤ ΒΕΛΟΣ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjZyIUBhkZ4Wdu1CtBexFQiQMJv_LoOr0XGouspcVNPlEg4pRKw4uj0J0rL3NVrdeTMDlBq4pBmhyphenhyphen8-2ECvmIRFdwCTs6KGqe1FPSa6DucW3WqArz0PIgSv6eZ-rSb8HcZ4G-OniVMguGN_/s400/%CE%92%CE%95%CE%9B%CE%9F%CE%A3+%CE%AD%CE%BE%CF%89+%CE%A6%CE%B9%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B9%CF%84%CF%83%CE%AF%CE%BD%CE%BF2.gifΑπό το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώνεται ότι με ιδιαίτερη λαμπρότητα εορτάσθηκε χθες Τετάρτη 25 Μαΐου 2011 και ώρα 20:00 η 38η επέτειος του Κινήματος του Ναυτικού το Μάιο του 1973 στο Μουσείο Αντιδικτατορικού Αγώνα (MAA) «Α/Τ ΒΕΛΟΣ» στο χώρο του Πάρκου Ναυτικής Παράδοσης στο Φλοίσβο Φαλήρου.

Στην τελετή παρέστησαν ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας κος Παναγιώτης Μπεγλίτης ο Υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας κ. Ιωάννης Διαμαντίδης, ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Νικόλαος Σιφουνάκης, εκπρόσωποι των κομμάτων, βουλευτές, τέως υπουργοί, οι τοπικές αρχές, ο Αρχηγός ΓΕΑ Αντιπτέραρχος (Ι) Βασίλειος Κλόκοζας, ο Αρχηγός Λιμενικού Σώματος Αντιναύαρχος (ΛΣ) Κωνσταντίνος Σούλης, Ο Αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος Αντιστράτηγος (ΠΣ) Στυλιανός Στεφανίδης, επίτιμοι Αρχηγοί, τα μέλη του Ανώτατου Ναυτικού Συμβουλίου, εν αποστρατεία στελέχη του ΠΝ, Αξιωματικοί και Υπαξιωματικοί που έλαβαν μέρος στο κίνημα, αντιπροσωπείες Αξιωματικών και Υπαξιωματικών από όλους τους κλάδους των Ε.Δ. και Σ.Α. και αντιπροσωπείες μαθητών Στρατιωτικών Σχολών.

Χαιρετισμό απηύθυναν ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, ο Βουλευτής κ. Μ. Ανδρουλάκης ως εκπρόσωπος του Φοιτητικού Κινήματος, ο Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευσινιώτης ΠΝ, ο Επίτιμος Αρχηγός ΓΕΝ, Ναύαρχος ε.α. Νικόλαος Παππάς ΠΝ. και ο Διευθυντής Μ.Α.Α., Α/Τ ΒΕΛΟΣ Αντιπλοίαρχος Δημήτριος Λιβανός ΠΝ. Κύριος ομιλητής της επετείου ήταν ο Αντιναύαρχος ε.α. Ν. Βασιλείου ΠΝ επίτιμος ΑΕ/ΑΣ, Κυβερνήτης του Υ/Β ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ το οποίο μετείχε στο Κίνημα του Ναυτικού το 1973.

Μια εξαιρετική περιγραφή των γεγονότων του Α/Τ ΒΕΛΟΣ από αξιωματικό που τα έζησε μπορείτε να βρείτε εδώ.

Σερβία: Καταπονημένος και πολύ γερασμένος δείχνει ο Μλάντιτς- Οδηγήθηκε στον ανακριτή του ειδικού δικαστηρίου για εγκλήματα πολέμου

A boy walks pass graffiti of war crimes fugitive ...Ο κατηγορούμενος για εγκλήματα πολέμου, πρώην επικεφαλής των δυνάμεων των Σέρβων της Βοσνίας, Ράκτο Μλάντιτς, ο οποίος συνελήφθη από τις σερβικές αρχές, οδηγήθηκε πριν από λίγη ώρα στον ανακριτή του ειδικού δικαστηρίου για τα εγκλήματα πολέμου, κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας.

Όπως μεταδίδουν τα σερβικά ΜΜΕ, επικαλούμενα ανεπίσημες πληροφορίες, ο Μλάντιτς φαίνεται καταπονημένος, δείχνει πολύ γερασμένος και έχει παράλυτο το ένα του χέρι.

Σύμφωνα με το ραδιοτηλεοπτικό σταθμό Β92, ο Μλάντιτς δεν άλλαξε τα χαρακτηριστικά του προσώπου του, αφήνοντας γένια, όπως είχε κάνει ο Ράντοβαν Κάρατζιτς.

Κατά τη σύλληψή του, που ο Β92 υποστηρίζει ότι έγινε χθες το βράδυ και όχι σήμερα το πρωί, όπως αναφέρουν οι αρχές, δεν παρουσίασε αντίσταση και μάλιστα ήταν πολύ συνεργάσιμος.

Το σπίτι όπου συνελήφθη, στο χωριό Λαζάρεβο του Ζρένιανιν, ανήκει σε ξάδελφό του.

Ο πρόεδρος της κοινότητας, Ράντμιλο Στάνισιτς, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι κανείς κάτοικος δεν γνώριζε ότι ο Μλάντιτς κρύβεται στο χωριό τους.

Στο μεταξύ, ο εκτελών χρέη προέδρου του Σερβικού Ριζοσπαστικού Κόμματος, Ντράγκαν Τοντόροβιτς, σχολιάζοντας τη σύλληψη του Μλάντιτς δήλωσε ότι το κόμμα του θα οργανώσει συγκέντρωση τις επόμενες ημέρες και θα καλέσει το λαό να διαμαρτυρηθεί για τη σύλληψη του πρώην επικεφαλής των δυνάμεων των Σέρβων της Βοσνίας.

Στο χωριό Λαζάρεβο συνελήφθη ο Μλάντιτς, σύμφωνα με τα ΜΜΕ

Στο χωριό Λαζάρεβο, σύμφωνα με όσα μεταδίδουν τα σερβικά ΜΜΕ, συνελήφθη ο Ράτκο Μλάντιτς, κοντά στην πόλη Ζρένιανιν, που βρίσκεται σε απόσταση περίπου 120 χλμ ΒΔ του Βελιγραδίου. Ο Μλάντιτς κρυβόταν εκεί, με την ονομασία Μίλοραντ Κόμαντιτς.

Κάτοικοι της περιοχής δήλωσαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι στο χωριό αυτό ο Μλάντιτς έχει συγγενείς, τους οποίους και επισκεπτόταν συχνά τη δεκαετία του 1990.

Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν επίσης ότι η αστυνομία εντόπισε τον Μλάντιτς ύστερα από πληροφορία που έλαβε, ότι κάποιο άτομο με τα δικά του χαρακτηριστικά είχε κάνει την εμφάνισή του στην περιοχή.

Ο Ράτκο Μλάντιτς παραμένει προς το παρόν στα κρατητήρια της υπηρεσίας εθνικής ασφάλειας (ΒΙΑ), ενώ έχει ξεκινήσει η διαδικασία έκδοσής του στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο (ΔΠΔ) για την πρώην Γιουγκοσλαβία, που υπολογίζεται πως θα διαρκέσει δέκα ημέρες.

Ο πρόεδρος της Σερβίας, Μπόρις Τάντιτς, επιβεβαιώνοντας σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου, τη σύλληψη του Μλάντιτς, δήλωσε υπερήφανος για τις υπηρεσίες ασφάλειας της Σερβίας.

Όπως χαρακτηριστικά είπε, η σύλληψη του Μλάντιτς "ρίχνει στο κενό τις κατηγορίες ότι η Σερβία δεν συνεργάζεται με το Δικαστήριο της Χάγης".

Αναφερόμενος δε στο αρνητικό πόρισμα που έστειλε πρόσφατα στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ ο Γενικός Εισαγγελέας του ΔΠΔ της Χάγης, Σερζ Μπράμερτζ, είπε πως στην ουσία ακυρώνεται το περιεχόμενό του.

Ο κ. Τάντιτς τόνισε ότι με τη σύλληψη του Μλάντιτς ανοίγει ο δρόμος για την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση της Σερβίας, αφού πλέον δεν θα υπάρχουν δικαιολογίες για να αναβάλλεται η διαδικασία αυτή (η Σερβία αναμένει το φθινόπωρο να λάβει καθεστώς υποψήφιας προς ένταξη χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση).

Ο πρόεδρος της Σερβίας εξέφρασε επίσης τη βεβαιότητα ότι δεν θα υπάρξουν αντιδράσεις από τον κόσμο, σημειώνοντας ότι η Σερβία, με τη σύλληψη του Μλάντιτς εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις της, που απορρέουν από τη σχετική νομοθεσία της χώρας.

Αντιδράσεις

Ο δικηγόρος της οικογένειας Μλάντιτς, Μίλος Σάλιτς, δήλωσε ότι η οικογένεια του πρώην επικεφαλής των σερβοβοσνιακών δυνάμεων βρίσκεται σε κατάσταση σοκ.

"Άκουσα ότι η πληροφορία έχει επιβεβαιωθεί. Η οικογένεια δεν γνώριζε για τη σύλληψη έως τώρα", δήλωσε ο Σάλιτς στο πρακτορείο ειδήσεων Srna της Σερβικής Δημοκρατίας της Βοσνίας.

Από τα πολιτικά κόμματα στη Σερβία, άμεση ήταν η αντίδραση του Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, ο αρχηγός του οποίου, Τσέντομιρ Γιοβάνοβιτς, συνεχάρη τον πρόεδρο της Σερβίας.

Από την πλευρά του, ο αρχηγός του Σερβικού Κινήματος Ανανέωσης, Βουκ Ντράσκοβιτς, υπογράμμισε ότι η σύλληψη του Ράτκο Μλάντιτς καθιστά τη Σερβία ελεύθερη. "Η σύλληψη ανοίγει πλήρως τις πόρτες για ένα ευρωπαϊκό και δημοκρατικό μέλλον για τη Σερβία. Παράλληλα, κλείνει την πόρτα στις οπισθοδρομικές δυνάμεις και της πολιτικής τους, που είναι να ωθούν τη Σερβία προς τα πίσω, στην τραγική δεκαετία του 1990", είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ντράσκοβιτς.

Ο πρόεδρος της Σερβικής Δημοκρατίας της Βοσνίας, Μίλοραντ Ντόντικ, δήλωσε ότι η σύλληψη ήταν υποχρέωση που ανέλαβε η Σερβία προς τους διεθνείς οργανισμούς.

Την ικανοποίησή τους εξέφρασαν και οι συγγενείς των θυμάτων της Σρεμπρένιτσα. Η πρόεδρος του συλλόγου "Μητέρες της Σρεμπρένιτσα" Μουνίρα Σούμπασιτς δήλωσε ότι οι συγγενείς των θυμάτων αισθάνονται δικαιωμένοι, παρότι άργησε η σύλληψη.

Ο πρώην επικεφαλής των δυνάμεων των Σέρβων της Βοσνίας, την περίοδο του πολέμου, κατηγορείται από το ΔΠΔ για την πρώην Γιουγκοσλαβία για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, παραβίαση του εθιμικού δικαίου του πολέμου και γενοκτονία για την περίπτωση της σφαγής στη Σρεμπρένιτσα, της μεγαλύτερης θηριωδίας από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

ΖΗΤΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ

Επειδή η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν κωμωδία η σαν φάρσα,θα ήθελα να σας γράψω 2-3 πράγματα για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούργιοι.
Ο Γ. Παπανδρέου, παππούς,όταν κάτι δεν του πήγαινε καλά,τα έκανε όλα μπάχαλο,με τους ΑΝΕΝΔΟΤΟΥΣ και τις άλλες παπαριές.
Οι αριστεροί τον έλεγαν ΠΑΠΑΤΖΗ.Κἀτι θα ήξεραν παραπάνω.
Ο Α. Παπανδρέου, ο μπαμπάς,αφού διέλυσε σε μια νύχτα την Ένωση κέντρου,με αδιαφανείς διαδικασίες,( ο πρόεδρός της ο ΜΑΥΡΟΣ είχε αφήσει πολλά υπονοούμενα),κατόρθωσε να αναρριχηθεί στην πρωθυπουργία και να μην παραδίδει την εξουσία εφευρίσκοντας μαζί με τον ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑ εκλογικό νόμο,που το πρώτο κόμμα ήθελε το 50 % για να κυβερνήσει.
Ο Σημίτης αφού ΚΕΡΔΙΣΕ όπως κέρδισε τις εκλογές του 2000,δεν άφηνε την εξουσία το 2004 παρόλο,
-που ήταν 8 % πίσω, 1 χρόνο πριν τις εκλογές.
-ήμασταν σε ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ και θα έπρεπε να γίνουν νωρίτερα εκλογές,για να έχει το περιθώριο η νέα κυβέρνηση να οργανώσει καλύτερα τους αγώνες.
-ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
Φτάσαμε στον ΓΙΩΡΓΑΚΗ τον εγγονό.ΧΑΡΗΚΑΤΕ ΔΕΞΙΟΥΛΗΔΕΣ που οι ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ δείχνουν ΙΣΟΠΑΛΙΑ η ΕΛΑΦΡΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ της Ν.Δ.
Τώρα θα ΦΑΤΕ ΚΑΛΑ.Τώρα είναι η ΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.Τώρα είναι η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΑΜΟΡΑ.Τώρα είναι η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ.
Τώρα είναι η ΩΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΙΝΟΥΝ.
Όσο για την ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που σας ζήτησα,είναι γιατί σας παρέσυρα και εγώ όπως και κάποιοι άλλοι φίλοι και σας έκανα να πιστέψετε ότι ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ είναι ένας ΧΑΖΟΥΛΗΣ,ένας ΑΦΕΛΗΣ,το ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΠΟΡΤΑΣ κ.λ.π.
ΟΧΙ έκανα ένα εγκληματικό λάθος και ζητώ ταπεινά συγγνώμη. Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ είναι ΕΝΑΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
ΜΕ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ του ΦΑΣΙΣΤΑ,του ΣΤΥΓΝΟΥ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ,του ΛΙΓΟΥΡΗ της ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

Η μαλακία βάρεσε κόκκινο!! Λογικό! Στην Ελλάδα είμαστε...

Ο ηλίθιος κράτησε και πρακτικά από τους αγανακτισμένους!!! Ακομμάτιστα εννοείται ;). Διαβάστε μερικά αποσπάσματα από το προοίμιο του σχεδίου Συντάγματος που προωθούν οι ηλίθιοι ή κατά το κοινώς λεγόμενο, το απαύγασμα της μαλακίας τους:

- Αυτή την στιγμή, οι λέξεις στην Ελλάδα, έχουν χάσει το νόημά τους. Λέμε Ελλάς και εννοούν ΕΛ. ΑΣ, λέμε λαός και εννοούν ΛΑΟΣ, το κόμμα του Καρατζαφέρη [Ακομμάτιστα]. Να δώσουμε ώθηση, να βρούμε την δύναμη, οι λέξεις να ξαναβρούν το νόημά τους.

- Να καταρρεύσει το πλουτοκρατικό σύστημα της πολιτικής, να το ανατρέψουμε με επαναστατικές κινήσεις [Ακομμάτιστη εξωκοινοβουλευτική αριστερά].

- Υπάρχουν εκδότες όπως ο Κουρής που χρωστάνε παντού, και τρομοκρατούν και εκβιάζουν τους εργαζόμενους. [Ενώ ο Αλαφούζος πχ. είναι σωστός ;)]

- Να συνεχίσουμε με συνέπεια τις εξεγέρσεις του αραβικού κόσμου. Να αρθούμε πάνω από πατρίδες και έθνη [Ακομμάτιστη εξωκοινοβουλευτική αριστερά].

- Προχθές οι ακροδεξιοί χτυπούσαν και μαχαίρωναν τους μετανάστες, τους μετανάστες από τις χώρες που πρωτοστάτησαν και δίδαξαν ό,τι εξεργεσιακό συμβαίνει τους τελευταίους μήνες, στον κόσμο [Αυτό κι αν είναι ακομμάτιστο αίτημα...].

- Μετά το «Βέλος», και το Πολυτεχνείο, είναι η πρώτη ενέργεια άμεσης Δημοκρατίας και ηθικής ανάτασης στην Ελλάδα [Το απαύγασμα της ακομμάτιστης μαλακίας].

Εκτακτο Συμβούλιο πολιτικών αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας!!!

Έκτακτο συμβούλιο πολιτικών αρχηγών συγκάλεσε για την Παρασκευή ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας έπειτα από αίτημα του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου. Κατά πληροφορίες, αυτή την ώρα υπάρχουν διαβουλεύσεις για να διασφαλιστεί η παρουσία όλων των πολιτικών αρχηγών.

Όταν η τελευταία πώληση μετοχών του ΟΤΕ Έγ ινε στα 27 Ευρώ, ποιός θα τολμήσει να εκποιήσει στα 6;

Μιχελάκης για τον εκβιασμό των ΠΑΣΟΚων

" Ρωτάει η κυβέρνηση τι θα κάνουμε αν δεν πάρουμε την επόμενη δόση της βοήθειας

Ουσιαστικά θέλουν να καταστήσουν ένοχο τον ερωτώμενο. Ενώ την ευθύνη της απάντησης την έχει η κυβέρνηση.

Αυτοί υπέγραψαν χωρίς να διαπραγματευτούν το Μνημόνιο.
Αυτοί πανηγύριζαν γι' αυτό
Αυτοί έπεσαν έξω σε όλα...

και τώρα ρωτάνε τους άλλους τί θα γίνει

Αφού έκαναν ό,τι έκαναν, τώρα μας γυρεύουν και τα ρέστα",

Ποιο ήταν το πιο εντυπωσιακό "γεγονός" της χθεσινής μέρας ημέρας;

Όχι βέβαια ο κόσμος που ήταν πολύς, για τον τρόπο που "οργανώθηκε" η συγκέντρωση και λίγος ταυτόχρονα, σε σχέση με τους πληθυσμούς Αθήνας-Θεσσαλονίκης... αλλά το ότι

τα παιδιά της πρεσβείας έμειναν στο σπίτι τους και μετά από 36 χρόνια δεν εμφανίστηκαν πουθενά!!! Ποιοι αυτοί που το 2008 έκαψαν την Αθήνα και σήμερα έχουν κάθε λόγο να είναι κάργα αγανακτΗσμένοι (όπως γράφουν και στην πρόσκλησή τους οι αμόρφωτοι)!!!

Και επειδή δεν είμαστε μακάκες να χάφτουμε τις παπαριές ότι οι μπαχαλάκηδες "σεβάστηκαν" τον κόσμο και τη μη "κομματικοποίηση" (Συνασπισμός παρών, Αλαβάνος παρών, ΑΝΤΑΡΣΥΑ παρούσα, ακόμα και ο "αγανακτισμένος" Φωτόπουλος της ΓΕΝΟΠ ήταν δια των εκπροσώπων του παρών)...

πρέπει να θεωρείται σίγουρο ότι αυτοί που οργάνωσαν τις εκδηλώσεις και κανόνισαν την ημερομηνία... ελέγχουν απόλυτα τους ρεμπεσκέδες που πέρσι έκαψαν 3 άτομα στη ΜΑRFIN... αν λάβουμε δε υπόψη ότι χορηγός επικοινωνίας των "αγανακτισμένων" είναι η Ελευθεροτυπία και ο ΣΚΑΪ... καταλαβαίνουμε τι κυκλώματα βρίσκονται από πίσω που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τους αφελείς σαν βαλβίδα εξαέρωσης. Μακάρι βέβαια τα παιδιά να καταφέρουν κάτι και να συνετιστούν οι κρατούντες αν και χλωμό το βλέπω...

εγώ πάντως με τέτοιους αγανακτΗσμένους δεν έχω καμία σχέση...
και εννοείται ότι δεν μπορώ να διαδηλώνω παρέα με τους Φωτόπουλους
που αγανακτούν επειδή δεν τους αφήνουν να μας κατεβάζουν όποτε θέλουν το διακόπτη...

Δικαιολογίες Σέρβων "πρόθυμων" για το "δώσιμο" του Μλάντιτς: Μας κόστιζε ετησίως 1,2 δισ. ευρώ

Με τη σύλληψη του κατηγορούμενου για εγκλήματα πολέμου, Ράτκο Μλάντιτς το σερβικό κράτος απαλλάσσεται από ένα σημαντικό οικονομικό βάρος, καθώς διέθετε 10-12 εκ. ευρώ για τις έρευνες με στόχο τον εντοπισμό του.

Ταυτόχρονα, η Σερβία θα μπορέσει να επιταχύνει το ρυθμό προσέγγισης της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), κάτι που θα επιφέρει πρόσθετο οικονομικό όφελος, αναφέρεται σε σχόλιο του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού του Βελιγραδίου B92.

Σύμφωνα με δηλώσεις Σέρβων αξιωματούχων, κάθε πολίτης της Σερβίας μηνιαίως έχανε 159 ευρώ, επειδή ο πρώην στρατιωτικός διοικητής των Σέρβων της Βοσνίας παρέμενε ασύλληπτος και δεν είχε εκδοθεί στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης για την πρώην Γιουγκοσλαβία (ICTY).

Συγκεκριμένα, η σερβική ηγεσία σε δηλώσεις της στο παρελθόν είχε τονίσει ότι ετησίως το κράτος δαπανούσε 1,2 δισ. ευρώ, επειδή λόγω του καταζητούμενου για εγκλήματα πολέμου, προβάλλονταν εμπόδια στην ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ.

Τα άμεσα έξοδα ήταν οι μισθοί για τα 10.000 άτομα που συμμετείχαν καθημερινά στις επιχειρήσεις εντοπισμού του κατηγορούμενου για γενοκτονία και εγκλήματα πολέμου στη Βοσνία- Ερζεγοβίνη.

Το Εθνικό Συμβούλιο για τη συνεργασία με το ICTY, δεν έχει συγκεκριμένα στοιχεία για το πόσο κοστίζει ο Μλάντιτς από οικονομική άποψη, αλλά σίγουρα η ζημία είναι τεράστια, είχε δηλώσει πριν από τη σύλληψη ο πρόεδρός του, Ρασίμ Λιάγιτς.

«Το κόστος για τους αστυνομικούς ανέρχεται σε 15.000 - 30.000 ευρώ ημερησίως, δηλαδή 10-12 εκ. ευρώ ετησίως», είχε αναφέρει ο ειδικός εισαγγελέας της Σερβίας για τα εγκλήματα πολέμου, Μπρούνο Βέκαριτς.

«Η έμμεση οικονομική ζημία αφορά τη μη υλοποίηση στόχων της εξωτερικής πολιτικής της Σερβίας, κυρίως την προσχώρηση στην ΕΕ», είχε τονίσει σε παλαιότερες δηλώσεις του.

«Η Σερβία δεν έχει λάβει καθεστώς υποψήφιας προς ένταξης χώρας εξαιτίας των Μλάντιτς και Χάτζιτς. Αν είχαν οδηγηθεί στη Χάγη, η χώρα θα είχε πρόσβαση σε πόρους της ΕΕ», είχε επισημάνει.

«Όσο είμαστε αποκλεισμένοι και δεν λαμβάνουμε υποψηφιότητα, βασιζόμαστε στο ΔΝΤ και άλλες λιγότερο ευνοϊκές συμφωνίες, το ποσοστό του πληθωρισμού ξεπερνά το ποσοστό ανάπτυξης. Επιπλέον, αναβάλλονται ξένες επενδύσεις, καθώς οι ξένοι επενδυτές κοιτούν πρώτα πού έχει φθάσει η χώρα στην πορεία ένταξης στην ΕΕ και ποια είναι η πιστοληπτική της ικανότητα στους διεθνείς οργανισμούς. Με βάση αυτές τις παραμέτρους, μπορούμε να υπολογίζουμε ότι ο Μλάντιτς κοστίζει ετησίως πάνω από 1 δισ. ευρώ», είχε υπογραμμίσει ο κ. Βέκαριτς.