11 Σεπτεμβρίου 2011

Ο κόσμος στράβωσε, ο Ερνέστο τα άλλαξε...

Το φιλικό με τον ΟΦΗ έδωσε το βήμα στον Ερνέστο Βαλβέρδε να διαμαρτυρηθεί για την απώλεια του Ριέρα και να ρίξει τις όποιες ευθύνες του αναλογούν, στη φυγή του Ισπανού μεσοεπιθετικού... Ο κόσμος στράβωσε, ο Βάσκος τα άλλαξε...


Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Ανακοινώνει νέα μέτρα ο Μπένυ... που πριν μια βδομάδα έκανε τον παλικαρά

Υπουργικό στη Θεσσαλονίκη Υπό την προεδρία του πρωθυπουργού συνεδριάζει το υπουργικό συμβούλιο στη Θεσσαλονίκη. Όπως όλα δείχνουν, στην άτυπη συνεδρίαση θα τεθεί το θέμα της λήψης πρόσθετων μέτρων άμεσου δημοσιονομικού αποτελέσματος εντός του 2011, ώστε η Ελλάδα να επιτύχει τον στόχο για το έλλειμμα και να διασφαλιστεί ότι η Αθήνα θα λάβει τη βοήθεια που περιμένει.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι μετά τη συνεδρίαση του άτυπου υπουργικού θα ακολουθήσουν δηλώσεις από τον Ευάγγελο Βενιζέλο και στη συνέχεια ο πρωθυπουργός θα παραχωρήσει την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο της 76ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Της συνεδρίασης του υπουργικού, που αποφασίστηκε αργά χθες το βράδυ μετά την ομιλία του πρωθυπουργού και ξεκίνησε περίπου στις 12 το μεσημέρι σε ειδικό χώρο στο Μακεδονία Παλλάς, προηγήθηκε σύσκεψη του Γιώργου Παπανδρέου με τον Ευάγγελο Βενιζέλο.

Κατά την ομιλία του χθες από το βήμα της ΔΕΘ, ο ο πρωθυπουργός ξεκαθάρισε πως η κυβέρνηση θα λάβει όλες τις αναγκαίες αποφάσεις για να προχωρήσει η χώρα. "Αυτή μας την απόφαση επιβεβαιώσαμε και στο υπουργικό συμβούλιο την περασμένη Τρίτη. Και θα λάβουμε και όποιες άλλες αποφάσεις πρέπει, θα κάνουμε ο,τι χρειαστεί για να σταθεί όρθια η χώρα" τόνισε χαρακτηριστικά.

Στο θέμα της επίσπευσης των μεταρρυθμιστικών αλλαγών και στην αναγκαιότητά τους αναφέρθηκε χθες και ο Ευάγγελος Βενιζέλος, τονίζοντας ότι "αν δεν κάνουμε μια φυγή προς τα εμπρός... δεν θα μπορέσουμε να καθησυχάσουμε τους εαυτούς μας, τις περιβόητες αγορές και τους εταίρους μας". "Είναι δύο μήνες, που η κάθε μέρα μετράει σαν ένας χρόνος, από πλευράς προσπάθειας, Σεπτέμβριος και Οκτώβριος. Εάν στο τέλος Οκτωβρίου έχουν όλα αυτά διαμορφώσει μια εικόνα, έχει κλείσει αυτό το πάρα πολύ δύσκολο παζλ, τότε θα αλλάξει η ατμόσφαιρα" ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών.

Η εβδομάδα που ξεκινά αύριο θα είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για τη χώρα μας, καθώς τόσο η επιστροφή της τρόικας στην Αθήνα όσο και η συνεδρίαση του Eurogroup την Παρασκευή και το Σάββατο αναμένεται να δρομολογήσουν εξελίξεις που σχετίζονται με την εκταμίευση της επόμενης δόσης του δανείου αλλά και με την απεμπλοκή του δεύτερου πακέτου στήριξης, που έχει "κολλήσει" στις εγγυήσεις που ζητούν κράτη - μέλη.

Οι Έλληνες ομογενείς, θύματα της 11ης Σεπτεμβρίου

Ανάμεσα στα 2.977 θύματα από 93 διαφορετικές εθνικότητες των τρομοκρατικών επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου 2001, σε Νέα Υόρκη και Ουάσιγκτον, υπήρχαν 36 άτομα ελληνικής καταγωγής.

Ο αριθμός, όμως, των Ελληνοαμερικανών μπορεί να είναι μεγαλύτερος, επειδή είναι πολύ πιθανό να υπήρχαν και άλλοι ομογενείς, που έχασαν τη ζωή τους εκείνη τη μέρα, αλλά δεν είχαν ελληνικό όνομα (κυρίως από μεικτούς γάμους) και οι συγγενείς τους δεν ανέφεραν κάτι σχετικό στην Ελληνορθόδοξη Αρχιεπισκοπή Αμερικής ή σε ελληνική διπλωματική υπηρεσία στις ΗΠΑ.

Οι 35 σκοτώθηκαν στους δίδυμους πύργους και ένας (κυπριακής καταγωγής), ο Μιχάλης Ταρρού, ήταν μέλος του πληρώματος της «United Airlines» που χτύπησε σ' ένα από κτίρια του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου, στο Μανχάταν.

Τρία από τα θύματα της Ομογένειας είχαν γεννηθεί στην Ελλάδα. Πρόκειται για τους Προκόπη Πολ Ζώη, Βασίλειο Χαράμη και Κατερίνα Μπαντή.

Το πιο νεαρά θύματα ελληνικής καταγωγής ήταν ο 23χρονος Άντριου Στεργιόπουλος, η 26χρονη Τζένιφερ Τζέμης, η 27χρονη Ιωάννα Αχλαδιώτη, η 29χρονη Ντανιέλα Κουσούλη και ο 31χρονος Γιάννης Κατσιματίδης.

Από το συνολικό αριθμό των θυμάτων, οι 343 ήταν πυροσβέστες και οι 60 ήταν αστυνομικοί.

Έλα ντε;



Έλα ντε; Εσείς θα μας πεις
που μας έλεγες ότι ο Καραμανλής σου αύξησε το δημόσιο χρέος 100 δις
και τώρα δεν έχεις το θάρρος να μας πεις ότι έλεγες παπαριές...
και τώρα κάνεις τον μετανοημένο επειδή δεν σε διόρισαν...

Επιθέσεις κουκουλοφόρων στα Εξάρχεια

Κουκουλοφόροι στα Εξάρχεια πραγματοποίησαν επιθέσεις με πέτρες και βόμβες μολότοφ εναντίον αστυνομικών δυνάμεων.

Λίγο πριν τα μεσάνυχτα του Σαββάτου, περίπου 20 άτομα επιτέθηκαν σε διμοιρία των ΜΑΤ στη συμβολή των οδών Ακαδημίας και Ζωοδόχου Πηγής και πέταξαν βόμβες μολότοφ, χωρίς να προκληθούν τραυματισμοί ή ζημιές.

Αργότερα, στις 02.40 δημιουργήθηκε ένταση έξω από το υπουργείο Πολιτισμού στην οδό Μπουμπουλίνας, όταν περίπου 40 άτομα εξαπέλυσαν επίθεση εναντίον της μόνιμης δύναμης των ΜΑΤ που βρίσκεται εκεί και έβαλαν φωτιά σε κάδο απορριμάτων.

Οι αστυνομικοί έκαναν χρήση χημικών για να τους απωθήσουν.

Στις 03.15, περίπου 70 κουκουλοφόροι πέταξαν βόμβα μολότοφ και πέτρες στη συμβολή των οδών Στουρνάρη και Σπυρίδωνος Τρικούπη.

Στο μεταξύ, οδηγούνται στον εισαγγελέα τέσσερα άτομα, που συνελήφθησαν χθες το βράδυ στη λεωφόρο Αμαλίας στο Σύνταγμα, για επιθέσεις εναντίον αστυνομικών.

11η Σεπτεμβρίου 2001 (animation video)

Άφιξη Βενιζέλου σε ΔΕΘ ή σε κηδεία;

Εγώ κάνω λάθος ή η ατμόσφαιρα θυμίζει κάτι μεταξύ κηδείας και μνημοσύνου;

Δείτε το βίντεο :

ΠΑΣΚΕΔΙ: Μαιμού απεργία εστιατορίων στη Θεσσαλονίκη

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ & ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ
Χειμάρρας 30 546 43 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
www.paskedi.gr e-mail: paskedi@paskedi.gr

Θέμα: "Ο Πρόεδρος των Ψητοπωλών Θεσσαλονίκης κ. Γκόφας Παναγιώτης, ιδιοκτήτης της Ψαροταβέρνας ΧΑΜΟΔΡΑΚΑΣ στην Νέα Κρήνη, παρακίνησε σήμερα σε ΑΠΕΡΓΙΑ τα εστιατόρια του κέντρου της πόλης, για να είναι αυτός ΟΡΘΑΝΟΙΚΤΟΣ και να ταίζει Υπουργούς και Βουλευτές".

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που είχαμε, εχθές Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου, στην αίθουσα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, συνεδρίασε το Σωματείο Ψητοπωλών Θεσσαλονίκης, υπό την Προεδρία του Γκόφα Παναγιώτη (ιδιοκτήτη της Ψαροταβέρνας ΧΑΜΟΔΡΑΚΑΣ) στην Κρήνη και παρουσία του Γενικού Γραμματέα της ΠΟΕΣΕ, Αντιπροέδρου της ΓΣΕΒΕΕ, Προέδρου του Σωματείου εστιατόρων Αγίας Παρασκευής Αττικής, Γενικού Γραμματέα της ΠΟΕΣΕ Αστικής μη Κερδοσκοπικής Εταιρίας, Προέδρου της ΕΣΤΙΑ Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρία, Μέλους του ΚΙΝΗΜΝΑ ΠΟΛΙΤΩΝ Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρία, Προέδρου της ....(προς διερεύνηση και άλλων εταιριών και Οργανισμών) Καββαθά Γεωργίου, ο οποίος μάλλον πρέπει να ήρθε με την συνοδεία του.... κ. Πρωθυπουργού. Από όλους του παρευρισκόμερνους, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων καταστημάτων Υγειονομικού ενδιαφέροντος, ειδικά του κέντρου της Θεσσαλονίκης, ζητήθηκε να παραμείνουν κλεισττές οι επιχειρήσεις τους το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου προς ένδειξη διαμαρτυρίας για την αύξηση του ΦΠΑ σε 23%. Κάποιοι από τους επιχειρηματίες ρώτησαν πόσα μαγαζιά θα συμμετέχουν και ο Γκόφας απήντησε γύρω στα 80. Μα είναι πολύ λίγα είπαν οι επιχειρηματίες, οπότε δεν αξίζει τον κόπο να κλείσουμε. Τότε πετάχτηκε ο ιδιοκτήτης της ΤΑΒΕΡΝΑΣ (τα στοιχεία της στην διάθεση όλων), που μάλλον πρέπει να είναι και μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου Ψητοπωλών και διέσπειρε τον φόβο στους παρευρισκόμενους λέγοντας ότι δήθεν ''κάποια αναρχικά στοιχεία πέρασαν από το μαγαζί του και του είπαν ότι όποιο μαγαζί του κλάδου το Σάββατο το βρούμε ανοιχτό, θα το κάψουμε''. Μετά από αυτή την φοβέρα, τα μαγαζιά της Πλατείας Άθωνος παρέμειναν κλειστά.
Ο Γκόφας όμως, στον ΧΑΜΟΔΡΑΚΑ του, από χθες Παρασκευή ψώνισε τις ψαρούκλες του, οι Αστακοί ολοζώντανοι, τα τυριά του... μουχλιασμένα, τα κρασιά του....παλιά και όλο το αφάν γκαντέ του ΠΑΣΟΚ θα παρελάσει από εκεί σήμερα, μιας και στο κέντρο της πόλης, ο ίδιος φρόντισε να είναι κλειστά τα καταστήματα και θα τον ...λεηλατήσει, γεμίζοντάς τον Ευρώπουλα.
Γεια σου ρε Γκόφα. Πως βρίσκεις πάντα κορόϊδα για να κονομάς; Ως πότε όμως.....

Γραφείο Τύπου ΠΑΣΚΕΔΙ

Βρήκαν ευκαιρία τα κοράκια-Μπουτάρης: Να σταματήσει το πανηγύρι με τα εγκαίνια της ΔΕΘ

http://www.skai.gr/files/temp/0CE8E07081620B4840D3266014A224C9.jpg[Επειδή διαλύεται η πόλη... λέει. Αλλά δεν λέει ότι αυτά είναι πρωτοφανή μιας και καμία άλλη χρονία δεν είχαν συμβεί τα σημερινά έκτροπα...]

Την έντονη δυσαρέσκειά του για τα τεκταινόμενα στη Συμπρωτεύουσα με αφορμή τη 76η ΔΕΘ εξέφρασε το Σάββατο ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ανακοινώνοντας ότι επιδιώξει να βρεθεί ένας τρόπος «να σταματήσει το απαράδεκτο πανηγύρι».

«Τα εγκαίνια της Έκθεσης ήταν για την πόλη γιορτή χαράς και έχει καταντήσει η πόλη να είναι αστυνομοκρατούμενη. Έχει διαλυθεί η πόλη», δήλωσε ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης.
Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Μπουτάρης ανέφερε ότι θα εισηγηθεί στο δημοτικό συμβούλιο να βρεθεί ένας τρόπος «να σταματήσει αυτό το απαράδεκτο πανηγύρι», όπως είπε, «να πάψει η πόλη να διαλύεται για ένα τριήμερο».

Σκάνδαλο στην ΕΡΤ

Σκάνδαλο, για το οποίο έχουμε γράψει και εμείς (Ο Κοντομηνάς πίσω από την PCCW, Υπάλληλος του Κοντομηνά ο Μπιτσαξής), που αγγίζει την κυβέρνηση και αφορά διασπάθιση δημόσιας περιουσίας, ξέπλυμα «μαύρου» χρήματος και απόπειρα πολιτικής συγκάλυψης, κατήγγειλε ο Τομεάρχης ΜΜΕ της Ν.Δ., βουλευτής Ευβοίας, κ. Σίμος Κεδίκογλου, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ. Τόνισε ότι, για πρώτη φορά στη βουλευτική του θητεία, κατέφυγε στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, γιατί δεν έπαιρνε απαντήσεις στις αλλεπάλληλες ερωτήσεις του στη Βουλή.

Το σκάνδαλο αφορά στη μεταφορά και διανομή του δορυφορικού προγράμματος της ΕΡΤ με την εγγύηση της France Τelecom, η οποία εξελισσόταν επωφελώς για την ΕΡΤ – είχε εξοικονομήσει 2.000.000 ευρώ το χρόνο – δηλαδή, αντί να πληρώνει, έβγαζε και 100.000 ευρώ το χρόνο.

Όπως ανέφερε ο Σίμος Κεδίκογλου η εν λόγω σύμβαση διεκόπη παράνομα-παράτυπα με έναν εξαιρετικά διαβλητό τρόπο, με μια διαδικασία «απευθείας διαβουλεύσεων» για να γίνει ανάθεση σε μια εταιρία με την επωνυμία «PCCW», την οποία χαρακτήρισε αχυροεταιρία, καθώς εκχωρεί τα δικαιώματα μεταφοράς και εκπομπής στην εταιρεία «ΤΙΤΑΝ» στη Νέα Υόρκη, που ιδρύθηκε μία ημέρα πριν την ανάθεση.

Επεσήμανε, επίσης, ότι τη συγκεκριμένη εταιρεία εκπροσωπεί μία κυρία , σε βάρος της οποίας υπάρχει έγγραφη καταγγελία στη διοίκηση της ΕΡΤ, ότι στο διαγωνισμό του 2006 είχε προσπαθήσει να δωροδοκήσει με 1.000.000 δολάρια τον αντιπρόεδρο διεθνών καναλιών μεγάλου συνδρομητικού οργανισμού στην Αμερική.

Εκτός αυτού, η ίδια για τη διακίνηση των χρημάτων που απαιτούνται για τη μεταφορά του σήματος συνεργάζεται με άλλο πρόσωπο γνωστό στην ΕΡΤ, που επίσης, έχει κατηγορηθεί για πειρατεία του σήματός της τα προηγούμενα χρόνια.

Αναφερόμενος στον τρόπο με τον οποίο γίνεται το ξέπλυμα του χρήματος που έχει κλαπεί από την ΕΡΤ υπογράμμισε: «Ο κύριος αυτός έρχεται τώρα να επιστρέψει ένα μέρος των χρημάτων που έχει κλέψει, στην ΕΡΤ για να πάρει τα δικαιώματα για τα επόμενα δυο χρόνια. Η συναλλαγή αυτή άρχισε από το 2010. Υπάρχει, δηλαδή, ξέπλυμα βρώμικου χρήματος με ενεργό συμμετοχή Δημοσίου Οργανισμού για νομιμοποίηση κλεμμένων εσόδων από τον ίδιο το Δημόσιο Οργανισμό»!

Το σκάνδαλο αγγίζει και πολιτικά πρόσωπα. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός είναι ενήμερος με τον πλέον επίσημο τρόπο, καθώς έχει λάβει σχετικό εξώδικο από το Σεπτέμβριο του 2010.

Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με το μέλλον της Δημόσιας Τηλεόρασης και τις θέσεις της Ν.Δ., ο κ. Σίμος Κεδίκογλου τόνισε ότι οι βασικοί άξονες στους οποίους θα κινηθούν είναι οι εξής:

1.Η ΕΡΤ πρέπει να καλύπτει ορισμένα ποιοτικά στοιχεία το πρόγραμμά της.

2.Πρέπει και μπορεί να είναι οικονομικά ανεξάρτητη .

3. Πέρα από τον ενημερωτικό της ρόλο, στην τρέχουσα συγκυρία μπορεί να παίξει ένα σημαντικό αναπτυξιακό ρόλο: με το δορυφορικό της πρόγραμμα που αυτή τη στιγμή υπολειτουργεί, μέσω της συμφωνίας που είχε με την FranceTelecom μπορούσε να μεταφέρει (πέντε δορυφορικά κανάλια).

Όπως είπε «θα ήταν χρήσιμο για την ελληνική οικονομία σήμερα να υπήρχε πρόγραμμα δορυφορικό τουριστικό, ένα για την παρουσίαση των ελληνικών προϊόντων , ένα πολιτιστικό, ένα για παρουσίαση επενδυτικών ευκαιριών στην Ελλάδα. Γιατί να μην αξιοποιηθούν αυτές οι ευκαιρίες;».

olympia.gr/

Βίντεο απ'τα επεισόδια στη Θεσσαλονίκη

Δείτε τα







ΝΕΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ “SPIEGEL”

Μία μόλις ημέρα μετά τα δημοσιεύματα του πρακτορείου Bloomberg, που επανέφεραν ότι η Γερμανία έχει ετοιμάσει σχέδιο για την προστασία των τραπεζών της, σε περίπτωση μιας ελληνικής χρεοκοπίας, το περιοδικό Spiegel συντηρεί την παραφιλολογία, βάζοντας στο κάδρο τον υπουργό Οικονομικών της χώρας.

Σύμφωνα με το περιοδικό, ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε "προετοιμάζεται για το ενδεχόμενο χρεοκοπίας της Ελλάδας" καθώς στελέχη του υπουργείου του "επεξεργάζονται ήδη δύο σενάρια, αυτό που η Ελλάδα παραμένει στην ευρωζώνη, αλλά και εκείνο, που επιστρέφει στη δραχμή".

Κανείς εκπρόσωπος του υπουργείου Οικονομικών σχολίασε μέχρις ώρας αυτό το δημοσίευμα.

Σύμφωνα με Spiegel, στο γερμανικό υπουργείο Οικονομικών εξετάζονται διάφορα άλλα σενάρια, στα οποία ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας διατηρεί ρόλο πρωταγωνιστικό, με παροχή δανείων προς την Ισπανία και την Ιταλία, ενόψει της απροθυμίας δανεισμού αμφοτέρων στην περίπτωση που η Ελλάδα χρεοκοπήσει, υπόθεση που συνδυάζεται -από το "Spiegel"- με την αναγκαιότητα πολλές ευρωπαϊκές τράπεζες να χρειαστούν επιπλέον κεφάλαια.

Μιχελάκης: "Καταλάβαμε γιατί ο ΓΑΠ προσπαθούσε ν' αποφύγει τη Θεσσαλονίκη"

«Ο Πρωθυπουργός πήγε στη Θεσσαλονίκη για τα εγκαίνια της ΔΕΘ, αλλά εγκαίνια δεν έκανε. Μίλησε στους εκπροσώπους των παραγωγικών ομάδων, αλλά για την παραγωγή δεν είπε τίποτα συγκεκριμένο και ουσιαστικό.

Τον καλέσαμε να υιοθετήσει, ορισμένες –έστω- από τις προτάσεις μας για μείωση της φορολογίας νοικοκυριών και επιχειρήσεων, μείωση του ΦΠΑ, στήριξη της οικοδομικής δραστηριότητας, επανασύσταση των Υπουργείων Τουρισμού και Ναυτιλίας. Δεν το έκανε.
Μίλησε για την ιστορία μιας διαπραγμάτευσης που ποτέ δεν τόλμησε.

Αντί να απολογηθεί για τα αδιέξοδα, που έφερε η πολιτική του, προτίμησε την πολυπαιγμένη κασέτα, ότι για όλα φταίνε οι άλλοι.

Προσπάθησε, με σενάρια καταστροφής, να κάνει το άσπρο – μαύρο ξεχνώντας, ότι όταν ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας τα spreads ήταν 130 μονάδες βάσης και σήμερα έχουν εκτοξευθεί στις 1.900 μονάδες!

Ο κόσμος είδε, έμαθε, έπαθε και ξέρει. Ο Πρωθυπουργός, με την εμμονή του, σε μια λάθος συνταγή και την αναποτελεσματικότητα της κυβέρνησής του, προκαλεί ένταση των διεθνών πιέσεων, αβεβαιότητα και ανησυχία στους πολίτες, φυγή κεφαλαίων στο εξωτερικό, ακόμη βαθύτερη ύφεση, στέγνωμα της αγοράς, κατάθλιψη και οργή στην κοινωνία.

Αν αυτά είχε να πει ο κ. Παπανδρέου, καταλαβαίνουμε γιατί προσπαθούσε επί μέρες να αποφύγει τη Θεσσαλονίκη».

10 Σεπτεμβρίου 2011

Wikileaks-Σουρωτήρι Καραμανλής: Ο Ζάννος (αν. επικεφαλής Ελληνικής Πρεσβείας στα Τίρανα) καρφώνει στους αμερικάνους τι συζήτησαν Καραμανλής-Μπερίσα

Μετά την επίσκεψη Καραμανλή στα Τίρανα στις 27-28 Απριλίου 2009 ο αναπληρωτής επικεφαλής της ελληνικής Πρεσβείας στα Τίρανα, Αλέξης Ζάννος, καρφώνει στην Αμερικάνικη Πρεσβεία στα Τίρανα με τον νι και με το σίγμα τι ακριβώς συζητήθηκε. Τι κι αν ο Καραμανλής συζήτησε μισή ώρα μόνος του με τον Μπερίσα, χωρίς την παρουσία τρίτου... ο Ζάννος σπεύδει να πει στους αμερικάνους τι υποψιάζεται ότι συζήτησαν σ' αυτό το μισάωρο!!!

Δείτε και το τηλεγράφημα της Πρεσβείας των ΗΠΑ στα Τίρανα

Subject: Greece Takes The Coast
Reference id: 09TIRANA271
Cable time: Thu, 30 Apr 2009 14:15 UTC
Origin: Embassy Tirana
Classification: CONFIDENTIAL

¶1. (C) On April 27-28, Greek PM Kostas Karamanlis visited Albania, the first such visit by a Greek PM since 1992. A 2005 visit by Greek President Karolos Papoulias was cut short when Papoulias left the country without meeting with his GOA counterpart due to protests. But now a new day has dawned. Both the Greek Embassy in Tirana and the MFA characterized the current bilateral relationship as the best it has been since relations were initiated in 1973. Greek DCM Alexios Zannos said that the signing of the agreement on the border of the sea shelf between the two countries was the main outcome of the visit. Zannos seemed quite pleased with this agreement, although the media has been attacking the GOA for giving away too much to the Greeks. The area in question is a strategic area and also has the potential for tourism and oil is thought to lie beneath the surface (ref A). Some observers have suggested that this concession was made by the GOA in return for the Greek ratification of the Stabilization and Association Agreement (SAA) and support for NATO accession. Zannos also said the two sides briefly discussed Audrey Glover's selection to head the ODIHR monitoring mission (septel).

¶2. (C) According to Zannos, PM Karamanlis met alone with PM Berisha for 30 minutes with no one else present in the room. Zannos speculated that the two PMs discussed politics and the upcoming elections, although Zannos admitted he was not privy to details. Karamanlis also met with President Topi, Mayor Rama, Archbishop Anastasios, Speaker Topalli and addressed Parliament. Reading from his telegram to Athens, Zannos said that Karamanlis discussed visa liberalization, protecting the rights of the Greek minority in Albania as well as Albanians living in Greece, and economic development. The Cham minority group was not mentioned at all during the visit, outraging Cham groups, the media, and some political leaders including Erion Veliaj of G-99 (Note: The Chams are ethnic Albanians who were expelled from Greece after World War II. See ref B.) According to Tahir Muhedini, a Cham leader, the Greeks asked before the visit that this issue would not be raised and the GOA agreed. Ilir Tepelena, Director of Regional Affairs at the MFA, did not necessarily dispute this notion, saying only that discussions centered on a "wider perspective" concerning the protection of the rights of all Albanians in Greece. Finally, and for good measure, Zannos said that PM Berisha pledged to fight corruption and organized crime.

¶3. (C) Comment: Combining the maritime agreement with the previous agreement on cemeteries for Greek soldiers killed in Albania in World War II, as well as Greece's ratification of the SAA and Albania's entry into NATO, it seems that the major outstanding bilateral issues have been resolved. However, while the GOA and the Greeks seem pleased, many Albanians are not, judging by the reaction of the media and some political leaders. The agreement on the sea shelf boundaries has provoked a storm of controversy about the motives of this decision and how Albania gave in to all the Greek demands. The Greeks also got off easily on the sensitive Cham issue. The GOA appears unwilling to pursue this issue since an estimated 600,000 Albanians work there and Greece is Albania's second largest trading partner. All in all, it seems to have been a good visit for Greece.

WITHERS

Αυτόν τώρα ποιος τον φίλησε και σκουπίζεται;

Τους ρώτησε στο MEGA αν τον θέλουν;

ΝΔ: Η κυβέρνηση έχει αφήσει τους πληγέντες αβοήθητους

http://antilogosblog.files.wordpress.com/2011/07/nd_logo_small_dark.jpg?w=145Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κατάργησε ουσιαστικά το Ειδικό Ταμείο Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών, βάζοντας τα χρήματα που προορίζονταν για τους πυρόπληκτους και τα οποία προήλθαν από χορηγίες ιδιωτών για αυτόν ακριβώς το σκοπό, στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Και ναι μεν τα χρήματα είναι δεσμευμένα και δεν μπορούν να διατεθούν για άλλο σκοπό, αλλά δεν μπορούν να διατεθούν ούτε για τους πυρόπληκτους, λόγω των περικοπών στις δημόσιες δαπάνες που επέβαλε η Τρόικα. Εξαιτίας των αποτυχημένων επιλογών της κυβέρνησης, σήμερα δεν μπορούν να εκταμιευθούν αυτά τα χρήματα και η κυβέρνηση έχει αφήσει τους πληγέντες αβοήθητους.

Πρέπει, είτε να ανασυσταθεί το Ταμείο για τους πυρόπληκτους και να διαχωριστούν τα χρήματα από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για να δοθούν στις πυρόπληκτες περιοχές, είτε ο υπουργός Οικονομικών ή ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας να δώσουν εντολή για αύξηση των ορίων εξόδων εκτός του ορίου που έχει εγκριθεί είτε να διαπραγματευτούν με την τρόικα για νέο όριο εξόδων.

Παρά τις υποσχέσεις της κυβέρνησης, δεν υπάρχουν ούτε αναπτυξιακό σχέδιο Ανασυγκρότησης, ούτε ολοκληρωμένα προγράμματα, ούτε χωροταξικό και περιβαλλοντικό πλαίσιο αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών, ούτε επενδυτικά σχέδια, ενώ εκκρεμεί η καταβολή ποσού της δωρεάν Κρατικής Αρωγής για την οικιστική αποκατάσταση.

Η Νέα Δημοκρατία ζητά από την κυβέρνηση:

να καταθέσει άμεσα στη Βουλή το Σχέδιο Νόμου για την ανασυγκρότηση των καμένων περιοχών
να αποδεσμεύσει άμεσα τα χρήματα του Ειδικού Ταμείου από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και να τα αποδώσει στους πληγέντες και σε έργα ανασυγκρότησης
να ολοκληρωθούν οι εργασίες αποκατάστασης των κατοικιών όλων των πληγέντων
να μην απομείνει καμία αναδασωτέα έκταση χωρίς αναδάσωση
να ενισχυθεί η δασοπροστασία
να δώσει πνοή στις τοπικές οικονομίες, βασισμένη στην ταχεία, αλλά και βιώσιμη ανάπτυξη που να δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, και κυρίως για τους νέους
να εντάξει τις περιοχές των καμένων σε δράσεις που χρηματοδοτούνται από κοινοτικά προγράμματα, όπως η δράση για την προστασία από την ερημοποίηση
να δείξει ουσιαστικό ενδιαφέρον ώστε να βρεθούν τα αίτια οι αίτιοι της πυρκαγιάς.

Η Νέα Δημοκρατία ζητά από την κυβέρνηση να υποστηρίξει:

την ίδρυση του Κέντρου Κλιματικών Αλλαγών για την Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα,
την ίδρυση Περιφερειακής Μονάδας Συντονισμού Εθελοντικής Βοήθειας για την Αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών, και
την ίδρυση Ταμείου για την περιβαλλοντική καινοτομία του National Geographic.

Ας κάνουμε την περιβαλλοντική προστασία μοχλό ανάπτυξης για την χώρα και για την περιφέρεια.

Πηγή: ΝΔ

Τσούζει η δικαίωση Καραμανλή... και η μαλακία των ΠΑΣΟΚων βαράει κόκκινο

Έτσι αύριο κάποιος "δημοσιογράφος" που άκουσα πρώτη φορά, Νικολαίδης κάτι, θα προσπαθήσει να πείσει τους ΠΑΣΟΚους που έχουν μπερδευτεί, ότι ο Καραμανλής είχε δώσει μόνος του το ΟΚ στους Αμερικάνους να τον παρακολουθούν και μόλις αποκαλύφθηκε το "σκάνδαλο" τα κουκούλωσε σε συνεργασία με Βουλγαράκη και Ρουσόπουλο!!

Φυσικά αυτή η μαλακία μαζί με άλλες θα δημοσιευθεί στο έγκυρο και αντικειμενικό ΕΘΝΟΣ...

Παιδιά περαστικά σας και ξύδι

Τον αδερφό του Andrew εννοεί ο Nick Papandreou όταν λέει ότι υπάρχουν ντόπια συμφέροντα που επιθυμούν τη χρεοκοπία της Ελλάδας;

Εκτός αν δεν εντάσσει τον αδερφό τους στους ντόπιους...

Αιχμές ότι η ελληνική χρεοκοπία αποτελεί ζητούμενο και για ντόπια συμφέροντα, όπως ενδεχομένως του αδερφού του του Αντρίκου, αφήνει σε συνέντευξή του σε κυριακάτικη εφημερίδα ο αδελφός του πρωθυπουργού, Νίκος Παπανδρέου. "Υπάρχουν και ντόπια συμφέροντα που επιθυμούν τη χρεοκοπία και γι' αυτό δε θέλουν να κερδίσει τη μάχη ο πρωθυπουργός", δηλώνει στην εφημερίδα ο Νίκος Παπανδρέου.

Ο αδελφός του πρωθυπουργού υποστηρίζει ότι "κανείς δε θέλει εκλογές γιατί μόνον ο Γιώργος και το ΠΑΣΟΚ έχουν τα κότσια να πάρουν και αντιλαϊκά μέτρα, προκειμένου να σωθεί η χώρα". Αναφέρει ότι τα κόμματα της αντιπολίτευσης λένε μόνο "όχι" και σημειώνει: "δεν πιστεύω ότι Έλληνας πολιτικός έχει δουλέψει τόσο σκληρά στο παρελθόν για τη χώρα του. Και όλοι, πρώτοι και εύκολοι στην κριτική, του λένε ότι δεν τα κάνει καλά. Χωρίς ποτέ να του πουν και ένα μπράβο". 


Απαντώντας στους επικριτές του τονίζει: "δεν εμπλέκομαι στις αποφάσεις του. Θα ήμουν άτολμος και ανεύθυνος να μην κάνω ό,τι μπορώ, να μη λέω τη γνώμη μου, να μην λύνω προβλήματα επίσης εκεί που μπορώ."

Ergotelis vs. PAOK Live Stream (19:30)

Το παράκαναν οι ταξιτζήδες;

«Αυτό αυτό είναι σωστό γ...στε το Ραγκούση και τον πρωθυπουργό»

Βενιζέλος: Ανοιχτό το ενδεχόμενο νέων μέτρων... που πριν μαι βδομάδα ήταν κλειστό... αλλά θα είναι δίκαια οπότε ανησυχείτε

Το ενδεχόμενο λήψης μέτρων άμεσου δημοσιονομικού αποτελέσματος εντός του 2011, ώστε η Ελλάδα να επιτύχει τον στόχο για το έλλειμμα αφήνει ανοιχτό με συνέντευξή προς την Καθημερινή της Κυριακής ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος, υπογραμμίζοντας πως αυτά «θα είναι ενταγμένα στη λογική της δικαιοσύνης».

Παράλληλα, ο κ. Βενιζέλος αναγνωρίζει πως για τις αποκλίσεις στο έλλειμμα, πέραν των επιπτώσεων της ύφεσης, ευθύνη έχουν και «υστερήσεις» που υπήρξαν, ενώ χαρακτηρίζει ανυπόστατα τα σενάρια για έξοδο της χώρας από την ευρωζώνη, τονίζοντας πως «υπάρχει ένας δρόμος, η φυγή προς τα εμπρός και για εμάς ως χώρα, αλλά και για την ευρωζώνη συνολικά».

Σε ό,τι αφορά το φορολογικό και τους συντελεστές αφήνει ανοικτό ενδεχόμενο μείωσής τους υπό την προϋπόθεση ότι θα ισχύσουν αλγοριθμικά κριτήρια για τον προσδιορισμό εισοδημάτων ελευθέρων επαγγελματιών.

Για τον ΦΠΑ επιμένει σε νέο αποδεκτό σύστημα απόδοσης και είσπραξης που πρέπει να γίνει άμεσα αποδοτικό. Υπογραμμίζει ότι η ενιαία φορολογική και ασφαλιστική μεταχείριση μπορεί να φέρει δικαιοσύνη και γι αυτό θα δημιουργηθεί ο ενιαίος φορέας.

Προαναγγέλλει επίσης δημοσιονομικό όφελος, που θα υπερβαίνει τις απαιτήσεις της τρόικας για το 2011 και το 2012, μέσω του ενιαίου μισθολογίου.

«Το νέο μισθολόγιο συνάπτεται με το νέο βαθμολόγιο και με μεγάλες θεσμικές αλλαγές στον χώρο της δημόσιας Διοίκησης, αλλά και στον χώρο των ΔΕΚΟ. Πρόκειται για ένα νέο θεσμικό πλαίσιο βασισμένο στην αξιοκρατία και τη διαφάνεια. Πρόκειται για μία παρέμβαση που έχει έντονο το στοιχείο της ηθικής νομιμοποίησης και της εσωτερικής δικαιοσύνης. Το όφελος θα είναι πολύ μεγάλο», σημειώνει ο υπουργός.

Τέλος, ο κ. Βενιζέλος απευθυνόμενος στη ΝΔ αναφέρει πως δεν είναι εποχή για πολιτικές υστεροβουλίες και προσωπικά σχέδια και θέτει το ερώτημα εάν όντως το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης «ζητάει εκλογές».

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της «Κ» η κατάρτιση του προϋπολογισμού για το 2012 ξεκινά με τα πιο δύσκολα δεδομένα, καθώς ήδη ο τρέχων παρουσιάζει αποκλίσεις που ξεπερνούν τα 3,4 δισ. ευρώ, ενώ όλα δείχνουν ότι θα απαιτηθούν επιπλέον μέτρα 1,7 δισ. ευρώ για να καλύψουν την «τρύπα» που προκαλεί η ύφεση της οικονομίας.

Μιλάμε για παράνοια αστυνόμευσης

Περιπολικό σκάφος του Λιμενικού μπροστά απ' τη Λ. Νίκης (παραλιακή) στη Θεσσαλονίκη:

http://mypict.me/upload/images3/upload/0/326/360/326360899.jpg

Αποτελέσματα Bundesliga 5 αγωνιστική

Με την Kaiserslautern έπαιξε για 2 φορά ο 19χρονος Κ. Φορτούνης που πέρσι αγωνίστηκε στον Αστέρα Τρίπολης, ενώ βασικός είναι ο 20χρονος Θάνος Πέτσος (δανεικός από τη Leverkusen) που έχει αγωνιστεί και στους 5 αγώνες.

Αποτελέσματα Bundesliga 5 αγωνιστική:

Augsburg – Leverkusen Augsburg 1:4 Leverkusen
Stuttgart – Hannover Stuttgart 3:0 Hanover
Mainz – Hoffenheim Mainz 0:4 Hoffenheim
Bayern – Freiburg Bayern 7:0 Freiburg
Dortmund – Hertha Berlin Dortmund 1:2 Hertha Berlin
Moenchengladbach – Kaiserslautern Moenchengladbach 1:0 Kaiserslautern
Werder – Hamburg (19:30) Werder - : - Hamburg
Kυριακή
Koeln– Nuernberg Cologne - : - Nuernberg
Wolfsburg – Schalke 04 Wolfsburg - : - Schalke 04

Προβάδισμα της ΝΔ με 4% δείχνει νέα δημοσκόπηση

Προβάδισμα της ΝΔ κατά 4 μονάδες στην εκλογική επιρροή καταγράφεται σε έρευνα της εταιρείας Public Issue, η οποία δημοσιεύεται στην εφημερίδα «Καθημερινή της Κυριακής».

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει 28%, η ΝΔ 32%, το ΚΚΕ 10,5%, ο ΣΥΡΙΖΑ 9%, ο ΛΑΟΣ 8%, Οι Οικολόγοι-Πράσινοι 4%, η ΔΗΜΑΡ 3%, η ΔΗΣΥ 1,5% και τα άλλα κόμματα 4 %. Η αποχή ανέρχεται στο 34,5%.

Αν και 6 στους 10 ερωτηθέντες εκτιμούν ότι δεν υπάρχει ανάγκη για πρόωρες εκλογές, 57% προβλέπουν ότι αυτές θα γίνουν.

ΝΔ: Ο ρυθμός αύξησης των εσόδων από ΦΠΑ βαίνει συνεχώς μειούμενος

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiz2xroI20tBho6l5YlowAeFpxNcQIsN2IX_PWbpDWS21Q8G0l0A5HXrAzuqcTXBg6zEJRrW_nKNVm8R1OJ6Ua48gf3-s2Tr_i4zJs4sB8nLR2paxUbBpQ2u7EWUZkGLdn4x0cAPeBK2kDb/s1600/logo+nd.jpgΑπό τις πρώτες μέρες εφαρμογής της επαχθούς φορολόγησης του χώρου εστίασης με τον εξοντωτικό συντελεστή ΦΠΑ 23% άρχισαν να εμφανίζονται έντονες αρνητικές επιπτώσεις.

Ένα νέο κύμα ανατιμήσεων σε όλο το φάσμα των ειδών εστίασης, εντείνει τις πληθωριστικές πιέσεις και μειώνει ακόμα περισσότερο την ήδη εξασθενημένη αγοραστική δύναμη των πολιτών.

Ταυτόχρονα, ο φορολογικός λαβύρινθος που δημιουργείται και η εγκύκλιος σταυρόλεξο του κ. Βενιζέλου προκαλούν μία άνευ προηγουμένου σύγχυση, με αποτέλεσμα, σε πολλές περιπτώσεις, να καταστρατηγείται η εφαρμογή του μέτρου.

Οι προσδοκίες της κυβέρνησης για αύξηση των εσόδων δια μέσου του ΦΠΑ είναι με μαθηματική βεβαιότητα -και θα αποδειχθεί σύντομα- εξωπραγματικές. Οι μέχρι σήμερα 12 φορολογικές νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, που αύξησαν πρωτόγνωρα τους συντελεστές ΦΠΑ, είχαν αντίθετα αποτελέσματα από τα προσδοκώμενα.

Συγκεκριμένα, η αύξηση των εσόδων από ΦΠΑ σε σχέση με την περσινή περίοδο είναι:

Ιανουάριος 2011: 12,3%

Δίμηνο Ιανουάριος - Φεβρουάριος 2011: 7,4%

Τρίμηνο Ιανουάριος - Μάρτιος 2011: 4,8%

Τετράμηνο Ιανουάριος - Απρίλιος 2011: 3,6%

Πεντάμηνο Ιανουάριος - Μάιος 2011: 3,2%

Εξάμηνο Ιανουάριος - Ιούνιος 2011: 1,7%

Επτάμηνο Ιανουάριος - Ιούλιος: 2011: 0,3%

Συνεπώς, ο ρυθμός αύξησης των εσόδων από ΦΠΑ βαίνει συνεχώς μειούμενος. Πλήττονται βάναυσα η πραγματική οικονομία και η κοινωνία, χωρίς κανένα ουσιαστικό δημοσιονομικό αποτέλεσμα. Άλλωστε, “όταν η αριθμητική της Οικονομίας συγκρούεται με την πολιτική προσδοκία, πάντα κερδίζει η αριθμητική”. Το συμπέρασμα είναι, πλέον, ξεκάθαρο: Απαιτείται αλλαγή οικονομικής πολιτικής με κατεύθυνση τη μείωση των φόρων και στόχο την επανεκκίνηση της Οικονομίας.

Πηγή: ΝΔ

Panaitolikos vs. Panionios Live Stream

Bundesliga Live Stream

Ο μεγάλος καϋμός του Ν. Χατζηνικολάου...

Μεγάλος ο καϋμός του Νίκου...
τόσο μεγάλος που μετράει μία-μία τις μέρες!!!

Ως τώρα έχει φτάσει στις 705 μέρες σιωπής Καραμανλή

Κουράγιο Νικολάκη έχεις ακόμα δρόμο μπροστά σου

ΝΔ: Επικίνδυνο παράθυρο

http://mypella.gr/sites/default/files/images/neo_logo_ND_1.jpgΕρωτηματικά και προβληματισμό εγείρονται σχετικά με την αξιοπιστία των διαδικασιών που ακολουθούνται από το υπουργείο Παιδείας, καθώς παλινωδίες και λάθη συνεχώς αναδεικνύονται.

Ενώ έχει ολοκληρωθεί η ανακοίνωση των βάσεων και των επιτυχόντων των Πανελλαδικών εξετάσεων, το υπουργείο αποφάσισε να συμπεριλάβει εκτός λίστας πανελλαδικών μαθητές οι οποίοι συμπλήρωσαν μηχανογραφικό, αλλά δεν το οριστικοποίησαν με την απαιτούμενη ηλεκτρονική διαδικασία. Δηλαδή, ουσιαστικά, δεν συμπλήρωσαν μηχανογραφικό. Το ζήτημα αυτό ήταν γνωστό στο υπουργείο εδώ και ενάμιση μήνα και αφορά περισσότερα από χίλια εκατό μη οριστικοποιημένα μηχανογραφικά, αλλά ουσιαστικά σαράντα μαθητές, που σύμφωνα με το υπουργείο έχουν πιθανότητες να εισαχθούν στα ΑΕΙ και ΤΕΙ με βάση την βαθμολογία τους.

Ο ορισμός νέας προθεσμίας κατάθεσης μηχανογραφικών για αυτούς, προκαλεί καχυποψία, καθώς δεν έχει διασφαλιστεί η πιθανότητα αυτοί οι μαθητές να αλλάξουν στο νέο μηχανογραφικό που θα υποβάλουν τις προτιμήσεις τους, γνωρίζοντας πλέον τις βάσεις και επιπλέον ανοίγει επικίνδυνο παράθυρο για εκ των υστέρων παρεμβάσεων στα αποτελέσματα των πανελλαδικών χωρίς ασφαλιστικές δικλείδες.

Σε ό,τι αφορά στο χρόνο ανακοίνωσης και την διαδικασία των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, το υπουργείο Παιδείας οφείλει να απαντήσει γιατί ανακοινώθηκαν καθυστερημένα οι αποσπάσεις. Επίσης, οφείλουν να εξηγήσουν τον ισχυρισμό τους, ότι ξέχασαν αρχικά να συμπεριλάβουν τον Νομό Πιερίας στις αποσπάσεις, αλλάζοντας διαρκώς τους πίνακες των αποσπασμένων και παράλληλα, ζητώντας εσπευσμένα να παρουσιαστούν στα σχολεία τους μέχρι τις 2 Σεπτεμβρίου.

Ποιος είναι τέλος πάντων υπεύθυνος για όλες αυτές τις παλινωδίες; Δεν πρέπει κάποιος να αναλάβει την ευθύνη για όλα όσα ταλαιπωρούν τους εκπαιδευτικούς και την εκπαίδευση γενικότερα κατά τη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και πλήττουν την αξιοπιστία των πανελληνίων εξετάσεων;.

Πηγή: ΝΔ

ΠΟΛΗ - ΦΑΝΤΑΣΜΑ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Kλειστά καταστήματα, αστυνομικοί παντού και πολίτες με τον φόβο των επεισοδίων. Είναι από τα Σάββατα που η πόλη αδειάζει όχι επειδή το επιθυμούν οι κάτοικοί της αλλά διότι σχεδόν του επιβάλλεται. Γιατί? Μα ήδη με ανακοίνωση της τροχαίας οι δρόμοι στο κέντρο της πόλης θα κλείσουν από τις 12.00 το μεσημέρι.

Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης έχουν αποφασίσει να κλείσουν τα καταστήματά τους ως αντίδραση για την αύξηση του ΦΠΑ ενώ ο εμπορικός σύλλογος με ανακοίνωσή του καλεί τα μέλη του να βάλουν λουκέτο από τις 15.00. Όσοι δεν είναι μέλη σε κανέναν από τους δύο συλλόγους έχουν ήδη βάλει λουκέτο στα καταστήματά τους υπό τον φόβο επεισοδίων. Οι 7 προγραμματισμένες συγκεντρώσεις το απόγευμα αλλά και η πρωτοφανής αστυνομική παρουσία έχουν ρίξει βαριά την σκιά τους πάνω από την πόλη. Όλοι στην Έκθεση θα έρθουν να διαμαρτυρηθούν, όλοι στην Έκθεση θα έρθουν να κάνουν επεισόδια. Η λύση είναι μία. Καταργείστε την. Κι αν δεν θέλετε να την καταργήσετε να έρχεται ένας υπουργός στην πόλη να κάνει τα εγκαίνια και να φεύγει αυθημερόν. Όπως γίνεται με όλες τις άλλες εκθέσεις. Κι όχι να έρχεται ο πρωθυπουργός με όλη την κουστωδία του και να πληρώνουμε και την διαμονή τους. Αϊ σιχτίρ







Seleo.gr PREZATV

Σενάρια διαδοχής Γιούνκερ από τον Β. Σόιμπλε

Ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Σόιμπλε είναι φαβορί για τη διαδοχή του Ζαν Κλωντ Γιούνκερ, σύμφωνα με το γερμανικό εβδομαδιαίο περιοδικό Focus.

Ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε είναι το φαβορί για τη διαδοχή του Ζαν Κλοντ Γιούνκερ στην προεδρία του Eurogroup τον Ιανουάριο του 2012, σύμφωνα με το γερμανικό εβδομαδιαίο περιοδικό Focus, το οποίο επικαλείται διπλωματικές πηγές.

«Όταν ακούγονται ονόματα, τις περισσότερες φορές ακούγεται το όνομα του Γερμανού Σόιμπλε. Αν το θέλει, θα γίνει» αναφέρουν οι διπλωμάτες στο Focus, το οποίο θα κυκλοφορήσει αύριο.

«Ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε είναι σίγουρα κάποιος που είναι απολύτως κατάλληλος. Η Γερμανία πρέπει να ηγηθεί σε πολιτικό επίπεδο, αν η κουλτούρα της σταθερότητας πρέπει να επιβληθεί σε ολόκληρη την Ευρώπη» δήλωσε ο Μάρκους Φέρμπερ, πρόεδρος των ευρωβουλευτών της συντηρητικής Χριστιανοκοινωνικής Ένωσης CSU Βαυαρίας.

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

«Στην αρχή της θητείας μου ως Αναπληρωτής Γραμματέας Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ, προσπαθούσα να ισορροπήσω ανάμεσα στην ιδιότητα του επιχειρηματία και του ανθρώπου που ασχολείται με την πολιτική. Πολύ σύντομα κατάλαβα ότι πρέπει να αντιμετωπίσω τα θέματα ως επιχειρηματίας, γιατί θεώρησα ότι μόνο έτσι θα μπορούσα να προσφέρω και στους δυο χώρους.

Βλέποντας, λοιπόν, τα πράγματα υπό αυτήν την οπτική, θεωρώ ότι η Πολιτεία οφείλει να ακολουθεί την επιχειρηματικότητα και όχι, όπως ακούμε από επίσημα κυβερνητικά χείλη, η επιχειρηματικότητα να στηρίζει την Πολιτεία στην προσπάθεια της.

Ταυτόχρονα θεωρώ ότι η Πολιτεία πρέπει να νομοθετεί έχοντας αποκλειστικό σκοπό να διευκολύνει την επιχειρηματικότητα και όχι να δημιουργεί αναχώματα σε εκείνους τους ελάχιστους που θέλουν να παρανομούν.

Υπάρχει ελπίδα; Κατά τη γνώμη μου, ναι.

Πρέπει να επανεκκινήσει η οικονομία. Πρέπει να αλλάξει η πολιτική η οποία τα τελευταία δυο χρόνια μας έχει επιβάλλει την ύφεση, την έλλειψη ανάπτυξης και ρευστότητας.

Έχουμε ρόλο εμείς; Ναι, έχουμε. Γιατί με τον τρόπο που συνεχώς ενεργούμε, είτε μέσω των επιμελητηριακών θεσμών ή όσοι από εμάς έχουμε θέσεις ευθύνης, βλέπω ότι παράγονται κάποια αποτελέσματα.

Ένα τέτοιο αποτέλεσμα είναι η πρόσφατη άρση των περιορισμών για αγορά εξοχικής κατοικίας από κατοίκους που δεν ανήκουν στην ΕΕ. Πρόκειται για μια ενέργεια η οποία προέκυψε μέσα από την πίεση του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Πρόσφατα, επίσης, ξεκίνησε η διαδικασία να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη brand και να γίνει τουριστικός προορισμός.

Στην κατεύθυνση αυτή βοηθήσαμε και εμείς ως γραμματεία Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ, κάνοντας μια εκδήλωση και δείχνοντας το δρόμο.

Κλείνοντας θα υπενθυμίσω αυτό που είπε ο Λάο Τσε: Και η πιο δύσκολη αρχή ξεκινά από ένα απλό βήμα».

Απαγόρευση κυκλοφορίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Απροσπέλαστο θα είναι από το μεσημέρι το κέντρο της συμπρωτεύουσας καθώς τίθενται σε ισχύ μέτρα απαγόρευσης της κυκλοφορίας των οχημάτων.

Συγκεκριμένα, από τις 12 το μεσημέρι δεν θα επιτρέπεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στις οδούς: Λ. Στρατού (από Καυταντζόγλου μέχρι πλατεία ΧΑΝΘ), Γ' Σεπτεμβρίου (από Μ. Ανδρόνικου μέχρι Εγνατία), Β. Ολγας (από Μ. Μπότσαρη μέχρι Αγίας Τριάδος), Β. Γεωργίου (από Αγίας Τριάδος μέχρι Μ. Ανδρόνικου), Λ. Νίκης (από 26ης Οκτωβρίου μέχρι πλ. Λευκού Πύργου), Κ. Καραμανλή (από Κατσιμίδη μέχρι Γ' Σεπτεμβρίου), Εγνατία (από Λαγκαδά μέχρι Γ' Σεπτεμβρίου) και Εθνικής Αμύνης (από Αγίου Δημητρίου μέχρι πλ. Λευκού Πύργου).

Tην ίδια ώρα, δεκάδες κλάδοι που θίγονται από τη λιτότητα και τις περικοπές είναι αποφασισμένοι να δώσουν σαφές μήνυμα δυσαρέσκειας πολιορκώντας το Βελλίδειο με διαφορετικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας.

Την αντίθεση τους στην πολιτική της κυβέρνησης θα διαδηλώσουν και οι οδηγοί ταξί που θα συγκεντρωθούν στις 16.00 στο Ιβανόφειο και γύρω στις 18.00 θα ξεκινήσουν πορεία προς το Βελλίδειο.

Επι ποδός πολέμου και οι εστιάτορες που θα κλείσουν τα μαγαζιά τους σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αύξηση του ΦΠΑ.

Πέρα από την απαγόρευση τις κυκλοφορίας, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Τροχαίας θα ισχύσουν οι εξής κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

- Από την 24.00΄ ώρα της Παρασκευής (09-09-2011) μέχρι και την 14.00΄ ώρα της Κυριακής (11-09-2011) δεν θα επιτρέπεται η στάση-στάθμευση όλων των οχημάτων, στις οδούς Λ.Στρατού (από Καυταντζόγλου μέχρι Πλατεία ΧΑΝΘ), Ν. Γερμανού (από Πλ. Λευκού Πύργου μέχρι Πλατεία Χ.Α.Ν.Θ.), Γ΄ Σεπτεμβρίου (από Μ. Ανδρόνικου μέχρι Αγ. Δημητρίου), Αγ. Δημητρίου (από Πλατεία Ευαγγελίστριας μέχρι Γ’ Σεπτεμβρίου), Εθνικής Αμύνης (από Αγ. Δημητρίου μέχρι Πλατεία Λευκού Πύργου), Τσιμισκή (από Πλατεία Χ.Α.Ν.Θ. μέχρι Εθνικής Αμύνης), Εγνατία (από Πλατεία Συντριβανίου μέχρι Γ΄ Σεπτεμβρίου), Γ. Λαμπράκη (από Εγνατία μέχρι Γ΄ Σεπτεμβρίου), Αρμενοπούλου (από Μελενίκου μέχρι Εθνικής Αμύνης), Ν. Ζέρβα (από Β. Γεωργίου μέχρι Λ.Στρατού), Γκύζη (από Μ.Αλεξάνδρου μέχρι Β.Γεωργίου), Μ.Αλεξάνδρου (από Πλ. Ηλεκτρικής μέχρι Αγ. Τριάδος), Μ. Ανδρόνικου (από Πλ. Ηλεκτρικής μέχρι Πλ. ΧΑΝΘ), Αγίας Τριάδος (από Μ.Αλεξάνδρου μέχρι Βασ.Γεωργίου) και στις λοιπές ανώνυμες οδούς περιμετρικά του ξενοδοχείου «Μακεδονία Παλλάς».

- Από την 05.00΄ ώρα της Παρασκευής (09-09-2011) μέχρι και την 14.00΄ ώρα της Κυριακής (11-09-2011) δεν θα επιτρέπεται η στάση-στάθμευση όλων των οχημάτων στις οδούς Αγγελάκη (σε όλο το μήκος της) και στην Ανώνυμη Οδό έναντι του Γ΄Σ.Σ. (από Λ.Στρατού μέχρι Βασ.Γεωργίου).

- Από την 17.00΄ ώρα της Παρασκευής (09-09-2011) μέχρι την 23.00΄ ώρα του Σαββάτου (10-09-2011) δεν θα επιτρέπεται η στάση και η στάθμευση στην οδό Κατσιμίδη (από Κ.Καραμανλή μέχρι Αλ.Παπαναστασίου).

- Η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων δηλαδή από ώρα 12.00΄ του Σαββάτου και μέχρι και το πέρας των εκδηλώσεων, από Ανατολικά προς Δυτικά μέσω των οδών Κατσιμίδη – Περιφερειακής οδού – Αγ. Δημητρίου (όσο οι συνθήκες το επιτρέπουν) – Κασσάνδρου και από Δυτικά προς Ανατολικά μέσω των οδών 26ης Οκτωβρίου – Αγ. Δημητρίου και Περιφερειακής οδού καθώς και από τη Λ. Νίκης, όσο οι συνθήκες το επιτρέπουν.

«Ψαλίδι» στις συντάξεις του Δημοσίου ετοιμάζει η κυβέρνηση με νέα νομοθετική ρύθμιση

Νέα «βόμβα» ετοιμάζεται να ρίξει η κυβέρνηση στις συντάξεις του Δημοσίου, προωθώντας νομοθετική ρύθμιση για τη μείωση του ποσοστού αναπλήρωσης τόσο για τους παλιούς όσο και για τους νέους ασφαλισμένους.

Η κυβέρνηση προχωρά στο μέτρο αυτό, καθώς η ενίσχυση του βασικού μισθού με το νέο μισθολόγιο θα άνοιγε το δρόμο για την αύξηση των συντάξεων. Έτσι οι δημόσιοι υπάλληλοι θα έβλεπαν μεν το συνολικό τους εισόδημα να μειώνεται με το νέο μισθολόγιο-καθώς καταργούνται τα επιδόματα-αλλά θα προσδοκούσαν σε μία μεγαλύτερη σύνταξη.

Ωστόσο, επειδή μια τέτοια εξέλιξη θα προκαλούσε πρόσθετη επιβάρυνση στις κρατικές δαπάνες, το υπουργείο Οικονομικών προωθεί τη μείωση του ποσοστού της αναπλήρωσης για να περιορίσει κατ'επέκταση και το ύψος των συντάξεων.

Το ποσοστό αναπλήρωσης των συντάξεων, σύμφωνα με «Το Έθνος», αναμένεται να υποχωρήσει στο 60% από το 80% που ισχύει σήμερα για τους παλιούς ασφαλισμένους, ενώ το ίδιο ποσοστό θα ισχύσει και για όσους ξεκίνησαν να εργάζονται μετά το 1993.

Με τις νέες ρυθμίσεις η μείωση των συντάξεων μπορεί να ξεκινά από τα 142 ευρώ και να φτάνει έως και τα 393 ευρώ.

Εξαγγελίες σε κλοιό διαδηλωτών και αστυνομίας

Με ενδιαφέρον αναμένεται η σημερινή ομιλία του Πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου στους παραγωγικούς φορείς της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της 76ης ΔΕΘ. Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Παπανδρέου θα επικεντρωθεί στο μεταρρυθμιστικό σχέδιο της κυβέρνησης, τις μεγάλες αλλαγές που –όπως υποστηρίζει- χρειάζεται η χώρα, στα χτυπήματα που δέχεται η ελληνική οικονομία και στην κρισιμότητα των ημερών, εν αναμονή της έγκρισης της έκτης δόσης.

Στο μεταξύ χτες, ο κ. Παπανδρέου είχε διαδοχικές συναντήσεις στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, ενώ ξεκίνησαν και οι κινητοποιήσεις των συνδικάτων. «Φρούριο» θυμίζει το συνεδριακό κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης» ενώ περισσότεροι από έξι χιλιάδες αστυνομικοί βρισκονται σε όλη την πολη. Αλλαγές στο πρόγραμμα του Πρωθυπουργού μέχρι και την τελευταία στιγμή.

«Επιμένουμε στο δρόμο των μεγάλων αλλαγών», δήλωσε ο πρωθυπουργός, αναφερόμενος στις κυβερνητικές μεταρρυθμίσεις, αμέσως μετά τη συνάντηση με τους φορείς. «Χρειάζεται να κάνουμε μια βασική επιλογή: Να αλλάξουμε», επισήμανε ο πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι «υπάρχουν δύο δρόμοι».

«Ο ένας δρόμος είναι ακριβώς των μεγάλων αλλαγών σε μια παραγωγική και δημιουργική Ελλάδα. Ο άλλος δρόμος είναι, ο δήθεν εύκολος, που δεν βλέπει τα προβλήματα κατάματα αλλά τελικά είναι ανεύθυνος και φέρνει την καταστροφή. Εμείς επιμένουμε στο δρόμο της αλλαγής, στο δρόμο των μεγάλων αλλαγών» υπογράμμισε και συνέχισε: «Επιμένουμε σε αυτό, γιατί αυτό δημιουργεί σταθερότητα και ανοίγει προοπτικές. Γιατί ξέρουμε ότι η Ελλάδα έχει τεράστιες δυνατότητες προοπτικές. Πιστεύουμε στην Ελλάδα, στις δυνάμεις της και θα τα καταφέρουμε».

Ο κ. Παπανδρέου χαρακτήρισε «πολύ παραγωγική» τη συζήτηση με τους φορείς της Β. Ελλάδας και της Θεσσαλονίκης, τονίζοντας ότι «αναδείχθηκαν και πάλι οι πολλές δυνατότητες που έχει αυτή η περιοχή, η προικισμένη, στην βιώσιμη ανάπτυξη, στην πράσινη ενέργεια, στον τουρισμό, στον πολιτισμό, στην βιομηχανία, σε ένα παραγωγικό ανθρώπινο δυναμικό, που έχει μια μεγάλη παράδοση». Σημείωσε ωστόσο, ότι και αυτή η περιοχή «περνάει, όπως οι άλλες περιοχές της Ελλάδας μια βαθιά ύφεση και με μεγάλα κοινωνικά προβλήματα, όπως είναι της ανεργίας».
«Είναι ακριβώς αυτό το μεταβατικό στάδιο που περνάμε, ένα δύσκολο στάδιο από μια οικονομία και μια ανάπτυξη που βασίστηκε σε πήλινα πόδια. Ήταν μια οικονομία εξαρτημένη, πελατειακή, όχι παραγωγική, παρασιτική», πρόσθεσε ο πρωθυπουργός, καταλήγοντας: «Για αυτό, χρειάζεται να κάνουμε μια βασική επιλογή: να αλλάξουμε».

Προβληματισμένοι οι φορείς

Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι των φορέων αποχώρησαν από τη συνάντησή τους με τον πρωθυπουργό, προβληματισμένοι, καθώς όπως δήλωσαν δεν έλαβαν καμία διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να ληφθούν νέα μέτρα.

«Οι επόμενοι 2 με 3 μήνες θα είναι δύσκολοι» δήλωσαν στο tvxs.gr και σημείωσαν πως κατά τη διάρκεια της συνάντησης προσπάθησαν να βρουν λύσεις για ζητήματα που προκύπτουν, ενώ αναφέρθηκαν και εκτεταμένα στην κατάσταση της αγοράς και τα προβλήματα ρευστότητας. Επί τάπητος τέθηκαν επίσης ζητήματα ανταγωνιστικότητας θέματα για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τη ζώνη καινοτομίας. Οι φορείς δήλωσαν ότι, παρότι υπήρξαν εντάσεις, από τη σύσκεψη βγήκαν και θετικά μηνύματα.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος, οι υπουργοί Μ. Χρυσοχοϊδης, Δ. Ρέππας, Χ. Καστανίδης, Γ. Παπακωνσταντίνου, Γ. Ραγκούσης, Κ. Σκανδαλίδης, Η. Μόσιαλος και οι υφυπουργοί Φ. Γεννηματά, Γ. Νικητιάδης, Γ. Κουτσούκος. Εκ μέρους των φορέων συμμετείχαν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, οι πρόεδροι των επιμελητηρίων (ΕΒΕΘ, ΒΕΘ, ΤΕΕ/ΤΚΜ, ΓΕΩΤΕΕ/ΤΜΚ, Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας/ ΤΚΜ) του ΣΒΒΕ, του ΣΕΒΕ, του ΣΕΠΒΕ, του εμπορικού συλλόγου Θεσσαλονίκης, του ΕΚΘ και της ΕΔΟΘ, της ομοσπονδίας βιοτεχνικών σωματείων Θεσσαλονίκης και της ένωσης κτηνοτρόφων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, συζητήθηκε και η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, ενώ αναφορικά με τα αιτήματα των φορέων, ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος ξεκαθάρισε πως προτεραιότητα έχει η υλοποίηση των αποφάσεων της 21ης Ιουλίου.

Ο πρωθυπουργός ζήτησε τη βοήθεια των φορέων και να αποκλιμακωθούν οι αντιδράσεις. Σχολιάζοντας τη συνάντηση, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος τη χαρακτήρισε ως «ανοιχτή και ειλικρινής». Παράλληλα, ο κ. Μόσιαλος ανέφερε πως επίκειται μεταφορά των εγκαταστάσεων της ΕΡΤ3 στη Helexpo και δημιουργία νέων εγκαταστάσεων, όπως στούντιο.

Αναφορικά με τη μετεγκατάσταση της ΔΕΘ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε πως η ΔΕΘ θα ενισχυθεί για να αποκτήσει ένα διεθνή χαρακτήρα και να μην συνεχίσει να είναι κρατικοδίαιατη. Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφων, ανέφερε πως συζητήθηκε η πρότασή του για μετεγκατάσταση της ΔΕΘ στους Λαχανόκηπους. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο κ. Παπανδρεου είπε ότι θα το εξετάσει. «Αν δεν πούμε εμείς το ναι ως δήμος, το έργο δεν θα γίνει», διευκρίνισε πάντως ο κ. Μπουτάρης.

Ικανοποιημένος ο Μπουταρης

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης δήλωσε επίσης ικανοποιημένος που ο πρωθυπουργός δέχτηκε τους φορείς στο δημαρχείο της πόλης, καθώς με αυτό τον τρόπο τιμά το δήμο.

Το επιχειρησιακό σχέδιο της Ελ.ΑΣ.

Την ίδια στιγμή, από νωρίς το πρωί βρίσκεται σε εξέλιξη το σχέδιο της Ελληνικής Αστυνομίας, προκειμένου η ομιλία του πρωθυπουργού να πραγματοποιηθεί χωρίς προβλήματα. Περιμετρικά του Συνεδριακού Κέντρου θα τοποθετηθούν σιδερένια κάγκελα, ενώ στο ύψος όπου υπολογίζουν οι αρχές ασφαλείας ότι θα σταματήσουν τους διαδηλωτές, θα τοποθετηθούν οι φράχτες που είχαν χρησιμοποιηθεί στις διαδηλώσεις του Ιουνίου στο Σύνταγμα.

Σε ετοιμότητα βρίσκεται και το όχημα της ΕΛ.ΑΣ. με τον εκτοξευτήρα νερού. Παράλληλα, άντρες των ΜΑΤ θα αναπτυχθούν περιμετρικά των εγκαταστάσεων.

Τους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ. προβληματίζει ιδιαίτερα το γεγονός πως υπάρχουν πάνω από έξι διαφορετικές αφετηρίες διαδηλώσεων σχεδόν ταυτόχρονα, ενώ «πονοκέφαλο» προκαλεί και το «ανοικτό» Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, περιμετρικά του οποίου θα αναπτυχθούν, πάντως, σχυρές αστυνομικές δυνάμεις, καθώς γειτνιάζει με τις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ.

Ένα ακόμα πρόβλημα για την αστυνομία είναι τα πολλά ανοιχτά εργοτάξια στο κέντρο της πόλης, λόγω των έργων στην παραλία και των εκσκαφών του μετρό, καθώς τα μπάζα μπορεί εύκολα να μετατραπούν σε πολεμοφόδια στα χέρια κουκουλοφόρων.

Όπως υποστηρίζουν οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. οι εντολές που έχουν δοθεί στις δυνάμεις που θα πάρουν μέρος στα μέτρα ασφαλείας είναι να δείξουν επαγγελματισμό, ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση και να προβαίνουν στις απαραίτητες ενέργειες ανάλογα με την αναγκαιότητα της στιγμής. Και αυτή τη φορά, ωστόσο, θεωρείται βέβαιο ότι θα εφαρμοστεί το δόγμα των προληπτικών προσαγωγών.

Στα μέτρα ασφαλείας περιλαμβάνεται και η απομάκρυνση των κάδων απορριμμάτων από όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης, ενώ ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης καλεί τα μέλη του να κλείσουν τα καταστήματα τους σήμερα στις 15.00, να μην βγάλουν απορρίμματα ή άλλα εύφλεκτα υλικά μπροστά στα καταστήματα τους, να απομακρύνουν τα ΙΧ αυτοκίνητα τους από το ιστορικό κέντρο, να κλείσουν τις τέντες και να ενεργοποιήσουν τα στόρια ή οτιδήποτε άλλο προστατευτικό μέσο διαθέτει η επιχείρηση.

Το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων

Στις 3 το μεσημέρι, την ώρα που οι αστυνομικές δυνάμεις θα σχηματίζουν κλοιό γύρω από το Συνεδριακό Κέντρο «Ι. Βελλίδης», οι «Αγανακτισμένοι» θα θέσουν σε εφαρμογή το «σχέδιο αποκλεισμού της ΔΕΘ», όπως το χαρακτηρίζουν οι ίδιοι.

Θα πραγματοποιηθούν τρεις προσυγκεντρώσεις (στην οδό Βασιλέως Γεωργίου, έξω από το κτίριο του πρώην 424 στρατιωτικού νοσοκομείου και στο Λευκό Πύργο) και στη συνέχεια οι διαδηλωτές θα κινηθούν προς το συνεδριακό κέντρο.

Μισή ώρα αργότερα ιδιοκτήτες ταξί από διάφορες πόλεις της Ελλάδας θα συγκεντρωθούν στο Ιβανόφειο, στην οδό Αγίου Δημητρίου και γύρω στις 6 το απόγευμα θα πραγματοποιήσουν πορεία, χωρίς τα αυτοκίνητά τους, μέχρι το συνεδριακό κέντρο.

Επίσης, στις 6 το απόγευμα θα πραγματοποιηθούν οι συγκεντρώσεις των ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ και ΣΥΡΙΖΑ, μπροστά από το άγαλμα του Βενιζέλου, των φοιτητών, στην πολυτεχνική σχολή του ΑΠΘ, των φιλάθλων της ομάδας του Ηρακλή, στο «Κατσάνειο» αθλητικό κέντρο, καθώς επίσης και των αντιεξουσιαστών, στην Καμάρα.

Βυθίστηκε φέρι με 600 ανθρώπους!

Περίπου 600 άνθρωποι επέβαιναν στο φέρι το οποίο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Ζανζιβάρης και πολλοί αγνοούνται, ανακοίνωσε η αστυνομία. Σύμφωνα μάλιστα με τις πρώτες πληροφορίες το φέρι ήταν το πρώην ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π. γνωστό σε πολλούς από τη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΙΓΙΝΑ.

"Περίπου 260 επιβάτες έχουν μέχρι στιγμής διασωθεί... έχουμε ανασύρει αρκετές σορούς αλλά δεν μπορώ να δώσω τον ακριβή αριθμό των νεκρών προς το παρόν γιατί η κατάσταση είναι ιδιαίτερα ρευστή" δήλωσε στο πρακτορείο Ρόιτερς ο αστυνομικός επίτροπος της Ζανζιβάρης Μούσα Αλι Μούσα.

"Λόγω των ισχυρών ανέμων στον ωκεανό, ορισμένες από τις σορούς μπορεί ακόμη και να ξεβραστούν στην Τάνγκα (στην Τανζανία)" πρόσθεσε.

Ο αναπληρωτής υφυπουργός Υποδομών και Επικοινωνιών Ίσα Γκαβού ανέφερε ότι ανάμεσα στους διασωθέντες υπάρχουν 20 παιδιά, προσθέτοντας ότι οι επιχειρήσεις διάσωσης εμποδίζονται από την έλλειψη εξοπλισμού.

Γερμανία:''Δεν έχουμε πλάνο ελληνικής χρεοκοπίας''

Με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο η γερμανική κυβέρνηση διέψευσε τη φημολογία πως έχει καταστρώσει σχέδιο διάσωσης των τραπεζών της ενόψει ελληνικής χρεοκοπίας.

Με απόλυτο τρόπο έκανε τις διαψεύσεις ο εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών Johannes Blankenheim στο Dow Jones Newswires.

Η φωτιά είχε ανάψει από άρθρο στο Bloomberg, που με πηγές ανώνυμους Γερμανούς αξιωματούχους, ανέφερε για σχέδιο στήριξης των γερμανικών τραπεζών σε επικείμενη στάση πληρωμών στην Ελλάδα.

Ο πρώτος που βγήκε και διέψευσε τις φήμες για την ύπαρξη του περιβόητου πλέον ''Plan B'' ήταν ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Wolfgang Schaeuble, στη συνάντηση των υπουργών Οικονομικών των επτά πλέον ανεπτυγμένων βιομηχανικά κρατών (G7) που πραγματοποιήθηκε στη Μασσαλία.

ΝΔ: Από τα πιο σκοτεινά κεφάλαια της ιστορίας της Τουρκίας

http://antilogosblog.files.wordpress.com/2011/07/nd_logo_small_dark.jpg?w=145Η πολιτική που ακολούθησε – διαχρονικά- το Τουρκικό κράτος απέναντι στις εθνικές και θρησκευτικές μειονότητες, που ζουν μέσα στα σύνορά του, αποτελεί ένα από τα πιο σκοτεινά κεφάλαια της ιστορίας της Τουρκίας.

Το κεφάλαιο αυτό σφραγίζεται ανεξίτηλα από εθνικές εκκαθαρίσεις, μαζικούς και ανηλεείς διωγμούς, αρπαγές περιουσιών και κάθε είδους παράνομες και βάναυσες συμπεριφορές και ενέργειες.

Η πλήρης εξάλειψη αυτού του “ιστορικού” πλαισίου βαναυσότητας, παρανομίας και προκλητικής καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε όλα τα επίπεδα αποτελεί σοβαρότατη υποχρέωση του σύγχρονου τουρκικού κράτους και βασική προϋπόθεση για την εκπλήρωση ορισμένων από τα κριτήρια της ενταξιακής διαδικασίας της γειτονικής μας χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ως εκ τούτου, τα όσα ισχυρίζεται ο κ. Νταβούτογλου περί “αμοιβαιότητας” με άλλες χώρες είναι πλήρως ανυπόστατα και προσβάλλουν κάθε έννοια Διεθνούς Δικαίου και διεθνούς νομιμότητας.

Η τουρκική κυβέρνηση με τις πρόσφατες αποφάσεις της (και υπό την πίεση της προσφυγής των δικαιούχων στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια) αντιμετωπίζει σε περιορισμένη κλίμακα – και όχι στο σύνολό του – το πρόβλημα της επιστροφής των περιουσιών στα ευαγή ιδρύματα των μειονοτήτων .

Πολλά ακόμη, εξίσου σοβαρά, ζητήματα που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, όπως τα θέματα των κατειλημμένων ιδρυμάτων και των κληρονομικών δικαιωμάτων των ομογενών, οφείλουν και αυτά να αντιμετωπιστούν και μάλιστα, σε άμεσα ορατό χρόνο.

Πηγή: ΝΔ

Πρωτοφανής η κινητοποίηση της Αστυνομίας στη ΔΕΘ

http://i.mtbw.gr/t/0AA729D4B399C1106C7B0F40B0137ED9.jpgΣε πλήρη κινητοποίηση η διοίκηση και 350 πράκτορες της ΕΥΠ

Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι αρχές ασφαλείας στη Θεσσαλονίκη ενόψει της άφιξης του Πρωθυπουργού για τα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης. Από την πλευρά της η Αστυνομία έχει κάνει μια δίχως προηγούμενο κινητοποίηση στέλνοντας μόνο από την Αθήνα 2.000 και πλέον αστυνομικούς.

Ανάμεσά τους είναι μια μεγάλη δύναμη αστυνομικών των ΜΑΤ καθώς και των ΥΜΕΤ - Υποδιεύθυνση Μέτρων Τάξης - αστυνομικοί των Ομάδων ΔΙΑΣ και ΔΕΛΤΑ αλλά και συνάδελφοί τους από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία την Κρατική Ασφάλεια αλλά και άλλες υπηρεσίες της Δημόσιας Ασφάλειας.

Η δύναμη των 2.000 αστυνομικών της Αθήνας θα προστεθεί στην υπάρχουσα δύναμη της Θεσσαλονίκης που φτάνει τους 5.000 αστυνομικούς.

Όμως η κινητοποίηση της Αστυνομίας δεν σταματά μέχρι εδώ. Υπολογίζεται ότι άλλοι 2.000 αστυνομικοί θα μεταφέρονται καθημερινά από τις όμορες διευθύνσεις της Χαλκιδικής, της Πιερίας , του Κιλκίς των Σερρών αλλά και άλλων γειτονικών αστυνομικών διευθύνσεων.

Επικεφαλής όλων των αστυνομικών δυνάμεων έχουν τεθεί ο αρχηγός και ο υπαρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. αντιστράτηγοι κ.κ. Οικονόμου και Ραχωβίτσας.

Η κινητοποίηση της αστυνομίας θεωρείται πρωτοφανής στα ιστορικά χρονικά της Έκθεσης της Θεσσαλονίκης μια που ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει διατεθεί για μέτρα ασφαλείας Πρωθυπουργού τέτοια μεγάλη αστυνομική δύναμη.

Εκεί όμως που η κινητοποίηση ξεπερνά κάθε προηγούμενο είναι τα μέτρα ασφαλείας που έχει πάρει η ΕΥΠ.

Στη Θεσσαλονίκη βρίσκονται ο αρχηγός της ΕΥΠ πρέσβης επί τιμή κ. Μπίκας και φυσικά ο άνθρωπος που κινεί τα νήματα των επιχειρησιακών ενεργειών της ΕΥΠ ο Α’ υπαρχηγός της υπηρεσίας Φώτης Παπαγεωργίου.

Μαζί με την ηγεσία της ΕΥΠ ανέβηκαν στην συμπρωτεύουσα και τουλάχιστον 200 πράκτορες της υπηρεσίας κυρίως αστυνομικοί και πολιτικοί υπάλληλοι.

Έτσι μαζί με τους περίπου 150 πράκτορες της ΕΥΠ στη Θεσσαλονίκη που στεγάζονται στα δύο κτίρια της στη Σίνδο και την περιοχή του Χαριλάου προς το αεροδρόμιο θα φτάνουν τους 350.

Αυτό όμως που προκαλεί δέος σε πολιτικούς συνδικαλιστές δημοσιογράφους και φυσικά κόμματα και απλούς ανθρώπους είναι ότι η ηγεσία της ΕΥΠ διέταξε τη μεταφορά των έξη μικρών κέντρων - τα γνωστά βαλιτσάκια - που διαθέτει πλέον η ΕΥΠ για υποκλοπές και παρακολουθήσεις κυρίως κινητών τηλεφώνων πολιτών.

Το κάθε βαλιτσάκι μπορεί να τοποθετηθεί σε μικρό αυτοκίνητο τύπου ΒΑΝ.

Έχει τη δυνατότητα να καλύπτει ακτίνα 20 χιλιομέτρων που σημαίνει ότι ο στόχος ή οι στόχοι που παρακολουθεί μπορεί να είναι σε μεγάλη απόσταση.

Το κάθε βαλιτσάκι μπορεί να παρακολουθεί μέχρι 8000 κινητά τηλέφωνα με τις λεγόμενες επισυνδέσεις.

Όμως έχει μόνο οκτώ ταυτόχρονες λήψεις πράγμα που σημαίνει ότι οκτώ πράκτορες της ΕΥΠ μπορούν να ακούνε και να καταγράφουν ταυτόχρονα τις συνομιλίες που ακούνε από αυτούς που παρακολουθούν.

Η στρατιά αυτή αστυνομικών και πρακτόρων της ΕΥΠ στην ουσία θα πραγματοποιήσει ένα τεράστιο αποκλεισμό τόσο του εκθεσιακού κέντρου όσο και των χώρων που θα μιλήσει ο πρωθυπουργός στο Βελίδειο καθώς και τα ξενοδοχεία που θα παραμένουν οι επίσημοι.

newsbeast.gr

ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΛΑΝΔΙΑ

ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΛΑΝΔΙΑ

Γιατί;

Αν κάποιος πιστεύει ότι δεν υπάρχει λογοκρισία σήμερα, ας μου πει πώς, ενώ έγινε γνωστό τι συνέβη στην Αίγυπτο, δεν γράφτηκε ποτέ τι συμβαίνει στην Ισλανδία:


Στην Ισλανδία ο λαός κατάφερε να παραιτηθεί η κυβέρνηση, εθνικοποίησε τις μεγαλύτερες τράπεζες, αποφάσισε να μην πληρώσει το χρέος που είχαν δημιουργήσει αυτές στην Μ. Βρετανία και την Ολλανδία λόγω της κακής οικονομικής πολιτικής τους και κατέληξε να δημιουργήσει ένα λαϊκό σώμα για την αναδιαμόρφωση του συντάγματος. Και όλο αυτό με ειρηνικές διαδικασίες. Μια πραγματική επανάσταση κόντρα στην εξουσία που μας οδήγησε στην παρούσα κρίση.

Εδώ, γιατί δεν μπορέσαμε να μάθουμε τίποτα γι’ αυτά τα γεγονότα εδώ και δύο χρόνια; Τι θα γινόταν αν όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες έπαιρναν παράδειγμα;

Αυτή είναι εν συντομία η ιστορία…

2008. Εθνικοποιείται η κύρια τράπεζα της χώρας. Καταρρέει το νόμισμα, σταματάει τη λειτουργία του το χρηματιστήριο. Η χώρα είναι σε πτώχευση.

2009. Οι διαμαρτυρίες του κόσμου μπρος στην Βουλή καταφέρνουν και κηρύσσονται πρόωρες εκλογές και προκαλούν την παραίτηση του πρωθυπουργού και όλης της κυβέρνησης. Συνεχίζει η άθλια κατάσταση της οικονομίας της χώρας. Μέσω ενός νόμου προτείνεται να πληρωθεί το χρέος στην Μ.Βρετανία και την Ολλανδία, με την πληρωμή 3.500 εκ. ευρώ, που θα πληρώσουν όλες οι ισλανδικές οικογένειες μηνιαία για 15 χρόνια με 5,5% επιτόκιο.

2010. Ο κόσμος βγαίνει στους δρόμους και ζητάει δημοψήφισμα για το νόμο. Τον Γενάρη του 2010 ο πρόεδρος αρνείται να θέσει τον νόμο σε ισχύ και ανακοινώνει ότι θα υπάρξει αίτημα για λαϊκή ετυμηγορία. Τον Μάρτιο γίνεται το δημοψήφισμα και σαρώνει το ΌΧΙ στην πληρωμή με 93% των ψήφων.
H κυβέρνηση αρχίζει δικαστική έρευνα για ευθύνες για την κρίση. Αρχίζουν οι συλλήψεις τραπεζιτών και υψηλόβαθμων στελεχών. Η Interpol εκδίδει διαταγή και όλοι οι εμπλεκόμενοι τραπεζίτες εγκαταλείπουν την χώρα. Στο πλαίσιο της κρίσης, εκλέγεται ένα σώμα από πολίτες για να συγγράψει το νέο Σύνταγμα. Εκλέγονται 25 πολίτες, χωρίς πολιτική εξάρτηση, από τους 522
που παρουσιάστηκαν ως υποψήφιοι. Η προϋπόθεση υποψηφιότητας ήταν να είναι ενήλικοι και να έχουν προταθεί από 30 άτομα.

Το σώμα αρχίζει την εργασία του τον Φεβρουάριο του 2011 και θα παρουσιάσει μια carta magna λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις ομόφωνες συστάσεις διαφορετικών συνελεύσεων που θα πραγματοποιούνται σε όλη τη χώρα. Θα πρέπει να επικυρωθεί από την υπάρχουσα βουλή και από την επόμενη αναθεωρητική που θα προκύψει από τις επόμενες εκλογές.

Αυτή είναι η σύντομη ιστορία της Ισλανδικής επανάστασης: Παραίτηση ολόκληρης της κυβέρνησης, εθνικοποίηση της τράπεζας, δημοψήφισμα για τις κρίσιμες οικονομικές αποφάσεις, φυλάκιση των υπεύθυνων της κρίσης και ξαναγράψιμο του συντάγματος από τους πολίτες.

Μίλησαν για όλα αυτά τα ευρωπαϊκά ΜΜΕ? Φυσικά ΟΧΙ!
Ο ισλανδικός λαός έδωσε ένα μάθημα δημοκρατίας σ’ όλον τον κόσμο.


http://udemand.wordpress.com

09 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ!!! Κι άλλες ιστορικές φώτο ΓΑΠ στη ΔΕΘ... μπροστά στον Πύργο του ΟΤΕ

Οι παρακάτω φώτο έχουν πλέον την αξία ντοκουμέντων μιας και ίδιες αποκλείεται να υπάρξουν ξανά στο μέλλον!!!
Είναι από την επίσκεψη ΓΑΠ στη ΔΕΘ το 2008:

http://multimedia.papandreou.gr/photos/hphoto/20080912/1221265018-16236.thu.medhttp://multimedia.papandreou.gr/photos/hphoto/20080912/1221264627-04528.thu.med

Αφιερωμένο σε όσους είναι υπερ της επιστροφής στη δραχμή...

Αφιερωμένο σε όσους υποστηρίζουν (όπως ο αρθρογράφος του Reuters) ότι η επιστροφή στη δρχ θα μας λύσει τα προβλήματα:



ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ!!! Μεγάλη συγκίνηση!!! Με πήραν τα κλάμματα!!

Συλλεκτικές φώτο από την επίσκεψη του ΓΑΠ το 2008
στο περίπτερο του ΠΑΟΚ
στη ΔΕΘ...
την τελευταία της ζωής του

http://multimedia.papandreou.gr/photos/hphoto/20080912/1221263847-24493.thu.med
http://multimedia.papandreou.gr/photos/hphoto/20080912/1221263909-26592.thu.med
http://multimedia.papandreou.gr/photos/hphoto/20080912/1221263969-26026.thu.med
http://multimedia.papandreou.gr/photos/hphoto/20080912/1221264020-07514.thu.med

Αυτό είναι το mail που ξεκίνησε τους ψιθύρους για χρεοκοπία της Ελλάδος

Όπως γράψαμε στις 7μμ πριν το γράψει το Bloomberg, το mail από το οποίο ξεκίνησαν οι ψίθιροι για χρεοκοπία της Ελλάδας μέσα στο Σαββατοκύριακο, το δημοσίευσε το μεσημέρι το έγκυρο οικονομικό blog zerohedge.com

ΠΑΣΟΚ-Κάθε ώρα και νέο ρεκόρ: Στις 3440 μονάδες έκλεισε το CDS!!!

Παρουσιάζοντας άνοδο 700 μονάδων μέσα σε μια μέρα που πρέπει να είναι πρωτοφανές γεγονός:

Αντιπρόεδρος Ολλανδικής Κυβέρνησης: Η Ολλανδία δεν θέλει την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ

http://img.protothema.gr/A5BC55D2C9162FF6304963179EECA99E.jpgΟι προτάσεις της ολλανδικής κυβέρνησης δεν πρέπει να εκληφθούν ότι δείχνουν την πόρτα της εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη αναφέρει σε δηλώσεις του προς την ολλανδόφωνη εφημερίδα του Βελγίου «De Morgen» ο (χριστιανοδημοκράτης) αντιπρόεδρος της ολλανδικής κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Yποθέσεων, Μ. Βερχάγκεν, θέλοντας εμφανώς να διασκεδάσει τις ανησυχίες που προκλήθηκαν από χθεσινές δηλώσεις Ολλανδών ιθυνόντων.

«Αντίθετα», τονίζει ο Βερχάγκεν, που επισκέφθηκε χθες το Βέλγιο, «πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι η ολλανδική κυβέρνηση δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο, ακόμα και για λόγους ιδίου συμφέροντος».

Και εξηγεί: «Πρέπει να ενισχύσουμε την ελληνική οικονομία γιατί διαφορετικά δεν πρόκειται να πάρουμε πίσω τα χρήματα που έχουμε δανείσει στην Ελλάδα». «Δεν πρέπει να αφεθούμε να παρασυρθούμε από την δυσφορία που μας προκαλεί το γεγονός ότι η Ελλάδα δεν τηρεί τις δεσμεύσεις της», προσθέτει.

Εξάλλου, σε συνέντευξη που δημοσιεύεται στο σημερινό φύλλο της επίσης ολλανδόφωνης «De Standaard» υπό τον τίτλο «Η Ολλανδία δεν είναι εναντίον της Ευρώπης», ο αντιπρόεδρος της ολλανδικής κυβέρνησης κάνει τις ακόλουθες αναφορές στην Ελλάδα απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις:

Ερώτηση: Κύριε υπουργέ, μήπως οι προτάσεις της ολλανδικής κυβέρνησης, όπως διατυπώθηκαν στο άρθρο που δημοσιεύτηκε στους Financial Times, έχουν ως στόχο την Ελλάδα;

«Κοιτάξτε, ο σκοπός μας δεν είναι να διώξουμε την Ελλάδα από την ευρωζώνη. Ο σκοπός μας είναι να διασφαλίσουμε ότι τηρείται η δημοσιονομική πειθαρχία, ότι δηλαδή μπαίνει μια τάξη στα δημόσια οικονομικά. Και ταυτόχρονα να φροντίσουμε για την τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης ώστε να διασφαλίσουμε ότι τελικά τα χρέη μπορούν να αποπληρωθούν. Οι συμφωνίες πρέπει να τηρούνται ώστε να αποκτήσουμε εκ νέου σταθερότητα στην ευρωζώνη».

Ερώτηση: Ως εκ τούτου, δεν συμφωνείτε με τις δηλώσεις του συμπατριώτη σας και πρώην μέντορά σας Φ. Μπολκενστάϊν (σ.σ. πρώην Επίτροπος), που συνηγορεί υπέρ της αποχώρησης της Ελλάδας από την ευρωζώνη;

«Με κάθε σεβασμό προς τον Μπολκενστάϊν, θα ήθελα να επισημάνω ότι πρόκειται για έναν πρώην πολιτικό, ο οποίος δεν διαδραματίζει κανένα ρόλο στην χάραξη της κυβερνητικής πολιτικής».

«Έφαγαν πόρτα» Μόσιαλος και Τόλκας από αστυνομικούς που δεν τους αναγνώρισαν!

http://www.ltcnews.gr/wp-content/uploads/2011/08/mosialos_eurokinissi_19_8_2011-400x320.jpg«Έφαγαν πόρτα» ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ηλίας Μόσιαλος και ο αναπληρωτής του Άγγελος Τόλκας, όπως διαβάζουμε στο real.gr, φθάνοντας σήμερα στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης για τη συνάντηση Παπανδρέου και Μπουτάρη! Αστυνομικοί τους σταμάτησαν στην πόρτα και τους ζήτησαν ταυτότητα επειδή δεν τους αναγνώρισαν.

Τι να σου κάνουν αλλεπάλληλες τηλεοπτικές συνεντεύξεις, άμα έχεις καταργήσει το μπρίφινγκ... Το περιστατικό πάντως μας θυμίζει παλαιότερο με την Κατίνα Παξινού την δεκαετία του ’60. Όταν πήγε να παρακολουθήσει παράσταση στην Επίδαυρο την σταμάτησε χωροφύλακας, που μόλις του είπε ποια είναι της απάντησε: «και η… Μάγια Μελάγια να είσαι μέσα δεν μπαίνεις»! Πάλι καλά που δεν απάντησαν στον Μόσιαλο «σιγά μην είσαι και ο Κουτμερίδης», τηρουμένων των αναλογιών…

Οι Anonymous χτύπησαν το Κτηματολόγιο λόγω διαφθοράς! Ελεύθερα στο Διαδίκτυο όλα τα δεδομένα

http://img.protothema.gr/851A70CC03C7BCBCB429589BDE8B51FE.jpgΟι Αnonymous ξαναχτυπούν και αυτή τη φορά το ελληνικό δημόσιο, αφού βάσει πληροφοριών του protothema.gr το Εθνικό Κτηματολόγιο δέχθηκε ηλεκτρονική επίθεση από την πασίγνωστη ομάδα «χακτιβιστών» του διαδικτύου.

Στους λόγους που η ίδια η ομάδα απέδωσε την επίθεση ήταν πρώτιστα η διαφθορά που χαρακτηρίζει το ίδιο το Κτηματολόγιο και τις πρακτικές του. Σύμφωνα με τους Anonymous, πολλάκις τα blogs και διάφορα μέσα ενημέρωσης είχαν μιλήσει ανοιχτά για τη ανηθικότητα με την οποία λάμβαναν χώρα διαφόρου είδους προσλήψεις, συμβόλαια και την αδιαφάνεια που χαρακτήριζε την κάθε κίνηση.

Η ίδια η δήλωση των χ-ακτιβιστών αναφέρει μεταξύ άλλων και τους διπλά μισθωμένους διευθυντές οι οποίοι κατέχουν και άλλες θέσεις στο Δημόσιο. Η καταγγελία στοχεύει όλα τα παραπάνω, υπογραμμίζοντας πως για όλα πληρώνει στο τέλος ο λαός, μέσω της φορολογίας που τον έχει οδηγήσει στην πτώχευση.

Οι Ανώνυμοι, που τονίζουν ότι δεν αλλοίωσαν οποιοδήποτε στοιχείο, καταγγέλλουν ευθέως τον Υπουργό Περιβάλλοντος Γ. Παπακωνσταντίνου ο οποίος δεν έχει λάβει κανένα μέτρο για να πατάξει τις πελατειακές σχέσεις και τη διαφθορά η οποία, σύμφωνα με τη δήλωση, διέπει και χαρακτηρίζει κάθε πλευρά του Κτηματολογίου.

Παρατίθεται απόδειξη της δήλωσης για κάθε ενδιαφερόμενο: