01 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Πέτρος Δούκας αναλύει τις άγνωστες πτυχές στην συγχώνευση Alpha - Eurobank. (Μία ανάλυση που θα συζητηθεί)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvHfXFt3ORFyVVC8wmU8qQDjCSPXIiJ56sQuXRZw-p66zOVldfHEDNjik7N1uthuoJ6iS6pNKutkMpyv40L24080BfPZrNFQEbTJz-x4rkFr-vxX4iDOreehXKr7T-hc-zXtEQzSwXWQMl/s300/Portrait+Rassias.JPGΜετά τους ξέφρενους πανηγυρισμούς, ήλθε η ανησυχία... Ο Πέτρος Δούκας μας δίνει την πλέον ενδελεχή ανάλυση των γεγονότων, τις προκλήσεις της επόμενης ημέρας και επισημαίνει καταστάσεις που ουδείς έθιξε μέσα στις υστερικές αντιδράσεις των προηγουμένων ημερών. Είναι σίγουρο πως η προσέγγιση του θα προκαλέσει μεγάλη συζήτηση, αφού αναφέρει στοιχεία που όφειλαν να αναζητήσουν οι οικονομικοί συντάκτες αλλά κυρίως οι πολιτικοί πριν εκδηλωθούν. Διαβάστε την:

Η συνέχεια στο olympia.gr

Video απ' την υποδοχή Μαγκέτι στη Θεσσαλονίκη

Δείτε τα:



31 Αυγούστου 2011

Wikileaks-Αμερικάνος Πρέσβης: "...ο κ. Βενιζέλος (γεννηθείς Τούρκογλου)..."

http://vstatic.doldigital.net/vimawebstatic/8D215391B8BDC084D49340E5D1F1EA61.jpgΑυτό που μέχρι τώρα κυκλοφορούσε σαν φήμη έρχεται να επιβεβαιώσει o Αμερικάνος Πρέσβης που σε έγγραφό του που στέλνει 3 μέρες μετά τις εκλογές του 2009 λέει ότι ο Βενιζέλος γεννήθηκε σαν Τούρκογλου... και προφανώς αργότερα άλλαξε όνομα... και όχι ότι υπάρχει κάτι μεμπτό σήμερα, αλλά όσο να 'ναι πρέπει να ξέρουμε την αλήθεια για την ιστορία του καθενός μιας και επί τουρκοκρατίας τα ονόματα μόνο τυχαία δεν ήταν...

Ιδού και το τηλεγράφημα της Πρεσβείας:

Who's Who In The New Greek Government — Embassy Athens (Greece)
Reference id: 09ATHENS1535
Origin: Embassy Athens
Time: Wed, 7 Oct 2009 15:16 UTC

WHO'S WHO IN THE NEW GREEK GOVERNMENT
1. (SBU)...
8. (SBU) Evangelos Venizelos: Leader of a PASOK faction that has traditionally been in opposition to Papandreou. A university professor of constitutional law born in 1957, Mr. Venizelos (nee Turkoglu) collided with Mr. Papandreou over the party leadership in 2007 - and decisively lost.

ΥΓ. Για το τι σημαίνει το nee στα αγγλικά δείτε εδώ

Τρέμουν τον Καραμανλή…

Διαστάσεις μάστιγας παίρνουν οι κυβισθήσεις των επίορκων του συστήματος. Υπερπροβεβλημένη περσόνα MEGAλου καναλιού εκλιπαρεί για ολιγόλεπτη τηλεφωνική συνομιλία για “προσωπικούς λόγους”! Μεμονωμένοι βουλευτές (εντός και εκτός ΝΔ) ζητούν απεγνωσμένα συνάντηση Έχουν καεί τα τηλέφωνα του πολιτικού του γραφείου από δημοσιογράφους που αφήνουν μηνύματα “στήριξης”…

H συνέχεια στο olympia.gr

Επίθεση Μιχελάκη στο ΠΑΣΟΚ για το μεταναστευτικό

Για «καταρρέουσα κυβέρνηση Παπανδρέου», η οποία προκαλεί ζημιά με τη μεταναστευτική πολιτική της «σε βάρος των Ελλήνων πολιτών και των νόμιμων αλλοδαπών», έκανε λόγο ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης, με αφορμή επίκαιρη ερώτηση της γραμματέως μεταναστευτικής πολιτικής της ΝΔ, Φωτεινής Πιπιλή.

Συνδέοντας την παρουσία μεταναστών χωρίς χαρτιά με τη νομοθεσία για την υπό όρους νομιμοποίηση μεταναστών που διαμένου επί μακρό διάστημα στην Ελλάδα, ο κ. Μιχελάκης ανέφερε πως «η Νέα Δημοκρατία έχει δεσμευθεί να καταργήσει άμεσα το νόμο Ραγκούση, που άνοιξε την 'κερκόπορτα' στους παράνομους μετανάστες και έχει μετατρέψει τη χώρα σε ξέφραγο αμπέλι».

Σημειώνεται πως στην ερώτησή της η κ. Πιπιλή ανέφερε πως με την εφαρμογή του εργόσημου θα μπορούν να παίρνουν ΑΜΚΑ και μετανάστες που διαμένουν παράνομα στη χώρα, αλλά και οι καταγγελίες ότι άτομα αγνώστου εθνικότητας λαμβάνουν παράνομα συντάξεις χωρίς να το δικαιούνται.

Νικοπολίδης: Είναι σαφέστατο πως αδικήθηκε ο ΠΑΟ!

Την εύνοια του Ολυμπιακού από την διαιτησία στο περσινό ντέρμπι των “αιωνίων” στο “Γ. Καραϊσκάκης” παραδέχθηκε ο παλαίμαχος, πλέον, τερματοφύλακας Αντώνης Νικοπολίδης. Τι είπε για τα “στημένα”, την “γενιά της Ριζούπολης”, τον Κοστάντσο και τον Μακούν.

Ο Αντώνης Νικοπολίδης μίλησε στο sport24.gr απαντώντας σε ερωτήσεις που του υπέβαλλε ο κόσμος. Τα σημαντικότερα αποσπάσματα όσων είπε:

Για τα στημένα παιχνίδια: "Για τα στημένα παιχνίδια Οι ποδοσφαιριστές όσο κι αν σου φαίνεται παράξενο είναι κι αυτοί θύματα, όλης αυτής της κατάστασης. Και δεν μιλάω γι' αυτούς που έχουν παίξει και έχουν αποκομίσει κέρδη, αλλά γι' αυτούς που παίζουν για 800 ευρώ, σπάνε τα πόδια τους και δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει η αυριανή μέρα. Εσύ ίσως έχεις μια εικόνα διαφορετική, όμως οι ποδοσφαιριστές δεν είναι μόνο αυτοί που αγωνίζονται στην Superleague, στον Ολυμπιακό, στον Παναθηναϊκό ή στην ΑΕΚ. Υπάρχουν και οι άλλοι που είναι θύματα και πολλές φορές μπλέκονται σε καταστάσεις που ούτε αυτοί οι ίδιοι μπορούν να τις ελέγξουν. Όσον αφορά εμένα, ποτέ σ' όλη μου την καριέρα δεν έχει πέσει τίποτα στην αντίληψή μου".

Για το περσινό ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στο "Καραϊσκάκης": "Είναι σαφέστατο ότι ο Παναθηναϊκός αδικήθηκε. Δεν μπορεί να το αρνηθεί κανένας. Για το μόνο που δεν αισθάνομαι άνετα όμως είναι που μπήκαν οι οπαδοί μέσα στο γήπεδο και τα όσα ακολούθησαν".

Για τον διάδοχό του στα καρέ του Ολυμπιακού Φράνκο Κοστάνσο: "Η αλήθεια είναι πως μέχρι τώρα δεν έχει πείσει με την απόδοσή του. Είναι όμως αρχή και δεν πρέπει να τον κρίνουμε τόσο γρήγορα. Θα περιμένουμε όλοι στα επίσημα παιχνίδια της ομάδας και ελπίζουμε πως θα είναι αυτός που πραγματικά πρέπει, αυτός που επέλεξε ο Ολυμπιακός για τα επόμενα χρόνια".

Για τη μεταγραφή του Ζάν Μακούν: "Αναμφίβολα θα βοηθήσει τον Ολυμπιακό. Ήταν ένας παίκτης που ο Ολυμπιακός τον έχει ανάγκη και είναι παίκτης με υψηλή ποιότητα".
Για τη "γενιά της Ριζούπολης": "Ήταν πιστεύω μια φιλοσοφία που είχε ξεκινήσει στον Παναθηναϊκό, προκειμένου να βγάλει παίκτες από την ακαδημία. Εκείνα τα χρόνια ανέβηκαν πάρα πολλά παιδιά και δημιουργήθηκε ένας κορμός παικτών, πάνω στον οποίον στηρίχτηκαν οι επιτυχίες του Παναθηναϊκού στην Ευρώπη, αλλά και της εθνικής ομάδας".

Για την αναβάθμιση του ελληνικού ποδοσφαίρου: "Για μένα για να γίνει καλύτερο το ελληνικό ποδόσφαιρο πρέπει να ξεκινήσουμε από τις βάσεις του και η βάση του ποδοσφαίρου είναι τα γήπεδα. Η αναβάθμιση του ελληνικού ποδοσφαίρου ξεκινάει με την δημιουργία γηπέδων όπως το Καραϊσκάκης. Γι αυτό η πολιτεία πρέπει να είναι κοντά και να βοηθήσει και Παναθηναϊκό και ΑΕΚ και ΠΑΟΚ να φτιάξουν γήπεδα".

Γ. Μιχελάκης για το ανέκδοτο ΓΑΠ ότι πριν το 2009 ασκούσε συναινετική πολιτική :)))))

«Μόνο ως χιούμορ θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε τις αναφορές του κ. Παπανδρέου για συναινετική στάση του ιδίου και του κόμματός του πριν τις εκλογές του 2009.
Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς…!

Τη συμμετοχή του σε αποκλεισμούς λιμανιών όπως αυτή του Πειραιά;

Την περίοδο της συζήτησης του Ασφαλιστικού, όταν αποχωρούσε από τη Βουλή για να ενωθεί με τους διαδηλωτές και να αποκλείσουν το υπουργείο Εργασίας;

Ή τους στενούς του συνεργάτες, όπως τον κ. Παπακωνσταντίνου, που εισέβαλαν και έκαναν καταλήψεις σε Δημόσιους Οργανισμούς όπως η ΔΕΗ;

Όσο για τη συναινετική στάση του ιδίου στα θέματα της Παιδείας, ποιος ξεχνάει ότι ακόμα και αυτά τα οποία πίστευε, όπως το άρθρο 16 στην αλλαγή του Συντάγματος για την ιδιωτική εκπαίδευση, δεν τόλμησε να τα υποστηρίξει λόγω των αντιδράσεων στο εσωτερικό του κόμματός του.

Ακόμα, τις αναφορές του περί ανυπόστατης σεναριολογίας, για πρόωρες εκλογές και συγκυβερνήσεις, θα πρέπει να τις απευθύνει στους υπουργούς του, οι οποίοι συστηματικά δίνουν τροφή για τέτοια σενάρια.

Και κάτι ακόμα: Στο… “ανέκδοτο” περί συναινετικής στάσης του ιδίου και του ΠΑΣΟΚ πριν τις εκλογές του 2009, δεν ξέρουμε τι γνώμη έχει ο κ. Λοβέρδος, ο οποίος μόλις προ ημερών μίλησε για τον δημαγωγικό πολιτικό λόγο του κόμματός του την περίοδο εκείνη».

ΟΠΟΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ

 Σε συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης με θέμα το ΜΕΓΚΑ.
 Εμφανίζεται στο γυαλί η ποντικομαμή η Σπυράκη.
   - Αληθεύει ρωτάει η Τρέμη ,ότι ο πρόεδρος των ταξί ο Λυμπερόπουλος ,έκανε δηλώσεις μπροστά από τα γραφεία της Ν.Δ. στη Συγγρού?
   -Ναι απαντάει η Σπυράκη φορώντας εκείνο το ηλίθιο υπομειδίαμα (όταν αναφέρεται σε θέματα της Ν.Δ.).
   - Μπροστά στη Συγγρού? ρώτησε και ο Πρετεντέρης γουρλόνοντας τα μάτια του, από την έκπληξη,λες και έπαιρνε πρωτάθλημα ο ΠΑΟ.
   -Ναι ξαναπάντησε η Σπυράκη,γελώντας πιο σαρδόνια.Εξάλλου ο Λυμπερόπουλος έχει καλές σχέσεις με πολλούς μέσα από τη Ν.Δ..
   Αλλά έτσι εκτίθεται και ο Λυμπερόπουλος και η Ν.Δ. ανταπάντησε η Τρέμη,τρέμοντας ελαφρά και με κίνδυνο να καταστραφούν όλα τα ΜΠΟΤΟΞ και οι πλαστικές που είχε κάνει όλα αυτά τα χρόνια.
   Όλοι δε από το ΠΑΝΕΛ κούνησαν τις κεφάλες τους με αποτροπιασμό.
   Έτσι είναι,πρώτη φορά συμβαίνουν τέτοια πράγματα.
   ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟχι,μη πάει το μυαλό σας το βρώμικο,στο MR . LACOSTE, η Παπασπύρου,τον έχοντα πάθει γεροντική άνοια και αλτσχάιμερ τα τελευταία 2 χρόνια Παναγόπουλο,τον μαύρο τον σκύλο τον ΡΑΝ-ΤΑΝ -ΠΛΑΝ τον Φωτόπουλο και τα άλλα τα καλόπαιδα.
   Αυτοί είναι ΠΑΣΟΚ και το ΜΕΓΚΑ ότι έχει σχέση με το ΠΑΣΟΚ το βλέπει καλό καγαθό.
  Για αυτούς που νομίζουν ότι το ΜΕΓΚΑ τα γυρίζει σιγά-σιγά    .ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΥΝΑΓΕ.
   

Τι σημαίνει ο όρος "nee" στις αγγλόφωνες χώρες;

(Κρατήστε το για επόμενη ανάρτηση)

Αντιγράφω από το http://www.thefreedictionary.com/nee:

née also nee

adj.
1. Born. Used to indicate the maiden name of a married woman.
(1. Γεννηθείς σαν. Χρησιμοποιείται για να δείξει το πατρώνυμο μιας παντρεμένης γυναίκας)
2. Formerly known as.
(2. Τυπικά γνωστός σαν-χρησιμοποιείται σε καλλιτέχνες με ψευδώνυμο πχ.)

πχ. "Hillary Clinton nee Rodham" δηλ. Χίλαρι Κλίντον γεννηθείσα Ρόνταμ

Το nee υποδηλώνει λοιπόν στην αγγλική το όνομα με το οποίο γεννήθηκε κάποιος και το οποίο άλλαξε για διάφορους λόγους στη συνέχεια

Τέλος για το τούρκικο γραν πρι F1

http://www.spiegel.de/images/image-255597-panoV9free-mhuc.jpgΒγήκε από το πρόγραμμα του 2012, που παρουσιάστηκε σήμερα, το τούρκικο γκραν πρι της F1 μιας και τελείωσε στο συμβόλαιο που είχε υπογράψει η FIA. Αντί για την Τουρκία ο αγώνας θα γίνει στο Austin του Texas.

Του χρόνου θα γίνει κανονικά, έτσι προβλέπεται τουλάχιστον και ο αγώνας του Μπαχρέιν που φέτος ακυρώθηκε λόγω της έκρυθμης πολιτικής κατάστασης.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, που περιλαμβάνει 20 αγώνες, θα ξεκινήσει στην Αυστραλία στις 18 Μαρτίου και θα τελειώσει στη Βραζιλία στις 25 Νοεμβρίου.

Πρόκληση για την οργάνωση των ομάδων αποτελούν οι τελευταίοι έξι αγώνες που θα γίνονται σε εβδομαδιαία βάση ανά δύο αγώνες: Ιαπωνία και Ν. Κορέα (7 και 14 Οκτωβρίου), Ινδία και Άμπου Ντάμπι (28 Οκτωβρίου και 4 Νοεμβρίου) και Όστιν και Βραζιλία (18 και 25 Νοεμβρίου).

Μη βιάζεσαι Γιώργο... ο χρόνος τρέχει υπέρ μας... μας χρωστάνε και το Βατοπαίδι...



Αλήθεια μπορεί να μας πει κάποιος ΠΑΣΟΚος σε ποιο σημείο βρίσκεται η ιστορία του Βατοπαιδίου;

ΘΑΥΜΑ!

ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ "ΚΟΡΙΟΣ" ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ...
έγραφε ο τίτλος και μια τύπισα (νομίζω Σοφία Φασουλάκη) βγήκε και είπε μέσα σε ένα λεπτό ότι είναι έτοιμο το πόρισμα που αποδίδει ευθύνες σε συγκεκριμένα άτομα.... ακολούθησε το σχόλιο της Ο. Τρέμη:

Ευχαριστούμε πολύ Σοφία!

Ο Βουλγαράκης ετοιμάζει βιβλίο!

http://www.newsbomb.gr/photos/images/sized/articles/karamanlis18-480x0.jpgΕξ ιδίων έρχεται να κρίνει τα αλλότρια ο κ. Γιώργος Βουλγαράκης με το βιβλίο που έγραψε και εκδίδεται σύντομα. Ο τίτλος του είναι προφανής. Ονομάζεται «Πολιτικό κόστος» κι έρχεται να απαντήσει στα ερωτήματα που απασχολούν την ισχυρή πλειοψηφία όπως γιατί δεν έχει μιλήσει ακόμα ο Κώστας Καραμανλής.

Ο πρώην υπουργός των κυβερνήσεων Καραμανλή φέρεται έτοιμος να θίξει πρόσωπα και πράγματα από τη στιγμή που αθωώθηκε ομόφωνα από τη Βουλή για τις κατηγορίες που τον βάρυναν και φαίνεται να στρέφεται πλέον στην ακαδημαϊκή σταδιοδρομία.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsbomb, στο βιβλίο που θα κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Σιδέρη, ο κ. Βουλγαράκης δεν θα κάνει μόνο μια θεωρητική προσέγγιση περί του πολιτικού κόστους αλλά θα θιγούν μια σειρά από κρίσιμα γεγονότα και αποφάσεις που ελήφθησαν σε κεντρικό επίπεδο από την κυβέρνηση Καραμανλή στο διάστημα 2004 – 2008. Λέγεται μάλιστα ότι ο πρώην υπουργός δεν διστάζει να κάνει κριτική σε στάσεις, συμπεριφορές και θέσεις που έλαβαν ακόμα και άλλα μέλη των υπουργικών συμβουλίων στα οποία συμμετείχε.

Όπως λένε παλιοί συνεργάτες του κ. Βουλγαράκη, οι οποίοι επικοινωνούν μαζί του, διατυπώθηκαν αιτιάσεις εις βάρος του εσκεμμένα διότι πρέπει να πληγεί η αξιοπιστία του πολιτικού λόγου του από τη στιγμή που είχε εμπλακεί σε λεπτές υποθέσεις όπως ήταν το σκάνδαλο των υποκλοπών εις βάρος του κ. Κώστα Καραμανλή. «Ήταν σε θέση να γνωρίζει κρίσιμα και μη ζέοντα πολιτικά ζητήματα και δεν υπήρχε κανένας άλλος τρόπος, απ την ώρα που οι απόπειρες για τη δολοφονία του απ τον Επαναστατικό Αγώνα απέτυχαν, παρά μόνο να πληγεί η ηθική του υπόσταση», λένε κι όπως φαίνεται το βιβλίο Βουλγαράκη θα συζητηθεί…

newsbomb.gr

Συρίγγος: Ο Καραμανλής άσκησε εθνική πολιτική (video)

Όταν το λέει ο Συρίγγος έχει άλλη σημασία απ' ότι όταν φωνάζουμε εμείς:



Καλά τα τσόλια που ακούγονται να συμφωνούν μαζί του δεν θα τα σχολιάσω, αλλά να ξέρουν πως έχουν γνώση οι φύλακες και η κολοτούμπα του τελευταίου διαστήματος είναι τζάμπα, μιας και ο Καραμανλής ξέρει πολύ καλά ποιοι είναι οι υβριστές του...

Καλά ρε Έλενα Διάβασε και καμιά άλλη σελίδα!

Εντάξει καταλαβαίνουμε ότι η Έλενα Παναρίτη λόγω περιορισμένων δυνατοτήτων και φλού αντικειμένου έχει πολύ ελεύθερο χρόνο και σαν καλός υφυπουργός περνάει πολύ ώρα στα ίντερνετ για να μην πάνε και τζάμπα οι αμερικανίες της Apple... αλλά να διαβάζει και όλη μέρα skai.gr και να μας τον προτείνει, είναι πολύ μονότονο και boring όπως λέει και η ίδια! Μπες και σε καμιά άλλη σελίδα ρε Έλενα:


Καραγκιοζιλίκια Χρυσοχοΐδη: Ανακοίνωσε 4 επενδύσεις fast track... χωρίς να πει ποιες είναι!!!

Συνέντευξη τύπου έδωσε σήμερα ο Mike Chrysochoidis, όπως τον αποκαλούν και οι αμερικάνοι φίλοι του. Αλλά οι πληροφορίες για το τι είπε είναι συγκεχυμένες. Ενώ η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ λέει ότι τα 4 επενδυτικά σχέδια που εγκρίθηκαν είναι συνολικού ύψους 1,2 δις, ο skai.gr λέει ότι είναι ύψους 2 δις ευρώ!!! Άντε βγάλε άκρη μέσα σε τέτοια καταιγίδα προπαγάνδας. Φυσικά δεν αποκάλυψε ποιες είναι οι εταιρίες που συμμετέχουν στα 4 επενδυτικά σχέδια... πράγμα που δε νομίζω να είναι και ότι φυσιολογικότερο.

Εννοείται τέλος ότι το ρεπορτάζ διανθίστηκε και με ένα κάρο παπαριές που είπε ο Mike, πχ. περί 20 δις επενδύσεων που θα δημιουργήσουν 15.000 θέσεις εργασίας και φυσικά από το στόμα του Μιχαλάκη δεν λείπει και η γνωστή καραμέλα περί δήθεν αύξησης των εξαγωγών που όπως έχουμε πει πολλές φορές οφείλεται στην αύξηση τιμών πώλησης προϊόντων και στη μείωση της εγχώριας κατανάλωσης και δεν πρόκειται για αύξηση παραγωγής που όντως θα είχε όφελος για τον εργαζόμενο.

Διαβάστε τι γράφει το skai.gr:
Εγκρίθηκαν με την διαδικασία fast track οι πρώτες 4 επενδύσεις συνολικού ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ στους τομείς της ενέργειας και των μεταλλείων, ανακοίνωσε ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης, σημειώνοντας ότι στις επενδύσεις αυτές συμμετέχουν και ξένα κεφάλαια [το ποιες είναι μας το κρατάει μυστικό; ή μετά τις γκάφες με Αστακό και Ελληνικό είναι πιο προσεκτικοί;... ].

Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, στόχος της κυβέρνησης -με τα μέτρα που προωθεί- είναι τόσο οι ξένοι όσο και οι Έλληνες επενδυτές να διαπιστώσουν ότι η χώρα προωθεί ένα διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης και να εμπιστευτούν τη χώρα μας με επενδύσεις.

Ερωτηθείς για την υψηλή φορολογία των επιχειρήσεων ο υπουργός απάντησε ότι αυτό αποτελεί γεγονός παρεξήγησης, καθώς όπως είπε: «η φορολογία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα δεν είναι υψηλή, υψηλές είναι οι έκτακτες εισφορές αλλά και η φορολογία των διανεμόμενων κερδών που είναι και ένα δίκαιο μέτρο» [δεν είναι Γιάννης... είναι Γιαννάκης....].

Ενώ η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ γράφει:

Είκοσι μεγάλα επενδυτικά σχέδια, κυρίως από τους τομείς της ενέργειας και του τουρισμού, συνολικού ύψους 5,5 δισ. ευρώ, αναμένουν την έγκρισή τους στο πλαίσιο του Fast Track, ενώ ήδη τέσσερα επενδυτικά προγράμματα συνολικού ύψους 1,2 δισ. ευρώ - εκ των οποίων τα δύο θα πραγματοποιηθούν και με ξένα κεφάλαια - και αφορούν στους τομείς της ενέργειας (τεχνολογία πράσινης ενέργειας) και των μεταλλείων, έχουν λάβει ήδη το πράσινο φως από το Fast Track και αναμένουν την έγκρισή τους από τη Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων.

Αυτό ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Μ. Χρυσοχοΐδης, παρουσιάζοντας πορεία των επενδυτικών σχεδίων στην Ελλάδα την περίοδο 2009-2011 και γνωστοποίησε ότι το υπουργείο έχει χρηματοδοτήσει συνολικά 12.019 επενδυτικά σχέδια συνολικού προϋπολογισμού 20 δισ. ευρώ [δεν έχουν λεφτά για σύριγγες στα νοσοκομεία και χρηματοδοτεί έργα ύψους 20 δις; Τα οποία γίνονται στην Ελλάδα ή σε άλλη χώρα;], από τα οποία δημιουργούνται 15.500 θέσεις εργασίας [οι άνεργοι έχουν φτάσει στους 700.000 και αυτός μας λέει ότι δημιούργεί και θέσεις εργασίας!!!] και μέσα σε 20 μήνες έχουν δοθεί ενισχύσεις 1,8 δισ. ευρώ .

''Πολύ σύντομα θα υπάρχουν ορατά αποτελέσματα στην πραγματική οικονομία'' είπε ο υπουργός και ανέφερε ως παράδειγμα την αύξηση κατά 41% μέχρι σήμερα των εξαγωγών που θα φτάσουν στα 20 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του χρόνου και θα αποτελούν το 10% του ΑΕΠ της χώρας.
Ο συγκεκριμένος τυπάκος έχει ξεπεράσει σε λαϊκισμό, όλο το ΠΑΣΟΚ μαζί...

ΝΔ: Χιλιάδες παράνομοι μετανάστες νομιμοποιούνται μέσω… ΙΚΑ

Η κυβέρνηση κατηγορείται για πρωτοφανή και εθνικά επικίνδυνη πρακτική για έμμεση νομιμοποίηση εκατοντάδων χιλιάδων παράνομων μεταναστών μέσω του μεγαλύτερου ασφαλιστικού φορέα της χώρας του ΙΚΑ.

Με αφορμή τις δημόσιες ανακοινώσεις του διοικητή του ΙΚΑ κ. Ροβέρδου Σπυρόπουλου το πρωί, στην εκπομπή του mega «Κοινωνία ώρα mega», ότι με την αρχή της ισχύος του Εργόσημου θα μπορούν ακόμα και οι παρανόμως εισελθόντες και διαμένοντες στη χώρα, ανεξαρτήτως δε του χρόνου εισόδου να προσέρχονται στα κατά τόπους ΚΕΠ και να προμηθεύονται Αριθμό Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), η Νέα Δημοκρατία κατέθεσε αμέσως επίκαιρη ερώτηση προς τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Γ. Κουτρουμάνη, ζητώντας να μάθει εάν οι ανακοινώσεις του κ. Σπυρόπουλου έχουν την κάλυψη της κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού.

Μεταξύ άλλων ο διοικητής του ΙΚΑ επέμεινε ότι η χορήγηση ΑΜΚΑ σε όλους του παράνομους μετανάστες είναι και προσοδοφόρα για το ΙΚΑ, αλλά και κοινωνικά δίκαιη! Μάλιστα, ο κ. Σπυρόπουλος διευκρίνισε ότι οι παράνομοι μετανάστες μετά από πέντε χρόνια θα μπορούν ως κάτοχοι πλέον του αριθμού κοινωνικής ασφάλισης να διεκδικούν τη νομιμοποίησή τους.

Είναι εθνικά επικίνδυνη η τακτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ να επιχειρεί με κάθε τρόπο τη μετατροπή της Ελλάδας σε «παράδεισο» των παράνομων μεταναστών εις βάρος των Ελλήνων πολιτών και των νομίμως εργαζομένων αλλοδαπών.

Παγκόσμια αποκλειστική πατέντα Ευαγγελάτου: Βρίσκει σκυλιά που το 'σκασαν μέσω GPS

Γράφει το newsit του Ευαγγελάτου:
Εντοπίστε το σκύλο σας με το smartphone!

Μία εκπληκτική εφαρμογή που θα βοηθήσει τους ιδιοκτήτες των άτακτων και μη σκύλων.

Η τεχνολογία Pet Check Technology δημιουργήθηκε από κατόχους σκύλων, για τους κατόχους και προσφέρει μια πολύ απλή λύση στον εντοπισμό του αγαπημένου σας κατοικίδιου σε περίπτωση που αυτό το σκάσει από το σπίτι.
Η εταιρία δίνει σε κάθε χρήστη έναν QR κωδικό που αντιστοιχεί στο σκύλο του και στη συνέχεια σκανάροντας τον με την iOS ή Android συσκευή του μπορεί να δει με τη βοήθεια του GPS μέσα από την ειδική εφαρμογή που έχει πάει ο σκύλος του αλλά και αρχείο από όλες τις βόλτες που έχουν κάνει παρέα...
Φυσικά αν πάτε στη σελίδα petchecktechnology.com θα διαβάσετε το εξής:
Pet Check Technology™ is the first and only technology created just for dog-walking businesses. Using mobile barcode technology, GPS tracking, and easy online tools, we help you run your business more efficiently while giving your customers peace of mind.
Our simple online tools make it easy to create and manage walker schedules, add customers, and automate your customer billing processes.
Our mobile app records the exact start and end times of each and every walk. If a walker is running late, you'll be immediately notified by email.
Φαντάζομαι ότι αρκεί στοιχειώδης γνώση της αγγλικής για να καταλάβει κάποιος ότι η εν λόγω τεχνολογία απευθύνεται σε εταιρίες που παρέχουν υπηρεσίες "περιπατητών σκύλων" (dog-walking businesses) δηλ. εταιρίες που στέλνουν άτομο στο σπίτι για να βγάλει βόλτα το σκύλο όταν ο ιδιοκτήτης του δεν προλαβαίνει, κάτι που είναι διαδεδομένο στις ΗΠΑ...

καμία σχέση λοιπόν με τον "Εντοπισμό μέσω GPS... άτακτων σκύλων που την κοπάνησαν απ' το σπίτι" όπως λέει ο Ευαγγελάτος που καλά θα κάνει αφού τα παιδάκια που εκμεταλλεύεται για να του βάζουν ειδήσεις, για 500 ευρώ και ανασφάλιστα, δεν ξέρουν αγγλικά... να μην ασχολείται με ξένη ειδησεογραφία για να μη γράφει παπαριές, γιατί τον διαβάζουν και αφελείς που τον πιστεύουν...

ΥΓ. Για όσους δεν κατάλαβαν, να πως λειτουργεί η μπίζνα: Η Pet Check Technology δίνει στη εταιρία που έχει το προσωπικό που βγάζει βόλτες τους σκύλους, έναν κωδικό για κάθε ιδιοκτήτη-σκύλο πελάτη. Όταν η εταιρία στείλει κάποιον να βγάλει βόλτα τον συγκεκριμένο σκύλο, ο υπάλληλος σκανάρει τον κωδικό με το κινητό του και μέσω του GPS του κινητού, η εταιρία και ο ιδιοκτήτης του σκύλου παρακολουθούν τη βόλτα που κάνει ο υπάλληλος που έχει στην τσέπη του το κινητό. Έτσι οι ιδιοκτήτες μπορούν να παρακολουθήσουν τη βόλτα και η εταιρία να τσιμπήσει υπαλλήλους που λουφάρουν στη βόλτα ή καθυστερούν να επιστρέψουν στην εταιρία λέγοντας ότι έκαναν μεγάλη βόλτα το σκύλο. Αυτός που παρακολουθείται δηλ είναι ο υπάλληλος και όχι φυσικά ο σκύλος.

Δημόσιο sex σε πύργο για τη Βελγίδα δήμαρχο (video)

http://img.protothema.gr/8A363AB5AC40646273755F7F8686FD2F.jpgΑυτά συμβαίνουν όταν δεν μπορείς να συγκρατήσεις τις σεξουαλικές σου ορμές. Κάνεις sex δημόσια κι ας είσαι και δήμαρχος! Σάλος έχει προκληθεί στο Βέλγιο μετά την κυκλοφορία ερασιτεχνικού video που δείχνει την δήμαρχο του Άαλστ, Ίλσε Γουίτερσπροτ, να ερωτοτροπεί δημόσια με τον σύντροφό της σε έναν πύργο.

Σύμφωνα με βελγικά sites το «καυτό» video τραβήχτηκε κατά τη διάρκεια των διακοπών της δημάρχου και του συντρόφου της στην Τουρκία. Όσο για το τι είπε η «ενδιαφερόμενη» για το θέμα;: «Δεν έχω τίποτα να προσθέσω. Πρόκειται για μία ιδιωτική σκηνή με τον σύντροφό μου και η ημερομηνία της είναι πριν από δύο χρόνια».

Από το περιβάλλον της δημάρχου ανέφεραν: «Το video και οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί από ένα κοντινό μέρος, στο οποίο είναι πολύ δύσκολο να πάει κανείς. Παρόλα αυτά, η κατάσταση δεν έχει να καμία σχέση με την πολιτική και δεν πρόκειται να επηρεάσει την πόλη και τους πολίτες της».

Και για να μη λέμε πολλά, δείτε παρακάτω το video:



protothema.gr

Tι πρέπει να κάνει ο ΠΑΟΚ για να κρατήσει τον Μαγκέτι

Όπως θα διαβάσατε σε προηγούμενο άρθρo, έρχεται σήμερα στις 11 το βράδυ ο Αμερικανός σούπερ σταρ του NBA Κόρει Μαγκέτι, για να δεί αν του αρέσει η Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια να υπογράψει συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ. Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ πιστεύουν ότι η υποδοχή που του ετοιμάζουν θα τον συγκινήσει και θα πεί το "Ναι".

Το αθλητικό τμήμα του taxalia, επεργάστηκε όμως, μερικές ακόμη ...ιδέες, για το τι πρέπει να κάνει η Κ.Α.Ε. ΠΑΟΚ, ώστε να του αρέσει πολύ η Θεσσαλονίκη και να θελήσει να μείνει:


Οι απολαυστικές προτάσεις του taxalia στο
http://taxalia.blogspot.com/2011/08/t_31.html