17 Οκτωβρίου 2024
📺Παύλος Μαρινάκης για Σαμαρά: Γνωστές οι απόψεις του, δεν υπάρχει δήλωση που να υπονοεί υποχωρητικότητα
Μητσοτάκης στους FT: Επιφυλακτική η Ελλάδα για την επέκταση του μοντέλου Ιταλίας - Αλβανίας στο μεταναστευτικό
Αναφερόμενος στη συμφωνία Ιταλίας - Αλβανίας είπε ότι πρόκειται για διμερή συμφωνία και εξέφρασε σκεπτικισμό για επέκταση του μοντέλου σε όλη την ΕΕ
📺Σέρρες: Παραιτήθηκαν οι δύο αντιδήμαρχοι που πιάστηκαν στα χέρια στο Δημοτικό Συμβούλιο – Η συγγνώμη από την δήμαρχο
Παραιτήθηκαν οι δύο αντιδήμαρχοι που μετέτρεψαν την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου στις Σέρρες σε «ρινγκ», αφού πιάστηκαν στα χέρια έπειτα από έντονη λεκτική αντιπαράθεση με αφορμή την διαχείριση των μηχανημάτων έργου.
Πέθανε η Βάσούλα... του ΣΚ@ΤΟΨΥΧΟΥ σε ηλικία 80 ετών
📺ΕΟΠΥΥ: Ο γιατρός με το πρόστιμο των 800.000 ευρώ συνταγογράφησε 1,2 εκατ. ευρώ σε φάρμακα
Μεγάλο είναι το κόστος της ζημιάς του ΕΟΠΥΥ από την παράνομη δράση των γιατρών που εκτελούσαν υπερσυνταγογραφήσεις φαρμάκων.
📺Άγριο ξύλο στην Ουκρανία μεταξύ οπαδών της ανεξάρτητης ουκρανικής εκκλησίας και πιστών της εκκλησίας της Μόσχας - Βίντεο
Εισαγγελική έρευνα για τον συρμό του Προαστιακού που μπήκε σε γραμμή του Μετρό
Συγκεκριμένα, με εντολή του Αριστείδη Κορέα θα διενεργηθεί κατεπείγουσα προκαταρκτική έρευνα για το νέο συμβάν με την λανθασμένη επικοινωνία μεταξύ συρμών του ΟΣΕ, με αποτέλεσμα να προκληθεί κίνδυνος για ατύχημα.
Την εισαγγελική έρευνα
για τυχόν διάπραξη του αδικήματος της διατάραξης ασφαλείας συγκοινωνιών και από ποια πρόσωπα ευθύνης, θα διενεργήσει ο Εισαγγελεας Πρωτοδικών Αθήνας, κ. Απόστολος Ανδρέου.Το χρονικό
Μετά την παραλίγο μετωπική σύγκρουση δύο συρμών του Προαστιακού πριν από λίγο καιρό και τα συνεχή περιστατικά ασφαλείας εξαιτίας των καμένων δέντρων στις γραμμές, πριν λίγες ημέρες συρμός του Προαστιακού
στη γραμμή του Αεροδρομίου οδηγήθηκε από λανθασμένη οδηγία του τηλεδιοικητή του ΟΣΕ στη γραμμή του μετρό που εξυπηρετεί τον αερολιμένα!Ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε το πρόβλημα και σταμάτησε τον συρμό πριν συμβούν τα χειρότερα, ωστόσο και αυτό το περιστατικό έρχεται για άλλη μια φορά να καταδείξει τα άλυτα και χρονίζοντα προβλήματα στις ελληνικές ράγες.
Το συμβάν κατήγγειλε στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), η οποία εκπροσωπεί τους μηχανοδηγούς ζητώντας την άμεση διερεύνησή του.
Εντολή Σταθμάρχη να μπει τρένο σε λάθος γραμμή
Όπως εξηγεί στο «Έθνος» το μέλος του Δ.Σ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Αλέξανδρος Ιορδανίδης, το περιστατικό συνέβη την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου. Ο συρμός 4245 αναγκάστηκε σε οπισθοπορεία στην γραμμή του Προαστιακού Αθήνας καθώς είχε λάβει εντολή από τον Σταθμάρχη της τηλεδιοίκησης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών να εισέλθει σε λάθος γραμμή και συγκεκριμένα σε αυτήν του Μετρό
στην περιοχή της Δουκίσσης Πλακεντίας.Ο μηχανοδηγός αντελήφθη από την φωτοσήμανση ότι πήγαινε προς λανθασμένη κατεύθυνση και πρόλαβε και ακινητοποίησε τον συρμό, ο οποίος κινούνταν στο ρεύμα προς Πειραιά.
Η ΠΕΠΕ ζητά από την ΡΑΣ την άμεση διερεύνηση του συμβάντος και παρακαλεί για την αποστολή του πορίσματος καθώς, όπως επισημαίνει στην επιστολή της, «η Διοίκηση της Hellenic Train συστηματικά αρνείται να κοινοποιεί τα εσωτερικά της πορίσματα στο Σωματείο μας, ενώ σε πρόσφατο περιστατικό (Λιβαδειά - Σεπτέμβριος 2024) και παρά το ότι οι εσωτερικές της διαδικασίες τηρήθηκαν στο ακέραιο από τους μηχανοδηγούς, επιχειρεί να μεταθέσει ευθύνες για να καλύψει δικές της, δημοσιεύοντας μάλιστα Δελτία Τύπου που σκοπό έχουν να αποπροσανατολίσουν το επιβατικό κοινό και τις Αρμόδιες Αρχές».
Εξαιτίας του περιστατικού, σύμφωνα με ενημέρωση τόσο του ΟΣΕ όσο και της Hellenic Train, έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα όλοι οι εργαζόμενοι που ενεπλάκησαν, δηλαδή οι δύο μηχανοδηγοί αλλά και ο σταθμάρχης, ενώ το συμβάν διερευνάται και από τους δύο φορείς.
Οπως ανακοίνωσε η ΗΤ το πρωί της Πέμπτης, αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση του νέου περιστατικού ασφαλείας στις 9 Οκτωβρίου επιβεβαιώνοντας πλήρως το δημοσίευμα του «Εθνους», διερευνά τα αίτια καθώς όπως αναφέρει: «συρμός του Προαστιακού παραβίασε τις ενδείξεις εισόδου στη γραμμής του ΜΕΤΡΟ στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας».
Η διερεύνηση πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, ενώ παράλληλα έχει ενεργοποιηθεί η πειθαρχική διαδικασία για την απόδοση ευθυνών. Το προσωπικό που εμπλέκεται στο περιστατικό έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.
«Η εταιρεία ακολουθεί αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας σε όλες τις διαδικασίες της και εφαρμόζει σύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης και αξιολόγησης για το προσωπικό της. Η Hellenic Train παραμένει προσηλωμένη στη συνεχή βελτίωση της ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου, αναλαμβάνοντας τις απαραίτητες ενέργειες όπου απαιτείται», καταλήγει η ανακοίνωση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, διερευνάται επίσης ο λόγος για τον οποίο δεν επικοινώνησαν οι δύο μηχανοδηγοί με τον σταθμάρχη τηλεδιοίκησης καθώς και το γιατί δεν ακινητοποίησαν το τρένο πριν το φανάρι αφού είχαν λάβει την εντολή από τον σταθμάρχη και αντιλήφθηκαν τον λάθος, και όχι μετά δεδομένου ότι η φωτοσήμανση λειτουργούσε κανονικά στο σημείο.
Σε διαθεσιμότητα έχει τεθεί από τον ΟΣΕ και ο σταθμάρχης, ο οποίος θα περάσει και επανεκπαίδευση, όπως επισημαίνουν στο «Εθνος» πηγές του Οργανισμού συμπληρώνοντας ότι διερευνώνται τα αίτια συμβάντος προκειμένου να βγει πόρισμα.
Βραδυπορείες ακόμα και... 6 χλμ
Με την ίδια επιστολή οι μηχανοδηγοί καταγγέλλουν ότι ενώ εξακολουθούν να λαμβάνουν εντολές για βραδυπορείες και χαμηλές ταχύτητες ακόμα και 6 χλμ την ώρα σε ορισμένα σημεία του δικτύου εξαιτίας της κατάστασής του, τόσο ο ΟΣΕ όσο και η Hellenic Train δεν έχουν προσαρμόσει αναλόγως τους δρομολογιακούς χρόνους με αποτέλεσμα να έρχονται οι ίδιοι συχνά σε αντιπαράθεση με τους επιβάτες.
Καλούν την ΡΑΣ να προχωρήσει σε ενέργειες προς αποκατάσταση της κανονικότητας, καθώς όπως επισημαίνουν, οι δρομολογιακοί χρόνοι που εκδίδει ο ΟΣΕ, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, λόγω της κακής κατάστασης της υποδομής.
Αποτέλεσμα είναι να δημιουργούνται ουρές στις αποβάθρες, αλλά και εκνευρισμός δεδομένου ότι τα πραγματικά δρομολόγια και οι ώρες δεν έχουν καμία σχέση με τις πληροφορίες που αναγράφονται στα εισιτήρια των επιβατών.
«Παρά τις διαμαρτυρίες μας και στην Hellenic Train για το θέμα, που προκαλεί καθημερινά πλήθος διαμαρτυριών μεταξύ των επιβατών, καθώς άλλοι χρόνοι περιγράφονται κατά την αγορά του εισιτηρίου για κάποιον προορισμό και άλλοι ισχύουν πραγματικά λόγω της κατάστασης του δικτύου και της τήρησης των περιορισμών ταχύτητας, δεν έχει υπάρξει καμία αλλαγή που να λαμβάνει υπόψη την πραγματικότητα που ζούμε οι μηχανοδηγοί», επισημαίνει η ΠΕΠΕ.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν οι μηχανοδηγοί, καλούνται με τα γνωστά γραπτά υποδείγματα σε βραδυπορείες που προσθέτουν μέχρι και 20 λεπτά επιπλέον χρόνο καθημερινά στα υφιστάμενα δρομολόγια.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της γραμμής της Έδεσσας όπου οι μηχανοδηγοί καλούνται να κινηθούν σε κάποια τμήματα με ταχύτητα 5 και 6 χλμ την ώρα. Αλλά και στη γραμμή της Χαλκίδας οι ταχύτητες ξεκινούν από τα 20 χλμ και φτάνουν έως τα 60 χλμ σε ορισμένα σημεία είτε λόγω εργασιών, είτε λόγω βλαβών σε ισόπεδες διαβάσεις, είτε επειδή τα ηχητικά βρίσκονται εκτός λειτουργίας ή για φθορές στην επιδομή και κακή κατάσταση της γραμμής.
«Οι μηχανοδηγοί οφείλουμε να κινούμαστε με την ενδεδειγμένη ταχύτητα και ελεγχόμαστε γι' αυτό. Με τις ταχύτητες αυτές όμως είναι αδύνατον να πιάσουμε τους χρόνους στους οποίους είναι χαραγμένα τα δρομολόγια. Υπάρχουν καθυστερήσεις στην αποβίβαση και την επιβίβαση, αλλά και έκτακτες βραδυπορείες που τείνουν να γίνουν μόνιμες. Για παράδειγμα, στα σημεία που εξαιτίας των καυσώνων του καλοκαιριού, υπήρξε στρέβλωση των γραμμών, η απαλοιφή των βλαβών δεν έχει γίνει ακόμα», εξηγεί ο κ. Ιορδανίδης.
Σε ό,τι αφορά πάντως τα δρομολόγια του Προαστιακού της Αθήνας, εκτιμάται ότι ένα ποσοστό των καθυστερήσεων θα μειωθεί καθώς ύστερα από 2,5 χρόνια μετεπιβιβάσεων στον σταθμό του Ρέντη, η Hellenic Train ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι, από την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024, τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών στη διαδρομή Πειραιάς - Κιάτο - Πειραιάς και Πειραιάς - Αεροδρόμιο - Πειραιάς θα πραγματοποιούνται σε όλο το μήκος της διαδρομής με την ίδια αμαξοστοιχία, χωρίς μετεπιβίβαση. Υπενθυμίζεται ότι έως τώρα οι επιβάτες των ηλεκτροκίνητων συρμών προς Πειραιά έπρεπε να μετεπιβιβαστούν σε ντιζελοκίνητους συρμούς προς την Λεύκα και τον Πειραιά εξαιτίας τεχνικού προβλήματος.
Ξεκινά το έργο αναβάθμισης των 10 μεγαλύτερων σηράγγων του δικτύου
Στο μεταξύ πάνω από 1,5 χρόνο μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών
, κατάφερε να μπει σε... ράγες υλοποίησης το έργο της αναβάθμισης των υποδομών ασφαλείας στις δέκα μεγαλύτερες σήραγγες του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.Η κατάσταση των σηράγγων δεν έπαιρνε άλλη αναβολή, καθώς όπως είχε διαπιστωθεί μετά την τραγωδία, παρουσίαζαν κενά βασικών υποδομών ασφάλειας, όπως έλλειψη ή ανεπάρκεια υποδομών σύγχρονων και λειτουργικών συστημάτων πυρανίχνευσης, έλλειψη φωτισμού και σήμανσης εξόδων κινδύνου και έλλειψη μηχανισμού επιθεώρησης, συντήρησης και παρακολούθησης κρίσιμων παραμέτρων της δομικής υγείας τους.
Οι ελλείψεις αυτές και η αναβάθμιση των σηράγγων είναι και το βασικό αντικείμενο της σύμβασης υπεγράφη στις 15 Οκτωβρίου μεταξύ του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ) και της αναδόχου κοινοπραξίας «ΤΕΡΝΑ Α.Ε. - GLOBILED Κ/Ξ» που αποτελείται από τις εταιρείες «ΤΕΡΝΑ Α.Ε.» και «GLOBILED M.ΕΠΕ».
Στις σήραγγες συνολικού μήκους 64,94 χλμ, θα τοποθετηθούν σύγχρονα συστήματα πυρανίχνευσης, «έξυπνος» φωτισμός και αισθητήρες προκειμένου να υπάρχει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για οποιοδήποτε πρόβλημα δομικής τρωτότητας. Πρόκειται για τις σήραγγες Καλλιδρόμου, Όθρυος, Τεμπών, Παναγοπούλας, Περάματος, Αιγίου, Πλατάνου, Πλαταμώνα, Κακιάς Σκάλας και Τράπεζας.
Το έργο περιλαμβάνει:
- Την ανάπτυξη ολοκληρωμένων έξυπνων συστημάτων πυρανίχνευσης, μέσω εγκατάστασης ΙοΤ αισθητήρων ανίχνευσης καπνού και φωτιάς, που μεταδίδουν σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση τους σε έναν κεντρικό πίνακα ελέγχου. Οι αισθητήρες θα τοποθετούνται ανά 100 m κατά μήκος της εκάστοτε σήραγγας. Το σύστημα θα περιλαμβάνει επιτοίχιες συσκευές ειδοποίησης, με συνδυαστική χρήση ήχου και flash. Το έξυπνο σύστημα πυρανίχνευσης θα μπορεί να παρέχει έγκαιρη προειδοποίηση φωτιάς και καπνού και στην περίπτωση συμβάντος θα μπορεί να ενεργοποιεί αυτόματα όλες τις προγραμματιζόμενες ενέργειες σύμφωνα με το είδος του συμβάντος, να ενεργοποιεί όλους (ή ανά ζώνη) τους αποσβεστήρες πυρκαγιάς, να πάρει τον έλεγχο (να απενεργοποιεί) του συστήματος εξαερισμού και των ανελκυστήρων εφόσον υπάρχουν.
- Την ανάπτυξη έξυπνών σηράγγων για την παρακολούθηση της δομικής απόκρισής τους σε πραγματικό χρόνο μέσω σύγχρονων IoT συστημάτων και μεθοδολογιών ενόργανης παρακολούθησης της δομικής υγείας. Όλες οι υποδομές των 10 σηράγγων θα εξοπλιστούν με ειδικά συστήματα μέτρησης της δομικής απόκρισης, αισθητήρες τεχνολογίας ΙοΤ που θα μετρούν και θα καταγράφουν τις απαραίτητες πληροφορίες, σε πραγματικό χρόνο και σε οποιονδήποτε εξωγενή παράγοντα (μόνιμα φορτία, τυχηματικά φορτία, μεταβολές της θερμοκρασίας κ.λπ.) και θα αποστέλλουν τις μετρήσεις στην κεντρική ενιαία διαδικτυακή πλατφόρμα. Στόχος είναι να επιτυγχάνεται η έγκαιρη πρόβλεψη αστοχιών, να δίνεται η δυνατότητα άμεσων λήψεων αποφάσεων και μέτρων ενώ παράλληλα να εξασφαλίζεται η εξοικονόμηση πόρων μέσω προτεραιοποίησης συντηρήσεων και ενισχύσεων όπου πραγματικά απαιτείται.
- Στο αντικείμενο της Σύμβασης επίσης περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ο πρωτοβάθμιος και ο δευτεροβάθμιος έλεγχος των σηράγγων, η δημιουργία Ψηφιακού Αποθετηρίου και Πλατφόρμας «Έξυπνων Σηράγγων» και η πιλοτική λειτουργία των συστημάτων.
- Έξυπνο φωτισμό των σηράγγων και φωτοσήμανση των εξόδων κινδύνου με σύστημα τηλεδιαχείρισης. Στο πλαίσιο του έργου θα εγκατασταθούν έξυπνα φωτιστικά τεχνολογίας LED με τους καταλλήλους ελεγκτές φωτιστικών και πλατφόρμα έξυπνης διαχείρισής τους. Το σύστημα έξυπνου φωτισμού θα ενεργοποιείται λίγο πριν την διέλευση των τρένων, με την τοποθέτηση αισθητήρων κίνησης σε κατάλληλες αποστάσεις από τις εισόδους της εκάστοτε σήραγγας, για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας, ενώ μόνο η φωτοσήμανση κινδύνου θα είναι ενεργοποιημένη σε μόνιμη βάση.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 29.394.054,17 ευρώ, πλέον ΦΠΑ 24% και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί σε διάστημα 14 μηνών. Εχει προβλεφθεί δυνατότητα προαίρεσης και αύξησης του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης υπό την έννοια της ένταξης και άλλων σηράγγων, πλην των αναφερόμενων 10, η οποία μπορεί να γίνει ύστερα από σχετική επιστολή του ΟΣΕ που θα υποδεικνύει ποιες προτεραιοποιεί ανάλογα με την κίνηση και την επικινδυνότητά τους.
Δίκη για τον Ιανό: Ένοχοι Αγοραστός και άλλοι 3 για την πλημμύρα
Ένοχοι για την κατηγορία της πρόκλησης της πλημμύρας από αμέλεια δια παραλείψεως κρίθηκαν ο Κώστας Αγοραστός και τρία ακόμη άτομα - Οι ποινές που επιβλήθηκαν
📺Άδωνις Γεωργιάδης: «Δεν έχει πετύχει η απεργία σας» – Ο διάλογος με τους γιατρούς και τους νοσηλευτές έξω από το υπουργείο Υγείας
Με τους διαμαρτυρόμενους γιατρούς και νοσηλευτές του ΕΣΥ που είχαν συγκεντρωθεί έξω από το υπουργείο Υγείας είχε συνομιλία ο Άδωνις Γεωργιάδης.
📺Βίντεο: 20χρονος παρασύρθηκε από γιγαντιαίο κύμα ενώ πόζαρε για φωτογραφία και αγνοείται
Μια τραγωδία εκτυλίχθηκε στις ακτές της Ινδονησίας, όταν ο Ρόνι Τζόσουα Σιμαντζούντακ, 20 ετών, παρασύρθηκε από γιγαντιαίο κύμα ενώ πόζαρε για μια αναμνηστική φωτογραφία από τις διακοπές του. Το τραγικό περιστατικό καταγράφηκε σε βίντεο από τους φίλους του, οι οποίοι παρακολουθούσαν ανήμποροι να επέμβουν.
Siswa Kampung Inggris Kediri Roni Josua Simanjuntak terhantam ombak saat berpose menunggu Ombak utk di Video. Tolong Dipahamkan Walau jago renang jk terkena Ombak besar & ada banyak Batu karang besar dan tajam sudah pasti akan luka parah & hal yg tdk diinginkan seperti di video pic.twitter.com/olJWVPwHBT
— Ari_is1to (@AIs1to) October 14, 2024
SEMOGA CEPAT DITEMUKAN🙏
— Khatulistiwa Indonesia (@Meta80ki) October 14, 2024
______
Seorang wisatawan dilaporkan hilang terseret ombak di destinasi wisata Pantai Kedung Tumpang, Desa/Kecamatan Pucanglaban, pada Minggu (13/10/2024). Korban diketahui bernama Roni Josua Simanjuntak (20), asal Medan, pic.twitter.com/KCmxOzubu4
📺Τζάκρη: Ο Κασσελάκης δεν θέλει να κάνει δικό του κόμμα -Μέχρι χθες είχαν γραφτεί 10.000 άτομα στο odikosmassyriza.gr
Η Θεοδώρα Τζάκρη μίλησε στο Μega για τον Στέφανο Κασσελάκη και μεταξύ άλλων εξήγησε γιατί ο πρώην πρόεδρος έκανε τη δική του ιστοσελίδα.
📺Ασύλληπτο περιστατικό στη Θεσσαλονίκη: Οπαδός με κράνος εισέβαλε σε αγώνα τοπικού πρωταθλήματος και έφαγε σφαλιάρα από παίκτη
Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε την Κυριακή (13/10) στον αγώνα πρωταθλήματος της ΕΠΣ Μακεδονίας ανάμεσα στον Εθνικό Πυλαίας και τον ΜΠΑΜ FC.
📺Διατάχθηκε έρευνα από το Εσωτερικών Υποθέσεων για τη διαρροή του οργανογράμματος του ελληνικού FBI
Έρευνα διατάχθηκε από το Τμήμα Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. για τη διαρροή των 550 ονομάτων των στελεχών που θα συμμετάσχουν στο οργανόγραμμα του ελληνικού FBI, της νέας υπηρεσίας της ΕΛ.ΑΣ.
📺Μητσοτάκης για μεταναστευτικό: Λείπει μια αποτελεσματική πολιτική επιστροφών - Η Ελλάδα αποτελεί παράδειγμα
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχουν έρθει πολύ κοντά στις ελληνικές θέσεις για το μεταναστευτικό δίνοντας σημασία στην εξωτερική διάσταση και τη φύλαξη των συνόρων, σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη δήλωσή του κατά την προσέλευση τού στη συνεδρίαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.
📺Γεωργιάδης: Ο γιατρός που του επεβλήθη πρόστιμο 800.000 ευρώ υπολογίζουμε ότι είχε κέρδος 400.000-Τι να κάνουν όσοι εντοπίζουν στον φάκελό τους φάρμακα που δεν έχουν πάρει
Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρθηκε σήμερα στον ΑΝΤ1 στις αποκαλύψεις για τις ύποπτες συνταγογραφήσεις από γιατρούς.
Ελλάδα: Ο «εύκολος στόχος» της τουρκικής πολιτικής ρητορικής - Ένα βολικό εργαλείο αποπροσανατολισμού
Οι απανωτές αναφορές τις τελευταίες ημέρες στην Ελλάδα από τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων στην Τουρκία (και όχι με αφορμή τις ελληνο-τουρκικές εξελίξεις) κατέδειξε ότι η χώρα μας παραμένει το αγαπημένο «εργαλείο» της τουρκικής πολιτικής ρητορικής, είτε πρόκειται για εσωτερική αντιπαράθεση, είτε για ευρύτερη πολιτική χρήση.
📺Η τηλεδιοίκηση πρόλαβε συρμό του Προαστιακού που μπήκε από λάθος σταθμάρχη σε γραμμή του Μετρό στην Δουκίσσης Πλακεντίας
Το λάθος έγινε από τον σταθμάρχη, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ - «Έχει ήδη απομακρυνθεί για επανεκπαίδευση»
📺Εμμανουήλ Καραλής: Έφτιαξε «ask Manolo» και έκανε αποκαλύψεις – Ο Τεντόγλου και ο… Πύργος Ηλείας
Από όλα είχε το «μενού» στο ask Manolo που έφτιαξε ο Εμμανουήλ Καραλής στο Instagram. Στις ερωτήσεις που δέχτηκε απάντησε χωρίς περιστροφές και φυσικά δεν έλειψε και ο καλός του φίλος Μίλτος Τεντόγλου.
Ο Καραλής παρουσίασε την αγαπημένη του φωτογραφία με τον Μίλτο Τεντόγλου, απάντησε για τα κρασιά που του αρέσουν και για την «αδυναμία» του στο γκολφ, ενώ σε ερώτηση για τρία αστεία στοιχεία που διαθέτει, απάντησε με χιούμορ ότι «είμαι από τον Πύργο Ηλείας».
Δείτε φωτό και βίντεο:
📺Παράγοντας του Παναιγιάλειου «φλεξάρει» 100ευρα, την ώρα που οι απλήρωτοι παίκτες κάνουν αποχή [βίντεο]
Απίστευτα πράγματα γίνονται στον Παναιγιάλειο, καθώς την ώρα που οι απλήρωτοι παίκτες του απέχουν από τις προπονήσεις, παράγοντάς του επιδεικνύει 100ευρα.
@vasiiliospapafilis Για τους απιστους Θωμαδες!
♬ πρωτότυπος ήχος - παπαφιλης βασιλειος
@vasiiliospapafilis Ο πρόεδρος των προφητειών και των αποκαλύψεων!
♬ πρωτότυπος ήχος - παπαφιλης βασιλειος
@vasiiliospapafilis Και στις γιορτές Σωτήρης Μαυρονασιος!
♬ πρωτότυπος ήχος - παπαφιλης βασιλειος
📺Βίντεο: «Ρινγκ» το δημοτικό συμβούλιο στις Σέρρες – Αντιδήμαρχοι πιάστηκαν στα χέρια
Σε… «ρινγκ» μετατράπηκε η αίθουσα που συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο στις Σέρρες, όταν δύο αντιδήμαρχοι ήρθαν στα χέρια με αφορμή τη διαχείριση των μηχανημάτων έργου.