25 Μαΐου 2011

Φυγομάχησε ο Καραμανλής ή μήπως τώρα δικαιώνεται;

Του Εκπαιδευτικού Μανώλη Αυγερινού

Στις 29 Μαρτίου 2011 δημοσιεύσαμε άρθρο σχετικό με τα έγγραφα της Wikileaks, που αναφέρονταν στον πρώην πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Καραμανλή (http://www.elzoni.gr/).

Στις 17 Μαΐου 2011 η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ (http://www.tanea.gr/) θυμήθηκε το συγκεκριμένο θέμα, δικαιώνοντας την προ διμήνου, περίπου, δημοσίευσή μας.

Αλλά πάνω απ’ όλα δικαιώνουν τον Καραμανλή για την περίοδο της διακυβέρνησής του, τουλάχιστον στα εθνικά θέματα. Και εάν σε αυτό προσθέσουμε και τις αποκαλύψεις Στρος - Καν περί «υπόγειων» συνομιλιών και διεργασιών με τον Παπανδρέου για την υπαγωγή της χώρας μας στο ΔΝΤ, τότε εύλογα μπορεί κάποιος να εξάγει συμπεράσματα για τους λόγους αποδόμησης του τότε πρωθυπουργού και την έλευση του Παπανδρέου στην εξουσία.

Πολύς λόγος έχει γίνει από τότε ότι ο Καραμανλής απέδρασε, ότι ο Καραμανλής παρέδωσε, ότι ο Καραμανλής κουράστηκε και τελικά ότι ο Καραμανλής φυγομάχησε. Ο ίδιος ο σημερινός πρωθυπουργός το έχει πει κατ’ επανάληψη.

Και τίθεται το ερώτημα:

Αποτελεί φυγομαχία η προσφυγή στις κάλπες και στη βούληση του κυρίαρχου λαού; Αποτελεί φυγομαχία η δημοκρατική έκφραση των πολιτών μιας χώρας;

Και εν πάση περιπτώσει, το αποτέλεσμα των εκλογών του Οκτώβρη του 2009, δικαίωσε πλήρως τον Καραμανλή για τη βεβιασμένη προσφυγή στις κάλπες. Ο λαός ήθελε άλλη κυβέρνηση για την πατρίδα μας και άλλη εξέλεξε.

Και θα συμφωνήσω με τον κύριο Δημαρά που στην εκπομπή του Πρετεντέρη στις 9 Μαΐου 2011 πήρε θέση υπέρ των εκλογών λέγοντας «δεν καταλαβαίνω γιατί ξορκίζετε τις εκλογές», για να συνεχίσει… «από πότε η βούληση του λαού είναι κάτι το κακό;»

Ο Καραμανλής δεν έκανε τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από το να ζητήσει τη λαϊκή ετυμηγορία. Κατάλαβε ότι δεν απολάμβανε πλέον της αποδοχής του κόσμου και προσέφυγε στη βούλησή του. Και ας μην ξεχνάμε τις επαναλαμβανόμενες απειλές του Παπανδρέου για την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Η φυγομαχία που του προσάπτει το «σύστημα ΠΑΣΟΚ» είναι μια καραμέλα που αναμασούν συνεχώς, άραγε για ποιο λόγο;

Ο Μητσοτάκης το 1993 μπορούσε Συνταγματικά να συνεχίσει να κυβερνά με 150 βουλευτές (ελέω Συμπιλίδη, για να μην ξεχνάμε), αλλά δεν το έκανε αφ’ ενός για να μην παρουσιαζόταν ανακόλουθος των λεγομένων του ότι «εάν έχει 150 βουλευτές θα πάει σε εκλογές» και αφ’ ετέρου διότι έβλεπε ότι είχε χάσει την αποδοχή των πολιτών.

Οι αντιδράσεις και των δύο απέδειξαν ότι ο Μητσοτάκης και ο Καραμανλής δεν είχαν πρόβλημα καρέκλας και εμμονή στον πρωθυπουργικό θώκο, ιδιαίτερα όταν η χώρα έχει πρόβλημα.

Οι σοσιαλιστικές κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, αλλά και διεθνώς, όταν και όποτε έρχονται στην εξουσία, δεν είναι εύκολο να φύγουν (Μπεν Αλί, Μουμπάρακ, Καντάφι, Ανδρέας Παπανδρέου, Γιώργος Παπανδρέου).

Η καραμέλα της φυγομαχίας του Καραμανλή, έλιωσε πια.
Η βούληση του λαού δεν είναι φυγομαχία.
Είναι η πεμπτουσία της Δημοκρατίας κύριε Παπανδρέου.

Υ.Γ. Τι κοινό έχουν η Ελλάδα, η Πορτογαλία, η Ουγγαρία, η Ιρλανδία, η Αίγυπτος, σε λίγο η Ισπανία, και λοιπά άλλα κράτη;
Όλα υπήχθησαν στο ΔΝΤ με ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ επικεφαλής (Στρος Καν) και επί ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΩΝ κυβερνήσεων.
Και η ιστορία δεν παραχαράσσεται.
Απλά γράφεται.

Μανώλης Αυγερινός, Εκπαιδευτικός.

http://naxios.blogspot.com/2011/05/blog-post_295.html#more

Οι μύθοι για το περιβάλλον

Όλοι θα πρέπει να ανησυχούμε για το περιβάλλον και να θέλουμε να το προστατεύσουμε. Πρέπει όμως να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.

Πρώτα απ όλα, δεν υπάρχει ένα και μοναδικό παγκόσμιο κλίμα. Στη πραγματικότητα, και σύμφωνα με τη κατηγοριοποίηση Koppen-Geiger, υπάρχουν 29 διαφορετικά σημαντικά παγκόσμια κλίματα. Παράλληλα, υπάρχουν χιλιάδες μικροκλίματα.

Στο παρελθόν υπήρξαν εποχές πάγου και εποχές θερμότητας. Όπως αλλάζει καθημερινά, κάθε λεπτό, ο καιρός, έτσι και τα κλίματα αλλάζουν κι αυτά. Δεν μπορούμε ούτε να εμποδίσουμε αλλά ούτε και να αναστρέψουμε τις κλιματικές αλλαγές, όπως δεν μπορούμε να επέμβουμε στη κίνηση των άστρων.

Υπάρχει επίσης μεγάλη σύγχιση σχετικά με τον άνθρακα. Πρόκειται για ένα στοιχείο του περιοδικού πίνακα. Τα διαμάντια είναι άνθρακας, ο γραφίτης επίσης, και εμείς οι άνθρωποι είμαστε 18% άνθρακας. Το μονοξείδιο του άνθρακα είναι ένα δηλητηριώδες αέριο, το οποίο όλα τα έμβια όντα (και τα βακτήρια) εκπνέουμε διαρκώς. Αποτελεί μέρος του κύκλου του άνθρακα.

Με τη φωτοσύνθεση, τα πράσινα φυτά απορροφούν CO2 και παράγουν οξυγόνο. Αυτό δεν πρέπει να συγχέεται με τον καπνό, που αποτελείται κυρίως από διοξείδιο του θείου κλπ. Το 97% του διοξείδιου του άνθρακα προέρχεται από τη φύση. Το 2.9% είναι ανθρωπογενές. Η μεγάλη πηγή CO2 είναι οι ωκεανοί. Στις θερμές πηγές Mammoth των ΗΠΑ, κάθε μέρα παράγονται και εκχέονται 160-190 τόνοι CO2.

Την ημέρα η γη θερμαίνεται και τη νύχτα ψύχεται, ανάλογα με τη κλίση της και τη θέση του ήλιου, αφού περιστρέφεται και παράλληλα λικνίζεται. Η θερμοκρασία εδάφους διαφοροποιείται ανάλογα με τη γεωγραφική τοποθεσία. Η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας μειώνεται κατά 2ο κελσίου για κάθε χίλια πόδια ύψους. Για αυτό και βλέπουμε χιονισμένες βουνοκορφές, αν και είναι πιο κοντά στον ήλιο.

Το λεγόμενο φαινόμενο του θερμοκηπίου δεν είναι παρά ένας μύθος. Δεν υπάρχει κάποια επιφάνεια αντανάκλασης στον ουρανό, παρά μόνο ένα συνεχές άνοιγμα προς το διάστημα. Οι υδρατμοί, και τα αέρια του θερμοκηπίου απλά καθυστερούν την έξοδο της ηλιακής θερμότητας.

Δεν υπάρχουν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Πρόκειται περί πλάνης. Σύμφωνα με τον δεύτερο νόμο της θερμοδυναμικής, σε ένα κλειστό σύστημα, η ενέργεια μεταλλάσσεται αλλά δεν ανανεώνεται. Όλοι γνωρίζουμε πως ένας καφτός καφές θα κρυώσει, και πως η λάβα θα γίνει βασάλτης. Όλα αυτά είναι σύμφωνα με τον συγκεκριμένο νόμο. Όλα ψύχονται. Ο ήλιος μας που είναι αστέρι, θα σβήσει μόλις τελειώσει το καύσιμό του. Ευτυχώς, αυτό θα γίνει σε 5-7 δισεκατομμύρια χρόνια από σήμερα.

Η διάδοση των ανεμογεννητριών στην Ευρώπη έχει προκαλέσει το σκεπτικισμό ακόμη και των πιο «πράσινων» οικολόγων. Οι φυσικές τοποθεσίες άρχισαν να πνίγονται από τη συσσώρευση ανεμογεννητριών- τεράτων, με αποτέλεσμα να απειλείται το φυσικό περιβάλλον.

Αν μπορούσαν να παράγουν ηλεκτρισμό, ίσως και να ήταν ανεκτές. Στη πραγματικότητα όμως είναι τελείως αναποτελεσματικές αφού ο άνεμος είναι απρόβλεπτος, και έτσι πρέπει να βασίζονται σε καύσιμο από άνθρακα ή φυσικό αέριο. Απλά κάποιοι κερδίζουν από αυτόν τον βιασμό της φύσης.

Δυστυχώς, η συζήτηση περί μιας οικονομίας μηδενικού άνθρακα, ανθρακικών αποτυπωμάτων, κλπ. δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα παιχνίδι των πολιτικών και των ακτιβιστών. Αυτών δηλαδή που δεν ενδιαφέρονται ειλικρινά για τον πλανήτη μας.

S.A.-World Mysteries
http://www.antinews.gr/2011/05/25/102478

Οι μελαγχολικοί άνδρες και οι χαμογελαστές γυναίκες, οι πιο ελκυστικοί για το αντίθετο φύλο, σύμφωνα με νέα έρευνα

Το να είναι ένας άνδρας χαρούμενος και "φωτεινός" δεν αποτελεί πάντα συνταγή επιτυχίας, τουλάχιστον με το άλλο φύλο. Μια νέα καναδική επιστημονική έρευνα διαπίστωσε ότι οι βαρείς και μελαγχολικοί άνδρες αρέσουν περισσότερο στις γυναίκες, ενώ αντίθετα οι ανάλαφρες και χαμογελαστές είναι αυτές που έλκουν περισσότερο τους άνδρες.

Για πρώτη φορά, μια επιστημονική μελέτη ανακαλύπτει ότι το χαμόγελο δεν είναι εξίσου σέξι για τα δύο φύλα και δείχνει ότι η "αποτύπωση" της ευτυχίας στο πρόσωπο, μέσω του χαμόγελου, είναι ένα πρωτίστως γυναικείο σεξουαλικά επιθυμητό χαρακτηριστικό και όχι ανδρικό.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής την καθηγήτρια Τζέσικα Τρέισι του Τμήματος Ψυχολογίας του πανεπιστημίου British Columbia, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό "Emotion" (Συναίσθημα) του Αμερικανικού Ψυχολογικού Συλλόγου, στην οποία αναφέρεται το πρακτορείο Ρόιτερ, έδειξαν εκατοντάδες φωτογραφίες του αντίθετου φύλου, οι οποίες έδειχναν ανθρώπους με διαφορετικές συναισθηματικές καταστάσεις, σε περίπου 1.000 άτομα, άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι στη συνέχεια κλήθηκαν να "βαθμολογήσουν" τις φωτογραφίες, ανάλογα με το βαθμό σεξουαλικής γοητείας.

Διαπιστώθηκε, έτσι, ότι οι άνδρες που θέλουν να "ρίξουν" μια γυναίκα, έχουν αυξημένες πιθανότητες να το πετύχουν αν δείχνουν μελαγχολικοί και, παράλληλα, αποπνέουν δύναμη και περηφάνια (ψηλά το κεφάλι, φουσκωμένο το στήθος κλπ.). Λιγότερο σέξι δείχνουν οι ελαφρώς ντροπαλοί, οι οποίοι, πάντως, είναι περισσότερο γοητευτικοί σε σχέση με όσους δείχνουν πολύ χαρούμενοι και ανάλαφροι ή κάπως ένοχοι.

Αντίθετα, οι άνδρες προτιμούν πρωτίστως τα χαμογελαστά γυναικεία πρόσωπα και πολύ λίγο έλκονται σεξουαλικά από γυναίκες που αποπνέουν αυτοπεποίθηση και περηφάνια. «Οι άνδρες που χαμογελούν δεν θεωρούνται ιδιαίτερα ελκυστικοί από τις γυναίκες. Αντίθετα, οι γυναίκες που χαμογελούν είναι απολύτως ελκυστικές. Με διαφορά, αυτή η έκφραση είναι η πιο γοητευτική που μπορεί να πάρει μια γυναίκα», δήλωσε η Τρέισι.

Οι ερευνητές δεν είναι βέβαιοι γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά ανάμεσα στα δύο φύλα, πάντως θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι έχει βαθιές εξελικτικές ρίζες, αλλά και πολιτισμικές. Πιθανώς, όπως είπαν, ένα μεγάλο χαμόγελο κάνει έναν άνδρα να χάνει την αρρενωπότητά του (τον δείχνει λιγότερο κυριαρχικό και δυνατό) ή τον εμφανίζει... απελπισμένο για σεξ.

Επιπλέον, η έρευνα ενισχύει την αντίληψη -που έχει φανεί και από άλλες μελέτες- ότι οι γυναίκες έλκονται από τα "κακά παιδιά". Παράλληλα όμως -και αυτό ισχύει και για τα δύο φύλα- οι άνθρωποι δεν παύουν να βρίσκουν το άλλο φύλο αρκετά γοητευτικό, όταν διαπιστώνουν πάνω του -στις εκφράσεις του προσώπου και στη "γλώσσα" του σώματος- μια ελαφρά συστολή.

Από την άλλη, οι ερευνητές διευκρίνισαν ότι τα συμπεράσματά τους αφορούν μόνο την πρώτη "σέξι" εντύπωση και καθόλου δεν συμβουλεύουν τους άνδρες να υιοθετήσουν ένα μελαγχολικό και βαρύ στιλ στην μακρόχρονη σχέση με μια γυναίκα, γιατί κάτι τέτοιο πιθανότατα θα γυρίσει "μπούμερανγκ" σε βάρος τους.

http://psycnet.apa.org/psycinfo/2011-10737-001/

ΓΣΕΒΕΕ: Χαριστική βολή στην καρδιά της ελληνικής οικονομίας το ενδεχόμενο αύξησης του ΦΠΑ

Χαριστική βολή στην καρδιά της ελληνικής οικονομίας χαρακτηρίζει κάθε σενάριο ενδεχόμενης αύξησης του ΦΠΑ η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων (ΓΣΕΒΕΕ).

Σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι, οποιοδήποτε σενάριο αύξησης των συντελεστών ΦΠΑ, ανεξάρτητα από τη μορφή που θα πάρει - μετάταξη προϊόντων από 13% σε 23% ή ενιαίος συντελεστής 18%-19% - θα έχει καταστροφικές συνέπειες για την ελληνική οικονομία. Θα ναρκοθετήσει τις όποιες προοπτικές ανάκαμψης και η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων θα πληγεί ακόμα περισσότερο.

Η Συνομοσπονδία, αντίθετα, προτείνει σταθερά τη μείωση των υφιστάμενων συντελεστών κατά τουλάχιστον μια μονάδα προκειμένου να δοθεί μια ανάσα ρευστότητας και κυρίως να αναστραφεί το αρνητικό κλίμα.

Εκτίμηση της ΓΣΕΒΕΕ είναι ότι με δεδομένη την αδυναμία μετακύλισης, έστω και μέρους, της αύξησης των συντελεστών ΦΠΑ από τις πολύ μικρές επιχειρήσεις, το μέτρο αυτό θα έχει ραγδαίες συνέπειες στη βιωσιμότητα των κλυδωνιζόμενων επιχειρήσεων. Υπολογίζεται ότι το κόστος της αύξησης του ΦΠΑ από 13% σε 18% μόνο για τα είδη διατροφής θα ανέλθει σε 1,5 δισ. ευρώ, ενώ σε περίπτωση μετάταξης στο 23% θα ξεπεράσει τα 2,2 δισ. ευρώ. Επιπρόσθετα, αν εφαρμοστεί και το σενάριο για μείωση του αφορολόγητου ποσού στις 6.000 ή 8.000 ευρώ, τα χαμηλά εισοδηματικά στρώματα της κοινωνίας θα οδηγηθούν στην απόλυτη εξάντληση. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι η απονέκρωση της αγοράς και η έκρηξη των λουκέτων. Η ανεργία, επομένως, όχι μόνο δεν θα ανακοπεί, αλλά εντός 2-3 μηνών θα ξεπεράσει ακόμα και το 20%.

Η ΓΣΕΒΕΕ εκφράζει κατηγορηματικά την αντίθεσή της στην υιοθέτηση του μέτρου αυτού, καθώς θα ανοίξει, όπως υποστηρίζει, ένα νέο φαύλο κύκλο, αυτή τη φορά χωρίς επιστροφή, δίνοντας τη χαριστική βολή στην καρδιά της ελληνικής οικονομίας και σημειώνει ότι πρέπει η Κυβέρνηση και η Τρόικα να συνυπολογίσουν τον κίνδυνο κοινωνικών εκρήξεων που επιφέρει η εφαρμογή τέτοιων μέτρων.

Θεσσαλονίκη - Νέο πείραμα από την «Παράλλαξη» με επίκεντρο το λιμάνι

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πουλιέται, αγοράζεται, διεκδικείται οικονομικά, κοινωνιολογικά, ιστορικά, πολιτισμικά, εμπορικά. Πως θα μπορούσε να είναι σήμερα «το Λιμάνι αλλιώς»; Μπορεί, βέβαια, να επανήλθε στην επικαιρότητα με την πρόταση ιδιωτικοποίησης ή «αξιοποίησης της περιουσίας του», με την «γκρίνια» για κατάργηση δρομολογίων επιβατικών πλοίων και αποκλεισμό των επιβατών της Θεσσαλονίκης, μπορεί να έγινε ξανά η «εντυπωσιακότερη είσοδος της πόλης», με τον ελλιμενισμό κρουαζιερόπλοιων με Μεσόγειους επιβάτες αλλά… πως μπορεί να γίνει «το Λιμάνι αλλιώς»;

«Έστω για μια μέρα» - το Σάββατο 4 Ιουνίου - η Parallaxi (Παράλλαξη) συνεχίζει την προσπάθεια των αστικών πειραμάτων, κι ένα χρόνο έπειτα από τη «Θεσσαλονίκη Αλλιώς» - το περσινό απόλυτα επιτυχημένο 48ωρο πείραμα καταιγισμού δράσεων στην πόλη - επανέρχεται, επιχειρώντας να ζωντανέψει το πολυσυζητημένο εσχάτως λιμάνι.

«Έστω για μία ημέρα ας δημιουργήσουμε μερικές από τις εικόνες που ονειρευόμαστε», αναφέρεται στο «σχέδιο δράσης» της Παράλλαξης, που συνεργάζεται με το Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), για τη διοργάνωση σειράς εκδηλώσεων, δράσεων, καλλιτεχνικών προτάσεων για τη μορφή αξιοποίησης και χρήσης του.

Στο πρόγραμμα των δράσεων, που ξεκινούν αργά το πρωί και κορυφώνονται το απόγευμα και τη νύχτα, περιλαμβάνονται: πιλοτική εφαρμογή της θαλάσσιας αστικής περιαστικής συγκοινωνίας, με θαλάσσιο ταξί (διαδρομή από την Περαία ως το λιμάνι), δράσεις για τα παιδιά στον αυλόγυρο του παιδικού σταθμού του ΟΛΘ, δράσεις σχετικά με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης από τα Μουσεία Φωτογραφίας, Κινηματογράφου και το Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης, που στεγάζεται στο λιμάνι, ξεναγήσεις στην ιστορία των χώρων του λιμανιού, προβολές ταινιών κ.ά.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται η ημερίδα για την αξιοποίηση του λιμανιού, κατά τη διάρκεια της οποίας ειδήμονες από το λιμάνι του Αμβούργου - στη βόρεια Γερμανία - αλλά και από της Κωνσταντινούπολης - με τη θαλάσσια συγκοινωνία του - καταθέτουν τις εμπειρίες τους.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει - επίσης - πλωτές συναυλίες κλασσικής μουσικής και όπερας (από την ενότητα αυτή δε λείπει το αφιέρωμα σε τραγούδια για λιμάνια και τον ποιητή της θάλασσας Νίκο Καββαδία), θεατρικές παραστάσεις, ακόμα και πρόταση για μια πρότυπη αγορά τροφίμων, βοτάνων κ.ά., που θα μπορούσε να λειτουργεί σε εβδομαδιαία βάση στο λιμάνι.

Οι προετοιμασίες συνεχίζονται με τη συμμετοχή καλλιτεχνικών και επιστημονικών ομάδων της πόλης, ενώ οι διοργανωτές υπενθυμίζουν στους κατοίκους της πόλης τους στίχους του Νίκου Καββαδία πως… «της Σαλονίκης μοναχά της πρέπει το καράβι/ να μην τολμήσεις να τη δεις ποτέ απ’ τη στεριά»…

Αιφνιδιαστική συνέντευξη Τύπου της Κριστίν Λαγκάρντ σήμερα

Επιταχύνονται οι εξελίξεις γύρω από την υποψηφιότητα της υπουργού Οικονομικών της Γαλλίας Κριστίν Λαγκάρντ για την γενική διεύθυνση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου με την ανακοίνωση για αιφνιδιαστική συνέντευξη Τύπου της υπουργού Οικονομικών της Γαλλίας σήμερα.

Έτσι, η επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας της Κριστίν Λαγκάρντ είναι πιθανόν να γίνει μία ημέρα πριν από την έναρξη της συνόδου κορυφής της Ομάδας των 8 στη Ντοβίλ.

Πολλές μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γερμανία, η Βρετανία και η Ιταλία έχουν ήδη υποστηρίξει την υποψηφιότητα της Κριστίν Λαγκάρντ, ενώ οι αναδυόμενες οικονομίες των χωρών της ομάδας BRICS (Βρετανία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα και Νότια Αφρική) κατήγγειλαν χθες επισήμως την πρόθεση της Ευρώπης να διατηρήσει τη θέση.



Ο ευρωπαίος επίτροπος αρμόδιος για τις Οικονομικές και Νομισματικές υποθέσεις Ολι Ρεν αφήνει να εννοηθεί σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα Les Echos ότι στην "παρούσα συγκυρία" η Κριστίν Λαγκάρντ είναι η καταλληλότερη υποψήφια για να αναλάβει τη γενική διεύθυνση του ΔΝΤ.

Απαντώντας στην ερώτηση εάν τάσσεται υπέρ της υποψηφιότητας της Κριστίν Λαγκάρντ, ο ευρωπαίος επίτροπος απαντά ότι "τα πρόσφατα γεγονότα στην Ευρώπη απαιτούν την ανάληψη της γενικής διεύθυνσης αυτού του θεσμού από ένα πρόσωπο που θα κατανοήσει τα διακυβεύματα της κρίσης του ευρωπαϊκού δημοσιονομικού χρέους σε όλη του την περιπλοκότητα.

"Η Κριστίν Λαγκάρντ είναι αναμφίβολα μία προσωπικότητα ειδικού βάρους στη διεθνή σκηνή και η φήμη της έχει περισσότερο ενισχυθεί τους τελευταίους μήνες από την ικανότητά της στη διαχείριση της κρίσης στην Ευρώπη και της γαλλικής προεδρίας της Ομάδας των 20", λέει.

"Δεδομένης της σημερινής συγκυρίας, η Ευρώπη δικαιούται να παρουσιάσει έναν ή μία υποψήφιο", είπε.

Η Ευκλείδεια γεωμετρία είναι έμφυτη ακόμα και σε απομονωμένες φυλές του Αμαζόνιου!

Η βασική αντίληψη των γεωμετρικών γνώσεων, η λεγόμενη ευκλείδεια γεωμετρία, φαίνεται πως είναι έμφυτη στους ανθρώπους απανταχού της Γης, καθώς μια νέα γαλλική επιστημονική έρευνα έδειξε ότι ακόμα και τα μέλη μιας απομονωμένης φυλής του Αμαζονίου τα καταφέρνουν εξίσου καλά -και μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις καλύτερα- από τους Αμερικανούς και Γάλλους μαθητές, να κατανοούν τις ευθείες γραμμές, τα σημεία και τις γωνίες.

Οι ερευνητές διαφόρων γαλλικών πανεπιστημίων, με επικεφαλής τον Πιερ Πικά του Εργαστηρίου Ψυχολογίας της Αντίληψης του πανεπιστημίου Ντεκάρτ του Παρισιού και του Εθνικού Κέντρου Επιστημονικών Ερευνών (CNRS) της Γαλλίας, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), που επικαλείται το BBC, υπέβαλαν σε τεστ τα μέλη της φυλής Μουντουρούκου (22 ενήλικες και οκτώ παιδιά) και έπειτα έκαναν τις συγκρίσεις με ανάλογα τεστ 30 ενηλίκων και μαθητών σε ΗΠΑ και Γαλλία. Οι κάτοικοι του Αμαζονίου αποδείχτηκε ότι κατανοούσαν εξίσου τα βασικά γεωμετρικά μεγέθη και έννοιες, ενώ σε μερικά σφαιρικά σχήματα αναδείχθηκαν ανώτεροι.

Οι βασικές γεωμετρικές έννοιες, που μαθαίνουν όλοι οι μαθητές του κόσμου στο σχολείο, τέθηκαν για πρώτη φορά σε συστηματική βάση από τον Έλληνα μαθηματικό Ευκλείδη, πριν από περίπου 2.300 χρόνια, και έκτοτε αποτελούν τη βάση της γεωμετρίας, παρόλο που νέες, μη ευκλείδειες, γεωμετρίες έχουν στο μεταξύ αναπτυχθεί. Στους επιστημονικούς κύκλους υπάρχει μια χρόνια διαμάχη, αν η βασική ("ευκλείδεια") γεωμετρική γνώση ή διαίσθηση -π.χ. ανάμεσα σε δύο σημεία περνάει μόνο μια ευθεία γραμμή, το άθροισμα των γωνιών οποιουδήποτε τριγώνου είναι πάντα το ίδιο ή δύο παράλληλες γραμμές δεν τέμνονται ποτέ- είναι έμφυτη στον εγκέφαλο, ανεξάρτητα από τη γλώσσα, τον πολιτισμό και το επίπεδο εκπαίδευσης ή αν, αντίθετα, αποτελεί προϊόν εκπαίδευσης και έχει ως προαπαιτούμενο την εκμάθηση από το παιδί των κατάλληλων γεωμετρικών λέξεων.

Η νέα μελέτη ενισχύει την πρώτη άποψη, καθώς οι Μουντουρούκου, παρόλο που δεν διαθέτουν καν λέξεις για τις γραμμές ή τα γεωμετρικά σχήματα (τετράγωνα, τρίγωνα κλπ), είναι σε θέση να απαντούν με ακρίβεια σε ερωτήσεις που δείχνουν ότι έχουν μια έμφυτη γεωμετρική γνώση. Μάλιστα, κατά μέσο όρο, απέδειξαν ότι μπορούν καλύτερα από τους μορφωμένους Δυτικούς να αντιληφθούν ότι πάνω σε μια σφαιρική επιφάνεια δύο παράλληλες γραμμές τελικά θα συναντηθούν (μια κλασσική περίπτωση μη ευκλείδειας γεωμετρίας).

http://www.pnas.org/content/early/2011/05/18/1016686108.abstract?sid=7530f429-6b93-44b1-b5f2-f5a3424855d2

Ν. Σπύρου (καθηγητής του τμήματος φυσικής του ΑΠΘ): Υπερεκτιμημένες οι δυνατότητες του CERN-Η χρηματοδότηση στρέφεται πλέον στο διάστημα

Υπερεκτιμημένη, κρίνοντας εκ των αποτελεσμάτων, είναι η έρευνα στο CERN όπου εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δεν έχει υπάρξει πειραματική επαλήθευση των κατά τα άλλα, πολύ ενδιαφερόντων θεωρητικών αποτελεσμάτων, εκτιμά ο καθηγητής του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ., Νικόλαος Σπύρου.

Όπως αναφέρει στη διάλεξή του στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο με θέμα «Ελλάδα - Διάστημα - Προοπτικές», η στασιμότητα που παρατηρείται στο CERN θα αντιπαρατεθεί με το ότι η έρευνα στο εγγύς διάστημα είναι διεπιστημονική και γίνεται για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης του ανθρώπου στην επιφάνεια της γης και στο διάστημα.

«Ο προϋπολογισμός του CERN θα κινδυνεύσει με δραστικές μειώσεις, ενώ θα αυξηθεί η χρηματοδότηση για το διάστημα. Έτσι, νομοτελειακά, το σημερινό επιστημονικό-ερευνητικό-τεχνολογικό κέντρο της Ευρώπης, θα μετατοπισθεί από το CERN στο διαστημικό εργαστήριο Columbus με ότι αυτό συνεπάγεται” υπογραμμίζει ο καθηγητής ο οποίος επί 6 χρόνια υπηρέτησε ως Εθνικός Εκπρόσωπος της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ΕΟΔ, European Space Agency, ESA).

Ανάλογος φόβος, για μείωση χρηματοδότησης λόγω ανεπαρκών αποτελεσμάτων, διαγράφεται σύμφωνα με τον κ.Σπύρου και για την έρευνα για την ανακάλυψη εξωγήινων μορφών ζωής.

Πρόσφατα μάλιστα ανακοινώθηκε από το μη κερδοσκοπικό Ινστιτούτο SETI, ότι τα μόνα τηλεσκόπια στο Μountain View , τα οποία, από το 1984 είχαν σχεδιασθεί ειδικά για την ανίχνευση εξωγήινων σημάτων, κλείνουν λόγω ανεπαρκούς χρηματοδότησης. Επίσης, προβλήματα αναμένεται να προκύψουν και στην έρευνα «για τα δύο «ιερά επιστημονικά τέρατα» της εποχής μας», όπως χαρακτηριστικά είπε ο καθηγητής, «την περίφημη «σκοτεινή ύλη» και την διαβόητη, αν και πλήρως άγνωστη, «σκοτεινή ενέργεια».

«Τα τελευταία 25-30 χρόνια, πολύς κόσμος, ιδιαίτερα νέοι επιστήμονες -ερευνητές έχουν εναποθέσει χρόνο, προσπάθεια, ελπίδες στο να ανακαλύψουν, κυρίως, πειραματικά, τι είναι, τελικά, αυτή η σκοτεινή ύλη, προσβλέποντας, ίσως, και σε ένα βραβείο Nobel. Δυστυχώς, όμως, μετά από τόσα χρόνια έντονης ερευνητικής εργασίας και στο μέσον της σταδιοδρομίας τους, χωρίς καμιά πειραματική επαλήθευση, απογοητεύονται, διότι έχουν αφιερώσει την σταδιοδρομία τους στην σκοτεινή ύλη, αλλά δεν γνωρίζουν εάν θα μπορέσουν, τελικά, να βρουν τίποτε στην ζωή τους» σημείωσε ο κ.Σπύρου προσθέτοντας ότι πολλοί απ’ αυτούς έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους για την λύση του προβλήματος στις πιθανές πειραματικές επαληθεύσεις του επιταχυντή Large Hadron Collider του CERN στην Γενεύη.

«Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι οι χορηγοί, παντού, αναμένουν τις πειραματικές επαληθεύσεις και, σε διαφορετική περίπτωση, με δεδομένη και την άσχημη διεθνή οικονομική συγκυρία, θα αντιδράσουν. Και θα αντιδράσουν και ως προς το ποσό χρηματοδότησης, αλλά, κι’ αυτό είναι το πολύ σημαντικό στοιχείο, και ως προς τον τρόπο διαχείρισης, μέχρι τώρα, των χρημάτων» συμπλήρωσε .

Ηδη πάντως με πρόταση-υπόδειξη των European Space Council και του European Parliament συζητήθηκε η δυνατότητα το Ευρωπαϊκό Εργαστήριο COLUMBUS να γίνει μια Ερευνητική Υπερδομή της Ευρωπαϊκής Ένωσης (European Research Infrastructure) και η χρήση του COLUMBUS να αναχθεί σε Έρευνα Προτεραιότητας ( Research Priority) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ.Σπύρου ως Εθνικός Εκπρόσωπος της χώρας μας στη Διεύθυνση Επανδρωμένων Διαστημικών Πτήσεων, πρότεινε την εκμετάλλευση όλων των ευκαιριών που προσφέρονται από το Διεθνή Διαστημικό Σταθμό και το εργαστήριο Columbus και την προβολή και κρατική ενίσχυση του επιστημονικού προγράμματος European Life and Physical Sciences( ELIPS).

Το διαστημικό εργαστήρι Columbus

Το διαστημικό εργαστήριο Columbus διοικείται αποκλειστικά από Ευρωπαίους και σ’ αυτό εργάζονται μονίμως Ευρωπαίοι αστροναύτες. Στο εργαστήριο διεξάγονται επιστημονική έρευνα και πειράματα σε μια πλειάδα θεματικών περιοχών, οι οποίες εκτείνονται από τη βιολογία μέχρι την ανθρώπινη φυσιολογία, από την επιστήμη των ρευστών μέχρι την επιστήμη των υλικών, από την τεχνολογία μέχρι την θεμελιώδη φυσική και μέχρι την παρατήρηση της Γης από το διάστημα.

«Ειδικότερα», προσδιορίζει ο κ.Σπύρου, «για τους επιστήμονες-ερευνητές αλλά και τους φοιτητές των θεματικών περιοχών «Επιστήμες Ζωής» και «Φυσικές Επιστήμες» αναφερόμαστε σε μια πλειάδα θεμάτων γήινων εφαρμογών της έρευνας στο Διάστημα».

Τέτοια θέματα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, πάντοτε υπό συνθήκες μειωμένης έντασης της βαρύτητας, καρδιαγγειακές επιστήμες, νευροεπιστήμες, επίδραση της πρακτικώς συνεχούς ακινησίας για τα μεγάλα χρονικά διαστήματα των διαστημικών ταξιδιών (Bed-Rest Programme), έρευνα οστών και μυών, τηλεϊατρική, φυσιολογία, φυσική πλάσματος, μέτρηση θερμοφυσικών ιδιοτήτων ρευστών μετάλλων, κλιματική αλλαγή, επιτήρηση της γης από το διάστημα, κοινωνικοοικονομικές και ανθρωπιστικές επιστήμες, ψυχολογία, θρησκεία, θεολογία, διαπροσωπικές σχέσεις των αστροναυτών στο διάστημα, τηλεπικοινωνίες, εμπορική εκμετάλλευση του διαστήματος, εξερεύνηση του διαστήματος, εξωβιολογία και αστροβιολογία και αστρονομία.

Παράλληλα, οι διαστημικές συσκευές Columbus, Automated Transfer Vehicle (ATV) και Advanced Reentry Vehicle (ARV) του ΕΟΔ δημιουργούν νέες ευκαιρίες για την Ευρωπαϊκή επιστήμη, τεχνολογία, βιομηχανία και εκπαίδευση. Έτσι, η Ευρώπη αποκτά, πλέον, το δικό της σπίτι-εργαστήριο στο διάστημα και τον δικό της στόλο μη επανδρωμένων διαστημικών οχημάτων μεταφοράς, σήμερα φορτίου και σύντομα ανθρώπινου δυναμικού, έχοντας, βέβαια, ήδη τον δικό της διαστημικό λιμένα στο Κουρού της Γαλλικής Νέας Γουιάνας στην Νότια Αμερική.

Στον κόσμο του ο ΓΑΠ: "Υπάρχει ουσιαστικός κοινός τόπος για συναίνεση" διαπίστωσε απευθυνόμενος στον Παπούλια

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgFa7KRovBR6aRMYgxRv5ZqPFmkfQuQMxxeKIQkfs4zpO1yfBwXk6TyJ6RNjbGLy4DvL3geT0rwN6MpeZe_qbhYdwBkEHB0nS_WHPdzKlLsercTX13rjOG5khRGql3FdhmsPucfmoeMu4s/s1600/%CE%A0%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%94%CE%A1%CE%95%CE%9F%CE%A5+=-+skoyro.jpg"Έχω βγάλει το συμπέρασμα από τις χθεσινές συναντήσεις ότι υπάρχει ουσιαστικός κοινός τόπος και πάρα πολλές προτάσεις δημιουργικές, αναπτυξιακές, δίκαιες, αποτελεσματικές, αλλά αυτό που χρειάζεται είναι να ενταχθούν μέσα στους στόχους με πολιτική βούληση όλων μας, για να πετύχουμε την αντιμετώπιση του μεγάλου προβλήματος της χώρας που είναι τα ελλείμματα και το χρέος".

Αυτό ανέφερε ο ΓΑΠ, κατά την είσοδό του στο Προεδρικό Μέγαρο, όπου ενημέρωσε τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια για τις χθεσινές συναντήσεις που είχε με τους πολιτικούς αρχηγούς. Ο ΓΑΠ πρόσθεσε ότι αν αυτό δεν γίνει σύντομα η Ελλάδα θα βρεθεί στο περιθώριο των ευρωπαϊκών εξελίξεων.

Συγκαταβατικός από τη μεριά του, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, τόνισε ότι η ανησυχία του είναι μεγάλη και επισήμανε ότι το μεγάλο διακύβευμα είναι της κοινωνικής συνοχής που απαιτεί αυτή τη στιγμή την εθνική συνεννόηση.

Ο Παπούλιας πρόσθεσε ότι "τα ασθενή στρώματα της κοινωνίας, οι άνεργοι και οι χαμηλοσυνταξιούχοι πρέπει να ενισχυθούν γιατί ό,τι ήταν να δώσουν το έχουν δώσει. Αυτό πρέπει να το έχετε υπόψη σας στις νέες φορολογικές ρυθμίσεις που θα κάνετε".

"Γι΄ αυτό ζητάμε από όλους δημιουργικές και δίκαιες προτάσεις για να αντιμετωπίσουμε το μεγάλο θέμα του ελλείμματος και να προστατεύσουμε τους αδύναμους", πρόσθεσε ο ΓΑΠ, επισημαίνοντας ότι αν δεν προχωρήσουμε σε αυτά τα μέτρα που σχεδιάζει η κυβέρνηση, το φάσμα της χρεοκοπίας θα επανέλθει για τη χώρα.

Αυτή είναι η πράσινη ανάπτυξη του σοσιαλισμού: Χαλαρώνουν οι σοσιαλΗστες της Βραζιλίας την προστασία του δάσους του Αμαζονίου

http://www.treehugger.com/amazon-jungle-permits.jpgΗ βουλή της Βραζιλίας ενέκρινε χθες Τρίτη την αναθεώρηση του δασικού κώδικα του 1965, ένα αμφιλεγόμενο νομοσχέδιο που χαλαρώνει την προστασία του δάσους του Αμαζονίου και των άλλων τεράστιων δασών της χώρας.

Σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο θα μειωθεί το ποσοστό των δασών που οι αγρότες θα πρέπει να διαφυλάσσουν, ενώ θα δοθεί και μερική αμνηστία στα πρόστιμα που έχουν ήδη επιβληθεί για την αποψίλωση δασών.

Ο δασικός κώδικας του 1965 περιορίζει τη γεωργική εκμετάλλευση της γης αναγκάζοντας τους ιδιοκτήτες δασών να διατηρούν ένα μέρος τους άθικτο, ποσοστό που στον Αμαζόνιο φτάνει το 80%, ενώ προστατεύει και τις ευαίσθητες περιοχές, όπως οι κοίτες των ποταμών και οι κορυφές των λόφων.

Σύμφωνα με τον εμπνευστή της μεταρρύθμισης αυτής, τον βουλευτή Αλντο Ρεμπέλο, περισσότερες από το 90% των αγροτικών ιδιοκτησιών δεν σέβονται τα ποσοστά αναδάσωσης που απαιτεί ο νόμος. Αυτό αντιστοιχεί σε 600.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα γης που θα έπρεπε να αναδασωθεί.

Το νομοσχέδιο πέρασε από τη βουλή της Βραζιλίας, πρέπει όμως να εγκριθεί από τη γερουσία και την πρόεδρο Ντίλμα Ρούσεφ.

Σύμφωνα με τους βραζιλιάνους αγρότες η μεγαλύτερη ελαστικότητα των περιβαλλοντικών κανόνων θα τους επιτρέψει να ανταγωνιστούν κράτη με μεγάλη γεωργική παραγωγή, όπως οι ΗΠΑ και η Αργεντινή.

Από την άλλη, οι περιβαλλοντολόγοι ισχυρίζονται ότι αυτό το νομοσχέδιο δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα στα οικονομικά συμφέροντα του ισχυρού γεωργικού τομέα και θα ανακόψει την πρόοδο που έχει σημειώσει πρόσφατα η Βραζιλία στη μείωση της καταστροφής του Αμαζονίου.

Ιαπωνία: Υψηλά επίπεδα ραδιενέργειας πάνω από έναν αντιδραστήρα στη Φουκουσίμα.

http://www3.nhk.or.jp/daily/english/update/images/25_07_v_s.jpg Η εταιρία που διαχειρίζεται το πυρηνικό εργοστάσιο της Φουκουσίμα ανακοίνωσε σήμερα πως υψηλά επίπεδα καισίου ανιχνεύτηκαν πάνω από έναν από τους έξι αντιστρατήρες του εργοστασίου.

Η Tepco διευκρίνισε πως η πυκνότητα του καισίου 134 πάνω από τον αντιδραστήρα Νο1 ήταν 18 φορές υψηλότερη από το επιτρεπτό όριο.

Η εταιρία άρχισε το Σάββατο να μετρά τα επίπεδα ραδιενεργών ουσιών πάνω από τους αντιδραστήρες Νο 1 ως Νο 4 και εντόπισε 360 μπεκερέλ καισίου 134 ανά κυβικό μέτρο στον πρώτο αντιδραστήρα, στο οποίο έχει σημειωθεί τήξη των καυσίμων, μετέδωσε το ιαπωνικό τηλεοπτικό δίκτυο ΝΗΚ.

Επίσης η Tepco ανίχνευσε συγκέντρωση καισίου 134 7,5 φορές μεγαλύτερη του ορίου των 50 μπεκερέλ στο αντιδραστήρα Νο 4, ο οποίος όμως δεν έχει ραδιενεργά καύσιμα στον πυρήνα του. Οι ειδικοί πιστεύουν πως η ουσία αυτή προήλθε από τον αντιδραστήρα Νο3.

Η εταιρία σχεδιάζει να καλύψει το κτίριο των αντιδραστήρων με φύλλα πολυεστέρα για να αποτρέψει μεγαλύτερη διαρροή ραδιενέργειας.

Ο ιάπωνας πρωθυπουργός Ναότο Καν ανακοίνωσε χθες Τρίτη λίγο πριν αναχωρήσει για την Γαλλία ότι η κυβέρνησή του είναι πιθανό να αναθεωρήσει το βασικό πρόγραμμα ενεργειακής πολιτικής της, νωρίτερα από το 2013. Σύμφωνα με το πρόγραμμα αυτό προβλέπεται η αύξηση ως και κατά 50% της παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος μέσω της πυρηνικής ενέργειας.

Στη σύνοδο της G8 στη Ντοβίλ, ο Καν αναμένεται να ενημερώσει τους άλλους ηγέτες για τα μέτρα αντιμετώπισης της πυρηνικής κρίσης που έλαβε η κυβέρνησή του, αλλά και για την ενεργειακή πολιτική που θα ακολουθήσει στο μέλλον.

Ματαιώσεις εκατοντάδων πτήσεων εξαιτίας της ηφαιστειακής τέφρας

Η ηφαιστειακή τέφρα πάνω από την Ευρώπη από δορυφόρο
Η βόρεια Ευρώπη αναμένεται να αντιμετωπίσει σήμερα τα περισσότερα προβλήματα από την ηφαιστειακή τέφρα του ισλανδικού ηφαιστείου, Γκρίμσβετν που εξερράγη το περασμένο Σάββατο.

Σύμφωνα με τους ειδικούς η δραστηριότητα του ηφαιστείου μειώνεται, όμως, η ευρωπαϊκή υπηρεσία εναέριας κυκλοφορίας Eurocontrol αναφέρει ότι σήμερα η ηφαιστειακή τέφρα ενδέχεται να επηρεάσει κάποια μέρη της Δανίας, της νότιας Νορβηγίας και της νοτιοδυτικής Σουηδίας προκαλώντας προβλήματα στις πτήσεις.

Η γερμανική υπηρεσία εναέριας κυκλοφορίας ανακοίνωσε από την πλευρά της ότι θα ανασταλλούν οι προσγειώσεις και οι απογειώσεις από το αεροδρόμιο της Βρέμης από τις 05:00 τοπική ώρα (06:00 ώρα Ελλάδας), ενώ μία ώρα αργότερα και από το αεροδρόμιο του Αμβούργου.

Πιθανό είναι το κλείσιμο του αεροδρομίου του Βερολίνου γύρω στις 11:00 τοπική ώρα (12:00 ώρα Ελλάδας), επιπλέον ενδέχεται να επηρεαστεί το αεροδρόμιο του Ανόβερου.

Πάντως από την Ισλανδία οι ηφαιστειολόγοι έχουν καλά νέα για τις αεροπορικές εταιρείες καθώς λένε ότι η ηφαιστειακή δραστηριότητα μειώνεται.

Ο πρόεδρος της χώρας, Ολαφουρ Γκρίμσον δήλωσε στο BBC: «Το ηφαίστειο μοιάζει να ηρεμεί. Μειώνεται η ένταση των εκρήξεων και το νέφος από την ηφαιστειακή τέφρα είναι σίγουρα μικρότερο από πριν».

Η τέφρα από το Γκρίμσβετν έχει δημιουργήσει λιγότερα προβλήματα απ΄ότι η έκρηξη στο επίσης ισλανδικό ηφαίστειο Εϊαφιαλαϊόκουλ πέρυσι, όταν περισσότεροι από 10 εκατομμύρια άνθρωποι επηρεάστηκαν από το εξαήμερο κλείσιμο του ευρωπαϊκού εναέριου χώρου.

Σύμφωνα με την Eurocontrol 500 πτήσεις ματαιώθηκαν χθες στην Ευρώπη λόγω του νέφους της ηφαιστειακής τέφρας.

24 Μαΐου 2011

Ο Λοβέρδος μιλάει στη ΝΕΤ με φόντο τσόντα... ταιριάζει στα λεγόμενά του

Θα ζητήσει ο GAP δημοψήφισμα απ' τον Παπούλια για το μνημόνιο;

Γράψαμε πριν από λίγο για την ομιλία του κουτοπόνηρου ΠΑΣΟΚου, Προέδρου του ΣΕΒ, του Δασκαλόπουλου. Ο κουτοπόνηρος προκειμένου να εμπλέξει το λαό, πρότεινε δημοψήφισμα... αλλά όχι για το μνημόνιο, γιατί ξέρει ότι θα φάει μαύρο, αλλά για το αν ο λαός θέλει την Ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας ή όχι, ώστε μ' αυτό το καμουφλαρισμένο ερώτημα να προσπαθήσουν να νομιμοποιήσουν το νέο μνημόνιο...

Τώρα ο φίλος ο ANTI-NEA ΤΑΞΗ μας λέει ότι ο Πρωθυπουργός θα ζητήσει δημοψήφισμα από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για το μνημόνιο!!

Διόλου απίθανο μιας και έχουν βρεθεί προ αδιεξόδου και μέσα στην απόγνωσή τους θέλουν να πετάξουν το μπαλάκι στο λαό... αλλά με καμουφλαρισμένο ερώτημα όπως αυτό του Δασκαλόπουλου...

Διαβάστε τι λέει και το ANTI-NEA ΤΑΞΗ

Ο ΕΓΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΔΕΛΤΑ VS ΕΓΓΟΝΟΥ ΤΗΣ ΜΙΝΕΙΚΟ !

Τους ξέρετε έτσι?

Πάντως επειδή η βλακεία είναι αήττητη παίξτε το στάνταρ 2 !

http://ilissialive.blogspot.com

Πάρτυ στο Νοσοκομείο Άρτας με υπαλλήλους απεσπασμένους σε γραφεία ΠΑΣΟΚων βουλευτών

Στην Άρτα γίνεται πάρτυ. Ουσιαστικά ο μεγαλύτερος κρατικός οργανισμός εκεί είναι το νοσοκομείο, και όλοι ασχολούνται με αυτό, αφού είναι και μεγάλο και καλύπτει και μέρος του Νομού Πρεβέζης και του Νομού Αιτωλοακαρνανίας.

Εν πάσει περιπτώσει, ενώ οι ΠΑΣΟΚοι του νοσοκομείου έκαναν κι έλεγαν διάφορα επί ΝΔ και έριχναν βροχές με μηνύσεις στην διοίκηση, κι ενώ ο Λοβέρδος ουρλιάζει για το προσωπικό και τις καταστάσεις στα νοσοκομεία, εκτός του γεγονότος ότι πάλι έχουν αρχίσει, στην νέα εποχή να κλέβουν και να τρων, συμβαίνει το εξής:

Οι δύο βουλευτές ΠΑΣΟΚ Άρτας, έχουν αποσπάσει στα γραφεία τους (μόνιμους φυσικά) υπαλλήλους του νοσοκομείου!!! Το γεγονός είναι γνωστό στην Άρτα, αλλά επειδή είναι μικρή κοινωνία οι εφημερίδες δεν μπορούν να γράψουν από μόνες τους την πληροφορία.

Όλα αυτά εννοείται ότι είναι υπόψη του βουλευτής της ΝΔ, Παπασώζιου... ο οποίος αντί να κάνει μια επερώτηση... κάθεται και τσακώνεται με την υπόλοιπη ΝΔ της Ηπείρου...

Δ.Μ.

ΝΔ: Συνάντηση του οικονομικού επιτελείου του κόμματος με την τρόικα αύριο

Συνάντηση με τους εκπροσώπους της τρόικας θα έχει αύριο στα γραφεία της ΝΔ το οικονομικό επιτελείο του κόμματος για να συζητήσουν τα μέτρα που έχει προτείνει ο Αντώνης Σαμαράς για την ανάκαμψη της οικονομίας.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί μετά από σχετικό αίτημα της τρόικας καθώς ζήτησαν να υπάρξει συζήτηση για την κοστολόγηση του πακέτου των προτάσεων που διατυπώθηκαν από τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Στη ΝΔ εκτιμούν πως «η κίνηση αυτή αποδεικνύει τη σοβαρότητα των προτάσεων του Αντώνη Σαμαρά οι οποίες αν υλοποιηθούν, όπως έχει τονίσει, στο σύνολό τους, θα μπορέσουν να βγάλουν τη χώρα μια ώρα πιο γρήγορα από την κρίση».

Τους χώρισε στα δύο...

Εντάξει, ο Σταύρος Αδαμίδης κατάφερε και πάλι να κάνει το θαύμα του... Χώρισε τον κόσμο της ΑΕΚ στα δύο και πλέον άπαντες νιώθουν αφάνταστα ξενερωμένοι με όσα διαδραματίζονται...


Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Δημοψήφισμα για το αν ο λαός θέλει να συνεχίσει στον δρόμο της ευρωπαϊκής προοπτικής ή όχι πρότεινε ο κουτοπόνηρος ΠΑΣΟΚος, Δασκαλόπουλος

Μιλάμε για μεγάλο βλάκα που περνιέται για έξυπνος επειδή λόγω συγκυριών και "πτωμάτων" που άφησε πίσω του, βρέθηκε με μερικά λεφτά... να κάνουμε δημοψήφισμα ρε εξυπνάκια αλλά το ΝΑΙ στην ΕΕ που είναι σίγουρο ότι θα βγει δεν θα το μεταφράσεις εσύ σαν ΝΑΙ στο μνημόνιο... όπως θες να το μεταφράσεις. Διαβάστε και την είδηση:

Δημοψήφισμα με το ερώτημα αν η Ελλάδα προχωρά στον δρόμο, που επιβάλλει η ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας, ή αποχωρεί και πορεύεται μόνη, πρότεινε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων (ΣΕΒ), Δ. Δασκαλόπουλος, μιλώντας το απόγευμα στη συνεδρίαση της γενικής συνέλευσης του Συνδέσμου.

«Αυτό είναι το βαθύτερο εθνικό διακύβευμα, γιατί αν αποτύχουμε μοιραία θα τεθούμε εκτός ευρωπαϊκής τροχιάς. Ένα δημοψήφισμα θα προσδώσει με τον πιο άμεσο τρόπο στην κοινωνία συνολικά, τη δυνατότητα ν' αναλάβει τις ευθύνες της. Ο λόγος πρέπει τώρα να δοθεί στον ίδιο το λαό. Η κατάσταση δεν είναι απλώς αδιέξοδη, είναι οριακή για την ίδια την εθνική μας υπόσταση», είπε ο πρόεδρος του ΣΕΒ.

Σύμφωνα με την πρόταση, που διατύπωσε το ερώτημα στο δημοψήφισμα θα πρέπει να είναι:

«Προχωρούμε στον δρόμο που επιβάλλει η ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας, με τους όρους και με τις θυσίες, που απαιτεί η παραμονή μας στην ευρωζώνη; Είμαστε διατεθειμένοι να καταβάλουμε το κόστος των αλλαγών, που απαιτούνται για να μην κατέβουμε από το τρένο της Ευρώπης;

ή

Αποχωρούμε και πορευόμαστε πλέον μόνοι, χωρίς τους όρους, αλλά και χωρίς τα δισεκατομμύρια των εταίρων μας; Θέλει η κοινωνική πλειοψηφία να προκρίνει έναν δρόμο, που μας οδηγεί στο περιθώριο και την εθνικά υπερήφανη εξαθλίωση;».

Ο πρόεδρος του ΣΕΒ επισήμανε ότι έπειτα από έναν χρόνο, στον οποίο η χώρα διένυσε επώδυνη πορεία, είναι διάχυτη η πεποίθηση ότι η Ελλάδα βρίσκεται στο ίδιο σημείο απ' όπου ξεκίνησε, ένα βήμα πριν απ' τον γκρεμό. «Οι θυσίες δεν φαίνεται να έχουν πιάσει τόπο. Η κρίση παραμένει χωρίς ορατή διέξοδο. Εξακολουθούμε να βουλιάζουμε, ενώ υποτίθεται ότι πασχίζουμε ν' αλλάξουμε», ανέφερε ο κ. Δασκαλόπουλος και πρόσθεσε: «Η σιωπηλή πλειοψηφία βρίσκεται σε πλήρη σύγχυση για το σήμερα, σε απόλυτη αβεβαιότητα για το αύριο, απρόθυμη ή ανήμπορη να συμβάλει σε οποιαδήποτε προσπάθεια».

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου απέδωσε την αποτυχία στο γεγονός ότι «αντιμετωπίσαμε με το μπαμπάκι κι όχι με το νυστέρι το καρκίνωμα, που ευθύνεται για την κρίση και τη διαιώνισή της: το κραταιό πελατειακό κράτος».

Η παραγωγική οικονομία, πρόσθεσε, καταβάλλει αγόγγυστα το μερίδιο που της αναλογεί, «δεν είναι, όμως, διατεθειμένη να υποστεί αδιαμαρτύρητα κι άλλα έκτακτα χαράτσια κι άλλους φόρους κι άλλα βάρη, όταν βλέπει ότι αυτά πάνε για τη συντήρηση αυτού του κράτους των κομματικών πελατών, που καταχράται τους φόρους των πολιτών και αναδιανέμει στους εκλεκτούς του και στους επιτήδειους τον εθνικό πλούτο».

Ο κ. Δασκαλόπουλος ανέφερε ότι «υπήρξε κάτι σαν αναλαμπή συνείδησης πριν από έναν χρόνο, όταν το σύστημα κατέρρευσε οικονομικά -και ηθικά- μέσα από τη δική του ασυδοσία», αλλά «δυστυχώς, η προσπάθεια δεν κράτησε πολύ. Η εύκολη δημαγωγία εξοστράκισε τον ουσιαστικό προβληματισμό. Κατά μία έννοια, η βοήθεια από τους εταίρους μας υπήρξε δίκοπο μαχαίρι. Μας έδωσε ανάσα για να μη βουλιάξουμε, ταυτόχρονα, όμως, προσέφερε πίστωση χρόνου στις δυνάμεις, που δεν θέλουν ν' αλλάξουμε».

Χαρακτήρισε δε «μεγάλο στρατηγικό λάθος» το γεγονός ότι δεν έγινε ο λαός κοινωνός όλης της αλήθειας. «Δεν του εξηγήσαμε επαρκώς πόσο τραγικά δύσκολη είναι η κατάσταση, πόσο επώδυνα τα μέτρα, που θα απαιτηθούν, πόσο μακρύς ο δρόμος μέχρι να ξανασταθεί στα πόδια της η χώρα».

«Δεν είπαμε», πρόσθεσε, «στην κοινή γνώμη πόσο παραπλανούν τα διάφορα σενάρια, που εμφανίζουν την αναδιάρθρωση του χρέους μας ως μία ανώδυνη έξοδο από την κρίση. Η αναδιάρθρωση, όποτε και αν έρθει, θα είναι λύση μόνο αν πρώτα έχουμε καυτηριάσει τις πηγές δημιουργίας των ελλειμμάτων και του χρέους. Διαφορετικά, η όποια αναδιάρθρωση θα ισοδυναμεί με εθνική χρεοκοπία».

«Δεν εξηγήσαμε στην κοινή γνώμη πως δεν υπάρχει επιστροφή στην αναπτυξιακή φούσκα του χθες», σημείωσε και πρόσθεσε: «Η σκληρότερη αλήθεια σήμερα είναι ότι είμαστε αναγκασμένοι να υποστούμε περαιτέρω μείωση του βιοτικού μας επιπέδου. Να επιδείξουμε πολύ μεγαλύτερη υπομονή και επιμονή. Να μειώσουμε τις προσδοκίες μας και να οπλιστούμε ηθικά και ψυχικά, γιατί ο δρόμος θα είναι μακρύς. Αν δεν τα καταφέρουμε, θα πεινάσουμε».

Ο πρόεδρος του ΣΕΒ προειδοποίησε ότι τα μέτρα επείγουν, ο χρόνος έχει τελειώσει και «αν δεν κάνουμε χωρίς άλλη χρονοτριβή αυτά που πρέπει, μας περιμένει η κόλαση. Και το σήμερα, για το οποίο τόσο μεμψιμοιρούμε, αύριο κινδυνεύει να μας φαίνεται, συγκριτικά, παράδεισος».

Ανέφερε ακόμη ότι οι περιστάσεις απαιτούν, και ο λαός έχει ανάγκη, μία ισχυρή διακυβέρνηση, αταλάντευτη στους στόχους της, ανυποχώρητη στις προθέσεις της. Και, μιλώντας για τη συναίνεση, εξέφρασε την ευχή «έστω και αυτή την ύστατη στιγμή, να καταστεί δυνατή η συνεννόηση μεταξύ των πιο υπεύθυνων δυνάμεων της χώρας». Πρόσθεσε, ωστόσο, ότι σήμερα η ευχή αυτή δεν είναι ρεαλιστική γιατί «μία τέτοια πολιτική συναίνεση ήταν εφικτή και θα έπρεπε να είχε επιτευχθεί πριν από έναν χρόνο, όταν η χώρα προσέφυγε στο Μνημόνιο για να σωθεί. Σήμερα, φοβούμαι ότι η συναίνεση είναι καμένο χαρτί. Και χωρίς πολιτική συναίνεση δεν μπορεί να υπάρξει εθνική συστράτευση».

Ο κ. Δασκαλόπουλος υπογράμμισε, τέλος, ότι δεν έχει καμία αμφιβολία πως «οι κομματικοί, μιντιακοί, οικονομικοί και ιδεολογικοί πάτρωνες της μεταπολίτευσης θα δώσουν λυσσαλέα μάχη, για να καθηλώσουν τον τόπο στα μέτρα τους», εξέφρασε, ωστόσο, την ελπίδα ότι υπάρχουν δυνάμεις στην τάξη των εργαζομένων, της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και της νεολαίας, που μπορούν να κερδίσουν τη μάχη.

Συνάντηση με τον Σαμαρά για το Ζάππειο ΙΙ ζητά η τρόικα

Τηλέφωνο της τρόικα έγινε πριν από λίγο στη ΝΔ προκειμένου οι εκπρόσωποί της να ζητήσου ραντεβού με τον Α. Σαμαρά για να τους εξηγήσει το Ζάππειο ΙΙ και το κόστος του...

είπε η Σπυράκη πριν λίγο στο MEGA