18 Ιουλίου 2011

Βρωμάει εκλογές και δούλεμα ΠΑΣΟΚ: Ο Μπένυ λέει ΘΑ επανεξετάσει τη φορολογία ακινήτων και τελών αυτοκινήτων... το φθινόπωρο όμως

[Το χουμε πει από καιρό: Θα πάρουν πίσω κάτι απ' το ξέσκισμα, θα δώσουν και κανα κατοσταρικο στα λυγούρια του "λεφτά υπάρχουν", θά έρθουν και οι αναβαθμίσεις των οίκων της Χίλαρυ και θα πάμε σε εκλογές τις οποίες εννοείται ότι θα πάρει το Γιωργάκη... και η ΝΔ δεν θα ξέρει από που της ήρθε...]

Στην επανεξέταση της φορολογίας των ακινήτων σε αναπτυξιακή κατεύθυνση καθώς και άλλων κατηγοριών φόρων όπως τα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων, προκειμένου να γίνουν δικαιότερα αναμένεται να προχωρήσει το υπουργείο Οικονομικών στο πλαίσιο των μεγάλων αλλαγών που θα γίνουν στη φορολογία το φθινόπωρο.

Στο πλαίσιο των κατευθύνσεων επι των οποίων εργάζονται ήδη στο υπουργείο Οικονομικών εξετάζεται η μείωση των φόρων μεταβίβασης και γονικών παροχών. Στην Ελλάδα οι φορολογικοί συντελεστές επι των μεταβιβάσεων είναι μεταξύ των υψηλότερων στην Ευρωπαική Ενωση και εκτιμάται ότι η μείωση τους μπορεί να δώσει μια αναπτυξιακή ανάσα στην οικοδομή σε συνδυασμό με άλλα μέτρα όπως η μείωση του ΦΠΑ στα οικοδομικά υλικά ενδεχομένως και στις αγοραπωλησίες ακινήτων.

Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Παντελής Οικονόμου έχει ήδη προαναγγείλει την επανεξέταση των συντελεστών του ΦΠΑ στο πλαίσιο της οποίας εξετάζεται να γίνουν και αυτές οι αλλαγές. Σε κάθε περίπτωση πάντως όπως διευκρινίζουν στο υπουργείο Οικονομικών οι όποιες αλλαγές δεν θα οδηγούν σε απώλειες φορολογικών εσόδων οι οποίες θα αντισταθμίζονται με μέτρα ισοδύναμου αποτελέσματος.

Παράλληλα, το υπουργείο Οικονομικών θα επανεξετάσει και τον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας ώστε να γίνει δικαιότερος.

Ειδικότερα εξετάζεται να θεσπιστούν οικογενειακά κριτήρια καθώς και κριτήρια παλαιότητας του αυτοκινήτου για τον υπολογισμό των τελών. Συγκεκριμένα, όπως λένε παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών, δεν είναι δίκαιο να επιβαρύνεται το ίδιο ένας κάτοχος ΙΧ αυτοκινήτου 1.800 κυβικών εκατοστών με τρία παιδιά με τον κάτοχο ενός ίδιου αυτοκινήτου χωρίς παιδιά και ότι δεν μπορεί να πληρώνει το ίδιο τέλος κάποιος που έχει ΙΧ αυτοκίνητο 2.000 κυβικών παλαιότητας 10 ή 15 ετών με αυτόν που κατέχει το ίδιο αυτοκίνητο καινούργιο.

Ερώτηση βουλευτών Αιγαίου της ΝΔ (Γαληνός-Βρούτσης-Μουσουρούλης-Ιατρίδη) για τον εμπαιγμό των πολύτεκνων φοιτητών απ' την Αννούλα

Τα σοβαρά προβλήματα που προκαλεί το Υπουργείο Παιδείας στους πολύτεκνους φοιτητές σχετικά με την συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους δελτίου έφεραν στη Βουλή οι βουλευτές Αιγαίου της Ν.Δ., Σπύρος Γαληνός (Λέσβου), Γιάννης Βρούτσης (Κυκλάδων), Κωστής Μουσουρούλης (Χίου) και Μίκα Ιατρίδη (Δωδεκανήσου).

Στην ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας καυτηριάζουν τις οδηγίες συμπλήρωσης του Μηχανογραφικού που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας και οι οποίες είναι αυθαίρετες, ανορθολογικές και άδικες για τα τέκνα πολυτέκνων από της νησιωτικές περιφέρειες.

Στην ερώτηση τους οι βουλευτές ζητούν να μάθουν γιατί το υπουργείο Παιδείας διαφοροποίησε τις οδηγίες συμπλήρωσης των Μηχανογραφικών δελτίων από τις διατάξεις του Νόμου που πρόσφατα ψηφίστηκε στην Βουλή και αν σκοπεύει το υπουργείο να διορθώσει τα λάθη που έχουν γίνει ως προς τις οδηγίες συμπλήρωσης των μηχανογραφικών δελτίων για να μην ταλαιπωρούνται οι πολύτεκνοι στα δικαστήρια ή να επαναφέρει ειδικά για τους πολύτεκνους τις διατάξεις του ν. 860/79 για την ελεύθερη μετεγγραφή των πολυτέκνων και των τέκνων τους.

Γ. Μιχελάκης για τη βεντέτα Ραγκούση-Ρέππα που οδήγησε στο σημερινό χάος-'Εκκληση να σταματήσουν τους αποκλεισμούς οι οδηγοί ταξί

«Η προσωπική βεντέτα Ραγκούση - Ρέππα και το κυβερνητικό “ράβε - ξήλωνε” δημιούργησαν σήμερα νέο σοβαρό πρόβλημα στις συγκοινωνίες, ενώ υπονομεύουν και πλήττουν τη διεθνή εικόνα της χώρας, σε μια κρίσιμη στιγμή, που κορυφώνεται η τουριστική περίοδος.

Άμεσα και απόλυτα υπεύθυνος είναι ο κ. Ραγκούσης, ο οποίος ανεξήγητα, χωρίς καμιά λογική και χωρίς να έχει κανένα σχέδιο, ακύρωσε τη συμφωνία του προκατόχου του με τον κλάδο των “ταξί”.

Μπροστά σε αυτήν την κυβερνητική ανευθυνότητα, οι οδηγοί “ταξί” πρέπει να επιδείξουν στάση ευθύνης. Τους καλούμε να σταματήσουν άμεσα τον αποκλεισμό του αεροδρομίου και του λιμανιού του Πειραιά, ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες και οι επισκέπτες της χώρας.

Καλούμε, ταυτόχρονα, τον κ. Ραγκούση να ξεκινήσει άμεσα, εντός της ημέρας, ουσιαστικό διάλογο με τους εκπροσώπους των οδηγών “ταξί”.

Η θέση μας είναι ξεκάθαρη: Απελευθέρωση του επαγγέλματος με τους ίδιους κανόνες που ισχύουν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.

Επαναλαμβάνουμε, όμως, ότι οι οδηγοί “ταξί” θα πρέπει να σταματήσουν άμεσα τον αποκλεισμό του αεροδρομίου και του λιμανιού του Πειραιά»

Ηράκλειο: Φωτιά σ΄ ένα παλιό ταξί έβαλαν ταξιτζήδες

Φωτιά σε ένα παλιό ταξί έβαλαν σήμερα οι ταξιτζήδες, αφού το περιέλουσαν με πετρέλαιο στη πλατεία Ελευθερίας του Ηρακλείου, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αποπνικτική ατμόσφαιρα.

Οι ιδιοκτήτες ταξί ξεκίνησαν από το πρωί πορεία διαμαρτυρίας από την παραλιακή λεωφόρο του Ηρακλείου και περνώντας μέσα από κεντρικούς δρόμους κατέληξαν στην πλατεία Ελευθερίας, όπου έβαλαν φωτιά στο ταξί.

Η φωτιά σβήστηκε από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, ενώ στην πλατεία παραμένουν συγκεντρωμένοι ταξιτζήδες, οι οποίοι αναμένεται να έχουν συνάντηση με τον περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρο Αρναουτάκη.

Η Λιβύη είναι υπεύθυνη για την επίθεση κατά του DC 10 UTA το 1989

Η Λιβύη ευθύνεται για την επίθεση εναντίον του αεροσκάφους της αεροπορικής εταιρείας UTA το 1989, δηλώνει ο Αμπντελραχμάν Σαλγάμ, πρώην υπουργός Εξωτερικών της λιβυκής κυβέρνησης που αυτομόλησε, σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται στην εφημερίδα Al-Hayat.

"Οι λιβυκές υπηρεσίες Πληροφοριών ανατίναξαν το αεροσκάφος. Θεωρούσαν ότι ένας από τους ηγέτες της αντιπολίτευσης, ο Μοχάμαντ αλ-Μεγκρίεφ, επέβαινε σε αυτό, αλλά αποδείχθηκε ότι δεν βρισκόταν στο αεροσκάφος", δήλωσε ο Σαλγάμ στην αραβική εφημερίδα.

Στις 19 Σεπτεμβρίου 1989, ένα DC10 της UTA που πραγματοποιούσε την πτήση Μπραζαβίλ-Παρίσι μέσω της Ν'Τζαμένα, συνετρίβη στον Νίγηρα, προκαλώντας τον θάνατο 170 επιβατών και μελών του πληρώματος, μεταξύ τους και 54 γάλλοι πολίτες.

Το 2009, γαλλικό δικαστήριο καταδίκασε ερήμην σε ισόβια κάθειρξη έξι πράκτορες των λιβυκών υπηρεσιών Πληροφοριών για την βομβιστική επίθεση, αλλά η Λιβύη δεν παραδέχθηκε ποτέ την ευθύνη της στην υπόθεση.

Η Τρίπολη αποδέχθηκε το 2004 να καταβάλει 170 εκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση στις οικογένειες των θυμάτων. Η Λιβύη κατέβαλε επίσης ένα χρηματικό ποσόν για τις οικογένειες των θυμάτων της επίθεσης εναντίον του αεροσκάφους της Pan Am που ανατινάχθηκε επάνω από το Λόκερμπι προκαλώντας τον θάνατο 270 ανθρώπων το 1988.

Σύμφωνα με τον Αμπντελραχμάν Σαλγάμ, "η επιχείρηση Λόκερμπι ήταν περισσότερο περιπεπλεγμένη...καθώς συζητήθηκε ο ρόλος κρατών και οργανώσεων, και οι λιβυκές υπηρεσίες δεν ήταν αναμεμειγμένες, αλλά νομίζω ότι δεν ήταν μία καθαρά λιβυκή επιχείρηση".

Τον περασμένο Φεβρουάριο, πρώην στέλεχος της παλαιστινιακής οργάνωσης του Αμπού Νιντάλ είχε δηλώσει ότι οι επιθέσεις εναντίον των αεροπλάνων της Pan Am και της UTA διαπράχθηκαν από κοινού από την παλαιστινιακή αυτή οργάνωση και τη Λιβύη και διευκρίνισε ότι τα εκρηκτικά είχαν κατασκευασθεί στον Λίβανο.

Πρώην υπουργός Εξωτερικών της Λιβύης, ο Αμπντελραχμάν Σαλγάμ αποσκίρτησε τον Μάρτιο, όταν υπηρετούσε ως εκπρόσωπος της Λιβύης στον ΟΗΕ.

Κύπρος: Παραιτήθηκε ο υπουργός Εξωτερικών, Μάρκου Κυπριανού-Σφίγγει ο κλειός γύρω απ' τον Χριστόφια

http://asset.tovima.gr/assetservice/Image.ashx?c=15323084&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=310&h=Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργος Εξωτερικών, Μάρκος Κυπριανού, στον πρόεδρο Χριστόφια. Η παραίτηση δεν είναι άσχετη με την τραγωδία στη ναυτική βάση της Εθνικής Φρουράς. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΡΙΚ, ο υπουργός Εξωτερικών απέστειλε επιστολή στον πρόεδρο Χριστόφια, με την οποία ζητά να τον απαλλάξει των καθηκόντων του για λόγους πολιτικής ευθιξίας. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο κ. Κυπριανού ανακοίνωσε την απόφασή του και στην κεκλεισμένων των θυρών συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Άμυνας, με θέμα τη φονική έκρηξη στη ναυτική βάση της Εθνικής Φρουράς.

Ν. Αφρική: Ο Κάμερον θα μειώσει την επίσκεψή του κατά δύο ημέρες λόγω των διαστάσεων που παίρνει το σκάνδαλο με τις τηλεφωνικές υποκλοπές.

http://static.guim.co.uk/sys-images/Politics/Pix/columnist%20thumbnails/2009/4/30/1241090133943/David-Cameron-001.jpg[Πήγε λέει για να προωθήσει τα συμφέροντα των βρετανικών επιχειρήσεων!!! Ποιες είναι αυτές και δεν τις ξέρουμε εμείς; Εκτός αν εννοεί τη διεθνή τοκογλυφία που κάνουν οι Τράπεζές τους... γιατί αυτή είναι η μόνη "επιχείρηση" των Άγγλων από τότε που σταμάτησαν να ξεζουμίζουν τις αποικίες]

Ο πρωθυπουργός της Βρετανίας Ντέιβιντ Κάμερον, ο οποίος έφθασε σήμερα το πρωί στη Νότια Αφρική, αποφάσισε να μειώσει σε δύο-- από τέσσερις-- τις ημέρες της παραμονής του στην Αφρική καθώς δέχεται πιέσεις στο Λονδίνο εξαιτίας των εξελίξεων με το σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών.

Ο εκπρόσωπος του Κάμερον είπε ότι ο ηγέτης των Συντηρητικών αποφάσισε στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας να μειώσει τη διάρκεια της επίσκεψής του σε δύο μέρες.

Ο εκπρόσωπος δεν συνέδεσε την απόφασή του αυτή με το σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών, το οποίο την Κυριακή οδήγησε στην παραίτηση του αρχηγού της αστυνομίας του Λονδίνου Πολ Στίβενσον.

Ερωτηθείς γιατί αποφάσισε να συνεχίσει την επίσκεψη στη Νότιο Αφρική και τη Νιγηρία, ο εκπρόσωπος είπε ότι ο Κάμερον έχει πολλές υποχρεώσεις: "Μία από αυτές είναι η οικονομία" και η προώθηση των βρετανικών επιχειρήσεων, είπε. Ενας συνεργάτης του επίσης πρόσθεσε ότι ο Κάμερον είναι "πολυάσχολος".

Ο Κάμερον θα συνοδεύεται στο ταξίδι του με στόχο τις εμπορικές διαπραγματεύσεις από ηγέτες του επιχειρηματικού κόσμου, μεταξύ των οποίων ο διευθύνων σύμβουλος της Barclays Bank Μπομπ Ντάιαμοντ [καταλάβατε τώρα τι είπαμε στην αρχή της ανάρτησης; πήρε μαζί του τον τραπεζίτη για να τους φλομώσει σε δάνεια...].

Πειραιάς: Κυκλοφοριακό κομφούζιο στους κεντρικούς δρόμους της πόλης έχει δημιουργήσει η διαμαρτυρία των ιδιοκτητών ταξί

Σε αποκλεισμό της κεντρικής λεωφόρου Ακτή Ποσειδώνος στον Πειραιά έχουν προχωρήσει οι ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι διαμαρτύρονται για την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους. Ετσι, στους κεντρικούς και περιμετρικούς δρόμους του Πειραιά έχει δημιουργηθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο, ενώ τα λεωφόρεια και τα τρόλεϊ είναι ακινητοποιημένα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα σημειώνεται στην Ακτη Ξαβιερίου, όπου χιλιάδες επιβάτες δεν μπορούν να επιβιβαστούν στα πούλμαν για να επισκεφθούν τουριστικούς χώρους της Αθήνας.

Περίεργα πράγματα στην Κύπρο: Επιδημιολογική παρακολούθηση των κατοίκων στην περιοχή της έκρηξης! Ούτε μικρή πυρηνική βόμβα να είχε σκάσει...

Σε επιδημιολογική παρακολούθηση των κατοίκων, πράγμα περίεργο για έκρηξη συμβατικών εκρηκτικών, στην περιοχή Βασιλικού, προχωρά το υπουργείο Υγείας... εκτός εαν τα εκρηκτικά δεν ήταν συμβατικά και κάτι κρύβει ο Χριστόφιας...

Ο υπουργός Υγείας Χρίστος Πατσαλίδης δήλωσε ότι, παρότι οι αναλύσεις και οι μετρήσεις καταδεικνύουν ότι δεν κινδυνεύει η δημόσια υγεία, σήμερα μεταβαίνει στην περιοχή η Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων του υπουργείου.

Οι ανησυχίες που προέκυψαν για πιθανές επιπτώσεις στη δημόσια υγεία, μετά τη φονική έκρηξη στη ναυτική βάση, είπε, έθεσαν από την πρώτη στιγμή σε κινητοποίηση τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους.

Επισήμανε ότι οι εξετάσεις δεν σταμάτησαν ούτε λεπτό, προσθέτοντας ότι φθάνουν συνεχώς στο γραφείο του αποτελέσματα, από τα οποία μέχρι στιγμής δεν προκύπτει να υπάρχει άμεσος κίνδυνος για την υγεία, αφού δεν έχουν ανιχνευθεί ουσίες επιβλαβείς για τον άνθρωπο ή το περιβάλλον.

Ανέφερε επίσης ότι οι εξετάσεις διενεργούνται με βάση την επίσημη ενημέρωση για το περιεχόμενο των εμπορευματοκιβωτίων που εξερράγησαν.

Σήμερα, η Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων του υπουργείου Υγείας θα συνομιλήσει με τους κατοίκους και θα τους δώσει κατευθυντήριες γραμμές για το τι πρέπει να πράξουν.

Λοβέρδος: Λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν

Γαλλία:Το Παρίσι ελπίζει ότι θα υπάρξει συμφωνία για ένα σχέδιο βοήθειας προς την Ελλάδα κατά τη σύνοδο κορυφής της Πέμπτης

Η Γαλλία ελπίζει ότι το νέο σχέδιο βοήθειας προς την Ελλάδα, που βρίσκεται υπό συζήτηση, θα εγκριθεί κατά τη διάρκεια της έκτακτης συνόδου κορυφής της ευρωζώνης την Πέμπτη στις Βρυξέλλες, δήλωσε σήμερα η Γαλλίδα υπουργός Προϋπολογισμού Βαλερί Πεκρές, στο τηλεοπτικό δίκτυο LCI.

Όταν ρωτήθηκε εάν το σχέδιο θα υιοθετηθεί "αυτήν την εβδομάδα", απάντησε: "Ελπίζουμε ότι ένα σχέδιο θα υιοθετηθεί και, από αυτήν την άποψη, οι δηλώσεις της (καγκελαρίου της Γερμανίας) Αγγελα Μέρκελ ,σύμφωνα με τις οποίες επιθυμεί να υπάρξουν συγκεκριμένα αποτελέσματα την Πέμπτη...κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση".

41 βαθμοί την Τετάρτη στην Αθήνα

Σε συνεχεία του εκτάκτου δελτίου πρόγνωσης επικινδυνων καιρικών φαινόμενων με α.α. 06/2011 που εκδόθηκε στις 14-7-2011 και με βάση τα νεότερα προγνωστικά στοιχεία θα διατηρηθούν οι υψηλές θερμοκρασίες έως και την Τετάρτη (20-07-2011). Αναλυτικά οι προβλεπόμενες μέγιστες τιμές είναι:

Δευτέρα 18/7/2011

Μακεδονία-Θράκη: 37 και τοπικά 38 βαθμοί κελσίου.

Δυτική Ελλάδα: 36-37 και στα νοτια 38 βαθμοί κελσίου.

Θεσσαλία-ανατολική στερεά-ανατολική Πελοπόννησος: 38 και τοπικά 39 βαθμοί κελσίου.

Νησιά ανατολικού Αιγαίου- Κρήτη: τοπικά 36 βαθμοί κελσίου.

Τρίτη 19/7/2011

Μακεδονία-Θράκη: 38 και τοπικά 39 βαθμοί κελσίου.

Δυτική Ελλάδα: 38 και τοπικά 39 βαθμοί κελσίου.

Θεσσαλία-ανατολική στερεά-ανατολική Πελοπόννησος: 39 και πιθανώς τοπικά 40 βαθμοί κελσίου.

Νησιά ανατολικού Αιγαίου-Κυκλάδες- Κρήτη -Δωδεκάνησα: 36-38 και στην Κρήτη τοπικά 39 βαθμοί κελσίου.

Τέταρτη 20/7/2011

Μακεδονία-Θράκη: 39 και πιθανώς τοπικά 40 βαθμοί κελσίου.

Δυτική Ελλάδα: 39 και πιθανώς τοπικά 40 βαθμοί κελσίου.

Θεσσαλία-ανατολική στερεά-ανατολική Πελοπόννησος: 40 και τοπικά 41 βαθμοί κελσίου.

Νησιά ανατολικού Αιγαίου-Κυκλάδες- Κρήτη -Δωδεκάνησα: 36-38 και στην Κρήτη τοπικά 39-40 βαθμοί κελσίου.

Σε κλοιό το λιμάνι και το αεροδρόμιο, από απεργούς ιδιοκτήτες ταξί

Σε μετωπική σύγκρουση οδηγούνται οι σχέσεις των ιδιοκτητών ταξί και της κυβέρνησης, εξαιτίας της απόφασης του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Ραγκούση, να προχωρήσει άμεσα στην πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματός τους, μη λαμβάνοντας υπόψη του το προεδρικό διάταγμα που προωθούσε ο προκάτοχός του στο υπουργείο, Δημήτρης Ρέππας και με το οποίο είχαν συμφωνήσει οι ιδιοκτήτες.

Στις 5 τα ξημερώματα άρχισε η νέα 48ωρη απεργία που αποφάσισαν αιφνιδίως το Σάββατο τα σωματεία των ταξιτζήδων και από το πρωί έχει αναστατωθεί πλήρως η ομαλή λειτουργία του λιμανιού του Πειραιά και του αεροδρομίου, των δύο βασικών πυλών εισόδου και εξόδου της χώρας, από τις οποίες διακινούνται καθημερινά χιλιάδες τουρίστες προς τα νησιά και την ελληνική περιφέρεια γενικότερα, εν μέσω της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου.

Από νωρίς το πρωί πολλές εκατοντάδες ταξί έχουν σχηματίσει ουρά χιλιομέτρων από την είσοδο του αεροδρομίου και προς την Αττική οδό, αφήνοντας μόνο μια λωρίδα κυκλοφορίας για την κίνηση των οχημάτων. Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχουν παρατηρηθεί μεγάλες καθυστερήσεις στις πτήσεις. Επί τόπου βρίσκονται ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ, προκειμένου να διατηρήσουν ανοιχτή την Αττική Οδό και να αποφευχθούν τυχόν επεισόδια με άλλους οδηγούς.

Στο λιμάνι του Πειραιά έχουν συγκεντρωθεί περίπου 2.500 αυτοκινητιστές ταξί, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις.

Λόγω της κινητοποίησης αυτής έχει δημιουργηθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο μέσα και έξω από το λιμάνι, ενώ στην ακτή Ξαβερίου όπου βρίσκονται τα κρουαζιερόπλοια, υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στη μετακίνηση των τουριστών με τα πούλμαν. Μέσα στο λιμάνι και στις περισσότερες πύλες εισόδου, υπάρχει ισχυρή δύναμη του λιμενικού σώματος.

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος κατέστησε σαφές ότι οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν και θα ενταθούν και κάλεσε για άλλη μια φορά τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να ανακαλέσει την απόφασή του και να αρχίσει διάλογος με βάση το προεδρικό διάταγμα.

Από την πλευρά του, ο υπουργός Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, απηύθυνε έκκληση για ψυχραιμία και κάλεσε τους ιδιοκτήτες ταξί να αναλογιστούν την ταλαιπωρία που υφίστανται χιλιάδες πολίτες, όταν εμποδίζουν την πρόσβαση στο λιμάνι και το αεροδρόμιο και έκανε λόγο για μεγάλο πλήγμα στον τουρισμό.

ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ - 7-3-1966 - ΑΠΗΛΑΘΗΣΑΝ ΕΚ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΜΕΡΧΙ ΤΩΡΑ 4.000 ΕΛΛΗΝΕΣ


Να και το βίντεο που ενόχλησε τη ΝΔ σε πιο light έκδοση

Με την ξεφτίλα μας ντροπιάζουμε και τους ομογενείς που πρέπει να απαντάνε στη χλεύη των ξένων...

Κραυγή αγωνίας ενός αθώου Έλληνα ομογενή:


Ελειπε η κρίσιμη συγνώμη

Ο Πρόεδρος της Κύπρου, Δ. Χριστόφιας, στο διάγγελμά του δεν επέδειξε το θάρρος που όλοι περίμεναν και οδήγησε οριστικά ο ίδιος τον εαυτό του στο αδιέξοδο

ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ

Από το διάγγελμα του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας, Δημήτρη Χριστόφια, απουσίαζε μία μικρή λέξη, η οποία χαρακτηρίζει τους γενναίους ανθρώπους όταν διαπράττουν λάθη. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το λάθος προκάλεσε την απώλεια ανθρώπινων ζωών και τεράστιες υλικές ζημιές, που ίσως δοκιμάσουν την εύθραυστη οικονομία της Κύπρου.

Παρακολουθώντας το προεδρικό διάγγελμα, έλπιζα πως θα άκουγα τη λέξη συγνώμη. Ο Δημήτρης Χριστόφιας δεν βρήκε το θάρρος και το κουράγιο να την εκστομίσει. Κρίμα...

Γνωρίζω τον σημερινό Πρόεδρο της Κύπρου εδώ και πολλά χρόνια. Είχαμε αναπτύξει μία γνήσια φιλία, η οποία στην πορεία των χρόνων δοκιμάστηκε αρκετές φορές, αλλά δεν έσπασε... Μετά την εκλογή του στον προεδρικό θώκο του νησιού, ομολογώ πως διαπίστωσα μία αλλαγή η οποία δεν μου άρεσε. Παρ' όλα αυτά δεν σταμάτησα να τον στηρίζω, διότι πίστευα πως εννοούσε τα λόγια που μου έλεγε, ότι δηλαδή επεδίωκε μία πραγματικά δίκαιη λύση για το πρόβλημα της Κύπρου.

Απομακρυνθήκαμε μετά την αποκάλυψη ότι πρόσφερε στην Αγκυρα, χωρίς να λάβει κανένα αντάλλαγμα, την εκ περιτροπής προεδρία και την παραμονή Τούρκων εποίκων, που εστάλησαν στο νησί για να αλλάξουν τον δημογραφικό χαρακτήρα της Κύπρου. Την τελευταία φορά που βρεθήκαμε στη Νέα Υόρκη, τον Νοέμβριο του 2010, ένιωσα να είναι "εχθρικός", να είναι άλλος άνθρωπος, να μην είναι ο Δημήτρης Χριστόφιας που γνώριζα...

Την Πέμπτη, παρακολουθώντας το διάγγελμά του από την τηλεόραση του Mega Κύπρου, επιβεβαίωσα τους φόβους μου. Είδα ένα άνθρωπο σκληρό, θυμωμένο, χωρίς αισθήματα. Ο Χριστόφιας που εγώ γνώρισα ήταν γεμάτος αγάπη για τους ανθρώπους, πλημμύριζε από αγαθά αισθήματα. Ο Χριστόφιας του διαγγέλματος ήταν ένας τρομαγμένος άνθρωπος, προφανώς επειδή γνωρίζει πως το πολιτικό του τέλος είναι κοντά.

Μία συγνώμη ήταν αρκετή για τους γονείς, τους συγγενείς, τους φίλους των θυμάτων και τον Κυπριακό Ελληνισμό. Δεν είχε το θάρρος να πει αυτή τη λέξη που όλοι περιμέναμε. Εχασε την εμπιστοσύνη μας. Οδήγησε ο ίδιος τον εαυτό του στο αδιέξοδο. Και δεν έχει πια την αναγκαία υποστήριξη για να διαπραγματευθεί το μέλλον της Κύπρου...

Γιωργάκης - Καρέκλα έξουσίας...σημειώσατε διπλο!

Όταν η εξουσία είναι γλυκιά

Ο Παπανδρέου ως γνωστόν, δεν θέλει να εγκαταλείψει με τίποτα την πρωθυπουργία της Ελλάδας και θα προσπαθήσει με μείνει εκεί με τα χίλια ζόρια. Μοναδικό του πρόβλημα;;;

Μα φυσικά ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης - Υπουργός Οικονομικών και άτυπος πρωθυπουργός ....Ευάγγελος Βενιζέλος,ο οποίος μετά τον ανασχηματισμό πιό πολυ τον ζούμε ώς πρωθυπουργο και αρχιγό του ΠΑ.ΣΟ.Κ πάρα ως υπουργό οικονομικών.

Ο Παπανδρέου αυτό το γνωρίζει καλά, καθώς ο ίδιος του άφησε ανοιχτό το παράθυρο, για να μην το πάρει η μπάλα των παραιτήσεων βουλευτών ενόψει Μεσοπρόθεσμου.

Μιλώντας σε γνωστή εφημερίδα,ο Γιώργος Παπανδρέου είπε: «Όσοι μιλούν για πρόωρες εκλογές στην παρούσα συγκυρία λειτουργούν ανεύθυνα και θέλουν να σύρου τη χώρα σε επικίνδυνες εξελίξεις».

Αναφερόμενος κυρίος στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης , Αντώνη Σαμαρά, επισημαίνε πως «έχει την πολυτέλεια να πολιτεύεται ανεύθυνα, γιατί εμείς πράξαμε υπεύθυνα»!!!

Όπως είπε «κόκκινη γραμμή είναι το συμφέρον της χώρας και των πολιτών». Προφανώς, εννοούσε τις κόκκινες γραμμές των ΜΑΤ και των προβοκατόρων για να μην πατήσουν στην πλατεία Συντάγματος οι Έλληνες πολίτες για να διαμαρτυρηθούν.

Επίσης είπε ότι: «Κάποιοι έφτασαν στο σημείο να αμφισβητούν τον πατριωτισμό μου, ενώ πήρα στις πλάτες μου αμαρτίες άλλων για να μη ζήσει η χώρα μια τραγωδία»

Ακόμα, ενόψει της καθοριστικής έκτακτης Συνόδου Κορυφής που ανακοινώθηκε για την ερχόμενη Πέμπτη τονίζει πως «είναι ώρα να ξυπνήσει η Ευρώπη».

Τον πούλον και το Brasil: Αποκλείστηκαν στα πέναλτι απ'την Παραγουάη (video)

Μετά τη διοργανώτρια Αργεντινή, που αποκλείστηκε από την Ουρουγουάη, εκτός συνέχειας στο Κόπα Αμέρικα έμεινε και η Βραζιλία, που ηττήθηκε στα πέναλτι από την Παραγουάη με 2-0. Οι ποδοσφαιριστές της "σελεσάο" αστόχησαν και στα τέσσερα χτυπήματα που επιχείρησαν από τα 11 μέτρα (!), καθώς οι Ελάνο, Αντρέ Σάντος και Φρεντ έστειλαν τη μπάλα άουτ, ενώ την εκτέλεση του Τιάγκο Σίλβα απέκρουσε ο Βιγιάρ.

Ο τερματοφύλακας της Παραγουάης ήταν ο "ήρωας" του αγώνα, αφού με πλήθος σωτήριων αποκρούσεων στην κανονική διάρκεια της συνάντησης κράτησε "όρθια" την ομάδα του απέναντι σε έναν ανώτερο αντίπαλο, έφερε τους συμπαίκτες του ως τα πέναλτι και επέτρεψε στους Εστιγαρίμπια και Ριβέρος να σκοράρουν από την "άσπρη βούλα" (ο Μπαρέτο αστόχησε), στέλνοντας το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας τους στα ημιτελικά. Στις 21 Ιουλίου, στα ημιτελικά, η Παραγουάη θα αντιμετωπίσει στη Μεντόζα τη νικήτρια του αγώνα Χιλή-Βενεζουέλα. Να σημειωθεί ότι οι ομάδες ολοκλήρωσαν την αναμέτρηση με 10 παίκτες, λόγω αποβολής των Αλκαράζ και Λούκας Λέιβα.

Τον πούλον η Χίλαρυ: Η Ιαπωνία κέρδισε στα πέναλτι τις ΗΠΑ στον τελικό του ΠΠ (video)

Ήταν η πρώτη νίκη της Ιαπωνίας (που είχε φοβερή ρέντα σ όλο το μουντιαλ, κάτι σαν την Ελλάδα το 2004) εναντίον των ΗΠΑ σε 26 αγώνες!! Δείτε όλα τα γκολ (ειδικά το 2-2 της Ιαπωνίας στο 116' είναι ένα εκπληκτικό τακουνάκι και άμα το 'χε βάλει κανας Μέσι -μεγάλη πίκρα αυτό το παιδί εκτός Barcelona- θα μας ζαλίζανε τον έρωτα):