ρε βρεγμένη σανίδα που την θέλουν μερικοί μερικοί ..Όλοι απεργούσαν χθες εκτός από τους υπαλλήλους της ΥΠΑ που διαμαρτύρονται επειδή όπως μαθαίνουμε η πράσινη ΟΣΥΠΑ επικαλούμενη λόγους "καλής θέλησης" προς την Κυβέρνηση δεν συμμετείχε στην γενική απεργία της ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, ενώ την ίδια ώρα οι συνδικαλιστές της εξακολουθούν να έχουν υπό κατάληψη τα κεντρικά γραφεία διαμαρτυρόμενοι για την εφεδρεία.





