08 Ιουνίου 2011
Χ. ΖΙΩΤΗΣ: Υπάρχουν και δημοσιογράφοι που πάνε κόντρα στη μόδα και πρέπει να τους λέμε κανα μπράβο
06.10.2001
Στα 6,2 τρισ. δρχ. το συνολικό χρέος των νοικοκυριών-Στις κάρτες, τα σκήπτρα του υπερκαταναλωτισμού
28.11.2001
Με λογιστικά τρικ 900 δισ. ωραιοποιούν χρέος-έλλειμμα
18.07.2002
Φουσκώνουν το χρέος με εγγυήσεις
25.07.2002
Ψάχνουν μείωση του χρέους στο 100% του ΑΕΠ
02.10.2002
ΕΛΛΕΙΜΜΑ-Καμπανάκι για την ανταγωνιστικότητα και την πορεία του τουρισμού
2.11.2002
Σοφοκλέους: Οδός αβύσσου, αριθμός 0
19.12.2002
21% ο δανεισμός νοικοκυριών, 38% επιχειρήσεων
10.04.2003
Μόνη γερή αναπτυξιακή ανάσα η οικοδομή
21.05.2003
ΚΑΤΑ 2 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ Ξεπέρασε τον ετήσιο στόχο το δημόσιο χρέος
24.07.2003
Τι έχουν τα έρμα και δεν εκταμιεύονται;
11.10.2003
Εχουμε τη μικρότερη δημοσιονομική προσαρμογή στα ελλείμματα
13.12.2003
Εκτάκτως ομολογιακό δάνειο 1 δισ. ευρώ
21.05.2004
Πιάσαμε το όριο του χρέους από το α' τρίμηνο
Όχι άλλο κάρβουνο ...επικοινωνιακής αλητείας
ΕΛΣΤΑΤ: Μεγάλη πτώση 11% σημείωσε η βιομηχανική παραγωγή τον Απρίλιο... και η αύξηση εξαγωγών του Χρυσοχοϊδη από που προήλθε;;;;
α. Στη μείωση του δείκτη παραγωγής ορυχείων- λατομείων κατά 6,4%.
β. Στη μείωση του δείκτη παραγωγής μεταποιητικών βιομηχανιών κατά 11,3%. Σε αυτή συνέβαλαν, κυρίως, οι μειώσεις στην παραγωγή ειδών ένδυσης (25,7%), παραγώγων πετρελαίου και άνθρακα (28,1%), μη μεταλλικών ορυκτών (39,8%) και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού (20%). Πτώση της παραγωγής καταγράφηκε, επίσης, και σε «παραδοσιακούς κλάδους», όπως τα τρόφιμα (6,2%), τα ποτά (9,8%), οι κλωστοϋφαντουργικές ύλες (20,3%) και τα έπιπλα (16,2%).
γ. Στη μείωση του δείκτη παραγωγής ηλεκτρισμού κατά 12,2%, και
δ. Στη μείωση του δείκτη παροχής νερού κατά 6,8%.
Εξάλλου, ο μέσος δείκτης βιομηχανικής παραγωγής της περιόδου Ιανουαρίου- Απριλίου 2011, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη της περιόδου Ιανουαρίου- Απριλίου 2010, παρουσίασε μείωση 7,3% έναντι μείωσης 5,9% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2010 προς το 2009.
Μηνύματα συμβιβασμού και μηνύματα αξιοπρέπειας
πολιτικός αναλυτής
Την ώρα που ο διακεκριμένος Συνταγματολόγος καθηγητής Γεώργιος Κασιμάτης εξηγεί με πειστικό τρόπο ότι η δανειακή σύμβαση είναι αντισυνταγματική και άκυρη, διότι έπρεπε να εγκριθεί από τουλάχιστον 180 βουλευτές.
Την ώρα που ο σπουδαίος Μίκης Θεοδωράκης εκφράζει την ανησυχία του για πιθανό ξεπούλημα του εθνικού πλούτου.
Την ώρα που οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία του λαού μας θεωρεί αποτυχημένη την εφαρμογή του Μνημονίου.
Και την ώρα που χιλιάδες άνεργοι, απολυμένοι, χαμηλοσυνταξιούχοι, νέοι, γέροι, κομματικοποιημένοι ή ανένταχτοι κατακλύζουν τις πλατείες των μεγάλων πόλεων για να διαμαρτυρηθούν ειρηνικά (πλην ελαχίστων που εκτρέπονται σε βιαιότητες και επικίνδυνο αντικοινοβουλευτισμό),
Την ώρα, λοιπόν, που συμβαίνουν όλα αυτά εμφανίζονται 32 διανοούμενοι και επιστήμονες και με ένα κείμενό τους (με τίτλο:Τολμήστε) δίνουν στήριγμα στο αποτυχημένο και αντισυνταγματικό μνημόνιο και στην άδικη κοινωνική πολιτική που αυτό συνεπάγεται. Το κείμενο αυτό προβλήθηκε από την κρατική τηλεόραση και τα φιλομνημονιακά Μ.Μ.Ε. και έρχεται να λειτουργήσει σαν δεκανίκι σε μία πολιτική που καταρρέει.
Προς Θεού δεν αμφισβητώ το ειλικρινές ενδιαφέρον αυτών των ανθρώπων για την τύχη της Ελλάδος, ούτε υποτιμώ την προσφορά τους στα Γράμματα και στην Επιστήμη. Ειδικά για μια ποιήτρια και Ακαδημαϊκό, όπως την Κική Δημουλά, που εκτιμώ ιδιαιτέρως. Πιστεύω, όμως, ότι το κείμενο αυτό απογοήτευσε όσους το διάβασαν, διότι από τους πνευματικούς ανθρώπους περιμένουμε αγωνιστικότητα και αντιστασιακό πνεύμα .Όχι τάσεις υποταγής και συμβιβασμού. Οι 32 κατηγορούν τις αντίθετες φωνές ως εκφράσεις «λαϊκισμού και ανευθυνότητας». Κάποιος θα μπορούσε να τους ερωτήσει: Και ποια είναι η υπευθυνότητα; Να εθελοτυφλείτε μπροστά στην αποτυχία του Μνημονίου και στην πρωτοφανή εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας χωρίς τη νομότυπη έγκριση της Βουλής;
Θα ήθελα επίσης να τους ερωτήσω: Αν πράγματι ως πνευματικοί άνθρωποι θέλετε να έχετε μία δημόσια παρέμβαση, γιατί δεν ακούσαμε τη φωνή σας για τη διαστρέβλωση της ελληνικής Ιστορίας από τα Σκόπια; Γιατί δεν μιλήσατε για τον εξοβελισμό των μεγάλων λογοτεχνών μας από τα σχολικά βιβλία; Γιατί δεν δηλώσατε την αλληλεγγύη σας στην Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, η οποία διαφωνεί με τη σχεδιαζόμενη κατάργηση της Αντιγόνης του Σοφοκλέους και του Επιταφίου του Περικλέους από τα Λύκεια; Γιατί δεν μιλήσατε όταν από τηλεοπτικές εκπομπές λοιδορήθηκαν οι ήρωες του 1821 και αμφισβητήθηκε η διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού;
Το κείμενο των 32 δεν πείθει κανέναν. Πολλοί από αυτούς υπέγραψαν πριν από λίγα χρόνια αντίστοιχο κείμενο υπέρ του Σχεδίου Ανάν. Προσπάθησαν να φοβίσουν τους Ελληνοκυπρίους ότι θα συμβούν φοβερά και τρομερά αν υπερισχύσει το ΟΧΙ. Τελικά το σχέδιο καταψηφίσθηκε, η Κύπρος είναι πλήρες μέλος της Ευρ. Ένωσης, κορυφαίοι ξένοι συνταγματολόγοι έκρινα το σχέδιο ως αντιδημοκρατικό και αντιευρωπαϊκό, αλλά οι υποστηρικτές του Ανάν δεν βγήκαν να ζητήσουν συγγνώμην. Οι υπογραφές τους είναι νωπές και ο λαός μας δεν ξεχνά τόσο εύκολα όσο νομίζουν. Και τώρα έρχονται να μας πουν ότι όσοι διαφωνούν με το μνημόνιο είναι ανεύθυνοι και λαϊκιστές; Ήμαρτον!
Ευτυχώς που τις ίδιες ημέρες εμφανίσθηκε ένα άλλο κείμενο γεμάτο εθνική αξιοπρέπεια, υπερηφάνεια και ιστορική τεκμηρίωση, αλλά αυτό το κείμενο δεν προβλήθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυά μας. Πρόκειται για την «Επιστολή των γηγενών Μακεδόνων στον ΟΗΕ», την οποία υπογράφουν οι Παμμακεδονικές Ενώσεις ΗΠΑ, Καναδά, Ευρώπης, Αυστραλίας και Αφρικής καθώς και δεκάδες σωματεία Μακεδόνων από τον ελλαδικό χώρο. Το κείμενο μεταξύ άλλων αναφέρει και τα εξής:
«... 5. Δεν δεχόμαστε να παραχωρήσουμε το προγονικό μας όνομα «Μακεδόνας» και την ιστορική και πολιτιστική ταυτότητά μας στον πολυεθνικό πληθυσμό της Π.Γ.Δ.Μ.. Η Π.Γ.Δ.Μ. αποτελείται επίσημα από είκοσι μία (21) εθνότητες με κυρίαρχες αυτές των Σλάβων και των Αλβανών.
6. Δεν δεχόμαστε να ονομαστεί Μακεδονία η περιοχή των Σκοπίων, για να εξυπηρετήσουμε τα επεκτατικά σχέδια των κυβερνήσεων της Π.Γ.Δ.Μ. εις βάρος της Ελλάδος. Η περιοχή των Σκοπίων ποτέ δεν περιλαμβανόταν μέσα στα όρια της ιστορικής Μακεδονίας, μέσα στα όρια της οποίας κατοικούμε ανέκαθεν εμείς οι Μακεδόνες.
7. Δεν νομιμοποιούμε κανέναν πολιτικό της Ελλάδος να παραχωρήσει το όνομά μας «Μακεδόνας» στον Σλαβικό πολιτισμό της Π.Γ.Δ.Μ. αποδεχόμενος σύνθετο όνομα ή γεωγραφικό προσδιορισμό που θα περιέχει τον όρο «Μακεδονία» ή παράγωγό του στην οριστική ονομασία της Π.Γ.Δ.Μ. Οι Έλληνες πολιτικοί δεσμεύονται από την απόφαση των πολιτικών αρχηγών την 13.4.1992 στην Αθήνα υπό την Προεδρία του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας...».
Το κείμενο των Μακεδόνων του απανταχού Ελληνισμού καταλήγει με την πρόσκληση προς τον Γ.Γ. του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν, τον μεσολαβητή Μάθιου Νίμιτζ και άλλους διεθνείς παράγοντες να επισκεφθούν τα μνημεία και τα μουσεία της αρχαίας ελληνικότατης Μακεδονίας στις Αιγές, στο Δίον, στην Πέλλα, στην Αιανή, στη Θεσσαλονίκη.
Από τη μία, λοιπόν, έχουμε ένα κείμενο που δείχνει άγνοια της πραγματικότητας και μάς καλεί σε συμβιβασμό και από την άλλη ένα τεκμηριωμένο με ντοκουμέντα κείμενο που αποπνέει αγωνιστικότητα και αισιοδοξία. Αυτή είναι η σημερινή Ελλάδα των αντιφάσεων.
http://www.diktyo21.gr/item.asp?ReportID=1107
Δεν σώζεται η Ελλάδα με τους φόρους των αποδήμων
Τον παλιό καλό καιρό, η Ελλάδα μας παρείχε φορολογικά κίνητρα για να χτίσουμε ένα σπιτάκι ή για να αγοράσουμε ένα διαμέρισμα. Θα θυμούνται οι ομογενείς τα «ροζ πιστοποιητικά» εισαγωγής συναλλάγματος που παίρναμε από την τράπεζα για να απαλλαγούμε από το φόρο αγοράς κατοικίας.Χιλιάδες Έλληνες της διασποράς επωφεληθήκαμε του μέτρου αυτού και επενδύσαμε σε ένα σπίτι ή ένα διαμέρισμα, προκειμένου «να έχουμε δικό μας κλειδί» κάθε φορά που πηγαίνουμε στην Ελλάδα, αλλά, κυρίως, «για να συνδέσουμε τα παιδιά μας μόνιμα με την Ελλάδα».
Δεν διανοηθήκαμε ποτέ, ότι η Ελλάδα θα φορολογήσει την επιθυμία μας να κρατάμε επαφή με την πατρίδα που στερούμαστε. Απεναντίας, πιστεύαμε, οι αφελείς, ότι η γενέτειρα θα εξαιρούσε από την φορομπηχτική πολιτική της τους ιδιοκτήτες σπιτιών ή διαμερισμάτων που τα χρησιμοποιούν για περιοδική ιδιοκατοίκηση και όχι για εισόδημα. Πιστεύαμε, οι αφελείς, ότι η Ελλάδα θα μας εξαιρούσε από τα φορομπηχτικά μέτρα της για να μας ενθαρρύνει να κάνουμε διακοπές στον τόπο που γεννηθήκαμε και να ενισχύουμε την ελληνική οικονομία με τα εμβάσματά μας. Διαψευδόμαστε οικτρά.
Διερωτώμαι, ποιος εγκέφαλος συνέλαβε την ιδέα φορολόγησης της «νεκρής» ακίνητης περιουσίας των Ελλήνων της διασποράς. «Νεκρή» κατά την έννοια, ότι δεν παράγει εισόδημα. Αυτός που συνέλαβε την ιδέα χρειάζεται ξύλο με βρεγμένη σανίδα, διότι η σύλληψή του θα ζημιώσει οικονομικά, δεν θα ωφελήσει την Ελλάδα.
Κατ’ αρχήν, η φορολόγηση των σπιτιών ή διαμερισμάτων των αποδήμων θα γίνει πρόξενος ρευστοποίησης ακινήτων και εξαγωγής στο εξωτερικό του προϊόντος της ρευστοποίησης. Εκατομμύρια ευρώ θα φύγουν στο εξωτερικό σε περίοδο που η πατρίδα μας επαιτεί από την Ευρώπη και το ΔΝΤ για να επιβιώσει.
Οι Έλληνες της πρώτης γενιάς, στην πλειοψηφία τους συνταξιούχοι, δεν πρόκειται να στέρξουν να πληρώνουν φόρο από το περιορισμένο εισόδημά τους. Πολλοί Έλληνες συνταξιούχοι της Αυστραλίας, για παράδειγμα, στερούνται κάποιες απολαύσεις για να κάνουν διακοπές στην Ελλάδα. Το δε σπίτι ή διαμέρισμα που έχουν στο χωριό ή στην πόλη που γεννήθηκαν, καθορίζει το χρόνο παραμονής τους στην πατρίδα. Ανεπίσημα στοιχεία δείχνουν, ότι οι απόδημοι που έχουν ιδιόκτητο σπίτι ή διαμέρισμα στην Ελλάδα κάνουν μεγαλύτερες διακοπές από εκείνους που δεν έχουν, διότι γλιτώνουν τη μεγαλύτερη δαπάνη, το ξενοδοχείο. Αν το ελληνικό Κράτος τους υποχρεώσει να πουλήσουν το σπίτι ή το διαμέρισμά τους, οι επισκέψεις τους στην Ελλάδα θα είναι αραιότερες και ο χρόνος παραμονής τους μικρότερος, επί ζημία της ελληνικής οικονομίας.
Πλανώνται οι παράγοντες της ελληνικής κυβέρνησης που πιστεύουν, ότι οι απόδημοι Έλληνες θα καταθέσουν σε ελληνικές τράπεζες χρήματα από πωλήσεις ακινήτων με κίνδυνο να τα χάσουν ή να τα αποσύρουν με το σταγονόμετρο, αν η ελληνική οικονομία καταρρεύσει και η κυβέρνηση περιορίσει τις αναλήψεις χρημάτων από τράπεζες.
Κυβερνώντες και μη μας διαβεβαιώνουν, ότι οι καταθέσεις μας στην Ελλάδα είναι ασφαλείς, διότι το τραπεζικό σύστημά της είναι υγιές. Ποιος μπορεί να μαντέψει, όμως, τι θα συμβεί αύριο; Ουδείς.
Η πώληση του σπιτιού ή του διαμερίσματος θα περιορίσει και τις επισκέψεις των παιδιών των αποδήμων στην Ελλάδα. Τα Ελληνόπουλα της διασποράς που θα χάσουν την «έδρα τους» στην Ελλάδα θα χάσουν και το ενδιαφέρον για την πατρίδα των γονέων τους, που συντηρεί η ύπαρξη του πατρικού σπιτιού. Ουσιαστικά, η Ελλάδα διακινδυνεύει, με τη φορολόγηση μη εκμεταλλεύσιμων ακίνητων περιουσιών τη σχέση της με τις νέες γενιές αποδήμων.
Ουδείς απόδημος διαφωνεί με το αυτονόητο, δηλαδή με τη φορολόγηση ακίνητων περιουσιών που παράγουν εισόδημα. Διαφωνούμε ριζικά, και είμαστε πολλοί, με τη φορολόγηση της κληρονομιάς από τους γονείς μας ή την απόκτηση με δικά μας χρήματα ενός σπιτιού ή ενός διαμερίσματος για τις προσωπικές και οικογενειακές διακοπές μας στην πατρίδα.
Η απόφαση της κυβέρνησης Παπανδρέου είναι παράλογη και θα πρέπει να αναθεωρηθεί. Περιμένουμε
Ελλάδα - Εκουαδόρ 1-1 σε φιλικό στη Νέα Υόρκη
Η Εθνική μας άρχισε το παιχνίδι αρκετά καλά, δημιούργησε τις προϋποθέσεις να βγάλει επιθέσεις, ενώ το πρώτο γκολ ήρθε στο 16' με τον Αλέξανδρο Τζιόλη.
Ο άσος της Σανταντέρ πέτυχε το πρώτο του γκολ με το εθνόσημο αλλά και το πρώτο της Ελλάδας σε αμερικανικό έδαφος, όταν μετά από καλά εκτελεσμένο φάουλ του Φωτάκη έπιασε την κεφαλιά από κοντινό σημείο, νικώντας τον τερματοφύλακα του Εκουαδόρ.
Ελλάδα - Εκουαδόρ 1-1 - Το γκολ της Εθνικής
Μάλιστα με το 1-0 η Εθνική μας πήγε στα αποδυτήρια, αλλά η ισοφάριση ήρθε τελικά για τους Λατινομαερικάνους στο 57' με τον Εράσο να πιάνει εξ επαφής την κεφαλιά έπειτα από σέντρα του Μέντες με τον Κοτσόλη να μην μπορεί να αντιδράσει.
Ελλάδα - Εκουαδόρ 1-1 - Η ισοφάριση
Στη συνέχεια, ο Σάντος πέρασε στο ματς στα άκρα τους Φετφατζίδη και Νίνη, ενώ έβαλε μέσα και τον Καραγκούνη με τον Κατσουράνη, αλλάζοντας παράλληλα και την… αιχμή του δόρατος με τον Μήτρογλου να δίνει τη θέση του στον Αθανασιάδη που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του.
Από εκείνο το σημείο και έπειτα, κυρίως με τον «Φέτφα» και το Νίνη, η ελληνική ομάδα δημιούργησε κάποιες ευκαιρίες με κυριότερη το κερδισμένο φάουλ του Φετφατζίδη που εκτέλεσε πολύ καλά ο ίδιος με την μπάλα να περνά ελάχιστα άουτ αλλά και το τετ-α-τετ του Νίνη στο 89ο λεπτό που παρότι από σχετικά πλάγια θέση δεν μπόρεσε να χαρίσει τη νίκη στην Ελλάδα. Έτσι το 1-1 παρέμεινε τελικό αποτέλεσμα.
Δυναμικό παρών από τους ομογενείς
Οι Έλληνες ομογενείς πάντως (που υπολογίζεται πως ήταν περισσότεροι από 20.000) χάρηκαν με την ψυχή τους την αναμέτρηση και πανηγύρισαν έξαλλα το γκολ του Τζιόλη, ενώ στο τέλος του αγώνα χειροκρότησαν θερμά τους διεθνείς παίκτες του Σάντος. Αυτό άλλωστε ήταν το πρώτο γκολ αλλά και η πρώτη ισοπαλία που παίρνει η Εθνική σε γήπεδο των ΗΠΑ.
Όλα ανοιχτά για τους ισχυρούς του Μουντιάλ
Η Εθνική μας ομάδα «κυνηγούσε» τη νίκη για να εξασφαλίσει μια θέση στην πρώτη 9άδα του ευρωπαϊκού FIFA Ranking ενόψει της κλήρωσης των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Βραζιλίας, αλλά τελικά η νίκη δεν ήρθε και με τους βαθμούς που θα δώσει η ισοπαλία η κατάσταση περιπλέκεται και θα ξεκαθαρίσει και από τα παιχνίδια των άλλων εθνικών ομάδων. Πάντως ακόμη κι έτσι, η Ελλάδα παραμένει το φαβορί για να βρεθεί τελικά στους ισχυρούς.
ΕΚΟΥΑΔΟΡ (Ρεϊνάλντο Ρουέδα): Μπαγκέρα, Αρόγιο, Εράσο (67' Μίλντα), Βάλτερ Αγιόβι, Ρεάσκο, Τσέκα, Σαριτάμα, Μέντες (83' Καλντερόν), Νομπόα (74' Καστίγιο), Μπενίτες, Χαϊμέ Αγιόβι
ΕΛΛΑΔΑ (Φερνάντο Σάντος): Κοτσόλης, Μανιάτης (89' Σπυρόπουλος), Κ. Παπαδόπουλος, Μόρας, Βύντρα, Τζιόλης, Φωτάκης (78' Κατσουράνης), Καφές (63' Καραγκούνης), Κονέ (63' Φετφατζίδης), Χριστοδουλόπουλος (63' Νίνης), Μήτρογλου (64' Αθανασιάδης)
tanea.gr
Κρίσιμη μέρα για Βρύζα - Μπόλονι στον ΠΑΟΚ και μεταγραφικά
Από την άλλη, στο ζήτημα του Βρύζα, την Τρίτη, φίλαθλοι του ΠΑΟΚ από τον σύνδεσμο της Νέας Υόρκης τον επισκέφθηκαν στο ξενοδοχείο της Εθνικής και στη διάρκεια της συζήτησης που είχαν μαζί του τού ζήτησαν «να μην πληγώσει με την απόφασή του» τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ.
Αυτή ήταν η δεύτερη επαφή που είχαν οπαδοί του ΠΑΟΚ με τον Βρύζα τις τελευταίες ημέρες και πλέον αναμένεται η απόφαση του ίδιου που δεν αποκλείεται να επιστρέψει στην Τούμπα, μετά και το τετ-α-τετ που είχε την περασμένη εβδομάδα με τον Θοδωρή Ζαγοράκη.
Επιμένουν οι Ιταλοί για Βιεϊρίνια
Σταθερά στην λίστα της Ουντινέζε για αντικαταστάτης του Αλέξις Σάντσεζ είναι Αντελίνο Βιεϊρίνια. Δημοσιεύματα που έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο αναφέρουν ότι ο Πορτογάλος άσος του ΠΑΟΚ προορίζεται για αντικαταστάτης του Χιλιανού, για τον οποίο ενδιαφέρονται τόσο η Μπαρτσελόνα, όσο και η Μάντσεστερ Σίτι. Όπως γίνεται γνωστό, οι Ιταλοί εφόσον παραχωρήσουν τον Σάντσεζ θα κάνουν επίσημη πρόταση στον «Δικέφαλο» ώστε να κάνουν δικό τους τον άσο των «ασπρόμαυρων». Η Ουντινέζε αναμένεται να βάλει στα ταμεία της από την πώληση του Σάντζεζ περίπου 27 εκ. ευρώ και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η προσφορά της ιταλικής ομάδας στον ΠΑΟΚ θα φτάσει έως τα 4 εκ. ευρώ, για την απόκτηση του 65% των δικαιωμάτων του, ενώ στη συνέχεια θα πρέπει να διαπραγματευτεί και με την Πόρτο.
Μια ανάσα από Ρομπέρ
Στο μεταξύ, πολύ κοντά στην απόκτηση του Μπερτράν Ρομπέρ βρίσκεται ο ΠΑΟΚ. σύμφωνα με την εφημερίδα «ΣΠΟΡ του Βορρά». Ο 27χρονος μέσος βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τους υπεύθυνους της ομάδας και δεν αποκλείεται ακόμη και την Τετάρτη να δώσει τα χέρια. Τα δύο τελευταία χρόνια ο Ρομπέρτ έπαιξε στον Πανθρακικό, από τον οποίο έμεινε ελεύθερος. Ο Γάλλος αριστερός χαφ έχει αγωνιστεί σε: Μονπελιέ, στην Γκινγκάμπ, στην Αζαξιό και στη Λοριάν, πριν έρθει στην Ελλάδα.
Μπουτάρης: "Θα στείλω τη δημοτική αστυνομία στον Μίκη"
thestival.gr
taxalia.blogspot.com
Στα ελληνικά χέρια πέρασε και πάλι η απασχόληση με τη γη, καθώς η κρίση «έκοψε» μεροκάματα από τους ξένους εργάτες
"Έπεσαν με τα μούτρα στη δουλειά οι Έλληνες παραγωγοί, αφού τα 'σπασμένα' των προηγούμενων χρόνων δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για επιπλέον δαπάνες", εξηγεί ο αγρότης Γιάννης Βράνας, μέλος της τριμελούς διαπραγματευτικής ομάδας, που συγκροτήθηκε από όλους τους ροδακινοπαραγωγούς της χώρας, για την τιμή και τη διακίνηση του συμπύρηνου ροδάκινου.
Υπό αυτές τις συνθήκες και με το "ζωνάρι" να έχει σφίξει σημαντικά, οι Έλληνες παραγωγοί βρίσκονται πλέον μπροστά σε μια νέα πραγματικότητα, στην οποία καλούνται να ξαναπάρουν στα ... χέρια τους τη γη τους.
Στην αντίπερα όχθη, δεν είναι λίγοι αυτοί οι αλλοδαποί εργάτες, που έχουν στήσει τα αντίσκηνά τους και περιμένουν καρτερικά, μήπως και κάποιος Έλληνας παραγωγός τους χρειαστεί στα χωράφια τους, όπως επισημαίνει από την πλευρά του ο πρόεδρος της ομάδας παραγωγών Άργισας (νομός Λάρισας), Αλέξανδρος Παντραλέξης.
Μειωμένη παραγωγή, ακριβότερο προϊόν
Μειωμένη ως και 45% αναμένεται φέτος η συνολική παραγωγή συμπύρηνου ροδάκινου στην Ελλάδα , σύμφωνα με τους παραγωγούς, ενώ ελαφρά συρρικνωμένη υπολογίζεται και αυτή του επιτραπέζιου.
Το δέντρο ξεκινά να "δίνει" ροδάκινο από τον πέμπτο χρόνο και μετά, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεν πολλές ροδακινιές, αλλά ακόμα δεν είναι έτοιμες να προσφέρουν την καλύτερή τους γεύση στους καταναλωτές.
"Βλέπετε στους πάγκους και στις λαϊκές αγορές τις ποσότητες ροδάκινων των προηγούμενων χρόνων", μας ρωτάει ο κ. Χαλκίδης, για να λάβει την αρνητική μας απάντηση.
Τα επιτραπέζια ροδάκινα, σύμφωνα με τον ίδιο, βρέθηκαν στη δίνη των καιρικών συνθηκών, ενώ τα συμπύρηνα έπεσαν "θύματα" των εκριζώσεων τα τελευταία δύο χρόνια, λόγω των ιδιαίτερα χαμηλών τιμών πώλησής τους, μεταξύ άλλων και στις βιομηχανίες.
"Την τελευταία διετία, οι οι ροδακινοπαραγωγοί επανειλημμένα προειδοποιούσαμε ότι θα προχωρήσουμε σε εκριζώσεις των δέντρων συμπύρηνων ροδάκινων, αλλά δεν μας πίστευαν, ενώ φέτος που θα νιώσουν την έλλειψη, θα κληθούν να πληρώσουν ακριβότερα", επισημαίνει ο κ. Χαλκίδης.
Το αργότερο μέχρι τις 20 Ιουνίου θα έχει "κλειδώσει" η τιμή για το συμπύρηνο ροδάκινο, όπως ανέφερε το μέλος της τριμελούς διαπραγματευτικής ομάδας για την τιμή και τη διακίνηση του προϊόντος, Γιάννης Βράνας.
"Εμείς στοχεύουμε στα 0,31 λεπτά/κιλό, ενώ κάναμε και προτάσεις σε ό,τι αφορά τη διακίνηση του προϊόντος", υπογράμμισε και πρόσθεσε ότι "ακόμα όλα είναι ανοιχτά και δεν υπάρχει καμιά συμφωνία".
Πάντως, σημείωσε ότι σε περίπτωση που ... δεν τα βρουν, θα γίνουν γενικές συνελεύσεις με όλους τους ροδακινοπαραγωγούς της χώρας, προκειμένου να αποφασιστεί το τι μέλλει γενέσθαι. Υπενθυμίζεται ότι, πέρυσι, οι ροδακινοπαραγωγοί πέτυχαν τιμή 0,20 λεπτά/κιλό στο συμπύρηνο, εκ των οποίων τελικά έβαλαν στην τσέπη 0,15-0,17 λεπτά/κιλό, αφού το υπόλοιπο ποσό κρατήθηκε από τις συνεταιριστικές για τα έξοδά τους.
Σύμφωνα με τους παραγωγούς, το κόστος παραγωγής υπερβαίνει τα 0,20 λεπτά/κιλό και στο πλαίσιο αυτό ανέφεραν, ότι ιδίως πέρυσι η "χασούρα" τους ήταν μεγάλη.
Και έκτακτη εισφορά σε ΟΛΟΥΣ... κι όποιος αντέξει
Στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς βρίσκονται η μείωση των συντελεστών του ΦΠΑ κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες και η μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων από το 20% στο 15%, μέτρα που θα περιλαμβάνονται στο φορολογικό νομοσχέδιο του Σεπτεμβρίου και «κλείνουν το μάτι» για συναίνεση με την αντιπολίτευση.
Εκτακτη εισφορά Με την επιβολή έκτακτης εισφοράς 3% στα εισοδήματα άνω των 6.000 ευρώ υπολογίζεται ότι εξασφαλίζονται πρόσθετα έσοδα 2,5 δισ. ευρώ. Αν υιοθετηθεί η πρόταση αυτή, περισσότεροι από 5.000.000 φορολογούμενοι από φέτος θα επιβαρυνθούν με πρόσθετο φόρο που φθάνει μέχρι τα 180 ευρώ για όσους δηλώνουν ετήσια εισοδήματα μέχρι 12.000 ευρώ και έως 2.820 ευρώ για εισοδήματα μέχρι 100.000 ευρώ εάν η εισφορά επιβληθεί στο τμήμα του εισοδήματος πάνω από τις 6.000 ευρώ.
Η επιβολή έκτακτης εισφοράς είναι επαχθέστερο μέτρο σε σχέση με τη μείωση του αφορολογήτου ορίου: Με τη μείωση του αφορολόγητου ορίου από τις 12.000 ευρώ στις 8.000 ευρώ και τη θέσπιση φορολογικού συντελεστή 10% στο κλιμάκιο εισοδήματος από 8.000 - 12.000 ευρώ προκαλείται επιβάρυνση στους φορολογούμενους έως και 400 ευρώ. Με τη μείωση του αφορολόγητου ορίου από τις 12.000 ευρώ στις 10.000 ευρώ και την καθιέρωση φορολογικού συντελεστή 18% στο κλιμάκιο εισοδήματος από 10.000 έως 12.000 ευρώ οι φορολογούμενοι επιβαρύνονται με πρόσθετο φόρο έως και 360 ευρώ.
Στα μέτρα που συζητάει η κυβέρνηση και θα αποφασιστούν αύριο στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου περιλαμβάνονται:
1. Αύξηση των τεκμηρίων διαβίωσης. Στο άτυπο Υπουργικό Συμβούλιο, η υπουργός Εργασίας Λούκα Κατσέλη πρότεινε υπερδιπλασιασμό των τεκμηρίων διαβίωσης που θεσπίστηκαν το 2010.
2. Παροχή επιπρόσθετων κινήτρων για επαναπατρισμό κεφαλαίων όπως: Μηδενική φορολόγηση των κεφαλαίων που θα επαναπατρισθούν. Υποχρεωτική επένδυση του 10% - 20% του εισαγομένου ποσού. Σύνδεση των κινήτρων επαναπατρισμού των κεφαλαίων με την αύξηση των θέσεων εργασίας όταν πρόκειται για επιχειρήσεις.
3. Αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ για τις υπηρεσίες εστίασης από το Σεπτέμβριο.
4. Αύξηση τελών κυκλοφορίας κατά 10%.
5. Μείωση του αφορολογήτου ορίου του Φόρου Ακίνητης Περιουσίας από τις 400.000 ευρώ που ισχύει σήμερα στις 100.000 ευρώ για ατομική περιουσία.
Ημερησία
Ισπανία: Τέλος οι "αγανακτισμένοι"-Εγκατέλειψαν την Πουέρτα ντε Σολ αφού η δυσωσμία που είχαν δημιουργήσει ήταν ανυπόφορη ακόμα και γι αυτούς!
"Ο καταυλισμός αποτελεί εργαλείο εργασίας, όχι έναν στόχο καθαυτό", αναφέρεται στο κείμενο που εγκρίθηκε από τις 17 επιτροπές που σχηματίζουν το κίνημα των "αγανακτισμένων".
Οι διαδηλωτές δεσμεύθηκαν επίσης να συνεχίσουν τις εκδηλώσεις του κινήματος, οργανώνοντας σειρά διαδηλώσεων τις επόμενες εβδομάδες.
Χρειάσθηκαν πολυήμερες συζητήσεις και σύγκληση συνελεύσεων που αναβάλλονταν ώστε οι "αγανακτισμένοι" να αποφασίσουν τελικά να διαλύσουν τον καταυλισμό, παρά τον κίνδυνο να ατονήσει το κίνημα διαμαρτυρίας που είχε αρχικά ευρεία υποστήριξη στην κοινή γνώμη, αλλά τελευταία περνούσε απαρατήρητο.
Τρεις εβδομάδες μετά τις συγκεντρώσεις δεκάδων χιλιάδων ατόμων στην Πουέρτα ντε Σολ σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις συνέπειες της οικονομικής και τις υπερβολές του καπιταλισμού, μόνο μερικές δεκάδες είχαν απομείνει να διανυκτερεύουν στην πλατεία το τελευταίο διάστημα.
Αντιμέτωποι με ανεπίλυτα προβλήματα τροφοδοσίας, υγιεινής και ασφαλείας, οι διαδηλωτές είχαν αρχίσει από την Κυριακή να περιορίζουν το μέγεθος του καταυλισμού, ξεστήνοντας κάποιες από τις σκηνές που καταλάμβαναν την καρδιά του τουριστικού και εμπορικού κέντρου στη Μαδρίτης.
Για να μην ατονήσει το κίνημα διαμαρτυρίας, οι "αγανακτισμένοι" προγραμματίζουν νέες διαδηλώσεις σε εθνικό επίπεδο τις επόμενες εβδομάδες, μία στις 11 Ιουνίου, ημέρα της ανάληψης των καθηκόντων των δημοτικών αρχών που εξελέγησαν στις 22 Μαΐου και την επόμενη στις 19 Ιουνίου.
ΜΠΑΜΠΙΝΙΏΤΗΣ: ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΙΤΙΑΤΙΚΗ, ΣΕ ΛΕΩ
Άρθρο του Γ. Μπαμπινιώτη
Και οι δύο αυτοί τύποι είναι σωστοί καθώς χρησιμοποιούνται κανονικότητα μέσα στους... αιώνες από τους Έλληνες. Κατά μίαν άποψη η αιτιατική είναι πιο κοντά στην δοτική οπότε, όσο παράξενο και να ακούγεται, ο βορειοελλαδίτικος τύπος (με λες) θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι πιο δικαιολογημένος.
Ο βασικότερος λόγος που σήμερα η σύνταξη με γενική θεωρείται ορθότερη (μου λες) είναι μάλλον επειδή η Νότιος Ελλάδα απελευθερώθηκε πρώτη και η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε στο νέο κράτος ήταν αυτή που μιλούσαν σε εκείνα τα μέρη.
Σήμερα, ειδικά μέσω των μέσων μαζική ενημέρωσης, έχει καθιερωθεί γενικότερα ο τύπος με την γενική. Το βέβαιο είναι πως έχει περάσει στο υποσυνείδητό μας ως ο ορθός τρόπος αν και αυτό όπως είδαμε δεν στέκει πραγματικά.
Παρεμπιπτόντως, δυο από τους λογοτέχνες που έχουν γράψει με τον συγκεκριμένο τρόπο είναι ο Κώστας Π. Καβάφης και ο Αθανάσιος Χριστόπουλος.
Ας μην ξεχνάμε το εξής σημαντικό: οι νοτιοελλαδίτες, που εκφράζουν τη δοτική μέσω γενικής λέγοντας "θα σου πω κάτι", "θα της δώσω κάτι", στον πληθυντικό διαπράττουν ακριβώς το "σφάλμα" που καταλογίζουν στα εκ Βορρά αδέλφια τους, και λένε: "θα σας πω κάτι", "θα τους δώσω κάτι". Χρησιμοποιούν δηλαδή αιτιατική! Επομένως, καθαρά από απόψεως ομοιογένειας, τα βόρεια ιδιώματα είναι πιο συνεπή διότι χρησιμοποιούν αιτιατική και στον ενικό και στον πληθυντικό..."
ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΙΤΙΑΤΙΚΗ ΣΕ ΛΕΩ!
Έκκληση προς πιθανά άλλα θύματα του Στρος Καν
Ο αμερικανός δικηγόρος Κένεθ Τόμσον απηύθυνε την έκκληση αυτή μέσω του γαλλικού τηλεοπτικού δικτύου France 2 σε γυναίκες από τη Γαλλία και την Αφρική.
Υπενθυμίζεται ότι ο Στρος-Καν ξαναδήλωσε την Δευτέρα στο δικαστήριο «αθώος» για τις όλες τις κατηγορίες που τον βαρύνουν, μετά την καταγγελία της καμαριέρας.
Ο συνήγορος της, πάντως, επιμένει ότι «θα προστατεύσουμε τα δικαιώματα του θύματος, θα μιλήσουμε για λογαριασμό του και θα συνεργαστούμε με το γραφείο του εισαγγελέα».
Ο Τόμσον περιέγραψε την πελάτισσά του ως μια «απλή και εργατική γυναίκα, που υπέστη ψυχικά τραύματα, αλλά θέλει να υπερασπιστεί την αξιοπρέπειά της».
star.gr
Γερμανία- E.coli: Ο ρυθμός εμφάνισης των κρουσμάτων μόλυνσης με το επικίνδυνο βακτήριο μειώνεται σημαντικά
"Δεν μπορώ να πω ότι το θέμα έληξε, αλλά αφού μελετήσαμε τα πιο πρόσφατα δεδομένα, έχουμε λόγους να ελπίζουμε."
Ο Μπαρ εμφανίστηκε πιο αισιόδοξος από χθες Τρίτη, όταν είχε δηλώσει "συγκρατημένα αισιόδοξος" ότι τα χειρότερα πέρασαν.
Ντάλλας-Μαϊάμι 86-83 (2-2)
Επώνυμη καταγγελία κατά του διευθυντή του ΑΠΕ στον ελεγκτή δημόσιας διοίκησης
Αξίζει να σημειωθεί πως συνεχίζονται να αποστέλλονται απειλητικά e-mail κατά δημοσιογράφων που εργάζονται στο ΑΠΕ. Κανείς δεν ενδιαφέρεται…
olympia.gr
Ο υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε ζητεί "ουσιαστική" επέκταση της βοήθειας προς την Ελλάδα
Ο υπουργός ζητεί επίσης, εκ νέου, μια επιμήκυνση του ελληνικού χρέους στην οποία θα συμμετάσχουν και ιδιώτες πιστωτές.
Εξέφρασε τη βούληση κάθε συμφωνία για τη νέα βοήθεια στην Ελλάδα κατά την προσεχή σύνοδο στις 20 Ιουνίου των ευρωπαίων υπουργών Οικονομικών να προσφέρει ένα σαφές πλαίσιο, ώστε η Αθήνα να μπορέσει να ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τους πιστωτές της με ενδεχόμενη βοήθεια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
Πέρυσι η Ελλάδα έλαβε δάνειο 110 δισεκατομμυρίων ευρώ από το ΔΝΤ, την ΕΚΤ και την ΕΕ, το οποίο χορηγείται τμηματικά, με αντάλλαγμα την εφαρμογή ενός προγράμματος λιτότητας το οποίο προκάλεσε έντονες διαμαρτυρίες στη χώρα.
Η χορήγηση ενός νέου πακέτου βοήθειας ύψους τουλάχιστον 60 δισεκατομμυρίων ευρώ τελεί υπό εξέτασιν , σύμφωνα με ευρωπαϊκές διπλωματικές πηγές.
Ωστόσο, ενώ ο επικεφαλής του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ είχε δηλώσει την Παρασκευή ότι προσδοκά σε μια "πρόσθετη χρηματοδότηση για την Ελλάδα υπό αυστηρούς όρους", το Βερολίνο δήλωσε τη Δευτέρα ότι ακόμη δεν υπάρχει καμιά δέσμευση ή απόφαση.
"Αυτό που υπάρχει επί του παρόντος δεν είναι δεσμεύσεις, είναι γνώμες", δήλωσε ο εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης Στέφεν Ζάιμπερτ προσθέτοντας ότι "θα υπάρξει κοινή θέση της γερμανικής κυβέρνησης, όταν η έκθεση της αποστολής των εμπειρογνωμόνων της ΕΚΤ, του ΔΝΤ και της ΕΕ "θα έχει διαβαστεί και αναλυθεί".
Χρυσοχοϊδης: Θα σας λύσω όλα τα προβλήματα και θα μοιράσω και 25 δις... δίκαια όπως κάνει πάντα το ΠΑΣΟΚ
1. Μετά από 2 χρόνια ΠΑΣΟΚ... μας λέει τι πρέπει να γίνει και όχι τι κάνει ή τι έκανε!
2. Μας λέει ότι με 6 συνθήματα-κουλτούρες του στυλ "αύξηση της εγχώριας παραγωγής" (και πως θα γίνει αυτό ρε μεγάλε;) θα μας μαζέψει 25 δις ευρώ!!!
4. Η αποθέωση βέβαια είναι ότι τα 25 δις θα τα μοιράσει στον απλό λαό... γιατί το ΠΑΣΟΚ είναι κοινωνικά δίκαιο (γι αυτό έκοψε από τις συντάξεις των 600 ευρώ...)... και δεν θα τα μοιράσει σε όσους έκαναν μάγκες οι προηγούμενες κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ
Ο άνθρωπος δεν έχει καταλάβει τι γίνεται!! Πολιτικός της δεκαετίας του 80 που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να υπόσχεται χρήμα κατά τα πρότυπα του αρχηγού του και του "λεφτά υπάρχουν"...
Βέβαια κάπου του ξέφυγε και το ότι το 2013 μετά από ξέσκισμα 4 χρόνων και αφού μας μοιράσει τα 25 δις που θα βγάλει απ' το τσεπάκι... θα καταφέρει να μας ξαναφέρει στο βιοτικό επίπεδο του "άχρηστου Καραμανλή" το 2009...
Διαβάστε όλη την είδηση γλύψιμο στον μελλοντικό ηγέτη:
Με βάση το σχέδιο αυτό η Ελλάδα το 2013 θα μπορέσει να επανέλθει στο επίπεδο του ΑΕΠ που είχε το 2009, είπε ο κ. Χρυσοχοΐδης ,καθώς θα καταστεί δυνατή η ανάκτηση του ελλείμματος των 25 δισεκατομμυρίων ευρώ που χάθηκαν από την αγορά τα έτη 2007-2009 ["Τυχαίο" μάλλον το λάθος του Μιχαλάκη ή του ΑΠΕ που μεταδίδει την είδηση καθώς τα 25 δις μάλλον χάθηκαν από την αγορά την περίοδο 2009-2011 και βάλε, λόγω της τρελής φορολόγησης και της περικοπής μισθών-συντάξεων].
Σημειωτέον ότι ο κ. Χρυσοχοΐδης θεωρεί κομβικό το πρόβλημα του ελλείμματος, το οποίο επιπλέον θεωρεί ως "προϊόν" του πελατειακού κράτους.
Ειδικότερα τα έξι σημεία του σχεδίου που πρότεινε ο κ. Χρυσοχοΐδης αφορούν:
α) στην προωθούμενη αύξηση των εξαγωγών στο 15% του ΑΕΠ, από το 11% στο οποίο είναι σήμερα.
β) στην προώθηση των ιδιωτικοποιήσεων.
γ) στην προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα.
δ) στην αξιοποίηση κοινοτικών προγραμμάτων.
ε) στην μεταστροφή της παραοικονομίας και
στ) στην αύξηση της εγχώριας παραγωγής.
Μιλώντας αργότερα με δημοσιογράφους, ο υπουργός Ανάπτυξης είπε χαρακτηριστικά ότι "ως ΠΑΣΟΚ δεν πρέπει να αγνοούμε την κοινωνική αλληλεγγύη και δικαιοσύνη και, ως εκ τούτου, πρέπει να φροντίσουμε ώστε τα 25 δισεκατομμύρια ευρώ που θα ανακτηθούν να μην συγκεντρωθούν σε λίγα χέρια, αλλά να διανεμηθούν δίκαια".
Επίσης ο κ. Χρυσοχοΐδης πρότεινε την καθιέρωση ετήσιας Έκθεσης βιωσιμότητας της ανάπτυξης κατά τα πρότυπα της Έκθεσης βιωσιμότητας του χρέους.
Ο υπουργός Ανάπτυξης είπε ότι η κυβέρνηση εφαρμόζει σχέδιο διάσωσης της χώρας και στη σημερινή συζήτηση αναδείχθηκε υψηλό αίσθημα ατομικής και συλλογικής ευθύνης.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι υπάρχουν διαφορετικές θέσεις για το Μνημόνιο και χαρακτήρισε "χωρίς αξία" την θέση της ΝΔ για αναδιαπραγμάτευση, καθώς, όπως τόνισε, το Μνημόνιο είναι ένα πλαίσιο το οποίο υπόκειται σε καθημερινή σχεδόν αναδιαπραγμάτευση.
Οι σημερινοί βουλευτές είναι είτε διαχειριστές, είτε παιδιά της ευημερίας, αλλά τώρα έχουμε κρίση και αντιμετώπιση κρίσης σημαίνει ευθύνη και ευθύνη σημαίνει πολιτική, είπε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
Ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας απέρριψε τα περί "νέας Μεταπολίτευσης" λέγοντας χαρακτηριστικά ότι αυτά είχαν νόημα πριν από δέκα χρόνια, όταν και το ΠΑΣΟΚ έπρεπε να είχε δει ορισμένα πράγματα.
Αυτό που αποτελεί ζήτημα σήμερα είναι η "αφαίρεση" από την αγορά 25 δισεκατομμυρίων ευρώ, στην έλλειψη των οποίων απέδωσε την απογοήτευση, τον θυμό και την οργή των πολιτών.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι η κυβέρνηση προχωρά με αύξηση των εξαγωγών, αξιοποίηση προγραμμάτων του ΕΣΠΑ και μείωση του πληθωρισμού με ταυτόχρονη μείωση των τιμών.
Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι ο πληθωρισμός τον Μάιο αναμένεται να κλείσει στο 3,4% έναντι 3,7% τον Απρίλιο, σημειώνοντας ότι από το 3,7% του Απριλίου μόνο το 0,03% οφείλεται σε φόρους και όλο το υπόλοιπο σε άλλους παράγοντες.
Η Ελλάδα σήμερα, πρόσθεσε ο κ. Χρυσοχοΐδης είναι μία από τις επτά χώρες της ευρωζώνης όπου σημειώνεται μείωση τιμών.
Στην συζήτηση που είχε με τους δημοσιογράφους ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι ναι μεν η Ελλάδα το 2006 ήταν πρωταθλήτρια στην ανάπτυξη εντός της ΕΕ, αλλά αυτή η ανάπτυξη στηριζόταν σε "πήλινα πόδια", ενώ τα τρία επόμενα χρόνια συνεχίστηκε ο δανεισμός για να τονώνεται η κατανάλωση και όχι να αναδιαρθρωθεί η οικονομία.
Ολοκληρωτικές περικοπές σε βάρος των Ελλήνων με παραπληγίες και τετραπληγίες
Οι έλληνες και οι Ελληνίδες με παραπληγίες, με τετραπληγίες, με ημιπληγίες και με ακρωτηριασμούς είναι παγιδευμένοι και καταδικασμένοι σε ολοκληρωτική ακινησία: Τα αναπηρικά καθίσματα, τα τεχνητά μέλη, τα γερανάκια, τα συστήματα ουροσυλλογής, τα μαξιλάρια για την προστασία από τις κατακλίσεις, οι ορθοστάτες και όλα τα άλλα βοηθήματα είναι απαραίτητα για την επιβίωση. Δεν είναι δυνατόν να καταργηθούν.
Την ίδια στιγμή που τα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία έχουν περικόψει τα απερίκοπτα, ο χρηματισμός, η δωροδοκία και η μίζα καλά κρατούν σε όλα τα ασφαλιστικά ταμεία.
Χωρίς αυτά τα βοηθήματα οι ζωές των παραπληγικών και των τετραπληγικών κινδυνεύουν. Σε μερικά χρόνια η Ελλάδα θα είναι το μόνο δυτικό κράτος που θα είναι «ελεύθερο αναπήρων» αφού οι ανάπηροι θα έχουν πεθάνει.
Δεν υπάρχουν πολλές δυνατότητες αντίδρασης. Οι πολίτες με παραπληγίες και με τετραπληγίες που χρησιμοποιούν αναπηρικά αμαξίδια για τις μετακινήσεις τους αντικειμενικά εμποδίζονται εξαιτίας των πολλών πολεοδομικών εμποδίων που υπάρχουν σε όλες τις απροσπέλαστες πόλεις. Αυτό από μόνο του δυσκολεύει κάθε μαζική αντίδραση από τη μειονότητα των πολιτών με παραπληγίες και με τετραπληγίες.
Εκ μέρους του περιοδικού ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ και του http://www.disabled.gr/ δεν μπορούμε να σκεφτούμε τρόπους αντίδρασης. Πώς να αντιδράσουν οι πολίτες με παραπληγίες και με τετραπληγίες όταν όλες οι πόλεις είναι απροσπέλαστες και όταν η πλειοψηφία των κτιρίων που στεγάζονται τα ασφαλιστικά ταμεία είναι απροσπέλαστα;
Ο μόνος τρόπος αντίδρασης είναι το διαδίκτυο αυτό είναι το μόνο που είναι προσπελάσιμο για τους ανθρώπους με παραπληγίες και με τετραπληγίες. Σας παρακαλούμε να στείλετε αυτό το e-mail παντού, μήπως και η δημοσιότητα αναγκάσει την εξουσία να ανακαλέσει αυτές τις θανατηφόρες περικοπές.
Περιοδικό ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ, http://www.disabled.gr/

