08 Ιουνίου 2011

Δηλώσεις Αντώνη Σαμαρά μετά τη συνάντησή του στο Παρίσι με τον πρωθυπουργό Φρανσουά Φιγιόν

Την αποφασιστικότητά του να εξηγήσει στους Ευρωπαίους πολιτικούς ηγέτες τους λόγους για τους οποίους διαφωνεί με το μνημόνιο το οποίο «ένα χρόνο μετά την εφαρμογή του έχει αποτύχει», εξέφρασε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς στους Έλληνες δημοσιογράφους, μετά τη συνάντηση που είχε με τον Γάλλο πρωθυπουργό Φρανσουά Φιγιόν.

«Συνεχίζω, αύριο στις Βρυξέλλες τις συναντήσεις μου με την ηγεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στόχος μου πάντα είναι να αναδείξω ότι η πολιτική της συνεχούς ύφεσης δεν βοηθά την Ελλάδα να ξεπεράσει την κρίση», είπε ο κ. Σαμαράς.

Το Μνημόνιο, πρόσθεσε, το διάβασα προσεκτικά και από την αρχή πίστευα ότι δεν θα έδινε τη λύση. Ένα χρόνο μετά, είναι πλέον αποδεδειγμένο ότι η συνταγή έχει αποτύχει. Εξήγησα στον πρωθυπουργό τους λόγους και ανέφερα τα σημεία με τα οποία διαφωνούμε.

Ο κ. Σαμαράς υπογράμμισε ότι δεν μπορεί να συμφωνήσει με κάτι που από την αρχή δεν πίστευε. Εξέφρασε παράλληλα τη θέλησή του να βοηθήσει και ανέφερε ότι συμφωνεί απολύτως για τη μείωση του ελλείμματος και την αποκλιμάκωση του χρέους.

Επίσης, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην αναγκαιότητα για άμεση ρευστότητα στην ελληνική οικονομία, υποστηρίζοντας ότι θα ήταν πολύτιμο να μπει φρέσκο χρήμα στην πραγματική οικονομία με τη συμμετοχή των τραπεζών και συγκεκριμένα της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων. Με τον τρόπο αυτό θα μπορέσει να δοθεί μια επανεκκίνηση στην οικονομική δραστηριότητα με συνέπεια την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.

Ο πρόεδρος της ΝΔ μίλησε στον γάλλο πρωθυπουργό για τη βαθιά κρίση που περνάει σήμερα η ελληνική κοινωνία, καθώς "η λαθεμένη πολιτική διαλύει τη μεσαία τάξη, τραυματίζει τους πολίτες και έχει φέρει σε απόγνωση όλον τον ελληνικό λαό".

Σε ερώτημα για το εάν η μείωση του ΦΠΑ θα μπορούσε να βοηθήσει θετικά, ο κ. Σαμαράς σημείωσε ότι η έως τώρα εμπειρία έχει αποδείξει ότι η αύξηση του φόρου δεν έχει ιδιαίτερα γεμίσει τα κρατικά ταμεία.

Σε άλλο δε ερώτημα για το εάν συμφωνεί με τη διοργάνωση δημοψηφίσματος, ο Πρόεδρος της ΝΔ αντέκρουσε λέγοντας ότι για την ώρα δεν είναι σαφές πιο ακριβώς θα μπορούσε να είναι το ερώτημα.

Αναφέρθηκε επίσης σε πιθανή διαίρεση της κοινής γνώμης, τη στιγμή μάλιστα που ήδη φαίνεται διάσταση απόψεων μέσα στο ίδιο το ΠΑΣΟΚ, όπως γίνεται αντιληπτό από τις επιμέρους συναντήσεις του κ. Παπακωνσταντίνου με ορισμένα στελέχη του κόμματος.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΝΔ, ο γάλλος πρωθυπουργός έθιξε ιδιαίτερα τα θέματα που αφορούν τη Λιβύη, την κατάσταση στη Μέση Ανατολή και Βόρειο Αφρική και συζήτησε για την ανάγκη αναβίωσης της πρωτοβουλίας για την "Ένωση για τη Μεσόγειο".

Το θέμα της λαθρομετανάστευσης αλλά και της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής στην Ευρώπη, συζητήθηκαν επίσης κατά τη συνάντηση. Ο κ. Σαμαράς ζήτησε την ανάληψη κοινής ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για τον επαναπατρισμό στις χώρες προέλευσης αλλά και την αναθεώρησης της Συμφωνίας Δουβλίνο ΙΙ.

Σε ό,τι αφορά δε την ΚΑΠ, ο γάλλος πρωθυπουργός έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθ' ότι τα αγροτικά θέματα απασχολούν ιδιαίτερα την κοινή γνώμη και υπάρχει μια αγωνία για το τι μέλλει γενέσθαι μετά τη μεταρρύθμιση του 2013. Ο κ. Σαμαράς εξήγησε τις αρνητικές συνέπειες που θα έχει να αντιμετωπίσει η Ελλάδα με την εν λόγω μεταρρύθμιση.

Αφαιρέθηκαν οι σκηνές με τον Εθνάρχη στο Ζάππειο από το επετειακό βίντεο για τα 50χρονα της ΕΕ με εντολή να μπει η φάτσα του Παπανδρέου!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiYK_0lPoQrp4l6YZf6ql_olD8NwF_sD0Mjh6X9uCjc36PKGtkIzQyo_NPHlVVwghUeGXmcg0ETau4GpXN_eRNm4oZ9Oaf06rXb3s9r9wi_vD7pNGeTSvme5FQBx6jZhkejCL7kUGZsKYGQ/s320/eok.JPGΈλεος πια, η μικροψυχία και η ιδιοτέλεια του Παπανδρέου και όσων είχαν αναλάβει τη δημιουργία του σχετικού "ηγετικού" προφιλ σε όλο της το μεγαλείο.

Ακόμα και ως αντιπολίτευση το 2007 χρησιμοποιώντας τα εξωθεσμικά λόμπι συμφερόντων που τον στηρίζουν, απαίτησε στο επετειακό βίντεο για τα 50χρονα της Ε.Ε. να φαίνεται η φάτσα του μαζί με τον Γκιούλ, αντί του Κωνσταντίνου Καραμανλή, στο στιγμιότυπο όπου γίνεται η κύρωση της συνθήκης ένταξης το 1981, από τον Εθνάρχη στο Ζάππειο!

Ο γιος του μεγαλύτερου πολέμιου της ένταξης της Ελλάδας στην Ε.Ε. προσπαθεί όχι απλά να πλαστογραφήσει την ιστορία και να καπελώσει τον Καραμανλή, αλλά φαίνεται ξεκάθαρα πως λειτουργεί για ιδίων όφελος και με σκοπό την προσωπική προβολή!

Τραγικά πράγματα! Δείτε στο 1.30'' την επίμαχη σκηνή!



Και η Νέα Δημοκρατία από το 2007 κοιμάται τον ύπνο του δικαίου! Καμία αντίδραση!



http://openpress-gr.blogspot.com/2011/06/50.html

Παπακωνσταντίνου: Αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους και καταβολή εγγύησης, μετά την απολογία του στο ΚΤΕ οικονομικών ΠΑΣΟΚ

http://assets.tanea.gr/files/2011-02-04/thumbs/papakonstantinou_450x.jpgΕλεύθερος αλλά με περιοριστικούς όρους και καταβολή εγγύησης, αφέθηκε λίγο πριν απ' τα μεσάνυχτα ο υπό ομηρία ευρισκόμενος υπ. Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, μετά την απολογία του στο ΚΤΕ οικονομικών του ΠΑΣΟΚ...

Αύριο αναμένεται να οδηγηθεί, προκειμένου να συνεχίσει την απολογία του στο πολιτικό συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ

Λιβύη: Σύντομη εμφάνιση του Μουάμαρ Καντάφι στην κρατική τηλεόραση

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3DDt4s3SeG-rzUg4vJQYxXTLQoAlGsHtKP8iY-1FINqE27KEhj7IhwvSfe70lP_abme2POXOUO9tMMfSze684QLNLsf5eshKZSHF-RMHjwUrDX67tHVR9yx-krEPWOVhfRmCtxrqVUu-w/s1600/papandreou_kantafi.jpgΗ κρατική λυβική τηλεόραση έδειξε αργά σήμερα εικόνες, που όπως ανέφερε αφορούσαν την συνάντηση που είχε ο Μουάμαρ Καντάφι με ηγέτες των φυλών σήμερα σε μια περιοχή της χώρας που δεν αναφέρθηκε ποιά ακριβώς ήταν.

Σύμφωνα με τις εικόνες ο λίβυος ηγέτης, με μαύρα γυαλιά και παραδοσιακή φορεσιά συναντήθηκε με τους ηγέτες των φυλών σε ένα μικρό σκοτεινό δωμάτιο χωρίς παράθυρα και όπως επανειλημμένα τόνισε ο παρουσιαστής η συνάντηση έγινε σήμερα.

Σημειώνεται ότι ο Μουάμαρ Καντάφι είχε εμφανιστεί για τελευταία φορά στην τηλεόραση στις 30 Μαίου.

Λύση μακράς πνοής για την Ελλάδα προτείνει ο πρώην πρωθυπουργός του Βελγίου Γκί Βερχόφστατ στην "De Morgen"

Υπέρ της εξεύρεσης μιας λύσης μακράς πνοής για την Ελλάδα το συντομότερο δυνατό, τάσσεται o πρώην πρωθυπουργός του Βελγίου και επικεφαλής της Ομάδας των Ευρωπαίων Φιλελεύθερων Γκί Βερχόφστατ σε σημερινό άρθρο γνώμης που δημοσιεύεται στην ολλανδόφωνη εφημερίδα του Βελγίου "De Morgen" υπό τον τίτλο «Μπορεί να επιζήσει το ευρώ με την Mέρκελ τον Σαρκοζί και τον Μπαρόζο;».

Ο Γ. Βερχόφστατ επικρίνει την «διστακτική», όπως την χαρακτηρίζει, στάση των ευρωπαίων πολιτικών απέναντι στην ελληνική κρίση, η οποία, όπως υπογραμμίζει, είχε ως αποτέλεσμα να διαμορφωθεί ένα κλίμα αστάθειας στην ευρωζώνη.

Ο Φιλελεύθερος πολιτικός απορρίπτει το υφιστάμενο σχέδιο διάσωσης της Ελλάδας, το οποίο θεωρεί ανεπαρκές, ενώ τάσσεται εναντίον των σεναρίων εξόδου της χώρας από την ευρωζώνη, με το σκεπτικό ότι κάτι τέτοιο «θα εξασθενούσε την ζώνη του ευρώ και ίσως να προκαλούσε ακόμα και την διάλυσή της».

«Ως εκ τούτου», υπογραμμίζει, «δεν υπάρχει άλλη λύση από το να προσφερθεί μια χείρα βοηθείας στην Ελλάδα ώστε να εξέλθει από την κρίση».

«Κάτι τέτοιο», προσθέτει «προϋποθέτει ακόμα μεγαλύτερες προσπάθειες τόσο από την ίδια την Ελλάδα, που θα χρειαστεί να προωθήσει ακόμα πιο ριζικές μεταρρυθμίσεις, όσο και από τις υπόλοιπες χώρες της ευρωζώνης που θα πρέπει να μειώσουν τα επιτόκια δανεισμού της Ελλάδας στα επίπεδα δανεισμού της από το ΔΝΤ».

«Τέλος», συμπληρώνει, «θα κληθούν να καταβάλουν το τίμημά τους και οι ιδιώτες ομολογιούχοι, αποδεχόμενοι είτε την επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής των τίτλων που κατέχουν είτε την ανταλλαγή τους με ένα μικρότερο μεν πακέτο ευρωομόλογων αλλά με μια πολύ καλύτερη απόδοση».

Από την άλλη μεριά, ο Βέλγος πολιτικός δεν παραλείπει να υπογραμμίσει εκ νέου την ανάγκη σκλήρυνσης των όρων του Συμφώνου Σταθερότητας ώστε να διασφαλιστεί ότι παρόμοιες κρίσεις σαν την ελληνική «θα ανήκουν οριστικά στο παρελθόν».

Τα κυριότερα σημεία της συνομιλίας του προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά με τον πρωθυπουργό Φρανσουά Φιγιόν

Σε σύντομη συνάντηση με τους δημοσιογράφους, ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς αναφέρθηκε στα κυριότερα σημεία της συζήτησής του με το γάλλο πρωθυπουργό Φρανσουά Φιγιόν. Ο κ. Σαμαράς εξήγησε στο γάλλο πρωθυπουργό όλα τα σημεία στα οποία διαφωνεί, επισημαίνοντας ότι η ΝΔ αδυνατεί να συναινέσει με ένα σχέδιο που, ένα χρόνο μετά, είναι πλέον αποδεδειγμένο ότι «η συνταγή έχει αποτύχει».

Ο πρόεδρος της ΝΔ έθεσε ακόμη τα εξής θέματα:

-Την αναγκαιότητα ενίσχυσης της ρευστότητας με τη συμμετοχή της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, ώστε να μπει φρέσκο χρήμα στην πραγματική οικονομία.

-Το μέλλον της κοινής αγροτικής πολιτικής και τις συνέπειες για την Ελλάδα μετά τη μεταρρύθμιση το 2013.

-Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η τραυματισμένη ελληνική κοινωνία.

-Το μεταναστευτικό, με επισήμανση της ανάγκης για αναθεώρηση του Δουβλίνου ΙΙ ώστε να μοιρασθεί και η ΕΕ τις ευθύνες.

07 Ιουνίου 2011

Η πρόταση του Ισπανού αρχιτέκτονα Χοσέ Ασεμπίγιο για την ανάπλαση του Ελληνικού: Χτίζει διπλάσια έκταση απ' ότι προέβλεπε το σχέδιο της ΝΔ

Το 72% της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού θα μετατραπεί σε πράσινο, το 15% θα καλύπτεται από δρόμους και το 12% θα είναι το δομημένο τμήμα (δηλ. 720 στρέμματα που είναι υπερδιπλάσια έκταση των 300 στρ. που πρότεινε η ΝΔ το 2008 και οι ΠΑΣΟΚοι ανέβηκαν στα κάγκελα ), που θα περιλαμβάνει σπίτια, γραφεία, εμπορικό και συνεδριακό κέντρο, πανεπιστήμιο, κυβερνητικά κτίρια κ.α.

Αυτός είναι ο κορμός της πρότασης του Ισπανού αρχιτέκτονα Χοσέ Ασεμπίγιο για την ανάπλαση του Ελληνικού, που παρουσιάστηκε απόψε στο Διοικητικό Συμβούλιο της "Ελληνικό ΑΕ", της εταιρίας δηλαδή που συστήθηκε για τη διαχείριση και αξιοποίηση της έκτασης. Με βάση την πρόταση Ασεμπίγιο αλλά και άλλες προτάσεις που έχουν διατυπωθεί κατά καιρούς για το Ελληνικό, όπως τόνισε ο υπουργός Επικρατείας κ. Χάρης Παμπούκης, θα διαμορφωθεί η τελική κυβερνητική πρόταση για την αξιοποίηση της έκτασης και θα ακολουθήσει "πολύ σύντομα" (το αργότερο ως το τέλος του καλοκαιριού) πρόσκληση για εκδήλωση μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος από επενδυτές. Δήλωσε δε αισιόδοξος ότι μεταξύ των υποψήφιων επενδυτών θα περιλαμβάνεται το Κατάρ, που έχει ήδη δηλώσει επισήμως το ενδιαφέρον του.

Παρουσιάζοντας τις προτάσεις του ο κ. Ασεμπίγιο στάθηκε ιδιαίτερα στη μοναδικότητα του ακινήτου, τονίζοντας ότι σε καμία Ευρωπαϊκή πόλη δεν υπάρχει έκταση τόσο μεγάλη, (600 εκτάρια), με 3 χιλιόμετρα παραλιακό μέτωπο, πρόσβαση σε τραμ, μετρό και οδικούς άξονες, κοντά στο αεροδρόμιο, κοντά στο κέντρο της πόλης, απόλυτα επίπεδη και ιδιοκτησίας του Δημοσίου. "Το Ελληνικό μπορεί να απογειωθεί, είναι εθνική υπόθεση και μπορεί να αποτελέσει τον οικονομικό καταλύτη για τη χώρα, όχι μόνο για την Αττική και τους γύρω Δήμους", ανέφερε ο κ. Ασεμπίγιο. Ο ίδιος επανέλαβε ότι είναι εργαζόμενος και όχι ιδιοκτήτης του Ισπανικού φορέα που έχει αναλάβει σύμβουλος της κυβέρνησης για το Ελληνικό, ενώ για τον πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου είπε ότι δεν είναι φίλος του, αν και θα το ήθελε πολύ.

Τα βασικά στοιχεία της πρότασής του περιλαμβάνουν τα εξής:

- Η συνολική επιφάνεια των κτιρίων που θα υπάρχουν στο Ελληνικό (υφιστάμενων και νέων) θα είναι τουλάχιστον 2 εκατ. τετραγωνικά μέτρα και όχι πάνω από 3 εκατ.

- Στην προς αξιοποίηση έκταση περιλαμβάνεται και το γκολφ της Γλυφάδας αλλά και το παραλιακό μέτωπο που περιλαμβάνει τη μαρίνα. Για το λόγο αυτό η παραλιακή λεωφόρος προβλέπεται να υπογειοποιηθεί ενώ στο επίπεδο του εδάφους θα διατηρηθεί οδικός άξονας που θα εξυπηρετεί τις τοπικές ανάγκες μετακινήσεων.

- Η έκταση της πρώην πίστας του αεροδρομίου θα μετατραπεί σε πράσινο, δεν θα είναι όμως η μοναδική πράσινη περιοχή της έκτασης. Το πράσινο θα εκτείνεται μέχρι και τις παρυφές του ακινήτου, στα σύνορα με τους γύρω Δήμους.

Οι χρήσεις που προβλέπονται είναι, μεταξύ άλλων:

- Οικιστική: προβλέπεται η κατασκευή 6200-6500 σπιτιών με 15.000 κατοίκους.

- Κυβερνητικά κτίρια: προβλέπεται η μεταφορά του 2 - 3% των κυβερνητικών υπηρεσιών (υπουργείων) που βρίσκονται τώρα στο κέντρο της Αθήνας.

- Συνεδριακό κέντρο μεγάλου βεληνεκούς, χωρητικότητας δεκάδων χιλιάδων ατόμων. Τέτοια κέντρα είπε ο κ. Ασεμπίγιο υπάρχουν μόνο δύο στην Ευρώπη (Βαρκελώνη και Βιέννη).

- Εμπορικό κέντρο.

- Πανεπιστήμιο και κέντρο έρευνας.

- Media Park, καλλιτεχνικό κέντρο, μουσείο, ξενοδοχείο.

- Γραφεία επιχειρήσεων.

Στόχος των προτάσεων είναι το Ελληνικό να γίνει διεθνές οικονομικό κέντρο. Τέτοιο κέντρο στην περιοχή της Μεσογείου θα μπορούσε να γίνει στο Τελ Αβίβ ή στο Λίβανο αλλά το Ελληνικό συγκεντρώνει όλες τις προϋποθέσεις που δεν έχουν οι πόλεις αυτές, είπε ο κ. Ασεμπίγιο.

Η πρόταση του κ. Ασεμπίγιο δίνει ιδιαίτερο βάρος στην εξοικονόμηση ενέργειας στα κτίρια ενώ προβλέπει και την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε πολλές από τις ταράτσες των κτιρίων, όπως και την κατασκευή θερμοκηπίου.

Στο περιθώριο της εκδήλωσης, απαντώντας σε ερωτήσεις ο κ. Παμπούκης ανέφερε ότι υπήρξαν αστοχίες και χαλαρότητα στην εφαρμογή του οικονομικού προγράμματος, τόνισε ωστόσο ότι για πρώτη φορά με το μεσοπρόθεσμο έχουμε μπει στο δρόμο που θα μας οδηγήσει στην αντιμετώπιση του χρέους. Επεσήμανε δε την ανάγκη αναδιατάξεων στο Δημόσιο προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγικότητα.

Λιβύη: Μεγάλης εκτασης ΝΑΤΟική επιδρομή κατά της Τρίπολης και της οικίας του Καντάφι

Λιβύη: Μεγάλης εκτασης ΝΑΤΟική επιδρομή κατά της Τρίπολης

Το ΝΑΤΟ σφυροκόπησε σήμερα την λιβυκή πρωτεύουσα με πάνω από 60 βόμβες , στην πιό βίαιη επιδρομή κατά της Λιβύης από την αρχή των στρατιωτικών επιχειρήσεων , προκαλώντας το θάνατο 32 πολιτών και τον τραυματισμό δεκάδων άλλων, δήλωσε αργά απόψε ο εκπρόσωπος του λιβυκού καθεστώτος, Μούσα Ιμπραχήμ.

"Το ΝΑΤΟ εξαπέλυσε μια επίθεση με πολύ μίσος κατά της Τρίπολης με πάνω από 60 βομβιστικές επιθέσεις" δήλωσε ο κ. Ιμπραχήμ σε συνέντευξη Τύπου προσθέτοντας ότι κατά τις επιδρομές αυτές 32 πολίτες βρήκαν το θάνατο και δεκάδες τραυματίστηκαν.

Πρόσθεσε καταλήγοντας ότι οι επιδρομές στόχευαν κυρίως την προεδρική κατοικία του συνταγματάρχη Καντάφι στο κέντρο της Τρίπολης , το προάστιο Ταγιούρα καθώς και το αεροδρόμιο που βρίσκεται στο νότιο τμήμα της λιβυκήςσ πρωτεύουσας.

Βόμβα Καρατζαφέρη: Ο Ομπάμα είναι ο μοναδικός ηγέτης που στηρίζει τον Παπανδρέου !!

Απίστευτες δηλώσεις "βόμβα" του Καρατζαφέρη στο MEGA.

Είπε πως αυτή τη στιγμή ο κ. Παπανδρέου είναι στα πράγματα επειδή τον θέλει ο Αμερικάνος...

Η Ευρώπη έχει απογοητευθεί, τον κρατάει ο κ. Ομπάμα..

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ




Η μόνη στήριξη που έχει είναι από την Αμερική.
Ο Ομπάμα αυτή την στιγμή είναι αυτή την στιγμή ο μοναδικός αρχηγός κράτους που στηρίζει τον κ. Παπανδρέου, η Ευρώπη δεν τον στηρίζει.

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/06/blog-post_1354.html

Ενημερωτικό σημείωμα Παπακωνσταντίνου για ηλίθιους!

http://www.tsantiri.gr/wp-content/media/2011/02/big-papakonstantinou-300x203.pngΕξηγεί μεταξύ άλλων γιατί χρειάσθηκε η λήψη πρόσθετων μέτρων ύψους 6,4 δισ. ευρώ για το 2011 και λέει:
«Οι δυσκολίες άρχισαν όταν το έλλειμμα του 2010 δεν έκλεισε στο 9,4% αλλά στο 10,5%, λόγω της υψηλότερης αφετηρίας του ελλείμματος, το οποίο ήταν κατά πολύ υψηλότερο του προβλεπομένου. [Αυτή την παπαριά ότι φταίει η ΝΔ για την αναθεώρηση του ελλείμματος που ανέβηκε στο 15,4% την αναιρεί ο ίδιος στην επόμενη παράγραφο με τα νούμερα που δίνει!!]

Η αναθεώρηση του ελλείμματος προς τα πάνω επιβάρυνε την οικονομία κατά 2,5 δισ. ευρώ, ενώ η ύφεση κατά 1 δισ. Κατά 1,7 δισ. υπήρξε επιβάρυνση από πρωτοβουλίες μείωσης φορολογικών εσόδων και κατά 1,2 δισ. από επανεκτίμηση αποδόσεων μέτρων
Δηλ. παραδέχεται ότι η αναθεώρηση του ελλείμματος προς τα πάνω δηλ. τα κερατιάτικα της ΝΔ (που δεν είναι ακριβώς έτσι αλλά ας το δεχτούμε για την κουβέντα) προκάλεσαν λήψη μέτρων 2,5 δις...

Ενώ τα κερατιάτικα τα δικά του προκάλεσαν λήψη μέτρων 3,9 δις (1 δις από ύφεση, 1,7 απώλειες φόρου λόγω ξεσκίσματος και 1,2 από αναθεώρηση μέτρων λόγω υπερεκτιμημένης μαλακίας...)

Παραδέχεται στην ουσία δηλ. πόσο άχρηστος είναι και πόσο έξω έπεσε σ' όλες του τις προβλέψεις!!!

Διαβάστε και ολόκληρη την είδηση:

Πολυσέλιδο ενημερωτικό σημείωμα για την 20μηνη πορεία της οικονομίας, αλλά και για το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, διένειμε ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, στους περίπου 90 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που μετείχαν στη συνεδρίαση του ΚΤΕ Οικονομίας του Κινήματος, που συνεδρίασε με διευρυμένη σύνθεση.

Ο κ. Παπακωνσταντίνου τονίζει ότι όσοι ασκούν εύκολη κριτική στην κυβέρνηση και βάλουν κατά της αξιοπιστίας της, αγνοούν κρίσιμες μεταβλητές. Και τέτοιες ήταν, το προηγούμενο διάστημα και παραμένουν, η αβεβαιότητα στο διεθνές οικονομικό στερέωμα, η αστάθεια στις αγορές και οι παλινδρομήσεις της ευρωπαϊκής πολιτικής.

Ο υπουργός Οικονομικών εξήγησε γιατί χρειάσθηκε η λήψη πρόσθετων μέτρων ύψους 6,4 δισ. ευρώ για το 2011.Οι δυσκολίες άρχισαν όταν το έλλειμμα του 2010 δεν έκλεισε στο 9,4% αλλά στο 10,5%, λόγω της υψηλότερης αφετηρίας του ελλείμματος, το οποίο ήταν κατά πολύ υψηλότερο του προβλεπομένου.

Η αναθεώρηση του ελλείμματος προς τα πάνω επιβάρυνε την οικονομία κατά 2,5 δισ. ευρώ, ενώ η ύφεση κατά 1 δισ. Κατά 1,7 δισ. υπήρξε επιβάρυνση από πρωτοβουλίες μείωσης φορολογικών εσόδων και κατά 1,2 δισ. από επανεκτίμηση αποδόσεων μέτρων.

Έναντι της υστέρησης του προϋπολογισμού του 2010, ο κ. Παπακωνσταντίνου αναφέρει ότι ο προϋπολογισμός του 2007 υστέρησε κατά 9,1δισ., του 2008 κατά 19,4 δισ. και του 2009 κατά 31,5 δισ.

Αναφέρει, επίσης, ότι η αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής είναι το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησης και η μεγαλύτερη πρόκληση της δημοσιονομικής της πολιτικής, αλλά τονίζει ότι καμία χώρα δεν έλυσε αυτό το πρόβλημα από τη μια μέρα στην άλλη. Τονίζει, εξάλλου, ότι δεν υπήρξε αποτυχία στον τομέα των εσόδων, καθώς τα δημόσια έσοδα, παρά την ύφεση, αυξήθηκαν το 2010 κατά περίπου 5 δισ. ευρώ.

Στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα προβλέπεται μείωση της μισθολογικής δαπάνης του δημοσίου κατά περίπου δύο μονάδες του ΑΕΠ, που θα γίνει μέσω της μείωσης του αριθμού των υπαλλήλων και του εξορθολογισμού του δημόσιου τομέα.

Θα υπάρξουν επίσης καταργήσεις και συγχωνεύσεις φορέων, ενώ για τις ΔΕΚΟ προβλέπονται σχέδια αναδιοργάνωσης με στόχο τη βελτίωση των αποτελεσμάτων τους κατά 1,5 δισ. έως το 2015.

Στο ίδιο διάστημα οι αμυντικές δαπάνες θα μειωθούν κατά 20% έναντι των σημερινών, ενώ από τις δαπάνες υγείας και τις φαρμακευτικές δαπάνες, μόνο το 2011 θα υπάρξει εξοικονόμηση 1,6 δισ. ευρώ. Παράλληλα θα προωθηθεί και ο εξορθολογισμός των κοινωνικών δαπανών.

Ο κ. Παπακωνσταντίνου αναφέρει σχετικά με τη φοροδιαφυγή ότι το πρόγραμμα περιλαμβάνει έσοδα 3 δισ. από την αντιμετώπισή της και έσοδα 6 δισ. από τη διεύρυνση της φορολογικής βάσης, κυρίως στους άμεσους, αλλά και στους έμμεσους φόρους.

Επαναλαμβάνει, επίσης, τη δέσμευση που ανέφερε στην άτυπη συνεδρίαση του υπουργικού Συμβουλίου για επαναξιολόγηση του φορολογικού συστήματος και την επιδίωξη της μείωσης των συντελεστών με νομοθετική παρέμβαση που αναμένεται να γίνει τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Συγκλονιστική η συγκέντρωση των "αγανακτισμένων" στη Θεσσαλονίκη!!! (φώτο)

Δείτε φωτογραφίες από τη μαζικότερη διαδήλωση από τη μεταπολίτευση στη Θεσσαλονίκη.. λαοθάλλασα κανονική:



Παπακωνσταντίνου: Ψάχνει νομικό σύμβουλο για το ξεπούλημα του ΟΤΕ για να καλύψει τον κώλο του

Εξειδικευμένο νομικό σύμβουλο, ο οποίος θα συνδράμει το Δημόσιο στην πώληση του 10% του ΟΤΕ (49.015.038 μετοχές του Οργανισμού) στη Deutsche Telekom, αναζητεί το υπουργείο Οικονομικών.

Σύμφωνα με τη σχετική πρόσκληση ενδιαφέροντος, ο εν λόγω νομικός σύμβουλος πρέπει να έχει τις απαιτούμενες γνώσεις, προκειμένου, μεταξύ άλλων, να συντάξει τα απαιτούμενα συμβατικά κείμενα και τις εντολές, να παράσχει νομικές συμβουλές σχετικά με τυχόν υποχρεώσεις έναντι των ελληνικών και ευρωπαϊκών εποπτικών αρχών από την άσκηση του δικαιώματος πώλησης και την εν συνεχεία πώληση των μετοχών, και να παράσχει συμβουλές για τα θέματα χρηματιστηριακής φύσεως που συνδέονται με την κατάρτιση, την εκκαθάριση και τον διακανονισμό της πώλησης. Πρέπει, επίσης, να διαθέτει εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία στους τομείς του ελληνικού χρηματοοικονομικού και χρηματοπιστωτικού δικαίου, με έμφαση στο χρηματιστηριακό δίκαιο και στη νομοθεσία της κεφαλαιαγοράς εν γένει, καθώς και του ευρωπαϊκού δικαίου, όπως και προηγούμενη αποδεδειγμένη εμπειρία στην παροχή νομικών υπηρεσιών σε θέματα αποκρατικοποιήσεων καθώς και σε θέματα πώλησης εισηγμένων επιχειρήσεων.

Σύμφωνα επίσης με την ίδια πρόσκληση ενδιαφέροντος, οι ενέργειες για την εύρεση του συμβούλου εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν εντός του Ιουνίου- Ιουλίου.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν προσφορές με τα απαιτούμενα έγγραφα έως και τις 15 Ιουνίου, τα οποία είτε θα κατατεθούν στα γραφεία της ειδικής γραμματείας Αποκρατικοποιήσεων (Καραγεώργη Σερβίας 8, Αθήνα, 6ος όροφος), είτε θα αποσταλούν μέσω email στη διεύθυνση ssarp@minfin.gr με την ένδειξη «ΟΤΕ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ».

Σημειώνεται ότι η Deutsche Telekom έχει ήδη αποδεχθεί, βάσει της συμφωνίας του 2008, την απόκτηση του επιπλέον 10% του ΟΤΕ, υπολογίζοντας ότι θα καταβάλει περίπου 400 εκατ. ευρώ.

Συνεχίζεται η ομηρία Παπακωνσταντίνου από τον ΚΤΕ Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ... μέχρι και η Ζούνη του τα 'χωσε

Σε εξέλιξη είναι η συνεδρίαση του διευρυμένου ΚΤΕ Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ, στην οποία συνεχίζονται οι τοποθετήσεις βουλευτών:

Ζητάτε να στηρίξουμε, όχι μόνο να ψηφίσουμε και να πάμε να κρυφτούμε, αλλά να επιχειρηματολογήσουμε ανέφερε, σύμφωνα με πληροφορίες, η Πέμυ Ζούνη, η οποία πρόσθεσε ότι η αξιοπιστία μας έχει χαθεί.

Η κ. Ζούνη, απευθυνόμενη στην κυβέρνηση, ζήτησε την εκτίμησή τους αν «αυτό που γίνεται εκεί έξω» είναι «εκτόνωση, λαϊκισμός ή μήνυμα «όχι άλλο ερήμην μας», ενώ έθεσε και το ερώτημα αν μπορεί να γίνει οικονομική πρόβλεψη σε βάθος χρόνου ή τα πιο σκληρά μέτρα αναβάλλονται για το φθινόπωρο;

Για «αφόρητο λαϊκισμό του έμμεσου εκβιασμού» έκανε λόγο η Χρύσα Αράπογλου, προσθέτοντας ότι εγγυήσεις πρέπει να δοθούν και προς τον λαό.

Η κ. Αράπογλου ζήτησε χρονοδιάγραμμα εξόδου από την κρίση, άσκησε κριτική για το έλλειμμα τεκμηρίωσης [της κυβερνητικής πολιτικής] και έκανε λόγο για «παρωχημένες αντιλήψεις περί ανύπαρκτων εχθρών και κουτοπόνηρες κατηγορίες για «βαθύ ΠΑΣΟΚ»» διερωτώμενη ποιος εμπόδισε την αξιοποίηση των ΕΛΤΑ π.χ. αλλά και ποιος κρατά στα συρτάρια του υπουργείου 1000 επενδυτικές προτάσεις.

Αναφερόμενη στις αποκρατικοποιήσεις, η κ. Αράπογλου έφερε ως παράδειγμα την ΕΥΑΘ της οποίας τα έσοδα της πενταετίας θα είναι ίσα με την τιμή πώλησή της «αύριο το πρωί» και πρότεινε να τιτλοποιηθούν τα κέρδη της επόμενης δεκαετίας.

Η πολιτική της «άλλης μέρας» θα υπάρξει είτε με εμάς, είτε χωρίς εμάς, είπε η κ. Αράπογλου, τονίζοντας ότι η Βουλή πρέπει «να ανοίξει τα παντζούρια της» και εκτιμώντας ότι «εκεί έξω γεννιέται με οδύνες το καινούργιο».

Σχοινοβατούμε και η κοινωνία κι εμείς χωρίς δίχτυ ασφαλείας και αυτό είναι όχι άλλα βάρη, όχι άλλες περικοπές, όχι περαιτέρω ακύρωση της αξιοπρέπειας του φτωχού, όχι άνιση κατανομή των βαρών, είπε ο Γιάννης Βούρος.

Εμείς κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας για να επιβεβαιώσουμε τη φράση του Ντοστογιέφσκι που μιλούσε για το δικαίωμα του απελπισμένου στην επανάσταση και τον Φρόιντ που μίλησε για την ψυχολογία του όχλου, πρόσθεσε ο κ. Βούρος.

Ο κ. Βούρος στην ομιλία του αναφέρθηκε και στον Τσόρτσιλ, λέγοντας ότι όταν κάποτε τον ρώτησαν πως αντιμετωπίζει μια κρίσιμη κατάσταση και κερδίζει χρόνο, εκείνος είπε πως είναι «σαν να πηγαίνω βόλτα με μια πιρόγα και τους φίλους μου στον Αμαζόνιο. Κωπηλατούν μαύροι, μας κυνηγούν κροκόδειλοι, ε, και που και που, πετάμε κανένα μαύρο στο νερό!».

Εμείς, συνέχισε ο κ. Βούρος, «μαύρο-επίορκο» δεν έχουμε βρει, ή, αν θέλετε, δεν έχουμε «δώσει» κι αν το είχαμε κάνει δεν θα χρειαζόταν καμία διμοιρία ΜΑΤ και κανένα κιγκλίδωμα έξω από το κοινοβούλιο.

Νέα αρχή σημαίνει απολογισμός και καταλογισμός ευθυνών, εγώ δεν νιώθω καμία ευθύνη, είπε ο Γιάννης Αμοιρίδης προσθέτοντας ότι το βασικό πρόταγμα πρέπει να είναι το αξιακό και κατόπιν το πολιτικό και το οικονομικό.

Ο κ. Αμοιρίδης επέκρινε τον κ. Παπακωνσταντίνου ότι λέει «πως δεν φταίει ούτε η συνταγή, ούτε ο μάγειρας, αλλά η …ΔΕΗ που είχε διακοπές ρεύματος» και ρώτησε «τι άλλαξε μετά τους πανηγυρισμούς της 25ης Μαρτίου» και πως εξηγείται ο πανικός για την 5η δόση που μετά είπαμε ότι εξασφαλίστηκε.

Η απάντηση στους αγανακτισμένους θα δοθεί από τολμηρούς πολιτικούς είπε ο κ. Αμοιρίδης διερωτώμενος αν «το 30% εδώ μέσα, πιστεύει σε αυτό που πάμε να κάνουμε».

Από τις ιδεοληψίες ενός υπουργού καθυστερήσαμε έξι μήνες με τα αυθαίρετα είπε ο κ. Αμοιρίδης, χάνοντας έτσι 600 εκ. ευρώ, ενώ σε ότι αφορά τις καταθέσεις εξωτερικού, είπε ότι αν οι τράπεζες είχαν δώσει τα στοιχεία που ζητήσαμε εδώ και 6 μήνες θα είχαμε εισπράξει τουλάχιστον 1 δισεκατομμύριο ευρώ.

Ο κ. Αμοιρίδης είπε ότι πρέπει να επιλέξουμε με ποιους είμαστε και με ποιους δεν είμαστε και ολοκλήρωσε λέγοντας ότι «για να φθάσουμε στο Μεσοπρόθεσμο πρέπει να περάσουμε από την «πλατεία»».

Ποια ήταν τα λάθη που κάναμε στο 1ο Μνημόνιο και τι θα αποτρέψει ένα 3ο Μνημόνιο, ανέφερε η Χαρά Κεφαλίδου προσθέτοντας ότι ο χώρος μας είναι μακριά από τις λογικές και τις προσεγγίσεις της τρόικας και γι’ αυτό το Μνημόνιο δεν εφαρμόστηκε ουσιαστικά.

Η κ. Κεφαλίδου είπε ότι χρειάζεται ευρύτερη δυνατή συναίνεση και υπογράμμισε ότι δεν χρειάζεται κυβέρνηση τεχνοκρατών αλλά άξιων ενώ οι αποφάσεις πρέπει να παίρνονται με βάση τα δεδομένα που είναι πάνω στο τραπέζι και όχι με αυτά «που θα θέλαμε να είναι».

«Κόκκινη γραμμή για μένα είναι το πετρέλαιο θέρμανσης και τα «νερά» που πρέπει να μείνουν στον έλεγχο του κράτους» ανέφερε ο Βασίλης Γιουματζίδης, προσθέτοντας ότι «υπάρχει ανυπαρξία λειτουργίας πολιτικού και επικοινωνιακού κέντρου» και ότι δεν έχει επιτευχθεί αξιοκρατία, διαφάνεια και αυστηρή τήρηση των νόμων.

Απώλεια της αξιοπιστίας των πολιτικών διαπίστωσε ο Χρήστος Κατσούρας, τονίζοντας ότι χρειάζεται σύγκλιση και συναίνεση και «αν δεν μπορεί να γίνει αυτό να πάμε σε εκλογές».

Νιου Γιορκ Τάιμς: Διείσδυση οργανισμών τουρκικών συμφερόντων στην αμερικανική εκπαίδευση!!!!

Η εφημερίδα «Νιου Γιορκ Τάιμς», με πρωτοσέλιδο εκτενές ρεπορτάζ της αποκαλύπτει τη «συστηματική προσπάθεια» ενός οργανισμού τουρκικών συμφερόντων να διεισδύσει στην αμερικανική εκπαίδευση, προβάλλοντας παράλληλα και δραστηριότητες άλλων τουρκικών ιδρυμάτων στις ΗΠΑ.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αμερικανικό ΜΜΕ καταπιάνεται με την «τουρκική προπαγάνδα» στην Αμερική. Στο παρελθόν, υπήρξαν δημοσιεύματα για τα υπέρογκα ποσά που δίνονται από την Άγκυρα για να λειτουργούν έδρες και προγράμματα τουρκικών σπουδών σε αμερικανικά κολέγια και πανεπιστήμια.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της νεοϋορκέζικης εφημερίδας, ο τουρκοαμερικανικός οργανισμός «Cosmos Foundation» συντονίζει τη λειτουργία 33 σχολείων στο Τέξας, που φέρουν την ονομασία «Charter Schools». Τα συγκεκριμένα σχολεία, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, δεν είναι δημόσια, αλλά χρηματοδοτούνται από τις πολιτειακές αρχές, καθώς και από ιδιώτες.

Τα «Charter Schools» ξεκίνησαν να λειτουργούν τη δεκαετία του ’90 και στα περισσότερα απ’ αυτά οι μαθητές επιτυγχάνουν παναμερικανικές διακρίσεις, λόγω των υψηλών εκπαιδευτικών στόχων τους.

Το «Cosmos Foundation», όπως αναφέρεται, αποτελεί το μεγαλύτερο διαχειριστή σχολείων τσάρτερ στο Τέξας, έχοντας υπό τον έλεγχό του 33 σχολεία υπό την επωνυμία «Harmony Schools» -- 8 εκ των οποίων άνοιξαν κατά τον τελευταίο χρόνο -- στα οποία φοιτούν περίπου 16.000 μαθητές και τα οποία λαμβάνουν κρατική χρηματοδότηση περίπου 100 εκατομμυρίων δολαρίων σε ετήσια βάση.

Στο ρεπορτάζ τίθενται διάφορά ερωτήματα σχετικά με τις μεθόδους και τα κίνητρα του εν λόγω ιδρύματος, τα περισσότερα στελέχη του οποίου, με βάση στοιχεία που παρατίθενται, έχουν δεσμούς με το τουρκικό θρησκευτικό-πολιτικό κίνημα του Fethullah Gulen. Μεταξύ άλλων, επισημαίνεται ότι οπαδοί του εν λόγω κινήματος δραστηριοποιούνται ευρέως στην ίδρυση και λειτουργία σχολείων τσάρτερ στις ΗΠΑ, τα οποία αριθμούν τουλάχιστον 125 σε αστικά κέντρα, σε 25 πολιτείες της χώρας.

Το πλέον συνηθισμένο παράπονο σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων αυτών, είναι ότι απασχολούν προσωπικό που είναι Τούρκοι και οι οποίοι μεταβαίνουν στις ΗΠΑ γι’ αυτό το σκοπό, στερώντας έτσι θέσεις εργασίας από εκατοντάδες Αμερικανούς φορολογούμενους.

Η μεγαλύτερη ανησυχία που διατυπώνεται αφορά το θέμα των ευρύτερων κινήτρων των «Harmony Schools», θέτοντας το ερώτημα κατά πόσο τα χρήματα των Αμερικανών φορολογουμένων διατίθενται για την προώθηση των συμφερόντων της Τουρκίας, Τούρκων ιδιωτών, τουρκικών εταιριών και γενικότερα της τουρκικής κουλτούρας.

Στο δημοσίευμα επισημαίνεται επίσης ότι, εκτός από τα «Harmony Schools», στο Τέξας δραστηριοποιούνται και άλλα ιδρύματα με δεσμούς με το κίνημα Fethullah Gulen και με έδρα το Χιούστον. Πρόκειται για το «Raindrop Foundation», ίδρυμα με στόχο την προώθηση της τουρκικής κουλτούρας στην Αμερική και το οποίο διοργανώνει μαθήματα μαγειρικής, χορού, τουρκικής γλώσσας, καθώς και ετήσιο διαγωνισμό τουρκικής γλώσσας.

Επίσης, στο Ινστιτούτο διαθρησκευτικού διαλόγου «Interfaith Dialogue» γίνονται διαλέξεις για τις σχέσεις μεταξύ των θρησκειών, αλλά το συγκεκριμένο ινστιτούτο προσφέρει υποτροφίες σε φοιτητές προκειμένου να σπουδάσουν στην Τουρκία.

Γιούχα κατά του Σκανδαλίδη στη Χίο

Νέο επεισόδιο με αποδοκιμασίες κατά υπουργού της κυβέρνησης, αυτή τη φορά κατά του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστα Σκανδαλίδη στη Χίο.

Ο κ. Σκανδαλίδης επισκεπτόταν το κτίριο της Νομαρχίας, όπου είχε προγραμματισμένη συνάντηση με τοπικούς φορείς για θέματα της περιφέρειας.

Εν όψει της έλευσης του υπουργού είχαν συγκεντρωθεί έξω από το κτίριο περίπου 500 πολίτες.

Περίπου εκατό εξ αυτών προχώρησαν σε αποδοκιμασίες κατά του κ. Σκανδαλίδη, φωνάζοντας παράλληλα συνθήματα κατά του μνημονίου.

Συνάντηση Σαμαρά-Φιγιόν: Πίεζε ο Γάλλος αντιστεκόταν ο Έλληνας

Την υποστήριξη των πολιτικών ομάδων στο νέο διαρθρωτικό σχέδιο που έχει διαπραγματευθεί η ελληνική κυβέρνηση, ζήτησε ο γάλλος πρωθυπουργός Φρανσουά Φιγιόν, κατά τη συνάντηση που είχε σήμερα το απόγευμα με τον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αντώνη Σαμαρά. Από την πλευρά του ο Α. Σαμαράς επανέλαβε τη σταθερή του θέση περί επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου ενω εξήγησε στον Γάλλο Πρωθυπουργό ότι χρειάζεται επανεκκίνηση της οικονομίας που με τα μέτρα που παίρνει η Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ έχει βαλτώσει

Μετά τη συνάντηση, το γραφείο του πρωθυπουργού Φιγιον εξέδωσε το παρακάτω δελτίο τύπου:

«Ο πρωθυπουργός υπενθύμισε (στον πρόεδρο της ΝΔ) την απρόσκοπτη υποστήριξη που παρέχεται στην Ελλάδα, από τη Γαλλία και τις άλλες χώρες της ζώνης του ευρώ.

Χαιρέτησε το κουράγιο του ελληνικού λαού καθώς και τις προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης για την οικονομική και χρηματοπιστωτική ανάκαμψη της χώρας.

Ο Φρανσουά Φιγιόν τόνισε την ανάγκη επίδειξης μιας υπεύθυνης στάσης από τις ελληνικές πολιτικές δυνάμεις, σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο, πράγμα που συνεπάγεται ειδικότερα, την υποστήριξη των κυριότερων πολιτικών ομάδων στο νέο διαρθρωτικό σχέδιο που διαπραγματεύθηκε η ελληνική κυβέρνηση, το ΔΝΤ και η Ευρωπαϊκή Ένωση».

Ο Ομπάμα μπορεί να χάσει τις εκλογές πριν προλάβει να σώσει....

Το φάσμα της ήττας αντιμετωπίζει ο πρόεδρος Ομπάμα από τον Ρεπουμπλικάνο Ρόμνεϊ στις προεδρικές εκλογές του 2012, δείχνει σημερινή δημοσκόπηση.

Ο Πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα δεν θα εξασφαλίσει δεύτερη θητεία το 2012 αν αντίπαλος του από τους Ρεπουμπλικάνους είναι ο Μιτ Ρόμνεϊ, σύμφωνα με δημοσκόπηση που δημοσιεύθηκε σήμερα, η οποία υπογραμμίζει τη συνεχιζόμενη απαισιοδοξία των Αμερικανών για την κατάσταση της οικονομίας της χώρας.

Ο Ρόμνεϊ, πρώην κυβερνήτης της Μασαχουσέτης που ανακοίνωσε επίσημα την Πέμπτη ότι θα διεκδικήσει το χρίσμα των Ρεπουμπλικάνων για τις προσεχείς προεδρικές εκλογές, θα λάμβανε το 49% των ψήφων, έναντι ενός 46% του κ. Ομπάμα, αν προεδρικές εκλογές ενός γύρου πραγματοποιούνταν σήμερα, σύμφωνα με δημοσκόπηση που έγινε για την εφημερίδα Washington Post και το δίκτυο ABC.

Ο απερχόμενος πρόεδρος όμως, θα νικούσε όλους τους άλλους δηλωμένους ή υποθετικούς υποψηφίους του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος. Τη χειρότερη θέση βρίσκεται η ηγετική μορφή της συντηρητικής Δεξιάς Σάρα Πέιλιν η οποία θα λάμβανε το 40% των ψήφων έναντι του 55% για τον Ομπάμα.

Σαράντα επτά τοις εκατό των ερωτηθέντων Αμερικανών εγκρίνουν τις ενέργειες του Ομπάμα, έναντι του 49% που τις αποδοκιμάζει, σύμφωνα με την δημοσκόπηση, η οποία αποκαλύπτει ότι η έκρηξη της δημοτικότητας που απολάμβανε ο Ομπάμα, μετά την εξολόθρευση του Οσάμα μπιν Λάντεν στις 2 Μαΐου, έχει μάλλον "ξεθυμάνει".

Μόνο το 40% των ερωτηθέντων συγκατατίθενται στην οικονομική διαχείριση του Προέδρου (59% αντιτίθενται). Το ζήτημα του ελλείμματος, σημείο τριβής με τους Ρεπουμπλικάνους, στοιχίζει στον Ομπάμα τη χειρότερη επίδοση του: μόνο το 33% των Αμερικανών εγκρίνει τον τρόπο που ο πρόεδρος αντιμετωπίζει το πρόβλημα, ενώ το 61% τον αποδοκιμάζει.

Η διατήρηση της υψηλής ανεργίας (9,1% του εργατικού δυναμικού) δύο έτη και έξι μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων από τον κ. Ομπάμα, μαζί με ένα δημοσιονομικό έλλειμμα και δημόσιο χρέος ρεκόρ, βαραίνουν το ηθικό των Αμερικανών που σε ποσοστό 57% πιστεύουν ότι η οικονομική ανάκαμψη δεν έχει αρχίσει, σε αντίθεση με όσα υποστηρίζει η κυβέρνηση των Δημοκρατικών.

Τέλος ένα 66% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι ΗΠΑ πορεύονται στη "λάθος κατεύθυνση", ενώ το 32% πιστεύει ότι οι προοπτικές είναι καλές.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά από τις 2 έως τις 5 Ιουνίου, σε 1.002 Αμερικανούς. Το περιθώριο σφάλματος είναι 3,5 ποσοστιαίες μονάδες.

ΗΠΑ-Γερμανία: Ο πρόεδρος Ομπάμα υπόσχεται ότι η κυβέρνησή του θα "συνεργαστεί" για την επίλυση της κρίσης χρέους της Ελλάδας

Η Ελλάδα μπορεί να προσβλέπει στη στήριξη από άλλα κράτη μέλη της ευρωζώνης για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους που αντιμετωπίζει και η Γερμανία θα έχει καίριο ρόλο στο σχεδιασμό της "λύσης", τόνισε σήμερα ο αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα στην διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου στο Λευκό Οίκο με την γερμανίδα καγκελάριο Άγκελα Μέρκελ.

Ο πρόεδρος Ομπάμα σημείωσε ότι, οι ΗΠΑ "θα συνεργαστούν" στην προσπάθεια επίλυσης του ελληνικού δημοσιονομικού προβλήματος, και μέσα από το ΔΝΤ.

Ο πρόεδρος Ομπάμα εξέφρασε την άποψη ότι "η ΕΕ μπορεί να λύσει την κρίση του ελληνικού δημόσιου χρέους", που αποτελεί "μία δύσκολη υπόθεση".

Από την πλευρά της, η καγκελάριος Μέρκελ επισήμανε ότι κοινό συμφέρον στην ευρωζώνη είναι η κρίση χρέους να μην αποτελέσει, τελικά, κίνδυνο για την υπόσταση της ευρωζώνης, ενώ δήλωσε με έμφαση ότι είναι βέβαιη ότι "η Ουάσινγκτον θα επωμιστεί τις ευθύνες της στον οικονομικό τομέα, όπως ακριβώς πράττει η ΕΕ".

Γερμανία: Το συγκυβερνών FDP πιέζει τη Μέρκελ για όρους στη βοήθεια για Ελλάδα. Ζυμώσεις ενόψει ψηφίσματος της γερμανικής βουλής για την Ελλάδα

Το συγκυβερνών κόμμα των Φιλελευθέρων στη Γερμανία FDP θεωρεί εφικτή την εθελοντική παραίτηση των ιδιωτών επενδυτών από τις απαιτήσεις τους έναντι της Ελλάδας. "Μία εθελοντική αναδιάρθρωση είναι εφικτή" δήλωσε σήμερα στο Βερολίνο ο γενικός γραμματέας του FDP Κρίστιαν Λίντνερ. Εκτίμησε δε ότι επιμήκυνση των πιστώσεων στην Ελλάδα θα είναι προς όφελος των χρηματαγορών, των ίδιων των Ελλήνων, όπως και των Γερμανών φορολογουμένων. "Για μας είναι σημαντικό να τεθούν ορισμένες σαφείς αξιώσεις εκ μέρους της ομοσπονδιακής βουλής", είπε ο κ. Λίντνερ.

Ο γγ των Φιλελευθέρων κάλεσε την Ελλάδα να επιταχύνει τις μεταρρυθμίσεις και να πιάσει τους στόχους των ιδιωτικοποιήσεων. "Η Γερμανία πρέπει να πιέσει για να υπάρξουν επ΄ αυτού δεσμευτικά εργαλεία", είπε ο κ. Λίντνερ

Διαβουλεύσεις ενόψει ψηφίσματος του Μπούντεσταγκ για τη βοήθεια στην Ελλάδα

Την τρέχουσα εβδομάδα πραγματοποιούνται αλλεπάλληλες διαβουλεύσεις των Κοινοβουλευτικών Ομάδων των κυβερνητικών κομμάτων CDU, CSU και FDP. Εκτός των τακτικών συνεδριάσεων, όπως η σημερινή, αύριο Τετάρτη και αμέσως μετά την επιστροφή τους από τις ΗΠΑ, η καγκελάριος Μέρκελ και ο υπ.Οικονομικών Σόιμπλε θα ενημερώσουν τους βουλευτές της συμπολίτευσης σχετικά με το θέμα της Ελλάδας.

Τα κόμματα του κεντροδεξιού κυβερνητικού συνασπισμού επιδιώκουν να περάσουν από τη γερμανική βουλή ψήφισμα σχετικά με τη βοήθεια στην Ελλάδα. Στο ψήφισμα θα ορίζονται οι κατευθυντήριες γραμμές τις οποίες θα καλούνται να ακολουθήσουν η καγκελάριος Μέρκελ και ο υπ.Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε στις διαπραγματεύσεις στις Βρυξέλλες αναφορικά με τους όρους προς την Ελλάδα και τη συμμετοχή των ιδιωτών επενδυτών.

Σημειώνεται ότι αρκετοί βουλευτές της συμπολίτευσης έχουν ήδη δηλώσει ότι θα καταψηφίσουν ένα νέο πακέτο για την Ελλάδα. Ο τρικομματικός κυβερνητικός συνασπισμός της καγκελαρίου Μέρκελ διαθέτει στο Μπούντεσταγκ (ομοσπονδιακή βουλή) πλειοψηφία 19 βουλευτών.

Kαταγγελία για τον συμπαραστάτη του δημότη στον Δήμο Δυτικής Αχαίας

O Δήμος Δυτικής Αχαίας έχει εκλέξει συμπαραστάτη του δημότη. Χρειάζονταν για την εκλογή του 22 ψήφοι και ο αριθμός των δημοτικών συμβούλων που διαθέτει η δημοτική αρχή είναι 21. Στην πρώτη εκλογή υπήρξαν τουλάχιστον 4 με 5 διαρροές από την συμπολίτευση. Αυτό που ακολούθησε κατά την δεύτερη ψηφοφορία ήταν η αποθέωση της κουτοπονηριάς και του εξευτελισμού των θεσμών:

Όπως έχει καταγγείλει ο δημοτικός σύμβουλος κ. Ορλώφ, ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑΝ οι σύμβουλοι του Παναγιωτόπουλου να επιδεικνύουν το σταυρωμένο ψηφοδέλτιο στον δήμαρχο, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν θα υπάρξουν διαρροές κατά την δεύτερη ψηφοφορία.

Συμφωνούμε με τα άρθρα. Πράγματι είναι ένας από τους 20 δήμους πανελλαδικά που εξέλεξαν συμπαραστάτη του δημότη.

Μόνο που αυτό έγινε κατά παράβαση κάθε έννοιας δημοκρατίας.

Από τότε ουδέν νεώτερον είχαμε για τον θεσμό.

Ο εκλεγείς κ. Ιωσηφίδης απουσίασε δικαιολογημένα για κάποιο διάστημα, αλλά δεν έχει αναλάβει μέχρι στιγμής καθήκοντα.

Επισυνάπτω και μία αίτηση την οποία έχω υποβάλλει στον δήμο Δυτικής Αχαΐας, με την οποία ζητώ:

Την διεύθυνση του γραφείου του υπερασπιστή του δημότη (δεν είναι λάθος. Με αυτή την δημοτική αρχή υπερασπιστή των δημοτών χρειαζόμαστε)

Το τηλέφωνο του γραφείου του,το εμέιλ καθώς και τον αριθμό φαξ το πρωτόκολλο του,και το δημοτικό διαμέρισμα στο οποίο βρίσκεται.

Και αυτό γιατί μάταια έχω αναζητήσει τα ανωτέρω ψάχνοντας τον ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ επαναλαμβάνω.

Καμαρώνουμε για έναν θεσμό ο οποίος δεν έχει δώσει καν σημεία ύπαρξης.

Με απασχολεί ένα ζήτημα ως δημότη. Από την στιγμή που δεν μπορώ να βρω τον συμπαραστάτη θα απευθυνθώ στον συνήγορο του πολίτη.

Σ.Φ.

Κάτοικος Κ.Αχαίας