15 Αυγούστου 2011

Ιστορική λειτουργία για 2η χρονιά στην Παναγία Σουμελά... παρότι η "πατρίδα" είναι ξεφτιλισμένη (βίντεο με Σαββίδη να λέει τον πόνο του)

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, και έπειτα από άδεια της τουρκικής κυβέρνησης, το μοναστήρι-σύμβολο για τον Ποντιακό Ελληνισμό, η Παναγιά Σουμελά στις 15 Αυγούστου ανοίγει τις πόρτες του για τους πιστούς, 89 χρόνια μετά τον ξεριζωμό από τις πατρογονικές εστίες. Τη Δευτέρα θα τελεστεί στη μονή πατριαρχική θεία λειτουργία.

Iκανοποιημένος από την προσέλευση Ελλήνων Ποντίων από την Ελλάδα, τις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ και το εξωτερικό δήλωσε ο πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ποντίων και βουλευτής της ρωσικής Δούμας κ. Ιβάν Σαββίδης μιλώντας αποκλειστικά στο protothema.gr. Ο ίδιος διατύπωσε την πεποίθησή του ότι η Παναγιά Σουμελά θα λειτουργήσει σύντομα ως μόνιμος τόπος λατρείας εκφράζοντας ωστόσο την πικρία του για τη στάση της επίσημης Ελλάδας αλλά και του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Δείτε τη συνέντευξη του Ιβάν Σαββίδη.

14 Αυγούστου 2011

Real - Barcelona 2-2 ( video goals)

Ο αγώνας έληξε 2-2. Δείτε βίντεο με τα γκόλ

http://www.livearena.net/category/Football/

http://www.videsporte26.blogspot.com/


http://venconi.blogspot.com/


http://www.soulssports.info/Channel 1.html


1-0 Ozil



1-1 Villa



1-2 Messi



2-2 Xabi Alonso



Καρατιά Κεντίρα στον Αμπιντάλ


Βίντεο απ' την κατάρρευση της σκηνής λόγω καταιγίδας σε συναυλία στην Ινδιανάπολη

Το ατύχημα κόστισε τη ζωή σε 5 ανθρώπους:

FT: Το Πακιστάν έδωσε στην Κίνα συντρίμμια του ελικοπτέρου από την επίθεση εναντίον του Μπιν Λάντεν

http://www.wantchinatimes.com/newsphoto/2011-05-11/450/CFP416922433-172155_copy1.jpg'Οπως γράφουν οι Financial Times “Οι ΗΠΑ έχουν πληροφορίες ότι το Πακιστάν και συγκεκριμένα η υπηρεσία πληροφοριών ISI, έδωσε πρόσβαση στον Κινέζικο Στρατό ώστε να ελέγξει συντρίμμια του ελικοπτέρου που έπεσε κατά την επίθεση εναντίον του Μπιν Λάντεν στο Abbottabad” [Φώτο: Πακιστάνικο φορτηγό απομακρύνει συντρίμμια του αμερικάνικου "αόρατου" ελικοπτέρου].

Την πληροφορία έδωσε στους FT άτομο των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ. "Στους κινέζους επετράπη να δούνε και να φωτογραφήσουν τα συντρίμμια και να πάρουν δείγμα από την επικάλυψη που έκανε το ελικόπτερο αόρατο και επέτρεψε στο ελικόπτερο να μπεί στο Πακιστάν χωρίς να γίνει αντιληπτό απ' τα ραντάρ" ειπε το μέλος των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ.

Να σημειωθεί ότι το ABC είχε μεταδώσει ήδη από τις 10 Μαίου, δέκα μέρες μετά την επίθεση όπου σκότωσαν τον Μπιν Λάντεν, ότι το Πακιστάν σκέφτεται να δώσει στην Κίνα τη δυαντότητα να εξετάσει το τροποποιημένο Blackhawk αξίας 60 εκ ευρώ, και σε αντάλλαγμα η Κίνα θα έδινε στο Πακιστάν πρόσβαση σε πυραυλική τεχνολογία...

Βρετανία: Κριτική στον Ντέιβιντ Κάμερον από στελέχη της αστυνομίας

http://www.skai.gr/files/temp/8E6F1AE47FB36679211CCDB4E2B9CFE9.jpgΔριμεία κριτική δέχτηκε ο πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον από τα στελέχη της βρετανικής αστυνομίας για το σχέδιό του να προσλάβει τον διασημότερο αστυνομικό των ΗΠΑ μετά τις πρόσφατες ταραχές καθώς ο ηγέτης των Συντηρητικών υποσχέθηκε «μηδενική ανοχή» απέναντι στα βίαια επεισόδια.

Ο Ντ. Κάμερον, ο οποίος κατηγορείται από ορισμένα μέλη του κόμματός του για υπερβολικά φιλελεύθερες θέσεις απέναντι στην εγκληματικότητα και την επιβολή του νόμου, σκλήρυνε τη στάση του ύστερα από τέσσερις νύχτες βίας στους δρόμους πόλεων ανά την Αγγλία.

«Δεν έχουμε χρησιμοποιήσει αρκετά τη γλώσσα της μηδενικής ανοχής, αλλά το μήνυμα γίνεται αντιληπτό», είπε ο Κάμερον σε συνέντευξή του στην Sunday Telegraph.

Ο βρετανός πρωθυπουργός, ο οποίος υπαινίχθηκε ότι η αρχική αντίδραση της αστυνομίας απέναντι στα επεισόδια ήταν πολύ επιεικής, προσέλαβε τον πρώην επικεφαλής της αστυνομίας της Νέας Υόρκης, του Λος Αντζελες και της Βοστώνης, Γουίλιαμ Μπράτον ως σύμβουλο της κυβέρνησης για τον τρόπο αντιμετώπισης των συμμοριών, τις οποίες κατηγορεί για τον μεγαλύτερο όγκο των επεισοδίων.

Αλλά οι ανώτατοι αξιωματούχοι της αστυνομίας, οι οποίοι καταγγέλλουν το σχέδιο του συντηρητικού κυβερνητικού συνασπισμού να προχωρήσει σε περικοπές στην αστυνομία, αντιμετωπίζουν την απόφαση του Κάμερον με επιφυλακτικότητα.

«Δεν είμαι βέβαιος ότι με ενδιαφέρει να μάθω για τις συμμορίες σε μια περιοχή της Αμερικής που έχει 400 (συμμορίες),» δήλωσε στην εφημερίδα Independent on Sunday ο Χιού Ορντι, πρόεδρος της Ενωσης Διοικητών Αστυνομίας.

«Μου φαίνεται ότι αν έχεις 400 συμμορίες, τότε δεν είσαι πολύ αποτελεσματικός. Αν δείτε τον τρόπο αστυνόμευσης στις ΗΠΑ και τα επίπεδα της βίας, είναι τόσο ριζικά διαφορετικά από εδώ,» σχολίασε ο Ορντι, φαβορί για την θέση του επικεφαλής της αστυνομίας του Λονδίνου.

Ο Κάμερον απορρίπτει τους ισχυρισμούς ότι η πολιτική και οικονομική δυσφορία κρύβεται πίσω από τα επεισόδια βίας από τα οποία σκοτώθηκαν πέντε άνθρωποι, αποκαλώντας τα «απλή και ξεκάθαρη εγκληματικότητα».

Στο μεταξύ, περισσότεροι από 2.800 άνθρωποι έχουν συλληφθεί και τα δικαστήρια εργάζονται νυχθημερόν προκειμένου να δικαστεί το ένα τρίτο αυτών των υποθέσεων.

Σε δύο άνδρες, ηλικίας 17 και 26 ετών, απαγγέλθηκαν κατηγορίες αργά χθες το βράδυ για την δολοφονία τριών μουσουλμάνων οι οποίοι παρασύρθηκαν από διερχόμενο αυτοκίνητο στο Μπέρμιγχαμ ενώ προσπαθούσαν να προστατεύσουν τις κοινότητές τους.

Δημοσκόπηση της ComRes που διενεργήθηκε από τις εφημερίδες Independent on Sunday και Sunday Mirror διαπίστωσε ότι μόνο το 29% των ψηφοφόρων θεωρούν ότι ο Κάμερον και η κυβέρνησή του έχουν χειριστεί με επιτυχία τα επεισόδια, ενώ το 48% δηλώνει δυσαρεστημένο από τον τρόπο.

Οι μαζικές ταραχές--οι χειρότερες επί δεκαετίες--ξεκίνησαν στο Τότεναμ, στο βόρειο Λονδίνο, όταν αστυνομικοί πυροβόλησαν και σκότωσαν έναν ύποπτο.

Οι περισσότεροι συλληφθέντες είναι νεαροί άνεργοι, παρότι ανάμεσά τους περιλαμβάνεται και η κόρη ενός εκατομμυριούχου, ένας υπάλληλος φιλανθρωπικής οργάνωσης, ένας φοιτητής δημοσιογραφίας και ένας στρατιώτης.

Οι Φιλελεύθεροι Δημοκράτες, εταίρος της κυβέρνησης, είναι πιο συγκρατημένοι στα σχόλιά τους και ο αντιπρόεδρός τους, Σάιμον Χιουζ, σε άρθρο του στην εφημερίδα Observer, συμβουλεύει κατά των βεβιασμένων κινήσεων «που αλλάζουν το κοινωνικό συμβόλαιο».

Οι προγραμματισμένες περικοπές στην αστυνομία περιλαμβάνουν τη μείωση του προϋπολογισμού της σε εθνικό επίπεδο κατά 20% με την απόλυση περίπου 16.000 αστυνομικών καθώς η κυβέρνηση είναι αντιμέτωπιση με ένα τεράστιο έλλειμμα στον προϋπολογισμό της.

Η υπουργός Εσωτερικών, Τερέσα Μέι, είπε ότι το σχέδιο περικοπών θα προχωρήσει. Η ίδια δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο Sky News: «Γνωρίζω ότι γίνεται να κάνεις περικοπές στον προϋπολογισμό της αστυνομίας χωρίς να επηρεάσεις την ικανότητά της να κάνει τη δουλειά που οι πολίτες θέλουν να κάνει."

Ο υπουργός Οικονομικών Τζορτζ Οσμπορν δήλωσε χθες Σάββατο στο BBC ότι επενδύοντας χρήματα στο πρόβλημα δεν λύνεται και πρόσθεσε ότι η χώρα χρειάζεται να αντιμετωπίσει βαθιά ριζωμένα κοινωνικά προβλήματα.

Ωστόσο, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της ComRes, το 70% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι η απόφαση για περικοπές πρέπει να ανακληθεί άμεσα.

Δημοσκοπήσεις την περασμένη εβδομάδα έδειξαν ότι οι βρετανοί επιθυμούν αυστηρότερα μέτρα από την αστυνομία, συμπεριλαμβανομένης της επιβολής απαγόρευσης της κυκλοφορίας ή του να επιτραπεί η χρήση αντλίας νερού και σφαιρών από καουτσούκ.

Ηρεμία επικράτησε το βράδυ της Παρασκευής και του Σαββάτου στις βρετανικές πόλεις καθώς η αστυνομία βρισκόταν στους δρόμους για να διασφαλίσει ότι η κατανάλωση αλκοόλ λόγω σαββατοκύριακου δεν θα αναζωπύρωνε τη βία.

Τις προαναγγελθείσες περικοπές στην αστυνομία καταδίκασε και ο συντηρητικός δήμαρχος του Λονδίνου, Μπόρις Τζόνσον, λιγότερο από έναν χρόνο πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες που θα φιλοξενήσει η πόλη.

«Η γενική τάση (στον αριθμό των αστυνομικών) πρέπει να είναι ανοδική ή τουλάχιστον σταθερή και αυτό είναι ζωτικής σημασίας για την αστυνόμευση στο Λονδίνο», δήλωσε στο Sky.

skai.gr

Σιγά μην το επέτρεπε! Αφού είναι "ελληνικό"... έπρεπε να κοπεί κι αυτό

6x8jo.jpg

Τα έχουν ξεπουλήσει όλα προ πολλού: 2003: Τέρμα τα σχέδια πτήσεων από τουρκικά μαχητικά!

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 20/12/2003 - Της ΚΥΡΑΣ ΑΔΑΜ

ΑΝΟΙΧΤΗ στην Τουρκία η διάσωση στο μισό Αιγαίο, με τη συμφωνία για τους αεροδιαδρόμους
Σε διεύρυνση των τουρκικών «δικαιωμάτων στο Αιγαίο» φαίνεται ότι καταλήγει η περίφημη ελληνοτουρκική συμφωνία για τους αεροδιαδρόμους στο ICAO.

Στις 25 Δεκεμβρίου τίθενται σε λειτουργία οι νέοι διεθνείς αεροδιάδρομοι στο Αιγαίο, μετά τη συμφωνία Ελλάδας-Τουρκίας και την υπογραφή των τριών σχετικών «Επιστολών Συμφωνίας» (LOA) μεταξύ των δύο χωρών.

Η συμφωνία αυτή ήταν αποτέλεσμα διμερών διαπραγματεύσεων με θέμα το Αιγαίο, στο πλαίσιο του διεθνούς οργανισμού ICAO, και κατέληξε σ' έναν «ιστορικό συμβιβασμό» ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία, ανοίγοντας ουσιαστικά το δρόμο για τη ρύθμιση των προβλημάτων που έχει δημιουργήσει η Αγκυρα στο Αιγαίο, χωρίς να απομακρυνθεί από τις απαιτήσεις της.

Η ελληνική πλευρά κινήθηκε καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας με πνεύμα συμβιβασμού προς τις απαιτήσεις της Τουρκίας στο Αιγαίο και πέτυχε μέσω «τεχνικών ρυθμίσεων», να διαχωρίσει τις πολιτικές από τις στρατιωτικές πτήσεις στο Αιγαίο, απομακρυνόμενη πλήρως από τις πάγιες εθνικές θέσεις, χωρίς ουσιαστική αντίδραση ή αντίθεση του συνόλου της αντιπολίτευσης.

Η «διπλή νίκη»

Η κυβέρνηση, εφαρμόζοντας την επικοινωνιακή τακτική τής «διπλής νίκης» (win to win situation), όπως χαρακτηριστικά αναφερόταν σε εσωτερικό έγγραφο του υπουργείου Εξωτερικών, προέβαλλε συστηματικώς το επιχείρημα της «ασφάλειας των πολιτικών πτήσεων» και την αποδοχή υπέρπτησης της Λήμνου από την πλευρά της Τουρκίας για να αποκηρύξει, μέχρι πλήρους διαστρέβλωσης, το γεγονός ότι η Τουρκία δεν θα υποβάλλει πλέον σχέδια πτήσεων των μαχητικών της στο Αιγαίο.

Το πνεύμα συνεργασίας και συμβιβασμού αποτυπώνεται καθαρότατα σε πρόσφατη έκθεση του προέδρου του ICAO, κ. Κοτάιτε, ύστερα από την επίσκεψή του στην Τουρκία στις 25-30 Οκτωβρίου 2003, αναφέρει ο κ. Κοτάιτε στην έκθεσή του.

«...Ο υπουργός Μεταφορών της Τουρκίας εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του και την εκτίμησή του στον ICAO για τις προσπάθειές του, που είχαν ως αποτέλεσμα την ιστορική συμφωνία ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία για τη βελτίωση των υπηρεσιών εναέριας κυκλοφορίας πάνω από το Αιγαίο. Πληροφόρησα τον κ. υπουργό ότι αυτή η συμφωνία έγινε πραγματικότητα ύστερα από εντατικές διαπραγματεύσεις και χάρη στο πνεύμα συνεργασίας ανάμεσα στις δύο χώρες...».

Αναλυτικότερα:

Τα κείμενα των τριών LOA που υπέγραψαν η Ελλάδα και η Τουρκία απέχουν κατά πολύ και από το πρότυπο LOA του «Γιουροκοντρόλ» (σ.σ. αποτελεί το τυποποιημένο έγγραφο LOA για όλες τις χώρες), αλλά και από τις άλλες LOA που έχει υπογράψει η Ελλάδα με άλλες χώρες.

Στο πρότυπο κείμενο LOA του «Γιουροκοντρόλ», στην παράγραφο 1 αναφέρεται: «...ο σκοπός του LOA είναι να καθοριστούν οι διαδικασίες που θα εφαρμόζονται μεταξύ δύο κέντρων εναέριας κυκλοφορίας, όταν παρέχονται υπηρεσίες εναέριας κυκλοφορίας στα πολιτικά (GAT) και στα στρατιωτικά αεροσκάφη (ΟΑΤ).

Στο LOA που υπέγραψε π.χ. η Ελλάδα με τη Βουλγαρία το 2002, η παράγραφος αυτή τέθηκε αυτούσια και καλύπτει τις εθνικές θέσεις, δηλαδή τα στρατιωτικά αεροσκάφη υποχρεούνται να καταθέτουν σχέδια πτήσης.

Με «πάτημα της γάτας»

Η πάγια πολιτική της Τουρκίας -μόνο στο FIR Αθηνών και στο Αιγαίο, και όχι σε άλλες χώρες - είναι να μην καταθέτει σχέδια πτήσης για τα στρατιωτικά αεροσκάφη της.

Η κυβέρνηση, απομακρυνόμενη «με το πάτημα της γάτας» από τις πάγιες εθνικές θέσεις και για πρώτη φορά ικανοποιώντας τις θέσεις της Τουρκίας, συμφώνησε και στα τρία LOA, που υπέγραψε με την Αγκυρα, να μη συμπεριληφθεί η απαίτηση κατάθεσης σχεδίων πτήσης από τα τουρκικά στρατιωτικά αεροπλάνα! Για την κάλυψή της, μάλιστα, σε όλες τις ελληνικές ανακοινώσεις αναφέρεται ρητώς ότι η συμφωνία αφορά τις πολιτικές πτήσεις, αφήνοντας τις στρατιωτικές πτήσεις έρμαιο στους ανέμους του Αιγαίου.

Η ελληνική αυτή υποχώρηση για τα σχέδια πτήσης οδήγησε και σε μία άλλη υποχώρηση υπέρ της Αγκυρας, που είναι η αμφισβήτηση από την Τουρκία των ορίων του FIR Αθηνών, τα οποία η Αγκυρα θέλει μονίμως στη μέση του Αιγαίου.

Σε κανένα σημείο των τριών LOA μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας δεν αναφέρεται το FIR Αθηνών, πράγμα που συμβαίνει σε άλλα LOA, π.χ. μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας. Υπενθυμίζεται ότι η απαίτηση κατάργησης του FIR Αθηνών από την Αγκυρα προέκυψε στις 16 Φεβρουαρίου 1999, με την τουρκική ΝΟΤΑΜ240.

Ετσι η Ελλάδα ταυτίστηκε με τις τουρκικές διεκδικήσεις στο Αιγαίο και δέχθηκε να μη συμπεριληφθεί σε κανένα από τα τρία LOA ο όρος «area of common interest», όπως ρητώς αναφέρεται στο πρότυπο του LOA του «Γιουροκοντρόλ», βάσει του οποίου θα υπήρχε η υποχρεωτική απαίτηση να γραφεί ο όρος Αθήνα FIR και Ελλάς UIR.

Τα τρία LOA που υπεγράφησαν από την Τουρκία αναφέρουν στην παρ. 2 «areas of responsibility» και ότι η περιοχή αυτή είναι όπως δημοσιεύεται στο ΑΙΡ της Ελλάδας (σ.σ. Εγχειρίδιο Αεροπορικών Πληροφοριών) και στο ΑΙΡ της Τουρκίας. Ομως στο ΑΙΡ της Τουρκίας αναφέρεται ότι η περιοχή έρευνας και διάσωσης της Τουρκίας εκτείνεται μέχρι το μέσον του Αιγαίου, ότι τα τουρκικά μαχητικά δεν καταθέτουν σχέδια πτήσεων και ότι το FIR Αθηνών είναι πλασματικό και χωρίς νομική βάση.

Ο «ενιαίος ουρανός»

Η προφανής αυτή εκκρεμότητα, όμως, δεν πρόκειται να διατηρηθεί για πολύ και σε σύντομο χρονικό διάστημα, το μόνο που θα βρίσκεται σε ισχύ είναι το ΑΙΡ της Τουρκίας και όσα αυτό περιέχει. Και αυτό γιατί, σύμφωνα με πρόσφατο έγγραφο του υπουργείου Εξωτερικών (26-11-2003), από την 1-1-2004 θα τεθούν σε ισχύ οι κανονισμοί του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού (Single European Sky), σύμφωνα με τους οποίους καταργούνται τα ΑΙΡ των χωρών-μελών της Ε.Ε. Ετσι θα έχουμε αυτόματη κατάργηση του ΑΙΡ Ελλάδας και θα παραμείνει σε ισχύ μόνον το ΑΙΡ της Τουρκίας!...

Επιπλέον, στο πρότυπο LOA του «Γιουροκοντρόλ» στην παρ. 2 αναφέρεται ότι «το κέντρο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας είναι υπεύθυνο για την παροχή υπηρεσιών έρευνας και διάσωσης». Στο αντίστοιχο LOA Ελλάδας - Βουλγαρίας έχει τεθεί αυτούσια η παράγραφος αυτή, ότι δηλαδή η Ελλάδα έχει την ευθύνη και τον έλεγχο της έρευνας και διάσωσης στο FIR Αθηνών. Στα LOA Ελλάδας - Τουρκίας η παράγραφος αυτή έχει απλώς εξαφανιστεί.

Στο μισό Αιγαίο

Σημειώνεται ότι η Αγκυρα, με τον τουρκικό νόμο του Δεκεμβρίου 2001, έχει καθορίσει την τουρκική περιοχή έρευνας και διάσωσης το μέσον του Αιγαίου (25ος μεσημβρινός)! Δηλαδή περιλαμβάνει τα νησιά Λήμνος, Σάμος, Λέσβος, Χίος, Ικαρία, Κάλυμνος, Ψαρά, Αγ. Ευστράτιος.

Με την αφαίρεση της περιοχής έρευνας και διάσωσης από τα τρία LOA Ελλάδας - Τουρκίας, η ελληνική κυβέρνηση δείχνει να δέχεται σιωπηλώς ότι πράγματι η τουρκική περιοχή καλύπτει το μισό Αιγαίο...

Η Αγκυρα ακόμα καταχώρισε στο τουρκικό ΑΙΡ τροποποίηση το 2003, στην οποία αναφέρει τα σημεία των αεροδιαδρόμων, όπου θα γίνεται η μεταβίβαση ελέγχου ενάεριας κυκλοφορίας από την Ελλάδα στην Τουρκία και αντιστρόφως.

Στα τρία LOA Ελλάδας - Τουρκίας δεν αναφέρεται ότι τα σημεία αυτά βρίσκονται στο FIR Αθηνών - Κωνσταντινούπολης, δηλαδή αποσιωπάται ο όρος και η λέξη FIR, με άλλα λόγια ανοίγει ο δρόμος για τη σιωπηλή «μη ύπαρξή του».

Η όλη «ιστορική συμβιβαστική συμφωνία» στο Αιγαίο, τέλος, επί της ουσίας εξαρτάται από τις διαθέσεις της Αγκυρας. Και αυτό, διότι στη συμφωνία προβλέπεται το δικαίωμα μονομερούς κατάργησης των συμφωνιών με εξάμηνη καταγγελία. Σην ακραία περίπτωση που η Αγκυρα προχωρήσει σε μονομερή ενέργεια, το ανατολικό κυρίως Αιγαίο θα μείνει χωρίς αεροδιαδρόμους, αφού για να καθοριστούν νέοι διεθνείς αεροδιάδρομοι θα πρέπει και πάλι να έχουν το πράσινο φως από την Τουρκία...

Φούσκωναν το χρέος με δάνεια σε ΔΕΚΟ που χορηγούσαν με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου... και τα ζώα της ΝΔ τα φορτώθηκαν

Υποθήκη 10,8 δισ. στον προϋπολογισμό

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 24/11/2003-Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΖΙΩΤΗ

Βραδυφλεγής βόμβα, η οποία αντιστοιχεί με το 7% του ΑΕΠ της Ελλάδας, αποτελούν τα συσσωρευμένα δάνεια Δημόσιων Επιχειρήσεων και Οργανισμών τα οποία καλύπτονται με εγγύηση του Δημοσίου.

Μέχρι το τέλος του έτους το ύψος των δανείων αυτών, το οποίο δεν προσμετράται στο δημόσιο χρέος, εκτιμάται ότι θα προσεγγίσει τα 11 δισ. ευρώ (10,8 δισ. ευρώ).

Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος από τα «δανεικά» αυτά θα πρέπει ήδη να θεωρούνται και «αγύριστα», καθώς οι επιχειρήσεις οι οποίες έχουν δανειστεί κινούνται μεταξύ «φθοράς και αφθαρσίας». Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις του ΟΣΕ, ο οποίος μέχρι το τέλος του 2002 είχε δανειστεί με την εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου 2,2 δισ. ευρώ, του ΟΑΣΑ, ο οποίος βαρύνεται με δάνεια 1,028 δισ. ευρώ, καθώς και της Ολυμπιακής Αεροπορίας, η οποία χρωστάει περίπου 389,5 εκατ. ευρώ. Σε δυσθεώρητο ύψος φθάνει και ο δανεισμός της ΔΕΗ, η οποία παρ' όλο που έχει εισαχθεί στο Χρηματιστήριο, έχει δανειστεί με εγγύηση του Δημοσίου περισσότερα από 906,9 εκατ. ευρώ.

Παρά τις δεσμεύσεις που είχε αναλάβει ο υπουργός Οικονομίας, Νίκος Χριστοδουλάκης, για δραματικό περιορισμό των εγγυήσεων που θα παράσχει φέτος ο κρατικός προϋπολογισμός, η μέχρι στιγμής πορεία τους φαίνεται ότι τον διαψεύδει.

Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, το ύψος των εγγυήσεων που είχαν παρασχεθεί από το Δημόσιο έφθανε τα 10,430 δισ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους για το εναπομένον διάστημα Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου θα χορηγηθούν πρόσθετες εγγυήσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ.

Δηλαδή, για το σύνολο του έτους τα εγγυημένα από το Δημόσιο δάνεια για τις ΔΕΚΟ θα φθάσουν το ποσό των 10,78 δισ. ευρώ, θα είναι αυξημένες δηλαδή κατά περίπου 10% σε σύγκριση με τις εγγυήσεις που είχαν χορηγηθεί στο τέλος του 2002.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Νοέμβριο ο κ. Χριστοδουλάκης είχε ανακοινώσει ότι το 2003 οι εγγυήσεις του Δημοσίου για δάνεια φορέων και επιχειρήσεων δεν θα ξεπεράσουν τα 550 εκατ. ευρώ.

Διόγκωση του χρέους

Από το σύνολο των εγγυήσεων που έχει παράσχει το ελληνικό δημόσιο, κάθε χρόνο ένα σημαντικό μέρος οδεύει με βεβαιότητα στη διόγκωση του δημοσίου χρέους. Πρόκειται για τις εγγυήσεις οι οποίες καταπίπτουν εξαιτίας της αδυναμίας των επιχειρήσεων ή των φορέων που έχουν δανειστεί να εξυπηρετήσουν τις υποχρεώσεις τους.

Οι εκτιμήσεις του Γενικού Λογιστηρίου αναφέρουν ότι το ύψος των καταπτώσεων θα ανέλθει στο ποσό των 350 εκατ. ευρώ.

Ο δανεισμός, ο οποίος πραγματοποιείται με εγγύηση του Δημοσίου, συνήθως προορίζεται για τη χρηματοδότηση των επενδυτικών προγραμμάτων δημοσίων επιχειρήσεων ή φορέων. Ωστόσο, η πρακτική έχει δείξει ότι μέσω των δανείων αυτών χρηματοδοτούνται λειτουργικές δαπάνες των δημοσίων επιχειρήσεων.

Ετσι, με τον τρόπο αυτό συγκρατείται τεχνηέντως σε χαμηλό επίπεδο το έλλειμμα του προϋπολογισμού, καθώς η «επιδότηση» που παρέχεται με τον έμμεσο αυτό τρόπο σε αυτές τις επιχειρήσεις και τις ΔΕΚΟ δεν επιβαρύνει τις τρέχουσες δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού κατά 0,5% του ΑΕΠ.

Μουσουλμάνοι που ζούν σ' όλες τις χώρες του κόσμου

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΑΙ ΤΑΡΑΣΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ... όταν οι εφημερίδες έλεγαν τα πράγματα με το όνομα τους

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 14-8-1932
(Κλικ στις φώτο για να διαβάσετε τα άρθρα)








Γέμισαν τον Ολυμπιακό μισθοφόρους με ημερομηνία λήξης...

Ακόμη ένας παίκτης με ημερομηνία λήξης φαίνεται πως είναι προ των ερυθρόλευκων πυλών και εγώ δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη τη μέχρι τώρα μεταγραφική ενίσχυση του Ολυμπιακού...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Ευτυχώς που ο Μπένι έφερε πίσω τα γλυπτά του Παρθενώνα: "Φως Μπλερ για τα Μάρμαρα"... έλεγε τότε η προπαγάνδα ΠΑΣΟΚ...

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 16/12/2003 - Της ΙΩΑΝΝΑΣ ΝΙΑΩΤΗ
ΠΡΟΤΑΣΗ Σημίτη για κοινή επανέκθεση με μη εμπλοκή στο θέμα της ιδιοκτησίας

Πολιτική λύση για το θέμα των γλυπτών του Παρθενώνα προωθεί ο κ. Σημίτης, επαναλαμβάνοντας την πρόταση δανεισμού και την έκθεσή τους σε παράρτημα του Βρετανικού Μουσείου στο Νέο Μουσείο Ακροπόλεως-Συνάντηση Βενιζέλου με την βρετανίδα υπ. Πολιτισμού τις επόμενες μέρες

Αυτό, θα γίνει εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 και το πρότεινε στο Βρετανό πρωθυπουργό Τόνι Μπλερ στις συνομιλίες τους χθες στη Ντάουνινγκ Στριτ.

Οπως ανακοίνωσε ο κ. Σημίτης, μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, ο Ελληνας υπουργός Πολιτισμού, Ευάγγ. Βενιζέλος, θα μεταβεί στο Λονδίνο για νέες συνομιλίες με τη Βρετανή ομόλογό του Τέσα Τζάουελ. Και μπορεί ο κ. Μπλερ να εμμένει στην πάγια θέση του για το θέμα των γλυπτών (ότι παραμένουν δηλαδή στο Βρετανικό Μουσείο), όπως ανακοινώνει το πρωθυπουργικό γραφείο, αλλά η βρετανική αποδοχή για τη συνάντηση των δύο υπουργών εκτιμάται ως θετικό βήμα ωρίμανσης του θέματος, από το στενό περιβάλλον του Ελληνα πρωθυπουργού.

«Πολιτικό θέμα»

«Πρότεινα στον κ. Μπλερ, και το αποδέχθηκε, ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει κάνει μια πρόταση στους διευθυντές του Βρετανικού Μουσείου, με την οποία καθιστά γνωστό ότι δεν θέλει να εμπλακεί στο θέμα της ιδιοκτησίας των Μαρμάρων, αλλά έχει ένα μόνο σκοπό: την κοινή επανέκθεση των Μαρμάρων του Παρθενώνα. Εμείς πιστεύουμε ότι το θέμα αυτό δεν είναι θέμα τεχνικών ρυθμίσεων και ιδιοκτησίας, αλλά είναι ένα θέμα πολιτικό και γι' αυτό θέλουμε να το αντιμετωπίσουμε πολιτικά», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σημίτης.

Σε ερώτηση για την αντίδραση του κ. Μπλερ στη συζήτηση και στις προτάσεις για τα γλυπτά του Παρθενώνα, ο Ελληνας πρωθυπουργός δήλωσε ότι «το θέμα των Μαρμάρων είναι γνωστό στον κ. Μπλερ. Πιστεύω ότι πρέπει να συνεχίσουμε να το θέτουμε στη βρετανική πλευρά και να πιέζουμε».

Πληροφορίες από το στενό περιβάλλον του πρωθυπουργού υποστηρίζουν επίσης ότι η ελληνική πλευρά προωθεί πρόταση προς τη βρετανική κυβέρνηση και το Βρετανικό Μουσείο, με την οποία ζητά τη μεταφορά για έκθεση στην Ελλάδα ορισμένων και όχι όλων των γλυπτών που βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο. Οπως εκτιμάται από το περιβάλλον του κ. Σημίτη με αυτόν τον τρόπο ίσως αποφευχθούν ορισμένες αγκυλώσεις και δυσκολίες καθώς το Βρετανικό Μουσείο θα διατηρήσει έναν αριθμό γλυπτών στην γκαλερί Ντουβίν...

Ο Βενιζέλος

Στην Αθήνα, ο υπουργός Πολιτισμού Ευάγγελος Βενιζέλος δήλωσε σχετικά με το θέμα: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι οι δύο πρωθυπουργοί έθεσαν από κοινού τη βάση μιας πολιτικής αντιμετώπισης του ζητήματος με αφετηρία τη γνωστή ελληνική πρόταση που στοχεύει στη διαμόρφωση μιας ενιαίας κοινής έκθεσης των γλυπτών του Παρθενώνα. Εχω κι άλλες φορές συζητήσει το ζήτημα με τη Βρετανίδα συνάδελφό μου, τώρα όμως θα το συζητήσουμε και πάλι κατ' εντολήν των πρωθυπουργών μας και αυτό προσδίδει ιδιαίτερο πολιτικό βάρος στη διαδικασία αυτή».

GAP-Μπένι: Βουτιές πιο βαθιές κι από τη βύθιση της χώρας

Φυσικά οι ΠΑΣΟΚοι θα πούνε "μα και ο Σαμαράς κάνει διακοπές" όπως λέει και ο παχύδερμος... υπάρχει όμως μια μεγάλη διαφορά: Ο Σαμαράς είναι αντιπολίτευση και δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο από το να φωνάζει... ενώ ΓΑΠ και Μπένι είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση και την πορεία της χώρας... την οποία έριξαν προ πολλού στα βράχια και έχει αρχίσει να βουλιάζει

Προτροπή από ξένο βουλευτή προς τους συμπατριώτες του: Μην παίρνετε ελληνικά ευρώ! Τη σούπα χαλάει ότι δεν το 'πε η Μέρκελ...

http://www.skai.gr/files/temp/A979E2A3616A52392A2F2D962BF72E40.jpgΡεσιτάλ κινδυνολογίας και ανευθυνότητας δίνει ο βρετανός βουλευτής των Τόρις Τζον Ρέντγουντ, ο οποίος προέτρεψε τους συμπατριώτες τουρίστες στις χώρες του ευρωπαϊκού νότου να αποφεύγουν τα χαρτονομίσματα ευρώ των κρατών αυτών γιατί μπορεί να τεθούν εκτός ενιαίου νομίσματος.

Φαινομενικά τα χαρτονομίσματα ευρώ όλων των κρατών - μελών μοιάζουν πανομοιότυπα, ωστόσο κάθε χαρτονόμισμα περιέχει ένα συγκεκριμένο κώδικα όπου κάθε χώρα εκτυπώνει, με "Υ" για την Ελλάδα και "Χ" για τη Γερμανία.

Ο κ. Ρέντγουντ, δήλωσε ότι "είναι απίθανο ενδεχόμενο, ωστόσο θα μπορούσαμε να είχαμε μία κατάσταση με την Ελλάδα να πρέπει να εγκαταλείψει την Ευρωζώνη και παράλληλα το νόμισμα της να μετατραπεί σε δραχμή, με αποτέλεσμα οι Βρετανοί τουρίστες να χάσουν χρήματα".

Παίρνουν τα αναδρομικά οι πρώην βουλευτές!... O Αλογοσκούφης φταίει και γι' αυτό

Εν μέσω οικονομικής κρίσης και 800.000 Ελλήνων που παραμένουν άνεργοι οι βουλευτές που διεκδικούν αναδρομικά επιμένουν στη γραμμή τους χωρίς να κάνουν βήμα πίσω! Μάλιστα, ζητούν αναδρομικά χιλιάδων ευρώ! Το Ελεγκτικό Συνέδριο τούς δικαιώνει με πρόσφατη απόφαση του.

Στη βάση ότι σύμφωνα με το νόμο, από την στιγμή που η αποζημίωση των βουλευτών είναι συνδεδεμένη με τις αποδοχές του Αρείου Πάγου, το ίδιο ισχύει κατ’ επέκτασιν και για τους πρώην βουλευτές και επομένως προσαρμόζονται οι αποδοχές τους.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Το Παρόν της Κυριακής», τέτοιες αποφάσεις έχουν εκδοθεί πάνω από 30, ωστόσο για να γίνει η εκταμίευση πρέπει να «ανάψει» το πράσινο φως στο Γενικό Λογιστήριο ο Υπουργός, που όμως τελευταία και λόγω της κρίσης αλλά και της γενικότερης δυσαρέσκειας του κόσμου και των ΜΜΕ αρνείται να υπογράψει.

Τα αναδρομικά που πήραν πρώην βουλευτές που είχαν κάνει προσφυγή για την πενταετία 2003-2008 ανέρχονται από 130.000 μέχρι 150.000, ίσως και 170.000 ευρώ με απόφαση που είχε υπογράψει ως Υπουργός Οικονομικών ο Γιώργος Αλογοσκούφης.

Αναπαράσταση της επίθεσης με τους 69 νεκρούς έκανε ο Μπρέιβικ στο νησί Ουτόγια.

Η νορβηγική αστυνομία μετέφερε τον Αντερς Μπέρινγκ Μπρέιβικ στο νησί Ουτόγια για την αναπαράσταση της επίθεσης που εξαπέλυσε πριν από τρεις εβδομάδες σκοτώνοντας 69 ανθρώπους.

Σε μία από τις φωτογραφίες από την αναπαράσταση, την οποία δημοσιεύει η εφημερίδα VG, ο 32χρονος Μπρέιβικ, ο οποίος έχει ομολογήσει την πράξη του, έχει πάρει τη θέση σκοπευτή και φαίνεται να στοχεύει κάποιον που προσπαθεί να απομακρυνθεί κολυμπώντας.

Η αστυνομία επιβεβαίωσε ότι η αναπαράσταση έγινε χθες Σάββατο και ανακοίνωσε ότι περισσότερες πληροφορίες θα δοθούν στη δημοσιότητα αργότερα σήμερα.

Η εφημερίδα έγραψε ότι ο Μπρέιβικ φρουρείτο από ένοπλους αστυνομικούς και φορούσε αλεξίσφαιρο γιλέκο και κόκκινο πουλόβερ, ενώ είχε ελεύθερα μόνο τα χέρια του για τις ανάγκες της αναπαράστασης που διήρκεσε οκτώ ώρες.

Το νησί παραμένει κλειστό για τους επισκέπτες από τις 22 Ιουλίου που εκδηλώθηκε η επίθεση, η οποία ακολούθησε την έκρηξη παγιδευμένου αυτοκινήτου στο Οσλο με οκτώ νεκρούς-επίσης έργο του Μπράιβικ.

Τα θύματα της επίθεσης στο νησί συμμετείχαν σε θερινή κατασκήνωση που διοργανώνει κάθε χρόνο η νεολαία του νορβηγικού Εργατικού Κόμματος, το οποίο ο Μπράιβικ κατηγορούσε σε μανιφέστο του επειδή προωθεί την πολυπολιτισμικότητα.

Τα περισσότερα θύματα στο νησί ήταν έφηβοι ή 20αρηδες και κάποια από αυτά πυροβολήθηκαν ενώ κολυμπούσαν για να γλιτώσουν.

Ρόβλιας-Δώρο για 15αύγουστο: 151.000 λιγότεροι δημόσιοι υπάλληλοι μέχρι το 2015

Καθησυχαστικός σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο απόλυσης υπαλλήλων ΔΕΚΟ είναι ο υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Ντίνος Ρόβλιας, σε συνέντευξή του στην «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία».

«Κανένας αναγκαίος και χρήσιμος εργαζόμενος του ευρύτερου δημόσιου τομέα δεν πρέπει να έχει την ανησυχία ότι θα απολυθεί», ποργραμμίζει.

Σημειώνει, ωστόσο, ότι «συνολικά ο αριθμός των απασχολούμενων στο δημόσιο τομέα, τακτικό και έκτακτο προσωπικό, θα έχει μειωθεί από το 2011 ως το 2015 περίπου κατά 151.000 απασχολούμενους». «Αυτός ο σχεδιασμός μας θα εφαρμοστεί σε κάθε περίπτωση», τονίζει ο υφυπουργός.

Προσθέτει ότι η αναλογία προσλήψεων-αποχωρήσεων 1 προς 10 για το 2011 και 1 προς 5 από το 2012 ως το 2015 θα τηρηθεί στο ακέραιο.

Αναφερόμενος στην αναδιάρθρωση του δημοσίου που θα οδηγήσει υπαλλήλους σε εργασιακή εφεδρεία επισημαίνει πως «το τυχόν πλεονάζον προσωπικό θα προσδιοριστεί, έπειτα από μελέτη και νέο οργανόγραμμα ανά φορέα. Το πλεονάζον προσωπικό θα μπει σε καθεστώς εργασιακής εφεδρείας. Η εργασιακή εφεδρεία δεν έχει ημερομηνία λήξης, ως προς τα προνόμια που παρέχει η κατάταξη στους πίνακες, δηλαδή ακόμη και μετά την παρέλευση του ενός χρόνου οι πίνακες θα είναι σε ισχύ».

14 Αυγούστου 1996: Δεκαπέντε χρόνια χωρίς τον παλίκαρο Σ. Σολομού

Ταξίδι στο χρόνο από τον korinthix - Ημέρα 7

Σε όλες τις εικόνες
πατάτε για μεγέθυνση

18 Φεβρουαρίου 2009

Τότε

Η Κομισιόν κομίζει
10 εντολές
για την οικονομική κατάσταση
της Ελλάδας.

Ο Geoffrey
ζητάει εκλογές
εκβιάζοντας με την εκλογή
του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Στα ύψη το επιτόκιο
δανεισμού.


Σήμερα η Ευρώπη
είναι αλληλέγγυα
στον αγώνα του Geoffrey
και οι εντολές τις
έγιναν μνημόνια
και ψηφίστηκαν.

Η αντιπολίτευση
που ζητάει εκλογές
χωρίς να μπορεί
να τις εκβιάσει
είναι ... ανεύθυνη.

Μήπως θέλετε
να συζητήσουμε
για τα αγοραία
επιτόκια δανεισμού
τότε και σήμερα ;


19 Μαρτίου 2009


Τι να πρωτοπούμε
για το πρωτοσέλιδο
αυτό ...

Πατήστε το
και διαβάστε μόνοι σας.


19 Μαρτίου 2009



Η Ελλάδα χρεοκοπεί
επειδή
παγώνουν οι μισθοί
και μπαίνει έκτακτος φόρος
1.000 ευρώ
για εισοδήματα
από 60 έως 80.000 ευρώ.

Τα μέτρα
χαρακτηρίζονται
ως "σοκ".

Το τι έχει συμβεί
σήμερα
το έχετε νιώσει
στο πετσί σας.



Σήμερα
τελειώνουμε
το πρώτο μας αφιέρωμα
γιατί πράγματι
δεν ήρθαμε στην Ελλάδα
τον Οκτώβριο του 2009.

Ελπίζουμε να καταλάβατε
μερικά πράγματα.

Το εγχείρημα
θα επαναληφθεί.

korinthix.blogspot.com

13 Αυγούστου 2011

Έρευνα ενα;ντίον της S&P ξεκίνησε η Wall Street!

Η επιτροπή κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ ξεκίνησε έρευνα εναντίον της S&P για την υποβάθμιση των ΗΠΑ! Η έρευνα αποσκοπεί στο αν στελέχη της S&P είχαν γνώση της υποβάθμισης από πριν και συμμετείχαν σε αγοραπωλησίες μετοχών αποκομίζοντας όφελος.

Κάτι τέτοιο βέβαι είναιο πολύ δύσκολο να αποδειχθεί ειδικά το αν έπαιξαν στο χρηματιστήριο μιας και αν το έκαναν σίγουρα θα το έκαναν μέσω άλλων.

Πάντως σύμφωνα με νο του 2006, αν αποδειχθεί ότι είχαν εκ των προτέρων πληροφορίες τις οποίες αξιοποίησαν, η αμερικάνικη κυβέρνηση μπορεί μέχρι και να αφαιρέσει την άδεια της S&P...

Έτσι λειτουργούν οι Εβραίοι: 81 αμερικάνοι βουλευτές θα κάνουν μια βδομάδα διακοπές στο Ισραήλ, με έξοδα του AIPAC

55 Ρεπουμπλικάνοι και 26 Δημοκρατικοί μέλη του Κογκρέσου θα ταξιδέψουν στο Ισραήλ για μια βδομάδα με έξοδα του American Israel Public Affairs Committee (AIPAC), της γνωστής εβραικής οργάνωσης που προωθεί τα συμφέροντα του Ισραήλ και με την οποία συναντάται και ο ΓΑΠ όταν βρίσκεται στις ΗΠΑ.

Οι 81 βουλευτές, που είναι σχεδόν το 20% του σώματος του Κογκρέσου θα ταξιδέψουν τμηματικά τις επόμενες εβδομάδες με τους πρώτους 26 Δημοκρατικούς να έχουν φτάσει ήδη στο Ισραήλ.

Οι περισσότεροι είναι νεοεκλεγέντες στο Κογκρέσο και για πολλούς απ' αυτούς θα είναι η πρώτη φορά που επισκέπτονται το Ισραήλ.

Τα έξοδα τα πληρώνει το ίδρυμα American Israel Education Foundation, που ανήκει στο AIPAC, το οποίο διοργανώνει τέτοια ταξίδια αμερικάνων βουλευτών κάθε χρόνο.

Ο δημοκρατικός Hoyer, που ηγείται των Δημοκρατικών βουλευτών είπε ότι ανυπομονεί να "επιστρέψει στο Ισραήλ για να μάθει από πρώτο χέρι για την κατάσταση στη Μέση Ανατολή, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το Ισραήλ και το ρόλο που μπορεί να παίξουν οι ΗΠΑ στην περιοχή".

Εννοείται ότι οι βουλευτές θα επισκευθούν στα πεταχτά και τη Γάζα να συναντήσουν τον Αμπάς, αφού όμως πρώτα συναντήσουν τον Πέρεζ, τον Νετανιάχου, σ΄ψσουν συνεντεύξεις και διαλέξεις και επισκευθούν τη Μασάντα, τη νεκρά θάλασσα, ακόμα και τα υψίπεδα του Γκολάν

Για τους ίδιους λόγους το AIPAC στείλει διακοπές στο Ισραήλ και 18 πρέσβεις ξένων χωρών στην Ουάσιγκτον. Μεταξύ των πρέσβεων είναι οι γείτονές μας ο Σκοπιανός και ο Αλβανός μαζί με τους πρέσβεις της Μπουρκίνα Φάσο, Μπελιζέ, Σαντε Λουσία, Ουγκάντα, Μπαρμπάντος, Αιτή και Δομινικανή Δημοκρατία. Πρόκειται για χώρες που ακούγεται ότι θα ψηφίσουν υπερ της δημιουργίας ανεξάρτητου κράτους της Παλαιστίνης όταν το θέμα θα έρθει τον Σεπτέμβριο στον ΟΗΕ...

32 αυτοκτονίες τον περασμένο μήνα στον Αμερικάνικο Στρατό

Ρεκόρ αυτοκτονιών σημειώθηκε τον Ιούλιο στο αμερικάνικο στρατό απ'το 2008 που άρχισε να δίνει στοιχεία για κάθε μήνα. Τα υψηλά νούμερα αποτελούν πισωγύρισμα για τον αμερικάνικο στρατό που τα προηγούμενα χρόνια είχε δώσει μεγάλο βάρος στη μείωση των αυτοκτονιών.

Οι 32 αυτοκτονήσαντες ήταν 22 εν ενεργεία στρατιώτες και 10 έφεδροι. Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν τον Ιούνιο του 2010 με 31 αυτοκτονίες.

"κάθε απώλεια είναι τραγική" είπε ο Στρ. Peter W. Chiarelli, υποδιευθυντής της Διεύθυνσης προσωπικού του αμερικάνικου στρατού. "Μπορεί τα υψηλά νούμερα του Ιουλίου να είναι απογοητευτικά αλλά είμαστε πεπεισμένοι ότι οι προσπάθειές μας θα έχουν θετικό αποτέλεσμα".

Τα τελευταία χρόνια ο στρατός έχει βάλει μπρος μια μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να βελτιώσει την ικανότητα των στρατιωτών να να αντιμετωπίζουν καλύτερα το στρες του πολέμου και της προσωπικής τους ζωής. Για το λόγο αυτό έχει προσλάβει εκατοντάδες συμβούλους σε θέματα πνευματιής υγείας και προσπαθεί να πείσει τους στρατιώτες ότι το να ζητήσουν βοήθεια δεν θα έχει καμία αρνητική εξέλιξη στην καριέρα τους.

Εκτός αυτού η υπηρεσία ενεργοποίησε το Εθνικό Ινστιτούτο Πνευματικής Υγείας προκειμένου να κάνει μια μελέτη αξίας 50 εκ δολ για να γίνει στατιστική ανάλυση των αυτοκτονιών στο στρατό.

Μέχρι τώρα όλες οι προσπάθειες δεν απέδωσαν αποτελέσματα μιας και δεν μειώθηκαν οι αυτοκτινίες που μόνο το πρώτο 7μηνο του 2011 ήταν 160, όσοι περίπου και τα προηγούμενα δύο χρόνια. Να σημειωθεί ότι οι ειδικές δυνάμεις εμφανίζουν μικρότερα ποσοστά αυτοκτονιών.

Υψηλόβαθμοι αξιωματικοί πίστευαν ότι η μείωση του χρόνου παραμονής των στρατιωτών στο Ιράκ και το Αφγανιστάν θα μείωνε το στρες και τις αυτοκτονίες. Τα νούμερα όμως δείχνουν πως ούτε και η αύξηση του χρόνου που περνούν στα σπίτια τους οι στρατιώτες ήταν ικανή να μειώσει τα νούμερα αυτοκτονιών.

Αν και τα τελευταία χρόνια φαίνεται τα ποσοστά αυτοκτονιών στο στρατό έχουν ξεπεράσει αυτά στην κοινωνία, εντούτοις αν συγκριθούν ίδιες ηλικίες, φύλο και "φυλή" φαίνεται ότι μάλλον τα ποσοστά αυτοκτονιών στο στρατό είναι μικρότερα.

Συνέντευξη Ahmadinejad στο Russia Today στις 8 μμ

http://rt.com/files/banners/ahmadinejad-watch-live/ahma.jpg
κλικ στη φώτο

Αν "οι Γερμανοί απαγόρευσαν το φιλί"... μήπως και εμείς πρέπει να κόψουμε το τάκα τάκα;

Είναι γεγονός ότι η βλακεία είναι ανίκητη καθώς ξεπηδάει από παντού σε σημείο να μην προλαβαίνεις να την αντιμετωπίσεις: Όλοι οι παπάρες και οι "σοβαροί" (πουλάει και φέρνει κλικ ο κακός μακάκας Γερμανός γιατί τρέφει τη ματαιοδοξία μας) έκαναν σλόγκαν μια είδηση των Τimes αν δεν κάνω λάθος που λέει ότι "οι Γερμανοί απαγόρευσαν το φιλί"...

Η είδηση βασίζεται βέβαια στην γερμανική ιστοσελίδα knigge.de που λέει ένα κάρο παπαριές για τρόπους συμπεριφοράς...

Δηλ. ρε παλικάρια, αν πει ο Ζαμπούνης μια παπαριά σημαίνει ότι την συμμερίζονται όλοι οι Έλληνες; Έλεος ρε σεις και προπάντων οι "σοβαροί", λαϊκίζετε και μετά ζητάτε απ' τους ηγέτες μας να μην το κάνουν...

Schäuble: Δεν θα υπάρξει πάση θυσία σωτηρία

Συνέντευξη του Schäuble φιλοξενεί στο επόμενο τεύχος του το SPIEGEL. Ο Γερμανός υπ. οικονομικών δήλωσε αντίθετος με επιπλέον μέτρα υπερ των υπερχρεωμένων χωρών. "Δεν θα υπάρξει κολεκτιβοποίηση των χρεών ούτε αμέριστη συμπαράσταση" είπε. "Υπάρχουν συγκεκριμένοι μηχανισμοί βοηθείας που βελτιώνονται" συμπλήρωσε.

Τα ευρωομόλογα που ζητάνε πολλοί επικριτές της στάσης της Γερμανίας, ο Schäuble τα απέκλεισε όσο τα κράτη έχουν "τη δική τους οικονομική πολιτική με διαφορετικά επιτόκια τα οποία και χρειάζονται σαν κίνητρο και μέσο επιβολής κυρώσεων".

Στην ερώτηση αν θα σταματήσει η βοήθεια προς χώρες που δεν θα εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις που έχουν αναλάβει ο Schäuble είπε: "Δεν θα υπάρξει σωτηρία πάση θυσία. Δεν θέλεω να κάνω εικασίες για το τι θα γίνει σε τέτοια περίπτωση. Αλλά θα ήμασταν μια αστεία κυβέρνηση αν δεν είχαμε προετοιμαστεί για όλες τις πιθανότητες, όσο απίθανες κι αν φαίνονται".

Ο Schäuble βλέπει την κρίση χρέους σαν ιστορική πρόκληση. "Σε άλλα μέρη του κόσμου παρακολουθούν αν θα καταφέρουν οι δημοκρατικά οργανωμένες κοινωνίες μας, με τις αναπότρεπτες μακροχρόνιες διαδικασίες που απαιτεί καμιά φορά η δημοκρατία, να λύσουν αυτά τα προβλήματα που προκύπτουν στη δημοκρατία η οποία τείνει να ξοδεύει περισσότερα χρήματα απ' όσα έχει στη διάθεσή της".

ΙΡΑΝ: Και διαδήλωση συμπαράστασης τους βρετανούς επαναστάτες

Φοιτητές θα διαδηλώσουν την Κυριακή μπροστά από τη βρετανική πρεσβεία στην Τεχεράνη κατά της «χρήσης βίας» από τους Βρετανούς αστυνομικούς στα πρόσφατα επεισόδια.

Διαδήλωση διαμαρτυρίας κατά της «άγριας καταστολής» -όπως την αποκαλεί η Τεχεράνη- των διαδηλωτών από τις βρετανικές αστυνομικές δυνάμεις προγραμματίζουν για αύριο Κυριακή Ιρανοί φοιτητές, όπως μετέδωσαν σήμερα τα κρατικά ΜΜΕ.

Η διαμαρτυρία θα πραγματοποιηθεί το μεσημέρι της Κυριακής μπροστά από την πρεσβεία της Βρετανίας στην Τεχεράνη «σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους καταπιεσμένους Βρετανούς και κατά της τρομοκρατίας της αστυνομίας», ανέφεραν τα ιρανικά ΜΜΕ.

Πολιτικοί αναλυτές παρατηρούν ότι η Βρετανία είχε αντιδράσει απέναντι στα μέτρα που ελήφθησαν κατά των Ιρανών διαδηλωτών οι οποίοι είχαν διαμαρτυρηθεί για το αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών του 2009 που χαρακτηρίστηκαν από νοθεία.

Κάποιοι Βρετανοί διπλωμάτες είχαν απελαθεί και πολλοί υπάλληλοι της ιρανικής πρεσβείας είχαν συλληφθεί, αλλά έκτοτε αφέθηκαν ελεύθεροι.

Ο νικητής των εκλογών, πρόεδρος Μαχμούντ Αχμαντινεζάντ, κάλεσε την Τετάρτη το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών να επέμβει ώστε η Βρετανία να σταματήσει τη χρήση βίας και να ακούσει τα αιτήματα των διαδηλωτών.

Η βρετανική πρεσβεία στην Τεχεράνη απάντησε με μήνυμά της προς το ιρανικό υπουργείο Εξωτερικών με το οποίο ζητεί να πληροφορηθεί γιατί η Τεχεράνη δεν επέτρεψε την είσοδο στη χώρα ειδικού εισηγητή των Ηνωμένων Εθνών για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Bundesliga 2η αγωνιστική

O Παπαδόπουλος της Schalke ήταν ο μόνος Έλληνας που έπαιξε σήμερα, μπήκε αλλαγή στο 13'. Αποτελέσματα:


VfL WolfsburgVfL Wolfsburg 0 v 1 Bayern MunichBayern Munchen

Schalke 04Schalke 04 5 v 1 FC Koln1 FC Koln

1 FC NurnbergFC Nurnberg1 v 2 Hannover 96Hannover 96

HoffenheimHoffenheim 1 v 0 Borussia DortmundBorussia Dortmund

SC FreiburgSC Freiburg 1 v 2 FSV MainzFSV Mainz

HSVHSV 2 v 2 Hertha BerlinHertha Berlin

Borussia MonchengladbachBorussia Monchengladbach v VfB StuttgartVfB Stuttgart

Ταξίδι στο χρόνο από τον korinthix - Ημέρα 6

Σε όλες τις εικόνες
πατάτε για μεγέθυνση

15 Ιανουαρίου 2009



Υποβάθμιση στη Β' κατηγορία
από τους οίκους
που είναι χαστούκι.

Μαύρες οι προβλέψεις,
καπέλο στο χρέος.

Σήμερα οι οίκοι
δεν έχουν σημασία.

Είμαστε εκτός συναγωνισμού
που είναι επιτυχία του Geoffrey.

Τα spreads κόντεψαν
να περάσουν τις 2000 μονάδες
αλλά τι να λέει,
όλα καλά.

Η περαίωση το 2007
ήταν αγχωμένη κίνηση
για έσοδα.

Σήμερα βέβαια,
είναι μια αναγκαιότητα.


3 Μαρτίου 2009

Εντολή Βρυξελλών
για σκληρά μέτρα.

Ο Πρωθυπουργός
που ζητάει συναίνεση
κάνει σόου.

Ο Geoffrey
χαρακτηρίζει
την κυβέρνηση αναξιόπιστη
και χλευάζει
τις προσκλήσεις για συναίνεση.

Σήμερα η συναίνεση
είναι αναγκαιότητα
και η αντιπολίτευση ανεύθυνη.

Έπρεπε να συμμετάσχει
στην εθνική εορτή
της πλήρους υποδούλωσης
για 40 χρόνια.

Οι Βρυξέλλες πλέον
δεν δίνουν εντολές,
βοηθάνε.

5 Μαρτίου 2009



Στάση πληρωμών !

Καθυστερούν υποχρεώσεις
δεκαετιών,
αλλά τότε ήταν ασφυξία
για την οικονομία.

Μέχρι σήμερα όλα αυτά
ήταν απλώς μια πιθανότητα
που εμφανιζόταν
ως ευτυχές δίλημμα
για να δέχεται
ο λαός τις περικοπές
και να μπει τάξη
στην οικονομία.

korinthix.blogspot.com

Αφιερωμένο στους αριστερούς άπλυτους που μιλούσαν για εξέγερση στην Αγγλία: Ιδού το μήνυμα της εξέγερσης


Bundesliga Live stream

Όλα τα παιχνίδια ταυτόχρονα σε ένα κανάλι εδώ:

http://www.wingoal.org/ch1.html
http://www.vipcanals.net/ch2.html
VFL Wolfsburg vs. Bayern Munchen

Μεμονωμένα παιχνίδια μπορείτε να διαλέξετε εδώ:

http://eurorivals.net/live-streams/german-bundesliga.html
http://streams.de.to/
http://www.livearena.net/

Πανσέληνος απόψε: Ανοιχτό ως τις 12 το Μουσείο της Ακρόπολης-Οι αρχ. χώροι που θα είναι ανοιχτοί

Οι δύο εμβληματικοί χώροι της Αττικής βρίσκονται σε διαδικασία αναστηλώσεων που εμποδίζουν την ασφαλή προσέλευση και παραμονή του κοινού, το οποίο ωστόσο θα αποζημιωθεί με τις εκδηλώσεις σε άλλα σημεία της πρωτεύουσας.

Κέντρο του ενδιαφέροντος το Μουσείο Ακροπόλεως

Με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, από τις 8.00 το πρωί έως τις 12 το βράδυ και με θεματικές παρουσιάσεις, ειδικά για την περίσταση, θα "γιορτάσει" την πανσέληνο το Μουσείο της Ακρόπολης.

Οι παρουσιάσεις, που θα έχουν ως κεντρικό θέμα τη Σελήνη στη ζωή των αρχαίων, θα πραγματοποιηθούν από τους αρχαιολόγους-φροντιστές στην Αίθουσα του Παρθενώνα, από τις 21.00 έως τα μεσάνυχτα. Τις ίδιες ώρες η είσοδος στο Μουσείο Ακρόπολης θα είναι ελεύθερη.

Προσθήκες της τελευταίας στιγμής

Στον ήδη διευρυμένο κατάλογο των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων που θα παραμείνουν ανοιχτά την βραδιά της πανσελήνου, προστίθενται- σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού- το Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων, ο Αρχαιολογικός χώρος της Ρωμαϊκής Αγοράς Θεσσαλονίκης και ο Χώρος της Μυκηναϊκής Ακρόπολης Αγίου Ανδρέα Σίφνου.

Αναλυτικά οι χώροι που θα μείνουν ανοιχτοί και οι εκδηλώσεις που θα φιλοξενήσουν:


ΠΕΡΙΟΧΗΧΩΡΟΣΩΡΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ




ΘΡΑΚΗ
ΞάνθηςΑρχαιολογικός Χώρος Αβδήρων12-8-2011: Αστροβραδιά-παρατήρηση του βραδινού ουρανού. 13-8-2011: 19.00 μ.μ. Ιστορικός περίπατος-Αστροβραδιά
ΈβρουΑρχαιολογικός Χώρος Ζώνης20.00 μ.μ..έως 24.00: Εκδήλωση με τζαζ μουσική
Εβρου - ΣαμοθράκηΙερό Μεγάλων Θεών Σαμοθράκης20.00 μ.μ. έως 24.00: Ο χώρος ανοικτός για το κοινό

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
ΘεσσαλονίκηςΕπταπύργιοΟ χώρος ανοικτός για το κοινό από 21.00 έως 24.00
ΘεσσαλονίκηςΑρχαιολογικό Μουσείο ΘεσσαλονίκηςΜουσική εκδήλωση με το συγκρότημα " Εν χορδαίς"
ΧαλκιδικήςΕφορεία Παλαιοανθρωπολογίας - Σπηλαιολογίας Βορείου ΕλλάδοςΣπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής ελεύθερη είσοδος και μουσική εκδήλωση σε εξωτερικούς χώρους με το μουσικό σχήμα "Νότες στο φώς του φεγγαρίου σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας "
Πέλλας1. Αύλειος χώρος Μουσείου Βασιλικών Τάφων ΑιγώνΜουσική εκδήλωση
Πέλλας2. Αρχαιολογικός Χώρος ΠέλλαςΜουσική εκδήλωση
Πέλλας3. Αρχαιολογικός Χώρος ΈδεσσαςΟ χώρος ανοικτός για το κοινό
ΔράμαςΑρχαιολογικός Χώρος Καλής ΒρύσηςΜουσική παράσταση με τίτλο "Κοντά στο Διόνυσο με το φεγγάρι" από το Μουσικό Γυμνάσιο Δράμας , σε συνεργασία με τον Δήμο Προσοτσάνης και την Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονίας- Θράκης
Θάσου1. Αύλειος χώρος Αρχαιολογικού Μουσείου ΘάσουΜουσική εκδήλωση για το Μάνο Χατζηδάκι με τίτλο "Πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι", σε συνεργασία με το Δήμο Θάσου
Θάσου2. Αρχαιολογικός Χώρος Αρχαίας Αγοράς ΘάσουΟ χώρος ανοικτός για το κοινό
ΠιερίαςΑρχαιολογικός χώρος ΔίουΜουσική εκδήλωση σε συνεργασία με τον Δήμο Δίου
ΗμαθίαςΒυζαντινό Μουσείο ΒέροιαςΑνοικτό για το κοινό με ξενάγηση
ΚοζάνηςΑύλειος χώρος Αρχαιολοηικού Μουσείου ΑιανήςΜουσική εκδήλωση

ΗΠΕΙΡΟΣ
ΙωαννίνωνΑρχαιολογικός Χώρος ΝΑ Ακρόπολης Κάστρου Ιωαννίνων (Ιτς Καλέ)Μουσική εκδήλωση σε συνεργασία με το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ιωαννιτών
ΙωαννίνωνΑρχαιολογικός χώρος ΔωδώνηςΘεατρική παράσταση με παραμύθι του Λόρκα, σε συνεργασία με ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων
ΆρταςΚάστρο ΆρταςΜουσική εκδήλωση σε συνεργασία με τον Δήμο Αρταίων
ΠρέβεζαςΑρχαιολογικός Χώρος ΝεκρομαντείουΕκδήλωση με κλασική μουσική
ΘεσπρωτίαςΠύργος ΡαγίουΑνοικτός για το κοινό
ΘεσπρωτίαςΕλέα ΠαραμυθιάςΜουσική εκδήλωση με το μουσικό σχήμα ¨Άπειρος" σε συνεργασία με το Δήμο Σουλίου και το Μορφωτικό εκπολιτιστικό όμιλο Βελλιανιτών.

ΘΕΣΣΑΛΙΑ
ΜαγνησίαςΑρχαιολογικό Μουσείο ΒόλουΘα παραμείνουν ανοικτά τα Μουσεία και θα πραγματοποιηθεί ξενάγηση
ΜαγνησίαςΑρχαιολογικό Μουσείο Αλμυρού
ΛαρίσηςΑρχαιολογικός χώρος ΑζώρουΞενάγηση και μουσική εκδήλωση με έντεχνο ελληνικό τραγούδι από την Ορχήστρα ποικίλης μουσικής του Δήμου Ελασσόνας, σε συνεργασία με το Δήμο.
ΛαρίσηςΚάστρο Σκήτης Δήμου ΜελίβοιαςΜουσική εκδήλωση και θεατρική παράσταση σε συνεργασία με το Δήμο Μελίβοιας
ΛαρίσηςΑρχαιολογικός Χώρος Ν. ΑγχιάλουΜουσική εκδήλωση σε συνεργασία με τον Δήμο Βόλου
ΛαρίσηςΠεριβάλλων χώρος Βυζαντινού Ναού Επισκοπής Α. ΒόλουΜουσική εκδήλωση σε συνεργασία με το Δήμο Βόλου
ΚαρδίτσηςΒυζαντινό κάστρο ΦαναρίουΑνοικτό για το κοινό
ΤρικάλωνΤοξωτή γέφυρα ΠορταϊκούΑνοικτός χώρος για το κοινό
ΤρικάλωνΒυζαντινό Κάστρο ΤρικάλωνΑνοικτό για το κοινό
ΤρικάλωνΕφορεία Παλαιοανθρωπολογίας - Σπηλαιολογίας Βορείου ΕλλάδοςΣπήλαιο "Μούτα" Θεόπετρας Τρικάλων ανοικτό για το κοινό

ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ-ΕΥΒΟΙΑ
ΒοιωτίαςΑρχαιολογικό Μουσείο ΧαιρώνειαςΤο Μουσείο θα είναι ανοικτό για το κοινό. Μουσική εκδήλωση σε παράπλευρο Δημοτικό χώρο σε συνεργασία με το Δήμο Λεβαδέων
ΦθιώτιδαςΡωμαϊκή Αγορά ΔελφώνΜουσική εκδήλωση σε συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος
ΦθιώτιδαςΑκρόπολη ΠρόερναςΜουσική εκδήλωση "Ποίηση και έντεχνο ελληνικό τραγούδι", σε συνεργασία με το Δήμο Δομοκού
ΦθιώτιδαςΒυζαντινό Μουσείο Φθιώτιδας (Υπάτη)Μουσική εκδήλωση με τίτλο "Φεγγάρι μάγια μου 'κανες" με την Άννα-Μαρία Κάλφα, σε συνεργασία με το Δήμο Λαμιέων και του Πολιτιστικού Συλλόγου Υπάτης
ΕύβοιαςΑρχαιολογικός Χώρος Φούρκας ΣκύρουΜουσική εκδήλωση με το συγκρότημα " Οι Θαλασσινοί"
ΕύβοιαςΚάστρο ΚαράμπαμπαΑνοικτό για το κοινό
Αιτωλ/νίαςΑρχαιολογικός χώρος Νέας ΠλευρώναςΜουσική και θεατρική εκδήλωση, σε συνεργασία με το Δήμο Μεσολογγίου
Αιτωλ/νίαςΑρχαιολογικός Χώρος ΣτράτουΜουσική Εκδήλωση της Ορχήστρας Ποικίλης Μουσικής του Δήμου Αγρινίου, σε συνεργασία με το Δήμο
Αιτωλ/νίαςΚάστρο ΝαυπάκτουΕκδήλωση με το μουσικό σχήμα "Άτροπον", σε συνεργασία με το Δήμο Ναυπακτίας
Αιτωλ/νίαςΚάστρο Ναυπάκτου14-8-2011 (Επομένη Πανσελήνου): Μουσικοθεατρική παράσταση με τίτλο "TANGO…σ' ένα γυάλινο κόσμο" , σε συνεργασία με το Δήμο Ναυπακτίας

ΑΤΤΙΚΗ
ΑττικήςΑύλειος Χώρος Ιλίου ΜελάθρουΕκδήλωση με το μουσικό σχήμα ¨Κέλσος¨ Μουσική του 16ου-18ου αιώνα
ΑττικήςΌδος Δ. Αρεοπαγίτου & μπροστά από τη Ρωμαϊκή ΔεξαμενήΜουσική συναυλία με το μουσικό σύνολο του συνθέτη Μίμη Πλέσσα (ΠΟΕ-ΥΠΠΟ)
Ανατολικής ΑττικήςΑρχαιολογικός χώρος Αμφιαρείου ΩρωπούΜουσική εκδήλωση σε συνεργασία με το Δήμο Ωρωπίων
Ανατολικής ΑττικήςΑρχαιολογικό Μουσείο ΜαραθώναΤο Μουσείο και ο πέριξ αυτού χώρος με τα μνημεία του θα είναι ανοικτά για το κοινό
Δυτικής ΑττικήςΑρχαιολογικό Μουσείο ΜεγάρωνΜουσική εκδήλωση σε συνεργασία με το Δήμο Μεγαρέων
ΑττικήςΟλυμπιείοΟ χώρος ανοικτός για το κοινό
ΑττικήςΚάστρο Χώρας ΚυθήρωνΑνοικτό για το κοινό

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΚορινθίαςΑρχαία ΚόρινθοςΕκδηλώση κλασικής μουσικής, Trio Μozarteum με τη χορηγία του club Hotel Cazino Loutraki και την υποστήριξη της Αυστριακής Πρεσβείας στην Αθήνα
ΚορινθίαςΑρχαία ΝεμέαΕκδήλωση κλασικής μουσικής Altenberg Trio με τη χορηγία του club Hotel Cazino Loutraki και την υποστήριξη της Αυστριακής Πρεσβείας στην Αθήνα
ΚορινθίαςΑρχαία ΣικυώναEκδήλωση κλασικής μουσικής Minetti Quartet με τη χορηγία του club Hotel Cazino Loutraki και την υποστήριξη της Αυστριακής Πρεσβείας στην Αθήνα
ΑχαϊαςΑρχαιολογικό Μουσείο ΠατρώνΜουσική εκδήλωση με τίτλο " Όταν το φεγγάρι συναντά τη μουσική" με τη Δώρα Πετρίδη στο τραγούδι και τη Σοφία Καμαγιάννη στο πιάνο, σε συνεργασία με το Σύλλογο των Φίλων του Νέου Μουσείου Πατρών
ΗλιείαςΝαός του Επικουρείου ΑπόλλωναΘεατρική παράσταση "Ανδρομάχη" του Ευριπίδη από τον Οργανισμό Ελληνικού Θεάτρου "Αιχμή" σε συνεργασία με το Δήμο Ανδρίτσαινας
ΗλιείαςΠαλαιό Μουσείο Αρχαίας Ολυμπίας ( στους κήπους του )Μουσική εκδήλωση με την χορωδία του Λυκείου Ελληνίδων Πύργου
ΑργολίδαςΠαλαμήδι ΝαυπλίουΑνοικτό για το κοινό
ΑρκαδίαςΈπαυλη Ηρώδου τουΑττικούΜουσική εκδήλωση με τη Σοφία Παπάζογλου σε συνεργασία με το Δήμο Κυνουρίας
ΜεσσηνίαςΚάστρο ΚαλαμάταςΑνοικτό για το κοινό
ΜεσσηνίαςΑκρόπολη Φρουρίου ΠύλουΜουσική βραδιά αφιερωμένη στον Ζαμπέτα, από το Ωδείο της Πύλου , σε συνεργασία με το Δήμο Πύλου
ΛακωνίαςΑρχαιολογικός Χώρος ΜυστράΡεσιτάλ πιάνου με σολίστ τον Παναγιώτη Γώγο και έργα του Fr. Liszt σε συνεργασία με το Δήμο Σπάρτης
ΛακωνίαςΑρχ. Μουσείο Σπάρτης20.00 μ.μ. έως 23.30 μ.μ. θα παραμείνει ανοικτό και θα πραγματοποιηθούν ξεναγήσεις

ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
Λέσβου (Λέσβος)Κάστρο ΜυτιλήνηςΜουσική εκδήλωση σε συνεργασία με το Σύλλογο φίλων Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών μνημείων Ν. Λέσβου
ΛέσβοςΑρχ.Χώρος Θερμής Λέσβου11-8-2011 (προπαραμονή Πανσελήνου): Μουσική εκδήλωση
ΛέσβοςΑρχαιολογικός χώρος ΨαρώνΟ χώρος ανοικτός για το κοινό
ΛέσβοςΑρχ.Χώρος Μεσών ΛέσβουΟ χώρος ανοικτός για το κοινό
Χίου (Χίος)Κάστρο Χίου (κτήριο "Σκοτεινής Φυλακής")Προβολή ταινιών αρχαιολογικού περιεχομένου σε συνεργασία με την αστική μη κερδοσκοπική Εταιρεία ΑΓΩΝ.
Χίου (Χίος)Αρχαιολογικός Χώρος ΕμποριούΜουσική εκδήλωση με το συγκρότημα ¨Τρίφωνο ¨
ΛήμνοςΠολιόχνη ΛήμνουΜουσική εκδήλωση σε συνεργασία με το Δήμο Λήμνου

ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΚυκλάδωνΑρχαιολογικός χώρος Υρίων ΝάξουΟ χώρος ανοικτός για το κοινό
ΚυκλάδωνΑρχαιολογικός Χώρος Κιονίων ΤήνουΟ χώρος ανοικτός για το κοινό
ΚυκλάδωνΑρχαιολογικός Χώρος Δήλου14-8-2011 (Επομένη Πανσελήνου): Μουσική Εκδήλωση
ΚυκλάδωνΑρχαιολογικός Χώρος Ηραίου ΣάμουΟ χώρος ανοικτός για το κοινό

ΚΡΗΤΗ
ΗρακλείουΤύλισσος (στον εξωτερικό χώρο των αρχαιοτήτων )Εκδήλωση με τζαζ μουσική σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Τυλίσσου
ΛασιθίουΑρχαιολογικός Χώρος Λατούς12-08-2011 (παραμονή Πανσελήνου): Μουσική εκδήλωση σε συνεργασία με το Συλλόγο Φίλων της Φιλαρμονικής
ΛασιθίουΑρχαιολογικός χώρος ΓουρνιώνΘεατρική παράσταση σε συνεργασία με το Δήμο Ιεράπετρας
ΛασιθίουΑρχαιολογικός χώρος ΜαλίωνΜουσική εκδήλωση με τους Μ. Παπαδάκη και Κορίνα Λεγάκη σε συνεργασία με το Δήμο Χερσονήσου

Πενήντα χρόνια πριν, το Τείχος άρχισε να χωρίζει το Βερολίνο

http://www.tagesschau.de/multimedia/bilder/mauerbau172_v-banner3x1.jpg[Διαβάστε και τι είχαμε γράψει πέρσι για το τείχος και δείτε ένα ενδιαφέρον βίντεο για το τείχος και πως "λειτουργούσε"]

Ηταν 13 Αυγούστου του 1961 όταν η κυβέρνηση της Λαοκρατικής Δημοκρατίας της Γερμανίας έστελνε χιλιάδες στρατιώτες και αστυνομικούς να σφραγίσουν τα σημεία διέλευσης προς το Δυτικό Βερολίνο. Ήταν η πρώτη κίνηση για την ανέγερση του Τείχους του Βερολίνου, του γνωστότερου συμβόλου του Ψυχρού Πολέμου.

Μισό αιώνα μετά, και με το Τείχος να αποτελεί πλέον ιστορία, η Γερμανία θυμάται. Οι σημαίες κυματίζουν από το πρωί μεσίστιες και οι συρμοί του μετρό σταμάτησαν προσωρινά. Στην πρωτεύουσα θα τηρηθεί ενός λεπτού στη μνήμη όσων έχασαν τη ζωή τους προσπαθώντας να περάσουν στο τότε Δυτικό Βερολίνο.

Ο αριθμός των ανθρώπων που βρήκαν το θάνατο στην προσπάθειά τους να διαφύγουν είναι τουλάχιστον 136. Κάποιες εκτιμήσεις ανεβάζουν όμως το νούμερο σε αρκετές εκατοντάδες. Πρώτο θύμα ήταν ο νεαρός Γκίντερ Λίτφιν (24 Αυγούστου 1961) και τελευταίο ο Κρις Γκέφροϋ (6 Φεβρουαρίου 1989).

Η τελετή για την 50ή επέτειο θα γίνει στο μνημείο του Τείχους στη Μπερνάουερ Στράσε, στο κέντρο της πόλης, η οποία επί Ψυχρού Πολέμου ήταν χωρισμένη στα δύο. Η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ, μεγαλωμένη στην πρώην ανατολική Γερμανία, θα είναι εκεί. Ο πρόεδρος της χώρας Κρίστιαν Βουλφ θα εκφωνήσει λόγο.

Η Γερμανία γιόρτασε μόλις προπέρυσι τα 20 χρόνια από την Επανένωση. Το Τείχος έπεσε στις 9 Νοεμβρίου του 1989 και σήμερα ελάχιστα υπολείμματά του είναι ορατά. Ο πρόεδρος Κρίστιαν Βουλφ τόνισε ότι η Γερμανία έχει ασφαλώς εγκαθιδρυθεί ως επανενωμένη χώρα. Παρόλα αυτά, ανισότητες και συμβολισμοί παραμένουν.

Σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση το 83% των ερωτηθέντων από τα έξι κρατίδια της πρώην ανατολικής Γερμανίας, θεωρούν ότι εξακολουθεί να υπάρχει «ένα αόρατο τείχος», ένα πολιτισμικό χάσμα, με τους γείτονές τους.

«Το Τείχος ανήκει πλέον στην ιστορία. Αλλά δεν πρέπει να να το ξεχάσουμε» δήλωσε ο δήμαρχος του Βερολίνου Κλάους Βοβεράιτ. Η πικρή εμπειρία να βλέπεις το Βερολίνο διαχωρισμένο από το Τείχος, διαίρεσε τη χώρα στο σύνολο της, όπως χώρισε τους δρόμους της πόλης, γείτονες και οικογένειες, τόνισε.

«Είναι κοινή μας ευθύνη -πρόσθεσε ο δήμαρχος- να κρατήσουμε ζωντανές τις μνήμες και να τις περάσουμε στην επόμενη γενιά, ώστε να διατηρήσουμε την ελευθερία και τη δημοκρατία, και να κάνουμε τα πάντα ώστε παρόμοιες αδικίες να μην ξανασυμβούν ποτέ».

Newsroom ΔΟΛ

Παραπλανητικοί οι γυναικείοι ήχοι στην ερωτική πράξη

http://www.cosmo.gr/body-and-mind/Love_Sex/article1327564.ece/ALTERNATES/w460/women_orgasm_jpg.jpgΣήμερα, μία έρευνα του Πανεπιστημίου του Lancashire, υποστηρίζει πως στην "ερμηνεία" της Ryan υπάρχει μεγάλη δόση αλήθειας.

Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με τους ερευνητές, οι ήχοι που παράγουν οι γυναίκες κατά την ερωτική επαφή, πολύ συχνά, δεν είναι ανάλογοι της ικανοποίησής τους, αλλά έχουν περισσότερη σχέση με τον ερωτικό τους σύντροφο.

Γι' αυτό ακριβώς, παρατηρούν οι ερευνητές, οι γυναικείοι ήχοι ευχαρίστησης "κορυφώνονται" ως επί το πλείστον τη στιγμή, που ο σύντροφός τους έρχεται σε οργασμό.

Για τις ανάγκες της έρευνας, εξετάστηκαν 71 γυναίκες, ηλικίας κατά μέσο όρο 22 ετών..

Οι συμμετέχουσες συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τη σεξουαλική τους "συμπεριφορά", συμπεριλαμβανομένων και "πικάντικων" ερωτήσεων για τις "κορυφαίες" στιγμές της ερωτικής επαφής τους.

Οι περισσότερες από αυτές, επιβεβαίωσαν την υποψία των ερευνητών, ότι δηλαδή, οι γυναίκες τείνουν να εκφράζονται φωνητικά κατά την κορύφωση της πράξης για το συντρόφό τους.

Όπως σημείωσε ο δρ John Grohol, δημιουργός της ιστοσελίδας Psych Central,"οι γυναίκες παράγουν ήχους κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης, όχι για να εκφράσουν τη δική τους ευχαριστηση, αλλά για να βοηθήσουν το σύντροφό τους να φτάσει στη μεγαλύτερη δυνατή δική του".

cosmo.gr

Στην Ύδρα ο B. Gates

Ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου, ο Αμερικανός μεγιστάνας και ιδρυτής της Microsoft, Bill Gates, βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε νησί της Ελλάδας και αυτό δεν είναι άλλο από την πανέμορφη Ύδρα μας!

Ο διάσημος επιχειρηματίας, ύστερα από την επίσκεψή του στις Σπέτσες, κατέφθασε στην Ύδρα προχθές το βράδυ με το υπερπολυτελέστατο γιοτ του, ''Octopus'', το οποίο βρίσκεται αρόδου -δεν έχει δηλαδή αγκυροβολήσει μέσα στο λιμάνι, λόγω του μεγάλου του όγκου. Επιπλέον, ο Bill Gates, χθες το βραδάκι, γύρω στις 8, περιπλανήθηκε στα σοκάκια της Ύδρας ενώ δεν παρέλειψε μαζί με την 9μελη παρέα του να απολαύσει το δείπνο του σε γνωστό εστιατόριο της περιοχής.

Κάτοικος, επίσης, του νησιού μας δήλωσε ότι ανάμεσα στα άτομα που αποτελούσαν την παρέα του, βρίσκεται και το δεξί του χέρι, ο Paul Allen.

''Εμείς αντιληφθήκαμε την άφιξή του, αφενός επειδή αναγνωρίσαμε το μεγάλο του σκάφος ''Octopus'' με το ελικόπτερο κι αφετέρου, διότι είχε γίνει στο μαγαζί μας, ''Castello'', κράτηση από κάποιον γνωστό μας, κάτοικο του νησιού κι επί τούτου ήρθαν όλοι μαζί... Βρισκόταν νωρίτερα στις Σπέτσες και ήρθε εδώ προχθές το βράδυ. Χθες αργά το απόγευμα πήγε μια βόλτα στο νησί, ύστερα δείπνησαν εδώ και μετά κατευθύνθηκαν προς το σκάφος, το οποίο βρίσκεται ακόμα εδώ. Στο μαγαζί μας, κάθισε σε prive χώρο, όπου πρόσβαση είχε μόνο το σέρβις. Είναι πολύ πιθανό να έρθουν κι απόψε στο μαγαζί μας'', δήλωσε στο Tlife άνθρωπος του εστιατορίου όπου και δείπνησε ο Gates.



Το Tlife επιπλέον, επικοινώνησε με κατοίκους κι άλλους επειχειρηματίες του νησιού, που επιβεβαίωσαν τα παραπάνω και μάλιστα, τόνισαν πως ήταν αρκετά ευδιάθετος κι ευγενικός άνθρωπος, ενώ όλοι περιμένουν την επόμενη βόλτα του στα δρομάκια του νησιού. Παρόλα αυτά, ο Bill Gates ήταν με συνοδεία κι ήταν λίγο δύσκολο να τον απαθανατίσει κάποιος.





http://www.tlife.gr/Article/NEWS-exclusive%20/0-68-20437.html

Τον Χούλιο Ιγκλέζιας μήνυσαν οι τουρκοκύπριοι...

http://blogs.herald.com/.a/6a00d83451587d69e201543471c12d970c-800wiΔικηγορικό γραφείο του Μαϊάμι κατέθεσε μήνυση εναντίον του Χούλιο Ιγκλέζιας γιατί πέρσι ακύρωσε συναυλία στο ξενοδοχείο Merit Crystal Cove Hotel στην κατεχόμενη Κύπρο. Ο Ιγκλέζιας πέρσι ακύρωσε τη συναυλία που θα έδινε στις 16 Οκτωβρίου για λόγους ασφαλείας όπως είπε αλλά ο πραγματικός λόγος είναι η πίεση που του άσκησαν οι ελληνοκύπριοι.

Οι Τούρκοι ισχυρίζονται ότι προπλήρωσαν 300.000 δολάρια στην εταιρία του Ιγκλέζιας για μια συναυλία που ποτέ δεν έγινε.

ΥΓ. Κάντε και τον κόπο να πάτε να τους βάλετε ένα σχόλιο τους παπάρες τους αμερικάνους που μιλάνε για "Τουρκική Δημοκρατία Βόρειας Κύπρου"

http://blogs.herald.com/scene_in_the_tropics/2011/08/julio-iglesias-sued-for-stiffing-turkish-hotel-.html