02 Νοεμβρίου 2011
Λύσσαξε με τα «χρεωμένα ΜΜΕ», δίνει εξηγήσεις σε Ευρωπαίους και ΔΝΤ
Για… "ξύλο" ο Γ. Παπανδρέου στις Κάννες
Η συνάντηση των ισχυρότερων κρατών του κόσμου εκ των πραγμάτων θα έχει στην κορυφή της ατζέντας της τις δραματικές εξελίξεις στην Ελλάδα, καθώς η πρωτοβουλία Παπανδρέου για την διενέργεια δημοψηφίσματος επί της συμφωνίας της Συνόδου Κορυφής της 26ης Οκτωβρίου έχει προκαλέσει την αντίδραση των Ευρωπαίων εταίρων μας με πρώτους τους ηγέτες Γαλλίας και Γερμανίας που εξάλλου ήταν αυτοί που πρωτοστάτησαν και στις δραματικές διαπραγματεύσεις που απέφεραν το «κούρεμα» του ελληνικού χρέους και την έγκριση του νέου δανεισμού της χώρας μας.
Καϊλή: Υπάρχουν άλλοι 10 σχιζοφρενείς σαν και μένα που αισθάνονται ότι εκβιάζονται αλλά δεν παραιτούνται
Την πρόθεσή της να μην παραιτηθεί εξέφρασε η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Εύα Καϊλή, μια ημέρα μετά την επιστολή της προς τον Πρωθυπουργό με την οποία ζητεί τη συγκρότηση κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας με άλλο πρωθυπουργό και τονίζει ότι «το ενδεχόμενο ενός δημοψηφίσματος ουσιαστικά ακυρώνει την συμφωνία της 26ης Οκτώβρη και μπορεί να οδηγήσει τη χώρα στη χρεοκοπία».
Άγκυρα κατά Βερολίνου για "παραβίαση" των δικαιωμάτων των Τούρκων
Για παραβίαση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Τούρκων που ζουν στη Γερμανία κατηγόρησε τη γερμανική κυβέρνηση ο αναπληρωτής πρωθυπουργός Bekir Bozdağ, κάνοντας λόγο για διακρίσεις που προκαλεί την ανησυχία της τουρκικής κοινότητας της χώρας.
Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν ποιο θα είναι το ερώτημα
Πριν από λίγο ο μαγκάκος Καστανίδης δήλωσε ότι το ερώτημα θα αφορά την ίδια τη δανειακή σύμβαση... το τι θα αφορά βέβαια το ερώτημα θα το δούμε μετά το "ξύλο" που θα φάει το Γιωργάκη στις Κάννες... γιατί βλέπω να του επιβάλλουν κανα ερώτημα: Πόσα πόδια έχει ο άνθρωπος; 2 ή 3;
Οι εργαζόμενοι κυκλοφόρησαν μόνοι τους σήμερα την "Ε"
Κολοτούμπα το ΓΑΠάκι... θα κάνει δημοψήφισμα -το συντομότερο- για την παραμονή στο ευρώ και όχι για τη δανειακή σύμβαση ;)
Λες και του είπε κανεί ότι θέλουμε να φύγουμε... αλλά έπρπε να κάνει την κολοτούμπα του
01 Νοεμβρίου 2011
Παπανδρέου high on drugs: Έρχονται - όπως είπε - υποστηρικτικές δηλώσεις από την Ευρώπη!!!
Εντυπωσιακό βίντεο του FBI απ' την παρακολούθηση κυκλώματος ρώσων κατασκόπων
Θα θυμάστε την ρωσίδα Τσάπμαν που άνηκε σε κύκλωμα κατασκοπείας της Ρωσίας και τελικά απελάθηκε απ' τις ΗΠΑ μαζί με άλλους 9 Ρώσους που άνηκαν στο κύκλωμα. Τώρα το FBI έδωσε στη δημοσιότητα βίντεο παρακολούθησης των κατασκόπων όπου φαίνεται ότι οι πράκτορες του FBI κάθονται ακόμα και σε διπλανά τραπέζια σε καφετέριες όπου συναντιούνταν οι κατάσκοποι της Ρωσίας. Μάλιστα σε ένα απ' τα πλάνα εμφανίζεται και ο Κύπριος Μέτσος που συνελήφθη στην Κύπρο για συμμετοχή στο δίκτυο κατασκοπείας. Δείτε το βίντεο:Θα συναντηθεί και με τον Σαμαρά... στον ύπνο του
Από το μεσημέρι ο γνωστός κολοτούμπας τσιρίζει αλλά δεν του δίνει κανένας σημασία και εμείς δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε μιας και υπήρχαν σοβαρότερα θέματα. Τσιρίζει πρός όλες τις πιθανές κατευθύνσεις ώστε ακόμα και αν ανοίξει η γη και καταπιεί την Ελλάδα, ο κολοτούμπας καταρρεόντας να πει: Κι αυτό μετά από δικιά μου παρέμβαση έγινε...Και τι δεν έχει πει:
Γιατί οι γυναίκες ρίχνουν τον ΓΑΠ; Και θα σωθεί τελικά η καούκα της Μιλένας;
Έκπληξη ασφαλώς προκάλεσε το γεγονός οτι οι πρώτοι βουλευτές που έσπευσαν να αποκηρύξουν τον Πανύβλακα του Καστριού ήταν αποκλειστικά γυναικείου φύλου. Την αρχή έκανε η Μιλένα Αποστολάκη, και ακολούθησαν η Τόνια Αντωνίου, η Βάσω Παπανδρέου και άλλες δοσίλογες.
Το ρέφαρε το ψηφαλάκι που έχασε ο ΓΑΠ... άρα με 153 ξύπνησε, με 153 θα κοινηθεί απόψε
Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα
Δείτε τι λέει ο Μανώλης Καψής για τον ΓΑΠ και την απόφασή του να πάει σε δημοψήφισμα:
Πύραυλος ο Σαρκοζί με τον ΓΑΠ ενώ η Λαγκάρντ αρνήθηκε ακόμα και να τον τηλεφωνήσει!
Συνεργάτες του Σαρκοζί, όπως είπε πριν από λίγο η Μ. Δεναξά στο MEGA, επιμένουν ότι είναι έξαλλος με την πρωτοβουλία Παπανδρέου για την απόφασή του να πάει σε δημοψήφισμα ενώ μόλις πριν 4-5 μέρες ήταν όλη μέρα μαζί και δεν είχε πει τίποτα! Ενώ σύμφωνα με την Le Figaro "Ο Σαρκοζί έμαθε για το δημοψήφισμα στην Ελλάδα από την τηλεόραση και κατάφερε μετά από 4 κλήσεις να βρει τον Παπανδρέου"... τι του είπε μπορείτε να φανταστείτε όλοι.
Τόσες ασυναρτησίες όσες είπε ο Λευκός Οίκος για το δημοψήφισμα, ούτε ο Μόσιαλος δεν τις λέει
Ο εκπρόσωπος Τύπου του Λευκού Οίκου Τζέι Κάρνεϊ ανακοίνωσε ότι η ξαφνική απόφαση του Έλληνα πρωθυπουργού για διεξαγωγή δημοψηφίσματος καταδεικνύει την ανάγκη της Ευρωζώνης να προχωρήσει άμεσα στην εφαρμογή του σχεδίου για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους.[Μα πως να προχωρήσει η εφαρμογή του σχεδίου ρε προβοκάτορες όταν ο ΓΑΠ λέει ότι θα κάνει δημοψήφισμα τον Ιανουάριο;]
Ε, αφού μας ρωτάτε, όχι, όχι και πάλι όχι!
Α-Π-Α-Ι-Χ-Τ-Ο-Σ

Άπαιχτος ο Μ. Καψής πριν λίγο στο MEGA! Στην προσπάθειά του να βγάλει λάδι και άσχετο με την πρόταση ΓΑΠ, τον Μπένυ, που χθες υπερασπιζόταν με νύχια και δόντια το δημοψήφισμα είπε μεταξύ άλλων:
Κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας ζητάει σε επιστολή της η βουλευτής Χ. Κεφαλίδου
Κάνει λόγο για αιφνιδιαστική και αψυχολόγητη κίνηση του δημοψηφίσματος, το οποίο χαρακτηρίζει λάθος που μπορεί να αποδειχθεί μοιραίο.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

