07 Ιουνίου 2011

Περιπλοκές παρουσιάζει το ενδεχόμενο συμμετοχής ιδιωτών επενδυτών στο νέο πακέτο βοήθειας στην Ελλάδα

Η συμμετοχή των ιδιωτών επενδυτών στην αναχρηματοδότηση του ελληνικού χρέους εμφανίζεται περιπεπλεγμένη, παρά τα βήματα που έχουν γίνει στην κατεύθυνση αυτή εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) και των ευρωπαϊκών τραπεζών.

Παράγων αβεβαιότητας είναι οι μεγάλοι οίκοι πιστοληπτικής αξιολόγησης, οι οποίοι προειδοποιούν, όπως μεταδίδει το Ρόιτερ, ότι μπορεί να χαρακτηρίσουν ως χρεοκοπία την ενδεχόμενη επαναγορά από τις τράπεζες ελληνικών ομολόγων, όταν αυτά λήξουν.

Η Γερμανία έχει θέσει ως προϋπόθεση τη συμμετοχή των ιδιωτών επενδυτών στο νέο πακέτο βοήθειας στην Ελλάδα, προκειμένου να δώσει τη δική της έγκριση.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Financial Times, η πλειοψηφία των κατόχων ελληνικών ομολόγων πιθανόν να προετοιμάζονται να αναχρηματοδοτήσουν εθελοντικά τους τίτλους που κατέχουν.

Η εφημερίδα παραπέμπει σε εκτίμηση της ING Financial Markets ότι το 55% των ιδιωτών ομολογιούχων πιθανόν να θέλουν να προχωρήσουν σε εθελοντική αναχρηματοδότηση του χρέους τους. Με την εθελοντική αναχρηματοδότηση του ελληνικού χρέους συμφώνησε και ο πρόεδρος της ΕΚΤ, Ζαν Κλοντ Τρισέ, ο οποίος έχει αντιταχθεί στην αναδιάρθρωση του χρέους με ζημία των ιδιωτών ομολογιούχων και έχει τονίσει ότι η συμμετοχή των ιδιωτών πρέπει να γίνει με τρόπο που να μη θεωρηθεί χρεοκοπία της Ελλάδας.
«Όταν εκβιάζεται η Βουλή, δολοφονείται η Δημοκρατία [Να ναι καλά ο μοιραίος εραστής Ανδρέας Παπανδρέου που δεν εκβίαζε αλλά άκουγε τους βουλευτές...]. Αυτό που έγινε πέρυσι αυτό θα γίνει και φέτος [και όπως ψήφισα πέρσι θα ψηφίσω και φέτος...]. Δεν υπήρχε σχέδιο ούτε πέρυσι [παρόλα αυτά ψήφισα ότι μου είπατε...]. Αυτό που πάτε να κάνετε και φέτος έχει μικρά ποδάρια [αλλά δεν πειράζει εγώ θα το ξαναψηφίσω...]. Η διαδικασία ακριβής δανειοδότησης της χώρας δεν οδηγεί πουθενά. Χρειάζονται περισσότερα αποτελέσματα [βάλτε με στην Κυβέρνηση για να δείτε αποτελέσματα όπως επί Σημίτη...]. Αφήστε τα κόλπα με το opengov που συγκαλύπτει τις επιλογές των κολλητών σας [.. και βάλτε και κανένα δικό μου κολλητό για να σταματήσω να κάνω την επαναστάτρια]»

Περισσότερα στο antinews.gr και στο olympia

Μπαρμπα Γιάννης: "Ο Δήμαρχος δεν πρέπει να κάνει εξωτερική πολιτική... εξαιρούμαι εγώ"

"Ο δήμαρχος δεν πρέπει να κάνει εξωτερική πολιτική", τόνισε ο Γ. Μπουτάρης, μιλώντας σε εκδήλωση του ΕΛΙΑΜΕΠ.. και προφανώς ξέχασε ότι ο ίδιος έχει ασχοληθεί τόσο με το θέμα των Σκοπίων όσο και με την Τουρκία... υπό το μανδύα δήθεν της αύξησης του τουρισμού στην πόλη...

"Ο δήμαρχος δεν πρέπει να κάνει εξωτερική πολιτική", τόνισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γ. Μπουτάρης, μιλώντας σήμερα σε εκδήλωση του ΕΛΙΑΜΕΠ, με αυτό ακριβώς το θέμα.

Ωστόσο, ο κ. Μπουτάρης, παρατήρησε ότι τα όρια ανάμεσα στον ρόλο του δήμου και της κεντρικής διοίκησης είναι δυσδιάκριτα, όταν πρόκειται για τη διεθνή διάσταση και τον βαθμό διεθνοποίησης της πόλης.

O GAP τους εξέθρεψε, αυτός θα τους λουστεί: Επιστολή του έστειλαν οι λιμενεργάτες

Με ανοιχτή επιστολή της προς τον πρωθυπουργό, τους αρχηγούς των κομμάτων και τους βουλευτές, η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) τονίζει ότι τυχόν υλοποίηση της εξαγγελίας της κυβέρνησης να προχωρήσει σε ιδιωτικοποίηση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, θα αποτελέσει σκάνδαλο με πολιτικές και ποινικές διαστάσεις και προειδοποιεί με κλιμάκωση των κινητοποιήσεών της με οποιοδήποτε τίμημα.

Η Ομοσπονδία αναφέρει ότι ΟΛΠ και ΟΛΘ με ειδικό νόμο είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται υπό την εποπτεία του Δημοσίου που θα πρέπει να κατέχει πάντα το 51% του μετοχικού κεφαλαίου, ενώ υπάρχει και ειδική μέριμνα για τη μονιμότητα όλων των εργαζομένων.

Σε περίπτωση πώλησης του 75% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΠ που σήμερα κατέχει το δημόσιο θα απεμπολήσει τη Δημόσια Αρχή σε ξένο επενδυτή, τονίζει η ΟΜΥΛΕ, υπογραμμίζοντας ότι δεν υπάρχει προηγούμενο σε ευρωπαϊκό χώρο μια τέτοιας πολιτικής, παρά μόνο σε περιφερειακά λιμάνια της Βρετανίας επί Θάτσερ.

Τυχόν πώληση μετοχών που κατέχει το ελληνικό δημόσιο στον ΟΛΠ θα επιφέρει έσοδα περίπου 270 εκατ. ευρώ, όταν η ετήσια κερδοφορία του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς κυμαίνεται περίπου στα 30 εκατ. ευρώ, τονίζει η ΟΜΥΛΕ και προσθέτει ότι οι επενδύσεις την περίοδο 2002-2010 είναι της τάξεως των 390 εκατ. ευρώ, με ίδια κεφάλαια του Οργανισμού.

Για τον ΟΛΘ αναφέρει ότι τυχόν πώληση μετοχών του Δημοσίου θα επιφέρει έσοδα 103,5 εκατ. ευρώ, όταν το αποθεματικό του ΟΛΘ αυτή τη στιγμή ανέρχεται σε 75 εκατ. ευρώ, ενώ η κερδοφορία βαίνει αυξανόμενη και κυμαίνεται διαχρονικά μέχρι 20 εκατ. ευρώ ετησίως. Τονίζει δε ότι ο ΟΛΘ κατέχει στρατηγική θέση για εμπορική διείσδυση στα Βαλκάνια.

Υπέρ της διατήρησης του 51% των λιμανιών στο δημόσιο και της δημιουργίας «Ανεξάρτητης Αρχής Λιμένων» που θα επιλύει τα θέματα διαφορών και συνθηκών εργασίας, τάχθηκε χθες και ο πρόεδρος του ΟΛΠ Γ. Ανωμερίτης, κατά τη διάρκεια της ετήσιας γενικής συνέλευσης των μετόχων του οργανισμού, και επισήμανε ότι τα λιμάνια της Ευρώπης σε ποσοστό 96% είναι δημόσια και μόλις το 4% ιδιωτικά.

Σημειώνεται ότι για την ερχόμενη Πέμπτη, 9 Ιουνίου, η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας έχει κηρύξει 24ωρη απεργία και συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος- στις 11 το πρωί- και πορεία προς το υπουργείο Οικονομικών

Ντόρα Μπακογιάννη για τα πλακάτ των "Αγανακτισμένων" με αγκυλωτούς σταυρούς στην σημαία της ΕΕ και τις κορώνες ΓΑΠ για δημοσψήφισμα

Η Δημοκρατική Συμμαχία αποδοκιμάζει φωνές διαδηλωτών που υποστηρίζουν αντιευρωπαϊκές θέσεις, χρησιμοποιώντας ακόμα και πλακάτ με αγκυλωτούς σταυρούς στην σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

«Οι αγκυλωτοί σταυροί και οι άλλες ημιφασιστικές γραφικότητες, συνιστούν φαινόμενα ενός χυδαίου και αδιέξοδου αντιευρωπαϊσμού, τον οποίο καταδικάζω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο», δήλωσε η Ντόρα Μπακογιάννη, επισημαίνοντας πως το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται το έθνος μας σήμερα είναι να αποκοπεί η Ελλάδα από την Ευρώπη.

Επιπλέον η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας κάλεσε τους πολίτες «που γράφουν ιστορία με την ειρηνική τους διαμαρτυρία» να προστατεύσουν οι ίδιοι την αξιοπρέπεια, το όνομα και την ευρωπαϊκή ταυτότητα της Ελλάδας, «απομονώνοντας τους αυτουργούς, αλλά και τους εκφραστές αυτών των ακροτήτων».

Η Ντόρα Μπακογιάννη κατηγόρησε επίσης τον πρωθυπουργό ότι «πετάει κορώνες για θολά δημοψηφίσματα, προκειμένου να αγοράσει χρόνο, για μια κυβέρνηση που εδώ και καιρό έχει τελειώσει».

Παράλληλα εξήγησε την πρότασή της για διενέργεια δημοψηφίσματος μόνο για το Σύνταγμα, τονίζοντας ότι η αναθεώρησή του και οι πολιτικές αλλαγές που θα επιφέρει, θα αποτελέσουν μια ανατροπή στην πράξη των στρεβλώσεων και των ανεπαρκειών που έχει επιβάλλει το πολιτικό σύστημα τα τελευταία 30 χρόνια.

Υπάρχει μέλλον και χωρίς τον Σκόκο...

Μη μου πείτε πως ξαφνιαστήκατε από την πώληση του Σκόκο; Γιατί μόνο απίθανο δεν ήταν ένα τέτοιο σενάριο... Παρόλα αυτά, υπάρχει επόμενη μέρα για την ομάδα του Μανόλο Χιμένεθ...


Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Ντροπή Πατούλη (είναι και γιατρός)-Χιωτάκη!! Έκλεισαν την Κηφησίας για να μη γίνει κέντρο ΟΚΑΝΑ στο ΚΑΤ!! Ρίξτε τους ναρκομανείς στον Καιάδα ρε...

ΌΧΙ στην εγκατάσταση μονάδας του Ο.ΚΑ.ΝΑ στο νοσοκομείο ΚΑΤ δήλωσαν οι Δημοτικές Αρχές Αμαρουσίου και Κηφισιάς μαζί με κατοίκους σε συμβολικό αποκλεισμό της Λεωφ. Κηφισίας... σε μια κίνηση που δείχνει πόσο ξεφτυλισμένοι είναι οι Έλληνες που όταν βγαίνουν στις τηλεοράσεις χύνουν κροκοδείλια δάκρυα και όταν έρθει η ώρα των πράξεων κλείνουν τους δρόμους.

Αντί να βοηθήσουν όσους έστω θέλουν να κάνουν μια προσπάθεια απεξάρτησης και να ζητήσουν να ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ περιοχή όπου θα γίνει το κέντρο, τόσο για την προστασία των κατοίκων όσο και όσων συμμετέχουν στο πρόγραμμα του ΟΚΑΝΑ... ζήτησαν να μην ανοίξει το κέντρο γιατί θα υποβαθμιστεί η περιοχή τους!!!

Τι να πεις; Η απόλυτη ξεφτίλα από δήθεν σοβαρούς ανθρώπους που προφανώς πιστεύουν ότι αυτοί είναι έξυπνοι και τα κέντρα αυτά πρέπει να πάνε σε άλλες γειτονιές όπου οι κάτοικοι είναι μακάκες... ή ακόμα καλύτερα να χώσουμε τους ναρκομανείς σε κανα στρατόπεδο συγκέντρωσης ή να τους ρίξουμε σε κανα Καιάδα...

Ελλάδα 2011 και Έλληνες αυτοδιοικητικοί που αντί να ενημερώσουν τον κόσμο και να διεκδικήσουν από το Κράτος (πχ. καλύτερη αστυνόμευση στη συγκεκριμένη περίπτωση) τρέχουν πίσω από τις προκαταλήψεις και τις φοβίες του λαού για να μη χάσουν κανα ψήφο...

Διαβάστε και τις δράσεις και τις απόψεις των δύο Δήμων-ξεφτίλα:

Συζήτηση για το θέμα στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου σήμερα Τρίτη 8 Ιουνίου 2011, στις 6 μ.μ.

Την αντίθεσή του στην ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης για την εγκατάσταση κέντρου αποκατάστασης του Οργανισμού κατά των Ναρκωτικών (Ο.ΚΑ.ΝΑ) εντός του νοσοκομείου ΚΑΤ, εξέφρασε ο Δήμος Αμαρουσίου, με επικεφαλής τον Δήμαρχο Γιώργο Πατούλη, από κοινού με τη Δημοτική Αρχή Κηφισιάς, φορείς, συλλόγους και κατοίκους της περιοχής, στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν με συμβολική κατάληψη της λεωφόρου Κηφισίας στη συμβολή με την οδό Αθηνάς.

Οι δημοτικές Αρχές Αμαρουσίου και Κηφισιάς μαζί με τους εκατοντάδες συγκεντρωθέντες κατοίκους της περιοχής, για περισσότερο από μία ώρα είχαν αποκλείσει το σημείο απαγορεύοντας τη διέλευση των οχημάτων εκτός από τα ασθενοφόρα και τους ασθενείς του νοσοκομείου.

Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος Πατούλης, σε πλήρη συμφωνία με τη Δημοτική Αρχή Κηφισιάς και τους κατοίκους, αντίκειται στη σχεδιαζόμενη εγκατάσταση καθώς εκτιμά ότι μία μονάδα του Ο.ΚΑ.ΝΑ μέσα στο νοσοκομείο ΚΑΤ θα υποβαθμίσει αισθητά την ποιότητα ζωής των κατοίκων μεταφέροντας μαζί με τους ασθενείς της μονάδας και τα παραλειπόμενα προβλήματα που συνεπάγεται η καθημερινή μετακίνησή και περιφορά τους στη γύρω περιοχή.

«Είμαστε ανήσυχοι και είναι απολύτως λογικό, καθώς όλοι έχουμε υπόψη την εικόνα που συναντάμε στις περιοχές όπου ήδη φιλοξενούνται μονάδες του οργανισμού και τα φαινόμενα που εκδηλώνονται εκεί. Δεν θα επιτρέψουμε μία ήσυχη γειτονιά της πόλης μας να μετατραπεί σε «παραβατικό» στέκι. Δεν θα επιτρέψουμε τα ναρκωτικά να έλθουν έξω από τις σχολικές πόρτες και αυλές, να γίνουν καθημερινότητά μας» τόνισε ο Δήμαρχος Αμαρουσίου.

Παρόντες στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας εκτός από το Δήμαρχο Κηφισιάς Νικόλαο Χιωτάκη, ήταν επίσης, ο Αντιδήμαρχος Κηφισιάς Νικόλαος Παναγιώτου, ο δημοτικός σύμβουλος Κηφισιάς Βασίλης Βάρσος, η πρόεδρος του εξωραϊστικού συλλόγου Αμαρουσίου Δήμητρα Τσουκλείδου, εκπρόσωποι του πολιτιστικού και εξωραϊστικού συλλόγου Αγίου Νικολάου - ΚΑΤ, φορείς και κάτοικοι της περιοχής από το Δήμο Αμαρουσίου και τον όμορο Δήμο Κηφισιάς.

Η Δημοτική Αρχή Αμαρουσίου πριν ακόμα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από μέρος του υπουργείου, είχε εξετάσει το ενδεχόμενο εγκατάστασης της μονάδας στην περιοχή σε συνάντηση με εκπροσώπους κατοίκων της περιοχής Αγίου Νικολάου - ΚΑΤ.

Το θέμα θα συζητηθεί στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρουσίου κατά την οποία αναμένεται να ληφθούν και οι αποφάσεις για τις επόμενες ενέργειες του Δήμου.

ΠΓΔΜ: Προφυλακίστηκε ο Λιούμπε Μπόσκοσκι, αρχηγός μικρού κόμματος, που χθες πιάστηκε με 100.000 ευρώ

Την προφυλάκιση του Λιούμπε Μπόσκοσκι, αρχηγού του μικρού κόμματος "Ενωμένοι για τη Μακεδονία", για διάστημα 30 ημερών, διέταξε δικαστήριο των Σκοπίων. Ο Μπόσκοσκι συνελήφθη χθες στα Σκόπια από την αστυνομία για παράνομη χρηματοδότηση της προεκλογικής εκστρατείας του κόμματός του.

Στο αυτοκίνητο του Λ. Μπόσκοσκι βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 100.000 ευρώ.

Ο συλληφθείς προέρχεται από το κόμμα VMRO-DPMNE του Νίκολα Γκρούεφσκι, από το οποίο αποχώρησε πριν από δύο χρόνια και προχώρησε στην ίδρυση δικού του κόμματος.

Στη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, ο Μπόσκοσκι κατηγορούσε συνεχώς το Νίκολα Γκρούεφσκι και τον επικεφαλής της κρατικής ασφάλειας της ΠΓΔΜ, Σάσο Μιάλκοφ (συγγενικό πρόσωπο του κ. Γκρούεφσκι) για διασπάθιση δημόσιου χρήματος και για παράνομο προσωπικό πλουτισμό.

Το κόμμα του Λ. Μπόσκοσκι απέσπασε μικρό ποσοστό στις βουλευτικές εκλογές της Κυριακής στην ΠΓΔΜ και δεν κατόρθωσε να εξασφαλίσει κοινοβουλευτική εκπροσώπηση.

Η οικογένεια του Μπόσκοσκι και υποστηρικτές του κόμματός του ανέφεραν ότι οι κατηγορίες εις βάρος του είναι κατασκευασμένες και ότι η δίωξή του έχει πολιτικά κίνητρα.

Ο Μπόσκοσκι είχε διατελέσει υπουργός Εσωτερικών της ΠΓΔΜ την περίοδο 2001-2002 στην κυβέρνηση του Λιούπτσο Γκεοργκίεφσκι.

Είχε κατηγορηθεί από το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης για εγκλήματα κατά Αλβανών πολιτών, στη διάρκεια της διεθνοτικής κρίσης στην ΠΓΔΜ το 2001, την περίοδο που ήταν υπουργός Εσωτερικών, όμως η απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης ήταν αθωωτική.

Απoλογήθηκε ο Β. Παπαγεωργόπουλος και εννοείται πως αφέθηκε ελεύθερος χωρίς όρους...

Ελεύθερος χωρίς περιοριστικούς όρους κρίθηκε, μετά την απολογία του ενώπιον του γ' ειδικού ανακριτή Θεσσαλονίκης, ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, ο οποίος παρότι αποκάλυψε την υπεξαίρεση ύψους 51,4 εκατ. ευρώ απ' τα ταμεία του δήμου, βρέθηκε και κατηγορούμενος από πάνω!!!

«Έκανα ό,τι μπορούσα ώστε η ελληνική Δικαιοσύνη να βρει τους πραγματικούς ενόχους όσο γίνεται πιο σύντομα. Κανείς δεν μπορεί να μειώσει το τεράστιο έργο της διοίκησης Παπαγεωργόπουλου», τόνισε σε δηλώσεις του αμέσως μετά το πέρας της διαδικασίας, ο τέως δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Νωρίτερα, ο κ. Παπαγεωργόπουλος, απολογούμενος ενώπιον του ανακριτή, αρνήθηκε πλήρως τις κατηγορίες που του αποδίδονται, υποστηρίζοντας ότι επί της δικής του διοίκησης αποκαλύφθηκε η υπόθεση και πήρε το δρόμο προς τη Δικαιοσύνη.

Σύμφωνα με το πολυσέλιδο απολογητικό υπόμνημα που κατέθεσε στον ανακριτή, ο τέως δήμαρχος υποδεικνύει ως «πρωταγωνιστή» της υπεξαίρεσης τον πρώην υπάλληλο της Ταμειακής Υπηρεσίας Παναγιώτη Σαξώνη.

Στο μεταξύ, την Πέμπτη αναμένεται να απολογηθεί για την ίδια υπόθεση ο πρώην γενικός γραμματέας του δήμου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Λεμούσιας. Ο κ. Λεμούσιας, που αντιμετωπίζει τις ίδιες κατηγορίες, επρόκειτο να απολογηθεί σήμερα το μεσημέρι, αλλά λόγω των 3ωρων στάσεων εργασίας που πραγματοποιούν αύτη τη βδομάδα οι δικαστικοί υπάλληλοι όλης της χώρας, η απολογία του αναβλήθηκε για την προσεχή Πέμπτη. Αύριο αναμένεται να απολογηθούν οι τρεις πρώην δήμαρχοι Οικονομικών Αν. Γερογιάννης, Μ. Ζορπίδης και Απ. Τσουρέκας.

WSJ: To ΠΑΣΟΚ ξεπουλάει... οι Γερμανοί αγοράζουν κοψοχρονιά

Σε άρθρο της η WSJ αναφέρεται στο ενδιαφέρον κυρίως Γερμανικών εταιριών να αγοράσουν ελληνικούς δημόσιους που πωλούνται σε τιμή ευκαιρίας από την Ελλάδα δηλ. απ' το ΠΑΣΟΚ. Εκτενής αναφορά γίνεται στην πώληση του ΟΤΕ για το 30% της οποίας όπως λένε πήραμε επί Καραμανλή κοντά 4 δις ενώ για το 10 που έδωσε ο Παπακωνσταντίνου πήραμε μόλις 400 εκ.... λογικό με τέτοιες τιμές που πουλάει το ΠΑΣΟΚ, ο René Obermann της DT να λέει ότι ενδιαφέρονται και για το υπόλοιπο 6% που έχει το κράτος... αλλά με την προϋπόθεση να είναι σωστή η τιμή!!! Λες και υπάρχει περίπτωση ρε Rene να πουλήσει το ΠΑΣΟΚ σε τιμή που δεν θα σε ικανοποιεί...

Η εφημερίδα αναφέρει ότι και εταιρίες από άλλες χώρες έχουν δείξει ενδιαφέρον για ελληνικές ΔΕΚΟ όπως η τσέχικη CEZ AS για το 17% της ΔΕΗ που βγάζει το ΠΑΣΟΚ στο σφυρί.

Τέλος η εφημερίδα σημειώνει ότι υπάρχουν και εταιρίες όπως η Hochtief που σκέφτονται την έξοδό τους από την Ελλάδα. ΝΑ σημειωθεί ότι η Hochtief ελέγχει το 40% του Ελ. Βενιζέλος, του οποίου τα έσοδα πέρσι εμφανίζονται μειωμένα, και συμμετέχει στην κατασκευή δύο δρόμων με διόδια.

Όλο το άρθρο εδώ:
http://online.wsj.com/article/SB10001424052702304906004576369572348921238.html

Διπλάσια από τις αρχικές εκτιμήσεις η διαρροή ραδιενέργειας στην Ιαπωνία

http://static.doldigital.net/webstatic/533FD9578532E8E3EA4CE17C2A503D62.jpgΔιπλάσια από την αρχική είναι η εκτίμηση για το ποσοστό της ραδιενέργειας που διέρρευσε από τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα κατά την πρώτη εβδομάδα της καταστροφής.

Σύμφωνα με την υπηρεσία πυρηνικής και βιομηχανικής ασφάλειας της Ιαπωνίας (Nisa), η ραδιενέργεια που διέρρευσε στην ατμόσφαιρα υπολογίζεται σε 770.000 τεραμπεκερέλ, έναντι 370.000 που ήταν η αρχική εκτίμηση. Κατά συνέπεια η μόλυνση της περιοχής είναι κατά πολύ μεγαλύτερη.

Η αξιολόγηση αυτή ήρθε στο φως της δημοσιότητας, καθώς μία ειδική επιτροπή ξεκινά έρευνα για την πυρηνική κρίση.

Όπως ανακοίνωσε η Nisa, το πρόβλημα στον αντιδραστήρα 1 δημιουργήθηκε πέντε ώρες μετά το σεισμό, δηλαδή δέκα ώρες πριν τις αρχικές εκτιμήσεις. Ακόμη οι αντιδραστήρες 2 και 3 καταστράφηκαν ο πρώτος 80 και ο δεύτερος 79 ώρες μετά το τσουνάμι.

Το εργοστάσιο αναμένεται να κλείσει μέχρι τον Ιανουάριο, αν και εκφράζονται ανησυχίες ότι μπορεί να καθυστερήσει κατά πολύ, καθώς η διαρροή ραδιενέργειας συνεχίζεται.

Στο μεταξύ, οι υπουργοί Ενέργειας της G20 συναντώνται στο Παρίσι για να συζητήσουν για την πυρηνική ασφάλεια, με το βλέμμα στην καταστροφή της Φουκουσίμα.

Το ατύχημα που έγινε από τον σεισμό και το τσουνάμι οδήγησε τις χώρες να ζητούν σκληρότερα μέτρα ασφαλείας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αρκετές είναι οι χώρες που επανεξετάζουν την ενεργειακή τους στρατηγική. Η Γερμανία είναι η πρώτη χώρα που αποφάσισε να κλείσει όλους τους πυρηνικούς της σταθμούς έως το 2022.

Η Γαλλία ηγείται παγκοσμίως στον τομέα της πυρηνικής ενέργειας, καθώς το 80% του ηλεκτρισμού που παράγει προέρχεται από 58 πυρηνικούς αντιδραστήρες.
Στην τελευταία σύσκεψη της G8 στη Ντοβίλ, ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί συνάντησε τον Ιάπωνα πρωθυπουργό Ναότο Καν προκειμένου να ξεκινήσουν να εργάζονται για την επεξεργασία ενός νέου πλαισίου παγκόσμιων κανόνων ασφαλείας μέχρι τέλος του έτους.

Ο Σαρκοζί, μάλιστα, δήλωσε πως από εδώ και στο εξής η ασφάλεια και όχι το κόστος θα πρέπει να αποτελούν τη βάση για τα μελλοντικά σχέδια και τη τεχνολογία.

in.gr

Μπάχαλο στον ΚΤΕ Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ... αλλά στο τέλος θα επικρατήσει η λογική... η λογική της καμόρα εννοείται

- Τι είπαν Μακρυπίδης, Πετσάλνικος και Γείτονας
- Φήμες ακόμα και για ηρωϊκή έξοδο βουλευτών του κυβερνώντος κόμματος... αν και τελικά κανένας δεν πρόκειται να εγκαταλείψει την Καμόρα
- Στη συνεδρίαση σύσσωμο το οικονομικό επιτελείο
- Επίσης όλοι οι υπουργοί και υφυπουργοί Εσωτερικών, Εργασίας, Μεταφορών και Ανάπτυξης

Μπορεί η κυβέρνηση Παπανδρέου να προσπαθεί με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο να κερδίσει χρόνο, κυρίως πλεον στο εσωτερικό, μπορεί τα μέτρα να πηγαίνουν στις καλοκαιρινές... καλένδες, όμως η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ εξακολουθεί να βράζει. Και το κύριο αίτημά της είναι να μην ψηφιστεί το Μεσοπρόθεσμο ως ένα άρθρο.

Ο υπουργός Οικονομικών αφού μίλησε για σχεδόν 2 ώρες δεν είχε καμία σχέση με το ύφος που είχε σε προηγούμενες ανάλογες συνεδριάσεις, όπυ συνάδελφοί του τον είχαν κατηγορήσει για αλαζονική συμπεριφορά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν φανερά απολογητικός και με διάθεση αυτοκριτικής. Είπε οτι έγιναν αστοχίες και λάθη και γι' αυτό δεν επιτεύχθηκαν οι στόχοι στο 100%.

Ο Ανδρέας Μακρυπίδης ζήτησε να δοθεί έμφαση στην ανάπτυξη, ο Κώστας Γείτονας να μην μειωθεί το αφορολογητο και ο Φ.Πετσάλνικος ζήτησε να μην αυξηθεί η φορολογία στα καύσιμα αλλά να θεσπισθεί η εισφορά αλληλεγγύης.
Δηλαδή όπως εξήγησε αυτή η εισφορά να μπει σε μισθούς στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και να είναι 3%!

Στην συνεδρίαση θα μιλήσουν συνολικά 60 βουλευτές, ενώ παραβρίσκονται και οι : Γιαννης Ραγκούσης, Δημήτρης Ρέππας, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης και Λούκα Κατσέλη.

'Ολοι τους θα πρέπει να είναι πολύ πειστικοί αλλά και ιδιαίτερα προσεκτικοί αφού όλο το τελευταίο διάστημα ακούγεται πολύ έντονα οτι από το "πανέρι" των 16 βουλευτών που πρόσφατα έστειλαν επιστολή στον πρωθυπουργο, κάποιοι δηλώνουν σε συζητήσεις οτι σκέφτονται πολύ σοβαρά ακόμα και το ενδεχόμενο να παραιτηθουν.

Αυτό βέβαια που δεν διευκρινίζουν είναι εαν θα παραιτηθούν εντελώς από το βουλευτικό τους αξίωμα ή εάν θα φύγουν από το ΠΑΣΟΚ και θα γίνουν ανεξάρτητοι βουλευτές.(βλέπε Σακοράφα, Οικονόμου και Δημαρά). Σε όλους αυτούς προστίθεται και ο Μίμης Ανδρουλάκης ο οποίος κατά μόνας απήθυνε την Δευτέρα ανοικτή επιστολή στον πρωθυπουργό κατηγορώντας τον για αλαζονεία.

Η δοκιμασία για τους 5 υπουργούς θα είναι μεγάλη και ιδιαίτερα για τον υπουργό Οικονομικών. Κι αυτό γιατί εκτός από το Μεσοπρόθεσμο θα του ζητηθεί να απολογηθεί για όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα και αν τελικά τα επώδυνα μέτρα που ήδη έχουν ληφθεί έχουν πιάσει τόπο.

Κάποιοι μάλιστα φέρονται να είναι έτοιμοι με στοιχεία με τα οποία θα επιχειρήσουν να φέρουν προ απροόπτου τους υπουργούς.

newsit.gr

ΕΚΤΑΚΤΟ! Χασικλήδες είναι οι επαναστάτες τρομοκράτες των Πυρήνωω της Φωτιάς!!!

Πριν από λίγο μέσα στη αίθουσα όπου δικάζονται οι επαναστάτες του κώλου της Συνομοσίας των Πυρήνων της Φωτιάς έγινε απόπειρα μεταφοράς σε κατηγορούμενο, ύποπτο συμμετοχής στην οργάνωση, ποσότητας περίπου 5 γραμμαρίων χασίς!!!

Ο "κομιστής" έκατσε δίπλα από τον υποψήφιο παραλήπτη στο εδώλιο και προσπάθησε να παραδώσει το χασίς δίχως να γίνει αρχικά αντιληπτός από τους αστυνομικούς που ήταν ... "ακροβολισμένοι" σε διάφορα επίκαιρα εποπτικά σημεία.

Σε βάρος του "κομιστή" ο οποίος τελικά συνελήφθη, σχηματίστηκε δικογραφία και μάλιστα με κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος, καθώς παρότι πρόκειται για μικροποσότητα, αφορά σε απόπειρα διακίνησης ναρκωτικών μέσα σε φυλακές.

Επίθεση με αυγά στον βουλευτή του ΛΑΟΣ Ροντούλη

Αυξάνονται και πληθύνονται τα κρούσματα επιθέσεων σε πολιτικούς. Στόχο αποτέλεσε στη συγκεκριμένη περίπτωση ο βουλευτής Αστέριος Ροντούλης, ο οποίος ενώ βρισκόταν με παρέα φίλων του χθες το απόγευμα στην κεντρική πλατεία της Λάρισας δέχθηκε επίθεση με… αυγά, από μικρή ομάδα ατόμων που βγήκε από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Οι άγνωστοι δράστες επέστρεψαν στη συνέχεια στο πανεπιστημιακό κτίριο, ενώ ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ δεν θέλησε να δώσει συνέχεια στο συμβάν.

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης δήλωσε στον Real Fm για το συγκεκριμένο επεισόδιο: «Άρχισε το γαϊτανάκι. Ο καθένας διαμαρτύρεται όπως θέλει. Στημένα παιχνίδια για να βγάλουν αγανάκτηση προς τα έξω. Μπορούμε και χωρίς αυτά».

star.gr

Απάντηση Ρεν σε ερώτηση του Χουντή: "Υπάρχει κενό αξιοπιστίας της Ελλάδας-Πολλά δεν έγιναν-Υπάρχουν αμφιβολίες από Υπουργούς άλλων κρατών της Ε.Ε"!!

Ερώτηση προς τον κ. Όλι Ρεν ο οποίος εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα πιέζει συνεχώς τις πολιτικές δυνάμεις της Ελλάδας να αποδεχτούν από κοινού το Μνημόνιο και το Μεσοπρόθεσμα Πρόγραμμα απηύθυνε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Χουντής στη χθεσινή συνεδρίαση της Οικονομικής και Νομισματικής Επιτροπής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η απάντηση του Όλι Ρεν ήταν κόλαφος για την Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ που ήρθε δήθεν για να αυξήσει το κύρος της χώρας στο εξωτερικό και κατάφερε μέσα σε 1 χρόνο να την κάνει διεθνώς ρεζίλι όπως λέει και ο ίδιος ο Ρεν!!

Πιο συγκεκριμένα ο Ρεν απάντησε τα εξής :

« Το καθήκον μου δεν είναι να ελέγχω. Η δουλειά μου είναι να πείσω τα κράτη που δανείζουν την Ελλάδα, ούτως ώστε να ξεπεράσει τις οικονομικές δυσκολίες. Το καθήκον μου δεν είναι πάντα εύκολο διότι υπάρχει ένα κενό αξιοπιστίας που, ακόμα, αφορά την Ελλάδα, παρόλο που τον πρώτο χρόνο υπήρχε σημαντική πρόοδος όσον αφορά τη δημοσιονομική προσαρμογή [Θυμίζω ότι σε βίντεο που είχαμε βάλει πριν μερικές μέρες ο Μαρκεζίνης είχε πει τα ίδια: "Ενώ τον πρώτο χρόνο οι ευρωπαίοι είχαν πιστέψει στον ΓΑΠ, τους τελευταίους έξι μήνες έχουν απογοητευθεί πλήρως και δεν θέλουν ούτε να ακούνε το όνομά του"... ενώ ο Καμπουράκης στο MEGA στις 2.06 είπε επί λέξη: "Κανένας ξένος ηγέτης δεν θέλει να φωτογραφηθεί με τον ΓΑΠ"!!!]. Πολλά πράγματα δεν έγιναν σε πλήρη ευθυγράμμιση με το Μνημόνιο, και γι αυτό υπάρχουν πολλές αμφιβολίες από τους υπουργούς των άλλων κρατών μελών, όσον αφορά την εφαρμογή του προγράμματος.

Αυτός είναι ο λόγος που ζήτησα διακομματική συναίνεση και πιστεύω είναι, ακόμα πιο βάσιμο, ειδικά όταν διακυβεύεται το μέλλον της χώρας, τότε κάποιος θα υπέθετε ότι χρειάζεται εθνική ενότητα για να σώσει την οικονομία της χώρας. Αφού έγινε στην Ιρλανδία και την Πορτογαλία, γιατί όχι στην Ελλάδα; Αυτό το είναι το ερώτημά μου!»

Συνέντευξη Π.Ψωμιάδη μια μέρα μετά την υπογραφή της απόφασης που τον θέτει σε αργία

«Ως βουλευτής στο ελληνικό κοινοβούλιο δεν επανέρχομαι», δήλωσε σήμερα ο Παναγιώτης Ψωμιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε μία μέρα μετά την υπογραφή από τον γενικό γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας - Θράκης της απόφασης με την οποία τίθεται σε αργία.

Ο κ.Ψωμιάδης γνωστοποίησε ότι εντός της εβδομάδας θα προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας την αναίρεση της απόφασης που τον θέτει σε αργία. Ανακοίνωσε ακόμη ότι την Πέμπτη θα συναντηθεί με τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνη Σαμαρά, για να ζητήσει τη νομική στήριξη του κόμματος.

Έκανε τέλος λόγο για πιέσεις που ασκήθηκαν στον γενικό γραμματέα με πολιτικά και όχι νομικά κριτήρια με στόχο την πολιτική του δίωξη.

Handelsblatt: Το φθινόπωρο μάλλον το νέο σχέδιο βοήθειας προς την Ελλάδα... λόγω αντίστασης που υπάρχει εντός της ΕΕ

Η απόφαση επί ενός δευτέρου σχεδίου βοήθειας προς την Ελλάδα είναι πιθανόν να μην ληφθεί πριν από το φθινόπωρο, εξαιτίας της αντίστασης που υπάρχει εντός της ευρωζώνης, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Handelsblatt.

Είναι πιθανόν να μην υπάρξει συμφωνία κατά τη διάρκεια της συνόδου των υπουργών Οικονομικών της ευρωζώνης στις 20 Ιουνίου, γράφει η γερμανική εφημερίδα επικαλούμενη "υψηλόβαθμη ευρωπαϊκή διπλωματική πηγή".

Στο δημοσίευμα διευκρινίζεται ότι η απόφαση συναντά εμπόδια κυρίως εξαιτίας της αντίθεσης της Σλοβακίας.

Όμως και οι τράπεζες, κυρίως οι γερμανικές τράπεζες, κωλυσιεργούν για να αποδεχθούν μία "εθελοντική κίνηση" που τους ζητούν ευρωπαίοι αξιωματούχοι, η οποία συνίσταται στο να μην εξαργυρώσουν τις επενδύσεις τους σε ελληνικά ομόλογα και, αντιθέτως, να τις μετακυλύσουν σε κατοπινές λήξεις.

"Οι τράπεζες το αρνούνται κατηγορηματικά", δήλωσε ευρωπαίος κυβερνητικός αξιωματούχος στην εφημερίδα.

Όμως, η εμπλοκή των τραπεζών έχει τεθεί ως προϋπόθεση, κυρίως από το Βερολίνο, σε κάθε νέα προσπάθεια υπέρ της Ελλάδας, που καταρρέει υπό το βάρος του δημόσιου χρέους της.

Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα επανέλαβε από την πλευρά της χθες ότι μία συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα σε ένα σχέδιο διάσωσης της Ελλάδας "δεν πρέπει να αποτελεί παρά ύστατο μέτρο".

Η συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα θα ευνοούσε "την κερδοσκοπία βραχυπρόθεσμα εις βάρος των επενδύσεων μακροπρόθεσμα" αποθαρρύνοντας τις νέες επενδύσεις σε μία χώρα που εφαρμόζει μεταρρυθμίσεις προσαρμογής για να μειώσει το χρέος της, δήλωσε ο Ιταλός Λορέντζο Μπίνι Σμάγκι, μέλος των συμβουλίου των κυβερνητών της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

Εντός των ημερών η έναρξη της δημόσιας διαβούλευσης για το κείμενο της πρόσκλησης ενδιαφέροντος για τις έρευνες πετρελαίου

Ζήτημα ημερών είναι η έναρξη της δημόσιας διαβούλευσης για το κείμενο της πρόσκλησης ενδιαφέροντος, αναφορικά με τις έρευνες πετρελαίου. Στόχος της κυβέρνησης και του αρμόδιου υφυπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γ. Μανιάτη, είναι ως τον Οκτώβριο να έχουν προκηρυχθεί οι διαγωνισμοί για τις έρευνες, οι οποίες θα γίνουν με τη μέθοδο των μη αποκλειστικών δεδομένων και το 2012 να ακολουθήσουν οι διαγωνισμοί για την παραχώρηση των περιοχών στο Ιόνιο και την Κρήτη, όπου θα γίνουν οι ερευνητικές γεωτρήσεις για την ανακάλυψη και εκμετάλλευση κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, το κείμενο που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση έχει εγκριθεί κατ' αρχήν από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΚΑ αλλά και από το υπουργείο Εξωτερικών, που έδωσε το πράσινο φως για τη συνέχιση της διαδικασίας. Οι διαγωνισμοί που θα γίνουν με βάση την πρόσκληση αυτή θα αφορούν την πραγματοποίηση σεισμικών ερευνών από διεθνείς εταιρίες που εξειδικεύονται στο συγκεκριμένο τομέα και ενδιαφέρονται να επενδύσουν στην Ελλάδα. Τα δεδομένα που θα προκύψουν από τις έρευνες αυτές θα πουληθούν στη συνέχεια στις πετρελαϊκές εταιρίες που θα ενδιαφερθούν στην επόμενη φάση να κάνουν ερευνητικές γεωτρήσεις για τον εντοπισμό και εκμετάλλευση των κοιτασμάτων, εφόσον βέβαια διαπιστωθεί η ύπαρξή τους.

Το Ελληνικό Δημόσιο δεν θα συμμετάσχει στις δαπάνες για τις σεισμικές έρευνες, θα έχει όμως συμμετοχή στα έσοδα από την πώληση των δεδομένων σε πετρελαϊκές εταιρίες. Το ΥΠΕΚΑ προτίθεται μάλιστα να "εμπλουτίσει" τον όγκο των δεδομένων για το ελληνικό υπέδαφος που θα διατεθούν στη διεθνή αγορά με τα αποτελέσματα των ερευνών που έχουν γίνει, σποραδικά, στο παρελθόν σε χερσαίες και θαλάσσιες περιοχές της επικράτειας.

Γνωστές επιχειρήσεις του κλάδου έχουν εκφράσει κατ αρχήν και ανεπίσημα ενδιαφέρον για συμμετοχή στους διαγωνισμούς. Όλοι περιμένουν ωστόσο την προκήρυξη για να δουν τους όρους και να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα.

Παράλληλα, αναμένεται η ψήφιση του νόμου για την ίδρυση του φορέα διαχείρισης των δικαιωμάτων του Δημοσίου στην έρευνα και παραγωγή υδρογονανθράκων καθώς και για το θεσμικό πλαίσιο των ερευνών που θα προβλέπει αυξημένα κίνητρα στους επενδυτές (μείωση φορολογίας, αύξηση της έκτασης των "οικοπέδων" που θα παραχωρηθούν για έρευνα, κ.α.).

Άκης θεός: "Έλα μωρέ με 3 εκ θα ασχοληθούμε τώρα;"

http://static.madata.gr/files/2010_IMAGES/T/tsoxatzopoylospapadreou_656229301.jpgΟ πρώην υπουργός Άμυνας του ΠΑΣΟΚ Α. Τσοχατζόπουλος παραχώρησε συνέντευξη στην τηλεόραση του Σκάι, η οποία προβλήθηκε χθες το βράδυ, λίγο μετά την απόφαση για παραπομπή του για τα αδικήματα της παθητικής δωροδοκίας σε βάρος του δημοσίου και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.

Στη συνέντευξη άφησε να εννοηθεί ότι οι σχέσεις του με τον Γιωργάκη δεν είναι καλές χωρίς ωστόσο να θελήσει να εξηγήσει γιατί. Τόνισε δε πως ο ΓΑΠ ήταν παρών μόνο στο 1ο ΚΥΣΕΑ όπου συζητήθηκε γενικά το εξοπλιστικό πρόγραμμα και απουσίαζε από τα υπόλοιπα όπου αποφασίστηκε η συγκεκριμένη αγορά, συμπλήρωσε όμως ότι ενημερώνονταν μιας και όσοι απουσίαζαν λάμβαναν φάκελο που περιείχε τι συζητήθηκε και αν ήθελαν υπέγραφαν τις αποφάσεις... ο Γιωργάκης όμως που προετοιμαζόταν για αρχηγός και ήξερε το φαγοπότι γίνονταν δεν υπέγραψε καμία απόφαση του ΚΥΣΕΑ...

«Κάποιοι αποφάσισαν να με θυσιάσασουν μπροστά στην οργή και την αγανάκτηση του κόσμου για να σωθούνε πολιτικά. Αποφάσισαν να εξετάσουν μία συγκεκριμένη χρονικά περίοδο έτσι ώστε να μικρύνει τόσο πολύ το κάδρο που να χωράω μόνο εγώ» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Α. Τσοχατζόπουλος.

Ο πρώην υπουργός αντέδρασε στην ερώτηση για το επίμαχο έμβασμα της κατασκευάστριας εταιρίας των υποβρυχίων Ferrostaal, διαψεύδοντας κάθε σύνδεσή του με παράνομες πληρωμές σχετικές με την υπογραφή της σύμβασης για τα υποβρύχια. Ωστόσο, δεν έδωσε καμία πειστική εξήγηση για την ακίνητη περιουσία του και την διασύνδεσή της με εξωχώριες εταιρίες στις οποίες εμφανίζονται συγγενικά του πρόσωπα, λέγοντας πως πρόκειται για ιδιωτικές εταιρίες και αποδίδοντας σκοπιμότητα στη μη ολοκλήρωση – μέχρι στιγμής - του πορίσματος της δικαιοσύνης.

Ο κ. Τσοχατζόπουλος υποστήριξε ότι η σύμβαση με την οποία παραγγέλθηκαν τα υποβρύχια αποτελεί «την καλύτερη σύμβαση που είχαμε ποτέ», ενώ επισήμανε πως με την υπογραφή της «εξασφαλίσαμε το πλέον ισχυρό μη πυρηνικό υποβρύχιο στον κόσμο». Ωστόσο, παραδέχθηκε την ύπαρξη «μιζαδόρων που ασχολήθηκαν με την συγκεκριμένη δουλειά», κατά την διάρκεια της θητείας του ίδιου στη θέση του υπουργού Άμυνας.

«Μπορώ να έχω εγώ γνώση τι γίνεται»; αναρωτήθηκε ο κ. Τσοχατζόπουλος καταλήγοντας πως μόνο με την κλήση του τότε πρωθυπουργού Κ. Σημίτη αλλά και των υπουργών που συμμετείχαν στις συνεδριάσεις του ΚΥΣΕΑ θα μπορέσει να ξεκαθαρίσει όλη η αλήθεια στην συγκεκριμένη υπόθεση. Χαρακτήρισε δε «διάτρητη» την όλη διαδικασία της προανακριτικής επιτροπής, εκτιμώντας πως η απόφασή της είναι «προειλημμένη».

Σε ερώτηση για το αν θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις στις Αρχές τα συγγενικά του πρόσωπα, που φέρεται να εμπλέκονται με χρηματορροές από τα υποβρύχια, ο πρώην υπουργός φάνηκε να παλινωδεί. Όσον αφορά το επίμαχο έμβασμα, δήλωσε πως «Κάποιο λάθος θα έχει γίνει» ενώ συνέχισε: «είναι και μικρό το ποσό, δεν θα απασχοληθούμε τώρα για 3 εκ. δραχμές».

Ο κ. Τσοχατζόπουλος απέρριψε τις κατηγορίες για προκλητικό τρόπο ζωής του, λέγοντας πως «Σαράντα χρόνια ζω στην πολιτική ζωή του τόπου και με ξέρει ο κόσμος παντού, δεν έχω αλλάξει» ενώ αρνήθηκε και τα όσα του αποδίδονται σχετικά με το κόστος του γάμου του στο ξενοδοχείο «George V» στο Παρίσι το 2004, στο οποίο όπως είπε συμμετείχαν 15 με 18 άτομα.

Σάλταρε ο Παπακωνσταντίνου!! Λέει ότι έχει πετύχει και "νίκες" μέχρι τώρα!!!

Ο δρόμος που πρέπει να διανύσουμε δεν τελειώνει στις πρώτες νίκες που έχουν πραγματοποιηθεί. Είναι και αυτά τα χαρακτηριστικά διαπνέουν τις πρόσφατες αποφάσεις της κυβέρνησης, ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών μακρύς, δύσκολος και απαιτεί αντοχή και αποφασιστικότηταΓ. Παπακωνσταντίνου, σε γραπτό του μήνυμα, που διαβάστηκε σε Διεθνές Συνέδριο των Financial Times που πραγματοποιείται στην Αθήνα.

Χθες, το υπουργικό συμβούλιο προχώρησε στην περαιτέρω εξειδίκευση του τελικού σχεδίου του Μεσοπρόθεσμου Δημοσιονομικού Πλαισίου, που θα κατατεθεί στη Βουλή αυτές τις ημέρες, ανέφερε ο κ. Παπακωνσταντίνου.

Μιλώντας στο Συνέδριο ο Μπόμπ Τράα, εκπρόσωπος του ΔΝΤ στην Ελλάδα, τόνισε ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι, οι μεταρρυθμίσεις θα πρέπει να συνεχιστούν πιο ορμητικά και δεν είναι η χρονική στιγμή που μπορεί να υπάρξει επιβράδυνση τους.