Μέρες τώρα παρακολουθώ αυτό το μπάχαλο με τις ομάδες που θα πάρουν τη θέση του Ολυμπιακού Βόλου και της Καβάλας... Η αλήθεια είναι πως δε περίμενα τίποτα καλύτερο από αυτή την απόφαση που πάρθηκε...
Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com
Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com




